Xay, mana men qayerda va shu vaqtgacha (naridan beri) qanday edim
17:53. Xullas, bir tarafdan 1 dan 3 gacha 3 lik to'plami, tizimlisi yoki yaxlit tarkibdan iborat tuzumi bo'yicha ong, fahm va farosat bordir. So'ng 4-6 gacha aql, diqqat=e'tibor mavjud. 7-9 gacha idrok va tanish hamda bilish mavjud. 0 da esa tana va miya birgalashuvi, juftligi, 10 bo'yicha ko'rsak, ko'ra jon va koinot cheksizligi hisobga olinadi. Men noldan tananing tegishi, sezgili tegishli hisob-kitob aniqligiga ko'ra jonga ya'ni koinot cheksizligiga qarab hamma narsa yana bir bor ravishda tegishli o'z joyida, cheksizlik qoidasi asosida ishlashini tekshiraman, isbotlashga urinaman. Ikkinchi tomondan 10 sonida esa jondan ya'ni koinot cheksizligidan tananing asab tolalri va miyaning sezgilar bilan bog'liq faoliyat turiga ta'sir o'tkazib kus ya'ni om insonlar sifatida bir onning o'zida tezda, bildirmasdan, sezdirmasdan tezda o'zgarishlar qilishi mumkinligi ham o'zi, om tarafdan inobatga olingan haqiqat sanaladi. SHunday qilib men cheksizlikka sari tegishdan, tekshirish sezgili isbotdan olatning cho'zilishi, uzunlashuvi sifatida hamma narsani devonavor ravishda aniq o'z joyida, pozitsiya-joylashuvida deb bilsam, ikkinchi tomondan tezlik bilan, bir onning o'zidagi tegishlilikka omning, kusning, mussaning kesilishiga, o'rta kesmali yoriq chizig'iga o'xshab cheksizlikdan, Koinotdan qarama-qarshi ravishda Yerga, tegishga e'tibor va farosat bilan tushish ham aniq, isbotlangan, ashyoviy dalil sifatida hisobga olingan sanaladi. Xullas, bilishning, bilimning roli shu yerda ya'ni 3 lik to'plamlaridagi, tizimli elementlaridagi 3-o'rindagi e'tibor va farosatni 2 lik boshlang'ichlarining, boshlovchilarining har biriga olib o'tkazib, ulardayin qilib tushish. Xullas, ondan cheksizlikka isbotli qarash imkoni bordir, ammo cheksizlikdan chamamda, aniqroq qilib yozsak, onga, momentga, lahzaga isbotsiz, dalillanmas o'zgartirish kiritiladi. Demak, men ondan-cheksizlikka ko'ra tegishli ravishda biror narsaning, aloqaning tartibli, o'z joylashuvini o'zgartirsam, shunday masofaviy cheksizlikdan vaqt oniga, hoziroqqa, lahza, (bir) zumga tegishli (ya'ni tana bilan tegib) o'zgartirilmagan, havodan isbotsiz bosimli aloqa, bilimni oshirishga, o'rganishga bo'lgan majburiyat uyg'onadi.
Comments
Post a Comment