Nima xayin
64 14:10. Demak -, miyaning gavdaligi bilan gavdaning
gavdaligi kurashlari qanday kechayapti? Bu – agar men qo’tog’imning vaznimni o’zgartirmay
gavdamga 2 tasi 1 ida tarqab, ammo gavda bo’laklarimni, etimni bo’laklab bir-biriga
bukib, buklab qo’ygandayin, burgandayin goyoki rakka o’xshash g’o’la, ortiqcha
go’sht yoki tana moddasili zichlik, tig’izlik yasagandayin qilishidan so’ng
miyamda har yerida ham tanamdan, gavdamdan kelayotgan shu et, teri, suyak yoki
boshqa a’zoli asablar bukilib qisilib qolishi, miyaning o’zining buramaligidan
ham ko’ra buramalik, bukchayishlik, zichlashuv qilishi, miyam bilan bog’liq devonaligimni
o’zimda sezdirishi miyamdagi shu bukchaygan devonalik qismlari, neyronlarini o’lik
nusxam Shohid ya’ni qo’tog’im insonlarga ya’ni birinchilikda gavdasidan ko’ra miyasini
biladiganlarga miyam bo’yicha ularning, insonlarning gavdalariga (shuning
xohishiga) ya’ni miya-gavdalariga qarshi insonlarning o’zlari, mendan ham ko’p
tushunadigan miya chiqishlari, aralashishlari, faoliyati, ishlashlari qiladi.
Xullas, mening insonlarga ko’rinib, bilinib turgan miyam bilan ularning
gavdalarini boshqarishim, xohlasam - yonimga keltirib yordam berdirishim, bo’lmasa
uzoqlashtirib yuborishga harakat qilishim insonlarning miyalariga ya’ni
birinchi o’zlarini sezdigan, “o’zim” deb biladigan a’zolariga bosim o’tkazishim,
miya-gavdali xohishlariga qarshi chiqishim ya’ni boya yozganimdayin gavdalarini
kerakli-kerakmasiga ko’ra hayot tarqatuvchilik istagim bilan har xil
boshqarishim (masalan, hozir dadam menga kerakmasalar, shuning uchun uyda
qamalib yotishlarini his etib, dadamni uzoqdan, telepatik ravishda xonasida ushlab
turibman va h.k. butun Buxoroni har qayerdagi gavdalarini boshqarib, nazorat
qilib, Rossiyalarga yuboradigan o’zimman), xullas shu ikkalasi ham ya’ni
miya-gavdalarini o’zimnikidayin gavda deb bilib boshqarishim hamda
gavda-miyalariga miya-gavdalari (ko’rib turganim) xohishiga qarshi aralashishim
bo’lib, ular aslida gavda-miyali mendan siqilishlari, qisilib qolishlaridan qo’rqsalar
faqat va faqatgina o’zlari deyarli bilmas, xartum yoki bo’yin suyagi, xullas o’liklari
biladigan miya-gavdalari ya’ni tanalar bilan meni devonaga chiqarishadi, dori
beri har xil imo-ishora qilib, o’zimga tushunishga majbur qilib qo’yib
berilgan, o’zlari bildirib aytmaydigan devonaviy munosabatga qo’yishadi.
Shunday qilib aytganda, Shohid ya’ni qo’tog’im tanamning, gavdamning g’o’la
otib, zichlanib moddalarining bir-biriga urilgandayin yurishini miyamda sezib,
miyam orqali o’zim bilmas ishlar orqali insonlarni qanchalik qisayotganini,
tirayotganini ya’ni o’z holiga qo’ymay qiynayotganini, miya-gavdalarini o’qib
darrov gavda-miyalariga qarama-qarshi amal chiqarayotganini men aniq bilmayman,
e’tiborim va diqqatim yetmaydi. Xuddi bularning teskarisiga o’xshab endi
insonlar tomonidan qiynoq qanday bo’lishini yozay. (albatta kamroq qilib, zero
ko’proq yozuvimni boz ustiga o’zim orqali qildirib, o’zimni ustimdan kulib, sikkandayin
ketmoqchilar, albatta ularda sik yo’q, bor yo’g’I xartum) Insonlar gavda-miyalari
bilan tarqab, har biri o’zi uchun tebranib miya-gavdalariga ham shu tarqashni,
tebranishni, tir-tirashni sezdirganda bu miya-gavdalari, o’lik nusxalari ya’ni
xartumlari menga “miyamiz gavdamizning, boshimizning ichida-ku, sen nimaga,
qanday qilib bizni boshqarishing mumkinligini birinchi o’ringa qo’yasan, pesh
qilasan” deya devonaga chiqarishadi. Lekin men insonlar o’liklarini chindan ham
boshqaraman, zero ular inson miya-gavdalarida insonlarning o’zlari bilaolmas, o’zlariga
faoliyati sezdirilmas bosim, tinch 65% li yirik bo’lak bo’lib turishadi xolos.
Xullas, insonlar mening miyamni kuzatishni va yaqindan boshqarishni bilib
xohlamagan ishlaridan sezgi-qalblari bo’yicha mening miya faoliyatimni o’zlariga,
miyalariga yaqinlashtirishadi, natijada shunday miyamni bilib qisayotganda,
menga miyada, xayolimda yo’l qo’ydirmay darrov bo’lib o’tgan xayolni (qo’rquvimni)
bo’lib o’tdi, endi ifodasi hayotda chiqishi kerak deb, miya-gavdalari ya’ni o’lik
nusxalari bu – xartum yoki bo’yin suyagi orqali o’zlari bilib (menda shu
bilmaslik bilan barobar) hayotda mening gavdamni qisadilar, jinnilik, jinni-qo’ylik
qiladilar.
Endi, bu yuqoridagi gaplarim bo’yicha tushni, hali shu
gaplarim to’liq tuzilmasidan, bu joyga kelib o’tirib yasab yozmasimdan, kecha
xayolimda chala rejasi bo’yicha turganida, go’yoki bugun menga shunday sharoit,
odatga bog’langan tizgin yaratiladigandayin tushimda bashorat qilib o’tilganga
o’xshaydi. Ya’ni tushimda birinchi orqa qo’shnimiz, Sherzod do’stim (nana taraf
bobom bo’lgan aslida) uyida Shohid o’lik nusxam bo’yicha baland ovozli kuy-qo’shiqli
bazmga qatnashdim, so’ng amakimning hovlilaridagi bazimga salgina, kamroqgina o’tirib,
Shuhrat (Ilhom bilan almash qiyofasi) bilan - gapimga mos ravishda o’z-o’zidan,
havodan bujul chizdirib – bujul o’ynadik. Xullas, Shuhratning ham qoidalarni
buzaolmasdan ishlayolmasligiga guvoh bo’ldim, ya’ni bujulni avvaldan yozib
kelgan ikkita kategoriyam, gen va taqdirni ifodalovchi nisbiy (kam-uzun) vaqt
hamda Ulkan portlash (hammasi biridalik) bo’yicha aynan o’zi, o’z qollari
bilan, tasodifiy, bir vaqtda o’ynamasdan vaqtning ichiga (sekinligiga) kirib to’lqin
bo’lib ko’rinmasdan ketib bujulni surib va menga Hammasi biridachalik bilan bir
xil harakat tarzida, urgandan so’ng ko’rib turganingdayin fizik qoidali bujul qimirladi
deb o’yin chizmasi chegarasidan chiqaraolmagani bo’ldiki, baribir asl kuch
bilan, bir vaqtda, g’irromlik qilmasdan, o’lik nusxalaridan foydalanmasdan o’ynaganda
har xil tasodiflar bo’lib, har kimning tajribasi, kuchi tavakkallar asosida
sezilardi. Shuning uchun bu tush bujulning o’yin chegarasiga, chizmasiga o’yin
qoidasi bo’yicha chiqmasdan tashqi tarafdan ilinib qolishi bilan tugadi. Shuhratning
o’zining aytishicha Amin unga yoqimsiz raqibdayin.
Shunday qilib, bilishimcha o’liklar o’zlari uchun aytadigan
Qur’oni-karim bo’lmish kitoblarning eng ustuni, sarasi mening kelajak yozuvlarimni
ham qandaydir bir, ozgina xayoliy, shu yozuvni, ishni qilaman degan bog’liqligim
bilan ancha vaqt oldindan tizgin qilib, yo’l, iz toptirib (shu izdan yetkazib
borib) yozdirib chiqadi.
Comments
Post a Comment