Nima uchundur Karonavirusning yarmisi o'tti ma'nosida bo'lib kerakki, televizorni qachon yoqsam Renessans (qayta uyg'onish) tv kanali qo'yilgan bo'ladi. Shu ham bir ma'lumot sifatida qolib ketuvdi.
63 12:34. Endi shunisi ma’lum bo’layotgandan xursand bo’lsam
bo’larki balki, shunisi bu – demak (o’ylab olay degani shu – demak so’zi;
gapning dolzarbligi, kerakligi bahosini ham bildiradi bu o’rinda) -, DNK li
genetik qon, miya faoliyatim, xayollarim orqali gavdasi-miyali insonlar mening
trayektoriyamni, izimni ko’rib shu izimdan boshqa qolgan barcha teskari
yoqlamali ishlardan o’tib ayni bir aniq qarama-qarshisini gaplari,
xatti-harakatlari bilan chiqarganlarida, hayotda sezdirganlarida va menga
paradoksli qoloq yaqinlik qilayotganlarida (Spid, OITS qonimni “yetib kelaverish
ma’nosida” bir miqdor o’zini, sog’ini qoldirib, qolganini
kasallantirayotganlarida) o’zlarini, miyalarini boshqacha sezib, tuyib men
qaratayotgan rakurs, yo’nalish, yoqlama xayolim bo’yicha genetikaviy bog’liqlik
qilishib miyalarini o’zlari bilmay, tartibli keltirib chiqarmay, quruq bo’g’izdan
foydalanib menga (xayolimga) qarshi gaplar, aloqalar chiqarishlari bo’ladiki,
natijada men ularning, insonlarning miyalari(bu)-gavdalari bilan ular xohlab
chiqargan (shu - ularga mendagi yoqmaydi, qiyin ma’nosida) gavdali genetik bog’lanishimizni,
oilaviy yaqinligimizni men o’zimning qo’zg’alishlarim-harakatlarim yengil-og’ir
surilib darrov qaytishi, to’satdan holatni o’zgartirishi bilan ko’rsataman. Demak,
insonlar, yaqinlarim men chiqargan har qanday, o’zimning faoliyat-amalimni taqazo
qilishi mumkin bo’lgan xayollarni qarama-qarshisini o’zimga tekkizib, buyurib bajarganlarini
o’zlari bilishmaydi, menga qanday ta’sir etishini tushunishmaydi, sezishmaydi.
Xuddi shunday, men og’ir-yengil, misol uchun, bugun sezganimga o’xshash nanamga
o’xshab qo’llarimni boshimning ortiga qo’yib yotish qo’zg’alish va
harakatlarimni, yoki bo’lmasa oyog’imni har safar, o’tirganimda va
yotganlarimda tizzasi bo’ylab beixtiyor qimirlataverishlarimni insonlarning,
yaqinlarimning genetikasi bo’yicha qilib, ularning miyasi-gavdalariga qanday ta’sir
etayotganini bilaolmay, ammo qichig’iga, qastdan, menga bo’lgan
qarama-qarshiliklarni tenglashtirish uchun qilishimni bildim. Demak, - hozir
shu o’rinda bildirilganidayin, agar tashqaridan, haqiqiy insonlar, shaxslar qarama-qarshi
xatti-harakatlari, gaplari yoki so’zlarini qilishga baribir rozi bo’lsam, menga
farqi yo’q bo’lsa, yoki halaqit bermasligini bilsam, darrov genetikaviy
ravishda genning o’zidagilar, o’lik Arvohlar ya’ni yosh qizlarning kuslari va
boshqa o’lik taraflar, siklar, xartumlar, bo’yin orqasi umurtqa pag’ona bilan
bosh miya ulanish suyagi yana teskarisini qilishib, meni charchatib, bekordan
bekorga urintirib qo’yib birinchi xohishimni, to’g’ri xayolimni (ichimni
talashlari orqali) qildirishadi.
17:41. Demak -, asablarimning o’zi qo’zg’alish-harakatlarimni
terim ichidagi etimga ko’ra shar ichiga sharcha solingandayin og’ir-yengil
surilishli, qaytishli qilib qo’yayotgandur. Shuni asablar deya odam bolam
gvardiyasi ham tan olganga o’xshardi anchadan beri, ammo men etim, suyagim va
terim bir-birovlariga nisbatan qo’zg’alib-harakatlanib alohida massalarini
sezdirayotgandayin deb topaverib balki xato qilgandurman.
Nima bo’lsa ham bugungi kunlar Noyabr oyida bo’lib turibdiki,
4-bugungi Noyabrda men “no, yo’q men, ya bir” bo’lib, Bobir ya’ni “bo, yana bir”
ismimga ko’ra ham va umuman o’zim uchun ham, barcha barcha ham bo’lishi
mumkinki, shu – shar, shishirilgan koptok ichiga tashlab qo’yilgan cho’pcha,
biror nimaga o’xshab bosim, davleniya bo’yicha ishlab, yozib yurganimizda tasodif
yoki tavakkal sal yoki ancha oldinroq o’z yo’lini tanlab, bashoratga xos
bildirib qo’yayaptiki, ammo haqqoniy, chindak bashorat, karomat emas bu.
Birta sinov o’tkazaylik. Misol uchun, hozirgi ushbu
yozganlarimni Faststone Capture dasturi orqali ekran zapisga qo’yib ko’rsataman.
Qani, shunisi aniq bo’lishi kerakki, hech bo’lmaganda zapis qilinayotgan paytda
ekran tasvirlari o’z o’rnida turadimi yoki yo’qmi. Ya’ni hech qanday ekran
tasviri, yozuvlarim boshqa ekrandagi chiqishlar, amallar, o’zga ekran ishlari
bilan o’zgartirilmayotganini tekshiramiz.
Yana bir gap. Tekshirish va sinov teskariligi haqidadir.
Tekshirish obyektni doimo kuzatib yurib, ma’lum masalaga yo’liqishini bittaga,
bir (oxirgi) misolga (natijaga, oqibatga) bilib olish va chorasini ko’rish.
Sinov esa avval ko’p chorasini ko’raverib, “sindirib ov” qilib, natija faqat
bitta – o’zi oldindan topilgani bo’lishini bilib, sinovlardan (hajmidan,
bosimidan) qolgan yagona tekshiruv kuzatuvini, (misol uchun sinovchi bu – o’lik
Arvohlar) o’zi uchun bema’nilikni, yoki sababli aybning anig’ini bilib qolish.
Endi tekshirish degani “to’xta aniq aniq shoshma parallel-Olam tasodif(iy)”
degani bo’lib, taxminimcha avlod o’zining taqdiri bo’yicha tasodifiy olamiga bashorat
bo’lib emas, balki bolalarining parallel-Dunyosini, taqdirini tasodifiy,
tavakkalli sanab kirishi.
Xullas, odam va insonlar siki va xartumining (orqa miya sal
qayishib, qiya bo’lib chiqib turgan eng pastdagi, “ko’tni ushlab turuvchi” suyak
qismi) ularning gavda va miyalaridagi asab tolalari barobar og’irligi, butun tanaga
va miyalarga qo’shimcha massa, vazn bo’lib hajm bo’yicha o’rab olmaydi, balki
ikkitasi bitta bo’lib, bir joy uchun (talashmay, tirrilamasdan, balki dirrilab)
javob berib turganda menda sikdan qon oqib, o’z massali oqim yo’nalishini
bildirayotgandayin gavdam bo’yicha og’irliklar, suyagim, etim va terim bir
umumiy yopishgan ketma-ketlikda aslida bo’lishlariga qaramasdan,
bir-birovlarini durtib turganga o’xshasa, xartum ham orqa miya bilan, yoki bo’yin
orti kus suyagi bosh miya bilan hamda haqiqiy tagdagi om badan bilan
ikkitasi-birda bo’lib joylashib, erkaklarni xunob qilib (kallarida gap
tuzmasdan, balki boshlaridan “muammosiga ko’ra oqizmay-tomizmay, to’liq
ravishda” oqim bilan gapni bo’g’iz orqali chiqartirib), ayol insonlarni bag’r (go’yoki
atroflarida “barcha g’ir aylanadigan”dayin) kasali qilishib, “uni” qo’rquv-fikr,
tasavvur-ishonch hamda farishta ya’ni sevgilim deb yopishishlarimga o’xshash “farrak,
sikimning aylanib uzunlashishi va qottiqlashishi, - ish to’xta aloqa” qilishi
barchamiz bir xil rakursdan hayotni va hayotning shu yoqlaridan qaytib gavdalarni
kuzatmay, to’liq tutashmas oraliq qilib misol uchun men sezgilar bilan
turishim, insonlar esa odimlash bilan gavdalarini joylatib olishlari sababli
qiynalishimizga to’g’ri keladi. Xullas, bizni, qarama-qarshi taraflarni
ichimizga kirib olgan asablarimiz, jinsiy a’zolarimiz ya’ni o’liklarimiz
qiynashadi.
Comments
Post a Comment