uzbek language siteenglish language site

Nima shu

 

77 14:46. O’lik Arvohlar tuyg’ularda, ammo qalbda emas, zero qalb yuqori baholanadi, - eng kuchlisi sanalib, (eski davrlardan, shoh-sultonlar vaqtidan) hammaga eng kerakli sanaladigan yosh qizlarning kusi, omi hisoblanadi. Shu kerakligi sababli qarama-qarshi ravishda sikadiganlarning boshiga yopishib olib, eng kuchli zo’ravonlikni, yomonlikni ko’rsatadi. Xullas, o’lik Arvohlar bizlarning ongimizga, o’zimiz uchun foydali xayollarimizga qarshi bo’lib, ulardan qutilishning birdan bir yo’li bu – yomonliklarini bildirib turganda, boshqa, yaxshi variantni tanlash. Zero o’lik arvohlar yaxshilik qilishmagan, yomonlik bilan Dunyoviy aniqlikni, ma’lumotlarni berishgan. Zotan aytib turibman, bizning foydamizga zarar ular deyaki, shu chiziqli qarama-qarshilik nazdi bilan qarasangiz va ularning yomonliklarini o’zingizga ma’qul deb topsangiz bir vaqtki, so’ng o’lik Arvohlar sizning avvalgi o’zingizga bo’lgan yaxshi tarafingizni yana tanlashadi. Xullas, shunday qilib holdan toydirish bo’ladi. Siz hammasiga, yomonliklarga ko’nib, o’zingizga yomonlikni yaxshilik tomon o’zgartirasiz, eski yaxshiligingizni qilishni esa darrov navbatda shundan so’ng aytib yana nisbatan qoloq bo’lgan eski yaxshiligingiz tomoniga o’tkazadi. Ko’rib turganingizdayin bu – bordi-keldi o’yini, xuddi katta qo’toq o’lik Arvohlarning butun Yer yuzasida to’ldirib yotgan insonlarini seks qilishiga ishtirok etayotgandayin kayfiyatini buzaqoladi xolos. Chindan ham men ham ularni sinasam, O’lik arvohlar kerak bo’lsa mana shu mening oldimda, do’konda mendan boshqa hech kim bo’lmayotganda, yerda, stol ustida, har qayerda seks bilan shug’ullanayotgan insonlarni bir joy qoldirmay haroratni ko’tarib ko’rib, tomosha qilib turadi. Go’yoki o’lik Arvohlarga bir kishining, insonlarning barcha holati cheksizligi bilan oldindan ma’lumdir. Masalan, meni o’lik Arvohlar hozir shunday tasavvur etishlari mumkinki, yon yoqqa qarab og’zimni ochib baqirib yotgan bo’lishim mumkin, yoki boshimni egib uxlab turgan bo’lishim mumkin, yoki kelingki qo’llarimni klaviaturadan ko’tarib turgan bo’lishim mumkin, xuddi hamma tebranish, parallelliklar bilan barcha holatlarga qo’yib chiqib o’zicha ko’nglimni ochib bergani uchun yana yaxshi ham bo’lib o’tirishi kerak emish. Umuman menga asl ta’sirini aytsam, bu – o’zimning ichimdan, kallamdan kelayotgan xohishimni darrov uqib, zero o’zi ichimda turadi, so’ng shu harakatim bo’yicha holatlarni teskari tartib bilan, xuddiki oyoqlarim qayishib bir-biriga halaqit berishi kerakdayin qarama-qarshi holatlarni ko’zimni pirpiratib, qovog’idan ochib-yopib, ya’ni holatlar soniyalari orasidagi massamni yangi kesmaga, holatga o’tishim sababli tushunaolmay, unutayozib boshqaraolmay qolishim orqali halaqit beradi. Shunda mana hozir (u doimo o’zi bilan bog’liq yoki qandaydir ravishda o’zi yutayapman deb o’ylayotgan jumlalarimga sikimning holatini sezdiradiki, hozir sikimning, qo’tog’imning holati ojizligi va qandaydir yuqoriga haroratini, asablarini yo’qotayotgandayin) sikimni bildirdi. Xullas, bu gaplarim bilan bog’lanadigan ham asosiy gapimga o’taylik, aslida shular haqida yozaman deb keluvdim, nima jin urdi, meni jahlimni chiqarish bo’ldimi, o’lik Arvohlar haqida shu jahlimni chiqarganlarli, qandaydir yomon ta’sirlari sababli yozib ketdim. Zero o’lik Arvohlarning seksimdan rohat olishimga qarshi bir kun mobaynidagi teng ta’sirlashish yomonliklari doimo bo’lib turadi. Seksimning izohini, sharxini ya’ni ifodasini, ma’nosini, tarifini ko’rsatatib berish bu – seksimga, jinsiy aloqamga qarshi yo’nalishda, shahvoniy rohatga teskari azobni berishi bo’ladi. Shu xolos, aslini aytganda. Endi Karonavirus so’zini sanskritcha yana qayta tahlil qilaylik. “kar” qismi insonlarning shu kasallik sababli kar bo’lishlariga, gaplarini bilmasdan, boshqarmasdan, o’ylamasdan gapirishlari. “ona, ya’ni Dunyo no, yo’q aloqa” qismi esa menga tegishli bo’lib, tuyg’u-ehtiroslarim, Ruhiyatim va bilimim, miyadagi jarayonlarim Dunyoni hisobga olaolmay, yon yoqdan, - haqiqatdan, Dunyodan ajratilgan yaqindagi bir chetdan, Jahonning men bilib turgan joyimdagi kesilishi bo’yicha yonimda, o’zim bilan birga qalqiydigan sanaladigan narigi, Dunyoga qarshi tarafidan chiqishi, xullas ko’pchilikdan, ko’pchilik haqiqatidan uzilib qolishim, haqqoniy birovga dodimni aniq, to’g’ri, hisobga oladigan darajada yetkazaolmasligim shu. Shuning uchun hozir bu o’rinda o’zimning tavba tazarrukimni qilishim kerakki, men yolg’izman, o’zimga faqatgina o’zim ko’mak, yordam berishim mumkin. “Virus, ya’ni biz rost (yoki, - Ruh parallel-olam tasodifiy “u”, “har kimning xotini” shu)” bo’lib, o’liklar biz rost, (biz bormiz) deyishlarini ruh parallel-olam tasodifiy u shu (ya’ni ruh parallel-olam) bo’lishi bilan tushuntirishadi. Demak, virus so’zidan kelib chiqib, bilmadim endi, balki bizning tasodifimiz “u”nga o’tibmi, so’ng “u” shu tasodif, ixtiyorni parallel-Olam va Ruh bo’lish birgaligi, parallel kesmalardan, hayotlardan chin, yagona Dunyoviy hayotga Ruh, dud, bug’ ko’rinishidagi siymoning chiqib qolishi bo’ladi. Endi Karonavirus so’zining teskarisi bo’lmish surivanorak so’zini keltirib chiqarmizki, bu – hozirgina sal oldin o’zimga miya asablarimga, ruhiyatimda bo’lganidayin va umuman har doim shunday o’lik Arvohlar tomonidan bunday bo’lib kelayotganidayin surivanorak degani “sur parallel-olam Ruh ano, ana-u (noma’lum Dunyo) rak (tasodifiy tasdiq, random acknowledge)” degani kelib chiqadi. Demak, agar Karonavirusni ko’p qo’llayversang, teskarisi bo’lmish surivanorak-ka ya’ni noma’lum (hozirgi qariyalar) Dunyosi rakiga, tasodifiy tasdig’iga parallel-Olam va Ruhni surmasang duch kelasan degani. Demak, Karonavirus bilan insonlarni ularning o’zlari bilmasidan, eplayolmasidan to’laqonli ma’noda, muammoni yoppasiga, davleniyadayin bartaraf etadigan qilib gapirtirish hamda odamini ham uning o’zi bilmagan holda fikrlatish, kallasini qandaydir chalkash-chulkash yoki sof ishlatish orqali insonning miya-gavdasiga va odamning miyasiga bir-birovlarini to’qnashmas, noma’lum, kelishaolmas qilib ajratib birgalikda olib yurish ko’payib ketsa, Surivanorak bilan oldinga siljish, rivojlanish, suriv aloqa norak ya’ni rak (random acknowledge ga tushmaslik) bo’lmaslik uchun parallel-olam (va) ruh(-i birgaligi)ni surishga, yaxshilanishga to’g’ri keladi. Xullas, o’liklar orasidan bizlarga yaxshi bolalar tug’ilishi kerak. Aks holda nimani yomon deymiz, bu – birinchidan o’lish ahvoli, qiyinchiligi, o’liklarning boshida bori bizning boshimizga tushadi. Xullas, meni eng ko’p qiz kusi qiynayotgan bo’lsa, (mana Lola ham shu o’rinda tashqari eshikdan bir kunlik ishidan, internatdagi hamshiraligidan qaytib kirib keldi) o’liklar tarkibidagi yosharish jarayoniga, vertikal chiziqning pastiga tushaverayotgan eng yaqinligiga ko’ra qiz bola tug’ilishi kerak. Endi bir narsani yozib o’tish joizki, biz uchun o’zimizni o’nglashtiradigan, o’zimiz deb qayta qo’limizga beradigan tasodifimizning o’zi bor, balki dada-enalarimiz tomonidan himoyalanadigan, ular tomonidan bizlarning tasodifimiz ular uchun keyingi olam bo’lganga o’xshab tasodifimizni ta’kidlash bo’lmish tasodifga bo’lgan yuqori amal, tasodifning ishonchi, balki ta’kidlashdan so’ng tasodif bo’lishiga xoslik mavjud, bordir. Demak, qachon O’lik arvohlar, ya’ni qizlarning kusi o’ng miya tarafimdan burnini osib, xo’rsinib, yoki ko’p (poxuy) o’ksinib, xafa bo’lib, shu bilan birga meni qiynayotganiga ko’z olaytirib, tikib, shu qiynashni menga ham nomusim bilan 2 tasi 1 da qilib bildirayotganida, aslida uning tasodifni tasdiqlashga majbur bo’lib boshimni ichida boshini, yoki qandaydir yog’ini tasdiqlayotgandayin qimirlatishi, bosh qoqishi bu – mening chin yutug’im hisoblanadi. Masalan, 3-4 kun avval Nodirni ishiga ovqat olib borib qaytayotganimda shunday yoqimsiz bo’lsa ham tasdiq, ko’zimni ochib-yumdirayotgan holatlar kesimida ko’proq bilindi. Umuman har qachon Karonavirus kuchini o’tkazaverib haddan oshsa, shunday tasdiqlar qilishga majbur bo’ladi.

Xullas, qissadan hissa, insonlarni men butun Dunyo, yoppasiga aholi meni bilmay hayot kechirayotganida, ularning Jahonli ta’siri menga sezilayotganda, Global iqtisod yoki siyosatlar bo’layotganda rad, inkor etaolmayman, yo’q deb hisoblayolmayman ham. Shu tarzda yuqoridagi Karonavirus so’zining tahlili masalasi ham insonlarning borligini, mavjudligini o’z misolida oqlab chiqdi. Demak, insonlar bordir, ularning gavdalari mendan olingan hisoblanib miya-gavda sifatida ya’ni o’zlari uchun mening miya amaliyotim bilan birgalikda tushuniladi. Faqatgina shu gavdalarni, sezgilarni men tarafimda, gavda tomondan faqatgina men barchasini bilib turibman, aniqrog’I Buxoro ichida faqatgina men insonlarning gavdali, tanali, umuman eng asosiy deya ko’rinib turgan foydalarini tushunib bilaman. Insonlar mendan olingan, birligimdan parallel ravishda hosil qilingan o’zlarining gavdalariga faqatgina bosh chanog’I va orqa badan qismiga mos ravishda bosh miya va orqa miyalarni taqab, tiqib, kirgizib joylashtirib qo’yishganlar. Shu tariqa insonlar uchun miya muhim, ular miyali qandaydir aloqalarda, men bilmagan bog’liqli muhitlarda yashashadi. Ularda miya bilan gavdaning ahamiyati almashgan. Xullas, insonlarning miya-gavdali aloqa manba’yi bo’lgan gapirishlarini o’liklar boshqarib, shu aloqalar, gaplar mohiyatiga xos harakatlantiradi, o’z-o’zidan (gapli) buyruqlar hosil qilib miya-gavdalarini, sezgilarini ishlatadi. Ko’rib turganingizdayin menga bo’lgan barcha aloqani inson miya-gavdalari tomonidan o’liklar boshqarishayapti. Shunda o’liklar meni xohlagancha bir burchakka qisishlari mumkin, ammo xalqaro, Dunyo normalari, standartlari, urf-odatlari va ishlari tarzi shunga yo’l qo’ymaydi, zero ular (uydagilar, yoki duch kelganlar) insonlarga o’xshamay qolishlari mumkin. Ammo gavdamdan olinib miyam tirishganiga o’xshab insonlarning miyasidan olinib miya-gavdalari tirishsa, shu gavdalari bilan menga yaqin kelib, paypaslab, silab, sal tegib bir burchakka qistashlari mumkin. Shu tirishishlar Karonavirus sababli bo’ladi. Ammo buni ham aytib o’tish joizki, mening miyamdan chiqqan aloqalar, tuyg’ular, ruhiyat, chalkash-chulkash fikrlar, xayollar va h.k.lar insonlar tomonidan ko’rilayotganda mendayin qilib aytganda insonlarga mening miya go’shtimdan cheksizlik, noma’lumlik va istalganchalik sari yomon miya faoliyati bo’lib insonlarni qistaydi, tiraydi. Shu o’rinda aytaylikki, misol uchun, agar o’zimning miyamdan o’zimning gavdamga hamma narsa ma’lum, ammo o’zgalarning gavdalariga mening miya faoliyatim qorong’u bo’lib, boshqalar miya-gap qarama-qarshiligi bilan bizlar sening ichingni, miyangni qayerdan bilaylik, tashqi muhit bo’yicha gapli aloqalar qilib ketaveramiz, miyangdan bizning miyamizga seniki deyilgan fikrlar, tuyg’ular kelib quyilmaydi deyishlari mumkin. Shunday tutashmaslikda, kelishmovchilikda yonimda yurgan inson gavdalari ham meni haqqoniy kimligimni (birlamchi ravishda gavda sohibiligimni), yoki hech bo’lmasa, o’zlarini men bilgandayin, birlamchi ravishda miyalarini hisobga oladigan, yoki bo’lmasa yanada to’g’ri yozsak – oddiy, avvalgidayin, men bilan bosimli aloqalarga kirmaydigan, yoshligimdayin o’zlarining tasodiflari ko’proq bo’ladigandayin (misol uchun, yerda yurganda sal dag’ar-dug’urga tushib, yoppasiga bo’lmay, qandaydir bir misolli, kutilishga noma’lum tor yo’nalishli harakat va amallar, aloqalar qilishmaydi) yurishmaydi, bo’lishmaydi.

Yana yomonlik qilishdi, rejalashtirgan yozuvlarim tugab, diqqatimni yana yozishga qaratish maqsadida. Nuchukdir shunday yomonlik qilishsa, yana yozishim kelarkin. Ammo bu sababli shu o’rinda to’xtayman derdim, ammo rostandan ham yomonlik menga yaxshilik, eski yozmoqchi fikrlarimni keltirishi mumkindayin. Shuning uchun o’zimga ham kerakligini hisobga olib (shu o’rinda yana ichimdan javrab baqirishdi, mening foydamga, kerakligimga hech narsa bo’lmasligi, endi yozmasligimni talab etish bo’layapti) yozaman. Demak, shu qavs ichi haqida yozsam, boyagi boshlanishlarida aytganimdayin, ya’ni yozganimdayin bu – yashayotgan ular, o’liklar bo’lsa kerakki, men o’zimga yaxshi yo’lni tanlaganimda yomoniga meni majbur etishadi, so’ng yomoni maqul bo’lib chiqsa, yana xuddi avvalgi teskarisi, birinchi bo’lgan yaxshisiga yollashadi. Bilmadim endi shu yerda meni vaqt oralig’ida baholashayaptimi, ya’ni yaxshisidan qochtirilib yomoniga ko’nikkunimcha qiynaladi deyishadi, so’ng yomoni ma’qul, qulay bo’lsa, yaxshi eskisini beramiz, zotan eski shu yaxshisiga endigi ko’nikish qiyin bo’lib chiqsa deyishadi. Ha, ko’tlarning ishi dedi ichimdan bir kishi, bu ham bo’lsa Qaynotamning dick advocate i ya’ni, o’ligi (olati). Umuman olganda qaynotam haqida ham shundayin boshqalar haqida aniq baholi ma’lumot, ularning kimligini aniq aytib berish bo’lsa yaxshi qarayman, ammo o’zimga yomonlik qilib, shantilik ya’ni “sen bizning shanimiz” deya meni shishirgandayin yo’lsiz yaxshilikka qoldirsa, yuksakligim bo’yicha to’xtamay, orli yoki alohida aloqalarda tuzuklashtiraversa, meni bir burchakka tiqib o’zining shu aniqligini maqtasa, men unga itnash ya’ni bizning itimiz, oramizdagi aniqchimiz deyman. Itlar yoki Id haqida gapirsak, o’lik Arvohlar birinchi shunday davogarlardan bo’lib, nimayki boshlansa, jismoniy dunyoda yoki kalla ichida boshlangan bo’lsa ham, shuning nisbiy Dunyomiz bo’yicha aniqligini bildirib, ko’rsatishimizni ham talab etib turaveradi. Misol uchun, kallamda bir fikr keldi desak, birinchidan shu fikrning ma’nosi bo’ladi, ammo bundan ham oldin miyada shu fikrning chizilishini ozgina sezsam, biror nimani payqasam, darrov shuning aniqligini chiqar deydi. Men nima – endi aniqlik deyotganining chegarasi bo’lsa, shu chegaragacha bu aniqlikning o’zi bo’lib berishim kerakmi, zero gapim boshqa yoqlama aniqlikni tushuntiradi, fikrning, aniqlikning o’zi bo’laolmaydi. Qandaydir yebanda xullas. Men o’zi yozib nima qilib turibman!

To’g’risi shu zaybal, backspace ni bosaman deya ba’zida f12 ni bosib yuboraman. Go’yoki yoshlar shunday qilib biladiganga o’xshab ular, yoshlar qilayapti deb birdan hisoblab ham qo’yishim mumkin. Umuman yoshlar haqida rejalashtirganim bor edi, shu abzatsda bo’laqolsin mayli. Demak, G’oya-Arvoh so’zining yakka so’zlari bo’yicha teskarisi Ayog’-Hovra bo’yicha bolalarga, Ibrohimning meni uzoqdan sezib biladigan va chalkash yo’llarga qulatib tashlashga harakat qiladigan miyasi, odam bolam yoki uning Gvardiyasiga qarshilik qilib, Ayog’-Hovra so’zini sanskritchaga “aloqa yoq(da) G’ani – ha, - ovvora” deyishim kerak. Shunda G’ani ya’ni Ibrohim yoqli, yonidagi, biqinidagi aloqalar bilan ha-ovvora bo’lib turaveradi. Aks holda, menga uzoqdan buyruq berishi mumkin. Demak, Ibrohimni ham insonlarni o’z joyiga qo’ygandayin qo’ysak, Ibrohim odam, Gvardiyasining gavda, tana asosi, tarqatuvchisi hisoblanadi. Shuning uchun uning xavfsizligi hali ham ichimdagilar tomonidan birinchi o’rinda bo’layapti. Umuman inson miya-gavdalari yoki odam Ibrohimning gavdasi o’lsa, shikastlanib vafot etsa, inson gavda(deb hisoblangan)-miyalari ham, Ibrohimning asl gavdasi ham o’ladi. Demak, o’liklar ularni, insonlarni va odamni mos ravishda gaplar va tuyg’ular bilan boshqarsalar ham, menga shu asnoda, bog’lanishda qarama-qarshi duch keltirsalar ham, o’ladigan insonlar yoki odam bo’lsa, shular chindan ham o’lishadi, Dunyodan o’tishadi. Holbuki aloqlarning, gaplarning va miya telepatiyasining kuchi shu qadarki, meni insonlar miya-gavdalari bilan siqib, bir burchakka tirab, joy bermay qo’yishlari mumkin.

Xullas qilib aytganda, ongimga, foydamga kallam ishlasa, insonlarni o’liklar gaplar bilan boshqarib, shu foydamga teskari ishni aytib qildirishadi. Agar zararli, tushkunlikka xos ongim, e’tiborim bo’lsa, insonlar (balki aniqrog’I o’liklar) darroviga hech narsa qilishmaydi, ammo vaqt o’tib teskari ravishda yordam, foydam yoki ongiming o’nglanishini berishlari mumkin. Demak, mening tuyg’ularim bilan insonlarning gaplari teskari qo’yilgan, shu ikkisini bir yo’nalishda, juftlashtirib bir chiziq izida chiqarish uchun vaqt kerak.

Aytgancha, “u”nga prezentatsiya qildirish uchun odam topilgani sabablimi, yoki bolalarning u xonada kompyuterni sindirishlari ehtimoli borligi boisidanmi, kompyuterni qaytib podvalga, do’konga tushirishga majbur bo’ldim. Shuning noqulayligini yozsam, o’zlaringiz bilasiz, - bu – darrov-darra(o)v, tez-tez qaytib podvalga, zaxga kelaolmasligim mumkin. Aslida shunday hamdir, zero bir marta kirib yozib chiqqanimdan so’ng odatda qaytib yerto’laga tushmayman.

Xullas, oxirgi bo’lsa bo’laqolsin, gap buki, - insonlar o’liklar tomonidan gapirtirilishdimi, demak, shu og’zaki gapning ijrosini, amalini odatda qilishadi. Shuning uchun ham o’liklarning inson miya(hisoblanadi birinchidan)-gavdasi(deyiladi ikkinchidan)ga ta’siri ko’p deyapman.

Mobodaga qarab chiqing:

https://uz.wikipedia.org/wiki/So%CA%BBz_birikmasi

 

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima