Nima shu
77 14:46. O’lik Arvohlar tuyg’ularda, ammo qalbda emas, zero
qalb yuqori baholanadi, - eng kuchlisi sanalib, (eski davrlardan,
shoh-sultonlar vaqtidan) hammaga eng kerakli sanaladigan yosh qizlarning kusi,
omi hisoblanadi. Shu kerakligi sababli qarama-qarshi ravishda sikadiganlarning
boshiga yopishib olib, eng kuchli zo’ravonlikni, yomonlikni ko’rsatadi. Xullas,
o’lik Arvohlar bizlarning ongimizga, o’zimiz uchun foydali xayollarimizga
qarshi bo’lib, ulardan qutilishning birdan bir yo’li bu – yomonliklarini bildirib
turganda, boshqa, yaxshi variantni tanlash. Zero o’lik arvohlar yaxshilik
qilishmagan, yomonlik bilan Dunyoviy aniqlikni, ma’lumotlarni berishgan. Zotan
aytib turibman, bizning foydamizga zarar ular deyaki, shu chiziqli
qarama-qarshilik nazdi bilan qarasangiz va ularning yomonliklarini o’zingizga
ma’qul deb topsangiz bir vaqtki, so’ng o’lik Arvohlar sizning avvalgi o’zingizga
bo’lgan yaxshi tarafingizni yana tanlashadi. Xullas, shunday qilib holdan toydirish
bo’ladi. Siz hammasiga, yomonliklarga ko’nib, o’zingizga yomonlikni yaxshilik
tomon o’zgartirasiz, eski yaxshiligingizni qilishni esa darrov navbatda shundan
so’ng aytib yana nisbatan qoloq bo’lgan eski yaxshiligingiz tomoniga o’tkazadi.
Ko’rib turganingizdayin bu – bordi-keldi o’yini, xuddi katta qo’toq o’lik
Arvohlarning butun Yer yuzasida to’ldirib yotgan insonlarini seks qilishiga
ishtirok etayotgandayin kayfiyatini buzaqoladi xolos. Chindan ham men ham
ularni sinasam, O’lik arvohlar kerak bo’lsa mana shu mening oldimda, do’konda
mendan boshqa hech kim bo’lmayotganda, yerda, stol ustida, har qayerda seks
bilan shug’ullanayotgan insonlarni bir joy qoldirmay haroratni ko’tarib ko’rib,
tomosha qilib turadi. Go’yoki o’lik Arvohlarga bir kishining, insonlarning
barcha holati cheksizligi bilan oldindan ma’lumdir. Masalan, meni o’lik
Arvohlar hozir shunday tasavvur etishlari mumkinki, yon yoqqa qarab og’zimni
ochib baqirib yotgan bo’lishim mumkin, yoki boshimni egib uxlab turgan bo’lishim
mumkin, yoki kelingki qo’llarimni klaviaturadan ko’tarib turgan bo’lishim
mumkin, xuddi hamma tebranish, parallelliklar bilan barcha holatlarga qo’yib
chiqib o’zicha ko’nglimni ochib bergani uchun yana yaxshi ham bo’lib o’tirishi
kerak emish. Umuman menga asl ta’sirini aytsam, bu – o’zimning ichimdan,
kallamdan kelayotgan xohishimni darrov uqib, zero o’zi ichimda turadi, so’ng
shu harakatim bo’yicha holatlarni teskari tartib bilan, xuddiki oyoqlarim qayishib
bir-biriga halaqit berishi kerakdayin qarama-qarshi holatlarni ko’zimni
pirpiratib, qovog’idan ochib-yopib, ya’ni holatlar soniyalari orasidagi
massamni yangi kesmaga, holatga o’tishim sababli tushunaolmay, unutayozib
boshqaraolmay qolishim orqali halaqit beradi. Shunda mana hozir (u doimo o’zi
bilan bog’liq yoki qandaydir ravishda o’zi yutayapman deb o’ylayotgan
jumlalarimga sikimning holatini sezdiradiki, hozir sikimning, qo’tog’imning
holati ojizligi va qandaydir yuqoriga haroratini, asablarini yo’qotayotgandayin)
sikimni bildirdi. Xullas, bu gaplarim bilan bog’lanadigan ham asosiy gapimga o’taylik,
aslida shular haqida yozaman deb keluvdim, nima jin urdi, meni jahlimni
chiqarish bo’ldimi, o’lik Arvohlar haqida shu jahlimni chiqarganlarli,
qandaydir yomon ta’sirlari sababli yozib ketdim. Zero o’lik Arvohlarning
seksimdan rohat olishimga qarshi bir kun mobaynidagi teng ta’sirlashish yomonliklari
doimo bo’lib turadi. Seksimning izohini, sharxini ya’ni ifodasini, ma’nosini,
tarifini ko’rsatatib berish bu – seksimga, jinsiy aloqamga qarshi yo’nalishda, shahvoniy
rohatga teskari azobni berishi bo’ladi. Shu xolos, aslini aytganda. Endi
Karonavirus so’zini sanskritcha yana qayta tahlil qilaylik. “kar” qismi
insonlarning shu kasallik sababli kar bo’lishlariga, gaplarini bilmasdan,
boshqarmasdan, o’ylamasdan gapirishlari. “ona, ya’ni Dunyo no, yo’q aloqa”
qismi esa menga tegishli bo’lib, tuyg’u-ehtiroslarim, Ruhiyatim va bilimim,
miyadagi jarayonlarim Dunyoni hisobga olaolmay, yon yoqdan, - haqiqatdan,
Dunyodan ajratilgan yaqindagi bir chetdan, Jahonning men bilib turgan joyimdagi
kesilishi bo’yicha yonimda, o’zim bilan birga qalqiydigan sanaladigan narigi, Dunyoga
qarshi tarafidan chiqishi, xullas ko’pchilikdan, ko’pchilik haqiqatidan uzilib
qolishim, haqqoniy birovga dodimni aniq, to’g’ri, hisobga oladigan darajada
yetkazaolmasligim shu. Shuning uchun hozir bu o’rinda o’zimning tavba tazarrukimni
qilishim kerakki, men yolg’izman, o’zimga faqatgina o’zim ko’mak, yordam
berishim mumkin. “Virus, ya’ni biz rost (yoki, - Ruh parallel-olam tasodifiy “u”,
“har kimning xotini” shu)” bo’lib, o’liklar biz rost, (biz bormiz) deyishlarini
ruh parallel-olam tasodifiy u shu (ya’ni ruh parallel-olam) bo’lishi bilan
tushuntirishadi. Demak, virus so’zidan kelib chiqib, bilmadim endi, balki
bizning tasodifimiz “u”nga o’tibmi, so’ng “u” shu tasodif, ixtiyorni parallel-Olam
va Ruh bo’lish birgaligi, parallel kesmalardan, hayotlardan chin, yagona
Dunyoviy hayotga Ruh, dud, bug’ ko’rinishidagi siymoning chiqib qolishi bo’ladi.
Endi Karonavirus so’zining teskarisi bo’lmish surivanorak so’zini keltirib
chiqarmizki, bu – hozirgina sal oldin o’zimga miya asablarimga, ruhiyatimda bo’lganidayin
va umuman har doim shunday o’lik Arvohlar tomonidan bunday bo’lib
kelayotganidayin surivanorak degani “sur parallel-olam Ruh ano, ana-u (noma’lum
Dunyo) rak (tasodifiy tasdiq, random acknowledge)” degani kelib chiqadi. Demak,
agar Karonavirusni ko’p qo’llayversang, teskarisi bo’lmish surivanorak-ka ya’ni
noma’lum (hozirgi qariyalar) Dunyosi rakiga, tasodifiy tasdig’iga parallel-Olam
va Ruhni surmasang duch kelasan degani. Demak, Karonavirus bilan insonlarni
ularning o’zlari bilmasidan, eplayolmasidan to’laqonli ma’noda, muammoni
yoppasiga, davleniyadayin bartaraf etadigan qilib gapirtirish hamda odamini ham
uning o’zi bilmagan holda fikrlatish, kallasini qandaydir chalkash-chulkash
yoki sof ishlatish orqali insonning miya-gavdasiga va odamning miyasiga
bir-birovlarini to’qnashmas, noma’lum, kelishaolmas qilib ajratib birgalikda
olib yurish ko’payib ketsa, Surivanorak bilan oldinga siljish, rivojlanish, suriv
aloqa norak ya’ni rak (random acknowledge ga tushmaslik) bo’lmaslik uchun parallel-olam
(va) ruh(-i birgaligi)ni surishga, yaxshilanishga to’g’ri keladi. Xullas, o’liklar
orasidan bizlarga yaxshi bolalar tug’ilishi kerak. Aks holda nimani yomon
deymiz, bu – birinchidan o’lish ahvoli, qiyinchiligi, o’liklarning boshida bori
bizning boshimizga tushadi. Xullas, meni eng ko’p qiz kusi qiynayotgan bo’lsa,
(mana Lola ham shu o’rinda tashqari eshikdan bir kunlik ishidan, internatdagi hamshiraligidan
qaytib kirib keldi) o’liklar tarkibidagi yosharish jarayoniga, vertikal
chiziqning pastiga tushaverayotgan eng yaqinligiga ko’ra qiz bola tug’ilishi
kerak. Endi bir narsani yozib o’tish joizki, biz uchun o’zimizni o’nglashtiradigan,
o’zimiz deb qayta qo’limizga beradigan tasodifimizning o’zi bor, balki dada-enalarimiz
tomonidan himoyalanadigan, ular tomonidan bizlarning tasodifimiz ular uchun
keyingi olam bo’lganga o’xshab tasodifimizni ta’kidlash bo’lmish tasodifga bo’lgan
yuqori amal, tasodifning ishonchi, balki ta’kidlashdan so’ng tasodif bo’lishiga
xoslik mavjud, bordir. Demak, qachon O’lik arvohlar, ya’ni qizlarning kusi o’ng
miya tarafimdan burnini osib, xo’rsinib, yoki ko’p (poxuy) o’ksinib, xafa bo’lib,
shu bilan birga meni qiynayotganiga ko’z olaytirib, tikib, shu qiynashni menga
ham nomusim bilan 2 tasi 1 da qilib bildirayotganida, aslida uning tasodifni
tasdiqlashga majbur bo’lib boshimni ichida boshini, yoki qandaydir yog’ini tasdiqlayotgandayin
qimirlatishi, bosh qoqishi bu – mening chin yutug’im hisoblanadi. Masalan, 3-4
kun avval Nodirni ishiga ovqat olib borib qaytayotganimda shunday yoqimsiz bo’lsa
ham tasdiq, ko’zimni ochib-yumdirayotgan holatlar kesimida ko’proq bilindi.
Umuman har qachon Karonavirus kuchini o’tkazaverib haddan oshsa, shunday
tasdiqlar qilishga majbur bo’ladi.
Xullas, qissadan hissa, insonlarni men butun Dunyo, yoppasiga
aholi meni bilmay hayot kechirayotganida, ularning Jahonli ta’siri menga sezilayotganda,
Global iqtisod yoki siyosatlar bo’layotganda rad, inkor etaolmayman, yo’q deb
hisoblayolmayman ham. Shu tarzda yuqoridagi Karonavirus so’zining tahlili
masalasi ham insonlarning borligini, mavjudligini o’z misolida oqlab chiqdi.
Demak, insonlar bordir, ularning gavdalari mendan olingan hisoblanib miya-gavda
sifatida ya’ni o’zlari uchun mening miya amaliyotim bilan birgalikda
tushuniladi. Faqatgina shu gavdalarni, sezgilarni men tarafimda, gavda tomondan
faqatgina men barchasini bilib turibman, aniqrog’I Buxoro ichida faqatgina men
insonlarning gavdali, tanali, umuman eng asosiy deya ko’rinib turgan
foydalarini tushunib bilaman. Insonlar mendan olingan, birligimdan parallel
ravishda hosil qilingan o’zlarining gavdalariga faqatgina bosh chanog’I va orqa
badan qismiga mos ravishda bosh miya va orqa miyalarni taqab, tiqib, kirgizib
joylashtirib qo’yishganlar. Shu tariqa insonlar uchun miya muhim, ular miyali
qandaydir aloqalarda, men bilmagan bog’liqli muhitlarda yashashadi. Ularda miya
bilan gavdaning ahamiyati almashgan. Xullas, insonlarning miya-gavdali aloqa
manba’yi bo’lgan gapirishlarini o’liklar boshqarib, shu aloqalar, gaplar mohiyatiga
xos harakatlantiradi, o’z-o’zidan (gapli) buyruqlar hosil qilib miya-gavdalarini,
sezgilarini ishlatadi. Ko’rib turganingizdayin menga bo’lgan barcha aloqani
inson miya-gavdalari tomonidan o’liklar boshqarishayapti. Shunda o’liklar meni
xohlagancha bir burchakka qisishlari mumkin, ammo xalqaro, Dunyo normalari, standartlari,
urf-odatlari va ishlari tarzi shunga yo’l qo’ymaydi, zero ular (uydagilar, yoki
duch kelganlar) insonlarga o’xshamay qolishlari mumkin. Ammo gavdamdan olinib
miyam tirishganiga o’xshab insonlarning miyasidan olinib miya-gavdalari tirishsa,
shu gavdalari bilan menga yaqin kelib, paypaslab, silab, sal tegib bir
burchakka qistashlari mumkin. Shu tirishishlar Karonavirus sababli bo’ladi.
Ammo buni ham aytib o’tish joizki, mening miyamdan chiqqan aloqalar, tuyg’ular,
ruhiyat, chalkash-chulkash fikrlar, xayollar va h.k.lar insonlar tomonidan ko’rilayotganda
mendayin qilib aytganda insonlarga mening miya go’shtimdan cheksizlik, noma’lumlik
va istalganchalik sari yomon miya faoliyati bo’lib insonlarni qistaydi,
tiraydi. Shu o’rinda aytaylikki, misol uchun, agar o’zimning miyamdan o’zimning
gavdamga hamma narsa ma’lum, ammo o’zgalarning gavdalariga mening miya
faoliyatim qorong’u bo’lib, boshqalar miya-gap qarama-qarshiligi bilan bizlar sening
ichingni, miyangni qayerdan bilaylik, tashqi muhit bo’yicha gapli aloqalar
qilib ketaveramiz, miyangdan bizning miyamizga seniki deyilgan fikrlar, tuyg’ular
kelib quyilmaydi deyishlari mumkin. Shunday tutashmaslikda, kelishmovchilikda
yonimda yurgan inson gavdalari ham meni haqqoniy kimligimni (birlamchi ravishda
gavda sohibiligimni), yoki hech bo’lmasa, o’zlarini men bilgandayin, birlamchi
ravishda miyalarini hisobga oladigan, yoki bo’lmasa yanada to’g’ri yozsak – oddiy,
avvalgidayin, men bilan bosimli aloqalarga kirmaydigan, yoshligimdayin o’zlarining
tasodiflari ko’proq bo’ladigandayin (misol uchun, yerda yurganda sal dag’ar-dug’urga
tushib, yoppasiga bo’lmay, qandaydir bir misolli, kutilishga noma’lum tor yo’nalishli
harakat va amallar, aloqalar qilishmaydi) yurishmaydi, bo’lishmaydi.
Yana yomonlik qilishdi, rejalashtirgan yozuvlarim tugab,
diqqatimni yana yozishga qaratish maqsadida. Nuchukdir shunday yomonlik qilishsa,
yana yozishim kelarkin. Ammo bu sababli shu o’rinda to’xtayman derdim, ammo
rostandan ham yomonlik menga yaxshilik, eski yozmoqchi fikrlarimni keltirishi
mumkindayin. Shuning uchun o’zimga ham kerakligini hisobga olib (shu o’rinda
yana ichimdan javrab baqirishdi, mening foydamga, kerakligimga hech narsa bo’lmasligi,
endi yozmasligimni talab etish bo’layapti) yozaman. Demak, shu qavs ichi haqida
yozsam, boyagi boshlanishlarida aytganimdayin, ya’ni yozganimdayin bu – yashayotgan
ular, o’liklar bo’lsa kerakki, men o’zimga yaxshi yo’lni tanlaganimda yomoniga
meni majbur etishadi, so’ng yomoni maqul bo’lib chiqsa, yana xuddi avvalgi
teskarisi, birinchi bo’lgan yaxshisiga yollashadi. Bilmadim endi shu yerda meni
vaqt oralig’ida baholashayaptimi, ya’ni yaxshisidan qochtirilib yomoniga ko’nikkunimcha
qiynaladi deyishadi, so’ng yomoni ma’qul, qulay bo’lsa, yaxshi eskisini
beramiz, zotan eski shu yaxshisiga endigi ko’nikish qiyin bo’lib chiqsa
deyishadi. Ha, ko’tlarning ishi dedi ichimdan bir kishi, bu ham bo’lsa
Qaynotamning dick advocate i ya’ni, o’ligi (olati). Umuman olganda qaynotam
haqida ham shundayin boshqalar haqida aniq baholi ma’lumot, ularning kimligini
aniq aytib berish bo’lsa yaxshi qarayman, ammo o’zimga yomonlik qilib, shantilik
ya’ni “sen bizning shanimiz” deya meni shishirgandayin yo’lsiz yaxshilikka
qoldirsa, yuksakligim bo’yicha to’xtamay, orli yoki alohida aloqalarda tuzuklashtiraversa,
meni bir burchakka tiqib o’zining shu aniqligini maqtasa, men unga itnash ya’ni
bizning itimiz, oramizdagi aniqchimiz deyman. Itlar yoki Id haqida gapirsak, o’lik
Arvohlar birinchi shunday davogarlardan bo’lib, nimayki boshlansa, jismoniy
dunyoda yoki kalla ichida boshlangan bo’lsa ham, shuning nisbiy Dunyomiz bo’yicha
aniqligini bildirib, ko’rsatishimizni ham talab etib turaveradi. Misol uchun,
kallamda bir fikr keldi desak, birinchidan shu fikrning ma’nosi bo’ladi, ammo bundan
ham oldin miyada shu fikrning chizilishini ozgina sezsam, biror nimani payqasam,
darrov shuning aniqligini chiqar deydi. Men nima – endi aniqlik deyotganining
chegarasi bo’lsa, shu chegaragacha bu aniqlikning o’zi bo’lib berishim kerakmi,
zero gapim boshqa yoqlama aniqlikni tushuntiradi, fikrning, aniqlikning o’zi bo’laolmaydi.
Qandaydir yebanda xullas. Men o’zi yozib nima qilib turibman!
To’g’risi shu zaybal, backspace ni bosaman deya ba’zida f12
ni bosib yuboraman. Go’yoki yoshlar shunday qilib biladiganga o’xshab ular,
yoshlar qilayapti deb birdan hisoblab ham qo’yishim mumkin. Umuman yoshlar
haqida rejalashtirganim bor edi, shu abzatsda bo’laqolsin mayli. Demak, G’oya-Arvoh
so’zining yakka so’zlari bo’yicha teskarisi Ayog’-Hovra bo’yicha bolalarga,
Ibrohimning meni uzoqdan sezib biladigan va chalkash yo’llarga qulatib
tashlashga harakat qiladigan miyasi, odam bolam yoki uning Gvardiyasiga
qarshilik qilib, Ayog’-Hovra so’zini sanskritchaga “aloqa yoq(da) G’ani – ha, -
ovvora” deyishim kerak. Shunda G’ani ya’ni Ibrohim yoqli, yonidagi, biqinidagi aloqalar
bilan ha-ovvora bo’lib turaveradi. Aks holda, menga uzoqdan buyruq berishi
mumkin. Demak, Ibrohimni ham insonlarni o’z joyiga qo’ygandayin qo’ysak,
Ibrohim odam, Gvardiyasining gavda, tana asosi, tarqatuvchisi hisoblanadi.
Shuning uchun uning xavfsizligi hali ham ichimdagilar tomonidan birinchi o’rinda
bo’layapti. Umuman inson miya-gavdalari yoki odam Ibrohimning gavdasi o’lsa,
shikastlanib vafot etsa, inson gavda(deb hisoblangan)-miyalari ham, Ibrohimning
asl gavdasi ham o’ladi. Demak, o’liklar ularni, insonlarni va odamni mos
ravishda gaplar va tuyg’ular bilan boshqarsalar ham, menga shu asnoda, bog’lanishda
qarama-qarshi duch keltirsalar ham, o’ladigan insonlar yoki odam bo’lsa, shular
chindan ham o’lishadi, Dunyodan o’tishadi. Holbuki aloqlarning, gaplarning va
miya telepatiyasining kuchi shu qadarki, meni insonlar miya-gavdalari bilan
siqib, bir burchakka tirab, joy bermay qo’yishlari mumkin.
Xullas qilib aytganda, ongimga, foydamga kallam ishlasa,
insonlarni o’liklar gaplar bilan boshqarib, shu foydamga teskari ishni aytib
qildirishadi. Agar zararli, tushkunlikka xos ongim, e’tiborim bo’lsa, insonlar
(balki aniqrog’I o’liklar) darroviga hech narsa qilishmaydi, ammo vaqt o’tib teskari
ravishda yordam, foydam yoki ongiming o’nglanishini berishlari mumkin. Demak,
mening tuyg’ularim bilan insonlarning gaplari teskari qo’yilgan, shu ikkisini
bir yo’nalishda, juftlashtirib bir chiziq izida chiqarish uchun vaqt kerak.
Aytgancha, “u”nga prezentatsiya qildirish uchun odam topilgani
sabablimi, yoki bolalarning u xonada kompyuterni sindirishlari ehtimoli borligi
boisidanmi, kompyuterni qaytib podvalga, do’konga tushirishga majbur bo’ldim.
Shuning noqulayligini yozsam, o’zlaringiz bilasiz, - bu – darrov-darra(o)v,
tez-tez qaytib podvalga, zaxga kelaolmasligim mumkin. Aslida shunday hamdir, zero
bir marta kirib yozib chiqqanimdan so’ng odatda qaytib yerto’laga tushmayman.
Xullas, oxirgi bo’lsa bo’laqolsin, gap buki, - insonlar o’liklar
tomonidan gapirtirilishdimi, demak, shu og’zaki gapning ijrosini, amalini
odatda qilishadi. Shuning uchun ham o’liklarning inson miya(hisoblanadi birinchidan)-gavdasi(deyiladi
ikkinchidan)ga ta’siri ko’p deyapman.
Mobodaga qarab chiqing:
https://uz.wikipedia.org/wiki/So%CA%BBz_birikmasi
Comments
Post a Comment