uzbek language siteenglish language site

Kecha yozganlarim shular

 

76 13:40. Hammasini, bo'lib o'tganlarni va yozmoqchilarimni men ham teskari tartibdan boshlasam, zero shunday esimda yaxshi qolgan. Ammo har doimgidayin shu gapimning teskari tartibi bo'lib, mening teskari tartibimni esimdan chiqarish faoliyati bo'ldi. Ammo mening esim qattiq, to'g'risini yozsam bo'laveradi. Demak, ketdik - kompyuterni shu xonaga ko'chirganimdan keyin yaxshi ishlaydi deb, boz ustiga halitdan, uyqumni davom ettirmasimda, kerak bo'lsa, ichimdagilar ham rozi bo'lib, o'zlari istab turgandayin yo'lni ko'rib turganimda kompyuter do'kondagidayin yonma-yon qo'yilgan ikki kompyuter holatini eslatib avvalgidayin sekin, beso'naqay, mening ichimga, genimga, qonimga bog'lanib, qastdan menga teskari ishlaydi. Ya'ni windows ni boshlanishida hali rabochiy stol ochilmasidan 1-safar juda ko'p aylanaverib, nuqtachalar aylanaverib vaqtimni olgani uchun kompyuterni o'chirib yoqdim. Ikkinchi safar ham ko'p o'tirgandayin edi, "eh, attang" deya boshimni ushlab pastga qarayotganimda yondi, rabochiy stol ko'rindi. So'ng ichimdagilar bu ishni ham darhol qil deya, Word ni ochishimni talab etganda, shunday ham qilganimdan so'ng, endi Word ochilishi meni kuttirdi. Xullas, dispetcher zadachdan nima bo'layotganini tekshirsam, boshqa ko'pgina, misol uchun Nodiraning kompyuterlarida uchratganimdayin disk usage o'z-o'zidan 100% da turaveradi. Windows 10 larga nima bo'ldi deya internetdan shuni to'g'irlashni qidirmoqchi bo'lsam, internet hali beri shu xonaga yetib kelmagan.

TEskari tartibdagi ikkinchi masala: sichganimdan keyin tahorat qilib ko'timning teshiklarini va orqa varot xartum taraflarini, umuman bo'qni ketkazish niyatida chap qo'lim bilan o'tirib yuvsam avvalgidayin - ko'timda junim ko'p bo'lgani sababli - ho'l suv, nam ko'timning ko'p qismiga o'z-o'zidan tarqamaydi, faqatgina suv tekkizgan joylarimga, o'rta chizig'ida nam bo'lib, xulosa shuki, - kiyimim, ishtonim bilan ho'llayin o'tirganimda noqulaylikni, ko'timning ya'ni dumbalarimning kiyimim bilan aralash ho'l bo'lib, terimga qayta tegishidan xalos bo'laman, va faqatgina o'rtasi ho'l bo'lib, yana o'rtasiga kiyim aralash qayta tekkanda unchalik xavotir, yoqimsizlik olmayman. Mana menga yana teskari poryadok bilan halaqit berish uchun tovuqlar qoqqoqlashdi, ovozlarini chiqarishdi.

Birinchidan, umuman muncha teskari poryadok yomon, o'zimga yaxshilikni ichimdanmi, yozuvimdanmi, yoki birortasiga aytibmi, ko'nglimdan his qilibmi bildirsam, darrov teskari paryadok bilan nafaqat hayotdan, balki o'rganib qolgan ishlarimizdan, kompyuterni ishlash jarayonlaridan teskari tartibni olishga majbur bo'lamiz. Ikkinchidan o'zimning teskari tartibimni davom ettirayin, ya'ni qisqasi yana yozmoqchi bo'lib kelganim bu - holatimning har qadam bosganimda, yurganimda, o'tirganimda va nima ish bo'lsa qilayotganimda ichimdagilar, asosan O'lik Arvohning o'zining bo'yniga olishi bo'yicha, ta'kidiga ko'ra o'zidan, O'lik Arvohlardan chiqib (dak-dak, qonimning urishi bilan ko'zimning yumilishlariga om tasdig'ini bergandayin) massamning shunday boshqarilishi, ya'ni oldingi holatlar bo'yicha hoziroqda qo'yilgandan so'ng, massamni, vaznimni shu endigi, harakatimdan yoki hoziroqdan ilgarilagan, yaqin bo'layotgan kelajakdagi, yuriyotganimda keyingi oyoqni bosishimda shu oyoq holatim kutib turib, so'ng massam hoziroqda yetib kelishi bo'yicha, demak, - massamni boshqarayotganimda massam, vaznim og'irligi butunlayin boshqa holatga o'tgandayin, jarlikka qulayotgandayin yoki o'z-o'zidan boshqa holatga tushish uchun mening boshqaruv moslashtirishimni kutgani sababli men shu boshqaruv, nazoratni qilib ko'zimning har bir yurgan tarzim va ichki kechinmalarim teskarisi bo'yicha ham javoban ko'zimning yumib ochilishiga majbur bo'laman. Xullas, qanday tushundingiz, bo'lmasa boshqadan tushuntirishga urinay. Mana - misol uchun: men ketayapman, yuriyapman, qadam tashlayapman deb qarang. Mening hoziroqdagi qadamim tashlandi deylik, keyingisi esa holat o'zgarishi bo'yicha hoziroqda bildirilib, ammo kelajakda bajarilishi bo'yicha qo'yildi, hisobga olindi, menga majburan taqatildi, xullas, shu holat o'zgarishini, ichimdan boshqalar tomonidan yuborilishini e'tiborimga ilib keyingi, kelayotgan kelajakdagi qadamim uchun hisobga olindi. Demak, birinchi qo'ygan qadamim bajarilgandan so'ng onion skin, shaffoflikka o'xshab ikkinchi qadamim ham qo'yilishi oldindan ma'lum qilinganga o'xshasin. (Bir narsani aytib o'tish kerakki, Farishta balki menga yordam berib, o'zim yozuvlarim izidan yozuvlarimni oldin yozilganidayin va mening shu tarzda kallam ishlab o'zim yozib ketayotgandayin o'zimga tuyulmay, o'zimdan o'tib, kallamning bog'lashlaridan oldinga chiqib yozib ketaversam, meni farishta o'ylaydiki, "o'zi hozir yozayotganiga ishonayapti" deya, aslida o'zi bilmasa ham qullik bilan avval yozib o'tganlariga ko'ra Qur'oni karim yozdirayotganiga umumiy, bizni sig'dirayotgan ongi bilan bildirib turishi kerak edi deydiki, natijada (masalan shu qismning o'zi ham) men bilmay qolib davom ettirib yozib ketayotgan bema'niroq yozuvlarimni Qur'ondan deb bilmayotganim uchun meni koyiydi, ko'p so'ziga teskari "poxuy o'ksintiradi".) Demak, davom ettiramiz, shu oraliqda, demak, endigina bo'lib o'tgan yoki o'tayotgan qadamim bilan keyingi oldindan rejalashtirilgan, holatga olib o'tilgan qadamim hali kelmasidan oldin o'rtada xuddiki beso'naqay osilib, davomiy nazoratini yo'qotib qo'ygan gavdam, etim boshqaruvi turadi. Shu boshqaruvim yangicha bo'lib, davomiy, odatiy, oddiy harakatlanaverish tarzida bo'lmagani uchun oyoqlarim poshnasi ichki ovozini qulog'im bilan eshitayotganimdayin, xuddiki bir yerda qadamlar orasida osmondan olib qo'yilaverayotgandayin ikki qadam orasidagi gavdam osilishi, yopirilib to'kilishini yangicha kuch, e'tibor, har doimgi o'zgacha, yangicha nazorat bilan kutib olib qadamlarga ulab, moslashtirib yetkazishim uchun, birdan osilgan massamni ko'tarib bilishim uchun qancha yangicha qarash, kuch kerak bo'lsa, topib, so'ng yiqilmadimmi, depinmadimmi yoki o'zimni har qadamda to'g'ri yetkazayapmanmi degan ma'noda har shunday oraliqlarda ko'zim ochilib yumiladi. Shu ko'zim ochilib yumilishida, qovoqlari o'ynashida qandaydir ravishda qo'tog'im va uning qolgan qismi bo'lmish gemorroylarim bilan ulanib havoga tekkizganchalik, gavdamni yonidan, old-orqasidan shu ikki yoqlama sikim havo bo'ylab aylanib o'tib jalab O'lik Arvohlarni sikayotgandayin, bilmadim yana qanday aytish kerak, xullas - "men borman-ku, shunday senga jazoni men ham sen ham sezib turibmiz va natijada sen qoloqligingni mutloq ravishda mendan yashiraolmading, men aylanma ishlarni oxirigacha yetkazib, sening jazoingni o'zing bilganchalik, ichingdan o'zim ham bilib qaytdim" degandayin butunlay yomonlikni oxiriga yetkazib qo'yganligini va o'zi yaxshiligini, zero yomonlik bo'yicha men bilan o'zi 2 tasi 1 da bo'lib, yomonlikni menga o'tishini kuzatganini bildiradi. Xullas, bilmadim shu - qanday taktikasi, chindan ham aytish mumkinki, birovga berilayotgan yomonlikni boz ustiga birovning dushmani, yomonlik beruvchisi qanday qilib bu yomonlik, zarar o'tganini, birovning boshiga tushayotganini birga ko'rsa, bilmadim endi, kolleksiyasiga to'plab qo'yibmi, har qachon aniq ishontirib yutganini eslabmi, xullas, ha - qanchalik razillik, yomonlik borligini o'zingiz bilib turibsizki, go'yoki bir kun kelib, o'zi aniqlikka bizni majbur qilib, ammo bizdan erishaolmagandan so'ng, o'zi uchun shunday yomonlikni o'tkazib bildirish aniqligini qayta qo'llayolishiga ishonch hosil qilib yig'ib, to'plab qo'yayotganga o'xshaydi. Albatta, aniq urishni yig'ib, to'plab qo'yish va har qachon qayta qo'yib berish orqali birovni yig'latishga urinish, ilojsiz qoldirish o'ta ketgan ravishda o'zining ko'nglini bo'shatib, u ya'ni birov bor ekan, men ham tug'ilganim rost, borligim boshqalarnikidayin deya orni, boshqalar borligini sinaydigan bolalarning yomonliklari bo'ladi. Zero boshqalar borligi bo'yicha yomonlikni qilsa va og'rig'iga o'zi kutganidayin ishonsa, qiynog'ini boshqaning o'zidan o'tgandayin ichidan bilsa, to'liq bilib ko'rsa, kuzatsa, shunda boshqa bor, mavjud deya yakuniy xulosaga kelish orqali, birinchidan qilgan shu yomonligi ham orli, hech kim bilmas va javobsiz qoladigan, ikkinchidan boshqalarning borligidan boshqalarni "men itarib foyda olaman", urganimga orli, tasodifan qisman javob olsam olarmanki, ammo bosim bilan to'liq javob bermayman deyish bo'ladi. Xullas, orli ishlar rostandan ham noma'lum, orli yoki ko'plab tasodifiy yo'nalishlari bo'lgan ishlarda o'zini yaxshi-yomonlikda sinagandan so'ng to'g'ri qaror qabul qilaman demoqchi bo'layotganday shu tirranchalar, Ibrohim va o'lik Arvohlar. Shunda men o'zim va faqat o'zim, ongimda ham vujudimda ham, ichki qarashlarimning hammasida o'zim bor degan fikrga kelib to'laqonli, barhayot, (hamma narsaga o'zim uchun yakka o'zim o'sish qilib) yashayman demoqchi bo'lishadi. Xullas, ha, shunday - men yoshligimda, mana hozir yoshligim vakili qilib o'lik Ibrohimni chiqarib qo'yib, bilmadim endi oradagi yillar qayoqqa ketgan, xullas Ibrohim ya'ni yoshligimda men orimni qanchalik birovlarga o'tkazib, boshqalarga borligini sinagan bo'lsam, shunchalik 2 tasi 1 da bo'lib, zararni sezayapman, nomus nom o'stirishimni bilayapman.

Shu abzatsdan so'ng teskari tartib bo'yicha xayolimga kelgani bu bo'ldiki, birdan tajribalarni, bo'lib o'tganlarni eslash qobiliyatiga egaman va shu qilgan ishlarim rostandan ham kor qilishi, esimdan kelib chiqib foyda berishi mumkin deb hisoblayboshladim. Demak, o'rganganlarim yo'q bo'lib ketmaydi, bu - hozir esim yaxshi ishlamayotganida, ko'zlarim ham ikki chetdan qisilib kelib, bitta yumilayotgan teshikdan qarayotganda, faqat hoziroqdagi sezgilarni bazo'r bilib, esim-yodim va xotiramni qayta shakllanatiraolmayotganimda hisobga olingan.

Xullas, yozdirish uchun o'zini boshqacha tarzda namoyish etdi, choqishini mening boshimdan o'tkazib emas, faqatgina o'zi biladigandayin, mening javobim, qo'tog'im bordayin sezdirib qochganchalik sezdirib qo'ydi. Bir xil davom etaversa, (mendan og'riq o'tganini o'zi kuzatib, ammo o'zidan shu azobni o'tkazmasdan yuraversa) biladiki, men joyimdan turib ketaman, yozuvim davom etmay qoladi. Xullas, mayli deya yozsak yozaveribmiz, qiladigan boshqa ish ham yo'q deb turganimizda, shu esga keladiki, agar oramizga bo'q aralashsa, men keraklicha og'riq olmay ovqatimiz tuzuk va yetarli bo'lmasa, ayollar qanday urishadi desangiz, bu - menimcha shu, bir-birining ichiga kirib qancha og'riq olayotganini kuzatib chiqish orqali, nomus bo'yicha urishashi ma'lum bo'ldi. Men bugun shu ishlar haqida yozganim aslida Nodirga Uzum marketga ovqat yetkazib berishim paytida holatlarim go'shtim quritilib kesilgandayin o'zgarganda, ko'zim ham shu kichik, qadamli orli oraliqda ochilib yumilaverganda bo'lib o'tdi. Xullas, orning o'zi haqida yozsak, orli janjal deyarli bizning uyimizda ro'y bermaydi, barcha orli qarashlar Ibrohimga, yoki ichimdagi Odam bolam gvardiyasiga berilgan. Orli janjalning ma'nosi shuki, men senga ham, sening bo'qingga ham (mobodo yaqin borsam ichaklaring ochilib bo'qing menga tegib ketsa) tegmayin, qaramayin, yaqin yo'lamayin, uzoqlashib alohida bo'layin deganidir. Xullas, mening ichimdagilarning hammasi mening og'rig'imni kuzatish bilan, meni ovqat qilish bilan nomusli ravishda meni urib tashlash bilan ovvoralar. Masalan, hozir yana yozishni davom ettirish maqsadida, oxirgi gapimni tez yozishga urinishimda meni devona deb aybladilar. Men aytib o'tishim kerakki, men devona emasman, faqatgina menga kam fikr keladi, odatda miyam tinch, bo'sh, hech narsasiz bo'ladi.

Xullas endi teskari tartibning o'zi haqida yozaylik. Men teskari tartib deb kelganim bu - aslida birinchi, vaqtda ko'proq o'tmishdan boshlab bir fikrni xayolimga keltirib yozishga xos tutgan bo'lsam, oxirida kelgan (hoziroqqa yaqin bo'lgan) yozuv uchun fikr yozuvda birinchi bo'lishi kerak deyiladi. Birinchi kelgan fikr esa oxirgi o'rinda yoziladi. Ammo shu qoidaga qanchalik amal qilarkinman, zero yozuv paytida tartib esimdan chiqib, qaysi (fikr) ko'proq esimda bo'lsa, shundan boshlab, davom ettirib yozib ketaveraman.

Endi, Qur'oni Karim haqida gaplashsak. Demak, - mening yozganlarimni uyqumdagi tasodifim bo'yicha kelajakda, turib ishga kelib yozayotganimda Qur'oni karim ilgaridan yozib qo'ygan bo'ladi. Xo'p, shunga nega ishonayapman desangiz, bu - meni qiynaydigan masalalarning javobini Qur'oni karim yozdirgan o'zimning yozuvlarimdan topaolayapman. Masalan, tuyg'ularning tarkibini (ba'zilarini) juft-juft ham, teskari Sanskrit ham qilib ko'rib chiqdik. Shu tuyg'ular to'g'risidagi so'zlar chindan ham 2si 1da bo'lib, nomusli ravishda (mana hozir shu iboramdan qoniqqanimda, Ibo'qimning jamoasi vakillari o'zlarining orlari bilan birgalikda 2si 1dagi nomusimga tajovvuz, hamla qilishdiki, kerak bo'lsa orli ajralish bilan birga nomusingni, boshqalar kuzatuvi asosidagi qiynog'ingni sezasan, bilasan deyishmoqchi bo'lishdi; boz ustiga jig'imga tegadigan ravishda stulimning ovozini massamning o'zgarishiga xos, "endi men qayerga boray", birgina massamni o'zim deb yurgan edim, massam ham o'tirib qolayapti, demak, xo'sh - davom etsak, - shu xosda chiqarishayapti) men tomonimdan topilganki, aslida Qur'on shu ikkinchisi sifatida to'g'ri topib, joylashtirib bergan bo'lsa kerak. Ichimdagilar aytishmoqdalarki, Qur'oni Karim sen birinchi tanishtirib yozgan so'zlaringni yanagi gaplarda, (yangi so'zi bo'lmagan) yangi jumlalarda qayta, to'g'ri ma'noda joylashtirib beradi deyishayapti. Xullas, buncha so'zni, tuyg'ular tarkibini o'zim o'z joyida qilib topaolmasdim deb hisoblayman. Zotan shunday bo'layaptiki, tuyg'ular tarkibi, misol uchun, G'oya-Arvoh juftliklari sanskriti bo'lmish "g'oyat or va oh" deyish ishimga qo'l kelayapti, mujmal fikrlarim, tuyg'ularim ustida keltirilgan teskari tartibli urishlari, joyni egallab (yotib qolib) turishimgacha teskari tartibli qiynashlari, nima qilsam shuning ziddini amalga oshirishlari bo'yicha asosdan tushuntirish qilayapti.

Xullas, shunday bo'layaptiki, insonlarga, odamlarga qarashim, ularni chetdan kuzatishim nazarlari, nazdlari, baholari va munosabatlari o'zimga qaytib kelayapti. Demak, shu insonlar deganlarim o'liklarda, birinchidan mening nazariy munosabatlarimni ko'tarib bilishib o'zgarish hosil qilganlar. Zero menga ham chetdan, yurgan yo'limda boshqa rakursdan nazar, nazd yoki kuzatuv bo'ladiki, bu - menga o'zimning boshqalarga qarashimning o'zi emas, balki teskarisi bo'lishi kerak. Demak, o'zimning nazdlarim, nazarlarim, boshqalarni ko'rib darrov xulosa qilishli munosabatlarim mendan qanday chiqqan bo'lsa, boshqalarga shunday yetib bormas ekindaki, chunki mana men hozir shu nazarlarni, o'zimning uzoqdan qarashlarimni qabul qilsam, shu ma'noviy qarashlarimga teskari qandaydir munosabat, ma'no yotadi, ammo o'zi (boshqalarni kuzatuvim bahosi, xulosalari) emas. Shuni isloh qilib ko'rib chiqishim kerakki, demak, bu - shunday ketadi, - birinchidan mening nazariy munosabatim nuqtadan, o'zimdan, turgan joyimdan chiziq tortib boshqalarga yetib boradi, ammo 2-dan shu chiziq to'lqinga, jingalakka yoki chalkash, aralash chiziq bo'lib o'zgalarning ongida iz qoldiradi, boshqalarga tegadi. Demak, nazarim aynan qanday tegarkin, o'zgarib almashinish, teskarilik hosil qilarkin bu - hali noma'lum. Odatda men orli nazar bilan munosabat, kuzatish, shantilik, chetdan tuban-obdon baho berish, o'zimga xulosa chiqarish qilganman, demak, bu - nomusli nazar bo'lib teskari qarashni hosil qiladi. Zero or-nomus teskari ma'nodagi juft so'zlardir. Arvoh or bo'lsa, nomni o'stiradigan, US ya'ni Amerikaga o'xshash ravishda boshqa davlatlarni AQSh ning o'zi bilan 2tasi 1da his qildiradigan nomus so'zi g'oyaniki sanaladi. Zero bu - qandaydir bir g'oya bersangiz, boshqalar uchun nomdorlikni, nomingiz o'sishini bildiradi. Demak, Ibo'qimlarning o'zi g'oya ya'ni nomni US bilan barobar qiluvchi, o'stiruvchi, ikkitasi birdagi simmetrikaviy gavdadan iborat. Ammo Ibo'qim, mening yoshligim orli yashaydi.

Xullas qilib aytganda, Ibo'qim ham boshqalar ham men uchun yo'q sanaladilar. Misol uchun Ibo'qim mening yoshligim hisoblanadi. Bu - nima degani, bu degani shuki, masxarabozlarning aylanib ochiladigan puflagichi, havo bilan itariluvchisiga o'xshab men qoldirgan o'tmish izi bo'yicha havoda qolgan barcha yashash tarzlarim, harakat faoliyatlarimni, gavdamni menga nisbatan havodagi bir joyda, bug'ga xos bir gavdali hududda bug'ning pariga o'xshab aylanib, tutunga xos ko'tarilib qorishib turgandayin olib berish xolos. Gavdamdan boshqa qolgan barcha ichki munosabat, tashqi aloqa shakllarimni boshqalar birinchi qarashimdagi, boshqalarga bo'lgan shu aloqalarimdagi gavdali va bog'lanishli oraliqlarda bo'lgan chiziqli, simli masofa bo'yicha mendan o'tib, olinib aslida mening o'tmishda turgan joyimda mening hozirgi joyimga nisbatan meni qayta ko'rsatish, bildirish hisoblanishadi.

Teskari tartibga kelsak, teskari tartib nafaqat boshimning ishi bo'yicha tashqarida, hayotda sodir etiladi, bu - boshimning ichida ham (bo'lib o'tib), mana hozir oxirgi gapda bo'lganidayin, bir yozmoqchi bo'layotgan so'zimni birdan kallamga kelgan ilgaridan to'ldirishlar bilan yozganimda qandaydir manfaatni, ongli foydani ko'zlagansan deya ongimga qarshi borishib, gina-qudrat qilishib shu so'zni (mana hozir bu o'rinda ham oxirgi kesimni esimdan chiqarib) yodimdan ko'tarishdi va oxirini o'zimcha, boshqa noma'lum so'z bilan yakunladim. Umuman endi qo'shimcha qilsamki shu o'rinda, Arvoh hammasi biridaligi (umuman - menga bittadayin ko'rinadi, aslida ko'p desam ko'nglim joyiga tushadi) ya'ni Arvohlar nima desam ID dan, aniqlikdan ko'plashtirish ishini hosil qilishadiki, shu ham o'zimning kallamning ichida ilgaridan, kallam ko'taraolishi bo'yicha yasalib, mana boya aytganimdayin or-nomusni yozganimda, shu or-nomus aniqlik shakllarida o'yin qilib, qandaydir bir chiziqlarni, ordan nomusni ajratish, yopishtirish va h.k. ishlarga qo'l urib ketaveradi. Xullas shu gapimni yangi abzatsdan yozsam to'g'ri bo'larmidi deb o'ylanib qoldik. Nima bo'lsa ham, Arvoh o'zining orini nomusga, 2tasi 1dalikka, o'zi doimo so'raydigan, ammo o'zi qilmaydigan aniqlikka, yagona sonlarga, zarracha misoli chegaralarga tiqishtirib bittalikdan o'yinlar yasayveradi, alohidalik tarqalishlarini chiqaraveradi. Shu yerda ruhiyatimni ko'tarib, bor endi senga tanaffus degandayin bo'lishdiki, zero birinchidan kompyuter uyimning 2-bo'sh xonasida bo'lgani uchun (birinchisi hammamiz uchun yotoqxona, televizorxona) bugun tinimsiz, ko'p yozayapman, ikkinchidan esa Arvoh nomusning yopishgan birligini orasidan kus qilib ajratishi ichimdagilarga jindak yoqdi.

Yana aytmoqchi edimki, Ibrohim so'zining qisqartmasi Ibosh degani "u"ning kusidagi ikki qovuncha, yostiqcha bo'yicha "va bosh" deya hisoblanadi. Umuman Ibrohim so'zining o'zi ham "i, va bir ohim" ma'nosida, kusning ajralgan ikki qovunchasi, shishgan yonoqlarini bitta ohim davomiyligi deyishi bilan hisoblanadi. Mustafo esa musa, pussy, kus toblagan Dunyo deya hisobga olinadi va Mustafo shuning uchun Ibrohimdan baqquvatroq bo'lib o'sayapti.

Endi turib ketsam ham bo'laverar, ammo 1-xonada qilishga ish yo'q, zero televizorning traynigini kompyuterga ishlatayapman. Ammo bitta televizorning o'zini yagona razetkaga tiqsam bo'laverishi endi xayolimga keldi.

Endi. Yana eslatma qilishganiga qaytib kelayapmanki, bu - 1-marta ko'tingning, dumbangning yunglarini pokiza qilib olganingni yoz deyishdi. Yana qo'shimcha xayol kelgan ediki, jun olish mashinkamning 2-, yuqoridagi chiziqli uchining o'rtasidan, mashinkaning shu joyi ostidagi ishloviga, qimirlashlariga halaqit bermasdan yitalab, itarib junimni olishim kerak, aks holda shu uchi qat bo'lib, yopilib qoladigandayin edi.

17:21. Televizorni ko'rib, shu xildagi, o'rta hajmli tadbirkorlikni oshirish namoyishi bilan men sal qolib tadbirkor bo'lib ketay dedim. Demak, - gap shundaki, - ichimdagilar ham aytganiga o'xshab Oliygohni tugatganlar televizorni menga o'xshab hisobga olishadi. Ya'ni har ondagi surat bilan es o'zgartiriladi. Ammo qo'shimchasi bu ediki, bizlar qaysidir surat esidagi, o'tmishidagi aynan bitta videoni, davomiy namoyishni ko'rib turamiz. Demak, tadbirkorlik qachon keladi desangiz, bu - shu o'tmishdagi ko'rsatilayotgan videoning o'z kelajak tizginini, hoziroqqacha bo'lgan videolar ketma-ketligini topishda bo'lsa kerak.

18:54. Teskari tartibda xo'sh. Birinchi televizorga kallamdagi bo'layotgan ishlar yuzasidan savolomuz qarab, "nimaga" degan so'zni javob topdim. Nimaga degani "necha i'm, men aloqa got, bo'lgan aloqa". Shu savolomus qarashim asosida televizorning tasvirlar va eslarim bo'yicha sakrashi turgandayin bo'luvdi. Demak, shunga teskari ravishda mening Bo'lgan, Gotli ya'ni esli aloqalarimda nechta men bo'lishim kerakligi yotadi. Xullas, atrofimdagilarni, hayotimdagilarni o'zim sifatida bilib ko'paytirishim, oshirishim kerakki, natijada televizorda bir xil davomiylikni kutib qolib, tadbirkorligimga kirishib ketaman.

Endi televizor menga bunga o'xshagan, savolimga javob sifatida so'zlarni qanday topishi haqida yozsam. Ichimdan gap yasab-yasamay, barcha yig'ilgan nazarim bilan savolomus televizorga yo'llanib javobini so'raganday bo'lsam, oxirgi chiqayotgan istalgan bir so'zni javob o'rnida qabul qilib ketaveraman va shu so'z to'g'ri javob bo'ladi. Aslida esa menimcha qayta-qayta chiqqan audio-video eshittirish va tasvirlarida sal avvalgi xotira, so'zlardan osha men izlayotgan, savolimga javob bo'lgan bitta so'z chiqayapti, takrorlanayapti.

Yozuvimdagi 2-teskari tartibda Ferangiz masalasi turuvdi. Ferangiz degani "fuck (few, bir oz aka) er angiz, ongingiz" bo'lib, Ferangiz mening ongimni sikib tamom qiluvchilar qatoriga qo'shiladi. Zero ovqatlanayotganimizda dadam is bilan murabbo ye deganlarida, Ferangiz darrov surilib topilib kelib qastdaniga qichig'iga murabboni mening ham olishimga qo'ymasdan, boz ustiga qo'li bilan olib yotibdi.

Demak, shu o'tirishimning, yozishimning asosiy ko'zga tashlangan tomoni shundaki, mening nazarim munosabati, aloqasi bilan qaralgan atrofdagilarga shungul, girdob bo'lib yetib borgan ko'z nurim, boqishim, ularni eshitib va o'zim gaplashib turish nazdim ularga qanday yetib borsa, o'zimga ham shunday qaytib keladi. Natijada men o'zimga qaytgan shu munosabatni o'rgansam, boshqalarga yaxshi qarash orqali ularni yaratib, aloqalarini yasab o'zimga ishchi, mehnatkash qilib qo'yishim mumkin. Shunga televizorning yagona namoyishlarini davomiy ravishda ko'rishim yordam beradi. Xullas, yoki birinchidan televizorni shunday davomiy tomosha qilaman, yoki ichki nazariy munosabatli qarashlarimni, ko'z nurim bilan boshqalarni girdobli, shungulli, ichkariga aylanaverishli aloqasini - o'z joyida to'g'ri qilib tadbirkor bo'laman. Xullas, - shuni kerakli qilib aytmoqchimanki, - sezgilarim, qulog'im, ko'zim va tegishim bilan boshqalarni kuzatuvim asosida har biri uchun alohida bahodagi aloqalar shakllanadi. Shu aloqalar bilan keyin, yolg'iz qolganimda yoki birovlarning yonida o'zim o'zimga qarayotgan bo'laman.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima