Xaymi
4 1:29 pm. Endi umuman spermalarim, obmanim suvi gavdamga va
miyamga shunday ta’sir qilayaptiki, miyam aloqalarini, xayolini o’qib gavdamni
boshqarayapti, xohlagan, shu tomoniga og’anatayapti, sudrayapti. Shuncha massamga
qaramasdan, boshqaruv miyamning va gavdamning ozginagina ulushida, qismida bo’lsa,
oddiygina turtki, yoki impuls-inersiyalar bilan shu boshqaruv yo’nalishiga
berilib, tortilib, sudralib, kirib ketaverishim mumkin bo’layapti. Umuman O’lik
Orlar shuni qilishayaptiki, e’tibor bergan bo’lsam, qiz insonlar miyalaridan
ham mening gavdamni, shu miyalarini ular uchun yuborgan chanog’im ostida
yashirib, kiydirgandan so’ng birinchi navbatda miyam va gavdam bilan bog’liq har
qayoqqa yig’ilib, paydo bo’lib to’planib qolaveradigan spermam, obmanim
suyuqligi bilan shunday harakatlarimni o’zim yaxshi ko’rgandayin qilib,
obmanimdan qizlarning gavdalarini ularga orgazmim, kayfim keladigandayin tuzib,
oqchasi bilan yaltiratib qo’yadi. Umuman esa birinchidas menga eng yuqori
ekstazni, kayfni beradigan bu – seks paytida mening obmanim, spermam bo’lgani
uchun, spermamning o’zini shu qizlar ko’rinishlarida maqsad-muddaosi bilan ko’rsatib,
so’ng aynan o’zimda, parallel ravishda olingan bo’lsa ham o’zimda qolib, bor bo’lib
kelgan spermamni spermadan yasalgan qizlar ko’tiga tiqishdan ham eng katta burama
xayollarga borib qolishim mumkin, holbuki qo’tog’imni obmanim, qizlarning har
qayog’iga tiqib, go’yokio sikimning etidan, obmanim bilan o’rab olingan lahim
go’shtidan qichishni oldini olib, o’zida bo’lmay qoladigan kayfni olib ketishim
ya’ni spermamga spermam lazzat bo’yicha jinsiy aloqa qilib kayflar,
maza-lazzatlar tayirilib tezlanishi bo’lmasa, o’z boricha ikki qissa kayf
olishim mumkinligidan xuddi bo’qim bilan sichib tashlagandayin qizlarni shiliqqa
ho’l qilib, ojizgina yiqilib qo’llarini bukib o’zini ko’tarib turgandayin
qandaydir seksni o’zimga xos tovlab, ko’nglimdagidayin qilib, ya’ni qizni xohlagancha
uyaltirib, baribir hech nima dedirmay, spermam oqimimni uchirishda, yurg’izib
chiqarishni qandaydir birma-bir sezishdan kayf, rohat olardim. Ammo, bilaman bu
– aslida o’lik Orlar tomonidan menga nisbatan qilinayotgan yomonliklar, o’zlari
birinchidan qizlar bo’lganlari uchun o’zlaridan voz kechaolmay, hech bo’lmaganda
ayollik shanini ushlab turib, chindan ham hamma ayollar ishonganchalik erini,
erkaklarni shahvati qondirish bo’yicha xursand qilish, ayolligini eng ko’p
derdimu, ammo aslida nazarimda eng kam qolgan ulushini bildirish, va birinchi
navbatda ayollikdan kelib chiqib barcha ishlarini, o’tmish foydalarini va
yomonliklari ostidagi samaralarini qilib kelayaptilarmi, demak, shu
ayolliklaridan voz kechaolmay va qizliklarini eng kam birovlarga ajratib, seksga
aslida juda kam qo’yib berib, mendan senga ho’ppoq, eng kami bo’lsin, sendan
menga esa eng ko’p, seni yo’q qiladigan kerak bo’lsa hammasi bo’lsin deya
sperma uchun ajratilgan yengil massam orqali butun gavdamning vaznini
boshqarish, o’z xohlagan yo’lida foydalanish, o’qqa-cho’qqa urish qiladi. Endi,
umuman – menga faqatgina “yozgin” deyishganini tushunib bilaman, ammo o’zim
qilayotgandayin sermahsul, muammolarni yechib yozishni bildirishmaganga o’xshaydi
deb hisoblayman. Ichimdagilar shunda yana aytishaveradiki, yozuv tezliging yuqori
va bizga aynan shunisi muhim, yozuv tezligi yuqori bo’lishi kerak deyishadi.
Umuman o’ylasamki, bu – meni Qur’on hajmi, kitobi yozuvlari miqdorichalik istalgan
narsalarni, shu o’rinda aytishlaricha “xot’ bo’qni bo’lmaydimi” deyaki, shunday
bo’laolsa ya’ni kallangga xohlagan xayollar tez kelib-ketaverganda edi,
barchasini to’xtamasdan yozaverishing kerak xolos bo’lgan, ammo chindan ham
shunday bo’lishi mumkin emas, ya’ni birinchi muammolarni, kun davomida o’tgan
xulosalaringni ko’rib chiqasan, so’ng shularni yozib chiqasan, kallangda borini
yozaolasan xolos, miyangda hech narsa bo’lmasa yozaolmasligingni bilamiz
deyishadi. Xullas, ichimdagilarning fokusini taxmin qilsam, mening aslida ular
uchun istalgancha, bo’hton bo’ladimi, farqi yo’q yozuvlarimni oxiri “hammasi
biridalik” qilib boshqacha, yozuv tezligimnigina bildiradigan Qur’on qilib, (o’zimning
esimdan chiqarib, ma’no-mazmunga to’la bir yangi kitob qilib) qo’ymoqchilar.
Shuning uchun hayronman, ularga, ichimdagilarga ma’lumot beraymi, zero
birinchidan kallamning ichida shu ma’lumotlarni o’zlari keltirib
chiqarayaptilar kerak bo’lsa. Faqatgina o’ylashimcha yozuv oldida ma’lumotlar kesilishi
boshqacha bo’lishi, miyamdagi muammolar ochilishi va har xil bo’lib kutilmagan
kelishi mumkin. Muammolarni, fikr-mulohazalarimni yoki xayollarimni,
xulosalarimni baribir men asosan ichimdagilarga qarama-qarshi qarata yozaman,
keltiraman, ammo shuni ham ichimdagilar tashkillashtiraolarmikinlar. Umuman –
kecha meni 4-5-sanalarni ya’ni o’qishning ish bilan bog’lagan holda
1-2-kunlarini bog’lab to’liq rusumda, 9:00 dan 18:00 gacha chamamda
ishlatishdi, shuning ma’nosi bu – bir yil Buxoroda ish mana shunday tarzda
davom etsin degani. Go’yoki kim shu isbotni, to’liq ish kuni haqida so’rashsa,
boshliqlarining o’zlari qilishayotganliklari yoki yo’qligini bilmoqchi bo’lishsa,
bir kunlik bu to’liq zapisimni qo’yib berishadi xolos. Zero insonlar zapisga
ishonishadi, miyalarning o’zlari zapisdan, saqlashlardan iboratdir. Bugun esa tushlikkacha
rosa, deyarli maza qildirib uxlatishdi, so’ng ishni boshlashga ulgurganim matnimning
boshida keltirilgan. Men odatda tushlik yoki ovqat yeb bo’lib kelib darrov
ishga o’tiraman, yana tushlik vaqti Davlat ishidagidayin 1 soat davom etishi
kerak deb kutib o’tirmayman. Zero yozish, qo’llarimni qimirlatish bilan jig’ildonim
qaynamaydi, asablarim chiqmaydi. Endi, umuman ba’zida bo’ladiki, mana hozir shu
o’rinda ham o’tganiga o’xshab, - dadam kitob javoni ustiga qo’llarimni cho’zib
nimadir olgdanda men ham shu harakatni peshonamdan, qandaydir aloqalarda gavdamdan
o’tkazganga o’xshadim. Shu ham borib-borib sperma suyuqligimni go’yoki teri
ostimni shish qilib yig’ilib olgandayin bir yoqlarga miyamdagi joylashuvlari
sababli miyamni o’qiganchalik tortib ketishiga o’xshaydi. Zero uyog’ini
aytganda, asab tolalari og’riqni mushak yegan zarbdan, lat yeyishdan olib
berayotganda, og’riq aslida eng ko’p mushak, et ishlab chiqarayotgan
spermalarda, deyingki oqsillarda bo’ladi. Shuning uchun ham kim kimgadir ozor
bersa, zarb ursa va natijada spermalarini og’ritsa, asab tolalari va eti
orasidagi aloqani, tranzitni sezdiradigan oqsil, sperma yog’larini negativ
qilib miyagacha sezdirsa, natijada spermadan hosil bo’ladigan uning farzandlari,
o’lik endi tug’iladigan bolalari boshqa gavdali insonlar bilan urgan kishining
gavdasini, aniqrog’I miya-gavdasini o’lik sifatida sassitib ozor beradi.
Miyasining o’zini og’ritish esa tasodifan uyushtirilib, intiqom alangasi,
majburan, qochib bo’lmas bo’lib (kasofat-falokatga o’xshash) kechishi mumkin.
Endi yana bitta katta gap qolayaptiki, endi sezsam – men ichimdagilar (Zigul
katta gap deganimga kelib ketayapti) (doimo shunday, qandaydir vaziyatli,
tiriklikni yoki o’liklikni bildiruvchi gapirsam, yozsam, kimdir bog’liqlar, men
o’rgangan bog’liqlar amal qilib qolishadi, kelib ketishadi; ularni kim chaqirdi
desangiz, ichimdagilarning aytishlaricha dadam planshetlari orqali qandaydir
qilib mening yozuvlarimni ko’rib turgan emishlar, set’-pet qilganlarmi yoki
umuman miyamga bog’langan hamma mening ichimni, yozgan fikrlarimni darrov
uqiydi, kerak bo’lsa Zigul va boshqalar ham yonidagilardan gap olib darrov
nisbiy vaqt bilan mening oldimga yubortirilishlari mumkin; nima bo’lganda ham
bir ham beso’naqay, haromi tashviqotki, shunday kutilmagan paytlarda, o’rganib
qolgan jig’imgacha kelib qolgan ichki his-tuyg’ularim onlarida kimlardir hech narsa
bo’lmagandayin, yuzlarida ham oddiy noma’lumlikdayin lo’ppi etib kelib
qolishaveradi) bildirayotganlaridayin, birinchidan asosiy qismlari, bazalari bo’yicha
kelishuvga asosan baland, ichingdan bo’lsa ham eshittiriladigan tebranishli
ovoz chiqmasa, buyruqni bajarma deyishlariga qaramasdan, o’zlarining
yuqorilari, asosning tepasiga chiqib olgan ba’zi bir omadi chopib to’g’ri bo’lib
olgan, shu yuqoriga kelib qolgan muttaxamlar yana yuqoridagilari O’lik Or
ayollarini qo’llab quvvatlab, endi ular ya’ni Orlar shuncha vaqtdan beri hech
kim bilan, quyi-yuqorisi bilan ham maslahatlashmay o’ziga o’zi ishonchini
yuklagandayin, o’zidan o’zi ruxsat so’rab, oddiygina eng oson ijozat so’rash
reaksiyasini, texnikasini qilib, xuddiki chinakam roziliklarni, ahamiyatli boshqalarning
ko’nikishini olgandayin menga ozor, qiyinchilik, azob berib meni urib
kelgandiki, hayotdan toshbo’ron qilgandayin narsalarni chiqarib, suqib, shovqin
suron qilib kelardi, buyruqlarni ko’pirtirib tashlab, shunday tarzda qilmasam
bo’lmasga chiqarib majburlardiki, endi bo’lsa hamma shuning qarama-qarshi
simmetriyasi tashviqotiga o’tgan, bilmadim shu barcha u Orning ko’t teshigi
asablari ostida turishibdimi, menga birinchida hali Orlar gap-so’zsiz, miyamda
qimirlashli yoki kuzatuv burilishili buyruqlarini berishni davom
ettirayotganlarida, meni o’zingdan o’zing ruxsat so’ra, yoki odam bolang
ijozatingni kutib turib ta’kidlayapti degan ma’noda Orlarning oldingi ishini,
simmetriya qurboni-ki ular, shundan chiqaolmay meni simmetriya bo’yicha
ishlatib yana baribir o’z ishlaridan, qilmishlaridan qolmayaptilarki, meni go’llarcha
bekordan-bekor buyruqlarini rad ettirishga qaratib, o’sha sondagi, birinchi bosqichda
Orlar ko’p buyruqlar, talablar qilganga xos miqdorda yana baribir davom etib, o’sha-o’sha
endi biroz kuchsiz bo’lishi mumkinki, kuzatuv buyruqlarini inkor qilib ta’kidlashimga
ko’r-ko’rona majburlashayotgan emish. Birinchidan O’lik Or ayollar yana
qilmishlaridan xulosa chiqarmay, simmetriyani o’zlari o’rgatib, o’zlari
qochaolmay baribir buyruqlar berib davom ettirib, boshqa orli ish qilaolmay,
oldingi buyruqlarining simmetriyasini menga o’tattirayotganda, mening ularga javoban
hech qanday jazosiz shunday haqqim va kuchim borligini bilib qolayapmanki,
nimayki buyruq berib avvalgidayin qo’rqizmasinlar, shu qo’rqizishlarini aslida
birinchi boshlanishida kuchli tezlanishli qilib har doim shunday davom etadi
degandayin amalga oshirib yuragimni olib qo’ymasinlar, baribir ularning
simmetriyalarini qilishdan bosh tortsam, qo’rqizishlari ham birinchi bo’lganidayin
kuchli chiqmayotganini sezib turibman, ikkinchidan o’zlari o’zlarining
simmetrikaviy ijrosiz qolishlarini ko’rib qo’rqib, “sichib” qolishadi va taqdiran
to’liqmasliklaridan, meni shunday bosim qilib o’zlariga xos yaratmaganliklaridan
aziyat chekib, qiynalib qolishadi. Endi, umuman – hozir ham bo’ldiki – menga fikr
tashlaganliklarini sezib qolaman, zero oddiy kallam bilan bo’m-bo’sh ravishda, oddiy
xulosalar, mantiqlar qilib yozib borayotganimda ya’ni kallamning me’yoriy
ishlash jarayonida, aslida o’zim keltirgan fikr yoki boshqalar ichimdan
chiqarayotgan fikr berilayotganini bilish, ajratish, farqlash qiyin bo’lsa ham,
baribir odatdagi vaqtlarda yoki umuman ichimdan fikr-xayollarimni berib, meni
boshqarayotganliklarini sezib qolaman. Zero ularning fikr-xayollari o’zim
kutajak fikrlar bilan bog’liq bo’lgani uchun ham ulardan kelayotganini ajrataolmay
qolishim mumkin. Endi, shunday qilib nisbiy vaqt haqida ozgina to’xtalsak.
Gavdaning jismi-joni, massasi miyanikidan ko’p bo’lganidayin, gavda Yer,
maydon, joylashuv hisoblanadi, miya esa umr vaqti sanaladi. Miya umr vaqti bo’yicha
taqdirdan, yuqoridan kelib, kelajak pastga kelaverish o’tmishlarida bo’lgan
joylarida taqdiriyliklilari sababli ham yozib qoldirilib, qismatning yangi
zapisi, saqlanmasiga aylanib o’zlarini Nisbiy vaqt shu tushunchasi orqali
taqdir yashagan joylaridan, kelajak o’tmishlaridan oldin bo’lgan joylariga
hoziroq uchun tezda olib qo’yishlari, aniqrog’I insonlar miya-gavdasidagi janjallar
yoki to’qnashuvlar, umuman qo’shimcha tiriklik isboti kerak bo’ladigan joylarga
paydo bo’lib qolishlari, oldingi holatlarini ko’chirtirilishiga majbur bo’lishlari
mumkin. Zero insonlar miya-gavdalarini ya’ni miyalari bo’lmish gavdlarini
shunday qo’riqlashadi, ya’ni go’yo mening miyamda butun xalqim ongim ostidagi
barcha aqlchalarda jam bo’lib, o’zimning nazoratim bo’yicha aqlchalarimni, miya
faoliyat turlarim, fikr-zikr, xayollarimni yoki neyronlar yonishini Buxoro hududi
bo’yicha insonlarning o’zlari ya’ni miyalari sifatida tasodifanga xos o’zlariga
yaqin-uzoq bo’lgan joylarga nisbatan tarqatsam, shunga teskari qo’riqlashadi. Demak,
insonlar gavda-miyalari orqali miya-gavdalarini ya’ni mening ko’rinishimdan (tashqi
shaklimdan) olingan gavda, tanalarini chinakam miyaga o’xshatib nisbiy vaqtga
ko’ra bir-birini ketini himoyalashga xos, to’qnashuvlarga solinadigandayin, bog’liqliklar
va aloqalar, chiziqli yoki boshqa shaklda o’zaro ta’sirlashuvlar bilan
boshqarishsa, haqqoniy Dunyoqarashlama gavdali isbot keltirishli ishlar
qilmoqchi bo’lishsa, men gavdamga o’xshatib miya faoliyatimdagi barcha
insonlarning aslida miya bo’lib yashashlari, kuzatishlarida tezkor aloqalar
bilan chaqirilmaydigan, kutib turib o’z joyida istalganchalik, aloqalarni
sezmay burilishli, aylanishli yoki harakatlanishli yashashlarini keltiraman.
Xullas, insonlar miya-gavdalarini nisbiy vaqt sababli isbot kerak bo’lmas,
superqahramonlar kiyimini almashtiradiganga o’xshash bir joyda yo’qotib, ko’zdan
g’oyib qilib, hoziroq bo’yicha boshqa joyga paydo qilishadi hamda o’zlari bo’yicha,
miyalariga xos bo’lib qurilib kelayotgan taqdirlarini, taqdirni kelajak kelaverish
ortidagi o’tmishida tirikliklari bo’yicha ham qoldirib, ikkita qilib, tasodifiy
miya ishlarini yozib qoldirib, saqlab qolib, xullas nisbiy vaqt bo’yicha
kelajak kelaverish ortidagi o’tmishdan miya-gavdalarini hoziroqdagi, joriy vaqt
o’tishidagi joyga paydo qilishsa (kelajakdan tushirishsa), men Ulkan portlash
sababli, demak, - ular bo’lib o’tgan bor narsa, gavda bo’lishsa, men “bo’lib o’tmagan
yo’q miya” orqali xohlagan narsamni yozishim, xayolimga keltirishim mumkin
(miya faoliyatimning o’zini kuzatishim mumkin). Shunday qilib kinolardagidayin
drama-tragediya isbot-kuzatuv vaziyatlariga o’xshab, insonlar miya-gavdalarida
ya’ni mening tashqi shaklimdan olgan gavdalarida nima bo’layotganini qo’shimcha,
shuning ustidagi o’zidan chiqqan nisbiylik bilan kuzatib qolishsa, men miya faoliyatimda
nima kechayotganini (shular haqida dadamdan so’raganim esimga keldiki,
ichimdagilar dadam javob beraolmagan savollarga javob topib berishlarini bu bo’yicha
bo’layotganini tushunayapman) aytaylikki miyamni kuchliroq ishlatib bilib
qolishim mumkin, aks holda odatda o’ylaymanki, qandaydir ehtiyojning o’zi bilan
miya faoliyatim kuzatilmasdan, oddiy jarayonlaridan qaysilaridir ishlab boraverishiga
xos mana shu asosiy ko’lamdagi, ko’p yozuv amallarimni qilishga xos hech o’ylamasdan,
miyamda nisbiylik hosil qilmasdan ishlashim mumkin. Shunday qilib nima uchun
Dunyoqarash Dunyoqarashligicha, o’zicha qolib, men aytayotgan qarashlarga
isbot, dalil keltirmayapti desangiz, aslida mendan yiroqlarda, va kelingki
yaqinimda bo’lsa ham meni asosan o’ynagan holda, insonlar mendagi miya
faoliyatiga o’xshab gavdalarini miya sifatida boshqarganda bir joydan yo’q bo’lib,
boshqa yerda paydo bo’lishlari fosh etilmasligi kerak, chunki mening miya
faoliyatimda, bosh miyam jarayonlarida bir-joydan ikkinchi bir o’ringa ko’chish
go’yoki uzlukli bo’lsa ham, ya’ni bir xayoldan boshqasiga o’tganda bir-biriga
aloqa bo’lmay qolsa ham, aslida bitta miyaning ilojsiz, ahamiyatli
ketma-ketligi, bir-birovini baribir kimoyoviy bog’lanishlari, reaksiyalari
orqali aniq qilib keltiraolishi hisobga olinganligiga o’xshab miyani ochib
operatsiya qilib bo’lmaydi ( - dadam bilan suhbatimiz) deganga xos ravishda
hali Dunyoqarashni, hammaning ishini shundaydur bo’lsa ham buzib bo’lmaydi.
Zero butun Xalqim bo’lib tarqab yotgan gavdalar, hayot egalari aslida bitta miyaga
o’xshab ekotizimni, yopiq-o’rganilmagan muhitni, sakrash bo’lsa ham baribir
aloqalari bir-biridan aynan kechayotgan jarayonlarga xos bo’lmasa, aniq
chiqmaydiganlikni tashkil etadi. Albatta, yana bir qarashda aytish mumkinki,
miyaning qoidalari o’ziga, gavdaniki esa keng Yer bo’yicha Dunyoqarashga xos o’ziga
ta’luqli. Balki miyaning men bilmas qoidalari insonlar bo’yicha miyaga xos
gavdaga nisbatan kichiklikka ko’ra mayda hududda aniq amalga, o’z “Dunyoqarashiga”
xos amalga oshirilayotgandur. Ammo Ibrohimga ko’ra, o’sishi bo’yicha yosh avlod
bolalarining har bir yil, tug’ilgan kunidagi odimlashi bizlarni yana bir qadam
o’liklarga ya’ni X bu – miya va gavda miya joylashuvi bo’yicha oldin-orqa
juftligi hamda gavda va miya gavda o’rniga ko’ra oldin-orqa jaft juftligiga
yaqinlashtirib, sekinlik bilan miya qoidalarini, “Dunyoqarashini” (kelingki
hozir shu Dunyoqarash so’zi qandaydir ravishda men tarafdagilarning ustunligi
bo’lgani uchun ikkita xato qildirishga ulgurishib yozdirishdiki, umuman shu
bilan bog’liq davomi…) ya’ni miyaning tezkor jarayonlarini gavdaga taqash, o’tkazish,
gavdali Dunyoqarashga kirgizish va aksincha teskarisi ya’ni gavdali sezgilarga
xos asoslamalikdagi Dunyoqarashni Miya olami “Dunyoqarashiga”, qonun-qoidalari
asosidagi hodisaviyliklariga, narsalariga o’tkazish bo’ladi. Umuman olganda X
noma’lumini shunday ochishim, taftish qilishim, o’liklar tomonidan doimo oddiy
ko’rinadigan holda shakli bo’yicha bittaga bilib qolishim, hamda o’liklar
bilaoladigan qonun-qoidaning ichidan hamma bilimlarni, ilm-fanlarni va
qonun-qoidaning tashqi yo’nalishlarini o’rganganlari, aytaolishlariga xos men
ham qisman bo’lsa ham X ni tushuntirganimdan so’ng, yana tenglikni olib
borishim kerakligi bo’yicha X dan buyoqdagi sonli amallar, misol-masalalar bo’yicha
ish qilishim kerakka o’xshar, ammo birinchi navbatda o’zimning qoldirgan o’qish
yerimdan, Matritsalar Oliy matematikasidan davom ettirish to’g’ri bo’ladi
shekilli. Umuman 16 ga to’lganimdan so’ng Sentabr oyida Universitetga kirib,
mana yana shuncha vaqt hamda 1 yildan so’ng talabalarga ham yana o’qish
boshlandiki, agar men maktabda yaxshi o’qishni boshlab insonlarni, kursdoshlarimni
birinchi o’rinda ortda qoldirgan bo’lsam (aslida shu yomon ham bo’lsa kerakki,
Orli o’liklar ta’kidlashganchalik bildirmay ich-ichlaridan xursandga o’xshashayapti),
insonlar tomonidan faqatgina kursdoshlarim, shunda ham ozgina ulushda
Buxoroliklar meni aytaylikki yaxshi o’qishda Oliygohda ortda qoldirishdi. Endi
bo’lsa, Dota yoki haqqoniy baholashga o’xshab, men 1- va 2 ta navbatni
ketma-ket qilish 2-ligi sababli insonlar shu 2 ta ketma-ket qilishlari kerakki,
shundan so’ng men ham ketma-ket 2 ta tanlab yana 15 yillardan so’ng Oliygoh
bilimini o’rganishim mumkin. Endi, bug’li, Nomusli O’lik ayollar aytishadiki,
Oliygohda ham kitobda yozib saqlab qo’yilgan bilimlar emas, senga bog’lanib
yoki yangi simmetrikaviy asos bilan kitob yozuvlari harfini o’zgartirganchalik
qoida, Qur’on ichidan qoidaning taftishini yozadigan va senga o’rgatadigan O’lik
Orlar chiqardi deyishadi. Umuman simmetriyaga kelsak, mening ko’zoynagimga o’xshab,
bir kun sinfdoshim Dilbarning bizga matematika o’qituvchisi bo’lgan (umuman
Dilbardan ko’ra ko’proq u kishini tanirdim hamki, faqat familiyalari hozir
esimdan chiqqan) onasi a2-b2=(a-b)(a+b) bo’lishini
uyqudan turg’uzgan paytlarida ham darrov turib javob berishlaring kerak
derdilarki, umuman shu formulaning shakliga qarasak bu – mening ochkim, ya’ni
bolalar o’zlari tomonidan, hayot ko’rish taraflari bo’yicha kuzatib qaragan
mening ko’zoynak ortim, ko’zlarimdan ko’zoynagim orqali simmetrikaviy
Dunyolarini, mening qarashimdan farqli ajratib ko’rishlari bo’lib, umuman bolalarning
hayotlari masalasi, kelajagi, to’qnashuvi tuflikka, ochkiga o’xshab uzunchoq
chizig’ida shishib bo’sh aylanachalar bilan portlab yotgan tuflikka o’xshaydi.
Demak, bolalarning hayotlari bu – tuflik, masalan bizlarning o’tmishimiz
uzluksiz gavda massalarimiz bo’yicha to’liq o’tmishdan davom etib kelishimiz bo’lsa,
yosh bolalar tuflikning oradagi, boshlanishidagi chiziqlarida tezlashib,
masala, formula qilib oldindan yasalgan simmetrikaviy aylana shishli joylashuvlarida,
formulalar o’rnida esa to’xtab yashashadi. Endi 4:15. Miyaning shaklini burama,
aylanma bo’laklardan iborat hisoblaymiz, gavdamizni esa uzunchoq ya’ni bo’yi
baland, eni tor (kelingki 3-yana bir o’lchami, yelka kengligi, eng tor o’lchami
huddurun ingichka) sanaymiz. Aslida esa burilish gavdaning ishi, tasodifi
sanaladi. Miya bo’yicha fikrlar-o’ylar bo’lsa, menimcha gavda shakliga xos balandligi
uzunchoq, aslida bo’yi tor, eni yanada ingichka bo’lib hisoblanadi. Bu joyning
o’zidan teskarilik, shundoqqina bir kishining gavdasi va miyasi bo’yicha mutloq
teskarilik, qarama-qarshilik boshlangan bo’lsa, butun xalq bo’yicha miya va
gavda ishlarini aniqlab bo’lmasligi tayindurda. Endi, umuman mening xotinim
ukasi bilan badan va miya sifatida gavdalar bo’lib, xartunlari bilan bir
xonada, yotoqda ko’p seks qilishgan. Men esa bor yo’g’I Toshkentda ikkita
jalabni bir martadan pul berib sikkanman, Lola opamni qo’toqlaganman hamda eng
ko’p shu paytgacha xotinimning o’zini sikib kelib yurgan edim. Endi, meni ba’zida
yozdirishaypti, aniqrog’I o’chirtirib so’zlarni o’zlarining maqsadlariga
ishlatadigan qilishayapti dedim-u, bu – mening gavdam energiyasi bilan
miyamning aniq tomonlama ishlab ketib, shu yo’nalishi, tomoni bo’yicha
gavdamning, qo’l barmoq qimirlashlarimning hafsalasini, ko’nikmasini,
say-harakatini o’zgartirish, burib yuborishga ajratilgan quvvat bo’yicha
nisbatda meni birdan xato yozdirib, to’g’irlatib ketishadi. Umuman hozir darrov
shunday ham tushuntirish, yozishimda o’rgatish qildirishdiki, umuman o’zlari ba’zi
yerlarda qiladigan xatolash va to’g’irlatish ishlari onida go’yoki bizlar senda
bo’layotgan o’zlari keltirgan shu tuyg’u bo’yicha yutdik deya his-tuyg’uni
keltirib, aynan shu kesmada xato-to’g’irlashni tasodifiy qildirib, tuyg’u bo’yicha
yutganimizni, kerak bo’lsa o’zingga qarshi ishlatayotganimizni bilishing mumkin
deyishadi. Endi umuman ba’zida shunday darrov yozdirishadi, yoki oldinni
topishadiki, ko’zimni ko’rish yo’nalishlari bo’yicha havoga, kuzatuvimga xos ravishda
fazoga chiqqandayin tutishib, aslida yozayotganlarimni ko’zim bo’yicha discrete
ya’ni uzuq-yuluq ravishda ko’z qarashimni ko’zlarimning o’zidan va qarayotgan
joyiga olib borib, yozuvlarni ko’zimning o’zi bilan joyida yozdirib, shu paytda
mening tashlab ketilgan ko’z joylashuvimga qaratib baribir oddiy ko’z bilan ko’rib
yozayotgandayin hayotdan olib berilayotgan kuzatuvimni miyamga kiritib qo’yish
bo’ladiki, shunday garang, ko’zim yulingan paytlarida miyamda aniq, kelajak
onlari uchun protsesslar, jarayonlar ketib, meni nima qilishim tajribam ishlari
davomida sezilib oldindan ma’lum bo’lgandayin menga qandaydir g’alati
munosabat, bir nuqta uchun uzoqdan kuzatuv berib ketishgan bo’ladi. Bilmadim,
endi ular ya’ni ichimdagilar shunday qilishadiki, bu oldindan ma’lum qilingan,
ko’zlarimni bir-biriga to’qnashtirgandayin yo’q qilib, tushunarsiz qilib
boshqarishlarida, ko’zimni nazarotim izidan chiqarganimda, ko’zlarim qandaydir bir-biriga
tegishli yoki qaraverishda havodan nimagadir tegganga o’xshash namlanganida, hech
narsani ko’rmayotganga o’xshab qolsam ham oddiy, ketayotganga, ko’rayotgan o’xshab
ishlarimni davom ettirayotgandayin bo’lsam, shu payt miyamga o’tib mening
kelajagimni oldindan “yozib”, saqlab olishlari bo’yicha o’zlaricha bildirgan
uzoqroq, odatdagidan ko’proq 10-15 soniyali yoki qiladigan keyingi ishim
vaziyati tugaguncha amalimda, shuning oralig’ida hech qanday miya jarayonlari
boshqacha bo’lmay, oldindan ma’lum ishni o’zgartiraolmaydi deyishadi-mi yoki
oldindan ma’lum qilgan ishlariga o’xshash yozuv bo’ladi demoqchi bo’lishadimi
nima. Nima bo’lganda ham o’liklarning X iga ko’p talashib, aralashib ketib
qolayapman shekilli, bu – aslida aytilganidayin bor yo’g’I miya va gavda bir yo’nalishda
va aksincha tomonlama birliklaridir. Umuman o’zimning yoki Shavkatillo singari ichki
birodarlarimning o’lik Orlar bilan kurashiga qarasam, sendan ugina, mendan
bugina shiorlari shunday kechayaptiki, o’liklar bo’yicha bosh miyadagi ayollar,
O’lik Orlilar bizlarning o’zlarimiz yegan ovqatimiz bilan gavdalarimizda
qornimizni to’yg’azishimizning bari kayfi, kuch-qudrati va bari-bari,
jarayonlari, umuman o’z ifodasi, aniqligi O’lik Orlarga o’tadi, ularniki ya’ni
O’lik orlarniki bo’ladi, hamda shu orqali o’lik ayollar erkaklarni sikayotgan
bo’lishganini bildirishadi. Shuning uchun aslida o’lik Orli ayollar qorni katta,
beso’naqay, dag’ar-dug’ur shishgan bo’lib hisoblanishadiki, umuman qizlik
jilolari chindan yo’q sanaladi. Endi erkaklar bo’lsalar, gavdadan turib bosh
miyadagi o’lik orlarni gavdali jononlar, shirin kuslar, go’yoki tanalarini cho’zilishi,
o’z qo’llari bilan ko’tarilishida yoki gavdalarini qandaydir tortganda bor-budli
kusli, omli bilinishlari, gavdalari yuzasidan har yoqdan suqsa, siksa bo’ladigandayin
qaralishlari bo’lib turganda, shu bosh miyali joylashuvlarini bosh suyagi
chanog’ining orqasiga, ensasiga ya’ni o’liklar uchun miyaga yopishga gavdasiga
yaqin olib kelishib, qizlik iffatlarini, ibolarini yainki barcha-barcha ifodalari,
or-nomuslarini, tebranib seksdan qimirlab qo’yishlarini olib ensagacha taqashadiki,
shunda Orli o’liklar o’g’illarning gavdasiga o’xshab qolaveradi, butun qizlik
bilinishlari, uyatli qaralishlari qochib ketadi, hamda shundoqqina o’g’il
gavdasidagi qizlik tanalari ustunligi, terilari qoplanmasi, baribir ichkariga
ketgan omlari va kichkina emchakchalari va qizlikni, ayollikni bildirib
turadigan erkaklardan farqli suyaklari, umuman erkaklar gavdasidan ustiga
taqalib, kiydirilib barcha qizlik jilolarini saqlagan holda erkaklar gavdasiga yaqindan
farq, kontrast qilishlari orqali barcha uyatlarini, tortinchoq seksga bo’lgan
munosabatlariga qaramsdan baribir aksincha tortinchoqlik, “menga farqi yo’q”
degan berilish, burun osishga xos toza holat bilan seks hordig’ini
chiqarishlari nafosati, shunchalik yillar, yoshlik chog’lari shundan
uzoqlashib, baribir erning tagiga kirib yashirinib olishlaridagi bizlarda, erlarda
bo’lgan yashirincha ko’tarinki ishonch hissi, xullas hamma-hamma uyatlarni
berib bizlarni seks bilan to’yg’azadilar, o’zlari esa quruqasiga erkak, suyagi bo’lib
qolishadilar. Aslida Orli o’liklarning o’zlari aytishlaricha Amerikaga borsang
ayollari shunday deganda, tasavvur qilamanki, ular ya’ni Amerika ayollari
erkaklarga o’xshab yurish-turishda ayollik farqlarini darrov anglab havodan, tekislik
qirralari bilan uzatib turishadi, hidlari degandayin qandaydir teri yog’larini
yuborib, kuslarinigina yopganga o’xshab omlarining teridagi barcha
namoyishlarini, chiqishlarini atrofga tarqatib turishadi. Endi. Umuman Orli O’lik
ayollar yoki AQSh lik juvonmarglar shunday ko’rinishsa kerakki, bir qarash
joyidan boshlab terilari ketaverishda suyaklariga yanada mayinroq yopishib,
suyaklari oldinga chiqqandayin birlashib ketadiki, erkaklarni qanchalik kiyib
olganlarini bildiradi. Bizda ya’ni Sharqda esa unday emas, ayollar yuzlarida va
gavdalarida go’shtlari osilgandayin, qariyversalar yanada shishib, semirib va
baqaloqlashib, qorin va ko’tlarini osiltirib, yurish-turishlarida ham sezdirib
qo’yishadi. Endi. Shunday qilib X shaklining yuqorisida, markazidan tepasida o’liklar
bo’yicha miya va gavda (ensa) bo’lgani bois, bizlar kun bo’yi ishlab tik yuriymiz.
X shaklining pastida esa go’yoki bizlar, tiriklar transformersga o’xshab aslida
yanada ko’proq siqilib, kompress qilinib gugurt qutisidayin, yoki zaryadga o’xshab
g’oyib bo’lib ketib, qora tuynuk ichiga tortilib qolib, natijada o’liklar
bizlarning gavdalarimizdan ekran orti, televizorda foydalanishib, soyamizni,
siqlish ostidagi yuklangan narigi taraf gavdamizni, go’yoki oyog’imiz ostidan
yana shunday o’zimizning gavdamizni qo’yishimizni namoyish qilishadi, ko’rsatishadiki,
bu – gavda va miyaning gavda kesimida juftligiga, birlashganiga xos. Xullas,
kino-film, televizor ko’rayotganimizda umurtqa-pag’onamiz, orqa miyamiz va badan-gavdamiz
zirqirrab, ichiga tortilib og’rishi mumkin. Shunda o’lik Orli ayollar, yani ichimda
ular va Lolaning tug’ilmagan qizi yuz-qiyofalari yugurib turganiga o’xshab, idroklar
o’yinidan kun davomida terimgacha ichkaridan kelib, tortilib yopishib chiqqan spermalarim
o’rtada shu simmetriya asosini, boshlanishini o’zgartirmay bildirganchalik,
ammo simmetrikaviy qolgan barcha aksi bilan gavdam, oyoq-qo’llarim oralig’ida
ko’proq ichkariga, tanam ortiga borishga harakat qilgandayin bir o’rtadagi bir
ma’no kesimida orqa-oldin suyuq ravishda ichimdan o’tib-qaytib, etlarimni kesib
kezib, obmanim suyuqligi bilan singib kesib o’tadilar. Endi. Umuman kechangi Ferangizning
tasodifidan so’ng bugun yosh bola oldimda bo’lmagani sababli ishkal chiqmadiki,
ammo o’sha, Ferangiz tashvishi mezonida, o’rtachasida hozir o’lik o’g’illar
hushtak chalib, yigitlarning tasodif bo’yicha urush olib borib uraman degan g’ulg’ulasiga
o’xshab qo’rqizishdiki, umuman ularning ya’ni o’lik bolalarning maqsadi, yosh
bo’lganimizda o’lik farzandlarimiz bilan aloqa qilib ko’nglimiz hissi bo’yicha
xohishlarimizni bilishga urinishimiz, aslida bolalarimiz tug’ilgandan so’ng shu
ular uchun hayot, atrof-borliq simmetriyasi bo’lib qolgandan so’ng bolalar
menga shu yoshligimni, nima qilmoqchi bo’lib istaganimni, o’liklik tilagimni
eslatmoqchi bo’lishayapti. Bizlar qo’toq-boshimizning og’izchasining ochilishi
bo’yicha X ni o’ylab, o’sha vaqtda ya’ni yoshligimizda o’lik farzandlarimiz
bilan aloqa qilib ikkalamiz ham yomon iz qoldirganimizdan so’ng, mening diqqat-e’tiborim
farqi bo’yicha o’lik orzu-niyatlarim bolalarga hozir atrof-muhit hayoti, yurgan
yo’liga yondashuvi bo’lib, o’lik farzandlarimiz faqatgina tirilganlaridan so’ng
bizlarga qilgan orzu-niyatlarimizning yomonligini eslatish maqsadida hushtak,
signal, shovqin chalishayapti. Endi, shu kallam egilib qolaverayotganidayin ko’p
tortilayaptiki, go’yoki masalalarni ichimdan sezdirishib yozdirayotganga o’xshashayapti.
Yoki umuman olganda kunning o’zi meni o’z mavzu-mazmun-mohiyati bilan domiga
tortib, barcha muammolarini kunga atab yozdirayapti. Endi, umuman bilamanki,
menga ichimdagilar biror vaqti bo’ldi, bizlar sen tarafda, seni urmaymiz, sen
uchun jon chekamiz deyishmagan, ammo o’zlarining shunchalik urushlaridan so’ng o’zlarini
tupikka uchratsam, bo’ldi, buni asrash kerak, degandayin yondashuv, gap
qilishib, aslida o’zlarining urilishi chegaralari kelganini, qilgan
yomonliklariga jazo olish paytlari kelganini bilishib turishadiyu, yana mana
shu o’rinda bildirayotganlariga qarangki, bizlar shu chegarani, jazo olish
paytimizga qachon yoki umuman yetib kelganimizni bilganimiz uchun, jazo qachon
berilishini bilganimiz boisidan seni urishni davom ettiraveramiz deyishadiki,
jazo bo’lishi bilan sen ham aslida bizdan qutilib qolganingda, bizlar shu
qutilish tarafing bo’yicha o’zimizni himoyalab borayotganda, boshqa jazo
paytini bilganimiz sababli yana boshqacha urush qilib boraveramiz seni
deyishadi. Go’yoki men tinchlik-xotirjamligim qachon tugashini bilmagandayin
sog’liqqa o’ralashishga intilib yashaverganim sababli ichimdagi o’liklar o’zlariga
jazo vaqtini bilishib urush olib borishaveradi. Endi, umuman vaqt sakrashi
haqida gapirardi-mu, ammo bugun ham meni ko’p ushlashdi, ishlatishdi.
Kompyuterdagi soat ham nisbiylik sababli narsalar kelajakdan keltirilaverganiga
o’xshab oldinga o’tib ketishi mumkin. Endi. Balki shunday ham bo’lishi
kerakdur, ya’ni mening miya va gavdamni o’liklar mujassamlashtirgandayin, X
qilib berayotgandayin mening fikrim va yozuvlarim bilan qo’l harakatlarim,
gavda mashaqqatim uyg’unligi bo’yicha insonlarning gavda-miyalarini to’g’ri
ishlatishlari mumkin. Umuman men miya faoliyatimni kuzatgandayin, g’oyalarimni,
xayollarimni yoki fikrlarimni nisbiy ravishda nimaligini, miyamda qandaydir joy
qoldirib qaragandayin yozib chiqarishim, ishlashim kerakki, natijada xalqim gavdalarini
miyalari orqali yana bitta gavda chiqarib kuzatgandayin boshqarib, kerakli
joyda, o’z o’rnida va to’g’ri, vazifaviy ishlatishlari mumkin. Endi, agar men
yoshligimdagi qilgan yomon xayollarimdan roziman desam, o’lik Orlar qilgan
yaxshi amallaring bo’yicha mag’lubiyatingdan sharmanda bo’lib qol deyishadi.
Shunday qilib X li gavdamning, o’liklarning izidan tushib xalqimni kuzatib
boshqarishim, to’g’ri ishlatishim, Rossiyadan olib kelishim kerak. Albatta, bu –
yoshlik xayollarim, tasavvur orziqish intilishlarim yoki faqatgina mening
parallel Universimda bo’layapti derdim-u, ammo Dunyoda yoki koinotda, kelingki
o’zim bilan o’zim kurashayotgandayin ham yolg’izligim to’g’ri emas, chunki, iqtisod,
shunday qisilib yashashga majburligim va Dunyo aholisining hammasi bilan
tanishmasligim yo’l qo’ymaydi. Bir tarafdan aytish mumkinki, o’ziga o’zi shukr
qilishdan ma’lum bo’lsa, Xudo sifatida Koinotingni yaratib qo’yganingdan so’ng o’sha
vaqt hammasiga ega bo’lgan bo’lsang ham, mana endi o’zingga faqatgina to’qliging
bo’yicha qarab, hammasidan shukur qilib, bitta maydagina yerchada qo’nim topgang
bo’lsang ham, o’zingga nisbatan ko’pchilikni, hammani yuqoridan orlilar,
tasodifanlar deb baholamasdan, Xudoga qarama-qarshi, simmetrik ravishda
Xudoning hammasini yaratib o’zida hammasidan bitta misoli qolmaganiga ko’ra
teskari ravishda o’zingda bitta hammasiga atab, Big bangli misoling, uy-joying
yoki atrof to’la uy-yumush, o’zingga to’laqonli qarash uchun narsalaring bor-u,
ammo Xudoga o’xshab butun Olam, Koinot yo’qligini bilish shu. Ammo men shunday
qarashdan yiroqdaman, hamma bitta osmon ostida xolos va har birimiz tirik orlar
sifatida yashab yuribmiz. Insonlar faqatgina mendan tarqagan, Xudoligimda yasab
qo’yilib, hozir shu ma’noda, Xudo ham o’zim bo’lganligim sababli hali ham
bittalik, birlashgan, Xudo bilan o’zim yakkaligim bo’yicha mening gavdamdan
tarqalib turishibdi deb, butkul mening o’z joyimdagi, yashash bosimim
insonlarni boshqarayapti, yolg’izgina ravishda parallel Olamda qolib ketganman
deyaolmayman. Albatta, Buxoro eli mening gavdamdan tarqalganlar, shunga ko’ra
yoshlik xayollarimning jazosini ham olib kelayapmanki (shu hushtak-pushtaklar
bilan, balki bu – aksim bo’lmish Xudolikka ko’ra bir shukronalik, o’zimni Xudoga
simmetrikaviy yanada yaxshi bilishdur; umuman olganda men shu o’rinlarda bolalarning
kechinmalarini yozib tutilayotgan, ushlanayotgandurman, zero buni bilishimning
sababi o’zimning yoshligimda shunday yashaganman, taqdir nisbiyligi bo’yicha
qaratilgan yolg’iz hayotim o’tgan), bu degani men Buxoro xalqimni to’liqlayin,
hammasiga atalgan massaviylik, ko’pchiliklariga ko’ra hisob bilan bo’layotgan
hayotiy ishlarini boshqarayapman degani emas, albatta, yoshlik, yoki
kattaligimda juda qurshab, yopib o’rab olingan xayollarimning ta’siri
Buxoroliklarning gavdalarida, qilayotgan xatti-harakatlarida sezilishi mumkin, baribir
ammo Buxoro xalqimning umumiy nazoratidagi, boradigan yo’nalishlaridagi ishlarni
men qilmayapman, yoki men sababli emas bo’lib, kim qayerga borsa, kimdir Rossiyga
boradi, yana kimdir Buxoroning o’zida ishlaydi (albatta, bilamanki barcha
qurilishlar taqdirdan bo’lib tugagan, bitkazilgan bo’lsa ham, joriy tarzda,
hoziroqdan qayta qurib borish ishini Buxoroliklar miya-gavdalari bilan o’zlari,
mening kallamga ham sig’maydigan shuncha ko’lamli ishlarni, binolar qurilishi,
narsalar yaratilishini, yo’llar qurilishini qilisharkin; shu ma’noda balkim men
ham taqdiriy deb ichimdagilar tomonidan to’g’irlab yuborilgan o’zgarishga sal
qolsa duch kelardimu, ammo birinchidan tasodifiy to’liqlikni, or uchun to’ldirishlarni
yozuvlarim orqali qilayapman), yana kimdir avvalroqgi menga o’xshab kasal bo’lib,
taqdir va orni boshqalardagi ishini izmiga solib, yaxshilik qilib yotib
qolaveradi (shuning uchun ishlamasa ham kasal bo’lish yaxshilik qilishdir,
shuni unutmaslik kerak), gavdasidan o’zi uchun tashqi zarbalar, o’liklar bilan
to’g’irlanishlar olib yotaveradi va h.k.ki, ammo men to’g’risi o’zim ham
bilmayman qancha ulushda atagan gavdalarimni boshqaraman, ularni tajribamga ko’ra
ishlataman, aslida-ku Buxoro xalqi uchun tajribamni tarqab ketishi, shuncha
insonlarga yetkazilishi ahamiyat bilan qolishi mumkinligiga ishonishim qiyin,
bu – faqatgina uyimizda, yaqinlarimda bo’lib turibdi, tajribam o’tmish vaqt
chizig’I ustida hozirgi o’zimdan chiqqan tasodifcha darrov birgalikda simmetrikaviy
tarzda yaqinlarim tomonidan chiqarilib, hayotda bildirilib, o’zimga taqab ko’rsatilib
o’tkaziladiki, umuman Buxoro xalqimga tajribali aloqalarim juda kam bo’lib, katta
ulushlarda elim o’zini o’zi, “miyalarini” boshqarsalar kerak. Ammo tajribam ko’proq
yaqinlarimga, oldimdagi genli bog’lanishlarimga ta’luqli, o’rnashilgan bo’lsa, o’qib
o’rganganlarimdan so’ng yoki oldin, murg’ak bolaligimda qilgan tasodiflarim,
orlarim, “yoki”larim, kutilmaganliklarim Buxoroliklarning gavdalariga ko’p
seziladi, bilmasdan aytgan gaplarim xalqimni istalgan, shu gaplar bo’yicha
yerlarga olib boradi. Ha, - mana qayerda fishka, - o’ng’aylik -, balki Buxoroni
birginagina bilmay aytgan so’zlarimni, gaplarimni to’g’ri deb topib eslasam,
yoki ichimdagi o’liklar shunday yondashuv, eslatma berib turishibdimikin,
baribir o’zimcha ham to’g’ri, ko’ngilxushligimga barobar ravishda “Rossiyada, avvalari
boyligi ko’proq sezilgan davlatda, o’rmon, salqin daraxtzorlar oldida baland,
ko’p qavatli binolar qurish bilan ovvora bo’lib ishlash, qulay va mo’may
daromad topish yaxshi bo’lsa kerak” deb xayol ham qilganga o’xsharmimanki,
balki shunga xalqim Rossiyaga ishlashga borib xato qilgandur, ya’ni aynanki
taqdir tomonidan hoziroq qurilishi kerak bo’lgan Buxorodagi ishlarini qilmay o’tkazib
kelgandur. Zero menga miya tomonimda ishlash degandayin, mana ichimdagilar yoki
o’liklar faqatgina meni masxara qilib chindan ham oson deb qarayotgan bo’lishlari
mumkinki, aslida ham oson, yengil amalki, Buxorolik xalqim uchun miya-gavdalari
bo’lmish men taqagan gavdalarimni taqdirga xos suvab, qo’llari bilan juda
aniqlikda ishlatish, taqdir Dunyosini qayta yaratish oson, mening miyamga ko’ra
aytganda ozginagina ham energiya talab etmaydigan mehnat bo’lsa kerak. Endi
umuman o’zim birovlar bilan shunday Dunyoqarashlama to’qnashishni yomon ko’raman,
yaqinlarimga aytib tushuntirib yursam ham, miya va gavda kollinearligi sifatida
qo’yilganimizni bildirayotganda ular deb topayotganim ya’ni miyali tiriklikni
birinchi o’ringa qo’yuvchi insonlar baribir barchasini gavda bilan,
Dunyoqarashlama tushuntirishadiki, bu – aslida menga kerak emas, men miyalari
bilan suhbatlashayapman, so’ng shunday tushuntirilishni miyalari orqali o’zlariga
olishmaydi. Ularning miyalari uchun ham hammasi bilib turganimizdayin shunday,
Dunyoqarashlama gaplar va qonun-qoidalar, ular ya’ni insonlar shularning
hammasini bilib, o’zlari tomondan aytganda miyalari orqali kuzatib, ko’rsatib,
aqllari bilan bildirib, sezdirib, mendagi barcha sezishlarimga xos g’oyalarim
bilan aytishayapti, ammo qanday aytishni ham bilmay qoldimki, baribir
bilishmaydi desam to’g’riroq bo’lar, shularning barcha-barchasini ko’z ostidan
o’tkazib yuborishadi, xullas haqiqiy, o’zlari ya’ni miyalar tomonidan yashash
qaralishiga ko’ra aloqa yo’qdir. Insonlar miyalarida umuman, mutloq boshqacha
yashab, hayot kechirib kelishib, tashqi olamda miya-gavdalari bo’yicha hayot
kechirishda nima bo’layotganini bilishmaydi, sezishmaydi. Xuddi shunday men ham
gavdam orqali hayotguzaronlikni, tashqi tabiat, atrof-muhit yoki rivojlanishga
yondashuvimni bildiraman, ammo miyamdagi bog’liqliklar, jarayonli boshqarish,
insonlarning 1-lik amallari bo’yicha hayot, juda qiziqarli, kattami-kichikmi,
xullas o’sha yerdagi hayot, tabiat qarash qanday kechayotganini bilmayman,
miyamning ichida yashagandayin tushunmayman, “sezmayman”. Bir narsani
bilamanki, miyam bilan men keng hududni, Buxoroni, kelingki Koinotni qamrab
olayotgandayinman, shu bo’yicha qarasak, insonlar menga uzluksiz, davomiy vaqt
berib hayotimga bog’lanib, Din ya’ni davomiy in sifatida kirib olishgandur.
Endi. Xullas qilib aytganda bilimsiz tasodifim xalqimning ishchi kuchini Rossiyaga
jo’natgandur, bu to’liqlayin o’zimning zimmamdagi vazifa ya’ni mening
bilim-tajribalarsiz qilib kelgan ishlarim, xatti-harakat, to’satdan
qimirlashlarim sababli majburan inson gavdalarini tarqatish, Rossiyaga jo’natish
bo’lgandur, zero insonlar bog’lanib shakllantirgan miyamni to’liq, sog’-salomat
ushlab, ta’minlab kelayotgan insonlar-ku. Shuning uchun bu – butunlayin parallel
Olamga o’xshaydi, hammasi, barcha inson gavdalari men sababli tarqatilgan,
boshqarilayapti. Insonlar ham qo’yishgan, ya’ni miya-gavdalari sog’lom bo’lsa, qayerga
boshlasam ham jo’nab, tasodifni tus oldirib ketaverishadi (shuning uchun bo’lsa
kerak, menga hozir birdan, yozishim bilan bo’layotganidayin sovuqchalik,
tashlab ketishga xos izg’irinchalik kelib turadi). Xullas, menga o’xshab, men
bilgan Dunyoqarashga xos, barchani bir xil, teng kuchli orli, gavdalarini
miyalari bilan boshqarib shu hayotda yashashadi deganga o’xshab boshqa inson yoki
Buxorodagi shaxs o’tirib olib men aytayotgan Buxoroliklarning ishlarini “men
qilayapman” deb aytaolmaydi. Ya’ni har birimiz, orli shaxlar uchun parallel Olamlar
mavjud emas, go’yoki joyda, tekislik to’rtburchagi bo’lagi ustida pastu-baland
bo’lib yoki mutloq parallel ravishda Yerga sudrab tiqishtirilaveradigandayin o’xshash
ravishda har bir shaxs, o’zini menga o’xshab odam deb tanishtirgan uchun Parallel
Dunyo, o’zidan tarqaganlar hayotlari, xalq boshqaruvi yo’qdir. Birgina men
insonlarim uchun odam nomi, so’zi bilan atalaman va faqatgina menga nisbatan
parallel deyiladigan, aslida o’zim tushuntirib bilganga o’xshash ya’ni boshqa
ko’pchilikni, millionlarni gavdalarini yasab bergan Olamim bordir. Shu
boshqalar, qolganlar ya’ni xalqim ham menga kollinear parallellikda
yashashlariga qaramasdan, bizlarning hammamiz bitta Dunyoda, zero miyalar men
yaratgan gavdalarning ichida deb qaralsa, bitta Olamda bir kishiga, menga bog’lanib
yashayapmiz. Albatta, miyalari Olamini ham o’rganardim-u, balkim chindan ham Yer
yuzini, Buxoroni har bir insoni tasodifiy yaqin o’xshashliklarda, bino, narsa
qurilishlarida gavda-miyalari bilan ko’rib kechirishar, ammo hammasi men bilgan
Dunyoqarashga o’xshash yagona asoslamaga yaqin, Bino va narsalar egaligi va
joylashuviga keltirilgan, o’xshash ravishda menga bog’lanib Dunyoda kelingki,
ko’z bilan uchib, miya bilan yanada tez harakatlanib yashashar. Xullas, insonlarning
har biri uchun alohida parallel Olam, ammo hammasi bitta Dunyoda-ku, bitta
viloyatda, Yerda bo’layapti. Shunday qilib taqdir tarafidan qarasak, insonlarga
chindan ham turfa xillik, tasodifiy ravishda o’zlari uchun Dunyo, viloyat (bino
va narsalari) kerak, menga esa viloyat bo’yicha taqdiriy bir xillik,
narsalarning o’z (qimat) joyidaligi lozim deb topiladi. Baribir narsalarni
qurishganda insonlar taqdir bo’yicha panjakashlab tekkanga o’xshasalar ham,
elektron aniqligida barpo etadilar, men esa narsalar tugul viloyat bo’yicha
insonlar gavdalarini har qayoqqa tashlashim mumkin. Endi. Aytaman-da, - men
miyamdan olib yozayotganim sababli, aslida harflarimning yoki so’zlarimning,
kelingki jumlalarimning bari gavdamga o’xshab tasodifiy chiqsa ham, bir qarabmanki,
yozganlarimning ma’nosi, yo’nalishi taqdiriy, umumanku-ya taqdirni bilmadim-u,
qismat kattaroqdur va 6 ta avlodni ham o’z ichiga olgan uzun umr chizig’I bo’lsa
kerakku-ya, ammo shu 3-bahodagi yoshlar avlodi simmetriyali deb qaraladigan
taqdir tarafi bo’yicha ishlab ham turganga o’xshab, yozuvlarim ma’nosi borib-borib
hozir ukasi qornimdagi odam bolam o’rniga tirik akalik qilayotgan Ibrohim
odamligi bo’yicha yoshlik chog’imning ayni vaqtlari, 6-sentabriga ko’ra
xayoliy, insonlarni o’zimga o’xshataolmay, o’liklar bilan olishib qarashlarimning
javoblari, simmetrikaviy ifodasini hozir, umuman matnlarimda yozib turibman deb
hisoblayman. Chindan ham go’yoki yoshlik shu damlarimni bu ishlarim bilan aniq
eslab bilayotgandayinman, demak, - xalqimning hammadagi gavdalarini o’zim
ostdan, ularning miyalari bo’yicha har biridagi o’zlarining parallel Olamlarini
ustimga qo’yib boshqarayapman degan qarashimga, yoshligimda nima, u kim o’zi,
qanday qilib bunday ma’noda umumiy harakat, vazifasini to’liq, depinmay-qoqinmay
degandayin, muammoni, aytilgan gapni, aloqani ichidan yoki orasidan, misolidan emas,
yana har xil qarashlarga o’tib burilishli xatolarda emas har taraflama
yechimidan qildi deya qarashlarimni eslashim shu. Zero o’sha payt, yoshligimda,
Ibrohim eslatib turayogan beboshligimda, shu qarashlarimni Ibrohim o’ziga atrofiga
yozilgan xarita, hayot qilib olganida va menga bildirib ustidan tasodifan, oyoq
bosib yurganida inson gavdasi aslida ham o’zimnikiligini ichi-ichimdan sezardimu,
ammo butun Dunyoda yolg’izligimni bilib qolib yuragim yorilib ketishidan qo’rqib,
hozirgidayin ishontirib yozaolmaganman. Endi 8:20. Rostandan ham – endi, keling
fantaziya qilib yozaylik, biz uchun, mana ko’rib turganingizdayin farzandlarimizning
o’zlariga hali Dunyomiz noma’lum, ko’p narsalari aniq bo’lmasa ham, bizlarga simmetrikaviy
qilib, shuncha narsalar, gaplar yoki aloqalar hajmidan mavzuga doir ravishda
birma-bir ulab, chiziq bilan tortib bog’lab tanlab olib berishlari, farzandlarimiz
o’zlarining bizga shunday, televizor bo’yicha Dunyo bog’lovchilik qilib ko’rsatishlari,
tasodifan, o’zida yo’q bo’lgan voqea-hodisalarni teleserial, kinolardan ko’rsatishlari,
namoyish etishlari umuman (yana dadam bilan kechki ovqat paytida chiqqan gapga
o’xshab; shunday gaplarimiz ko’p, ba’zi o’rinlarda buni aytmasdan, dadamsiz
yozib ketaveraman) bizlarni bitta koinotga, Yer yoki uy-ro’zg’orga tiqilib
yashab qolayotganimizning zerikarligini ham bildiraverib, mana qiziq,
fantaziyali simmetrikaviy qarashlar qayerda desangiz, kinolarimiz, blockbusterlar
yoki o’zimning yozishlarim bilan ham xayol qilib chiqarmoqchi bo’lsam, aslida
men shu joylarda, xayolim erkin qiziqishli o’rinlarda o’zimni topishim,
anglashimni bilib qolayapman. Misol uchun, ha – hozirgi zamonaviy kinolarda
MultiOlam ya’ni Ko’pKoinot tushunchasi bor, men ham qo’shilib yozsam, MultiOlam
sifatida insonlarda koinotimiz tayog’ining yonma-yon ko’p parallellari, tayoqlari
qo’yilishi bo’ladi desam, o’zim uchun bu – tasbehga o’xshab o’tgan Dunyolardan
beri yang hayotlar, umrlar ko’rib yashab kelayapmiz deyish mening joyimni, o’z
vaznimni beradi. Men uchun kino mana shunday bo’lardiyu, buni insonlar taqdir
bo’yicha aniq yozilgan, saqlangan kinolarda ko’rishsa kerak, menga esa doimo miyam
o’zgarishlari ya’ni insonlarning doimiy o’zlariga borib taqalib Multiolam
kinolari tasodifiy simmetriya bilan ko’rsatib turiladi. Shu paytgacha ko’rgan
kinolarim orasida birontasida ham o’tgan umr, Dunyolar va hayotlar haqida shaxs
kechinmalari berilmagan, ko’rsatilmagan. Shuning uchun Matritsa kinosi shunga
yaqin bo’lib, birinchidan eslashimga qarasam, shu Matritsa kinosini o’zimni
gavdamdan qandaydir uzulishda, o’rtamdan bo’ldanishli tekislikdan yerga
qulatilishda yaratilganini, simmetrikaviy ravishda yosh bo’lsa ham o’tkazgan
hayotimga ko’ra o’lik bolalarimning tug’ilajaklik joni borligi bo’yicha
chiqarilganini bilib qayta ko’rish ilinjiga tushmoqchiman. Zero hali hayotimni
shundan tahlikali, yo’qotishli onda ko’rganim yo’q, balkim ichimdagilar aytib
turishganidayin Sherali degan jo’ram meni Pravda maktabida bo’g’ib o’ldirgani g’ira
shira esimdaligiga ko’ra chindan ham to’g’ridur, ammo shu qiynalishim og’riqli
esimga kelib ketsa ham, o’zimni tabiri joizlik, tartib bilan yo’qotib, gavda
sifatida o’lmasligim, taqdir ushlab turgani uchun tirik bo’laverishim kerakligi
bois boshqa joydan, insonlarga xos nisbiylik bilan o’zga yerdan chiqib yurib
kelganman shekilli. Shuning kinosi bo’lsa ham ko’rardi-mu, ammo o’sha paytda,
bug’ib o’ldirgandan so’ng boshqa yerdan paydo bo’lganimda kino chiqdi
deyishganmi yo’qmi bilmayman. Matritsani esa kechasi ko’rasan deb aytishgan
edi. Shunday qilib xulosa qilsam, taqdirda, aslida bor, insonlar bilan umumiy
bog’liqligimizga ko’ra filmlarning bari menga boshqacha ko’rsatilsa ham, qiynog’im
kuchi bilan insonlar tomosha qiladigandayin o’zini, asl kinoni bilmadim
qandaydir oraliqlaridan parchalarini o’zidayin ko’rsam, tomosha qilsam kerak. Ammo
shu o’zimga atalgan Matritsa kinosi, ko’p uzulishli, o’z joyimdagina o’lib
paydo bo’lishli film bo’lgani uchun o’zimning kinom sifatida taqdirdan olingan,
va har bir kinoning o’zining ko’rinish, xarakteriga, uslubiga, franchise iga
xos ajralishiga ko’ra men tasodifiy simmetriyani, uchdi yasaldilarni ko’rib
tursam, insonlar o’tgan Dunyolar bo’yicha aniq filmlarni tomosha qilsalar, men
ham Matritsada eng ko’p, yana bilmadim qaysi parchalarida, umuman franchise, ko’rinishi
qiziqligi, kinoning o’zini aniq boshqa videolardan ajratuvchi uslubiga ko’ra
taqdirga xos o’zimga atalganlikni, ichki-kechinmalarimni ko’raman. Shunday
qilib, Matritsani skachat’ qilishga qo’yaman… Umuman olganda taqdir hayotiy
joylari hammasi menga ma’lum qilinishiga xos bo’lsa ham, ekran orti
yashiringani bu – televizorning yashab bo’lgan umrim bir chiziqda qolgan tirikliklari,
joni bo’yicha bolalardan olingan simmetriya bo’yicha oldimga, hozirimga olib
tashlanaveradi. Baribir men, ota sifatida kuchlimanki, hozirdagi ko’rsatuvlarni
ham boshqa tirikligim, jonim yoki o’lmasligim asosida ko’rganim bois,
simmetriya qaytib kelmaydi, bo’lib o’tgan simmetriyali voqealar o’rtasidan
qayishib, qayrilib qarama-qarshi tomonlarini qayta-qayta, takroran olib
chiqavermaydi, ko’rsatavermaydi. Endi, umuman hozir Matrix deb Mediagetda
yozganimda ham, shu so’zning Sanskritiga qarasam “Ma tri, uch x, hayot” kelib
chiqayaptiki, gavdam bo’yicha 3 o’lchamlarimning qotib qolgan o’sha yoshlik
paytim, Bahodir akam tarakan deya tunukadan, daraxt poyasidan tushirib qo’ymagan
vaqtlari esimga tushib kelayapti. Demak, menimcha shunda insonlar miyamdan
turib menga, meni bilishga ataka, hujum qilgan ham bo’lishlari mumkin, ammo
aslini ham insonlarning taqdiriyliklari bilan olib qarasak, qismat bo’yicha ichki,
har vaqt uchun yaqin javob berish vaqtlarida jazomni olib savolga-javob,
nisbiylik yoki simmetriya bo’yicha taqdir tug’ishiga uchraganman. Endi 9:07.
Shunday qilib yashirmasligim, bir narsani aniq, atayin, belgilab aytib o’tishni
o’zimga lozim deb topdimki, bu – sog’lig’im shu kechda bo’lsa ham hozir yaxshi,
o’zimni tetik his etayapman, ammo xasataligim bo’yicha aytsam, kompyuter oldiga
o’tirishim bilanoq boshim ko’tarilsa ham, kun yorug’ligida ishlash paytlarimda
xonada yurish uchun turganimda boshim tushib (aytishicha qornimga kirgan
ovqatni o’zining “seksi” bo’yicha bo’qdan tozalash ishini qilarkanki shu O’lik
Orlar), pastga qorab qolaveradiki, so’ng namozshomga yaqin boshim aylanib, ko’zimda
dadamning gavharaklari sezilgandayin, boshimning simmetrikaviy joylarini og’ritib
ikkinchi qorachig’ kelgandayin bo’ladimi nima, so’ng yotishdan oldin televizor
ko’rayotganimda tez charchab, gavdamga tomosha qilish yoqmay, tuzuk sezilmay
uxlashim kelib ketadi. Endi, xullas aytganda (ha, menda hammasini bilish uchun
qurolim, bolalarimning hayoti bo’lgan taqdiri sifatida simmetriya bordirki)
insonlar miyalari alohida parallel Olamlarda (insonlar darajalariga ko’ra ba’zilariga
takroran ravishda taqsimlanib avvalgi Dunyolardan olib) yashab, miya-gavdalari bilan
esa birlashib hayot kechirishni bilishsa, men hamma bilan birlashib yashab,
miyamda va kinolarda parallel Olamlarni ko’rgandayin bo’laman. Big bang asosida
yashirilgan kuchli chiziqli parallel tebranish sababli portlashdan so’ng mening
Dunyomda aslida narsalar, teleko’rsatuvlar o’z joyida darrav boshqacha bo’ladi,
xullas shunga o’xshashda. Aslida televizorda yoki kompyuterdagi videoda
simmetrikaviy doimiy (gapirayotgan so’zlarining sanskritidan hamda aytganim bo’yicha
tasvirlar chiqishidan bilsa bo’ladi) yasab borishim sababli, aslida bir vaqtda
o’zga Dunyolarim parallel qo’yilayotgandayin bo’ladi. Go’yoki insonlar yolg’ondakam,
teng kuchli qaraladigan, sarob yoki sohta parallel Koinotlari emas, balki avvalgi
Dunyo, Koinot asoslaridan kelib chiqishlarini, miyalarini ya’ni
gavda-miyalarini birma-bir parallel, ketma-ketlikda yoki vaqt davomida ko’rib
boraman.
Comments
Post a Comment