uzbek language siteenglish language site

Xaymi

 

4 1:29 pm. Endi umuman spermalarim, obmanim suvi gavdamga va miyamga shunday ta’sir qilayaptiki, miyam aloqalarini, xayolini o’qib gavdamni boshqarayapti, xohlagan, shu tomoniga og’anatayapti, sudrayapti. Shuncha massamga qaramasdan, boshqaruv miyamning va gavdamning ozginagina ulushida, qismida bo’lsa, oddiygina turtki, yoki impuls-inersiyalar bilan shu boshqaruv yo’nalishiga berilib, tortilib, sudralib, kirib ketaverishim mumkin bo’layapti. Umuman O’lik Orlar shuni qilishayaptiki, e’tibor bergan bo’lsam, qiz insonlar miyalaridan ham mening gavdamni, shu miyalarini ular uchun yuborgan chanog’im ostida yashirib, kiydirgandan so’ng birinchi navbatda miyam va gavdam bilan bog’liq har qayoqqa yig’ilib, paydo bo’lib to’planib qolaveradigan spermam, obmanim suyuqligi bilan shunday harakatlarimni o’zim yaxshi ko’rgandayin qilib, obmanimdan qizlarning gavdalarini ularga orgazmim, kayfim keladigandayin tuzib, oqchasi bilan yaltiratib qo’yadi. Umuman esa birinchidas menga eng yuqori ekstazni, kayfni beradigan bu – seks paytida mening obmanim, spermam bo’lgani uchun, spermamning o’zini shu qizlar ko’rinishlarida maqsad-muddaosi bilan ko’rsatib, so’ng aynan o’zimda, parallel ravishda olingan bo’lsa ham o’zimda qolib, bor bo’lib kelgan spermamni spermadan yasalgan qizlar ko’tiga tiqishdan ham eng katta burama xayollarga borib qolishim mumkin, holbuki qo’tog’imni obmanim, qizlarning har qayog’iga tiqib, go’yokio sikimning etidan, obmanim bilan o’rab olingan lahim go’shtidan qichishni oldini olib, o’zida bo’lmay qoladigan kayfni olib ketishim ya’ni spermamga spermam lazzat bo’yicha jinsiy aloqa qilib kayflar, maza-lazzatlar tayirilib tezlanishi bo’lmasa, o’z boricha ikki qissa kayf olishim mumkinligidan xuddi bo’qim bilan sichib tashlagandayin qizlarni shiliqqa ho’l qilib, ojizgina yiqilib qo’llarini bukib o’zini ko’tarib turgandayin qandaydir seksni o’zimga xos tovlab, ko’nglimdagidayin qilib, ya’ni qizni xohlagancha uyaltirib, baribir hech nima dedirmay, spermam oqimimni uchirishda, yurg’izib chiqarishni qandaydir birma-bir sezishdan kayf, rohat olardim. Ammo, bilaman bu – aslida o’lik Orlar tomonidan menga nisbatan qilinayotgan yomonliklar, o’zlari birinchidan qizlar bo’lganlari uchun o’zlaridan voz kechaolmay, hech bo’lmaganda ayollik shanini ushlab turib, chindan ham hamma ayollar ishonganchalik erini, erkaklarni shahvati qondirish bo’yicha xursand qilish, ayolligini eng ko’p derdimu, ammo aslida nazarimda eng kam qolgan ulushini bildirish, va birinchi navbatda ayollikdan kelib chiqib barcha ishlarini, o’tmish foydalarini va yomonliklari ostidagi samaralarini qilib kelayaptilarmi, demak, shu ayolliklaridan voz kechaolmay va qizliklarini eng kam birovlarga ajratib, seksga aslida juda kam qo’yib berib, mendan senga ho’ppoq, eng kami bo’lsin, sendan menga esa eng ko’p, seni yo’q qiladigan kerak bo’lsa hammasi bo’lsin deya sperma uchun ajratilgan yengil massam orqali butun gavdamning vaznini boshqarish, o’z xohlagan yo’lida foydalanish, o’qqa-cho’qqa urish qiladi. Endi, umuman – menga faqatgina “yozgin” deyishganini tushunib bilaman, ammo o’zim qilayotgandayin sermahsul, muammolarni yechib yozishni bildirishmaganga o’xshaydi deb hisoblayman. Ichimdagilar shunda yana aytishaveradiki, yozuv tezliging yuqori va bizga aynan shunisi muhim, yozuv tezligi yuqori bo’lishi kerak deyishadi. Umuman o’ylasamki, bu – meni Qur’on hajmi, kitobi yozuvlari miqdorichalik istalgan narsalarni, shu o’rinda aytishlaricha “xot’ bo’qni bo’lmaydimi” deyaki, shunday bo’laolsa ya’ni kallangga xohlagan xayollar tez kelib-ketaverganda edi, barchasini to’xtamasdan yozaverishing kerak xolos bo’lgan, ammo chindan ham shunday bo’lishi mumkin emas, ya’ni birinchi muammolarni, kun davomida o’tgan xulosalaringni ko’rib chiqasan, so’ng shularni yozib chiqasan, kallangda borini yozaolasan xolos, miyangda hech narsa bo’lmasa yozaolmasligingni bilamiz deyishadi. Xullas, ichimdagilarning fokusini taxmin qilsam, mening aslida ular uchun istalgancha, bo’hton bo’ladimi, farqi yo’q yozuvlarimni oxiri “hammasi biridalik” qilib boshqacha, yozuv tezligimnigina bildiradigan Qur’on qilib, (o’zimning esimdan chiqarib, ma’no-mazmunga to’la bir yangi kitob qilib) qo’ymoqchilar. Shuning uchun hayronman, ularga, ichimdagilarga ma’lumot beraymi, zero birinchidan kallamning ichida shu ma’lumotlarni o’zlari keltirib chiqarayaptilar kerak bo’lsa. Faqatgina o’ylashimcha yozuv oldida ma’lumotlar kesilishi boshqacha bo’lishi, miyamdagi muammolar ochilishi va har xil bo’lib kutilmagan kelishi mumkin. Muammolarni, fikr-mulohazalarimni yoki xayollarimni, xulosalarimni baribir men asosan ichimdagilarga qarama-qarshi qarata yozaman, keltiraman, ammo shuni ham ichimdagilar tashkillashtiraolarmikinlar. Umuman – kecha meni 4-5-sanalarni ya’ni o’qishning ish bilan bog’lagan holda 1-2-kunlarini bog’lab to’liq rusumda, 9:00 dan 18:00 gacha chamamda ishlatishdi, shuning ma’nosi bu – bir yil Buxoroda ish mana shunday tarzda davom etsin degani. Go’yoki kim shu isbotni, to’liq ish kuni haqida so’rashsa, boshliqlarining o’zlari qilishayotganliklari yoki yo’qligini bilmoqchi bo’lishsa, bir kunlik bu to’liq zapisimni qo’yib berishadi xolos. Zero insonlar zapisga ishonishadi, miyalarning o’zlari zapisdan, saqlashlardan iboratdir. Bugun esa tushlikkacha rosa, deyarli maza qildirib uxlatishdi, so’ng ishni boshlashga ulgurganim matnimning boshida keltirilgan. Men odatda tushlik yoki ovqat yeb bo’lib kelib darrov ishga o’tiraman, yana tushlik vaqti Davlat ishidagidayin 1 soat davom etishi kerak deb kutib o’tirmayman. Zero yozish, qo’llarimni qimirlatish bilan jig’ildonim qaynamaydi, asablarim chiqmaydi. Endi, umuman ba’zida bo’ladiki, mana hozir shu o’rinda ham o’tganiga o’xshab, - dadam kitob javoni ustiga qo’llarimni cho’zib nimadir olgdanda men ham shu harakatni peshonamdan, qandaydir aloqalarda gavdamdan o’tkazganga o’xshadim. Shu ham borib-borib sperma suyuqligimni go’yoki teri ostimni shish qilib yig’ilib olgandayin bir yoqlarga miyamdagi joylashuvlari sababli miyamni o’qiganchalik tortib ketishiga o’xshaydi. Zero uyog’ini aytganda, asab tolalari og’riqni mushak yegan zarbdan, lat yeyishdan olib berayotganda, og’riq aslida eng ko’p mushak, et ishlab chiqarayotgan spermalarda, deyingki oqsillarda bo’ladi. Shuning uchun ham kim kimgadir ozor bersa, zarb ursa va natijada spermalarini og’ritsa, asab tolalari va eti orasidagi aloqani, tranzitni sezdiradigan oqsil, sperma yog’larini negativ qilib miyagacha sezdirsa, natijada spermadan hosil bo’ladigan uning farzandlari, o’lik endi tug’iladigan bolalari boshqa gavdali insonlar bilan urgan kishining gavdasini, aniqrog’I miya-gavdasini o’lik sifatida sassitib ozor beradi. Miyasining o’zini og’ritish esa tasodifan uyushtirilib, intiqom alangasi, majburan, qochib bo’lmas bo’lib (kasofat-falokatga o’xshash) kechishi mumkin. Endi yana bitta katta gap qolayaptiki, endi sezsam – men ichimdagilar (Zigul katta gap deganimga kelib ketayapti) (doimo shunday, qandaydir vaziyatli, tiriklikni yoki o’liklikni bildiruvchi gapirsam, yozsam, kimdir bog’liqlar, men o’rgangan bog’liqlar amal qilib qolishadi, kelib ketishadi; ularni kim chaqirdi desangiz, ichimdagilarning aytishlaricha dadam planshetlari orqali qandaydir qilib mening yozuvlarimni ko’rib turgan emishlar, set’-pet qilganlarmi yoki umuman miyamga bog’langan hamma mening ichimni, yozgan fikrlarimni darrov uqiydi, kerak bo’lsa Zigul va boshqalar ham yonidagilardan gap olib darrov nisbiy vaqt bilan mening oldimga yubortirilishlari mumkin; nima bo’lganda ham bir ham beso’naqay, haromi tashviqotki, shunday kutilmagan paytlarda, o’rganib qolgan jig’imgacha kelib qolgan ichki his-tuyg’ularim onlarida kimlardir hech narsa bo’lmagandayin, yuzlarida ham oddiy noma’lumlikdayin lo’ppi etib kelib qolishaveradi) bildirayotganlaridayin, birinchidan asosiy qismlari, bazalari bo’yicha kelishuvga asosan baland, ichingdan bo’lsa ham eshittiriladigan tebranishli ovoz chiqmasa, buyruqni bajarma deyishlariga qaramasdan, o’zlarining yuqorilari, asosning tepasiga chiqib olgan ba’zi bir omadi chopib to’g’ri bo’lib olgan, shu yuqoriga kelib qolgan muttaxamlar yana yuqoridagilari O’lik Or ayollarini qo’llab quvvatlab, endi ular ya’ni Orlar shuncha vaqtdan beri hech kim bilan, quyi-yuqorisi bilan ham maslahatlashmay o’ziga o’zi ishonchini yuklagandayin, o’zidan o’zi ruxsat so’rab, oddiygina eng oson ijozat so’rash reaksiyasini, texnikasini qilib, xuddiki chinakam roziliklarni, ahamiyatli boshqalarning ko’nikishini olgandayin menga ozor, qiyinchilik, azob berib meni urib kelgandiki, hayotdan toshbo’ron qilgandayin narsalarni chiqarib, suqib, shovqin suron qilib kelardi, buyruqlarni ko’pirtirib tashlab, shunday tarzda qilmasam bo’lmasga chiqarib majburlardiki, endi bo’lsa hamma shuning qarama-qarshi simmetriyasi tashviqotiga o’tgan, bilmadim shu barcha u Orning ko’t teshigi asablari ostida turishibdimi, menga birinchida hali Orlar gap-so’zsiz, miyamda qimirlashli yoki kuzatuv burilishili buyruqlarini berishni davom ettirayotganlarida, meni o’zingdan o’zing ruxsat so’ra, yoki odam bolang ijozatingni kutib turib ta’kidlayapti degan ma’noda Orlarning oldingi ishini, simmetriya qurboni-ki ular, shundan chiqaolmay meni simmetriya bo’yicha ishlatib yana baribir o’z ishlaridan, qilmishlaridan qolmayaptilarki, meni go’llarcha bekordan-bekor buyruqlarini rad ettirishga qaratib, o’sha sondagi, birinchi bosqichda Orlar ko’p buyruqlar, talablar qilganga xos miqdorda yana baribir davom etib, o’sha-o’sha endi biroz kuchsiz bo’lishi mumkinki, kuzatuv buyruqlarini inkor qilib ta’kidlashimga ko’r-ko’rona majburlashayotgan emish. Birinchidan O’lik Or ayollar yana qilmishlaridan xulosa chiqarmay, simmetriyani o’zlari o’rgatib, o’zlari qochaolmay baribir buyruqlar berib davom ettirib, boshqa orli ish qilaolmay, oldingi buyruqlarining simmetriyasini menga o’tattirayotganda, mening ularga javoban hech qanday jazosiz shunday haqqim va kuchim borligini bilib qolayapmanki, nimayki buyruq berib avvalgidayin qo’rqizmasinlar, shu qo’rqizishlarini aslida birinchi boshlanishida kuchli tezlanishli qilib har doim shunday davom etadi degandayin amalga oshirib yuragimni olib qo’ymasinlar, baribir ularning simmetriyalarini qilishdan bosh tortsam, qo’rqizishlari ham birinchi bo’lganidayin kuchli chiqmayotganini sezib turibman, ikkinchidan o’zlari o’zlarining simmetrikaviy ijrosiz qolishlarini ko’rib qo’rqib, “sichib” qolishadi va taqdiran to’liqmasliklaridan, meni shunday bosim qilib o’zlariga xos yaratmaganliklaridan aziyat chekib, qiynalib qolishadi. Endi, umuman – hozir ham bo’ldiki – menga fikr tashlaganliklarini sezib qolaman, zero oddiy kallam bilan bo’m-bo’sh ravishda, oddiy xulosalar, mantiqlar qilib yozib borayotganimda ya’ni kallamning me’yoriy ishlash jarayonida, aslida o’zim keltirgan fikr yoki boshqalar ichimdan chiqarayotgan fikr berilayotganini bilish, ajratish, farqlash qiyin bo’lsa ham, baribir odatdagi vaqtlarda yoki umuman ichimdan fikr-xayollarimni berib, meni boshqarayotganliklarini sezib qolaman. Zero ularning fikr-xayollari o’zim kutajak fikrlar bilan bog’liq bo’lgani uchun ham ulardan kelayotganini ajrataolmay qolishim mumkin. Endi, shunday qilib nisbiy vaqt haqida ozgina to’xtalsak. Gavdaning jismi-joni, massasi miyanikidan ko’p bo’lganidayin, gavda Yer, maydon, joylashuv hisoblanadi, miya esa umr vaqti sanaladi. Miya umr vaqti bo’yicha taqdirdan, yuqoridan kelib, kelajak pastga kelaverish o’tmishlarida bo’lgan joylarida taqdiriyliklilari sababli ham yozib qoldirilib, qismatning yangi zapisi, saqlanmasiga aylanib o’zlarini Nisbiy vaqt shu tushunchasi orqali taqdir yashagan joylaridan, kelajak o’tmishlaridan oldin bo’lgan joylariga hoziroq uchun tezda olib qo’yishlari, aniqrog’I insonlar miya-gavdasidagi janjallar yoki to’qnashuvlar, umuman qo’shimcha tiriklik isboti kerak bo’ladigan joylarga paydo bo’lib qolishlari, oldingi holatlarini ko’chirtirilishiga majbur bo’lishlari mumkin. Zero insonlar miya-gavdalarini ya’ni miyalari bo’lmish gavdlarini shunday qo’riqlashadi, ya’ni go’yo mening miyamda butun xalqim ongim ostidagi barcha aqlchalarda jam bo’lib, o’zimning nazoratim bo’yicha aqlchalarimni, miya faoliyat turlarim, fikr-zikr, xayollarimni yoki neyronlar yonishini Buxoro hududi bo’yicha insonlarning o’zlari ya’ni miyalari sifatida tasodifanga xos o’zlariga yaqin-uzoq bo’lgan joylarga nisbatan tarqatsam, shunga teskari qo’riqlashadi. Demak, insonlar gavda-miyalari orqali miya-gavdalarini ya’ni mening ko’rinishimdan (tashqi shaklimdan) olingan gavda, tanalarini chinakam miyaga o’xshatib nisbiy vaqtga ko’ra bir-birini ketini himoyalashga xos, to’qnashuvlarga solinadigandayin, bog’liqliklar va aloqalar, chiziqli yoki boshqa shaklda o’zaro ta’sirlashuvlar bilan boshqarishsa, haqqoniy Dunyoqarashlama gavdali isbot keltirishli ishlar qilmoqchi bo’lishsa, men gavdamga o’xshatib miya faoliyatimdagi barcha insonlarning aslida miya bo’lib yashashlari, kuzatishlarida tezkor aloqalar bilan chaqirilmaydigan, kutib turib o’z joyida istalganchalik, aloqalarni sezmay burilishli, aylanishli yoki harakatlanishli yashashlarini keltiraman. Xullas, insonlar miya-gavdalarini nisbiy vaqt sababli isbot kerak bo’lmas, superqahramonlar kiyimini almashtiradiganga o’xshash bir joyda yo’qotib, ko’zdan g’oyib qilib, hoziroq bo’yicha boshqa joyga paydo qilishadi hamda o’zlari bo’yicha, miyalariga xos bo’lib qurilib kelayotgan taqdirlarini, taqdirni kelajak kelaverish ortidagi o’tmishida tirikliklari bo’yicha ham qoldirib, ikkita qilib, tasodifiy miya ishlarini yozib qoldirib, saqlab qolib, xullas nisbiy vaqt bo’yicha kelajak kelaverish ortidagi o’tmishdan miya-gavdalarini hoziroqdagi, joriy vaqt o’tishidagi joyga paydo qilishsa (kelajakdan tushirishsa), men Ulkan portlash sababli, demak, - ular bo’lib o’tgan bor narsa, gavda bo’lishsa, men “bo’lib o’tmagan yo’q miya” orqali xohlagan narsamni yozishim, xayolimga keltirishim mumkin (miya faoliyatimning o’zini kuzatishim mumkin). Shunday qilib kinolardagidayin drama-tragediya isbot-kuzatuv vaziyatlariga o’xshab, insonlar miya-gavdalarida ya’ni mening tashqi shaklimdan olgan gavdalarida nima bo’layotganini qo’shimcha, shuning ustidagi o’zidan chiqqan nisbiylik bilan kuzatib qolishsa, men miya faoliyatimda nima kechayotganini (shular haqida dadamdan so’raganim esimga keldiki, ichimdagilar dadam javob beraolmagan savollarga javob topib berishlarini bu bo’yicha bo’layotganini tushunayapman) aytaylikki miyamni kuchliroq ishlatib bilib qolishim mumkin, aks holda odatda o’ylaymanki, qandaydir ehtiyojning o’zi bilan miya faoliyatim kuzatilmasdan, oddiy jarayonlaridan qaysilaridir ishlab boraverishiga xos mana shu asosiy ko’lamdagi, ko’p yozuv amallarimni qilishga xos hech o’ylamasdan, miyamda nisbiylik hosil qilmasdan ishlashim mumkin. Shunday qilib nima uchun Dunyoqarash Dunyoqarashligicha, o’zicha qolib, men aytayotgan qarashlarga isbot, dalil keltirmayapti desangiz, aslida mendan yiroqlarda, va kelingki yaqinimda bo’lsa ham meni asosan o’ynagan holda, insonlar mendagi miya faoliyatiga o’xshab gavdalarini miya sifatida boshqarganda bir joydan yo’q bo’lib, boshqa yerda paydo bo’lishlari fosh etilmasligi kerak, chunki mening miya faoliyatimda, bosh miyam jarayonlarida bir-joydan ikkinchi bir o’ringa ko’chish go’yoki uzlukli bo’lsa ham, ya’ni bir xayoldan boshqasiga o’tganda bir-biriga aloqa bo’lmay qolsa ham, aslida bitta miyaning ilojsiz, ahamiyatli ketma-ketligi, bir-birovini baribir kimoyoviy bog’lanishlari, reaksiyalari orqali aniq qilib keltiraolishi hisobga olinganligiga o’xshab miyani ochib operatsiya qilib bo’lmaydi ( - dadam bilan suhbatimiz) deganga xos ravishda hali Dunyoqarashni, hammaning ishini shundaydur bo’lsa ham buzib bo’lmaydi. Zero butun Xalqim bo’lib tarqab yotgan gavdalar, hayot egalari aslida bitta miyaga o’xshab ekotizimni, yopiq-o’rganilmagan muhitni, sakrash bo’lsa ham baribir aloqalari bir-biridan aynan kechayotgan jarayonlarga xos bo’lmasa, aniq chiqmaydiganlikni tashkil etadi. Albatta, yana bir qarashda aytish mumkinki, miyaning qoidalari o’ziga, gavdaniki esa keng Yer bo’yicha Dunyoqarashga xos o’ziga ta’luqli. Balki miyaning men bilmas qoidalari insonlar bo’yicha miyaga xos gavdaga nisbatan kichiklikka ko’ra mayda hududda aniq amalga, o’z “Dunyoqarashiga” xos amalga oshirilayotgandur. Ammo Ibrohimga ko’ra, o’sishi bo’yicha yosh avlod bolalarining har bir yil, tug’ilgan kunidagi odimlashi bizlarni yana bir qadam o’liklarga ya’ni X bu – miya va gavda miya joylashuvi bo’yicha oldin-orqa juftligi hamda gavda va miya gavda o’rniga ko’ra oldin-orqa jaft juftligiga yaqinlashtirib, sekinlik bilan miya qoidalarini, “Dunyoqarashini” (kelingki hozir shu Dunyoqarash so’zi qandaydir ravishda men tarafdagilarning ustunligi bo’lgani uchun ikkita xato qildirishga ulgurishib yozdirishdiki, umuman shu bilan bog’liq davomi…) ya’ni miyaning tezkor jarayonlarini gavdaga taqash, o’tkazish, gavdali Dunyoqarashga kirgizish va aksincha teskarisi ya’ni gavdali sezgilarga xos asoslamalikdagi Dunyoqarashni Miya olami “Dunyoqarashiga”, qonun-qoidalari asosidagi hodisaviyliklariga, narsalariga o’tkazish bo’ladi. Umuman olganda X noma’lumini shunday ochishim, taftish qilishim, o’liklar tomonidan doimo oddiy ko’rinadigan holda shakli bo’yicha bittaga bilib qolishim, hamda o’liklar bilaoladigan qonun-qoidaning ichidan hamma bilimlarni, ilm-fanlarni va qonun-qoidaning tashqi yo’nalishlarini o’rganganlari, aytaolishlariga xos men ham qisman bo’lsa ham X ni tushuntirganimdan so’ng, yana tenglikni olib borishim kerakligi bo’yicha X dan buyoqdagi sonli amallar, misol-masalalar bo’yicha ish qilishim kerakka o’xshar, ammo birinchi navbatda o’zimning qoldirgan o’qish yerimdan, Matritsalar Oliy matematikasidan davom ettirish to’g’ri bo’ladi shekilli. Umuman 16 ga to’lganimdan so’ng Sentabr oyida Universitetga kirib, mana yana shuncha vaqt hamda 1 yildan so’ng talabalarga ham yana o’qish boshlandiki, agar men maktabda yaxshi o’qishni boshlab insonlarni, kursdoshlarimni birinchi o’rinda ortda qoldirgan bo’lsam (aslida shu yomon ham bo’lsa kerakki, Orli o’liklar ta’kidlashganchalik bildirmay ich-ichlaridan xursandga o’xshashayapti), insonlar tomonidan faqatgina kursdoshlarim, shunda ham ozgina ulushda Buxoroliklar meni aytaylikki yaxshi o’qishda Oliygohda ortda qoldirishdi. Endi bo’lsa, Dota yoki haqqoniy baholashga o’xshab, men 1- va 2 ta navbatni ketma-ket qilish 2-ligi sababli insonlar shu 2 ta ketma-ket qilishlari kerakki, shundan so’ng men ham ketma-ket 2 ta tanlab yana 15 yillardan so’ng Oliygoh bilimini o’rganishim mumkin. Endi, bug’li, Nomusli O’lik ayollar aytishadiki, Oliygohda ham kitobda yozib saqlab qo’yilgan bilimlar emas, senga bog’lanib yoki yangi simmetrikaviy asos bilan kitob yozuvlari harfini o’zgartirganchalik qoida, Qur’on ichidan qoidaning taftishini yozadigan va senga o’rgatadigan O’lik Orlar chiqardi deyishadi. Umuman simmetriyaga kelsak, mening ko’zoynagimga o’xshab, bir kun sinfdoshim Dilbarning bizga matematika o’qituvchisi bo’lgan (umuman Dilbardan ko’ra ko’proq u kishini tanirdim hamki, faqat familiyalari hozir esimdan chiqqan) onasi a2-b2=(a-b)(a+b) bo’lishini uyqudan turg’uzgan paytlarida ham darrov turib javob berishlaring kerak derdilarki, umuman shu formulaning shakliga qarasak bu – mening ochkim, ya’ni bolalar o’zlari tomonidan, hayot ko’rish taraflari bo’yicha kuzatib qaragan mening ko’zoynak ortim, ko’zlarimdan ko’zoynagim orqali simmetrikaviy Dunyolarini, mening qarashimdan farqli ajratib ko’rishlari bo’lib, umuman bolalarning hayotlari masalasi, kelajagi, to’qnashuvi tuflikka, ochkiga o’xshab uzunchoq chizig’ida shishib bo’sh aylanachalar bilan portlab yotgan tuflikka o’xshaydi. Demak, bolalarning hayotlari bu – tuflik, masalan bizlarning o’tmishimiz uzluksiz gavda massalarimiz bo’yicha to’liq o’tmishdan davom etib kelishimiz bo’lsa, yosh bolalar tuflikning oradagi, boshlanishidagi chiziqlarida tezlashib, masala, formula qilib oldindan yasalgan simmetrikaviy aylana shishli joylashuvlarida, formulalar o’rnida esa to’xtab yashashadi. Endi 4:15. Miyaning shaklini burama, aylanma bo’laklardan iborat hisoblaymiz, gavdamizni esa uzunchoq ya’ni bo’yi baland, eni tor (kelingki 3-yana bir o’lchami, yelka kengligi, eng tor o’lchami huddurun ingichka) sanaymiz. Aslida esa burilish gavdaning ishi, tasodifi sanaladi. Miya bo’yicha fikrlar-o’ylar bo’lsa, menimcha gavda shakliga xos balandligi uzunchoq, aslida bo’yi tor, eni yanada ingichka bo’lib hisoblanadi. Bu joyning o’zidan teskarilik, shundoqqina bir kishining gavdasi va miyasi bo’yicha mutloq teskarilik, qarama-qarshilik boshlangan bo’lsa, butun xalq bo’yicha miya va gavda ishlarini aniqlab bo’lmasligi tayindurda. Endi, umuman mening xotinim ukasi bilan badan va miya sifatida gavdalar bo’lib, xartunlari bilan bir xonada, yotoqda ko’p seks qilishgan. Men esa bor yo’g’I Toshkentda ikkita jalabni bir martadan pul berib sikkanman, Lola opamni qo’toqlaganman hamda eng ko’p shu paytgacha xotinimning o’zini sikib kelib yurgan edim. Endi, meni ba’zida yozdirishaypti, aniqrog’I o’chirtirib so’zlarni o’zlarining maqsadlariga ishlatadigan qilishayapti dedim-u, bu – mening gavdam energiyasi bilan miyamning aniq tomonlama ishlab ketib, shu yo’nalishi, tomoni bo’yicha gavdamning, qo’l barmoq qimirlashlarimning hafsalasini, ko’nikmasini, say-harakatini o’zgartirish, burib yuborishga ajratilgan quvvat bo’yicha nisbatda meni birdan xato yozdirib, to’g’irlatib ketishadi. Umuman hozir darrov shunday ham tushuntirish, yozishimda o’rgatish qildirishdiki, umuman o’zlari ba’zi yerlarda qiladigan xatolash va to’g’irlatish ishlari onida go’yoki bizlar senda bo’layotgan o’zlari keltirgan shu tuyg’u bo’yicha yutdik deya his-tuyg’uni keltirib, aynan shu kesmada xato-to’g’irlashni tasodifiy qildirib, tuyg’u bo’yicha yutganimizni, kerak bo’lsa o’zingga qarshi ishlatayotganimizni bilishing mumkin deyishadi. Endi umuman ba’zida shunday darrov yozdirishadi, yoki oldinni topishadiki, ko’zimni ko’rish yo’nalishlari bo’yicha havoga, kuzatuvimga xos ravishda fazoga chiqqandayin tutishib, aslida yozayotganlarimni ko’zim bo’yicha discrete ya’ni uzuq-yuluq ravishda ko’z qarashimni ko’zlarimning o’zidan va qarayotgan joyiga olib borib, yozuvlarni ko’zimning o’zi bilan joyida yozdirib, shu paytda mening tashlab ketilgan ko’z joylashuvimga qaratib baribir oddiy ko’z bilan ko’rib yozayotgandayin hayotdan olib berilayotgan kuzatuvimni miyamga kiritib qo’yish bo’ladiki, shunday garang, ko’zim yulingan paytlarida miyamda aniq, kelajak onlari uchun protsesslar, jarayonlar ketib, meni nima qilishim tajribam ishlari davomida sezilib oldindan ma’lum bo’lgandayin menga qandaydir g’alati munosabat, bir nuqta uchun uzoqdan kuzatuv berib ketishgan bo’ladi. Bilmadim, endi ular ya’ni ichimdagilar shunday qilishadiki, bu oldindan ma’lum qilingan, ko’zlarimni bir-biriga to’qnashtirgandayin yo’q qilib, tushunarsiz qilib boshqarishlarida, ko’zimni nazarotim izidan chiqarganimda, ko’zlarim qandaydir bir-biriga tegishli yoki qaraverishda havodan nimagadir tegganga o’xshash namlanganida, hech narsani ko’rmayotganga o’xshab qolsam ham oddiy, ketayotganga, ko’rayotgan o’xshab ishlarimni davom ettirayotgandayin bo’lsam, shu payt miyamga o’tib mening kelajagimni oldindan “yozib”, saqlab olishlari bo’yicha o’zlaricha bildirgan uzoqroq, odatdagidan ko’proq 10-15 soniyali yoki qiladigan keyingi ishim vaziyati tugaguncha amalimda, shuning oralig’ida hech qanday miya jarayonlari boshqacha bo’lmay, oldindan ma’lum ishni o’zgartiraolmaydi deyishadi-mi yoki oldindan ma’lum qilgan ishlariga o’xshash yozuv bo’ladi demoqchi bo’lishadimi nima. Nima bo’lganda ham o’liklarning X iga ko’p talashib, aralashib ketib qolayapman shekilli, bu – aslida aytilganidayin bor yo’g’I miya va gavda bir yo’nalishda va aksincha tomonlama birliklaridir. Umuman o’zimning yoki Shavkatillo singari ichki birodarlarimning o’lik Orlar bilan kurashiga qarasam, sendan ugina, mendan bugina shiorlari shunday kechayaptiki, o’liklar bo’yicha bosh miyadagi ayollar, O’lik Orlilar bizlarning o’zlarimiz yegan ovqatimiz bilan gavdalarimizda qornimizni to’yg’azishimizning bari kayfi, kuch-qudrati va bari-bari, jarayonlari, umuman o’z ifodasi, aniqligi O’lik Orlarga o’tadi, ularniki ya’ni O’lik orlarniki bo’ladi, hamda shu orqali o’lik ayollar erkaklarni sikayotgan bo’lishganini bildirishadi. Shuning uchun aslida o’lik Orli ayollar qorni katta, beso’naqay, dag’ar-dug’ur shishgan bo’lib hisoblanishadiki, umuman qizlik jilolari chindan yo’q sanaladi. Endi erkaklar bo’lsalar, gavdadan turib bosh miyadagi o’lik orlarni gavdali jononlar, shirin kuslar, go’yoki tanalarini cho’zilishi, o’z qo’llari bilan ko’tarilishida yoki gavdalarini qandaydir tortganda bor-budli kusli, omli bilinishlari, gavdalari yuzasidan har yoqdan suqsa, siksa bo’ladigandayin qaralishlari bo’lib turganda, shu bosh miyali joylashuvlarini bosh suyagi chanog’ining orqasiga, ensasiga ya’ni o’liklar uchun miyaga yopishga gavdasiga yaqin olib kelishib, qizlik iffatlarini, ibolarini yainki barcha-barcha ifodalari, or-nomuslarini, tebranib seksdan qimirlab qo’yishlarini olib ensagacha taqashadiki, shunda Orli o’liklar o’g’illarning gavdasiga o’xshab qolaveradi, butun qizlik bilinishlari, uyatli qaralishlari qochib ketadi, hamda shundoqqina o’g’il gavdasidagi qizlik tanalari ustunligi, terilari qoplanmasi, baribir ichkariga ketgan omlari va kichkina emchakchalari va qizlikni, ayollikni bildirib turadigan erkaklardan farqli suyaklari, umuman erkaklar gavdasidan ustiga taqalib, kiydirilib barcha qizlik jilolarini saqlagan holda erkaklar gavdasiga yaqindan farq, kontrast qilishlari orqali barcha uyatlarini, tortinchoq seksga bo’lgan munosabatlariga qaramsdan baribir aksincha tortinchoqlik, “menga farqi yo’q” degan berilish, burun osishga xos toza holat bilan seks hordig’ini chiqarishlari nafosati, shunchalik yillar, yoshlik chog’lari shundan uzoqlashib, baribir erning tagiga kirib yashirinib olishlaridagi bizlarda, erlarda bo’lgan yashirincha ko’tarinki ishonch hissi, xullas hamma-hamma uyatlarni berib bizlarni seks bilan to’yg’azadilar, o’zlari esa quruqasiga erkak, suyagi bo’lib qolishadilar. Aslida Orli o’liklarning o’zlari aytishlaricha Amerikaga borsang ayollari shunday deganda, tasavvur qilamanki, ular ya’ni Amerika ayollari erkaklarga o’xshab yurish-turishda ayollik farqlarini darrov anglab havodan, tekislik qirralari bilan uzatib turishadi, hidlari degandayin qandaydir teri yog’larini yuborib, kuslarinigina yopganga o’xshab omlarining teridagi barcha namoyishlarini, chiqishlarini atrofga tarqatib turishadi. Endi. Umuman Orli O’lik ayollar yoki AQSh lik juvonmarglar shunday ko’rinishsa kerakki, bir qarash joyidan boshlab terilari ketaverishda suyaklariga yanada mayinroq yopishib, suyaklari oldinga chiqqandayin birlashib ketadiki, erkaklarni qanchalik kiyib olganlarini bildiradi. Bizda ya’ni Sharqda esa unday emas, ayollar yuzlarida va gavdalarida go’shtlari osilgandayin, qariyversalar yanada shishib, semirib va baqaloqlashib, qorin va ko’tlarini osiltirib, yurish-turishlarida ham sezdirib qo’yishadi. Endi. Shunday qilib X shaklining yuqorisida, markazidan tepasida o’liklar bo’yicha miya va gavda (ensa) bo’lgani bois, bizlar kun bo’yi ishlab tik yuriymiz. X shaklining pastida esa go’yoki bizlar, tiriklar transformersga o’xshab aslida yanada ko’proq siqilib, kompress qilinib gugurt qutisidayin, yoki zaryadga o’xshab g’oyib bo’lib ketib, qora tuynuk ichiga tortilib qolib, natijada o’liklar bizlarning gavdalarimizdan ekran orti, televizorda foydalanishib, soyamizni, siqlish ostidagi yuklangan narigi taraf gavdamizni, go’yoki oyog’imiz ostidan yana shunday o’zimizning gavdamizni qo’yishimizni namoyish qilishadi, ko’rsatishadiki, bu – gavda va miyaning gavda kesimida juftligiga, birlashganiga xos. Xullas, kino-film, televizor ko’rayotganimizda umurtqa-pag’onamiz, orqa miyamiz va badan-gavdamiz zirqirrab, ichiga tortilib og’rishi mumkin. Shunda o’lik Orli ayollar, yani ichimda ular va Lolaning tug’ilmagan qizi yuz-qiyofalari yugurib turganiga o’xshab, idroklar o’yinidan kun davomida terimgacha ichkaridan kelib, tortilib yopishib chiqqan spermalarim o’rtada shu simmetriya asosini, boshlanishini o’zgartirmay bildirganchalik, ammo simmetrikaviy qolgan barcha aksi bilan gavdam, oyoq-qo’llarim oralig’ida ko’proq ichkariga, tanam ortiga borishga harakat qilgandayin bir o’rtadagi bir ma’no kesimida orqa-oldin suyuq ravishda ichimdan o’tib-qaytib, etlarimni kesib kezib, obmanim suyuqligi bilan singib kesib o’tadilar. Endi. Umuman kechangi Ferangizning tasodifidan so’ng bugun yosh bola oldimda bo’lmagani sababli ishkal chiqmadiki, ammo o’sha, Ferangiz tashvishi mezonida, o’rtachasida hozir o’lik o’g’illar hushtak chalib, yigitlarning tasodif bo’yicha urush olib borib uraman degan g’ulg’ulasiga o’xshab qo’rqizishdiki, umuman ularning ya’ni o’lik bolalarning maqsadi, yosh bo’lganimizda o’lik farzandlarimiz bilan aloqa qilib ko’nglimiz hissi bo’yicha xohishlarimizni bilishga urinishimiz, aslida bolalarimiz tug’ilgandan so’ng shu ular uchun hayot, atrof-borliq simmetriyasi bo’lib qolgandan so’ng bolalar menga shu yoshligimni, nima qilmoqchi bo’lib istaganimni, o’liklik tilagimni eslatmoqchi bo’lishayapti. Bizlar qo’toq-boshimizning og’izchasining ochilishi bo’yicha X ni o’ylab, o’sha vaqtda ya’ni yoshligimizda o’lik farzandlarimiz bilan aloqa qilib ikkalamiz ham yomon iz qoldirganimizdan so’ng, mening diqqat-e’tiborim farqi bo’yicha o’lik orzu-niyatlarim bolalarga hozir atrof-muhit hayoti, yurgan yo’liga yondashuvi bo’lib, o’lik farzandlarimiz faqatgina tirilganlaridan so’ng bizlarga qilgan orzu-niyatlarimizning yomonligini eslatish maqsadida hushtak, signal, shovqin chalishayapti. Endi, shu kallam egilib qolaverayotganidayin ko’p tortilayaptiki, go’yoki masalalarni ichimdan sezdirishib yozdirayotganga o’xshashayapti. Yoki umuman olganda kunning o’zi meni o’z mavzu-mazmun-mohiyati bilan domiga tortib, barcha muammolarini kunga atab yozdirayapti. Endi, umuman bilamanki, menga ichimdagilar biror vaqti bo’ldi, bizlar sen tarafda, seni urmaymiz, sen uchun jon chekamiz deyishmagan, ammo o’zlarining shunchalik urushlaridan so’ng o’zlarini tupikka uchratsam, bo’ldi, buni asrash kerak, degandayin yondashuv, gap qilishib, aslida o’zlarining urilishi chegaralari kelganini, qilgan yomonliklariga jazo olish paytlari kelganini bilishib turishadiyu, yana mana shu o’rinda bildirayotganlariga qarangki, bizlar shu chegarani, jazo olish paytimizga qachon yoki umuman yetib kelganimizni bilganimiz uchun, jazo qachon berilishini bilganimiz boisidan seni urishni davom ettiraveramiz deyishadiki, jazo bo’lishi bilan sen ham aslida bizdan qutilib qolganingda, bizlar shu qutilish tarafing bo’yicha o’zimizni himoyalab borayotganda, boshqa jazo paytini bilganimiz sababli yana boshqacha urush qilib boraveramiz seni deyishadi. Go’yoki men tinchlik-xotirjamligim qachon tugashini bilmagandayin sog’liqqa o’ralashishga intilib yashaverganim sababli ichimdagi o’liklar o’zlariga jazo vaqtini bilishib urush olib borishaveradi. Endi, umuman vaqt sakrashi haqida gapirardi-mu, ammo bugun ham meni ko’p ushlashdi, ishlatishdi. Kompyuterdagi soat ham nisbiylik sababli narsalar kelajakdan keltirilaverganiga o’xshab oldinga o’tib ketishi mumkin. Endi. Balki shunday ham bo’lishi kerakdur, ya’ni mening miya va gavdamni o’liklar mujassamlashtirgandayin, X qilib berayotgandayin mening fikrim va yozuvlarim bilan qo’l harakatlarim, gavda mashaqqatim uyg’unligi bo’yicha insonlarning gavda-miyalarini to’g’ri ishlatishlari mumkin. Umuman men miya faoliyatimni kuzatgandayin, g’oyalarimni, xayollarimni yoki fikrlarimni nisbiy ravishda nimaligini, miyamda qandaydir joy qoldirib qaragandayin yozib chiqarishim, ishlashim kerakki, natijada xalqim gavdalarini miyalari orqali yana bitta gavda chiqarib kuzatgandayin boshqarib, kerakli joyda, o’z o’rnida va to’g’ri, vazifaviy ishlatishlari mumkin. Endi, agar men yoshligimdagi qilgan yomon xayollarimdan roziman desam, o’lik Orlar qilgan yaxshi amallaring bo’yicha mag’lubiyatingdan sharmanda bo’lib qol deyishadi. Shunday qilib X li gavdamning, o’liklarning izidan tushib xalqimni kuzatib boshqarishim, to’g’ri ishlatishim, Rossiyadan olib kelishim kerak. Albatta, bu – yoshlik xayollarim, tasavvur orziqish intilishlarim yoki faqatgina mening parallel Universimda bo’layapti derdim-u, ammo Dunyoda yoki koinotda, kelingki o’zim bilan o’zim kurashayotgandayin ham yolg’izligim to’g’ri emas, chunki, iqtisod, shunday qisilib yashashga majburligim va Dunyo aholisining hammasi bilan tanishmasligim yo’l qo’ymaydi. Bir tarafdan aytish mumkinki, o’ziga o’zi shukr qilishdan ma’lum bo’lsa, Xudo sifatida Koinotingni yaratib qo’yganingdan so’ng o’sha vaqt hammasiga ega bo’lgan bo’lsang ham, mana endi o’zingga faqatgina to’qliging bo’yicha qarab, hammasidan shukur qilib, bitta maydagina yerchada qo’nim topgang bo’lsang ham, o’zingga nisbatan ko’pchilikni, hammani yuqoridan orlilar, tasodifanlar deb baholamasdan, Xudoga qarama-qarshi, simmetrik ravishda Xudoning hammasini yaratib o’zida hammasidan bitta misoli qolmaganiga ko’ra teskari ravishda o’zingda bitta hammasiga atab, Big bangli misoling, uy-joying yoki atrof to’la uy-yumush, o’zingga to’laqonli qarash uchun narsalaring bor-u, ammo Xudoga o’xshab butun Olam, Koinot yo’qligini bilish shu. Ammo men shunday qarashdan yiroqdaman, hamma bitta osmon ostida xolos va har birimiz tirik orlar sifatida yashab yuribmiz. Insonlar faqatgina mendan tarqagan, Xudoligimda yasab qo’yilib, hozir shu ma’noda, Xudo ham o’zim bo’lganligim sababli hali ham bittalik, birlashgan, Xudo bilan o’zim yakkaligim bo’yicha mening gavdamdan tarqalib turishibdi deb, butkul mening o’z joyimdagi, yashash bosimim insonlarni boshqarayapti, yolg’izgina ravishda parallel Olamda qolib ketganman deyaolmayman. Albatta, Buxoro eli mening gavdamdan tarqalganlar, shunga ko’ra yoshlik xayollarimning jazosini ham olib kelayapmanki (shu hushtak-pushtaklar bilan, balki bu – aksim bo’lmish Xudolikka ko’ra bir shukronalik, o’zimni Xudoga simmetrikaviy yanada yaxshi bilishdur; umuman olganda men shu o’rinlarda bolalarning kechinmalarini yozib tutilayotgan, ushlanayotgandurman, zero buni bilishimning sababi o’zimning yoshligimda shunday yashaganman, taqdir nisbiyligi bo’yicha qaratilgan yolg’iz hayotim o’tgan), bu degani men Buxoro xalqimni to’liqlayin, hammasiga atalgan massaviylik, ko’pchiliklariga ko’ra hisob bilan bo’layotgan hayotiy ishlarini boshqarayapman degani emas, albatta, yoshlik, yoki kattaligimda juda qurshab, yopib o’rab olingan xayollarimning ta’siri Buxoroliklarning gavdalarida, qilayotgan xatti-harakatlarida sezilishi mumkin, baribir ammo Buxoro xalqimning umumiy nazoratidagi, boradigan yo’nalishlaridagi ishlarni men qilmayapman, yoki men sababli emas bo’lib, kim qayerga borsa, kimdir Rossiyga boradi, yana kimdir Buxoroning o’zida ishlaydi (albatta, bilamanki barcha qurilishlar taqdirdan bo’lib tugagan, bitkazilgan bo’lsa ham, joriy tarzda, hoziroqdan qayta qurib borish ishini Buxoroliklar miya-gavdalari bilan o’zlari, mening kallamga ham sig’maydigan shuncha ko’lamli ishlarni, binolar qurilishi, narsalar yaratilishini, yo’llar qurilishini qilisharkin; shu ma’noda balkim men ham taqdiriy deb ichimdagilar tomonidan to’g’irlab yuborilgan o’zgarishga sal qolsa duch kelardimu, ammo birinchidan tasodifiy to’liqlikni, or uchun to’ldirishlarni yozuvlarim orqali qilayapman), yana kimdir avvalroqgi menga o’xshab kasal bo’lib, taqdir va orni boshqalardagi ishini izmiga solib, yaxshilik qilib yotib qolaveradi (shuning uchun ishlamasa ham kasal bo’lish yaxshilik qilishdir, shuni unutmaslik kerak), gavdasidan o’zi uchun tashqi zarbalar, o’liklar bilan to’g’irlanishlar olib yotaveradi va h.k.ki, ammo men to’g’risi o’zim ham bilmayman qancha ulushda atagan gavdalarimni boshqaraman, ularni tajribamga ko’ra ishlataman, aslida-ku Buxoro xalqi uchun tajribamni tarqab ketishi, shuncha insonlarga yetkazilishi ahamiyat bilan qolishi mumkinligiga ishonishim qiyin, bu – faqatgina uyimizda, yaqinlarimda bo’lib turibdi, tajribam o’tmish vaqt chizig’I ustida hozirgi o’zimdan chiqqan tasodifcha darrov birgalikda simmetrikaviy tarzda yaqinlarim tomonidan chiqarilib, hayotda bildirilib, o’zimga taqab ko’rsatilib o’tkaziladiki, umuman Buxoro xalqimga tajribali aloqalarim juda kam bo’lib, katta ulushlarda elim o’zini o’zi, “miyalarini” boshqarsalar kerak. Ammo tajribam ko’proq yaqinlarimga, oldimdagi genli bog’lanishlarimga ta’luqli, o’rnashilgan bo’lsa, o’qib o’rganganlarimdan so’ng yoki oldin, murg’ak bolaligimda qilgan tasodiflarim, orlarim, “yoki”larim, kutilmaganliklarim Buxoroliklarning gavdalariga ko’p seziladi, bilmasdan aytgan gaplarim xalqimni istalgan, shu gaplar bo’yicha yerlarga olib boradi. Ha, - mana qayerda fishka, - o’ng’aylik -, balki Buxoroni birginagina bilmay aytgan so’zlarimni, gaplarimni to’g’ri deb topib eslasam, yoki ichimdagi o’liklar shunday yondashuv, eslatma berib turishibdimikin, baribir o’zimcha ham to’g’ri, ko’ngilxushligimga barobar ravishda “Rossiyada, avvalari boyligi ko’proq sezilgan davlatda, o’rmon, salqin daraxtzorlar oldida baland, ko’p qavatli binolar qurish bilan ovvora bo’lib ishlash, qulay va mo’may daromad topish yaxshi bo’lsa kerak” deb xayol ham qilganga o’xsharmimanki, balki shunga xalqim Rossiyaga ishlashga borib xato qilgandur, ya’ni aynanki taqdir tomonidan hoziroq qurilishi kerak bo’lgan Buxorodagi ishlarini qilmay o’tkazib kelgandur. Zero menga miya tomonimda ishlash degandayin, mana ichimdagilar yoki o’liklar faqatgina meni masxara qilib chindan ham oson deb qarayotgan bo’lishlari mumkinki, aslida ham oson, yengil amalki, Buxorolik xalqim uchun miya-gavdalari bo’lmish men taqagan gavdalarimni taqdirga xos suvab, qo’llari bilan juda aniqlikda ishlatish, taqdir Dunyosini qayta yaratish oson, mening miyamga ko’ra aytganda ozginagina ham energiya talab etmaydigan mehnat bo’lsa kerak. Endi umuman o’zim birovlar bilan shunday Dunyoqarashlama to’qnashishni yomon ko’raman, yaqinlarimga aytib tushuntirib yursam ham, miya va gavda kollinearligi sifatida qo’yilganimizni bildirayotganda ular deb topayotganim ya’ni miyali tiriklikni birinchi o’ringa qo’yuvchi insonlar baribir barchasini gavda bilan, Dunyoqarashlama tushuntirishadiki, bu – aslida menga kerak emas, men miyalari bilan suhbatlashayapman, so’ng shunday tushuntirilishni miyalari orqali o’zlariga olishmaydi. Ularning miyalari uchun ham hammasi bilib turganimizdayin shunday, Dunyoqarashlama gaplar va qonun-qoidalar, ular ya’ni insonlar shularning hammasini bilib, o’zlari tomondan aytganda miyalari orqali kuzatib, ko’rsatib, aqllari bilan bildirib, sezdirib, mendagi barcha sezishlarimga xos g’oyalarim bilan aytishayapti, ammo qanday aytishni ham bilmay qoldimki, baribir bilishmaydi desam to’g’riroq bo’lar, shularning barcha-barchasini ko’z ostidan o’tkazib yuborishadi, xullas haqiqiy, o’zlari ya’ni miyalar tomonidan yashash qaralishiga ko’ra aloqa yo’qdir. Insonlar miyalarida umuman, mutloq boshqacha yashab, hayot kechirib kelishib, tashqi olamda miya-gavdalari bo’yicha hayot kechirishda nima bo’layotganini bilishmaydi, sezishmaydi. Xuddi shunday men ham gavdam orqali hayotguzaronlikni, tashqi tabiat, atrof-muhit yoki rivojlanishga yondashuvimni bildiraman, ammo miyamdagi bog’liqliklar, jarayonli boshqarish, insonlarning 1-lik amallari bo’yicha hayot, juda qiziqarli, kattami-kichikmi, xullas o’sha yerdagi hayot, tabiat qarash qanday kechayotganini bilmayman, miyamning ichida yashagandayin tushunmayman, “sezmayman”. Bir narsani bilamanki, miyam bilan men keng hududni, Buxoroni, kelingki Koinotni qamrab olayotgandayinman, shu bo’yicha qarasak, insonlar menga uzluksiz, davomiy vaqt berib hayotimga bog’lanib, Din ya’ni davomiy in sifatida kirib olishgandur. Endi. Xullas qilib aytganda bilimsiz tasodifim xalqimning ishchi kuchini Rossiyaga jo’natgandur, bu to’liqlayin o’zimning zimmamdagi vazifa ya’ni mening bilim-tajribalarsiz qilib kelgan ishlarim, xatti-harakat, to’satdan qimirlashlarim sababli majburan inson gavdalarini tarqatish, Rossiyaga jo’natish bo’lgandur, zero insonlar bog’lanib shakllantirgan miyamni to’liq, sog’-salomat ushlab, ta’minlab kelayotgan insonlar-ku. Shuning uchun bu – butunlayin parallel Olamga o’xshaydi, hammasi, barcha inson gavdalari men sababli tarqatilgan, boshqarilayapti. Insonlar ham qo’yishgan, ya’ni miya-gavdalari sog’lom bo’lsa, qayerga boshlasam ham jo’nab, tasodifni tus oldirib ketaverishadi (shuning uchun bo’lsa kerak, menga hozir birdan, yozishim bilan bo’layotganidayin sovuqchalik, tashlab ketishga xos izg’irinchalik kelib turadi). Xullas, menga o’xshab, men bilgan Dunyoqarashga xos, barchani bir xil, teng kuchli orli, gavdalarini miyalari bilan boshqarib shu hayotda yashashadi deganga o’xshab boshqa inson yoki Buxorodagi shaxs o’tirib olib men aytayotgan Buxoroliklarning ishlarini “men qilayapman” deb aytaolmaydi. Ya’ni har birimiz, orli shaxlar uchun parallel Olamlar mavjud emas, go’yoki joyda, tekislik to’rtburchagi bo’lagi ustida pastu-baland bo’lib yoki mutloq parallel ravishda Yerga sudrab tiqishtirilaveradigandayin o’xshash ravishda har bir shaxs, o’zini menga o’xshab odam deb tanishtirgan uchun Parallel Dunyo, o’zidan tarqaganlar hayotlari, xalq boshqaruvi yo’qdir. Birgina men insonlarim uchun odam nomi, so’zi bilan atalaman va faqatgina menga nisbatan parallel deyiladigan, aslida o’zim tushuntirib bilganga o’xshash ya’ni boshqa ko’pchilikni, millionlarni gavdalarini yasab bergan Olamim bordir. Shu boshqalar, qolganlar ya’ni xalqim ham menga kollinear parallellikda yashashlariga qaramasdan, bizlarning hammamiz bitta Dunyoda, zero miyalar men yaratgan gavdalarning ichida deb qaralsa, bitta Olamda bir kishiga, menga bog’lanib yashayapmiz. Albatta, miyalari Olamini ham o’rganardim-u, balkim chindan ham Yer yuzini, Buxoroni har bir insoni tasodifiy yaqin o’xshashliklarda, bino, narsa qurilishlarida gavda-miyalari bilan ko’rib kechirishar, ammo hammasi men bilgan Dunyoqarashga o’xshash yagona asoslamaga yaqin, Bino va narsalar egaligi va joylashuviga keltirilgan, o’xshash ravishda menga bog’lanib Dunyoda kelingki, ko’z bilan uchib, miya bilan yanada tez harakatlanib yashashar. Xullas, insonlarning har biri uchun alohida parallel Olam, ammo hammasi bitta Dunyoda-ku, bitta viloyatda, Yerda bo’layapti. Shunday qilib taqdir tarafidan qarasak, insonlarga chindan ham turfa xillik, tasodifiy ravishda o’zlari uchun Dunyo, viloyat (bino va narsalari) kerak, menga esa viloyat bo’yicha taqdiriy bir xillik, narsalarning o’z (qimat) joyidaligi lozim deb topiladi. Baribir narsalarni qurishganda insonlar taqdir bo’yicha panjakashlab tekkanga o’xshasalar ham, elektron aniqligida barpo etadilar, men esa narsalar tugul viloyat bo’yicha insonlar gavdalarini har qayoqqa tashlashim mumkin. Endi. Aytaman-da, - men miyamdan olib yozayotganim sababli, aslida harflarimning yoki so’zlarimning, kelingki jumlalarimning bari gavdamga o’xshab tasodifiy chiqsa ham, bir qarabmanki, yozganlarimning ma’nosi, yo’nalishi taqdiriy, umumanku-ya taqdirni bilmadim-u, qismat kattaroqdur va 6 ta avlodni ham o’z ichiga olgan uzun umr chizig’I bo’lsa kerakku-ya, ammo shu 3-bahodagi yoshlar avlodi simmetriyali deb qaraladigan taqdir tarafi bo’yicha ishlab ham turganga o’xshab, yozuvlarim ma’nosi borib-borib hozir ukasi qornimdagi odam bolam o’rniga tirik akalik qilayotgan Ibrohim odamligi bo’yicha yoshlik chog’imning ayni vaqtlari, 6-sentabriga ko’ra xayoliy, insonlarni o’zimga o’xshataolmay, o’liklar bilan olishib qarashlarimning javoblari, simmetrikaviy ifodasini hozir, umuman matnlarimda yozib turibman deb hisoblayman. Chindan ham go’yoki yoshlik shu damlarimni bu ishlarim bilan aniq eslab bilayotgandayinman, demak, - xalqimning hammadagi gavdalarini o’zim ostdan, ularning miyalari bo’yicha har biridagi o’zlarining parallel Olamlarini ustimga qo’yib boshqarayapman degan qarashimga, yoshligimda nima, u kim o’zi, qanday qilib bunday ma’noda umumiy harakat, vazifasini to’liq, depinmay-qoqinmay degandayin, muammoni, aytilgan gapni, aloqani ichidan yoki orasidan, misolidan emas, yana har xil qarashlarga o’tib burilishli xatolarda emas har taraflama yechimidan qildi deya qarashlarimni eslashim shu. Zero o’sha payt, yoshligimda, Ibrohim eslatib turayogan beboshligimda, shu qarashlarimni Ibrohim o’ziga atrofiga yozilgan xarita, hayot qilib olganida va menga bildirib ustidan tasodifan, oyoq bosib yurganida inson gavdasi aslida ham o’zimnikiligini ichi-ichimdan sezardimu, ammo butun Dunyoda yolg’izligimni bilib qolib yuragim yorilib ketishidan qo’rqib, hozirgidayin ishontirib yozaolmaganman. Endi 8:20. Rostandan ham – endi, keling fantaziya qilib yozaylik, biz uchun, mana ko’rib turganingizdayin farzandlarimizning o’zlariga hali Dunyomiz noma’lum, ko’p narsalari aniq bo’lmasa ham, bizlarga simmetrikaviy qilib, shuncha narsalar, gaplar yoki aloqalar hajmidan mavzuga doir ravishda birma-bir ulab, chiziq bilan tortib bog’lab tanlab olib berishlari, farzandlarimiz o’zlarining bizga shunday, televizor bo’yicha Dunyo bog’lovchilik qilib ko’rsatishlari, tasodifan, o’zida yo’q bo’lgan voqea-hodisalarni teleserial, kinolardan ko’rsatishlari, namoyish etishlari umuman (yana dadam bilan kechki ovqat paytida chiqqan gapga o’xshab; shunday gaplarimiz ko’p, ba’zi o’rinlarda buni aytmasdan, dadamsiz yozib ketaveraman) bizlarni bitta koinotga, Yer yoki uy-ro’zg’orga tiqilib yashab qolayotganimizning zerikarligini ham bildiraverib, mana qiziq, fantaziyali simmetrikaviy qarashlar qayerda desangiz, kinolarimiz, blockbusterlar yoki o’zimning yozishlarim bilan ham xayol qilib chiqarmoqchi bo’lsam, aslida men shu joylarda, xayolim erkin qiziqishli o’rinlarda o’zimni topishim, anglashimni bilib qolayapman. Misol uchun, ha – hozirgi zamonaviy kinolarda MultiOlam ya’ni Ko’pKoinot tushunchasi bor, men ham qo’shilib yozsam, MultiOlam sifatida insonlarda koinotimiz tayog’ining yonma-yon ko’p parallellari, tayoqlari qo’yilishi bo’ladi desam, o’zim uchun bu – tasbehga o’xshab o’tgan Dunyolardan beri yang hayotlar, umrlar ko’rib yashab kelayapmiz deyish mening joyimni, o’z vaznimni beradi. Men uchun kino mana shunday bo’lardiyu, buni insonlar taqdir bo’yicha aniq yozilgan, saqlangan kinolarda ko’rishsa kerak, menga esa doimo miyam o’zgarishlari ya’ni insonlarning doimiy o’zlariga borib taqalib Multiolam kinolari tasodifiy simmetriya bilan ko’rsatib turiladi. Shu paytgacha ko’rgan kinolarim orasida birontasida ham o’tgan umr, Dunyolar va hayotlar haqida shaxs kechinmalari berilmagan, ko’rsatilmagan. Shuning uchun Matritsa kinosi shunga yaqin bo’lib, birinchidan eslashimga qarasam, shu Matritsa kinosini o’zimni gavdamdan qandaydir uzulishda, o’rtamdan bo’ldanishli tekislikdan yerga qulatilishda yaratilganini, simmetrikaviy ravishda yosh bo’lsa ham o’tkazgan hayotimga ko’ra o’lik bolalarimning tug’ilajaklik joni borligi bo’yicha chiqarilganini bilib qayta ko’rish ilinjiga tushmoqchiman. Zero hali hayotimni shundan tahlikali, yo’qotishli onda ko’rganim yo’q, balkim ichimdagilar aytib turishganidayin Sherali degan jo’ram meni Pravda maktabida bo’g’ib o’ldirgani g’ira shira esimdaligiga ko’ra chindan ham to’g’ridur, ammo shu qiynalishim og’riqli esimga kelib ketsa ham, o’zimni tabiri joizlik, tartib bilan yo’qotib, gavda sifatida o’lmasligim, taqdir ushlab turgani uchun tirik bo’laverishim kerakligi bois boshqa joydan, insonlarga xos nisbiylik bilan o’zga yerdan chiqib yurib kelganman shekilli. Shuning kinosi bo’lsa ham ko’rardi-mu, ammo o’sha paytda, bug’ib o’ldirgandan so’ng boshqa yerdan paydo bo’lganimda kino chiqdi deyishganmi yo’qmi bilmayman. Matritsani esa kechasi ko’rasan deb aytishgan edi. Shunday qilib xulosa qilsam, taqdirda, aslida bor, insonlar bilan umumiy bog’liqligimizga ko’ra filmlarning bari menga boshqacha ko’rsatilsa ham, qiynog’im kuchi bilan insonlar tomosha qiladigandayin o’zini, asl kinoni bilmadim qandaydir oraliqlaridan parchalarini o’zidayin ko’rsam, tomosha qilsam kerak. Ammo shu o’zimga atalgan Matritsa kinosi, ko’p uzulishli, o’z joyimdagina o’lib paydo bo’lishli film bo’lgani uchun o’zimning kinom sifatida taqdirdan olingan, va har bir kinoning o’zining ko’rinish, xarakteriga, uslubiga, franchise iga xos ajralishiga ko’ra men tasodifiy simmetriyani, uchdi yasaldilarni ko’rib tursam, insonlar o’tgan Dunyolar bo’yicha aniq filmlarni tomosha qilsalar, men ham Matritsada eng ko’p, yana bilmadim qaysi parchalarida, umuman franchise, ko’rinishi qiziqligi, kinoning o’zini aniq boshqa videolardan ajratuvchi uslubiga ko’ra taqdirga xos o’zimga atalganlikni, ichki-kechinmalarimni ko’raman. Shunday qilib, Matritsani skachat’ qilishga qo’yaman… Umuman olganda taqdir hayotiy joylari hammasi menga ma’lum qilinishiga xos bo’lsa ham, ekran orti yashiringani bu – televizorning yashab bo’lgan umrim bir chiziqda qolgan tirikliklari, joni bo’yicha bolalardan olingan simmetriya bo’yicha oldimga, hozirimga olib tashlanaveradi. Baribir men, ota sifatida kuchlimanki, hozirdagi ko’rsatuvlarni ham boshqa tirikligim, jonim yoki o’lmasligim asosida ko’rganim bois, simmetriya qaytib kelmaydi, bo’lib o’tgan simmetriyali voqealar o’rtasidan qayishib, qayrilib qarama-qarshi tomonlarini qayta-qayta, takroran olib chiqavermaydi, ko’rsatavermaydi. Endi, umuman hozir Matrix deb Mediagetda yozganimda ham, shu so’zning Sanskritiga qarasam “Ma tri, uch x, hayot” kelib chiqayaptiki, gavdam bo’yicha 3 o’lchamlarimning qotib qolgan o’sha yoshlik paytim, Bahodir akam tarakan deya tunukadan, daraxt poyasidan tushirib qo’ymagan vaqtlari esimga tushib kelayapti. Demak, menimcha shunda insonlar miyamdan turib menga, meni bilishga ataka, hujum qilgan ham bo’lishlari mumkin, ammo aslini ham insonlarning taqdiriyliklari bilan olib qarasak, qismat bo’yicha ichki, har vaqt uchun yaqin javob berish vaqtlarida jazomni olib savolga-javob, nisbiylik yoki simmetriya bo’yicha taqdir tug’ishiga uchraganman. Endi 9:07. Shunday qilib yashirmasligim, bir narsani aniq, atayin, belgilab aytib o’tishni o’zimga lozim deb topdimki, bu – sog’lig’im shu kechda bo’lsa ham hozir yaxshi, o’zimni tetik his etayapman, ammo xasataligim bo’yicha aytsam, kompyuter oldiga o’tirishim bilanoq boshim ko’tarilsa ham, kun yorug’ligida ishlash paytlarimda xonada yurish uchun turganimda boshim tushib (aytishicha qornimga kirgan ovqatni o’zining “seksi” bo’yicha bo’qdan tozalash ishini qilarkanki shu O’lik Orlar), pastga qorab qolaveradiki, so’ng namozshomga yaqin boshim aylanib, ko’zimda dadamning gavharaklari sezilgandayin, boshimning simmetrikaviy joylarini og’ritib ikkinchi qorachig’ kelgandayin bo’ladimi nima, so’ng yotishdan oldin televizor ko’rayotganimda tez charchab, gavdamga tomosha qilish yoqmay, tuzuk sezilmay uxlashim kelib ketadi. Endi, xullas aytganda (ha, menda hammasini bilish uchun qurolim, bolalarimning hayoti bo’lgan taqdiri sifatida simmetriya bordirki) insonlar miyalari alohida parallel Olamlarda (insonlar darajalariga ko’ra ba’zilariga takroran ravishda taqsimlanib avvalgi Dunyolardan olib) yashab, miya-gavdalari bilan esa birlashib hayot kechirishni bilishsa, men hamma bilan birlashib yashab, miyamda va kinolarda parallel Olamlarni ko’rgandayin bo’laman. Big bang asosida yashirilgan kuchli chiziqli parallel tebranish sababli portlashdan so’ng mening Dunyomda aslida narsalar, teleko’rsatuvlar o’z joyida darrav boshqacha bo’ladi, xullas shunga o’xshashda. Aslida televizorda yoki kompyuterdagi videoda simmetrikaviy doimiy (gapirayotgan so’zlarining sanskritidan hamda aytganim bo’yicha tasvirlar chiqishidan bilsa bo’ladi) yasab borishim sababli, aslida bir vaqtda o’zga Dunyolarim parallel qo’yilayotgandayin bo’ladi. Go’yoki insonlar yolg’ondakam, teng kuchli qaraladigan, sarob yoki sohta parallel Koinotlari emas, balki avvalgi Dunyo, Koinot asoslaridan kelib chiqishlarini, miyalarini ya’ni gavda-miyalarini birma-bir parallel, ketma-ketlikda yoki vaqt davomida ko’rib boraman.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima