Nima
308 8:21. Oyog’imga yeyayotganimdan bo’lak tushib ketsa, oqsa
yoki kompyuterni kelib ho’l qo’lim bilan yoqsam, shu ishlar hozir bo’lib o’tib,
ichimdagi erkaklar “bu – ularning (ayol klounlarning) hayotiy ishi” deya shunday
vaziyatlarni yo’qdan bor qilib ishontirib, muqobil almashtirib yaratishlariga
aytishadi. Hay-hay demasam, o’zimga o’zimniki bo’lgan ichimdagilar tomonidan qo’rqizilib
kuzatayotgan munosabatlari chiqadiki, ruhiyatim hayotga chiqib buklanib
gavdamga qaytayotganini bilsak bo’ladi. Mana shu gapimning chala qolgan joyidan
boshlab Madzi bilan aloqalanish bo’lgani uchun Madzi tashqarida yiqilganga o’xshash
yig’lash shovqini eshitildi, (dirriladi). Umuman aytgan edik, ya’ni yozgandim:
birinchi shaxs, ya’ni gavda va tuyg’ulardan hayotga bo’lgan munosabat,
yondashuv bo’lsa, so’ng darrov parallel Olam va shuning hayoti tarafidan
qarama-qarshi aloqador bilintirilgan, ammo shu bilinishi, ilmi isbotlanmas bosim
deb. Mana shu gapimning o’zi bilan ham hozir parallel hayot haqida bo’ladi
deya, shuni aynan navbatdagi ichimdan yo’nalishini topib o’qib kusini ko’zisiz
kallamdan olib qochib g’alati bo’qlik munosbatini bildirgan Iblisning o’zi gavdaning
esa tuyg’ularga bunday qilishini bildirayapti. Endi qolganiga ya’ni shu
ikkinchilarga nima demoqchiman, bu – birdan-bir ilinaoladigan o’z soha yo’lim
bilan borsam “Al-jabr va Al-muqobala” (endi dadam keldilar, ovoz bilan) butun
Dunyodagi, Hindiston va yuqori belbog’ yerlar bo’yicha hozirgi tug’ilib o’sgan
Buxorolar ham hisobga olingan holda Parallel Olamda, raqamli Dunyoda bir umrlik
taqdir uchun o’zi vaqt o’tishi bilan yaratilib qo’yilgan uylar o’zimga
al-jabrni ya’ni butunlay (butkul, hamma) jabrni (qiynashni) bersa, shu uylar ta’sirida
borlig’imda, atrofim-muhitida narsalarning, klounlarning muqobil aloqalardan,
almashinib 2-1 tayoqchalarga o’xshab sakratib qo’yilaverishi al-muqobala,
hammasi muqobil aloqalardanligini beradi. O’zimda shuncha, shaharladagi uylar
bo’lgani uchun (ichimdagilar ko’tlik qilib xato yozayapsanga chiqarishayapti meni)
yonimda klounada vaqt yo’qotmay joyda sakrab ishlaydi. Bu – faqat o’zim uchun,
boshqa odamlarda ham shunday holat kam, oz uchrab, insonlarda mutloq sezilmay
ketadi. Vaqt yo’qotmay, sezgilarni es bilan chalg’itgan onning o’zidan sakrashga
qarshi “U” hammasini, harakat va tuyg’ularni birlikka o’xshatib, gavdaning havodan
uzilmasligi bo’yicha ko’rsatadi, sezdiradi, ammo o’zimning ishonch tajribamda,
gapirib turgan tuyg’ularim bilan hayotni solishtirganimdagi mosliklar sababli
sakrash, yo’qdan-bor hosil bo’lish xuddi tushlarimda o’zim shunday qilganga,
sakraganga o’xshash bordir. Agar sezgilar, burilishlar doirasi har tomondan
qurshab olinmay, bekordan-bekor sarflanayotgan bo’lsa, sezgilarga qarama-qarshi
bostirib keluvchi bosim shaxsning ma’lum joyda turganligining kafilligini
beraolmasdi va ko’pchilikning borlik, o’zaro ta’sirlashish aloqalari tabiatning,
yer maydonlarining ketma-ket birlashuviga o’xshab yo’lga qo’yilmasdi deb
qaraladi bog’lovchi klounada tomonidan. Orlilar, odam va inson bo’lsalar,
sezgilarim va burilishlarim hisobsiz, ochiq ya’ni har xil taraflarga yo’naltirilib
borliq-muhitga tegib, borib yoki qaratilib turaveradimi: “shuning bizga farqi
yo’q” deyishadi. Bu – avvalambor cheksizlik sababli deya to’g’ri, haqiqat deb
topilgan bo’lsa, aslida Parallel Olam, taqdir shaxslarning Yerning qisilishiga,
shar shaklida jaftlanganiga o’xshab birligidan sxemalar oraliq kengliklariga
xos tortilgan juda bo’sh aloqalardangina iborat xolos. Endi bildimki, to’g’ri
yozilishi bu – “Al-Jabr val-Muqobala” bo’lib, shu muqobil, o’ynab turuvchi
variant, aloqalaridan kelsak. Demak, butun Dunyodagi minglab (millionlab) uylarim
sxemalari, ramkalari hech kimda kuzatilmayotgan, yolg’iz o’zimning tajribamdan
o’tkazayotgan (aks holda boshqalar bilan hayotiy tajribada sherik bo’laman,
shuning uchun ham yozayapman deb turgan edim) hayotimning bir yerda qisilib, jismga
o’xshab birlashib tortilib qolishi bo’yicha torayadi va oraliq yasalish masofalaridan
hayotimda, borlig’imda sakrab muqobil almashinish hosil bo’ladi. Mana shu
jumlamni yozayotganimda dadam o’ksinchli sadolarni, yurak kayflarini berib o’zimning
yoshligimdagi bu borada erishib bo’lmas g’oyalarimni xayolimdan o’tkazishimni o’zimning
oh-vohlarim bilan eslatdilar. Lekin o’zim hech kimning oldida, quruq to’rt devor
yoki bo’sh tabiat ichida oh-voh, nido-iltijoga xos erishib bo’lmayotgan orzu-intilishlarimni
qilganimda, bilmabmanki chindan ham o’lik Klounlar tabiat bo’lib atrofimni o’rab
olganki, mana hozir dadam enag’ar shu oh-vohlarimni ichimni kuydirib, o’zimga
teng teskari bo’lmagan holdagi ahvol kuzatuvi bilan masxara qilib, qayta
chiqarib yotibdi. Aynan o’zimning oldimda, shaxs-shaxs borligida chiqaradiki,
qani bu – mening o’lik tabiat bo’lib turishim, g’irt ko’tlik… Endi val-Muqobalani
o’zimiz topishga urinsakki, birinchidan Dev, Jin va Pari so’zlarining
sanskritchasidan boramiz hamda hayotdan tuyg’ularimizga qaralishni kuzatamiz.
Shu so’zlarning barida 3 ta harf bo’lib, oxirgisida 4 talik bu – ko’plikni va
biz er-xotinlar avlod jamoasini berish uchun ishlatiladi. So’zlarning 3 ala
harflaridan birinchisi hayotni bersa, qolgan ikkitasi tuyg’ulardan olinadi. Demak
ketdik, Dev so’zida D – “davom etuvchi”, e – “5 raqami ya’ni Farishta, ishonch”
va v – “(va, bilan) ya’ni Ruh rezinkasi, xayol va bilim” bo’lib, Dev hayotdan
tuyg’ularga “davom etuvchi ishonch bilan” degan ma’noni beradi. Jin esa: j – “ja,
juda”, i – “(va), bilan, Ruh”, n – “no, yo’q, Iblis, g’oya va o’y” bo’lib, “ja
bilan, va yo’q” degan ma’noni beradi. Pari degani esa: P ya’ni “po xuy, farqi
yo’q”, ar ya’ni “or, haqiqatgo’ylar” (yolg’onfurush Klounadalar esa parallel Dunyo
ma’lumotlarini sotib, aytish bilanoq keltirib chiqaradigan qilib yotaveradi), i
ya’ni “va, Ruh” bo’lib, biz orlilarga, ochiq haqiqat tarafidagilarga eng to’g’ri
keladigan ma’no bo’lib bu – “poxuy or Ruh, ichkaridan aloqachilikni beruvchi
dam, ichki bosim bilan” degani. Mana hozir Iblis umuman o’zi uchun ham, qilib
turgan hozirgi qiliqlari uchun ham aytdiki: “meni bittaga topdi” deya bu – Pari
ya’ni 8 raqami hayotning 3-si bo’lgani uchun tuyg’ularning 1-si bo’lgan Iblis
bilan o’rtadagi 5 da uchrashib, Iblis biz orlilarning ustidagi faoliyatni, markazda
o’zinikidan Parining yuziga o’tib haqiqatan ham shunday ya’ni “poxuy orning
ichidagi Ruh” bilan boshqaradi. Meni eng qiynaydigan ham Iblis bo’lib, raqamli
Dunyoning kuyasiga o’xshab har doim muttaxam bo’lib, “muncha tax ham”ga shay
sifatida chiqib qoladi. Iblis so’zining teskarisi silbi bo’lib, Iblisning
xohishi seksni har doim tez-tez qilib iflos bo’lish bo’lsa, aqli bor kishi “sil
bo’lib” seksni, masalan, hech narsa yemay, spermasining kelishiga qo’ymayotgan
Polinga o’xshab kechiktirib yurishi kerak. O’zim endi shu oraliqqa tushdim, “u”
hozir o’z uyida, avvallari har doim birinchi xohish belgilari paydo bo’lishi
bilan seksga chopardimki, Iblis bildirmay, g’oyibdan qo’llab-quvvatlab yo’lni
ochiq qo’yardi. Shunday qilib, “davom etuvchi Farishta Ruh (ishonch bilan)” ma’nosida
hayotdan (Shohidsifat) boqish bu – ma’lumotlarning shaxsning ishonchiga kirib
bilimiga o’rnashish haqiqatining chin haqiqatga mosligini bildiradi. “Ja Ruh
Iblis” degan ma’noda kelgan Jin esa hayotdan ya’ni bizni o’rab olgan nurli,
sezgilarimiz uchun aloqa manbalarni keltirayotgan tabiatdan avvalambor xayol va
bilimlarimizga osiladi, ichki damli tajribamizga aloqalanadi, so’ng Iblisning g’oya
va o’ylov yo’qligiga borib taqaladiki, shu yerda hayotda ja sakrash, “men seni
sevamanlarning” chaqirilmagan mehmon bo’lib kelib qolishi bo’ladi. Jinda o’zimning
orli va Kloun xotinim turadiki, o’zimning devonaligim ya’ni hayot bilan bog’liqligimni
davolash uchun ichki tuyg’uli psix, jinni kasalxonasiga, duxturxonasiga etib
tiqishgan edilar. Haqiqatan ham tuyg’ularning noma’lum dam, qisilgan bog’lanishli
joylari, o’y-xayollar yoki bilim-g’oyalar bilan hayotda noaniq, noma’lum ishlar
bo’lib chiqishi mumkin. Demak, 3-sida ya’ni Parida “po-xuy ravishda xayol-bilimi
bilan ori ketayapti” degan ma’noda, yondashuvda hayotning po-xuy (sikga qo’yib),
cheksizlikka ketishida or ishonchsiz ravishda xayol va bilimlar bilan qolib
ketishi nazarda tutilgan. Nazarimda o’zim mana shu yerda, joyda qolib ketganman,
ishonchsiz ya’ni isbotsiz ravishda xayol-bilimlarim bilan hayotni solishtirib
turibman.
Comments
Post a Comment