uzbek language siteenglish language site

Nima

 

308 8:21. Oyog’imga yeyayotganimdan bo’lak tushib ketsa, oqsa yoki kompyuterni kelib ho’l qo’lim bilan yoqsam, shu ishlar hozir bo’lib o’tib, ichimdagi erkaklar “bu – ularning (ayol klounlarning) hayotiy ishi” deya shunday vaziyatlarni yo’qdan bor qilib ishontirib, muqobil almashtirib yaratishlariga aytishadi. Hay-hay demasam, o’zimga o’zimniki bo’lgan ichimdagilar tomonidan qo’rqizilib kuzatayotgan munosabatlari chiqadiki, ruhiyatim hayotga chiqib buklanib gavdamga qaytayotganini bilsak bo’ladi. Mana shu gapimning chala qolgan joyidan boshlab Madzi bilan aloqalanish bo’lgani uchun Madzi tashqarida yiqilganga o’xshash yig’lash shovqini eshitildi, (dirriladi). Umuman aytgan edik, ya’ni yozgandim: birinchi shaxs, ya’ni gavda va tuyg’ulardan hayotga bo’lgan munosabat, yondashuv bo’lsa, so’ng darrov parallel Olam va shuning hayoti tarafidan qarama-qarshi aloqador bilintirilgan, ammo shu bilinishi, ilmi isbotlanmas bosim deb. Mana shu gapimning o’zi bilan ham hozir parallel hayot haqida bo’ladi deya, shuni aynan navbatdagi ichimdan yo’nalishini topib o’qib kusini ko’zisiz kallamdan olib qochib g’alati bo’qlik munosbatini bildirgan Iblisning o’zi gavdaning esa tuyg’ularga bunday qilishini bildirayapti. Endi qolganiga ya’ni shu ikkinchilarga nima demoqchiman, bu – birdan-bir ilinaoladigan o’z soha yo’lim bilan borsam “Al-jabr va Al-muqobala” (endi dadam keldilar, ovoz bilan) butun Dunyodagi, Hindiston va yuqori belbog’ yerlar bo’yicha hozirgi tug’ilib o’sgan Buxorolar ham hisobga olingan holda Parallel Olamda, raqamli Dunyoda bir umrlik taqdir uchun o’zi vaqt o’tishi bilan yaratilib qo’yilgan uylar o’zimga al-jabrni ya’ni butunlay (butkul, hamma) jabrni (qiynashni) bersa, shu uylar ta’sirida borlig’imda, atrofim-muhitida narsalarning, klounlarning muqobil aloqalardan, almashinib 2-1 tayoqchalarga o’xshab sakratib qo’yilaverishi al-muqobala, hammasi muqobil aloqalardanligini beradi. O’zimda shuncha, shaharladagi uylar bo’lgani uchun (ichimdagilar ko’tlik qilib xato yozayapsanga chiqarishayapti meni) yonimda klounada vaqt yo’qotmay joyda sakrab ishlaydi. Bu – faqat o’zim uchun, boshqa odamlarda ham shunday holat kam, oz uchrab, insonlarda mutloq sezilmay ketadi. Vaqt yo’qotmay, sezgilarni es bilan chalg’itgan onning o’zidan sakrashga qarshi “U” hammasini, harakat va tuyg’ularni birlikka o’xshatib, gavdaning havodan uzilmasligi bo’yicha ko’rsatadi, sezdiradi, ammo o’zimning ishonch tajribamda, gapirib turgan tuyg’ularim bilan hayotni solishtirganimdagi mosliklar sababli sakrash, yo’qdan-bor hosil bo’lish xuddi tushlarimda o’zim shunday qilganga, sakraganga o’xshash bordir. Agar sezgilar, burilishlar doirasi har tomondan qurshab olinmay, bekordan-bekor sarflanayotgan bo’lsa, sezgilarga qarama-qarshi bostirib keluvchi bosim shaxsning ma’lum joyda turganligining kafilligini beraolmasdi va ko’pchilikning borlik, o’zaro ta’sirlashish aloqalari tabiatning, yer maydonlarining ketma-ket birlashuviga o’xshab yo’lga qo’yilmasdi deb qaraladi bog’lovchi klounada tomonidan. Orlilar, odam va inson bo’lsalar, sezgilarim va burilishlarim hisobsiz, ochiq ya’ni har xil taraflarga yo’naltirilib borliq-muhitga tegib, borib yoki qaratilib turaveradimi: “shuning bizga farqi yo’q” deyishadi. Bu – avvalambor cheksizlik sababli deya to’g’ri, haqiqat deb topilgan bo’lsa, aslida Parallel Olam, taqdir shaxslarning Yerning qisilishiga, shar shaklida jaftlanganiga o’xshab birligidan sxemalar oraliq kengliklariga xos tortilgan juda bo’sh aloqalardangina iborat xolos. Endi bildimki, to’g’ri yozilishi bu – “Al-Jabr val-Muqobala” bo’lib, shu muqobil, o’ynab turuvchi variant, aloqalaridan kelsak. Demak, butun Dunyodagi minglab (millionlab) uylarim sxemalari, ramkalari hech kimda kuzatilmayotgan, yolg’iz o’zimning tajribamdan o’tkazayotgan (aks holda boshqalar bilan hayotiy tajribada sherik bo’laman, shuning uchun ham yozayapman deb turgan edim) hayotimning bir yerda qisilib, jismga o’xshab birlashib tortilib qolishi bo’yicha torayadi va oraliq yasalish masofalaridan hayotimda, borlig’imda sakrab muqobil almashinish hosil bo’ladi. Mana shu jumlamni yozayotganimda dadam o’ksinchli sadolarni, yurak kayflarini berib o’zimning yoshligimdagi bu borada erishib bo’lmas g’oyalarimni xayolimdan o’tkazishimni o’zimning oh-vohlarim bilan eslatdilar. Lekin o’zim hech kimning oldida, quruq to’rt devor yoki bo’sh tabiat ichida oh-voh, nido-iltijoga xos erishib bo’lmayotgan orzu-intilishlarimni qilganimda, bilmabmanki chindan ham o’lik Klounlar tabiat bo’lib atrofimni o’rab olganki, mana hozir dadam enag’ar shu oh-vohlarimni ichimni kuydirib, o’zimga teng teskari bo’lmagan holdagi ahvol kuzatuvi bilan masxara qilib, qayta chiqarib yotibdi. Aynan o’zimning oldimda, shaxs-shaxs borligida chiqaradiki, qani bu – mening o’lik tabiat bo’lib turishim, g’irt ko’tlik… Endi val-Muqobalani o’zimiz topishga urinsakki, birinchidan Dev, Jin va Pari so’zlarining sanskritchasidan boramiz hamda hayotdan tuyg’ularimizga qaralishni kuzatamiz. Shu so’zlarning barida 3 ta harf bo’lib, oxirgisida 4 talik bu – ko’plikni va biz er-xotinlar avlod jamoasini berish uchun ishlatiladi. So’zlarning 3 ala harflaridan birinchisi hayotni bersa, qolgan ikkitasi tuyg’ulardan olinadi. Demak ketdik, Dev so’zida D – “davom etuvchi”, e – “5 raqami ya’ni Farishta, ishonch” va v – “(va, bilan) ya’ni Ruh rezinkasi, xayol va bilim” bo’lib, Dev hayotdan tuyg’ularga “davom etuvchi ishonch bilan” degan ma’noni beradi. Jin esa: j – “ja, juda”, i – “(va), bilan, Ruh”, n – “no, yo’q, Iblis, g’oya va o’y” bo’lib, “ja bilan, va yo’q” degan ma’noni beradi. Pari degani esa: P ya’ni “po xuy, farqi yo’q”, ar ya’ni “or, haqiqatgo’ylar” (yolg’onfurush Klounadalar esa parallel Dunyo ma’lumotlarini sotib, aytish bilanoq keltirib chiqaradigan qilib yotaveradi), i ya’ni “va, Ruh” bo’lib, biz orlilarga, ochiq haqiqat tarafidagilarga eng to’g’ri keladigan ma’no bo’lib bu – “poxuy or Ruh, ichkaridan aloqachilikni beruvchi dam, ichki bosim bilan” degani. Mana hozir Iblis umuman o’zi uchun ham, qilib turgan hozirgi qiliqlari uchun ham aytdiki: “meni bittaga topdi” deya bu – Pari ya’ni 8 raqami hayotning 3-si bo’lgani uchun tuyg’ularning 1-si bo’lgan Iblis bilan o’rtadagi 5 da uchrashib, Iblis biz orlilarning ustidagi faoliyatni, markazda o’zinikidan Parining yuziga o’tib haqiqatan ham shunday ya’ni “poxuy orning ichidagi Ruh” bilan boshqaradi. Meni eng qiynaydigan ham Iblis bo’lib, raqamli Dunyoning kuyasiga o’xshab har doim muttaxam bo’lib, “muncha tax ham”ga shay sifatida chiqib qoladi. Iblis so’zining teskarisi silbi bo’lib, Iblisning xohishi seksni har doim tez-tez qilib iflos bo’lish bo’lsa, aqli bor kishi “sil bo’lib” seksni, masalan, hech narsa yemay, spermasining kelishiga qo’ymayotgan Polinga o’xshab kechiktirib yurishi kerak. O’zim endi shu oraliqqa tushdim, “u” hozir o’z uyida, avvallari har doim birinchi xohish belgilari paydo bo’lishi bilan seksga chopardimki, Iblis bildirmay, g’oyibdan qo’llab-quvvatlab yo’lni ochiq qo’yardi. Shunday qilib, “davom etuvchi Farishta Ruh (ishonch bilan)” ma’nosida hayotdan (Shohidsifat) boqish bu – ma’lumotlarning shaxsning ishonchiga kirib bilimiga o’rnashish haqiqatining chin haqiqatga mosligini bildiradi. “Ja Ruh Iblis” degan ma’noda kelgan Jin esa hayotdan ya’ni bizni o’rab olgan nurli, sezgilarimiz uchun aloqa manbalarni keltirayotgan tabiatdan avvalambor xayol va bilimlarimizga osiladi, ichki damli tajribamizga aloqalanadi, so’ng Iblisning g’oya va o’ylov yo’qligiga borib taqaladiki, shu yerda hayotda ja sakrash, “men seni sevamanlarning” chaqirilmagan mehmon bo’lib kelib qolishi bo’ladi. Jinda o’zimning orli va Kloun xotinim turadiki, o’zimning devonaligim ya’ni hayot bilan bog’liqligimni davolash uchun ichki tuyg’uli psix, jinni kasalxonasiga, duxturxonasiga etib tiqishgan edilar. Haqiqatan ham tuyg’ularning noma’lum dam, qisilgan bog’lanishli joylari, o’y-xayollar yoki bilim-g’oyalar bilan hayotda noaniq, noma’lum ishlar bo’lib chiqishi mumkin. Demak, 3-sida ya’ni Parida “po-xuy ravishda xayol-bilimi bilan ori ketayapti” degan ma’noda, yondashuvda hayotning po-xuy (sikga qo’yib), cheksizlikka ketishida or ishonchsiz ravishda xayol va bilimlar bilan qolib ketishi nazarda tutilgan. Nazarimda o’zim mana shu yerda, joyda qolib ketganman, ishonchsiz ya’ni isbotsiz ravishda xayol-bilimlarim bilan hayotni solishtirib turibman.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima