Biz to'xta
314 14:04. Mening es-xotiralarim atrofdagi bino-inshoot va
narsalarimda tarqalgan, yotibdi. Men ong va ong-ostim bo’yicha ixtiyoriy,
xohish-istak bilan yuriyman. (Endi shu Madzining yig’isi bir ham o’chakishuvchanki,
yozuvlarim surunkali to’g’ri bo’lib chiqayotgani uchun navbatdagisini ham “men
sababli yozding” deya yig’isi bilan halaqit berib aytaolayapti; hamma yozuvimni
yozdiruvchi o’zicha). Endi ertangi 315-kunga kelsak, 3+1+5=9 ya’ni parallel
Olam kuni sanaladi. Endi, mana hozir ichimdan o’z-o’zimga qarata hayotga nisbatan
savolomuz qarab Woorkbook.pdf dagi getting so’ziga nazarim tushdiki, bu – “nima
qilsamkin, nima haqida yozsam” deb turganimda, getting ning Sanskritchasi “get,
ol <- t, taxt ingrash” bo’lib, shu bo’yicha boshlab ma’lumotlarni
qidirishim, o’zimdan chiqarishim to’g’ri bo’ladi. Tushunib turganingizga o’xshab
biz bitta holatni kuzatib turmaymiz, balki tabiat, hayot yoki qaynar buloq
bosimi bilan hamma ma’lumotning, axborotning qorishuvidan qandaydir qilib
yaratilgan bitta o’zimizga keraklisini, o’zimiz bilan savol-javob qilayotganini
ko’ramiz, sezamiz. Endi miyamda ekstazli surilish bo’layaptiki, enam qarag’ay
tomonidan Madziga o’yinqaro suhbatlari davomida “dungul” so’zi, ha, shu qaynar-buloqdan,
matritsadan chiqdiki, shuning uchun buning ma’nosini olib qarasak, “Dunyo <-
ga ul, (uning sevgisi)” bo’lib, miyamni ezayotgan bu – “u”ning o’z joyidagi
jalabligi bo’layapti. Endi, devona so’zini Sanskritcha tahlil qilsak, “de <-
va, 22->4, Ruh, (shaxsning ichki bosimi) o, Dunyo no, yo’q -> aloqa” bo’lib,
botirib aytsak “De shaxsning ichki bosimi ya’ni Ruh Dunyo bilan yo’q aloqada”
degani bo’ladi. Unda nega meni devona deyayotgan bo’libdilar? Axir men
ruhiyatim bilan haqqoniy, parallel bo’lmagan Dunyoga aloqa qilishni xohlayman-ku.
Hattoki Parallel Olamni shunchalik tushunmaganimdan, shunchalik katta ravishdagi
ichimdagilarning bosimi bilan tushunib qolsam va shu bilimim, tushuncham izidan
sal o’ylab qolsam, darrov o’zimga “devona” deyishlarini bilaman. Endi jinni so’zini
taftish qilaylik. Jinni degani “jin <- no, yo’q i, 9, parallel Olam”. Bu –
birinchidan jinnilarning jinligini, ehtiroslarini to’zishlarini, tuyg’ularining
bema’ni baqr-chaqr, parakondalikka yo’l qo’ydirishlarini bildirib, no ya’ni yo’q
sifatida shunday qilish ularga qo’yilmaganligini, bizlar tomondagi muhitda
ruxsat etilmaganligini bildiradi. Demak, 2-o’rinda turgan Parallel Olam ko’pligida
jinnibozlarning birinchiligi, ya’ni taqdirga nisbatan birinchi amal qilishlari oxiri
yo’qlik, rad etuvchi aloqalari bilan qoniqtiriladi. Jinnining bor avzoyiga,
dardiga, xohishiga suzilgan, yarasha darmon, davo topib, oxiri jinniliklarini
qilishga, o’zlari tomonidan bilib ko’rsatishga ruxsat etiladi. Mana masalan o’zimga
qanchadan-qancha jinnilik amallari ichimdan keltiriladi, bu – menimcha “sening
devonaliging uchun bizning jinniligimizni bilishing to’g’ri, yoqimli sanaladi”
deb xato, xomcho’t urishlari bo’ladi. Birinchidan men devona emasman, ikkinchidan
jinnilik bosimlari bekordan-bekor kelib o’zimni ham jinni qilishi mumkin. Endi
telba so’zi haqida gapirsak. Telba degani “tel, telefon <- barcha aloqa” bo’lib,
aloqa ko’pligining qarama-qarshi yo’nalishdagi bosimiga duchor bo’layotgan telefon
birligi birinchiligi barcha (muhiti) bilan bostiriladi. Ichimdagilar hozir
Madzini telba degan holda uyimizdagi barchada shu uchchalar unsur, devona,
jinni va telba borligini bildirishga urindilar. Endi umuman olib qaraganda
yozuvim amaliyotini hisobga olmoqchimi, aniqlikka o’girib yozib, saqlab
qolmoqchimi, demakki, shu Iblisning gunglarchalik ravishda miyamdan turib ko’zimga
nisbatan parallel surilish, baland-past siljish qilib turib “ha, tasdiq” yoki “yo’q,
inkor” deb turishlari surunkasiga bo’layaptiki, mobodo diqqatim bilan bittasiga
tushib qolsam yozuvimni “men yozdirayapman” deb turib oladi. O’ng ko’zimning ko’rishini
parallel surilish bilan masxara qilayotgan Iblis (“xayriyatki hamma maqolalarida
men borman” deb mazax berib turibdi hozir; ha, chindan ham bu rasvolikdan
qutilish uchun shu haqda yozmasam bo’lmaydi; yana xursand bo’lib ketdi,
onasini-sikaycha, barcha so’kinchlarim unga yo’llangan bo’lsin, jahlimni chiqarayapti;
chunki yomon tarafini yozsang ham “men haqimda” deb xursand bo’lishini qarang-a;
iflos, muttaxam) shu ko’zim orqali gunglarcha tebranib chizish, silkinish yoki sudralish
bo’yicha “yo’q, inkor” deyayotgan bo’lib ishora qilaverganidan biriga tushib
qolib xato yozganimni sezib qolsam, darrov yozuvimni barchasini o’ziniki, o’zi
yozganlik qilib turadi, yoki “ha, tasdiq” deb turib yozuvimni davom ettirishida
ham xuddiki undan o’zim so’rab turganga o’xshash o’zimning xohishimni tortib bildiradiki,
to’g’ri yozib ketaversam ham “ha, men sababli to’g’ri” deb yotadi. Umuman
koinotni, butun Olamni o’z joyimda turib sezishimdan, xohlagancha masofalarni (yana
kulayaptiki, hozir “men haqimda bo’ladi” deya kallamdan o’qib oldi) idrok
qilishimdan qarama-qarshi yo’nalishlar, bosim bilan kelib shu gavdamni o’rab bo’y-bastim
bo’yicha surtanib aylantirib turgan ichimdagilarning bari miyamga va sezgilarimga
kirib barchasini hisobga bildirish jarayonidagi og’irligini o’zimga sezdirib, majburlab
tushuntirib oxiri o’zimdan biror amal chiqmaganligini, barchasini gavdamni ham
qisib pachoq qilib o’zlari qilganliklarini bildirmoqchi bo’lib yuragimning
ustidan ham kulib ketishadi. (Iblis, “men haqimda bo’lmadi-ku” deya ko’tini
qisdi; aynan shu o’zimga kerak; ko’p aralashma sen muttaxam, bo’q Iblis). Endi,
shunday qilib kechangi gapimni tekshirib ko’rsam, chindan ham gavdamda sirli,
bir yoqlama ya’ni ko’pchilikning aralashuvini bildirib kelib o’zimga nisbatan
ularni ajrataolmaydigan qilib bir taraflama ovoz, yarim-talash past ohangdan
boshlanib yuqori ohangga, sadoga o’tadigan gap chiqishidan so’ng darrov kimdir,
Klounadalardan birlari eshitib turgan atrofimda yoki borlig’imda narsalarni
bir-biriga tekkizish, taqash yoki qo’yish ishi bo’yicha ovozini chiqarishadi.
Shu narsalarni qayta joylashtirish ovozi Parallel Olamda bu narsalar o’z joyida
turg’izilganini, joylashtirilganligini bildiradi hamda natijada gavdam ham o’z
joyiga hujayralari bilan to’g’ri qayta joylashib olganlikni bildirib qiynaladi.
Demak, birinchi gavdam, qomatim o’zi ichra qayta joy olib qiynalishi kerak, so’ng
tezda, 1-2 soniya ichida parallel Olam taqqa-turuq o’z zapisli, tabiiy
joylashuvida turishi kerak. O’zlaricha gapim 3 ta bo’ldi deb yakunlatmasliklari
uchun yana qaytarib aytamanki, gavdam, qomatim, jussam, tirik jasadim parchalari
hujayralari darrov isib, qisilib boshqa tartibda joylashishidan so’ng yonimdagi
parallel Olam, uyimiz aro narsalar ya’ni tushuntirib ko’rsatish maqsadida - dublikat
olinib shaffof ravishda yonginasida sudralib chiqqan, aslida parallel Olamda ya’ni
zapisda boqiy ondagi o’z joyida turuvchi narsalar, devorlar o’z tasavvurdagi,
ishonchdagi audio-video zapisli joyida to’g’irlanib qolishi kerak. Endi hozir
Farishta bilan sal kelishmovchilik bo’ldiki, Farishta o’zicha mening tarafimni
olsa ham, gavdam hujayralari aralashmasida ikki tarafni, o’zimga ya’ni gavdam
bo’lib kirib olayotganlarni va o’zimni so’kib yotaveradi, bizlarga gap bermay “men
tushundim” deb qaytaga kesatib turaveradi. Farishta uchun Parallel Olamni to’g’ri,
oxirigacha tushuntiraolmayotgan emishman. Xo’p yana bir o’tirib, kallamizdagini
to’g’ri chiqarishga urinaylik. Parallel Olam bu – hozirgi nazarimda shunchalik
oson bir zumda ko’z o’ngimning qiyaligida paydo qilingan, barpo etilgan butun
Jahon sivilizatsiyasi, binolari va narsalari. Bu – butun taqdir uchun ya’ni
hozirgacha qancha yashagan bo’lsak va shundan keyingi kelajak uchun o’zi, hech
narsadan ya’ni havodan bir zumda, boqiy onda, kelingki Farishta tili bilan
aytganda tasavvurda, ishonchda bitirilgan binolar va narsalar. Parallel Olamni
Dunyomiz bilan bitta bo’lib ketgan ham deyish mumkin, misol uchun, uy devorlari
aslida Parallel Olamdan Dunyoda mavjud, qo’zg’almaydigan devorlarni ikkita
qilib bilishning keragi ham yo’q. Mobodo agar, kimdir o’z uyini haqiqatgo’ylar,
orlilar bilan yasab qo’ysa, asl shu joydagi parallel Olam uyi devorlari
boshqacha o’rin olganligi sababli parallellikka chiqib qolishi mumkin edi. Ammo
bora-bora orli qurilgan uy o’z-o’zidan yo’qolib, yiqitilib o’rniga parallel olamdagi
bino qo’yiladi. Shuning uchun (endi o’zim aytgan “buning uchun” so’zlar
birikmasini qo’lla, deb o’z ustimdan xohishlarini o’tkazayaptilarki, nima
demoqchilar desangiz: “bizlar seni tarkibingni birinchidan joy-joyiga to’ldirib
qo’ydik, endi navbatdagi to’g’ri amalni qilsa bo’ladi” demoqchi emishlar), demak,
mayli avvalambor o’zim to’g’ri yozgan so’zni qo’llab, buning uchun orlilarni
aldaydigan Klounada, parallel “it”lar shu haqiqiy, aslida jismoniy qurilgan
uyni yiqitishda ham qayta parallel binoni qurishda ham hamma narsaga tegganda
moslashuvchan, ishonarli harakatlarni qilib inson sezgilariga “bizlar ham o’sha-o’sha
haqiqatgo’ylar” deganga o’xshash ko’rsatishadi, ishlashadi. Endi, shunday qilib
yonimdagi Parallel Olam tayyor bo’lib gavdamning qisilishini oldinroqdan o’ziga
sabab qilib uyushtirganda hayotda ko’p tartibsizlik, shovqin-suron va palapartishlik
bo’lmasligi kerak va aksincha, hayot to’g’ri ishlab tartibsizliklarga yo’l qo’ysa,
parallel Olamda narsalar parallel ravishdagi boqiy onidagi joylashuviga qo’yilmasligi
kerak. Zero ruhiyat bilan shaxs, inson yoki odam gavdasi birga hamda hayot va
parallel Olam birgalikda o’z murosalarini, sog’liklarini qilib kelishgan.
Comments
Post a Comment