Nima endi
-274 19:03. Ong degani O ya’ni Dunyoni, makonni, ko’plikni ng
ya’ni kichkina, maydagina, vaqtda, birlikda ko’pisini qilib olishga ulgurish
degani. Manashu ong, mana shu foyda sanaladi. Bugun ertalabdan qaynotam
Rossiyadan ish safaridan qaytdi. Chunki ertadan boshlab men ikki karra avlodlikni
yakunlagan bo’laman va insonlar oldidagi ularning kamchiliklarini to’g’irlashga
xos burchimni yakunlayman. Shuning uchun ko’pchilik insonlar Rossiyadan qaytib
qurilish yoki yasash ishlari taqdirdanligini, parallel Olamning o’zidanligini
bilib “toqat qilib” yashashlariga to’g’ri keladi. Shu paytgacha ularning
makondagi ishlari birinchidan parallel Olamning shu joydagi mehnat mahsuliga,
qurilishiga halaqit bersa, ikkinchidan insonlarni bekordan-bekorga charchatib
qo’ygani o’zimning, ya’ni insonlarning yagona odamining oromoni buzardi. Endi,
onamdan 20 000 so’m olib, shu degani birinchi nafaqa pulimni ishlatayapman
degan ma’noda 15000 so’mlik Kent sigaret va 5000 so’mga tish shyotkasini
do’kondan savdo qilib qaytayapman. Endi 30. Ongga qarshi angrafta yoki ongrafta
so’zi ongning ko’p ketganidan aloqa vaqtda tortilishini bildiradi. Shu gapim
ichimdagi Farishtaning nutqi bilan mos tushdi. Ko’pincha ongimni bir oz
sezganim bilan qanchadir vaqtdan keyin birdan angraftalik ya’ni chiziqning,
vaqtning, Ruhimning bo’rtib chiqishi, bo’y-bastim bo’ylab cho’zilishi bo’lib
o’tadi. Meni devonalikda ko’p qiynagan angraftalik ya’ni ongraftalik
hisoblanadi. Zero foydalarim ya’ni ongim, bir o’q bilan ikki quyonni urishim ko’p
bo’lib kelgan. Qarangki, eng yaxshi ishga (ongga) ham teskarilik mavjud. 275
13:20. Angraftalikning, nomusning o’zimni urishi bu – sabab-oqibat, omil-natija
bo’yicha sababning va oqibatning yoki, omilning va natijaning 2 tasi 1 da bo’lishi.
O’tayotgan vaqt bo’yicha bir to’g’ri chiziqda o’tmishdan qoldirgan izimiz, ya’ni
qachongidir sabab va shuning yaqin hoziroqdagi natijasi bir bo’lishib bitta
joydaligimda bosim, aybdorlikka soldirish bilan uradilar. Bu – o’z-o’zidan to’planib
kelaveradi, masalan, omlikka tushib qolib xursandchilik yoki qayg’u tartibida -
biron ishni qilmadim, deb turishim bilanoq ya’ni o’zimni ichimdagilar
kuzatayotgani uchun yolg’ondan koyisam, o’zim shu sababga natija tuzib so’ng
xursandchilik qilsam, darrov ichki bosim bilan bu ikkita holat, nuqta ya’ni
sabab natijaga birlashib kelib (abakusning donachasiga o’xshab tortilib) tashqi
va ichki klounada o’zimga qarshi shu bo’yicha, yomon tutib, ichimdagi
sabab-natijani (topib olib, menga so’z bermay) muhokama qilib gap gapiradi. Bu
gaplari menga qanchalik yomon, dirrilatib va obro’yimni to’kib, ustimdan kulib
va vaqtimni olib ta’sir etsa, shunchalik darajada tazimning ich o’rtasidagi
yumuq lablari bilan qo’rqqan basharaga o’xshash xo’rlanib tazimda yanada cho’kadilar
hamda asl o’zlarining shunchalik ojizligini ko’rsatadilar. Demak, qayerdadir,
ichimdami yoki tashqi hayotimdami qandaydir sabab bo’lib qolsa, shunga natija,
oqibat paydo bo’lishi bilanoq Ruhimni seskantiradi, larzaga soladilar. Bu –
vaqtning ikkitasi birida bo’lib hamlasi, makonga bo’lgan hujumi edi. Ammo
hozirgi bugundan boshlab 2 ta avlodni yakunlabmanmi, umrimning yakunigacha
qolgan yanagi 2 ta avlod bilan sabab-natijadan “bitta quyon bilan ikkita o’qni
urish” endi o’zimniki bo’lib qoladi. Men haqiqat, o’zimni birlamchi deb
biladigan chiziq tarafiga o’tib olayapman. Endi 18:03. Sabab va oqibat qanday o’ralashib,
o’rmalashib va tirishib bir chiziqni o’rab olib kelayotgan bo’lsalar, shu birlikdagi
ko’plik bilan qo’rquvimning, o’zim istamayotgan mulohazalarim ya’ni shundoqqina
boshimga solishlarini bilib turgan ishlarim izidan kelib makondagi bitta
joylashuvimni urib tashlashadi, shu paytda Ruhiyatimni buzishadi.
Comments
Post a Comment