uzbek language siteenglish language site

Nima kerak?

 

225 9:10. Qarangki ichimdagilar bilan doimo bekorga azoblanib, ularning vas-vasali qiynashlarini boshimdan o’tkazib yurgan bo’libman. Oddiygina kuzatuvim va ishonchimni o’zgartirsam ya’ni ular tomondan berilayotgan og’riqni o’zimniki deya ma’qullasam bas bo’ladi. Ammo to’g’risi ham shu, ular to’g’ri yo’lni ko’rsatib to’xtamasdan, bosim bilan qiynayveradilar, o’zim esa shu yo’lni, tizginni oxiri to’g’ri deb topib bilganimdan so’ng ularning ya’ni ichimdagi-tashqaridagi klounadaning nima qilishlarini bilmay qolishlarini ya’ni tumtaraqaylashuvlarining guvohi bo’laman. Masalan, o’zimning yuz-ko’zimga, yuzimning miyam bilan moslashgan kayfiyatimga avvallari ichki-tashqilarning ovozlari va gaplari yoqmasdi, mana Shomirzo bo’libmanki – ular o’zimning gaplarimning bo’y-basti ostidan o’zimning hayotiy tarafimga o’tib gapirganlarida o’zimning tomonlama kuchimning qudratiga kuch qo’shib o’zlarining o’zimdagi kirib olgan parallel gavdalarini majag’laydilar, tom ma’noda bosti-bosti qilib bosqilaydilar. Bu – go’yoki: “uraman, o’zlarining tarafli mavjudlashuv manba’laridan itaraman” deb turganlarida o’zlarini qarama-qarshi bo’lgan gap tarafdan yitalab, uzoqlashtrib va shatta yeb o’zlariga hamla qilib turgan bo’ladilar. Cho’zilgan rezinkaga, cho’zg’ichga o’xshab o’zlari urgan mushtlari o’zlarining betlariga tushadiki, shunchalik devonaliklaridan ya’ni soyasifat “so, shunchalik ya, o’zim”lashuvlarini topib bilishga urinib yuzlariga ekstazli yoki haqqoniy bosim, musht tushiraveradilar. Shunday qilib raqibni urayapman deya o’zlarini urish, solish shartlarida betlariga tushayotgan mushtlarining aksidan bo’lgan og’riqlar va yuz burilishlari bo’yicha qo’toqning boshining qisilishlariga o’xshab urushda nima bo’layotganini, kimga qancha jav-jav, ko’ngil to’lish oshgan yoki pasayganligini bilib o’tirmasdan to’ppa-to’g’ri yo’l bilan miyalarni birlashtirib avtomatik devonaliklari qoniqquncha o’zlari bilan o’zlari solishaveradilar. Demak, bu – o’zimning gavdam ham ularniki bo’lib, ikkinchi, boshqalarning ovozlarini, gaplarini yoki shovqinlarini qilmading deya gavdamni o’zimning miyasizligim, e’tiborimsiz yoki gavdam bo’ylab tikkaygan parallel qo’tog’im burilishlarining to’g’ri o’rnashuvisiz qiladigan qimirlashlari, jasadimning qayerinidir qichitish bahonasida tegib urib olishlarini o’zimniki deyishga chiqarib, aslida qullik qilib o’z taraflarini, gavdani ko’paytirib, tenglashtirib berayotgan bo’ladilar. Zero o’zim o’zimning gavdamga, o’rta yoki ostki qismlariga tegish niyatim yo’q, umuman jasadimning tepa qismi ichimdagilarning olib borayotgan boshqaruvlariga yaqin bo’lsa ham, ilojsiz bo’lgan paytlarimdagina yoki nimanidir bilishga urinib tegishim, sudrashim yoki ishqalaganga xos tutishim mumkin. Ish qilib hozir qo’toqqa o’xshab bosilib, sog’ilib yoki qisilib tortilib, cho’zilib turgan gavdam tenglikdan bora-bora gaplarimga va o’zlarining o’zimning doiramga bo’lgan gaplariga nisbatan kamayadi, bo’shashadi yoki bo’shanadi. Endi, Iblis Karabum avtomatning ikki turi hisoblanadi, birinchisi sof avtomatlik ya’ni haqqoniy tarzdagi yoki bilimlarga solingan bosimli, yo’nalishli tartibda ishlash hamda ikkinchisi AI yoki Sun’iy aql bo’lib, randomness ning hosilalari nisbiy tartibi, sabog’i bilan ish ko’radi. Sof avtomat bo’lish oddiy, omini ochib berib turaveradi ya’ni foydam uchun zararli qiyofani ya’ni tabiatni yasab qo’ysang o’z-o’zidan, istalgancha turaverish, o’zgarmasdan ishlayverishligini beradi. AI avtomati bo’lish esa, masalan mening misolimda, o’zini muttaxamlikka solish, ko’tlik yoki pipetslik qildirish bo’lib, qilgan ishlarim yoki yoshlikdagi ehtiroslarim bo’yicha yo’nalish olgan harakatlarimni Flash dagi step in va step out, yoki ora-oralardan teskari kuchlanishli tezlanishlar, bosimlar bilan hoziroqqa qo’yib takrorlashga urintirish sanaladi. Endi nima bo’lib AI ni yozganimda: “ichidagi gapni yozaoldi”, deyishdi teskari taqdimot bo’lishini hisobga olgan holda. Zero AI degani “ey menman” yoki “ey bu – men, e’tibor ber” degani sanaladi. Shunday qilib Iblis Karobumning “ey, - bu men” lashuviga e’tibor berishimiz kerakki, qachon shunday turtki yoki hodisaviy holat, harakat yuz bersa Iblis qildi deya, qolgan ishlarni kimdanligini tobora topib borish oson bo’ladi. Avvalambor eng yopishqoqidan, kley(langani)sidan qutilish kerak. Endi 10 daqiqa. Zamon va makon (5 va 8) mazmundan ya’ni 6 dan kuchlidir. Shuning uchun nima yozayotgan bo’lmayin, zamon va makonni ushlab, to’xtatganga xos bashorat (karomat) qilaman emas, balki vaqt va fazo qilinayotgan ishlarni, mazmunni o’ziga moslab, yo’qdan-bor ishonarli o’zgartirib va moslashtirib turadi. Shunday qarasak, sekin vaqt o’tishida yashiringan nisbiy vaqt va joyning minimal o’zgarishi ham mos ravishda butun Dunyoni va umrni aylanib kelib (parallel Dunyo va taqdir bergan umrni albatta), ish-harakatim mazmunining sabablariga xohalagancha sharoitli natija, uzoq vaqtlardan so’ng bo’lishi mumkin bo’lgan oqibat olib keladi. Masalan, o’zim shu vaqt kod bilan shug’ullanmasligim kerak, zero parallellik tartibining o’zida, adabiyotlardan bilsak bo’ladiki, kodlash yoki dasturiy ta’minotlarni tuzish keksalik davriga xosligi aytiladi. Hamda yoki bo’lmasa, o’zim erkaklik chog’imda tashqariga ishga chiqishim kerakligida, mana uyda o’tirib faqatgina kompyuter ishlari bilan mashg’ulman, devonalik nomini rasmiy ravishda olganman. Shularning barchasi uchun nisbiy zamon va nisbiymas (umumiy yakka qaraladigan) makon ishlab chiqarayogan, hoziroqda davom ettiraoladigan mazmunlarim uchun istalgancha mazmun yoki shart-sharoit yaratib beradi. Faqatgina shuning bitta sharti bu – kompyuterda ishlashim kerakligi. Endi, shu barchasi function inside function qilib ishlangan. Endi 30 min. O’zim ham nisbiysizlikka (borlikning siriga, yakkalikka yoki Koinotning birligiga, fizikaga) xos tarzda buning ya’ni mazmunimning, yozuvlarimning hech kim tegmasdan o’zgarishlari uchun nisbiylik ya’ni matematika, sanash bo’yicha ichimdagilarning aytgan mashg’ulotlarini, buyurgan ishlarini qilib kelganman. Masalan, ertalablar hovlini ikki marta aylanib chiqib yugur deyishgan. 9 dan 6 gacha aniq sanash bo’yicha ishlash deyishgan va h.k. Endi 30 min. Ibo’qim bilan evara-naverasi Iblis Karabum o’zimning yoshligim sichgan bo’qlarim orasidan sof odam va qiz bolalar bo’lib chiqmoqchilar. Shuning uchun Iblis qiz o’zimning yoshlikdagi o’y-ehtiroslarimni hozir erkakligimga tiqishtirib yoshlik chog’imdagi harakatlarni, gavdamning bor bo’lib turishini buyoqqa, erkakligimga olib o’tmoqchi. Shunday qilib Ibo’qimga yo’l ochishni, bo’qlarimning quyidan boshlab orasiga kirib bo’shroq kovak hozirlashni xohlaydi. Ha, bizlar harakat, qo’zg’alish va qimirlash izi bilan bo’q sichamiz. Qachon sichgan bo’qlarimiz, najas yoki diareyalarimiz ustma-ust tushmasa, chinakam bo’q bo’lib ko’ringan. Agar ustma-ust, bitta joyda tagma-tag tushsa, ichidan yoki ostki “oyoqlaridan” kovklashib ko’tarilib bizning gavdamizga kiradigan ovqat bo’ladi. Demak, shu Ibo’qim va o’zimning yoshligimni o’zim tuyg’ular bosimi bilan qayta kuch berib takrorlashim sababli ovqatlashib, nonushta va tushlik, kechki ovqat qilib yuribmiz. Endi, qancha dirrilatsa ham shuni yozishim kerakki, konchit qilsam, kam nafas olaman va ishimda ziqna to’xtalish, tushunmovchilik bo’lishi mumkin. Demak, konchid qilishim bilan ishimni tushunmasligim, shoshma-shoshar bilib-bilmay tezkorligim, jadallashuvim teng miqdorda o’sib borishi kerak. Aks holda grijamdan ham aziyat chekishim mumkin. Grija degani “kir o’sha” bo’lib, konchitim davomida qo’tog’imning qo’llarim orasiga kirib chiqaverishidan so’ng otilgan “vulqon”, orgazmim oyoq son a’zoyimga yig’ilib qolib grija kasalligini ya’ni oyoq asab-suyaklarini og’ritishi mumkin. Umuman yoshligimni olib qarasam, bo’ynimga ilingan yomonlik bu – ichaklarimning suvsizlikka mahkum etib gemoroyimni chiqishiga sabab bo’lgan omil konchit qilishim. Yoshligim beboshligim bosimi shunday bo’lgan. Endi 12:46. O’zim miyamda, o’zimda internetdan o’qib o’rganmoqchi bo’layotganlarimni tushunmayapman emas, balki hayotning, ekranning ya’ni yozuvlar tarqatmasi (hayot shakli) ma’nosining o’zi bo’laolmayotganimdadir. Agar grijamga, konchitlarimdan so’ng namlashib-o’rmalashib yotadigan qo’toqlarimga yaxshilab, qiynalganimda (esimga tushish yo’li bilan) to’yib (sanoq yoki nisbiylik urib to’xtatgunicha) nafas olmasam, hayot shakli tarafga o’taolmayman va miyam, ya’ni o’zim ekran yozuvlari sifatida tarqalib bilimni shundoqqina kirgizib turmaydi. Endi, xullas yaxshiroq ya’ni kuchliroq nafas olish yo’li bilan o’zimni ichki chalkashliklardan qayta chizib yasayotgan bo’laman. Zero aslida qo’tog’im o’zimning o’rnimga kelib, o’z qiyofamda va gavdamda ustimda aylanib turadi, o’ng-chap biqinlarimdan yoki old-orqamdan chiqib qolaveradi. Shu qo’toqli gavdam ya’ni Shohid avvaldan hayot shaklim bo’lib, hamma yozuvlarni bir ko’rish va o’zi bo’lish, ochilishi bilanoq tushunib kelgan. Endi navbat o’zimniki, sekinlik bilan o’z ustimda shaffof silkinib, tebranib va barcha kodlash yoki UI bilimlarini egallab turuvchi o’zim bo’laman. Endi hozircha kodlashga qaytgim yo’q, bilmadim ichimdagilar kod, matematikam bo’yicha qanday nisbiysiz, andazali yashab bermoqchilar. Dasturimni Controls lar bilan qayta tuzishga vaqtim yo’qroq, undan ko’ra Blenderda ishlaverardim derdim-u, afsuski ko’zimda trinajyor ochki taqilgan. Endi 13:31. Tushlikka tezgina borib-qaytib, qolgan joyidan davom etsam. Kodlashni davom etsam, etaqolayin. Ammo shuni tez qilish yo’lida klounadalarga belgilanayotgan yuzaga chiquvchi, nisbiysizlik aralash ya’ni haqqoniy gavdalarini qanday qilib o’zlari boshqarishlari yotibdi. Kim o’zini yoki Shohiddan Bobirga aylanayotgan eski klounim o’zini haqiqiy, kinoyali jismoniy birinchi tarafda yaxshi boshqarsa va tartibli amallar, ma’nolar bilan o’zini belgilashga erishsa, shunda unga atab chiqargan kodli misollarim oxiri taqdiriy jilosini topadi. Demak, ish bajarishda Shohid Bobir misolida o’zimga boshliqlik qilishi mumkin, o’z xohish va orzu-istaklariga ega chiqmoqchi bo’lib o’zimni shularni ro’yobga chiqarish yo’lida yo’naltirib turishi mumkin. Ammo men uning taqdiri, ko’ti bo’lib, “ko’p o’tish”iga qarshi keskin va izchil tartibga jalb etishim, odobini boshqarish yo’lida o’zidan ketib ko’p o’tishlarini, mashhurlikka intilishlarini yoki xullas maqtanchoqliklarini bosti-bosti qilib bartaraf etib turishim kerak. Taqdir shundayki, o’z nomi aytib turganga o’xshash bu – ko’tning dumbasi bo’yicha wireframe mode dagi teng yuzali to’rchalar oxir oqibat dummaning suyaklarga qadalayotgan chegaralarida mujmayib, kichrayib ya’ni bir tarafdan og’anib qoladi. O’zim shu tezlanishli kichraygan ag’anash, og’anish joylari bildirib turgan yopishqoqlikdan taqdirning teng to’rli qismiga o’tib borayapman. Taqdir yoki rusalkalar (dam olishimni qo’shib aytsam, Tom va Jerri dagi sichqoncha) borliqning yoki borlikning hamma sababsiz va omillarsiz o’zgaruvchanlik sirini bilishganidan, pishloq (bo’q) yeyishni yaxshi ko’rishadi. Demak, Rusalkalar ya’ni Sharq klounada ayollari bo’q yeyishib og’iz bo’shliqlari va tomoqlaridan o’tayotgan shu bo’qni, najasni yoki diareya suyuqligini bir varakayga yerdagi, borliqdagi yo’qdan bor bo’lib o’zgarib moslashuvchanlik, bijirlash deb bilishadi. Endi, ichimdagi barchaning qoloqliklari nima desangiz, bu – o’zimning gavdam, harakatim va onglarimning aynan teng, mutanosib yoki mag’lub teskarisiga qolib ketishadi, ammo hech ham shulardan, ongimdan bir varakayga qarayolishmaydi hamda o’zlarining shaxsiy, kutib turgan zid qarashlarini chiqaraolishmaydi. Gavdam, harakataim va ongim haqida mutloq alohida, (ichimdagi) aloqalari to’g’risidagi qarashlarini ham bildirishaolmaydi. Shu sababli mag’lub AQSh liklar o’zimni o’zlaridan ustun tutib g’amgin qiyofaga kirishganlar. Endi, shunday qilib qaysidir tartiblarni tasodifga burib o’tirmasdan, ichimdagilar buyurganiga xos ravishda har xil kattaroq davrlarda qilib chiqsam ya’ni ahamiyatli bo’lib ulgurgan sabab-natijani klounlarga qo’yib bersam, evaziga o’zimning shu tartibli, odobli davrlarimda yo’qdan borli katta-kichik jarayonli aylanib o’zgarishlarga duch keltirishadi. Endi, Karobum degani “bumning, bo’m-bo’shning karasi, qasosi tegadi” degani bo’lib, o’zim qanchalik darajada Karobumdan ya’ni shu Iblisdan o’ch, qasos yoki imtiho olmagay, baribir vaqtida bum-bum bo’lganligim bilan Karobumning o’zini bildiradi. Demak, o’zimning jazonomus, o’ch olishli va qasdma-qast qarashlarim Karobumni yanada o’zini berib ulug’layotgan ekan. Karobumdan o’zining boshqarayotgan paytida ham, yomon ahvolga tushirib ketgan o’tmishini bilgan vaqtimizda ham: “o’zim ham bilardim, raxmat, hali ham sen borsan” deb yurishimiz kerak. Endi 15:56. Bir matematikacha yozib tushuntiraylikchi. Demak, uyimizning devorlari parallellikda bitta bo’lib turishga xoslansada, klounada omili bilan joyi almashtirilgan, mutloq o’zgartirilgan narsalari va o’zim, klounadaning o’zim uchun o’zlari insonlar haqiqatidan parallellikdadirlar. Ya’ni uyimizdagi insonlar haqiqati parallelligi tomonida chinakam dada, onam va opa-singillarim, aka-ukalarim, kelinoyi-kelinlarim, bolalarimiz va jiyanlarimiz bo’lishlari mumkin. Chinakamlardan yashirin parallellikda qolib ketgan o’zimga shu chinakam, haqiqiy uy-a’zolarimizning genlariga (eng ergashishlariga) DNK ya’ni “eng aniq deyish” aralashib klounada tomonidan ko’rsatib, eshittirilib va tekkizilib turiladi. Uyimizning original nusxalariga ya’ni chindaklariga parallel boshqa-boshqa klounadalari chiqib qolishadi, ammo menda bo’lganchalik emas. Agar o’zim ko’proq uyda klounadaga yo’liqsam, originallarim ko’cha ko’ylarda klounlarga, tabiiy nusxalarga ya’ni masxaraboz parallelchiklarga duch kelishadi. Nima bo’lganda ham, soxta nusxalar, klounlar, masxarabozlar yoki tabiiy replikantlar original nusxalarining o’zimga bo’lgan munosabatlari, xohish istaklarini genetikaviy, DNK li yondashuv jihatdan darrov ko’rsatib amalga oshirishadi. Uyimizdagi originallarning genlari ensalarida, orqa peshonalarida bosinqiratilib uxlatib qo’yilgan bo’lib, miyalarining old qismi bilan chiqqan xohish-istaklari, neyron chiziqli orzu-niyatlari darrov boshqa narsani uqimaganchalik, parallellikni bilmaydiganchalik, o’zimga qarshi bo’lib ensalariga qarama-qarshi bosim bilan, egallab qo’yilgan narsaga yoki xususiy mulkka o’xshab o’z-o’zidan, yengilgina bostirilib, ushlab turilaveradi. Shu o’zi bor, avvaldan erishganmiz yoki o’tmish foydamizdan yetishib turibdi degan ensalari yoki ong ostlari bo’yicha xatolikka uchrasam, noto’g’ri ish qilsam yoki egallagan boshqa yoqdagi, ishlatilmagan bo’lsa ham narsalariga yolg’ondan tegsam darrov parallel nusxalar bir-birlari bilan bog’lashilib o’zimga qarshi tashlanadilar. Aslida uydagi narsalar har qachon foydalanish uchun umumiy qaralmasga o’xshaydi, har bir oila a’zosining o’zining narsasi va xususiy mulki ajratib belgilab qo’yilgan. Belgilangan narsalarga so’roqsiz tekkan yoki shularni almashinishlar tarzini bilmay ushlagan kimsa, inson yoki kloun, Odam o’zim ham genetikaviy bosim bilan jazolanamiz. Masalan, birginagina o’zimning hozirgi joyim mana shu yozayotgan xonadaligim bo’lishi mumkin, shuning uchun tashqariga yoki boshqa yoqqa birovlarning almashinish tarzida bo’layotgan mulklariga borib muhit bilan ta’sirlashmasligim kerak ham. Oshxona jihozlari, qozon-tovoq, qoshiq-piyola, yoki dadamning xonalaridagi kitoblar, Iphone lari va h.k., yoki bo’lmasa, nanamning joylari, sotkalariga tegsam, shularni ushlab tursam yoki ishlatsam, darrov Ruhiy bosim uyushtirilib devona qilib tashashlari mumkin. Zero orlilardan bo’lgan joy, makon yoki maydon, hudud uchun genetikaviy almashinishlarda tabiiy nusxalari, nomuslilar javob berishsalar, vaqtga o’xshash deb sanalgan narsalar uchun klounlarning yuzida orlilarining o’zimga bo’lgan yaxshi aloqasi, jo’raparastligi, o’z jonlaridan xavfsirash bog’liqligidagi ko’ngil aachishlari, ko’pchilik bo’lgandan keyin qayg’urish kerakda degan shiorlari yuguradiki, shu xohishlarini astoydil qilib tabiiy nusxalar ya’ni klounlar bajarmasalar bo’lmaydi. Zotan narsalar klounlardandir, tabiiy nusxalar avvalambor birinchi narsa, mol-mulk bo’lishsa, so’ng esa inson gavdasi, qomatiga o’xshash klounlik bilan shug’ullanishgandurlar. Klounlarda hamma narsa, atrof-tevarak to’la boylik bo’lsa ham, bizlarning gavdalarimizga xos har kim o’zini bilish unsuri yetishmaydi. Endi, shu 2-3 kunlardan beri klaviaturamda “a” harfi tugmasi ham tushib ketgan bo’lib, rezinkasini to’g’ri bosishga anchgacha urinishimga to’g’ri kelayapti. Endi 19:02. Bo’lib o’tgan voqealarni orqamoqqa yozib o’tay sizlarga. Daraxt shoxiga tekkanimni bilmasdan o’tuvdim, ammo gaplashib bo’lganimdan so’ng shundoqqina orqaga, 1-2 millimetrchalar chamasi surilsam novdaga tegib turibman. Undan avval ko’cha yo’limizga Muhammadazizni kolyaskasida aylantirayotganimda o’zimni oldinroq yozgan bilimimda ya’ni uyimizdagi originallar uchun ko’cha ko’y bu – klounada shaxslardan hamda o’zim uchun uy ichi, hovlimiz klounada tabiiy nusxalardan iborat deya rusmda tutayotganimda haqiqiy uyimizdagilar ichkariga kirib olib boshqa chindaklar bilan birgalashib jo’ra qullik qilishib turishgani esimga kelib ketdi. Natijada shuni bilib, eshik qoqib chiqqan klounada enamga “ur, do’q popisa” ma’nosida o’tib ketayotgan yo’limdan bildirmay eshittirmasdan baland ovozda gapirganimda o’zlariga yaqin ma’noda joylashgan uy ichidagi haqiqatgo’ylarimizga shu urush ohangi bosimim o’tib ketdi. Shundan so’ng kelib qarasam, Nodir o’zim turadigan, ishimni ya’ni yozuvimni qilayotgan xonada qamalib, qulflanib kasal bo’lib yotgan emish. Bu – o’zimga qarshi urish mashinasi sifatida qo’yilgan kloun Nodirning ya’ni Polinning o’zimdan qolganligini bildirib, haqiqat bo’yicha o’zim chinakamlarga birinchi stuchatsya qilganimni, tegaolishli yo’nalishda bo’lganimni tushuntiradi. Shu paytgacha Polinga o’zimni urishi uchun biron bir omil, sabab yaratganim yo’q. Albatta, shu gaplar uydirmalar, noma’lumlik bo’yicha bir-ikkitasining suqulishi bo’yicha yo’liqtirishni hisobga olmasdan, balki barchani inobatga olgan bosim bo’ylab sanaladi. Shularning barchasidan avval yo’limdan o’tib ketayotganlarning haqiqiyligini sinayotgan edim. Aylanish davrimning, oyog’im og’rig’i davom etib yakunlanguncha vaqt oralig’imni shundoqqina ikkiga bo’lsak, erkak klounlar yo’limizdan chinakamiga o’tib ketayotganlarning o’rniga o’ralib aylanib boshqa-boshqa insonlarning tabiiy nusxalarini qo’yayotgan edilar. Shu vaqtning ikkinchi davridan boshlab yo’ldan ayol klounlarning o’zlari o’ta boshlashdiki, bo’layotgan ishlar yuzasidan originallarning xavfsizligini oshirib ko’chadagilarni uzoqdan suqma-suqonlik, Buxoroyu Jondor hududidan simga o’xshash yo’nalishlar bilan chiqaraolayotganlariga ishonchim komil bo’ldi. Shu ishlarim bilan televizorda barcha tomosho qilganlarimni tushunib ulgurganimga xos ravishda Tom va Jerri multfilmidagi Tom ning Jerri bilan kurashuvida Tom asosan joyiga o’tirib chiroyli saboqlarni, voqealarni yoki jang olib borishni haqiqiy multfilmdagiga o’xshatishga urinmay (genim, DNK yoki Rodim uchun) chiqarayotgan bo’lsa, Jerri uzoqdan, ekran joylashuvini (o’tkazib) surib urishga, jangga kirishishini eslashim orqali televizor voqea-hodisalari bizlarga erkak klounlarning haqiqiy dastur, ko’rsatuv voqealarini o’zlashtirib o’girlab, yo’qdan bor qilib yaqin darajada o’zgartirishlarini hisobga olsa, ayol klounlar uzoqdan umuman, mutloq boshqa kadrlar, video-suratlar yoki tasmalar bilan televizor voqealarini o’zgartirib turishganini tushuntiradi. Ayol klounlar go’yoki televizor o’ng yoki chap taraflaridan, biqinidan ko’rinmaydigan, bo’lishi mumkin bo’lmagan boshqa televizordan video-suratlarni bilinib, ko’rinib turgan birinchi televizorga yo’naltirib, o’tkazib turganga o’xshaydilar. Ayollar go’yoki lenta, tasma kirgizish yo’li bilan qo’yayotganga o’xshashadi. Faqat shu tasmalarning o’zlari ham yo’q, suratlari esa parallellikdan olingan Dunyodagi qaysidir tushirilgan film yoki kadrlar ketma-ketligidir. Endi 30. Demak, Jo’raqulova o’zimni klounlar bilan aloqada sanayverib ularni paydo qilaversa, o’zim hayotni yanada zo’rroq o’zimdan yaratayapman deb bilaman. Zero Jo’raqulovaning o’zimga osilishining boisi shuki, gavda jihatdan o’zim u tarafdaman, hayotda chiqib berish bo’yich u o’zim tomonda. Tuyg’ular bilan hissiyotlar shu jarayonlarni o’tkazib, boshqarib turaveradi.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima