uzbek language siteenglish language site

Biz ham siz

 

219 9:31. Demak, o’zimning bo’lib o’tayotgan o’tmishim ham uzoq yolg’on va yaqin haqiqat, ya’ni hoziroqdagi holatimgacha ta’sirlashayotgan voqealar, sabablar va umuman hayotning o’tishi shu hoziroqda, bularni o’zim qanchalik tanishim bo’yicha qancha uzoq-yaqin o’tmish vaqtdan kelayotgani bilinsa, shunchalik ko’p-kam parallellikning aralashishi bilan o’zgarishlarga uchraydi. Ya’ni agar o’zim efir ortidagi audio-videolarni abadiy o’tmishga xos ravishda parallellikning aralashishi bilan o’zgarishlarga uchratsam yoki hayotning hozirog’ining o’tishida miyamga asoslangan dasturiy bosim bilan borliqni o’zgartirsam, ichki-tashqi klounada o’zimning o’tmishimni joy va voqealarga boy ravishda parallel o’zgaruvchan qilib qayta yasaydi, esimga bitta tarix-o’tmish bo’lib o’tganga o’xshatib joylashtiradi. Shu bilan birga ichki-tashqi tabiiy nusxalar, klounada o’tmishimni o’zgartirish bilan bir varakayga hoziroqdagi qattiq jism massali gavdamga o’zim bilan birga ham egalik qilib turishlari hech gap emas. Ammo o’zim ichki tabiatimdagi va tashqi muhitdagi klounlarning, efir personajlarining gavdalariga egalik qilaolmayman. Demak, o’zimning boshqaruv ko’lamim, kengligim hayot (hoziroqda yaqin sezilib turgan atrof-borliq) va teleradioni (shu degani televideniye va radioning istalgan davrga tegishli audio-video materiallarini hoziroqqa eshitib-tomosha qilinayotgan radio-televizor, ekran orti smartfon yoki planshetda, kompyuterda tarixiy ravishda chiqaraolish bo’yicha) o’z ichiga olib, hayotiy va personaj, ichki klounadaning gavdalariga egalik qilaolmay ajralib turadi, ammo klounada faqatgina o’zimning o’tmishimni boshqarib, nazorat qilib, vaqt yoki shu hozirning paytidagi zamon o’tishi bilan parallel almashtirib turganda hoziroqdagi gavdamga, jasadimga ham egalik qilishi turgan gap. Hozirning davrida Iblis gaplarimdan kelib chiqib gavdamga egalik qilib boshqarsa, klounada tuyg’ularimdan tortib o’tmishni hoziroq bilan parallel ravishda o’zgartirib turadi, hoziroqqa yangicha es tashiydi. Aslida Ruh tomonida bo’lishi kerak bo’lgan Klounada, shu jumladan gavdamdan ham o’tib ruhan atrofimga iloji boricha yaxshiroq boqaolishga erishish o’rniga, nisbiysiz muhitda, atrof-borlig’imni ko’raolmay faqatgina gavdam harakatlarining o’zini Iblis sababli kuzatib turibdi. Bu – o’zimning ham Farishtam (fikr-tafakkurim ya’ni “olat, had ikr-chikr – ko’pta qo’toq aniq urish”) bilan bo’lishim turganligida nimagadir Ruhning bilimlariga oshiq yurishimga xos qoloqligimni eslatadi. Demak, o’zim ichimdagi bo’m-bo’shlik, bo’qni o’tkazuvchi nisbiysizlik, predmet-narsasizlik ya’ni aniqrog’i shu Klounadamnin Ruhiga kirib olib ularni dirrilatsam, 2 tasi bitta joyda tebratib sal farqlanishli ko’rinish berdirsam, ichimdagi bu tabiiy nusxalar ya’ni Klounada Iblisning tarkibiga kirib, uni dirrilatib o’zimga qarshi dushmanchiligini oshirayaptilar. Iblis go’yoki aloqada, shu bog’lanishlarda hisobga olinmagan, shuning uchun bu Imp, Iblis o’zining ichida Klounada qo’tog’idan to’lish hosil qilib, dirrilab ham o’tirmaydi. Shu to’lish, to’yish bilan kayfi kelganda o’zimni uradi, boshimdan durtib qo’yaveradi. Endi 13:14. Ichimdagilar aslida yomonliklari uchun barcha adabiyotni biladigan qilib eng oson hududga, muhitga ya’ni o’zgarmas parallel tomonga, Olamga tashlanganlar. Ichimdagilar o’zimni boshqarayotganda adabiyot, odob-axloq, urf-odat jihatdan noto’g’ri holatga kirsam, darrov hoziroqda o’tmishni o’zgartirib o’tmishdan, tarixdan yoki ilgaridan ular jazolaydigan sababli boshqacha holatga kirgizadilar. Keyin: “sen mana shu holatni, ishni yoki amalni qilding” deya ayb bilan jazolaydilar, tillarini qisib yuzimni siqish orqali miyamga gapli o’qtaladilar, holbuki o’zim bunga o’xshagan boshqa adabiy xatolik qilgan sanalaman. Endi 17:44. Yoshlar jamoasi, avlodi ya’ni generation i, umuman ulardan bo’lgan uyimizdagi bolalar termosni, biz erkaklar va o’zlari orasidagi chegara bo’shlig’ini bildirib hayotni yoki hayotda ichimizdan bilib-bilinishimizga nisbatan spektakl, masxarabozlik yoki hayotiy bilimli tuyushimiz bo’yicha qo’rqib turgan taraflarimiz yaqinlashib yopishqoqlik uyushtirib ketayotganlarida birinchi navbatda o’zlarining butun jamoaviy nomuslarini himoya qilib: “bizlarning xavsizligimizdan xavotir olib, hayotimizga ichingizdan osilmanglar” degan tekshirish, tenglashtirish hamlasini qilishadi. Shu ishlaridan ya’ni ichki, mental hamda hayotiy tashqi aloqalarimizning borligini tekshirgandan keyin, bularning barchasi: “bizlarniki, bizlar sababli bo’layapti” deya umumlashgan ravishda isbotlashimizga eng yaqin qodir qoldirilgan yo’qdan-borlik “o’g’rilik-ochiqligini” qilib ketishadi. Mana masalan bu masalani ko’tarib chiqishimdan avval yonimda shu maydachalarimiz, uydagi yangi tug’ilgan va katta bo’layotgan bolalar tapar-tupur qilib, o’zimga haddimni va huzurimni, hayotga bo’lgan munosabatimni yoki bilinishimni, qo’rquvimni tushuntiradigan voqea-hodisalarni qilib ketishdi. So’ng yotog’imdan turib ko’zoynagimni qidirsam, joyida yo’qligini ko’zim bilan ko’rdim, ko’zim va shu joy orasidagi masofadan umumiy hududni qarab tekshirganga o’xshash bo’ldim, ammo bolalar tegib o’g’irlagan, olib qo’ygan degan ochkim shundoqqina siypalagan joyimning yonida paydo bo’ldi. Shuning uchun maktabgacha ta’lim tashkilotlarida chiqayotgan mental arifmetika bolalar uchun bo’lib, hamma kattalarni ahmoq qiladi. Umuman olib qaraganda bizlar, haqiqatparastlar biron voqea-hodisani yoki holatni isbotlashga qodir emasmiz. Hammasi guruh bo’lib turganimizda ham zamon va makon noaniqligi va o’tishi bilan bir-birlarimizga bo’lgan isbotlashli, dalillashli yoki guvohlik berishli aloqalarimizdan oldin hisoblanadi.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima