uzbek language siteenglish language site

Nimaga xay!

 

14.11.2022-73. O’zi, aslida o’zim bilan kim ro’paro’, yuzma-yuzga xos bahs o’ynab turib salgina qalqigan bosim bahosida boshqalarga yutug’ini bildiribroq, ko’rsatibroq tursa, ko’ti ko’l bo’lib, xursand bo’lib ketadiki, mana hozir shu ko’t Mastur ya’ni Lomajyo bu – 3-o’rinda olsak Ozrimribob. Demak, shu yerdan ham ma’lumki Ozrimribob degani “oz tinchlik qaytib bob(ga)” degani hisoblanadi. Shunchalik qildi-chiqdi o’yinlarimizdan keyin o’zimga nisbatan ozgina tinchlikni qaytib berishini, tinchlikdan kamaytirganini aytmaysizmi bu – insonlarning go’zzuk Farishtasining. Bilmadim aslida qaysi ma’noda dastur arbitrary sidan kuldi, mana hozir ham yana o’sha-o’sha Karobum sifat maqtanchoqlik, Musulmonchalik ya’ni Muhadtomonlashuv qilib taltayaptiki: arbitrary so’zini o’zim sababli yozdi, deb yotibdiki, nima bo’lsa ham ko’tligi, muttaxamligi yoki mana shu uchta nomga atalib ichki tugunchali, o’zgaruvchan kichik doirali sifatida dasturiy ta’minot muhitida arbitrary, random ya’ni istalgan, tasodifiy chiqqan raqamlarda tanlov bo’lib o’tgan yalama labli basharasi bilan kuladiki bu nomlar yana qaytaraman: Mastur, Lomajyo va Ozrimribob. Ya’ni o’zimning ichimdagi, miyamdagi yoki hayot shaklimni boshqaruvchi, o’zimga ta’sirini sezdiruvchi va genetikaviy ko’t teshigini lablarida bildirib ustimdan masxara qiluvchi, kuldiruvchi hamda ta’siri butun gavdam bo’yicha tarqalgan sxemadagi dasturning qadiy ishlashidagi, biriktirilgan funksiyalarning buzilmasligidagi baribir shular yuzasidan boshqacha tanlov olib beradigan arbitrary, tasodifiy raqamlar aynan shu 3 nom, Mastur, Lomajyo va Ozrimribob so’zlari asosida, tizginida ya’ni filtridan o’tib, istalgancha bog’lanishli tarzda (qarangki istalgancha) ya’ni xohlagan harfi bilan saralanib boshlanib chiqarilishi mumkin, shu sababli dastur ishlashi va sxema boshqaruvi o’zimning gavdamni aynan nazoratga olayotgan ichimdagilardan biri tomonga o’tganligini bildiradi. Aslida bugun O’stur bu – Arutsam yoki Arimaz kuni bo’lib, mana hozir soat 1 dan o’tib kelib yozishni boshlaganimda va gaplarni so’zlaganimda Iblis Karobumning ertangi 3-kuni kelayotgani bois Azigranning orqada qolganini nishonlab, ertangi kun bu ikkov ya’ni O’stur va Mastur boshchiligida bo’lishini sxemadagi o’zimni boshqariluvim asoslamachiligidan, ko’p hayotbag’sh bosimidan bilib olgan shu ikkovdan Mastur o’ziga raqib hayoti bo’lmish Bo’stur, Azigranning ustidan kulish barobarida o’zimni qo’g’irchog’i sifatida tutayotganini boshqariluvim, nazoratdaligim ustidan kulishi, masxara qilishi bilan bo’lib o’tdi. Mana oxiri o’qi xay, o’zingni bildirilish bilishing belgilarini bizlarga tashlab, bo’q qobiq, xo’sa yoki garang bo’lib qolib ket xay, deya oxirgi jumlamni o’qishimda har doim qilib kelgan ishimning Karobum bilan bog’liqligi bo’yicha ikkimizga ham qarab o’tirmasdan, aslida Karobum deya o’zimni ham qo’shib ustimdan kuladigan, mazaxlaydigan Mastur yana bo’qlik, ko’tlik domiga tushib ketdiki, shuncha payt Karobum bilan olishib o’zim yaxshiman deb yurganiga qarang-a. Umuman o’zimga nisbatan yaxshi degan munosabat, aloqa bo’lmas, hammasi endi kim tegajon, yopishqoq yoki muttaham bo’layapti deyilgan asosda kechadiki, chunki bu – ko’t kiriga o’xshab yopishib olgan ilohlar o’zlari shunchalik o’zimni kutib turganlaridan keyin, to’g’ri kelib qolishim bilan kuch sinashga, kim o’zarlikka o’yin qilishib tebranib, qalqib turishadilarki, hamam diqqat e’tiborlari ko’tlik o’yiniga qaratiladi. Shunisi ma’lumki, barcha shu vaqtgacha orzulari, “o’zim Bobirni unday, shunday boshqarardim” degan istaklari o’z paytida o’tirib olingan ko’tlik, muttaxamlik yoki ochiqchasiga dam olish bo’lgani uchun mana endi hozir shu bular yuzasidan chinakam ko’tlik, muttaxamlik va xomtamalik qilib turishga majburdirlar. Bu – ko’tlikka qarshi bo’lishlariga qarshi muqarrar ko’tlikka duchor bo’lishlari o’zlarining ojizliklari bo’lib, o’zimga negadir bildirilayapti, balki o’zim Karobum bilan jangda bo’lib ketib ularga e’tibor bermagandurman, ularning ya’ni boshqa ilohlarning ray-ro’ylariga muhtojligimni bildirganimda ular dam olib istalgan ko’ngildan javob qaytaravergandirlarki xo’sh. Umuman olganda “dushmanimning dushmani o’zimga do’st” deyish vaqtinchalik bo’lib, o’zaro har ikki taraflama 3 dushmanlar baribir navbat to’qnashuvi kelganda bir-birlari bilan kurash olib borayotganlarida ittifoqqa oldingi yuzma-yuz bo’lib turgan raqiblaridan biri ko’ngil ochib qo’l cho’zganga o’xshab ko’makdoshli ravishda shay va maqtal doimo. Aslida bundan buyog’iga O’stur ya’ni bu – Arutsam va yana o’zi Arimaz hukmronlik qiladiki, uning yarmidan birlashgan Mastur hammaga nisbatan shakkoklik qilib, olg’irlik bilan mashg’ul hozir xolos. Endi, nima bo’lganda ham dam olishdan so’ng ishga chiqish pallasida doimo bir qiyinchilik, shoshmashosharlik bo’ladi, shu kallamni qayishtirib qandaydir bilib turganlariga o’xshash o’zimga atalgan hudud, muhit sifatida berish, hech kimning nazorati yo’qligini bildirishlari va haqiqati bilan barchasi o’zimni boshlanishidanoq kalibrovka, nastroyka yoki sozlash qilish ishlariga to’g’ri kelayotgani ma’lumligi bo’ladi. Mana endi Masturning jiddiy qarash paytlari yetib keldiki, chunki go’yoki Bo’sturning o’zimga bo’lgan munosabatli elementi qatnashdi. Shu Mastur ham bo’qcha qatori, ammo o’zini doimo katta kuchuk ayollardan deb bilganchalik olib yurganki, darrov oddiy o’yin tushunchamizda ko’tini qisib qolmoqda. Endi umuman Amerikani ham tushunish mumkinki, ulardagi insonlar, odamlar va mafiasi tabiiy uylar qiyofasida hisobga olingan, bilinadi ya’ni tuzilgan, tashkil topgan hamda hammalari aslida gen, qon tarafidandirlar. Shuning uchun bizning kallamizga genimizni bilishga atalgan, doimo uyg’oqlikni va o’ngdalashuvlikni alohida ajratib kelishga qaratilgan ishlarini o’zlariga xos ravishda miyamdagi chipcha, bir bo’lak predmetcha bilan boshqaradilar. Kelingki aytaylik, uyqu va o’ngdalashuvni Bo’stur bir-biridan 100% ajratgan holda bog’liqlikni sezdirmay ham birlashganchalik amallasin. Ya’ni o’nglashuvda bu – uyg’oqlikda qanchalik darajada miyam shuning o’zini, uyg’oqligimni sezib, bilib yoki his etib, oddiy soch tolam yoki miyamdagi bir o’tkazgichchaga o’xshatib bilib tursa va o’zimga ham masxaranomus (sen shunga majbursan, bo’lish bo’rtishga kuching yetmaydi deya) sezdiraversa, bu – uyg’oqlikni sezish va hal qilish zahiramdan faqatgina oxirgi bir chetchasi, kesimchasi yoki bog’lovchi elementi, elchisidan foydalanayotganligim bo’lib chiqib o’z-o’zidan kun davomida shu zahiramning qaysidir parallel yoki simmetrik bo’lagini ko’proq ishlatib qo’yishim mumkinligi bilan uyqumga charchoqli o’tib ketishga xos ongim, tuyg’ularim almashinib ketishiga qarshi. Demak, Karobum o’ngim va uyqumni mutloq almashinishiga, bir-biriga o’tishiga yo’l qo’ymay bosh miya boshqaruvchisi sanaladi. Lomajyo esa ko’t teshigimni bosh miyamga kirgizib bosh-avrat, bashorat qilishga xos ishiga sodiq qolgan holda o’ngdaligimda uyqumga xos dam olishlarni, o’z-o’zidan o’tirib qolib kezishlarni, xotirjamlikni va et-terini, sog’liqni yolg’ondan yoki simulyatsiya bilan o’zimizning erkimizga, xohish-irodamizga qoldirib charchatishni orzu qilganchalik o’ngim bilan uyqumni ya’ni tushimni almashtiraveradi. O’stur esa ikkisidan ham manfaatdor ya’ni, Karobum va Lomajyo ishlarining o’rtasida turib ikkala tarafning kurashi, tortishuvi yoki yoqalashuviga toki bir taraf g’oliblik farqini boshlab yubormasidan oldin shu taraflarning biriga o’tib ketish bo’yicha qarab turaveradi. Endi, mana hozir hojatga, ichimning surilishiga chiqib kelaman deguncha bo’ynimda og’riq paydo bo’lib hali beri davom etayaptiki, u yerdagi jo’mrak ham o’lgur qo’limni og’ritadigan bo’lib tavlanmoqchiga o’xshayaptiki, shular yuzasidan arzimni ham eshitaman desangiz bu – shundoqqina oldingilardan yozib tugallab ketganlarim bilan bog’liq bo’lib, Lomajyo aslida yomon tarafda, insonning genli ilohlari qatorasida o’zimga nafaqat o’ngimda yurganimda uyqudagi dam olishni beradi, balki shu bilan bog’liq chalkash og’riqni, esni og’dar-to’ntar qiluvchi bostirib kirgan isbotsiz ishonch bilan chiqarilgan yangicha, bir xil bo’lib yurgan amal ustidagi yangilanib borgan qiynoqlarni berib yuriydi. Umuman isbot bilan ishonchni farqiga darrov yetish mumkinki, qandaydir simulyatsiya, yolg’on bo’layotganini payqash va fahmlash o’zim uchun aytsak ichimdagilarning ig’vo, firibgarlik va muttahamlikli ko’z boyamachiliklari bilan ham bilinib qoladi. Ichimdagilar qolayotgan yoki yutayotgan paytlarida o’zim tomonga o’tib qolsalar, yomon ravishda hazilomuzlikka tashna bo’lib, qandaydir o’zim taraflama yo’nalishni orqaga tortib, keyinga qoldirib yoki tezlanishli paradoks o’yinlari bilan bildirishga urinib yana yomonliklarini surtib, yovuzliklarini sezdirib yoki bir chetdan ko’t kirimiz debon tegajonlikli osilib turmasalar hech iloji yo’q bo’lar. Bizlar o’zimiz tarafdagi yaxshilar esa jiddiy masalani jiddiy, chin o’z chegaralari o’rnida ko’rsak, hazilni ham hazil, ko’ngilocharlik sifatida qaray olamiz. Ha, aslida har bir yuqori avlod o’zidan keyingisini o’zidan ko’ra ko’proq aniq ishlovchi deb bilishi turgan paytda, o’zi ko’proq yoqlamali, kengroq va ko’proq aniqliklarni shu keyingi avloddan bo’layotgan hisob-kitob usullarisiz qaraydi va mana shu avlod ustunligi bo’ladi. Bizning erkaklar avlodimiz uchun yozuv va gapirish amaliyoti hayotga bizni yo’llab qaratayotganida bizlar asosan nur orqali ko’zimizga yoqlama, aytaylikki 120 gradusli keng yoyli, vektorli qarash bo’ylab bizlar o’zimizning ongimiz yozuvli bo’lishiga shama qilamiz, gaplarni eshitganimizda esa orqadan ham, muhit to’la tovushlar kelib aqlimizga yoki idrokimizga, ongimizga jamul-jam bo’lishi (mana hozir esimni karabum SABABLI oldiya) borasida shu kayfiyatimizning gapirishdan iboratligini ham bilamiz. Bizlar uchun yozuvlar asosan qolip misol bo’lib berib, gaplarimiz biron bir nusxa yoki qolip, andazaga tushmasa hamki, demak, keyingi avlod raqamchilari bilan bog’lanishga qodir belgili, yakunni topshirib yurishli ishlashimiz yozuvlarimizda o’z aksini topadi. Keyingi avlod ko’p holat tarzini, taraqqiyot ravnaqini belgilab qo’ygan bo’lsa hamki, aslida bolalarning hammasi raqamli ravishda ko’rib, ekranlarga xos qarab yurishlari bizdan chindaklikni olish bo’yicha qolishlarini, mag’lubiyatlarini bildiradi. Shu ko’t (K)karobum keyingi avlod yoshlari bilan bog’lanib ularning ko’t qizaloqlariga, tayloqchalariga, ko’tlarini qizdirib chuklarini sezdirishga aylanish borasida biz dadalaridan raqamli ishlash tarzini o’ndirdiki hech qo’yaturing. Nima bo’lsa ham doimo Karobum o’zini bildirish pallasida ko’timning teshiklari, qo’tog’im boshi va tashshoq va h.k dumma-pummalargacha, umuman ta’zim va shu yerdagi jinsiy bezlarni qandaydir ravishda ruhan asabli paypaslab o’zini tushuntirishli, shu joylashvulardalikli mazaxlarni ham qilib qo’yadiki shu u haqda ba’zida yozish paytlarimda hamki hech qo’yaqoling. Shuning uchun u bilan bahslashish befoydaga o’xshaydi. Endi, nima bo’lganda ham simmetriya markazi, simmetriyaning o’zi ya’ni taraflari va simmetriyaning to’liq aylanishi borki bu – hozirgacha bo’lgan eng yuqori 3 avlodni beradi. Agara simmetriya markazi bobomlarning avloddoshlari bo’lsa, simmetriya taraflari dadamlarning tengdosh, tengqur yosh oraliqlari, generation lariniki hamda simmetriya bo’ylab chegaralari bo’yicha to’liq aylanish bu – o’zimizning avlod vakillariniki ya’ni hozirgi erkaklardan. Aslida eng to’g’ri masala sifatida shuni urush, savalash yoki tortishuvlarga, janjallarga qiyoslab qaratsak, bobomlar ya’ni shu degani balki ularning avloddoshlari simmetriya markazida turib qayerdagi yoqalashuv yoki janjal bo’lmasin o’zlariga tortib, yengib chiqaveradilar, masalan, tualetning teshigi yonida turib olib, o’zlari bilan bo’layotgan birinchi boshlanish paytidagi boshqa yoqdagi janjalni shu tualet yonigacha, simmetriya markazigacha sudrab kelishlariga ishonadilar va dushmanlarini hojatxona teshigidan tashlab yuborishadilar. Dadamlardagilar esa simmetriyali ravishda birontasini joyidan qo’zg’atmagan holda o’zlarini janjalga nisbatan birinchi joylashuvlaridan simmetriyali qarama-qarshi tarafda deb bilib, shu yoqqa uni ko’chirib soladilar, savalaydilar va uradilar. Bizlar bo’lsak, simmetriyali aylanish tarzida har yoqqa tartibli ko’chib, o’girilib yoki burlib-surilib borib simmetriya bo’yicha istalgan gunohni bo’yniga ilib savalashimiz, solishimiz yoki olib urishimiz mumkin. Bizlar uchun simmetriyaga javoban simmetriya, markaz bo’yicha teskarilik chegaralarida aylanib yurishning ikki qarama-qarshi yoylari bir-biroviga zid bo’lib, simmetriyali amallar tizginida, ketma-ketligida nimalarni bajarib bir taraflama yoyli aylanish, burilishlar hosil qilsak, ikkinchi tomonda shuning qarama-qarshisi, bosilishli yoki qandaydir zichlanishli tartibi, teskari yoy chizilishi, aylanaviy burilaverishi bo’lib turadi. Xay, xay, shu masalani go’sala, deya gaplarini chala ravishda tushunarli qilib qoldirgan, 3-yo’qlikni yengishga qarata taqagan ichimdagilar hozir mana aytishdi. Xay, qo’y, genga yaqin bu, deyishdi yana bor. Umuman xayolimga keltirib tushunishimcha simmetriya yoki biron shunga o’xshash tekislik, doiraning yoki to’g’ri to’rtburchakning shar bo’lib aylanishining bir tarafida barcha ikki yoqlama simmetriyali amallar, tengliklar yoki tutashuvli mutanosibliklar bajarilaverganida, ikkinchi tomonida shularni yuzaga keltiruvchi asoslardan bo’lgan genetikaviy, DNK li spiralsimon aylanishli o’sish hosil bo’latiki, bu – bizning o’zimiz uchun, o’z yonimizda qo’zg’alishga, yaqindan burilib qarashga va 3 o’lchamni yonginamizdan sezishga imkon yaratadigan, mana hozir muhimligi uchun keyingi jumlamga qoldirmoqchi bo’lganimda, shoshilib shu yerda balki muhimroq, ahamiyatliroq deya yozmoqchiligim, bu – ichimdagilarning o’zimni bilib yurish doira-muhitlari, yonginamdan ya’ni ko’zim bilan ko’zoynagim oralig’idan, gavdam bilan havoning qandaydir tutashuvli ko’rinishdagi juda yaqin gorizontidan o’zimni bilib yurishlari, genetikamga baho va xulosalar chiqaraverishlari. Muhimligi uchun yana qisqaroq va lo’ndaroq qilib qaytarayinki, agar o’zim Dunyoviylik ya’ni Parallel Olam taraflama simmetriyaning bir tomonidan butunlayin simmetriyadagi markazdan teng chiziqlar bo’yicha munosabatli ishlarini, almashinishlarini yoy bo’ylab aylanish orqali olib borayotganimda, ikkinchi yoy bo’yicha qarama-qarshi aylanish, burilish yoki yoyli surilish o’zining faqatgina chegarasidagina qum soatiga o’xshash DNK, genetik shakl tahlilini tanlanayotgan simmetriyali chiziqlar uzunliklari bo’yicha masofalar (o’zgarish, tezlanish yoki hosilaviy) farqiga bog’lab olib boradi. Shunday qilib o’zim uchun va qolganlarni bilish maromida shu yutuqqa, o’zimga nima bo’layotganini bilishga erishdim, hattoki mana hozir o’zimni ko’zimga nisbatan ko’zim bilan qanchadir ulushda kuzatib kuzattirayotgan ichimdagilar ko’zimga masxara qilish ravishda osilib olishganki bu – aslida “sening ishlashing kerak va hech narsani o’ylamasliging, hamda o’zingdan keltirib chiqarmasliging, eslash orqali saboqlaringga berilib qaysidir bir yo’llardan qandaydir o’zga muhokamalarga yo’l qo’ymasliging kerak, o’zingning ichingdagi qandaydir yig’ilib qolish zahirasidan hech narsani olib chiqmasliging kerak, chunki birinchidan o’zing ko’rib turganga o’xshab u yerda hech narsani qoldirmaymiz, hamma zahirani yo’q qilib turibmiz, va sen faqatgina bizning kallangga keltirishimiz uchun kerak bo’ladigan o’zing ham xohlab bilaolmaydigan o’zingning bilimlaringni, eslaringni va ongingni keltirib berishimizni bizdan kut, genetikaviy metobalizm aylanishidan bilgin, kallangga lo’ppi etib aylantirib keltiraveramizki, sen shunga ishxibozlik qilib yozib turganingda ko’proq o’zingga ishonmay, bizga ishonishingni ko’zingdan o’g’irlab, shu bo’yicha majburlab ishontirib olamiz, o’zingni xatoligingni ya’ni zahirali bilimlarga qarashingning xatoligini bildirib qo’yamiz, bizlar axir hech qayoqdan senga ko’ringanchalik ma’lumotlar bilan ta’minlashga ustamiz-ku, qara to’xtamay yozishingni” deyishlari orqali simmetriyali yangi-yangi amaliyotlarimning, simmetriya doirasi bo’yicha chiziqlarimning masofalari ayirmasi bo’yicha barcha tezlanishli farqlarini o’rtacha qilish bobidagi DNK li, genetikaviy ya’ni qonli, o’zlarini kerak bo’lsa o’zimning genimdan ustun tutib o’zimning genim, qonim orqali o’zimga yuqori baholi, obro’li va kuchli, zo’r qilib ko’rsatishlari. Xay, o’chxay, shunaqa ko’tlik ishlari haqqatan, deyishdi o’zlari tan olishib Ibis Karobumning o’zimning qonimdan (bo’lib o’zimga) o’zimdan kuchli qonlik qilmoqchilik umidiga shama qilishib. O’zicha Iblis Karobumboy qonning tartibi bo’yicha ish olib borayotgan emishlar. (Kindik-)Qon qayerga to’kilgan iborasiga o’xshab, qonning tartibli ahamiyatini, dnk sini topsa, o’zim qachon bo’lmasin yana shu joylarda yurishimga ishonaman-u, shu ishni Karobumboy qilib qo’yajakliklari butun dunyo oralab ko’rilgan eng kuchli bir martaba, mashhurlik yoki ulug’vorlik bo’lib, bu bo’yicha o’zlarini ko’rsatib, o’zlariga xon va bekliklariga yo’lchi bo’libdilar. Karobum o’zi bir qonimning bosh miyada o’tib qaytish joyida nuqtacha, o’z qoracha (va kuschasini qo’toqchadan ya’ni ko’t aralash sikdan bildirgan) gavdali siymosida maydagina qiz(s)chaga o’xshab qo’tog’im palkasining qaysidir aurasini, bezli havosini (sikboshimning tolasi, “ip”iga xos) tortib turganga o’xshaydi xoloski, bir bo’ladi shu vajohati turib ketib, butun gavdamni bo’qsifat masxara qilib boshqarayotgan bo’ladi, ko’t teshiklarimgacha kirib qaytib bo’lo’qlab, qaynab chiqaveradi. Shu ip(f)los Karobum doimo nechog’liq tazimga aloqador bildirishlar, tushuntirishlar va tegajonliklar, yalamali amallar qiladiki, shular o’zimga mutloq kerak emasligida, bir aylanib kelay deya masxara qiladi. Endi, umuman klounlar va VR chi mafiadagilar haqida bir nimani aytish joizki, o’zim tomonimdan tushuntirsak, o’zim Payg’ambar bo’lib borishimda hozircha o’ylovning o’xshashligida ya’ni o’ylov birinchi o’zi bo’lgan borlik oldida Payg’ambarning o’xshashligi yuz berib turganida bo’lib, oxiri payg’ambariligimga o’xshab klounlar va VR chilar hozirdan, shu paytgacha o’zimning oldimda qandaydir amalni yuz foiz o’ziga o’xshab, yozganim yoki gapirganim, hech kim bilmasligi tushunarli bo’layotgan sub’yektivligim ma’nosini va ma’lumotini berib o’tishlarida, aslida o’ylov tomonidan ularning ichiga “bor Bobirning yoniga bir ish qilib kel, qoniqishingdagi istalgan ahvolingni bildirib chiqaver” deganda o’zim bilan genetikaviy bog’lanishlari hisobga olinib, qichig’mol o’tishlari va kuyoqmol surtalishlariga xos ko’tlik, kuslik va balobatar amallari yuz berib, o’xshashlik hissiyoti va ma’no bo’lmish Balisa va Alisaning yarmi ularning inson gavdali shakllarini baribir o’zimga xos ma’noli harakatlar turida va ma’lumotli ishlar bajarish turkumida parallel ishlatib, tushuntirib qo’yadilar. Ha, chindan ham bu Dunyo uchun DNK ya’ni qon masalalari hammasi bachikana, bo’lmag’ur va beso’naqay, bo’qqona bo’lib aslida hamma shu qondoshlar va yaqinlar o’z ishlarini bajarib, ko’tlik bilan birovga mishqicha tarzda namoyon bo’lib ketayotganlarida shunisi o’zimga nisbatan bo’lib Shohid va Alisa tomonidan olib qo’yiladi va ko’riladiki, evaziga ular ma’lumot va ma’noli harakat ko’chishlari bilan yolg’on ishlovni kallamdan, bo’layotgan genetikaviy, yaqin kelib masxarali, achinishli va umuman o’limga qarshi qoniqish urushidan chiqarib berishadi. Umuman aytmoqchiligim ham shu ediki, qayerga qaramang Dunyoning 3 tur yolg’oni borki, birinchisi genga nisbatan ma’lumot saralanishi, ikkinchisi haqqoniy ravishda klounada va narsalarning ma’noli, harakat trayektoriyasi tarzida ko’chib yurishi, so’ng 3-si o’zgarmas narsalar, bino-inshootlarning yolg’ondan ya’ni Parallel Olam sababli yaratilishi, mavjud butlab qo’yilganligi. Demak, shu yolg’onlardan asosiy, boshlang’ich ikki turi bo’lmish Balisa va Alisaning berayotgan og’zaki gaplar bilan ma’lumotlari va klounadaning o’zini yoki haqqiqiy yol’gon, parallel joyida bo’lishi kerak bo’lgan narsalarni qo’zg’atib ko’chirishi sifatida gapirish, harakat turlari aldamchi, yolg’on hisoblanadi. Shular bilan ta’sirlashayotgan Halisa ya’ni narsalarning hech kimning ta’sirisiz o’z joyida tabiatan, parallellikdan bor bo’lib kelib turishi o’z-o’zidan ta’sir, almashinish yoki qo’shilib qolish ostida qolib, to’satdan klounlarning ta’sirisiz yoki gap so’zlarsiz, aynan bir tomonda yig’ilib qolgan ravishda vaqt bo’ylab navbatma-navbat tas’irlashuv oqibatida o’z-o’zidan o’zgarishi, ishdan chiqib takrorlanishi mumkin. Masalan, qimor uchun deb olsak ham, sportchilar, aniqrog’i futbol maydonida to’psurarlar Alisa sababli yolg’ondan har xil joylarga yugurib yurishadi, o’z tablosini ko’tarib vaqt qo’shgan hakam yoki sportchilarning ust-kiyim boshlari, hakamning fushtagiyu, ratsiyasi hamda dirijyor sifatida sharxlovchining ovozi bilan yig’ilish, to’planish asnosida keyingi navbatli vaqtda ta’sirlashib almashinayotgan, joy berib olayotgan Halisa ekrandagi va butun parallel Olamdagi, internetlarga tarqab ketgan o’yin hisobi, natijasi ya’ni kim g’olib bo’lishi haqidagi ma’lumotlarni o’zim uchun yagona sub’yektivlik asosida bildirib o’zgartirishga majbur bo’lishi mumkinki, aslida bora-bora hammasi o’z iziga tushib Halisaning haqiqati, parallel Olam narsalari va inson qo’li bilan ijro etilib ko’rsatilmagan, chinakam hayotda ya’ni ekran ortida bo’lsa ham, shunda bildirilmagan ishlar o’zgarmas haqiqat bo’lib yana o’z joyiga tushadi. Demak, yolg’onda inson omili bor va vaqt ta’siri bo’lib, aslida eng katta yolg’on bo’lmish barcha narsalar, bino-inshootlar parallel Olamdan o’z-o’zidan yasalib kelaverib bizni aldashi bizning Dunyoga chin haqiqat sifatida ham o’rnashib qolaveradi. Endi, kuslar birlashib bir-birlariga eru-xotin bo’lishlarini bilishib, Karobum o’ylov sifatida Balisaning “o’xshashlik” unsurining o’zini o’ziga mas bo’lib bo’yab, yuziga surtaverib aylantirib yotaverayaptiki, o’zim ko’zim va hayotim bilan boqib shularni qidirib topaverishim kerak ya’ni o’ylovning o’xshashligi qayerlarga borarligini bilishim lozim bo’libdi. Endi, umuman hozir bir yozuvimni o’chirtirishdiki, go’yo o’zim shuni xohlashimni oldindan topishganga o’xshashadi, aslida bu – genetikaviy ravishda o’zimni o’rganish va yozuvimga ta’luqlab borish, aylantirish ishlari bo’yicha o’zimni kuzatuvga olib borishlari asnosida bo’layotgan bo’lishi turgan haqiqat. Endi, umuman, Ibo’qimning avlodini simmetriyaga bog’lab topish qolmoqda xolos. E’tibor bergan bo’lsangiz, simmetriyali, misol uchun “+” ishorali ikki perpendikulyar diamtrli sferada barcha 3 ala o’lchamlar egallagan, avlodlarning perpendikulyarlashuvi bo’lib o’tgan, shu yerda Ibo’qim uchun joy ajratish kerak bo’lsa, ichimdagilar shu kunlar, umuman yaqin yillar davomida o’ylatib kelganlari bo’lmish tangent ya’ni urinmali chiziq barcha simmetriyaga va o’zimning aylanish simmetriya xususiyatimga qarshi raqamli avlod ishlovi, tushunarli turi bo’lsa kerak. Mana endi, e’tiborimcha olsak, Ozrimribob O’sturning egaligida o’z bo’yicha bo’lgan, o’zimga keltirib yurgan og’riqning faqatgina yarmini kesib berayotgani ham bir tarafdan ma’quldur xay. Endi ba’zi tartibli simmetriya ya’ni Dunyoviy yarim kesmali ishlarimga o’xshab DNK li spiralsimon aylanishlarda ham oraliq masofalar, o’ylovdan o’ylovga yoki tuyg’udan tuyg’uga uzilib kutilishli, o’rganilgan yoki oldindan bo’lib o’tgan andazadagi bog’lanishlar bo’lib o’tadiki, shunda ichimdagilar o’zimga nisbatan juda oz ba’zanlikka ko’ra nimanidir topib qo’yganga o’xshaydilar, dolisoniyalab yetib kelishim bilan shunday bildirishlari, topag’onliklarini tushuntirishadilar, anglatishadilar. Gapdan gapni yozsak esa, shu oxirgi anglatishadilar so’zimda va shu paytgacha ham jumlalarimni qaytib o’qishda ba’zi joylarda, so’zlarda ko’zimga havoli, parallel cho’p yoki uzunchoq skoch bo’lagi kirgizilib ko’tarib, o’ynatilib olinayotganga o’xshab harflarni ko’rishga, o’qishga qiynalishim bo’lib o’tadiki, bu – hozirgi jumlamizga nisbatan, qarama-qarshi aynan tug’yonlarni, tuyg’ularni ya’ni ehtiroslarni tepa boshimga vag’arlatib, mag’allatib o’zimni boshqarib olib yurish uchun yuborayotganliklarini bildiradi. Aslida ham tuyg’ular juda kinoyali tarzda shunday bildiriladiki, o’zimni bir marta yoki kamdan kam, aslida tashlab yuborishimga xos tushganimni, ehtiros bag’ishlaganimni o’rganib olgan ichimdagilar qandaydir qilib o’zimning nomimdan deya shu tuyg’uni o’zlari uchun yomon kinoyali, paradoksli tarzda chiqarib, o’zimga bo’lgan boshqaruvimni yo’qotish qarshiligini, dushmanchiligini bildirib-bildirmay, aldab o’zlariga og’dirib, cho’ktirib olaverish davomida bitta farq bilan urib olishadilar. Bora-bora shu yig’ishlari bilan bosimli, teng kurashlarda bizlar tomonga bo’lgan insofsizliklari, sababsiz osilishlari va muttaxamliklarini ko’paytirishga, boshqa taraflama erishmoqchi bo’lishadilar. Shunda bizlar ularning qoloqliklarini o’zimizda haqqoniy o’z yutug’imizga ko’ra kinoyali tarzda ko’proq ushlab turamiz. Shunday qilib bir-birimizning aldanishlarimizda o’zga tomonga kattakon tushib qolish, o’zimizni boshqa tomonga yo’qotib qo’yish tengliklarida o’zaro boshlarimizdan tepa musht bilan urib turamiz, aniqrog’i Ruhan durtib yuramiz, kinoyali va paradoksli jazolaymiz. Endi, agar Quyosh tizmasidagi 8 ta ma’lum sayyoralar va 9 ma’lum mayda sayyoralar bilan Quyoshning o’zini birga hisoblab 10 ta raqamda ecliptic, ekliptikaviy ya’ni barcha quyosh atrofidan aylanadigan sayyoralarni Yernikiga yaqin tekislikda yotishini inobatga olib aylanish halqalari yuzasidan oxirgi chegara bo’yicha o’tgan 10 burchakli muntazam ko’pburchak Ibo’qimning o’rab olgan urinmalari sanalsa ne ajab. Ichimdagilar hozir: har bir halqa bo’yicha shunday 10 ta raqamlarga atab 10 burchakli muntazam ko’pburchak bor deyishayaptilar. Maqsad nima, umuman olganda Ibo’qimning urush turishini olishimiz kerak. Agar bizlar, 1-kelgan yuqori 3 avlod asosan planimetriyada chiziq, har xil muntazam chiziqli shakllar va aylana (doira)ni hisobga olgan bo’lsak, Ibo’qim bilan boshlangna uch avlodning boshida Ibo’qim stereometriyada piramidadan boshlab, qolgan ikkisi konus va silindr bo’lishlari kerakki, hech iloji bo’lmas aksinchasiga hatto. Demak, Ibo’qim ekliptik bo’yicha yuqoriga ko’tarilgan va yon tomonlarida proyeksiyalangan, to’rtburchak bilan ko’tarilib qo’yilgan ravishda har bir sayyoraning aylanishi atrofidan o’tgan piramida asosiga ko’ra chiziqlar bilan o’rab olinavergan shu piramidadir. Agar bizlar har qanday harakatlanish, shahdalashuv bilan simmetriyali tarzning hamma ishlarini qilib chiqib ursak, so’ng semmetriya markazi va o’rtasidan teng miqdorli yagona chiziqlari masofalari bo’yicha hosilaviy farqni bilib shatta yesak, Ibo’qimchalar shuning aksi bo’lib hosilaviy, tezlanishli farqlarni ko’paytirib urishadi va har qanday simmetriyali harakatlanishning, aylanishning bittasi bilan shatta yeyishadi.

Internetdagi yozuvlar bitta joyda, o’zida o’zgarmay ya’ni subyektivlik asosida boshqacha bo’lmay turish-turmasligini bilmadim-u, ammo foydalanilgan adabiyotlar shu: https://en.wikipedia.org/wiki/Solar_System

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima