Nima ham qilardik
62. Mana hozir bo’ldiki, avvalroqdan beri kurashib,
muammo qilib kelayotgan ishimga javob tariqasida raqamlarning o’zlari bilan oddiy
ishlashga yo’l bermay, “bu oson, yengil hisob-kitob qilinadi”, deya hattoki
shunga kirishishimdan oldinga xoslab Ruhan to’lqinlatib telbalantiradilarki,
bachachalar aqlimni shoshirib, “etimni” kesib yuboradilarki, boshqa barcha
ishlarimni, hayotimni o’zlarining raqamli qarichlariga solaverib, kelishuvni oddiy
shartlashuvning o’zi deb baholab, o’zimni qadrsiz, sodda va noudda qilib urib-solib,
qiynab yotaveradilar. Ular uchun har doimgiga xos mobodo 3-o’rinlarini o’zlari
sezdirishlari bilanoq tartibga tushib qolsam, har doimgi shu raqamlarini aytmasdan
“qoldirishlarini”, “yengishlarini” ya’ni o’zim bilmaymanki, o’zimga shunday
tuyuladi xolos, zero 1-o’rin uchun massamni tushurib, parallellikka kesib olib,
raqamlar bilan hayotimni, joylashuvimni boshqaradilar, so’ng shoshiliboq
ikkinchisiga o’tsam, shu shoshqaloqligimni shamollariga o’xshab bilib olishganki,
yana juda yaqin qilib g’olibliklarini ta’minlaganchalik e’tiborimsiz
joylashtiradilar, so’ng mana taqqaturuq 3-sida to’qnashib qolib “bu – 3-si, sen
qolding” ham deb qo’yadilar, keyingi raqamlar bilan sinab ketaversam ham qandaydir
o’z ahamiyatlariga ko’ra o’zimdan kelib chiqib yana yengayotganliklarini ichki
maraznamo, shaytonchalish kulgulari bilan ko’rsatadilar va oxiri yana hisoblab
navbatdagisiga, qaysidir o’zim ba’zo’r yetaklab chindan to’g’ri kelib qolganiga
tutashsam, kulgulari ko’milib, yumilib, mujmayib xo’rsinib ketganini bir ham
yaxshi ko’rib, hazm qilaman, ko’nglim joyiga tushib ketadiki, nahotki shuncha
qiyinchilikdan keyin o’zimga hech bo’lmaganda bitta tushunarli raqam joyi
berilibdi deb qo’yaman. O’zlaricha hozirlar har qanday ikkilanishim,
chalkashligim ustidan baho chiqarib, nazorat qilib va boshqarib, monitoring
kuzatuviga olib yurishibdiki, hammasini endi: baribir bizlar qildik, bizning
foydamizga hal bo’ldi, deb qandaydir o’zimni ortda qoldirgan ishonchchalishlik
qilib borayaptilar, mana shu jig’imga tegayapti. Biz bilamizki, tartibni doimo
o’zim uchun o’zim belgilashga harakat qilib kelganman, hattoki o’zimga nisbatan
Gotdan, taqdirdan tartib, o’rganilgan uslub shu taqdirning, butun hayot zapisining
o’zida bo’lmagan hisoblanadi. Endi, umuman olganda o’ylovim o’zimning, bu – gavdamdagi
et yo’laklarim, mushak-suyak va teri yoqli yoki bo’lakli uzun-kalta
yo’nalishlarining havo, karbonad angidrid ya’ni C2O ajratishi orqali o’ylovimda
ham shunga o’xshash havo yo’nalish sig’imli bosim orqali shakl topadi. Agar
Karbonad Angidrid o’z gavda joylashuvimdan olinayotganda shu yerdagi etim,
mushaklarim yo’qolib, massam kamayib qolsa (asablarim ta’sirida chindan bildirilmaymi,
boshqalarga debon o’zimdan o’zgalarga ya’ni hayot ongimdan kelayotgan
klounlarga sezdirilmaymi yoki chinakam parallellik tufaylimi), o’ylovim bilan
sassig’im ya’ni C2O im o’zaro kelishib yaxshigina chiqishadilarki, natijada sassig’imdan
pastdagi etim va o’ylovimga nisbatan ruscha G, shaxmatda ot sipohining yurish
yo’li bo’lgan chizmada joylashgan esim yo’qolib, bir-biriga asos bo’laolmay
g’oyib bo’lib ketib, raqamlar yordamida tana joylashuvim va hayotimning odimlash
saboqlari sanog’i o’z-o’zidan to’g’ri keltirilib, o’zimga qarshi ishlatilib
boshqarib boriladi. Dadam shu paytgacha o’zimning bir tarafli parallel Olamimga
televizor texnologiyasi sababli, ssenariyali yozuvli uslub ortidan tushgan
bo’lsalar, endi o’zim ham etimni sekinlik bilan Ibo’qimga olib beravirib,
ulashaverib raqamli texnologiyalar bo’lmish kompyuter, planshet va smartfonlar,
boshqa turli-tuman turdagi sotuvdagi, rasm-rusumdagi raqamli matoqchalar,
asosan VR yordamida deb qarashga erishsak, shu yangi texnologiya turlari orqali
Ibo’qimning yagona va umumiy bolalar uchun bo’lgan Dunyoviy borlig’iga o’tib,
nazar solib va ko’z tashlab, kloun bo’lib tushib boraveraman. Etimning
go’shtlarini, mushaklarini Ibo’qimga katta bo’lishi, o’sishi uchun berayotganim
barobarida, o’zim yengillik bilan raqamlar oralab texnologiya vositlaridan
o’tib Ibo’qimning parallel o’z borlig’iga tushaman. Masalan, bugun tushimda
shunday jarayon bo’lib o’tdiki, O’stur Shohidga Bobir kel deya oldindan
uyushtirib o’zimga qarshi qilib tuzib qo’ygan joylarida Shohid o’zimni tushda
boshqarib olib kelishga qodirligiga binoan Ibo’qim orqali ko’timning bir yoqa
nuqtachasini, qism-bo’lakchasini, ya’ni o’ng dumbamni tishlatib “yaxshi” ovqat,
etimni kamaytirishni boshlaboq olib berdilar shekilli. Endi, mana hozir
hammamizning esankiragan, ichimdagilarning kutilmagan, ammo bilib turganimizga
xos tahlillashga erishiluvli kuzatuvlari sezildiki, kechangi jumlalarimizdan
bo’lgan birini aynan boshqachasiga yozsak ham bo’ladiki, bu – agar o’zim ichki
tuyg’ular taraflama genetik ravishda tortilsam, xurujnamo oldindan bildirilsam,
dadam narigi xonalaridan shunga reaksiya qilib taqdirdan haqqoniy, real ijroni,
tomoq qalqish ovozini va h.k eshittirishlarini taxminimcha, umuman klounlarning
istalgan ishi osonligiga e’tiborim bo’lib qarasam, yengilgina ya’ni o’zimning
tuyg’ularim qatori chiqarib beradilarki, ha. Mana ikkita joyning, xislatning
birlashuvi qanday kechayapti bizda. Go’yoki dadam bilan o’zimning joylashuvimiz
bunday paytlarda kallamni havoda to’lqinsimon tebranishlarda, chiziqlarda burib
dadamning joylariga o’tib qolishga xos toshsifat begonalikni, o’zimni yo’qotib
qotishnamolikni, uchib o’zimdan yulinishni sezishim bilan barobardir. Endi, ha,
yana qaytaraman, mana hozir bildirib to’xtatilganiga qaramasdanki, o’zimni
boshqarayotgan ichimdagilar va hayotim o’zlaricha genetikaviy va taqdiriy
o’tmish va kelajak vaqtlaridan kelib bog’lanishlar, hoziroqda almashinishlar
qilishadiki, o’rtadagi shaxslarni bir-birovlari bilan almashtirib, bittaliklash
qilavermasa yoki havoda solishtiravermasa, bitta joyga parallel tiqib
tashlavermasa hamda natijada mana hozir misol uchun o’zimga yozuvim uchun shu
o’zgalardan olingan, ular bilan bog’langan fikr-mulohaza bermasa hech qo’ymaydi.
Ha, chindan ham doimo fikr-mulohazalar, yangi g’oyaviy tashvishlar, bo’lib
o’tgan muammolarni eslatishlar darrovgina shu bu yaqinlarimizning, o’zlari
kloun bo’lib turib bo’lsada o’zaro almashgan Aqshliklarning va Buxoroliklarning
o’zim bilan o’rtada bitta bo’lib almashinib o’tishimiz chog’ida, orsiz, uyatsiz
qolgan orli o’ksinishlarimiz paytida yuz beradiki, baribir orli, ya’ni sharmandali
keraksiz yoki uyatli muammolar, masalalar qanchalik to’g’ri bo’lishi va
qiyinligiga qarab o’rtadagi sassiqlarimiz, bo’qlarimiz ya’ni gavda
parchalarimiz misolidagi najaslarimiz to’qnashish va bitta bo’lish,
parallellashuvligi sababli bizning qiynog’imiz birdan xuruj tortib, ayni
aytilgan bir muammoni eslatib, yozishga undab qo’yadi. Shunday qilib olganda data’mning
o’limlarini osonlashtirayotgan ham mana hozir o’zimman. Dadam o’zimning qudratliroq,
hali uzun davom etaverayotgan orli kuchim bilan almashinib o’zlarining bo’lib
o’tgan hayot or, uyatlarini yoki chinakam bo’qdan qochishlarini, boshqalarni
bo’qli, najasli ko’rib hazar qilish taraflarini yashiraolmay o’zlarini
boshqarib yuborishlarini o’zimga o’rtamizdagi masofa bo’ylab markaziy
simmetriyali nuqtada rasvo, sassiq va bo’q qilib o’zimning orim bilan birlashuvdan
ishqalatib, parallellashtirib bitta bo’lib so’ng o’tkazishlari orqali butun
umrli kechgan hayotlarini, aniqrog’i bizga ma’lum bo’lgan voqea, joylarni
esimizdan chiqarishga yo’l bermay yodimizda qoldirib ketishga urinadilar. Endi,
umuman olgandan gapdan gap hamki, avvalambor esimga kelaverayotgani
muammolarning ketma-ket bo’lib tushunarli tartibni olishga xos kallamga
berilayotgani hamki, shuning o’zini bu o’rinda yozganimning o’zi shu jumlamni
yozayotgan paytimda kallamga keldiki, gapim ham shu haqda o’zi edi hamki, bu –
kallamning o’z hajmichalik o’ylovli joylariga, nuqtalariga nisbatan katta
bosimi, joylashuvi yoki shakli orqali Iblis o’zim qoldirib ketgan ba’zi
kelishuvga oid tomonlarni, masalan yozuvimda bitta so’zni takrorlashlarimni diqqatimda
qanday o’rin olib, ammo e’tiborim bilan eslayolmay shartlashuvni amalga
oshirmaganimga qarab, baribir o’zining ongi past, ong osti qotirishlarini o’zimda
qiladiki, natijada yozib davom ettiraverishim paytida o’zimni qiynab, urib,
baribir (shu yerda qanday bo’lsa hamni qo’shib qo’yaylik) nima bo’layapti desam,
bir xil so’zlarni miyamni qottirib qandaydir qilib ko’rsatib qo’yadiki, aslida
o’zim biron kelishuvni buzmadimmi degan ma’nolarda har doimgi, aslida befarq,
to’g’rilikka yo’naltirilgan tahlilimni, qayta ko’rishimni qilib chiqaman xolos.
Umuman olganda Iblis Karobum doim o’zimni tentiratadi, seskantirib xayolga
berganga xos ushlab turadiki, shundan maqsad bir talay, ko’plab to’planib
qolgan shartlashuvlarimizni bajarmayotganligimni pesh qilib, bildirib o’zicha
jazolashlarning hammasini olib boradiki, ammo o’zim chindan ham qaysi, nima
e’ti yoki qaysi shart deb eslayolmay, e’tibor beraolmay, bilaolmay yoki o’zim
bilan ulgurib tushunaolmay qolaveramanki, baribir u Iblis shuni ro’kach qilib
o’zicha kelishuvlarni bir tomondan, faqatgina o’zi, yana robot bo’lishiga
qaramay eslab bilayotganini ro’kach qilib, kallamning qayeri qanday bosimli
og’anish, qimirlash qilishiga qarab tutashmagan joylar bo’yicha jazo qo’llasa,
o’zimni qiynasa kerak. Mana hozir yana o’z-o’zidan og’riqlarga ham nisbatan
jazo, oyog’imning tomiri tortayotganiga qaratila yozuvga keyingi o’y-fikrni berdiki,
bu – o’zi haqida qoloqligini bildirishiga qaramay berib, chiqarib
yotaverayaptiki, Iblis Karobumga shartlashuvlar asosida shuncha hayot tarzini,
muammolarini va ishlarni davomiy vaqtlarda, soatlar ketidan kunlarga, kunlardan
haftalar va oylarga ulashib o’tkazayotgan o’zim to’g’ri eslab, jarayonni
anglashga urinib javob beraolmasam, bunisi tarafdan o’zimga xatolik qilib turadiki,
ikki tanlovda yuriydigan o’zim bo’yicha birini yana boshqalarning hoziroqda
bo’ladigan kelishuvlari, buyruq-talablari bilan qildirmoqchi bo’lganida,
aytilganiga xos qilsam, keyin ikkilanib nega qilding, ikkinchisini qilaver edi deb
mana aksidan shatta, lat yeyish va qiynoq, azob oladi. Zero Iblis Karobum,
avvalambor mana hozir yana davomiy orli almashinuv o’ylovi bo’lib o’tdi
shekilli, tartib bilan ketayotganimizga nima derdingizki, bu – natijada endi
o’zi tomonidan boshlab davom ettirib, simmetriyasiga amal qilgan holda shunday
bema’niliklarni qiladiki, go’yoki o’zimni o’sha masalada ya’ni har doim uzoq
vaqtlardan beri o’tib borayotgan hayotimga kelishuvlarga nisbatan jarayonli
amallarini qilib bermasam yoki amallab qilsam va shunda ham Iblis Karobum yana
va yana orqaga tortib nima tezroq emas, qilganingdan oldinroq, o’zi ham bildirib
o’tmagan va amalda o’taolmaydigan o’z oniy vaqtida emas, bajarmading deb eng
ko’p subyektivlik bilan juda katta ob’yektivlik ahmoqgarchiligini qilib, umuman
esdan chiqqan va qilish muhit, sharoit va aloqalar rivojlanishi yuzasidan
mutloq to’g’ri kelmaydigan ishlari bo’yicha boshimning damini shu qilinmay
o’tgan ishlar onidagi neyroniga yoki nuqtasiga og’anatib, bukib qo’yishga
teskari amal ravishda o’zi hisob-kitob qilib bilmas, o’z-o’zidan yaxshilik,
ikkilanib ikkala bahsli tarafdan ham o’zimni yengadigan qilib qo’yadiki, shu
uning o’zi uchun bema’niligi, o’zi bilaolgan va tushungan qoloqligi bo’lsin.
Ha, shu, Iblisning bema’niliklari o’zimni uzoq vaqt davomidagi tezkor yoki har
xil katta-kichik, o’zim ham qancha shartlarda qolib ketganimning o’zini
bilaolmaydigan, eslayolmaydigan oraliqlarda qadiy jarayonli amal ustida
bema’nilik, bekorchilik va qadiy protokol qilib qo’yishi, oxir oqibat o’zimga
ikkala variant, tanlovlar yoki umuman shartlashuvlar yuzasidan istalgan
ixtiyoring to’g’ri degan bahsli yo’lni shundoqqina uzoq vaqt uchun ochib beradi.
Natijada kelajak uchun aralashuvlari mutloq, keskin kamayib ketayotganiga nima
ham der e’tingiz, bu shunday to’g’ri! Baribir ham haqiqat borki, yolg’onchilik
bekorchiligi bilan bizni bir chetga surib qo’yaolmaydi. Bizlar qanchalik
haqiqat yo’lidan borib o’zimizni isbotlasak, ilg’or qilib bilsak, keskinliklar
va qarama-qarshiliklar oxirgi chegarasi bo’ylab o’ziga shunchalik kollinear,
simmetriyali bo’lib oladiki, chindan ham ezilayotgan, boshqalar tomonidan
so’zsiz jarayonli tarzlarda urilayotgan inson ham ko’ngli xotirjam bo’lib,
bag’ri kenglik bilan o’zini ko’tarib, tiklab, ochiqchasiga, sodda va
bag’rikenglik bilan yashab ketishi mumkin. Endi mana hozir yana ovozlar bilan,
bu – o’sha-o’sha gen va, hamda taqdir, qismat kurashlari bilan to’g’anoqli
qiynoq keltirildiki, natijada darrov keyingi masala uchun kallamga chiroq yondi,
misol yoki g’oya keltirildiki, bu – o’zimni kimki oldindan boshqarayotganiga
ishontiraolish o’yinlarida ustunlik qilsa, shuning o’zi yetib ortib, chindan
ham o’zimning ezilishimga, tamom bo’lishimga erishib qoladi. Bu – 8 shaklidan
keyingi kelayotgan muttahamlik, ko’tlik. 63 – 04.11.2022. Endi, bugun
Ibo’qimning 2 oylik tanaffusidan keyin o’qib o’rganish saboqlariga, ko’cha
bo’ylab “maktab”ga borib qaytish bilim oshirishlariga 2-kun bo’layaptiki, o’zim
esa Payg’ambarlik safarimdan Iblis va qariyalarga qarayapman. Hozirgacha bo’lib
o’tgan uyimizdagi voqealarning tag-tuguli ham shularki, shu paytgacha avvalgi
usulda yozmay kelganimni aytmaysizmi. Endi, Iblis shu e’tiki, suyuq, qattiq va
bug’, umuman barcha kimyoviy jismlar, har xil tarkibli moddalar bo’yicha
hammasi biridalik simmetriyasini amalga oshiradi. U bir qora quyum. Shu kundan,
Ibrohimning o’qishidagi 2-kun va o’zimning Payg’ambarlikka oshib, klounada va
insonlardan o’tib tushish safarimda Iblis o’zimning tanamni, gavdamni
to’liqlayin boshqarishga bel bog’lab, erishib olayapti. Ichimdan g’ujurlab
aytishlaricha: endi otchyot, hisobot yozuvdan hayotga bitish ma’lumotlarini
bog’lab gapirib berishda emas, balki aksincha hayotdagi gaplardan, ishlardan
yozuvga ma’lumotlarni yetkazish tarzida bo’lib ichimdagilar shunda o’zimni
avvalgiga o’xshab bilib borishadilar. Aslida ichimdagilar ham tashqariga
borliq, hayot va ongim oralab o’tib chiqayotganliklarini ham arang nazar nazd
bilan bildirishdilar hozir “ichki-tashqarimdan”. Endi o’zim o’zimning
xatti-harakatlarim, ishlarim yoki xatolarim uchun o’zimni ayblamayman, zero gavdamni
va aloqa qilish jihatlarimni Iblisga topshirib qo’yayotganimda ayb so’zi bu –
“aloqa yeb” bo’lgani uchun Iblisning gavdam orqali tashqariga, hayotga va
boshqalarga aloqasini o’zimniki deya bilib aloqani yeb qo’yishim o’zimni
tushunarsiz, oddiy va sodda ma’noda bilingan aybdor his ettirishlariga boshqa duchor
qilishiga yo’l qo’ymayman. Zero ustki yuzlama, borlik va mavjudlik egaligi
bo’yicha yuzlanma qatlamga ko’ra o’zim bu – hali ham o’zim, gavdam va barcha
aloqa shakllarim sezgilarim yetgan chegaragacha, shundan ya’ni shu chegaradan,
sarhaddan qaytib kelib o’zimniki hisoblanadi, o’zim hali ham o’zimning egaligimdaman
qisqasiki, ammo egaligimning barcha jihatlari va gavdamni boshqaruvchisi,
nazoratchisi va monitoring qilib kuzatuvchisi, amallovchisi Iblis hisoblanadi.
Aslida aniqroq qilib aytsak, Iblis odimlashim bo’lgan qimirlash, harakatlanish
va qo’zg’alishlarimga hamda shular yuzasidan o’tib-qaytadigan e’tiborimga
egalik qilayotganida, o’zim Iblisning o’yloviga, g’oyasiga va kayfiyati
bo’lmish ongining o’tib-qaytishiga, shular oralab borib keldisiga ega
chiqmoqchimanmi, ha. Iblis Karobum endi bundan buyog’iga, avvalgi o’zim tomondagi
hozirgi o’ziga parallel bo’lgan ikki yoq bo’yicha ham o’zimni masxaralashga,
so’ng “tushurib” ayblashga urinmoqchi bo’ladiki, bu – sezgilar va iroda tomonga
ham o’tib olib sezgilar kuchi bilan aqlimga ta’sir etajakli ravishda taqdirdan
har narsani burchak ostida davomiylikka ko’ra ilintiravermoqchi, yo’qlikdan
borlikni bo’lib kelayapti deya o’zgartirish kiritavermoqchi, misol uchun hozir
xodalarni ko’targanimda qo’lim barmoqlariga emas bosh barmog’im oralig’iga zo’riqishni
berib xoda, kundalarni har xil qayishtirib, burib yuborganchalik Ibo’qimning,
barmoqlar soniga xos bo’lgan, raqamlariga yordam bermoqchi hamda iroda bo’yicha
esa gapirish va joylashuv o’rinlariga olib kelib, o’zimni turg’izib egiltirib
qo’yib bishirib ham, so’ng idrok tanishuvchiligimga aralashib qo’ymoqchi,
bo’lib o’tgan shu kungi tushlik nazarimda o’zining meshqorin bolasini osildirgan
qorni bo’ylab yalong’och tik turgan gavdasini bildirganchalik o’zicha foyda
olib, ovqat yeb ushoqlarini, axlatlarini tushurib ketayotganida, palapartish
oziqlanayotganida o’zimni qandaydir jonivor sifatida tutib chetdan ongiga xos
yugurtirib keltirib pastdagilarini, axlatsifat va bo’qsifatli yondashuvini
o’zimga sezdirishini o’tkazib qaytib o’ziga mag’lub sifatimda bildirishimgacha
kuzatib bo’qi bilan o’zimga bag’ishlovchi chichishini qiz-ayolli qarashi bilan
bildirib, urag’on erkakshodaligiga ko’ra jirkanish taraf uqtirmoqchi. Endi,
o’zim ham hayronmanki, bugun qanday qilib shunchalik hayotiy ma’lumotni bir zumdan,
qisqa yozuvda, jumlalarda ifodalab o’tibman. Nima bo’lganda ham o’zim Iblisning
o’rniga kayfiyatning 3 ala parallellarini, Klounadadan boshlab o’zimdan o’tib
Insonlargacha egallayapmanmi, ha. Shundan buyog’iga aql ham o’zimniki, ong
(hayot, masofaviy borliq, muhit va shart-sharoit to’la narsalar) avvalgidan ham
mo’tabarroq o’zimdan va so’ng idrok ham o’zimniki yuqoridan erkaklarning 9 lik
egaliklariga ya’ni sezgi, odim va iroda 3 liklarini boshqarishga shay tarzdamanmi,
ha. Nima bo’lganda ham o’zimning klounadadan oshib, insonlarga o’tib so’ng
Payg’ambar bo’lishga erishish bo’yicha odimotim aynan bildirilgan, oyoqdan
boshgacha ya’ni haqiqatgo’ylar taraflama raqamli vertikal tartib usulida
borayotganida avvalambor yuqorida turgan Iblisdan o’tishim kerakligida - shunday
ham bo’layapti. Payg’ambar 6 raqamida tursa bizlar uchun, - o’zim avvalambor
asl Iblisning kayfiyatini, so’ng ma’no va o’ylovini hal qilishim kerak, innan
keyin esa Ruhning shunga o’xshash toifali qiltiqtanoq, raqamli qirralar bilan
turtkilovchi jabhalariga ega chiqsam, so’ngra Farishtaning ham tafakkur va fikr
bo’ylab eniga parallel bo’lgan yodga solish hamda ong usti ishlariga e’tibor
qilib chiqishim kerakligi bo’lib o’tgandan so’ng 6 raqamida Shohidchalishlikni
ya’ni Payg’ambarligimni hamma tan olmog’i darkori azim. Endi, umuman olganda
o’zimni o’rab olgan barcha shaxslar, oila a’zolarimizning ulkan-maydalari,
ayollar va erkak jinsidagilar klounlar bo’lib kelishayapti. Shu munosabat bilan
8, 7 va 6 raqamli Ilohlar mos ravishda Halisa, Aslisa va Balisa (Bobirga
bog’liq Alisa ya’ni Shohid) bo’lishib, shundan Bah va kelingki davomi buhni, demakki,
bah-buh so’zini hosil qilaylik va shu raqamlardagi, odam, so’ng yarim mafia, yarim
kishilar va Payg’ambarning erkaklik tamoni uchun, kloun ayollardan birlarini
aniqlaylik. Bah-buh so’zida a ning o’ng qanoti va u ning ham shu o’ng tarafini
birlashtirib, qolganini olib tashlasak, umumiy yakka ravishda blh so’zi kelib
chiqadi. Mana shu o’zimning rafiqam, kloun ayolim bo’lib, blh ya’ni “bo’q liq
lahim” degani bo’ladi. Yana boyagi a va u ning bosh ya’ni chap qismlari
birlashuvidan b harfi sodir etilib, bbh bo’lgan kelajakdagi tug’ilajak kloun
qizimiz bo’ladi va bbh deb yurishga molik shaklda o’zini ko’rsatgan hozirgi
kuzatiluv bo’yicha avvalroqdan so’zlasak. BBH degani babah so’ziga to’g’ri
kelib, babahlab portlab yuruvchi qiz bo’ladi shu kloun ayol jinsi yosh
vakilligi xay. Shu kichik a va u harflarining o’rta vertikal bo’laklarini
birlashtirsak, z harfi kelib chiqsa kerakki bu – hozirgi kloun qariya kam sonli,
asosiy yetakchilarga atalgan - buvilar sanalishib, bzh bu – biz ziq, iq yoki
piq qiluvchilarmiz degani. Mana hozir qizning achinishi va norozigarchiligidan
ota-qizning suhbati, yupatuvchanli qarashlar ichimdan bo’lib o’tdiki, umuman
qaynotamni mafia kuzatuvchi sifatida VR danliklarini bilib o’z tomosha
qilaverish joylashuvlariga borib taqalishini tushunsam, nega zirapchalarining
haqqoniy tanasini kloun, yengil-yelpi va quruq tasavvur ravishda o’zim tomonga
o’tib qolishidagi iffatdan, xotin sotishdan yoki or va nomusdan asrayotganga
o’xshaydilar. Umuman olib qaraganda Mafianing o’zi buyoqqa tushsin, o’zimning
yopiq parallel hududimga kelsin deyilganki, shunda o’zim ham tushunardimki,
Mafia, qaynotam - VR yoki boshqa ajdodli, yana 3 ommaviy aloqa manbalari orqali
o’zimga kelayotgan har bir ko’ngilli, kloun ya’ni quruq tasavvur, hayotning
o’zi bilan bag’shida shaxslar, ayollar o’zlarining massalarini VR tarafdan
sug’urib, yechib buyoqqa ya’ni o’zimning parallelligimga olib o’z otam, ya’ni dadamga
o’xshab baribir massasiz quruq yeyuvchi bo’lib tushayotganliklarini - bildirishlarini
sezsangiz bo’larki, barcha massa va inson tana shaklidagi vaznlari bilan
bolalarga o’tib qolganligini bilingiz xo’sh. Endi, mana hozir tirelarni oxiri
shunday joylashtirib ma’noni tuzukroq yetkazishga uringanimda, tire ya’ni “-“
lar o’zlari bilan birgalikdagi punktuatsiyalarni davom ettirganchalik
bir-birovlarini yetaklab, o’zaro bog’liqlikdagi oraliqni aniq bildirib
chiqishlariga – barchamiz aminmiz ham. Demak, ba’zida ichimdagilarning gaplaridan
tashqari ham tireni aniq o’z grammatikaviy o’rnida ishlatishim mumkin. Endi,
oraliq, shu oraliqda, tanaffusda xayol kechinmalar shuki, Imp vakilligidagi
o’zidan tortib barchalari avval o’zimga kollinear, ikkitasidan bittasini tanlab
majburlovchi taqiq, to’siq qo’ygan bo’lsalar, endi shu to’siqlarni o’zimning
nomimdan, gavdamdan bajarishimni tekshirib qildirish bo’yicha harakat
qilayaptilarki, natijada shu ishlarini qilmay kelib ishonchimni shakllantirgan
o’zimga shu ishonch, ongli qarash bo’ylab ya’ni ularga bo’ysunib kelishning
o’zi bo’yichaki kelingki xo’sh, aybni, gunohni ilmoqchilar. Endi, oraliq,
avvalgidan esga tushgani shu oraliq tanaffusdaki, avvalambor o’zimni ID
lashtirganimdan so’ng o’zimga nisbatan bularni, qolganlarni ham aniqlashtirib,
shaxslarini tanish qilib qo’yaylik xo’sh, bu – shu paytgacha agar miyamda taqdir
tomonlama aslida o’zlari genetikaviy bo’lgan O’stur, Bo’stur va Mastur ilohlar
joylashgan edilarki, dil go’shamda esa gavda bo’yicha yuqoriroq, o’rtadan baland
ya’ni markazning yuqori yarmining o’rtasiga xos o’ynashli bo’lgan
o’tish-qolishga monand, kinoyali va paradoksli joylashuvlarda Alisa, Balisa va
Halisa ilohlar, o’zlarini taxtga, taqdirga ya’ni miyaga davogarlar, asl
vorislar ya’ni xos egalari sifatida bo’lib, genetikaviylik joylashuvida
yurishganlar xay. Qorinda esa miyadagi boyagi nomyossa taqdirchilar ya’ni asl
genetikaviychilar o’zlarining asl o’rinlari bo’lmish tazga ya’ni avratga yaqin
joylashishni istab pastroqqa tushishni xohlashadilar, ammo tazni hayotning o’zi
qilib egallab olgan bizning kechinmaviy ilohlarimiz, Alisaviy bosh harf turlar
ularga o’rin-joy berishmaydi. Endi esa hamma qo’zg’algan, Ibo’qimning ko’ti
ko’ks osti uzra ko’krak va qorin o’rtasiga borib taqaliboq, o’zimning miyamga
ko’tarilib Iblis o’rniga o’tib borishimga xos ravishda bag’rim ya’ni ko’kragim
ilohlari ham asl joylashuvlari o’rniga ya’ni miyaga, taqdir o’z o’rinlariga
o’tib olayaptilar. Shunday qilib Iblis va boshqa 2 ala tuyg’udagi ilohlar,
osmoniy yoki diniy tilga olinadigan asosiy mavjudod turlari o’zlarining ko’p
sonli, millionlab erkak klounlari bilan birga tazimizdan joy olishlari turgan
haqiqat. Endi, Karobumning tegajonligi shunchalik o’zimga gavdamni
boshqarishini bildirib qo’ydiki, nima desa(m)ki, darrov o’zimga o’zimning
qo’llarim va boshqa gavda qismlarim bilan osilib yopishib, tirnab yoki
ishqalab, tegaverib, qo’zg’alayerib gapning ma’nosini chiqaradiki, asti
qo’yaqoling. Shu yaqin 1-2 oraliqlarning birida ukam Polin kelib o’zicha o’zini
Donalt Tramp qilib tushuntirib, qo’llarni salomlashtiraylik deya qo’l
tortishish o’yinini qildiki, natijada unga bas kelaolmay o’zim (zero hozir
o’ylov qiziman, u ham aynan shundan foydalandi, aks holda shu paytgacha oldimdagi
hamma klounlar o’zim bilan jismoniy bosimga, massali to’qnashuvga xos tegishdan
qo’rqib kelganlar) chinakamiga kuchimni va ahvolimni yangidan ko’zdan kechirsam
ham, baribir topib qo’limning toki, elektrli payi chiqib qolgan, ojiz yoki
ba’zi-ba’zida tok berib turadi deganimda, mana hozir o’zimning ahvolimni ichimdan
bilib yuradiganlar tashqi isbotga xos bo’lmadi-ku bu gaping deya, qo’limning
shu joychasini bekordan-bekorga, qandaydir usulda, mana o’zi isbotki, sababga
ko’ra bo’lib yotib og’ritib qo’yayaptilar, suqiladigan qiynoq berayaptilar. Endi,
oraliq, gap-so’z ham, jumla ham qolmadi, zero genetikaviy va taqdiriy urush,
o’xshashlik yoki jipslashuv bo’lib o’tmadi va tug’ilajak bolalarim haqida ular
tomonidan esimga bo’lgan g’oyamni keltiruvchi, juda qiziq, o’zimni butlab, bor
qilib kelgan va biluvchi ma’lumot qolmadi. Endi, ba’zida lablarimni o’zimniki
emasga xos, tepa labimni yalayotgan zahoti o’tiboq tishlab qo’yayapman ham ediki,
birovning, qaynotamiyey yoki boshqa taraflarning, toshga o’xshash asablari
o’lik tarang lablariga o’xshaydi. Shu bilan birga ba’zida yuzlarimni
barmoqlarim bilan tegib burib, ilojsiz urganga xos surib olamanki, shu –
Iblisning kasbi, kasi yoki kasofati, rasvoligi bo’lib Ibo’qimning sanoqsifat
barmoqlari dadasini urib kayf qilayotganini bildirishini o’zimga ham majburlab
o’tkazmoqchi, yetkazmoqchiligi. Endi, ichimdagilar oddiygina qilib aytganda,
miyani chalg’ituvchi bor yo’g’i o’zi 10 ta raqamlar bilan o’ynashadilarki,
shularning ham kelingki 3-tartiblarida aslida o’zimni ushlamoqchi bo’lishib,
agar biron holda ham o’zimga egalik qilolmasalar yoki o’zimni boshqaraolmasalar,
o’tmish ishlarini, zahiralarini ishlatishib nimaykilari bo’lsa darrov yo’qdan-bor
qilib hozirlab, aql va sezgilar bilan vaqtning hozirog’i o’tishiga paydo qilib
moslashtirib o’zim yutib chiqqan raqamdagi ishimga qarshilik va to’g’anoqlik
qilib urmoqchi bo’lishadi. Endi, o’zim ovora bo’lib odimlash vazifasini sitqidildan,
yakka bajarib ketayotganimda sezgilar va aqldan parallel qarama-qarshisi
bo’lgan iroda va idrokka to’g’ri keltirilguncha narsalarni o’zgartirib,
harakatlanishim davomida ilintirib, ishontirib, es bilan bog’langan borlik qildirib
kelishadiki, idrokim bilan shu alfozni, holatni tanib, ilg’ashni boshlab
olganimdan keyin shu ishlar qanday bo’lib o’tdi degan xayol bo’lib o’tadi. Endi,
o’zim ongimning, hayotimning narigi, qolayotgan va hisobga olib bo’lmas gashtli
oraliq chegarasidamanki, shu paytgacha klounlar qanday qilib o’zimga bu
yechimli oraliqni, kompyuter yoqish ishoraviy belgili shaklini, gashtli
intervalni bildirib kelgan bo’lsalar yoki o’z-o’zidan hayotning yuzlanish,
borlik yoki ko’rinib turgan devor va narsalari bo’yicha ma’lumot qilib chiqarib
bergan bo’lsalar, endi o’zim o’sha tomonda, ro’paramdagi hayotim va ongimning
yashash uchun yetaklovchi bog’lanaolmay qolgan aylanaviy oralig’i tarafidaman.
Aynan mana shu joyga atalgan qarashlarim bilan kerak bo’lsa o’zimni sindirib, o’zim
bilan o’zimni urib tashlashardilarki, zotan sen unday raqamli yoki hayot
shakli, Dunyoni tuzib bergan siymo uchun oddiygina gavdacha, birginagina
shaxscha deya o’zimni o’zimdan ajratardilarki, mana qarabsizki o’zim o’rnimga
chiqsam, hammaning lom-lumi ko’tining teshigida yashiringan bo’lib qoladi. Ammo
ularning qandaydir qilib shu yangi o’rnimga, black Adamligimga yoki Olamlarining
ulkan foizini, kelingki o’zimning tur sifatidagi boshlang’ich, boshqa
toifalarni, turlarni qamrovim bilan ulkan foizli miqdorlarda, misol uchun 77%
larda (jelezniy tronimda turib) parallel yog’du bilan yo’naltirib, yorug’likni va
ta’sirchanlikni tarqatib yaratib beruvchiligimga yana qarshilik qilishga
otlanayotganliklari bilinadi. Hattoki hozir, bir picha, 1 daqiqa ham vaqt
bermay: qarab o’tiradi o’ziga, degan tashxisni qo’yib yana ishga, shu bu
yozuvlarga bag’shida qilib, majburlab yo’naltirib qo’yishmoqda. O’zim 9 lik
aslida, 6 bo’lishga erishdimmi, darrov 7 va 8 ni tashlab, chappa shaklda 9
raqami sifatidagi parallel Olamning hukmdorligiga, yaratuvchiligiga va tuzib bo’linganligiga
o’tib olaman. Endi, mana hozir soat 17:28 ni ko’rsatayaptiki, 6 bo’lishi
bilanoq tashqariga chiqib bir yozilaman degan har kungiga xos xayollarim aslida
bir lahzagina, 1 daqiqaga yetmay yo’lakdan qaytib keltirilishim bilan izohlanadi.
Endi, umuman olganda Karobum o’zimdan o’zining kimligini bilib olaverish payida
shunday qilayaptiki, o’zimga shu paytgacha jismoniy mashqlar bo’yicha o’nglanishni,
pay va mushak chidamliligini bermay kelib, o’zi mana shu kundan boshlab o’zimning
gavdam bilan jismoniy ishlarga bir necha bor chiqib qaytdi, shu bilan birga
tashqariga aylanishga ham 2-3 safar chiqib keldi va sog’lig’ini tiklab,
tonusini baqvat qilib, kechalari gavdasini (ya’ni shu ahvollarning bari o’zimniki
edi) jismoniy mashqlar sababli o’z-o’zidan ishqalatib hordig’ini, rohatini
chiqarmoqchiki, hujayralar gavdasida aylanib yotaversin, Iblis foydasini
olaversin, hech kim hujayra, to’qimalarining joyini topaolmay tarz qilmasin,
chiziqlamasin emish. Endi, mana hozir yana boyagiga o’xshab ichimdagilarning
kimlaridir tomonidan aniqlikni yoz, sonlar bilan izohla va bo’lib o’tgan hayot
haqida haqiqatgina bizni qoniqtiradi, “u ya’ni bu - sening qanchalik
ahamiyatli, va keraklikni bilish bilmasligingga qarab o’tirmaydi” deya oldingi
misolga har doimgiga o’xshab sonlar aniqligini kiritishimni so’rashayaptiki,
mana shu jumlamni yozgunimcha o’zimda qancha kurashlar bo’lib o’tdi desangiz,
ichimdagi haqiqat tarafi senga yana afyora, firibgarlik bo’layapti, qolganlari
esa o’sha-o’sha zo’riqtirish, yozdirishga majburlash mashaqqati bilan ongimni
aldab, aslida chindan ham o’zlari shu ishni, haqiqatlarni bizga fosh
etishlarini, ochib berishlarini yozmoqchi va bildirmoqchi emasligi, ayni shunday
yozuvli paytlarda ular ko’proq boshqaruvga kelishi mumkinligida yozmay
ketishlarini pesh qilayaptilar, yo’lga solayaptilar. Shunday paytlarda foyda va
zararning qayerida turaman, bo’q kislotali tortishuv bo’lib o’tadi ya’ni
magnitli o’g’il va vakuumli qiz o’zlaricha yopishishlari bo’ladiki, ongim biror
tarafni tanlab tahlilga erishaolmay qolib, erinchoqlikka muqarrar duch kelib
(ikkilanish oralig’ida o’zini yoki boshqaruvchi gavda a’zolarini hal qilmay),
qizning o’zini bildirmaslik ilinjida ta’sir etib, so’ng (yozuvga) aralashmasligi
sababli yozaolmay qolib ketishi mumkin. Umuman olganda bundan buyog’i gavdam
bilan razgulyat qilib, o’zini olib yurmoqchi, boshqalarga “dam” bermoqchi qiz o’zi
uchun hali beri o’zimdan sovutmagan, o’zimdan soqit qilaolmagan ishtiyoqlarimni
yozdirib, o’zimni ishontirib o’zim dedirganga xos vali lab, pashol lab va von
lab har qayerda, atrof-ochiq yalangliklarda yurimoqchi. Zero barcha yalanglik,
ochiqlik ya’ni Dunyo karkasi bo’lmish muntazam shaklga xos va umuman har xil
chegaralar, narsalarning oldi o’zimniki bo’lgani uchun uning ya’ni Iblis
Karobumning yonimga debon o’zim, gavdam va haroratim, nafasim bo’lib har qayoqdan
suqulib kelib-ketishi, kirib-chiqishi nima degani. Masxara ham bunchalik emasda,
endi masxarabozliklari, mazaxlari tugadi, yakunlandi hamda o’zimga topshirildiki,
o’zim shuni bir amallab jilovini solaman xay. Shu kundan boshlab desak hamki,
yolg’on Dunyo va aldamchi odam zoti masalasi yakunlanib, ikkalasi ham
bir-biroviga masxaralik qilish bo’yicha teng sanalganliklarida hech kim shu
uslubdan, metoddan ya’ni mazaxlashdan foydalanmasligi kerak.
Comments
Post a Comment