Nima t'eyin xo'sh
49. Demak, bugungi blogpost imni adashib 59 deb
tartiblab ketibman, uzr xo’p. Umuman yana qo’shimcha qilib yozajakligim shu
e’tiki, agar odam jihatlari bilan ishlayotganimda raqamli Dunyo sharafiga
yozuvlarim 4 raqamidagi qimirlash bilan bir joyda, yo’nalishli turlardan birida
bo’lib, o’zimning tez yozish tartibimgacha Shohid hali beri 2% i bilan yetib
kelmaganligini, birinchidan hali oddiy qimirlashlarimnimiyey yoki boshqa
jabhalarimni, jihatlarimni faqatgina 2% li bajarishga erishibgina qolib,
ikkinchidan kun bo’yi ishga kirishganimdan beri yozayotganim uchun vaqt
bo’yicha 2% i tezda tugab bo’lganligini inobatga olsa ham bo’laveradiki, ammo
o’zim 2% li o’xshashlik qilib kallamni ishlatib, hisob-kitob amaliyoti bilan
shug’ullanib yoki g’oyalarimg fikrlarimni birlashtirib miya to’liq ishlash
sarhadidan ozginagina olayotgnimni bilsangiz, bitiklarimni ya’ni yozuvlarimni
to’liqlayin ravishda, qo’l bilan terish va hisoblab topishda faqatgina o’zim
ishtirokimla faoliyat yurg’izayapman. Ha, o’zim uchun ishlash, yozish bu – Dunyogashtalikning
narigisi bo’lmish raqamli Olamning keng sarhadlari oralab sayr qilishdangina
iboratligini bilingiz xo’sh. Endi esa Shohidbekingiz bo’lsa agar, o’zimni
pir-pirratib uchirtirib, eplab bilib jihatimga egalik qilishga xos gapirish
jabhamni, gapirishlarimni samarador, o’xshashlikla va ketma-ket izchil darhol
o’garishli xayol yoki bilim bilan kutib turib moslashtirib yasashga qodirki,
xo’p bu – uning jabha o’rganib “ishlashi” xo’p. Qissadan-hissa uning shu
qilmish qidirmishini ham o’zim endigina tushunib yetdim, ha, nahotki o’zimni
yulib gapirtirayapti deya lol qolgan ahvolda doimigiga o’xshab jim, oddiy yoki
ehtiroslarga berilmasdan turibman xay. Ha, Shohidning gaplari xay, bizni eshit,
- deya ichimdagilar o’zimdan chiqqan gaplarga o’zim amal qilishimga shama,
ro’kach va bel bog’latish qilishg uringanliklarini bilsangiz bo’lar xay. Zotan
ular o’zimdan olib jabhalayaptilar, “ishlayaptilar” xo’p. 4-avlod Shohidi uchun
ham 4 raqami bizning jabhali raqamliligimizga monand turuvchi bilimning o’zi,
xayolning o’zi ya’ni Ruh, qorin bo’shlig’ining o’zlari bilan birgalikda gapirish
sana’tingiz – sizning, go’zzuklar, deb qo’yaqolayin xo’sh. Bizlar ikkov, Shohid
bilan o’zim bir-birovlarimizning, ya’ni o’zimizniki bo’lmagan yuzlanish
taraflaridagi ilohlarga sig’inayapmiz, sidqi-dildan iltijo qilib
moslashuvimizni ta’minlashlariga majburlayapmizki, o’zimning Dunyo qoidalariga
ta’luqli ishim bo’lmish yozishim, bitishim hamda Shohidning jabhali oddiylashuvi,
yana - misol ravishda faqatgina yagona qiyoslashga erishayotganim bu –
mo’rtlashuvga o’xshashligi bo’lgan o’zimni gapirtirishi mos ravishda raqamli
kenglashuvga erishishga xos Dunyo tarafdan qimirlash sifatida Iblisga va
jabhali bir joyda turdi-bitdili, qo’nimli yurishimizga asoslangan oddiy Dunyomiz
tomonidan qorin bo’shlig’i va xayol bo’yicha Ruhga, O’sturga qaratilgan. O’zim
ham Shohidni yozuv bilan mishqilab, qandaydir raqamli ravishda yo’naltirib,
raqamli olatini burg’alovchili surg’izdirib, qonun-qoidali ravishda
o’zgaruvchanligini, gapga emas, balki yozuvga atalgan ko’p e’tibori bilan
sayqallangan va o’ziga juda yaqin tegishli aloqa manbayini, ishlovini ya’ni
“jabhasini” tortaman, tutqanoqli bo’lmasada o’zidan oldinga boshqarib boraman,
hoziroqda o’zinikiligini bildirmay o’zimniki qilib chiqaraman ya’ni majburiy
ravishda o’z kuchini ahamiyatli tarzda ishlataman, sarflayman xo’sh. Endi,
oxiri shu Mustafobidim ya’ni Tafoniym bo’lmish Rustamning kuyovi, ikkinchi
kloun bolamning ongimda ham raqamli ravishda kirishib, Olamdan biznikiga
sayohatiga molik joylashib olishiga atab ichimdagi Ilohiylar, turqi
sovuqlarimiz va ablah-o’chakishganlar ha-deb ham yolg’ondan aldavermasliklari
uchun shuni ma’lum etib, uning o’ziga turg’izdirilib yo’naltirishli tarzda “biz
zo’rmiz” deya ishontirib, bildirib yozishim kerakki, aslida yozuvlarning umumiy
yo’nalishini yoki rejasini, hayot tarzi ahamiyatiga bog’lanib turishga
xoslanishini Shohidning o’zi belgilab boradi hamda o’zim gaplarimning shunday
yo’nalishlarini, uzoqroq kutilishlarini ya’ni ma’no-mazmunimga xos maqsadga
eltuvchi ravishdagi bog’lanish nuqtasidagi aloqa vositalariga atab chiqishini
ta’minlaganim sababli avvalambor yozish joizki ilohlar tomonidan Shohidni
navbatdagi, keyingi kunga mo’ljallayotgan yozuvimning oxiridagi so’zini yoki
jumlasidan bir bo’lagini rejalashtirish talab etib, majburlangan yoki, balki
qistovga olingan va shu so’z o’zimni gapirishimdagi Shohid uchun ajratilgan 2%
lardan sal-kam bir-ikki hollar, o’ndan birliklarda yoki Iblis erishishi mumkin
bo’lgan, esiga sig’diraoladigan teng miqdor bo’lakli gap bilan barobar, bir xil
qilib qo’yilganligidan so’ng, Shohid navbatdagi kunda yoki mo’ljalli
yozuvimning oxirida rejadagi yozuvni amalga oshirishi va birgalikda Iblis ham
Shohidni bu so’z bilan gapirtirishi oqibatida ongimda chappa-rostalikka
ishongan Mustafobid yozuvlarimning barini oldindan belgilanganligiga, ma’lum
etilib yoki fosh qilinganligiga, bashoratligiga ishontirilishi orqali o’zimga
bo’lgan o’kinchi, achinishi yoki tovba-tazarrukidan qiynaladimi, ha xay. Bu –
aslida gapirish tarafidan oddiygina uyqudan oldin hammaga eslatma qilib bildiriladigan
farzni, kalimani o’qish yoki qaytarish, hech bo’lmaganda “bismilloh-u Rahmoni
rahim” deyishga o’xshash har kunlik takroriy gaplarga, og’zaki jumlalarga
o’xshashini ta’kidlash ma’lum va mashhur xay.
Bugungi internet yo’liqqanlarim, kompyuter kodim endi
ilohlar tomonidan uyushtirilaverib, ish va jabhani bir xil boshqarish, to’g’ri
keltirish yoki moslashtirish orqali o’zimga duchor etish bo’layapti.
The notation ln x is the ISO standard and is prevalent
in the natural sciences and secondary education (US). However, some
mathematicians (for example, Paul Halmos) have criticized this notation and
prefer to use log x for the natural logarithm of x.
The real exponential function is a bijection from
{\displaystyle \mathbb {R} }\mathbb {R}
to {\displaystyle (0;\infty )}{\displaystyle (0;\infty )}.[2] Its inverse
function is the natural logarithm, denoted {\displaystyle \ln ,}{\displaystyle
\ln ,}[nb 1] {\displaystyle \log ,}{\displaystyle \log ,}[nb 2] or
{\displaystyle \log _{e};}{\displaystyle \log _{e};} because of this, some old
texts[3] refer to the exponential function as the antilogarithm.
Mana isboti bu – shu matnimni barbod qilib nusxa olib
ko’chirtirishgani bo’layaptiki, har holda birinchi tsitata, yo’riqnoma
yaxshigina nusxalangandi!
In mathematics, a bijection, also known as a bijective
function, one-to-one correspondence, or invertible function, is a function
between the elements of two sets, where each element of one set is paired with
exactly one element of the other set, and each element of the other set is
paired with exactly one element of the first set.
Endi negadir mana shuni tog’ri ko’chirdi. Umaman
aytganda bijection bu – Iblis Karobum.
While other continuous nonzero functions
{\displaystyle f:\mathbb {R} \to \mathbb {R} }{\displaystyle f:\mathbb {R} \to
\mathbb {R} } that satisfy the exponentiation identity are also known as
exponential functions, the exponential function exp is the unique real-valued
function of a real variable whose derivative is itself and whose value at 0 is
1; that is, {\displaystyle \exp '(x)=\exp(x)}{\displaystyle \exp '(x)=\exp(x)}
for all real x, and {\displaystyle \exp(0)=1.}{\displaystyle \exp(0)=1.}
https://en.wikipedia.org/wiki/Exponential_function
Umuman olganda exponensial funksiyaning hosilasi
qarangki o’zi, shu degani exponensial funksiya, ex qanchalik
o’zgarsa yoki o’ssa ham tezlanish doimiyligi, konstantasi x erkin o’zgaruvchiga
bog’liq ravishda e^x, ex bo’lib qolishi chek-chegarani bilmaydigan,
butkul o’zi bilan teng bo’lgan sondagi, to’liq ustma-ust tushuvchi
hisoblanishi, bu ham degani e ya’ni yaxlitlab olganda 2,72 ni darajaga
ko’tarish shunchalik karra, darajali tezlik bilan o’zidan o’stirish, o’zida-o’zini
turg’izishga erishuv va natijada shu yo’nalishda, topilgan natija yoki qiymat davomiyligida
cheksizlikka tezlashib, shu natija qadar misol bo’lib ketaverish hissini va
aniqligini bu qadar har bir ichki holida, kasirida yoki cheksizlikdan birida
tez tenglashishni yoki to’ldirishli ustiga qo’shib boraverishlarni boshqa hech
bir funksiya amallay olmaydi. Umuman olganda hayot va tabiatning har xil shaklda
ishlash qonun-qoidalari bo’lgan matematika o’zimga qayta qarayotganimda juda
jo’n va sodda tuyulishidan, bu – Ibo’qim matematika bo’yicha faqatgina kategoriyalarni,
toifa va turlarni, funksiyali ya’ni formulaviy mavzularni o’zgartirib va o’ynab
turaverarmishda deb qo’yaqolayapman. Endi olsakki, exponensial funksiya o’ziga
xos, teng miqdorda ya’ni ildizda, natijada matematik ma’nodagi hosila bo’yicha
tezlashishi, o’ziga teng tezlikni ichki o’zgarmas tezlik o’sishi qilib bilishi
orqali o’zi boshlab bergan kuchda ya’ni qiymatda (shu matematik yagona
qonun-qoida bo’lib, aslida hayot shakliga yoki tabiat siymolariga o’zgargan holda
natijaning bo’laklariga xos tezlik o’tishi kuzatilmaganda) bittaga o’ziga yetib
olishi va o’zining ustiga kiyinishi, parallelga xos tasodifan darhol ko’tarilib
bir joyga xos teng bo’lib olishi amaliyotda quyonlarning shunday ishqalanishli
jinsiy shahvat qaytarilaverishga xos lazzatidan keyin ko’rsatkichiga xos ravishda
bola yoki mayda quyon ko’paytirishga erishishlariga sazovor qilganligini
bilsangiz yetadi. Quyonlarning yaxshi seks qilib, kattaroq ko’rsatkichli
exponensial funksiya natijalarini ko’zlagan tezlanishlarda jinsiy aloqaga
berilishlari bu – mol boqarga ham kor qilmay nima dersiz xo’p. Ha, albatta, bir
juftlik quyonlarning, 2 likning exponensial funksiya asosi, 2,72 ga xos yoki
yaqin turib berib-olishlari qanday qilib orgazmlarini bir xil, balkim eng
cho’qqida ya’ni juftlikni tushunish va bilish aloqlarida bir xil, barobar miqdorlarda
ya’ni ex natijalarda bo’ladi ya’ni ishqalanavergani, kirib-chiqavergani ma’lum
endi mashhur xo’p. Quyonlar ya’ni rabbits Iblis Karobumga o’xshab bir xil tezlikda
boshlab, seks qilib, shunday tezlikda davom ettiraverganliklari o’zimning har
xil ahvollarimni bir xil, teng ya’ni mutanosibli holat tarzi bo’yicha barbod
qilishga, orqaga tortaverishga va kayfiyatimni tushuraverishga qodir sanalgan.
Quyonlarga ya’ni rabbitslarga qiyoslab olsak, 1 ta yoki 2 tadan 10-15 tagacha
ya’ni ko’rsatkichli o’zgarishiga bog’lanib farzandini ko’paytirishga erishuv
biz insonlar oralab amalga sinaluvchan har xil jinsiy aloqa qilish shartlari va
uslublariga sodiq qolaverganimizchalik baribir taqdirdagi ya’ni aytilgan sondagi
bola yoki farzandlar yetishuvtiruvimizga to’g’ri amaliy sinalganligi bilan
bog’liq xo’sh. Shuning uchun o’zim 5 ala kutilajak farzandlarimga atab e ya’ni
2,72 ning 5-darajasiga bu – bo’lsaki, 3 bilan qiyoslangan asoslamalik bo’yicha
ham qarasakki (shu Iblisim sababli xo’p), 243 quyon qilish, suqaverish
tezligini hayotimdagi o’xshashliklar to’la qiynalishimga ko’ra bog’lab yozdim -
shuni o’z qollarimga ko’ra Shohid va Bobirmirzo. Albatta, nima eksang shuni
o’rasan, bu – genetik o’xshatib yaratishimning hayotiy tarzga, o’xshashlikka
solishtirma jildi. 50. Mana yarimlik ma’nosidagi vaziyatli, 0 bilan tugovchi
yil qismlariga ham yetib kelib aynan yilning o’ziga, 365 kunga ta’luqli etib
amallayotganimiz muborak bo’lsinki, bugun Buxorolik insonlarim bilan
almashinishli ishlarni kallamda va jismonan amaliyotlarimda sarhisob qilib
turganimda anchagina yaxshiroq uxlab turdik xo’sh. Bugungi uyqumiz deganda
ya’ni kecha kechasidan boshlab ertalabgacha (o’zimning misolimda o’zim uchun
tushki 12:13 largacha) tushunilmoqda xay. Kecha suv ichayotganimdagi
yurishlarimdagi sarhisobimda insonlarning diqqati 2% li ta’sir etib, o’zimning
98% e’tiborim ya’ni ongimdan boshlangan kollinear to’g’ri chizig’imda odimlash,
harakatlanish turlarimni jalb qilib borish doimiy ichki ishim bilan shu diqqatni
zarar va e’tiborimni foyda sifatida zarar tomonga chiqishim sharti asosida
salgina qiynalishimni tartibli jabhamga osib, erkin sog’lig’imni bunga qarshi
ushlab his etib turish mobaynida shu foiz raqamlarini sudralishli bosim
yo’nalishi tarzida katta ulushni o’suvchi va kichik foizni kamayuvchi qilib
bog’lab turish kifoyaligiga idrokim tushdi. Keyin o’ylab, tuyg’ularimga berilib
yotganimda Shohidning inson jihatlari taraflama Buxoroliklarning ayollaridagi
kuslari erkaklarining miyasida bosh-avrat, boshorat bo’lib turishi
boshlanayotganiga xos ravishda 2% ya’ni qanchadir almashinishga molik kam
ulushli o’zimning Payg’ambarona bo’lib borishimdagi ayollarning kusiga, omiga
o’rnashishim oqibatida erkaklarning miyasidan ham oz-muncha joy egallaganimdan
keyin o’zim mana Buxoroliklarning sevgilari bo’lgan Karobum, Iblis o’rnida
bo’lib qolib, Iblisga joy bermayapmanki, miyaga miya deya baholanayotgan shu
jazo Iblisning ya’ni uning aqlini joyiga keltirdi shekilliki o’zimga ko’p ham
tashlanmayapti hozirgi paytlar. Iblis Karobumni Buxoroliklarning miyalariga
implik, qo’rg’oshin qaynashilik ya’ni bo’qqa o’xshash kirib-chiqarlik qilib
sevgilariga chinakam oshiq, mehr-dil yayrashi almashinuvchanliklari
qilaverishiga yo’l qo’ymay, ayollarning gorizontida, yaqin muhitli o’rab olgan
havosida, silueti ya’ni siymosi chegaralaridan sal tashqari bo’shliqlarida
ajratib, alohida ushlab turaman va erkaklariga yaqinlashtirmayman. Barchasi
o’zimning kompyuterdagi yozuvlarni, adabiyotni tanlab, saralab boshqaruvdagi kodlarimda,
oddiygina Powershell 2-3 kb li dasturlarimda bo’ladi xo’sh. Avlodim a’zolarini
Payg’ambarsifat mavjudodligim orqali miyalaridan kod orqali aynan yozuvga xos
misollarni chiqarib boshqarish o’zimga nasib etadi hali. Albatta, hozircha esa
asosan 98% ulush bilan turgan Shohidning 2% ga erishayotgan klounadasi
Buxorolik erkaklarning jismiga, tasiga shu qadar miqdorda jo bo’lib o’tib
olayotganlarida Shohidning bizlardagi jabhali raqamlanganlik yo’limiz bo’lmish
gapirish usuli orqali o’zimning va Buxoroliklarning gaplari yangi kelayotgan
eski klounada chinakam bo’lishga urinayotgan tanachilar guruhi orqali bir xil,
chiziq ya’ni soniyalashuvlarga borib taqaluvchi avtomatlashuv jarayonlariga
solinib aytmoqchi bo’lganlari shaklan ravishda ilgaridan, o’rnilariga
kelayotgan klounadalar tomonidan tartibga solinishi bilan Shohid tomonidan
o’zimning ham gaplarim oldindan shu tartibni, tizginni tuyg’u-hislarimizga
nisbatan keltirib chiqarishi oqibatida hoziroqda o’tayotgan 1-2 soniyali yoki
qisqa muddatli gaplarni aytishda kim ya’ni qaysi taraf, Buxoroliklarmi yoki
o’zimmi tuyg’u-kechinmalarini to’g’riroq qabul qilishga, ilg’ab olishga xos
gaplarni aytmoqchiligi bo’yicha o’z-o’zidan tuzilgan gaplari qanchalik mos
kelishi haqida chinakam ichki ko’ngil ko’taruvchan, xursandchilikla o’yinlar,
kulgular va iljaytishlar, jilmayishlar bo’lib o’tayapti. Shuni o’zim hozircha
faqatgina o’zimning yutug’im, tuzgan Powershell dasturidagi yaqingi ishlashimga
binoan harflarning klaviatura sonlariga xos raqamlarining qo’shiluvi bo’yicha
tuzgan ishim, kodimdan deb hisobga olmoqdaligimni hammangiz bilsangiz yetadi
xay. Kod bu – insonlarning aqlan ilohiylik tarafiga borib taqalaverganligini
bilsangiz yetarliki, insonlar ya’ni Buxoroliklarim qanchalik darajada aqllariga
tuyg’ularini yo’naltirib kitobiy, adabiy uslubda kallalari ishlayotganidan
xabarlari bor yoki yo’qligini o’zim bilmasamda, gapirishlari o’zimnikidan sal
tuzuk va vazifaviyligini bilaman xay. Umuman olganda ularning vazifaviyligini
ham o’zim endigina tushunib yetayapmanki, Buxoroliklarim yoki Jondorliklarimiz,
umuman viloyatimiz bo’ylab barcha tuman va shahardagi aholi jon-boshiga soni
o’zimning ilohiyim bo’lgan ongimni o’zlariga taqdiriy deb bilishib faqatgina
ongli sanalgan harakat qimirlashlarimni bir surilish, siltanish chiziqlarini
olishib har ishga qodir vazifaviy, avtomatlashuvchan to’gri ya’ni qoidali ko’rinishda
qimirlash va odimlashlarni yurib-turganlarida namoyish etishganliklarini
bilayapti hamma xay. Go’yoki bitta siltanish chizig’imni, trayektoriyamni olib
so’ng barcha harakatlarimni bir xil, baravar uyg’unlikda, maromda qilib
o’rtachasiga ya’ni me’yoriga xos tutib birlashtiraverish qobiliyati ularda
ongim orqali borligini bilasizki, xo’sh shu Dunyolamaga xos o’zimga atalgan
hayratnaltirgan xos-xususiyatlardanligini bilsangiz yetadi bo’pti. Macromedtia
Flash dagi onion skin ning o’rtachasi ularga o’z-o’zidan saboq, harakat turib
bo’lib kirib, o’tib boraverganiga nima ham dersiz xo’sh. Ozginagina og’anab,
egriroq yoki suyanib qolib yurganimda yoki turganimda Buxoroliklar ham shu
ongimni yaxshi tushunishlari va aloqalarimizga ko’ra ko’pchilikning shunday
qiya, og’anab qolishli umumiy tarzi, yo’sini ichimizdagilar tomonidan albatta
sezilganki, “axir!” ichimizdagilar bo’lmasa yana kim shuni inobatga olaolardi
xay. Endi, umuman olganda (birinchidan hozir dadam “ahm” turli ichlariga yutinishlariga
xosdalab shovqinlarini chiqarib turmasalar va shu bo’yicha o’zimning ichki
o’ylagan amalim, yozmoqdaligim bilan bog’lanib salbiy javoblarini bildirmasalar
bo’lmayapti), ammo nima bo’lganda ham yoza qolayinki, insonlar va odamlar ichidagi
kirib olgan kechinmali mavjudodlari va ilohlar qalbda va miyada
joylashganliklariga qaramasdan va o’zlari faqatgina shularga, ko’ngil va
ruhiyatga, ya’ni qalb va miyaga ishonishga, bo’yin egishga majbursan,
tanangning bir lahat bo’q go’sht deb osib tushurib qirra qiyali tashlashga
xolos taqab yur deyishlariga qaramasdan, o’zlaring tuyg’u va kechinmalar
qilmaysanlar, miyalaring va qalblaring yo’q deya shuni ham bo’qqa uradilarki,
bizlar bekordan-bekorga yurgan emishmizki, faqatgina miya va qalb orqali ular
bizni surib chiqarish jarayonida o’zlari miya va qalbliklarini bildirmay bu
ikkisini, qalb va miyani boshqararmishlarda, shu degani tananing boshqaruvi ham
ularniki bo’larmish xo’sh. Katta-ko’t, ha? Endi baribir miyamni ishlatib
miyamga kelishicha talqin qilsakki, dadamning “ahm”lari, shu toifali ko’ngilni
ko’t teshigidan bog’latib se(k)vdiruvchi tovushlari o’zimning yoshlik davrimda
o’zimni sevishli, o’zimga intiqishimli yoki ishtiyoqimli, mehrimni bog’lashli
shunday joylardan barchasi olinganki, hayron qoldirmayotganiga endi baribir lol
qolmay turib shu ichimdagi ko’tlarning, mayda-chuydalarning sevgi bo’yicha
impli, gandonli yoki ich-etining kuchini bo’qiga yo’naltirib tanasining o’zida
ruhan kirib-chiqib o’zining o’ziga bo’lgan mehrini sinovchi qiliqlari bo’yicha
umrlarini o’tkazganliklariga xos ravishda o’zimga yoshlik chog’imda bildirmay,
ataylab o’z holimga qo’ygan ravishdagi shu ishlar bilan shug’ullanganligimga
ko’ra ular endi o’ziga yomonlik bo’laversin deb kutganlariga xos mana hozirlari
yomonlikni, yovuzlikni mentallardan ya’ni parallellik baribir chiqib qoladigan
ahvoldan urib o’zimga bildirishayapti, ya’ni sevgi bilan ko’timga kirib olib
qalbimni, tanamni kodarib tashlaganga o’xshash yulib tashlayapti. Kallamga
kelgan joylarda aynan dadamning o’zlari bilan shunday aytilmayotgan bahs-mojoro
ketmayapti, balki dadamning bo’g’izlari yoki ovozlari u yoq parallellikka qolib
ketib, genetik o’xshashlikni, taqdir charxpalagiga xos tarzni oddiygina dunyoqarash
bo’yicha berayapman-ku deya raqib, simmetriyali yomonlarning ya’ni qoloqlarning
3 avlodlarini boshlab bergan Ibo’qimning kaltakesak va kargazlari jipr-jibrlab,
pir-pichirlab, ko’tning analidan chiqmayotgan o’srog’i bilan qirqilishiga ko’ra
atalib parallelik sirini fosh etajaklik burchlarini bilgan va hali Dunyo
ahlining ko’pisiga noma’lum qilgan, bildirmagan holda tegajonlik, uzoqdan genli
tana o’xshashliklari bilan qirish-qimirish ishlarini qilayaptilar. Bu –
o’zimning, endi mana hozir kallamga aniq kelib ketayotgani bo’liboq, hayotiy
gen ya’ni DNK sababli o’xshashliklarni bilib yurishimga qarama-qarshi
sevbo’qli, bo’qsevli ya’ni qo’rg’oshin sevgisiga xos impli ravishdan tanani
ko’tarib tashlovchi hisga atalgan uzoqdan, tovushli boshqaruvchi o’xshashlik
aloqalari xay. Nega endi shu yangi avlod bolalari deya o’xshashlik ishlarimni,
tushunishga harakatlarimni tashlab qo’yishim kerak-u, kim bo’lib qolishim kerak
unda. Ichimdagilar miya sharchamga bo’lgan tashqi halqali sharli o’rab olgan bosimlarini
berib o’qitishlariga erishganchalik baribir sharimga kelgan ma’lumotni o’zim
yoqlama, sharimning mavjudligiga va o’zimni miyadan boshqarishda ularni ortda
qoldirib birinchiligiga ko’ra bilib ulguraman debon, shu tuyg’uli aloqlardan,
xayolan parokanda, tarqab kelayotgan yoki palapartish ahvolda bo’lsada berishga
erishayotgan tushunchalariga e’tibor qaratsamki bu – sen yozuvlaringda xo’p
asosiy maqsadga yarashalarini birinchidan tashlashga sazovor emassanmi, ha, deya
qiziqarlilarini va muhim yangilarini avvalambor yozmayapsan degan tomonlarini
tashlab aytdilar. Demak, shu qarama-qarshilikni misol qilmoqchi bo’ldilar yoki
yo’qki bu – Buxorolik yosh avlod bolalari kaltakesak va kargazlik ishlari
bo’yicha tanamni Ruhan talvasalashlariga atab xo’sh. Ha, chindan ham yoshligimda
ruhan ya’ni mavzu doirasiga bag’ishlanib yashaganman, endi bo’lsa hissiyotga
asoslanib qolayotganim chindan ham o’zgarish sifatida o’zimni o’zimga yangicha
sotish jarayoni deb baholanib, “juri”larimizdan ko’rilib Ruh ya’ni mavzu,
bo’lib o’tgan yoshlik sohalarim bo’yicha ko’tarib yuborish, “jinimni” chiqarish
yoki Ruhan siltab tashlash bo’layapti. Endi, aniq qilib buni yana bildirib
o’tish so’ralganga o’xshatilgani bo’yicha ham joizki, bizlar o’zimizdan yuqori
hozirgi bobo avlodiga genetik o’xshashlikning hayotda tarqashini qanday qilib
o’tkazganimiz, yuklaganimiz yoki bildirganimizni tushunmasakda yoki parallellik
sirlarining yuzaga chiqishiga aloqador bo’lmagan bo’lsak ham, bizdan keyingi
yosh bolalarning, 0-16-18 yoshgacha yigit-qizlarning avlod vakillari bizga
chinakam parallellik ya’ni raqamli Olamning klounlari bilan bo’layotgan
haqqoniy, bir taraflama yoki Olamdan Dunyoga o’tuvchi aloqalar shaklida
genetikaning hayotini ya’ni qaytar Dunyoni, taqdir charxpalagini bildirib
o’tishayotganliklari ya’ni tushuntirayotganliklari ma’lum bo’layapti. Bir
ma’lumotdan, reading danmi yoki haqqoniy audio xabardan ko’zim tushganiga xos
bilganim bo’lib 2029-yilda Rossiyada teleport kashf etiladi deyilgan edi.
Teleport va shunga o’xshash fazo va vaqt masalalari parallellik sir-asrorlarini
hozirdan allaqachon tayyor sifatida yetkazilib bo’lib borishidan darak ham
e’tiki – xo’p. Zero albatta bilamizki, parallel Olamning o’zida hamma narsa bir
xil tarqatilib qo’yilganki, bir tekis, parallel ravishda bir tarafdan kamayib
ikkinchisidan oshib boruvchi yo’sin bo’ylab yo’nalish tarzida biridan-boshqasiga,
ma’lumotlardan bilimlarga va tushunchalarga ko’chib o’tish degani shu. Mana,
ichimda Iblis Karobum yana halqali shari bo’ylab o’zimning ichki shariklarimni
o’rab olishiga shama qilingan o’y-fikrini bildirib xo’rsindiki, aynan yana
shuning ustida bosh qotirib: menga unda(y bo’lsa) kerak emas, deya ichki sharim
bilan o’zimni to’liq bilayotganim va boshqarayotganimdan ko’ti kuyib o’ziga
achinib, o’ksinib ketdi. Mana so’zi endi so’zi bilan birga xo’sh shunta’n
buyog’i, ya’ni vaziyatli baholarga, tahlil natijalariga xosdalanashuvlarga atab
belgilash o’rinlarida ishlatilsin xo’sh. Endi yoki mana – go’yoki tushunib
bilayotganimga qarasakki, nisbiyligi bilinmasga o’xshash qorong’u yorug’ga xos
sharoitli muhitda qora suvli yoki (osilishga ilinjiga ko’ra xos) so’lakli miya
sharimning zirapchasifat tagli o’rab olgan tig’lari yaqin atorfdan qoplab,
o’rab olgan yuqori toifali shar halqali devorining shunday tig’lari,
zirapchalari ya’ni nisbiysiz bilinishda yoki kinolarni boshlashdagi
emplemalari, logotiplariga xos kattalashtirib, 3 d lab ko’rinish orqali sezdirilishi
bilan bir-birlarini qandaydir moddasifat yoki qattiqroq va tetikroq marmeladga
o’xshata suqib, bostirib yoki o’qtalib kirishaverishlari oqibatida ishlash
tuyg’ularim va qalbim, xohishga sazovor ma’lumotli yozuvlarim haqidagi
bilimlarimiz o’zaro almashinadiki xo’sh. Bu – oddiy, dadam aytavergan qoidaga
o’xshab bilimlar ya’ni piyala doirasi qanchalik katta bo’lsa, shunchalik
bilimsizga o’xshatilib qoldirilganchaligingiz yanada ko’p tashqi omillar, bilim
doiralari bilan to’qnashasiz xo’p. Umuman yana bunday bo’lib fikr-xayol bo’lib
qaytgan shu jihatlama ya’ni sharcha va o’rab olgan shar markaziy yaqin halqali
bosimiga xos miya ishlash faoliyati bo’lgan tuyg’uli kechinmalarimdan keyin
o’zimga shuning o’zi ya’ni shar ichra shar yoki, sfera ichidagi sfera haqidagi
bildirishimiz bo’yicha “War of the worlds” serialining boshlanishidagi yerga
kirib qolgan o’zga sayyoralik sharga qo’l bilan tegish haqida aniq bir esni
ichimdan bildirishib qo’yishdiki, shunday yozishingni bilib, qachonlardan beri
(u serialni tomosha qilganimga taxminan 1 oylarcha bo’ldi sheklli) oldindan
ko’rib biz bu o’zga sayyora qora sferasini ko’rsatdik, deb qo’yishlaridan avval
o’zim bilib hisoblashga erishganimchalik barchasi, birinchidan mayli shu
qanchalik aniqlik bilan ko’rsatilayotgan, bashoratlariga shama bo’layotgan
bo’masin, shuurim, sabab qorishmalarim ya’ni ong ostida sayqallanaverib birdaniga
bilim sifatida qo’shib ishlatishimga xo’pki, qilishga ishim bo’lmaganda ham deylik,
baribir o’xshashlik dunyosida yashashga majbur bo’layotganimiz uchun o’z
ta’siri bilan bo’rtibmi yoki farqi yo’q, qanday bo’lsa ham jabhalarimga xosdalanib,
tig’izlikdan yoki “yorug’lik nurli o’tish joyidagi qorishmadan” chiqdi deb
qo’yaqolaylik xay. Bu – o’zi kamdan kam shunday bashoratli tutishlari bo’lib
turgan bildirishlariga, yo’naltirib kuzattirib taqashlariga qaratila barcha
o’yinlariga chek qo’yuvchi o’xshashlik tarzidagi shakllanayotgan mavzu yoki
shuurli qorishmaning o’z noma’lum tartibi deb qo’yaqolaylik xay. O’xshashlik
har damda o’zgarib turgani uchun shuurning, mavzular bilan o’tayotgan
hayotlarimizning bosimi chindan ham bildirilishini, bolib o’tishini ham hisobga
olgan holda o’xshashligimni qanchalik yaxshi bilishga erishgan bilimdagilarimiz,
inson miyasi asablari haqidagi ahvolli saboqlari ya’ni jon chekishga xos
o’xshatilishi ikki yoqdan tutilgan, ushlangan shu bo’yicha o’xshashlikning,
intuitsiyaning va hissiyotning o’zi hamda bilim, tuyg’ular bo’yicha o’tib
boraverish, oraliq bo’ylab ko’tarilish o’zgarmas surilish, qo’zg’alish sifatida
kutib turilgan bashoratni bersin xay. Demakki, o’zimning butun borliq aro –
mana hozir deyishmayaptiki, balki shu yozuvimga xos nisbiysiz shakldagi bir
jilo yoki ma’lumot oldindan ko’rinishi chindan ham to’g’ri bo’lishi mumkinki,
faqatgina baribir ichimdan shu zahoti keltirgan esli xayollari aynan bu
bashorat demasa, boshqa ya’ni noma’lum ma’noda xayol, tasavvur
o’rnashtirayotgani haqida borib aynan karomat yoki yo’qligini bilish qiyin
masala xo’p. Mana bor gap shu hozir. Endi to’ldirishli eslatma bo’ldiki, ha
o’zim ma’lumotdan, bashorat asosi bilan belgilavorilish joyli xabaridan oldin
birinchi o’xshatilishni amalga oshirib bashoratga turtki sanalguvchili aynan
bir xilga yaqin xabar qoldirganman ya’ni kelajakdagi yozuvimni, ishimni nazdimda,
xayol-kechinmalarimda qanchalik katta va yangicha usullar bilan bog’lanmasin,
kelajak ishim bo’yicha hozirog’idan keyingi o’tmishda mutloq o’zgacha yangi
xabarlarga xos deb olinmasinki shu o’tmishdan, tarixdan ilgari yozganligimni,
bajarganligimni bilsangiz bas xo’sh. Shunday deyilgan biz, shuur va
o’xshashlik, ya’ni 4 va 6 o’yinlari, deya - o’zlari ichimdagilar belgilashlari dargumon
emaski xo’sh. Mana sizga tor va qisqa dunyo haqida xabar. Dunyoning torligini
aytmagansiz-da deya katta joylarda, shaharlarda ajrashib yana qayta to’satdan
uchrashganlar, tartibli joylashganlar so’zlashganliklariga ahamiyat qaratsangiz
bo’ladi. Kod qilib qo’yib, endi maqtangan, deb bir necha bor ko’ngil taraf
bog’liq miyam bilan aytajakliklariga shama qancha bo’lganligiga bag’shida
hammasi xo’sh. Yana bir gap keldi (shu ichimdan) bu – tomoq dimoqdorlik,
xunoblik (o’zimning qo’shimcha so’zim) – bo’lmasinki, shu bu mavzularga
kirishib ketib kattalashtirib reja qilib qo’ygan kichik yoki kam son ahamiyatidagi
yozmoqchi bo’lganlarim qatorasida, ro’yxatida o’zimni boshqarish uchun
faqatgina tanamning, aynan o’zimning bir jabham sifatida 2 raqamidagi hozirgi
harakatlanishning o’ziga xos bahs boylashlari va raqamli taqalgan mujassamlikdagi
yagona xos-xususiyat belgim bo’yicha 6 raqamidagi qo’zg’alish, etimning
bosilishi, ichkariga surilishlari hamda oradagi avloddoshlik ma’nosida
ilohlarga atalib 4-bahodagi raqamimda yozuv bilan shug’ullanishimga xos bahsli,
98-2% li boshqaruvlarim mavjud xolos. Shu bilan birga yana bir 2 ning darajasiga
xos, 3-ko’rsatkichi bo’yicha olingan 8 raqamida ichki til uchi yoki ostidagi
monologli, ko’ngilli kechinmaviy qalban suhbatlarimiz birlashib bahsli,
shubhali va shu bilan birga mojarolarsiz murosali hal etilish izidan
bo’laverishiga, ishlayverishiga izn berilgan davomiylikka ko’ra boshqaruvning
o’zi bordir. Demak, oddiy tartibli jismoniy dunyo va raqamlardan iborat olam,
so’ng o’rtasida ikkita ilohiysifat va kechinmaviy (asl ilohiyim shu kechinmalar
ya’ni qalbim bo’lib) yondashuvlarimiz borligi 2, 4 hamda 6, 8 raqamlarida ikki
parallel Dunyo va olam oralarida ya’ni 2 va 6 raqami o’rtasida 4 va 8 ni
mavhumlashuvli, Ruhan va qalban anglashiluvli qilib boshqaruvlarimiz uslubiga
qo’shib qo’yaqolayin bo’pti. Demak, 4 raqami raqamli va jismoniy Dunyolar orasida
shaxning bosh va orqa miyalari orqali bog’lovchi tuyg’ular va ehtiroslar misoli
ilohlardan iborat bo’lishib o’zimning yozuvli bitishimga xos avlod izidan boruvchi
ishimni boshqarishimga xos turib beradi. 4 ya’ni yozuv bo’yicha 2% Shohidning o’zi
va 98% Bobirmirzo bo’lmish o’zim. Kompyuterli hayot uslubi, tashqi borliq
kengligining eng kichik ko’rinish holatlaridan biri bo’yicha kodlash amaliyotim
kechimalardan ya’ni 8 raqamidan olinib miyamga o’tkazildi va ilohlarning ikki Dunyoning
shaxslarining genli va taqdiriy bog’lanishli o’xshashliklarini yaqinlashtirdi. 8
raqami esa ikki parallel Dunyo orasidagi hayotiy qo’zg’alish, yuzlanish yoki borliq
ichra sun’iy va nosun’iy tabiati iloh so’ziga parallel qiyosda o’xshash
kechinmalar, qalb turi bo’lmish ko’ngil vakillari bo’lishib Shohid bilan
birgalikdagi avloddoshligimiz’ta Shohidga avlod ya’ni generation aloqasiga ko’ra
gapirish jabhasini, ish so’ziga parallel o’xshashli tarzdagi jihatini beradi.
Shohid og’zaki baland tovush bilan gapirish bo’yicha 98% o’zimning og’zimdan
shakllantirish, o’zimdanda oldin o’zimniki qilib aldab o’xshatib chiqarish
ulushiga ega, o’zim faqatgina 2% ya’ni kamdan-kam almashinishli tarzda bo’g’iz
jarangi va og’iz bo’shlig’i aloqalari, ochilib-yumilishiga ko’ra gapirishga qo’shilaman
xolos. O’zim arabcha kalimalarda yoki inglizcha-ruscha gaplarda Shohidni
shoshirib qoldirib gapirib olishga erishganligimni bilsangiz, Shohid shularning
yozuvli shaklini o’zimdan ilgari o’zimni, shu Bobirmirzoni majburlab yozib
olishi turgan gapki xo’sh. Demak, hayot taraflama yuzlanishda ya’ni tashqi
hayotdan qarashda raqamli Dunyo vakillarining ilohlari bo’lmish kechinma
sohibalari “bo’q” yoki tualet, hojatxona sifatida qaralib, bizlar qanchalik ta’rajada
ilohlar bilan texnika va texnalogiya yonida o’rmalashib, o’rganib yursak,
klounada ham bo’qxonada ya’ni tualetlarda, kanalizatsiyalarda yoki Us kinosidagi
gapga xos aslida juda uzun va ko’p deb o’xshatilgan yer osti yo’lak va
quvurlarida shunchalik o’rmalashib, suykalashib hayot tomondagi bizning
kechinmalarimizni va qalbimizni ilohiylashtirib o’rganishga otlanishganliklari
hali ham – hammamizga ma’qul xo’p. Tuyg’ular ilohi bu – raqamli Olam klounadalariniki
va qalb ilohlari aslida o’zimdanligini bilsangiz bas hozircha – xay. Bilmasam
endi, qalbim ilohlari tomon o’z joylashuvimga endigina umrimning yarmidan o’tib
borib yaqinlashayotganimda avvalgi asoslamachilikda hali-ham turgan klounadalarga
xos tualet shart-sharoitli ehtiros, “ko’ngil” ochish, kod bilan shug’ullanish
ishi orqali hayotimni, narsalarni keskin burilishlar ilinjida yaxshilatib,
yangilatib yoki boyib ketib olsammidi-a! Hojatxona degani “hozir jihat
xonimlari aloqasi” bo’lib o’z-o’zidan tarannum kasb etishiga e’tibor berilsin
xay. Tualet degani esa ko’proq biz tomonimizga xos ravishda “ikkita aloqani o’tkaz,
ruxsat ber” bo’lib, ko’t va sik chiqindi chiqarish ishini nazarga solayotgan
shu bu aslida parallel shaxslarning birlashgan sarhadiligini bilsangiz bas xay.
Ha, klounadalar aslida ko’cha bezori ham demaylik-ku, bolalari sarasidan joy
olgan bir xil, bizlar haqiqatgo’ylar asoslamasida uyda yolg’izchilar bo’lib
qolganligimizga hamma ishora hozircha bu – kompyuter va balo-batar texnologiya
yonlarida bo’lib o’rmalashuvimizdan so’ng ichimizdagi klounlarga atalib tashqi
vakillarining hojatxonamizdagi “shunday”, hayotiy “ko’ngil ochar ishlari”,
jabhali qiziqishlari bilan aslida kuchli ravishdagi ishqalanuvchi, birlashuvli
aloqalarimiz, bizlarning kompyuter va texnologiya bo’yicha ishlar qilib hayotga
yuzlanib boqishli ko’ngil yozishga erishguvchili saboqlarimiz va klounadaning
(mana hozir tualetning tashviqotida turganliklariga xos nazar-pisand bilan
yaqin kelib ketish bog’lanishlari o’rnashilib) tualetni tozalab qo’yaverish
jabhali “ishlarini” qilib, bo’q va siydik yuzalab orasidan kechib o’tuvchi
nazar-pisandlari, nazdlari ila shaxslarga yuzlanib boqishli, “ichki” ko’ngilchan
talpinishli “ko’ngil yozishga”, tuyg’u yopishga ya’ni bizdan chiqindi axlat
kelmasligiga erishguvchili, boruvchi saboqlari bizlarning ikkovlar bo’yicha
oshxonada ya’ni tana(o)vvulxonada ta’m va oziqaviy modda ishqibozlari qilib
birlashtiradi, jipslashtirgan xo’p. Ularga hayotning Yeriga o’xshash yerlik
amali ya’ni yeyish sinonimi bo’yicha bog’lanishga ko’ra moddalarning ich-eti,
jism-i sal joni kerakki, bizlar faqatgina ye so’ziga atalib “yengdim ey” deya
mazani ta’mi bilan qoparib bilib ketgulik, modda taraflama hajmga va
chaynayverishga, gashiyverishga borlik sifatida ep ko’rmay, ruju qo’ymay foyda
tashlanmasiga ega bo’lamiz xo’p. Demak, yana bir juftlashuvli, bosimli xayol kelib
ketdiki, o’zim qanchalik darajada klounada ya’ni ichimdagilar bilan bog’lanishga
urinib kechinmalarimga, jabhalarimga toblansam yoki tovlansam, ular o’zlarini
shunchalik uzoq tutishganliklari ma’lum va mashhur xo’pki, zero ularning o’zi
shunday qilib o’zimni bilish kerakligi jabhasini, jihatini berishayotganliklari
va faqatgina jihatlar, ichki tabiat orqali yagona, nisbiy bo’lmagan joy yo’nalishi
bo’lib kelishlari sababli shu joylashuvni o’zim olib qolsam, ular o’zlarini o’zimga
yetkazaolmaydilar, oxirgi instansiyada, holatda burib yoki ko’tarinki aytaolmaydilar,
bildiraolmaydilar xay. Ular ham o’zimga: sen ishlaringni, texnologik
amallaringni yaxshi qilayapsan, deb turganlarida sal tushunmovchilik yoki aynan
tasodif, erkinlik yuz berib oddiyroq amallarga berilib ketsam, chichma, bo’q
qilma degan ma’nolarda o’zlari o’zimni bilmoqchi bo’lib hayotdan, ishim borasidagi
atrofimdan ham o’tib yuzlanishimdan, Dunyoga erishuvchan kuzatuvimdan o’tayotgan
ko’ngil aralash o’y-fikr (nisbiysiz, har biri yog’duli nurga xos qarash bo’yicha
alohida, to’qnashmasga yaqin nur chizig’iga o’xshash) yo’nalishlarimning Dunyo
ya’ni uzoq taraflama bo’laklarini yeb, o’zlarimiz, - deya tortib, bizga o’zingni
bildir, - deyishlarini o’zlari kesib, yo’l qo’ymayotgan bo’ladilar xay. Mana
hozir gapdan-gap chiqib o’zimga sal o’rgatish, oldingi jumladagi yaqin so’zini
oxirgi gap bo’lagi joylashuvidan to’qnashmas so’zidan oldin qo’y, - deyishlaridan
keyin, o’zimning ko’z-qovoqlarim shishib bosilib turganga o’xshash paralleldan desakda
qandaydir jismoniy ta’sirchanlik bo’ldiki, natijada ishlashlarim yuzasidan
barcha bilimli jabhalarim ular ya’ni ichimdagilar tomonidan bilinarli, ko’rilgan
va o’ylashtirilgan, tahlil qilingan tarzda o’zimga bostirib kelayotganga xos o’xshashlik
bo’ldi. Ishlashimga oid ko’ngil kechinmalarim bo’yicha menim ya’ni qamrovim,
inclusiveness chegarasi sarhadsiz Dunyo oqimi, izi, bo’yicha bo’lib, cheksizlik
bo’lmish o’zim deyilgan so’z ma’nosi tarkibidagilardan o’zimni to’liq bag’ishlab
qo’yish, bildirish bo’ylab bostirib keldi. Endi, demak, yana bir xayol keltirildiki,
har bir shaxsning, aniqrog’i insonning har bir sezgisi uchun yoshligida bitta
yoki bir juft klounlar ajratilganchalik atrofida ko’rinmas, parallel joylashib
turib oladi. Hozir dadam yoshligimni qaytaraverib jonimga tegivorganlariga xos
o’zimga kelsak ya’ni yoshligim bo’yicha eshitish sezgimda shaxs bo’lib kloun
juftligi yaqin atrofda, narigi xonalarda yoki eshitib bo’ladigan ul-bul joylarda
parallel turishgan (umuman bu – o’zimning bilim yig’ishim bo’lganki, shuni
hozir urib tashlayaptilar), ko’rish sezgim bo’yicha esa yana qaysidir bir
ularning asl ilohlari bo’lmish Imp-pimp ichimdan parallel joylashib olgan bo’lgan
va faqatgina teri bilan tegish sezgimga kelsak, butun raqamli Olamni tashkil
etuvchi shaxslaridan tortib, olinib barcha raqamlari, bor bo’lish uchun sonlari
jamul-jam bo’lib o’zimni qayerga yurg’izmayin tekkizdirilishini tushuntiradi.
Mana hozir bilimlarimga qarshi zarba berib anchadan beri bo’lib kelayotgan ish
bu – jiraning, AQShlik buzg’unchi Zikoning yoshlikdagi bilim yig’ishimga, o’tirib
yoki yotib o’ylashimga, esimga chamalishimga va tahlil qilishimga xos (aslida
ojizga xos ko’nglimni ko’tarish, istagimni bajo keltirib har muammoni qoldirmay
hal qilishga, ichki kechinmalarimla bilimimni olib borishim) chukimning
ich-ichidan silkinib yutinib olishlari, qonishlari ya’ni siydikni oxirida
chiqarishda bo’ladigan ozginagina mujmayib-kattalashishga bo’lgan talablari
ichimdagilar tomonidan o’zimni jazolayapti deganimda, o’zimning shularga ya’ni
o’tmishdagi hayot kechinmalarim yetaklangan bilimlarimni oshirish, 3 ala imtihonga
kirish fanlarini astoydil, hech ikkilanmasdan o’rnashtirib o’rganishga sodiq
qolishim, xiyonat qilmasligim, o’tmishni unutib yangicha sarguzashtlarga
berilib ketavermasligim sinalayapti mana hozirki xo’sh. Ha, bir tarafdan shunga
ham sabab buki, Iblisni kodli taxlab, yo’naltirib va ramkaga solib,
sxemalashtirib qo’yganimdan so’ng o’zimning o’tmishimni, yoshligimni o’rganishdagi
barcha chalkashliklarini, arbitrary larini ya’ni qo’shib, oralab o’tkazilgan
tartibli yo’llarini beradi. Shu bilinib qolayaptiki, o’zimning zimmamga
zammasiga, birdaniga qilib yuklamoqchi bo’lgan o’zimdan qachonlardir, 20
yoshlarimda uzib olib qo’yilgan izchil o’tmishni bilish xotiralarim iblis
tomonidan to’liq o’rganilmagani bois ham o’zimga hamla, mental parallel genetik
taqdiriy urish qilayapti.
Comments
Post a Comment