uzbek language siteenglish language site

Nima t'eyin xo'sh

 

49. Demak, bugungi blogpost imni adashib 59 deb tartiblab ketibman, uzr xo’p. Umuman yana qo’shimcha qilib yozajakligim shu e’tiki, agar odam jihatlari bilan ishlayotganimda raqamli Dunyo sharafiga yozuvlarim 4 raqamidagi qimirlash bilan bir joyda, yo’nalishli turlardan birida bo’lib, o’zimning tez yozish tartibimgacha Shohid hali beri 2% i bilan yetib kelmaganligini, birinchidan hali oddiy qimirlashlarimnimiyey yoki boshqa jabhalarimni, jihatlarimni faqatgina 2% li bajarishga erishibgina qolib, ikkinchidan kun bo’yi ishga kirishganimdan beri yozayotganim uchun vaqt bo’yicha 2% i tezda tugab bo’lganligini inobatga olsa ham bo’laveradiki, ammo o’zim 2% li o’xshashlik qilib kallamni ishlatib, hisob-kitob amaliyoti bilan shug’ullanib yoki g’oyalarimg fikrlarimni birlashtirib miya to’liq ishlash sarhadidan ozginagina olayotgnimni bilsangiz, bitiklarimni ya’ni yozuvlarimni to’liqlayin ravishda, qo’l bilan terish va hisoblab topishda faqatgina o’zim ishtirokimla faoliyat yurg’izayapman. Ha, o’zim uchun ishlash, yozish bu – Dunyogashtalikning narigisi bo’lmish raqamli Olamning keng sarhadlari oralab sayr qilishdangina iboratligini bilingiz xo’sh. Endi esa Shohidbekingiz bo’lsa agar, o’zimni pir-pirratib uchirtirib, eplab bilib jihatimga egalik qilishga xos gapirish jabhamni, gapirishlarimni samarador, o’xshashlikla va ketma-ket izchil darhol o’garishli xayol yoki bilim bilan kutib turib moslashtirib yasashga qodirki, xo’p bu – uning jabha o’rganib “ishlashi” xo’p. Qissadan-hissa uning shu qilmish qidirmishini ham o’zim endigina tushunib yetdim, ha, nahotki o’zimni yulib gapirtirayapti deya lol qolgan ahvolda doimigiga o’xshab jim, oddiy yoki ehtiroslarga berilmasdan turibman xay. Ha, Shohidning gaplari xay, bizni eshit, - deya ichimdagilar o’zimdan chiqqan gaplarga o’zim amal qilishimga shama, ro’kach va bel bog’latish qilishg uringanliklarini bilsangiz bo’lar xay. Zotan ular o’zimdan olib jabhalayaptilar, “ishlayaptilar” xo’p. 4-avlod Shohidi uchun ham 4 raqami bizning jabhali raqamliligimizga monand turuvchi bilimning o’zi, xayolning o’zi ya’ni Ruh, qorin bo’shlig’ining o’zlari bilan birgalikda gapirish sana’tingiz – sizning, go’zzuklar, deb qo’yaqolayin xo’sh. Bizlar ikkov, Shohid bilan o’zim bir-birovlarimizning, ya’ni o’zimizniki bo’lmagan yuzlanish taraflaridagi ilohlarga sig’inayapmiz, sidqi-dildan iltijo qilib moslashuvimizni ta’minlashlariga majburlayapmizki, o’zimning Dunyo qoidalariga ta’luqli ishim bo’lmish yozishim, bitishim hamda Shohidning jabhali oddiylashuvi, yana - misol ravishda faqatgina yagona qiyoslashga erishayotganim bu – mo’rtlashuvga o’xshashligi bo’lgan o’zimni gapirtirishi mos ravishda raqamli kenglashuvga erishishga xos Dunyo tarafdan qimirlash sifatida Iblisga va jabhali bir joyda turdi-bitdili, qo’nimli yurishimizga asoslangan oddiy Dunyomiz tomonidan qorin bo’shlig’i va xayol bo’yicha Ruhga, O’sturga qaratilgan. O’zim ham Shohidni yozuv bilan mishqilab, qandaydir raqamli ravishda yo’naltirib, raqamli olatini burg’alovchili surg’izdirib, qonun-qoidali ravishda o’zgaruvchanligini, gapga emas, balki yozuvga atalgan ko’p e’tibori bilan sayqallangan va o’ziga juda yaqin tegishli aloqa manbayini, ishlovini ya’ni “jabhasini” tortaman, tutqanoqli bo’lmasada o’zidan oldinga boshqarib boraman, hoziroqda o’zinikiligini bildirmay o’zimniki qilib chiqaraman ya’ni majburiy ravishda o’z kuchini ahamiyatli tarzda ishlataman, sarflayman xo’sh. Endi, oxiri shu Mustafobidim ya’ni Tafoniym bo’lmish Rustamning kuyovi, ikkinchi kloun bolamning ongimda ham raqamli ravishda kirishib, Olamdan biznikiga sayohatiga molik joylashib olishiga atab ichimdagi Ilohiylar, turqi sovuqlarimiz va ablah-o’chakishganlar ha-deb ham yolg’ondan aldavermasliklari uchun shuni ma’lum etib, uning o’ziga turg’izdirilib yo’naltirishli tarzda “biz zo’rmiz” deya ishontirib, bildirib yozishim kerakki, aslida yozuvlarning umumiy yo’nalishini yoki rejasini, hayot tarzi ahamiyatiga bog’lanib turishga xoslanishini Shohidning o’zi belgilab boradi hamda o’zim gaplarimning shunday yo’nalishlarini, uzoqroq kutilishlarini ya’ni ma’no-mazmunimga xos maqsadga eltuvchi ravishdagi bog’lanish nuqtasidagi aloqa vositalariga atab chiqishini ta’minlaganim sababli avvalambor yozish joizki ilohlar tomonidan Shohidni navbatdagi, keyingi kunga mo’ljallayotgan yozuvimning oxiridagi so’zini yoki jumlasidan bir bo’lagini rejalashtirish talab etib, majburlangan yoki, balki qistovga olingan va shu so’z o’zimni gapirishimdagi Shohid uchun ajratilgan 2% lardan sal-kam bir-ikki hollar, o’ndan birliklarda yoki Iblis erishishi mumkin bo’lgan, esiga sig’diraoladigan teng miqdor bo’lakli gap bilan barobar, bir xil qilib qo’yilganligidan so’ng, Shohid navbatdagi kunda yoki mo’ljalli yozuvimning oxirida rejadagi yozuvni amalga oshirishi va birgalikda Iblis ham Shohidni bu so’z bilan gapirtirishi oqibatida ongimda chappa-rostalikka ishongan Mustafobid yozuvlarimning barini oldindan belgilanganligiga, ma’lum etilib yoki fosh qilinganligiga, bashoratligiga ishontirilishi orqali o’zimga bo’lgan o’kinchi, achinishi yoki tovba-tazarrukidan qiynaladimi, ha xay. Bu – aslida gapirish tarafidan oddiygina uyqudan oldin hammaga eslatma qilib bildiriladigan farzni, kalimani o’qish yoki qaytarish, hech bo’lmaganda “bismilloh-u Rahmoni rahim” deyishga o’xshash har kunlik takroriy gaplarga, og’zaki jumlalarga o’xshashini ta’kidlash ma’lum va mashhur xay.

Bugungi internet yo’liqqanlarim, kompyuter kodim endi ilohlar tomonidan uyushtirilaverib, ish va jabhani bir xil boshqarish, to’g’ri keltirish yoki moslashtirish orqali o’zimga duchor etish bo’layapti.

The notation ln x is the ISO standard and is prevalent in the natural sciences and secondary education (US). However, some mathematicians (for example, Paul Halmos) have criticized this notation and prefer to use log x for the natural logarithm of x.

The real exponential function is a bijection from {\displaystyle \mathbb {R} }\mathbb {R}  to {\displaystyle (0;\infty )}{\displaystyle (0;\infty )}.[2] Its inverse function is the natural logarithm, denoted {\displaystyle \ln ,}{\displaystyle \ln ,}[nb 1] {\displaystyle \log ,}{\displaystyle \log ,}[nb 2] or {\displaystyle \log _{e};}{\displaystyle \log _{e};} because of this, some old texts[3] refer to the exponential function as the antilogarithm.

Mana isboti bu – shu matnimni barbod qilib nusxa olib ko’chirtirishgani bo’layaptiki, har holda birinchi tsitata, yo’riqnoma yaxshigina nusxalangandi!

In mathematics, a bijection, also known as a bijective function, one-to-one correspondence, or invertible function, is a function between the elements of two sets, where each element of one set is paired with exactly one element of the other set, and each element of the other set is paired with exactly one element of the first set.

Endi negadir mana shuni tog’ri ko’chirdi. Umaman aytganda bijection bu – Iblis Karobum.

While other continuous nonzero functions {\displaystyle f:\mathbb {R} \to \mathbb {R} }{\displaystyle f:\mathbb {R} \to \mathbb {R} } that satisfy the exponentiation identity are also known as exponential functions, the exponential function exp is the unique real-valued function of a real variable whose derivative is itself and whose value at 0 is 1; that is, {\displaystyle \exp '(x)=\exp(x)}{\displaystyle \exp '(x)=\exp(x)} for all real x, and {\displaystyle \exp(0)=1.}{\displaystyle \exp(0)=1.}

https://en.wikipedia.org/wiki/Exponential_function

Umuman olganda exponensial funksiyaning hosilasi qarangki o’zi, shu degani exponensial funksiya, ex qanchalik o’zgarsa yoki o’ssa ham tezlanish doimiyligi, konstantasi x erkin o’zgaruvchiga bog’liq ravishda e^x, ex bo’lib qolishi chek-chegarani bilmaydigan, butkul o’zi bilan teng bo’lgan sondagi, to’liq ustma-ust tushuvchi hisoblanishi, bu ham degani e ya’ni yaxlitlab olganda 2,72 ni darajaga ko’tarish shunchalik karra, darajali tezlik bilan o’zidan o’stirish, o’zida-o’zini turg’izishga erishuv va natijada shu yo’nalishda, topilgan natija yoki qiymat davomiyligida cheksizlikka tezlashib, shu natija qadar misol bo’lib ketaverish hissini va aniqligini bu qadar har bir ichki holida, kasirida yoki cheksizlikdan birida tez tenglashishni yoki to’ldirishli ustiga qo’shib boraverishlarni boshqa hech bir funksiya amallay olmaydi. Umuman olganda hayot va tabiatning har xil shaklda ishlash qonun-qoidalari bo’lgan matematika o’zimga qayta qarayotganimda juda jo’n va sodda tuyulishidan, bu – Ibo’qim matematika bo’yicha faqatgina kategoriyalarni, toifa va turlarni, funksiyali ya’ni formulaviy mavzularni o’zgartirib va o’ynab turaverarmishda deb qo’yaqolayapman. Endi olsakki, exponensial funksiya o’ziga xos, teng miqdorda ya’ni ildizda, natijada matematik ma’nodagi hosila bo’yicha tezlashishi, o’ziga teng tezlikni ichki o’zgarmas tezlik o’sishi qilib bilishi orqali o’zi boshlab bergan kuchda ya’ni qiymatda (shu matematik yagona qonun-qoida bo’lib, aslida hayot shakliga yoki tabiat siymolariga o’zgargan holda natijaning bo’laklariga xos tezlik o’tishi kuzatilmaganda) bittaga o’ziga yetib olishi va o’zining ustiga kiyinishi, parallelga xos tasodifan darhol ko’tarilib bir joyga xos teng bo’lib olishi amaliyotda quyonlarning shunday ishqalanishli jinsiy shahvat qaytarilaverishga xos lazzatidan keyin ko’rsatkichiga xos ravishda bola yoki mayda quyon ko’paytirishga erishishlariga sazovor qilganligini bilsangiz yetadi. Quyonlarning yaxshi seks qilib, kattaroq ko’rsatkichli exponensial funksiya natijalarini ko’zlagan tezlanishlarda jinsiy aloqaga berilishlari bu – mol boqarga ham kor qilmay nima dersiz xo’p. Ha, albatta, bir juftlik quyonlarning, 2 likning exponensial funksiya asosi, 2,72 ga xos yoki yaqin turib berib-olishlari qanday qilib orgazmlarini bir xil, balkim eng cho’qqida ya’ni juftlikni tushunish va bilish aloqlarida bir xil, barobar miqdorlarda ya’ni ex natijalarda bo’ladi ya’ni ishqalanavergani, kirib-chiqavergani ma’lum endi mashhur xo’p. Quyonlar ya’ni rabbits Iblis Karobumga o’xshab bir xil tezlikda boshlab, seks qilib, shunday tezlikda davom ettiraverganliklari o’zimning har xil ahvollarimni bir xil, teng ya’ni mutanosibli holat tarzi bo’yicha barbod qilishga, orqaga tortaverishga va kayfiyatimni tushuraverishga qodir sanalgan. Quyonlarga ya’ni rabbitslarga qiyoslab olsak, 1 ta yoki 2 tadan 10-15 tagacha ya’ni ko’rsatkichli o’zgarishiga bog’lanib farzandini ko’paytirishga erishuv biz insonlar oralab amalga sinaluvchan har xil jinsiy aloqa qilish shartlari va uslublariga sodiq qolaverganimizchalik baribir taqdirdagi ya’ni aytilgan sondagi bola yoki farzandlar yetishuvtiruvimizga to’g’ri amaliy sinalganligi bilan bog’liq xo’sh. Shuning uchun o’zim 5 ala kutilajak farzandlarimga atab e ya’ni 2,72 ning 5-darajasiga bu – bo’lsaki, 3 bilan qiyoslangan asoslamalik bo’yicha ham qarasakki (shu Iblisim sababli xo’p), 243 quyon qilish, suqaverish tezligini hayotimdagi o’xshashliklar to’la qiynalishimga ko’ra bog’lab yozdim - shuni o’z qollarimga ko’ra Shohid va Bobirmirzo. Albatta, nima eksang shuni o’rasan, bu – genetik o’xshatib yaratishimning hayotiy tarzga, o’xshashlikka solishtirma jildi. 50. Mana yarimlik ma’nosidagi vaziyatli, 0 bilan tugovchi yil qismlariga ham yetib kelib aynan yilning o’ziga, 365 kunga ta’luqli etib amallayotganimiz muborak bo’lsinki, bugun Buxorolik insonlarim bilan almashinishli ishlarni kallamda va jismonan amaliyotlarimda sarhisob qilib turganimda anchagina yaxshiroq uxlab turdik xo’sh. Bugungi uyqumiz deganda ya’ni kecha kechasidan boshlab ertalabgacha (o’zimning misolimda o’zim uchun tushki 12:13 largacha) tushunilmoqda xay. Kecha suv ichayotganimdagi yurishlarimdagi sarhisobimda insonlarning diqqati 2% li ta’sir etib, o’zimning 98% e’tiborim ya’ni ongimdan boshlangan kollinear to’g’ri chizig’imda odimlash, harakatlanish turlarimni jalb qilib borish doimiy ichki ishim bilan shu diqqatni zarar va e’tiborimni foyda sifatida zarar tomonga chiqishim sharti asosida salgina qiynalishimni tartibli jabhamga osib, erkin sog’lig’imni bunga qarshi ushlab his etib turish mobaynida shu foiz raqamlarini sudralishli bosim yo’nalishi tarzida katta ulushni o’suvchi va kichik foizni kamayuvchi qilib bog’lab turish kifoyaligiga idrokim tushdi. Keyin o’ylab, tuyg’ularimga berilib yotganimda Shohidning inson jihatlari taraflama Buxoroliklarning ayollaridagi kuslari erkaklarining miyasida bosh-avrat, boshorat bo’lib turishi boshlanayotganiga xos ravishda 2% ya’ni qanchadir almashinishga molik kam ulushli o’zimning Payg’ambarona bo’lib borishimdagi ayollarning kusiga, omiga o’rnashishim oqibatida erkaklarning miyasidan ham oz-muncha joy egallaganimdan keyin o’zim mana Buxoroliklarning sevgilari bo’lgan Karobum, Iblis o’rnida bo’lib qolib, Iblisga joy bermayapmanki, miyaga miya deya baholanayotgan shu jazo Iblisning ya’ni uning aqlini joyiga keltirdi shekilliki o’zimga ko’p ham tashlanmayapti hozirgi paytlar. Iblis Karobumni Buxoroliklarning miyalariga implik, qo’rg’oshin qaynashilik ya’ni bo’qqa o’xshash kirib-chiqarlik qilib sevgilariga chinakam oshiq, mehr-dil yayrashi almashinuvchanliklari qilaverishiga yo’l qo’ymay, ayollarning gorizontida, yaqin muhitli o’rab olgan havosida, silueti ya’ni siymosi chegaralaridan sal tashqari bo’shliqlarida ajratib, alohida ushlab turaman va erkaklariga yaqinlashtirmayman. Barchasi o’zimning kompyuterdagi yozuvlarni, adabiyotni tanlab, saralab boshqaruvdagi kodlarimda, oddiygina Powershell 2-3 kb li dasturlarimda bo’ladi xo’sh. Avlodim a’zolarini Payg’ambarsifat mavjudodligim orqali miyalaridan kod orqali aynan yozuvga xos misollarni chiqarib boshqarish o’zimga nasib etadi hali. Albatta, hozircha esa asosan 98% ulush bilan turgan Shohidning 2% ga erishayotgan klounadasi Buxorolik erkaklarning jismiga, tasiga shu qadar miqdorda jo bo’lib o’tib olayotganlarida Shohidning bizlardagi jabhali raqamlanganlik yo’limiz bo’lmish gapirish usuli orqali o’zimning va Buxoroliklarning gaplari yangi kelayotgan eski klounada chinakam bo’lishga urinayotgan tanachilar guruhi orqali bir xil, chiziq ya’ni soniyalashuvlarga borib taqaluvchi avtomatlashuv jarayonlariga solinib aytmoqchi bo’lganlari shaklan ravishda ilgaridan, o’rnilariga kelayotgan klounadalar tomonidan tartibga solinishi bilan Shohid tomonidan o’zimning ham gaplarim oldindan shu tartibni, tizginni tuyg’u-hislarimizga nisbatan keltirib chiqarishi oqibatida hoziroqda o’tayotgan 1-2 soniyali yoki qisqa muddatli gaplarni aytishda kim ya’ni qaysi taraf, Buxoroliklarmi yoki o’zimmi tuyg’u-kechinmalarini to’g’riroq qabul qilishga, ilg’ab olishga xos gaplarni aytmoqchiligi bo’yicha o’z-o’zidan tuzilgan gaplari qanchalik mos kelishi haqida chinakam ichki ko’ngil ko’taruvchan, xursandchilikla o’yinlar, kulgular va iljaytishlar, jilmayishlar bo’lib o’tayapti. Shuni o’zim hozircha faqatgina o’zimning yutug’im, tuzgan Powershell dasturidagi yaqingi ishlashimga binoan harflarning klaviatura sonlariga xos raqamlarining qo’shiluvi bo’yicha tuzgan ishim, kodimdan deb hisobga olmoqdaligimni hammangiz bilsangiz yetadi xay. Kod bu – insonlarning aqlan ilohiylik tarafiga borib taqalaverganligini bilsangiz yetarliki, insonlar ya’ni Buxoroliklarim qanchalik darajada aqllariga tuyg’ularini yo’naltirib kitobiy, adabiy uslubda kallalari ishlayotganidan xabarlari bor yoki yo’qligini o’zim bilmasamda, gapirishlari o’zimnikidan sal tuzuk va vazifaviyligini bilaman xay. Umuman olganda ularning vazifaviyligini ham o’zim endigina tushunib yetayapmanki, Buxoroliklarim yoki Jondorliklarimiz, umuman viloyatimiz bo’ylab barcha tuman va shahardagi aholi jon-boshiga soni o’zimning ilohiyim bo’lgan ongimni o’zlariga taqdiriy deb bilishib faqatgina ongli sanalgan harakat qimirlashlarimni bir surilish, siltanish chiziqlarini olishib har ishga qodir vazifaviy, avtomatlashuvchan to’gri ya’ni qoidali ko’rinishda qimirlash va odimlashlarni yurib-turganlarida namoyish etishganliklarini bilayapti hamma xay. Go’yoki bitta siltanish chizig’imni, trayektoriyamni olib so’ng barcha harakatlarimni bir xil, baravar uyg’unlikda, maromda qilib o’rtachasiga ya’ni me’yoriga xos tutib birlashtiraverish qobiliyati ularda ongim orqali borligini bilasizki, xo’sh shu Dunyolamaga xos o’zimga atalgan hayratnaltirgan xos-xususiyatlardanligini bilsangiz yetadi bo’pti. Macromedtia Flash dagi onion skin ning o’rtachasi ularga o’z-o’zidan saboq, harakat turib bo’lib kirib, o’tib boraverganiga nima ham dersiz xo’sh. Ozginagina og’anab, egriroq yoki suyanib qolib yurganimda yoki turganimda Buxoroliklar ham shu ongimni yaxshi tushunishlari va aloqalarimizga ko’ra ko’pchilikning shunday qiya, og’anab qolishli umumiy tarzi, yo’sini ichimizdagilar tomonidan albatta sezilganki, “axir!” ichimizdagilar bo’lmasa yana kim shuni inobatga olaolardi xay. Endi, umuman olganda (birinchidan hozir dadam “ahm” turli ichlariga yutinishlariga xosdalab shovqinlarini chiqarib turmasalar va shu bo’yicha o’zimning ichki o’ylagan amalim, yozmoqdaligim bilan bog’lanib salbiy javoblarini bildirmasalar bo’lmayapti), ammo nima bo’lganda ham yoza qolayinki, insonlar va odamlar ichidagi kirib olgan kechinmali mavjudodlari va ilohlar qalbda va miyada joylashganliklariga qaramasdan va o’zlari faqatgina shularga, ko’ngil va ruhiyatga, ya’ni qalb va miyaga ishonishga, bo’yin egishga majbursan, tanangning bir lahat bo’q go’sht deb osib tushurib qirra qiyali tashlashga xolos taqab yur deyishlariga qaramasdan, o’zlaring tuyg’u va kechinmalar qilmaysanlar, miyalaring va qalblaring yo’q deya shuni ham bo’qqa uradilarki, bizlar bekordan-bekorga yurgan emishmizki, faqatgina miya va qalb orqali ular bizni surib chiqarish jarayonida o’zlari miya va qalbliklarini bildirmay bu ikkisini, qalb va miyani boshqararmishlarda, shu degani tananing boshqaruvi ham ularniki bo’larmish xo’sh. Katta-ko’t, ha? Endi baribir miyamni ishlatib miyamga kelishicha talqin qilsakki, dadamning “ahm”lari, shu toifali ko’ngilni ko’t teshigidan bog’latib se(k)vdiruvchi tovushlari o’zimning yoshlik davrimda o’zimni sevishli, o’zimga intiqishimli yoki ishtiyoqimli, mehrimni bog’lashli shunday joylardan barchasi olinganki, hayron qoldirmayotganiga endi baribir lol qolmay turib shu ichimdagi ko’tlarning, mayda-chuydalarning sevgi bo’yicha impli, gandonli yoki ich-etining kuchini bo’qiga yo’naltirib tanasining o’zida ruhan kirib-chiqib o’zining o’ziga bo’lgan mehrini sinovchi qiliqlari bo’yicha umrlarini o’tkazganliklariga xos ravishda o’zimga yoshlik chog’imda bildirmay, ataylab o’z holimga qo’ygan ravishdagi shu ishlar bilan shug’ullanganligimga ko’ra ular endi o’ziga yomonlik bo’laversin deb kutganlariga xos mana hozirlari yomonlikni, yovuzlikni mentallardan ya’ni parallellik baribir chiqib qoladigan ahvoldan urib o’zimga bildirishayapti, ya’ni sevgi bilan ko’timga kirib olib qalbimni, tanamni kodarib tashlaganga o’xshash yulib tashlayapti. Kallamga kelgan joylarda aynan dadamning o’zlari bilan shunday aytilmayotgan bahs-mojoro ketmayapti, balki dadamning bo’g’izlari yoki ovozlari u yoq parallellikka qolib ketib, genetik o’xshashlikni, taqdir charxpalagiga xos tarzni oddiygina dunyoqarash bo’yicha berayapman-ku deya raqib, simmetriyali yomonlarning ya’ni qoloqlarning 3 avlodlarini boshlab bergan Ibo’qimning kaltakesak va kargazlari jipr-jibrlab, pir-pichirlab, ko’tning analidan chiqmayotgan o’srog’i bilan qirqilishiga ko’ra atalib parallelik sirini fosh etajaklik burchlarini bilgan va hali Dunyo ahlining ko’pisiga noma’lum qilgan, bildirmagan holda tegajonlik, uzoqdan genli tana o’xshashliklari bilan qirish-qimirish ishlarini qilayaptilar. Bu – o’zimning, endi mana hozir kallamga aniq kelib ketayotgani bo’liboq, hayotiy gen ya’ni DNK sababli o’xshashliklarni bilib yurishimga qarama-qarshi sevbo’qli, bo’qsevli ya’ni qo’rg’oshin sevgisiga xos impli ravishdan tanani ko’tarib tashlovchi hisga atalgan uzoqdan, tovushli boshqaruvchi o’xshashlik aloqalari xay. Nega endi shu yangi avlod bolalari deya o’xshashlik ishlarimni, tushunishga harakatlarimni tashlab qo’yishim kerak-u, kim bo’lib qolishim kerak unda. Ichimdagilar miya sharchamga bo’lgan tashqi halqali sharli o’rab olgan bosimlarini berib o’qitishlariga erishganchalik baribir sharimga kelgan ma’lumotni o’zim yoqlama, sharimning mavjudligiga va o’zimni miyadan boshqarishda ularni ortda qoldirib birinchiligiga ko’ra bilib ulguraman debon, shu tuyg’uli aloqlardan, xayolan parokanda, tarqab kelayotgan yoki palapartish ahvolda bo’lsada berishga erishayotgan tushunchalariga e’tibor qaratsamki bu – sen yozuvlaringda xo’p asosiy maqsadga yarashalarini birinchidan tashlashga sazovor emassanmi, ha, deya qiziqarlilarini va muhim yangilarini avvalambor yozmayapsan degan tomonlarini tashlab aytdilar. Demak, shu qarama-qarshilikni misol qilmoqchi bo’ldilar yoki yo’qki bu – Buxorolik yosh avlod bolalari kaltakesak va kargazlik ishlari bo’yicha tanamni Ruhan talvasalashlariga atab xo’sh. Ha, chindan ham yoshligimda ruhan ya’ni mavzu doirasiga bag’ishlanib yashaganman, endi bo’lsa hissiyotga asoslanib qolayotganim chindan ham o’zgarish sifatida o’zimni o’zimga yangicha sotish jarayoni deb baholanib, “juri”larimizdan ko’rilib Ruh ya’ni mavzu, bo’lib o’tgan yoshlik sohalarim bo’yicha ko’tarib yuborish, “jinimni” chiqarish yoki Ruhan siltab tashlash bo’layapti. Endi, aniq qilib buni yana bildirib o’tish so’ralganga o’xshatilgani bo’yicha ham joizki, bizlar o’zimizdan yuqori hozirgi bobo avlodiga genetik o’xshashlikning hayotda tarqashini qanday qilib o’tkazganimiz, yuklaganimiz yoki bildirganimizni tushunmasakda yoki parallellik sirlarining yuzaga chiqishiga aloqador bo’lmagan bo’lsak ham, bizdan keyingi yosh bolalarning, 0-16-18 yoshgacha yigit-qizlarning avlod vakillari bizga chinakam parallellik ya’ni raqamli Olamning klounlari bilan bo’layotgan haqqoniy, bir taraflama yoki Olamdan Dunyoga o’tuvchi aloqalar shaklida genetikaning hayotini ya’ni qaytar Dunyoni, taqdir charxpalagini bildirib o’tishayotganliklari ya’ni tushuntirayotganliklari ma’lum bo’layapti. Bir ma’lumotdan, reading danmi yoki haqqoniy audio xabardan ko’zim tushganiga xos bilganim bo’lib 2029-yilda Rossiyada teleport kashf etiladi deyilgan edi. Teleport va shunga o’xshash fazo va vaqt masalalari parallellik sir-asrorlarini hozirdan allaqachon tayyor sifatida yetkazilib bo’lib borishidan darak ham e’tiki – xo’p. Zero albatta bilamizki, parallel Olamning o’zida hamma narsa bir xil tarqatilib qo’yilganki, bir tekis, parallel ravishda bir tarafdan kamayib ikkinchisidan oshib boruvchi yo’sin bo’ylab yo’nalish tarzida biridan-boshqasiga, ma’lumotlardan bilimlarga va tushunchalarga ko’chib o’tish degani shu. Mana, ichimda Iblis Karobum yana halqali shari bo’ylab o’zimning ichki shariklarimni o’rab olishiga shama qilingan o’y-fikrini bildirib xo’rsindiki, aynan yana shuning ustida bosh qotirib: menga unda(y bo’lsa) kerak emas, deya ichki sharim bilan o’zimni to’liq bilayotganim va boshqarayotganimdan ko’ti kuyib o’ziga achinib, o’ksinib ketdi. Mana so’zi endi so’zi bilan birga xo’sh shunta’n buyog’i, ya’ni vaziyatli baholarga, tahlil natijalariga xosdalanashuvlarga atab belgilash o’rinlarida ishlatilsin xo’sh. Endi yoki mana – go’yoki tushunib bilayotganimga qarasakki, nisbiyligi bilinmasga o’xshash qorong’u yorug’ga xos sharoitli muhitda qora suvli yoki (osilishga ilinjiga ko’ra xos) so’lakli miya sharimning zirapchasifat tagli o’rab olgan tig’lari yaqin atorfdan qoplab, o’rab olgan yuqori toifali shar halqali devorining shunday tig’lari, zirapchalari ya’ni nisbiysiz bilinishda yoki kinolarni boshlashdagi emplemalari, logotiplariga xos kattalashtirib, 3 d lab ko’rinish orqali sezdirilishi bilan bir-birlarini qandaydir moddasifat yoki qattiqroq va tetikroq marmeladga o’xshata suqib, bostirib yoki o’qtalib kirishaverishlari oqibatida ishlash tuyg’ularim va qalbim, xohishga sazovor ma’lumotli yozuvlarim haqidagi bilimlarimiz o’zaro almashinadiki xo’sh. Bu – oddiy, dadam aytavergan qoidaga o’xshab bilimlar ya’ni piyala doirasi qanchalik katta bo’lsa, shunchalik bilimsizga o’xshatilib qoldirilganchaligingiz yanada ko’p tashqi omillar, bilim doiralari bilan to’qnashasiz xo’p. Umuman yana bunday bo’lib fikr-xayol bo’lib qaytgan shu jihatlama ya’ni sharcha va o’rab olgan shar markaziy yaqin halqali bosimiga xos miya ishlash faoliyati bo’lgan tuyg’uli kechinmalarimdan keyin o’zimga shuning o’zi ya’ni shar ichra shar yoki, sfera ichidagi sfera haqidagi bildirishimiz bo’yicha “War of the worlds” serialining boshlanishidagi yerga kirib qolgan o’zga sayyoralik sharga qo’l bilan tegish haqida aniq bir esni ichimdan bildirishib qo’yishdiki, shunday yozishingni bilib, qachonlardan beri (u serialni tomosha qilganimga taxminan 1 oylarcha bo’ldi sheklli) oldindan ko’rib biz bu o’zga sayyora qora sferasini ko’rsatdik, deb qo’yishlaridan avval o’zim bilib hisoblashga erishganimchalik barchasi, birinchidan mayli shu qanchalik aniqlik bilan ko’rsatilayotgan, bashoratlariga shama bo’layotgan bo’masin, shuurim, sabab qorishmalarim ya’ni ong ostida sayqallanaverib birdaniga bilim sifatida qo’shib ishlatishimga xo’pki, qilishga ishim bo’lmaganda ham deylik, baribir o’xshashlik dunyosida yashashga majbur bo’layotganimiz uchun o’z ta’siri bilan bo’rtibmi yoki farqi yo’q, qanday bo’lsa ham jabhalarimga xosdalanib, tig’izlikdan yoki “yorug’lik nurli o’tish joyidagi qorishmadan” chiqdi deb qo’yaqolaylik xay. Bu – o’zi kamdan kam shunday bashoratli tutishlari bo’lib turgan bildirishlariga, yo’naltirib kuzattirib taqashlariga qaratila barcha o’yinlariga chek qo’yuvchi o’xshashlik tarzidagi shakllanayotgan mavzu yoki shuurli qorishmaning o’z noma’lum tartibi deb qo’yaqolaylik xay. O’xshashlik har damda o’zgarib turgani uchun shuurning, mavzular bilan o’tayotgan hayotlarimizning bosimi chindan ham bildirilishini, bolib o’tishini ham hisobga olgan holda o’xshashligimni qanchalik yaxshi bilishga erishgan bilimdagilarimiz, inson miyasi asablari haqidagi ahvolli saboqlari ya’ni jon chekishga xos o’xshatilishi ikki yoqdan tutilgan, ushlangan shu bo’yicha o’xshashlikning, intuitsiyaning va hissiyotning o’zi hamda bilim, tuyg’ular bo’yicha o’tib boraverish, oraliq bo’ylab ko’tarilish o’zgarmas surilish, qo’zg’alish sifatida kutib turilgan bashoratni bersin xay. Demakki, o’zimning butun borliq aro – mana hozir deyishmayaptiki, balki shu yozuvimga xos nisbiysiz shakldagi bir jilo yoki ma’lumot oldindan ko’rinishi chindan ham to’g’ri bo’lishi mumkinki, faqatgina baribir ichimdan shu zahoti keltirgan esli xayollari aynan bu bashorat demasa, boshqa ya’ni noma’lum ma’noda xayol, tasavvur o’rnashtirayotgani haqida borib aynan karomat yoki yo’qligini bilish qiyin masala xo’p. Mana bor gap shu hozir. Endi to’ldirishli eslatma bo’ldiki, ha o’zim ma’lumotdan, bashorat asosi bilan belgilavorilish joyli xabaridan oldin birinchi o’xshatilishni amalga oshirib bashoratga turtki sanalguvchili aynan bir xilga yaqin xabar qoldirganman ya’ni kelajakdagi yozuvimni, ishimni nazdimda, xayol-kechinmalarimda qanchalik katta va yangicha usullar bilan bog’lanmasin, kelajak ishim bo’yicha hozirog’idan keyingi o’tmishda mutloq o’zgacha yangi xabarlarga xos deb olinmasinki shu o’tmishdan, tarixdan ilgari yozganligimni, bajarganligimni bilsangiz bas xo’sh. Shunday deyilgan biz, shuur va o’xshashlik, ya’ni 4 va 6 o’yinlari, deya - o’zlari ichimdagilar belgilashlari dargumon emaski xo’sh. Mana sizga tor va qisqa dunyo haqida xabar. Dunyoning torligini aytmagansiz-da deya katta joylarda, shaharlarda ajrashib yana qayta to’satdan uchrashganlar, tartibli joylashganlar so’zlashganliklariga ahamiyat qaratsangiz bo’ladi. Kod qilib qo’yib, endi maqtangan, deb bir necha bor ko’ngil taraf bog’liq miyam bilan aytajakliklariga shama qancha bo’lganligiga bag’shida hammasi xo’sh. Yana bir gap keldi (shu ichimdan) bu – tomoq dimoqdorlik, xunoblik (o’zimning qo’shimcha so’zim) – bo’lmasinki, shu bu mavzularga kirishib ketib kattalashtirib reja qilib qo’ygan kichik yoki kam son ahamiyatidagi yozmoqchi bo’lganlarim qatorasida, ro’yxatida o’zimni boshqarish uchun faqatgina tanamning, aynan o’zimning bir jabham sifatida 2 raqamidagi hozirgi harakatlanishning o’ziga xos bahs boylashlari va raqamli taqalgan mujassamlikdagi yagona xos-xususiyat belgim bo’yicha 6 raqamidagi qo’zg’alish, etimning bosilishi, ichkariga surilishlari hamda oradagi avloddoshlik ma’nosida ilohlarga atalib 4-bahodagi raqamimda yozuv bilan shug’ullanishimga xos bahsli, 98-2% li boshqaruvlarim mavjud xolos. Shu bilan birga yana bir 2 ning darajasiga xos, 3-ko’rsatkichi bo’yicha olingan 8 raqamida ichki til uchi yoki ostidagi monologli, ko’ngilli kechinmaviy qalban suhbatlarimiz birlashib bahsli, shubhali va shu bilan birga mojarolarsiz murosali hal etilish izidan bo’laverishiga, ishlayverishiga izn berilgan davomiylikka ko’ra boshqaruvning o’zi bordir. Demak, oddiy tartibli jismoniy dunyo va raqamlardan iborat olam, so’ng o’rtasida ikkita ilohiysifat va kechinmaviy (asl ilohiyim shu kechinmalar ya’ni qalbim bo’lib) yondashuvlarimiz borligi 2, 4 hamda 6, 8 raqamlarida ikki parallel Dunyo va olam oralarida ya’ni 2 va 6 raqami o’rtasida 4 va 8 ni mavhumlashuvli, Ruhan va qalban anglashiluvli qilib boshqaruvlarimiz uslubiga qo’shib qo’yaqolayin bo’pti. Demak, 4 raqami raqamli va jismoniy Dunyolar orasida shaxning bosh va orqa miyalari orqali bog’lovchi tuyg’ular va ehtiroslar misoli ilohlardan iborat bo’lishib o’zimning yozuvli bitishimga xos avlod izidan boruvchi ishimni boshqarishimga xos turib beradi. 4 ya’ni yozuv bo’yicha 2% Shohidning o’zi va 98% Bobirmirzo bo’lmish o’zim. Kompyuterli hayot uslubi, tashqi borliq kengligining eng kichik ko’rinish holatlaridan biri bo’yicha kodlash amaliyotim kechimalardan ya’ni 8 raqamidan olinib miyamga o’tkazildi va ilohlarning ikki Dunyoning shaxslarining genli va taqdiriy bog’lanishli o’xshashliklarini yaqinlashtirdi. 8 raqami esa ikki parallel Dunyo orasidagi hayotiy qo’zg’alish, yuzlanish yoki borliq ichra sun’iy va nosun’iy tabiati iloh so’ziga parallel qiyosda o’xshash kechinmalar, qalb turi bo’lmish ko’ngil vakillari bo’lishib Shohid bilan birgalikdagi avloddoshligimiz’ta Shohidga avlod ya’ni generation aloqasiga ko’ra gapirish jabhasini, ish so’ziga parallel o’xshashli tarzdagi jihatini beradi. Shohid og’zaki baland tovush bilan gapirish bo’yicha 98% o’zimning og’zimdan shakllantirish, o’zimdanda oldin o’zimniki qilib aldab o’xshatib chiqarish ulushiga ega, o’zim faqatgina 2% ya’ni kamdan-kam almashinishli tarzda bo’g’iz jarangi va og’iz bo’shlig’i aloqalari, ochilib-yumilishiga ko’ra gapirishga qo’shilaman xolos. O’zim arabcha kalimalarda yoki inglizcha-ruscha gaplarda Shohidni shoshirib qoldirib gapirib olishga erishganligimni bilsangiz, Shohid shularning yozuvli shaklini o’zimdan ilgari o’zimni, shu Bobirmirzoni majburlab yozib olishi turgan gapki xo’sh. Demak, hayot taraflama yuzlanishda ya’ni tashqi hayotdan qarashda raqamli Dunyo vakillarining ilohlari bo’lmish kechinma sohibalari “bo’q” yoki tualet, hojatxona sifatida qaralib, bizlar qanchalik ta’rajada ilohlar bilan texnika va texnalogiya yonida o’rmalashib, o’rganib yursak, klounada ham bo’qxonada ya’ni tualetlarda, kanalizatsiyalarda yoki Us kinosidagi gapga xos aslida juda uzun va ko’p deb o’xshatilgan yer osti yo’lak va quvurlarida shunchalik o’rmalashib, suykalashib hayot tomondagi bizning kechinmalarimizni va qalbimizni ilohiylashtirib o’rganishga otlanishganliklari hali ham – hammamizga ma’qul xo’p. Tuyg’ular ilohi bu – raqamli Olam klounadalariniki va qalb ilohlari aslida o’zimdanligini bilsangiz bas hozircha – xay. Bilmasam endi, qalbim ilohlari tomon o’z joylashuvimga endigina umrimning yarmidan o’tib borib yaqinlashayotganimda avvalgi asoslamachilikda hali-ham turgan klounadalarga xos tualet shart-sharoitli ehtiros, “ko’ngil” ochish, kod bilan shug’ullanish ishi orqali hayotimni, narsalarni keskin burilishlar ilinjida yaxshilatib, yangilatib yoki boyib ketib olsammidi-a! Hojatxona degani “hozir jihat xonimlari aloqasi” bo’lib o’z-o’zidan tarannum kasb etishiga e’tibor berilsin xay. Tualet degani esa ko’proq biz tomonimizga xos ravishda “ikkita aloqani o’tkaz, ruxsat ber” bo’lib, ko’t va sik chiqindi chiqarish ishini nazarga solayotgan shu bu aslida parallel shaxslarning birlashgan sarhadiligini bilsangiz bas xay. Ha, klounadalar aslida ko’cha bezori ham demaylik-ku, bolalari sarasidan joy olgan bir xil, bizlar haqiqatgo’ylar asoslamasida uyda yolg’izchilar bo’lib qolganligimizga hamma ishora hozircha bu – kompyuter va balo-batar texnologiya yonlarida bo’lib o’rmalashuvimizdan so’ng ichimizdagi klounlarga atalib tashqi vakillarining hojatxonamizdagi “shunday”, hayotiy “ko’ngil ochar ishlari”, jabhali qiziqishlari bilan aslida kuchli ravishdagi ishqalanuvchi, birlashuvli aloqalarimiz, bizlarning kompyuter va texnologiya bo’yicha ishlar qilib hayotga yuzlanib boqishli ko’ngil yozishga erishguvchili saboqlarimiz va klounadaning (mana hozir tualetning tashviqotida turganliklariga xos nazar-pisand bilan yaqin kelib ketish bog’lanishlari o’rnashilib) tualetni tozalab qo’yaverish jabhali “ishlarini” qilib, bo’q va siydik yuzalab orasidan kechib o’tuvchi nazar-pisandlari, nazdlari ila shaxslarga yuzlanib boqishli, “ichki” ko’ngilchan talpinishli “ko’ngil yozishga”, tuyg’u yopishga ya’ni bizdan chiqindi axlat kelmasligiga erishguvchili, boruvchi saboqlari bizlarning ikkovlar bo’yicha oshxonada ya’ni tana(o)vvulxonada ta’m va oziqaviy modda ishqibozlari qilib birlashtiradi, jipslashtirgan xo’p. Ularga hayotning Yeriga o’xshash yerlik amali ya’ni yeyish sinonimi bo’yicha bog’lanishga ko’ra moddalarning ich-eti, jism-i sal joni kerakki, bizlar faqatgina ye so’ziga atalib “yengdim ey” deya mazani ta’mi bilan qoparib bilib ketgulik, modda taraflama hajmga va chaynayverishga, gashiyverishga borlik sifatida ep ko’rmay, ruju qo’ymay foyda tashlanmasiga ega bo’lamiz xo’p. Demak, yana bir juftlashuvli, bosimli xayol kelib ketdiki, o’zim qanchalik darajada klounada ya’ni ichimdagilar bilan bog’lanishga urinib kechinmalarimga, jabhalarimga toblansam yoki tovlansam, ular o’zlarini shunchalik uzoq tutishganliklari ma’lum va mashhur xo’pki, zero ularning o’zi shunday qilib o’zimni bilish kerakligi jabhasini, jihatini berishayotganliklari va faqatgina jihatlar, ichki tabiat orqali yagona, nisbiy bo’lmagan joy yo’nalishi bo’lib kelishlari sababli shu joylashuvni o’zim olib qolsam, ular o’zlarini o’zimga yetkazaolmaydilar, oxirgi instansiyada, holatda burib yoki ko’tarinki aytaolmaydilar, bildiraolmaydilar xay. Ular ham o’zimga: sen ishlaringni, texnologik amallaringni yaxshi qilayapsan, deb turganlarida sal tushunmovchilik yoki aynan tasodif, erkinlik yuz berib oddiyroq amallarga berilib ketsam, chichma, bo’q qilma degan ma’nolarda o’zlari o’zimni bilmoqchi bo’lib hayotdan, ishim borasidagi atrofimdan ham o’tib yuzlanishimdan, Dunyoga erishuvchan kuzatuvimdan o’tayotgan ko’ngil aralash o’y-fikr (nisbiysiz, har biri yog’duli nurga xos qarash bo’yicha alohida, to’qnashmasga yaqin nur chizig’iga o’xshash) yo’nalishlarimning Dunyo ya’ni uzoq taraflama bo’laklarini yeb, o’zlarimiz, - deya tortib, bizga o’zingni bildir, - deyishlarini o’zlari kesib, yo’l qo’ymayotgan bo’ladilar xay. Mana hozir gapdan-gap chiqib o’zimga sal o’rgatish, oldingi jumladagi yaqin so’zini oxirgi gap bo’lagi joylashuvidan to’qnashmas so’zidan oldin qo’y, - deyishlaridan keyin, o’zimning ko’z-qovoqlarim shishib bosilib turganga o’xshash paralleldan desakda qandaydir jismoniy ta’sirchanlik bo’ldiki, natijada ishlashlarim yuzasidan barcha bilimli jabhalarim ular ya’ni ichimdagilar tomonidan bilinarli, ko’rilgan va o’ylashtirilgan, tahlil qilingan tarzda o’zimga bostirib kelayotganga xos o’xshashlik bo’ldi. Ishlashimga oid ko’ngil kechinmalarim bo’yicha menim ya’ni qamrovim, inclusiveness chegarasi sarhadsiz Dunyo oqimi, izi, bo’yicha bo’lib, cheksizlik bo’lmish o’zim deyilgan so’z ma’nosi tarkibidagilardan o’zimni to’liq bag’ishlab qo’yish, bildirish bo’ylab bostirib keldi. Endi, demak, yana bir xayol keltirildiki, har bir shaxsning, aniqrog’i insonning har bir sezgisi uchun yoshligida bitta yoki bir juft klounlar ajratilganchalik atrofida ko’rinmas, parallel joylashib turib oladi. Hozir dadam yoshligimni qaytaraverib jonimga tegivorganlariga xos o’zimga kelsak ya’ni yoshligim bo’yicha eshitish sezgimda shaxs bo’lib kloun juftligi yaqin atrofda, narigi xonalarda yoki eshitib bo’ladigan ul-bul joylarda parallel turishgan (umuman bu – o’zimning bilim yig’ishim bo’lganki, shuni hozir urib tashlayaptilar), ko’rish sezgim bo’yicha esa yana qaysidir bir ularning asl ilohlari bo’lmish Imp-pimp ichimdan parallel joylashib olgan bo’lgan va faqatgina teri bilan tegish sezgimga kelsak, butun raqamli Olamni tashkil etuvchi shaxslaridan tortib, olinib barcha raqamlari, bor bo’lish uchun sonlari jamul-jam bo’lib o’zimni qayerga yurg’izmayin tekkizdirilishini tushuntiradi. Mana hozir bilimlarimga qarshi zarba berib anchadan beri bo’lib kelayotgan ish bu – jiraning, AQShlik buzg’unchi Zikoning yoshlikdagi bilim yig’ishimga, o’tirib yoki yotib o’ylashimga, esimga chamalishimga va tahlil qilishimga xos (aslida ojizga xos ko’nglimni ko’tarish, istagimni bajo keltirib har muammoni qoldirmay hal qilishga, ichki kechinmalarimla bilimimni olib borishim) chukimning ich-ichidan silkinib yutinib olishlari, qonishlari ya’ni siydikni oxirida chiqarishda bo’ladigan ozginagina mujmayib-kattalashishga bo’lgan talablari ichimdagilar tomonidan o’zimni jazolayapti deganimda, o’zimning shularga ya’ni o’tmishdagi hayot kechinmalarim yetaklangan bilimlarimni oshirish, 3 ala imtihonga kirish fanlarini astoydil, hech ikkilanmasdan o’rnashtirib o’rganishga sodiq qolishim, xiyonat qilmasligim, o’tmishni unutib yangicha sarguzashtlarga berilib ketavermasligim sinalayapti mana hozirki xo’sh. Ha, bir tarafdan shunga ham sabab buki, Iblisni kodli taxlab, yo’naltirib va ramkaga solib, sxemalashtirib qo’yganimdan so’ng o’zimning o’tmishimni, yoshligimni o’rganishdagi barcha chalkashliklarini, arbitrary larini ya’ni qo’shib, oralab o’tkazilgan tartibli yo’llarini beradi. Shu bilinib qolayaptiki, o’zimning zimmamga zammasiga, birdaniga qilib yuklamoqchi bo’lgan o’zimdan qachonlardir, 20 yoshlarimda uzib olib qo’yilgan izchil o’tmishni bilish xotiralarim iblis tomonidan to’liq o’rganilmagani bois ham o’zimga hamla, mental parallel genetik taqdiriy urish qilayapti.

 

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima