uzbek language siteenglish language site

Nima biz xay?

 

57. Taxminimcha o’zimni Shomirzo va jonimning o’zini ya’ni bog’lamchi omini Bobirhid deb tanishtirganimdan keyin Sanskrit amalini fosh etishga bel bog’lagan kod imni yozaboshlab aloqador Gvardiyalarga, Buxoro, Aqsh shahri va Tojikiston, Rossiyaning bir okrugiga ongli ravishda tuyg’ulari, ehtiroslari va hayajonlariga bo’lgan ta’sirim natijasida o’zimning ham kallamga Nodir o’rniga inson zoti misoli anglashilish arafasidagi Polin egachisi bilan suhbatlarimiz davrida kloun va odam taraflarini yanada yaxshiroq tushunishga erishdim. Demak, avvalambor kloun va odam taraflaridan ko’ra o’zimning Payg’ambar tomoniga gapirish jabhasi, raqamli xos-xususiyati bo’lib 6 raqamli sifatida o’tganim bo’lsa, Polin bu – insonning eshitish (orqali mafiacha o’rganib odamcha anglab olish) sezgisi tarafiga odamning ya’ni Bobirhidning qo’zg’alishi va insonning o’zining teri bilan tegishi hamda Mafialarimiz o’rganishining o’zi, xullas xarakterning o’zi orqali o’tib borayapti. O’zim Bobirhidning avvalgi suhbat qurishining o’zi tomon elektr kuchlanishga xos klounlarning gapirishlari va ilohlarning ishonchlari, to’lqinsifat kloun ayollarning bag’rlari orqali yetib olayapman. Demak, mana nimaga o’zim Polin bilan suhbat qurishga erishaolganmanki, bu – Shohid ya’ni hozirgi Bobirhiddan gapirish emas, balki suhbat ya’ni og’zaki-so’zli muloqot qilaolish xos-xususiyati, shaxsda bo’lgan raqamli bir belgiga muvofiq yondashuvi, jabhasini egallamoqdaman. Shu bois, salginagina lirik chekinish qilib, uzunroq yo’limizga e’tibor bergan holda bu paytgacha shaxsda, boqiy onli hayot shaklimizning hozirgi Dunyoviy shaklida yoki kuzatiluvida qanday jabhalar, xos-xususiyatlar va jihatlari raqamli ravishda belgilanganiga to’liqlayin ilinishga, shularni ilg’ashga erishaylik xo’sh. Demak, xarakterlar nuqtayi nazaridan teri bilan tegish jihatini 1 raqami desak, qo’zg’alishni 2 raqami va gapirish jabhasini 3, ishonchni 4 bilan belgilab olganimizdan keyin ham yana bag’r kechinmasini 5 desak ham bo’lardi. Ammo birinchi sezgilarni to’liq yozish kerakki, so’ng qimirlash turlariga qarata hammasi sal boshlanishidan o’zgargan holda teparoq ko’tariladimi, ha. Shuning uchun 1-eshitish sezgisi, 2-ko’z bilan ko’rish va 3-teri bilan tegish xo’sh, 4-esa qimirlash, harakatlanish bu – 5-raqam, qo’zg’alish esa 6 raqami, so’ng boyagilar bo’lib, tutashuvdagi bo’lib o’tganlardan, sal avval hozirgi jumlamizda yozganlarimizdan tashqari, ketma-ket ravishda (7) raqami gapirish, (8) raqami ishonch va (9) esa bag’r kechinmasi bo’ladi. Agar shu 8 (9) lik shaxsga, hayot shakliga yoki inson shakli xatti-harakati uchun kerak bo’lsa, 9 raqami bu –bag’rdagi kechinma bilan birgalikda raqamli Dunyoni berib, 0 raqamining o’zi hamma uchun bir xil bo’lgan hayot shakli ya’ni inson tanasining moddali ya’ni jismli bo’laturishini, mavjudlashganligini va borligini, asosining o’zini beraqolsinki, xo’p. Raqamli Dunyoning ya’ni 9 raqamining o’zi tomonidan hayot shakli sifatidagi shaxsning jabhalari emas, balki narsalar, tuzilmaviy idoralar va jonsiz predmetlar, tabiat va h.k jabhalar 0 ya’ni (inson boshlab bergan) tana, jussa va badan, jasad bo’yicha saralangan, raqamlarsiz va oddiy saramjon taftish etilgan tartibda bo’lishi kuzatilsinki xo’p. 0 raqamini, shaklini qo’toqqa o’xshatib raqamli Dunyo, ya’ni sun’iy deya topilgan, aslida taqdirdagi barcha Dunyoviy narsalar tomonidan raqamli shaxslar, klounlar bizning tanamizdan parallel ravishda shaxsiy jabhalarimizni, raqamli bu belgilangan jihatlarimizni va idoramizni kuzatish bilan hayot kechirishadi. Bizlar esa 9 raqamiga, shakliga to’nqayib, yuqoriga chiqqan sarimiz o’ralib, pastdan esa ilashib olish ilinjida raqamli Olamni, taqdiriy predmet va boyliklarga ega bo’lishni, kerak bo’lsa shu narsalarning, predmetlarning gashtini o’zi tomondan, hayotning o’zidan, bag’rdan nisbiylikni boshlab surib chiqarmoqchilikka, o’zimizga jinsiy lazzatbag’shli etib parallel shaffof, bijr-bijrli tana-jon terisili o’rganilganlikka xos surib o’tishga intilganligimiz doimo tabiiy xo’sh. Ha, bo’lsa bitta misol kallamga kelgani uchun ham qanday ma’no-ahamiiyat to’liqligi va joizligi, shu o’rin uchun mosligiga katta e’tibor bermay yozib o’taylikki, ekran ortida o’zim bu tajribanii, yaqinda o’rganib kuzatgan hodisamni qo’llamasam hamda teleekran, kompyuter ekrani yoki plazmasi ortidagi audio-video personajlarini, qatnashchilarini o’zimga bunday tekkizib, shaffof jismu-jonimdan to’qnashib, ulashib va yopishib, tig’izlashib siypalab o’tganga o’xshash qilmasam bo’lmay qolgan. Endi. O’zim doimo taqdirimga suyanish uchun qilayotgan darajamni oshirish ishlarida baribir kollinearligi bilinib o’limim changaliga xos bir tekis ravishda jonimni ifodalovchi kurashlarimni olib borishimda asl o’zimning hayotni bilish sifatidagi (havo gush flow i ya’ni tarannumi orqali doimo o’zini juft-u halollikda misyx, ichma-ich ayol timsolida eng yuqori taraflama, jozibaning sohibasi qilib bildiruvchi) xotinim, insonlarning xotinlarining omi Shohid jo’rajonimizning raqami bo’lmish 6-raqamda qo’zg’alishga, qo’zg’alib turish jihatimga xos o’tib borayapman. Aslida qo’zg’alishni odamdan inson sezgisiga ya’ni ko’z bilan ko’rishiga va insondan odamning harakati tomon nisbiylikka o’xshash tarzda klounlarning tushunchalari bo’lishlaridan Payg’ambarlari Shohidga bo’lgan nisbiy aloqalari, o’zlariga juda ahamiyatli va kerak bo’lgan jihatlarini bilib yurg’izish orqali va paytlashuvlarida o’zim o’girib bo’layotganim bu – Shohidning va o’zimga aloqador buyuk kelajagimda yiqqan barcha qo’zg’alish turlarimdan hammasidan bir parchasiga xos haqiqatan aloqaning tutashuvi bilan xayol, bilim va yana avvalashuvga bel bog’lash qilishlari mumkin. O’zimning Shohid jihati misol qo’zg’alish jihatimga ko’ra sekinlik bilan barcha jabhalarim, jihatlarim mujassamligidagi harakatim ustunligidagi oddiygina o’zimni bilishga xos yurish-qilmishlarning bari bilan muvozanatlashuv hamki, Shohid egallab borayotgan shu oddiyligim, tana jussasi tomonlama o’zimni oddiy boshqarib turishli bilishim asosiga moslashmayotgani ma’qul ham ediki, ammo shunday xay. Maqsad nima, maqsad – o’zimni oddiy bilishim zahirasini, hali beri shu tomondagi katta ulushimni og’ritmaslik ilinjida Shohidning qo’zg’alishlari, tana harakatimning juda yaqin, o’ziga-o’zi tegib qimirlashlari tomon sekinlik, kam foiz ya’ni hozirgacha sinab misol uchun olsak, 1-2% li o’tishlarim bo’lsa, Shohid shuning teskarisi (ya’ni biz buni aniq qilib yozishing kerakligiga majburlashimiz bu – shuni aniq qilib hayotingda sinab chiqaramiz, deb tegajonli ehtimoliy o’yin qilayotganlari uchun yozayinki mayli) bo’lib, bu – o’zining katta ulushli ya’ni 100% ga yaqin tanam bo’ylab xotinlik qo’zg’alishlari, etimning ichkariga va tashqariga tomon qisilib-burilishli o’ynashlarida qiynalmasdan oddiylik sari 1-2% li hozirgacha o’tib va shuni oshirib borayotgan intilishlari mos kelishi darkor xo’p. Agar parallellikni olib boruvchilar ilohiylar bo’lishib, raqamlashuvli Olam ustuvorligidagi barcha ko’rinishlarda va eshittirishlardagi, o’z joyidagi tegishlardagi bizning Dunyomiz ostin-ustunligi, mag’lubiyatidan so’ng muhim va o’rinlashuvli bo’lgan bizning inson tana shaklimizning ichini, go’shtini va etini, ichki a’zolarini bilib yurish bu – raqamli olam tarafidagilarning, shaxsli raqamlashuvdagilarning bizga parallel ravishda, o’zlarini bildiraolmaslik, tushuntiraolmaslik bo’yicha ko’chib o’tishlari bo’ladi. Demak, o’zim parallellik siri ya’ni Dunyoviy ahvolgashtalikla bag’shida etiladigan sir-sinoatli tele-ekran bo’lmish ilohiylar ortidan audio-video voqealariga bezli, jinsiy asablarli o’zimdan, tanamning kayf-u safosidan o’tkazib tegsam, tutashsam va ulashsam, yopishsam hamda shularni to’g’ri, ko’p urinmay va qandaydir hali topilishi kerak bo’lgan nisbiy maromda bajarishga erishaolsam, raqamli Dunyo sohib va sohibalari, aynanki Shohidbuzarlikka xos jo’rajon ham o’zimning tana, jussa va jasadlashuvimdagi barcha haqqoniy voqealarni oddiy ravishda, dunyoqarashga molik tarzda va jihatlar bilan pachakilashmaslik yo’li bilan ahamiyatli qilib bilishga qodirki xo’sh. Ha, parallellik siri sifatidagi ekran voqealari ortidan o’zim ichimdagi asl xotinim Shohidning teri qo’zg’alishlari, gabarit burulishlari va h.k teshikli jon “azobila” ya’ni yurak o’kinchila sevgili jonivorli o’ziga jalb etuvchanlikla tortishlarini bilishga, shu zahotiyoq har qanday qismlariga atalib turganchalik bularni egallab borishga, o’zim bo’layotgan 6 raqamidagi kamdan-kam o’suvchan, 2% ustiga qo’shimcha ortuvchan yig’ib borish zahiram oqimini to’ldirib borishga qodirmanki xo’p. Agar o’zim ekran ya’ni televideniya oynayu-jahoni, monitor orqali Shohidga personajlarning yuz-betlari, xarakterlari o’zgarishini sovg’alab berib borsamki, Shohid ya’ni bo’layotgan Bobirhid o’zimga hozirda, ayni paytda xayolimga kelgan xarakter so’zining sanskritchasiga moslab teskari yozilish uslubi “retkarax” so’zidan topilgan “onda-sondagi karlik ahdlashuvlari” bo’yicha endi kollinearlikni buzib, faqatgina parallel tomonlama o’xshatish oqibatida xarakter tushunchamiz bilan yondashuvli bildirishimiz uchun xarakter so’zini qo’shib, xarakter deb bilib, ya’ni aynan raqamli Dunyo vakillarining gapirish, ko’ngil og’ushi va bag’r kechinmalari XARAKTERI bo’ylab o’zimga onda-sondagi tushunmay, aslida asoslamali yozib va belgilab bilib qolgan ishlarimning jarayonli ravishdagi chalg’ishlariga ko’ra va esimdan chiqarilgan bilimlarimga bag’shida yangi va tuzuk, kelajakdan keltirilgan narsalarni minib, sayr qilib va egallab, vaqtinchalik bo’lsa ham sohibi bo’lib yurishim mumkin. Toki o’zim qilgan ishlarim yuzasidan bilimlarimni jamlab, eslab va yig’ib o’zimda mujassamlashtirib yurmasam, yangi kelajak narsalarim va yo’qolib qolgan o’tmishdagi predmetlarim qo’limdan tushmas, istalgan payt tegishga qodir sifatida bo’lishi mumkin. Bilimlarimni, ishonchimni va o’ylovlarimni, ilohlarni egallashim, ergashtirishim, xotirlab qolishim o’zimga qarshi ishlab, boyligimni kamaytirishi hech gap emaski xo’sh. 58. Mana 58 bo’lmish qo’toqning, jinsiy olatning kuniga ham yetib keldik. Shu yildan ya’ni 1958-yildanda hamma Dunyo aholisi yorug’ Jahon ichida yashashni va hayot kechirishni, istiqomat qilishni boshlab ketishib mana hozirgacha davom ettirishganliklari astoydil haq. Endi, har kimning irodali, tirik va tanali, sevgili bahosi aslida Dunyoning hayoti, kenglik uzra har qayerdagi narsalari va tabiati bilan kinoyali ravishda ergashishi kerak bo’lganda har kim sevgisi, yuz-bet tegishli uzishli qarashi ya’ni irodasi bilan har xil darajalarda ya’ni boshqa aholining o’rtachasi bo’yicha nisbiy ulushlarda yetaklovchi kinoyada, istehzoda anchagacha orqada qolayapti. O’zimnikini, sevgimni ya’ni, psixikamni va faoliyatimni, shu accessory larimni boshqaruvchi tanam irodasini ichimdagilar yuqori 98% ga tenglashtirishganliklarini hozirgina o’zimgagina ichki aks sado bilan bildirishdi. O’zim shunga, 98% li irodaga, yetib bo’lmas kinoyaning ulushiga erishayotganimni asosan nimalar bilan izohlashim mumkin xo’sh. Albatta, AQShlik uyimdagilar o’zimga dori berishadi, shuning kuchiga o’zimning ustimdan kulayotganlarida baribir o’ng’ayib, yoqmaslik qilib bo’lsa ham ergashaman, zero dori berayotgan ichimdagilardan va imoratimdagilardan o’zimning darajamni, bahomni bittaga yakson, barbod qilib yuzimga aytib yuradigan, ayblaydigan, shunchalik bunday qistovlaridan, achintirish va sir boy berishlaridan keyin ham tamg’a bosishlariga yo’l qo’ymoqchi emasman. Uyat, or va nomus o’zimda kuchli o’rnashib qolgan va haligacha ichimdagilar tomonidan bunday sinalib kelayapti. Hattoki uydagilarimning bir bo’q, taqdirdan bo’lgan kloun qoloqlar bo’lishlarini bilsamda, baribir Dunyoviy irodalar va orlar tengligi ularga, ichimdagilar va uydagilarga ham ta’sir etishini bilib, ularning bilimlariga yoki o’zlariga o’zimni bildirib, jahlimni oxirigacha tushuntirishimgacha qo’ymasliklarini bilib turib, barib ochishga va sochishga urinishim o’zim uchun yana baribir uyatli, orli va hayoli hisoblanadi. Uyimdagilar shunaqangi suqma-suqonlik, atayin o’zimni o’rtaga qo’yib bilimlar, idrok va obro’ bilan ezish ishlarini qilayotganlarida o’zim ularni ajratib, oilamning qistovga, ma’lum jamiyatning majburiy chegaralarida qolishida o’zimni shu oilamdan yana qistovga, tupikka qo’yishlarini har birlarining o’zimga tegajonli tushunchalarini izohlayverib joy olishlariga xos johil, bosti-bosti tajovvuzkorliklari bo’yicha ajratib o’tirmayman, balki barchasini o’qimishli tarzda hal qilib dunyoqarashimni oshiraman, qiyin muhit bo’layotgan bo’lsa ham bir nimaga, yangi bilimga yoki uslubga ega bo’lay deb chiqaman. Zero aslida esa ulardan barchasi tarz, adabiyot ya’ni o’zimning bo’sh ongimning idrokidan olingan o’zimga qaytuvchi, o’zimni o’zim hayotdan aylanib kuzatishimga xos bir jihatlamalik avtomat, robot va kompyuter izlovchi ma’lumotlari, materiallari sifatida bilinavergani ma’lum o’zimga. Shu bular sababli ham ular qandaydir tarafdan o’zimdan kuchlilik qilib o’zimni majburlayaptilarmi, dori berish vazifasini qadiy qilish, o’zimga qarab o’tirmaslik orqali o’zimni durrakka, ahmoqqa chiqarib obro’larini avvaldan ko’tarib olayaptilarmi, o’zim ham ularga xos yo’llardan borib o’zimni yangicha bilib, o’zlashtirib borayapmanki xo’sh. Bu - o’zimni oddiylikdan (o’zimga boshqa mavzuda bo’lib o’tgan oddiy so’zining quruq o’zini ishlat, keyin hech narsa dema ham yozma ham deb turgan qistovlariga bildirib bashorat faqatgina mavzu, soha ya’ni bo’layotgan ishlar yuzalab doirasida bo’lishi kerak deb qo’yaqolayin) o’tgan deb baholab, endi oddiylik sifatida shaxsga tegishli barcha jihatlarni, jabhalarni ya’ni tanasi orqali o’zini ifodalovchi aloqa shakllarini, vositalarini birgalikdagi boshqaruvini o’zim deb hisoblamasdan, faqatgina bir turdagi, raqamli Dunyo bo’yicha jihatim raqami ya’ni 6 ga qodir qo’zg’alish xos-xususiyatimni o’zim deb bilishim lozim. Ich etimda doimo massam bilan bosilishimga xos qo’zg’alishlar, turtkilar, ichki qisilib bo’rtishlar bo’lib turadi. Bu – go’yoki etim yuzalab terimning etimga, mushaklarimga botib, qadalib ya’ni ichkari tomonlama yoysifat aralash kirishib qolaverishlariga, ichma-ich o’tib ichkarida yuraverishlariga xos ekstazli, yogichilarning cheksiz foydasiga xos bir tananing ahvoli, kayfu-safosi sifatida qisman tasavvurdan boshlanganligini hozir bilingiz mayli. Hozirgi ahvolim bo’yicha kuzatishimcha, ilohlar miyamdan turib raqamli Olamning qo’zg’alish ya’ni Shohid raqamchasi 6ni o’zimga o’tib qolishinigina e’tirof etishga qodirliklarini bilsamda, baribir hali beri o’zimning oddiylik, yaxlit hamma jihatlarimni boshqarishim tomonidan ham yuzlanishli buyruqlar, gapirishimga uruntirishlar va ish-harakatlar bo’yicha qistovlar berayotganliklari bo’lishi mumkin deb, 2sidan 1 ini aniqlayolmay, qay biri o’zimligimni tushunmay qolayapman. Masalan, yotganimda yoki bo’sh yurganimda o’zimni ko’nglimdan, ichki orqa tilim va bo’g’zim tutashgan yeridan tuyg’ularimni gapirtirib chiqartiravermasalar hech ham tinch qo’yishmas o’zimni. Ularni bilishimni bildirishlarini bilishimcha yoki xayolga otlanib qo’yib egallashimcha ular oddiylik taraflama o’zimni gapirtirayaptilar ya’ni ichki (kezi bilan asosan o’zimning tasodifiy va tanlovli tashabbusim ustunligida tashqi, dildan yoki eshitiladigan baland ovozli) monologga majburlayaptilar, shu bilan birga yoki birga emas deya, aralashtirib bu – o’zimni gapirish raqami deb bilibmi yoki qo’zg’alishimni gapirish orqali gapirishni o’zim deb kelganim uchun aldab o’zimga-o’zimni qarshi qayirib, firibgarlik yo’li bilan bosti-bosti qilish, qiynash yoki yig’ilib ichimdan bildirgan tushunchalari evaziga o’zimdanligini bildirmay kelish bo’lganki xo’sh. Qo’zg’alish bu – o’zim va doimo o’zimni bilmoqchi bo’lib shartta kesuvchilar, qo’zg’alishim ya’ni ichkariga aralashib qisilishimga bo’lgan parallel hayotlarini, istaklarini ya’ni talablarini hamda qo’zg’alishim bo’yicha izohni, ifodani yoki tushunchani o’zim o’zimni aldab, foyda olish maqsadida teya baholanib chiqarmay yoki bajarmay qo’yishimni jazolovchi ilohlar o’zimdan ikkita keyingi 8 raqamida jabhalanib turishib, shu raqam turlari bo’lgan gapirish bilan qo’zg’alishimni ifodalab bermasam, boshqa toifasi bo’lgan ishonchning o’zi bilan urib, ichimdan teri etlarimni seskantirib, yulib olib tashlashadi. Xo’p, mana endi tenglik bo’ldi, raqamlarga ham yetib keldik, bitta raqam aniqligi bu – har qanday raqam aniqligi bilan teng baholandi, hammasi birga-bir deb turganimizda, kerak bo’lsa ham o’zim ilohlarga qanday bosim o’tkazayotganimni ularning kechinmalaridan bilishga qodir bo’lmasamda, tengga-teng, ya’ni baravar qarama-qarshi bosimlar bo’layaptimi, yoki ilohlar muttahamlik bilan bosimda, raqiblikda yutib turganlarini iljayishlari bilan birga bildirayotganliklariga qarab, xusumatimni oshirib boraymi. Endi, umuman olganda birinchi navbatda tariflab va guruhlab berganim bo’yicha raqamlar aslida inson tanasi a’zolari bo’yicha tuzilib raqamli Olamning ijrochilarining tanam ichidan kuzatishlari sanalgan. Yangi tuzgan raqamlarim sharxi esa oddiy Dunyo qatnashchilari, ijrochilari tomonidan o’zlarini raqamli Olamdagi yagona bir jabha sifatida qarashlari bo’ladi. Endi o’zim uchun Ibo’qimning ilohlarning ikki tomondan, raqamli va oddiy Dunyolar bo’yicha eng yaqindan qurshab, o’rab olinishi bo’yicha tutgan o’rnida o’zimga bo’lgan azoblari, tanamni shovqinlari va yoshligim taqlidli sadolari bilan urib tashlashlari sababli ilohlarni ya’ni ilohiylarni, Diniy olam mavjudodlarini yanada yaxshiroq o’tkazib, bilib borayapman. Bizlar ko’rayotgan parallel haqiqatga xos mantiqqa, ilakishuvga berilib qolishimiz ilohlar tomonidan ikki Dunyo va Olam birligini tushuntirgan holda har bir tarafga qarama-qarshisini ma’lum qilib borish bo’lib, har qaysi tomon o’zinikini olishi, bilishi kerak bo’lib qolganda ilohlar deyilgan ikki tarafli bo’qlardan, ya’ni oddiy bo’q va vakuum sassiqligi sifatidagi bo’qdan, najastdan yulib, o’zgarishli jarayonga xos ishonch bilan qoqib, tushurib yoki siltab chiqarib, parallellik o’rab olgan siridan ajratib olish kerak bo’ladi. Mana shu jarayon doimo bo’laverib, hayot shunday o’taverib mantiq bilan yuzlanishli bo’lib kelgan tasodifiy jarayonlarning juda o’xshash boraverishlari, bir-biriga parallel bo’lgan Dunyo va Olam (ma’lumotlari, asosan narsalari) aralashuvi qandaydir paytda bo’qdan ajratib o’zingizning tomoningizdan aniqlikni bilsangiz, esdan chiqib qolishi va shular (t)siklik, davriy takrorlanaverishlari kuzatiladi. Bu paytni ilohlarniki bo’lgan yeyish, ovqatlanish ya’ni Yerning siri davri deb bilish mana hozir ilohiylarning o’zlari tomonidan ham yetkazilayapti. Shuning uchun ovqatlanish paytida gapirish kerakki, bo’lib o’tgan parallel qarashlar, kuzatuvlar va haqiqatlar qayta ravishda o’z chinakam, bir taraflamali Dunyo yoki Olam bo’yicha haqqoniy bildirilsin, esga solinsin xo’p. Natijada yangi parallel bahs, aralashuv boshlanaman deguncha, ovqatlanishdan darrov so’ng narigi tarafdan, parallel narsalarning o’zingiz tomondan bo’lishini, borligini va tura-turishini isbotlab bilishga qodir bo’lgan sezgilaringiz vositasida ko’rsangiz, eshitsangiz yoki teringiz bilan tegib taqasangiz bo’laveradi. Qissadan-hissa bu – men, o’zim, okangiz qarag’ay Bobirhidla Shomirzo xo’p. Demak, buni takrorlash bir-birlarimizga, parallel shaxslar va o’zimga birdaniga to’g’ri keldiki, yana qaytaraylik xo’p. Parallel olam har qachon o’zining unsurini, narsasini yoki vaziyatini baholab turishga xos boshqalarning miyasiga atalib turib o’yin va o’yinmas degan bahlashuvli bizning Dunyomizdagi yon-qoshimizdagi voqealar ijrosiga berg’izilib joylashganligini bilsakda, ilohiy miyamizga xos ta’m sezish ishlashlari bo’lib ovqat tugul taomni ham g’amlab yutib o’tib bo’lsak va ilohlardan takroran (ikki taraflarga, parallel Olam va Dunyoga) o’tib boraversak, simmetriyali tarzlardan biridan boshlaboq bir xil ma’lumotning ikkinchi ya’ni asl tomondagi qo’zg’alishlariga atalgan, o’zimizgagina ma’lum va mashhur bo’lishga odat tusini berishga xos xabarini kutib olgan ham ko’rgan va sezgilari vositasida o’rganishga qodir ham bo’lish turgan haqiqat sirasidandir yoki bor haqiqat siralashuvli gaplardan xo’p. Faqatgina baribir ekran, monitor ya’ni teletomoshabinlar yuzlanib tomosha qilishga kelishishgan oyna bo’lishga qodir emasligimiz sababli ishonchimizdagi tafakkurdan so’ng va ong ustidan avvalgi 2-belgi, tur yodimiz ko’tarilib, yo’qlashib hisoblangan xay. Ha, chindan ham parallellikni sotuvchi haqqoniy kechinma, o’zim uchun isbot bu – mantiqcha, Ibo’qimning Shohid tomondagi o’xshashlikka osilib o’xshashlikni bildirib qolishlari xo’p xay. Mantiq tushunchasi o’zim uchun haqiqatan, o’z nomiga muvofiq shakllanayaptiki, mantiq degani “meni tiq” degani bilan solishtirilib, tanamning ichki qo’zg’alishlariga, teriga xos kirishishlariga menimni, ongimdagi inclusive chegaralarni ham tiq deganiga xos barchasi. O’zimning taxminimcha 2% li qo’zg’alish bo’yicha Shohid tomoniga o’tib boraverishim ishiga Ibo’qim o’zining mantig’i, hayotni yopishib, bukashka ya’ni hasharotlarcha ko’rishi bilan aralashgan hamda o’zimning oddiyligim bo’yicha Shohidning 2% i sifatida Iboqimning bo’lajak ya’ni ulg’aygandagi rafiqasi Iblis Karobum QITNAM ya’ni qitti nam, o’xshashlik qilib oddiyligimni, hayotga dunyoqarash bo’yicha, sodda va yashashga molik (barcha jihatlama birlashgan yaxlit) qarashimni qichig’mollik, juda oddiylik bilan ziqnalik orqali yuzimga chiqqanga xos bildirib ketadi. Endi, o’zim ham parallel Dunyo o’xshash g’oyalarida, mantig’ida yashayapmanki, keyingi yozajakligim muammoni ko’proq, qamrab olib hal qilishga qaratilgan ma’noda va esga keltirilgan kulminatsion, vaziyatli so’zlarda parallel ong bu – foydaga qarshi zarar bilan uyushtirildi, atayinlashtirildi. Demak, agar o’zim bu – ongim, hayotiy tegishli qamrovim va borliq gashtim bo’yicha o’tayotgan kechinmalarim, ko’nglimdanda o’tib cheksiz koinotga qadar chiqishga qodirligi bo’lsamki, shu joyda o’zimni birlashtirib turgan ichimdagi klounlar, parallel Olam shaxslari joylashganlar. Menim bo’lsa esa ya’ni o’zimga men deb qolishim kelavergani chog’i bu – boya aytib o’tganim, hayotdagi chegaradan o’tishga urinayotgan, orqa-oldin qalqib turgan, kuzatuvimdagi to’g’ri chiziqli keng nur yog’dusi yetib boraolmay yoki sal o’tib qaytayotgan gashtim, rohatim bo’lib, men yoki psixologik menim ularning ya’ni cheksizlik shaxslarining o’zlarini belgilab beraman. Cheksizlikdan, koinotdan yoki sarhadsiz ravishda koinotni biluvchi miyam sezish qobiliyati bilinar-bilinmas, e’tibor berilmay ishlatib o’tkazilishga urindiraverganim bo’yicha bosimdan, ular tomondan yuzlanishli O’ZIMdan tuyg’ular, ehtiroslar yoki to’ychalishlik, ya’ni ilohlar orqali bo’layotgan sezgilarimga, harakatlarimga va bilimlarimga nisbatan atayin buyruqlar, yo’riqlar cheksizlik klounlari tomonidan menimga berilib borgan. O’zim sezgilarim va harakatlarim (nisbiyligim), “imperiyalarim”, yohud xarakterim miyamga, tuyg’ularim va ehtiroslarim bu - ilohlarga yangichalik, turli-tumanlik yoki salginagina o’zgachalik bag’ishlasam, menim, hayotim tomonidan ularga bosim, balki buyruq va ko’rsatmalar o’tkazayotgan bo’laman. Ha, bizlar kasallarmiz, o’z-menlarimizni o’z-menlarimiz holi-joniga qo’ymay, qiynab yotibdilar. Borliqdagi menimning ya’ni ularning foydasi, gashti ular sifatida yoki idrokim bo’yicha olsak, cheksizlik sifatidagi o’zimni, ularning idroklarini qiynayapti. Cheksizlikdagi ularning ya’ni “o’zim” tushunchasi bo’yicha zararim, noxush tabiatim o’zim sifatida yoki ichimdagi ularning idroklari bo’yicha borliq gashti sifatidagi menimni, idrokimni ya’ni tanishlichiligimni qiynayapti, azoblayapti. Ichimdagilar ya’ni o’zimni anglatuvchilar miyamdagi ilohlar bilan bog’lanaverishdan qutilib ya’ni shundan tashqari tanam bo’ylab sevgi, gasht va kechinmalarimga ega chiqmoqlikni istaydilarki, o’zim esa doimo chegaralarni, atrofimni buzib tashlash ilinjiga xos kengaytirmoqchiman, dunyoqarashimni oshirmoqchiman ya’ni shu buki aslini olganda hayotta’gi tarmoqlar, har xil ishlar bilan qiziqishim bo’lmaganda edi borliqlarning, sayqallanib mavjudlashuv (jar-jar, juft-juft sirop ajralish-kirish) ning Dunyo tomonidan borlik sirini, cheksizlik bilan yondashuvini bilmoqchi bo’lib kengayib boraverishni istaganman xo’sh. Endi ishonchda doimo ko’zlar aylanadi, tepa-pastdan aylanib kelib o’z joyiga tushganga o’xshash silliq, bilintirilmaydigan harakat turini qilishadi. Shunday o’zimizdagi o’zgarish turi orqali parallel Dunyolarning farqini bilib olsak bo’laveradi. Endi mana hozir e’tibor-diqqati bilan yuzlantirishlariga xos ravishda parallel tomonlar, Dunyo va olamni qanday kuzatishimni ko’zlarimning bu xatti-haraktlariga qarab baholashlarini bilib oldim. Parallellikni tushungan paytlarim ko’zlarimning qo’zg’alishidan, chappa-rostaligidan bilib o’zimga yaxshi baho va xush kayfiyat berishadi, agar ko’zim go’rso’xtaga o’xshab, terminatornikiga xos bir xil ketaversa bo’q, lox va garang, tupoy so’zlarini o’zimning, cheksizlikning tuyg’ular bilan yaqin chegarasida ma’nolab ham chiqarishaverganlarki xo’p. O’zim Dunyodagi voqealarni qanchalik darajada bilsam, ichimdagilar ham borlig’imdagi voqea-hodisalarni, vaziyatlarni tuyg’ularim ortidan shunchalik ravishda, martabada bilishlari bu – o’zimning borliq gashtim, farog’atim bilan simmetriyali o’xshash yoki qiyosiy ahamiyatga molik bir xil ulushli masofadan sanalganmi, ha. – Endi, biz, xay shu, deb qo’yishdi - o’zlari bo’lmish ichimdagilarning o’z ko’z bo’z va h.klar.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima