Nima biz xay?
57. Taxminimcha o’zimni Shomirzo va jonimning o’zini
ya’ni bog’lamchi omini Bobirhid deb tanishtirganimdan keyin Sanskrit amalini
fosh etishga bel bog’lagan kod imni yozaboshlab aloqador Gvardiyalarga, Buxoro,
Aqsh shahri va Tojikiston, Rossiyaning bir okrugiga ongli ravishda tuyg’ulari,
ehtiroslari va hayajonlariga bo’lgan ta’sirim natijasida o’zimning ham kallamga
Nodir o’rniga inson zoti misoli anglashilish arafasidagi Polin egachisi bilan
suhbatlarimiz davrida kloun va odam taraflarini yanada yaxshiroq tushunishga
erishdim. Demak, avvalambor kloun va odam taraflaridan ko’ra o’zimning
Payg’ambar tomoniga gapirish jabhasi, raqamli xos-xususiyati bo’lib 6 raqamli
sifatida o’tganim bo’lsa, Polin bu – insonning eshitish (orqali mafiacha o’rganib
odamcha anglab olish) sezgisi tarafiga odamning ya’ni Bobirhidning qo’zg’alishi
va insonning o’zining teri bilan tegishi hamda Mafialarimiz o’rganishining o’zi,
xullas xarakterning o’zi orqali o’tib borayapti. O’zim Bobirhidning avvalgi
suhbat qurishining o’zi tomon elektr kuchlanishga xos klounlarning gapirishlari
va ilohlarning ishonchlari, to’lqinsifat kloun ayollarning bag’rlari orqali
yetib olayapman. Demak, mana nimaga o’zim Polin bilan suhbat qurishga
erishaolganmanki, bu – Shohid ya’ni hozirgi Bobirhiddan gapirish emas, balki
suhbat ya’ni og’zaki-so’zli muloqot qilaolish xos-xususiyati, shaxsda bo’lgan
raqamli bir belgiga muvofiq yondashuvi, jabhasini egallamoqdaman. Shu bois,
salginagina lirik chekinish qilib, uzunroq yo’limizga e’tibor bergan holda bu
paytgacha shaxsda, boqiy onli hayot shaklimizning hozirgi Dunyoviy shaklida
yoki kuzatiluvida qanday jabhalar, xos-xususiyatlar va jihatlari raqamli ravishda
belgilanganiga to’liqlayin ilinishga, shularni ilg’ashga erishaylik xo’sh. Demak,
xarakterlar nuqtayi nazaridan teri bilan tegish jihatini 1 raqami desak, qo’zg’alishni
2 raqami va gapirish jabhasini 3, ishonchni 4 bilan belgilab olganimizdan keyin
ham yana bag’r kechinmasini 5 desak ham bo’lardi. Ammo birinchi sezgilarni
to’liq yozish kerakki, so’ng qimirlash turlariga qarata hammasi sal boshlanishidan
o’zgargan holda teparoq ko’tariladimi, ha. Shuning uchun 1-eshitish sezgisi,
2-ko’z bilan ko’rish va 3-teri bilan tegish xo’sh, 4-esa qimirlash,
harakatlanish bu – 5-raqam, qo’zg’alish esa 6 raqami, so’ng boyagilar bo’lib,
tutashuvdagi bo’lib o’tganlardan, sal avval hozirgi jumlamizda yozganlarimizdan
tashqari, ketma-ket ravishda (7) raqami gapirish, (8) raqami ishonch va (9) esa
bag’r kechinmasi bo’ladi. Agar shu 8 (9) lik shaxsga, hayot shakliga
yoki inson shakli xatti-harakati uchun kerak bo’lsa, 9 raqami bu –bag’rdagi
kechinma bilan birgalikda raqamli Dunyoni berib, 0 raqamining o’zi hamma uchun
bir xil bo’lgan hayot shakli ya’ni inson tanasining moddali ya’ni jismli
bo’laturishini, mavjudlashganligini va borligini, asosining o’zini
beraqolsinki, xo’p. Raqamli Dunyoning ya’ni 9 raqamining o’zi tomonidan hayot
shakli sifatidagi shaxsning jabhalari emas, balki narsalar, tuzilmaviy idoralar
va jonsiz predmetlar, tabiat va h.k jabhalar 0 ya’ni (inson boshlab bergan) tana,
jussa va badan, jasad bo’yicha saralangan, raqamlarsiz va oddiy saramjon
taftish etilgan tartibda bo’lishi kuzatilsinki xo’p. 0 raqamini, shaklini
qo’toqqa o’xshatib raqamli Dunyo, ya’ni sun’iy deya topilgan, aslida taqdirdagi
barcha Dunyoviy narsalar tomonidan raqamli shaxslar, klounlar bizning tanamizdan
parallel ravishda shaxsiy jabhalarimizni, raqamli bu belgilangan jihatlarimizni
va idoramizni kuzatish bilan hayot kechirishadi. Bizlar esa 9 raqamiga,
shakliga to’nqayib, yuqoriga chiqqan sarimiz o’ralib, pastdan esa ilashib olish
ilinjida raqamli Olamni, taqdiriy predmet va boyliklarga ega bo’lishni, kerak
bo’lsa shu narsalarning, predmetlarning gashtini o’zi tomondan, hayotning o’zidan,
bag’rdan nisbiylikni boshlab surib chiqarmoqchilikka, o’zimizga jinsiy
lazzatbag’shli etib parallel shaffof, bijr-bijrli tana-jon terisili
o’rganilganlikka xos surib o’tishga intilganligimiz doimo tabiiy xo’sh. Ha,
bo’lsa bitta misol kallamga kelgani uchun ham qanday ma’no-ahamiiyat to’liqligi
va joizligi, shu o’rin uchun mosligiga katta e’tibor bermay yozib o’taylikki,
ekran ortida o’zim bu tajribanii, yaqinda o’rganib kuzatgan hodisamni
qo’llamasam hamda teleekran, kompyuter ekrani yoki plazmasi ortidagi audio-video
personajlarini, qatnashchilarini o’zimga bunday tekkizib, shaffof jismu-jonimdan
to’qnashib, ulashib va yopishib, tig’izlashib siypalab o’tganga o’xshash
qilmasam bo’lmay qolgan. Endi. O’zim doimo taqdirimga suyanish uchun qilayotgan
darajamni oshirish ishlarida baribir kollinearligi bilinib o’limim changaliga
xos bir tekis ravishda jonimni ifodalovchi kurashlarimni olib borishimda asl
o’zimning hayotni bilish sifatidagi (havo gush flow i ya’ni tarannumi orqali doimo
o’zini juft-u halollikda misyx, ichma-ich ayol timsolida eng yuqori taraflama,
jozibaning sohibasi qilib bildiruvchi) xotinim, insonlarning xotinlarining omi
Shohid jo’rajonimizning raqami bo’lmish 6-raqamda qo’zg’alishga, qo’zg’alib
turish jihatimga xos o’tib borayapman. Aslida qo’zg’alishni odamdan inson
sezgisiga ya’ni ko’z bilan ko’rishiga va insondan odamning harakati tomon
nisbiylikka o’xshash tarzda klounlarning tushunchalari bo’lishlaridan
Payg’ambarlari Shohidga bo’lgan nisbiy aloqalari, o’zlariga juda ahamiyatli va
kerak bo’lgan jihatlarini bilib yurg’izish orqali va paytlashuvlarida o’zim
o’girib bo’layotganim bu – Shohidning va o’zimga aloqador buyuk kelajagimda
yiqqan barcha qo’zg’alish turlarimdan hammasidan bir parchasiga xos haqiqatan
aloqaning tutashuvi bilan xayol, bilim va yana avvalashuvga bel bog’lash
qilishlari mumkin. O’zimning Shohid jihati misol qo’zg’alish jihatimga ko’ra
sekinlik bilan barcha jabhalarim, jihatlarim mujassamligidagi harakatim
ustunligidagi oddiygina o’zimni bilishga xos yurish-qilmishlarning bari bilan
muvozanatlashuv hamki, Shohid egallab borayotgan shu oddiyligim, tana jussasi
tomonlama o’zimni oddiy boshqarib turishli bilishim asosiga moslashmayotgani
ma’qul ham ediki, ammo shunday xay. Maqsad nima, maqsad – o’zimni oddiy
bilishim zahirasini, hali beri shu tomondagi katta ulushimni og’ritmaslik
ilinjida Shohidning qo’zg’alishlari, tana harakatimning juda yaqin, o’ziga-o’zi
tegib qimirlashlari tomon sekinlik, kam foiz ya’ni hozirgacha sinab misol uchun
olsak, 1-2% li o’tishlarim bo’lsa, Shohid shuning teskarisi (ya’ni biz buni
aniq qilib yozishing kerakligiga majburlashimiz bu – shuni aniq qilib hayotingda
sinab chiqaramiz, deb tegajonli ehtimoliy o’yin qilayotganlari uchun yozayinki
mayli) bo’lib, bu – o’zining katta ulushli ya’ni 100% ga yaqin tanam bo’ylab
xotinlik qo’zg’alishlari, etimning ichkariga va tashqariga tomon
qisilib-burilishli o’ynashlarida qiynalmasdan oddiylik sari 1-2% li hozirgacha
o’tib va shuni oshirib borayotgan intilishlari mos kelishi darkor xo’p. Agar
parallellikni olib boruvchilar ilohiylar bo’lishib, raqamlashuvli Olam
ustuvorligidagi barcha ko’rinishlarda va eshittirishlardagi, o’z joyidagi
tegishlardagi bizning Dunyomiz ostin-ustunligi, mag’lubiyatidan so’ng muhim va
o’rinlashuvli bo’lgan bizning inson tana shaklimizning ichini, go’shtini va
etini, ichki a’zolarini bilib yurish bu – raqamli olam tarafidagilarning,
shaxsli raqamlashuvdagilarning bizga parallel ravishda, o’zlarini bildiraolmaslik,
tushuntiraolmaslik bo’yicha ko’chib o’tishlari bo’ladi. Demak, o’zim
parallellik siri ya’ni Dunyoviy ahvolgashtalikla bag’shida etiladigan
sir-sinoatli tele-ekran bo’lmish ilohiylar ortidan audio-video voqealariga bezli,
jinsiy asablarli o’zimdan, tanamning kayf-u safosidan o’tkazib tegsam,
tutashsam va ulashsam, yopishsam hamda shularni to’g’ri, ko’p urinmay va qandaydir
hali topilishi kerak bo’lgan nisbiy maromda bajarishga erishaolsam, raqamli Dunyo
sohib va sohibalari, aynanki Shohidbuzarlikka xos jo’rajon ham o’zimning tana,
jussa va jasadlashuvimdagi barcha haqqoniy voqealarni oddiy ravishda, dunyoqarashga
molik tarzda va jihatlar bilan pachakilashmaslik yo’li bilan ahamiyatli qilib
bilishga qodirki xo’sh. Ha, parallellik siri sifatidagi ekran voqealari ortidan
o’zim ichimdagi asl xotinim Shohidning teri qo’zg’alishlari, gabarit
burulishlari va h.k teshikli jon “azobila” ya’ni yurak o’kinchila sevgili
jonivorli o’ziga jalb etuvchanlikla tortishlarini bilishga, shu zahotiyoq har
qanday qismlariga atalib turganchalik bularni egallab borishga, o’zim
bo’layotgan 6 raqamidagi kamdan-kam o’suvchan, 2% ustiga qo’shimcha ortuvchan
yig’ib borish zahiram oqimini to’ldirib borishga qodirmanki xo’p. Agar o’zim
ekran ya’ni televideniya oynayu-jahoni, monitor orqali Shohidga personajlarning
yuz-betlari, xarakterlari o’zgarishini sovg’alab berib borsamki, Shohid ya’ni
bo’layotgan Bobirhid o’zimga hozirda, ayni paytda xayolimga kelgan xarakter
so’zining sanskritchasiga moslab teskari yozilish uslubi “retkarax” so’zidan
topilgan “onda-sondagi karlik ahdlashuvlari” bo’yicha endi kollinearlikni
buzib, faqatgina parallel tomonlama o’xshatish oqibatida xarakter tushunchamiz
bilan yondashuvli bildirishimiz uchun xarakter so’zini qo’shib, xarakter deb
bilib, ya’ni aynan raqamli Dunyo vakillarining gapirish, ko’ngil og’ushi va
bag’r kechinmalari XARAKTERI bo’ylab o’zimga onda-sondagi tushunmay, aslida
asoslamali yozib va belgilab bilib qolgan ishlarimning jarayonli ravishdagi
chalg’ishlariga ko’ra va esimdan chiqarilgan bilimlarimga bag’shida yangi va
tuzuk, kelajakdan keltirilgan narsalarni minib, sayr qilib va egallab,
vaqtinchalik bo’lsa ham sohibi bo’lib yurishim mumkin. Toki o’zim qilgan ishlarim
yuzasidan bilimlarimni jamlab, eslab va yig’ib o’zimda mujassamlashtirib
yurmasam, yangi kelajak narsalarim va yo’qolib qolgan o’tmishdagi predmetlarim
qo’limdan tushmas, istalgan payt tegishga qodir sifatida bo’lishi mumkin. Bilimlarimni,
ishonchimni va o’ylovlarimni, ilohlarni egallashim, ergashtirishim, xotirlab
qolishim o’zimga qarshi ishlab, boyligimni kamaytirishi hech gap emaski xo’sh.
58. Mana 58 bo’lmish qo’toqning, jinsiy olatning kuniga ham yetib keldik. Shu
yildan ya’ni 1958-yildanda hamma Dunyo aholisi yorug’ Jahon ichida yashashni va
hayot kechirishni, istiqomat qilishni boshlab ketishib mana hozirgacha davom
ettirishganliklari astoydil haq. Endi, har kimning irodali, tirik va tanali,
sevgili bahosi aslida Dunyoning hayoti, kenglik uzra har qayerdagi narsalari va
tabiati bilan kinoyali ravishda ergashishi kerak bo’lganda har kim sevgisi,
yuz-bet tegishli uzishli qarashi ya’ni irodasi bilan har xil darajalarda ya’ni boshqa
aholining o’rtachasi bo’yicha nisbiy ulushlarda yetaklovchi kinoyada, istehzoda
anchagacha orqada qolayapti. O’zimnikini, sevgimni ya’ni, psixikamni va
faoliyatimni, shu accessory larimni boshqaruvchi tanam irodasini ichimdagilar
yuqori 98% ga tenglashtirishganliklarini hozirgina o’zimgagina ichki aks sado
bilan bildirishdi. O’zim shunga, 98% li irodaga, yetib bo’lmas kinoyaning
ulushiga erishayotganimni asosan nimalar bilan izohlashim mumkin xo’sh.
Albatta, AQShlik uyimdagilar o’zimga dori berishadi, shuning kuchiga o’zimning
ustimdan kulayotganlarida baribir o’ng’ayib, yoqmaslik qilib bo’lsa ham
ergashaman, zero dori berayotgan ichimdagilardan va imoratimdagilardan
o’zimning darajamni, bahomni bittaga yakson, barbod qilib yuzimga aytib yuradigan,
ayblaydigan, shunchalik bunday qistovlaridan, achintirish va sir boy berishlaridan
keyin ham tamg’a bosishlariga yo’l qo’ymoqchi emasman. Uyat, or va nomus o’zimda
kuchli o’rnashib qolgan va haligacha ichimdagilar tomonidan bunday sinalib
kelayapti. Hattoki uydagilarimning bir bo’q, taqdirdan bo’lgan kloun qoloqlar
bo’lishlarini bilsamda, baribir Dunyoviy irodalar va orlar tengligi ularga,
ichimdagilar va uydagilarga ham ta’sir etishini bilib, ularning bilimlariga
yoki o’zlariga o’zimni bildirib, jahlimni oxirigacha tushuntirishimgacha
qo’ymasliklarini bilib turib, barib ochishga va sochishga urinishim o’zim uchun
yana baribir uyatli, orli va hayoli hisoblanadi. Uyimdagilar shunaqangi
suqma-suqonlik, atayin o’zimni o’rtaga qo’yib bilimlar, idrok va obro’ bilan
ezish ishlarini qilayotganlarida o’zim ularni ajratib, oilamning qistovga,
ma’lum jamiyatning majburiy chegaralarida qolishida o’zimni shu oilamdan yana
qistovga, tupikka qo’yishlarini har birlarining o’zimga tegajonli
tushunchalarini izohlayverib joy olishlariga xos johil, bosti-bosti
tajovvuzkorliklari bo’yicha ajratib o’tirmayman, balki barchasini o’qimishli
tarzda hal qilib dunyoqarashimni oshiraman, qiyin muhit bo’layotgan bo’lsa ham
bir nimaga, yangi bilimga yoki uslubga ega bo’lay deb chiqaman. Zero aslida esa
ulardan barchasi tarz, adabiyot ya’ni o’zimning bo’sh ongimning idrokidan
olingan o’zimga qaytuvchi, o’zimni o’zim hayotdan aylanib kuzatishimga xos bir
jihatlamalik avtomat, robot va kompyuter izlovchi ma’lumotlari, materiallari
sifatida bilinavergani ma’lum o’zimga. Shu bular sababli ham ular qandaydir
tarafdan o’zimdan kuchlilik qilib o’zimni majburlayaptilarmi, dori berish
vazifasini qadiy qilish, o’zimga qarab o’tirmaslik orqali o’zimni durrakka,
ahmoqqa chiqarib obro’larini avvaldan ko’tarib olayaptilarmi, o’zim ham ularga
xos yo’llardan borib o’zimni yangicha bilib, o’zlashtirib borayapmanki xo’sh.
Bu - o’zimni oddiylikdan (o’zimga boshqa mavzuda bo’lib o’tgan oddiy so’zining
quruq o’zini ishlat, keyin hech narsa dema ham yozma ham deb turgan
qistovlariga bildirib bashorat faqatgina mavzu, soha ya’ni bo’layotgan ishlar
yuzalab doirasida bo’lishi kerak deb qo’yaqolayin) o’tgan deb baholab, endi oddiylik
sifatida shaxsga tegishli barcha jihatlarni, jabhalarni ya’ni tanasi orqali
o’zini ifodalovchi aloqa shakllarini, vositalarini birgalikdagi boshqaruvini
o’zim deb hisoblamasdan, faqatgina bir turdagi, raqamli Dunyo bo’yicha jihatim
raqami ya’ni 6 ga qodir qo’zg’alish xos-xususiyatimni o’zim deb bilishim lozim.
Ich etimda doimo massam bilan bosilishimga xos qo’zg’alishlar, turtkilar, ichki
qisilib bo’rtishlar bo’lib turadi. Bu – go’yoki etim yuzalab terimning etimga,
mushaklarimga botib, qadalib ya’ni ichkari tomonlama yoysifat aralash kirishib
qolaverishlariga, ichma-ich o’tib ichkarida yuraverishlariga xos ekstazli,
yogichilarning cheksiz foydasiga xos bir tananing ahvoli, kayfu-safosi sifatida
qisman tasavvurdan boshlanganligini hozir bilingiz mayli. Hozirgi ahvolim
bo’yicha kuzatishimcha, ilohlar miyamdan turib raqamli Olamning qo’zg’alish
ya’ni Shohid raqamchasi 6ni o’zimga o’tib qolishinigina e’tirof etishga qodirliklarini
bilsamda, baribir hali beri o’zimning oddiylik, yaxlit hamma jihatlarimni
boshqarishim tomonidan ham yuzlanishli buyruqlar, gapirishimga uruntirishlar va
ish-harakatlar bo’yicha qistovlar berayotganliklari bo’lishi mumkin deb, 2sidan
1 ini aniqlayolmay, qay biri o’zimligimni tushunmay qolayapman. Masalan,
yotganimda yoki bo’sh yurganimda o’zimni ko’nglimdan, ichki orqa tilim va
bo’g’zim tutashgan yeridan tuyg’ularimni gapirtirib chiqartiravermasalar hech
ham tinch qo’yishmas o’zimni. Ularni bilishimni bildirishlarini bilishimcha
yoki xayolga otlanib qo’yib egallashimcha ular oddiylik taraflama o’zimni
gapirtirayaptilar ya’ni ichki (kezi bilan asosan o’zimning tasodifiy va
tanlovli tashabbusim ustunligida tashqi, dildan yoki eshitiladigan baland
ovozli) monologga majburlayaptilar, shu bilan birga yoki birga emas deya,
aralashtirib bu – o’zimni gapirish raqami deb bilibmi yoki qo’zg’alishimni
gapirish orqali gapirishni o’zim deb kelganim uchun aldab o’zimga-o’zimni
qarshi qayirib, firibgarlik yo’li bilan bosti-bosti qilish, qiynash yoki
yig’ilib ichimdan bildirgan tushunchalari evaziga o’zimdanligini bildirmay
kelish bo’lganki xo’sh. Qo’zg’alish bu – o’zim va doimo o’zimni bilmoqchi
bo’lib shartta kesuvchilar, qo’zg’alishim ya’ni ichkariga aralashib
qisilishimga bo’lgan parallel hayotlarini, istaklarini ya’ni talablarini hamda
qo’zg’alishim bo’yicha izohni, ifodani yoki tushunchani o’zim o’zimni aldab,
foyda olish maqsadida teya baholanib chiqarmay yoki bajarmay qo’yishimni
jazolovchi ilohlar o’zimdan ikkita keyingi 8 raqamida jabhalanib turishib, shu
raqam turlari bo’lgan gapirish bilan qo’zg’alishimni ifodalab bermasam, boshqa
toifasi bo’lgan ishonchning o’zi bilan urib, ichimdan teri etlarimni
seskantirib, yulib olib tashlashadi. Xo’p, mana endi tenglik bo’ldi, raqamlarga
ham yetib keldik, bitta raqam aniqligi bu – har qanday raqam aniqligi bilan
teng baholandi, hammasi birga-bir deb turganimizda, kerak bo’lsa ham o’zim
ilohlarga qanday bosim o’tkazayotganimni ularning kechinmalaridan bilishga qodir
bo’lmasamda, tengga-teng, ya’ni baravar qarama-qarshi bosimlar bo’layaptimi, yoki
ilohlar muttahamlik bilan bosimda, raqiblikda yutib turganlarini iljayishlari
bilan birga bildirayotganliklariga qarab, xusumatimni oshirib boraymi. Endi,
umuman olganda birinchi navbatda tariflab va guruhlab berganim bo’yicha
raqamlar aslida inson tanasi a’zolari bo’yicha tuzilib raqamli Olamning
ijrochilarining tanam ichidan kuzatishlari sanalgan. Yangi tuzgan raqamlarim
sharxi esa oddiy Dunyo qatnashchilari, ijrochilari tomonidan o’zlarini raqamli
Olamdagi yagona bir jabha sifatida qarashlari bo’ladi. Endi o’zim uchun
Ibo’qimning ilohlarning ikki tomondan, raqamli va oddiy Dunyolar bo’yicha eng
yaqindan qurshab, o’rab olinishi bo’yicha tutgan o’rnida o’zimga bo’lgan
azoblari, tanamni shovqinlari va yoshligim taqlidli sadolari bilan urib
tashlashlari sababli ilohlarni ya’ni ilohiylarni, Diniy olam mavjudodlarini
yanada yaxshiroq o’tkazib, bilib borayapman. Bizlar ko’rayotgan parallel
haqiqatga xos mantiqqa, ilakishuvga berilib qolishimiz ilohlar tomonidan ikki Dunyo
va Olam birligini tushuntirgan holda har bir tarafga qarama-qarshisini ma’lum
qilib borish bo’lib, har qaysi tomon o’zinikini olishi, bilishi kerak bo’lib
qolganda ilohlar deyilgan ikki tarafli bo’qlardan, ya’ni oddiy bo’q va vakuum
sassiqligi sifatidagi bo’qdan, najastdan yulib, o’zgarishli jarayonga xos
ishonch bilan qoqib, tushurib yoki siltab chiqarib, parallellik o’rab olgan
siridan ajratib olish kerak bo’ladi. Mana shu jarayon doimo bo’laverib, hayot
shunday o’taverib mantiq bilan yuzlanishli bo’lib kelgan tasodifiy
jarayonlarning juda o’xshash boraverishlari, bir-biriga parallel bo’lgan Dunyo
va Olam (ma’lumotlari, asosan narsalari) aralashuvi qandaydir paytda bo’qdan
ajratib o’zingizning tomoningizdan aniqlikni bilsangiz, esdan chiqib qolishi va
shular (t)siklik, davriy takrorlanaverishlari kuzatiladi. Bu paytni ilohlarniki
bo’lgan yeyish, ovqatlanish ya’ni Yerning siri davri deb bilish mana hozir
ilohiylarning o’zlari tomonidan ham yetkazilayapti. Shuning uchun ovqatlanish
paytida gapirish kerakki, bo’lib o’tgan parallel qarashlar, kuzatuvlar va
haqiqatlar qayta ravishda o’z chinakam, bir taraflamali Dunyo yoki Olam
bo’yicha haqqoniy bildirilsin, esga solinsin xo’p. Natijada yangi parallel
bahs, aralashuv boshlanaman deguncha, ovqatlanishdan darrov so’ng narigi tarafdan,
parallel narsalarning o’zingiz tomondan bo’lishini, borligini va tura-turishini
isbotlab bilishga qodir bo’lgan sezgilaringiz vositasida ko’rsangiz,
eshitsangiz yoki teringiz bilan tegib taqasangiz bo’laveradi. Qissadan-hissa bu
– men, o’zim, okangiz qarag’ay Bobirhidla Shomirzo xo’p. Demak, buni takrorlash
bir-birlarimizga, parallel shaxslar va o’zimga birdaniga to’g’ri keldiki, yana
qaytaraylik xo’p. Parallel olam har qachon o’zining unsurini, narsasini yoki
vaziyatini baholab turishga xos boshqalarning miyasiga atalib turib o’yin va
o’yinmas degan bahlashuvli bizning Dunyomizdagi yon-qoshimizdagi voqealar
ijrosiga berg’izilib joylashganligini bilsakda, ilohiy miyamizga xos ta’m
sezish ishlashlari bo’lib ovqat tugul taomni ham g’amlab yutib o’tib bo’lsak va
ilohlardan takroran (ikki taraflarga, parallel Olam va Dunyoga) o’tib
boraversak, simmetriyali tarzlardan biridan boshlaboq bir xil ma’lumotning
ikkinchi ya’ni asl tomondagi qo’zg’alishlariga atalgan, o’zimizgagina ma’lum va
mashhur bo’lishga odat tusini berishga xos xabarini kutib olgan ham ko’rgan va
sezgilari vositasida o’rganishga qodir ham bo’lish turgan haqiqat sirasidandir
yoki bor haqiqat siralashuvli gaplardan xo’p. Faqatgina baribir ekran, monitor
ya’ni teletomoshabinlar yuzlanib tomosha qilishga kelishishgan oyna bo’lishga
qodir emasligimiz sababli ishonchimizdagi tafakkurdan so’ng va ong ustidan
avvalgi 2-belgi, tur yodimiz ko’tarilib, yo’qlashib hisoblangan xay. Ha, chindan
ham parallellikni sotuvchi haqqoniy kechinma, o’zim uchun isbot bu – mantiqcha,
Ibo’qimning Shohid tomondagi o’xshashlikka osilib o’xshashlikni bildirib
qolishlari xo’p xay. Mantiq tushunchasi o’zim uchun haqiqatan, o’z nomiga
muvofiq shakllanayaptiki, mantiq degani “meni tiq” degani bilan solishtirilib,
tanamning ichki qo’zg’alishlariga, teriga xos kirishishlariga menimni, ongimdagi
inclusive chegaralarni ham tiq deganiga xos barchasi. O’zimning taxminimcha 2%
li qo’zg’alish bo’yicha Shohid tomoniga o’tib boraverishim ishiga Ibo’qim
o’zining mantig’i, hayotni yopishib, bukashka ya’ni hasharotlarcha ko’rishi
bilan aralashgan hamda o’zimning oddiyligim bo’yicha Shohidning 2% i sifatida
Iboqimning bo’lajak ya’ni ulg’aygandagi rafiqasi Iblis Karobum QITNAM ya’ni
qitti nam, o’xshashlik qilib oddiyligimni, hayotga dunyoqarash bo’yicha, sodda
va yashashga molik (barcha jihatlama birlashgan yaxlit) qarashimni
qichig’mollik, juda oddiylik bilan ziqnalik orqali yuzimga chiqqanga xos bildirib
ketadi. Endi, o’zim ham parallel Dunyo o’xshash g’oyalarida, mantig’ida
yashayapmanki, keyingi yozajakligim muammoni ko’proq, qamrab olib hal qilishga
qaratilgan ma’noda va esga keltirilgan kulminatsion, vaziyatli so’zlarda
parallel ong bu – foydaga qarshi zarar bilan uyushtirildi, atayinlashtirildi. Demak,
agar o’zim bu – ongim, hayotiy tegishli qamrovim va borliq gashtim bo’yicha
o’tayotgan kechinmalarim, ko’nglimdanda o’tib cheksiz koinotga qadar chiqishga
qodirligi bo’lsamki, shu joyda o’zimni birlashtirib turgan ichimdagi klounlar,
parallel Olam shaxslari joylashganlar. Menim bo’lsa esa ya’ni o’zimga men deb
qolishim kelavergani chog’i bu – boya aytib o’tganim, hayotdagi chegaradan
o’tishga urinayotgan, orqa-oldin qalqib turgan, kuzatuvimdagi to’g’ri chiziqli
keng nur yog’dusi yetib boraolmay yoki sal o’tib qaytayotgan gashtim, rohatim
bo’lib, men yoki psixologik menim ularning ya’ni cheksizlik shaxslarining
o’zlarini belgilab beraman. Cheksizlikdan, koinotdan yoki sarhadsiz ravishda
koinotni biluvchi miyam sezish qobiliyati bilinar-bilinmas, e’tibor berilmay
ishlatib o’tkazilishga urindiraverganim bo’yicha bosimdan, ular tomondan
yuzlanishli O’ZIMdan tuyg’ular, ehtiroslar yoki to’ychalishlik, ya’ni ilohlar
orqali bo’layotgan sezgilarimga, harakatlarimga va bilimlarimga nisbatan atayin
buyruqlar, yo’riqlar cheksizlik klounlari tomonidan menimga berilib borgan. O’zim
sezgilarim va harakatlarim (nisbiyligim), “imperiyalarim”, yohud xarakterim miyamga,
tuyg’ularim va ehtiroslarim bu - ilohlarga yangichalik, turli-tumanlik yoki
salginagina o’zgachalik bag’ishlasam, menim, hayotim tomonidan ularga bosim,
balki buyruq va ko’rsatmalar o’tkazayotgan bo’laman. Ha, bizlar kasallarmiz, o’z-menlarimizni
o’z-menlarimiz holi-joniga qo’ymay, qiynab yotibdilar. Borliqdagi menimning ya’ni
ularning foydasi, gashti ular sifatida yoki idrokim bo’yicha olsak, cheksizlik
sifatidagi o’zimni, ularning idroklarini qiynayapti. Cheksizlikdagi ularning ya’ni
“o’zim” tushunchasi bo’yicha zararim, noxush tabiatim o’zim sifatida yoki ichimdagi
ularning idroklari bo’yicha borliq gashti sifatidagi menimni, idrokimni ya’ni
tanishlichiligimni qiynayapti, azoblayapti. Ichimdagilar ya’ni o’zimni
anglatuvchilar miyamdagi ilohlar bilan bog’lanaverishdan qutilib ya’ni shundan
tashqari tanam bo’ylab sevgi, gasht va kechinmalarimga ega chiqmoqlikni istaydilarki,
o’zim esa doimo chegaralarni, atrofimni buzib tashlash ilinjiga xos
kengaytirmoqchiman, dunyoqarashimni oshirmoqchiman ya’ni shu buki aslini olganda
hayotta’gi tarmoqlar, har xil ishlar bilan qiziqishim bo’lmaganda edi borliqlarning,
sayqallanib mavjudlashuv (jar-jar, juft-juft sirop ajralish-kirish) ning Dunyo
tomonidan borlik sirini, cheksizlik bilan yondashuvini bilmoqchi bo’lib
kengayib boraverishni istaganman xo’sh. Endi ishonchda doimo ko’zlar aylanadi,
tepa-pastdan aylanib kelib o’z joyiga tushganga o’xshash silliq, bilintirilmaydigan
harakat turini qilishadi. Shunday o’zimizdagi o’zgarish turi orqali parallel Dunyolarning
farqini bilib olsak bo’laveradi. Endi mana hozir e’tibor-diqqati bilan
yuzlantirishlariga xos ravishda parallel tomonlar, Dunyo va olamni qanday
kuzatishimni ko’zlarimning bu xatti-haraktlariga qarab baholashlarini bilib oldim.
Parallellikni tushungan paytlarim ko’zlarimning qo’zg’alishidan,
chappa-rostaligidan bilib o’zimga yaxshi baho va xush kayfiyat berishadi, agar
ko’zim go’rso’xtaga o’xshab, terminatornikiga xos bir xil ketaversa bo’q, lox
va garang, tupoy so’zlarini o’zimning, cheksizlikning tuyg’ular bilan yaqin
chegarasida ma’nolab ham chiqarishaverganlarki xo’p. O’zim Dunyodagi voqealarni
qanchalik darajada bilsam, ichimdagilar ham borlig’imdagi voqea-hodisalarni,
vaziyatlarni tuyg’ularim ortidan shunchalik ravishda, martabada bilishlari bu –
o’zimning borliq gashtim, farog’atim bilan simmetriyali o’xshash yoki qiyosiy
ahamiyatga molik bir xil ulushli masofadan sanalganmi, ha. – Endi, biz, xay
shu, deb qo’yishdi - o’zlari bo’lmish ichimdagilarning o’z ko’z bo’z va h.klar.
Comments
Post a Comment