Biz
04.09.2022 11:17. Yozishni davom ettira boshlaylik. Bo’layotgan o’zgarishlarga qarab aytajakligim shuki, o’zim 3 ning ichida 4 (Ruhdan ya’ni bilimdan) va 5 (Farishta, aniqlikka) oralab hayot va ish qilayotgan bo’lsam, ichimdagilar yoki Buxorolik insonlar arvohlikka o’taverish bobida 6 dan (jonning, o’xshatilishli vakillikdalikning o’zidan) 7 bu – (2-uchchala mag’lub avlodlarning ta’sirsiz dam olib ustimizga yuklarini javobgarliksiz, almashinishsiz ortib qo’yish mahallari)ga yo’liqayaptilar. Bilimlarim bilan Macromedia aniqligi ustida ishlashim qanchalik darajada qarama-qarshi bo’lgan o’z taraflamam, jonning o’zi va 7 bo’yicha zavq-shavq, Muhammadning maqtanchoqligi va Mirzo Bobirning yoshlik yengiltakligi bo’lmagan yuqori ya’ni o’rta yoshdagi vazminligi bo’lsa, ichimdagilar va Buxorolik insonlar shunchalik ravishda jonning o’zi (6 ni) va o’rta vaznli mag’lublar odatining yomon, quyi va mag’lub 2-taraflari bo’lmish o’xshashliklarning o’zlari va to’lqinnamo taltayishlari kayfi bo’yicha o’zlarining 4 va 5, yoki bilim va aniqlikni xayol va qo’rquvga o’tkazib urishlari, esankiratishlari va hadiksiratishlari jarayonli 3li Iblisga moyil tarzda yuzaga chiqayapti. O’zim o’xshashlikning o’zini (6 ni) yetkazishda, 7 qilishda yaxshi turishim kerak, ichkarimdagilar (va tashqi yonma-yonchilari) jarayonni xayol qilishda yaxshi bo’lishlari, harakat qilishlari lozim. Zero o’zim Flash 8 da multik yaratish ishlash bosqichimda jarayonning xayol orqali borishidan ma’lumot yig’ib bilishimga kelsamki, Yer ya’ni tabiat, tosh (ekrandagi bizning harakatli chizmalarimiz, grafikalarimiz) o’xshashlikning o’z bosimi ostida elektron sir-sinoati bo’lmish bilimlar aniqligi bilan yetaklanayotgan taqdirim zapisiga parallel bo’lib ikkitasi birda, ya’ni o’zimning haqiqatim tomonidan qandaytir mo’jizaviy hamda hozirgi bildirayotganiga qaraganda Karobulosliliklar tomonidan chinakam, bo’layotgan harakatlarim boshqaruvi tarzidagi birlashuvchanlik bo’yicha hisobga olinadi. Zapis bilan haqiqat bir-birovlarini yaratishmaydi, ammo yetkalashadi. Kelayotgan, sal oldingi kelajakdagi zapisni, taqdiriy multik yaratilish ishlari yoki sahnasini ong ostida kuzatib borib, ortidan qo’llarimning touchpad dagi sudrovchanligi va bosishlari bilan ekrandagi ishlarni, chizmalarni chizib, to’g’irlab boshqarish orqali iloji boricha taxlangan zapisga, mutlikka yoki narsaning o’zgartirilgan kelajak o’tmishiga yaqin boshqarishni qilib o’z foydamni o’zimning zapisli ishimga hang-u mang bo’lib tomosha qiluvchilarga toshli, haqiqiy parallellik (ekran) ostidan, ikkinchi bilinmas birgalikdagi qatlamidan olib beraveraman. Tomoshabinlar go’yoki o’zimning qoldirgan izimni, o’tmish ishlash jarayonimni va shundagi bilimlarimni Dunyoqarash bosimi sifatidagi foyda ko’rinishida egasi bo’lib borishmoqchilar hamma vaqt xo’p, ha. Vaholanki, yana qaytarish joizki, aslida baribir taqdiriy umumiy zapisli hayotimdagi elektron yaratilgan bo’lgan ham (baribir) taqdiriy, qismatli chinakam zapis, aynan videoga xos ekran ishlashlari havolalar, materiallar uzoq-yaqin, internetdagi va o’z oilaviy kompyuter, televizor qoshidagi tomoshabinlarga namoyish etilib ko’rsatiladi. Fahmlashingizcha va shu ham o’zimga birdan kelayaptiki, Ruhshodalar shu videolar damovida baribir parallel haqiqatni, chinakam ishlashlarimizni kuzatib o’zimizga dam, hordiq aralash Dunyoqarashimizni kengayuvini, bilimlar xotirasining o’sishini olib kelsalar, bizlar ularga bu – oddiy ishchilar zapisining o’zi (ammo ishlash jarayonining tezlnishlari bilan birgalikdagisi emas-ku) deya tuydiramiz, yanada yaxshiroq tushunib ko’rayotgan o’zimga o’xshaganlar esa bu – chinakam taqdirning o’zidan olingan zapis, yozuvli tasma yoki bitta umr chizig’idan olingan, o’z joyida, paytida bo’lishi kerak bo’lgan video-audio material, elektron ma’lumot tashish jihozlaridagi axborotlashuv materiallari deb hisoblashishlari tabiiy ham. Binobarin tabiatning o’chmasligi, o’lmasligi va salmoqdorligi sifatida jonsiz, qotib yotib turaverishi yoki materiya haqiqati asosi bo’yicha, ammo o’zlari barcha narsa yoki o’tmish nisbiy sakratiluvchan ravishda o’zgartirilib ongga bosilaverishiga ko’ra vaqt o’tkazib yashash ilinjidagi tirikchilik ishlarida bo’lgan ichimdagilar bizlarning harakatlanishimiz sababchilari yoki asoschilari, shaxlarini sotib yuborganlikdagilar o’zlari bo’lib ham bizning tasodifiy va tanlovli harakatlarimiz orqali o’suvchan, rivojlanishli bog’lanishimizni qonun-qoida ostidagi tosh, tabiatning qo’zg’almas kuchi doimo harakatlarni o’z joylashuvida qolib ketishi, qotib qolishi yoki toshga o’xshashi bo’yicha tugatish, o’tish yoki ushlab bo’lmas hoziroqni o’z ilinjidan, tasodifidan tushirib yuborilgan tana a’zolari yakuni sifatida qarashadi. Agar o’zim qo’lim bilan qulog’imni qichisam yoki uyoq-buyoqqa qimirlatsam, kelingki xo’p shu ma’noda borayotganiga qaramay ichimdagilar ahmoqlik, ishlamaslik yoki foydasizlik demasliklari uchun, aynan mehnatga qarata qimirlasam, ular ya’ni ichkaridagilarim shuni darrov o’tmishga, hoziroqdan keyinga qoldirishadilarda va bo’lib o’tgan tosh, narsaning havoda, tegmasilishdan uchib-tushish harakatiga o’xshatishadi. Bizni chindan inson va harakatlanuvchilar, ko’p yurib gashtalik qiluvchilar yoki tabiatga o’zgartiruv kirituvchilar degan bilimlariga ham e’tibor bermaydilar, “qo’yganlarki” bu shu. Shunday tana shakli toshga o’xshab o’tib ketdi, hoziroqdan orqaga qolib o’tmishda doimo bizlar uchun deyverishganliklari tabiiydir. Zero bu – menimcha, hoziroqning o’tishi bo’yicha kelajakni doimo qarshi olishi kerakligi qandayligiga borib taqaladiki, aslida kelajak chiziq sababli vaqt bo’lib hoziroqqa kelib qo’shilaverishi oqibatida vaqt o’tish jarayonlari, kelajakka yo’l ochiq ravishda harakatlanishlar bo’lishini anglatadi. O’zim va shu jumladan Yer yuzasining o’rta yosh aholisi vaqtni mana shunday 3 bo’lakli, o’tmish va hoziroq, kelajak qilib taraflamali tarzda yopishtirishga xos ishlab chiqarishga o’tganmiz xo’sh. O’tmish va hoziroq chiziqlari bir-biriga davom ettiriluvchanli tarzda aynan tutashtirilaverishi, kiydirilaverishi kerakki, shu jumladan kelajak taqdriy to’g’ri, yagona egri harakatlanishga xos chiziqlari bilan birga hoziroqning ustiga bir nuqtada yopishtirilib kiydirilagani ma’lum va mashhur xo’sh. Mana o’zim Flash 8 da kelajak ishlari bo’yicha keng ko’lami ostida, aniqlik mahsulotlari yoki zapisli ishlovlariga xos ko’proq turayotganim uchunmi va nimaga ham bo’lardi, shu kunlar o’tmishning borgan joyimdagi istalgan payti, onini o’zimga yangi qatnashuvchilarni (Buxoroliklarni) ham qo’shish orqali avvaldan o’zi bo’layapti degan yolg’on haqiqat ravishida moslatib, umuman tuyg’ular barobarida chiqarishayaptilar. Ruhshodalar o’tmiishdagi haqiqiy insonlarni yoki zapisdagi boshqa birodarlarini kiyib, nusxasidan o’zining ichida bo’lib boshqarish ilinjida hoziroqqa, Bo’sturning bo’stonlig’iga ya’ni borliqqa kelib qo’yilaverganliklari aniq va ma’lum hozir. Mana shu sababli hozirgi o’zimning ahvolimni yozadigan bo’lsam, onamning Bo’stur nusxalari ya’ni Karobulos o’zimning yuzimni, hozirga kelsak ahvolimni deganim uchun belimni shunday ongimdagi o’tmish paytida bo’lib o’tgan oldingi ahvollarim, holatlarim bo’yicha o’zimni o’zimning ustimga kiydirib, nusxalab 2 tasi birda qilib qo’yib, qolganini Mastur va O’sturning avvaldan moslashtirish ishlari sifatida yo’naltirishga ham ojizlik ilinjiga majbur bo’lib, ongimda ya’ni bosh miyam orqali o’zimni yasamoqchi, tuzmoqchi bo’ladi. Hozirgi harakatlarimga ham e’tibor bersamki, qimirlashlarim, harakatlarim tez va turtki bilan o’zicha davom etib boraveruvchiga o’xshaydi, toki ongimni yulib olmagunimcha. Ongim bo’yicha nisbiy vaqt, o’tmish bo’laklari yoki holatlari qaytib chiqaveradi. Ular oddiygina ko’rinish emas, balki haqiqatdan hoziroqqa ta’siri, teginishi va ishtiroki chinakamlikka ega. Faqatgina shu chinakamlikda ko’p massa yoki tasodif, haqiqiy chinakamlik bo’lib ketaversa, menimcha shu joylashuvlarning yangi o’tmish payti, rasmi yoki mantig’i (surat orqasidan rasm bo’yicha harakatlanib bo’rtib 3 o’lchamli hayotga chiqib, o’zgarib kirib borish) olib kirgiziladi. Tushunishimcha nazarimda bir tarafim, o’ngim haqiqat asosida turadi va boshqa bir tomonim, chap taraf bu – ongimning nisbiy yolg’on vaqti. Quronda shu haqda ikki juft okeanlarning aniq bir qo’shilmas yoki tegsa ham birlashib aralashmas kesmi, joyi bor deyilgan. O’tmish ko’p chizmalardan qayta-qayta hoziroqning yagona o’rtadagi nuqtasiga ulanaversa, kelajak yanada tezroq tortadi. Endi, o’tmishning istalgan paytidan, uzoq-yaqin hayotiy tarixidan holatlarni, suratlarni ya’ni shu o’tmishning o’zini chiqarayotgan Karobulos va boshqa tuyg’udagilar o’zimni bu chin va yolg’on hoziroqdagi o’tmish aralash haqiqatga go’rso’xta, garang yoki bir zum esankiratib (tushunishimcha bu - shaxsning narsa bo’lish tabiatiga xos, qandaytir boshimning va tanamning suyagini bosh miyam va etim bilan ichma-ich aralashtirib harakatsiz aholga qottirib) o’zimni o’zimga bo’lgan shu o’tmishdagi hayotimda kechirgan xatolikni bildiruvchi, ayblovchi bahomga qarata qayta o’z nomlaridan aybdor, gunohkor qilib shipirlab, qulog’imga ichimdan pichirlab yoki ongli ichkarimdan bildirib qo’yishadi. Shaxsning yolg’on holati va aldamchi uzoq-yaqin o’tmish bir-birovlarini tortib borliklarini o’zlariga bildirib turishmasa, yopishqoqlik bo’lmasa yaratilaolinmagan sanalishadi. Endi, 3 talab jumla yozish tahlillar oralab bu – oddiy. Ikkinchi yaratgan multfilmim, Ezop masallaridan:
Comments
Post a Comment