Biz nima xay endi
16. Sigaret
chakishni kechadan boshladim, bu – ikkinchi davra sanaladi. Endi, Har 6 kunda
shu oy ham 6, 12 va 18-kunlari desakki, ko’zimning tepaga tirmashishi, ketishi
bo’lib o’tayapti. Iblisning 3 dalikli o’tgan 2 oy harhashasi, o’lim yoqalatishi
va ko’zimni ketkazib qiynatishi sekinlik bilan daf bo’layapti shekilli. Dorim
Galaperedol ham shu oy boshlanishidan 1 tadan berilayotganligida keyingi
kunlari 2 tadan qilindi. Shu bilan 3 oy qilib hozirgi taqvim oy tugashi bilan dori
berishi to’xtatiladi menimcha. Zero bu – dori berishlar biz ikkovdalikli Gvardiyadagilarimning
klounadalari va o’zimizning uyushtirgan shakldagi devonaxonadan qochib
bilganimiz alomatlaridandur. Tiqishtirish ketavergan ham. Endi hozir 21:08 daqiqa
xay. 2-avlod 1-avlodga boqmoqda, tanalarimiz esa xonimxon haqiqatgo’y
ayollarimiz bilan xo’sh. 21:11 bo’lsa edi endi, 2 va 1 raqamlari avlodlar bo’lishini
yozib o’tdim, 11 esa yana ikkita 1-avlotdagilar egalari va nusxalari bo’lib
bir-birovlariga qarashadi. 21:13 bo’ldi mana hozirki, 1-avlod Ibrohimning
nabiralari Ibrohimga xayrixohlar albatta. 21:14 bo’ldi mana yana hozir endi xo’sh,
1-avlod endi okangiz qarag’ay bizlarga boqishmoqchidirlar. Endi, 16 bu – 6-1=5
ya’ni Farishtasifatlashish tuyg’usidan tafakkur va qo’rquv ma’nosida. Shu qo’rquvi
o’zimning ko’zim tirishuvida, orqaga tepasifatlashib ketaverishiga hayajonim
bilan birga bostilanib tegib yurigani haqdir. 17 esa bu – 1+7=8/2(10 2 xonali
bo’lgani bois)=4 ya’ni Ruh, avvalambor, avval yoki avvaldan, umuman esa oval
shakli, 2-tuyg’u bo’lgan bilim va qarama-qarshisi xayol tuyg’usi, O’sturala. 4
ta bo’layotgan avlodarimiz uchun to’rtala Ruh, Farishta va Iblislarimiz O’stu(rala),
Mastu(rala) va Bo’stu(rala) sifatida bordurlar. 18 esa 1+8=9/3( 18 ning 20 ga,
3-xona bo’ylab yaqinligi bo’yicha)=3 sanalib Bo’stur Iblis Karabulosni beradi.
Bu – 1-tuyg’u o’ylovimizni ya’ni haqqoniy o’zimizning shuurlashuvimizni egallab
olgan. Endi Ibrohimlarning avlodlari xarakter va ichki tabiatdan mantiq bo’yicha
ish olib boraveradi. 18. Endi. Pandemiyaning yarmiga ham kelib qoldik desak
mutloq mubolag’a emas. Mana bugun o’zimning buvim bo’lib qayta qizim sifatida
qo’shnimizning xonadonida ulg’ayib katta bo’lgan qiz uchun dorboz keldi, to’yi
bo’layapti. Shu oila o’zimning ikkala taraflama mafialarim, yagona oilamiz
qarindoshlari va yosh o’zimning oilamdagi yangi tanish bilishga xos
xesh-toborlarning o’rtasi, yarash-turishi bo’lib bergan katta izdosh
mafiagarchiliklarimizni belgilab, Buxoro uchun o’zimdan keyingi eng yirik
namoyishchilar vakillari sifatida e’tirof etilgan. To’y musiqalari sadosi har
qaysi ko’chadan markaziy o’zimizga qarata yangratilayaptiki, to’y-tomoshadagi
kolonkalar mashinalar bilan tashilib ma’lum bir nuqtadagi xonadonlarning
hovlilarida yangratilayotgan, qo’yilayotgan bo’lsa ne ajab shu. Agar o’zim Amir
Temurga o’xshab davlatning asl egasi bo’lsam, ular nomiga qo’yilgan podshoh
oilasi sifatida butun Jondorga 40 kecha-yu 40 kunduziga atab to’y sadolarini va
to’ygarchilikni bag’ishlashlari tayin masala, ha. Endi pandemiya degani “pa ya’ni
dada; nd ya’ni no, yo’q dada; miya bu – o’zi; va teskarisi miyaga va barcha
ajratilgan bo’laklarga surilib toboraki, miman yoki ?man, so’roq men” sanalsa
ham, shu ma’noda pandemiyani yengish uchun uchchala birinchi bo’laklarni
teskari tartibda tashviq va targ’ib qilganimiz misoli – miya; yo’q dada; dada –
ravishda miyada yo’q dada, keyin dada topilishi tarzida muhokama etilsa
yengganligimiz ma’lum va mashhur xo’sh. Endi, o’zimga kelsamki ya’ni kelib
boqsak, bashoratlash bobidagi sir-asrorim shu ediki, bo’layotgan voqeaning
holati yuzasidan aniq bir nuqtasiga qarata to’liq ifodalash tig’im yoki
uchburchagim, nazdim (tezlashuvli chiqarishim) to’liqlayin izoh, ifodasi berib
o’tildiga olinishi va solinishi kerak degani. Zero o’zimning ustimda qilinadigan
ichimdagilar tomonlama bashoratlar, kelajakning aniq ishlariga yetaklatishlar
bu – o’zimni shu kelajak, kelayotgan har xil yaqin (1-2 daqiqadan tortib 10-15
kun yoki yillargacha bo’lishi mumkin) davrlarda oldindan ko’rib
bilishganliklari va yasashganliklari bo’yicha shu joylashuvga va eshitiladigan
gaplarga (sadolarga), yodga tushirishga keltiradilar, ammo shu kesma oraliqda,
vaqtgacha ya’ni bashoratlari davrida voqealar tizgini o’zimning bashoratimga
teskari ravishda tig’ni ya’ni uchburchakli nazdimni butun hayotiy qarash bo’yicha
o’rab olgan bo’ladi. Ko’zim barobar ko’zimdan o’qtalib chiqib ifodasiga
nisbatan hayotga kattaroq kirib borgan tig’im, nuqtali darajadagi hayotni
belgilashim borliq, hayotdagi to’la narsalardan, hajmdan farqli bo’lib, shuni
ya’ni bu farqni katta baliq qarmoqlarining 4 qirrali tig’li ilmoqlariga o’xshab
olmaga solinganchalik, suqilganchalik, olma esa hayot misoli, to’liq
atrof-borliq va narsalariyu voqea-hodisalari sifatida ichimdagilar tomonidan
borar, kelajak ma’lum holatimgacha o’zgacha ravishda bilinadi. Agar o’zim
bashoratlarni, televizorga qarab chiqargan aniq follarimni aniq ifodalayolsam
yoki bayon etsam, shu olmada o’rab olingan hayot, sezgilar qurshuvidagi borliq
yetaklanayotgan ularning o’zimning harakatlarimni bashorat qilgan aniq bir kelajak
holatlariga ko’proq aniq yo’llar, ma’lum voqealar va ishlar bo’lib hisobga
olinadi. Bashoratim, karomatim va oldindan ko’rishim aslida televizor, radio va
h.k ommaviy axborot vositalari, yoyin, ekrandagi o’zim avvaldan ko’rib qo’ygan
audio-videolar bo’yicha bir aytishim, gapim va karomatim bilanoq tezgina kadrlar,
lavhalar va ekran onlari almashinuvidan matritsaviy tarzda sodir etiladi. Shu
ichkariga kirib ketib qidirib topuvchan, chiquvchan tezlikka qarshi ichimdagi o’ylovimdagilar
butun hayotimni o’zlarining keyingi bashorat nuqtalarigacha to’liqroq yorqin va
oydinlikda, hajmda ko’raolishlariga moyil tarzda kollinear bag’shida etiladi.
Mana hozir ham o’zimni ulardan kimdir butun xonadagi yotib yozishimda shu
xonaning bir chetidan, devoridan kengroq rakursda ko’rib, eshitib har bir
elementni, narsani o’z joyida og’irligi bilan zapis qilib borayotgan bo’ladi. Endi
demak, o’ylovimdagi ichimdagilar o’zimning esimdan (olib) harakatimni,
holatimni yaqin kelajakdan, 1-2 daqiqadan boshlab birdaniga, ketma-ket ravishda
har xil vaqt uzoqlashib borish oraliqlarida butun taqdirimgacha davr bo’ylab yasab
qo’yaversalar, o’zim ular bo’lib turgan o’ylovimni qotgan ekranlardagi, audio-video
zapislardagi kadrlar va ovozlarni o’rniga o’rin qilib, bir ondayoq almashtirib
chiqarish ishi bo’yicha almashtirish, joyga-joy qo’yish bilan shug’ullanayapman
shekilli. Ular o’zlarining bashoratlari sifatida kelasi, kelajak holatimdagi
massamni saqlab turishni bilishsalar, o’zim o’rniga-o’rin, joyiga-joy qo’yilgan
kadr va ovozlar bo’yicha bashorat etgan sababimni, gapimni izohlab berishga,
tushuntirishga va tanitishga kirishaman. Massa agar kelajak taqdir onlashuvidan
o’tmishga yo’naltirib qo’yilavergan sifatida berilgan bo’lsa, gapirish Dunyo
boshlanishi, tug’ilishlardan kelajak bashoratlari uchun shakllantirilganligi
aniq gapdir. Ichimdagilarning maqsadalari massamni kelajak bashoratli holatimdan
hozirog’imga qo’shilishga qo’ymasdan ushlab qolish, o’zimning murodim va maqsadim
esa o’tmish bor-bud gaplarini bashoratga yo’naltirib chiqartirish xolos. Endi,
shunday qilib ichimdagilar qo’zg’alishlarim, qimirlashlarim va xatti-harakatlarim
bashorati, karomati bo’yicha atrofimni, borlig’imni natijaviy izohlashga o’ch
bo’lsalar, o’zim ekran orti, televizor, kompyuter, telefon va planshetlardagi dastur-ko’rsatuv
va namoyishlarni to’satdan almashtirilishi, boshqa lavha va ko’rsatuvlar bilan birdan
davom ettirilishiga xosdalanib shularni aynan bashoratim mahsuli bo’lishli
tushuntiraolishga, izohlashga va ifodalashga qobilligimga va qodir qoldirishlarimga
mukkasidan ketgan bo’laman. Aslida esim va yodim, xotiram har damda televizor
tomoshasida, ekran namoyishiga qarab turganimda ketib, yo’qolib borishini ahamiyat
berib tushunayotgan bo’lsangiz, ichimdagilar ham o’zlarining o’ylovli ifodaviyliklaridan
o’zimni tomosha qilayotganlarida ajralib, yo’qotilib boradilar va o’zimga berib
qo’yayotganliklarini bilmaydilar. Shu o’ylovlarni xayol-bilim va qo’rquvim va
tafakkur mahsuli qilib mana o’zim siz aziz o’quvchilarimga yozuvim orqali taqdim,
tarannum etib qolayotgan sizning yozuvchingiz, adibingiz Bobirmirzomen.
Bashorat shudir.
Comments
Post a Comment