uzbek language siteenglish language site

Biz nima xay endi

 

16. Sigaret chakishni kechadan boshladim, bu – ikkinchi davra sanaladi. Endi, Har 6 kunda shu oy ham 6, 12 va 18-kunlari desakki, ko’zimning tepaga tirmashishi, ketishi bo’lib o’tayapti. Iblisning 3 dalikli o’tgan 2 oy harhashasi, o’lim yoqalatishi va ko’zimni ketkazib qiynatishi sekinlik bilan daf bo’layapti shekilli. Dorim Galaperedol ham shu oy boshlanishidan 1 tadan berilayotganligida keyingi kunlari 2 tadan qilindi. Shu bilan 3 oy qilib hozirgi taqvim oy tugashi bilan dori berishi to’xtatiladi menimcha. Zero bu – dori berishlar biz ikkovdalikli Gvardiyadagilarimning klounadalari va o’zimizning uyushtirgan shakldagi devonaxonadan qochib bilganimiz alomatlaridandur. Tiqishtirish ketavergan ham. Endi hozir 21:08 daqiqa xay. 2-avlod 1-avlodga boqmoqda, tanalarimiz esa xonimxon haqiqatgo’y ayollarimiz bilan xo’sh. 21:11 bo’lsa edi endi, 2 va 1 raqamlari avlodlar bo’lishini yozib o’tdim, 11 esa yana ikkita 1-avlotdagilar egalari va nusxalari bo’lib bir-birovlariga qarashadi. 21:13 bo’ldi mana hozirki, 1-avlod Ibrohimning nabiralari Ibrohimga xayrixohlar albatta. 21:14 bo’ldi mana yana hozir endi xo’sh, 1-avlod endi okangiz qarag’ay bizlarga boqishmoqchidirlar. Endi, 16 bu – 6-1=5 ya’ni Farishtasifatlashish tuyg’usidan tafakkur va qo’rquv ma’nosida. Shu qo’rquvi o’zimning ko’zim tirishuvida, orqaga tepasifatlashib ketaverishiga hayajonim bilan birga bostilanib tegib yurigani haqdir. 17 esa bu – 1+7=8/2(10 2 xonali bo’lgani bois)=4 ya’ni Ruh, avvalambor, avval yoki avvaldan, umuman esa oval shakli, 2-tuyg’u bo’lgan bilim va qarama-qarshisi xayol tuyg’usi, O’sturala. 4 ta bo’layotgan avlodarimiz uchun to’rtala Ruh, Farishta va Iblislarimiz O’stu(rala), Mastu(rala) va Bo’stu(rala) sifatida bordurlar. 18 esa 1+8=9/3( 18 ning 20 ga, 3-xona bo’ylab yaqinligi bo’yicha)=3 sanalib Bo’stur Iblis Karabulosni beradi. Bu – 1-tuyg’u o’ylovimizni ya’ni haqqoniy o’zimizning shuurlashuvimizni egallab olgan. Endi Ibrohimlarning avlodlari xarakter va ichki tabiatdan mantiq bo’yicha ish olib boraveradi. 18. Endi. Pandemiyaning yarmiga ham kelib qoldik desak mutloq mubolag’a emas. Mana bugun o’zimning buvim bo’lib qayta qizim sifatida qo’shnimizning xonadonida ulg’ayib katta bo’lgan qiz uchun dorboz keldi, to’yi bo’layapti. Shu oila o’zimning ikkala taraflama mafialarim, yagona oilamiz qarindoshlari va yosh o’zimning oilamdagi yangi tanish bilishga xos xesh-toborlarning o’rtasi, yarash-turishi bo’lib bergan katta izdosh mafiagarchiliklarimizni belgilab, Buxoro uchun o’zimdan keyingi eng yirik namoyishchilar vakillari sifatida e’tirof etilgan. To’y musiqalari sadosi har qaysi ko’chadan markaziy o’zimizga qarata yangratilayaptiki, to’y-tomoshadagi kolonkalar mashinalar bilan tashilib ma’lum bir nuqtadagi xonadonlarning hovlilarida yangratilayotgan, qo’yilayotgan bo’lsa ne ajab shu. Agar o’zim Amir Temurga o’xshab davlatning asl egasi bo’lsam, ular nomiga qo’yilgan podshoh oilasi sifatida butun Jondorga 40 kecha-yu 40 kunduziga atab to’y sadolarini va to’ygarchilikni bag’ishlashlari tayin masala, ha. Endi pandemiya degani “pa ya’ni dada; nd ya’ni no, yo’q dada; miya bu – o’zi; va teskarisi miyaga va barcha ajratilgan bo’laklarga surilib toboraki, miman yoki ?man, so’roq men” sanalsa ham, shu ma’noda pandemiyani yengish uchun uchchala birinchi bo’laklarni teskari tartibda tashviq va targ’ib qilganimiz misoli – miya; yo’q dada; dada – ravishda miyada yo’q dada, keyin dada topilishi tarzida muhokama etilsa yengganligimiz ma’lum va mashhur xo’sh. Endi, o’zimga kelsamki ya’ni kelib boqsak, bashoratlash bobidagi sir-asrorim shu ediki, bo’layotgan voqeaning holati yuzasidan aniq bir nuqtasiga qarata to’liq ifodalash tig’im yoki uchburchagim, nazdim (tezlashuvli chiqarishim) to’liqlayin izoh, ifodasi berib o’tildiga olinishi va solinishi kerak degani. Zero o’zimning ustimda qilinadigan ichimdagilar tomonlama bashoratlar, kelajakning aniq ishlariga yetaklatishlar bu – o’zimni shu kelajak, kelayotgan har xil yaqin (1-2 daqiqadan tortib 10-15 kun yoki yillargacha bo’lishi mumkin) davrlarda oldindan ko’rib bilishganliklari va yasashganliklari bo’yicha shu joylashuvga va eshitiladigan gaplarga (sadolarga), yodga tushirishga keltiradilar, ammo shu kesma oraliqda, vaqtgacha ya’ni bashoratlari davrida voqealar tizgini o’zimning bashoratimga teskari ravishda tig’ni ya’ni uchburchakli nazdimni butun hayotiy qarash bo’yicha o’rab olgan bo’ladi. Ko’zim barobar ko’zimdan o’qtalib chiqib ifodasiga nisbatan hayotga kattaroq kirib borgan tig’im, nuqtali darajadagi hayotni belgilashim borliq, hayotdagi to’la narsalardan, hajmdan farqli bo’lib, shuni ya’ni bu farqni katta baliq qarmoqlarining 4 qirrali tig’li ilmoqlariga o’xshab olmaga solinganchalik, suqilganchalik, olma esa hayot misoli, to’liq atrof-borliq va narsalariyu voqea-hodisalari sifatida ichimdagilar tomonidan borar, kelajak ma’lum holatimgacha o’zgacha ravishda bilinadi. Agar o’zim bashoratlarni, televizorga qarab chiqargan aniq follarimni aniq ifodalayolsam yoki bayon etsam, shu olmada o’rab olingan hayot, sezgilar qurshuvidagi borliq yetaklanayotgan ularning o’zimning harakatlarimni bashorat qilgan aniq bir kelajak holatlariga ko’proq aniq yo’llar, ma’lum voqealar va ishlar bo’lib hisobga olinadi. Bashoratim, karomatim va oldindan ko’rishim aslida televizor, radio va h.k ommaviy axborot vositalari, yoyin, ekrandagi o’zim avvaldan ko’rib qo’ygan audio-videolar bo’yicha bir aytishim, gapim va karomatim bilanoq tezgina kadrlar, lavhalar va ekran onlari almashinuvidan matritsaviy tarzda sodir etiladi. Shu ichkariga kirib ketib qidirib topuvchan, chiquvchan tezlikka qarshi ichimdagi o’ylovimdagilar butun hayotimni o’zlarining keyingi bashorat nuqtalarigacha to’liqroq yorqin va oydinlikda, hajmda ko’raolishlariga moyil tarzda kollinear bag’shida etiladi. Mana hozir ham o’zimni ulardan kimdir butun xonadagi yotib yozishimda shu xonaning bir chetidan, devoridan kengroq rakursda ko’rib, eshitib har bir elementni, narsani o’z joyida og’irligi bilan zapis qilib borayotgan bo’ladi. Endi demak, o’ylovimdagi ichimdagilar o’zimning esimdan (olib) harakatimni, holatimni yaqin kelajakdan, 1-2 daqiqadan boshlab birdaniga, ketma-ket ravishda har xil vaqt uzoqlashib borish oraliqlarida butun taqdirimgacha davr bo’ylab yasab qo’yaversalar, o’zim ular bo’lib turgan o’ylovimni qotgan ekranlardagi, audio-video zapislardagi kadrlar va ovozlarni o’rniga o’rin qilib, bir ondayoq almashtirib chiqarish ishi bo’yicha almashtirish, joyga-joy qo’yish bilan shug’ullanayapman shekilli. Ular o’zlarining bashoratlari sifatida kelasi, kelajak holatimdagi massamni saqlab turishni bilishsalar, o’zim o’rniga-o’rin, joyiga-joy qo’yilgan kadr va ovozlar bo’yicha bashorat etgan sababimni, gapimni izohlab berishga, tushuntirishga va tanitishga kirishaman. Massa agar kelajak taqdir onlashuvidan o’tmishga yo’naltirib qo’yilavergan sifatida berilgan bo’lsa, gapirish Dunyo boshlanishi, tug’ilishlardan kelajak bashoratlari uchun shakllantirilganligi aniq gapdir. Ichimdagilarning maqsadalari massamni kelajak bashoratli holatimdan hozirog’imga qo’shilishga qo’ymasdan ushlab qolish, o’zimning murodim va maqsadim esa o’tmish bor-bud gaplarini bashoratga yo’naltirib chiqartirish xolos. Endi, shunday qilib ichimdagilar qo’zg’alishlarim, qimirlashlarim va xatti-harakatlarim bashorati, karomati bo’yicha atrofimni, borlig’imni natijaviy izohlashga o’ch bo’lsalar, o’zim ekran orti, televizor, kompyuter, telefon va planshetlardagi dastur-ko’rsatuv va namoyishlarni to’satdan almashtirilishi, boshqa lavha va ko’rsatuvlar bilan birdan davom ettirilishiga xosdalanib shularni aynan bashoratim mahsuli bo’lishli tushuntiraolishga, izohlashga va ifodalashga qobilligimga va qodir qoldirishlarimga mukkasidan ketgan bo’laman. Aslida esim va yodim, xotiram har damda televizor tomoshasida, ekran namoyishiga qarab turganimda ketib, yo’qolib borishini ahamiyat berib tushunayotgan bo’lsangiz, ichimdagilar ham o’zlarining o’ylovli ifodaviyliklaridan o’zimni tomosha qilayotganlarida ajralib, yo’qotilib boradilar va o’zimga berib qo’yayotganliklarini bilmaydilar. Shu o’ylovlarni xayol-bilim va qo’rquvim va tafakkur mahsuli qilib mana o’zim siz aziz o’quvchilarimga yozuvim orqali taqdim, tarannum etib qolayotgan sizning yozuvchingiz, adibingiz Bobirmirzomen. Bashorat shudir.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima