uzbek language siteenglish language site

Biz endi

 

5. Parallel dunyo nima o’zi? Bu – har bir shaxsning tug’ilganidan boshlab va taqdirining o’lim lahzasidan hoziroqqacha bo’lgan o’tmish va kelajak bo’yicha zamon va makon aralashmasidagi, qorishmasidagi hoziroqning tanlovli va taqdiriy zapisli o’tishining har ikkalasini ko’rib bilishga ulguraolish haqiqati va yohud ishonchi. Bizlar elning yoki ommamizning o’tmish tanlovi va kelajak qismat zapisi bo’yicha har xil harakat va ishlarini borlig’imizning o’zidan quralash zamon va makon uzra ko’rib bilamizki bu – bizga o’zimizning qiladigan ish-harakatlarimizning aloqador joyida sezilib qoladi. Shu bilinib qolgan holat o’tayotganda, hoziroqda borliq kuzatiluviga xos va aloqador boshqalarning ish-faoliyatlarini ko’rib, bilib borish bizni tanlov va taqdir bo’yicha parallellikni ikkitasi birda, birgalikda ya’ni ikkalasini ham sezishga ulgurib faqatgina ajratishga, farqlashga qurbimiz yetmaydigan qilib olishimizni beradi. Go’yoki hoziroqda o’tmishga qolish va kelajakka o’tish joylarining, tortilish va cho’zilish nuqtalarining ikkisi ham borga o’xshab faqatgina yo’nalishlari boshqacha, past-teppa ketayotgan hisoblanishi kerak. Endi. 6. Bugun o’zimning boqiy onli Dunyo oraliqlarida bo’latigan jonimning yakka tanholigi va eng ulug’vorligidir. Shu biilan birga Ibrohimning to’rti, 4 i bu – Dunyo ichida avlodimning 4-raqamda o’ylov tomonidaligim. Ikkita katta sonni boshimdan kechirayotganimda, mashina Matizchamning raqami ham ko’zga tashlansaki (shu kunlar bu haqda shu raqamga qaraganimda o’ylov tomonidan kar gap keluvdi hamki, bu boisdan yozayotganlarimning o’zlari matritsa bo’lib shu sabablarga xizmat ravishida ko’rinish olishi ham mumkinki), shu raqam sifatida 469 soninng 9 raqami 4 va 6 oralab Dunyolarning raqamli shaklida faqatgina o’zimga o’xshashlarimiz, yaxshilar shay va hozir bo’lishlarini bildiradi. O’zim boqiy onning, ya’ni Amerikaliklar tomonida o’zimcha hisobga olayotganim to’g’ri bo’lsa, shu ular oxirat zamonda dinlari bo’yicha ta’limotlari keyingi Dunyoga ko’chib o’tish bo’ladi ham (shuning uchun igralari Islom mashharini kuzatib, oddiy va mashhur bo’lmaganchalik Yerni kavlash, qazilma boyliklari ustida sarson sargardon bo’lishga o’xshash yajuj-majujli, barchaning Yerning ustida yig’ilib qolishiga xos teskari tarzda), buning, aniqrog’i Dunyolar ko’p va orasi bor degan nazariyaga ishonch sababli shu o’rta joylashuvlarning, oralarning 6 raqamli faqatgina kod ko’rinishidagi eng yaxshi kodi, dodasi hamda Dunyo ichidagi raqamlashuvli olamda, mana hozirgi jahonimiz uchun bu – Yer kurrasidagi sezgilardan, esdan va orasidan boshqa barcha jabhalarda, Yerdan va bo’qning o’zidan tashqari narsa  va hodisalar bo’yicha qurilish va yasalishga xos yaxshilardanman. Bugungi tushimda Amerika binolari ichidan tashqi darvozasi orqali yuksak bo’lmasada, anchagacha osmono’parroq imoratlariga guvohi bo’lib qarab qoldik. Shu tushimni O’stur yoki bitta avlod oldingi O’stura Rossiyalik Ruh o’zining ahamiyatiga molik qilib tuzganki, natijada bino ichidan yerto’lasidagi qorong’u qalang’ilashgan joyigacha zinapoyalab tushib borganimda atrofni kuzatib sezishim yanada pasaydi, ammo o’zimni tanishga qodir qoldirajak esim kuchaymadi, nimaga desangiz keyin bino tashqarisida o’zim bir qizni matritsa orqali O’stur sifatida quchog’lab gashtini so’rdimki, es-xotiram shu joyni ham ro’para sifatida eslab qolishga ishladi, va mana sizga bular haqida yozishga erishdim ham. Shu quchoq mehrini sezish kuchi anchagina qulayligini O’stur o’zini matritsaning qayerdaligi bo’yicha o’ng tomondagi Ruschazabon bo’lgan, Ahmad akamniki shaklidagi free transform li holatdagi osmono’parroq binoga qaratish orqali berdi. Qolgan ishlarga kelsak, mana shu es jarayonini kuchaytirib-pasaytirishli tenglamaviy aloqalardan, moslashuvlardan o’zgasi bir tekis, bir xil maromga xos yoki e’tibor bo’yicha sodda ravishda o’zgarmasdan boruvchi ko’rinishda bo’lib bino ichki xonasida Amerikaga jo’nagan akamning ham ovozlari, uydagi qaynonam matritsaliklaridagi asl onam qiyofalaridagi mehrli aloqaviy shakldan sezilib turgan bir ahvolimning ishlari va binomiz ostida kolani bir tez aylanib kelib ichganimdan so’ng yemishli kuch yiqqanliklarim bo’lganga g’ira-shira asosan hozir xotiralashga kuchim yetmoqdaligi bor bo’pti. Ibrohimning tu’ilgan kuni maromidagi bildirilajak, o’zimning o’tishli yoki davrga xos vaziyatli kesmalar bo’yicha alohidalashuvli bog’lanish ishlarimizga xos aloqalardagi hali 29-yanvarda sodir bo’ladigan 34 yoshligim bu – umrimning yarmidan 2 yil oldinga, keyinga o’tganimni beradi. 2 yilga 6 raqami mos tushishi kerakmi axir, ha. Esim hali ham 2 ni berishni bildirsaki, umrimning yarmidan o’tganlik sababiga bag’shidalangan holatini bildirishli tarzda esa shu 2 raqami raqamli Dunyoga o’tishdanligimga marom bag’shidalashini beraylik. Barchasi ya’ni shu bu keyingi aytilajak 62 soni tushimga turtki bo’lib, ertalab choyimni ichib bo’lib uyquga kirganimdan so’ng o’z ifodasini bildirganchalik tushimda bo’lib o’tganini o’z-o’zidan ya’ni raqamlarga xos aloqadan to’g’ri, topilish bo’lishini bilsak ham bo’lati. 2 ning bunday tarifiga xos 6 bilan birgalikda teskari shakli bo’lmish 9 ya’ni tushimdagi raqamli Dunyo ko’chalari ila binolari va raqamlashgan shaklga solingan o’zim, shaxslar sanalib kelamiz. Ammo shularning evaziga o’zim o’ngimdagi hayotimda esimdan har xil bildirilajak ohangdagi, ovozsiz ma’nosini sezdirib seskantirayotgan ichimdagilar tomonidan keltirilayotgan gaplar bilan dirrilatilish, bittaga o’xshatib joy talashtirib tebratish oqibatida qimirlash va harakatlarimdan voz kechtirilayapman. Bizlar aloqa manbai sifatida bo’lmish gaplarning havodan o’tib ichimizda ma’no tug’dirishlariga e’tibor bermay, masofaviy aloqalar Yer va Dunyo bilan birgalikdagi hayot shaklini, birgalikda o’tib yashashimizni va tarkib topishimizni bildirishiga ahamiyat bermay qolganmiz. Aslida barcha sezgilarimiz, ko’rish va eshitish, hattoki teri bilan tegishga qodir ishlarimiz bitta joy uchun bog’lanmaslikka xos tashqi sharoitlardan bag’shida etilgan, keladi. Nimayki aloqa bo’lib berilsa, shu oradagi aloqa vositasi oralig’ida ham hayot bizning o’zimizdanligini, biz bilan birga bo’lishi kerak bo’lgan umumiy aholining yarmiligidan tashqari yana boshqa yarmi mavjudlashuvidanligini ahamiyatiga molik darajasi xo’sh. Ichimdagilarga yoki umuman og’zaki gaplarning o’zimga qanday iz qoldirib tasirlashuviga unchalik ahamiyat berishga ulguraolmay yurganimni bilib qolib, mana hozir yozaolamanki, ichimdagilarning o’zganamo ichkarimdan nazar-pisandlari, o’qtalishlari yoki diqqat-e’tiborimni buyruqlariga qarata tortib bilishlari aynan gapirishning kuchiga o’xshash sodir etiladi va chiqadi. Zero ichimdagilarning o’zlari gapirish tomonida, doirasidan va vakillashuvli aloqalari ichrali bo’lib, faqatgina ichimda ham gapirmasdan shu gaplarining mazmunini, diqqat-e’tibor bo’yicha jalb etilishini berib biladilar. Bu – o’zimni kam jismoniy harakatga chorlashlari, matritsali shaxsiyatga ko’ra yolg’iz o’zimniki qilib bitkazilgan sikligimning qo’zg’alishlariga o’xshatilib harakatlanish bo’yicha o’zimni bildirilajakligimga qarshi chap oyoq, gapirish va umuman o’ng’ayli tomonlashuvlarida shu ichimizdagi klounadalar hamda o’ng oyoq, diqqat va mutloq sergaklik (oddiylik) bo’yicha insonlar yohud mafialarimiz hamda kishilar jamiyatlashuvimiz bizli o’zimni tush va o’ngga solib qo’yishlaridan dalolat beradi. Endi umuman olib qaraganda oddiy dunyoqarashlama g’oliblikli tarzda hamma bu – hammaniki, o’zim esa to’liqlayin, tanam va sezgilarim, miya faoliyatim bilan o’zimniki bo’lib qolaveraman. Ammo umrlarimizning yarmidan so’ngidagi asl o’rnlarimizdagi hayotimiz hisobida barcha jabhalarimiz, jihatlarimiz va taraflama yondashuvlarimiz bo’laklanganchalik raqamlarniki, aniqrog’i o’z toifa tomonlashuvlariga, guruhlariga ichma-ich yoki ichkarilashuvli tarzda atalib boraveradilar. Shunday qilib mana o’zimning qimirlashlarimni olib bo’lsa ham baribir hali o’zimniki sifatida o’zimni qiynash orqali o’zimga ovqat tug’dirayotgan, raqamli dunyodan ichki matritsadagi ovqatlashuvlarni olib ko’rsatishga urinayotgan ilohlarimiz, qo’limning tokini, payidan elektrini chiqartirib og’ritib, Iblisning miyamga beradigan og’rig’i bilan baribir jismoniy qiynoqli bir xil ishni qilib qarab, ustimdan kulib ya’ni o’zlarining befarqliklariga shaydo bo’lib turishibdi. Demak, ba’zida ichki o’qtalishlar, gaplarni aytmasdan o’tkazib, ma’nosi bo’yicha suqib bildirishlar bo’lsa, yana ba’zida esa asablarimga tegadian ravishda e’tiborimni o’ziga tortib, nahallik ya’ni yoppasiga qo’pollik bilan biron jihatni aytaolmay, ichki bildirishlarga teskari tashqi ovozlar, tabiiy yoki narsalardan chiqadigan avtomatlashuvli sadolar keltiriladi. Tashqi shunday ovozlar va shovqinlar kelganda yuragim qattiq joyiga bosilganga o’xshab ustidan kulib qarashli nazardagi ahvolda qolib ketib boshim parallel qimirlashlarini ongimdan sezdirmay qaqqayib qarab qoladi, ichki shunday ya’ni aybli tarzda ovozsiz, gapsiz gapni bildirishlarda, ma’no o’qtalishlarida esa ongim tebranayaptimi, ha va yuragim bejoy bo’lishini mana o’zlari yetkazib bildirish chog’ida eslatib qo’yishganlari mana hozir ham edi. Yolg’iz parvardigor beayb deyiladiki, aslida parvardigor otam sifatida yuqori avlod vakilligi ma’nosida shundayliklari bois Xudoning ham beaybligi shu yerda bildirilib, uning ham 1- yoki 2-avloddanligi ma’lum xolos. Qimirlash sohib ya’ni sik egasi o’zim sekinlik bilan shularni o’z ikkinchi yarimimdagi o’rnimda bo’lib kelgan Shohidga topshirib undan jonimning o’ziga egalik qilishimni olib turishga erishmoqchligim boz ustiga ma’lum va mashhur xo’p. Qimirlash nima, foyda tug’ishi va Dunyolarni yaratish sabog’i bo’lganda ham ayb, ammo bo’lib o’tgan o’tmish joylashuvli insonlarini va ishlarini qaytib ko’rsatish bo’yicha Iblis (ongimning egasi) hamda taqdir zapisini berayotgan jonning o’zi (jonimning egasi) Shohid Payg’ambar aybsiz (qoloq va muttahamlardur). Shu bilan birga bu ikkovini, Iblis va Payg’ambarni orasidagi boshqa ikki iloh ham kelajak taqdiriy va o’tmish bo’lib o’tgan tasodifiy (hayotiy, qalang’i-qasang’i) zapislaridan bo’lishi mumkin hamda bo’lmay qolgan sifatida qaralaolishi joiz bo’lgan voqea-hodisalarni shu o’zgarishlariga xosdalab o’zimga bag’shidalashuvli tarzda o’zimni boshqaradilar. Mastur(a) ya’ni 5 kelajakda, o’zlarining va o’zimning taqdirlarimiz bilan bog’liq ahamiyatlarda shu o’zlari bo’lmish birovlarning ishlarini, voqea-hodisalarini o’girib kelajakka chiqartirib, tortib o’zimga ham shu voqea-hodisa hamda harakatli, qimirlashli oralarni yoki davrlarni, hayotni (voqea-hodisalarni) ro’paro’ qiladi, uchratadi yoki o’zimni boshqaradi. O’stur(a) esa o’tmishda bo’lib o’tgan taqdirga monand topilgan bo’lmag’ur ma’noda yuzlangan qayta-qayta ishlarni, boshqalarning voqea-hodisalari bilan bog’langan aloqadaviy hayot kechiruv amallarini bekorchi, kerakmas yoki chinakam keraksiz tasodifiy qilib avvaldanoq, oldindanoq ya’ni hoziroqning boshlanishiga moslatib o’zimni boshqaradi. Endi mo’jizalar nazariyasi ya’ni tanalarning ishi, Dunyolar bo’laverishiga teskari davomiylik va uzluksizlik yo’nalishi bo’yicha 3 lar siyosatidan borsakki, 3 lar bilan bo’ldalangan 9 ichidagi 3 ta bo’ldanish joylaridagi 3 liklarning ikkinchisi bo’lmish shu tuyg’ular, ilohlar ya’ni 3 likni beruvchilar bo’yicha fan bo’lgan matematikani o’zim o’rganganman, aniqrog’i tuyg’ular umumiy bilinish yuzasidan o’zimning nazoratim ostidadirlar. Insonlar bo’lsalar esa yuqori 3 lik, 7 va 8 hamda 9 bo’yicha to’lqinsifatlashuvdagilarga shohidlik qilishganliklari ma’lum va mashhur, zero insonlarni bu – son deb qo’yishadilar. Klounadalarimiz esa quyi 3 lik, 1 va 2 hamda 3 bo’yicha bizlar bo’lmish, o’zim bo’lib kelgan odamiylik, hamda insonlarning insoniyligi va o’zlariga javoban klounadalikni o’rgangan va bilishga doimo hali ham shay zotlardandurlar. Endi, hay-hay demaganimga qarab ham Iblis, Bo’stur(a) darrov o’zining tarafini klounadalarga o’xshab gapirmay gapini eshittirish, o’tkazish, eshitilishga xos effekt hosil qildirish ya’ni ma’noning o’zini ichkaridan yetaklash bo’yicha klounadalarni bosuvchi, 1-uchlik tomonidanligini bildirdi. O’stur tushimda o’sirishga xos podvalini, ya’ni yerto’lani hamda o’stirishga ko’ra osmono’parga yaqin, yarimlarga xos keluvchi binolarni ko’rsatgan shartsiz oval shaklidanligiga o’xshab 3-uchlik, tepa 6, 7 va 8 hayotiy x, saxiyligi tarafi bo’yicha o’qimishli, o’z yo’liga kirishuvchan sanaladi. Mastur(a) esa ilohiy 3 lik bo’yicha mo’jizaga xos sinovlarni hal qilishli pallalarda bildirib qo’yish ilinjida ko’proq o’zimga namoyon bo’lgani bo’yicha esimda ko’ringaniga qarab ilohiy tarafni asosiy ilm-fani qilib qo’ygan. Hamma o’zlarining ilm-fanlari, boshlang’ich darslari va mutaxxassisliklari bo’yicha boshqalarga o’zicha yo’l ko’rsatish bilan mashg’ul bo’lmoqdaligi achinarli holat sanaladi. Bizlar yaxshilar fan bo’yicha klounadalarning va Iblisning qo’llarida qolib ketganimiz yomon bo’lgan. Endi. 7. O’zimni ikki oyoqqa turg’izish, oyoqlarimni berish va shol qilmaslik uchun doimo kutib qoladigan buyruqlarini kollinearini talab etishadi, so’ng birinchisi bo’lmadi-ku deya 3-si bo’lmish o’rtadagi qinim, olatim bo’yicha nisbatan kamroq vaqt ikkilantirish, shubhada saqlab qo’yish ishini qilib harakatlarimga aralashish boshqaruvini bildiradilar. Albatta shuni ham ichimdagilar qilishadilarki, doimo ichimni yorib-ochib, ko’nglimni qiyinchilikdan forig’ qilib aytayotganlarimda, yozayotganlarimda shu ichimdagilar gapning egasi bo’ladilarki, o’zlarining ichimdagilarni yoz deya qolar-jonimga qo’ymasliklari bekor deb tushuning. O’zimga shu (ichimdagilar) doimo bir ishni oyoq bilan so’ppilab yurganga o’xshab ikki marta takrorlashmasa otlarini boshqa qo’yishadilar, zero o’zlaricha buni, qaytarilmasdan oldingi vazifamni zapisga boraolmadi, yetaolmadi deya baholashayotgan bo’lishadilar. O’rtada o’zimga tegishli, tarafim bilan ma’lum bo’lgan qimirlashim ya’ni olatimning musulmonchasiga sunnati bo’lgan Muhammadning maqtanchoqlariga o’z-o’zidan botirilib, cho’kib berilishimga qarshi nasroniychasiga kesilmagan olatlarga xos bo’lgan nahallik, qo’polgashtalik bilan ongimdan ajralayotgan qimirlashlarim, esim va e’tiborimni silkitib azob beradilar. Endi. 9. Agar o’zim o’xshashlik ( bu 6 ) bilan gaplarim orqali hayotni bashoratlab qo’yishga urinisam, bashoratimning aniqlik yoki ishonarli bo’lish ulushi, hayotga kiruvchan tariflashga qodirligi harakatlanishim, ishlashimdagi qimirlashlarimni sassiq, tushunilishi kerak ma’nosi qolgan eshitilmas gap, karlik vajlari bilan bilimimning o’rganilgan to’liq zahirasi orqali qarama-qarshilik qilib to’ldiriladi. Mana hozir ham o’zim yozgan shu gapimni, jumlamni qayta o’qib yetarlicha onglashga urinayotganimda ichimdagilar o’zimdan shuning birinchi bora o’zim yozganligim bo’yicha tushunarliligim, ahamiyatli qabul qilishimni olishib o’zlarida hazm qilib, aylantirib va bilib olib o’z-o’zidan vaziyatni baholash, xulosa qilish va bashoratga xos ishlarimga atab to’g’ri va to’liq keng yondashuvli sabab-oqibat qilishimni uddalash ilinjimni kamaytiraverib yo’qotib, teskari ravishda markaz bo’ylab o’zimga qarshi shunday bosim qilishdi. Endi. 10. Mana bugun Ibrohimning 5 yosharlik 10-kunida o’zimning Iblisning boshlanish 31 idan o’tgan 34 yoshga to’lishim bo’yicha keladigan 29-yanvarga qadar 3 yilga ko’ra 3 va 5 dan 35 soni 35 yosh ma’nosida hosil qilinishi o’tayotgan shu kunlar farqiga xos tarzda 4 oy-u 19 kun qolayotganda ketma-ket kelayotgan har kun hisobiga bag’shida. Doimgiga xos o’zim 2 talik tarziga xos ishlashim ma’lum. Ya’ni 34 va 35 bu ma’noda bir-biriga bog’lanib kinoyali va zahirali ravishda bir-birlarini davomiy va nisbiy ravishda o’tkazib surib tortib cho’zadilarki, shu joyda hayot bo’yicha aniq bashoratli, muqarrar sodir etilishi lozim yoki duch kelinadigan ishlar bo’lib o’tadi. Endi. Ahvolimga, tanamning egaligiga va tanlovli qimirlashlarimga Iblis Bo’stur, Karabulos kirib olayotganida o’ziga kelganda, shu ulush ya’ni foiz tanlovi chiqayotganda o’ziga yaxshi ahvolni, osoyishtalikni boshqalarning halaqitisiz, buyrug’isiz va kelishmovchiligidan asrashga urinadiki, o’zim boshqa tanlovim hozirgi Iblisga o’tib kamayib borayotgan katta foizli gaplarimning ijobati, harakatlarimning ongi va teri bilan tegishga xos sezishim orqali kirishgan bashoratlarimda o’tmishni ham, kelajakni ham qaytadan chiqaraverishim, yo’qdan bor etishim yordamida tanam tinchligi va farog’ati, osoyishtaligidan (oxirida huzuridan) foydalanishiga yo’l qo’ymasligim kerak. Shuni bugungi qilgan yarim kunga yaqin mehnatimni birdan o’chirilishi haqida o’ylab bilishim kerakligi bo’yicha qilgan mashaqqatli ixtiroviy xulosalarim va sabab-natijali bo’lib kelayotgan qarashlarim, kuzatuvlarim hisobiga bashorat to’liq bo’lishi uchun nafaqat kelajak matritsasidan, balki o’tmish o’zgarishi, almashinishi yoki qayta yaratilishi mumkinligi bo’yicha haqiqat lozim topilishini yotib, muammo sababini xarxashali o’ylaganimda bilib oldim. Zero shuurli bashorat bo’layotganida men o’zimga-o’zim qarshi bormay, matritsadan ya’ni pokemonli ekran piksellaridan, bir yuzaga ichma-ich taxlangan jadvaldan yo’qotgan, boshqa ishimda bor deya (aslida shunda ham so’nggida yolg’ondan soxranit qilinmagan deb topilgan bo’lib qolib) saqlab qolmay o’chirgan faylimni yoki ishimni, chizmamni bir zumda, tegmasimdan chiqarib turishim, qayta ko’rishim mumkin e’ti. Endi. 12. O’stur bu – 3 ala tuyg’ularning o’rtasida 2-si bo’lib 1-asosiy va mag’lub tuyg’u bo’lmish makon egasi Iblisni turg’izadi va 3-yo’q, ammo kuchli tuyg’u bo’lgan zamon sohibi hisoblangan Masturni o’stiradi. O’stur bilan o’zim kelajak sifatida shakllangan zamon, vaqt bo’yicha o’tmishning ba’zi qismlarini oldinga qo’yib, chiqarib borishim mumkin. O’tmish sifatida shakllangan makonni, voqealarni kelajakdan olib avvalga, ilgari o’tmishga qo’yishim mumkin. Turg’izilgan ya’ni Iblisli o’tmishdan kelajakka kesma, paradoks yoki (muhitli ko’ndalang holat) ravishida voqealar matritsaviy ijro orqali har qayerdan, o’zimizning o’tmish paytlardagi tana harakatlarimizdan, sezgilarimiz va aniqlanmish yolg’izligimizdan qayta olib qo’yilishi mumkin. O’stirilgan ya’ni Farishtali kelajakdan esa o’tmishga kelajak aniqligi bo’yicha bashoratga xos tezlanish integrali, tashqi tezligi bo’yicha yo’nalishli, ko’tarilishli va o’sishli voqea-hodisalar, kinoya yoki (masxaranomus qiyofadagi) istehzo (“isini tenglashtirsakki zoraki”) olib qo’yiladi, chiqariladi va paydo etiladi. Aslida Masturning va O’sturning xatolarini va kamchiliklarini Iblis Bo’stur o’zimga ko’rsatib bildirgandan, jazolagandan so’ng, istehzo bilan ya’ni isini tenglashtirish zahotiyoq ish ko’rishib, o’zini hech ham qolaolmaydigan ravishda sinab Mastur keraklicha, hech kimdan ayb eshitmaydigan darajadagi maqtanchoqligi bo’yicha boraverishi ishtiyoqida, keyingi Dunyolar uchun o’zini andaza qilib ko’rsatish, saqlab qolishga xos darajalarni tuzayotganlikni boshqalarga pesh qilish maqsadida o’ziga noroziliksiz va xafagarchiliksiz, gard yuqtirmasdan yoki achinishli ilakishishlarga ko’nglini bo’shashini istamaganchalik, o’zini bilaolmaslik bilan kechadigan dilozorlikni istamay maqtanishni xohlaydi. Endi bizlarning hammamiz go’yoki 3 ga ajratilib yashaymiz. Bular paradoks, kinoya va istehzo. Paradoks bo’yicha Dunyomizning haqiqatparast peshchilari, insonlar taraf odam va shu ikkala oradagi mafiasi to’rtburchaksifat narsalar, binolar-u stol-stul, kravat-shkaf va h.k o’tirish turishga atalgan joylarda yashab istiqomat qilamiz. Narsalarning narsalarining, qismlarining ya’ni bo’lakli chizmalarining barchasi to’rtburchaksifat shaklga keltirilgan ham. Kinoya sifatida esa ilohiy 3 lik, 3-, 4- va 5-o’rindagi shaxsiyatga xos mavjudodlar haqiqatni bashoratdan bitta ustunligida “kinoman” deya to’liq ma’no va aniqlik yaratishadi. Paradoks degani “para ya’ni juft doks, uchiruvchi kema bortlari, tekis platforma, pedestallar” deb sanash to’g’ri bo’ladi. Paradoksda yashab tush ko’rsak, kinoya bo’lib tushning voqealari aylana hayot ichra sodir etilayotganga o’xshab umumiy joylashuv muhiti ko’rinish orqali qo’shilib kelayotgan, yasalayotgan bo’ladi. Kinoyada bo’lib o’tgan paradoksdan, chin hayot bo’yicha qolgan haqiqatning ma’no va aniqlik bo’yicha oxirgi xulosasi, to’la-to’kis ifodaviy bashorati, sabog’i va yaratilayotgan mazmuni beriladi. Shu yozilayotgan mazmunni ko’pchilik tushunmaydi, zero o’zining matritsali parallel kelaveradigan ochiq ma’nosi uzra Dunyoviy yoki o’z tugagan hayotidan olib qo’yilaveradigan muhiti, borliq to’la shart-sharoitlari bo’yicha bashoratlari undanda aniqroq sanaladi. Menimcha, kuzatishimcha o’ylovimdagilar, ichimdagilar uchun kinoyaning ma’nosi bu - bo’lib o’tgan voqealarning sarhisobini tushimda ko’rsatib, shu kinyoviy, pichingli parallel ustunlikni ro’yoyimdan, tushimdan keyingi hayotimda o’zgarmas yo’nalish va voqealar tizgini qilib bahosini berib borish, o’xshatish va yaratish sanaladi. Ichimdagilar ya’ni o’ylovimdagilar, ongimdagilar o’zimning obmanim, orgazmlarimni ishlab chiqaruvchilar sifatida Klounada  va Iblis bo’lib olishib, shularning ishlariga ko’ra tana joyiga egalik qilish bo’yicha sevgi, o’ziga berilish va orziqish ishlarini olib borayotganda, tanamning metobalizmida ishlab chiqariladigan moddalarni o’z joyidan boshqa joyga siqib chiqarish ma’nosida o’rin, joy yetishmasligi kerak degan ma’noda joylashuvda ikkitasi bittalikni, ya’ni qandaydir qilib ikkita materiya, joy bitta joyni egallab turishini tushunishib bosh-dumli orgazmchalarim bo’lishib shu ikkitasi bittali joydan o’zimga “sen aybdorsan” deya yog’lanib, surtalib sudralib “sen meni itarding, qilding” ma’nosida chiqishadi. Endi. 13. Yangi avloddagilarning odami, Buxoroda Ibrohim bo’yicha o’z hushiga kelib olishining yana bizda ya’ni Buxoro-yu sharif bo’ylab tutayotgan Jondoru azizda 13-kun o’tayapti. Ibrohim endi shu, 14 bo’lmish yoshlik sarhadini avlodlar davriy oralig’i sifatida 16 ga ulab yuboruvchi 2-sanada turib shu bosqichlama hammaga ayon bo’lib qolgan. Yangi avlod o’zining ikkinchi aylanish avlodlari safida 1-keliboq deya tutganchalik bizning 1-uchchala avlodlarga plyus, + ishorasida matematikani beradi. Ibrohim qarovchi, otalig’idagi avloddosh Gvardiyasi o’zim uchun olganda aqldan ongimga hamda qimirlashimdan gapirishimga o’tishda plyus, “+” ishorasining o’rta gorizontalidan tepa bo’lagi sal chetga, biqinga ya’ni yonga siljigan, surilgan yoki sudralganchalik hisobga shu. Plyus belgisidagi gorizontal chizig’ining o’zi esa o’rtadagi tutash joylashuviga qarata barcha turdagi erkaklar Gvardiyalarini tuyg’ulardagi ilohlar, shakl yasovchilar bilan bog’langanligi bu. Barcha turdagi erkaklarga ikki qarama-qarshiliklardagi bir tarafdan inson, mafia va odam kirsa, ikkinchi yoqdan klounadalar ya’ni, ahmoqlar, kishilar va Payg’ambar zoti hisobga kiritiladi. Ikki qarama-qarshilik degani shu joyda 1 qarama-qarshilikning ikki teskari yoqlaridir.




 

 

 

 


Birinchi kollinear juftlik insonlar tomonidan boshlagan o’zim va o’zlari. 3-kollinear chiziq, liniya bu – klounadalar ya’ni elektron shakldan hosil etiladigan inson tana yengil, massasiz, ammo hayotiy effektlarga to’la-tosha shakllari xo’sh.

 



 

 

 

 

 

 

 

 


O’ng jigar rang oyoq bu – insoniyat, orlilar ya’ni uyalish ilinjida uyaltirishsiz kengash qilib obro’, intiqish orttirishni istovchilar. Chap rozoviy rang oyoq esa klounadalar, parallellik sirlariga vojib shaxchalarimiz. O’rta qonli qizilga o’ralgan qora badan tazdan boshlanib Iblis, qorin bo’ylab Ruh va ko’krak qafasidagi Farishtadan iborat shu 3 ala ilohiylarniki xo’sh. Chap qo’lchasi Payg’ambar Shohiddan, o’ng qo’l esa klounada to’lqinnamo ayol zoti shaxs yoki mavjudlashuv egalari ya’ni sohibiniki. Bo’yin bu – chinakam haqiqatparast, orli ya’ni aniq ma’noli bosim yechimi berilmaydigan kengashdagi uyatli ayol jinsi vakillariniki. Bosh ya’ni kalla sohasi bu – o’zimning Raqamli Dunyoyim bo’lmish hayotimizdagi barcha narsayu targ’ibot va tashviqot sirlariniki, topishmoq-jumboqlariniki. Shu bosh ya’ni raqamlar targ’ibot-tashviqot ishlash yo’nalishi xabardorlik asnosidagi boshqa ma’lumotlarni berguvchilik belgilanish asoslamalikdagi topishmoqli Dunyomiz tomonidan aytilajaklik sirini beraqolay xo’sh:

0-raqam bu – butun tana;

1 bu – insonlar. 1 sonining o’ziga o’xshab 1-sonning borligidan dalolat, boshlang’ich 1 soni bilan raqamlarga kirishuvchanlikka yo’l bag’shidalanishini belgilaydi. Shu ma’noda ya’ni 1 shaklida insonlar tumshuqlariga bino qo’yishib boraverishganliklari ma’lum va mashhur.

2 – odam. 2 soniga, ya’ni shuning shakliga o’xshash tarzda mahzunlik, mayuslik va odob xulq-atvorli, egilib izzat-ikrom vakili sanalgan damli aylanaga ya’ni Yer kurrayu-zaminiga xos shaxschilikdalik.

3 esa klounada. Shu ham o’z raqami qurboni bo’lish barobarida 3 yog’idan izma-iz qayishib yoki ezilib, bukilib hadma-had hidlab boruvchi, 3 yoqdan uchuvchi sapchig’arlar.

3 raqami qaytarilajak ravishda mo’jiza, qora tuynuk ya’ni ketma-ket yaratilajak Dunyonlarni orqa cheksiz tezkorlik ila davomiylik siriga yutib yumalovchi sifatida birinchi iloh ya’ni Iblis, ↓↑ (kollinearlik) shaklida. O’zim hozir Iblisning davridaligim, yillaridan o’tib borayotganim uchun shu haqda ko’p bo’lgani aniqdur.

4 bu – Ruh, oval ya’ni 0 shakl-shamoyili sohibasi.

5-raqam sohibasi esa biz bilgan Mastur(a(l(a))) ya’ni Farishtalar avloddidagilar bo’lib, ↔ ya’ni to’g’ri bir yoqlama chiziq bo’yicha kollinearlik shaklida vaqtning o’zginasi.

6 esa bu – Shohidlar, Payg’ambarsifat, kelishmovchilik bo’lmasligi istardikki shu ham, aylana yoki o shaklidandirlar.

7-raqamda klounada ayol jinsi sohib va sohibalari yoki ~ shaklidagi go’zal va xurliqo televizorimizdagi o’ynovchilaru personaj va obrazlarimiz.

8-raqamda haqqoniy, oyog’iga o’z massa-shukuhini bosib bilib kelgan orli ya’ni uyatli ayollarimiz bo’lishib x, (X) shaklidagi bizni o’rab olgan hayot borlig’i bilan qisishning noma’lumligi sohibalari.

9. Bu o’zi, raqamli Dunyo bo’lib, barcha raqamli shaklchalarga moyil ravishda o’zini yasayolgan matritsaga xos bo’ladi. Shu yuqoridagi shaklchalarning bari raqamli Dunyoning yaratilish namoyishish va ko’rinish asosini belgilovchi rasm-rusmlar, figuralar ya’ni shaklchalar sanalishganliklari qoyilmi sizga va o’zimga xo’p.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima