Biz endi
5. Parallel
dunyo nima o’zi? Bu – har bir shaxsning tug’ilganidan boshlab va taqdirining
o’lim lahzasidan hoziroqqacha bo’lgan o’tmish va kelajak bo’yicha zamon va
makon aralashmasidagi, qorishmasidagi hoziroqning tanlovli va taqdiriy zapisli
o’tishining har ikkalasini ko’rib bilishga ulguraolish haqiqati va yohud
ishonchi. Bizlar elning yoki ommamizning o’tmish tanlovi va kelajak qismat
zapisi bo’yicha har xil harakat va ishlarini borlig’imizning o’zidan quralash
zamon va makon uzra ko’rib bilamizki bu – bizga o’zimizning qiladigan
ish-harakatlarimizning aloqador joyida sezilib qoladi. Shu bilinib qolgan holat
o’tayotganda, hoziroqda borliq kuzatiluviga xos va aloqador boshqalarning
ish-faoliyatlarini ko’rib, bilib borish bizni tanlov va taqdir bo’yicha parallellikni
ikkitasi birda, birgalikda ya’ni ikkalasini ham sezishga ulgurib faqatgina
ajratishga, farqlashga qurbimiz yetmaydigan qilib olishimizni beradi. Go’yoki
hoziroqda o’tmishga qolish va kelajakka o’tish joylarining, tortilish va
cho’zilish nuqtalarining ikkisi ham borga o’xshab faqatgina yo’nalishlari
boshqacha, past-teppa ketayotgan hisoblanishi kerak. Endi. 6. Bugun o’zimning
boqiy onli Dunyo oraliqlarida bo’latigan jonimning yakka tanholigi va eng
ulug’vorligidir. Shu biilan birga Ibrohimning to’rti, 4 i bu – Dunyo ichida
avlodimning 4-raqamda o’ylov tomonidaligim. Ikkita katta sonni boshimdan
kechirayotganimda, mashina Matizchamning raqami ham ko’zga tashlansaki (shu
kunlar bu haqda shu raqamga qaraganimda o’ylov tomonidan kar gap keluvdi hamki,
bu boisdan yozayotganlarimning o’zlari matritsa bo’lib shu sabablarga xizmat
ravishida ko’rinish olishi ham mumkinki), shu raqam sifatida 469 soninng 9
raqami 4 va 6 oralab Dunyolarning raqamli shaklida faqatgina o’zimga
o’xshashlarimiz, yaxshilar shay va hozir bo’lishlarini bildiradi. O’zim boqiy
onning, ya’ni Amerikaliklar tomonida o’zimcha hisobga olayotganim to’g’ri
bo’lsa, shu ular oxirat zamonda dinlari bo’yicha ta’limotlari keyingi Dunyoga
ko’chib o’tish bo’ladi ham (shuning uchun igralari Islom mashharini kuzatib, oddiy
va mashhur bo’lmaganchalik Yerni kavlash, qazilma boyliklari ustida sarson
sargardon bo’lishga o’xshash yajuj-majujli, barchaning Yerning ustida yig’ilib
qolishiga xos teskari tarzda), buning, aniqrog’i Dunyolar ko’p va orasi bor degan
nazariyaga ishonch sababli shu o’rta joylashuvlarning, oralarning 6 raqamli
faqatgina kod ko’rinishidagi eng yaxshi kodi, dodasi hamda Dunyo ichidagi
raqamlashuvli olamda, mana hozirgi jahonimiz uchun bu – Yer kurrasidagi
sezgilardan, esdan va orasidan boshqa barcha jabhalarda, Yerdan va bo’qning
o’zidan tashqari narsa va hodisalar
bo’yicha qurilish va yasalishga xos yaxshilardanman. Bugungi tushimda Amerika
binolari ichidan tashqi darvozasi orqali yuksak bo’lmasada, anchagacha
osmono’parroq imoratlariga guvohi bo’lib qarab qoldik. Shu tushimni O’stur yoki
bitta avlod oldingi O’stura Rossiyalik Ruh o’zining ahamiyatiga molik qilib
tuzganki, natijada bino ichidan yerto’lasidagi qorong’u qalang’ilashgan
joyigacha zinapoyalab tushib borganimda atrofni kuzatib sezishim yanada pasaydi,
ammo o’zimni tanishga qodir qoldirajak esim kuchaymadi, nimaga desangiz keyin
bino tashqarisida o’zim bir qizni matritsa orqali O’stur sifatida quchog’lab
gashtini so’rdimki, es-xotiram shu joyni ham ro’para sifatida eslab qolishga
ishladi, va mana sizga bular haqida yozishga erishdim ham. Shu quchoq mehrini
sezish kuchi anchagina qulayligini O’stur o’zini matritsaning qayerdaligi bo’yicha
o’ng tomondagi Ruschazabon bo’lgan, Ahmad akamniki shaklidagi free transform li
holatdagi osmono’parroq binoga qaratish orqali berdi. Qolgan ishlarga kelsak,
mana shu es jarayonini kuchaytirib-pasaytirishli tenglamaviy aloqalardan,
moslashuvlardan o’zgasi bir tekis, bir xil maromga xos yoki e’tibor bo’yicha sodda
ravishda o’zgarmasdan boruvchi ko’rinishda bo’lib bino ichki xonasida Amerikaga
jo’nagan akamning ham ovozlari, uydagi qaynonam matritsaliklaridagi asl onam
qiyofalaridagi mehrli aloqaviy shakldan sezilib turgan bir ahvolimning ishlari
va binomiz ostida kolani bir tez aylanib kelib ichganimdan so’ng yemishli kuch
yiqqanliklarim bo’lganga g’ira-shira asosan hozir xotiralashga kuchim yetmoqdaligi
bor bo’pti. Ibrohimning tu’ilgan kuni maromidagi bildirilajak, o’zimning
o’tishli yoki davrga xos vaziyatli kesmalar bo’yicha alohidalashuvli bog’lanish
ishlarimizga xos aloqalardagi hali 29-yanvarda sodir bo’ladigan 34 yoshligim bu
– umrimning yarmidan 2 yil oldinga, keyinga o’tganimni beradi. 2 yilga 6 raqami
mos tushishi kerakmi axir, ha. Esim hali ham 2 ni berishni bildirsaki,
umrimning yarmidan o’tganlik sababiga bag’shidalangan holatini bildirishli tarzda
esa shu 2 raqami raqamli Dunyoga o’tishdanligimga marom bag’shidalashini
beraylik. Barchasi ya’ni shu bu keyingi aytilajak 62 soni tushimga turtki
bo’lib, ertalab choyimni ichib bo’lib uyquga kirganimdan so’ng o’z ifodasini
bildirganchalik tushimda bo’lib o’tganini o’z-o’zidan ya’ni raqamlarga xos
aloqadan to’g’ri, topilish bo’lishini bilsak ham bo’lati. 2 ning bunday
tarifiga xos 6 bilan birgalikda teskari shakli bo’lmish 9 ya’ni tushimdagi
raqamli Dunyo ko’chalari ila binolari va raqamlashgan shaklga solingan o’zim,
shaxslar sanalib kelamiz. Ammo shularning evaziga o’zim o’ngimdagi hayotimda
esimdan har xil bildirilajak ohangdagi, ovozsiz ma’nosini sezdirib
seskantirayotgan ichimdagilar tomonidan keltirilayotgan gaplar bilan dirrilatilish,
bittaga o’xshatib joy talashtirib tebratish oqibatida qimirlash va harakatlarimdan
voz kechtirilayapman. Bizlar aloqa manbai sifatida bo’lmish gaplarning havodan
o’tib ichimizda ma’no tug’dirishlariga e’tibor bermay, masofaviy aloqalar Yer
va Dunyo bilan birgalikdagi hayot shaklini, birgalikda o’tib yashashimizni va
tarkib topishimizni bildirishiga ahamiyat bermay qolganmiz. Aslida barcha
sezgilarimiz, ko’rish va eshitish, hattoki teri bilan tegishga qodir ishlarimiz
bitta joy uchun bog’lanmaslikka xos tashqi sharoitlardan bag’shida etilgan, keladi.
Nimayki aloqa bo’lib berilsa, shu oradagi aloqa vositasi oralig’ida ham hayot
bizning o’zimizdanligini, biz bilan birga bo’lishi kerak bo’lgan umumiy
aholining yarmiligidan tashqari yana boshqa yarmi mavjudlashuvidanligini
ahamiyatiga molik darajasi xo’sh. Ichimdagilarga yoki umuman og’zaki gaplarning
o’zimga qanday iz qoldirib tasirlashuviga unchalik ahamiyat berishga
ulguraolmay yurganimni bilib qolib, mana hozir yozaolamanki, ichimdagilarning
o’zganamo ichkarimdan nazar-pisandlari, o’qtalishlari yoki diqqat-e’tiborimni
buyruqlariga qarata tortib bilishlari aynan gapirishning kuchiga o’xshash sodir
etiladi va chiqadi. Zero ichimdagilarning o’zlari gapirish tomonida, doirasidan
va vakillashuvli aloqalari ichrali bo’lib, faqatgina ichimda ham gapirmasdan
shu gaplarining mazmunini, diqqat-e’tibor bo’yicha jalb etilishini berib biladilar.
Bu – o’zimni kam jismoniy harakatga chorlashlari, matritsali shaxsiyatga ko’ra
yolg’iz o’zimniki qilib bitkazilgan sikligimning qo’zg’alishlariga o’xshatilib
harakatlanish bo’yicha o’zimni bildirilajakligimga qarshi chap oyoq, gapirish
va umuman o’ng’ayli tomonlashuvlarida shu ichimizdagi klounadalar hamda o’ng
oyoq, diqqat va mutloq sergaklik (oddiylik) bo’yicha insonlar yohud mafialarimiz
hamda kishilar jamiyatlashuvimiz bizli o’zimni tush va o’ngga solib qo’yishlaridan
dalolat beradi. Endi umuman olib qaraganda oddiy dunyoqarashlama g’oliblikli
tarzda hamma bu – hammaniki, o’zim esa to’liqlayin, tanam va sezgilarim, miya
faoliyatim bilan o’zimniki bo’lib qolaveraman. Ammo umrlarimizning yarmidan
so’ngidagi asl o’rnlarimizdagi hayotimiz hisobida barcha jabhalarimiz,
jihatlarimiz va taraflama yondashuvlarimiz bo’laklanganchalik raqamlarniki,
aniqrog’i o’z toifa tomonlashuvlariga, guruhlariga ichma-ich yoki
ichkarilashuvli tarzda atalib boraveradilar. Shunday qilib mana o’zimning
qimirlashlarimni olib bo’lsa ham baribir hali o’zimniki sifatida o’zimni
qiynash orqali o’zimga ovqat tug’dirayotgan, raqamli dunyodan ichki matritsadagi
ovqatlashuvlarni olib ko’rsatishga urinayotgan ilohlarimiz, qo’limning tokini,
payidan elektrini chiqartirib og’ritib, Iblisning miyamga beradigan og’rig’i
bilan baribir jismoniy qiynoqli bir xil ishni qilib qarab, ustimdan kulib ya’ni
o’zlarining befarqliklariga shaydo bo’lib turishibdi. Demak, ba’zida ichki
o’qtalishlar, gaplarni aytmasdan o’tkazib, ma’nosi bo’yicha suqib bildirishlar
bo’lsa, yana ba’zida esa asablarimga tegadian ravishda e’tiborimni o’ziga
tortib, nahallik ya’ni yoppasiga qo’pollik bilan biron jihatni aytaolmay, ichki
bildirishlarga teskari tashqi ovozlar, tabiiy yoki narsalardan chiqadigan
avtomatlashuvli sadolar keltiriladi. Tashqi shunday ovozlar va shovqinlar
kelganda yuragim qattiq joyiga bosilganga o’xshab ustidan kulib qarashli nazardagi
ahvolda qolib ketib boshim parallel qimirlashlarini ongimdan sezdirmay qaqqayib
qarab qoladi, ichki shunday ya’ni aybli tarzda ovozsiz, gapsiz gapni bildirishlarda,
ma’no o’qtalishlarida esa ongim tebranayaptimi, ha va yuragim bejoy bo’lishini
mana o’zlari yetkazib bildirish chog’ida eslatib qo’yishganlari mana hozir ham
edi. Yolg’iz parvardigor beayb deyiladiki, aslida parvardigor otam sifatida
yuqori avlod vakilligi ma’nosida shundayliklari bois Xudoning ham beaybligi shu
yerda bildirilib, uning ham 1- yoki 2-avloddanligi ma’lum xolos. Qimirlash
sohib ya’ni sik egasi o’zim sekinlik bilan shularni o’z ikkinchi yarimimdagi
o’rnimda bo’lib kelgan Shohidga topshirib undan jonimning o’ziga egalik
qilishimni olib turishga erishmoqchligim boz ustiga ma’lum va mashhur xo’p.
Qimirlash nima, foyda tug’ishi va Dunyolarni yaratish sabog’i bo’lganda ham
ayb, ammo bo’lib o’tgan o’tmish joylashuvli insonlarini va ishlarini qaytib
ko’rsatish bo’yicha Iblis (ongimning egasi) hamda taqdir zapisini berayotgan
jonning o’zi (jonimning egasi) Shohid Payg’ambar aybsiz (qoloq va muttahamlardur).
Shu bilan birga bu ikkovini, Iblis va Payg’ambarni orasidagi boshqa ikki iloh
ham kelajak taqdiriy va o’tmish bo’lib o’tgan tasodifiy (hayotiy,
qalang’i-qasang’i) zapislaridan bo’lishi mumkin hamda bo’lmay qolgan sifatida
qaralaolishi joiz bo’lgan voqea-hodisalarni shu o’zgarishlariga xosdalab
o’zimga bag’shidalashuvli tarzda o’zimni boshqaradilar. Mastur(a) ya’ni 5
kelajakda, o’zlarining va o’zimning taqdirlarimiz bilan bog’liq ahamiyatlarda
shu o’zlari bo’lmish birovlarning ishlarini, voqea-hodisalarini o’girib
kelajakka chiqartirib, tortib o’zimga ham shu voqea-hodisa hamda harakatli,
qimirlashli oralarni yoki davrlarni, hayotni (voqea-hodisalarni) ro’paro’ qiladi,
uchratadi yoki o’zimni boshqaradi. O’stur(a) esa o’tmishda bo’lib o’tgan taqdirga
monand topilgan bo’lmag’ur ma’noda yuzlangan qayta-qayta ishlarni,
boshqalarning voqea-hodisalari bilan bog’langan aloqadaviy hayot kechiruv
amallarini bekorchi, kerakmas yoki chinakam keraksiz tasodifiy qilib avvaldanoq,
oldindanoq ya’ni hoziroqning boshlanishiga moslatib o’zimni boshqaradi. Endi
mo’jizalar nazariyasi ya’ni tanalarning ishi, Dunyolar bo’laverishiga teskari davomiylik
va uzluksizlik yo’nalishi bo’yicha 3 lar siyosatidan borsakki, 3 lar bilan bo’ldalangan
9 ichidagi 3 ta bo’ldanish joylaridagi 3 liklarning ikkinchisi bo’lmish shu
tuyg’ular, ilohlar ya’ni 3 likni beruvchilar bo’yicha fan bo’lgan matematikani
o’zim o’rganganman, aniqrog’i tuyg’ular umumiy bilinish yuzasidan o’zimning
nazoratim ostidadirlar. Insonlar bo’lsalar esa yuqori 3 lik, 7 va 8 hamda 9
bo’yicha to’lqinsifatlashuvdagilarga shohidlik qilishganliklari ma’lum va
mashhur, zero insonlarni bu – son deb qo’yishadilar. Klounadalarimiz esa quyi 3
lik, 1 va 2 hamda 3 bo’yicha bizlar bo’lmish, o’zim bo’lib kelgan odamiylik,
hamda insonlarning insoniyligi va o’zlariga javoban klounadalikni o’rgangan va
bilishga doimo hali ham shay zotlardandurlar. Endi, hay-hay demaganimga qarab
ham Iblis, Bo’stur(a) darrov o’zining tarafini klounadalarga o’xshab gapirmay
gapini eshittirish, o’tkazish, eshitilishga xos effekt hosil qildirish ya’ni
ma’noning o’zini ichkaridan yetaklash bo’yicha klounadalarni bosuvchi, 1-uchlik
tomonidanligini bildirdi. O’stur tushimda o’sirishga xos podvalini, ya’ni
yerto’lani hamda o’stirishga ko’ra osmono’parga yaqin, yarimlarga xos keluvchi
binolarni ko’rsatgan shartsiz oval shaklidanligiga o’xshab 3-uchlik, tepa 6, 7
va 8 hayotiy x, saxiyligi tarafi bo’yicha o’qimishli, o’z yo’liga kirishuvchan
sanaladi. Mastur(a) esa ilohiy 3 lik bo’yicha mo’jizaga xos sinovlarni hal
qilishli pallalarda bildirib qo’yish ilinjida ko’proq o’zimga namoyon bo’lgani
bo’yicha esimda ko’ringaniga qarab ilohiy tarafni asosiy ilm-fani qilib
qo’ygan. Hamma o’zlarining ilm-fanlari, boshlang’ich darslari va
mutaxxassisliklari bo’yicha boshqalarga o’zicha yo’l ko’rsatish bilan mashg’ul
bo’lmoqdaligi achinarli holat sanaladi. Bizlar yaxshilar fan bo’yicha klounadalarning
va Iblisning qo’llarida qolib ketganimiz yomon bo’lgan. Endi. 7. O’zimni ikki
oyoqqa turg’izish, oyoqlarimni berish va shol qilmaslik uchun doimo kutib qoladigan
buyruqlarini kollinearini talab etishadi, so’ng birinchisi bo’lmadi-ku deya
3-si bo’lmish o’rtadagi qinim, olatim bo’yicha nisbatan kamroq vaqt
ikkilantirish, shubhada saqlab qo’yish ishini qilib harakatlarimga aralashish
boshqaruvini bildiradilar. Albatta shuni ham ichimdagilar qilishadilarki, doimo
ichimni yorib-ochib, ko’nglimni qiyinchilikdan forig’ qilib aytayotganlarimda,
yozayotganlarimda shu ichimdagilar gapning egasi bo’ladilarki, o’zlarining
ichimdagilarni yoz deya qolar-jonimga qo’ymasliklari bekor deb tushuning.
O’zimga shu (ichimdagilar) doimo bir ishni oyoq bilan so’ppilab yurganga
o’xshab ikki marta takrorlashmasa otlarini boshqa qo’yishadilar, zero
o’zlaricha buni, qaytarilmasdan oldingi vazifamni zapisga boraolmadi, yetaolmadi
deya baholashayotgan bo’lishadilar. O’rtada o’zimga tegishli, tarafim bilan
ma’lum bo’lgan qimirlashim ya’ni olatimning musulmonchasiga sunnati bo’lgan
Muhammadning maqtanchoqlariga o’z-o’zidan botirilib, cho’kib berilishimga qarshi
nasroniychasiga kesilmagan olatlarga xos bo’lgan nahallik, qo’polgashtalik
bilan ongimdan ajralayotgan qimirlashlarim, esim va e’tiborimni silkitib azob
beradilar. Endi. 9. Agar o’zim o’xshashlik ( bu 6 ) bilan gaplarim orqali
hayotni bashoratlab qo’yishga urinisam, bashoratimning aniqlik yoki ishonarli
bo’lish ulushi, hayotga kiruvchan tariflashga qodirligi harakatlanishim,
ishlashimdagi qimirlashlarimni sassiq, tushunilishi kerak ma’nosi qolgan
eshitilmas gap, karlik vajlari bilan bilimimning o’rganilgan to’liq zahirasi
orqali qarama-qarshilik qilib to’ldiriladi. Mana hozir ham o’zim yozgan shu
gapimni, jumlamni qayta o’qib yetarlicha onglashga urinayotganimda ichimdagilar
o’zimdan shuning birinchi bora o’zim yozganligim bo’yicha tushunarliligim,
ahamiyatli qabul qilishimni olishib o’zlarida hazm qilib, aylantirib va bilib
olib o’z-o’zidan vaziyatni baholash, xulosa qilish va bashoratga xos ishlarimga
atab to’g’ri va to’liq keng yondashuvli sabab-oqibat qilishimni uddalash
ilinjimni kamaytiraverib yo’qotib, teskari ravishda markaz bo’ylab o’zimga
qarshi shunday bosim qilishdi. Endi. 10. Mana bugun Ibrohimning 5 yosharlik
10-kunida o’zimning Iblisning boshlanish 31 idan o’tgan 34 yoshga to’lishim
bo’yicha keladigan 29-yanvarga qadar 3 yilga ko’ra 3 va 5 dan 35 soni 35 yosh
ma’nosida hosil qilinishi o’tayotgan shu kunlar farqiga xos tarzda 4 oy-u 19
kun qolayotganda ketma-ket kelayotgan har kun hisobiga bag’shida. Doimgiga xos
o’zim 2 talik tarziga xos ishlashim ma’lum. Ya’ni 34 va 35 bu ma’noda
bir-biriga bog’lanib kinoyali va zahirali ravishda bir-birlarini davomiy va
nisbiy ravishda o’tkazib surib tortib cho’zadilarki, shu joyda hayot bo’yicha
aniq bashoratli, muqarrar sodir etilishi lozim yoki duch kelinadigan ishlar
bo’lib o’tadi. Endi. Ahvolimga, tanamning egaligiga va tanlovli
qimirlashlarimga Iblis Bo’stur, Karabulos kirib olayotganida o’ziga kelganda,
shu ulush ya’ni foiz tanlovi chiqayotganda o’ziga yaxshi ahvolni,
osoyishtalikni boshqalarning halaqitisiz, buyrug’isiz va kelishmovchiligidan
asrashga urinadiki, o’zim boshqa tanlovim hozirgi Iblisga o’tib kamayib
borayotgan katta foizli gaplarimning ijobati, harakatlarimning ongi va teri
bilan tegishga xos sezishim orqali kirishgan bashoratlarimda o’tmishni ham,
kelajakni ham qaytadan chiqaraverishim, yo’qdan bor etishim yordamida tanam
tinchligi va farog’ati, osoyishtaligidan (oxirida huzuridan) foydalanishiga
yo’l qo’ymasligim kerak. Shuni bugungi qilgan yarim kunga yaqin mehnatimni birdan
o’chirilishi haqida o’ylab bilishim kerakligi bo’yicha qilgan mashaqqatli
ixtiroviy xulosalarim va sabab-natijali bo’lib kelayotgan qarashlarim,
kuzatuvlarim hisobiga bashorat to’liq bo’lishi uchun nafaqat kelajak matritsasidan,
balki o’tmish o’zgarishi, almashinishi yoki qayta yaratilishi mumkinligi
bo’yicha haqiqat lozim topilishini yotib, muammo sababini xarxashali o’ylaganimda
bilib oldim. Zero shuurli bashorat bo’layotganida men o’zimga-o’zim qarshi
bormay, matritsadan ya’ni pokemonli ekran piksellaridan, bir yuzaga ichma-ich
taxlangan jadvaldan yo’qotgan, boshqa ishimda bor deya (aslida shunda ham
so’nggida yolg’ondan soxranit qilinmagan deb topilgan bo’lib qolib) saqlab
qolmay o’chirgan faylimni yoki ishimni, chizmamni bir zumda, tegmasimdan
chiqarib turishim, qayta ko’rishim mumkin e’ti. Endi. 12. O’stur bu – 3 ala
tuyg’ularning o’rtasida 2-si bo’lib 1-asosiy va mag’lub tuyg’u bo’lmish makon
egasi Iblisni turg’izadi va 3-yo’q, ammo kuchli tuyg’u bo’lgan zamon sohibi
hisoblangan Masturni o’stiradi. O’stur bilan o’zim kelajak sifatida shakllangan
zamon, vaqt bo’yicha o’tmishning ba’zi qismlarini oldinga qo’yib, chiqarib
borishim mumkin. O’tmish sifatida shakllangan makonni, voqealarni kelajakdan
olib avvalga, ilgari o’tmishga qo’yishim mumkin. Turg’izilgan ya’ni Iblisli
o’tmishdan kelajakka kesma, paradoks yoki (muhitli ko’ndalang holat) ravishida voqealar
matritsaviy ijro orqali har qayerdan, o’zimizning o’tmish paytlardagi tana
harakatlarimizdan, sezgilarimiz va aniqlanmish yolg’izligimizdan qayta olib
qo’yilishi mumkin. O’stirilgan ya’ni Farishtali kelajakdan esa o’tmishga
kelajak aniqligi bo’yicha bashoratga xos tezlanish integrali, tashqi tezligi
bo’yicha yo’nalishli, ko’tarilishli va o’sishli voqea-hodisalar, kinoya yoki
(masxaranomus qiyofadagi) istehzo (“isini tenglashtirsakki zoraki”) olib
qo’yiladi, chiqariladi va paydo etiladi. Aslida Masturning va O’sturning
xatolarini va kamchiliklarini Iblis Bo’stur o’zimga ko’rsatib bildirgandan,
jazolagandan so’ng, istehzo bilan ya’ni isini tenglashtirish zahotiyoq ish
ko’rishib, o’zini hech ham qolaolmaydigan ravishda sinab Mastur keraklicha,
hech kimdan ayb eshitmaydigan darajadagi maqtanchoqligi bo’yicha boraverishi
ishtiyoqida, keyingi Dunyolar uchun o’zini andaza qilib ko’rsatish, saqlab
qolishga xos darajalarni tuzayotganlikni boshqalarga pesh qilish maqsadida
o’ziga noroziliksiz va xafagarchiliksiz, gard yuqtirmasdan yoki achinishli
ilakishishlarga ko’nglini bo’shashini istamaganchalik, o’zini bilaolmaslik
bilan kechadigan dilozorlikni istamay maqtanishni xohlaydi. Endi bizlarning
hammamiz go’yoki 3 ga ajratilib yashaymiz. Bular paradoks, kinoya va istehzo.
Paradoks bo’yicha Dunyomizning haqiqatparast peshchilari, insonlar taraf odam
va shu ikkala oradagi mafiasi to’rtburchaksifat narsalar, binolar-u stol-stul,
kravat-shkaf va h.k o’tirish turishga atalgan joylarda yashab istiqomat
qilamiz. Narsalarning narsalarining, qismlarining ya’ni bo’lakli chizmalarining
barchasi to’rtburchaksifat shaklga keltirilgan ham. Kinoya sifatida esa ilohiy
3 lik, 3-, 4- va 5-o’rindagi shaxsiyatga xos mavjudodlar haqiqatni bashoratdan
bitta ustunligida “kinoman” deya to’liq ma’no va aniqlik yaratishadi. Paradoks degani
“para ya’ni juft doks, uchiruvchi kema bortlari, tekis platforma, pedestallar” deb
sanash to’g’ri bo’ladi. Paradoksda yashab tush ko’rsak, kinoya bo’lib tushning
voqealari aylana hayot ichra sodir etilayotganga o’xshab umumiy joylashuv
muhiti ko’rinish orqali qo’shilib kelayotgan, yasalayotgan bo’ladi. Kinoyada bo’lib
o’tgan paradoksdan, chin hayot bo’yicha qolgan haqiqatning ma’no va aniqlik bo’yicha
oxirgi xulosasi, to’la-to’kis ifodaviy bashorati, sabog’i va yaratilayotgan mazmuni
beriladi. Shu yozilayotgan mazmunni ko’pchilik tushunmaydi, zero o’zining
matritsali parallel kelaveradigan ochiq ma’nosi uzra Dunyoviy yoki o’z tugagan
hayotidan olib qo’yilaveradigan muhiti, borliq to’la shart-sharoitlari bo’yicha
bashoratlari undanda aniqroq sanaladi. Menimcha, kuzatishimcha o’ylovimdagilar,
ichimdagilar uchun kinoyaning ma’nosi bu - bo’lib o’tgan voqealarning
sarhisobini tushimda ko’rsatib, shu kinyoviy, pichingli parallel ustunlikni ro’yoyimdan,
tushimdan keyingi hayotimda o’zgarmas yo’nalish va voqealar tizgini qilib
bahosini berib borish, o’xshatish va yaratish sanaladi. Ichimdagilar ya’ni o’ylovimdagilar,
ongimdagilar o’zimning obmanim, orgazmlarimni ishlab chiqaruvchilar sifatida
Klounada va Iblis bo’lib olishib, shularning
ishlariga ko’ra tana joyiga egalik qilish bo’yicha sevgi, o’ziga berilish va
orziqish ishlarini olib borayotganda, tanamning metobalizmida ishlab chiqariladigan
moddalarni o’z joyidan boshqa joyga siqib chiqarish ma’nosida o’rin, joy
yetishmasligi kerak degan ma’noda joylashuvda ikkitasi bittalikni, ya’ni qandaydir
qilib ikkita materiya, joy bitta joyni egallab turishini tushunishib bosh-dumli
orgazmchalarim bo’lishib shu ikkitasi bittali joydan o’zimga “sen aybdorsan” deya
yog’lanib, surtalib sudralib “sen meni itarding, qilding” ma’nosida chiqishadi.
Endi. 13. Yangi avloddagilarning odami, Buxoroda Ibrohim bo’yicha o’z hushiga
kelib olishining yana bizda ya’ni Buxoro-yu sharif bo’ylab tutayotgan Jondoru
azizda 13-kun o’tayapti. Ibrohim endi shu, 14 bo’lmish yoshlik sarhadini avlodlar
davriy oralig’i sifatida 16 ga ulab yuboruvchi 2-sanada turib shu bosqichlama
hammaga ayon bo’lib qolgan. Yangi avlod o’zining ikkinchi aylanish avlodlari
safida 1-keliboq deya tutganchalik bizning 1-uchchala avlodlarga plyus, +
ishorasida matematikani beradi. Ibrohim qarovchi, otalig’idagi avloddosh Gvardiyasi
o’zim uchun olganda aqldan ongimga hamda qimirlashimdan gapirishimga o’tishda
plyus, “+” ishorasining o’rta gorizontalidan tepa bo’lagi sal chetga, biqinga
ya’ni yonga siljigan, surilgan yoki sudralganchalik hisobga shu. Plyus belgisidagi
gorizontal chizig’ining o’zi esa o’rtadagi tutash joylashuviga qarata barcha
turdagi erkaklar Gvardiyalarini tuyg’ulardagi ilohlar, shakl yasovchilar bilan
bog’langanligi bu. Barcha turdagi erkaklarga ikki qarama-qarshiliklardagi bir
tarafdan inson, mafia va odam kirsa, ikkinchi yoqdan klounadalar ya’ni,
ahmoqlar, kishilar va Payg’ambar zoti hisobga kiritiladi. Ikki qarama-qarshilik
degani shu joyda 1 qarama-qarshilikning ikki teskari yoqlaridir.
Birinchi kollinear juftlik insonlar
tomonidan boshlagan o’zim va o’zlari. 3-kollinear chiziq, liniya bu – klounadalar
ya’ni elektron shakldan hosil etiladigan inson tana yengil, massasiz, ammo
hayotiy effektlarga to’la-tosha shakllari xo’sh.
O’ng jigar
rang oyoq bu – insoniyat, orlilar ya’ni uyalish ilinjida uyaltirishsiz kengash
qilib obro’, intiqish orttirishni istovchilar. Chap rozoviy rang oyoq esa
klounadalar, parallellik sirlariga vojib shaxchalarimiz. O’rta qonli qizilga o’ralgan
qora badan tazdan boshlanib Iblis, qorin bo’ylab Ruh va ko’krak qafasidagi
Farishtadan iborat shu 3 ala ilohiylarniki xo’sh. Chap qo’lchasi Payg’ambar
Shohiddan, o’ng qo’l esa klounada to’lqinnamo ayol zoti shaxs yoki mavjudlashuv
egalari ya’ni sohibiniki. Bo’yin bu – chinakam haqiqatparast, orli ya’ni aniq
ma’noli bosim yechimi berilmaydigan kengashdagi uyatli ayol jinsi
vakillariniki. Bosh ya’ni kalla sohasi bu – o’zimning Raqamli Dunyoyim bo’lmish
hayotimizdagi barcha narsayu targ’ibot va tashviqot sirlariniki,
topishmoq-jumboqlariniki. Shu bosh ya’ni raqamlar targ’ibot-tashviqot ishlash
yo’nalishi xabardorlik asnosidagi boshqa ma’lumotlarni berguvchilik belgilanish
asoslamalikdagi topishmoqli Dunyomiz tomonidan aytilajaklik sirini beraqolay xo’sh:
0-raqam bu –
butun tana;
1 bu –
insonlar. 1 sonining o’ziga o’xshab 1-sonning borligidan dalolat, boshlang’ich
1 soni bilan raqamlarga kirishuvchanlikka yo’l bag’shidalanishini belgilaydi.
Shu ma’noda ya’ni 1 shaklida insonlar tumshuqlariga bino qo’yishib
boraverishganliklari ma’lum va mashhur.
2 – odam. 2
soniga, ya’ni shuning shakliga o’xshash tarzda mahzunlik, mayuslik va odob
xulq-atvorli, egilib izzat-ikrom vakili sanalgan damli aylanaga ya’ni Yer
kurrayu-zaminiga xos shaxschilikdalik.
3 esa
klounada. Shu ham o’z raqami qurboni bo’lish barobarida 3 yog’idan izma-iz
qayishib yoki ezilib, bukilib hadma-had hidlab boruvchi, 3 yoqdan uchuvchi
sapchig’arlar.
3 raqami
qaytarilajak ravishda mo’jiza, qora tuynuk ya’ni ketma-ket yaratilajak Dunyonlarni
orqa cheksiz tezkorlik ila davomiylik siriga yutib yumalovchi sifatida birinchi
iloh ya’ni Iblis, ↓↑ (kollinearlik) shaklida. O’zim hozir Iblisning davridaligim,
yillaridan o’tib borayotganim uchun shu haqda ko’p bo’lgani aniqdur.
4 bu – Ruh,
oval ya’ni 0 shakl-shamoyili sohibasi.
5-raqam
sohibasi esa biz bilgan Mastur(a(l(a))) ya’ni Farishtalar avloddidagilar bo’lib,
↔ ya’ni to’g’ri bir yoqlama chiziq bo’yicha kollinearlik shaklida vaqtning o’zginasi.
6 esa bu –
Shohidlar, Payg’ambarsifat, kelishmovchilik bo’lmasligi istardikki shu ham, aylana
yoki o shaklidandirlar.
7-raqamda
klounada ayol jinsi sohib va sohibalari yoki ~ shaklidagi go’zal va xurliqo
televizorimizdagi o’ynovchilaru personaj va obrazlarimiz.
8-raqamda
haqqoniy, oyog’iga o’z massa-shukuhini bosib bilib kelgan orli ya’ni uyatli
ayollarimiz bo’lishib x, (X) shaklidagi bizni o’rab olgan hayot borlig’i bilan
qisishning noma’lumligi sohibalari.
9. Bu o’zi,
raqamli Dunyo bo’lib, barcha raqamli shaklchalarga moyil ravishda o’zini
yasayolgan matritsaga xos bo’ladi. Shu yuqoridagi shaklchalarning bari raqamli Dunyoning
yaratilish namoyishish va ko’rinish asosini belgilovchi rasm-rusmlar, figuralar
ya’ni shaklchalar sanalishganliklari qoyilmi sizga va o’zimga xo’p.
Comments
Post a Comment