Manda nima gaplar, mana shular
333. Bugun 3 yil-u 333 kun bo’lganidan, go’yoki
soatlardagi 3:33 daqiqa va 30 soniyaga o’xshatib Iblisning vaqti deyish mumkin.
Shu paytgacha ichimdagi Iblisning kimligini yoki qaysi shaxs bilan
bog’liqligini boshqa birovlaridan so’rasam, dam bo’lishganki, negaki o’zim
ismini Karobulos deb nihoyat topgan Iblisim aynan qora negr qarib o’lgan 1-avlod
ayollaridan sanalgan. Bilsangiz bo’lsa kerakki negrlarni yoki qoraboylarni hech
kim o’zi tomonidan ma’lumotga berishni yoqtirmaydi. Karobulos o’lgan yoshidan 2
avlodcha davr ya’ni 32 yil yasharishga ulgurgan xolos. Endi. O’zimga dil uchun
aytiladi degan miq-miqlari yoki nomuslari, ichki damli talvasalari mobodoga
o’zim tomonimdan bajarilmay qolinsa, o’zimni urmaslikka kelishgan ichimdagilar tashqaridan,
har qayerdan o’g’illarimning azob olishga xos qichqiriqlarini eshittirishib
yoki qandaydir ishlar buyurishib or sepilgan ularning nomuslarini, bosimlarini
kuzatuvimni, qarashim orqali yozib olib saqlab qolishimni bulg’ashib buzishadilarki,
oxir oqibat o’zim berayotgan dorilarining kuchliroq ta’siriga ya’ni azobiga
tushib qolishim hech gap emas. Ba’zida oyog’imnimi yoki boshqa joylarimni
qichitishadilarki, shu ham dori ta’sirining kuchayishiga yoki ko’proq dori
bilan ta’minlashlariga, tan-u jonimni qiynashlariga to’g’ri keladi, olib keladi.
Mana hozir shu topdayoq, onning o’zida: bekor ko’p dori bermapmiz, - deb
avvalgi safargi devonaxonani eslatib: bosib beraversak bo’laverardi, - degan
ma’noni ichimga tashlashdilarki, haqiqatan ham shu bunga hadiksiragan o’zim ham
ochiqchasiga endi aytaqolayinki, o’zim dorilarning ko’pligining bir boshlanishidagi
yoki yig’ilib borib oxiridagi umumiy ta’siridan, birdan biron noma’lum kasofat
qo’zg’ashi mumkinligidan qo’rqaman xolos. Bir xil, baravar ko’payuvchi dorilarining
izidan borib, qanday ta’sir etishini o’rganish jarayoni orqali beradigan
azoblaridan unchalik-da qo’rqmayman. Endi, ba’zida atrof oralab yoki ekranlarda
shunday iffatli, lobar oyichma qizlar chiqishadilarki, asablaringga hordiq
berib o’ynatayotganga o’xshaydi. Aslidagi ularning yuzlaridagi masuma, ofatijon
yoki tortiqli go’zallik bizlarning ko’timiz bilan sichishimizni o’zimiz
bilganchalik tasavvurimizdan yaratilganligi ma’lum va mashhur xo’p. Ular go’yoki
og’zilaridan sichishadilar, najastni daf qilishadilar. Shuning uchun ichimdagilarning
aytishlariga qaraganda shu bu oyimcha qizlarning yuzlari sassiq, badbo’y bo’ladi,
hali o’zim tekshirib o’tganimchalik uchratgan emasdurman ulardan. Endi, shu
qizlarni Karobulos ko’pincha o’zi, Ruhlashuvli nusxaligi sifatida chiqaradi.
Karobulosning yoshiga qarasakki, qarib o’lganidan vaqtda orqaga qaratila
yashashi 50-60 yasharlikka borib qadalsa kerakki bu shu. Endi. 334. Shu oyning
kunlari oxirgi raqami mening kundalik kunlarimning oxirgi raqamidan 2 taga ortda.
Bugun sana 02.08.2022 dir. Demak, 02+2=4 ya’ni bu – 334 ning oxirgi 4 raqami.
Endi, Rossiyaning Ruhi degani bu O’stur, xotinimda 2-o’rinda turgan o’zlik
qatlami Ruslarning ayollariga o’xshash Ruhiy tabiatga, xayolli boshqaruvga va
bilimli chehraga chiqarib tashlayapti o’zimni. Ruslarning ayollari boshqa
birovlarga ham (qinini) berib, o’zini seks qildirib, erini koyib va yolg’izligida
eri bilan birga bo’lish o’rniga qochish ishlari orqali tanishdur hammamizga.
Mana shunday hayot haqiqatida o’zimga yangicha davr boshlanayotgani hozircha
hammaga bag’shidadur ham. Ruslarda insonlar bilan odamiylik orasida farq juda
kalta-kulta bo’lgani boisidan darajasiga ko’ra odamiylik bo’yicha qolavergan
insonlariga Rus ayollari xonish qilib o’zlarini bag’shida qilishadi, talpinishadilar.
O’zbeklarda ham o’zim odam bo’lsam, Buxoro butun insonlar jamiyatiga to’la
xalqligini bilingiz xo’p. Umuman olib qaraganda shu bu ishlar va tahlillar
bo’lib o’tishi barobarida o’zimning ham o’tmish hayotim sabog’ida Rus qizlariga
bo’lgan e’tiborim va xonishim to’g’risida bir to’xtamga kelganim ma’lumki, chindan
ham o’zlariga jinsisimon, jipslantiruvchi kiyimlar bilan kiyib olgan Ruslar
bizlarni tana-shakllariga jalb etmay, yo’l-yo’lakay birga bo’lish istagini
uyg’otmay qo’ymas edilarki, o’zim shu xayolni orli deb, balki xato bo’lishi
mumkin deb hisoblab kelgan edim. Ammo Rus qizlari chindan ham ko’chadagilarni
o’zlariga jalb etishadilarki, bu – xayol iskanjasini yorituvchi bir
jilvakorliklari. Natijada shu bu qizchalarimiz bir xil raqamdagi xayolning
o’zini, xayol ma’nosini shu raqamda belgilangan, Raqamli Dunyoga matritsali
kiritilgan haqiqat sifatida bilimning o’ziga o’zgartirib qildirgan, bergan
ya’ni qinini toptagan insonlariga bilim chirog’ini berishadi ya’ni ularni
bilimli qilib yuborishlari hech gap ham emasligi bu shu. Ha, ruslar ostidagi
hayotdir. Mana bugun bizlar ham Iblis ta’siridan va nihoyat qutulib,
Ibrohimning 3 yoshligiga ko’ra 3 lar ketma-ketligini o’tkazib bo’lib, 4
yosharligi ustiga 4 raqamli tugagan bugungi kunta’lik kunimizni Ruh sifatida tushirib
turibmiz. Zero bizlar Ibrohimni 4 ga o’tkazish bahslari bilan tortishib,
bellashib va vaziyat taqazolarini shaklan olib borayapmiz. Agar o’zim Ibrohimga
ichki yuzadagi rohatim ustiga yozuvlarim orqali to’g’ri burilishlar, yana
birliklar yoki Bobirliklarni yuborib yo’llasam, Ibrohim ham o’zimga aks javobni
to’g’riroq qilib o’zimni jonimni burishli ishlarida har qayoqdan, borliqdan va
tanamdan ovozlarni, sadolarni va tovushlarni, taqlid burilishilarini burib,
surib yoki qiyshaytirib ko’p ham chiqarmasdi. Endi, Ruslar uchun aytadigan
bo’lsak, xayol so’zining ma’nosi “xay ol” degani bo’lib, xay meni ol degan g’oya
taralmoqdadur. Xayollik qilib qo’yganidan so’ng, bilim so’zining ma’nosiga
ko’ra duch kelganining marog’iga va yutuqli samaralariga, sarmalashiga: “bil bu
– menman”, men sababliroq, - deydi. O’zimcha hamma raqamlarning o’z
oraliqlarining tepa-past so’zlarini bilganga o’xshayman. Masalan, 24-31
oralig’ida boshlanish ya’ni 24 ning atroflarini “mantiq” deya qo’ygan bo’lsak,
31 ning pastlariga yaqin joylashuvlarini “xarakter” deb topaman. Aslida shu
3-sonli davra 23 dan boshlanib 8 qo’shilishini hisobga oladi, garchi 23 da
2-sonli davrning yakuni bo’lgan bo’lsada bu – bog’lanish qilib, uzulishsiz
hisobga olingan. Shu boisidan Iblisning 32 si emas, balki boboylar tugatgan
boyagi 31 idan boshlangan joylashuvlar kayfiyat so’zi bilan bog’lanadiki,
kayfiyat ma’nosi mavjuddir. Iblisning yakuni sifatida navbatdagi birtaga
kamaygan 7 raqami qo’shiluvi bilan hosil etilgan 38 soni yonlarida, davrasiga
xos yaqin taglarida o’ylov so’zi mashhur bo’ladi. Shu ikkalasi ham, kayfiyat va
o’ylov Iblisga xosdur. 38 dan 44 gacha bo’lgan Ruhiy oraliqda fahmlagan
bo’lsangiz xayol so’zi boshlanishni va bilim ma’nosidagi bashidalik oxirni, 44
ni beradi. 44-49 bo’lgan Farishta, o’zim uchun olganda Tojikistonlik Mastur
(-asiz) oraliqning boshlarida qo’rquvning o’zi, qo’rquv so’zi bilan bog’liq
ma’no bo’lsaki, 49 ida tafakkur so’zi bo’lmish yaxshi ma’nosi bordur. Ha, chindan
ham boshlanishi yomonroq e’tirofga molik, oxiri ya’ni yakuni esa eng zo’ri
sifatida qaralgan. 49-60, shu yoshlik oraliq esa changal ma’nosidagi so’z bilan
boshlanib, jon mazmuni bilan yakun topgan. Yana aniq bilmadim-u, ammo keltirgan
tarzimizga ya’ni ifodali ishimizga xoslansakki, 6-sonlar davri endi 49 ga 4
raqamining qo’shiluvi orqali 53 ni berishi kerakligi ma’lum va mashhurki bu –
jonning o’zi. So’ngra 7 chi davrada ya’ni davra aylanishida 53+3=56, keyingi
8-sida esa 56+2=58 hamda oxirgisi bo’yicha 9 inchida 58+1=59 ya’ni 58 dan 59
gacha oraliq hosil bo’ladi. 59 bu – qo’toqning raqamli o’yinidan, kodli
e’tirofidan bittaga yuqori sifatida bizning tan-jonli yuksaklik ya’ni inson va
odam ato shakllaridagi tanimizga xosdalashuvdir. Endi. Sarob romanining yana
bir parchasi, 607 qatorini o’qib tugatdim. O’qish davomida ko’timga, dumbamga
shohidlik berdim. Boshlanishida xayolimga hozirgi borayotgan tez o’qish shartim
bu – o’qiyotgan ichki gaplarimning o’zi o’ng tomonga, bir chetga og’zimni
tortganga xos xayol bilan ketayotgani va ko’zimni qarama-qarshi tomonga ketadigan
qilib ajratmali tarzda kuzatib ikkalasiga ham, og’zimga ko’proq va qarashimga
yetarlicha, kamroq kuch ajratishim kerak bo’layozdi. Umuman e’tibor bersamki
esa, ko’tni davolash bobida bo’layotganligini sezib qolganim ayon bo’ladi.
Natijada ikkala dumbam yuzimdagi belgili joylar, ko’z-qosh, og’iz-burun va
h.klar bo’yicha ko’t dumbasining yoyilishiga xos ikki chetga har xil
joylashuvli yozilishi, tarqalib ketishi kerak. Bu – ko’tga ya’ni dumbalarga
orombag’shlik beradiki, birinchi shartlarimizdan biriga ko’ra hisoblangan
ko’timizni qimirlatmasdan o’qishim hali beri o’z kuchida qolayapti deya
hisoblashimiz avvalambor to’g’ri bo’ladi. Ko’tni to’g’irlash, maromiga
yetkazish ya’ni jarohatidan qutqazish yo’llari shunday ya’ni o’qish vositasida
bo’ladi. O’qi(moq) so’zida “o’ (sen birov), qil” degan ma’no yotishi o’zimga
shuncha gashtalik, mazmun-mohiyat berib, o’qishning o’zi qandayligini
tushuntirib ham berayozdi. Endi, o’qish so’zlarini aylantirib tashkillashtirib,
yaratib ya’ni ma’lumotlar bo’yicha Dunyo haqiqati hamda taqdirga ajratib
o’z-o’zidan, osongina o’qish maqsadi shu ediki og’iz bilan ichki yoki tashqi
ohangda gapirish va ko’z bilan qarab ko’rish kuchlarini balanslash ya’ni
o’rtalashtirish, me’yorlashtirish kerak. Maqsad o’qishni, demakki, ko’timni
zo’r qilish, davolashdur o’zim uchundir. Endi, kimki yoki qaysi tarafdagilar
ojiz, kuchsiz bo’lsalar, shular ko’proq o’yinlar qilishganlar. Haqiqatan ham
bir qarashda ma’lum bo’ladiki, kuch bilan egallaydigan davlatlar uchun raqib, dushman
xalq o’yinbozlik qilib turavergani o’zlariga ma’qul, kuchliga esa mishqicha
qarashdan bo’ladi. Endi. Hozirgina rus Ruh o’zimni majburlab, siltab va tergab
akamlar hamda dadamlar bilan ishlashga jo’natib qo’ygan e’tiki, endi kelib
yozishni darrov davom ettirayapman. Ruhlarning bahonasi shu ediki, o’zim yana
avvalgiga o’xshab Garena plus ni skachat qilib War craft urishni, o’ynashni
boshlash taraddudida edimmi, ha. Ammo o’zimning hisobimga qarasak, buni shu
bugunoq aytilgan, yozgan xabarlarim bo’yicha uyushtirishdilar, ya’ni Ruh
rusligini qilishni boshlash arafasidan nari-beri kelmasligidan halitdan
o’zining davrgashtasini boshlab yubordi. Ishlashga kelsak, yonimizda butlangan
akachamning uchastkasida, o’ylab turganim insonlarning ikki o’lchamli ko’zidan
bitta chiziqsimonlik tortib qarashi bo’lganida o’zimniki 3-o’lchamli qandaydir
qilib hayotdagi burilishni inobatga olib bilib qarash ediki, shu bo’yicha
birinchi nakleyka ustidan qo’limning barmoqlarini sidirib qo’ydik. Keyingi
ishim shudur edikim, ishlayotgan xonamizni yo’qdan-bor qilib changitib
haqqoniylik tusini berganim sababli Ruhshoda akam va otam bo’yicha qurilayotgan
ushbu imorat o’zimga suv sachratadigan ravishdagi hisobda eshikning hali
shpatlyovka qilinmagan otkoslarini kleylab chiqdim. Endi. Bugun shu bilan
oxirgi 2 likka yetgan kun sanalgan 31 inchi ya’ni 29-kundan 2 kun oldingi kun
hisoblanganligi ma’lum siz va bizga, hammamizga ham. Shuning uchun bo’lsa
kerak, o’zimning tug’ilgan kunim bilan yakunlanadigan dori olish 1 oyligimning
shu bugunasida tushlik dorisini rus Ruh ichirmay xato qilmadi ham. 29 dan 28 ga
o’tar kechasi dorilardan xalos bo’lganim aniqdur. Endi.335. Mastur, O’stur va
Bo’stur bu – orli onamning va orli parallellikdan faqatgina etini, go’shtini
ko’chirib o’tkazadigan xotinimning 3 ala tuyg’uli boshqaruvdagi,
harakatlantiruvchi nusxalari sifatidagi ilohiy kimsa, mavjudodlardur. Mastur
ilohiylikning o’zining aslida Tojikistonlik sifatidaligi bilan Buxoroga
bog’lanishi deb Farishta sifatida ko’rgan. Mastur uchun o’g’il va er bu – o’zim
ya’ni etli (moddaviy odam), egaligi jonsiz Bobirmirzoman. Bo’sturning
ilohiyligi AQSh bilan borib taqalganligi-ki, hozirda Buxorolik, o’zimning jonli
egali nusxam, soya timsolim ya’ni Payg’ambar Shohidga jalab va aya bo’lib,
o’zimning xotinim va onam o’rinlarida kirishishni boshlashga harakat
qilavergani qilavergan bo’lib Bo’sturning o’zi Iblis nomli ilohiy timsol sanaladi.
Agar Mastur o’zimga chiziqsifat, aynan to’g’ri chiziq misoli hisobga olinsa,
Bo’stur qator yoki aralash to’lqinsifat, silliq tutashuvli yarim aylanalar
misoli hisobga olingan. Endi O’sturga kelsak esa, O’stur Rossiyalik Ruh bo’lib
Buxoromizga ergashuvchan ravishdagi bo’lib, bizning mahallamizdagi o’zimdan
boshqa bor bo’laolgan 3 ta Boburlarga xotin bo’lib, ko’cha qiziga xos tarzda
yurishni o’zimga bog’lanishlarida shakllantirganki, ko’cha ishlari shu u bo’lsa
kerak. Demak, shu bu 3 ala tomondan qarasak, o’zim ya’ni tanim bor, so’ng
uy-imoratim mavjud hamda ko’chaga chiqqonlik amallar bilan bog’langan
ko’cha-kuy, atroflar bordir. Endi, O’sturning tazim bilan bog’liq har qanday
sal jirkanch, ammo quvonchli masalalaridagi ishlashlari, masalan, sal jirtim
kelsa yoki siyishim qistasa va h.k larda kulgusi kelib, haqiqatan o’zimning
quvonchimga ham bog’lanadiki, go’yoki o’zi chindan ham ko’cha-kuyda yurgan
shortikboz, obtyajkali jinsichi ravishdagi tazini, avratini qandaydir qilib
jozibali bildiriveraoladigan teskari aloqada bo’laturganligi bilan bog’langan
rus qiz sifatida ma’lum va mashhur xo’sh. O’sturga oshiqish degan kayfiyat
o’zimda ham yo’q emas e’ti, ammo bu jumlamdan so’ng “axir o’zimning
chiqaziqlarimning, o’z ishlarimning orqaga qaytishiyu” degan seksual, jinsiy
baho beraqolaman hammasi qatori. Boz ustiga, qo’shimchasiga: O’stur o’sirsa juda
sassiq havo oqimi gashtni buzishga qodir sanalgan, - deya baho berishgan ichimdagilar.
Haqiqiy onam ham asl ya’ni chin, haqiqat taraflama parallel tomonlashuvda,
parallel chiziqlarning birinchi chapisi bo’lsaki shu, demakki, bunda o’zimga
o’xshab borliq o’rtalarida, ko’p kengaymay yoki tura-tura bir xil
joylashuvlarni sarmalab yashaydilarki, o’zimga shu xarakterlari juda o’tib mos
tushganligi aniqdir. U, haqiqiy onamning tanalarini va qilgan ishlarini, yagona
xonada turib va boshq bir xonalarda sarmalab kamdan-kamiga ham aylanib
mashg’ulotlarga berilish ishlariga atalgan hayotiy amallarini o’zimning taqdiriy,
zapisdan chiqib shtrix to’g’ri chiziqli bo’lib keladigan Got-Ungot o’yinidagi
parallel realligimda uchchala ilohdan tashkil etilgan yolg’on onamning tana
shakllarida bukrilik qilib belgilanganliklariga ishonchim komil. O’zim mana shu
bukri yolg’onchalish onamning orqa bo’lqayuvlari, bukrilaridan o’zimning
haqiqiy xarakterimning moslanishini talab etib keladurg’on shaxsman hali beri.
Shunisi ayon bo’lib ulgurgan bo’lsa kerakki sizlarga ham, ilohiylar tugul birgalashuvli
raqamli Dunyodagilar sababli shu ularning, raqamli belgilangan tarafdagi
shaxsiyatlarning o’zlari bo’q va najast hamda har xil jirti-pirtilar bilan
asoslanib to’ldirilgan usti yaltiroq hayot barqirog’i, inson tana shakli sifatida
etli va terli qilib o’z tanalarini, jasadlarini ya’ni jussalarini
shakllantiraolishadilar. Aslida barchalari vazifalari ham asldagilarniki bilan
o’xshatilishi kerak bo’lgan nusxalar, replikantlar sanalishadi. Endi, bugundan
ahvolim tuzalaboshlanayotganida Iblis ya’ni Bo’stur yanglish yagonadan
chiqayotgan nusxali ishlashlari bosh miya asablarimdan emas, balki teri-tana
asab tolalarimni bosh miya asablari bilan bilib qaytib o’ziga ya’ni bosh miyaga
olib kelib tahlil qilish jarayonida o’zimga bildirayotgan, muttahamligini davom
ettirayotgani va tegayatganligi yomon bo’layapti. Endi, umuman kech ham o’ylab
yotgan e’timki, inson harakat-qimirlash oqibatidagi bo’lsa-da boshqa narsa yoki
birovlarga tegganida ularning bosh miyalariga tegganga, turtganga o’xshab
tegishi kerakki, bu – juda yengil, ohista va sekin bajarilishi kerak. Ammo
birinchidan shunday tegishlarni ajratib bilishi kerakki, so’ngra ba’zi joylarda
chindan ham jismoniy, tana, va qattiq hamda og’ir predmetlarga kuchliroq, bosim
o’tkazib yoki zarb bilan tegaolish to’g’ri sanaladi. Faqatgina shunda o’zim
tinch uxlashimni, osoyishta va sog’lom tabiatga kirishishimni bilib qolayapman.
Bosh miyaga tegganda ham u o’z joyidan chiqmasligi, o’ziga suqulib ketmasligi
bilan barchasi ahamiyatli sanalganligi aniqdir. En’ti, hammasi kuzatuv maqsadida
shu kuzatuvni, qarashni ushlab qolib, o’zlari tomondan bildirmasdan yurishlari
kerakligiga qaratilganki, go’yoki o’zimni ikkitasi bittalikdan chiqarib
bittalik zavq va gashtini o’zlariniki qilib yotganga va yurmoqdaliklariga xos
va mos hammasi. Endi, O’stur oval shaklida tuyg’uyimda va shuning ijrosida
xayoldan keladigan ravishda bordir. Mana soat ham bir varakayiga, yozishim davomida
11:57 ni ko’rsatayapti. Bu – o’zimning yutuqli ravishda 29-imga ya’ni tug’ilgan
kun sifatidagi, o’xshatilishidagi o’zimga o’tishim, o’xshashlik yoki tarz sifatida
borlig’imning, turar-joy imorat va narsalarning asablarini qayta
joylashtirishim bilan tanamning asablariga guvoh bo’lib berishligim. Shu degani
O’stur tomonga marhabo bizga va sizga o’zimli yondashuvimiz tufayliki bu.
Ovalga o’xshagan so’z bilan bu – avval debonoq ko’chalarning gashti ma’lum va
mashhurligidan dalolat hammaga. Or va nomusning farqida orning Dunyo tarzidagi,
o’xshatilishidagi tuzilishida Yer yuzasida qad rostlovga aloqador ish mahsulliklari,
buyum va jihozlari, demakki, avvalambor ko’chalardagi gashtlashuv bilan Dunyo
gashti, samarasi va ta’m shuuri sifatida hisobga kiritiladi. Hamma inson zoti
oxir-oqibat ko’chalardagi ma’no-mazmun tufayli ko’cha-kuyga chiqishga intiladi,
orziqadi. Demakki, ko’chada kuyishliq, jon azobining issiqdan harom o’lishga
xos qiynog’i bordur. Iqtisoddagi tovar va xizmatlar tarzida ikki toifali qilib
olsak, ko’chaning o’zi uchun tovarli ya’ni mahsulotli tomoni (oftobdanmi, ko’p
toblanishdanmi) kuyib og’riq o’tkazishliligida. Ko’chaning xizmatiga kelsak, bu
– gashtning o’zi. Ko’chalarning o’zlari ya’ni kelingki shu O’stur aya yoki
xotin gasht, om yoki shuning sanskritiga xos uyushiq bo’lak bo’lmish “Dunyoning
mazasi” yoki “o, maza” bo’yicha bizga xizmat qilishlari kerak. O’sturga om yani
kus, mussa bu – ko’cha-kuy tanasi, inson qiz tanasi, jussasi va qadd-qomati hisoblanadi.
Imoratlar butlovchi Ruhshoda vakillarimiz bu – elektronli nusxalar, adashlar
uchun ishlash kod sifatida bo’lib, shu ish ularning og’rig’i ya’ni tovar va
mahsulotlari hisoblanadi. Bu Ruhshodalarga haqiqiy og’ir mehnat bu – bozorlik qilish,
ul-bul yemish sotib olish hamda uygacha tashib keltirish, ovqatini pishirib,
kelingki egasining ya’ni asl Ruhshoda bo’lmagan egachisi, nusxasining oldiga
olib kelish sanalganligini hech ham unutmangiz. Ovqat mahsulotlarini tashib
keltirish va yedirish vazifasigacha bo’lgan ishlari bu xizmat. O’zimga va ya’ni
orlilarga bag’shida olsakki, bizlarga ishlayotgan Ruhshodalarning notanish va
birlikka tutashmas xatti-harakatli, ko’p to’g’ri chiziqli otilib-yoyilgan og’ir
mehnatlari yurgan kezimizda va oddiy o’z ahvolli yondashuvlarimizda,
turish-yurish va dam olishga xos sog’lom bo’lishga qaratilganimizda og’riq,
azob va jabr-u jafo ma’nosida tovar bo’ladiki, bizlar aslida hechchi ish
qilmayotgan bo’lamiz shu bu mahallarda. Ularning ishini ichimizga o’yib
kirgizishimizga xos holatli hodisaviylikdan so’ng bizga bo’ladigan og’riq asl
ovqatni va ma’za ta’mini biz tomonimizdan hayot tekisligida yoki parallel
birligida yaratilib borajakligini bildiradi. Baribir oxirgi og’ir mehnat sifatidagi
xizmatlarini Ruhshoda vakillari bu – elektronli nusxalar obro’ ma’nosidag
tutashgan joylashuvlarda bizning qo’limizdan asbob va uskunasini olib qo’yib
sharafni ilib ketishadilar. Bizlar ya’ni orchi vakillikdagilar bo’lmish insonlar
va odamli o’zim ovqatning bir tugul qo’lda ushlab ko’tarilayotgan massa va ko’rinishidan
to ta’m-mazzasigacha tiqilish va surilish, Ruhshodalarning tomoqlaridan o’tish
obro’siga sherik sifatida darhol o’zimniki qilib qo’yganman. Demakki, timsolli
jonlashuv va tuyg’ular haqida gap borsaki, Yer sifatida ekinlarni orli bizlar
hamda Quyosh nurili ishlar bilan bitilgan aniqlik yuzasidan tuzilmaviy tarkib
topishlarni zapisli Ruhshodalar yetkazib turamiz. O’zim uchun esa xizmat bu – oddiygina
kodga berilaman deb turganda yozuv mashg’ulotiga, ishiga bag’shidaga aylanish,
berilish bo’ladi. Go’yoki o’zim Ruhshodali ishlashuvlarni shu joyda, kodim bo’lsa
o’zida yoki yozuvlarimda belgilab kiritgan bo’laman. Aslida o’zimning zapisli
ya’ni taq’tiriy azaldan bitilgan kodim, hali o’zim shu bularni qayta yozib
ulgurmagan, bilmagan kod-dasturim bo’yicha barcha Ruhshodalar Buxoro tekislik
sadhida uylar va imoratlar, stoykli karkaslari bilan birga qurishib turishgani
ma’lum va mashhur. Shuning uchun o’zimning kodim va yozuvlarim taqdiriy bo’lib
chiqmayotgani sababli bizlar ichki so’xtalashuv, qirilish-xunob bo’lish va
azoblardan so’nggina o’z murod-maqsadimizga yetamiz. Mana hozir xunob so’zi kutilgan,
o’zim istab yurgan ravishda bo’lmasada, oxiri ichimdan aytilib kelib qolganda
shuni ma’lum qilamanki, o’zim xunob, “xasta ungan ob” ya’ni suv sababli xasta
bo’lib ungan bo’lib qolganman. Hammaning o’zi o’ziga shirin, murod-maqsadli va
kerakli ko’rinishli bo’lgani boisidan yemish (og’riq bilan) tug’sakda, qaytib
yeyish gashti, mazzasi o’zimizga obro’ va ma’qulligi bilan to’g’ri bo’lib
kelganligini bilsangiz bo’ladi. Qurilishlarda va yasash-tuzatish ishlarida og’ir
mehnatli, chyorniy vorotnik li vazifali mehnatkashlikning obro’si va kodli,
azaliy bitib qo’yilgan yozuvga asosan to’g’ri ishlash kayfi Ruhshoda elektron
va to’lqinsifatlashuvlarniki xolos. Bizga mazza-ta’m bo’lib o’z ayol
zotimizning hayotdagi mashaqqati va hodisaviy hash-pashliklari, o’zini bildirishga
qodir sog’liq shashtlari kirib ketadi. Ruhshodalarga esa qurayotgan imorat va
binoyu-buzarolarini taqdiriy, Dunyo qurilishi kelajagi bilan bitkazib bo’lingan
zapisga xos qilib bilishga yaqin yoki aynan o’ziga o’xshatilgan belgili ravishda
to’lqinsifat ayollarining Quyoshga o’xshab nur taratishlarini tekislab, sudrab
va siltamay joylashtirishlari hisobga olinadi. Endi. Bugun 335 dan 365
teskarisiga ketsa ya’ni ayirilsaki, 30 kun qolayotgani ma’lum bo’ladi. 30 kun
tushishda, pasayishda ya’ni chappachasiga ketishda bo’lgani sababli, o’zidagi
uchun borlik kunlarining shu bu o’ziga umumiy ravishda tortib yenguvchi borlik
ya’ni haqqoniy mavjudlashuv qilgan 1-kuni sanaladi. Bugunning shu bu kuchidan
ya’ni borlikning haqqoniylik o’tib qaytishidan xulosa qilsamki, endi o’zim
Ruhshoda vakillaringizni ya’ni ko’cha-kuydagi yoki har qayerdagi elektron va to’lqinsifat
shaxslarni, ikkinchilarni qayerda uchratsam hamki, sal boshqacharoq bo’lib shu
o’z yonda, bag’irda yoki atrofda qayta paydo yoki yo’qdan hoziru-nozir bo’lib
shakl topadilar. Elektron va to’lqinsifat shaxslar ya’ni ikkinchi nusxalarim
orimni o’zimdan shuncha o’rgangandan so’ng va hali beri o’rganaverib, ilg’ayverib
o’zimga qaytib sakratilgan, yaqin ta’sirlashaveruv masofasida ko’chirilgan
ravishda javob berish bilan mashg’ul bo’ladilar. O’zim hali beri shu Ruhshoda
vakillar bu – elektron va to’lqinsifatdan hosil bo’ladigan erkak hamda ayol
nusxalarning izolyatsiyasidan unchalik qutilaolmay faqatgina o’zimning
bilimlarim yuzasidan orimning o’zga qiyofalar va munosabat, tafakkur shakllari
aro avvalgi Ruhli bog’lanlishlar oralarida qaytib kelishining guvohi bo’laman.
Shuning uchun hali beri o’zimga eslatma sifatida yodimda tutishim kerakki: ha,
haqqoniy suhbat yoki aloqa shakli bo’ldi, - deya og’zim ochib yoki
kuyib-hayajonlanib o’tirmasdan, tegish-surtanishlarni o’ylamasdan va amalga
oshirmasdan har kimning, shu yolg’onchi orimning egalarining oldidan chizishim
va uzib qolishim, jo’ntilmog’im ham kerak bo’lsa zarur sanalmog’i tayindur.
Hammasiga ammo degan ma’noda shu bu bilan birgaliklardaki, o’zim o’zimning
ishlarimda yanada ko’proq ichki tuyg’ularim ostida o’ynashli tarzda yo’qdan-borlashuvli,
tabiiylikka zid ya’ni jon bilan bog’liq tabiat o’zgarishi asosidagi qo’l-oyoqlarim
tegib turgan ishlarda va mehnatkashlikda, oddiy hayotimda o’zim yoki yaqin
narsalarimiz bo’yicha qonuniyat buzilishlariga, sakrash va ko’chib o’tishlariga
yo’l qo’yib, shu bularni haqiqatan bilib va sezib, hech kimga aytib bildiraolmay
yoki tushuntiraolmay yashash gashtidaman hozirmen o’zim. Ruhshoda vakillikdagi
elektron va to’lqinlar orlashuvning nuqtlariga marhabo etilsalarki, o’zim
nomusning shtrix to’g’ri chiziqchalaridan boshlab yuboraman. Kecha kechqurun
ham, 29 ga ikki kun qolgan ma’nosida dori berilmasligi mazmunida kechqurungi 3-Galoperedol
dorimni ham ichirdirilmay qolishimga o’zim va beruvchilarning o’zlari guvohdurlar.
Comments
Post a Comment