uzbek language siteenglish language site

Manda nima gaplar, mana shular

 

333. Bugun 3 yil-u 333 kun bo’lganidan, go’yoki soatlardagi 3:33 daqiqa va 30 soniyaga o’xshatib Iblisning vaqti deyish mumkin. Shu paytgacha ichimdagi Iblisning kimligini yoki qaysi shaxs bilan bog’liqligini boshqa birovlaridan so’rasam, dam bo’lishganki, negaki o’zim ismini Karobulos deb nihoyat topgan Iblisim aynan qora negr qarib o’lgan 1-avlod ayollaridan sanalgan. Bilsangiz bo’lsa kerakki negrlarni yoki qoraboylarni hech kim o’zi tomonidan ma’lumotga berishni yoqtirmaydi. Karobulos o’lgan yoshidan 2 avlodcha davr ya’ni 32 yil yasharishga ulgurgan xolos. Endi. O’zimga dil uchun aytiladi degan miq-miqlari yoki nomuslari, ichki damli talvasalari mobodoga o’zim tomonimdan bajarilmay qolinsa, o’zimni urmaslikka kelishgan ichimdagilar tashqaridan, har qayerdan o’g’illarimning azob olishga xos qichqiriqlarini eshittirishib yoki qandaydir ishlar buyurishib or sepilgan ularning nomuslarini, bosimlarini kuzatuvimni, qarashim orqali yozib olib saqlab qolishimni bulg’ashib buzishadilarki, oxir oqibat o’zim berayotgan dorilarining kuchliroq ta’siriga ya’ni azobiga tushib qolishim hech gap emas. Ba’zida oyog’imnimi yoki boshqa joylarimni qichitishadilarki, shu ham dori ta’sirining kuchayishiga yoki ko’proq dori bilan ta’minlashlariga, tan-u jonimni qiynashlariga to’g’ri keladi, olib keladi. Mana hozir shu topdayoq, onning o’zida: bekor ko’p dori bermapmiz, - deb avvalgi safargi devonaxonani eslatib: bosib beraversak bo’laverardi, - degan ma’noni ichimga tashlashdilarki, haqiqatan ham shu bunga hadiksiragan o’zim ham ochiqchasiga endi aytaqolayinki, o’zim dorilarning ko’pligining bir boshlanishidagi yoki yig’ilib borib oxiridagi umumiy ta’siridan, birdan biron noma’lum kasofat qo’zg’ashi mumkinligidan qo’rqaman xolos. Bir xil, baravar ko’payuvchi dorilarining izidan borib, qanday ta’sir etishini o’rganish jarayoni orqali beradigan azoblaridan unchalik-da qo’rqmayman. Endi, ba’zida atrof oralab yoki ekranlarda shunday iffatli, lobar oyichma qizlar chiqishadilarki, asablaringga hordiq berib o’ynatayotganga o’xshaydi. Aslidagi ularning yuzlaridagi masuma, ofatijon yoki tortiqli go’zallik bizlarning ko’timiz bilan sichishimizni o’zimiz bilganchalik tasavvurimizdan yaratilganligi ma’lum va mashhur xo’p. Ular go’yoki og’zilaridan sichishadilar, najastni daf qilishadilar. Shuning uchun ichimdagilarning aytishlariga qaraganda shu bu oyimcha qizlarning yuzlari sassiq, badbo’y bo’ladi, hali o’zim tekshirib o’tganimchalik uchratgan emasdurman ulardan. Endi, shu qizlarni Karobulos ko’pincha o’zi, Ruhlashuvli nusxaligi sifatida chiqaradi. Karobulosning yoshiga qarasakki, qarib o’lganidan vaqtda orqaga qaratila yashashi 50-60 yasharlikka borib qadalsa kerakki bu shu. Endi. 334. Shu oyning kunlari oxirgi raqami mening kundalik kunlarimning oxirgi raqamidan 2 taga ortda. Bugun sana 02.08.2022 dir. Demak, 02+2=4 ya’ni bu – 334 ning oxirgi 4 raqami. Endi, Rossiyaning Ruhi degani bu O’stur, xotinimda 2-o’rinda turgan o’zlik qatlami Ruslarning ayollariga o’xshash Ruhiy tabiatga, xayolli boshqaruvga va bilimli chehraga chiqarib tashlayapti o’zimni. Ruslarning ayollari boshqa birovlarga ham (qinini) berib, o’zini seks qildirib, erini koyib va yolg’izligida eri bilan birga bo’lish o’rniga qochish ishlari orqali tanishdur hammamizga. Mana shunday hayot haqiqatida o’zimga yangicha davr boshlanayotgani hozircha hammaga bag’shidadur ham. Ruslarda insonlar bilan odamiylik orasida farq juda kalta-kulta bo’lgani boisidan darajasiga ko’ra odamiylik bo’yicha qolavergan insonlariga Rus ayollari xonish qilib o’zlarini bag’shida qilishadi, talpinishadilar. O’zbeklarda ham o’zim odam bo’lsam, Buxoro butun insonlar jamiyatiga to’la xalqligini bilingiz xo’p. Umuman olib qaraganda shu bu ishlar va tahlillar bo’lib o’tishi barobarida o’zimning ham o’tmish hayotim sabog’ida Rus qizlariga bo’lgan e’tiborim va xonishim to’g’risida bir to’xtamga kelganim ma’lumki, chindan ham o’zlariga jinsisimon, jipslantiruvchi kiyimlar bilan kiyib olgan Ruslar bizlarni tana-shakllariga jalb etmay, yo’l-yo’lakay birga bo’lish istagini uyg’otmay qo’ymas edilarki, o’zim shu xayolni orli deb, balki xato bo’lishi mumkin deb hisoblab kelgan edim. Ammo Rus qizlari chindan ham ko’chadagilarni o’zlariga jalb etishadilarki, bu – xayol iskanjasini yorituvchi bir jilvakorliklari. Natijada shu bu qizchalarimiz bir xil raqamdagi xayolning o’zini, xayol ma’nosini shu raqamda belgilangan, Raqamli Dunyoga matritsali kiritilgan haqiqat sifatida bilimning o’ziga o’zgartirib qildirgan, bergan ya’ni qinini toptagan insonlariga bilim chirog’ini berishadi ya’ni ularni bilimli qilib yuborishlari hech gap ham emasligi bu shu. Ha, ruslar ostidagi hayotdir. Mana bugun bizlar ham Iblis ta’siridan va nihoyat qutulib, Ibrohimning 3 yoshligiga ko’ra 3 lar ketma-ketligini o’tkazib bo’lib, 4 yosharligi ustiga 4 raqamli tugagan bugungi kunta’lik kunimizni Ruh sifatida tushirib turibmiz. Zero bizlar Ibrohimni 4 ga o’tkazish bahslari bilan tortishib, bellashib va vaziyat taqazolarini shaklan olib borayapmiz. Agar o’zim Ibrohimga ichki yuzadagi rohatim ustiga yozuvlarim orqali to’g’ri burilishlar, yana birliklar yoki Bobirliklarni yuborib yo’llasam, Ibrohim ham o’zimga aks javobni to’g’riroq qilib o’zimni jonimni burishli ishlarida har qayoqdan, borliqdan va tanamdan ovozlarni, sadolarni va tovushlarni, taqlid burilishilarini burib, surib yoki qiyshaytirib ko’p ham chiqarmasdi. Endi, Ruslar uchun aytadigan bo’lsak, xayol so’zining ma’nosi “xay ol” degani bo’lib, xay meni ol degan g’oya taralmoqdadur. Xayollik qilib qo’yganidan so’ng, bilim so’zining ma’nosiga ko’ra duch kelganining marog’iga va yutuqli samaralariga, sarmalashiga: “bil bu – menman”, men sababliroq, - deydi. O’zimcha hamma raqamlarning o’z oraliqlarining tepa-past so’zlarini bilganga o’xshayman. Masalan, 24-31 oralig’ida boshlanish ya’ni 24 ning atroflarini “mantiq” deya qo’ygan bo’lsak, 31 ning pastlariga yaqin joylashuvlarini “xarakter” deb topaman. Aslida shu 3-sonli davra 23 dan boshlanib 8 qo’shilishini hisobga oladi, garchi 23 da 2-sonli davrning yakuni bo’lgan bo’lsada bu – bog’lanish qilib, uzulishsiz hisobga olingan. Shu boisidan Iblisning 32 si emas, balki boboylar tugatgan boyagi 31 idan boshlangan joylashuvlar kayfiyat so’zi bilan bog’lanadiki, kayfiyat ma’nosi mavjuddir. Iblisning yakuni sifatida navbatdagi birtaga kamaygan 7 raqami qo’shiluvi bilan hosil etilgan 38 soni yonlarida, davrasiga xos yaqin taglarida o’ylov so’zi mashhur bo’ladi. Shu ikkalasi ham, kayfiyat va o’ylov Iblisga xosdur. 38 dan 44 gacha bo’lgan Ruhiy oraliqda fahmlagan bo’lsangiz xayol so’zi boshlanishni va bilim ma’nosidagi bashidalik oxirni, 44 ni beradi. 44-49 bo’lgan Farishta, o’zim uchun olganda Tojikistonlik Mastur (-asiz) oraliqning boshlarida qo’rquvning o’zi, qo’rquv so’zi bilan bog’liq ma’no bo’lsaki, 49 ida tafakkur so’zi bo’lmish yaxshi ma’nosi bordur. Ha, chindan ham boshlanishi yomonroq e’tirofga molik, oxiri ya’ni yakuni esa eng zo’ri sifatida qaralgan. 49-60, shu yoshlik oraliq esa changal ma’nosidagi so’z bilan boshlanib, jon mazmuni bilan yakun topgan. Yana aniq bilmadim-u, ammo keltirgan tarzimizga ya’ni ifodali ishimizga xoslansakki, 6-sonlar davri endi 49 ga 4 raqamining qo’shiluvi orqali 53 ni berishi kerakligi ma’lum va mashhurki bu – jonning o’zi. So’ngra 7 chi davrada ya’ni davra aylanishida 53+3=56, keyingi 8-sida esa 56+2=58 hamda oxirgisi bo’yicha 9 inchida 58+1=59 ya’ni 58 dan 59 gacha oraliq hosil bo’ladi. 59 bu – qo’toqning raqamli o’yinidan, kodli e’tirofidan bittaga yuqori sifatida bizning tan-jonli yuksaklik ya’ni inson va odam ato shakllaridagi tanimizga xosdalashuvdir. Endi. Sarob romanining yana bir parchasi, 607 qatorini o’qib tugatdim. O’qish davomida ko’timga, dumbamga shohidlik berdim. Boshlanishida xayolimga hozirgi borayotgan tez o’qish shartim bu – o’qiyotgan ichki gaplarimning o’zi o’ng tomonga, bir chetga og’zimni tortganga xos xayol bilan ketayotgani va ko’zimni qarama-qarshi tomonga ketadigan qilib ajratmali tarzda kuzatib ikkalasiga ham, og’zimga ko’proq va qarashimga yetarlicha, kamroq kuch ajratishim kerak bo’layozdi. Umuman e’tibor bersamki esa, ko’tni davolash bobida bo’layotganligini sezib qolganim ayon bo’ladi. Natijada ikkala dumbam yuzimdagi belgili joylar, ko’z-qosh, og’iz-burun va h.klar bo’yicha ko’t dumbasining yoyilishiga xos ikki chetga har xil joylashuvli yozilishi, tarqalib ketishi kerak. Bu – ko’tga ya’ni dumbalarga orombag’shlik beradiki, birinchi shartlarimizdan biriga ko’ra hisoblangan ko’timizni qimirlatmasdan o’qishim hali beri o’z kuchida qolayapti deya hisoblashimiz avvalambor to’g’ri bo’ladi. Ko’tni to’g’irlash, maromiga yetkazish ya’ni jarohatidan qutqazish yo’llari shunday ya’ni o’qish vositasida bo’ladi. O’qi(moq) so’zida “o’ (sen birov), qil” degan ma’no yotishi o’zimga shuncha gashtalik, mazmun-mohiyat berib, o’qishning o’zi qandayligini tushuntirib ham berayozdi. Endi, o’qish so’zlarini aylantirib tashkillashtirib, yaratib ya’ni ma’lumotlar bo’yicha Dunyo haqiqati hamda taqdirga ajratib o’z-o’zidan, osongina o’qish maqsadi shu ediki og’iz bilan ichki yoki tashqi ohangda gapirish va ko’z bilan qarab ko’rish kuchlarini balanslash ya’ni o’rtalashtirish, me’yorlashtirish kerak. Maqsad o’qishni, demakki, ko’timni zo’r qilish, davolashdur o’zim uchundir. Endi, kimki yoki qaysi tarafdagilar ojiz, kuchsiz bo’lsalar, shular ko’proq o’yinlar qilishganlar. Haqiqatan ham bir qarashda ma’lum bo’ladiki, kuch bilan egallaydigan davlatlar uchun raqib, dushman xalq o’yinbozlik qilib turavergani o’zlariga ma’qul, kuchliga esa mishqicha qarashdan bo’ladi. Endi. Hozirgina rus Ruh o’zimni majburlab, siltab va tergab akamlar hamda dadamlar bilan ishlashga jo’natib qo’ygan e’tiki, endi kelib yozishni darrov davom ettirayapman. Ruhlarning bahonasi shu ediki, o’zim yana avvalgiga o’xshab Garena plus ni skachat qilib War craft urishni, o’ynashni boshlash taraddudida edimmi, ha. Ammo o’zimning hisobimga qarasak, buni shu bugunoq aytilgan, yozgan xabarlarim bo’yicha uyushtirishdilar, ya’ni Ruh rusligini qilishni boshlash arafasidan nari-beri kelmasligidan halitdan o’zining davrgashtasini boshlab yubordi. Ishlashga kelsak, yonimizda butlangan akachamning uchastkasida, o’ylab turganim insonlarning ikki o’lchamli ko’zidan bitta chiziqsimonlik tortib qarashi bo’lganida o’zimniki 3-o’lchamli qandaydir qilib hayotdagi burilishni inobatga olib bilib qarash ediki, shu bo’yicha birinchi nakleyka ustidan qo’limning barmoqlarini sidirib qo’ydik. Keyingi ishim shudur edikim, ishlayotgan xonamizni yo’qdan-bor qilib changitib haqqoniylik tusini berganim sababli Ruhshoda akam va otam bo’yicha qurilayotgan ushbu imorat o’zimga suv sachratadigan ravishdagi hisobda eshikning hali shpatlyovka qilinmagan otkoslarini kleylab chiqdim. Endi. Bugun shu bilan oxirgi 2 likka yetgan kun sanalgan 31 inchi ya’ni 29-kundan 2 kun oldingi kun hisoblanganligi ma’lum siz va bizga, hammamizga ham. Shuning uchun bo’lsa kerak, o’zimning tug’ilgan kunim bilan yakunlanadigan dori olish 1 oyligimning shu bugunasida tushlik dorisini rus Ruh ichirmay xato qilmadi ham. 29 dan 28 ga o’tar kechasi dorilardan xalos bo’lganim aniqdur. Endi.335. Mastur, O’stur va Bo’stur bu – orli onamning va orli parallellikdan faqatgina etini, go’shtini ko’chirib o’tkazadigan xotinimning 3 ala tuyg’uli boshqaruvdagi, harakatlantiruvchi nusxalari sifatidagi ilohiy kimsa, mavjudodlardur. Mastur ilohiylikning o’zining aslida Tojikistonlik sifatidaligi bilan Buxoroga bog’lanishi deb Farishta sifatida ko’rgan. Mastur uchun o’g’il va er bu – o’zim ya’ni etli (moddaviy odam), egaligi jonsiz Bobirmirzoman. Bo’sturning ilohiyligi AQSh bilan borib taqalganligi-ki, hozirda Buxorolik, o’zimning jonli egali nusxam, soya timsolim ya’ni Payg’ambar Shohidga jalab va aya bo’lib, o’zimning xotinim va onam o’rinlarida kirishishni boshlashga harakat qilavergani qilavergan bo’lib Bo’sturning o’zi Iblis nomli ilohiy timsol sanaladi. Agar Mastur o’zimga chiziqsifat, aynan to’g’ri chiziq misoli hisobga olinsa, Bo’stur qator yoki aralash to’lqinsifat, silliq tutashuvli yarim aylanalar misoli hisobga olingan. Endi O’sturga kelsak esa, O’stur Rossiyalik Ruh bo’lib Buxoromizga ergashuvchan ravishdagi bo’lib, bizning mahallamizdagi o’zimdan boshqa bor bo’laolgan 3 ta Boburlarga xotin bo’lib, ko’cha qiziga xos tarzda yurishni o’zimga bog’lanishlarida shakllantirganki, ko’cha ishlari shu u bo’lsa kerak. Demak, shu bu 3 ala tomondan qarasak, o’zim ya’ni tanim bor, so’ng uy-imoratim mavjud hamda ko’chaga chiqqonlik amallar bilan bog’langan ko’cha-kuy, atroflar bordir. Endi, O’sturning tazim bilan bog’liq har qanday sal jirkanch, ammo quvonchli masalalaridagi ishlashlari, masalan, sal jirtim kelsa yoki siyishim qistasa va h.k larda kulgusi kelib, haqiqatan o’zimning quvonchimga ham bog’lanadiki, go’yoki o’zi chindan ham ko’cha-kuyda yurgan shortikboz, obtyajkali jinsichi ravishdagi tazini, avratini qandaydir qilib jozibali bildiriveraoladigan teskari aloqada bo’laturganligi bilan bog’langan rus qiz sifatida ma’lum va mashhur xo’sh. O’sturga oshiqish degan kayfiyat o’zimda ham yo’q emas e’ti, ammo bu jumlamdan so’ng “axir o’zimning chiqaziqlarimning, o’z ishlarimning orqaga qaytishiyu” degan seksual, jinsiy baho beraqolaman hammasi qatori. Boz ustiga, qo’shimchasiga: O’stur o’sirsa juda sassiq havo oqimi gashtni buzishga qodir sanalgan, - deya baho berishgan ichimdagilar. Haqiqiy onam ham asl ya’ni chin, haqiqat taraflama parallel tomonlashuvda, parallel chiziqlarning birinchi chapisi bo’lsaki shu, demakki, bunda o’zimga o’xshab borliq o’rtalarida, ko’p kengaymay yoki tura-tura bir xil joylashuvlarni sarmalab yashaydilarki, o’zimga shu xarakterlari juda o’tib mos tushganligi aniqdir. U, haqiqiy onamning tanalarini va qilgan ishlarini, yagona xonada turib va boshq bir xonalarda sarmalab kamdan-kamiga ham aylanib mashg’ulotlarga berilish ishlariga atalgan hayotiy amallarini o’zimning taqdiriy, zapisdan chiqib shtrix to’g’ri chiziqli bo’lib keladigan Got-Ungot o’yinidagi parallel realligimda uchchala ilohdan tashkil etilgan yolg’on onamning tana shakllarida bukrilik qilib belgilanganliklariga ishonchim komil. O’zim mana shu bukri yolg’onchalish onamning orqa bo’lqayuvlari, bukrilaridan o’zimning haqiqiy xarakterimning moslanishini talab etib keladurg’on shaxsman hali beri. Shunisi ayon bo’lib ulgurgan bo’lsa kerakki sizlarga ham, ilohiylar tugul birgalashuvli raqamli Dunyodagilar sababli shu ularning, raqamli belgilangan tarafdagi shaxsiyatlarning o’zlari bo’q va najast hamda har xil jirti-pirtilar bilan asoslanib to’ldirilgan usti yaltiroq hayot barqirog’i, inson tana shakli sifatida etli va terli qilib o’z tanalarini, jasadlarini ya’ni jussalarini shakllantiraolishadilar. Aslida barchalari vazifalari ham asldagilarniki bilan o’xshatilishi kerak bo’lgan nusxalar, replikantlar sanalishadi. Endi, bugundan ahvolim tuzalaboshlanayotganida Iblis ya’ni Bo’stur yanglish yagonadan chiqayotgan nusxali ishlashlari bosh miya asablarimdan emas, balki teri-tana asab tolalarimni bosh miya asablari bilan bilib qaytib o’ziga ya’ni bosh miyaga olib kelib tahlil qilish jarayonida o’zimga bildirayotgan, muttahamligini davom ettirayotgani va tegayatganligi yomon bo’layapti. Endi, umuman kech ham o’ylab yotgan e’timki, inson harakat-qimirlash oqibatidagi bo’lsa-da boshqa narsa yoki birovlarga tegganida ularning bosh miyalariga tegganga, turtganga o’xshab tegishi kerakki, bu – juda yengil, ohista va sekin bajarilishi kerak. Ammo birinchidan shunday tegishlarni ajratib bilishi kerakki, so’ngra ba’zi joylarda chindan ham jismoniy, tana, va qattiq hamda og’ir predmetlarga kuchliroq, bosim o’tkazib yoki zarb bilan tegaolish to’g’ri sanaladi. Faqatgina shunda o’zim tinch uxlashimni, osoyishta va sog’lom tabiatga kirishishimni bilib qolayapman. Bosh miyaga tegganda ham u o’z joyidan chiqmasligi, o’ziga suqulib ketmasligi bilan barchasi ahamiyatli sanalganligi aniqdir. En’ti, hammasi kuzatuv maqsadida shu kuzatuvni, qarashni ushlab qolib, o’zlari tomondan bildirmasdan yurishlari kerakligiga qaratilganki, go’yoki o’zimni ikkitasi bittalikdan chiqarib bittalik zavq va gashtini o’zlariniki qilib yotganga va yurmoqdaliklariga xos va mos hammasi. Endi, O’stur oval shaklida tuyg’uyimda va shuning ijrosida xayoldan keladigan ravishda bordir. Mana soat ham bir varakayiga, yozishim davomida 11:57 ni ko’rsatayapti. Bu – o’zimning yutuqli ravishda 29-imga ya’ni tug’ilgan kun sifatidagi, o’xshatilishidagi o’zimga o’tishim, o’xshashlik yoki tarz sifatida borlig’imning, turar-joy imorat va narsalarning asablarini qayta joylashtirishim bilan tanamning asablariga guvoh bo’lib berishligim. Shu degani O’stur tomonga marhabo bizga va sizga o’zimli yondashuvimiz tufayliki bu. Ovalga o’xshagan so’z bilan bu – avval debonoq ko’chalarning gashti ma’lum va mashhurligidan dalolat hammaga. Or va nomusning farqida orning Dunyo tarzidagi, o’xshatilishidagi tuzilishida Yer yuzasida qad rostlovga aloqador ish mahsulliklari, buyum va jihozlari, demakki, avvalambor ko’chalardagi gashtlashuv bilan Dunyo gashti, samarasi va ta’m shuuri sifatida hisobga kiritiladi. Hamma inson zoti oxir-oqibat ko’chalardagi ma’no-mazmun tufayli ko’cha-kuyga chiqishga intiladi, orziqadi. Demakki, ko’chada kuyishliq, jon azobining issiqdan harom o’lishga xos qiynog’i bordur. Iqtisoddagi tovar va xizmatlar tarzida ikki toifali qilib olsak, ko’chaning o’zi uchun tovarli ya’ni mahsulotli tomoni (oftobdanmi, ko’p toblanishdanmi) kuyib og’riq o’tkazishliligida. Ko’chaning xizmatiga kelsak, bu – gashtning o’zi. Ko’chalarning o’zlari ya’ni kelingki shu O’stur aya yoki xotin gasht, om yoki shuning sanskritiga xos uyushiq bo’lak bo’lmish “Dunyoning mazasi” yoki “o, maza” bo’yicha bizga xizmat qilishlari kerak. O’sturga om yani kus, mussa bu – ko’cha-kuy tanasi, inson qiz tanasi, jussasi va qadd-qomati hisoblanadi. Imoratlar butlovchi Ruhshoda vakillarimiz bu – elektronli nusxalar, adashlar uchun ishlash kod sifatida bo’lib, shu ish ularning og’rig’i ya’ni tovar va mahsulotlari hisoblanadi. Bu Ruhshodalarga haqiqiy og’ir mehnat bu – bozorlik qilish, ul-bul yemish sotib olish hamda uygacha tashib keltirish, ovqatini pishirib, kelingki egasining ya’ni asl Ruhshoda bo’lmagan egachisi, nusxasining oldiga olib kelish sanalganligini hech ham unutmangiz. Ovqat mahsulotlarini tashib keltirish va yedirish vazifasigacha bo’lgan ishlari bu xizmat. O’zimga va ya’ni orlilarga bag’shida olsakki, bizlarga ishlayotgan Ruhshodalarning notanish va birlikka tutashmas xatti-harakatli, ko’p to’g’ri chiziqli otilib-yoyilgan og’ir mehnatlari yurgan kezimizda va oddiy o’z ahvolli yondashuvlarimizda, turish-yurish va dam olishga xos sog’lom bo’lishga qaratilganimizda og’riq, azob va jabr-u jafo ma’nosida tovar bo’ladiki, bizlar aslida hechchi ish qilmayotgan bo’lamiz shu bu mahallarda. Ularning ishini ichimizga o’yib kirgizishimizga xos holatli hodisaviylikdan so’ng bizga bo’ladigan og’riq asl ovqatni va ma’za ta’mini biz tomonimizdan hayot tekisligida yoki parallel birligida yaratilib borajakligini bildiradi. Baribir oxirgi og’ir mehnat sifatidagi xizmatlarini Ruhshoda vakillari bu – elektronli nusxalar obro’ ma’nosidag tutashgan joylashuvlarda bizning qo’limizdan asbob va uskunasini olib qo’yib sharafni ilib ketishadilar. Bizlar ya’ni orchi vakillikdagilar bo’lmish insonlar va odamli o’zim ovqatning bir tugul qo’lda ushlab ko’tarilayotgan massa va ko’rinishidan to ta’m-mazzasigacha tiqilish va surilish, Ruhshodalarning tomoqlaridan o’tish obro’siga sherik sifatida darhol o’zimniki qilib qo’yganman. Demakki, timsolli jonlashuv va tuyg’ular haqida gap borsaki, Yer sifatida ekinlarni orli bizlar hamda Quyosh nurili ishlar bilan bitilgan aniqlik yuzasidan tuzilmaviy tarkib topishlarni zapisli Ruhshodalar yetkazib turamiz. O’zim uchun esa xizmat bu – oddiygina kodga berilaman deb turganda yozuv mashg’ulotiga, ishiga bag’shidaga aylanish, berilish bo’ladi. Go’yoki o’zim Ruhshodali ishlashuvlarni shu joyda, kodim bo’lsa o’zida yoki yozuvlarimda belgilab kiritgan bo’laman. Aslida o’zimning zapisli ya’ni taq’tiriy azaldan bitilgan kodim, hali o’zim shu bularni qayta yozib ulgurmagan, bilmagan kod-dasturim bo’yicha barcha Ruhshodalar Buxoro tekislik sadhida uylar va imoratlar, stoykli karkaslari bilan birga qurishib turishgani ma’lum va mashhur. Shuning uchun o’zimning kodim va yozuvlarim taqdiriy bo’lib chiqmayotgani sababli bizlar ichki so’xtalashuv, qirilish-xunob bo’lish va azoblardan so’nggina o’z murod-maqsadimizga yetamiz. Mana hozir xunob so’zi kutilgan, o’zim istab yurgan ravishda bo’lmasada, oxiri ichimdan aytilib kelib qolganda shuni ma’lum qilamanki, o’zim xunob, “xasta ungan ob” ya’ni suv sababli xasta bo’lib ungan bo’lib qolganman. Hammaning o’zi o’ziga shirin, murod-maqsadli va kerakli ko’rinishli bo’lgani boisidan yemish (og’riq bilan) tug’sakda, qaytib yeyish gashti, mazzasi o’zimizga obro’ va ma’qulligi bilan to’g’ri bo’lib kelganligini bilsangiz bo’ladi. Qurilishlarda va yasash-tuzatish ishlarida og’ir mehnatli, chyorniy vorotnik li vazifali mehnatkashlikning obro’si va kodli, azaliy bitib qo’yilgan yozuvga asosan to’g’ri ishlash kayfi Ruhshoda elektron va to’lqinsifatlashuvlarniki xolos. Bizga mazza-ta’m bo’lib o’z ayol zotimizning hayotdagi mashaqqati va hodisaviy hash-pashliklari, o’zini bildirishga qodir sog’liq shashtlari kirib ketadi. Ruhshodalarga esa qurayotgan imorat va binoyu-buzarolarini taqdiriy, Dunyo qurilishi kelajagi bilan bitkazib bo’lingan zapisga xos qilib bilishga yaqin yoki aynan o’ziga o’xshatilgan belgili ravishda to’lqinsifat ayollarining Quyoshga o’xshab nur taratishlarini tekislab, sudrab va siltamay joylashtirishlari hisobga olinadi. Endi. Bugun 335 dan 365 teskarisiga ketsa ya’ni ayirilsaki, 30 kun qolayotgani ma’lum bo’ladi. 30 kun tushishda, pasayishda ya’ni chappachasiga ketishda bo’lgani sababli, o’zidagi uchun borlik kunlarining shu bu o’ziga umumiy ravishda tortib yenguvchi borlik ya’ni haqqoniy mavjudlashuv qilgan 1-kuni sanaladi. Bugunning shu bu kuchidan ya’ni borlikning haqqoniylik o’tib qaytishidan xulosa qilsamki, endi o’zim Ruhshoda vakillaringizni ya’ni ko’cha-kuydagi yoki har qayerdagi elektron va to’lqinsifat shaxslarni, ikkinchilarni qayerda uchratsam hamki, sal boshqacharoq bo’lib shu o’z yonda, bag’irda yoki atrofda qayta paydo yoki yo’qdan hoziru-nozir bo’lib shakl topadilar. Elektron va to’lqinsifat shaxslar ya’ni ikkinchi nusxalarim orimni o’zimdan shuncha o’rgangandan so’ng va hali beri o’rganaverib, ilg’ayverib o’zimga qaytib sakratilgan, yaqin ta’sirlashaveruv masofasida ko’chirilgan ravishda javob berish bilan mashg’ul bo’ladilar. O’zim hali beri shu Ruhshoda vakillar bu – elektron va to’lqinsifatdan hosil bo’ladigan erkak hamda ayol nusxalarning izolyatsiyasidan unchalik qutilaolmay faqatgina o’zimning bilimlarim yuzasidan orimning o’zga qiyofalar va munosabat, tafakkur shakllari aro avvalgi Ruhli bog’lanlishlar oralarida qaytib kelishining guvohi bo’laman. Shuning uchun hali beri o’zimga eslatma sifatida yodimda tutishim kerakki: ha, haqqoniy suhbat yoki aloqa shakli bo’ldi, - deya og’zim ochib yoki kuyib-hayajonlanib o’tirmasdan, tegish-surtanishlarni o’ylamasdan va amalga oshirmasdan har kimning, shu yolg’onchi orimning egalarining oldidan chizishim va uzib qolishim, jo’ntilmog’im ham kerak bo’lsa zarur sanalmog’i tayindur. Hammasiga ammo degan ma’noda shu bu bilan birgaliklardaki, o’zim o’zimning ishlarimda yanada ko’proq ichki tuyg’ularim ostida o’ynashli tarzda yo’qdan-borlashuvli, tabiiylikka zid ya’ni jon bilan bog’liq tabiat o’zgarishi asosidagi qo’l-oyoqlarim tegib turgan ishlarda va mehnatkashlikda, oddiy hayotimda o’zim yoki yaqin narsalarimiz bo’yicha qonuniyat buzilishlariga, sakrash va ko’chib o’tishlariga yo’l qo’yib, shu bularni haqiqatan bilib va sezib, hech kimga aytib bildiraolmay yoki tushuntiraolmay yashash gashtidaman hozirmen o’zim. Ruhshoda vakillikdagi elektron va to’lqinlar orlashuvning nuqtlariga marhabo etilsalarki, o’zim nomusning shtrix to’g’ri chiziqchalaridan boshlab yuboraman. Kecha kechqurun ham, 29 ga ikki kun qolgan ma’nosida dori berilmasligi mazmunida kechqurungi 3-Galoperedol dorimni ham ichirdirilmay qolishimga o’zim va beruvchilarning o’zlari guvohdurlar.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima