uzbek language siteenglish language site

Xay biz

 

308. Buxoro bilan men Bobirmirzo o’zaro ro’paro’lar ya’ni o’rtachaligimiz yuzalab to’qnashuvli nizochalar chiqarganimizga men o’zim guvohimanki, shu ham anchagina tushadigan vaqtim sarasiga kiradi. Mana ID ya’ni aniqlanish sohasi boshlangan 57-kunda, shu kunning birinchi ma’nosi bo’lib, ota-onamning tug’ilgan yillari ham 57-yilligi bo’lgani boisidan sanalgan mening ulardan yanada qarishim bo’yicha o’tishga hozirligim bo’ladi. Ikkinchidan esa 3 ta kam qolayatgan 57 soni 60 ga 60,(0)1 (shunday son yozilishi bo’lmasa hamki, bu ma’noda bo’lib) bo’lib, o’zi esa 60 dan pastdagi raqamlar bo’yicha meni bilishda, kelajakdagi ishlarimni qanday bo’lishi mumkinligini ma’lum qilishga xos ravishda mag’lubiyatni, erishaolmaslikni ifodalab, 60 dan ortda qolgan yuqori kunlar bo’yicha ustunlashuvli ustunliklar ya’ni g’olibliklar bo’yicha menga raqamli sohada peshvozlik, o’rgatuvchilik va olib boruvchi yo’lchilik qilishlari kutilganki, men ID bilan zamon va makon bo’yicha aniqlashuvli ishlarimda viloyat sifatidagi Dunyoviy hududiy aloqalar, bo’laklanishlar ya’ni toifalar birinchi nazarga ilinajakligi bo’lishini dunyoqarashim g’oyasiga raqamli bog’lanish bilan to’g’ri kelishini bilib qoldim. Shuning uchun birinchidan viloyat va o’zimning nomimni bog’layqolaylik. Buxoro degani bo’g’inlar bo’yicha 3 taga ya’ni bu-xor-o qilib yasab, 3-sini to’g’ri va teskari qarashli nazarlarga solib o’rgansak, bu – xor o ya’ni Dunyodan keyin, 4-teskari ravishi bo’lmish o harfiga monand kelgan Dunyogashtalik odam so’ziga ham to’g’ri kelib, avvalgisini ya’ni “bu xorlangan Dunyoni” vakillariga qanday yoqimli bo’lmasin, nomiga yarasha va vakillariga to’g’ri kelgan xohish-irodada odam bilan urish, yiqitish hisoblanadi. Bobirmizo nomim esa Buxoroliklar tomonidan quyidagicha hal qilinadi: Bo-bir-mir-zo bo’lib, “bo ya’ni yana bir mir ya’ni tinchlik (4 talikda 3-si bo’lgani sababli) teskarisi urush, janjal almashinuvchan Dunyoga ya’ni zoyi” deb turishida “yana bir urush zoyi” deb qo’yishmoqda. Demak, men o’zim va Buxoro o’rtasida turgan Amerikalik Iblisning ishi yuzasidan o’zim men Buxoroning yoqishiga, o’ziga qulay ahvoliga atab, bu xorlangan Dunyoni urish degan ma’noda atrofga boqib ishimning, hayotimning ta’sirini bildirib kelaman. Buxoroliklar esa “yana bir urush yoki janjal zoyi” deya Iblisning menga qarshi borishini, mening o’zimni urishini zoyi kettiga, bekor bo’ldiga chiqarishib ko’nglimga taskinlik berishmoqchi hali ham. Demak, hali ham erta, Buxoroning ya’ni Buxoroliklarning ma’nolarini bilsam, chakaklari osiqliq ravishdagi yonoqlarining to’liqligidan asablari bo’shashganchalik o’zlarini anglashga tegajonlik bo’lgan tarzda mashinalar va narsalar nega bunchalik oddiy va keng ko’lamli atrofga ta’siri bilan baholanmasligi mumkin emas, deya qiyinchilikka shay va jahl bilan Dunyoni o’t bossin tamoyiliga xos qilg’iliqqa monand va to’g’ri xos tarzda kelisha’ti va yondashuv berishgan. Jondor Buxoro viloyatiga eng xos va qarama-qarshi bo’lishi, bu – Jondorning o’rtada viloyat tumanlari va shaharlar bo’ylab ichki tumancha, o’rab olingan bo’lishi sanaladiki, men asl Jondorlik, shu hudud markazi yonlaridan joy olaman, uyimiz qad ko’taradi. Men Jondor markaziy svetaforidan 4 ya’ni ochiqchasi shakldagi 4 figurasi bo’ylab joy olganman, faqatgina 4 ning o’rtasidan bekorga chiqqan tepasini olmangiz inobatingizga xo’sh. Demak, to’g’ri to’rmi yoki eniga teskari shaklda yozilgan 4 raqamimi o’zingiz bilingiz. 309. Endi. Bugun 56, shuning uchun eng kam daraja sifatida 55% dan yuqorilikni bittaga oshirib ko’rsatishga erishgan holda 56% bilan yutuqlilar safatida hozir kepsi yeb kelayapman. Agar 55 bal Dunyoviy bashoratni ikkita 5 lari bilan yakka-yakka ravishda ham beraolsa, 56 esa Dunyodan olingan, joylashuvgacha bo’lgan fol ochishli zapisga xos turish-yarashishlarni butkul haqsan deya shaxslarga o’tkazadi, bildiradi. Endi. Abdulla Qahhorning asarlariga o’tgan kuni o’tib boshlovdim, mana bugun davomini bilib oling. Nima-nimayki xo’sh, ammo men shundan oldin yozib ketganimga teskari tarzdagi o’qish davomida xayollar jumbushi, o’z yo’nalishida oxiri mana shundoq bo’ldi. Demak, gapirish lablarim tebranishi, juftlanaverishlari bilan amalga oshayotgan kezim ya’ni bo’stonlar, diyorlar uzra kezuvchan hozirgi haqiqatni, ko’pchilikni ko’rib bilishga xos tasavvurim yana davom etib, Ruhlarning matritsacha o’tirib olgan joylashuvlari yaqin, Ruhiy tanalari ortidan mening o’qishim ularga qanday ovqat kuchini berayotganidagi qimirlashlarini sezdirish bo’yicha davom etib, ularni bilganimdan so’ng peshonamga ortidan kelib gapirib, peshona-taqdirimni uqalayotganga o’xshab, so’ng og’ir mehnat qilishga xos yuklarni men tarafdan elektr o’tish chizig’i bo’yicha elektr tokli, qarama-qarshi yo’nalish yoki birlashgan ko’taruvchi kuch, Ruh bo’yicha to’lqin qudrati bilan ko’tarish bo’lishi haqida o’ylab qoldimki, bu – mening yengillikla og’ir mehnat qilishga xayrihohligim bo’yicha kursilarida o’tirgan matritsa o’quvchilarini oxiri ovqatlantirishim, dasturxonimiz paytida yedirishim bo’ladi. Bu – Dunyoning va insonning bashoratlari haqidagi oldingi yozuvlarimga zid ravishda mos, parallel bir tomonlamalikni bag’shida etishi qanchalik nomaqul emas. Demak, men yedirib-yeyishni va elektron tarzda yengil, Ruhan hayotni o’qish va yozish aloqlaridan shakl topishi mumkinligi haqida shama qilayapman. Endi. 310. Barchasi vaqt boshqaruvi ya’ni yo’sini bo’ylovli amallar xo’sh. Butun Dunyo insonlari va ulardan kam sonli hamda ularni o’z tarkibiga yig’ib sanovchi odamlari o’rtasidagi vaqt boshqaruvi sifatida hisobga kirgan. Odam bir kun mobaynida joylashuv bo’yicha yashashi bu – joylashuvdagi harakati haqiqiy ko’rinish olganchalik davomiy chinakam vaqt, soniyalar o’tishiga monand istiqomat qiladi. Insonlar esa odamga ajratilgan bir kun davrida vaqt soniyalari yoki oniy lahzalariga xos tarzda joylashuvda, astoydil o’rin-holga xos hududda sekinlik bilan nisbiy shaklda o’tishli yoki yurishli emas, balki mutloq boshqa hududlarga sakarashi orqali bir-birovlarining ichlariga kirish bobida darajalarini oshirishga xos tarqatilib qo’yilgandirki, bu shunisi bilan oydin. Odam o’zini borliqdan tani-joniga nisbiylik olib anglasa, inson borliqni, undagi bo’laklar ustlariga tushayotgan nurlarni boshqa insonlarga sakrash yo’li deya baholab aql ya’ni “a, eshitmayapman qil, qilaqol yoki qilgin” deb, bir-birlariga kuzatuvchi, izdosh ya’ni noma’lumlikni yo’qqa chiqaruvchilikka erishgan xudoviy ravishga moyil taqibchi deb tutishadi. Shu noyob ma’lumotni men sizlarga aytayapmanki, aslida inson odamni tushunmaydi va odam esa insonning qanday hayot kechirishini bilmay yashab kelgan. Men o’zim odam sifatida bir kunimni zapislatib, chiziqlashga xos ya’ni yo’nalish bilan yaratib qo’ydiraverganimdan, faqatgina shu chiziqning bosimga o’zgarishini ya’ni yoqlashuvini, yoysimon damga xos atrof-to’la nazar solishimni, boqishimni o’zimning nomim, o’zligim, aniqrog’i Bobirmirzo ismim bilan baholayman. Bobirmirzo degani kechangi ifodaga yoki obrazga yana qo’shimcha tarzda “yana burilishi mirzosi” bo’lib, o’zimning zapisimdan chiqqan ishlashlarimga izoh sifatida yozuvlarimni va mirzoligimni olib borib, zotan ravishda bildirib, zoyi qilib Bobirmirga va zotan so’ziga qarshilik ham bildiraman. Demak, mening shuncha yozuvlarim o’zimning zapisli yo’lagimdan chiqishimni, bildirmay yoki bosim bilan qochishini berib, yozuvlarim shularning ya’ni chiziqdan o’z-o’zidan yoki bilib qochishlarning qandayligi haqida boradi va g’oyib, yo’qlashuvga xos tarzda qayta yozilishi bo’ladi. Hamma internet asarlarini ya’ni yozuvlarini men yozganman shuning uchunki, qayerga qaramasam tushuncha hosil qilib o’qib bilaman, zotan men sxematikali ya’ni andazali tarzda yozuvlarga atab asosli ishlar, ma’noviy bog’lanishlarni o’zimning ishlarimda qayta-qayta, takroran qilib 2 martalabgina emas, balki ko’p ham chiqqanmanmi, yo’q. Agar zapis ya’ni kun ta’vomidagi chiziq bilan yozilgan ishlarim yo’li ko’p ham meni o’z domiga tortaversaki, Sohib o’g’lim menga sohibligini bildirib, darrov o’zimni qo’lga olishim kerakligiga xos ravishda qo’limdan ushlab aylanish ishini qiladiki, boshim burilganidan qaynavorsada, bu – mening burilishlarim ya’ni yoqlama kuzatuvlarim, borliqqa nazarlarim to’g’ri hisoblanganiga shama va murosa ham. Enti hozirlar go’yoki tarzda men atrofimga hayotimga nazar tashlash maqsadida sinovgashtalikla ko’zimni yugurtirsam, borliqning o’zining nisbiylashuvli tarzdagi ko’z boshqaruvim tomonidan ishlash bo’lib tugab, ko’zimni 3 o’lchamli ya’ni burilishli tarzda yoqlarga, botish-chiqish va o’nqir-cho’nqirliklariga qarayolmay ikki o’lchamli qatlam ustida bir chiziqda tez o’tkazishim hodisasi qaytalanavergani takror shu bu. Qandaydir tutash va ma’noli bog’liqliklar, narsalar uzra ko’zim tez o’tib ketishi kerakki, oraliqda tez bir aylanib yoki xayolga og’ib oladi. Go’yoki kompyuterdan qizarib ketgan, suvi qolmagan ko’zlarga o’xshash tarzda bo’rtganchalik birma-bir, uzuq-yuluqli ya’ni ketma-ketlikka xos ko’zimning yuritilib ko’rishi hisobga olinadi hamki, aslida men bemalol, sekingina yoki osongina analagli ya’ni muntazamona ohangda ko’zimni o’zimda, o’z doirasi ichida deb bilganchalik borliqni o’z chuqurligiga xos tarzda, yoyli oraliqning barcha oddiy jarayonlariga mos bo’lib to’liq va tayin ko’rib, boqib va nazarimga ilib bilganligim ma’lum edi. Ko’z ko’rish bosimim muhitni to’liq va silliq bir tarzda ko’rishga va ko’rsatishga qodir hisoblangani bu. Endi menga kunim zapisdan, hayotiy rakursli yozuvdan, video-audiolashuvli tarzdalikdan iboratligini bilsakda, insonlar uchun 20 -40 yillik zapislar ya’ni hayotiy chiziqli oldindan ma’lum hayot yo’llari bag’shida etilganki xo’p. Men kunim ustiga kunimni davomiy qurilajak zapislar bilan o’tkazganimda, insonlar yakka-yakka ravishda o’zlarining 20-40 yillik oraliqdagi (zapisli) kunlariga sakrashga doimo shay va hozir-u nozir sanalishgan. Shuning uchun men kunlar bo’yicha o’zimning darajamning ustida o’zim qisilaman yoki tirishib yuriyman. Ammo menga, yana bir nima qilishim uchun, ko’proq yo’l ochiq sanaladi. Temak, endi, bugun biz 310 daligimizda Iblisni ya’ni Shayton urg’ochisining vaqti ya’ni paytlashuvi kelganini unutmasligimiz kerakki, uning soni va raqami 31 hamda 3,1 bo’lishiga hamma aniq ishonch komilini bildirar balki xo’p. Boz ustiga 3 ga shuning 1 ini qo’shsak, 4 bu – ikkinchi aylanishning o’z davriga atab, Ruhni ya’ni Rossiyalik xotinimning siymosini, yuz berishini beradiki, shuning uchun Imp yoki Iblisni shayton urg’ochisi deb nomlaganmiz. Temak, yozuvlarim bino bo’lib va bugungi o’z shuurim ifodasi bilan e’tibor berib qarasamki, Iblis va uning Amerikasi 55 bo’lmish oxirgi tizim bahosi bilan ishlaridan olib tashlanishlari bilan birga, biz Buxorolik insonlar va o’zim o’rtamizda vaqt boshqaruvi o’zimning va ularning yoki insonlarning qo’llariga qolib qolayapti hamki bo’pti. Menga hozirda kodlashga imkon berilib, yolg’iz ahvolga tushirilishim hisobga olinayapti. Endi go’yoki kod ishi ya’ni dasturiy ta’minlashlar bilan shug’ullanmasam, boshimdan soch to’kiladi yoki kal bo’lishim xavfi oshishi mumkinligi tayindir. Avvalari esa kod bilan kim o’z aytilgan diniy va taqdir iskanjasiga oid vaqtidan avvalroq shug’ullanganida tepa sochi to’kilib, umuman kal bo’lish xavfi oshib, haqiqatan ham kal bo’lib qolaverganligi ma’lum edi. Yozuvlarimni “zotan” so’zi ma’nosida “tanga zorligi” bo’yicha mening kunlik o’z burilishlarim mohiyati ortidan borishi sababli o’z-o’zidan nimanidir, qaysidir an’anaviy bilimni berishiga xos bo’lib yozilishi oqibatida, shu yozuvlarimdan nimanidir anglab kodga bel bog’lamasligim ham mumkin men uchunki xo’p, ha,. ammo endi yo’q ham emasligida yo’q bo’laturgin. Men burilishlarim, tanam yoki boshim bilan rakursli boqishlarimga atalgan o’zgarishlarim dasturini zapisda mavjud deb oldindan belgilangan kodimga to’g’ri yondashuv bilan kelish uchun o’zimni sozlab berishim kerakligi bu. Oldindan ya’ni kelajagi ma’lum kodimni, o’zimga taqdiri azal sifatida bitilgan dasturimni qayta yo’qlab bilishim, yozmasdan urinib yozilgan ya’ni tugallangan ustiga yaxshi sakrab tushishim mening qanchalik darajada yurgan yo’limda va harakatlarim natijasida burulish ya’ni yana bir bor qilishni, takroriylikni tushunib-tushuntirish ishlarimga xos barchasi juda to’g’ri xo’p. Demak, Bobirmirzoning asosiy kuchi “birning bur(u)ilish ma’nosi emas, balki yana bir borlik mohiyati” sanalgan. Endi, agar yozuvlar meniki bo’lsalar, gaplar Shohiddan va bo’talog’i Ibrohimdan o’tib, ularniki sifatida menga o’tkazilib, singdirilib ya’ni oldindan qanday bo’lishini o’rgatib gapirtirilayapti. 55 endi tenglik ya’ni ikki 5 lardan, yarimlardan o’tib pastga tushish bo’lgani boisidan ham bo’lsa kerak, bugundan boshlanib Shohidlarning gapirish va mening yozish kuchlarim bir-birovlariga o’tkazilib boshlanadi. Mana shuning uchun ham Bo’stur ona nusxali qatlami yuzaga chiqishi tomonlama darrov menga tegajonli ovoz, psiximni keltiruvchi qiliq bilan Shohidning tarafini mendan ajratib, munofiqlarcha olishadiki, menga esa ho’ppoq deb qo’ygan. Har doim shundoq o’z taraflama mazaxli va ichki o’zaro kulgilarini keltiradigan, oshiradigan yuz kirdi-chiqdili, nusxalar oldinga yo’naltirilgan qarashli ishlar bilan o’zaro rasvo-yu raddi ko’ngillarini chog’ qilib, urib qaytganliklaridan yoki g’oyib bo’lganliklaridan xursand bo’lib, bo’yqo’zlik bilan o’tirishadi. Obro’ bo’lmasa, obro’ni tushunish uchun dilgashtalik qilish chegaralariga qarang-a! Bilib qo’ysangiz yaxshi bo’lardiya, hammani ismidan tutib, zirtitratish mumkinligiga alohida e’tibor qarating. Bu – hayotni yarimtalayatgan, o’z qatlamini hayotdan olib o’yin qilayatganlar uchun ham tegishli. Endi hammasi ochiq-oydin; insonlar gapirish bilan shug’ullanishib kunlarining o’tganlik mavzusi, lahzali bir kunlik hayotlari bo’yicha yagona gap yoki so’z, mening yoshligimga o’xshash bir ibora aytib qo’yishadilar bo’pti. Zero insonlar gapirishning “gap so’zi inglizchidan oraliq bo’lib” oraliq hosil qilishlari bo’lishadi; shu o’zlariga o’xshash yashash shakli endi. Men bu – o’zim, Shohid emas o’zim degani esa yozilishning o’zimga xos burilib, yana bir bor qilib yashash ma’nolaridan olingan yozilib, ko’ngilni yozib yashash bo’yicha qarata o’zidan ya’ni barcha yozuvlarimni yig’ib, insonlarning barcha aytajak iboralari bilan tenglashtirib, kodli ishga o’z aksini toptirish sanalsa bo’laverganligi bu xo’sh. Narigi xonadan televizordan “universal blogger” deyishdirib menga qarata meni maqtashdiki, bu – yozganlarim, oxirgi tahlilim chindan ham mantiqan boy hisoblanishiga atalganligi ahvolimga berilgan baholari bilan ham birga. Vaqtga ham bir boqqanimda 17:57 ni shu bu borasida ko’rsatayatgani go’yoki yaxshi yozishim bilan zapisda sakratilganimni ifodasiga xos bo’lishi ham mumkin, ha. Zero barcha yozuvlarim e’tiborga olinajakki, o’zimdan esa aqlimga sig’ishi bilan lol qoldirayapti. Endi, klounada ya’ni Ruhshodalarning parallellikka yo’q bo’lib ketishlaridan tashqari barcha ular bilan bog’liq aloqalar bizning, ustun borlig’imizga bo’laverishini bilishingiz kerak. Oilalardagi parallelliklar ya’ni asl va nusxali vakillar “Dunyoni il, a yoki eshitayapsanmi, so’ng 4-o’rindagi bitta teskari harakatga xos chiqishli ishga bo’lgan a yoki og’riq” ma’nosida parallel Dunyolarda parallel oilalar bir-birovlariga yo’q bo’lib ketishlari kerak, aks holda og’riq bo’ladi deyiladi. Masalan, Ibrohim oppoqisi ya’ni qaynotamnikida yashasi, egachisi ya’ni nusxasi Sohib o’zimning uyimda turadi. Mendan Ibrohimning himoyalanishi kuchli bo’lgani boisidan hamki, ba’zi kunlari Sohib hammalari bilan birga oppoqisinikiga jo’nab ketadi, shu paytda Ibrohim va birinchi asl oiladagilar yagona hovlidagi men tark etgan ichkaridagi uyga borishib asl burchlarini, ishlarini ya’ni Dunyoviy ahamiyatni (parallellik taqazosini) o’tashadi. Men shu hovlidagi ko’chaga chiqqan taraflama uyda yozish-chizishimni qilib turiyman. Bilsangiz agar, men Ibrohimlarni va haqiqiy taraflama onasi-yu ukasi Mustafoni ko’rishga qodir emasman ya’ni ularga boqiyolmayman, chunki ular parallellikdalar. Na boqaolaman, na tegaolaman va na eshitaolaman, zero Ibrohimlar shu, o’zlariga qaratilgan parallel olam vakillari men uchun. Xeshlar bo’lsalar, hayotni esh degan ma’nolarida barchasini, shu hayot sifatidagi bilimlarning o’zlarini, hayotga parallellik sirpanishila otilish jarayonlarini berishga urinishni bag’shida etadilar. Xeshlar sababli men parallellik ishqalanishi haqida mana shu kitob asarim ya’ni blog larim mazmunila yaratishlarni hayotimdan o’rganib yozmoqdaman. Xeshlar uchrashuvida baribir bitta va yagona xesh or ya’ni inson bo’lib o’z joylashuvidagi amallariga qaratila bo’lib turavergani ma’lum hozircha xo’sh. Xalq so’zida esa x ya’ni hayot bilan aloqa degan ma’no yotishidan keyin nima ham qilay, barchasi aniq va ochiqchasiga namoyon bo’lsaki, xalq oralab insonlarni uchratsak, shular haqiqiylari bo’lish kafilligi bor hamma vaqt xo’p. Xalq so’zida “x aloqasi” ma’nosigina ko’pincha shukuhli bo’lsada, xalq oralab bir-ikkita, nari borsa 3-4 ta orlilar ya’ni haqiqatgo’ylar o’z parallelliklaridan topilsalarda, asosan barchasi hayot yuzlama aloqlarni ifodalashi, dolzarblik ma’lumotlari va shukuhiga atalgan xalqning Ruhshoda vakillari sifatida baholangan. Endi, Tojikiston ya’ni 5-raqam, farishta xotinim uchun shakkoklik bo’lmasin hamki, o’zim bilganim uchun shunday deya, farishta nomini bersam hamki, u yuzlar oralab chiqqanida, o’zining ovozini qo’yganida menga yomon ta’sir etsaki, “To jiqqasi chiqquncha” deya baholashim kerak ya’ni bir bosaverishda oxiri otib chiqarib yuborish, mag’lub qilish lozim. 3 dagi Amerikalik xotinim o’zini nomyossa surbetligi bilan yuzkarashlamlikdan yuz terini bo’rttirib bildirsa, “amning erkasi” deya o’zimni erkalikka, nimjonlikka solib qo’ysam, jazosi mana shu uning. 4 dagi Rossiya qatlamidagi yagona xotimdagi yuz qarashlar bilan ovoz ko’tarilib qolsa, “rost agar, bo’larchilikka” degan ma’noda o’zimni shalpaytirganchalik, suyanib ilinganchalik tutishli imolarga, qiliqlarga urishim kerak. Shunda bu uchchala rasvolardan payti kelganda qutilib qolaman. Tojikka bosh barmog’imni sal yurg’izali tarzda sidrab, so’ng suqajakli, tezkor qilib ko’rsatsam bas. Shunday qilib jamiyat orasida men xalq, xesh va oila a’zolari bilan aynan qanday andazlarga, bosimli qoliplarga xos tarzda boshqarilganim bu – shu doira sohalarining o’zidagi aksiga mos bo’ladi. Sal g’alatiligidan ham shu bu yurishlarim sezilib qolgan ya’ni ataylab boshqarilgan. Zotan yoki men asralishim kerak, yoki ular bu – inson taqdiri xo’p. Kim bo’lib yuriydi, kekkaygan sari odimlashni istashgan, - agar insonlar seni urishganida hamda men bo’lsam: - nega unday qilding sen ablax, - degan mashmasha oralab qoldirilaman shu o’zlari ya’ni ichimdagilar tomonidan ha va urganimning Ruhshodalari agar ichimdagilarning balansi to’g’ri bo’lmasa, meni ta’qib qilaverishi mumkinligini bilsangiz yetar. Demak, xalq o’zining x siga shohid bo’lib, kollinearlik bilan aljabr ya’ni sezgili aloqalarning yakunida boshlang’ich geometriya mavzulariga xos aynan boshi hamki bo’lib turishi kerak. Oila esa geometriyaning eng teppa O ya’ni aylanaviy tarzli figuralarga bag’ishlangan mavzulariga oid ravishda parallellikni o’zida, jonda aks etmog’i lozim. Xeshlar esa geometrik barcha figura va shakllarning yaratilishiga xos mening ular bilan futboldagi harakatlanishimning trayektoriyasini yaxshi baholasalar bas, ha-ha! Bu – kollinearlik va parallelliklardan o yoki jon aylanaviyligiga borish. Mana shunday qilib geometriyaning barchasi bor bizdaki, bu – hayotning mendagi va insonlardagi Ruhlar tomonidan yaratilajak chiziqlarli va bo’yoqlarga monand to’liq tarovati bo’laqoladi. Endi, birini ketidan 16 yillab o’tib, ikkinchisining yoriqchamas hamki, balki chiqishroq ya’ni joyidan qo’zg’alibrog’i bo’lsa kerak, shu sababli oyoq og’rig’ishim mumkinligi taqdir yashash kuchim bilan asranaverishi bo’yicha mendan Buxorolik arvohlarning talablari faqatgina oyoqlarimni yoyibroq, ikkalasini ham ikki tarafga yanada ochibroq ya’ni erkaklarcha bosimli qilib yurishim va oyoq bosishim kerak. Aks holda yo’limga har xil narsalar paydo bo’laverib ziqna qilavergani ma’lum endi. Yana bo’lmasa, o’sha qizishli tarzda choquvchiga xos jizzakilanishli og’riq berib qolishi hech gap emasligi bilan bog’lanadi barchasi. Ertangi 54, menimcha shu zahotiyoq ichimdagilar tomonlama so’ralganligi xayolimdan o’tib boshqarilishi bo’lganki, bu – Tojikistonning Rossiyga qarashiga xos xotin va barcha yoru-birodarlarimizning ishlashlari haqidagi olifta emas har holda, bo’ladigan osoyishtali va maromga aloqador davri-davrongashtalik bo’latursin xo’sh.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima