Xay biz
308. Buxoro
bilan men Bobirmirzo o’zaro ro’paro’lar ya’ni o’rtachaligimiz yuzalab
to’qnashuvli nizochalar chiqarganimizga men o’zim guvohimanki, shu ham
anchagina tushadigan vaqtim sarasiga kiradi. Mana ID ya’ni aniqlanish sohasi
boshlangan 57-kunda, shu kunning birinchi ma’nosi bo’lib, ota-onamning
tug’ilgan yillari ham 57-yilligi bo’lgani boisidan sanalgan mening ulardan yanada
qarishim bo’yicha o’tishga hozirligim bo’ladi. Ikkinchidan esa 3 ta kam
qolayatgan 57 soni 60 ga 60,(0)1 (shunday son yozilishi bo’lmasa hamki, bu
ma’noda bo’lib) bo’lib, o’zi esa 60 dan pastdagi raqamlar bo’yicha meni bilishda,
kelajakdagi ishlarimni qanday bo’lishi mumkinligini ma’lum qilishga xos ravishda
mag’lubiyatni, erishaolmaslikni ifodalab, 60 dan ortda qolgan yuqori kunlar
bo’yicha ustunlashuvli ustunliklar ya’ni g’olibliklar bo’yicha menga raqamli
sohada peshvozlik, o’rgatuvchilik va olib boruvchi yo’lchilik qilishlari
kutilganki, men ID bilan zamon va makon bo’yicha aniqlashuvli ishlarimda
viloyat sifatidagi Dunyoviy hududiy aloqalar, bo’laklanishlar ya’ni toifalar
birinchi nazarga ilinajakligi bo’lishini dunyoqarashim g’oyasiga raqamli
bog’lanish bilan to’g’ri kelishini bilib qoldim. Shuning uchun birinchidan
viloyat va o’zimning nomimni bog’layqolaylik. Buxoro degani bo’g’inlar bo’yicha
3 taga ya’ni bu-xor-o qilib yasab, 3-sini to’g’ri va teskari qarashli
nazarlarga solib o’rgansak, bu – xor o ya’ni Dunyodan keyin, 4-teskari ravishi
bo’lmish o harfiga monand kelgan Dunyogashtalik odam so’ziga ham to’g’ri kelib,
avvalgisini ya’ni “bu xorlangan Dunyoni” vakillariga qanday yoqimli bo’lmasin,
nomiga yarasha va vakillariga to’g’ri kelgan xohish-irodada odam bilan urish,
yiqitish hisoblanadi. Bobirmizo nomim esa Buxoroliklar tomonidan quyidagicha
hal qilinadi: Bo-bir-mir-zo bo’lib, “bo ya’ni yana bir mir ya’ni tinchlik (4
talikda 3-si bo’lgani sababli) teskarisi urush, janjal almashinuvchan Dunyoga
ya’ni zoyi” deb turishida “yana bir urush zoyi” deb qo’yishmoqda. Demak, men
o’zim va Buxoro o’rtasida turgan Amerikalik Iblisning ishi yuzasidan o’zim men
Buxoroning yoqishiga, o’ziga qulay ahvoliga atab, bu xorlangan Dunyoni urish degan
ma’noda atrofga boqib ishimning, hayotimning ta’sirini bildirib kelaman.
Buxoroliklar esa “yana bir urush yoki janjal zoyi” deya Iblisning menga qarshi
borishini, mening o’zimni urishini zoyi kettiga, bekor bo’ldiga chiqarishib
ko’nglimga taskinlik berishmoqchi hali ham. Demak, hali ham erta, Buxoroning
ya’ni Buxoroliklarning ma’nolarini bilsam, chakaklari osiqliq ravishdagi
yonoqlarining to’liqligidan asablari bo’shashganchalik o’zlarini anglashga
tegajonlik bo’lgan tarzda mashinalar va narsalar nega bunchalik oddiy va keng
ko’lamli atrofga ta’siri bilan baholanmasligi mumkin emas, deya qiyinchilikka
shay va jahl bilan Dunyoni o’t bossin tamoyiliga xos qilg’iliqqa monand va
to’g’ri xos tarzda kelisha’ti va yondashuv berishgan. Jondor Buxoro viloyatiga
eng xos va qarama-qarshi bo’lishi, bu – Jondorning o’rtada viloyat tumanlari va
shaharlar bo’ylab ichki tumancha, o’rab olingan bo’lishi sanaladiki, men asl
Jondorlik, shu hudud markazi yonlaridan joy olaman, uyimiz qad ko’taradi. Men
Jondor markaziy svetaforidan 4 ya’ni ochiqchasi shakldagi 4 figurasi bo’ylab
joy olganman, faqatgina 4 ning o’rtasidan bekorga chiqqan tepasini olmangiz
inobatingizga xo’sh. Demak, to’g’ri to’rmi yoki eniga teskari shaklda yozilgan
4 raqamimi o’zingiz bilingiz. 309. Endi. Bugun 56, shuning uchun eng kam daraja
sifatida 55% dan yuqorilikni bittaga oshirib ko’rsatishga erishgan holda 56%
bilan yutuqlilar safatida hozir kepsi yeb kelayapman. Agar 55 bal Dunyoviy
bashoratni ikkita 5 lari bilan yakka-yakka ravishda ham beraolsa, 56 esa Dunyodan
olingan, joylashuvgacha bo’lgan fol ochishli zapisga xos turish-yarashishlarni
butkul haqsan deya shaxslarga o’tkazadi, bildiradi. Endi. Abdulla Qahhorning
asarlariga o’tgan kuni o’tib boshlovdim, mana bugun davomini bilib oling.
Nima-nimayki xo’sh, ammo men shundan oldin yozib ketganimga teskari tarzdagi
o’qish davomida xayollar jumbushi, o’z yo’nalishida oxiri mana shundoq bo’ldi. Demak,
gapirish lablarim tebranishi, juftlanaverishlari bilan amalga oshayotgan kezim
ya’ni bo’stonlar, diyorlar uzra kezuvchan hozirgi haqiqatni, ko’pchilikni
ko’rib bilishga xos tasavvurim yana davom etib, Ruhlarning matritsacha o’tirib
olgan joylashuvlari yaqin, Ruhiy tanalari ortidan mening o’qishim ularga qanday
ovqat kuchini berayotganidagi qimirlashlarini sezdirish bo’yicha davom etib,
ularni bilganimdan so’ng peshonamga ortidan kelib gapirib, peshona-taqdirimni
uqalayotganga o’xshab, so’ng og’ir mehnat qilishga xos yuklarni men tarafdan
elektr o’tish chizig’i bo’yicha elektr tokli, qarama-qarshi yo’nalish yoki
birlashgan ko’taruvchi kuch, Ruh bo’yicha to’lqin qudrati bilan ko’tarish
bo’lishi haqida o’ylab qoldimki, bu – mening yengillikla og’ir mehnat qilishga
xayrihohligim bo’yicha kursilarida o’tirgan matritsa o’quvchilarini oxiri
ovqatlantirishim, dasturxonimiz paytida yedirishim bo’ladi. Bu – Dunyoning va
insonning bashoratlari haqidagi oldingi yozuvlarimga zid ravishda mos, parallel
bir tomonlamalikni bag’shida etishi qanchalik nomaqul emas. Demak, men yedirib-yeyishni
va elektron tarzda yengil, Ruhan hayotni o’qish va yozish aloqlaridan shakl
topishi mumkinligi haqida shama qilayapman. Endi. 310. Barchasi vaqt boshqaruvi
ya’ni yo’sini bo’ylovli amallar xo’sh. Butun Dunyo insonlari va ulardan kam
sonli hamda ularni o’z tarkibiga yig’ib sanovchi odamlari o’rtasidagi vaqt
boshqaruvi sifatida hisobga kirgan. Odam bir kun mobaynida joylashuv bo’yicha
yashashi bu – joylashuvdagi harakati haqiqiy ko’rinish olganchalik davomiy
chinakam vaqt, soniyalar o’tishiga monand istiqomat qiladi. Insonlar esa odamga
ajratilgan bir kun davrida vaqt soniyalari yoki oniy lahzalariga xos tarzda
joylashuvda, astoydil o’rin-holga xos hududda sekinlik bilan nisbiy shaklda
o’tishli yoki yurishli emas, balki mutloq boshqa hududlarga sakarashi orqali
bir-birovlarining ichlariga kirish bobida darajalarini oshirishga xos
tarqatilib qo’yilgandirki, bu shunisi bilan oydin. Odam o’zini borliqdan
tani-joniga nisbiylik olib anglasa, inson borliqni, undagi bo’laklar ustlariga
tushayotgan nurlarni boshqa insonlarga sakrash yo’li deya baholab aql ya’ni “a,
eshitmayapman qil, qilaqol yoki qilgin” deb, bir-birlariga kuzatuvchi, izdosh
ya’ni noma’lumlikni yo’qqa chiqaruvchilikka erishgan xudoviy ravishga moyil
taqibchi deb tutishadi. Shu noyob ma’lumotni men sizlarga aytayapmanki, aslida
inson odamni tushunmaydi va odam esa insonning qanday hayot kechirishini bilmay
yashab kelgan. Men o’zim odam sifatida bir kunimni zapislatib, chiziqlashga xos
ya’ni yo’nalish bilan yaratib qo’ydiraverganimdan, faqatgina shu chiziqning
bosimga o’zgarishini ya’ni yoqlashuvini, yoysimon damga xos atrof-to’la nazar
solishimni, boqishimni o’zimning nomim, o’zligim, aniqrog’i Bobirmirzo ismim
bilan baholayman. Bobirmirzo degani kechangi ifodaga yoki obrazga yana
qo’shimcha tarzda “yana burilishi mirzosi” bo’lib, o’zimning zapisimdan chiqqan
ishlashlarimga izoh sifatida yozuvlarimni va mirzoligimni olib borib, zotan
ravishda bildirib, zoyi qilib Bobirmirga va zotan so’ziga qarshilik ham bildiraman.
Demak, mening shuncha yozuvlarim o’zimning zapisli yo’lagimdan chiqishimni, bildirmay
yoki bosim bilan qochishini berib, yozuvlarim shularning ya’ni chiziqdan
o’z-o’zidan yoki bilib qochishlarning qandayligi haqida boradi va g’oyib,
yo’qlashuvga xos tarzda qayta yozilishi bo’ladi. Hamma internet asarlarini
ya’ni yozuvlarini men yozganman shuning uchunki, qayerga qaramasam tushuncha
hosil qilib o’qib bilaman, zotan men sxematikali ya’ni andazali tarzda
yozuvlarga atab asosli ishlar, ma’noviy bog’lanishlarni o’zimning ishlarimda qayta-qayta,
takroran qilib 2 martalabgina emas, balki ko’p ham chiqqanmanmi, yo’q. Agar
zapis ya’ni kun ta’vomidagi chiziq bilan yozilgan ishlarim yo’li ko’p ham meni
o’z domiga tortaversaki, Sohib o’g’lim menga sohibligini bildirib, darrov
o’zimni qo’lga olishim kerakligiga xos ravishda qo’limdan ushlab aylanish
ishini qiladiki, boshim burilganidan qaynavorsada, bu – mening burilishlarim
ya’ni yoqlama kuzatuvlarim, borliqqa nazarlarim to’g’ri hisoblanganiga shama va
murosa ham. Enti hozirlar go’yoki tarzda men atrofimga hayotimga nazar tashlash
maqsadida sinovgashtalikla ko’zimni yugurtirsam, borliqning o’zining
nisbiylashuvli tarzdagi ko’z boshqaruvim tomonidan ishlash bo’lib tugab,
ko’zimni 3 o’lchamli ya’ni burilishli tarzda yoqlarga, botish-chiqish va
o’nqir-cho’nqirliklariga qarayolmay ikki o’lchamli qatlam ustida bir chiziqda
tez o’tkazishim hodisasi qaytalanavergani takror shu bu. Qandaydir tutash va
ma’noli bog’liqliklar, narsalar uzra ko’zim tez o’tib ketishi kerakki, oraliqda
tez bir aylanib yoki xayolga og’ib oladi. Go’yoki kompyuterdan qizarib ketgan,
suvi qolmagan ko’zlarga o’xshash tarzda bo’rtganchalik birma-bir, uzuq-yuluqli
ya’ni ketma-ketlikka xos ko’zimning yuritilib ko’rishi hisobga olinadi hamki,
aslida men bemalol, sekingina yoki osongina analagli ya’ni muntazamona ohangda
ko’zimni o’zimda, o’z doirasi ichida deb bilganchalik borliqni o’z chuqurligiga
xos tarzda, yoyli oraliqning barcha oddiy jarayonlariga mos bo’lib to’liq va
tayin ko’rib, boqib va nazarimga ilib bilganligim ma’lum edi. Ko’z ko’rish
bosimim muhitni to’liq va silliq bir tarzda ko’rishga va ko’rsatishga qodir
hisoblangani bu. Endi menga kunim zapisdan, hayotiy rakursli yozuvdan, video-audiolashuvli
tarzdalikdan iboratligini bilsakda, insonlar uchun 20 -40 yillik zapislar ya’ni
hayotiy chiziqli oldindan ma’lum hayot yo’llari bag’shida etilganki xo’p. Men
kunim ustiga kunimni davomiy qurilajak zapislar bilan o’tkazganimda, insonlar
yakka-yakka ravishda o’zlarining 20-40 yillik oraliqdagi (zapisli) kunlariga
sakrashga doimo shay va hozir-u nozir sanalishgan. Shuning uchun men kunlar bo’yicha
o’zimning darajamning ustida o’zim qisilaman yoki tirishib yuriyman. Ammo menga,
yana bir nima qilishim uchun, ko’proq yo’l ochiq sanaladi. Temak, endi, bugun
biz 310 daligimizda Iblisni ya’ni Shayton urg’ochisining vaqti ya’ni
paytlashuvi kelganini unutmasligimiz kerakki, uning soni va raqami 31 hamda 3,1
bo’lishiga hamma aniq ishonch komilini bildirar balki xo’p. Boz ustiga 3 ga
shuning 1 ini qo’shsak, 4 bu – ikkinchi aylanishning o’z davriga atab, Ruhni ya’ni
Rossiyalik xotinimning siymosini, yuz berishini beradiki, shuning uchun Imp
yoki Iblisni shayton urg’ochisi deb nomlaganmiz. Temak, yozuvlarim bino bo’lib
va bugungi o’z shuurim ifodasi bilan e’tibor berib qarasamki, Iblis va uning
Amerikasi 55 bo’lmish oxirgi tizim bahosi bilan ishlaridan olib tashlanishlari bilan
birga, biz Buxorolik insonlar va o’zim o’rtamizda vaqt boshqaruvi o’zimning va
ularning yoki insonlarning qo’llariga qolib qolayapti hamki bo’pti. Menga hozirda
kodlashga imkon berilib, yolg’iz ahvolga tushirilishim hisobga olinayapti. Endi
go’yoki kod ishi ya’ni dasturiy ta’minlashlar bilan shug’ullanmasam, boshimdan
soch to’kiladi yoki kal bo’lishim xavfi oshishi mumkinligi tayindir. Avvalari
esa kod bilan kim o’z aytilgan diniy va taqdir iskanjasiga oid vaqtidan
avvalroq shug’ullanganida tepa sochi to’kilib, umuman kal bo’lish xavfi oshib,
haqiqatan ham kal bo’lib qolaverganligi ma’lum edi. Yozuvlarimni “zotan” so’zi
ma’nosida “tanga zorligi” bo’yicha mening kunlik o’z burilishlarim mohiyati
ortidan borishi sababli o’z-o’zidan nimanidir, qaysidir an’anaviy bilimni
berishiga xos bo’lib yozilishi oqibatida, shu yozuvlarimdan nimanidir anglab kodga
bel bog’lamasligim ham mumkin men uchunki xo’p, ha,. ammo endi yo’q ham
emasligida yo’q bo’laturgin. Men burilishlarim, tanam yoki boshim bilan
rakursli boqishlarimga atalgan o’zgarishlarim dasturini zapisda mavjud deb oldindan
belgilangan kodimga to’g’ri yondashuv bilan kelish uchun o’zimni sozlab
berishim kerakligi bu. Oldindan ya’ni kelajagi ma’lum kodimni, o’zimga taqdiri
azal sifatida bitilgan dasturimni qayta yo’qlab bilishim, yozmasdan urinib
yozilgan ya’ni tugallangan ustiga yaxshi sakrab tushishim mening qanchalik darajada
yurgan yo’limda va harakatlarim natijasida burulish ya’ni yana bir bor qilishni,
takroriylikni tushunib-tushuntirish ishlarimga xos barchasi juda to’g’ri xo’p. Demak,
Bobirmirzoning asosiy kuchi “birning bur(u)ilish ma’nosi emas, balki yana bir
borlik mohiyati” sanalgan. Endi, agar yozuvlar meniki bo’lsalar, gaplar Shohiddan
va bo’talog’i Ibrohimdan o’tib, ularniki sifatida menga o’tkazilib, singdirilib
ya’ni oldindan qanday bo’lishini o’rgatib gapirtirilayapti. 55 endi tenglik ya’ni
ikki 5 lardan, yarimlardan o’tib pastga tushish bo’lgani boisidan ham bo’lsa
kerak, bugundan boshlanib Shohidlarning gapirish va mening yozish kuchlarim
bir-birovlariga o’tkazilib boshlanadi. Mana shuning uchun ham Bo’stur ona
nusxali qatlami yuzaga chiqishi tomonlama darrov menga tegajonli ovoz, psiximni
keltiruvchi qiliq bilan Shohidning tarafini mendan ajratib, munofiqlarcha
olishadiki, menga esa ho’ppoq deb qo’ygan. Har doim shundoq o’z taraflama
mazaxli va ichki o’zaro kulgilarini keltiradigan, oshiradigan yuz kirdi-chiqdili,
nusxalar oldinga yo’naltirilgan qarashli ishlar bilan o’zaro rasvo-yu raddi ko’ngillarini
chog’ qilib, urib qaytganliklaridan yoki g’oyib bo’lganliklaridan xursand bo’lib,
bo’yqo’zlik bilan o’tirishadi. Obro’ bo’lmasa, obro’ni tushunish uchun dilgashtalik
qilish chegaralariga qarang-a! Bilib qo’ysangiz yaxshi bo’lardiya, hammani ismidan
tutib, zirtitratish mumkinligiga alohida e’tibor qarating. Bu – hayotni yarimtalayatgan,
o’z qatlamini hayotdan olib o’yin qilayatganlar uchun ham tegishli. Endi
hammasi ochiq-oydin; insonlar gapirish bilan shug’ullanishib kunlarining o’tganlik
mavzusi, lahzali bir kunlik hayotlari bo’yicha yagona gap yoki so’z, mening yoshligimga
o’xshash bir ibora aytib qo’yishadilar bo’pti. Zero insonlar gapirishning “gap
so’zi inglizchidan oraliq bo’lib” oraliq hosil qilishlari bo’lishadi; shu o’zlariga
o’xshash yashash shakli endi. Men bu – o’zim, Shohid emas o’zim degani esa yozilishning
o’zimga xos burilib, yana bir bor qilib yashash ma’nolaridan olingan yozilib,
ko’ngilni yozib yashash bo’yicha qarata o’zidan ya’ni barcha yozuvlarimni yig’ib,
insonlarning barcha aytajak iboralari bilan tenglashtirib, kodli ishga o’z
aksini toptirish sanalsa bo’laverganligi bu xo’sh. Narigi xonadan televizordan “universal
blogger” deyishdirib menga qarata meni maqtashdiki, bu – yozganlarim, oxirgi
tahlilim chindan ham mantiqan boy hisoblanishiga atalganligi ahvolimga berilgan
baholari bilan ham birga. Vaqtga ham bir boqqanimda 17:57 ni shu bu borasida ko’rsatayatgani
go’yoki yaxshi yozishim bilan zapisda sakratilganimni ifodasiga xos bo’lishi
ham mumkin, ha. Zero barcha yozuvlarim e’tiborga olinajakki, o’zimdan esa
aqlimga sig’ishi bilan lol qoldirayapti. Endi, klounada ya’ni Ruhshodalarning
parallellikka yo’q bo’lib ketishlaridan tashqari barcha ular bilan bog’liq
aloqalar bizning, ustun borlig’imizga bo’laverishini bilishingiz kerak. Oilalardagi
parallelliklar ya’ni asl va nusxali vakillar “Dunyoni il, a yoki
eshitayapsanmi, so’ng 4-o’rindagi bitta teskari harakatga xos chiqishli ishga
bo’lgan a yoki og’riq” ma’nosida parallel Dunyolarda parallel oilalar
bir-birovlariga yo’q bo’lib ketishlari kerak, aks holda og’riq bo’ladi deyiladi.
Masalan, Ibrohim oppoqisi ya’ni qaynotamnikida yashasi, egachisi ya’ni nusxasi
Sohib o’zimning uyimda turadi. Mendan Ibrohimning himoyalanishi kuchli bo’lgani
boisidan hamki, ba’zi kunlari Sohib hammalari bilan birga oppoqisinikiga jo’nab
ketadi, shu paytda Ibrohim va birinchi asl oiladagilar yagona hovlidagi men
tark etgan ichkaridagi uyga borishib asl burchlarini, ishlarini ya’ni Dunyoviy
ahamiyatni (parallellik taqazosini) o’tashadi. Men shu hovlidagi ko’chaga
chiqqan taraflama uyda yozish-chizishimni qilib turiyman. Bilsangiz agar, men
Ibrohimlarni va haqiqiy taraflama onasi-yu ukasi Mustafoni ko’rishga qodir emasman
ya’ni ularga boqiyolmayman, chunki ular parallellikdalar. Na boqaolaman, na
tegaolaman va na eshitaolaman, zero Ibrohimlar shu, o’zlariga qaratilgan
parallel olam vakillari men uchun. Xeshlar bo’lsalar, hayotni esh degan ma’nolarida
barchasini, shu hayot sifatidagi bilimlarning o’zlarini, hayotga parallellik
sirpanishila otilish jarayonlarini berishga urinishni bag’shida etadilar.
Xeshlar sababli men parallellik ishqalanishi haqida mana shu kitob asarim ya’ni
blog larim mazmunila yaratishlarni hayotimdan o’rganib yozmoqdaman. Xeshlar
uchrashuvida baribir bitta va yagona xesh or ya’ni inson bo’lib o’z joylashuvidagi
amallariga qaratila bo’lib turavergani ma’lum hozircha xo’sh. Xalq so’zida esa
x ya’ni hayot bilan aloqa degan ma’no yotishidan keyin nima ham qilay, barchasi
aniq va ochiqchasiga namoyon bo’lsaki, xalq oralab insonlarni uchratsak, shular
haqiqiylari bo’lish kafilligi bor hamma vaqt xo’p. Xalq so’zida “x aloqasi” ma’nosigina
ko’pincha shukuhli bo’lsada, xalq oralab bir-ikkita, nari borsa 3-4 ta orlilar
ya’ni haqiqatgo’ylar o’z parallelliklaridan topilsalarda, asosan barchasi hayot
yuzlama aloqlarni ifodalashi, dolzarblik ma’lumotlari va shukuhiga atalgan
xalqning Ruhshoda vakillari sifatida baholangan. Endi, Tojikiston ya’ni
5-raqam, farishta xotinim uchun shakkoklik bo’lmasin hamki, o’zim bilganim
uchun shunday deya, farishta nomini bersam hamki, u yuzlar oralab chiqqanida, o’zining
ovozini qo’yganida menga yomon ta’sir etsaki, “To jiqqasi chiqquncha” deya
baholashim kerak ya’ni bir bosaverishda oxiri otib chiqarib yuborish, mag’lub
qilish lozim. 3 dagi Amerikalik xotinim o’zini nomyossa surbetligi bilan
yuzkarashlamlikdan yuz terini bo’rttirib bildirsa, “amning erkasi” deya o’zimni
erkalikka, nimjonlikka solib qo’ysam, jazosi mana shu uning. 4 dagi Rossiya
qatlamidagi yagona xotimdagi yuz qarashlar bilan ovoz ko’tarilib qolsa, “rost
agar, bo’larchilikka” degan ma’noda o’zimni shalpaytirganchalik, suyanib
ilinganchalik tutishli imolarga, qiliqlarga urishim kerak. Shunda bu uchchala rasvolardan
payti kelganda qutilib qolaman. Tojikka bosh barmog’imni sal yurg’izali tarzda
sidrab, so’ng suqajakli, tezkor qilib ko’rsatsam bas. Shunday qilib jamiyat
orasida men xalq, xesh va oila a’zolari bilan aynan qanday andazlarga, bosimli
qoliplarga xos tarzda boshqarilganim bu – shu doira sohalarining o’zidagi
aksiga mos bo’ladi. Sal g’alatiligidan ham shu bu yurishlarim sezilib qolgan ya’ni
ataylab boshqarilgan. Zotan yoki men asralishim kerak, yoki ular bu – inson taqdiri
xo’p. Kim bo’lib yuriydi, kekkaygan sari odimlashni istashgan, - agar insonlar
seni urishganida hamda men bo’lsam: - nega unday qilding sen ablax, - degan
mashmasha oralab qoldirilaman shu o’zlari ya’ni ichimdagilar tomonidan ha va
urganimning Ruhshodalari agar ichimdagilarning balansi to’g’ri bo’lmasa, meni
ta’qib qilaverishi mumkinligini bilsangiz yetar. Demak, xalq o’zining x siga
shohid bo’lib, kollinearlik bilan aljabr ya’ni sezgili aloqalarning yakunida
boshlang’ich geometriya mavzulariga xos aynan boshi hamki bo’lib turishi kerak.
Oila esa geometriyaning eng teppa O ya’ni aylanaviy tarzli figuralarga bag’ishlangan
mavzulariga oid ravishda parallellikni o’zida, jonda aks etmog’i lozim. Xeshlar
esa geometrik barcha figura va shakllarning yaratilishiga xos mening ular bilan
futboldagi harakatlanishimning trayektoriyasini yaxshi baholasalar bas, ha-ha!
Bu – kollinearlik va parallelliklardan o yoki jon aylanaviyligiga borish. Mana
shunday qilib geometriyaning barchasi bor bizdaki, bu – hayotning mendagi va
insonlardagi Ruhlar tomonidan yaratilajak chiziqlarli va bo’yoqlarga monand to’liq
tarovati bo’laqoladi. Endi, birini ketidan 16 yillab o’tib, ikkinchisining
yoriqchamas hamki, balki chiqishroq ya’ni joyidan qo’zg’alibrog’i bo’lsa kerak,
shu sababli oyoq og’rig’ishim mumkinligi taqdir yashash kuchim bilan
asranaverishi bo’yicha mendan Buxorolik arvohlarning talablari faqatgina
oyoqlarimni yoyibroq, ikkalasini ham ikki tarafga yanada ochibroq ya’ni
erkaklarcha bosimli qilib yurishim va oyoq bosishim kerak. Aks holda yo’limga
har xil narsalar paydo bo’laverib ziqna qilavergani ma’lum endi. Yana bo’lmasa,
o’sha qizishli tarzda choquvchiga xos jizzakilanishli og’riq berib qolishi hech
gap emasligi bilan bog’lanadi barchasi. Ertangi 54, menimcha shu zahotiyoq
ichimdagilar tomonlama so’ralganligi xayolimdan o’tib boshqarilishi bo’lganki,
bu – Tojikistonning Rossiyga qarashiga xos xotin va barcha yoru-birodarlarimizning
ishlashlari haqidagi olifta emas har holda, bo’ladigan osoyishtali va maromga
aloqador davri-davrongashtalik bo’latursin xo’sh.
Comments
Post a Comment