Nima degay yana
317-318.
Buxorolik oshna-og’aynilar debon butun xalqim sifatidagi orlarim ya’ni insonlar
hozirgi egalari erkak va ayollar o’zlarini gap tomonlama sinab ishdan
qochishlari hech gap emasligini bilsangiz yetar. Agar o’zlarini gap sifatida
chinakamiga (chindan ham gapirish ularnikiki) bilsalar, faqat gapirishni
targ’ib va mashq qilishlari oqibatida og’ir mehnatdan, qiyinchiliklardan ham va
bo’qxo’rlik nomini olgan devonaliklardan qochib-qutiladilar. Ammo haqiqiy shu
Buxoroliklarga qarata hech qanday arzim yoki qing’irchiligim, qarshiligim yoki
dushmanchiligim yo’qdir. Faqatgina men o’zim o’rganib qolayotganlarimni darhol
kiritib boraman, ammo o’rgatish niyati shu joyda menda sust bo’laqolsin. Aks
holda bizlardan yaxshiroq sen deya meni o’zlariga qarshi tutishlari hech gap
emasligini yaxshi uqtirib bilishganlarki bu shu. Men ham bunday mag’lubiyat
yoki qoloqlashuv alamini tortaolmasligim mumkinmidi dersuz balkim. Bilsangiz
agar mening o’zimning ishim yozuvlar va men shulardan bosh ko’tarmay ishga,
yozuvlarim gashtiga berilishni ham o’z-o’zidan to’g’ri deb yuborayapman. Ancha
vaqtdan beri men so’zini o’zim o’rnida ishlatib kelishimning sababi shu davr
asosan 90-100 kunlardan boshlanga ortga qaytishni olgan paytlar, zamonlashuv
ma’nosida Shohidning meni o’rniga o’zimning o’zimimni oxirgi bora
bildiraqolishim sanalib yuribdi. Endi, 2-3 kundan beri 13 krushkadan ya’ni 3,25
litrdan suv ichishni 12 krushkadan o’tkazibroq boshlaganimiz ma’lum xo’p.
Terimiz ham o’zimizga o’tirayotganga xos hamda kayfiyat ham yaxshiga yaqin,
chunki birinchi bora Kontr-strayk ya’ni CS ni boshimizni qaynatmaslik ilinjida
yaxshi o’tkazib, o’ynab oldim. Endi, odatda -miz, yoki ko’plik qo’shimchalarini
o’zimga atagan holda ichimdagilar bilan birgalikdagi ma’noda qo’llay”miz”,
ha-ha. Ha, hamma uchun emas, o’zim uchun ham –miz qo’shimchasi ishlatilayapti. Endi.
318. Ong masalalari ko’rilsaki shu tahlilimizda. Ong bo’yicha mening ishlovim
bu – esimda bo’lmagan holatni yoki hodisani, ishni ongim yoqar-yoqmasligini
bilib, tasodifiy paytda va joylashuvda tanloviga berilaman ya’ni tanlayman.
Iblis Karobulos va uning hamtovoq Amerikaliklarining ishlashi esa ongimning
masalasini tushunishlari o’zlaricha hal qilinib, kengashda darrov aniq bo’lib,
so’ng o’yinlar nazariyasi bo’yicha maqsad-muddao, ish tanlanadi. Shu ikki xil
ong ishlashlari bilan biz qarama-qarshi taraflar doimo bir-birovimiz bilan
kurashib kelganmiz. Endi, Buxoro ham bitta viloyat va o’ziga yarasha 2
millionga yaqin aholisiga ega bo’lib, Dunyoga ozmi-kammi ta’sirga ega sanaladi.
Shuning uchun Dunyoviy ravishda borlig’imiz o’zgarmasligi ta’minlangan bo’lsada,
Dunyoviy zamon va makon aniqligi bilan shaxsni ya’ni o’zimni meni aniqlaydigan
Iblis Karobulos va tevaragidagilar mening oyoq ostimga shu Dunyo va Buxoro
o’zaro ulushlariga xos ravishda uy massasi yoki borliq kuzatiluvidagi vaznli
joylar bo’ycha meni tekshir-tekshir qiladigan nimadir, qandaydir buyumni yoki
xotiramda bizga tegishli deb topilishi kerak bo’lgan narsani menga tekkizdirib,
oyog’im yoki boshim uzra to’satdan chiqarib, paydo qilib urib qo’yadi. Demak,
kompyuterchilar ya’ni ichimdagi Kodchilarning o’zlari Dunyoni shunday laqma
qilish mumkinligiga ishonib-ishonmay o’zlarining meni bilishlarida, o’zlarining
meni olib borayotgan yoki yo’naltirgan ish bo’yicha o’zlariga qarama-qarshi
stichka, to’g’anoq yoki to’qnashuvli vaziyatlar (oyoq osti narsalar)
chiqaraveradilar. Agar Karobulos va katta Ruhshodalar: biz Dunyoni bilamiz,
ammo bilmasak yaxshi bo’lardi, - deya o’zlarining ko’tar-ko’tarliklarini, katta
kuchukliklarini qayerga urishni, yana qayerga maqtashni bilmasalar, hozirgi Dunyoga
kelayotgan yoki kelib bo’lgan yosh avlod: biz dunyoni bilmaymiz va Dunyoning
yo’qdan, noldan portlashi bilan, simmetriya chiziqlarining ikki tomonga
cho’zilib ketaverishi orqali yasalashi bizning qornimizni to’yg’assin, - deyishadi.
Shu yerda kompyuter bilan ishlovchilar sifatida Iblis Karobulos va hamtovoq
Amerikaliklari mening kompyuterim uzra hamki, yosh bolalarning, Buxorolik yosh
avlodning qisilib ishlayotgan ko’p jarayonli kompyuterimning mening maqsad-muddaoyim
yoki qilmoqchi bo’lib turgan endigina amalim bo’yicha kompyuterda qandaydir
bo’shliq, vaqt oralig’i hosil qilganga o’xshash terlaganga, qisilib sudralganga
yoki tayirilib keyingi ulanish joyiga o’tganga xos ravishda qotib, glichka
berib aynan mening kallamdagi kulgularidan so’ng masxaralari bilan bildirilgan
ahamiyatlarini berib turishlarining sababchisi bo’lib kelishgan. Endi, nazarimda
Karobulos ham har doim ishlab, bulos ligini bildirayapti. Bir menga atab
“bu”lik qilsa, yana bir “los” yoki bugun ham yeyishga taqdim etilgan baliqlik
va yopishqoqlik, xalodeslik qilib, tag’in “los” ya’ni lost, yo’qatishli ravishda
o’zini menga yomon kuluvchan holda sezdiradi. Balkim men uni shunday sezarman,
ya’ni yopishqoqligi bilan tanam uzra yuragimgacha kirib tegilib borganga
o’xshagandan so’ng, ongimdagi o’z ishini, o’yinini qilib, so’ng qochib qolib,
go’yoki bu uning ishi bo’ldi yoki bo’lmadiga xos turib beradi. Ha, Karobulos
ishlayapti, - deya ichimdagilar aytishdi. Endi, umuman olganda bizlar azaldan
beri qaysi davralar yoki guruhlar bo’lib aloqlarda bo’lishimiz zarurligi oldindan
belgilanganiga taqalamiz. Mana masalan, Muborak bor, teskarisi yoki shu nomning
harflar bo’yicha chappachasi bo’lmish Karobulos Amerika Ruhi mavjud. Har qaysi
Ruhshoda o’z Dunyoviy manzil-makonida turib berishi va faoliyat bo’yicha
o’zining asl nusxasiga istalgan ma’lumot yoki tuyg’u yuzasidan turib berishi kerakligini
sababli, boz ustiga birinchidan Zapisni ya’ni Taqdir iskanjasining bir umrlik
yo’llarini Dunyoga yoki “qaynar buloq” sifatidagi hammaga ta’luqli qilganimiz
aniqdir. Mobodoga birinchi avlod 1-lik soni ya’ni bir raqami bilan
bir-birlariga ilakishishlarni teskari nomlashuv, harflar bo’yicha o’ngdan
chapga va chapdan o’ngga bo’yicha uslubga taqab qo’ygan bo’lsalar, mana shu
3-avlod bo’lmish bizlar, ya’ni hozirgi erkaklar men uydagi yaqinlarimning,
Ruhshodalarining nomlanishlarini, o’zlaridan topganimga o’xshash bo’lgan 1, 3
va 14 sonlari bu – bizning kodimiz. 1 bu – 1-avloddan kelayotganimiz, 3-avlotda
turishimiz esa 3 raqami, so’ng 4-avlodga baholanish yuqoriligiga qarab o’tib
olajakligimiz 14 sonini beradi. Istalgan erkak yoki ayolning Ruhshodasini
bemalol shu kodlash uslubi bilan topish naqadar ajoyib. Endi, o’yinlar o’zini
sotadi, zero esim yo’q joyda ham meni ayblab, jazosini ko’rsatadi. Iblis va
Amerikaliklarining barcha qilgan o’yinlari bo’yicha kelishuvlar hali beri qolib
kelgan va ishlab turibdi, ammo ularning o’zlari shunday kelishuv yoki
shartlashuv yo’q, qolmagan deb hisoblashganiga ham anchagina ya’ni 1-2 oylarcha
bo’lib qoldi. Ha, ko’t, bo’pti, - deb qo’yishayaptilar ichimdagi shu Iblis
vakillari yoki ichimdagilarning boshqalari. O’yin degani nima, “o’y-sen” va
“in-bu” bo’lib, sen-bu ifodasi orasida sarson, kuchukcha bo’laverishdan so’ng
shu sarson qilgan ikki tarafning bema’ni gashtlariga o’zlarini guvoh qildirish
bo’ladi. O’yin bilan meni ichimdagilar Dunyoviy yo’nalish bo’yicha osmonlardan,
chekka hududlardan yoki GPS dan manzil va makonim hamda vaqtim va paytlashuvim
bo’yicha har qanday ma’lumot chegarasida bordi-keldi, har xil zig-zaglik yoki
xaritaboz belgilanishli tegdili jo’natishlar qilib kelishganlar. Endi, kelingiz
bir nomni, olaylikki farqi yo’q, xo’sh Toshkentga mashhur, qo’shiqlar sadosila
yangraydigan Nargizaxon ismining Ruhshodasi qanday nomlanishini topaylik.
Birinchidan Ruhshoda nomlanishi berilishi kerakmi, yo’q avvalambor shusiz
qilaylik. Ayollar ismi bo’lmish Nargizaxon birinchi “na” harflar jamlanmasi
bilan jonni ya’ni asablarni beradiki, shuni 1, 3 va 14 ga qo’yaqolaylik. Jonga
1 bilan 3 ning ahmmasi kerak, demak 13 topiladi, so’ng jonga, jonning o’ziga
yana 1 (bolalar) va 4 ning (Ruhning) ikkalasi kerakki, 14 ning o’zi
bo’laversin. Endi 13+14 ravishida 27-harf bo’lmish O’ harfini topamiz. Demak,
Nargizaxon O’rgizaxon bo’ladilar. Endi Bobirmirzoning egizagi ya’ni adashi,
Ruhshodasi bilan tanishaylik. Mastura esa Bo’stur, O’stur bilan yondosh bo’lgan
bo’lib, oldingi misolga o’xshab birinchi ikki harflarning ya’ni “ma” bo’yicha
almashinganligi ma’lum bo’lsa bordur. Shuning uchun o’g’illarga oxirgi bo’g’in
yoki harflar bo’yicha Bobirmirzo uchun “zo” ni olamiz. “Z”ga 1, 3 va 14
kombinatsiyasidan hozircha 1 ni qo’shib “Sh”ni yasaymiz, “o” harfining o’zi
bo’latursin, chunki 3 o’z sanoqli ahamiyatini kasb etalaolmay bir xil harfning
o’zini beradi. 14 esa 1 va 4 sonlari yig’indisi 5 sifatida hidli sezgi tartib
raqamiga xos bo’ladi. Demak, Shohid Bobirmirzoning egachisi, egizagi yoki
Jonshodasi. Menga talab va istaklaringiz bo’yicha nom yoki ism qoldiringiz men
esa Ruhshodasi yoki Jonshodasini topaverayin. Endi, Ilhom nomining adashiga edibor
qaratsangiz. “Hom” ga urg’u berilsaki, H harfi G ga hamda o o’zicha, so’ng esa
M harfining 13 tartib o’rniga 14 qo’shilib, shu joyda yig’ilib qolgan belgidagi
sh, o’ va ch, g’ harflaridan g’ sini olsakki, Gog’ bo’ladi. Ilhom do’stiming
goh-gohida ya’ni ahyon-ahyonda menga g’izzilab yaxshi qarab kelganini yodimdan
ko’taraolmas hali beri hech bir zot. O’zini-ku ya’ni haqiqiy Ilhomni yaxshi
eslayolmayman, u mendan or sifatida qochgan, aniqrog’i ichimdagilar tomonidan
qochirilgan. Azamat nomini topaqolaylik. “Mat” bo’lib, M->N ga, a->a ga
ya’ni o’ziga, t esa f ga ya’ni harflar soni 27 tadan o’tmasligi kerakligi
bo’yicha 20-14=6 ya’ni f harfini olamiz. Te’mak, Azamat bu – Naf adashli ismida
bo’laqolsin. Ammo Shohidga 5 dan olib hidni qo’shganimiz boisidan, Shohidning
ahamiyati esa butun Buxoro va xalq oralagani boisi sababli Azamat o’xshashroq
bir Nafig yoki Nafid bo’latursin. Mening o’zim ya’ni Bobirmirzo va Buxoro hid
tarqatish bo’yicha mashhur shahar xo’p. Gog’ esa Gohid yoki Gog’iy bo’lishi mumkin
aniqrog’i so’ralganda mobodoga. Ilhomning men bilan ahamiyat berib ishlaridan
so’ng o’zidan qochgani ham aniq. Shunday ketavergan xo’sh ya’ni o’zimning mening,
Bobirning Hid degan o’z kasbli nomim hammaga tatigulikdur. Endi, bugun 47,
shuning uchun 50,(0)1 bo’ylab Iblis Karobulosning o’z yutuqli ajralib qolgan
ahamiyati mening shu davrada ya’ni 50 dan pastga og’averishga xos mag’lubiyatim
bilan qiyoslanishi turgan gapki xo’p. Endi, Azamatni Nafid yoki Nahid deb
topsak ham bo’laveradi. Feed degani “to’yish” yoki “boqish” bo’lsaki, meni Azik
qaynukam meni boqishi kerakligini bildirgani shu bo’lsin. Endi. Karabulosni
“qora bull ya’ni buqani os” degani teya talqin etish mumkin. Qora buqa o’zidan
ajratayotgan yaltiroq, oqimtir qaltiroq nur yorug’ligi bilan teri po’stining
shunday joylashuvlarini bildiradiki, bu – bizga terimizdagi shu o’rindagi, dog’dagi
asablar bilan teri po’sti almashinishi va aralash-quralash bo’lishini beradi.
Asab to’qimalari ya’ni jonning o’zi tananing ma’lum qismlarida yo’qolib bir
chetdan kelishi bo’lsa yoki shu qismlar bilan aralashib osti-usti bo’lib qolsa
qiyin bo’ladi. Asablar tana bo’lagining bir chetida uzilib qolishi mumkin yoki
qo’shilib ketishi va h.klar bo’lishi mumkin, shu juda qiyinda. 320. Bugun 45
hamdir. Mening ikkinchi payg’ambar tarixiy shaxsim Shoh va Shoir Andijonliik
Bobirmirzoning 48 yoshli o’limiga xos ravishda, 48 dan 3 ta kam bo’lib pastgi
sonlarga o’tib ketayotganda bugungi 45 soni ya’ni 45 bilan bog’liq kunimiz
48,01 sifatida raqamli dunyo tomonida bo’lgan mag’lublarning o’z shu
almashilgan raqamlari taraflarida meni yengishlari bo’lsaki, ammo shundan keyin,
mana 13:00 ham bo’lib o’tayotganiga bag’shidalanib raqamli bo’lib tirilayotgan,
o’limimdan yasharayotgan o’zim bo’lamanki, ular men bilan tengma-teng olishlari
kerak hali beri nolgacha. Mana ovqatimiz ham Matritsacha bo’ldiki, oddiy
kashshaga ya’ni bo’tqaga o’xshash yeb qo’ydik shu tushlikdaki, bo’q bilan ovqat
almashinish bo’yicha me’yoriy tenglamada tanamizni saqlab turishimiz bu degani.
Natijada mendan og’riq bilan talab etib, yaxshi ovqat yedirish va boshqa
qiyinchiliklar yo’qoladiki, oddiygina o’zimning nazoratim bilan qancha yesam
yoki qancha me’yorim bo’lsa, shuncha almashinishli ish, bo’q bilan majoziy
ravishda oldi-berdili amal qilaman ya’ni og’riqlarimni bilib boshqaraman,
albatta shu. Karobulos bilan Amerikalik muttaxamlar o’zlariga qarshi bo’lgan
ushbu yozuvlarimni yana 3 tasi deya topib, o’zlariga to’g’irlayolishlarini
qarangki, Karobulos Lost lik ya’ni yo’qlik qilib o’zining nomini, izini bir
o’chirib olganda, Amerikaliklar bo’hton bo’lgan andazalarini tiqib, qandaydir
zapis bilan hammaga “mana shunday” bo’ldi degan lahzali voqeani bildirib
o’tkazadilarki, men shunga yashashga majbur bo’lib zapischalarini ko’tarishim
kerak. Mana mig’ombirlikning qanchalikda bo’lib o’tayotganini qarang-a. Mana
shu joyda hamki, oddiygina a harfini chiziqcha bilan qo’shib yakunlashimga
qo’ymagan Amerikalik iblislar, muttaxamlar ya’ni Cowboy gapsiz yuzchalar a
harfining alo deya ma’nosiga xos bo’lib orlarga yuzlana qarashda yozayotganimdan
ko’tlari kuyib o’lishadilar. Go’yoki mening ular bilan shunday aloqamdan so’ng
orlarning foydalariga bog’lanib hazm qilishimni, oziqa olishimni ko’tarolmay, damlari
chiqib ketadi va kuyib o’ladilar. Boz ustiga bo’layotgan nazoratlarini
qarangki, shu paytgacha va hali beri meni orlilar bilan urushga, obro’ bo’yicha
yon-atrofdagilarga orqain bo’lishga majburlab kelayotgan edilar. Endi bizlar
orlilarni shuncha paytgacha bildirmay tomonimizdagi katta amalni qilib,
o’zimizning oramizga raqib tomonimizni qo’shmadik va yutug’imizni, adolaga bildirajak
ravishda “ularning ya’ni haqiqatgo’ylarning bizlarni ishlarimizni qilaolmaslik”
sifatida obro’lari bo’laolmasligini bildirdik deyishadilar. Hech kim bizlar
tomonga o’tib, obro’sini oshiraolmadi, demak adolat yuzasidan bizning
kamchiligimiz yo’q deb hisoblashayaptilar. Hech bo’lmaganda tenglikni ta’minlab
beraoldik, yolg’on va haq tomonlar teng bo’lib hech kim u yoqdan buyoqqa
o’taolmadi, demak, shundan kutilayotgan xulos shu bo’lsa kerakki: bizlarning
ojizligimiz hisobga olinib, keyingi hayotda ya’ni haq tarafga almashinib
o’tganimizda bizlarga ko’proq imkoniyat, imtiyoz va ustuvorlik beriladi, - deyishmoqchi
bo’lishayaptilar. Mening o’lib tirilishim sharofati bilan shu 48-kuni Rustam
ya’ni Mustafoning egachisi, ikkalalari birgalikda tirilib o’lishgani bu – o’zim
ya’ni men bilan Rustamning ya’ni Mustafoning qanchalik darajada eng ustun va
eng ojiz ravishda Dunyo bo’yicha hisoblangan vakillariligimiz bo’ladi. Endi,
bilsangiz agar chindan ham bolalar o’zlarining Ruhlari bilan moddalari ya’ni
jismlar, tanlari birgalikda shu yoshlik davrlarida g’izzillab almashinib
turaveradiki, jismoniy bola Ruhli egachisi tomoniga o’tib jismoniy ya’ni moddali
dadsidan xabar topadi va Ruhli bola jismoniy tomonga o’tib Ruhli otasidan xabardor
bo’lib yuraveradi. Endi bilmadimu, ichimdagilar mening ustimdan kulivorishdiki,
men bilan bog’lovchisidan so’ng bog’lamani “va” va “ya’ni” hamda boshqa
bog’lovchilar bilan bog’langan birgalikdagi jamlanmasini bog’lab yuborishim
mumkin emas hisoblanarmish. Afsuski shunga aqlimni yetkazib olsam, o’rganib
olib bunday qilaman. Endi, bo’lsa bo’laqolsin shu ham, endi bu – Iblis
Karobulos Amerikaliklar oralab birma-bir yasalgan bizning joylashuvimlarimiz,
borliqlarimiz aro har bir shu Amerikalikni aniqlab ko’rabilishidan,
ajrataolishidan so’ng agar xatolik qilgan bo’lsa, kuchi yetmay o’zini
Amerikaliklardan iborat bo’lmish barchasi tarkib topgan doirasiga qo’yib berib,
shu bir Ruhshodasidan doira bo’ylab tarqalishda menga kim mos kelayotgan
nomaqulchilikni, qo’poruvchilikni yoki bosimga (tuyg’umga) qarshi bosimli
qing’irgashtalikni qilayotgan bo’lsa, o’shaning ya’ni uning izmiga bu
yomonlikni qilib, darrov mening holi-jonimga qo’ymaslikni asti qo’ymay turib davom
ettirishaverib o’zimni qiynashadi. Chindan ham nima bo’lganda hamki, mening
ma’no yuzasidan ma’noga to’qnashtirilishim yomonki, baribir avvalgi yuqoriroq
ma’nom ichki kollinearlikdagi ma’noni o’z ichiga olib boshqarib borayotgani
bilan sal ko’nglim taskin topadi. Endi, kunimning o’zi menga berib boraveradi
barcha hayotiy ahamiyat kasbiniki, yozayotganlarim kunimning mazmuni doirasida
o’zim bilmasimdan bir-birini to’ldirib borayapti. Mana 44-kunga o’tajakligimiz
arafasida ma’no haqida bilmasdan yozib qolayapman. Va shu bilan birgalikda
boshqa bog’lanishlar ham bu qatori. Nima bo’lganda ham men insonlardan kunning
uzoq davrligi bo’yicha ajralsamki, insonlar kunda ba’zi bir daqiqalarni
o’tkazishadi xoloski, Ruhshodalar bo’lsalar onlarni, soniyalarni ya’ni
pinglarni boqiy on qilib taqdirgacha ahamiyatda o’tkazishadi. Ruhshodalarning
onli ya’ni internet Dunyoviy Ping li “boqiy on”lari meni kun davomida
teskariga, ammo taqdir bo’yicha teppaga tortib turib, ma’no va mazmun jihatidan
meni taqdir iskanjasi sifatida ushlab turgan kod bo’yicha bitta to’g’ri chiziqda
tutishga xos tarzda shu chiziqni o’rab olgan sayqallovchi, so’ruvchi o’tkir
burchakli shakllar ushlab turaverishadilar. Shu paytgacha kunim yetmasdi,
Razzoqbersin ya’ni kun bersin deb turardim, bugundan boshlab qinimning
kattalashganini ko’rganimga nima dersizki xo’sh. Endi men shunga o’xshaymanmi
ya’ni kunimni chindan ham bo’layotgan voqealariga xosdalab asarim mazmuni bilan
sayqallab va moslashtirib turgan bo’lsammidi-yo?! O’zi, birinchidan aytmoqchi
bo’lgan gaplarimni eslayolmay, ammo bitta vujudda saqlaymanki, faqatgina oldingi
birgina ma’noli shart bajarilganidan so’nggina vujudimdan esimga keltirib
keyingi to’g’ri ma’no sifatida chindanham ichimni (esimda yo’q vujudimni), ishdan
oldin rejalashtirganlarimni va bugungi hodisalar bilan yo’g’dirilganlarini
yozaman. Endi, dadalarimiz ya’ni bobolar allaqachondan Ruhshoda va haqiqiy orli
sifatida almashinib bo’lganlar. Men hali beri o’zimning dadam bilan endi Ruhshodali,
elektronli paydlarida yashab kelmoqdaman. Asl Ruhshodalik bilan boshlagan dadamiz
menga ichimdagilardan bildirilishicha hozirgi orliliklarida ya’ni haqiqat
tarafidagi hayotlarida mening 5 sifatidagi haqiqoniy yaxshilanishli bahodagi
o’rnimga ko’tarilishga bo’lgan intilishim samarasiga yo’l qo’yib berishga
majbur bo’lib, meni bildiradigan ishlar bilan mashg’ulkilar, bu – birovlarning
uylariga borib shu dadamning o’z asboblari bilan har xil burashli (Bobur
ma’nosida) joylarida ishlovlarni bir (Bobir ma’nosida) qilib, so’ng uyda
maqtanib (Muhammad ma’nosida) turaverganliklari ma’lum va mashhur xo’sh.
Shuning uchun umrning 3 ga bo’linishiga xos tarzda mening obro’yim ham tarixan
3 ta shaxs siymosida gavdalangan. Bobir bilan shoh va shoir Boburning faqatgina
bitta harfdagi ishonchli tarzdagi usul bilan to’g’ri bo’lishiga oid xatoligi
sifatida i va u harflari sanaladiki, qolgani Bobir va Bobur ismlari bir xil va
Bobur 2-umr qismi, Bobir esa 3 eng ustunida o’zim bo’lib beraman. Bobirmirzo
ya’ni to’liq ismimning ikkinchi qismidagi mirzo bo’g’imlar jamlanmasi esa
Muhammad nomini berishini endi aytib o’tmoqchiman. Bu – ya’ni 1, 3 va 14 ga xos
o’z o’rnim bilan belgilab qo’yilgan shu Dunyodagi bahomga xos boshlanib,
i->9+14->23->21->u bersa, ham bo’g’ini Muhammamddan davom
etayotganimizga xos bo’lib o’z o’rnida turaveradi, solishtirish ham bo’g’inidan
keyingi m bilan borsaki, r->18-3->m bo’ladi. Hozircha Muhamm va mir bo’ldi.
Endi z->26+1=1->(oldingi u va i burilishi va birligi sababli) a bo’lib,
Muhamma va Mirz yasalib ulgurdi. So’ng d harfi esa o’z-o’zidan Muhammadning
o’sha paytlarda borliq ishlari bilan yurgani sababli o harfining Dunyo sifatida
bo’lishiga qadar tezligini oshirib hozirgi paytga yetib kelishi bo’latursinki,
bu – Muhammad tomonidan bizning i va u imiz haqidagi haqiqatga asos bo’ladi.
Shunchalik kuchlikiman ya’ni buncha o’tmish dovrug’im bo’laturib, shunchalik
taqibga olinganimga qarang-a. Endi, agar mening taqdir to’g’ri chizig’im mana
kerak bo’lsa Shohidning o’zi bilan ham ma’lum qilib borilaveradi, boz ustiga
kelajakda zapis te’b qaratilgan hisoblanib, Karobulos shu to’g’ri chiziqning
men bilan bo’layotgan hoziroqdagi amallarim, tanlovli ishlarim farqini sezishi
bilan shu hoziroq bilan taqdiriy kelajak orasidagi har xil paytlardan, 1-2 kun
oldindan yoki 2-28 yil davr oraliqlaridan shu zapisning bir bo’lishi lozim
bo’lgan jarayonchasi sifatida bosimga, parallellikka kirishib hoziroqqa shu
tebranishni, eniga harakatni ya’ni tanlovni to’g’ri chiziqqa yaqin olib kelib
birlashtirishga uringan harakatini, o’xshatilishini yoki magnitini qilib qo’yadi.
Mana shuning uchun Karobulosning buqali yuzi og’zining bir cheti tishini
ko’rsatib ko’tarilgan va ikkinchisi pastga ming’aygan tarzda mening ko’timga
osilgan shumshakni bildirib, dumbamning orasida ham yashirinib ketishga qodir shu
shumshaklarim mening tana simmetriyali markazim bo’yicha taqdir chizig’iga xos
jarayonlarni butun tana, avzoyu-badanimga o’tkazib va tarqatib, aylantirib va
meni qiladigan ishimga yaqinlashtirib olib kelaveradi. Shu Karobulosning ishi
bo’lgan, mana, o’z vaqtida yozishimni qarang-a shuni, zero buning o’zi ham shundan
dalolat berishidan ya’ni bosimli ishlar jarayonlar bilan to’g’ri chiziqqa
solinishi haqidagi jumlamdan avval bugungi kunga yetib kelganimiz boisidan shu
kun to’g’risidagi gap bo’lib ya’ni 44-ertangi kunga mosdalashuvni ko’rsatishini
bersaki bu shu. Men esa hali qancha qiyinchiligim bor va aytaolmay yuribman deya
har doim xavotirdaman, zero ichimdagilar meni shu bo’yicha ostin-ustun,
bosti-bosti qilib kelishadilar. Aslida men ishonib kelayotganim bu - har
gapning va jumlaning o’z soati bor degan naql bo’laqolsin. Endi, shu oxirgi
90-kun boshlanishidan beri men aslida Devonaxonaga yotqizilishim kerak edi. 30
kunlik muolajalardan, katta-katta ya’ni ko’p doru-darmonlardan so’ng 60-kuniga
qarab, yana 28-31 bo’yicha oy kunlari o’yiniga xosdalab hamki, devonaxonadan
chiqishim u joyga, devonaxonamizga 57-kuni borishim bilan hal qilindi. Mana shu
30 kunlik ya’ni bir oylik davolanishimning amaliyotini ya’ni chindan ishlarini,
dori-darmonini uyimda kuniga 3 mahal galaperedol dorisini ichishim bilan va
hozirgi shamollashim bo’lib, yana qo’shimcha 4-5 bosh og’rig’iga qarshi dorilar,
so’ng ukol dori vositasi bilan osma qo’yilishlar bilan davom ettirdim shu kecha
kunduzi. Har kun 3 ta dori ichaman kamidaki, Devonaxona shuncha dori bilan
mahallamizni davolayotganga o’xshaydi. Hamma uchun hisobot, rezervnoye
kopirovaniye ya’ni taqdirninig yengil, o’zi tuzilgan chizig’idan chiqmaslik
sharti mana shu mendagi yana bir misolda ko’rsatilganligini bilsangiz yetarli.
Zero bu uy-joylashuvlari kimga va qanday ta’sir etishi amri-mahol sanalgan. Demak,
niyat qilish to’g’ri bo’larki balki, Ibrohimning tug’ilganiga 30 kun, yoki shu
ma’nodagi bir oyni bildirish qolganida 3 tali ichadigan dorim bo’lmish Galaperedol
dori vositasidan qutulishim mumkin bo’ladi. Uydagi davolanish, bir to’g’ri
chiziqqa majburiylashuvim amallarini o’tasamki, oxiri ichimdagi Iblisoidlarning
meni devonaxonaga tiqish ishlari yuzasidan faoliyatlari o’tmay qolishi hech gap
emasmi, ha. Bir-ikki kun yuzasidan Devonaxonamizning, Ruhiy kasallanganlar
shifonamizning ichini va tashqarisini ko’rganga xos yana uyga qaytishimiz ham
mumkin, ko’pi bilan borsa shu. Endi. Mana shu Shom namoz vaqti bo’lib turganida,
tashqaridan yurib kelib, Shom ovozi tugashi bilanoq kompyuterim soatiga qarasam
18:35, so’ng yana bir ozdan so’ng vaqt berilgani boisidanmi qarasam, 36, mana
hozir 39 daqiqani ko’rsatayapti. Shu degani nima 44-kunga ayni ravishda
Iblisning 4 dan ortda qolayotgani hamda 4 ya’ni Ruhning Iblisni meni
qirchiratish uchun o’z vakolatlarini berib qo’yganligi bo’yicha endi men
Iblisning 3 idan, 33 deysizmi ya’ni 31 idan 38 igacha bo’lib, shulardan tortib
4 ga yetib keldim va hasratlarim bilan aralashmay kuzatib, o’zini og’ramini
tashlashni ham bitta amal bilan boshqaga yuklagan Ruhni barobar, me’yorda
tutish payidaman. Ruhning o’zi bo’lmasaki, mening ichimdan turib bildirib
aytartiki: - sening bilimlaring insonlar tomonda meni zo’r qildi, - deya, ammo
o’zi shu bo’yicha bilib o’zini to’g’ri yondashtirmay qo’ygan, me’yorbuzg’unchisiga
aylanganligi tayin hammaga ham. Umuman bir so’zdan rgi qismi sifatida rg bo’yicha
Ruhni hamda i bo’yicha Iblisni olib tashlasak, naza sifatida nazarga yaqin ma’noni
beruvchi men oshiq bo’lgan taraf qoladimi, ha. Shu bilan namozning ham yarmidan
birinchi navbatdagi oshig’i sifatida 3 tasi o’qildi, Din bo’yicha yuzlanib ham
aytganda mening ikkinchi vakilim sifatidagi shoh va shoir Boburmirzoning
vafotlaridan so’ng 4 yil o’tayapti degan ma’noda, mana shu 44-kunida men ham o’lib
tirilishga xos chillamdan chiqamanmi, ha. Shu vujudimning qaytaga o’zim uchun
Shohid bilan, simmetriyali kasb etilganda tanamning o’rtasidan ikki tomonida deyarli
bir xil joylashuvlar borligiga bag’shida borliqdan, hayotdan yoki kelingki Dunyo-yu
atrof-tevarakdan yaratilishiga xos yashash saboqlarining boshlanish pallalaridan
biri bu shuki. Haqiqatan ham mana shu onda, tahlilimga xos davrda bo’layotgan
shamollash va bosh-qiychuvli, so’ng oyoq og’riqli eski kasalliklardan ham
qutilishga erishib, chindan ham vujudim simmetriyali, ya’ni markaziy to’g’ri
chiziq atrofida bir xil, o’xshash bo’lishli tarzida o’zimning tarkibimni bilib,
shakllantirib tursam degani hammasi. Demak, shu safargi yozuvim kamga o’xshab
keluvdi, ammo mana shuncha ya’ni hozirgacha 3177 ta so’z yozib ulgurganimga o’zim
hayronman. Endi, shu desangiz tik oyoqda turaturib, bir xil qo’zg’almasdan
joyimda turganimda orqaga ag’anabroq boshlaymanmi deyman. Shuning uchun
shumshagim meni shu paytgacha to’g’ri, simmetrik turish va yurishga, dam
olishga qo’ymay kelganligi bo’lsa kerak shu ish-muddaosi ham. Endi, shu
Amerikalik qorabuzarlar yomon ishlashganda mening ustimizda. O’zlari Ruhshodalar
sifatidagi elektron va to’lqinsifat xonim va oyimlar bo’lishsa ham, shu qorong’u
ichimizda turib olishib o’zlarining kengashlarida mening ustimda nizo qilishib,
menga-ku buyruq berishaverib jazolashga odatlanganlar, o’zlariga ham hamla
qilishaverishganliklari bor haqiqatdir.
Comments
Post a Comment