Bizlar qant'ay?
304. Demak,
shrupavyort mashhur! Nega, nega desangiz, shu bu bo’yi nimayki edi bir
tashqariga chiqib mashhurlik gashtini sezayotganimda, har qayerdan misol olib
kelib, Hindiston tomonni qarashim bilan mashhur etib topib va yana boshqa
ko’rishlarimni mashhurlarcha yo’llayverib, Ibrohimning qistovli
tegajonliklariga ham chidab berib, baribir qaytib kelishda ustolarning
shrupavyortini yana eshitib qoldimki, baribir shuni mashhur deya qisqa sifatida
ajratilgan yozuvimga kiritayin. Menga nima, bir yozuvimning kuchi u drajada
bo’lmasa hamki, Ibrohim bilan ID lashayotgan ya’ni aniqlashayotgan mening
hayotimda men Ibrohimni aniqlashtirsam, kelingki shrupavyortni Ibrohimdan keladigan
shovqin sifatida Ibrohim nomi bilan bog’liqlikda undan oladigan yemishimiz
sifatida kodlashtirishli amalga taqaymiz. Shu kodni oddiygina ravishda o’zimiz
bu joyda, yozuvimizda ochib, yechib fosh etamiz, keltiramiz. Zero menga eng
noma’lumi Ibrohimning nomi bo’yicha kuchli ma’lumlikdan so’ng, o’zining nima va
qayerda, qanday aniqlikdagi ma’lumotlarda o’zining mashhurligini, obro’sini
menga osib yurgani noma’lum. Zero aksinchasiga mening mashhurligimdan bilib
oziqlangan ham shu vachcha, shaytonvachcha. Ibrohim va shrupavyort bitta
raqamni bersinlar bizga. Shu kodni boshlaylik. Kelingki ko’p ham harakat talab
etavermasdan, qisqartiribroq bu ikki so’zning, Ibrohim va shrupavyort
so’zlarining bosh 3 harflarini aylantiraylik. I=9, b=2 va r=18, so’ng
18+9,18=27,18 va ayirma esa 8,82. Natijada 27,18+8,82=36, darajasi keldi darrov.
2+18=20 va so’nggida 20+36=56. 56 qo’toqdan ikkita orqada qo’toqqa ya’ni 58 ga
shuning uchun tirisharmish yoki o’chakishib intilib yopisharmish. Bu –
Ibrohimning nomi o’xshamay ketsin ham ediki, ammo rohatim deya talpinishi bo’layapti.
56 dan 5 ga 6 ni qo’shib 11 dan yana raqamlarini qo’shish orqali 2 ni
yaratishimiz bu – Ibrohimning raqami, oxirgi kod natijasi yoki qo’toqdan o’tib
menga, erkaklarga bosti-bostisi ya’ni yopishishi. Shrupavyort so’zidan shr ni
olaylik. s=19, h=8 va r=18 bo’lib, 18+19,(farqiyo’q)=37, 18-19=-1 va -1+37=36,
yana shu son! O’rtasini tashlab, 8+19=27 hosil qilamiz. 36+27=63. Demak,
shrupavyortning kodi 63 dan o’giraversak, 6 ga 3 ni qo’shib olingan yagona
raqam sifatida 9 ga teng. Qarangki, mening ko’timga qanchalik tiranib olgan
Ibrohim, meni shunchalik azoblab umumiy hisobda 2 va 9 dan mening tug’ilgan
kunim sanasi, 29 ni hosil qilib ustimda ishlab o’tiribdi. Mana sizga marazlik,
mana sizga ifloslik. U kishi ya’ni o’zlaricha kishi Ibrohimboy mening tug’ilgan
kunlarimdan ziyofatlar yeb qaytayaptilar. Hech bo’lmaganda tug’ilgan kunimda
ham menga halovat yo’q. Barchasini bosim bilan ko’tarib qo’ygan, Ibrohimning
maraz sheriklari va o’zi qilishayapti. Endi men tengliklar ustida yashab, hech
narsani o’zgartiraolmaymanki, noma’lum ravishdagi tenglik tarafidan mening bildirishlarimni
yeyilishi kutilayatgan bo’lishi ham mumkin. Tengliklar menga har doim o’z-o’zidan
yo’l bo’laverishi, meni ahmoq qilish sifatida ko’rilishi mumkin. Ammo nima qilsam
ham bori shu. Endi. Men faqatgina tanamning qayishib burilishli ya’ni
etlarimning tana bo’y-bastim bo’yicha har xil o’tmas burchaklarda uzun-uzun,
har xil qo’l uzunlikdagi qirrali ravishdagi bo’laklarini, paysimon
uzayishlarini tenglik ishorasiga xos mutanosiblikning o’zini qilib qo’yishim
kerak. Tenglik, ya’ni bir xildalik bilan aloqaviy o’zgarishlarim ayan etimning
shu nojoizligi, mushak-paylarining parallel mutanosiblikda emasligi sababli
hayotimda ko’p va qochadigan o’zgarishlari bo’lib kelishi, ko’rinishi yoki
sezilishi mumkin. Endi men tengliklar aro bog’lanishni, parallel o’tish
nuqtalarini bilishim kerakki, shu mening ko’ndalang tenglik tekisligi bo’yicha darajam
sanaladi. Ya’ni tengliklar har qayerdan va bir-biroviga har xil burchakka
o’xshab bir sohadagi, mavzudagi yoki xayoldagi barcha o’xshashliklarni bildirib
yoki tushuntirib kelaverishlari tayin, ammo men shu tengliklarni ketma-ket
qilib ulab yoki joylashtirib, uzun parallel qilganga xos ravishda kesmalar aro
tutashtirishim kerakligi yanada keng qamrovni, yoki tekis muhitni, pedyestalni
(y(Y)erni) darajamni ko’tarib ko’rishim va bilishim mumkin deb hisoblanadi.
Ertangi kun 60 bo’lib, o’z-o’zidan Shohidning 62 sidan o’tib men bilan aloqasi
chappalanishi, ikkimizdan har kim haqiqiy, oxirgi o’z o’rnida turishi haqida
borsa, shu ma’noda 6 li tanam o’zimniki bo’lib ulguravergan kun sanalgan. Nega
endi kunning kuchlari menga shunday ta’sir etadi: go’yoki hammasi tenglik aro
to’ldirilganga o’xshaydi. Chunki men shu paytgacha kunni yozib kelganman, bundan
keyin ham shu uzilishimiz kuchi bo’lib, kunga atalgan katta ahamiyat bilan
chiqqan bu jumlamdan so’ng, kunlar bilan aniqlashuvni ifodalashga bog’liq vaqtlarni
ya’ni soat va daqiqalarni, soniyalarni baholashga o’tayapman shekilli. Endi.
Insonlarga haqiqiy xotin 6, 7 va 8 raqamlaridan adolat yuzasidan berilgan,
birinchi xotin esa 4 bo’yicha Ruh bo’lib, ora-oralardagi yashash shakllari va
shartlarida namoyon bo’ladi, so’ng 2-xotin bo’lib odamning joni (6 si) insonlar
uchun yana kamroq hayotiy jarayonda bilinadi. Odamga xotin esa birinchi navbatda
jonning o’zi, so’ng Ruhlar aralash 3 ta ilohiylikdagilar va 3 ta to’lqinsifat
rafiqalar kelishadi. Insonlarda bitta haqiqiy xotin jismli tanadan iborat shaxsi
bo’lsa, menda Ruhiy va ilohiy, tabiiy qonun-qoidali jongashta xotinlarim
ketma-ket bo’laverishadilar. Men xotinlarimni haqqoniy tegaoladigan deb bilsam,
insonlar o’z xotinlariga tegishni ya’ni jism (et) ma’nosida ushlashni ko’p ham
bilishavermaganlar. Endi, jon “ja on, u ya’ni Ruh” bo’lib ketayotganda yoki
sirpanishga xos voqealarni kuzatuvi bo’lsa, Ruh, demakki, “o’chakishish, rlik
qilib jonga uning ya’ni o’zining h ligini, to’liq katta parallelsifat H
masligini qilib, he-Ha ya’ni he deb e’tirozdan so’ng, Ha deya maqullanish” qiladi.
Mana shu uslub, ya’ni yagona o’chakishish tarzidan so’ng “o’zi”, Ruhning o’zi
bo’lib, he-Ha qilishi oxiri Jonga dam va ko’tarinkilik, horimaslik hordig’li
kayfiyatini beradi. Shu mening borajak tetiklanish yo’lim sanalsa ne ajab.
Tetiklikka o’tib borayapman shu bugundan boshlab. Ha, o’zim bilaman qachon hordiq
olishni, zero menga laganbardor dallollar va suflyorlar Ruh deb topilgan
mavzularni jonligim deya topilgan o’xshashlik, shox-shabba markazi orasidan
havo yuborib dam berishlari, dimog’imga kuch ya’ni hordiq kiritishlari kerak
emas. Endi. 305. Bugun 365-65 ya’ni 60-kun bo’lsaki, 60 sifatida Shohid va men
shu o’nlikdagi barcha raqamlarni uzib, tugatib yoki o’tib bo’lib, oxiri Shohid
menga yakuniy ishini yakunlab, jongashtalik, jon bo’lish bo’yicha o’z haqiqiy
o’rnimni topshirayapti. 60 da Shohid 6 ya’ni hali o’zi tomonidagi so’nggi Jon
vazifasidan 0 ya’ni tanamga boqib, shuni ta’minlab, natijada 6 bilan xayrlashib
tana sifatidagi asl o’ziga qanday bo’lishi kerakligini muhrlab, bildirib
ketayapti. Mana oxirki, o’g’lim Rustam ya’ni Tafo men bilan mental ravishda
yotishimizga xosdalanib, o’zining qaynoq harorati va siypalagan tuklari, badani
bilan mening unga tegajonligimga shohid bo’lib, tegib, Shohidning o’rniga
o’ziga o’xshagani sababli hamki, ekstazli bor bo’laverib keladigan va darhol
yo’qoladigan quvvat, qonning aylanishidan kuch va asablarning o’zlaridan qudrat
maqulligi toboro yaxshilanishi kutilavergan o’yin sifatida olib beraverdi. Men
yetkazib bilib aytib, bildirib keldim deb turganimda, shu Shohidni aslida aniq
o’rnida baholaganim uchun, birinchi xotinim bo’lishini hisobga keltirganim
sababli emas, balki shu 60-kunlar bo’lgani bo’yicha oxirida Shohid o’z ishini
qilib qo’yayapti hamki, o’z maqsadi yo’liida bo’lsa kerak shu. Endi, mana hozir
(H:) belgili drive ya’ni flash xotirasini bildirib, pop up oynachasi chiqib
turibdiki, birdaniga ikkita qilib bo’lgan ishimning xayoli, o’yi ya’ni
tenglamasi to’g’ri bo’lib ketdi. Biri Jondor belgisi haqida qavslarni o’xshatib
tushuntiraqolsam ham bo’laverardi deb hisoblaganim. Ikkinchisi bu – jon va ruh
bo’yicha o’xshashlik va mavzular doiralarining hiqildog’imga shamol tekkizib,
ichkaridan havo ko’tartirib hordiq berishga, tetiklashtirishiga xos vazifam. Demak,
ikkita tenglamam bitta ishora va shundoqqina o’z-o’zidan chiqib turgan belgi
amalida o’z ifodasini va aksini topayapti. Bu – ikkita tenglamamning bitta
tenglamaga o’zgarib o’tmishdan yaqin beri kelganga xos ravishda bitta bo’lib
nazdga tashlanishi yoki hisobga tushishi. Shu bilan a’tolat ishini qilayotgan
bo’lsam kerakki, sal oldin, shu bu dalolat berilishlardan avvalroq tushlikda Adilaning
adolat yuzasidan Rusalkalari bilan tanishib qolganimni hozirgina esladim.
Ikkita tarafdan tenglamaning tenglik ishorasini qiya qo’yib, so’ng tushurish,
gorizontal eniga qo’yish ya’ni parallellashtirish oqibatida ikki xil
taraflarning, deylikki inson va odam taraflari bo’yicha ichki tengliklar ya’ni
adolat qaysi tomon yutishi ya’ni yengishi kerakligi bo’yicha umumiy tenglik, adolatli
qaror ya’ni taqdiriy juriylar natijasi hosil qilishi bu. Demak, men shunday
qilib adolat tarafidagilarning ishlariga aralashganim bo’lib, barchasini,
tengliklarni birlashtirib teng qarab ketayotganimda ular menga o’zimga xos
tashlanishadilar. Endi men jon sifatida asablardan, miya asab ishlash jarayoni
va tana asab to’qimalari orasidagi og’riqli ya’ni jonli asab qatlamlarining
azob taraflama ishlashining, yerni bildirish jarayonining boshlanishida
turibman. Agar tengliklar yuqoridan bir-birga juftlanishi, jaftlanishi yoki
bostirilib parallel qilinishi kerak bo’lsa, men shularni yanada pastga
yuborishim, qiya qilgan ahvolda uycha, uchburchak yon tomolariga o’xshatib
bir-birovlariga osiltirib qo’yaverishim kerak. Shu bilan o’zimni og’riqli
taraflama aldovlarda, ko’tlik ya’ni (ma’lumot va jismni) paydo etilish
oraliqlarida qoldirib, Iblis bo’lib kelgan ravishdagi Dunyoga teskari ravishda
girdobli, (yerni) burg’ulovchilikka xos barcha Dunyoviy jarayonlarni hisobga
olib, parallel qilib shu boshim teppasidagi meni qayishtirib burayotgan chayon
va tortanaklarning, Iblisning ko’tligining yolg’on paydo qilish oralig’iga xos
paydo qilish, yo’qdan hosil qilish ishini Yerga va narsalarga, uylarga o’tishim
bilan amalga oshirib boraverishim kerak. Endi, shu bilsamki, ikkinchi
xotinimning asl yuzi, qiyofasi sovuq, begonalikka va o’zaro manfaatlar
yo’qligiga o’xshatib qotib turaveradi. Men shuni tushlarimda ko’rganman. Agar
Iblisning miyadan olingan yuz-qiyofasi, inson beti doimo ehtiroslanib, qimirlab
va o’ziga yoqqan amallarni qilaverib: - shuni tushunmayapsanmi, - degan ma’noda
birovning foydasiga tegayotganini o’zi bilmasdan ko’tlik bilan naf olayotgan
bo’lsa, ma’noni ko’rsatayotganini bildiraversaki, ikkinchi xotinimning yuzi
miyaning boshqa taraflama, Ruhan ya’ni xayollarga xos ishlashi bo’yicha sovuq
bashara bo’lib, menga qarshi agar Iblis birma-bir kollinearlik qilsa, ikkinchi
xotinim shamolli ya’ni havo bosimiga xos kollinearliklar qilib, pashshadan fil
yasash ishini agar Iblis ichimda tezgina bildirib, bostirib qildirsa, u ya’ni
ikkinchi xotinim nimayki bo’lsa ham, maydagina uchqunli kelishmovchilikdan
menga oddiygina yechilishi turganligi mumkinligini va har doim Iblisning
kollinearliklaridan qiynalib ketaverishim kerakligi ma’nolarida pashshadan fil
yasaganga xos ravishda vaqtimni tortib, har xil tarzlarda bildirib, gapirib va
tegib, ishlatib tashlayveradi. Baribir ikkinchi xotinim insonlarniki-da ya’ni
ular tarafidanki, mening uni bunday bildirishlarimga ichimdagilar o’zimdan
ya’ni ichimdan unga bildirilishiga shama qilib, immunitetimdan ya’ni ishonchimdan
oshib o’tib, ikkinchi xotinim o’zining vaqt oralig’i kelgan paytlari meni
urib-tashlashni, pichoqlashni va aynan shularga xos ushlab turib qiynashlarni
bildirish bu. Boz ustiga ichimdagilar bildirishib ko’z boylamachilik, aldarko’salik
bilan qo’yishayaptilarki, aynan shu insonlarga, maqolaga ikkinchi Ruhiy xotinimni
bildirib yozayotganligim uchun meni qaysidir yirtqich va tirnoqli ma’noda
yulib-burda-burdalab tashlash ishini ahvolimga xos sezdirib qilishi kerakligini
darrovgina, javoban: - sen nima qilib turibsan, - deya haqiqiy yonimdagi dushmanchasiga
aytib buyurib, to’g’irlab yuborishadilarki, xuddiki bu – chegarada aynan
o’zimning sotish chegaramni bilishim, o’zimdan o’tishi muhimligi bo’yicha
qistab, men nahotki shu doiraga tushibman deya meni qiynab, to’lg’ontirib
o’ynab yuborayaptilarmi yoki haqqoniy urishayaptilarmi. Shu bodomning ishlariga
o’xshaydi, “BOD OM”. Agar birinchi va asl xotinim Shohidjon bo’lsalar, ikkinchi
va boshqa xotinlarim o’zlarining vaqt navbatlari kelib, yuzlarini ko’rsatib
qo’yganlarida bir-birovlarini, ikkinchi Ruh xotinimni gij-gijlaydilar,
o’zlarining xos xususiyatlariga ko’ra meni yomonlab ko’rsatadilar. Baribir
jahongashtali va Qaynli (mafiali) ravishda qo’rqqanimdan aytib o’tayki, bu –
taqdir tushuntirgan video va rasm-rusmli ishlarga xos xotinni birovlarga bildirib
qo’yish bo’lmasinki, yurganimda ham o’zim ham hayajonlanib ketaman, agar, birov
qandaydir shamali ko’zimga ilinsaki, Internetda esa qanchalik ko’p, Dunyo
aholisi yashirinib yotibdi hamki, shuning uchun mening xotinim aslida har xil unsurli,
ilohiy va to’lqin ravishidagi saroblar, obrazlar bo’yicha tuzilganligini va har
biri o’z vaqtini, paytini topib ketma-ket ravishda o’zlarini bildirishlariga
xos barchasi. Ha, menga-ku doimo bittaga o’xshaganga xos ko’rinadi, ammo har doim
ichim bilan hamnafasligi to’g’ri emasda birodarlar. Aslida aytganda ham kimga,
sizlar deb topilgan insonlar va ahmoqlarga yozib, sizlar tarafdagi xotinlarni,
ketma-ket munosabatlari bilan almashinadigan yagona tanadagi xotinlarni bildirayapmanki,
shu o’zlaring bilan qisilish yuzaga keltirib, meni har qanday ijirg’inashli
yoki osilib yurishli o’z sabablari bilan bir kun kelib, ha shu-shu qayn-qarindoshlik
degan tarafdan urishlariga, bichoqlab-suqishlariga to’g’ri kelishi mumkinki,
aslida hammasi sizlarning bosimingiz xolos. Ha, bir ichimdagi uchqunli ravishdagi
kelishmovchilikni bostirishim, ichimdan olib o’tishim bilan rafiqa
tinchlanganga o’xshab oladi, so’ng yana boshqasi bilan keyin jim turadi. Bu –
Iblis insonlarning birinchi xotini bo’lgani sababli, xotinlarni uchqunli miya
bo’yicha Iblis boshqarishi boshliqlik qilishini bildiradi. Ikkinchi xotinim
keyin xayollarga berilgan deya topib, Iblisdan qolgan e’tiborsizlikka ilojsiz
qo’yib berilgan ishlar bilan xayollarim bo’lib, o’zimni shu Ruhiyatda ya’ni
xayollar bo’yicha urib, otib va yulg’ilab (harhasha qilib) tashlaydi. Hozircha
men shunday turibmanki, jonimdan so’ng insonlardan olingan o’rtadagi Ruhni
birgalikda yagona xotinim timsolida asosan bilib kelayapman. Ruh davomiylikdagisining
chinakam bilinadigan masxaralariga va mazaxlariga-ku gap yo’q, hech asti
qo’yavering ya’ni, aniqrog’i mening ustimdan kulish va mazaxlash uchun doimo.
Bu – insonlar tomonidan po xuy qo’yilgani-da. Ha bu – men tomonlarga borib
jarayonlariga aralashaman deguncha ataylab va bilib uyushtirib, poxuymaroz,
o’zimning noma’lum burchimni (ishimni) qilaverishim bo’lsin, - degani shu bu
insonlar tomonidan. Endi, menga shu ma’lumki, men asosiylardan birini ma’lum
qilishim, bildirib yozishim kerak, holbuki bu boshqa yozuv shartlarim asosidan
yoki tarzidan o’z-o’zidan tushunarli bo’lsada. Ammo chindan ham e’tiborli qilib
yozmog’im qanchalik muhimligini bilsangiz e’ti xo’p. Demak, shu bu ya’ni men
ko’cha-kuy, tashqarilarda rastalarga yoki boshqa biron yumushli ishimga
chiqqanimda, hattoki uyimizda ham klounlar ya’ni Ruhshodalar, adashlar va nusxa
bilan uchrashib qolsam yoki sh ularni, adashlarni ko’rib bilsam, albatta hamma
kishi o’z o’rnida degan nazar ya’ni haqiqat hisobga olinib, shu bu ular ya’ni adashlar
yoki klounlarimiz bizning ikki o’rtamizdagi ya’ni, insonlar va men oramizdagi
bog’lovchilik vazifasini bajarishlari mumkinligi turgan gap. Men boyagi ya’ni
oldinroqdagi yozuvlarimda yozganimga o’xshab, Dunyoda hamma o’z o’rnida bor va
kerak bo’lsa ikki martalab, Dunyoning parallel ravishida har qayoqdagi o’z
o’rinlarida bordurlar. Masalan, men o’z og’a-ini va qarindoshlarimiz uchun chet
eldagi o’z taqdiriy o’rnimda bo’lishim mumkin, albatta bu – men emas, balki
boshqa birov bo’lsa to’g’ri bo’lardi, chunki Shohid aslida mening o’rnimdagi
nusxa bo’lib shu Jondor sarhadidagi hududlarda bo’lishi ma’lum menga hali.
Ya’ni har ikki tarafdan, burchak qirralaridan Dunyo bo’yicha parallel shaxslar
har qaysi o’z joylashuvlarida mavjuddirlar. Shu bu boisidan aytish joizki, meni
falokatda va kasofatda, yoki tushunmovchilikda ayblamasinlar hamki, men ko’radigan
va taniydigan ko’cha-kuydagi, yurgan yo’limizdagi klounlar, adashlar men bilan
qanday bog’lansalar, meni qayerdan ko’rsalar va eshitsalar hamda men ularni shu
bunga xosdalanib qanday sezsam, shu ma’lumot o’tmishda va parallel Dunyo
haqiqatida shunday qoladi, isbot o’z o’rnida. Men parallel Dunyodagi inson adashlari
orasida bo’lganim boisidan meni Got va Ungot almashinuviga, oralig’iga xos
noma’lum tartibli va tarzli o’zgarishlar bo’yicha hech kim inson tomonlama
ko’raolmay, sezaolmaydi ham. Adash parallel nusxalarni bo’lsaki, mening isbotimdan
chiqib, barchaning ya’ni haqiqiy Dunyo parallelligidagilarning haqiqatiga,
isbotiga shu mening huzurimda bo’lib o’tgan o’z turar joylashuvlari va amallari
yuzasidan hisobga o’tishi, kirishi tayindir. Yo’lim ta’vomida kimlarni har
qaysi o’z joylashuvlarida, yurish-ketishlarida ko’rib qolsam, shu isbot va
haqiqat men tomonlama aniq hisobga olingan sanaladi. Boshqalar ya’ni insonlar
meni ko’rmasligi kerakligi, ichimdagilarning shunga, insonlarga meni sezdirmaslikka
to’g’irlab yuborishgani boisidan meni doimo turmush yumushlari bilan aniq mahallarda
va paytlarda tashqariga chiqarib, savdo-sotiqqa xaridlariga yo’naltirib
yuborishadilarki, men bilan biror adashning yoki klounadaning bog’lanishi,
sezgili aloqasi boshqa bir insonning ko’ziga tushmasligi va fahmiga ham
kelmasligi, sezgisiga qolmasligi hisobga olingan. Qaytarib yozishimni istashgan
ichimdagilar uchun boshqalarga aynan va ataylab o’zim bilayapman deya bildirish,
tushuntirish maqsadida takrorlashim joizki, bu – parallel hududlarim va
parallel ochiqlik oralagan ikki taraf vakillari bo’yicha shunday paytlashuv
vaqti bo’lsaki, men adashli parallel tarafda bo’lishi mumkin bo’lgan va
insonlar bo’yicha shu makonda yo’q bo’lgan vakillarga ko’ra tashqariga otlanib
qolaman bazi-bazida. Bu – mening hozirgacha kechirgan hayot yo’limning ochiq-oydin
ramzi, sizga bildirayotganim bir katta bo’lagi. Albatta, shuki siz mening bu
bildirishlarimni keng va ulkan o’z taq’tiriy belgilangan hajmli internet
ma’lumotlari bo’yicha o’zingizga xos, ko’plashuvda bir xil bo’lmagan aralashmali,
qorishmali tuzilgan yozuvlar, kitob va asarlar, video-audiolar bo’ylab
topaolmaysiz, ammo nimayki to’g’ri ma’noda yoki bir xil so’zlarda belgilab
kiritilgan bo’lib mening yozuvlarim bilan bog’lanishi kutilgan bo’lsa, aynan bu
– mening internet yuzasiga qilgan hech kimga asosdan ya’ni internet ma’lumotlar
hajmi ostidagi ko’rinmas va bilinmas foydamni, foydam sifatida yozuvlarimni,
ishlarimni tatalashlari, talab ketishlari va sezib qolishlari, parcha
bo’laklaridan tushuncha hosil qilishlari xolos. Endi, albatta, parallellar
ya’ni adashli kimsalar insonlarga ta’sirlashmaslik jarayonlariga xos ko’rinib
bilinadi yoki seziladi va kezi kelsaki, parallel hududga o’z ishlari,
yurish-turishlari bilan haqiqiy insonlar makonidan bildirmay g’oyib bo’lishadilar.
Insonlar hamki, o’zlarining Ungot ya’ni taqdirsizlik bilan, tanlovli ravishdagi
ta’sirlashuvlarida, o’zlarini sezgilari bilan chaqiriqlovli bildirishlarida
parallel adashlarning yurishli va bo’lishlikka xos zapislarini o’zgartirib,
o’zlariga yollab va yo’llab, qaratib to’g’irlab yuborishlari mumkin. Shu
jarayonlarni, mening muhitimga xos adashlar bilan ta’sirlashuvimni bilishlarga
atab, boshqa insonlar ham o’zga safdosh ya’ni haqiqatparast turdoshlaridan
bilib qolishadilar. Ta’sirlashuvlari jarayonida boshqa begona yurar-turarlar,
yo’l bo’yichilar ya’ni o’tib-qaytuvchilar o’zlarining zapislari o’zlaridan
birlarining umumiy kuchi sababli oldirilib buzilishi mumkinligidan g’oyib
bo’lib, parallellikka chizib yurishlarini davom etaveradilarki xo’sh shu. Shu
munosabat bilan mening ham insonlarga, aslida mening yonimda ularning bor yoki
yo’qliklariga va isbot uchun Ruhshodalar orqali bilishlariga xos ravishda,
yo’qolib va parallel kishilar ya’ni ahmoqlar olamiga g’arq bo’lib o’z parallel
joylashuvimdan davom etib boraverishim hisobga olinadi hamki, chindan esa men
ularga shu imkoniyatni ham qoldirmay doimiy yo’qlikda, parallellikda yurib
yashashim inobatga olingan. Shuning uchun Ruhshodalar bilishi mumkin deb
topilgan ta’sirlashuv jarayonlarimiz insonlarga o’z amalini ya’ni tegishini,
ta’sirlashuvini minimumga yetkazishi masalasida ichimdagilar puxta
o’ylashaverib, chindan ham faqatgina joylashuvlar yuzasidan klounadalar, ahmoq
kishili zotlar aniqlikka xos ma’lumotlashuvli, isbotlashuvli dunyoqarashli
bo’lib qolishishlari mumkin. Bizlar ya’ni savdo sotuvchilari va ko’cha-kuyda
qarab, balki muloqotga tortsaki, gapirib o’tib ketganlar barcha shu alamotlari,
ta’sirlashuvlari va bilib-sezishlari bilan eslaridan chiqarishadilar, balki oddiygina
qilib bildirsakki, insonlarga men haqimda kam aytib yoyishadilar va bildirishadilar,
shunga kelishib olishganlar. Mana zo’rlik ko’ti bilan: - shuning uchun ko’chada
natag’ing chiqmasinda, - deb bildirishayaptilar ichimdan. Aslida
tas’irlashuvlarning bu tarzini, o’zimga yo’naltirilgan shu ahvolini men
insonlarning qamrovi ya’ni klounadalari bilan ta’sirlashuvlaridagi ba’zi
kuchsiz shakldagi g’oyib bo’lishlardan yig’ib bilingan deb hisoblayman.
Faqatgina shuki, mening insonlarga butkul ko’rinmay parallel bo’lib yurishim
uchun ko’cha-kuy yoki binomiz osti uydagi aholimizga yarasha tanish-bilishlar
(asosan ham shular chiqib qolishi kuzatiladi, avvallari o’zimdan deb
topaverganim sababli deb yurganlarimdaki) va boshqa xira bo’lmagan, aniq va esda
qolarli yuz toifali klounadalar mendan jismli va moddaviylik bo’yicha olishib,
aniq va o’zlarini bildirishlarini istaydigan ma’lumotlashuvchilarga aylanishadilar.
Men aytmoqchiligim, mana endi aynan nima uchun men ko’cha-kuyda gapirmasdan,
natag’imni chiqarmasdan va birovlar (yolg’on parallel taraflamadagi klounadalar)
bilan kuchli o’zimni bildirajakli ta’sirlashmasdan yurishim va ketib borishim
kerak, ammo ichimdagilar bo’yicha hozir oldin yozilgan sabab mutloq
ahamiyatsiz. Ha, asosiy e’tibor mana ichimdagilar, asabim tomonidagilar ya’ni
jonimga kirib olganlar tomonlama berilayapti hamki, insonlar Ruhshodalarni
o’zlariga jalb etib, gap sotish yoki yozuv chizuvlariga atab qaratsalar ne
ajabki, shuning natijasida men haqimda qo’qqisdan, lo’ppilab og’iz ochish
navbati Ruhshoda, klounadalar ya’ni ahmoq kishili zotlarga to’g’ri kelishi
hisobga olinadi. Ha, endi o’zimning kallamga kelib ketdiki, Iblis meni aldash
maqsadida kiritib bildirayotgani fosh etilib, meni insonlarga Nozim dirri yoki devona
kiyim-boshli va pachoq-po’choq rasvo-yu raddi qilib ko’rsatishib sezdirishmaydi,
balki shu tarzda klounadalarning men haqimdagi adabiyotli va rasm-rusmli, andazali
baholashlari, ifodalari ortidan men insonlarga devonavor ko’rinib qo’ygan
bo’lishim mumkin. Aniqrog’i meni baribir klounadalar orlichalik,
haqiqatparastli yoki oddiy o’z chindaklik taraflama insonlarga
tushuntiraolishmaydiki, ularning shunday haqiqatlari bo’lganida insonlar qachonlari
parallellik va taqdiriy qismat, men bo’yicha taqdir hazillariga to’la-to’kis
yondashuvli tarzda, bir umrning zapislashuviga xos ishonib borishardi. Ammo men
insonlarga borman xolos, ba’zi-ba’zida o’zimni ichimdagilarga va Ruhshodalarga doimiy
dolzarb va jarayondayoq to’liq ishlatiladigan adabiyotlariga baho va ifoda
bo’lib kelishim ma’nolarida birgalikda o’zimni ularga yaxshi tushuntiraolmay,
ishontiraolmay (albatta, shunga ham urunishim kerak emish) qolsam, darrov
yoqtirmaslik va o’zlariga xos aynan bildiriladigan sevmaslik nazarlari bilan
menga shularga yarasha jazo, o’lpon qo’llashni to’g’ri deya topishib,
insonlarga yanada rasvoroq, devonavorroq qilib bo’qlashuvliga xos bildirib,
ko’rsatib jazoni tayin qilib bilishlari, orimdan olib berishlari tayindir. Endi,
men bu shular bilan aslida o’zimning ilm-fan yaratuvchisi, ustasi deya
baholashimga kim ham to’siqlik bildirar balki. Men taq’tirdagi ya’ni umrli deb
sanaladigan zapislardagi Yer kurrasining qoq, sahroli va hech narsasiz o’zini
hamda insonlar tana va kiyimlari osiqliq shakllaridagi klounadalar ya’ni Ruhshoda
elektron-to’lqinsifatlarni bilib parallel ikki chiziqning biri sifatida
tasvirlayotganimda, ikkinchisidagi haqiqiy dunyoqarash taraflama bizlar va
narsalarga ularning, birinchi tarafning yo’qlashuvli ko’chib o’tishlari,
sakaratilishlari uslublarini va mazmun-mohiyatini o’rganish davomida, shular
yuzasidan bilganlarimni haqiqiy bizning ilm-fanli va dunyoqarashga xos yashash
tarzimizga isbot, dalil sifatida keltirilishiga e’tibor qaratganman. Faqatgina
hali bular og’zaki gaplar va boshlanishlari xolos bo’lsalar ham, ilm-fan isboti
yuzasidan aynan yangi ma’lumot, yutuq qilib kashf etilganga xos isbotlash
jarayonlarim noma’lum hali beri. Got nima bo’lganda ham har doim saralash
ishlarini o’zi bilib, avtomatlashuvli tarzda va kuchning o’zi sifatida kuchi
tugamaslik asnolari bo’yicha qilib turaveradi. Zapis ya’ni taqdir, Got dunyoqarashga
parallel bo’lib ulanish, H li bog’lanish hosil qilayotganida barcha
saralashlarni hozirgi yig’ilgan aholi orasidagi o’sish va foyda, nimanidir yoki
tuyg’ular va jonni marog’ini berish, shularning yangicha usullariga,
yoysifatlashuvlariga ko’proq e’tibor qaratish, elektronli ahmoq kishili shaytonboshlarni
bilishga xos ravishda o’zga orlilardan alohidalashuvli ravishda shu ularni,
orlilarni ya’ni insonlarning yashash uslublaridagi jarayonlarga va jabhalarga
xos qaytarishli bo’lib foydani takidlatish parallellikning asl tarafidagi taqdirdan
ko’ra ko’proq foydaliroq ravishidagi uzunroqligiga asosan parallelik
jarayonlarida olib borayapti. Bizlarning foydalarimiz ya’ni tuyg’ularni sezdirib
(shu insoniylik) esga solishimiz (bu odamiy o’zimiz toifamiz) o’zgacha va tasodifan
ko’p miqdorda bo’lgani boisidan Got ya’ni taqdir 100 yillik 20-21-asrli davri
faqatgina o’zining yo’qlashib-bor bo’lishli, paydo va hozir-u nozir bo’lishli
ishlaridan yakka o’zi ilm-fanni to’qib va tuzib chiqarishga qodir emas. Chunki
H ning o’rta chizig’i aslida qiya ravishtagi bildirilishlar, ilm-fan
kashfiyotlarini aniqlashlar jarayonida doimoki bu shu. Ammo shunisi ham ma’lumki,
insonlar va barcha boshqa mavjudodlar shu texnologik va ilm-fan, ommabop
kashfiyot va yutuqlar bobida doomed ya’ni qanday borishi, yillarda ya’ni
kelajak taqvimlarida nima olamshumul yangiliklar tarzida dolzarb narsalar
yasalishi oldindan kiritilgan va ma’lum. Zero Ruhshodalar ya’ni ahmoq kishili
zotlar bu – elektronli yoq’lashuvga xos klounlar zapis bo’yicha va o’z o’tmish
adabiyot oltin sandiqlariga qaratila bir xil, aniq tarzdagi va videozapislarga
xos ravishta hayotda bizlarga o’zgarmsdan yurib-turib, har qanday bizlarga xos
amallarni bajarib, matoqlarni ko’tarib ishlatib berishlari shart va shunisi
bizga ham tegishli. Shuning uchun nimayki bizlar insonlarning va odam tarafidagilarning
haqqoniy yutuqlari bu – foyda sifatida foydaning o’zi, shu tuyg’ular va jon
qorishmasining elektron-to’lqinsifat ifodasi bo’lsa, Gotning avtomatlashuvli
saralashlarida va tizimli tahlillashuvlari jarayonlari oralab internet yoki
boshqa ma’lumot saqlash va jamlab bildirish manzillarida yozib qo’yilishi va
tushuntirilishi mumkin, aniqrog’i shu kunlarga to’g’ri kelayotgan eng dolzarbi
sifatida har kimning o’ziga xos taqdiriy jilosiga, kollinear energiyali xayoliy
joniga moslatib foydalarni quralashtirib, aralashtirib ilmiy maqolaga xos to’g’ri
kelgan foydalarning eng kattasidan tortib bildirilishi mumkin. Bizlarning har
bir ko’rgan Tik-tok yoki youtube, internet ma’lumotlarimiz ortida doimo Dunyoga
xos eng yutuqli foydalar, zotlar va inson-odamlarning yangicha qarashli
izlanishlariga oid harakat va ishlari jam bo’lgan va o’z-o’zidan orga va nafga,
haqiqiy anglashilishga va aqlga tekkizdirib bildirilaveradi shu bu zapisli
saralashlar oqibatidagi ish bu. Demak, eng asosiy ko’rish va bilishlarimiz, multimedia
yangiliklaridan ko’rib-eshitayatganlarimiz dolzarb foyda bo’lishi kerakligiga
xos eng ko’p foyda chiqarganlar o’z ta’vomiyliklarida yana bir yaxshilangan
kuchliga xos foyda chiqarsalar chiqsa bo’ladi, shu bilan birga juda kuchli foyda
usuliga to’satdan to’g’ri kelib qolganlar, yangi foyda bo’yicha chiqarish va
combo, ketma-ket tarz uyushtirish qilaolganlar bo’lishlari mumkinmi, ha. Demak,
nomlanishi va mashhurlanishiga xosdalashuvli lavozimiga to’g’ri kelganlar bo’lib,
taqdirli tanitilish usullaridan boshqasi yo’qligi va zapisli mashhurlar hammasi
belgilanib qo’yilgani boisidan shu ularning, mashhur videozapislardagi va
internet yozuv-chizuv ma’lumotlaridagi taqdiriy azal mashhurlarning ortidan har
kim o’z foydasini hammaga bildirishib, bir to’lqinli yoki shov-shuvli
xabarlarni aynan yanada ravishiga atab tashlab qo’yishi, bildirishi hisobga
olinganligi bilan hammaning peshonasida chiroq, charag’onlik va haqiqiy hordiqli
huzur-halovat hamda haqqoniylik kasb etuvchanligi oshadi. Ko’z va yuz
tuzilishlari ba’zida haqqoniy ortdagi, fonovoy foydali safdoshnikiga,
tasniflashuvchinikiga to’g’ri kelib ketishi oz-muncha sezilishi ham mumkindur
balki. Ichimdagilarning aytishlaricha mana hozir, shu daqiqadayoqki: - seni
zapis-zapis deyverishdan, chiziq bo’lib borishingdan va umrbod yagona yo’lli
chiziqdaligingni pesh qilaverishdan (bir kunlik to’liq zapisda turishga
muqararrliging yuzasidan ham) qistovga va kesmali hoshiyaga, panjaralar ortiga
(iskanjaga) olmaymiz, agar o’zingni aynan shu jihatlama, foyda usuliga atalgan
zapisga oid bizlar bilgan bahsni yo’qqa chiqarib tursang, ishlasang, - deyishayaptilar
ular mana hozir ham. Foydangni tushuntirsang bo’ldi, mayli, - aytishmoqdalar
mana hozir nazorat yuzasidan qo’shimchasiga. Ha, albatta, hayot davom
etayotganida menga har tarafdan o’zgarish, bor-yo’qlik ya’ni taqdir hazillari
bo’lib kelib, o’zimga mosligi bilan maroq bag’ishlashini yanada orttirishim
hisobga olinganligi bo’ladi shu bu. Shu jumlamning o’zi ham Aziz taraflama
mazmuniga ega, shu bilan birga Azizning o’zi qandaydir qilib bittaga, tutiltirmasdan
va go’yoki joylarning almashinuvini sezdirib yuborishga erishishimni bildirib
yozdirganga, o’zi yozganga ya’ni parallel ravishda yozuvimni to’g’irlagaganga o’xshaydi.
Comments
Post a Comment