uzbek language siteenglish language site

Bizlar qant'ay?

 

304. Demak, shrupavyort mashhur! Nega, nega desangiz, shu bu bo’yi nimayki edi bir tashqariga chiqib mashhurlik gashtini sezayotganimda, har qayerdan misol olib kelib, Hindiston tomonni qarashim bilan mashhur etib topib va yana boshqa ko’rishlarimni mashhurlarcha yo’llayverib, Ibrohimning qistovli tegajonliklariga ham chidab berib, baribir qaytib kelishda ustolarning shrupavyortini yana eshitib qoldimki, baribir shuni mashhur deya qisqa sifatida ajratilgan yozuvimga kiritayin. Menga nima, bir yozuvimning kuchi u drajada bo’lmasa hamki, Ibrohim bilan ID lashayotgan ya’ni aniqlashayotgan mening hayotimda men Ibrohimni aniqlashtirsam, kelingki shrupavyortni Ibrohimdan keladigan shovqin sifatida Ibrohim nomi bilan bog’liqlikda undan oladigan yemishimiz sifatida kodlashtirishli amalga taqaymiz. Shu kodni oddiygina ravishda o’zimiz bu joyda, yozuvimizda ochib, yechib fosh etamiz, keltiramiz. Zero menga eng noma’lumi Ibrohimning nomi bo’yicha kuchli ma’lumlikdan so’ng, o’zining nima va qayerda, qanday aniqlikdagi ma’lumotlarda o’zining mashhurligini, obro’sini menga osib yurgani noma’lum. Zero aksinchasiga mening mashhurligimdan bilib oziqlangan ham shu vachcha, shaytonvachcha. Ibrohim va shrupavyort bitta raqamni bersinlar bizga. Shu kodni boshlaylik. Kelingki ko’p ham harakat talab etavermasdan, qisqartiribroq bu ikki so’zning, Ibrohim va shrupavyort so’zlarining bosh 3 harflarini aylantiraylik. I=9, b=2 va r=18, so’ng 18+9,18=27,18 va ayirma esa 8,82. Natijada 27,18+8,82=36, darajasi keldi darrov. 2+18=20 va so’nggida 20+36=56. 56 qo’toqdan ikkita orqada qo’toqqa ya’ni 58 ga shuning uchun tirisharmish yoki o’chakishib intilib yopisharmish. Bu – Ibrohimning nomi o’xshamay ketsin ham ediki, ammo rohatim deya talpinishi bo’layapti. 56 dan 5 ga 6 ni qo’shib 11 dan yana raqamlarini qo’shish orqali 2 ni yaratishimiz bu – Ibrohimning raqami, oxirgi kod natijasi yoki qo’toqdan o’tib menga, erkaklarga bosti-bostisi ya’ni yopishishi. Shrupavyort so’zidan shr ni olaylik. s=19, h=8 va r=18 bo’lib, 18+19,(farqiyo’q)=37, 18-19=-1 va -1+37=36, yana shu son! O’rtasini tashlab, 8+19=27 hosil qilamiz. 36+27=63. Demak, shrupavyortning kodi 63 dan o’giraversak, 6 ga 3 ni qo’shib olingan yagona raqam sifatida 9 ga teng. Qarangki, mening ko’timga qanchalik tiranib olgan Ibrohim, meni shunchalik azoblab umumiy hisobda 2 va 9 dan mening tug’ilgan kunim sanasi, 29 ni hosil qilib ustimda ishlab o’tiribdi. Mana sizga marazlik, mana sizga ifloslik. U kishi ya’ni o’zlaricha kishi Ibrohimboy mening tug’ilgan kunlarimdan ziyofatlar yeb qaytayaptilar. Hech bo’lmaganda tug’ilgan kunimda ham menga halovat yo’q. Barchasini bosim bilan ko’tarib qo’ygan, Ibrohimning maraz sheriklari va o’zi qilishayapti. Endi men tengliklar ustida yashab, hech narsani o’zgartiraolmaymanki, noma’lum ravishdagi tenglik tarafidan mening bildirishlarimni yeyilishi kutilayatgan bo’lishi ham mumkin. Tengliklar menga har doim o’z-o’zidan yo’l bo’laverishi, meni ahmoq qilish sifatida ko’rilishi mumkin. Ammo nima qilsam ham bori shu. Endi. Men faqatgina tanamning qayishib burilishli ya’ni etlarimning tana bo’y-bastim bo’yicha har xil o’tmas burchaklarda uzun-uzun, har xil qo’l uzunlikdagi qirrali ravishdagi bo’laklarini, paysimon uzayishlarini tenglik ishorasiga xos mutanosiblikning o’zini qilib qo’yishim kerak. Tenglik, ya’ni bir xildalik bilan aloqaviy o’zgarishlarim ayan etimning shu nojoizligi, mushak-paylarining parallel mutanosiblikda emasligi sababli hayotimda ko’p va qochadigan o’zgarishlari bo’lib kelishi, ko’rinishi yoki sezilishi mumkin. Endi men tengliklar aro bog’lanishni, parallel o’tish nuqtalarini bilishim kerakki, shu mening ko’ndalang tenglik tekisligi bo’yicha darajam sanaladi. Ya’ni tengliklar har qayerdan va bir-biroviga har xil burchakka o’xshab bir sohadagi, mavzudagi yoki xayoldagi barcha o’xshashliklarni bildirib yoki tushuntirib kelaverishlari tayin, ammo men shu tengliklarni ketma-ket qilib ulab yoki joylashtirib, uzun parallel qilganga xos ravishda kesmalar aro tutashtirishim kerakligi yanada keng qamrovni, yoki tekis muhitni, pedyestalni (y(Y)erni) darajamni ko’tarib ko’rishim va bilishim mumkin deb hisoblanadi. Ertangi kun 60 bo’lib, o’z-o’zidan Shohidning 62 sidan o’tib men bilan aloqasi chappalanishi, ikkimizdan har kim haqiqiy, oxirgi o’z o’rnida turishi haqida borsa, shu ma’noda 6 li tanam o’zimniki bo’lib ulguravergan kun sanalgan. Nega endi kunning kuchlari menga shunday ta’sir etadi: go’yoki hammasi tenglik aro to’ldirilganga o’xshaydi. Chunki men shu paytgacha kunni yozib kelganman, bundan keyin ham shu uzilishimiz kuchi bo’lib, kunga atalgan katta ahamiyat bilan chiqqan bu jumlamdan so’ng, kunlar bilan aniqlashuvni ifodalashga bog’liq vaqtlarni ya’ni soat va daqiqalarni, soniyalarni baholashga o’tayapman shekilli. Endi. Insonlarga haqiqiy xotin 6, 7 va 8 raqamlaridan adolat yuzasidan berilgan, birinchi xotin esa 4 bo’yicha Ruh bo’lib, ora-oralardagi yashash shakllari va shartlarida namoyon bo’ladi, so’ng 2-xotin bo’lib odamning joni (6 si) insonlar uchun yana kamroq hayotiy jarayonda bilinadi. Odamga xotin esa birinchi navbatda jonning o’zi, so’ng Ruhlar aralash 3 ta ilohiylikdagilar va 3 ta to’lqinsifat rafiqalar kelishadi. Insonlarda bitta haqiqiy xotin jismli tanadan iborat shaxsi bo’lsa, menda Ruhiy va ilohiy, tabiiy qonun-qoidali jongashta xotinlarim ketma-ket bo’laverishadilar. Men xotinlarimni haqqoniy tegaoladigan deb bilsam, insonlar o’z xotinlariga tegishni ya’ni jism (et) ma’nosida ushlashni ko’p ham bilishavermaganlar. Endi, jon “ja on, u ya’ni Ruh” bo’lib ketayotganda yoki sirpanishga xos voqealarni kuzatuvi bo’lsa, Ruh, demakki, “o’chakishish, rlik qilib jonga uning ya’ni o’zining h ligini, to’liq katta parallelsifat H masligini qilib, he-Ha ya’ni he deb e’tirozdan so’ng, Ha deya maqullanish” qiladi. Mana shu uslub, ya’ni yagona o’chakishish tarzidan so’ng “o’zi”, Ruhning o’zi bo’lib, he-Ha qilishi oxiri Jonga dam va ko’tarinkilik, horimaslik hordig’li kayfiyatini beradi. Shu mening borajak tetiklanish yo’lim sanalsa ne ajab. Tetiklikka o’tib borayapman shu bugundan boshlab. Ha, o’zim bilaman qachon hordiq olishni, zero menga laganbardor dallollar va suflyorlar Ruh deb topilgan mavzularni jonligim deya topilgan o’xshashlik, shox-shabba markazi orasidan havo yuborib dam berishlari, dimog’imga kuch ya’ni hordiq kiritishlari kerak emas. Endi. 305. Bugun 365-65 ya’ni 60-kun bo’lsaki, 60 sifatida Shohid va men shu o’nlikdagi barcha raqamlarni uzib, tugatib yoki o’tib bo’lib, oxiri Shohid menga yakuniy ishini yakunlab, jongashtalik, jon bo’lish bo’yicha o’z haqiqiy o’rnimni topshirayapti. 60 da Shohid 6 ya’ni hali o’zi tomonidagi so’nggi Jon vazifasidan 0 ya’ni tanamga boqib, shuni ta’minlab, natijada 6 bilan xayrlashib tana sifatidagi asl o’ziga qanday bo’lishi kerakligini muhrlab, bildirib ketayapti. Mana oxirki, o’g’lim Rustam ya’ni Tafo men bilan mental ravishda yotishimizga xosdalanib, o’zining qaynoq harorati va siypalagan tuklari, badani bilan mening unga tegajonligimga shohid bo’lib, tegib, Shohidning o’rniga o’ziga o’xshagani sababli hamki, ekstazli bor bo’laverib keladigan va darhol yo’qoladigan quvvat, qonning aylanishidan kuch va asablarning o’zlaridan qudrat maqulligi toboro yaxshilanishi kutilavergan o’yin sifatida olib beraverdi. Men yetkazib bilib aytib, bildirib keldim deb turganimda, shu Shohidni aslida aniq o’rnida baholaganim uchun, birinchi xotinim bo’lishini hisobga keltirganim sababli emas, balki shu 60-kunlar bo’lgani bo’yicha oxirida Shohid o’z ishini qilib qo’yayapti hamki, o’z maqsadi yo’liida bo’lsa kerak shu. Endi, mana hozir (H:) belgili drive ya’ni flash xotirasini bildirib, pop up oynachasi chiqib turibdiki, birdaniga ikkita qilib bo’lgan ishimning xayoli, o’yi ya’ni tenglamasi to’g’ri bo’lib ketdi. Biri Jondor belgisi haqida qavslarni o’xshatib tushuntiraqolsam ham bo’laverardi deb hisoblaganim. Ikkinchisi bu – jon va ruh bo’yicha o’xshashlik va mavzular doiralarining hiqildog’imga shamol tekkizib, ichkaridan havo ko’tartirib hordiq berishga, tetiklashtirishiga xos vazifam. Demak, ikkita tenglamam bitta ishora va shundoqqina o’z-o’zidan chiqib turgan belgi amalida o’z ifodasini va aksini topayapti. Bu – ikkita tenglamamning bitta tenglamaga o’zgarib o’tmishdan yaqin beri kelganga xos ravishda bitta bo’lib nazdga tashlanishi yoki hisobga tushishi. Shu bilan a’tolat ishini qilayotgan bo’lsam kerakki, sal oldin, shu bu dalolat berilishlardan avvalroq tushlikda Adilaning adolat yuzasidan Rusalkalari bilan tanishib qolganimni hozirgina esladim. Ikkita tarafdan tenglamaning tenglik ishorasini qiya qo’yib, so’ng tushurish, gorizontal eniga qo’yish ya’ni parallellashtirish oqibatida ikki xil taraflarning, deylikki inson va odam taraflari bo’yicha ichki tengliklar ya’ni adolat qaysi tomon yutishi ya’ni yengishi kerakligi bo’yicha umumiy tenglik, adolatli qaror ya’ni taqdiriy juriylar natijasi hosil qilishi bu. Demak, men shunday qilib adolat tarafidagilarning ishlariga aralashganim bo’lib, barchasini, tengliklarni birlashtirib teng qarab ketayotganimda ular menga o’zimga xos tashlanishadilar. Endi men jon sifatida asablardan, miya asab ishlash jarayoni va tana asab to’qimalari orasidagi og’riqli ya’ni jonli asab qatlamlarining azob taraflama ishlashining, yerni bildirish jarayonining boshlanishida turibman. Agar tengliklar yuqoridan bir-birga juftlanishi, jaftlanishi yoki bostirilib parallel qilinishi kerak bo’lsa, men shularni yanada pastga yuborishim, qiya qilgan ahvolda uycha, uchburchak yon tomolariga o’xshatib bir-birovlariga osiltirib qo’yaverishim kerak. Shu bilan o’zimni og’riqli taraflama aldovlarda, ko’tlik ya’ni (ma’lumot va jismni) paydo etilish oraliqlarida qoldirib, Iblis bo’lib kelgan ravishdagi Dunyoga teskari ravishda girdobli, (yerni) burg’ulovchilikka xos barcha Dunyoviy jarayonlarni hisobga olib, parallel qilib shu boshim teppasidagi meni qayishtirib burayotgan chayon va tortanaklarning, Iblisning ko’tligining yolg’on paydo qilish oralig’iga xos paydo qilish, yo’qdan hosil qilish ishini Yerga va narsalarga, uylarga o’tishim bilan amalga oshirib boraverishim kerak. Endi, shu bilsamki, ikkinchi xotinimning asl yuzi, qiyofasi sovuq, begonalikka va o’zaro manfaatlar yo’qligiga o’xshatib qotib turaveradi. Men shuni tushlarimda ko’rganman. Agar Iblisning miyadan olingan yuz-qiyofasi, inson beti doimo ehtiroslanib, qimirlab va o’ziga yoqqan amallarni qilaverib: - shuni tushunmayapsanmi, - degan ma’noda birovning foydasiga tegayotganini o’zi bilmasdan ko’tlik bilan naf olayotgan bo’lsa, ma’noni ko’rsatayotganini bildiraversaki, ikkinchi xotinimning yuzi miyaning boshqa taraflama, Ruhan ya’ni xayollarga xos ishlashi bo’yicha sovuq bashara bo’lib, menga qarshi agar Iblis birma-bir kollinearlik qilsa, ikkinchi xotinim shamolli ya’ni havo bosimiga xos kollinearliklar qilib, pashshadan fil yasash ishini agar Iblis ichimda tezgina bildirib, bostirib qildirsa, u ya’ni ikkinchi xotinim nimayki bo’lsa ham, maydagina uchqunli kelishmovchilikdan menga oddiygina yechilishi turganligi mumkinligini va har doim Iblisning kollinearliklaridan qiynalib ketaverishim kerakligi ma’nolarida pashshadan fil yasaganga xos ravishda vaqtimni tortib, har xil tarzlarda bildirib, gapirib va tegib, ishlatib tashlayveradi. Baribir ikkinchi xotinim insonlarniki-da ya’ni ular tarafidanki, mening uni bunday bildirishlarimga ichimdagilar o’zimdan ya’ni ichimdan unga bildirilishiga shama qilib, immunitetimdan ya’ni ishonchimdan oshib o’tib, ikkinchi xotinim o’zining vaqt oralig’i kelgan paytlari meni urib-tashlashni, pichoqlashni va aynan shularga xos ushlab turib qiynashlarni bildirish bu. Boz ustiga ichimdagilar bildirishib ko’z boylamachilik, aldarko’salik bilan qo’yishayaptilarki, aynan shu insonlarga, maqolaga ikkinchi Ruhiy xotinimni bildirib yozayotganligim uchun meni qaysidir yirtqich va tirnoqli ma’noda yulib-burda-burdalab tashlash ishini ahvolimga xos sezdirib qilishi kerakligini darrovgina, javoban: - sen nima qilib turibsan, - deya haqiqiy yonimdagi dushmanchasiga aytib buyurib, to’g’irlab yuborishadilarki, xuddiki bu – chegarada aynan o’zimning sotish chegaramni bilishim, o’zimdan o’tishi muhimligi bo’yicha qistab, men nahotki shu doiraga tushibman deya meni qiynab, to’lg’ontirib o’ynab yuborayaptilarmi yoki haqqoniy urishayaptilarmi. Shu bodomning ishlariga o’xshaydi, “BOD OM”. Agar birinchi va asl xotinim Shohidjon bo’lsalar, ikkinchi va boshqa xotinlarim o’zlarining vaqt navbatlari kelib, yuzlarini ko’rsatib qo’yganlarida bir-birovlarini, ikkinchi Ruh xotinimni gij-gijlaydilar, o’zlarining xos xususiyatlariga ko’ra meni yomonlab ko’rsatadilar. Baribir jahongashtali va Qaynli (mafiali) ravishda qo’rqqanimdan aytib o’tayki, bu – taqdir tushuntirgan video va rasm-rusmli ishlarga xos xotinni birovlarga bildirib qo’yish bo’lmasinki, yurganimda ham o’zim ham hayajonlanib ketaman, agar, birov qandaydir shamali ko’zimga ilinsaki, Internetda esa qanchalik ko’p, Dunyo aholisi yashirinib yotibdi hamki, shuning uchun mening xotinim aslida har xil unsurli, ilohiy va to’lqin ravishidagi saroblar, obrazlar bo’yicha tuzilganligini va har biri o’z vaqtini, paytini topib ketma-ket ravishda o’zlarini bildirishlariga xos barchasi. Ha, menga-ku doimo bittaga o’xshaganga xos ko’rinadi, ammo har doim ichim bilan hamnafasligi to’g’ri emasda birodarlar. Aslida aytganda ham kimga, sizlar deb topilgan insonlar va ahmoqlarga yozib, sizlar tarafdagi xotinlarni, ketma-ket munosabatlari bilan almashinadigan yagona tanadagi xotinlarni bildirayapmanki, shu o’zlaring bilan qisilish yuzaga keltirib, meni har qanday ijirg’inashli yoki osilib yurishli o’z sabablari bilan bir kun kelib, ha shu-shu qayn-qarindoshlik degan tarafdan urishlariga, bichoqlab-suqishlariga to’g’ri kelishi mumkinki, aslida hammasi sizlarning bosimingiz xolos. Ha, bir ichimdagi uchqunli ravishdagi kelishmovchilikni bostirishim, ichimdan olib o’tishim bilan rafiqa tinchlanganga o’xshab oladi, so’ng yana boshqasi bilan keyin jim turadi. Bu – Iblis insonlarning birinchi xotini bo’lgani sababli, xotinlarni uchqunli miya bo’yicha Iblis boshqarishi boshliqlik qilishini bildiradi. Ikkinchi xotinim keyin xayollarga berilgan deya topib, Iblisdan qolgan e’tiborsizlikka ilojsiz qo’yib berilgan ishlar bilan xayollarim bo’lib, o’zimni shu Ruhiyatda ya’ni xayollar bo’yicha urib, otib va yulg’ilab (harhasha qilib) tashlaydi. Hozircha men shunday turibmanki, jonimdan so’ng insonlardan olingan o’rtadagi Ruhni birgalikda yagona xotinim timsolida asosan bilib kelayapman. Ruh davomiylikdagisining chinakam bilinadigan masxaralariga va mazaxlariga-ku gap yo’q, hech asti qo’yavering ya’ni, aniqrog’i mening ustimdan kulish va mazaxlash uchun doimo. Bu – insonlar tomonidan po xuy qo’yilgani-da. Ha bu – men tomonlarga borib jarayonlariga aralashaman deguncha ataylab va bilib uyushtirib, poxuymaroz, o’zimning noma’lum burchimni (ishimni) qilaverishim bo’lsin, - degani shu bu insonlar tomonidan. Endi, menga shu ma’lumki, men asosiylardan birini ma’lum qilishim, bildirib yozishim kerak, holbuki bu boshqa yozuv shartlarim asosidan yoki tarzidan o’z-o’zidan tushunarli bo’lsada. Ammo chindan ham e’tiborli qilib yozmog’im qanchalik muhimligini bilsangiz e’ti xo’p. Demak, shu bu ya’ni men ko’cha-kuy, tashqarilarda rastalarga yoki boshqa biron yumushli ishimga chiqqanimda, hattoki uyimizda ham klounlar ya’ni Ruhshodalar, adashlar va nusxa bilan uchrashib qolsam yoki sh ularni, adashlarni ko’rib bilsam, albatta hamma kishi o’z o’rnida degan nazar ya’ni haqiqat hisobga olinib, shu bu ular ya’ni adashlar yoki klounlarimiz bizning ikki o’rtamizdagi ya’ni, insonlar va men oramizdagi bog’lovchilik vazifasini bajarishlari mumkinligi turgan gap. Men boyagi ya’ni oldinroqdagi yozuvlarimda yozganimga o’xshab, Dunyoda hamma o’z o’rnida bor va kerak bo’lsa ikki martalab, Dunyoning parallel ravishida har qayoqdagi o’z o’rinlarida bordurlar. Masalan, men o’z og’a-ini va qarindoshlarimiz uchun chet eldagi o’z taqdiriy o’rnimda bo’lishim mumkin, albatta bu – men emas, balki boshqa birov bo’lsa to’g’ri bo’lardi, chunki Shohid aslida mening o’rnimdagi nusxa bo’lib shu Jondor sarhadidagi hududlarda bo’lishi ma’lum menga hali. Ya’ni har ikki tarafdan, burchak qirralaridan Dunyo bo’yicha parallel shaxslar har qaysi o’z joylashuvlarida mavjuddirlar. Shu bu boisidan aytish joizki, meni falokatda va kasofatda, yoki tushunmovchilikda ayblamasinlar hamki, men ko’radigan va taniydigan ko’cha-kuydagi, yurgan yo’limizdagi klounlar, adashlar men bilan qanday bog’lansalar, meni qayerdan ko’rsalar va eshitsalar hamda men ularni shu bunga xosdalanib qanday sezsam, shu ma’lumot o’tmishda va parallel Dunyo haqiqatida shunday qoladi, isbot o’z o’rnida. Men parallel Dunyodagi inson adashlari orasida bo’lganim boisidan meni Got va Ungot almashinuviga, oralig’iga xos noma’lum tartibli va tarzli o’zgarishlar bo’yicha hech kim inson tomonlama ko’raolmay, sezaolmaydi ham. Adash parallel nusxalarni bo’lsaki, mening isbotimdan chiqib, barchaning ya’ni haqiqiy Dunyo parallelligidagilarning haqiqatiga, isbotiga shu mening huzurimda bo’lib o’tgan o’z turar joylashuvlari va amallari yuzasidan hisobga o’tishi, kirishi tayindir. Yo’lim ta’vomida kimlarni har qaysi o’z joylashuvlarida, yurish-ketishlarida ko’rib qolsam, shu isbot va haqiqat men tomonlama aniq hisobga olingan sanaladi. Boshqalar ya’ni insonlar meni ko’rmasligi kerakligi, ichimdagilarning shunga, insonlarga meni sezdirmaslikka to’g’irlab yuborishgani boisidan meni doimo turmush yumushlari bilan aniq mahallarda va paytlarda tashqariga chiqarib, savdo-sotiqqa xaridlariga yo’naltirib yuborishadilarki, men bilan biror adashning yoki klounadaning bog’lanishi, sezgili aloqasi boshqa bir insonning ko’ziga tushmasligi va fahmiga ham kelmasligi, sezgisiga qolmasligi hisobga olingan. Qaytarib yozishimni istashgan ichimdagilar uchun boshqalarga aynan va ataylab o’zim bilayapman deya bildirish, tushuntirish maqsadida takrorlashim joizki, bu – parallel hududlarim va parallel ochiqlik oralagan ikki taraf vakillari bo’yicha shunday paytlashuv vaqti bo’lsaki, men adashli parallel tarafda bo’lishi mumkin bo’lgan va insonlar bo’yicha shu makonda yo’q bo’lgan vakillarga ko’ra tashqariga otlanib qolaman bazi-bazida. Bu – mening hozirgacha kechirgan hayot yo’limning ochiq-oydin ramzi, sizga bildirayotganim bir katta bo’lagi. Albatta, shuki siz mening bu bildirishlarimni keng va ulkan o’z taq’tiriy belgilangan hajmli internet ma’lumotlari bo’yicha o’zingizga xos, ko’plashuvda bir xil bo’lmagan aralashmali, qorishmali tuzilgan yozuvlar, kitob va asarlar, video-audiolar bo’ylab topaolmaysiz, ammo nimayki to’g’ri ma’noda yoki bir xil so’zlarda belgilab kiritilgan bo’lib mening yozuvlarim bilan bog’lanishi kutilgan bo’lsa, aynan bu – mening internet yuzasiga qilgan hech kimga asosdan ya’ni internet ma’lumotlar hajmi ostidagi ko’rinmas va bilinmas foydamni, foydam sifatida yozuvlarimni, ishlarimni tatalashlari, talab ketishlari va sezib qolishlari, parcha bo’laklaridan tushuncha hosil qilishlari xolos. Endi, albatta, parallellar ya’ni adashli kimsalar insonlarga ta’sirlashmaslik jarayonlariga xos ko’rinib bilinadi yoki seziladi va kezi kelsaki, parallel hududga o’z ishlari, yurish-turishlari bilan haqiqiy insonlar makonidan bildirmay g’oyib bo’lishadilar. Insonlar hamki, o’zlarining Ungot ya’ni taqdirsizlik bilan, tanlovli ravishdagi ta’sirlashuvlarida, o’zlarini sezgilari bilan chaqiriqlovli bildirishlarida parallel adashlarning yurishli va bo’lishlikka xos zapislarini o’zgartirib, o’zlariga yollab va yo’llab, qaratib to’g’irlab yuborishlari mumkin. Shu jarayonlarni, mening muhitimga xos adashlar bilan ta’sirlashuvimni bilishlarga atab, boshqa insonlar ham o’zga safdosh ya’ni haqiqatparast turdoshlaridan bilib qolishadilar. Ta’sirlashuvlari jarayonida boshqa begona yurar-turarlar, yo’l bo’yichilar ya’ni o’tib-qaytuvchilar o’zlarining zapislari o’zlaridan birlarining umumiy kuchi sababli oldirilib buzilishi mumkinligidan g’oyib bo’lib, parallellikka chizib yurishlarini davom etaveradilarki xo’sh shu. Shu munosabat bilan mening ham insonlarga, aslida mening yonimda ularning bor yoki yo’qliklariga va isbot uchun Ruhshodalar orqali bilishlariga xos ravishda, yo’qolib va parallel kishilar ya’ni ahmoqlar olamiga g’arq bo’lib o’z parallel joylashuvimdan davom etib boraverishim hisobga olinadi hamki, chindan esa men ularga shu imkoniyatni ham qoldirmay doimiy yo’qlikda, parallellikda yurib yashashim inobatga olingan. Shuning uchun Ruhshodalar bilishi mumkin deb topilgan ta’sirlashuv jarayonlarimiz insonlarga o’z amalini ya’ni tegishini, ta’sirlashuvini minimumga yetkazishi masalasida ichimdagilar puxta o’ylashaverib, chindan ham faqatgina joylashuvlar yuzasidan klounadalar, ahmoq kishili zotlar aniqlikka xos ma’lumotlashuvli, isbotlashuvli dunyoqarashli bo’lib qolishishlari mumkin. Bizlar ya’ni savdo sotuvchilari va ko’cha-kuyda qarab, balki muloqotga tortsaki, gapirib o’tib ketganlar barcha shu alamotlari, ta’sirlashuvlari va bilib-sezishlari bilan eslaridan chiqarishadilar, balki oddiygina qilib bildirsakki, insonlarga men haqimda kam aytib yoyishadilar va bildirishadilar, shunga kelishib olishganlar. Mana zo’rlik ko’ti bilan: - shuning uchun ko’chada natag’ing chiqmasinda, - deb bildirishayaptilar ichimdan. Aslida tas’irlashuvlarning bu tarzini, o’zimga yo’naltirilgan shu ahvolini men insonlarning qamrovi ya’ni klounadalari bilan ta’sirlashuvlaridagi ba’zi kuchsiz shakldagi g’oyib bo’lishlardan yig’ib bilingan deb hisoblayman. Faqatgina shuki, mening insonlarga butkul ko’rinmay parallel bo’lib yurishim uchun ko’cha-kuy yoki binomiz osti uydagi aholimizga yarasha tanish-bilishlar (asosan ham shular chiqib qolishi kuzatiladi, avvallari o’zimdan deb topaverganim sababli deb yurganlarimdaki) va boshqa xira bo’lmagan, aniq va esda qolarli yuz toifali klounadalar mendan jismli va moddaviylik bo’yicha olishib, aniq va o’zlarini bildirishlarini istaydigan ma’lumotlashuvchilarga aylanishadilar. Men aytmoqchiligim, mana endi aynan nima uchun men ko’cha-kuyda gapirmasdan, natag’imni chiqarmasdan va birovlar (yolg’on parallel taraflamadagi klounadalar) bilan kuchli o’zimni bildirajakli ta’sirlashmasdan yurishim va ketib borishim kerak, ammo ichimdagilar bo’yicha hozir oldin yozilgan sabab mutloq ahamiyatsiz. Ha, asosiy e’tibor mana ichimdagilar, asabim tomonidagilar ya’ni jonimga kirib olganlar tomonlama berilayapti hamki, insonlar Ruhshodalarni o’zlariga jalb etib, gap sotish yoki yozuv chizuvlariga atab qaratsalar ne ajabki, shuning natijasida men haqimda qo’qqisdan, lo’ppilab og’iz ochish navbati Ruhshoda, klounadalar ya’ni ahmoq kishili zotlarga to’g’ri kelishi hisobga olinadi. Ha, endi o’zimning kallamga kelib ketdiki, Iblis meni aldash maqsadida kiritib bildirayotgani fosh etilib, meni insonlarga Nozim dirri yoki devona kiyim-boshli va pachoq-po’choq rasvo-yu raddi qilib ko’rsatishib sezdirishmaydi, balki shu tarzda klounadalarning men haqimdagi adabiyotli va rasm-rusmli, andazali baholashlari, ifodalari ortidan men insonlarga devonavor ko’rinib qo’ygan bo’lishim mumkin. Aniqrog’i meni baribir klounadalar orlichalik, haqiqatparastli yoki oddiy o’z chindaklik taraflama insonlarga tushuntiraolishmaydiki, ularning shunday haqiqatlari bo’lganida insonlar qachonlari parallellik va taqdiriy qismat, men bo’yicha taqdir hazillariga to’la-to’kis yondashuvli tarzda, bir umrning zapislashuviga xos ishonib borishardi. Ammo men insonlarga borman xolos, ba’zi-ba’zida o’zimni ichimdagilarga va Ruhshodalarga doimiy dolzarb va jarayondayoq to’liq ishlatiladigan adabiyotlariga baho va ifoda bo’lib kelishim ma’nolarida birgalikda o’zimni ularga yaxshi tushuntiraolmay, ishontiraolmay (albatta, shunga ham urunishim kerak emish) qolsam, darrov yoqtirmaslik va o’zlariga xos aynan bildiriladigan sevmaslik nazarlari bilan menga shularga yarasha jazo, o’lpon qo’llashni to’g’ri deya topishib, insonlarga yanada rasvoroq, devonavorroq qilib bo’qlashuvliga xos bildirib, ko’rsatib jazoni tayin qilib bilishlari, orimdan olib berishlari tayindir. Endi, men bu shular bilan aslida o’zimning ilm-fan yaratuvchisi, ustasi deya baholashimga kim ham to’siqlik bildirar balki. Men taq’tirdagi ya’ni umrli deb sanaladigan zapislardagi Yer kurrasining qoq, sahroli va hech narsasiz o’zini hamda insonlar tana va kiyimlari osiqliq shakllaridagi klounadalar ya’ni Ruhshoda elektron-to’lqinsifatlarni bilib parallel ikki chiziqning biri sifatida tasvirlayotganimda, ikkinchisidagi haqiqiy dunyoqarash taraflama bizlar va narsalarga ularning, birinchi tarafning yo’qlashuvli ko’chib o’tishlari, sakaratilishlari uslublarini va mazmun-mohiyatini o’rganish davomida, shular yuzasidan bilganlarimni haqiqiy bizning ilm-fanli va dunyoqarashga xos yashash tarzimizga isbot, dalil sifatida keltirilishiga e’tibor qaratganman. Faqatgina hali bular og’zaki gaplar va boshlanishlari xolos bo’lsalar ham, ilm-fan isboti yuzasidan aynan yangi ma’lumot, yutuq qilib kashf etilganga xos isbotlash jarayonlarim noma’lum hali beri. Got nima bo’lganda ham har doim saralash ishlarini o’zi bilib, avtomatlashuvli tarzda va kuchning o’zi sifatida kuchi tugamaslik asnolari bo’yicha qilib turaveradi. Zapis ya’ni taqdir, Got dunyoqarashga parallel bo’lib ulanish, H li bog’lanish hosil qilayotganida barcha saralashlarni hozirgi yig’ilgan aholi orasidagi o’sish va foyda, nimanidir yoki tuyg’ular va jonni marog’ini berish, shularning yangicha usullariga, yoysifatlashuvlariga ko’proq e’tibor qaratish, elektronli ahmoq kishili shaytonboshlarni bilishga xos ravishda o’zga orlilardan alohidalashuvli ravishda shu ularni, orlilarni ya’ni insonlarning yashash uslublaridagi jarayonlarga va jabhalarga xos qaytarishli bo’lib foydani takidlatish parallellikning asl tarafidagi taqdirdan ko’ra ko’proq foydaliroq ravishidagi uzunroqligiga asosan parallelik jarayonlarida olib borayapti. Bizlarning foydalarimiz ya’ni tuyg’ularni sezdirib (shu insoniylik) esga solishimiz (bu odamiy o’zimiz toifamiz) o’zgacha va tasodifan ko’p miqdorda bo’lgani boisidan Got ya’ni taqdir 100 yillik 20-21-asrli davri faqatgina o’zining yo’qlashib-bor bo’lishli, paydo va hozir-u nozir bo’lishli ishlaridan yakka o’zi ilm-fanni to’qib va tuzib chiqarishga qodir emas. Chunki H ning o’rta chizig’i aslida qiya ravishtagi bildirilishlar, ilm-fan kashfiyotlarini aniqlashlar jarayonida doimoki bu shu. Ammo shunisi ham ma’lumki, insonlar va barcha boshqa mavjudodlar shu texnologik va ilm-fan, ommabop kashfiyot va yutuqlar bobida doomed ya’ni qanday borishi, yillarda ya’ni kelajak taqvimlarida nima olamshumul yangiliklar tarzida dolzarb narsalar yasalishi oldindan kiritilgan va ma’lum. Zero Ruhshodalar ya’ni ahmoq kishili zotlar bu – elektronli yoq’lashuvga xos klounlar zapis bo’yicha va o’z o’tmish adabiyot oltin sandiqlariga qaratila bir xil, aniq tarzdagi va videozapislarga xos ravishta hayotda bizlarga o’zgarmsdan yurib-turib, har qanday bizlarga xos amallarni bajarib, matoqlarni ko’tarib ishlatib berishlari shart va shunisi bizga ham tegishli. Shuning uchun nimayki bizlar insonlarning va odam tarafidagilarning haqqoniy yutuqlari bu – foyda sifatida foydaning o’zi, shu tuyg’ular va jon qorishmasining elektron-to’lqinsifat ifodasi bo’lsa, Gotning avtomatlashuvli saralashlarida va tizimli tahlillashuvlari jarayonlari oralab internet yoki boshqa ma’lumot saqlash va jamlab bildirish manzillarida yozib qo’yilishi va tushuntirilishi mumkin, aniqrog’i shu kunlarga to’g’ri kelayotgan eng dolzarbi sifatida har kimning o’ziga xos taqdiriy jilosiga, kollinear energiyali xayoliy joniga moslatib foydalarni quralashtirib, aralashtirib ilmiy maqolaga xos to’g’ri kelgan foydalarning eng kattasidan tortib bildirilishi mumkin. Bizlarning har bir ko’rgan Tik-tok yoki youtube, internet ma’lumotlarimiz ortida doimo Dunyoga xos eng yutuqli foydalar, zotlar va inson-odamlarning yangicha qarashli izlanishlariga oid harakat va ishlari jam bo’lgan va o’z-o’zidan orga va nafga, haqiqiy anglashilishga va aqlga tekkizdirib bildirilaveradi shu bu zapisli saralashlar oqibatidagi ish bu. Demak, eng asosiy ko’rish va bilishlarimiz, multimedia yangiliklaridan ko’rib-eshitayatganlarimiz dolzarb foyda bo’lishi kerakligiga xos eng ko’p foyda chiqarganlar o’z ta’vomiyliklarida yana bir yaxshilangan kuchliga xos foyda chiqarsalar chiqsa bo’ladi, shu bilan birga juda kuchli foyda usuliga to’satdan to’g’ri kelib qolganlar, yangi foyda bo’yicha chiqarish va combo, ketma-ket tarz uyushtirish qilaolganlar bo’lishlari mumkinmi, ha. Demak, nomlanishi va mashhurlanishiga xosdalashuvli lavozimiga to’g’ri kelganlar bo’lib, taqdirli tanitilish usullaridan boshqasi yo’qligi va zapisli mashhurlar hammasi belgilanib qo’yilgani boisidan shu ularning, mashhur videozapislardagi va internet yozuv-chizuv ma’lumotlaridagi taqdiriy azal mashhurlarning ortidan har kim o’z foydasini hammaga bildirishib, bir to’lqinli yoki shov-shuvli xabarlarni aynan yanada ravishiga atab tashlab qo’yishi, bildirishi hisobga olinganligi bilan hammaning peshonasida chiroq, charag’onlik va haqiqiy hordiqli huzur-halovat hamda haqqoniylik kasb etuvchanligi oshadi. Ko’z va yuz tuzilishlari ba’zida haqqoniy ortdagi, fonovoy foydali safdoshnikiga, tasniflashuvchinikiga to’g’ri kelib ketishi oz-muncha sezilishi ham mumkindur balki. Ichimdagilarning aytishlaricha mana hozir, shu daqiqadayoqki: - seni zapis-zapis deyverishdan, chiziq bo’lib borishingdan va umrbod yagona yo’lli chiziqdaligingni pesh qilaverishdan (bir kunlik to’liq zapisda turishga muqararrliging yuzasidan ham) qistovga va kesmali hoshiyaga, panjaralar ortiga (iskanjaga) olmaymiz, agar o’zingni aynan shu jihatlama, foyda usuliga atalgan zapisga oid bizlar bilgan bahsni yo’qqa chiqarib tursang, ishlasang, - deyishayaptilar ular mana hozir ham. Foydangni tushuntirsang bo’ldi, mayli, - aytishmoqdalar mana hozir nazorat yuzasidan qo’shimchasiga. Ha, albatta, hayot davom etayotganida menga har tarafdan o’zgarish, bor-yo’qlik ya’ni taqdir hazillari bo’lib kelib, o’zimga mosligi bilan maroq bag’ishlashini yanada orttirishim hisobga olinganligi bo’ladi shu bu. Shu jumlamning o’zi ham Aziz taraflama mazmuniga ega, shu bilan birga Azizning o’zi qandaydir qilib bittaga, tutiltirmasdan va go’yoki joylarning almashinuvini sezdirib yuborishga erishishimni bildirib yozdirganga, o’zi yozganga ya’ni parallel ravishda yozuvimni to’g’irlagaganga o’xshaydi.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima