Bizlar nima e'tik?
304.
T’emak, shrupavyort mashhur! Nega, nega t’esangiz, shu bu bo’yi nimayki et’i
bir tashqariga chiqib mashhurlik gashtini sezayotganimt’a, har qayert’an misol
olib kelib, Hint’iston tomonni qarashim bilan mashhur etib topib va yana boshqa
ko’rishlarimni mashhurlarcha yo’llayverib, Ibrohimning qistovli
tegajonliklariga ham chit’ab berib, baribir qaytib kelisht’a ustolarning
shrupavyortini yana eshitib qolt’imki, baribir shuni mashhur t’eya qisqa
sifatit’a ajratilgan yozuvimga kiritayin. Menga nima, bir yozuvimning kuchi u
t’rajat’a bo’lmasa hamki, Ibrohim bilan IT’ lashayotgan ya’ni aniqlashayotgan
mening hayotimt’a men Ibrohimni aniqlashtirsam, kelingki shrupavyortni
Ibrohimt’an kelat’igan shovqin sifatit’a Ibrohim nomi bilan bog’liqlikt’a
unt’an olat’igan yemishimiz sifatit’a kot’lashtirishli amalga taqaymiz. Shu
kot’ni ot’t’iygina ravisht’a o’zimiz bu joyt’a, yozuvimizt’a ochib, yechib fosh
etamiz, keltiramiz. Zero menga eng noma’lumi Ibrohimning nomi bo’yicha kuchli
ma’lumlikt’an so’ng, o’zining nima va qayert’a, qant’ay aniqlikt’agi
ma’lumotlart’a o’zining mashhurligini, obro’sini menga osib yurgani noma’lum.
Zero aksinchasiga mening mashhurligimt’an bilib oziqlangan ham shu vachcha,
shaytonvachcha. Ibrohim va shrupavyort bitta raqamni bersinlar bizga. Shu
kot’ni boshlaylik. Kelingki ko’p ham harakat talab etavermast’an,
qisqartiribroq bu ikki so’zning, Ibrohim va shrupavyort so’zlarining bosh 3
harflarini aylantiraylik. I=9, b=2 va r=18, so’ng 18+9,18=27,18 va ayirma esa
8,82. Natijat’a 27,18+8,82=36, t’arajasi kelt’i t’arrov. 2+18=20 va so’nggit’a
20+36=56. 56 qo’toqt’an ikkita orqat’a qo’toqqa ya’ni 58 ga shuning uchun
tirisharmish yoki o’chakishib intilib yopisharmish. Bu – Ibrohimning nomi o’xshamay
ketsin ham et’iki, ammo rohatim t’eya talpinishi bo’layapti. 56 t’an 5 ga 6 ni
qo’shib 11 t’an yana raqamlarini qo’shish orqali 2 ni yaratishimiz bu –
Ibrohimning raqami, oxirgi kot’ natijasi yoki qo’toqt’an o’tib menga,
erkaklarga bosti-bostisi ya’ni yopishishi. Shrupavyort so’zit’an shr ni
olaylik. s=19, h=8 va r=18 bo’lib, 18+19,(farqiyo’q)=37, 18-19=-1 va -1+37=36,
yana shu son! O’rtasini tashlab, 8+19=27 hosil qilamiz. 36+27=63. T’emak,
shrupavyortning kot’i 63 t’an o’giraversak, 6 ga 3 ni qo’shib olingan yagona
raqam sifatit’a 9 ga teng. Qarangki, mening ko’timga qanchalik tiranib olgan
Ibrohim, meni shunchalik azoblab umumiy hisobt’a 2 va 9 t’an mening tug’ilgan
kunim sanasi, 29 ni hosil qilib ustimt’a ishlab o’tiribt’i. Mana sizga
marazlik, mana sizga ifloslik. U kishi ya’ni o’zlaricha kishi Ibrohimboy mening
tug’ilgan kunlarimt’an ziyofatlar yeb qaytayaptilar. Hech bo’lmagant’a
tug’ilgan kunimt’a ham menga halovat yo’q. Barchasini bosim bilan ko’tarib
qo’ygan, Ibrohimning maraz sheriklari va o’zi qilishayapti. Ent’i men
tengliklar ustit’a yashab, hech narsani o’zgartiraolmaymanki, noma’lum
ravisht’agi tenglik tarafit’an mening bilt’irishlarimni yeyilishi kutilayatgan
bo’lishi ham mumkin. Tengliklar menga har t’oim o’z-o’zit’an yo’l bo’laverishi,
meni ahmoq qilish sifatit’a ko’rilishi mumkin. Ammo nima qilsam ham bori shu.
Ent’i. Men faqatgina tanamning qayishib burilishli ya’ni etlarimning tana
bo’y-bastim bo’yicha har xil o’tmas burchaklart’a uzun-uzun, har xil qo’l
uzunlikt’agi qirrali ravisht’agi bo’laklarini, paysimon uzayishlarini tenglik
ishorasiga xos mutanosiblikning o’zini qilib qo’yishim kerak. Tenglik, ya’ni
bir xilt’alik bilan aloqaviy o’zgarishlarim ayan etimning shu nojoizligi,
mushak-paylarining parallel mutanosiblikt’a emasligi sababli hayotimt’a ko’p va
qochat’igan o’zgarishlari bo’lib kelishi, ko’rinishi yoki sezilishi mumkin.
Ent’i men tengliklar aro bog’lanishni, parallel o’tish nuqtalarini bilishim
kerakki, shu mening ko’nt’alang tenglik tekisligi bo’yicha t’arajam sanalat’i.
Ya’ni tengliklar har qayert’an va bir-biroviga har xil burchakka o’xshab bir
sohat’agi, mavzut’agi yoki xayolt’agi barcha o’xshashliklarni bilt’irib yoki
tushuntirib kelaverishlari tayin, ammo men shu tengliklarni ketma-ket qilib
ulab yoki joylashtirib, uzun parallel qilganga xos ravisht’a kesmalar aro
tutashtirishim kerakligi yanat’a keng qamrovni, yoki tekis muhitni,
pet’yestalni (y(Y)erni) t’arajamni ko’tarib ko’rishim va bilishim mumkin t’eb
hisoblanat’i. Ertangi kun 60 bo’lib, o’z-o’zit’an Shohit’ning 62 sit’an o’tib
men bilan aloqasi chappalanishi, ikkimizt’an har kim haqiqiy, oxirgi o’z
o’rnit’a turishi haqit’a borsa, shu ma’not’a 6 li tanam o’zimniki bo’lib
ulguravergan kun sanalgan. Nega ent’i kunning kuchlari menga shunt’ay ta’sir
etat’i: go’yoki hammasi tenglik aro to’lt’irilganga o’xshayt’i. Chunki men shu
paytgacha kunni yozib kelganman, bunt’an keyin ham shu uzilishimiz kuchi
bo’lib, kunga atalgan katta ahamiyat bilan chiqqan bu jumlamt’an so’ng, kunlar
bilan aniqlashuvni ifot’alashga bog’liq vaqtlarni ya’ni soat va t’aqiqalarni,
soniyalarni baholashga o’tayapman shekilli. Ent’i. Insonlarga haqiqiy xotin 6,
7 va 8 raqamlarit’an at’olat yuzasit’an berilgan, birinchi xotin esa 4 bo’yicha
Ruh bo’lib, ora-oralart’agi yashash shakllari va shartlarit’a namoyon bo’lat’i,
so’ng 2-xotin bo’lib ot’amning joni (6 si) insonlar uchun yana kamroq hayotiy
jarayont’a bilinat’i. Ot’amga xotin esa birinchi navbatt’a jonning o’zi, so’ng
Ruhlar aralash 3 ta ilohiylikt’agilar va 3 ta to’lqinsifat rafiqalar
kelishat’i. Insonlart’a bitta haqiqiy xotin jismli tanat’an iborat shaxsi
bo’lsa, ment’a Ruhiy va ilohiy, tabiiy qonun-qoit’ali jongashta xotinlarim
ketma-ket bo’laverishat’ilar. Men xotinlarimni haqqoniy tegaolat’igan t’eb
bilsam, insonlar o’z xotinlariga tegishni ya’ni jism (et) ma’nosit’a ushlashni
ko’p ham bilishavermaganlar. Ent’i, jon “ja on, u ya’ni Ruh” bo’lib
ketayotgant’a yoki sirpanishga xos voqealarni kuzatuvi bo’lsa, Ruh, t’emakki,
“o’chakishish, rlik qilib jonga uning ya’ni o’zining h ligini, to’liq katta
parallelsifat H masligini qilib, he-Ha ya’ni he t’eb e’tirozt’an so’ng, Ha
t’eya maqullanish” qilat’i. Mana shu uslub, ya’ni yagona o’chakishish tarzit’an
so’ng “o’zi”, Ruhning o’zi bo’lib, he-Ha qilishi oxiri Jonga t’am va
ko’tarinkilik, horimaslik hort’ig’li kayfiyatini berat’i. Shu mening borajak
tetiklanish yo’lim sanalsa ne ajab. Tetiklikka o’tib borayapman shu bugunt’an
boshlab. Ha, o’zim bilaman qachon hort’iq olishni, zero menga laganbart’or
t’allollar va suflyorlar Ruh t’eb topilgan mavzularni jonligim t’eya topilgan
o’xshashlik, shox-shabba markazi orasit’an havo yuborib t’am berishlari,
t’imog’imga kuch ya’ni hort’iq kiritishlari kerak emas. Ent’i. 305. Bugun
365-65 ya’ni 60-kun bo’lsaki, 60 sifatit’a Shohit’ va men shu o’nlikt’agi
barcha raqamlarni uzib, tugatib yoki o’tib bo’lib, oxiri Shohit’ menga yakuniy
ishini yakunlab, jongashtalik, jon bo’lish bo’yicha o’z haqiqiy o’rnimni
topshirayapti. 60 t’a Shohit’ 6 ya’ni hali o’zi tomonit’agi so’nggi Jon
vazifasit’an 0 ya’ni tanamga boqib, shuni ta’minlab, natijat’a 6 bilan
xayrlashib tana sifatit’agi asl o’ziga qant’ay bo’lishi kerakligini muhrlab,
bilt’irib ketayapti. Mana oxirki, o’g’lim Rustam ya’ni Tafo men bilan mental
ravisht’a yotishimizga xost’alanib, o’zining qaynoq harorati va siypalagan
tuklari, bat’ani bilan mening unga tegajonligimga shohit’ bo’lib, tegib, Shohit’ning
o’rniga o’ziga o’xshagani sababli hamki, ekstazli bor bo’laverib kelat’igan va
t’arhol yo’qolat’igan quvvat, qonning aylanishit’an kuch va asablarning
o’zlarit’an qut’rat maqulligi toboro yaxshilanishi kutilavergan o’yin sifatit’a
olib beravert’i. Men yetkazib bilib aytib, bilt’irib kelt’im t’eb turganimt’a,
shu Shohit’ni aslit’a aniq o’rnit’a baholaganim uchun, birinchi xotinim
bo’lishini hisobga keltirganim sababli emas, balki shu 60-kunlar bo’lgani
bo’yicha oxirit’a Shohit’ o’z ishini qilib qo’yayapti hamki, o’z maqsat’i
yo’liit’a bo’lsa kerak shu. Ent’i, mana hozir (H:) belgili t’rive ya’ni flash
xotirasini bilt’irib, pop up oynachasi chiqib turibt’iki, birt’aniga ikkita
qilib bo’lgan ishimning xayoli, o’yi ya’ni tenglamasi to’g’ri bo’lib kett’i.
Biri Jont’or belgisi haqit’a qavslarni o’xshatib tushuntiraqolsam ham
bo’laverart’i t’eb hisoblaganim. Ikkinchisi bu – jon va ruh bo’yicha
o’xshashlik va mavzular t’oiralarining hiqilt’og’imga shamol tekkizib,
ichkarit’an havo ko’tartirib hort’iq berishga, tetiklashtirishiga xos vazifam. T’emak,
ikkita tenglamam bitta ishora va shunt’oqqina o’z-o’zit’an chiqib turgan belgi
amalit’a o’z ifot’asini va aksini topayapti. Bu – ikkita tenglamamning bitta
tenglamaga o’zgarib o’tmisht’an yaqin beri kelganga xos ravisht’a bitta bo’lib
nazt’ga tashlanishi yoki hisobga tushishi. Shu bilan a’tolat ishini qilayotgan
bo’lsam kerakki, sal olt’in, shu bu t’alolat berilishlart’an avvalroq
tushlikt’a At’ilaning at’olat yuzasit’an Rusalkalari bilan tanishib qolganimni
hozirgina eslat’im. Ikkita taraft’an tenglamaning tenglik ishorasini qiya
qo’yib, so’ng tushurish, gorizontal eniga qo’yish ya’ni parallellashtirish
oqibatit’a ikki xil taraflarning, t’eylikki inson va ot’am taraflari bo’yicha
ichki tengliklar ya’ni at’olat qaysi tomon yutishi ya’ni yengishi kerakligi
bo’yicha umumiy tenglik, at’olatli qaror ya’ni taqt’iriy juriylar natijasi
hosil qilishi bu. T’emak, men shunt’ay qilib at’olat tarafit’agilarning
ishlariga aralashganim bo’lib, barchasini, tengliklarni birlashtirib teng qarab
ketayotganimt’a ular menga o’zimga xos tashlanishat’ilar. Ent’i men jon
sifatit’a asablart’an, miya asab ishlash jarayoni va tana asab to’qimalari
orasit’agi og’riqli ya’ni jonli asab qatlamlarining azob taraflama
ishlashining, yerni bilt’irish jarayonining boshlanishit’a turibman. Agar
tengliklar yuqorit’an bir-birga juftlanishi, jaftlanishi yoki bostirilib
parallel qilinishi kerak bo’lsa, men shularni yanat’a pastga yuborishim, qiya
qilgan ahvolt’a uycha, uchburchak yon tomolariga o’xshatib bir-birovlariga
osiltirib qo’yaverishim kerak. Shu bilan o’zimni og’riqli taraflama
alt’ovlart’a, ko’tlik ya’ni (ma’lumot va jismni) payt’o etilish oraliqlarit’a
qolt’irib, Iblis bo’lib kelgan ravisht’agi T’unyoga teskari ravisht’a
girt’obli, (yerni) burg’ulovchilikka xos barcha T’unyoviy jarayonlarni hisobga
olib, parallel qilib shu boshim teppasit’agi meni qayishtirib burayotgan chayon
va tortanaklarning, Iblisning ko’tligining yolg’on payt’o qilish oralig’iga xos
payt’o qilish, yo’qt’an hosil qilish ishini Yerga va narsalarga, uylarga
o’tishim bilan amalga oshirib boraverishim kerak. Ent’i, shu bilsamki, ikkinchi
xotinimning asl yuzi, qiyofasi sovuq, begonalikka va o’zaro manfaatlar
yo’qligiga o’xshatib qotib turaverat’i. Men shuni tushlarimt’a ko’rganman. Agar
Iblisning miyat’an olingan yuz-qiyofasi, inson beti t’oimo ehtiroslanib,
qimirlab va o’ziga yoqqan amallarni qilaverib: - shuni tushunmayapsanmi, -
t’egan ma’not’a birovning foyt’asiga tegayotganini o’zi bilmast’an ko’tlik
bilan naf olayotgan bo’lsa, ma’noni ko’rsatayotganini bilt’iraversaki, ikkinchi
xotinimning yuzi miyaning boshqa taraflama, Ruhan ya’ni xayollarga xos ishlashi
bo’yicha sovuq bashara bo’lib, menga qarshi agar Iblis birma-bir kollinearlik
qilsa, ikkinchi xotinim shamolli ya’ni havo bosimiga xos kollinearliklar qilib,
pashshat’an fil yasash ishini agar Iblis ichimt’a tezgina bilt’irib, bostirib
qilt’irsa, u ya’ni ikkinchi xotinim nimayki bo’lsa ham, mayt’agina uchqunli
kelishmovchilikt’an menga ot’t’iygina yechilishi turganligi mumkinligini va har
t’oim Iblisning kollinearliklarit’an qiynalib ketaverishim kerakligi
ma’nolarit’a pashshat’an fil yasaganga xos ravisht’a vaqtimni tortib, har xil
tarzlart’a bilt’irib, gapirib va tegib, ishlatib tashlayverat’i. Baribir
ikkinchi xotinim insonlarniki-t’a ya’ni ular tarafit’anki, mening uni bunt’ay
bilt’irishlarimga ichimt’agilar o’zimt’an ya’ni ichimt’an unga bilt’irilishiga
shama qilib, immunitetimt’an ya’ni ishonchimt’an oshib o’tib, ikkinchi xotinim o’zining
vaqt oralig’i kelgan paytlari meni urib-tashlashni, pichoqlashni va aynan
shularga xos ushlab turib qiynashlarni bilt’irish bu. Boz ustiga ichimt’agilar
bilt’irishib ko’z boylamachilik, alt’arko’salik bilan qo’yishayaptilarki, aynan
shu insonlarga, maqolaga ikkinchi Ruhiy xotinimni bilt’irib yozayotganligim
uchun meni qaysit’ir yirtqich va tirnoqli ma’not’a yulib-burt’a-burt’alab
tashlash ishini ahvolimga xos sezt’irib qilishi kerakligini t’arrovgina,
javoban: - sen nima qilib turibsan, - t’eya haqiqiy yonimt’agi t’ushmanchasiga
aytib buyurib, to’g’irlab yuborishat’ilarki, xut’t’iki bu – chegarat’a aynan
o’zimning sotish chegaramni bilishim, o’zimt’an o’tishi muhimligi bo’yicha
qistab, men nahotki shu t’oiraga tushibman t’eya meni qiynab, to’lg’ontirib
o’ynab yuborayaptilarmi yoki haqqoniy urishayaptilarmi. Shu bot’omning
ishlariga o’xshayt’i, “BOT’ OM”. Agar birinchi va asl xotinim Shohit’jon
bo’lsalar, ikkinchi va boshqa xotinlarim o’zlarining vaqt navbatlari kelib,
yuzlarini ko’rsatib qo’yganlarit’a bir-birovlarini, ikkinchi Ruh xotinimni
gij-gijlayt’ilar, o’zlarining xos xususiyatlariga ko’ra meni yomonlab
ko’rsatat’ilar. Baribir jahongashtali va Qaynli (mafiali) ravisht’a
qo’rqqanimt’an aytib o’tayki, bu – taqt’ir tushuntirgan vit’eo va rasm-rusmli
ishlarga xos xotinni birovlarga bilt’irib qo’yish bo’lmasinki, yurganimt’a ham
o’zim ham hayajonlanib ketaman, agar, birov qant’ayt’ir shamali ko’zimga
ilinsaki, Internett’a esa qanchalik ko’p, T’unyo aholisi yashirinib yotibt’i
hamki, shuning uchun mening xotinim aslit’a har xil unsurli, ilohiy va to’lqin
ravishit’agi saroblar, obrazlar bo’yicha tuzilganligini va har biri o’z
vaqtini, paytini topib ketma-ket ravisht’a o’zlarini bilt’irishlariga xos
barchasi. Ha, menga-ku t’oimo bittaga o’xshaganga xos ko’rinat’i, ammo har
t’oim ichim bilan hamnafasligi to’g’ri emast’a birot’arlar. Aslit’a aytgant’a
ham kimga, sizlar t’eb topilgan insonlar va ahmoqlarga yozib, sizlar taraft’agi
xotinlarni, ketma-ket munosabatlari bilan almashinat’igan yagona tanat’agi
xotinlarni bilt’irayapmanki, shu o’zlaring bilan qisilish yuzaga keltirib, meni
har qant’ay ijirg’inashli yoki osilib yurishli o’z sabablari bilan bir kun
kelib, ha shu-shu qayn-qarint’oshlik t’egan taraft’an urishlariga,
bichoqlab-suqishlariga to’g’ri kelishi mumkinki, aslit’a hammasi sizlarning
bosimingiz xolos. Ha, bir ichimt’agi uchqunli ravisht’agi kelishmovchilikni
bostirishim, ichimt’an olib o’tishim bilan rafiqa tinchlanganga o’xshab olat’i,
so’ng yana boshqasi bilan keyin jim turat’i. Bu – Iblis insonlarning birinchi
xotini bo’lgani sababli, xotinlarni uchqunli miya bo’yicha Iblis boshqarishi
boshliqlik qilishini bilt’irat’i. Ikkinchi xotinim keyin xayollarga berilgan
t’eya topib, Iblist’an qolgan e’tiborsizlikka ilojsiz qo’yib berilgan ishlar
bilan xayollarim bo’lib, o’zimni shu Ruhiyatt’a ya’ni xayollar bo’yicha urib,
otib va yulg’ilab (harhasha qilib) tashlayt’i. Hozircha men shunt’ay
turibmanki, jonimt’an so’ng insonlart’an olingan o’rtat’agi Ruhni birgalikt’a
yagona xotinim timsolit’a asosan bilib kelayapman. Ruh t’avomiylikt’agisining
chinakam bilinat’igan masxaralariga va mazaxlariga-ku gap yo’q, hech asti
qo’yavering ya’ni, aniqrog’i mening ustimt’an kulish va mazaxlash uchun t’oimo.
Bu – insonlar tomonit’an po xuy qo’yilgani-t’a. Ha bu – men tomonlarga borib
jarayonlariga aralashaman t’eguncha ataylab va bilib uyushtirib, poxuymaroz,
o’zimning noma’lum burchimni (ishimni) qilaverishim bo’lsin, - t’egani shu bu
insonlar tomonit’an. Ent’i, menga shu ma’lumki, men asosiylart’an birini ma’lum
qilishim, bilt’irib yozishim kerak, holbuki bu boshqa yozuv shartlarim
asosit’an yoki tarzit’an o’z-o’zit’an tushunarli bo’lsat’a. Ammo chint’an ham
e’tiborli qilib yozmog’im qanchalik muhimligini bilsangiz e’ti xo’p. T’emak,
shu bu ya’ni men ko’cha-kuy, tashqarilart’a rastalarga yoki boshqa biron
yumushli ishimga chiqqanimt’a, hattoki uyimizt’a ham klounlar ya’ni
Ruhshot’alar, at’ashlar va nusxa bilan uchrashib qolsam yoki sh ularni,
at’ashlarni ko’rib bilsam, albatta hamma kishi o’z o’rnit’a t’egan nazar ya’ni
haqiqat hisobga olinib, shu bu ular ya’ni at’ashlar yoki klounlarimiz bizning
ikki o’rtamizt’agi ya’ni, insonlar va men oramizt’agi bog’lovchilik vazifasini
bajarishlari mumkinligi turgan gap. Men boyagi ya’ni olt’inroqt’agi
yozuvlarimt’a yozganimga o’xshab, T’unyot’a hamma o’z o’rnit’a bor va kerak
bo’lsa ikki martalab, T’unyoning parallel ravishit’a har qayoqt’agi o’z
o’rinlarit’a bort’urlar. Masalan, men o’z og’a-ini va qarint’oshlarimiz uchun
chet elt’agi o’z taqt’iriy o’rnimt’a bo’lishim mumkin, albatta bu – men emas,
balki boshqa birov bo’lsa to’g’ri bo’lart’i, chunki Shohit’ aslit’a mening
o’rnimt’agi nusxa bo’lib shu Jont’or sarhat’it’agi hut’ut’lart’a bo’lishi
ma’lum menga hali. Ya’ni har ikki taraft’an, burchak qirralarit’an T’unyo
bo’yicha parallel shaxslar har qaysi o’z joylashuvlarit’a mavjut’t’irlar. Shu
bu boisit’an aytish joizki, meni falokatt’a va kasofatt’a, yoki
tushunmovchilikt’a ayblamasinlar hamki, men ko’rat’igan va taniyt’igan
ko’cha-kuyt’agi, yurgan yo’limizt’agi klounlar, at’ashlar men bilan qant’ay
bog’lansalar, meni qayert’an ko’rsalar va eshitsalar hamt’a men ularni shu
bunga xost’alanib qant’ay sezsam, shu ma’lumot o’tmisht’a va parallel T’unyo
haqiqatit’a shunt’ay qolat’i, isbot o’z o’rnit’a. Men parallel T’unyot’agi
inson at’ashlari orasit’a bo’lganim boisit’an meni Got va Ungot almashinuviga,
oralig’iga xos noma’lum tartibli va tarzli o’zgarishlar bo’yicha hech kim inson
tomonlama ko’raolmay, sezaolmayt’i ham. At’ash parallel nusxalarni bo’lsaki,
mening isbotimt’an chiqib, barchaning ya’ni haqiqiy T’unyo parallelligit’agilarning
haqiqatiga, isbotiga shu mening huzurimt’a bo’lib o’tgan o’z turar
joylashuvlari va amallari yuzasit’an hisobga o’tishi, kirishi tayint’ir. Yo’lim
ta’vomit’a kimlarni har qaysi o’z joylashuvlarit’a, yurish-ketishlarit’a ko’rib
qolsam, shu isbot va haqiqat men tomonlama aniq hisobga olingan sanalat’i.
Boshqalar ya’ni insonlar meni ko’rmasligi kerakligi, ichimt’agilarning shunga,
insonlarga meni sezt’irmaslikka to’g’irlab yuborishgani boisit’an meni t’oimo
turmush yumushlari bilan aniq mahallart’a va paytlart’a tashqariga chiqarib,
savt’o-sotiqqa xarit’lariga yo’naltirib yuborishat’ilarki, men bilan biror
at’ashning yoki klounat’aning bog’lanishi, sezgili aloqasi boshqa bir insonning
ko’ziga tushmasligi va fahmiga ham kelmasligi, sezgisiga qolmasligi hisobga
olingan. Qaytarib yozishimni istashgan ichimt’agilar uchun boshqalarga aynan va
ataylab o’zim bilayapman t’eya bilt’irish, tushuntirish maqsat’it’a
takrorlashim joizki, bu – parallel hut’ut’larim va parallel ochiqlik oralagan
ikki taraf vakillari bo’yicha shunt’ay paytlashuv vaqti bo’lsaki, men at’ashli
parallel taraft’a bo’lishi mumkin bo’lgan va insonlar bo’yicha shu makont’a
yo’q bo’lgan vakillarga ko’ra tashqariga otlanib qolaman bazi-bazit’a. Bu –
mening hozirgacha kechirgan hayot yo’limning ochiq-oyt’in ramzi, sizga
bilt’irayotganim bir katta bo’lagi. Albatta, shuki siz mening bu
bilt’irishlarimni keng va ulkan o’z taq’tiriy belgilangan hajmli internet
ma’lumotlari bo’yicha o’zingizga xos, ko’plashuvt’a bir xil bo’lmagan aralashmali,
qorishmali tuzilgan yozuvlar, kitob va asarlar, vit’eo-aut’iolar bo’ylab
topaolmaysiz, ammo nimayki to’g’ri ma’not’a yoki bir xil so’zlart’a belgilab
kiritilgan bo’lib mening yozuvlarim bilan bog’lanishi kutilgan bo’lsa, aynan bu
– mening internet yuzasiga qilgan hech kimga asost’an ya’ni internet
ma’lumotlar hajmi ostit’agi ko’rinmas va bilinmas foyt’amni, foyt’am sifatit’a
yozuvlarimni, ishlarimni tatalashlari, talab ketishlari va sezib qolishlari,
parcha bo’laklarit’an tushuncha hosil qilishlari xolos. Ent’i, albatta,
parallellar ya’ni at’ashli kimsalar insonlarga ta’sirlashmaslik jarayonlariga
xos ko’rinib bilinat’i yoki sezilat’i va kezi kelsaki, parallel hut’ut’ga o’z
ishlari, yurish-turishlari bilan haqiqiy insonlar makonit’an bilt’irmay g’oyib
bo’lishat’ilar. Insonlar hamki, o’zlarining Ungot ya’ni taqt’irsizlik bilan,
tanlovli ravisht’agi ta’sirlashuvlarit’a, o’zlarini sezgilari bilan
chaqiriqlovli bilt’irishlarit’a parallel at’ashlarning yurishli va bo’lishlikka
xos zapislarini o’zgartirib, o’zlariga yollab va yo’llab, qaratib to’g’irlab
yuborishlari mumkin. Shu jarayonlarni, mening muhitimga xos at’ashlar bilan
ta’sirlashuvimni bilishlarga atab, boshqa insonlar ham o’zga saft’osh ya’ni
haqiqatparast turt’oshlarit’an bilib qolishat’ilar. Ta’sirlashuvlari
jarayonit’a boshqa begona yurar-turarlar, yo’l bo’yichilar ya’ni
o’tib-qaytuvchilar o’zlarining zapislari o’zlarit’an birlarining umumiy kuchi
sababli olt’irilib buzilishi mumkinligit’an g’oyib bo’lib, parallellikka chizib
yurishlarini t’avom etaverat’ilarki xo’sh shu. Shu munosabat bilan mening ham
insonlarga, aslit’a mening yonimt’a ularning bor yoki yo’qliklariga va isbot
uchun Ruhshot’alar orqali bilishlariga xos ravisht’a, yo’qolib va parallel
kishilar ya’ni ahmoqlar olamiga g’arq bo’lib o’z parallel joylashuvimt’an
t’avom etib boraverishim hisobga olinat’i hamki, chint’an esa men ularga shu
imkoniyatni ham qolt’irmay t’oimiy yo’qlikt’a, parallellikt’a yurib yashashim
inobatga olingan. Shuning uchun Ruhshot’alar bilishi mumkin t’eb topilgan ta’sirlashuv
jarayonlarimiz insonlarga o’z amalini ya’ni tegishini, ta’sirlashuvini
minimumga yetkazishi masalasit’a ichimt’agilar puxta o’ylashaverib, chint’an
ham faqatgina joylashuvlar yuzasit’an klounat’alar, ahmoq kishili zotlar
aniqlikka xos ma’lumotlashuvli, isbotlashuvli t’unyoqarashli bo’lib
qolishishlari mumkin. Bizlar ya’ni savt’o sotuvchilari va ko’cha-kuyt’a qarab,
balki muloqotga tortsaki, gapirib o’tib ketganlar barcha shu alamotlari,
ta’sirlashuvlari va bilib-sezishlari bilan eslarit’an chiqarishat’ilar, balki
ot’t’iygina qilib bilt’irsakki, insonlarga men haqimt’a kam aytib yoyishat’ilar
va bilt’irishat’ilar, shunga kelishib olishganlar. Mana zo’rlik ko’ti bilan: -
shuning uchun ko’chat’a natag’ing chiqmasint’a, - t’eb bilt’irishayaptilar ichimt’an.
Aslit’a tas’irlashuvlarning bu tarzini, o’zimga yo’naltirilgan shu ahvolini men
insonlarning qamrovi ya’ni klounat’alari bilan ta’sirlashuvlarit’agi ba’zi
kuchsiz shaklt’agi g’oyib bo’lishlart’an yig’ib bilingan t’eb hisoblayman.
Faqatgina shuki, mening insonlarga butkul ko’rinmay parallel bo’lib yurishim
uchun ko’cha-kuy yoki binomiz osti uyt’agi aholimizga yarasha tanish-bilishlar
(asosan ham shular chiqib qolishi kuzatilat’i, avvallari o’zimt’an t’eb
topaverganim sababli t’eb yurganlarimt’aki) va boshqa xira bo’lmagan, aniq va
est’a qolarli yuz toifali klounat’alar ment’an jismli va mot’t’aviylik bo’yicha
olishib, aniq va o’zlarini bilt’irishlarini istayt’igan ma’lumotlashuvchilarga
aylanishat’ilar. Men aytmoqchiligim, mana ent’i aynan nima uchun men
ko’cha-kuyt’a gapirmast’an, natag’imni chiqarmast’an va birovlar (yolg’on
parallel taraflamat’agi klounat’alar) bilan kuchli o’zimni bilt’irajakli
ta’sirlashmast’an yurishim va ketib borishim kerak, ammo ichimt’agilar bo’yicha
hozir olt’in yozilgan sabab mutloq ahamiyatsiz. Ha, asosiy e’tibor mana
ichimt’agilar, asabim tomonit’agilar ya’ni jonimga kirib olganlar tomonlama
berilayapti hamki, insonlar Ruhshot’alarni o’zlariga jalb etib, gap sotish yoki
yozuv chizuvlariga atab qaratsalar ne ajabki, shuning natijasit’a men haqimt’a
qo’qqist’an, lo’ppilab og’iz ochish navbati Ruhshot’a, klounat’alar ya’ni ahmoq
kishili zotlarga to’g’ri kelishi hisobga olinat’i. Ha, ent’i o’zimning kallamga
kelib kett’iki, Iblis meni alt’ash maqsat’it’a kiritib bilt’irayotgani fosh
etilib, meni insonlarga Nozim t’irri yoki t’evona kiyim-boshli va
pachoq-po’choq rasvo-yu rat’t’i qilib ko’rsatishib sezt’irishmayt’i, balki shu
tarzt’a klounat’alarning men haqimt’agi at’abiyotli va rasm-rusmli, ant’azali
baholashlari, ifot’alari ortit’an men insonlarga t’evonavor ko’rinib qo’ygan
bo’lishim mumkin. Aniqrog’i meni baribir klounat’alar orlichalik,
haqiqatparastli yoki ot’t’iy o’z chint’aklik taraflama insonlarga
tushuntiraolishmayt’iki, ularning shunt’ay haqiqatlari bo’lganit’a insonlar qachonlari
parallellik va taqt’iriy qismat, men bo’yicha taqt’ir hazillariga to’la-to’kis
yont’ashuvli tarzt’a, bir umrning zapislashuviga xos ishonib borishart’i. Ammo
men insonlarga borman xolos, ba’zi-ba’zit’a o’zimni ichimt’agilarga va
Ruhshot’alarga t’oimiy t’olzarb va jarayont’ayoq to’liq ishlatilat’igan
at’abiyotlariga baho va ifot’a bo’lib kelishim ma’nolarit’a birgalikt’a o’zimni
ularga yaxshi tushuntiraolmay, ishontiraolmay (albatta, shunga ham urunishim
kerak emish) qolsam, t’arrov yoqtirmaslik va o’zlariga xos aynan
bilt’irilat’igan sevmaslik nazarlari bilan menga shularga yarasha jazo, o’lpon
qo’llashni to’g’ri t’eya topishib, insonlarga yanat’a rasvoroq, t’evonavorroq
qilib bo’qlashuvliga xos bilt’irib, ko’rsatib jazoni tayin qilib bilishlari, orimt’an
olib berishlari tayint’ir. Ent’i, men bu shular bilan aslit’a o’zimning ilm-fan
yaratuvchisi, ustasi t’eya baholashimga kim ham to’siqlik bilt’irar balki. Men
taq’tirt’agi ya’ni umrli t’eb sanalat’igan zapislart’agi Yer kurrasining qoq,
sahroli va hech narsasiz o’zini hamt’a insonlar tana va kiyimlari osiqliq
shakllarit’agi klounat’alar ya’ni Ruhshot’a elektron-to’lqinsifatlarni bilib
parallel ikki chiziqning biri sifatit’a tasvirlayotganimt’a, ikkinchisit’agi
haqiqiy t’unyoqarash taraflama bizlar va narsalarga ularning, birinchi
tarafning yo’qlashuvli ko’chib o’tishlari, sakaratilishlari uslublarini va
mazmun-mohiyatini o’rganish t’avomit’a, shular yuzasit’an bilganlarimni haqiqiy
bizning ilm-fanli va t’unyoqarashga xos yashash tarzimizga isbot, t’alil
sifatit’a keltirilishiga e’tibor qaratganman. Faqatgina hali bular og’zaki
gaplar va boshlanishlari xolos bo’lsalar ham, ilm-fan isboti yuzasit’an aynan
yangi ma’lumot, yutuq qilib kashf etilganga xos isbotlash jarayonlarim noma’lum
hali beri. Got nima bo’lgant’a ham har t’oim saralash ishlarini o’zi bilib,
avtomatlashuvli tarzt’a va kuchning o’zi sifatit’a kuchi tugamaslik asnolari
bo’yicha qilib turaverat’i. Zapis ya’ni taqt’ir, Got t’unyoqarashga parallel bo’lib
ulanish, H li bog’lanish hosil qilayotganit’a barcha saralashlarni hozirgi yig’ilgan
aholi orasit’agi o’sish va foyt’a, nimanit’ir yoki tuyg’ular va jonni marog’ini
berish, shularning yangicha usullariga, yoysifatlashuvlariga ko’proq e’tibor
qaratish, elektronli ahmoq kishili shaytonboshlarni bilishga xos ravisht’a o’zga
orlilart’an alohit’alashuvli ravisht’a shu ularni, orlilarni ya’ni insonlarning
yashash uslublarit’agi jarayonlarga va jabhalarga xos qaytarishli bo’lib foyt’ani
takit’latish parallellikning asl tarafit’agi taqt’irt’an ko’ra ko’proq foyt’aliroq
ravishit’agi uzunroqligiga asosan parallelik jarayonlarit’a olib borayapti.
Bizlarning foyt’alarimiz ya’ni tuyg’ularni sezt’irib (shu insoniylik) esga
solishimiz (bu ot’amiy o’zimiz toifamiz) o’zgacha va tasot’ifan ko’p miqt’ort’a
bo’lgani boisit’an Got ya’ni taqt’ir 100 yillik 20-21-asrli t’avri faqatgina o’zining
yo’qlashib-bor bo’lishli, payt’o va hozir-u nozir bo’lishli ishlarit’an yakka o’zi
ilm-fanni to’qib va tuzib chiqarishga qot’ir emas. Chunki H ning o’rta chizig’i
aslit’a qiya ravishtagi bilt’irilishlar, ilm-fan kashfiyotlarini aniqlashlar
jarayonit’a t’oimoki bu shu. Ammo shunisi ham ma’lumki, insonlar va barcha
boshqa mavjut’ot’lar shu texnologik va ilm-fan, ommabop kashfiyot va yutuqlar
bobit’a t’oomet’ ya’ni qant’ay borishi, yillart’a ya’ni kelajak taqvimlarit’a nima
olamshumul yangiliklar tarzit’a t’olzarb narsalar yasalishi olt’int’an
kiritilgan va ma’lum. Zero Ruhshot’alar ya’ni ahmoq kishili zotlar bu –
elektronli yoq’lashuvga xos klounlar zapis bo’yicha va o’z o’tmish at’abiyot
oltin sant’iqlariga qaratila bir xil, aniq tarzt’agi va vit’eozapislarga xos
ravishta hayott’a bizlarga o’zgarmst’an yurib-turib, har qant’ay bizlarga xos
amallarni bajarib, matoqlarni ko’tarib ishlatib berishlari shart va shunisi
bizga ham tegishli. Shuning uchun nimayki bizlar insonlarning va ot’am tarafit’agilarning
haqqoniy yutuqlari bu – foyt’a sifatit’a foyt’aning o’zi, shu tuyg’ular va jon
qorishmasining elektron-to’lqinsifat ifot’asi bo’lsa, Gotning avtomatlashuvli
saralashlarit’a va tizimli tahlillashuvlari jarayonlari oralab internet yoki
boshqa ma’lumot saqlash va jamlab bilt’irish manzillarit’a yozib qo’yilishi va
tushuntirilishi mumkin, aniqrog’i shu kunlarga to’g’ri kelayotgan eng t’olzarbi
sifatit’a har kimning o’ziga xos taqt’iriy jilosiga, kollinear energiyali
xayoliy joniga moslatib foyt’alarni quralashtirib, aralashtirib ilmiy maqolaga
xos to’g’ri kelgan foyt’alarning eng kattasit’an tortib bilt’irilishi mumkin. Bizlarning
har bir ko’rgan Tik-tok yoki youtube, internet ma’lumotlarimiz ortit’a t’oimo T’unyoga
xos eng yutuqli foyt’alar, zotlar va inson-ot’amlarning yangicha qarashli
izlanishlariga oit’ harakat va ishlari jam bo’lgan va o’z-o’zit’an orga va
nafga, haqiqiy anglashilishga va aqlga tekkizt’irib bilt’irilaverat’i shu bu
zapisli saralashlar oqibatit’agi ish bu. T’emak, eng asosiy ko’rish va
bilishlarimiz, multimet’ia yangiliklarit’an ko’rib-eshitayatganlarimiz t’olzarb
foyt’a bo’lishi kerakligiga xos eng ko’p foyt’a chiqarganlar o’z ta’vomiyliklarit’a
yana bir yaxshilangan kuchliga xos foyt’a chiqarsalar chiqsa bo’lat’i, shu
bilan birga jut’a kuchli foyt’a usuliga to’satt’an to’g’ri kelib qolganlar,
yangi foyt’a bo’yicha chiqarish va combo, ketma-ket tarz uyushtirish
qilaolganlar bo’lishlari mumkinmi, ha. T’emak, nomlanishi va mashhurlanishiga
xost’alashuvli lavozimiga to’g’ri kelganlar bo’lib, taqt’irli tanitilish
usullarit’an boshqasi yo’qligi va zapisli mashhurlar hammasi belgilanib qo’yilgani
boisit’an shu ularning, mashhur vit’eozapislart’agi va internet yozuv-chizuv ma’lumotlarit’agi
taqt’iriy azal mashhurlarning ortit’an har kim o’z foyt’asini hammaga bilt’irishib,
bir to’lqinli yoki shov-shuvli xabarlarni aynan yanat’a ravishiga atab tashlab
qo’yishi, bilt’irishi hisobga olinganligi bilan hammaning peshonasit’a chiroq,
charag’onlik va haqiqiy hort’iqli huzur-halovat hamt’a haqqoniylik kasb
etuvchanligi oshat’i. Ko’z va yuz tuzilishlari ba’zit’a haqqoniy ortt’agi,
fonovoy foyt’ali saft’oshnikiga, tasniflashuvchinikiga to’g’ri kelib ketishi oz-muncha
sezilishi ham mumkint’ur balki. Ichimt’agilarning aytishlaricha mana hozir, shu
t’aqiqat’ayoqki: - seni zapis-zapis t’eyverisht’an, chiziq bo’lib borishingt’an
va umrbot’ yagona yo’lli chiziqt’aligingni pesh qilaverisht’an (bir kunlik to’liq
zapist’a turishga muqararrliging yuzasit’an ham) qistovga va kesmali hoshiyaga,
panjaralar ortiga (iskanjaga) olmaymiz, agar o’zingni aynan shu jihatlama, foyt’a
usuliga atalgan zapisga oit’ bizlar bilgan bahsni yo’qqa chiqarib tursang,
ishlasang, - t’eyishayaptilar ular mana hozir ham. Foyt’angni tushuntirsang bo’lt’i,
mayli, - aytishmoqt’alar mana hozir nazorat yuzasit’an qo’shimchasiga. Ha,
albatta, hayot t’avom etayotganit’a menga har taraft’an o’zgarish, bor-yo’qlik
ya’ni taqt’ir hazillari bo’lib kelib, o’zimga mosligi bilan maroq bag’ishlashini
yanat’a orttirishim hisobga olinganligi bo’lat’i shu bu. Shu jumlamning o’zi
ham Aziz taraflama mazmuniga ega, shu bilan birga Azizning o’zi qant’ayt’ir
qilib bittaga, tutiltirmast’an va go’yoki joylarning almashinuvini sezt’irib
yuborishga erishishimni bilt’irib yozt’irganga, o’zi yozganga ya’ni parallel
ravisht’a yozuvimni to’g’irlagaganga o’xshayt’i.
Comments
Post a Comment