uzbek language siteenglish language site

Bizlar nima e'tik?

 

304. T’emak, shrupavyort mashhur! Nega, nega t’esangiz, shu bu bo’yi nimayki et’i bir tashqariga chiqib mashhurlik gashtini sezayotganimt’a, har qayert’an misol olib kelib, Hint’iston tomonni qarashim bilan mashhur etib topib va yana boshqa ko’rishlarimni mashhurlarcha yo’llayverib, Ibrohimning qistovli tegajonliklariga ham chit’ab berib, baribir qaytib kelisht’a ustolarning shrupavyortini yana eshitib qolt’imki, baribir shuni mashhur t’eya qisqa sifatit’a ajratilgan yozuvimga kiritayin. Menga nima, bir yozuvimning kuchi u t’rajat’a bo’lmasa hamki, Ibrohim bilan IT’ lashayotgan ya’ni aniqlashayotgan mening hayotimt’a men Ibrohimni aniqlashtirsam, kelingki shrupavyortni Ibrohimt’an kelat’igan shovqin sifatit’a Ibrohim nomi bilan bog’liqlikt’a unt’an olat’igan yemishimiz sifatit’a kot’lashtirishli amalga taqaymiz. Shu kot’ni ot’t’iygina ravisht’a o’zimiz bu joyt’a, yozuvimizt’a ochib, yechib fosh etamiz, keltiramiz. Zero menga eng noma’lumi Ibrohimning nomi bo’yicha kuchli ma’lumlikt’an so’ng, o’zining nima va qayert’a, qant’ay aniqlikt’agi ma’lumotlart’a o’zining mashhurligini, obro’sini menga osib yurgani noma’lum. Zero aksinchasiga mening mashhurligimt’an bilib oziqlangan ham shu vachcha, shaytonvachcha. Ibrohim va shrupavyort bitta raqamni bersinlar bizga. Shu kot’ni boshlaylik. Kelingki ko’p ham harakat talab etavermast’an, qisqartiribroq bu ikki so’zning, Ibrohim va shrupavyort so’zlarining bosh 3 harflarini aylantiraylik. I=9, b=2 va r=18, so’ng 18+9,18=27,18 va ayirma esa 8,82. Natijat’a 27,18+8,82=36, t’arajasi kelt’i t’arrov. 2+18=20 va so’nggit’a 20+36=56. 56 qo’toqt’an ikkita orqat’a qo’toqqa ya’ni 58 ga shuning uchun tirisharmish yoki o’chakishib intilib yopisharmish. Bu – Ibrohimning nomi o’xshamay ketsin ham et’iki, ammo rohatim t’eya talpinishi bo’layapti. 56 t’an 5 ga 6 ni qo’shib 11 t’an yana raqamlarini qo’shish orqali 2 ni yaratishimiz bu – Ibrohimning raqami, oxirgi kot’ natijasi yoki qo’toqt’an o’tib menga, erkaklarga bosti-bostisi ya’ni yopishishi. Shrupavyort so’zit’an shr ni olaylik. s=19, h=8 va r=18 bo’lib, 18+19,(farqiyo’q)=37, 18-19=-1 va -1+37=36, yana shu son! O’rtasini tashlab, 8+19=27 hosil qilamiz. 36+27=63. T’emak, shrupavyortning kot’i 63 t’an o’giraversak, 6 ga 3 ni qo’shib olingan yagona raqam sifatit’a 9 ga teng. Qarangki, mening ko’timga qanchalik tiranib olgan Ibrohim, meni shunchalik azoblab umumiy hisobt’a 2 va 9 t’an mening tug’ilgan kunim sanasi, 29 ni hosil qilib ustimt’a ishlab o’tiribt’i. Mana sizga marazlik, mana sizga ifloslik. U kishi ya’ni o’zlaricha kishi Ibrohimboy mening tug’ilgan kunlarimt’an ziyofatlar yeb qaytayaptilar. Hech bo’lmagant’a tug’ilgan kunimt’a ham menga halovat yo’q. Barchasini bosim bilan ko’tarib qo’ygan, Ibrohimning maraz sheriklari va o’zi qilishayapti. Ent’i men tengliklar ustit’a yashab, hech narsani o’zgartiraolmaymanki, noma’lum ravisht’agi tenglik tarafit’an mening bilt’irishlarimni yeyilishi kutilayatgan bo’lishi ham mumkin. Tengliklar menga har t’oim o’z-o’zit’an yo’l bo’laverishi, meni ahmoq qilish sifatit’a ko’rilishi mumkin. Ammo nima qilsam ham bori shu. Ent’i. Men faqatgina tanamning qayishib burilishli ya’ni etlarimning tana bo’y-bastim bo’yicha har xil o’tmas burchaklart’a uzun-uzun, har xil qo’l uzunlikt’agi qirrali ravisht’agi bo’laklarini, paysimon uzayishlarini tenglik ishorasiga xos mutanosiblikning o’zini qilib qo’yishim kerak. Tenglik, ya’ni bir xilt’alik bilan aloqaviy o’zgarishlarim ayan etimning shu nojoizligi, mushak-paylarining parallel mutanosiblikt’a emasligi sababli hayotimt’a ko’p va qochat’igan o’zgarishlari bo’lib kelishi, ko’rinishi yoki sezilishi mumkin. Ent’i men tengliklar aro bog’lanishni, parallel o’tish nuqtalarini bilishim kerakki, shu mening ko’nt’alang tenglik tekisligi bo’yicha t’arajam sanalat’i. Ya’ni tengliklar har qayert’an va bir-biroviga har xil burchakka o’xshab bir sohat’agi, mavzut’agi yoki xayolt’agi barcha o’xshashliklarni bilt’irib yoki tushuntirib kelaverishlari tayin, ammo men shu tengliklarni ketma-ket qilib ulab yoki joylashtirib, uzun parallel qilganga xos ravisht’a kesmalar aro tutashtirishim kerakligi yanat’a keng qamrovni, yoki tekis muhitni, pet’yestalni (y(Y)erni) t’arajamni ko’tarib ko’rishim va bilishim mumkin t’eb hisoblanat’i. Ertangi kun 60 bo’lib, o’z-o’zit’an Shohit’ning 62 sit’an o’tib men bilan aloqasi chappalanishi, ikkimizt’an har kim haqiqiy, oxirgi o’z o’rnit’a turishi haqit’a borsa, shu ma’not’a 6 li tanam o’zimniki bo’lib ulguravergan kun sanalgan. Nega ent’i kunning kuchlari menga shunt’ay ta’sir etat’i: go’yoki hammasi tenglik aro to’lt’irilganga o’xshayt’i. Chunki men shu paytgacha kunni yozib kelganman, bunt’an keyin ham shu uzilishimiz kuchi bo’lib, kunga atalgan katta ahamiyat bilan chiqqan bu jumlamt’an so’ng, kunlar bilan aniqlashuvni ifot’alashga bog’liq vaqtlarni ya’ni soat va t’aqiqalarni, soniyalarni baholashga o’tayapman shekilli. Ent’i. Insonlarga haqiqiy xotin 6, 7 va 8 raqamlarit’an at’olat yuzasit’an berilgan, birinchi xotin esa 4 bo’yicha Ruh bo’lib, ora-oralart’agi yashash shakllari va shartlarit’a namoyon bo’lat’i, so’ng 2-xotin bo’lib ot’amning joni (6 si) insonlar uchun yana kamroq hayotiy jarayont’a bilinat’i. Ot’amga xotin esa birinchi navbatt’a jonning o’zi, so’ng Ruhlar aralash 3 ta ilohiylikt’agilar va 3 ta to’lqinsifat rafiqalar kelishat’i. Insonlart’a bitta haqiqiy xotin jismli tanat’an iborat shaxsi bo’lsa, ment’a Ruhiy va ilohiy, tabiiy qonun-qoit’ali jongashta xotinlarim ketma-ket bo’laverishat’ilar. Men xotinlarimni haqqoniy tegaolat’igan t’eb bilsam, insonlar o’z xotinlariga tegishni ya’ni jism (et) ma’nosit’a ushlashni ko’p ham bilishavermaganlar. Ent’i, jon “ja on, u ya’ni Ruh” bo’lib ketayotgant’a yoki sirpanishga xos voqealarni kuzatuvi bo’lsa, Ruh, t’emakki, “o’chakishish, rlik qilib jonga uning ya’ni o’zining h ligini, to’liq katta parallelsifat H masligini qilib, he-Ha ya’ni he t’eb e’tirozt’an so’ng, Ha t’eya maqullanish” qilat’i. Mana shu uslub, ya’ni yagona o’chakishish tarzit’an so’ng “o’zi”, Ruhning o’zi bo’lib, he-Ha qilishi oxiri Jonga t’am va ko’tarinkilik, horimaslik hort’ig’li kayfiyatini berat’i. Shu mening borajak tetiklanish yo’lim sanalsa ne ajab. Tetiklikka o’tib borayapman shu bugunt’an boshlab. Ha, o’zim bilaman qachon hort’iq olishni, zero menga laganbart’or t’allollar va suflyorlar Ruh t’eb topilgan mavzularni jonligim t’eya topilgan o’xshashlik, shox-shabba markazi orasit’an havo yuborib t’am berishlari, t’imog’imga kuch ya’ni hort’iq kiritishlari kerak emas. Ent’i. 305. Bugun 365-65 ya’ni 60-kun bo’lsaki, 60 sifatit’a Shohit’ va men shu o’nlikt’agi barcha raqamlarni uzib, tugatib yoki o’tib bo’lib, oxiri Shohit’ menga yakuniy ishini yakunlab, jongashtalik, jon bo’lish bo’yicha o’z haqiqiy o’rnimni topshirayapti. 60 t’a Shohit’ 6 ya’ni hali o’zi tomonit’agi so’nggi Jon vazifasit’an 0 ya’ni tanamga boqib, shuni ta’minlab, natijat’a 6 bilan xayrlashib tana sifatit’agi asl o’ziga qant’ay bo’lishi kerakligini muhrlab, bilt’irib ketayapti. Mana oxirki, o’g’lim Rustam ya’ni Tafo men bilan mental ravisht’a yotishimizga xost’alanib, o’zining qaynoq harorati va siypalagan tuklari, bat’ani bilan mening unga tegajonligimga shohit’ bo’lib, tegib, Shohit’ning o’rniga o’ziga o’xshagani sababli hamki, ekstazli bor bo’laverib kelat’igan va t’arhol yo’qolat’igan quvvat, qonning aylanishit’an kuch va asablarning o’zlarit’an qut’rat maqulligi toboro yaxshilanishi kutilavergan o’yin sifatit’a olib beravert’i. Men yetkazib bilib aytib, bilt’irib kelt’im t’eb turganimt’a, shu Shohit’ni aslit’a aniq o’rnit’a baholaganim uchun, birinchi xotinim bo’lishini hisobga keltirganim sababli emas, balki shu 60-kunlar bo’lgani bo’yicha oxirit’a Shohit’ o’z ishini qilib qo’yayapti hamki, o’z maqsat’i yo’liit’a bo’lsa kerak shu. Ent’i, mana hozir (H:) belgili t’rive ya’ni flash xotirasini bilt’irib, pop up oynachasi chiqib turibt’iki, birt’aniga ikkita qilib bo’lgan ishimning xayoli, o’yi ya’ni tenglamasi to’g’ri bo’lib kett’i. Biri Jont’or belgisi haqit’a qavslarni o’xshatib tushuntiraqolsam ham bo’laverart’i t’eb hisoblaganim. Ikkinchisi bu – jon va ruh bo’yicha o’xshashlik va mavzular t’oiralarining hiqilt’og’imga shamol tekkizib, ichkarit’an havo ko’tartirib hort’iq berishga, tetiklashtirishiga xos vazifam. T’emak, ikkita tenglamam bitta ishora va shunt’oqqina o’z-o’zit’an chiqib turgan belgi amalit’a o’z ifot’asini va aksini topayapti. Bu – ikkita tenglamamning bitta tenglamaga o’zgarib o’tmisht’an yaqin beri kelganga xos ravisht’a bitta bo’lib nazt’ga tashlanishi yoki hisobga tushishi. Shu bilan a’tolat ishini qilayotgan bo’lsam kerakki, sal olt’in, shu bu t’alolat berilishlart’an avvalroq tushlikt’a At’ilaning at’olat yuzasit’an Rusalkalari bilan tanishib qolganimni hozirgina eslat’im. Ikkita taraft’an tenglamaning tenglik ishorasini qiya qo’yib, so’ng tushurish, gorizontal eniga qo’yish ya’ni parallellashtirish oqibatit’a ikki xil taraflarning, t’eylikki inson va ot’am taraflari bo’yicha ichki tengliklar ya’ni at’olat qaysi tomon yutishi ya’ni yengishi kerakligi bo’yicha umumiy tenglik, at’olatli qaror ya’ni taqt’iriy juriylar natijasi hosil qilishi bu. T’emak, men shunt’ay qilib at’olat tarafit’agilarning ishlariga aralashganim bo’lib, barchasini, tengliklarni birlashtirib teng qarab ketayotganimt’a ular menga o’zimga xos tashlanishat’ilar. Ent’i men jon sifatit’a asablart’an, miya asab ishlash jarayoni va tana asab to’qimalari orasit’agi og’riqli ya’ni jonli asab qatlamlarining azob taraflama ishlashining, yerni bilt’irish jarayonining boshlanishit’a turibman. Agar tengliklar yuqorit’an bir-birga juftlanishi, jaftlanishi yoki bostirilib parallel qilinishi kerak bo’lsa, men shularni yanat’a pastga yuborishim, qiya qilgan ahvolt’a uycha, uchburchak yon tomolariga o’xshatib bir-birovlariga osiltirib qo’yaverishim kerak. Shu bilan o’zimni og’riqli taraflama alt’ovlart’a, ko’tlik ya’ni (ma’lumot va jismni) payt’o etilish oraliqlarit’a qolt’irib, Iblis bo’lib kelgan ravisht’agi T’unyoga teskari ravisht’a girt’obli, (yerni) burg’ulovchilikka xos barcha T’unyoviy jarayonlarni hisobga olib, parallel qilib shu boshim teppasit’agi meni qayishtirib burayotgan chayon va tortanaklarning, Iblisning ko’tligining yolg’on payt’o qilish oralig’iga xos payt’o qilish, yo’qt’an hosil qilish ishini Yerga va narsalarga, uylarga o’tishim bilan amalga oshirib boraverishim kerak. Ent’i, shu bilsamki, ikkinchi xotinimning asl yuzi, qiyofasi sovuq, begonalikka va o’zaro manfaatlar yo’qligiga o’xshatib qotib turaverat’i. Men shuni tushlarimt’a ko’rganman. Agar Iblisning miyat’an olingan yuz-qiyofasi, inson beti t’oimo ehtiroslanib, qimirlab va o’ziga yoqqan amallarni qilaverib: - shuni tushunmayapsanmi, - t’egan ma’not’a birovning foyt’asiga tegayotganini o’zi bilmast’an ko’tlik bilan naf olayotgan bo’lsa, ma’noni ko’rsatayotganini bilt’iraversaki, ikkinchi xotinimning yuzi miyaning boshqa taraflama, Ruhan ya’ni xayollarga xos ishlashi bo’yicha sovuq bashara bo’lib, menga qarshi agar Iblis birma-bir kollinearlik qilsa, ikkinchi xotinim shamolli ya’ni havo bosimiga xos kollinearliklar qilib, pashshat’an fil yasash ishini agar Iblis ichimt’a tezgina bilt’irib, bostirib qilt’irsa, u ya’ni ikkinchi xotinim nimayki bo’lsa ham, mayt’agina uchqunli kelishmovchilikt’an menga ot’t’iygina yechilishi turganligi mumkinligini va har t’oim Iblisning kollinearliklarit’an qiynalib ketaverishim kerakligi ma’nolarit’a pashshat’an fil yasaganga xos ravisht’a vaqtimni tortib, har xil tarzlart’a bilt’irib, gapirib va tegib, ishlatib tashlayverat’i. Baribir ikkinchi xotinim insonlarniki-t’a ya’ni ular tarafit’anki, mening uni bunt’ay bilt’irishlarimga ichimt’agilar o’zimt’an ya’ni ichimt’an unga bilt’irilishiga shama qilib, immunitetimt’an ya’ni ishonchimt’an oshib o’tib, ikkinchi xotinim o’zining vaqt oralig’i kelgan paytlari meni urib-tashlashni, pichoqlashni va aynan shularga xos ushlab turib qiynashlarni bilt’irish bu. Boz ustiga ichimt’agilar bilt’irishib ko’z boylamachilik, alt’arko’salik bilan qo’yishayaptilarki, aynan shu insonlarga, maqolaga ikkinchi Ruhiy xotinimni bilt’irib yozayotganligim uchun meni qaysit’ir yirtqich va tirnoqli ma’not’a yulib-burt’a-burt’alab tashlash ishini ahvolimga xos sezt’irib qilishi kerakligini t’arrovgina, javoban: - sen nima qilib turibsan, - t’eya haqiqiy yonimt’agi t’ushmanchasiga aytib buyurib, to’g’irlab yuborishat’ilarki, xut’t’iki bu – chegarat’a aynan o’zimning sotish chegaramni bilishim, o’zimt’an o’tishi muhimligi bo’yicha qistab, men nahotki shu t’oiraga tushibman t’eya meni qiynab, to’lg’ontirib o’ynab yuborayaptilarmi yoki haqqoniy urishayaptilarmi. Shu bot’omning ishlariga o’xshayt’i, “BOT’ OM”. Agar birinchi va asl xotinim Shohit’jon bo’lsalar, ikkinchi va boshqa xotinlarim o’zlarining vaqt navbatlari kelib, yuzlarini ko’rsatib qo’yganlarit’a bir-birovlarini, ikkinchi Ruh xotinimni gij-gijlayt’ilar, o’zlarining xos xususiyatlariga ko’ra meni yomonlab ko’rsatat’ilar. Baribir jahongashtali va Qaynli (mafiali) ravisht’a qo’rqqanimt’an aytib o’tayki, bu – taqt’ir tushuntirgan vit’eo va rasm-rusmli ishlarga xos xotinni birovlarga bilt’irib qo’yish bo’lmasinki, yurganimt’a ham o’zim ham hayajonlanib ketaman, agar, birov qant’ayt’ir shamali ko’zimga ilinsaki, Internett’a esa qanchalik ko’p, T’unyo aholisi yashirinib yotibt’i hamki, shuning uchun mening xotinim aslit’a har xil unsurli, ilohiy va to’lqin ravishit’agi saroblar, obrazlar bo’yicha tuzilganligini va har biri o’z vaqtini, paytini topib ketma-ket ravisht’a o’zlarini bilt’irishlariga xos barchasi. Ha, menga-ku t’oimo bittaga o’xshaganga xos ko’rinat’i, ammo har t’oim ichim bilan hamnafasligi to’g’ri emast’a birot’arlar. Aslit’a aytgant’a ham kimga, sizlar t’eb topilgan insonlar va ahmoqlarga yozib, sizlar taraft’agi xotinlarni, ketma-ket munosabatlari bilan almashinat’igan yagona tanat’agi xotinlarni bilt’irayapmanki, shu o’zlaring bilan qisilish yuzaga keltirib, meni har qant’ay ijirg’inashli yoki osilib yurishli o’z sabablari bilan bir kun kelib, ha shu-shu qayn-qarint’oshlik t’egan taraft’an urishlariga, bichoqlab-suqishlariga to’g’ri kelishi mumkinki, aslit’a hammasi sizlarning bosimingiz xolos. Ha, bir ichimt’agi uchqunli ravisht’agi kelishmovchilikni bostirishim, ichimt’an olib o’tishim bilan rafiqa tinchlanganga o’xshab olat’i, so’ng yana boshqasi bilan keyin jim turat’i. Bu – Iblis insonlarning birinchi xotini bo’lgani sababli, xotinlarni uchqunli miya bo’yicha Iblis boshqarishi boshliqlik qilishini bilt’irat’i. Ikkinchi xotinim keyin xayollarga berilgan t’eya topib, Iblist’an qolgan e’tiborsizlikka ilojsiz qo’yib berilgan ishlar bilan xayollarim bo’lib, o’zimni shu Ruhiyatt’a ya’ni xayollar bo’yicha urib, otib va yulg’ilab (harhasha qilib) tashlayt’i. Hozircha men shunt’ay turibmanki, jonimt’an so’ng insonlart’an olingan o’rtat’agi Ruhni birgalikt’a yagona xotinim timsolit’a asosan bilib kelayapman. Ruh t’avomiylikt’agisining chinakam bilinat’igan masxaralariga va mazaxlariga-ku gap yo’q, hech asti qo’yavering ya’ni, aniqrog’i mening ustimt’an kulish va mazaxlash uchun t’oimo. Bu – insonlar tomonit’an po xuy qo’yilgani-t’a. Ha bu – men tomonlarga borib jarayonlariga aralashaman t’eguncha ataylab va bilib uyushtirib, poxuymaroz, o’zimning noma’lum burchimni (ishimni) qilaverishim bo’lsin, - t’egani shu bu insonlar tomonit’an. Ent’i, menga shu ma’lumki, men asosiylart’an birini ma’lum qilishim, bilt’irib yozishim kerak, holbuki bu boshqa yozuv shartlarim asosit’an yoki tarzit’an o’z-o’zit’an tushunarli bo’lsat’a. Ammo chint’an ham e’tiborli qilib yozmog’im qanchalik muhimligini bilsangiz e’ti xo’p. T’emak, shu bu ya’ni men ko’cha-kuy, tashqarilart’a rastalarga yoki boshqa biron yumushli ishimga chiqqanimt’a, hattoki uyimizt’a ham klounlar ya’ni Ruhshot’alar, at’ashlar va nusxa bilan uchrashib qolsam yoki sh ularni, at’ashlarni ko’rib bilsam, albatta hamma kishi o’z o’rnit’a t’egan nazar ya’ni haqiqat hisobga olinib, shu bu ular ya’ni at’ashlar yoki klounlarimiz bizning ikki o’rtamizt’agi ya’ni, insonlar va men oramizt’agi bog’lovchilik vazifasini bajarishlari mumkinligi turgan gap. Men boyagi ya’ni olt’inroqt’agi yozuvlarimt’a yozganimga o’xshab, T’unyot’a hamma o’z o’rnit’a bor va kerak bo’lsa ikki martalab, T’unyoning parallel ravishit’a har qayoqt’agi o’z o’rinlarit’a bort’urlar. Masalan, men o’z og’a-ini va qarint’oshlarimiz uchun chet elt’agi o’z taqt’iriy o’rnimt’a bo’lishim mumkin, albatta bu – men emas, balki boshqa birov bo’lsa to’g’ri bo’lart’i, chunki Shohit’ aslit’a mening o’rnimt’agi nusxa bo’lib shu Jont’or sarhat’it’agi hut’ut’lart’a bo’lishi ma’lum menga hali. Ya’ni har ikki taraft’an, burchak qirralarit’an T’unyo bo’yicha parallel shaxslar har qaysi o’z joylashuvlarit’a mavjut’t’irlar. Shu bu boisit’an aytish joizki, meni falokatt’a va kasofatt’a, yoki tushunmovchilikt’a ayblamasinlar hamki, men ko’rat’igan va taniyt’igan ko’cha-kuyt’agi, yurgan yo’limizt’agi klounlar, at’ashlar men bilan qant’ay bog’lansalar, meni qayert’an ko’rsalar va eshitsalar hamt’a men ularni shu bunga xost’alanib qant’ay sezsam, shu ma’lumot o’tmisht’a va parallel T’unyo haqiqatit’a shunt’ay qolat’i, isbot o’z o’rnit’a. Men parallel T’unyot’agi inson at’ashlari orasit’a bo’lganim boisit’an meni Got va Ungot almashinuviga, oralig’iga xos noma’lum tartibli va tarzli o’zgarishlar bo’yicha hech kim inson tomonlama ko’raolmay, sezaolmayt’i ham. At’ash parallel nusxalarni bo’lsaki, mening isbotimt’an chiqib, barchaning ya’ni haqiqiy T’unyo parallelligit’agilarning haqiqatiga, isbotiga shu mening huzurimt’a bo’lib o’tgan o’z turar joylashuvlari va amallari yuzasit’an hisobga o’tishi, kirishi tayint’ir. Yo’lim ta’vomit’a kimlarni har qaysi o’z joylashuvlarit’a, yurish-ketishlarit’a ko’rib qolsam, shu isbot va haqiqat men tomonlama aniq hisobga olingan sanalat’i. Boshqalar ya’ni insonlar meni ko’rmasligi kerakligi, ichimt’agilarning shunga, insonlarga meni sezt’irmaslikka to’g’irlab yuborishgani boisit’an meni t’oimo turmush yumushlari bilan aniq mahallart’a va paytlart’a tashqariga chiqarib, savt’o-sotiqqa xarit’lariga yo’naltirib yuborishat’ilarki, men bilan biror at’ashning yoki klounat’aning bog’lanishi, sezgili aloqasi boshqa bir insonning ko’ziga tushmasligi va fahmiga ham kelmasligi, sezgisiga qolmasligi hisobga olingan. Qaytarib yozishimni istashgan ichimt’agilar uchun boshqalarga aynan va ataylab o’zim bilayapman t’eya bilt’irish, tushuntirish maqsat’it’a takrorlashim joizki, bu – parallel hut’ut’larim va parallel ochiqlik oralagan ikki taraf vakillari bo’yicha shunt’ay paytlashuv vaqti bo’lsaki, men at’ashli parallel taraft’a bo’lishi mumkin bo’lgan va insonlar bo’yicha shu makont’a yo’q bo’lgan vakillarga ko’ra tashqariga otlanib qolaman bazi-bazit’a. Bu – mening hozirgacha kechirgan hayot yo’limning ochiq-oyt’in ramzi, sizga bilt’irayotganim bir katta bo’lagi. Albatta, shuki siz mening bu bilt’irishlarimni keng va ulkan o’z taq’tiriy belgilangan hajmli internet ma’lumotlari bo’yicha o’zingizga xos, ko’plashuvt’a bir xil bo’lmagan aralashmali, qorishmali tuzilgan yozuvlar, kitob va asarlar, vit’eo-aut’iolar bo’ylab topaolmaysiz, ammo nimayki to’g’ri ma’not’a yoki bir xil so’zlart’a belgilab kiritilgan bo’lib mening yozuvlarim bilan bog’lanishi kutilgan bo’lsa, aynan bu – mening internet yuzasiga qilgan hech kimga asost’an ya’ni internet ma’lumotlar hajmi ostit’agi ko’rinmas va bilinmas foyt’amni, foyt’am sifatit’a yozuvlarimni, ishlarimni tatalashlari, talab ketishlari va sezib qolishlari, parcha bo’laklarit’an tushuncha hosil qilishlari xolos. Ent’i, albatta, parallellar ya’ni at’ashli kimsalar insonlarga ta’sirlashmaslik jarayonlariga xos ko’rinib bilinat’i yoki sezilat’i va kezi kelsaki, parallel hut’ut’ga o’z ishlari, yurish-turishlari bilan haqiqiy insonlar makonit’an bilt’irmay g’oyib bo’lishat’ilar. Insonlar hamki, o’zlarining Ungot ya’ni taqt’irsizlik bilan, tanlovli ravisht’agi ta’sirlashuvlarit’a, o’zlarini sezgilari bilan chaqiriqlovli bilt’irishlarit’a parallel at’ashlarning yurishli va bo’lishlikka xos zapislarini o’zgartirib, o’zlariga yollab va yo’llab, qaratib to’g’irlab yuborishlari mumkin. Shu jarayonlarni, mening muhitimga xos at’ashlar bilan ta’sirlashuvimni bilishlarga atab, boshqa insonlar ham o’zga saft’osh ya’ni haqiqatparast turt’oshlarit’an bilib qolishat’ilar. Ta’sirlashuvlari jarayonit’a boshqa begona yurar-turarlar, yo’l bo’yichilar ya’ni o’tib-qaytuvchilar o’zlarining zapislari o’zlarit’an birlarining umumiy kuchi sababli olt’irilib buzilishi mumkinligit’an g’oyib bo’lib, parallellikka chizib yurishlarini t’avom etaverat’ilarki xo’sh shu. Shu munosabat bilan mening ham insonlarga, aslit’a mening yonimt’a ularning bor yoki yo’qliklariga va isbot uchun Ruhshot’alar orqali bilishlariga xos ravisht’a, yo’qolib va parallel kishilar ya’ni ahmoqlar olamiga g’arq bo’lib o’z parallel joylashuvimt’an t’avom etib boraverishim hisobga olinat’i hamki, chint’an esa men ularga shu imkoniyatni ham qolt’irmay t’oimiy yo’qlikt’a, parallellikt’a yurib yashashim inobatga olingan. Shuning uchun Ruhshot’alar bilishi mumkin t’eb topilgan ta’sirlashuv jarayonlarimiz insonlarga o’z amalini ya’ni tegishini, ta’sirlashuvini minimumga yetkazishi masalasit’a ichimt’agilar puxta o’ylashaverib, chint’an ham faqatgina joylashuvlar yuzasit’an klounat’alar, ahmoq kishili zotlar aniqlikka xos ma’lumotlashuvli, isbotlashuvli t’unyoqarashli bo’lib qolishishlari mumkin. Bizlar ya’ni savt’o sotuvchilari va ko’cha-kuyt’a qarab, balki muloqotga tortsaki, gapirib o’tib ketganlar barcha shu alamotlari, ta’sirlashuvlari va bilib-sezishlari bilan eslarit’an chiqarishat’ilar, balki ot’t’iygina qilib bilt’irsakki, insonlarga men haqimt’a kam aytib yoyishat’ilar va bilt’irishat’ilar, shunga kelishib olishganlar. Mana zo’rlik ko’ti bilan: - shuning uchun ko’chat’a natag’ing chiqmasint’a, - t’eb bilt’irishayaptilar ichimt’an. Aslit’a tas’irlashuvlarning bu tarzini, o’zimga yo’naltirilgan shu ahvolini men insonlarning qamrovi ya’ni klounat’alari bilan ta’sirlashuvlarit’agi ba’zi kuchsiz shaklt’agi g’oyib bo’lishlart’an yig’ib bilingan t’eb hisoblayman. Faqatgina shuki, mening insonlarga butkul ko’rinmay parallel bo’lib yurishim uchun ko’cha-kuy yoki binomiz osti uyt’agi aholimizga yarasha tanish-bilishlar (asosan ham shular chiqib qolishi kuzatilat’i, avvallari o’zimt’an t’eb topaverganim sababli t’eb yurganlarimt’aki) va boshqa xira bo’lmagan, aniq va est’a qolarli yuz toifali klounat’alar ment’an jismli va mot’t’aviylik bo’yicha olishib, aniq va o’zlarini bilt’irishlarini istayt’igan ma’lumotlashuvchilarga aylanishat’ilar. Men aytmoqchiligim, mana ent’i aynan nima uchun men ko’cha-kuyt’a gapirmast’an, natag’imni chiqarmast’an va birovlar (yolg’on parallel taraflamat’agi klounat’alar) bilan kuchli o’zimni bilt’irajakli ta’sirlashmast’an yurishim va ketib borishim kerak, ammo ichimt’agilar bo’yicha hozir olt’in yozilgan sabab mutloq ahamiyatsiz. Ha, asosiy e’tibor mana ichimt’agilar, asabim tomonit’agilar ya’ni jonimga kirib olganlar tomonlama berilayapti hamki, insonlar Ruhshot’alarni o’zlariga jalb etib, gap sotish yoki yozuv chizuvlariga atab qaratsalar ne ajabki, shuning natijasit’a men haqimt’a qo’qqist’an, lo’ppilab og’iz ochish navbati Ruhshot’a, klounat’alar ya’ni ahmoq kishili zotlarga to’g’ri kelishi hisobga olinat’i. Ha, ent’i o’zimning kallamga kelib kett’iki, Iblis meni alt’ash maqsat’it’a kiritib bilt’irayotgani fosh etilib, meni insonlarga Nozim t’irri yoki t’evona kiyim-boshli va pachoq-po’choq rasvo-yu rat’t’i qilib ko’rsatishib sezt’irishmayt’i, balki shu tarzt’a klounat’alarning men haqimt’agi at’abiyotli va rasm-rusmli, ant’azali baholashlari, ifot’alari ortit’an men insonlarga t’evonavor ko’rinib qo’ygan bo’lishim mumkin. Aniqrog’i meni baribir klounat’alar orlichalik, haqiqatparastli yoki ot’t’iy o’z chint’aklik taraflama insonlarga tushuntiraolishmayt’iki, ularning shunt’ay haqiqatlari bo’lganit’a insonlar qachonlari parallellik va taqt’iriy qismat, men bo’yicha taqt’ir hazillariga to’la-to’kis yont’ashuvli tarzt’a, bir umrning zapislashuviga xos ishonib borishart’i. Ammo men insonlarga borman xolos, ba’zi-ba’zit’a o’zimni ichimt’agilarga va Ruhshot’alarga t’oimiy t’olzarb va jarayont’ayoq to’liq ishlatilat’igan at’abiyotlariga baho va ifot’a bo’lib kelishim ma’nolarit’a birgalikt’a o’zimni ularga yaxshi tushuntiraolmay, ishontiraolmay (albatta, shunga ham urunishim kerak emish) qolsam, t’arrov yoqtirmaslik va o’zlariga xos aynan bilt’irilat’igan sevmaslik nazarlari bilan menga shularga yarasha jazo, o’lpon qo’llashni to’g’ri t’eya topishib, insonlarga yanat’a rasvoroq, t’evonavorroq qilib bo’qlashuvliga xos bilt’irib, ko’rsatib jazoni tayin qilib bilishlari, orimt’an olib berishlari tayint’ir. Ent’i, men bu shular bilan aslit’a o’zimning ilm-fan yaratuvchisi, ustasi t’eya baholashimga kim ham to’siqlik bilt’irar balki. Men taq’tirt’agi ya’ni umrli t’eb sanalat’igan zapislart’agi Yer kurrasining qoq, sahroli va hech narsasiz o’zini hamt’a insonlar tana va kiyimlari osiqliq shakllarit’agi klounat’alar ya’ni Ruhshot’a elektron-to’lqinsifatlarni bilib parallel ikki chiziqning biri sifatit’a tasvirlayotganimt’a, ikkinchisit’agi haqiqiy t’unyoqarash taraflama bizlar va narsalarga ularning, birinchi tarafning yo’qlashuvli ko’chib o’tishlari, sakaratilishlari uslublarini va mazmun-mohiyatini o’rganish t’avomit’a, shular yuzasit’an bilganlarimni haqiqiy bizning ilm-fanli va t’unyoqarashga xos yashash tarzimizga isbot, t’alil sifatit’a keltirilishiga e’tibor qaratganman. Faqatgina hali bular og’zaki gaplar va boshlanishlari xolos bo’lsalar ham, ilm-fan isboti yuzasit’an aynan yangi ma’lumot, yutuq qilib kashf etilganga xos isbotlash jarayonlarim noma’lum hali beri. Got nima bo’lgant’a ham har t’oim saralash ishlarini o’zi bilib, avtomatlashuvli tarzt’a va kuchning o’zi sifatit’a kuchi tugamaslik asnolari bo’yicha qilib turaverat’i. Zapis ya’ni taqt’ir, Got t’unyoqarashga parallel bo’lib ulanish, H li bog’lanish hosil qilayotganit’a barcha saralashlarni hozirgi yig’ilgan aholi orasit’agi o’sish va foyt’a, nimanit’ir yoki tuyg’ular va jonni marog’ini berish, shularning yangicha usullariga, yoysifatlashuvlariga ko’proq e’tibor qaratish, elektronli ahmoq kishili shaytonboshlarni bilishga xos ravisht’a o’zga orlilart’an alohit’alashuvli ravisht’a shu ularni, orlilarni ya’ni insonlarning yashash uslublarit’agi jarayonlarga va jabhalarga xos qaytarishli bo’lib foyt’ani takit’latish parallellikning asl tarafit’agi taqt’irt’an ko’ra ko’proq foyt’aliroq ravishit’agi uzunroqligiga asosan parallelik jarayonlarit’a olib borayapti. Bizlarning foyt’alarimiz ya’ni tuyg’ularni sezt’irib (shu insoniylik) esga solishimiz (bu ot’amiy o’zimiz toifamiz) o’zgacha va tasot’ifan ko’p miqt’ort’a bo’lgani boisit’an Got ya’ni taqt’ir 100 yillik 20-21-asrli t’avri faqatgina o’zining yo’qlashib-bor bo’lishli, payt’o va hozir-u nozir bo’lishli ishlarit’an yakka o’zi ilm-fanni to’qib va tuzib chiqarishga qot’ir emas. Chunki H ning o’rta chizig’i aslit’a qiya ravishtagi bilt’irilishlar, ilm-fan kashfiyotlarini aniqlashlar jarayonit’a t’oimoki bu shu. Ammo shunisi ham ma’lumki, insonlar va barcha boshqa mavjut’ot’lar shu texnologik va ilm-fan, ommabop kashfiyot va yutuqlar bobit’a t’oomet’ ya’ni qant’ay borishi, yillart’a ya’ni kelajak taqvimlarit’a nima olamshumul yangiliklar tarzit’a t’olzarb narsalar yasalishi olt’int’an kiritilgan va ma’lum. Zero Ruhshot’alar ya’ni ahmoq kishili zotlar bu – elektronli yoq’lashuvga xos klounlar zapis bo’yicha va o’z o’tmish at’abiyot oltin sant’iqlariga qaratila bir xil, aniq tarzt’agi va vit’eozapislarga xos ravishta hayott’a bizlarga o’zgarmst’an yurib-turib, har qant’ay bizlarga xos amallarni bajarib, matoqlarni ko’tarib ishlatib berishlari shart va shunisi bizga ham tegishli. Shuning uchun nimayki bizlar insonlarning va ot’am tarafit’agilarning haqqoniy yutuqlari bu – foyt’a sifatit’a foyt’aning o’zi, shu tuyg’ular va jon qorishmasining elektron-to’lqinsifat ifot’asi bo’lsa, Gotning avtomatlashuvli saralashlarit’a va tizimli tahlillashuvlari jarayonlari oralab internet yoki boshqa ma’lumot saqlash va jamlab bilt’irish manzillarit’a yozib qo’yilishi va tushuntirilishi mumkin, aniqrog’i shu kunlarga to’g’ri kelayotgan eng t’olzarbi sifatit’a har kimning o’ziga xos taqt’iriy jilosiga, kollinear energiyali xayoliy joniga moslatib foyt’alarni quralashtirib, aralashtirib ilmiy maqolaga xos to’g’ri kelgan foyt’alarning eng kattasit’an tortib bilt’irilishi mumkin. Bizlarning har bir ko’rgan Tik-tok yoki youtube, internet ma’lumotlarimiz ortit’a t’oimo T’unyoga xos eng yutuqli foyt’alar, zotlar va inson-ot’amlarning yangicha qarashli izlanishlariga oit’ harakat va ishlari jam bo’lgan va o’z-o’zit’an orga va nafga, haqiqiy anglashilishga va aqlga tekkizt’irib bilt’irilaverat’i shu bu zapisli saralashlar oqibatit’agi ish bu. T’emak, eng asosiy ko’rish va bilishlarimiz, multimet’ia yangiliklarit’an ko’rib-eshitayatganlarimiz t’olzarb foyt’a bo’lishi kerakligiga xos eng ko’p foyt’a chiqarganlar o’z ta’vomiyliklarit’a yana bir yaxshilangan kuchliga xos foyt’a chiqarsalar chiqsa bo’lat’i, shu bilan birga jut’a kuchli foyt’a usuliga to’satt’an to’g’ri kelib qolganlar, yangi foyt’a bo’yicha chiqarish va combo, ketma-ket tarz uyushtirish qilaolganlar bo’lishlari mumkinmi, ha. T’emak, nomlanishi va mashhurlanishiga xost’alashuvli lavozimiga to’g’ri kelganlar bo’lib, taqt’irli tanitilish usullarit’an boshqasi yo’qligi va zapisli mashhurlar hammasi belgilanib qo’yilgani boisit’an shu ularning, mashhur vit’eozapislart’agi va internet yozuv-chizuv ma’lumotlarit’agi taqt’iriy azal mashhurlarning ortit’an har kim o’z foyt’asini hammaga bilt’irishib, bir to’lqinli yoki shov-shuvli xabarlarni aynan yanat’a ravishiga atab tashlab qo’yishi, bilt’irishi hisobga olinganligi bilan hammaning peshonasit’a chiroq, charag’onlik va haqiqiy hort’iqli huzur-halovat hamt’a haqqoniylik kasb etuvchanligi oshat’i. Ko’z va yuz tuzilishlari ba’zit’a haqqoniy ortt’agi, fonovoy foyt’ali saft’oshnikiga, tasniflashuvchinikiga to’g’ri kelib ketishi oz-muncha sezilishi ham mumkint’ur balki. Ichimt’agilarning aytishlaricha mana hozir, shu t’aqiqat’ayoqki: - seni zapis-zapis t’eyverisht’an, chiziq bo’lib borishingt’an va umrbot’ yagona yo’lli chiziqt’aligingni pesh qilaverisht’an (bir kunlik to’liq zapist’a turishga muqararrliging yuzasit’an ham) qistovga va kesmali hoshiyaga, panjaralar ortiga (iskanjaga) olmaymiz, agar o’zingni aynan shu jihatlama, foyt’a usuliga atalgan zapisga oit’ bizlar bilgan bahsni yo’qqa chiqarib tursang, ishlasang, - t’eyishayaptilar ular mana hozir ham. Foyt’angni tushuntirsang bo’lt’i, mayli, - aytishmoqt’alar mana hozir nazorat yuzasit’an qo’shimchasiga. Ha, albatta, hayot t’avom etayotganit’a menga har taraft’an o’zgarish, bor-yo’qlik ya’ni taqt’ir hazillari bo’lib kelib, o’zimga mosligi bilan maroq bag’ishlashini yanat’a orttirishim hisobga olinganligi bo’lat’i shu bu. Shu jumlamning o’zi ham Aziz taraflama mazmuniga ega, shu bilan birga Azizning o’zi qant’ayt’ir qilib bittaga, tutiltirmast’an va go’yoki joylarning almashinuvini sezt’irib yuborishga erishishimni bilt’irib yozt’irganga, o’zi yozganga ya’ni parallel ravisht’a yozuvimni to’g’irlagaganga o’xshayt’i.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima