uzbek language siteenglish language site

Ne gap?

 

271-272. Endi. Bugun 271 ki, demak, shu oy 270 dan boshlanib, shu songa o’z qo’shilmasini qo’shib bormoqda. Endi, kallamda go’yoki hech narsa yo’qga o’xshaydi, ichimdagilar ham baribir yana o’shani yozadi deb aytishmoqda ya’ni hisobolashayaptilarki. Ammo men aytmoqchiligim hammasi shu hech narsalikning, soddalikning mijg’ovlashuvi yoki bekorchi ishlariga atallib yuborilishiga aloqador. Bu – hech narsalik yoki soddalik aslida o’ylovdan bo’qni teng huquqli, qamrovli va mutanosiblik asosida o’ylovdan ajratilgan, chiqarilayotgan yoki jon tomonga kayfiyatdan tortilayotgan joy o’rniga shu o’yni yetarlicha baquvvat qilib qo’yish, kuchaytirib borish yoki ikki marta (kelingki bildirmasdan) takrorlash amalida hisobga olingan. Bo’qning ya’ni Shohidning eski dick ining qanday qilib 31 va 38 orasidan 44 ga va undan toki 60 (jon) gacha tortib olish jarayoni, uzunlik bo’yicha surtalish va sidirib chiqarish ishlari bo’lsa, shularga teng uzunlik bo’yicha sidirish yoki sudralish jarayonlaridagi har bir to’xtab yulinishi yoki surilishiga xos o’ylov tenglashtirilishi, to’ldirilishi hisobga olinishi turgan gapdaki xo’p hozircha shu xo’sh. Shu o’ylovim baquvvatlashuvi bo’lib, mana shu topda ya’ni lahzada (yozishim bo’lib o’tirganida) ba’zi ko’rsatmalarni, aynanki kolamni ichishga majburlashni yo’q qilib o’z boshqaruvimga xos amalni qilishim misol bo’ladi ham, men ovoz eshitishim ya’ni 1 kuchayishi bo’lib, o’zimning tanamga (0) ga bog’liq joylashuvim bo’yicha tappa-tax etilishim yoki qimirlashli tarzda davom etilajakli paydo etilishim va xotiram ham yaxshilanganligi, shularning o’zlarida yaqqol bilinmasligi aniqki, ammo hayotimning bular bobidagi umumiy ravishdagi shakl-shamoyili bo’yicha sog’lig’im yaxshilanganligi aniq masala hamki xo’p. Tanam ko’p ham har narsalarga urilmayotgani, asablarim bilan esa borliqni oniy cho’zilishli tasavvuri ostida qolib ketib har xil tegilishlarga yoki to’siqli shartlashuvlarga duch kelmasligim hamda boshqalarni yaxshiroq eshitib mulohazali ravishda tatbiq qaratishim mos ravishda joylashuvim, xotiram va eshitish ravishdagi uchchala jabhalarni tanamni o’zim boshqarishimga xos muvozanatlashtirilishini, o’troq holdagi sog’lig’ini ya’ni o’zini bosib olgan jiddiy va maroqli tinch-totuvdaligini bildiradi. 272. Bugun 93, bo’pti. Men tarafdan bu – to’q bolani uchishi, juftagini rostlattirishim. Ibrohimning o’ziga esa shuki, boshning yoki o’ylovga tashna qalbli shu o’y ichida o’ylovga teskariligining yana o’ylov va xarakteri bo’yicha ushlanib qolishi. Xullas bu - Ibrohimning o’zining avzoyi, tanobi yoki o’ziga o’zi sanalsa ne ajabki to’g’ri. Shu bu ikkita tasnifni yetarli deb qo’yaqolaylik. Umuman olganda ikkita haqida gap borganda, mening asl 4 daligimga Ibrohimning uchiga qarshi borayotganimda menga shu 2 kerak bo’lib o’zimni ko’rsatishim, Ibrohimni yengishim ikkilanishlarimda, shubhasiz tavakkalarimda yoki tasodifga qoldirgan yo’llarimda ko’proq keltirilgan. Ibrohim esa meni esankiratib, oddiy va sodda ikkilanishlarimni yo’qqa chiqarib kelishuvning o’ziga xos ishni, misolini qayta-qayta tushuntirib kallamga keltirib hal qilishimga xos ravishda bezash, mendan yuqoridagi 5 ga osilish va iltifotli chetlashish maqsad-muddaolarini qilganligi, menga bajartirganligi ma’lum va mashhur xo’p. Umuman shu bularni boshqa sabab bilan yozganimda yana baribir shularni yozishdan oldin o’ylagan ma’nom ham bema’lol bu sabab va shuning davomi ham bo’lib chiqishi muqarrarligini bilsangiz yetarli xo’p. Yozmoqchi bo’lishim mumkin bo’lgani shudur ediki, Ibrohim 9 va 3 i orasida o’zi bilan o’zi tenglashishini, qanday ko’rinish hosil qilganini yoki qanday ma’noda yashaganligini bilib, shundan buyog’iga ya’ni keyingi kunlari Ibrohimga orqaga yo’nalishli hayot tarzi hisobga olinishi bilan menga 2-avlodga ham yo’l ochilishi mumkinligi hisobga olinadi. Endi xohlaganimcha har bir shubhamda ikkilanaveraman, tanlovni ixtiyorimga sazovor qilaman hamda qoshdan (tevarakdan) to’liq foydalanaman. Ibrohimga o’ylov 2 ta bo’ldi, 9 ning tuyg’ularligidan biri sifatida va 3 ning xarakterdan boshqa ikkinchi tarafi bo’lib tortildi degani menda o’ylov nishlari, o’yning o’zi bo’ldi, bor yoki paydo bo’lmoqda deyish turgan gapki xo’p. Shuning uchun tanamning o’zining tengligiga xos o’xshashlik deb topilayotgan yozuvlarim bugundan boshlab Ibrohim tomonga ko’proq og’a boshlamoqda desak mubolag’a bo’lmaydi. Shunga qo’shimcha xizmat qilgan, aniqlashtirgan yana bir shama yoki gina-qudrat bu – Iblis Durdonaning “tanlovni ixtiyorimga sazovor” degan so’zlarim ustidan, shularni kimnikigadir o’xshatish ma’nosida kulgani bo’ldi desak ham bo’laveradi. Umuman olganda hech kim hech kimni o’ziga o’xshashligi bo’yicha sinab, bildirib va boshqalar bilan hisobga tortib bosib olaolamaydi yoki qiynayolmaydi. Har kim boshqaga o’xshashini o’zi majburan, mag’lubiyati sababli ko’proq chiqaraveradi xolos. Aslida esa shu o’xshatilish va boshqalarning jabhalarini o’zlashtirishga xos holatlar bo’lsa bu – shu bo’layotgan insonini yangicha hayotga o’tkazish, hayotni har taraflamalikda his etib yashashga talpintirishga yoki majburlashga xos ish bo’ladi xolos. Shuning uchun bizning sharoitda barchasi dolzarb, har kimning o’zinikiligini aniqlab bilishdan iborat, qachondan boshlab qaysi xislatlar bo’yicha boshqalardan ajralib rivojlanayotganlikni bilish bo’lishi kerak. Shunda qolgani bir tiyin, hech kim hech kimni boshqarmayapti yoki ustidan kulib masxara qilmayotgan bo’ladi. Bugungi 93 ustidagi ajrashishimiz ma’qul, har kimning o’zi o’zi bo’layapti hisoblanadi. Ibrohimning o’zi tanam, tirik jasadim bo’lishni boshlab yozuvimga sherikchilik qilishni ham davom ettirishga kirishmoqchi, yozuvlarimga aralashishi shundoqqina ikkilanishga xos intizom o’rnatish uchun o’zini meni urganga o’xshatib ko’rsatishida va shu jahlni bajarishida bilinadi. Yozuvlar hali beri o’zimniki bo’lib hisoblanaverganki, bu – o’ylovning bo’lagi. Men esa Ibrohimning ovozini olayapmanki, gaplariga sal-pal aralashishdan boshlayapman, holbuki Ibrohimning gaplari, og’zaki nutqi bu – o’ziniki hisoblangan tanaligidan, jussa-badan bo’lish tomonidan bir tarkibiy jihat sanaladi. Yozish o’ylovniki ya’ni burunning tukidan, menikiki, gapirish esa kiprikniki, ya’ni eshitish bilan xotira va joylashuv masalasiniki, asl Ibrohimnikidir. Mana endi o’qish bilan imlo qoidali tahrirlash ishimizga ham 30 daqiqa qolayaptiki, shu bu borasida gapirishga o’tajakligim aniqlashaborishi bo’lib o’qiyotganimda ovozimni toblabon va o’zimga urundirib gapirib ya’ni ovoz chiqarib intonatsiya, talaffuz qoidalari bo’lsa hamki, shularga rioya qilib o’qish davomimda, kitobdagi o’z-o’zidan mening amr-hukmim, sir-sinoatim ya’ni o’ylovim kuchi bilan yozilib keltirilayotgan aslida bor bo’lmish kitob bu - Gourmahon asaridagi qatorlar ifodaviyligiga xos yozuvlarni Ibrohim yakunlavorib men bilan bir xil sudralish, aylanani o’rab olgan ko’pburchak tomonlarida bitta bo’lishimiz, mos-mosligimiz bo’yicha bu shu. Men Ibrohimning gapirishi bilan o’qish payida u esa kitobdagi keyingi bet yoki qator yozuvlarini chiqaraverayotganida ikkimiz ham o’zimiz egallayotgan bir-birimizdagi holatlar, kesmalar yoki jarayon uzunlashuvi yuzasidan bir xillikka xos orqa-oldin, borish-qaytish yoki, qarama-qarshi yo’nalishlarning bir-biroviga bitta teskari yo’nalish ham bo’laolishi bo’lib turaveramiz. Endi. Birinchi borasilardan belgilangan, 1000 qatorni 1 soat 22 daqiqada imloviy lug’atlanib tahrirlab tugatdimki, avvallari shu 2 soat chamasilab qo’yaqolardi. Bu – o’qish uslubimning takomillashayotgani sabablimi, haki, shunday hozir ham. Oddiygina qilib nafas olishimni bu - 5 ya’ni Farishtani yaxshilaganga o’xshab ko’proq nafasga xos o’pkamni bilib sezishim bo’lib turdiki, shu boshlanishida yaxshi o’qittirdi. Ammo negadir nafas olish ishini alohida qilish qiyin bo’lib qoldi, chunki kitob o’qish meni yanada o’ziga qarataverib e’tiborimni chalg’itaverdi. So’ng nafas olish borasida o’ylovimni fikr ya’ni almashinish bu – 5 raqami qandayligi bo’yicha yuritib o’pkamdagi dam, ya’ni nafasimni zich to’laga xos o’xshatib o’zimni tirishtirib ham o’tirmay, shunday his qilishimning o’ziga xosroq bag’shidalashimning o’zidan so’ng har bir nafas sharining teshikchalaridan shu damga teskari yo’nalishda bosim bilan havo, nafas chiqib ketishini xayolimdan o’tkazdim, keyin yana kattaroq hajm bilan bu ikki teskari bosimlarni birinchisiga o’xshash umumiy hajmli bosim, dam ichkariga bosib yuborishiga xos tasavvur etishim shakllaniboq, shu oxirgi holatni o’ylovim bilan har bir chiqayotgan teshikdan kollinear nafasga xos tarzda endi boshlang’ich nafas sig’imi, o’pka hajmiga xos yana qarama-qarshi nafas bosimi, ikki bosimlarni ham bosib olayotganga xos o’yladim. Axir shu nafas bo’yicha almashinish ishi sanalmasa nima bo’ladi. Almashinishda barini ifodalash uchun birinchi yo’nalish yoki umumiy yo’qlikka qarama-qarshi ichki, jarayonli tarzdagi yo’qlik yoki yo’nalish bo’lishi kerak, so’ng shu har bir jarayonli yo’nalishning o’zi yana qaytib birinchi yo’nalish, yo’qlik ustiga o’ziga o’xshash, boshlang’ich hajmda qo’yilishi, keltirilishi kerakligi bo’ladiki, bu – 5 ya’ni Farishta, tafakkur, qudrat va energiya, havo bosimli dam, almashinish. Oddiygina shunday qilib o’qishimda o’z-o’zidan tez va sharroz, qoqilmasdan o’qiymanki, barchasi o’zimning vujudim bilan birga yaratilib turadi. Agar birinchi navbatda nafas olish uslubimni esimdan chiqarsam va amalga oshirmasam, o’qishim o’z-o’zidan energiyasizligi, yozuvlarning va kalladagi ma’lumotning berilmasligi, yo’qligi sababli oddiygina nafasning yetmasligidan yoki og’zimdan havoning bosim bilan bir tekis chiqaolmasligidan buziladi, to’xtab-to’xtab o’qishini davom qiladi yoki oddiygina asl haqiqatparastlik bilan bildirib yozajakligim ma’lum bo’lsa, shosha-pisha o’qishimni bilib takomillashtirish istagimni namoyish etishim ilinjida hadiksirab to’xtab-to’xtab, tutilib-tutilib va ba’zi joylarda noma’lum sabablarga ko’ra yanada qoqilib, to’xtatilaverib o’qiyman. Demak, shu borada o’qishimni davom ettiraverganim paytlarida o’ylovimning o’ziga ham vaqt ajratmasamki, yana to’xtab-to’xtab ya’ni to’xtatilib o’qishga majbur bo’lamanki, o’ylov bilan tafakkur ya’ni almashinish o’zaro almashinishlari, joy berib-olishlari, takrorlanib qaytishlari kerakligi bu shu. Go’yoki almashinishning o’zi, tafakkur paytidagi 10-15 qatorli o’qishimda mening ovozimdan yaratilish sodir etilsa, yana navbatdagi shuncha qatorlarda Ibrohimning yozuvi sababli aniqlik avvalambor hozir qilinadida, ya’ni kelayotgan yozuvlar ma’lum etilib elektron ravishdan hayotda chindanda bor yoki mavjud etiladida, so’ng o’z-o’zidan o’g’zim qimiralshini olib aytsakki, ovozimni baralla chiqarib gapirib o’qib boraveraman, balki salgina qandaydir urinishi bilan albatta ham. O’qish o’zi shunday baholanganki, o’ ya’ni bu – o’ylov, qish esa o’zining ma’nosidagi sovuq haroratni, oppoq qorlarni bildirib tafakkurli almashinishning o’zini bildirgan. Endi, umuman ham olib qarasakki, yozuvlarimga ichki ko’rsatmalardan yozmasam, darrov go’yoki hayajon bosganga o’xshab xato, noto’g’ri yozib, har xil boshqa harflarni qo’shib, so’ng o’chirib o’tirishga majbur bo’lib yuraverganim ma’lum va mashhur hozircha. Shuning uchun yozuvlarimni o’ylov deb bilishimiz darkorki, bir kun kelib yozuvim Implik ya’ni Iblislik qilishi yuzaga tashlanishi bilan yozib borishim davomida ham, shu paytgacha yozib yurib kelganlarim bo’yicha ham shundoqqina ravishda esim choshib va og’ib qolaverib o’rniga-o’rin yangicha yozuv, so’zlar o’zimning yozmoqchiliklarim, tugmalarda aniq bosayotganlarim ortidan o’zgarib, yo’qdan-borli paydo bo’lib chiqaverganki, oxir oqibat haqiqiy dolzarb asar yaratishim turgan gapdaligi bo’ladi doimo xo’sh. Endi, bashorat deya vaqtning nisbiyligi bu – 6 raqamini hisobga olish darkorki xo’p. Energiya sifatida esa 5 ya’ni inson ichki sabablarining o’zi uchungina bilinishiga xosdalanib keltirilish quvvatining berilganligi ma’lum. Energiya ya’ni inson kuch-quvvati, sabablashuvi orqali qanchalik o’xshashlik qilinmasin, barchasi uning boshqalar uchun noma’lum, o’zining ya’ni o’zi uchun bilimlarining tashqi sharoitda yuzaga solinishining o’zi sifatida baholanaverishidan oshmagan. Insonning bilimlari qanchalik borligini esa hali hech kim inobatga olib sinashi mumkin bo’lmaganidan, shu bilimlar va ularning ichki hamda tashqi tabiatidagi o’xshashliklari doimo uyushtirilgan deya hisobga olinishi muqarrarki shu xo’sh. Shuning uchun bashoratni har bir shaxsning o’zi o’zidagi yagona energiyasi borligiga taqab ham, boshqalarni uyushgan deya topaverishi sababli ham mavjud bo’lishi mumkin sifatida baholashi mumkin emasligi tayin masala xo’sh. Ammo ko’pchilikning e’tiqodiga va ishonchiga kiritilib va aholi uyushmagan, atayin bajaruvchi jamoa sifatida talqin etilmasligi har bir insonga ma’qul va xos deb qabul qilinsaki, bashorat ya’ni nisbiylik vaqti, raqamli ma’lumotlarli Dunyomiz aslida o’z ahamiyatiga ega sanalishi mumkin xolos. Ammo e’tirof etish joizki, bashoratni aniqlashning eng to’g’ri yo’liq 5 va 6 ning birligiga teskari raqam bu – 1 raqamidagi ovozni eshitish uslubi bilan olingan bashoratlashdan so’ng aytilgan paytda va aytilgan manzilida yozilgan voqea bo’lib o’tsaki, shuni hisobga olish har kim uchun sodda hisobdaligini bilsangiz bo’ldi axir ha? Shu aynan sizga aytilgan bashoratning o’zingizda ro’y berishi haqida borgan masalaki ya’ni qachon va qayerga nima qilayotganingiz bizlar uchun ma’lum deb topilishi aniqlashganligi bo’ladi hozir. Bashoratchi tanlovni ham taqdirni ham tan olmasligi tayin masalaki, istalgan inson o’zicha bashoratni yo’q deb sanab bashoratdan ya’ni aniq foldan boshqa ishga o’tib vaqtni kutib kelganligi ma’lum hozirgacha xo’sh. Shuning uchun bashoratda nisbiylik tushunchasini bilgan kishi ya’ni Payg’ambar zot muhim ahamiyat qozonib bizga barcha narsalarning joylashuvini atayin oshkora qilishga xos o’zgartirishi tayinligini bilsangiz bo’ldi, bu – sizni o’rab olgan atrof-borliqni boshqa istalgan narsangiz bilan bashoratbop qilib qo’yishi yoki to’ldirishi ham. Ha, inobatga olish joizki bashoratchi Payg’ambar Shohid asosan taqdirdan karashma qilib bilganligini hisobga olish darkor, ammo oxirgi voqelik bu – uning bashorati aynan yagonaga xosdalangan bir tanlovli mo’jizani berganligi ham ma’qul hozircha. Bashoratchi Shohid taqdirdagi har bir holatni, kishilar yoki ahmoqlar bo’lmish insonlarning replikantlarini va bino-inshootlarni yoningizga shundoqqina har xil voqea, gap-so’zlar ishtirokida taxlab yoki taqdir zamon va makon bo’laklaridan olib qo’yishga haqqi yo’q deb hisoblaganingizda adashgansizmi, ha. Endi, halitdan bir dam bermay ham aytib qo’yish kerakki, noma’lumlikka duch kelib, aslida o’qishda tezlashish kerak deb depsinib, tutaqib va toliqib tutilib o’qishlar mening o’rnimda akamlar tomonidan bo’lib, axiyri o’z bo’ynilariga shu borligini menga ham bildirib, bo’ynilariga oldilar. Demak, o’zlari shunday tutaqib, gap tugamasdan, har qanday ketma-ketlikdagi so’zlar ustida to’xtab-to’xtab o’qiganlarki asti qo’yaturing. Endi, Muhammadaziz qatorasiga ichimdagilar ham shu yozuvlarimni qayta tashkil etishayaptilarki, go’yoki qayta yozayotganimni o’zim ham bilib qolganga o’xshayman. Zero qayta yozuvda aslida adabiyot qonuniyatidan foydalanilgan mantiq bo’yicha ham shu adabiyot sir-asrorlari, kitobiy uslublari va so’z boyligi qo’llanilib mening yozuvlarimni ag’darib, tagidan boshqa yozuv qo’yib bilishlari kerak bo’laverganki, bu – paydo qilish ma’nosida. Ammo menga aynan yozganlarim duch kelganga o’xshadiki shu safar ya’ni Shohid bilan bog’liq masalani muhokamasida, shunga Ruhlar ham quvonib ketishdilar. Bu – o’zim-o’zimni aynan ifodalayolishim, qaytarib o’zimga, so’zimga va gapimga turib berishim mumkinligi haqidagi isbotim siz azizlarimizga hamki xo’sh. Demak, Ibrohim tomonlar yozishni boshlashmapti haliki, o’zim shu ko’tarilish, bo’sh o’rnimda o’zimda, avvalgi chizig’imda yoki ustma-ust turdimki, natijada bo’yoqdan olingan nusxaga, trafaretga o’xshab ham qoldiki asti qo’yaqoling. Lekin nima bo’lganda ham ahamiyat bering, prikintes’ ki, doimo dolzarb muammolarni, yangicha suhbatlashuvlarni yoki yangiliklarimizni, kunlik axbarotga oid masalalarni yozmasligim mumkin emasligi bo’ladi ham hatto hozirdan buyog’i. Demak, ba’zi masalalar yuzasidangina o’zim bilmay qaytishimda o’sha saboqlar va energiya sabablashuvining o’zlari chiqib qolishi ya’ni yozuvim bo’lib kelishi yoki takrorlanishi turgan gapdaki xo’sh. Endi, xullas aytib o’tish joizki, meni ichimdagilar ya’ni o’rab olgan taqdiriyparastlar bashoratchi qilib haqiqiy xalqimizga tanitishmasa asti qo’yaqoling hamki xo’p. Endi, Muhammadazizning o’zi shunaqa bo’libdiki, men yozuvlarimni esimdan chiqarib tagidan almashinishining guvohi bo’lsam, Muhammadaziz o’zining kalyaskasini, belanchagini birdan yo’lto’sarga xos oldimga solib chiqartirib ya’ni paydo qilib qo’yib, o’ziga qaratajakligimni bilishingiz xolos bu tamom. Uning Muhammadaziz nomida Muhammad maqtanchoq so’zi bilan mashhurki, maqtanib tani turgan kolyaskasini ham, mening yozuvlarimni ham almashitirib, tagidan yo’q o’rniga borni tiqishtirib esni og’darajakli ravishda boshqarsa hamki. Aziz degani aziz, kerakli ya’ni muqaddas ma’nolari bo’lib, aynan o’zimniki deya sinovga duch solishi, yozuvlarimni hali beri o’zimniki deb hisoblatib qo’yishi yoki kolyaskasini asl joyida deb hisoblatishi inobatga sazavor. Shuncha yozganimdan so’ng boshimni garang qilib, so’zlarimni oldi-joyli qilib almashtirib qo’yishi yana iziga tushishini istaboq darrov yonimga kolyaskasini paydo qilib tiqishtirmaslik ilojiga xos bildirib, tiqishtirib kelayapti shu go’zzuk ukangizning o’zi. Xavfsizlik masalasida shunchalik ravshan etib ham yozuvlarimni aldab yozdirishga sazavor qilib o’zini, so’ng birginagina o’zimni o’zim qaytarishim, o’tmish yozuvining o’zini chiqarishim bo’lishi bilanoq yana xavfsizligini charxlashga o’tib o’zining kuchini o’tkazish uchun oldimga o’zini ovutish vazifasida yo’l to’sarlik qilguvchi shu bolaki xo’sh. Men uning va boshqa bolalarning xavfsizliklarini tushunib battar o’zimning xavfsizligim dosh beraolmay, ularga biron nima ya’ni qaltis o’yinlar ilinjida falokatgacha olib borib qo’yib bilishim mumkinligidan qo’rqib, yana badtar xavfsizligimni sinab, o’zimcha o’ylab ketaveramanki asti qo’yaqoling. Bilasizki umuman olganda teng kuchlilar, kattalar yashaydigan muhitda kichik jo’jachaga, bola-chaqalarga o’rin bo’lmasaydi qanday yaxshi har holda xo’sh. O’ziki kattalar bilan boshdan-oshgan muammolarda, xavfsizlik masalarda aynan bildirilajak, miyaga quyib qo’yilajak tarzda almashinib yuriymanki. Kichiklar qo’shilib kelishi bilanoq shularning teskarisi bo’lib biron qaltis ishga qo’l urib yuborishim mumkin sanalishi turishi amri mahol emasdaligi bilan ma’lum va mashhur xo’p. Boz ustiga shu kattalar bo’lmish meni o’rab olgan kishilar, replikantlar meni: - devonasan, - deya gijgijlashni, hech kimga bo’lmasa ham o’zlariga qandaydir isbotlashni istashib, bolaning, go’dakning nolasini eshitib yuborishimga qadar biron nojo’ya ishiga bilmasimdan aralashtirib ichimdan gij-gijlashib, qo’zg’atib devonaligimni isbotlashga urintiradigan amallarini qildirishlari hech gap emasga o’xshaydi. Ha, atrofimdagi yolg’on-yashiq go’zzuklardan hamma narsani kutish mumkinki, meni shu topgacha o’z holi-jonimga qo’ymay, o’zlarini asrash masalalari qanday bo’ladi deya, oradagi gaplar va tanalar bilan aralashib qolishimiz masalasida doimo muammolar tug’dirib kelganlar. Nega xarakterimni keltirib meni gapirtirib, o’zimning o’z xohishimni ifodalayolmasligimni bilib o’zingga buyruqlar chiqarding va bizlarning turar joylashuvlarimizni o’zgartirding deya oxiyri shu munosabatlarning aybini boshimga solib, almashinishning ikki tarafida ham o’zimni gunohkor qilib qiynog’ini, ichimdan yoki chinakam ishlash davomida bermasalar asti qo’yaqolingki ular hovurlaridan tushishmagan bo’lganlar shu paytgacha. Shu bu muammoli ishlarda, ko’rib turibsizki, ular qanday qarorlar yoki yo’llarga bosh urishlarini o’zlari bilmay turganlarida, men ham shunchadan keyin bolalarga bilib-bilmay qaltis va nojo’ya harakat qilivorishim shularning ya’ni bu muammoli tortishuvlarimizning aksi sifatida hisobga olinmaydi deb hisoblasangiz adashing xo’sh.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima