Biz
283. Meni
doim Nargiz so’zi qiynab kelganki, bu – Nar degani “nechchita r, arrilash yoki
raqamli Dunyo” bo’lib, giz esa “yetti sizga” ya’ni “sizga yetib olish”, “g ning
7 ligi va siz” bo’ladi. Demak, Nargiz bu – nechita raqamli Dunyo yoki bir necha
o’ylov va boshqa ikki tuyg’ular hosil qilib, sizga ya’ni shu o’ylov egasiga
yetib olishni bildiradi. Shu o’ylov ya’ni raqamli Dunyo sohibiga yetib olib
nima qilsa, obro’sini egallaydimi yoki hukmronlik qiladimi va h.k. Shuning
uchun men endi bilib qoldimki, nechata raqamli Dunyo, o’ylovlar bilan
bog’lanish sababli mening o’ylovimga berilgan aniq buyruqlarga, shu talab
etuvchilarning o’zlari: - amallayolmading, eplayolmading, - deb
qo’yaqolaverdilarki, bu – o’ylovning ham parallelligi sanalganligi bu shu.
Ularning buyruqlari go’yoki bir savollarga o’xshaydi, demak, Dunyoda nima ko’p
- savollar ko’pki, boz ustiga shu savol so’zining o’z ma’nosida turib, o’z
mohiyatini ya’ni o’zidagi nisbiylashuv asosida savol berish bilan hamma
savollar sonini, ishni yana ikki barovar ham emas, cheksizlikka qadar oshirishi
hech gap emas. Nargiz jalabning shu ishini qilishiga sog’liq ya’ni salomatlik
halaqit beradi. Agar men hech narsa bilan aralashmay, qandaydir o’sha ko’rsatma
va buyruqlarga duch kemay, tutilmay yursam, o’z-o’zidan sog’lig’im oshishi
bilan Nargiz chekinaveradi. Ammo shu ko’rsatmalarni yechish, amallashdan oldin
ularni yo’qqa chiqarish kerakki, bunday ko’rsatma va buyruq aslida yo’qdir,
to’g’rimas sanaladi. Endi, og’riq aslida qachon hisobga olinadi. Qachonki
devonalik qilib o’ylov bilan birovlarning uylaridagi hayotlaridagi zavq-shavqli
xursandchilik, jon almashinish va intiqish ishlarini jondan sezish va darrov
shularning barchasini, qo’shimchasiga bo’lishi mumkin bo’lgan boshqa rakurslari
bilan yig’ish sanalgan asl bu kelajak ishi hisoblanadi. Shu birovlarning
xushkayfiyatlarga, xursandchiliklarga shoshilish, o’zining hozirgi ahvolini
yoki kayfiyatini nisbatan bog’lab ko’tarishga erishish borasidagi urinishlarni
ifodasi sifatida olingan lazzatbarorlik yoki rohat devonalikning asl bosh
sabablaridan hisoblanadi. Devonalikka berilajak og’riq ya’ni qiynoq, azob,
jabr-jafo esa shu devona insonning o’tmishidagi ajoyib onlari, o’tkazgan
daqiqalari yoki obro’li hayotida ketma-ket on yoki lahza bo’yicha vaqtda davom
etishda orada qisilish, siqilish bosimini hosil qilish, o’tmishdagi tananing
sog’lom jismini va badantarbiyasini egallash bo’ladi. Natijada kimdir mening
sog’lig’imni, o’zligimni va foydamni o’g’irlayapti degan ma’noda, teskari
tartibda o’ylovidan shu o’ylov ishini, devonaligining qilmish-qidirmishini
aniq, tayinini ya’ni tengsifatini topaolmay, o’zini atrofdagilarga
tushuntirishga xos amallarida yolg’izlik va yakkalikka, eplayolmaslikka duch
kelib: - o’ylovingda ya’ni senga nima bo’layapti deb so’raganlarida, - javob
beraolmaslik, devonalik qilgan o’ylar, uy-joylarini va u joylashuvlardagi
kayfiyatlarni aytib beraolmaslik sababli devona, jinni yoki telba deb shu
boshqalar, so’raganlar tomonidan topilaveradi, hisobga olinadi. Keyin boshqalar
ya’ni yordamga shay bo’lib turganlar ham masalani aniq qilaolmaganlari sababli
meni devona deya qo’yaturib, o’sha foydali yo’qotish, o’tmish hayotini oldirib
qo’yish ahvolidagi yomongashtalikka, suqulish-burilishlarga va qiyinchiliklarga
g’arq bo’ldiradi. O’tmish hayoti yoki foydali es-xotira, sog’liq teskarisi
sifatida tana qisilishi va boshqa qiynoq, og’riqli jarayonlarni, bosim
ortishini olib keladi. Aslida bilsangiz agar, men aytganimga o’xshab ko’tlar
bor va go’zzuklar mavjud degandim. Ko’tlar bu – nimayki bo’lsa, qanday ishlar bo’lib
o’tsa, yaxshisi ham yomoni ham egasi tomonidan qaralishi yoki kuzatilishi bilan
birga ularniki deb hisoblashadi. Natijada hech narsadan pushaymon bo’lmaslik,
qolib orqada qolmaslik va barchasiga o’zim va o’zim sababchi deb hisoblash
sanaladi. O’zimdan o’zim nisbiylik bilan yana o’zimning miyamdan, peshonamdan
chiqib o’zimni o’zim ham, hech kim ham ayblab qolaolmaydi deydi. Xullas
ko’tlarning maqsadi, bizlarning o’zimiz tanamiz, qobig’imiz bilan o’rab
olinganligimizga, faqatgina o’zimizning mavjudligimizdan hayotga boqishimizga
hasad qilish, ko’z olaytirish bo’lib, o’rnimizga kelish bo’yicha harakatlari
hisoblanadi. Boz ustiga ular ya’ni ko’tlar, ichimdagilar boshqalarning
borliklariga ham kafolat berishni, birgalikda ishonchdan ortiq xursandchilik,
sezgilarning jongacha yetib borishini istashadilar. Endi, keling qaraylik
go’zzugistonga, go’zzuklargaki. Go’zzuklar asosan bizlar, tiriklikni boshimizda
o’tkazayotgan tanachilar yoki Ungotdagi hozirgi aholi zotlari sanaladilar.
Go’zzuklarning maqsadi esa tayin, ayon shuduri bilanki, go’zzuk bu –
bir-birovlarimizning, asalari uylari devorlaridan ya’ni Gotdan oshib Ungotdagi
chindan yashayotganlarni yoki orchilarni sezgilari doirasida, jonli va shu
aralash tuyg’uli aloqalaridan farqli ravishda bilish, kuzatish va tasirlashish
(aynan tegib bilish, eshitish va o’zlari ichida bo’lgan tanalarini
ko’rishlariga monand) qilinishni istayurlarki xo’p bo’pti. Shu bilan ularga
ya’ni go’zzuk bir zotga orchillik va oddiy tasodifan, tanlovli yashash haqida
barcha ma’lumotlar va haqiqiy oqimli qaralishlar o’z-o’zidan taqdim
etilaveradi. Go’zzuk degani “o’zning zukkoligiga” ya’ni “g bu – ga bo’lib”, har
kim o’zining nisbatan va raqobatdagi zukkoligini bilishga oshiqishi va
talpinishi haqida gap borganligini bilsangiz xo’sh. Bizlar oddiychilarning,
oddiyshavandalarning ya’ni haqiqatgo’y har bir alohidalangan va
izolyatsiyalantirilib yashattirilgan orchilarning har bir ishimiz o’zimini
zukkolashtirishga bag’ishlangan bo’lib, qaniydiki, buning yechimi oddiygina
yaqin yerda, shundoqqina ko’chadan ham o’tib ketayotgan bo’lishi mumkin
bo’lgan, ko’zga ko’rinmas yoki parallel orchining o’zi bo’lishi mumkinligida
ediki, shuning bilan bizning qoniqishimiz va ich-bag’rlarimiz to’lib-toshib
topishib (yopishib) ketardik. Hamma orchilar bizlarga bir-birovimizdan o’zga
yoki boshqa biron nima kerak emas degan qayg’usiz va to’liq dilbarorli hayotdan
gashtini surib lazzatbarorlikka xos yashab kelaveradi. Darajalarimiz
qiyoslanmoqda va yaxshilikka qaratilgan, to’ldirib borilaverish to’qchilligida deya
barcha orchilarimiz oddiygina bir osmon ostida, yakka Dunyoda to’laqonli,
qoniqishli va yetarlilik gashtida (aynan ruhan va “so’ng” jismonan to’qchillikda)
yashab boraverardilar. Shu desangiz aynan o’yinlarga, igralarga e’tibor
qaratsangiz, nima yutuqli deb es va xotira jamligida hammasini amalga
oshirishdan avval, “ko’t va go’zzuk” yoki “kod-ko’t” deya amal qilib
qo’ysangiz, shu ikki aloqalarning, go’zzuk va ko’t bo’yicha aylanishlar
oxiridagi tutashmasdan qolgan ozginagina bo’lak yoki qism, yoy uzunligi bir
tomondan igraning dasturiy ta’minotidagi, ko’t ning yetib o’tib ketishi
oqibatida, kodli ta’minotning yo’q bo’lib, noma’lum oraliqda qoldirilib o’zicha
ishlashi bo’lib hisobga olinadi. Ikkinchi tomondan esa o’zimizning igradagi
darajamiz, zukkoligimiz va oqibatimizni ko’tarish niyatida boshqa orlarni
qidirish yoki yetaolmaslik bo’yicha oxirgi yetaklanishda orlarning,
insonlarning izolyatsiyalanish oralig’ida yaxshi maqsadga va intilishga tikilib
qolish oqibatida o’yindagi tarkibiy tuzilishni, o’ynab ulgurgan igrali
xotirangizni yo’qotib yangilanishiga yo’l qo’yib yuborishingiz ma’lum va
mashhur xo’p. Shu kod va ko’t, yoki kod, shu go’zzuk hamda ko’t munosabatlari
ikkita ustma-ust aylanalarning qarama-qarshi ochiq oraliqlari, yoki ilgaklar,
ushlab turuvchi iplar o’tkaziladigan bo’sh qoldirilgan kesim oraliqlarida
bir-birlariga sezilib qolish rivojiga xos bo’lib, go’yoki bitta oraliq bo’yicha
orqa-oldin surilib, vakumli birlashmali sudralishlar hosil qilib, kollinearligi
bilan ham baribir ikkitasi bitta sifatida bir yo’nalishga tushishga qodir
sanalishi bilanoq ko’tlik bo’yicha igraning dasturida ish pachavasiga ketadi va
go’zzuklikka binoan yangicha tuzilma, xarita tarkibiy elementlari ro’y
berishiga xosdali ravishda, shu aytilgan marrani qilinishi borasidagi kelajak
shamasini bajarishni taqazo etuvchi yangicha predmetlar, sovg’alar va holatlar
taqdim etiladi. Hay day igrasimda shu yangicha predmetlarimiz, hozircha bomba
va shu qatori sovg’a-salomlar yig’im-terim sababli deya aldab berilishi ham
maqul sanalishi tayindurki xo’sh. Demak, kod va ko’tga tushsak, igralardagi
sizlar bilan gaplashadigan izolyatsiyalar oralaridagi, devorli ushlanishli
borliqning shu chegaraviy devorlaridagi ko’tlar, ichingizdagi yagona shaxslar
yoki insonlarning jonlarigina xolos siz bilan bir tomondan igraga aralashgan va
o’yinchilar bo’lib kelayotgan boshqacha, o’zingizning hayotingizdan olib
yasalgan nomlar, shaxslarning o’yinli nazariyasiga ko’ra chiqishlari, bizning
zukko igra qobiliyatimizdagi yo’qdan-borli yoki xotiramiz o’zgarishiga monand
o’zgaritirishga xos tezlashishlarimiz bilan tenglashtirilib, yaxshi yutuqli
tezlanishlar va yanada kuchli darajaga erishmoqchiliklarga duchor etishi turgan
gap. Endi umuman olganda go’zzuk so’zi o’z ifodasi, tarifi bilan topilgan
ma’noda birovdan ko’zini uzmay, hayratini yashirib bilgunicha qarashga odat
tusini bermoq deya hisoblanishi maqulki xo’p shu. Chindan ham bizlar ochiq
osmonda birlashtirilsak edi, birovlarga hamla va xavf tug’dirmaslik shartini
o’zini bajaribgina qo’yaqolish oqibatida qarab, kuzatib va darajalarini yoki
martabalarini belgilab o’tirajakli ahmoqliklarni boshimizdan kechirguvchi
misoli emasmi?! Ya’ni ess, biz shunday. Endi, demak, ko’t bilan igralarda
antiqa o’zgarishlar, yangilanishli o’yin davomiyligi bo’yicha jarayonlar yoki
hodisalar bo’lishi inobatga olinsa, go’zzuk so’ziga moyil qadar o’zingizning
esingiz tutash nuqtalar, igra xotiralari bo’yicha yangi, o’zgacha tartiblar,
yaxshi niyat bo’yicha yuqoriroq darajalashuvga xosdali ishlar, item li
o’zgarishlar bo’lishga qodir sanaladi. Go’zzuklik bo’yicha o’yiningiz go’yoki
yuzingizga o’xshab toblanajakligi ma’lum va mashhur xo’sh. Aynan bir xil, hech
narsa tegilmaslikdan o’zgarmagan sifatida ko’ngilga xos turaversaki, ammo igra
chindan o’zgarishlar davomida har xil tusli ko’rinishlar, item va kartali
o’zgarishlarga duch kelib bo’lgan sanalishini bilingiz xo’sh. Aslida o’zim ham
hali kamchiligini topganim yo’q, qanday taxlab ya’ni kartasini, xaritasini
tuzib kelgan bo’lsam va nimalarga idoramga xos item lashli ega bo’lsak,
shundayligicha turaturganlikni namoyish etayaptiki, baribir bunday
bo’laolmasligi haqida emasmi barcha shu bu jumlalar ham xo’p. Endi. Umuman
olganda kecha boshlab ertalabdan uyg’oqlikka shay qilgan bizning uyqumizda,
aynan o’zimning uxlashimda barcha shu kungi, kun bo’yi zapisli, oldindan ma’lum
ya’ni sahnalashtiriluvli amallarimiz tayoqsimon, ingichka parallelopipedsimon
ravishda tuzilgan bo’lib, shu parallelopiped bo’yich bo’yicha to’g’ri chiziqlar
ketma-ketlikda kun bo’yi bo’yi-bastimga xos harakatlarim va hayot kechirishim
sifatida bir mendan va yana boshqa bir ichimdagilarning biridan, yana o’zga
boshqa biri Ibrohimdan, Shohiddan, Muhammadazizdan yoki yangi tuzilayotgan
Gvardiyalarning qaysidir biridan bo’lib qo’yilajakligi ma’lum va mashhur ediki,
bizlarning qolganlarimiz kimga mos deya topilsa shu xatti-harakatki, o’zining
sevgi uchburchagida reaksiya, aks ta’sir amali bilan darrov ichimizda yoki
hayotning navbatida chiqib, bildirib qo’yilajakligi hisobda xo’sh. Qachon
reaksiya yoki aks ta’sir, iniko chiqmasligini bilib qolib, ishga yoki vazifaga
kirishganim ma’lum bo’lib qolsaki, demak, o’zim tanlovimga xos yangicha,
sahnada bo’lmagan ishga qo’l urgan bo’layotganim ma’lum bo’ladurg’oni bu shu.
Endi, o’ylov bilan tanlov so’zlarning bog’lanishidan aynan tanga aloqador
sog’lig’i va salomatligi bilan bog’langan bir hodisa kelishini bilsangiz,
ichimdagi yangi arvohlarim o’ylov orqali tanlov ishlariga juda
aloqadorliklarini hech bildiraolishmay, bizga yordam qo’lini aynan shu
boradaligini biz tushunishga harakat qilib eplayolmayotganimizda cho’zishlariga
xos amallar bo’lishini bilibsizki xo’p bo’pti. Miyadagi o’ylovdan tanlov
tananing turtkisiga xos voqeada sodir etilib berilganligining o’zi sog’liqning
qanchada bajonidil e’tiborga molik bo’lishligidan dalolat beraqolishi bo’lgan
holi beri ham. Tanlov o’ylovniki bo’lib, o’ylov bosimidan yoki qobig’idan
tanlovlar birma-bir palkalarga, yoki tayoqsimon qilchalarga o’xshatilib tanaga
jo bo’lib singib o’tib, vujud-badanni zir titratmay-titratganga o’xshab sog’, erkin
va ziqna bo’lmas harakatga solaolishi bo’lganki xo’sh. Endi, erta ya’ni ertaga,
axir –ga yo’nalishini berish qo’shimcha sanaladi ham-ku, 81 kun qoladi. 9
bog’lanishli tepa-past ilmoq bu – o’z ma’nosida biz hayot kechirayotgan
hozircha, bugungi kundan so’ng yana 81 kun 1, 2 va 3-o’rinlarda turuvcha
avlodlar, keyin 3-si 4-ga, 2-si 5 inchiga va 1-si 6-ga chiqadigan ya’ni
ko’tarilib, shular bo’ladigan avlodlardanligimizda, bu 3 ta avlod vakillarining
vaqtning nisbiy ya’ni raqamlar tarzida qo’zg’alishli o’tuvchanligidan hosil
qilinishiga xos raqamli Dunyo, tuyg’ulardanligimizni bildiradi. Hozircha esa
shu so’nggi aylanish ya’ni 90 kunlik davr avvalgiga xos ikki tomonlarda
ajratilib yashashlarimiz bo’latursinki, faqatgina raqamli taraf ulardaligi
ya’ni teskari tomondagi avlodlarniki bo’lib sanalyotgani boisidan 90 kunni
bizlar ya’ni birinchi taraf, hozircha boshlang’ich 3 avloddagilar qarama-qarshi
tarafga o’tish sifatida o’zimizni bog’lanishimiz, aloqamiz yoki borligimizning
ulushli surilib yurishi sifatida ikkala 3 talik avlodlarning almashinishining
oxirgi bosqichlaridan biriga xosdalab qaraylikki xo’p. Zero 9 bu – aslida
bizlar, hozircha ular, 0 esa shularning aksinchasi. Demak, 90 soni uchun 9
ya’ni asl yuqori darajali bizning, men joylashgan 3 avlodlar yana o’zlari bilan
umumiy ikki martaga to’qnashishadilarki, bu – almashinish yuzasidan bizlarning
hozircha ular tomonida bo’lishimiz, qandaydir ko’rinishimiz ya’ni ulgurgancha
to’g’ri bosib o’tganchalik salobatimiz, vaznimiz yoki o’z o’rnimizga xos
javobimiz. Bizlar ya’ni boshlang’ich mening 3 avlodlarim o’z o’rnimizdan,
hozirgi boqiy onli tarafimizdan ham, raqamli Dunyodagi aralashmaga xos,
almashinish tarzidagi bog’lanib qo’yilgan ulushimizdan ham o’zimizni to’laqonli
bilishimiz kerak. Ya’ni oshib borayotgan kerakli yutug’imizda, ulardan
o’tayotgan ahvolimizda o’zimizni bilib ketaverishimiz lozim. Shunda ularga,
navbatdagi 3 avlodga izn berilmaydi va to’liq baholanishi kerak bo’lgan
o’yinda, shuni eplayolmay orqada qolayotganliklari ma’lum bo’ladi. Demak, 9 ning
0 ga ulanishida esa 0 ya’ni hozirgi tanachilar sifatida bizlar ularni ya’ni
hozirgi yuqori 3 avlodni o’zimizga ergashtiramiz. 9 ni 8 ga erishtirish
masalasida esa yuqori 3 avlodlar ya’ni 81 kun qolgandagi hozircha 4, 5 va
6-avlod vakillari bizning ularni yutug’imiz taraflama ergashtrishimizga to’xtab
berishadi. 9 soni 1 ning ortidan ergashishida esa mag’lublar ya’ni ular bizning
bolalarga ergashishlari kerak sanaladi. Endi, shu ma’lumki, mening ichimda hali
ham o’sha-o’sha g’ala-g’ovur, to’polon va qiy-chuvlarki, nima desam, aynan shu
Buxoro hududida tug’ilayotgan bolalarni bilib turibman shekilli, shular
darrovgina Buxorolik yangi arvohlarning men va o’zlari kelishib olganimiz “biz”
so’zlarinigina ishlatishlariga qaramasdan, qanday bo’lmasin shunga, “biz”ga
munosabatli, aloqador yondashuvli ettirib simulyatsiyali buyruqli va
muttaxamnamo, ko’tli va majburlovli, qistovli go’daklar o’z munosabatlarini va
yondashuvlarini chiqarishayaptilarki. Natijada buyoqdan Iblis ham shuni, go’daklarning
munosabatini “biz” chilar bildirishayapti degan shama, simulyatsiya asosida
meni shuning simulyatsiyaligini hech bilmaydi deya haqiqatan aldab, yana
suqma-suqonliklarini, o’ylovli o’ynashlarini va buyruqlarini o’tkazib,
majburlab, qildirib yotayapti. Endi, umuman olganda yozuvlarim davomida
shunaqangi ma’nolarga yoki yondashuvlarga, mazmunli chiqishlarga qaratajakli
yozuvli amallarim bo’lajakligi ma’lum hamki, natijada shu nuqtada to’xtatib,
aralashib kelishib menga atalgan kun davomidagi bir xil, uzluksiz zapisli
hayotimning boshqa voqeasini, vaqtini tiqishtirib meni o’zga ishga tortib, majburlab
jalb etib olib ketadilar. Ichimdagilarning ya’ni yanagi ko’tlarning vazifasi bu
– nimayki tanlov sifatida yig’ilib qolgu bo’lsa, yozuv bo’lsa Iblis, o’g’illarimga
va jiyanlarga qarshi aytiladigan gaplar bo’lsa, ichimdagi arvoh go’daklar
tanlovimni, yozuvimni va og’zimdagi gaplarimni hayotni o’chirganga o’xshash
tarzda kuchini, tanimni kuch-quvvatini yo’qotib o’chirib yoki kesib,
tutaqittirib gapda tutiltirib bo’laklab, parchalab tashlashaveradilarki, toki
bu – ularga, yonimdagilarga tahdid, xavfli nazar bo’lmasligi kerak deb
topishib, shu kesimlarda, bo’laklarda o’z bosimlarini kiritish, nazarimda va
boshqacha ham bo’laolmas shekilliki, shu, og’riqli nuqtagacha, kesimgacha ya’ni
tanlov sinishigacha bo’lgan vaqtga qaytish oralig’ini kamaytirib havoli
damlarini yoki yolg’on yaratuvchanliklarini, yo’qdan-bor qilishli o’yinlarini o’zlari
istgan paytda yo’lga qo’yaolishga erishishlari sanaladi. Shunday ko’tliklar va
muttaxamliklar, yovuzliklar va tajovuzlar qilishaverib, Amerikaliklarning
tushunchali elektr tok bo’lib mening gaplarim va yozuvlarim, harakatlarimni
tushuntiraverishlarining davomiyligi hech uzilmasligi bo’laverayotganida,
qolganlar, Iblis va Buxorolik go’dak avloddagilar tushuncha bilan anglashilgan
tanlovimni kesib hisobga olishaveradilar. Zero Amerikaliklar haqiqatan ham o’zbekchani
unchalik, o’ziga o’xshash tarzda tushunmasalar kerakki, mening hayotiy gaplarimni,
yozuvlarimni va xatti-harakatlarimni elektron tarjimaga qo’yib, o’zlarining
tomonlaridan qarashlari va haqiqiy alohida, gapdagi yoki e’tiborsiz jumlada
belgilanadigan ma’nosi bilan solishtirib, farqini o’zlarining madaniyatlariga
va Dunyoviy ahamiyatlariga xosdalab tahdid yoki tahdid emas sifatida ajratib,
Iblis va go’daklarga tashlaverishayaptilar yoki ataraverishayaptilar. Demak,
endi axir menga yagona sevadigan kishim, ya’ni ichimdagilar tomonlama shaxsim
bo’lmish sevgilim Rustam ya’ni Mustafoning jonli tarafi belgilab qo’yilganligida,
men shuni to’laqonli bajarishimda ular ya’ni ichimdagilar tomonidan berilgan va
o’zim ham kutgan orli qarashimga bo’lgan talab shu aylana gumbazimni ichidan
suqib teshib chiqquga xos ravishda qondiriladigani aniqlangani ma’lumki, shu
menga chindan ham boshqachasi bo’lmagan taqdirda, ro’paramdan har yoqdan
insonlar sifatida bo’laolmasada, keltirilgan orli atalgan, chinakam haqiqatgo’yni
loyiq topilishiga sazovor javobligidan qoniqish mumkin. Ichimdagilar senga
Iblis va go’daklarning simulyatsiyalari halaqit bersa, shularning o’zlari ham
qo’shilishib bildirishgani buki – orli ahamiyat berilgan Mustafoning jonli
shakliga, Rustamga qarab sevishingni bizga ham bildirishga rozi bo’lsang bas
deyishganliklari maqulchilikki xo’sh. Axir oqibat hamma orga,
haqiqatchiliklarning hammaning o’zlariga oshkora bo’lishiga intilayapti. Sevgi
bilan shu tahdid va qo’rqinch, xavf masalalarimiz hal etilmasa qanday bo’lsin
bu. Sevgi axir bizlarni, Dunyolar ajratilib ketma-ket qurilishi va boshlanish
nuqtadagi minusavoy ravishdagi boqiy on bo’yicha uzilishimiz onida, 0 da
alohida-alohida bo’lib yaqin joylashgan nuqtachalar sifatida, qo’shib ham ya’ni
yopishtirishning ham va ajratib ham yoki alohidalashga ham erishaolmasligimizga
xos eng adolatli va to’g’ri javob, orli yaqinlik va haqiqatparastlikka xos sog’lomlikka
aloqador ishonchimizdanki xo’p.
Comments
Post a Comment