uzbek language siteenglish language site

Biz

 

283. Meni doim Nargiz so’zi qiynab kelganki, bu – Nar degani “nechchita r, arrilash yoki raqamli Dunyo” bo’lib, giz esa “yetti sizga” ya’ni “sizga yetib olish”, “g ning 7 ligi va siz” bo’ladi. Demak, Nargiz bu – nechita raqamli Dunyo yoki bir necha o’ylov va boshqa ikki tuyg’ular hosil qilib, sizga ya’ni shu o’ylov egasiga yetib olishni bildiradi. Shu o’ylov ya’ni raqamli Dunyo sohibiga yetib olib nima qilsa, obro’sini egallaydimi yoki hukmronlik qiladimi va h.k. Shuning uchun men endi bilib qoldimki, nechata raqamli Dunyo, o’ylovlar bilan bog’lanish sababli mening o’ylovimga berilgan aniq buyruqlarga, shu talab etuvchilarning o’zlari: - amallayolmading, eplayolmading, - deb qo’yaqolaverdilarki, bu – o’ylovning ham parallelligi sanalganligi bu shu. Ularning buyruqlari go’yoki bir savollarga o’xshaydi, demak, Dunyoda nima ko’p - savollar ko’pki, boz ustiga shu savol so’zining o’z ma’nosida turib, o’z mohiyatini ya’ni o’zidagi nisbiylashuv asosida savol berish bilan hamma savollar sonini, ishni yana ikki barovar ham emas, cheksizlikka qadar oshirishi hech gap emas. Nargiz jalabning shu ishini qilishiga sog’liq ya’ni salomatlik halaqit beradi. Agar men hech narsa bilan aralashmay, qandaydir o’sha ko’rsatma va buyruqlarga duch kemay, tutilmay yursam, o’z-o’zidan sog’lig’im oshishi bilan Nargiz chekinaveradi. Ammo shu ko’rsatmalarni yechish, amallashdan oldin ularni yo’qqa chiqarish kerakki, bunday ko’rsatma va buyruq aslida yo’qdir, to’g’rimas sanaladi. Endi, og’riq aslida qachon hisobga olinadi. Qachonki devonalik qilib o’ylov bilan birovlarning uylaridagi hayotlaridagi zavq-shavqli xursandchilik, jon almashinish va intiqish ishlarini jondan sezish va darrov shularning barchasini, qo’shimchasiga bo’lishi mumkin bo’lgan boshqa rakurslari bilan yig’ish sanalgan asl bu kelajak ishi hisoblanadi. Shu birovlarning xushkayfiyatlarga, xursandchiliklarga shoshilish, o’zining hozirgi ahvolini yoki kayfiyatini nisbatan bog’lab ko’tarishga erishish borasidagi urinishlarni ifodasi sifatida olingan lazzatbarorlik yoki rohat devonalikning asl bosh sabablaridan hisoblanadi. Devonalikka berilajak og’riq ya’ni qiynoq, azob, jabr-jafo esa shu devona insonning o’tmishidagi ajoyib onlari, o’tkazgan daqiqalari yoki obro’li hayotida ketma-ket on yoki lahza bo’yicha vaqtda davom etishda orada qisilish, siqilish bosimini hosil qilish, o’tmishdagi tananing sog’lom jismini va badantarbiyasini egallash bo’ladi. Natijada kimdir mening sog’lig’imni, o’zligimni va foydamni o’g’irlayapti degan ma’noda, teskari tartibda o’ylovidan shu o’ylov ishini, devonaligining qilmish-qidirmishini aniq, tayinini ya’ni tengsifatini topaolmay, o’zini atrofdagilarga tushuntirishga xos amallarida yolg’izlik va yakkalikka, eplayolmaslikka duch kelib: - o’ylovingda ya’ni senga nima bo’layapti deb so’raganlarida, - javob beraolmaslik, devonalik qilgan o’ylar, uy-joylarini va u joylashuvlardagi kayfiyatlarni aytib beraolmaslik sababli devona, jinni yoki telba deb shu boshqalar, so’raganlar tomonidan topilaveradi, hisobga olinadi. Keyin boshqalar ya’ni yordamga shay bo’lib turganlar ham masalani aniq qilaolmaganlari sababli meni devona deya qo’yaturib, o’sha foydali yo’qotish, o’tmish hayotini oldirib qo’yish ahvolidagi yomongashtalikka, suqulish-burilishlarga va qiyinchiliklarga g’arq bo’ldiradi. O’tmish hayoti yoki foydali es-xotira, sog’liq teskarisi sifatida tana qisilishi va boshqa qiynoq, og’riqli jarayonlarni, bosim ortishini olib keladi. Aslida bilsangiz agar, men aytganimga o’xshab ko’tlar bor va go’zzuklar mavjud degandim. Ko’tlar bu – nimayki bo’lsa, qanday ishlar bo’lib o’tsa, yaxshisi ham yomoni ham egasi tomonidan qaralishi yoki kuzatilishi bilan birga ularniki deb hisoblashadi. Natijada hech narsadan pushaymon bo’lmaslik, qolib orqada qolmaslik va barchasiga o’zim va o’zim sababchi deb hisoblash sanaladi. O’zimdan o’zim nisbiylik bilan yana o’zimning miyamdan, peshonamdan chiqib o’zimni o’zim ham, hech kim ham ayblab qolaolmaydi deydi. Xullas ko’tlarning maqsadi, bizlarning o’zimiz tanamiz, qobig’imiz bilan o’rab olinganligimizga, faqatgina o’zimizning mavjudligimizdan hayotga boqishimizga hasad qilish, ko’z olaytirish bo’lib, o’rnimizga kelish bo’yicha harakatlari hisoblanadi. Boz ustiga ular ya’ni ko’tlar, ichimdagilar boshqalarning borliklariga ham kafolat berishni, birgalikda ishonchdan ortiq xursandchilik, sezgilarning jongacha yetib borishini istashadilar. Endi, keling qaraylik go’zzugistonga, go’zzuklargaki. Go’zzuklar asosan bizlar, tiriklikni boshimizda o’tkazayotgan tanachilar yoki Ungotdagi hozirgi aholi zotlari sanaladilar. Go’zzuklarning maqsadi esa tayin, ayon shuduri bilanki, go’zzuk bu – bir-birovlarimizning, asalari uylari devorlaridan ya’ni Gotdan oshib Ungotdagi chindan yashayotganlarni yoki orchilarni sezgilari doirasida, jonli va shu aralash tuyg’uli aloqalaridan farqli ravishda bilish, kuzatish va tasirlashish (aynan tegib bilish, eshitish va o’zlari ichida bo’lgan tanalarini ko’rishlariga monand) qilinishni istayurlarki xo’p bo’pti. Shu bilan ularga ya’ni go’zzuk bir zotga orchillik va oddiy tasodifan, tanlovli yashash haqida barcha ma’lumotlar va haqiqiy oqimli qaralishlar o’z-o’zidan taqdim etilaveradi. Go’zzuk degani “o’zning zukkoligiga” ya’ni “g bu – ga bo’lib”, har kim o’zining nisbatan va raqobatdagi zukkoligini bilishga oshiqishi va talpinishi haqida gap borganligini bilsangiz xo’sh. Bizlar oddiychilarning, oddiyshavandalarning ya’ni haqiqatgo’y har bir alohidalangan va izolyatsiyalantirilib yashattirilgan orchilarning har bir ishimiz o’zimini zukkolashtirishga bag’ishlangan bo’lib, qaniydiki, buning yechimi oddiygina yaqin yerda, shundoqqina ko’chadan ham o’tib ketayotgan bo’lishi mumkin bo’lgan, ko’zga ko’rinmas yoki parallel orchining o’zi bo’lishi mumkinligida ediki, shuning bilan bizning qoniqishimiz va ich-bag’rlarimiz to’lib-toshib topishib (yopishib) ketardik. Hamma orchilar bizlarga bir-birovimizdan o’zga yoki boshqa biron nima kerak emas degan qayg’usiz va to’liq dilbarorli hayotdan gashtini surib lazzatbarorlikka xos yashab kelaveradi. Darajalarimiz qiyoslanmoqda va yaxshilikka qaratilgan, to’ldirib borilaverish to’qchilligida deya barcha orchilarimiz oddiygina bir osmon ostida, yakka Dunyoda to’laqonli, qoniqishli va yetarlilik gashtida (aynan ruhan va “so’ng” jismonan to’qchillikda) yashab boraverardilar. Shu desangiz aynan o’yinlarga, igralarga e’tibor qaratsangiz, nima yutuqli deb es va xotira jamligida hammasini amalga oshirishdan avval, “ko’t va go’zzuk” yoki “kod-ko’t” deya amal qilib qo’ysangiz, shu ikki aloqalarning, go’zzuk va ko’t bo’yicha aylanishlar oxiridagi tutashmasdan qolgan ozginagina bo’lak yoki qism, yoy uzunligi bir tomondan igraning dasturiy ta’minotidagi, ko’t ning yetib o’tib ketishi oqibatida, kodli ta’minotning yo’q bo’lib, noma’lum oraliqda qoldirilib o’zicha ishlashi bo’lib hisobga olinadi. Ikkinchi tomondan esa o’zimizning igradagi darajamiz, zukkoligimiz va oqibatimizni ko’tarish niyatida boshqa orlarni qidirish yoki yetaolmaslik bo’yicha oxirgi yetaklanishda orlarning, insonlarning izolyatsiyalanish oralig’ida yaxshi maqsadga va intilishga tikilib qolish oqibatida o’yindagi tarkibiy tuzilishni, o’ynab ulgurgan igrali xotirangizni yo’qotib yangilanishiga yo’l qo’yib yuborishingiz ma’lum va mashhur xo’p. Shu kod va ko’t, yoki kod, shu go’zzuk hamda ko’t munosabatlari ikkita ustma-ust aylanalarning qarama-qarshi ochiq oraliqlari, yoki ilgaklar, ushlab turuvchi iplar o’tkaziladigan bo’sh qoldirilgan kesim oraliqlarida bir-birlariga sezilib qolish rivojiga xos bo’lib, go’yoki bitta oraliq bo’yicha orqa-oldin surilib, vakumli birlashmali sudralishlar hosil qilib, kollinearligi bilan ham baribir ikkitasi bitta sifatida bir yo’nalishga tushishga qodir sanalishi bilanoq ko’tlik bo’yicha igraning dasturida ish pachavasiga ketadi va go’zzuklikka binoan yangicha tuzilma, xarita tarkibiy elementlari ro’y berishiga xosdali ravishda, shu aytilgan marrani qilinishi borasidagi kelajak shamasini bajarishni taqazo etuvchi yangicha predmetlar, sovg’alar va holatlar taqdim etiladi. Hay day igrasimda shu yangicha predmetlarimiz, hozircha bomba va shu qatori sovg’a-salomlar yig’im-terim sababli deya aldab berilishi ham maqul sanalishi tayindurki xo’sh. Demak, kod va ko’tga tushsak, igralardagi sizlar bilan gaplashadigan izolyatsiyalar oralaridagi, devorli ushlanishli borliqning shu chegaraviy devorlaridagi ko’tlar, ichingizdagi yagona shaxslar yoki insonlarning jonlarigina xolos siz bilan bir tomondan igraga aralashgan va o’yinchilar bo’lib kelayotgan boshqacha, o’zingizning hayotingizdan olib yasalgan nomlar, shaxslarning o’yinli nazariyasiga ko’ra chiqishlari, bizning zukko igra qobiliyatimizdagi yo’qdan-borli yoki xotiramiz o’zgarishiga monand o’zgaritirishga xos tezlashishlarimiz bilan tenglashtirilib, yaxshi yutuqli tezlanishlar va yanada kuchli darajaga erishmoqchiliklarga duchor etishi turgan gap. Endi umuman olganda go’zzuk so’zi o’z ifodasi, tarifi bilan topilgan ma’noda birovdan ko’zini uzmay, hayratini yashirib bilgunicha qarashga odat tusini bermoq deya hisoblanishi maqulki xo’p shu. Chindan ham bizlar ochiq osmonda birlashtirilsak edi, birovlarga hamla va xavf tug’dirmaslik shartini o’zini bajaribgina qo’yaqolish oqibatida qarab, kuzatib va darajalarini yoki martabalarini belgilab o’tirajakli ahmoqliklarni boshimizdan kechirguvchi misoli emasmi?! Ya’ni ess, biz shunday. Endi, demak, ko’t bilan igralarda antiqa o’zgarishlar, yangilanishli o’yin davomiyligi bo’yicha jarayonlar yoki hodisalar bo’lishi inobatga olinsa, go’zzuk so’ziga moyil qadar o’zingizning esingiz tutash nuqtalar, igra xotiralari bo’yicha yangi, o’zgacha tartiblar, yaxshi niyat bo’yicha yuqoriroq darajalashuvga xosdali ishlar, item li o’zgarishlar bo’lishga qodir sanaladi. Go’zzuklik bo’yicha o’yiningiz go’yoki yuzingizga o’xshab toblanajakligi ma’lum va mashhur xo’sh. Aynan bir xil, hech narsa tegilmaslikdan o’zgarmagan sifatida ko’ngilga xos turaversaki, ammo igra chindan o’zgarishlar davomida har xil tusli ko’rinishlar, item va kartali o’zgarishlarga duch kelib bo’lgan sanalishini bilingiz xo’sh. Aslida o’zim ham hali kamchiligini topganim yo’q, qanday taxlab ya’ni kartasini, xaritasini tuzib kelgan bo’lsam va nimalarga idoramga xos item lashli ega bo’lsak, shundayligicha turaturganlikni namoyish etayaptiki, baribir bunday bo’laolmasligi haqida emasmi barcha shu bu jumlalar ham xo’p. Endi. Umuman olganda kecha boshlab ertalabdan uyg’oqlikka shay qilgan bizning uyqumizda, aynan o’zimning uxlashimda barcha shu kungi, kun bo’yi zapisli, oldindan ma’lum ya’ni sahnalashtiriluvli amallarimiz tayoqsimon, ingichka parallelopipedsimon ravishda tuzilgan bo’lib, shu parallelopiped bo’yich bo’yicha to’g’ri chiziqlar ketma-ketlikda kun bo’yi bo’yi-bastimga xos harakatlarim va hayot kechirishim sifatida bir mendan va yana boshqa bir ichimdagilarning biridan, yana o’zga boshqa biri Ibrohimdan, Shohiddan, Muhammadazizdan yoki yangi tuzilayotgan Gvardiyalarning qaysidir biridan bo’lib qo’yilajakligi ma’lum va mashhur ediki, bizlarning qolganlarimiz kimga mos deya topilsa shu xatti-harakatki, o’zining sevgi uchburchagida reaksiya, aks ta’sir amali bilan darrov ichimizda yoki hayotning navbatida chiqib, bildirib qo’yilajakligi hisobda xo’sh. Qachon reaksiya yoki aks ta’sir, iniko chiqmasligini bilib qolib, ishga yoki vazifaga kirishganim ma’lum bo’lib qolsaki, demak, o’zim tanlovimga xos yangicha, sahnada bo’lmagan ishga qo’l urgan bo’layotganim ma’lum bo’ladurg’oni bu shu. Endi, o’ylov bilan tanlov so’zlarning bog’lanishidan aynan tanga aloqador sog’lig’i va salomatligi bilan bog’langan bir hodisa kelishini bilsangiz, ichimdagi yangi arvohlarim o’ylov orqali tanlov ishlariga juda aloqadorliklarini hech bildiraolishmay, bizga yordam qo’lini aynan shu boradaligini biz tushunishga harakat qilib eplayolmayotganimizda cho’zishlariga xos amallar bo’lishini bilibsizki xo’p bo’pti. Miyadagi o’ylovdan tanlov tananing turtkisiga xos voqeada sodir etilib berilganligining o’zi sog’liqning qanchada bajonidil e’tiborga molik bo’lishligidan dalolat beraqolishi bo’lgan holi beri ham. Tanlov o’ylovniki bo’lib, o’ylov bosimidan yoki qobig’idan tanlovlar birma-bir palkalarga, yoki tayoqsimon qilchalarga o’xshatilib tanaga jo bo’lib singib o’tib, vujud-badanni zir titratmay-titratganga o’xshab sog’, erkin va ziqna bo’lmas harakatga solaolishi bo’lganki xo’sh. Endi, erta ya’ni ertaga, axir –ga yo’nalishini berish qo’shimcha sanaladi ham-ku, 81 kun qoladi. 9 bog’lanishli tepa-past ilmoq bu – o’z ma’nosida biz hayot kechirayotgan hozircha, bugungi kundan so’ng yana 81 kun 1, 2 va 3-o’rinlarda turuvcha avlodlar, keyin 3-si 4-ga, 2-si 5 inchiga va 1-si 6-ga chiqadigan ya’ni ko’tarilib, shular bo’ladigan avlodlardanligimizda, bu 3 ta avlod vakillarining vaqtning nisbiy ya’ni raqamlar tarzida qo’zg’alishli o’tuvchanligidan hosil qilinishiga xos raqamli Dunyo, tuyg’ulardanligimizni bildiradi. Hozircha esa shu so’nggi aylanish ya’ni 90 kunlik davr avvalgiga xos ikki tomonlarda ajratilib yashashlarimiz bo’latursinki, faqatgina raqamli taraf ulardaligi ya’ni teskari tomondagi avlodlarniki bo’lib sanalyotgani boisidan 90 kunni bizlar ya’ni birinchi taraf, hozircha boshlang’ich 3 avloddagilar qarama-qarshi tarafga o’tish sifatida o’zimizni bog’lanishimiz, aloqamiz yoki borligimizning ulushli surilib yurishi sifatida ikkala 3 talik avlodlarning almashinishining oxirgi bosqichlaridan biriga xosdalab qaraylikki xo’p. Zero 9 bu – aslida bizlar, hozircha ular, 0 esa shularning aksinchasi. Demak, 90 soni uchun 9 ya’ni asl yuqori darajali bizning, men joylashgan 3 avlodlar yana o’zlari bilan umumiy ikki martaga to’qnashishadilarki, bu – almashinish yuzasidan bizlarning hozircha ular tomonida bo’lishimiz, qandaydir ko’rinishimiz ya’ni ulgurgancha to’g’ri bosib o’tganchalik salobatimiz, vaznimiz yoki o’z o’rnimizga xos javobimiz. Bizlar ya’ni boshlang’ich mening 3 avlodlarim o’z o’rnimizdan, hozirgi boqiy onli tarafimizdan ham, raqamli Dunyodagi aralashmaga xos, almashinish tarzidagi bog’lanib qo’yilgan ulushimizdan ham o’zimizni to’laqonli bilishimiz kerak. Ya’ni oshib borayotgan kerakli yutug’imizda, ulardan o’tayotgan ahvolimizda o’zimizni bilib ketaverishimiz lozim. Shunda ularga, navbatdagi 3 avlodga izn berilmaydi va to’liq baholanishi kerak bo’lgan o’yinda, shuni eplayolmay orqada qolayotganliklari ma’lum bo’ladi. Demak, 9 ning 0 ga ulanishida esa 0 ya’ni hozirgi tanachilar sifatida bizlar ularni ya’ni hozirgi yuqori 3 avlodni o’zimizga ergashtiramiz. 9 ni 8 ga erishtirish masalasida esa yuqori 3 avlodlar ya’ni 81 kun qolgandagi hozircha 4, 5 va 6-avlod vakillari bizning ularni yutug’imiz taraflama ergashtrishimizga to’xtab berishadi. 9 soni 1 ning ortidan ergashishida esa mag’lublar ya’ni ular bizning bolalarga ergashishlari kerak sanaladi. Endi, shu ma’lumki, mening ichimda hali ham o’sha-o’sha g’ala-g’ovur, to’polon va qiy-chuvlarki, nima desam, aynan shu Buxoro hududida tug’ilayotgan bolalarni bilib turibman shekilli, shular darrovgina Buxorolik yangi arvohlarning men va o’zlari kelishib olganimiz “biz” so’zlarinigina ishlatishlariga qaramasdan, qanday bo’lmasin shunga, “biz”ga munosabatli, aloqador yondashuvli ettirib simulyatsiyali buyruqli va muttaxamnamo, ko’tli va majburlovli, qistovli go’daklar o’z munosabatlarini va yondashuvlarini chiqarishayaptilarki. Natijada buyoqdan Iblis ham shuni, go’daklarning munosabatini “biz” chilar bildirishayapti degan shama, simulyatsiya asosida meni shuning simulyatsiyaligini hech bilmaydi deya haqiqatan aldab, yana suqma-suqonliklarini, o’ylovli o’ynashlarini va buyruqlarini o’tkazib, majburlab, qildirib yotayapti. Endi, umuman olganda yozuvlarim davomida shunaqangi ma’nolarga yoki yondashuvlarga, mazmunli chiqishlarga qaratajakli yozuvli amallarim bo’lajakligi ma’lum hamki, natijada shu nuqtada to’xtatib, aralashib kelishib menga atalgan kun davomidagi bir xil, uzluksiz zapisli hayotimning boshqa voqeasini, vaqtini tiqishtirib meni o’zga ishga tortib, majburlab jalb etib olib ketadilar. Ichimdagilarning ya’ni yanagi ko’tlarning vazifasi bu – nimayki tanlov sifatida yig’ilib qolgu bo’lsa, yozuv bo’lsa Iblis, o’g’illarimga va jiyanlarga qarshi aytiladigan gaplar bo’lsa, ichimdagi arvoh go’daklar tanlovimni, yozuvimni va og’zimdagi gaplarimni hayotni o’chirganga o’xshash tarzda kuchini, tanimni kuch-quvvatini yo’qotib o’chirib yoki kesib, tutaqittirib gapda tutiltirib bo’laklab, parchalab tashlashaveradilarki, toki bu – ularga, yonimdagilarga tahdid, xavfli nazar bo’lmasligi kerak deb topishib, shu kesimlarda, bo’laklarda o’z bosimlarini kiritish, nazarimda va boshqacha ham bo’laolmas shekilliki, shu, og’riqli nuqtagacha, kesimgacha ya’ni tanlov sinishigacha bo’lgan vaqtga qaytish oralig’ini kamaytirib havoli damlarini yoki yolg’on yaratuvchanliklarini, yo’qdan-bor qilishli o’yinlarini o’zlari istgan paytda yo’lga qo’yaolishga erishishlari sanaladi. Shunday ko’tliklar va muttaxamliklar, yovuzliklar va tajovuzlar qilishaverib, Amerikaliklarning tushunchali elektr tok bo’lib mening gaplarim va yozuvlarim, harakatlarimni tushuntiraverishlarining davomiyligi hech uzilmasligi bo’laverayotganida, qolganlar, Iblis va Buxorolik go’dak avloddagilar tushuncha bilan anglashilgan tanlovimni kesib hisobga olishaveradilar. Zero Amerikaliklar haqiqatan ham o’zbekchani unchalik, o’ziga o’xshash tarzda tushunmasalar kerakki, mening hayotiy gaplarimni, yozuvlarimni va xatti-harakatlarimni elektron tarjimaga qo’yib, o’zlarining tomonlaridan qarashlari va haqiqiy alohida, gapdagi yoki e’tiborsiz jumlada belgilanadigan ma’nosi bilan solishtirib, farqini o’zlarining madaniyatlariga va Dunyoviy ahamiyatlariga xosdalab tahdid yoki tahdid emas sifatida ajratib, Iblis va go’daklarga tashlaverishayaptilar yoki ataraverishayaptilar. Demak, endi axir menga yagona sevadigan kishim, ya’ni ichimdagilar tomonlama shaxsim bo’lmish sevgilim Rustam ya’ni Mustafoning jonli tarafi belgilab qo’yilganligida, men shuni to’laqonli bajarishimda ular ya’ni ichimdagilar tomonidan berilgan va o’zim ham kutgan orli qarashimga bo’lgan talab shu aylana gumbazimni ichidan suqib teshib chiqquga xos ravishda qondiriladigani aniqlangani ma’lumki, shu menga chindan ham boshqachasi bo’lmagan taqdirda, ro’paramdan har yoqdan insonlar sifatida bo’laolmasada, keltirilgan orli atalgan, chinakam haqiqatgo’yni loyiq topilishiga sazovor javobligidan qoniqish mumkin. Ichimdagilar senga Iblis va go’daklarning simulyatsiyalari halaqit bersa, shularning o’zlari ham qo’shilishib bildirishgani buki – orli ahamiyat berilgan Mustafoning jonli shakliga, Rustamga qarab sevishingni bizga ham bildirishga rozi bo’lsang bas deyishganliklari maqulchilikki xo’sh. Axir oqibat hamma orga, haqiqatchiliklarning hammaning o’zlariga oshkora bo’lishiga intilayapti. Sevgi bilan shu tahdid va qo’rqinch, xavf masalalarimiz hal etilmasa qanday bo’lsin bu. Sevgi axir bizlarni, Dunyolar ajratilib ketma-ket qurilishi va boshlanish nuqtadagi minusavoy ravishdagi boqiy on bo’yicha uzilishimiz onida, 0 da alohida-alohida bo’lib yaqin joylashgan nuqtachalar sifatida, qo’shib ham ya’ni yopishtirishning ham va ajratib ham yoki alohidalashga ham erishaolmasligimizga xos eng adolatli va to’g’ri javob, orli yaqinlik va haqiqatparastlikka xos sog’lomlikka aloqador ishonchimizdanki xo’p.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima