uzbek language siteenglish language site

Biz nima senga

 

279-280. “Biz” deb yuragimdan o’rin olib yuradigan ahli jamiyat a’zolarimiz mening olatim, haddim jihatlamaligini bildirib, tanlovli ish bo’lib o’tganini va teshikka qarab yo’l olishimiz, g’orni yengishimiz bo’lib o’taytoganini anglatib, 1 ta va 3-4 talab shu so’zni ichimda takrorlab chiqadilarki, bu tog’ga o’xshaydi. “Biz” degani “Bobirning izidan” bo’lib jalablarning kus va om teshik, g’orlariga mendan keyin kelajak yobirgashtaliklar va boshqa erkak mahluqlarimizning shu ayol turlari tomonidan bo’lgan sahnalashuvli taqdir iskanjasini, mashinalar energiyamizni barbod qilib bizni takrorlatuvchi yo’laklarimizga tushishimizda yengishiga qarshi bizning tanlovga xos o’z joylashuvimizni qayerdan bo’lsa ham izlayverishga qodir sanalishimiz hisoblangan. Mana hozircha kuchlar balansi yoki tarzi, nisbati o’rganilayaptiki, qaysi ishim, harakatim yoki gapim yuzasidan oldindan ma’lumotlashuvli jarayonga yoki tanlov bo’yicha hayot kechirishga tushishim bahsi bormoqdaligi bilan “Biz” va “Siz” (ayblov) o’yini kallamdan hech uzluksizligisiz bayoni hali oxirigacha tugamaydi. Demak, maqtanchoqlikka ya’ni ko’rinish borasida yuz-ko’z tutishli amal menga “sizni” ya’ni ayblovli bir esni gavdalantirib darrov qovun tushurtirishli sahnaga xos bo’ladigan bir kun aniq shu bo’yicha oldindan ma’lum ma’lumotlashuvli tarzda turishimga xos kelishuvlariga to’g’ri keltiriladiganga o’xshab qolayapman hamki, bu – juda tezlik bilan o’z aksini topmoqdaligi ya’ni sahnaga xos zapis bo’lishim tezkor amalga sinalishi ham turgan gapmidi yoki yo’q hali, ha shunday afsusuki xo’sh. Ammo ular ko’plashtirishni ya’ni yig’ib birga qo’yib berishli tomoshalarining o’zini o’z boshlovchilik vazifasida hali yetarlicha qilaolmaganlaridan teskari aylanaviy jarayonlariga xos tezkor ravishda ayblovlaridan so’ng meni sahnaga xos hayot zapisida qottirib, video-audio zapisga xos o’ynatishadilar. Tushunchaga ya’ni ponyatka ga xos to’xtalishlarim bilan esaki men tanlovga xos kutilgan uzulishli amallarimni to’liq o’z o’rnilarida qilib bilayapman, “biz”chilarimiz tomonidan to’g’ri talqiniga xos umumlashmali amalga oshiramiz deganim bo’ladiki, bu – birinchidan amalimiz sifatida tarkib oladi. Mana shu gaplarni yozib bo’lishim bilanoq, doimgi dam olish gashtlariga xos ikki qo’limni boshimdan baland ko’tarib ich-bag’rimga dam berib o’zimni ko’rsatganimda, maqtanganimda ichimdagi Farishtga zoti: - erkak kishi kam maqtanadi, - deb qo’yishi bilan darrov tushunchaga berilib tanlov qilib keyingi tanlovli natijaga, umumlashmaviylikka yo’l qo’ysam ham bo’lmasmikin. Ha, ammo shunday. Hamma gap tushunchani yetkazib yedirishga xos amallarimizni yaxshi anglashimiz bilanoq bir nima xulosani egasiga aylanaverishdurki xo’p. Hattoki hech ikkilanmasdan aytishim mumkinki shu jumlaga ichimdagilarning o’zlari doimo meni izohlashda foydalanib kelishadilar va o’zlari yozdirishdilar hamki, tushunchani anglashimning xulosasi bilan taqqoslashdan tushunishga va yetkazishga qodirlarki xo’p shu. Nima bo’lsa ham endi natijamizda, bizlar gaplarimiz tanloviga yoki sezgirligiga, xohish asosida chiqishiga yo’l qo’yamizki, aksincha harakatlarimiz esa sahnalashtiriladi, oldindan nusxalantirilishi hech gap emaski xo’p shu hozircha. Agar sahnali asos filtiriga ya’ni saralanishiga yo’liqib qolaversak, keyin shular yig’ilib oldindan ma’lumlashuvli, aniqrog’i shu ma’lumoti taxlangan yoki yasalgan va nusxasi ilgaridan olinishga qodir, burchakli ravishda barcha qolgan hayotiy jarayonlari bilan moslashaoladigan tanamning harakatlanish, qimirlash amallari bo’lishi hisobda. Quloq bilan eshitib yodga solish ishi hamki, keyinchalik nusxali variantlashuvli hayotiy oldindan ma’lum sahnamizga olib yetkazadi. Joylashuvimizni yodimizga solaolishimiz esa tanlovimizga ya’ni xohishli amallarimizga yo’l hozirlaydi. Barchasini, ya’ni sezgili 3 ala tanlov turlarini va elektronli shu bu 3 ta ilgaridan sahnaga qo’yaolishlarni bir-biri tomonga o’tkazib o’ziga o’xshash hisobga oldiraverishi oradagi, shu ikkovlarining ham parallel bir xil yo’nalishlariga qarama-qarshi, kollinear ensali foyda olish tomonlama o’zgarishlar almashindiraverishidan hosil etilganligi ma’lum. Endi. Asosiy ravishdagi sifatlashuvchimiz bo’lgan ishimiz ya’ni kitobni imloviy jihatdan tahrirlashni tugatdikki, shunga 1022 ta qatorga, 1 soat 9 daqiqa sarfladim har holda bugungi kuch-qudratim ilinji ilasidalik bilan farqi bahosi bo’lib hamki. Tanlov sohasida men tushunchalar va gaplar tanlanishlari aro xohishimga bionoan oxiri gapirtirilmasam ham maylidi. Shuning uchun halitdan shunday o’zgarishlarni payqaboq men gapirishda yaxshi natijalarni va yutuqlarni obro’yim barobarida sohibi bo’lishga shay va ma’lum va mashhur bu shu. Joylashuv masalasida ham birinchi boshlang’ich burchakli jarayonlardanoq, sahnaga xos harakatlarimiz jilosi bilan holatni kuchli keskin o’zgartirishga qodir onli lahzalarida yaxshi o’rindiqli kursilar-u divan va masho’t-o’shotlarni tanlashga qodir sanalsam bo’ldi. Endi, shu asar o’qib bitirish ishlashimga xos davr aslida 16:00 da boshlanishiga taraddudim bo’lsa ham, 16:03 da bugun boshlagan edim. Endi, men gapirish, tushunish va joylashib darrov tayyorga xos bo’lish amallarimni chukimning tanlovi, sikimning ich-eti bilan bog’liq yuboriladigan tanlovli jarayonlari ya’ni olatimga xos tayoqsimon xohishim tanlovi orqali qilaman. Qolgan davrdagi barcha to’liq paytlashuvlarni o’z ichiga olgan harakatlarim, ko’z bilan ko’rgan-kechirganlarim va quloq bilan eshitganlarim fohisha yotoqchilarining kusi bilan menga tajovvuz o’tkazayotganidan barchasi ma’lum bo’lib, oldindan yaratilgan nusxa olinajak va boshqalar bilan yo’g’dirilish hamohangligida hayotiy kadrlarda o’z aksini topganligini bilish darkor. Shu kadrlarda men hali ham o’zimning ich-etimdan ko’rib talqin etguvchimanki, yasagan sahnachilarimiz esa shu voqea borlig’ining istalgan joyli masofasidan, rakursidan meni bilib, ko’rib yoki sezib turishadilar hamki xo’p. Men, mana qarangki mana shuning uchun ham, ularning ya’ni jalablarning mening borlig’imdan menga, mening yaqin yuzim tomonidan men qaraydigan joyimga, ishimga hamda o’zlarining shu har tarafdan qarashlarini bir-birovlariga yetkazib turishlariga xos tutishlarini sezdirib-sezib-sezdirmay turishlariga bo’layotgan harakatni, tushunib turaman. Hammasi qandaydir ravishda Iblisning maynavozchiligila o’ng ko’zimning olmos ko’ziga, shaffof shishaga yoki yaltiroq plastmas, fabrikali narsaga o’xshab qarashidan bilinadi ham. Sezgilarimning tanlovlari va kayfiyatimli yozuvimning mazmuni meniki bo’lsa, narigi xonadagi yoki doimiy ravishda yon-atrofimda bo’ladigan elektron sahnalashtirishning noma’lum joylashuvli tushunchalari va aks-sadolari hamda o’qish bilan shug’ullanuvli tarzdagi ishlashim aslida ichimdagi go’zzuksifat barchadanligini bilsangiz yetarli hamma payt ham. 90 kunning ichida 9 raqamining 0 dan oldin kelishi munosabati va 90 kundan so’ng bo’ladigan yirik almashinuv bilan bog’liq 3- va 4- avlodlarning joy berib-olishlari bilan aslida sezgilarning va yozuvlarning o’zlari ular ya’ni hozirgi ichimdan tanamga, yuzaga suzilib o’tayotganlar, o’qishlarimdagi ma’lumotlashtirib kitob sifatida yozdirilgan xabarlar va yangilanishga xos so’z-iboralar ovoz chiqarib o’qitishi bilan birga va narigilarning elektron nusxalashuvli tarzda sahnalashtirishi o’zimiz bilan birga barcha mening vakillarimizga xos bir xilqatdoshliklardangina boshqa emasda. Men 3 raqamimda hozircha 8 dagi to’lqinsifatlarga 5 orqali boraman hamki, 85-bugun esa shuning teskari tartibida 8 dan 5 orqali 3 ga yetib kelishni to’lqinsifat va soddadil ayollar tomonidan xohlashganligi bo’lur xo’sh. O’tib borayajak 85 kunning Ibrohimning va Sohibning tug’ilgan kunigacha bo’lganli sababidan hamki, hali 4 yoshga almashinishlarimiz sababidan yetib olmaganimiz sababli men hali beri o’z vazifamni, 0 ya’ni tana tarafida boshlang’ich 3 sezgilarga va yozuvimni aynan o’zim yozayotganligimga berilib, atalib turaturish ma’nosida o’zimni yetaklab turish, yo’sinli tarzda yanada bir pag’onaga odimlatib va o’zimni ham ko’tarib yuborish ramzi sifatida e’tirof etayotgan ham menmanki xo’sh. Go’yoki mening oddiy ya’ni devona vaqtda qancha kuchim bor bo’lsa, shuni o’tajakligim ma’lum va mashhur hammaga ham. Endi, aslida bilsangiz kerak, Dunyo bu – aslida simulyatsiya maydoni deb bekorga o’zimdan yoki balkim olib qarash lozim bo’lganligiga xosdalanib xaloyiq maskanlari oshirib bilgandursizki, Dunyo ya’ni jumlayi Jahon nisbiy, elementar ya’ni barcha predmet-ob’yektli ma’lumotlashuv usulining o’zgartirilgan holda almashinishiga xos energiyaning o’zidangina iboratligini ma’lum etmoqda barcha ham. Ammo har kimning o’z borlig’i esa porlagan gumbaz sadosila yangraganlik shaydosi bo’lib ichkariga, o’rab turgan yer sathidan ham o’tib ostiga qaratilajak abadiyat ramzi sifatida oddiy va boqiy davom etuvchi vaqtdan olinib, borliq muhitida yoki ochiq tabiatida o’z aksini, jilosini yoki davomgarchiligini chindan ham bildirib turaverganga o’xshash aldaydi hamki, aslida borliqdagi barcha predmet-ob’yektlaringiz Dunyoning bir qismidanligi sifatida barcha aholining izmida ham xuddi shunday, borliqlarga bo’ldanilgan tarzda yoyilganligini bilsangiz bas. Men borlig’imning uyoq, buyog’i va toki qoshi qoraygunicha narsalariga e’tibor berish yo’nalishi davomiy nazdda bor bo’lishi mumkinligidan, xohlagan ravishda ikkilanishli tarzda boshqa shu borliq joylashuvidan atrofidagi predmetlarga qarab turish mumkinligidan oddiy davomiy yoki boqiy vaqtning devonavorlik kasali bilan tashxislanganligimni bilsangiz yetarli halitdan xo’p. O’zimning 3 imdan ya’ni kiprigimdan dadamning 2 lariga ya’ni ko’z ustidagi qoshlari va shu ma’nodagi ham yon-qoshlariga ko’tarilib qaraganmanki, bu – bizning aslida o’zimizning oxirgi 2-yarim tomonlashuvimiz nisbiy va raqamli qorishmadagi vaqt bo’lishi bahsida aslida hali birinchi tomondagi oddiy davomiy vaqtda yashab yurganimiz bo’laqolgani sababli ham edimi, ha. Bizlar hozircha 3 damiz hamki, keyin 4 ga yutish ma’nosida ham erishuvchanlikli boqib qaraguvchimiz. Endi, umuman olganda shu va oxirgi tahlillarimizga e’tibor bersangiz kollinearlikni sezmasangiz men ado bo’lay. Shunday doimo bo’lib kelayotgani ham bir tomonlama xayolimda turaturaverganligi ma’lum va mashhur xo’p. Endi, shu 90 kun ichida Got va Ungot o’rtasidagi chiziqli va nuqtali, yoki tartibli va palapartishli tasodif asosidagi ishlarim o’z tomonlarini har qaysisiga ma’qul tarzda ushlanishi bo’lib xizmat qilishi ma’lummi, ha. Chunki 90 dagi 9 bu – yakka bosh hamda 0 esa shu bu yana tana yoki Ungot. Yakka boshlik esa bu – Got ning asli hamki xo’p. 210. Sahnalarda, hayotiy yashashimiz olinayotgan kadrlarda istagimizga binoan tanlovni ba’zi, burchak ya’ni sahnaning davri tugaguncha holatlar bo’yicha o’sib borish, vaqtni o’tkazish sohasiga yaqin qilib kirgizishimiz mumkin. 1 kunlik sahna oldindan ma’lum etilgan bo’lsa, tanlov har 3-4 yoki 10-15, har xil daqiqalarda o’zgacha lahzali qo’shilishlar, harakatlar bo’lib mening o’zim tomonimdan aniqlashtirilganligi ma’lum va mashhur xo’sh. Shu damlarda ichimdagi sahnalashtiruvchilar ham o’z sahnalarida, mening o’tkazayotgan hayotimning sof tabiiy elektron ma’lumot yozuviga qadar videosida meni kuzatishga xos, shu sahnani birinchi tuzishlarining o’zida sahnadan, zapisli bo’laklaridan shu tanlovli, xohishli holatlarim bo’yicha oldinga o’tib ketadilar, suriladilar ya’ni vaqtning o’z o’tishidagi parallel kuzatuvida ilgarish tushuniladi. Bu – shaytonkallalarini ya’ni bo’qchiliklari ustunligi bilan o’ylovimni qiyoslatib ko’tlik qilish, menga o’zimni ham bilishga yo’l qolmaganligini, imkon yo’qligini va barcha tomondan bilinib qolganligimni hisobga oladigan ravishda bo’lib o’tgan tanlov jarayoniga, holatli lahzasiga shundoqqina davom etayotgan vaqt bo’yicha teskari ravishda shu tanlov bo’lib o’tganini o’zida sezdirish ortidan menga tushuntirib ham qo’yish. Hammasi o’zlari bilngan davrga xos sahnalashtiruv davomiyligi bilan tuzilaveradiki, shu sahnalar yoki elektron ravishdagi haqiqiy hayotlarimizning zapislarida meni urish, yanada bod berish va tezlab seskandirish maqsadida shu ko’tliklarini qilib bo’lgandan keyin shu sahnaning bor o’ylov asosini kuchaytirib o’ylovimga, miyamga keltirib, mendan ayb, ko’tlik muttaxamliklarining keyingi bosim surilish va qaytish o’yinini yasaydilar. Endi. Ertaga 281 bo’lib, 84 kun qolayapti. 6 soni 90 ga bordi-qaytdi, kollinearligi ya’ni umr gavhari ma’nosida 6-avloddagilar bo’lmish hozirdan shu joylashuvlariga almashinish taraddudidagi asl 1-bo’lib o’rin olib yurgan va birinchilikni oxiridan boshlab hisoblatadigan avlod vakillari ya’ni erkaklarga bobo-buvilar rasmida 9 sifatidagi o’zlari tomondan boshchilik qilayotgan 4 va 5 dagi 2 avlodni kunning choraktasigacha bilishadi. So’ng 0 bo’lmish tanni ya’ni tanlovli boqiy onni ertangi kunning 2-chorak yarmida bilib odatdagiga binoan hayot kechirishlarida nisbiylik o’zlaridan va shu saboqlarimiz bo’yicha (yuzadan) hamroh bo’lib qolgusi. Keyin 6 raqami (6) qaytib kelib 84 ning sakkiziga boshning vaqt o’tkazishiga, hayot kechishiga xos urilib yoki o’zining vaqt ahamiyat-kasbini anglatib, umrning baholanib borishidagi navbatdagi o’tuvchanliklar sohibi sifatida 2 xissa qudratli, ichkaridan kuch tortilishi bilan shu 6-avlodning davomiy borish sabog’i bo’yicha kunning 3-yarim choragini o’tkazadi. So’ng 6 raqami ya’ni eng yuksak avloddagilar, Dunyomizda hayot kechiruvni boshlabon xizmatdan qochish bo’lganliklari nazdida yurgan bolalardan keyingi boboy-momoylar yoki, balki jonimning o’zi menga ya’ni 4 raqamiga 4-chorak bo’lak oxirgi yarim so’nggi qismida kelib, meni o’xshashlik va nisbiylik bobida yangi va dolzarb elementar qorishmalar bilan tanishtiradilar. Hayotimda va Dunyoda nima yangi va muhim qaralsa, shularni menga aralashmali tartibdan belgilatib, bildirib va ko’rsatib yurishaveradi.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima