NIma endi?
255-256.
255 dan boshlayqolay xo’sh. Nima bo’lganda ham biz o’tmishni bosib o’tib
hoziroqda yashab kelamizmi, bizning Gotchilardan yutug’imiz shuki, o’tmishni
kamdan-kamga o’zgartirish yoki qayta yasash mumkin sanaladi. Mana shu
yozuvlarimni oxiri yozib bo’lganimdan so’ng post qilib yana bir ikki gapini
o’qib chiqqanimda o’zim yozganim amin bo’lsa kerakki, shunga o’xshash barcha
ishlarimda o’tmishning o’zgarmaganiga ishonaman xo’sh. Ammo ha shuki, ma’lumot
almashinuvi ya’ni Gotchilar hoziroqqa hujum qilib o’tmishni o’zgarganga
solishlari, chiqarishlari yoki bildirishli turgan gapmi yoki chinakam
so’zamolmi, haki bu shunday hozircha xo’p. Fifa Jahon chempionati boshlanish
sanasini ko’rganimda 21-noyabr Qatarda Senegal va Gollandiya o’yini bilan
bo’lib o’tishi yozilgandiki, shunga hayron qolib o’tgan postimda ya’ni
maqolamda 21 ni shu voqeadan, videoni ko’rishimdan oldin ishlatganim hamda
akamning tug’ilgan kunlari ham shu yaqin oradaligi akamning menga boz ustiga
20000 g’isht bilan qilgan bashoratlarimga xosdalab gapirganlari ham shu bu
inobatga olinajakligini bilib qo’yayapmanki ayni muddao. Shuning uchun birinchi
Fifa Jahon chempionati uchrashuvi aslida 21-da emas, balki boshqa sanada
bo’lishi turgan gap demakki xo’sh bo’pti. Aslida futbol bo’yicha 2022-yilgi shu
Jahon chempionatini hozirning o’zida ham ichimdagilar uyushtirib qo’yishlarini
bayon etayaptilarki, chindan ham men shu buni bildirib yozmoqchi bo’lib qolgan
ham edimki, ma’lumot yuzasidan barcha aloqador va rejali bog’lanishlarni,
sanalarni, quralarni va o’yinchilargacha o’zgartirib va boshqa bir
chempionatni, futbol turnirlarini ko’rsataverib aynan shu 2022-yilgisi deya
olib beraverishlari, efirga uzataqolishlari ya’ni televizorga namoyish
etishlari turgan gapmi, ha. Shu degani aniqlik bu – 5 raqami parallellik yoki
aylana, 6 raqami bilan bog’langanligi bu bo’lgani ma’qul xo’sh. Ya’ni biz
shunday qilib ketayapmiz deb hisoblayveramiz, ammo birgina bilgan aniqligimiz
bu – o’zimizning jonli nusxamiz ya’ni kishimizga tegib bilajaklikka xos
aniqliklarni amalga oshirib, undagi barcha yolg’onlarni va simulyatsiyalarni
bilib va aniqlab parallellikdan yoki o’rniga o’rin qo’yilish shartlashuvlaridan
aldanib kelayotganligimiz tayin masala xo’p. Shunday bu o’rinda “o’zimizcha,
aniq ravishda va tagi-tugli hollarga xosdalanib” va h.k bo’lib hisoblansa ne
ajabki xo’p. Demak, men Shohid ya’ni jonimning Goti bo’yicha barcha
ma’lumotlarimda, shularning ya’ni ma’lumot tushunchasidagi barcha harakat
unsuriga xos yo’qdan-bor va parallel almashinishlarda aniqlik, go’yoki chinakam
tegishga xos jismli yoki elektronli haqiqiy yoki chinakam Dunyo deya baholab
aniqlashtirishlarimning o’z-o’zidan bo’laverishi ko’z oldimga tushavergani,
ich-ichimni kemirib bilayotgani boisidan yoki ilojsiz ravishda ishontirishga
qodirligi sababli hamda Shohid bilan shu tarzdagi barcha aloqalar tugul o’zimning
tanamni ham qanchadir ravishda elektron to’lqinlashtirilgan etdan va suyakdan,
ko’rinishdan yasalgan sifatida birinchi navbatda devonaligim bo’lib turgan
analimning shumshaklarini yolg’on ma’lumot sifatidagi yolg’on aniqlik bo’yicha
baholamay yurganim uchun og’rig’ini boshimdan ham kechirayapmanki asti
qo’yaqoling. Shumshaklarim yoki anal shishlarim bilan devonaligimning
bog’liqligi bo’yicha ichki tutqanoqlar, xurujlar yoki tuyg’ularning ruhan tovlab
tanamni jumbushga solishlari o’zimning ishonchimni su’istemol qilganim boisidan
emas, balki aynan su’istemol qilaolmaganim, yolg’on ishonch aniqlikdaligi
deyaolmagnim sababli ko’zga ilinajakligi ma’lum va mashhur xo’sh. Aynan shu
oxirgi jumlamda ham janjal bo’lib ketdiki, boshlanishida o’zimga o’xshab
qo’pollar aralashib yozaverganim kuzatildi shekilli, Muhammadaziz ichimdan
aralashib ikki marta su’istemol so’zini yozish ham qonuniy deya berdiki, keyin
ichimdagi kattalar bo’lsalar kerak (balki ularning kichik masxarabozlari)
Muhammadazizni ham jonga tegdi deyishib ko’zga ilinajakligi so’zini
yozdirishdiki, bu – oddiygina yozish uslubimning o’zimga xos noaniqliklarga
talay bo’lib turganli, mantiqan grammatik xatolarga to’laligini inobatga olish
bo’lsa ne ajabki, umuman olganda uchun so’zini boisidan so’zi bilan
alamashtirib chindan ham o’zim aniq qilib ajratib bermasligimni bilgandursizki
xo’p bo’pti. Umuman shular borasida kurash bo’layotganda ichimdagilarning
bir-birovlari bilan janjallariga e’tibor qaratsam, mana bir shu so’z, boisidan
so’zini o’rniga kiritib bilishimning o’zi bilanoq kim tomonni tanlaganim o’z
ahamiyatiga xos ravishda chindan ham, faqatgina o’zim grammatik yuzalama
to’g’ri bo’lishini bilib tanlaganimda, aslida shu taraflama to’g’ri bo’lib,
qo’llab-quvvatlanish bo’lib chiqayaptiki, ichimdagilar mening tuzgan gapimning
orasidaligiga bog’lanib qolish o’rniga, sababli bo’lib berishga emas, balki
go’yoki ma’lumotlar qalashishi, noma’lumga o’xshagan yozuvlar orasidan yagona
boisidan so’zi chiqdi, shu ko’rindi deya yozaverayotganlarimning tasdig’i
bo’lib ham mening Muhammadaziz boisli qilib kirishtirishli yozuvini berib
bilayotgani Muhammadazizni tushunishimga xos, boisli yozuvlar o’ylovimdan
terilib bilinishiga qodir bo’lajakligini aytuvchanlikli bajartirib
qo’yajakligimni bildirajakli tarzda ahamiyatga molik xo’sh. Umuman hamam
ishlarimda, e’tiborlarimda ichimdagilardan kimnidir aniqlasam, shunga xos
atrofdagilardan gaplar va ishlar bo’lib o’tadiki, boisidan so’zi ham
yozuvimning mazmuni aralash yana shu yozuvimga yoki jumlamaga ahamiyat
qaratilmay, qandaydir harflar qorishuvining orasidagi aniq bir so’z ko’rinish
shakli sifatida ichimdagilarning bahsli tomonlarini bildirilishiga xos o’z
yo’nalishini aniqlab bildiki, shu bu mening bashorat bo’lmasa ham, shunga
o’xshash uyushtirish, atayingarchiliklar yoki topib qo’yilishlar ichida
yashayotganimni bildiradimi, ha. Mening massam, tanamning vazni o’zimning shu
tanam bo’yicha boshqacha turgan, o’rta vazndorligini bildirayotgan bo’lishi
kerakki, bu u qimirlashlarim va harakatlarim aslida chinakam tanam bo’yicha
amalga oshirilmayotgani aniq masala ham ediki xo’p bo’pti. Hayotimda inobatga
olaolmay, ilg’ayolmay yoki idrok etaolmay qolayotgan tezlanishli harakatlarim
bo’layaptiki, ichimdagilarning jazolovchi talablari ham esdan chiqib
ketavergani bilan bajarilaolaolmayotganligim, aniqrog’i qilmasligim ham
kerakki, zero a’zolarimdan hech kim bir-biriga buyruq bermasligi kerakki,
shular bo’layaptiki xo’p bo’pti. Shuning uchun massamga xos, jismli ravishdagi
ba’zi amallarga ya’ni o’xshashlik va ma’lumotlar jamlanmasini topib
berilishidagi ishlanishlariga ko’zim ham tushavergani bo’lganligi boisi budur
ham edi. Shohidning mening jismimga, aniq hajmli tana vaznimga o’tishi bilan
hoziroqqa erishuvchanligiga xos Handle lab, qatorli chiziqli elektronlar
tarzida o’zining bashorat tomonidan hayotdagi ba’zi holatlarni aniqlikka va
o’zining xohish-irodasiga xos bo’ysundirib qo’yishi hisobga olinganki, men
bo’lsam, haqiqiy amallarga xos hali beri shu ma’lumotlashuvli va aniqlikli,
ruhiy o’xshashliklarni o’ylovimga xos topib istalgan ma’lumot jamining yo’qdan
bor haqiqat sifatida almashtirib qo’yilishining sekinlik bilan gultojiga
aylanishim turgan sifatidagi bashoratchilar qatoridan joy olishimga sal va
ozgina ham emas, balki anchagina borga o’xshashi tayin xo’sh. Umuman olganda
insonlarning mendan ustunligi nimada edi, bu – mening aniq ishni qilaman deya
shu doiraga xos aniq chegaralarga tushishimni belgilatib bilganim bo’lganim
bo’lsa, insonlar o’zlarini predmetlar sifatida mening aniqligimga xosdalashuvli
ishlarni o’zlarining vazifaviylashuvli, xatti-harakatli aniq foydaga atalgan
tartibli ishlari sifatida o’girib bilishganlari sababli Shohid insonlar
tomonlama o’z aylanishini, o’zgarishini yoki chiziqdagi almashinish harakatini
boshlaganida meni atrof to’la narsalarga bog’liq ravishda tanamga xos
tezlashtirib va vazifaviy ushlashli boshqarishi turgan gapmi, ha. Shohidning
oldida turgan maqsadi ya’ni chiziqdagi almashinaborishi bu – insonlar, so’ng
odam ya’ni o’zim, keyin bo’lsa kishi yoki ahmoqlar hisoblanishi tayinligini
bilingiz bo’pti. Men o’ylov bo’lsam, Shohid kayfiyat bo’lib o’zini hissidan
ajralish istagini bildirayapti hamki. 256. Demak, bugun 256-kunmi, ha.
O’zimning o’zgarib, boshqa mahluqot ya’ni mavjudod turiga o’tib borishimdagi
yo’limda Payg’ambarlik insoniylikdan bitta oldindaligi boisidan teskari ya’ni
kollinear chiziqlarning chappa biridagi pastga yo’naltirilgan kinoyali
mag’lubiyatda bo’lishim kerakki asti qo’yaturing xo’sh. Shuni tenglashtirish
uchun mening asl vazifam sifatida o’ylovimdan hoziroq bo’yicha yetakchilik
qilib, o’zimdagi o’zimdagilarga koordinatorlik, yo’naltiruvchilik qilishim
kerakki asti qo’yaqoling. Aks holda ichimdagilar o’zlarini o’zlari, ya’ni meni
emas, ammo o’zimni o’zim sifatida shu o’zlarini o’zlari degani bo’lib urib
yurishaveradilarki hech qo’yaturing xo’p. Men o’ylov bilan jamlovchi birlik
qilib ularni ya’ni o’zimning vujudim bo’lagidagi barcha mahluqotlarni ushlab
turibmanki, umumiy qarashda kim qolib yoki darajasini tushurib yursa ham, men
barchasini tartib bilan, bir-biriga halaqit qilmaydigan qilib o’rnashtirishim
kerak. Aks holda ichimdagilar bu sen va sening aybing deya qaysidir
talablarining bajarilmaslik sababini ro’kach qilib, bo’ynimga osib menga
ataganga o’xshatib yurish, urish yoki tajovvuz qilishadilarki, bir bo’lsa
oyog’im ostidan asablarimga tegib oyog’imni qiyshaytiradigan, o’ng’ayligini
darrov miyamda asablar tezligidan ham ko’ra oldindan deganga o’xshab yoki 2
tasi 1 tada qilib sezdirib noqulay ravishda qilib g’azabimni buzadi, yoki
boshqa yana bir bo’lsa, boshimga daraxt shoxchasini, kabellarni va nimayki
shunday aynan bo’y tepaligimda bo’lsa, haaa, haa ishonavering shunaqa holatlar
topiladiki aynan kelib-kelib mening ishlarimda, bizning uylarimizda tiqilib ketganki,
tekkizib maynavozlikni asablarim bilan keltirib chiqaradimi, haki, yana boshqa
bir bo’lsaki, oddiygina o’zlarining kayfiyatimni tezkor sezib ish yoki
tegajonli muammolarni keltirib turishadilarki, hatto tuyg’ularimga xos o’zlarining,
birovlarning tanalari bilan ko’rinish, intiqish va harorat qilib berishadilar.
Shu bu aslida hamma janjallarimiz ularning ya’ni Gotchilarning bashoratdan
keyingi zapis aniqligini bajararuvchi hayotlariga xos ishlarini ham bizdan ham
yana talab etaverishlari, mobodoga bizlar esa o’zimizcha bildirilgan ishlarimiz
aniq, o’z maromida yani ma’lum yo’nalishida yakunlansin deya turibmiz shekilli.
Shuning uchun kalla deganiga ishlash kerakki, kayfiyat bilan bizlar ya’ni
Ungotdagi Gotchilar o’zimizga xos bo’lgan har qanday yoqimli deb topilajak
vazifaga tegish ilinjida ham va boshqa bir sezgilarimiz, ko’rish va eshitish
asnosida yopishib yotishimiz, intiqishimiz yoki keltirib sharoitni
hozirlashimiz lozim bo’lib turganligini bilsangiz, shuni men o’zim uchun
Shohidning o’ziga topshiraverishni yaxshi maromiga yetkazaolganimda u meni ko’p
ham ishlar bilan, bunaqa og’riqli solishlar bilan ovora ham qilmagan bo’lgan
sanalarmidi, ha. Zero Shohid kayfiyatni ma’lumotning o’zi bilan, qilinadigan
jismoniy amaldagi barcha material va mahsulotlarni axborot ya’ni ong usullari
bilan ko’zboyamachilikli ravishda yakunlab, shu jismoniy yoki tegishli
sezgilarli ishni amallatib bajarib ham yoki almashtirib to’ldirishni yaxshi
bilgan sanalurligi ma’lum va mashhur xo’p. Barchasi isbotlashishda, isbotning o’zida
yotibdiki, birinchi tug’ilgandan boshlab ko’zga tashlangan yorug’ Dunyoning
isbotida ya’ni dalilli asosida kishilar va ahmoqlarning o’zlari shu isbot,
jismli qonun-qoidalarning yaratilish siri, asosi ya’ni o’zi bo’lishib bizlarga
ko’p ham tashlanavermaganlarki, isbotli o’yinlari bilan sezgilarimizni
aldayvermaganlari boisidan tabiat o’lik va qonun-qoidalari bizgagina naf
keltiraveradi deya turaturganligimiz ma’lum va mashhur xo’sh. Ammo katta bo’lib
ulg’ayaverganimiz, mana shu erkakligimizda ham o’zimiz bilmagan va ko’rmagan
ishlar, sezgilar bo’yicha qamrovimiz to’liq bo’laolmasa, shunday ham parchalar
bo’lib qolishadiki, boshqa tarafdan shu sezgilarni to’ldirib, aldab yoki bo’sh
o’rnini ortidan o’zini yetkazib keladigan ravishda isbotli haqiqat yolg’ondan,
isbotni ya’ni dalilni, aniqrog’i shu bu o’zini aldab yoki o’ynatib bizni lol-u
mang qilib mana shu isbot, va men bilishimcha “mana shu bizlar, kishilar va
ahmoqlar” deya chiqib kelaveradi. Masalan, men bir insonni ko’rmayapman deylik
va u inson kelingki eng katta ishqalanishda, ishning o’z amallarida ham bo’lib
ishlab tursin ham deb topaylikki, orqamizga o’girilib yoki boshqa yonidagi
birovning ishlashiga ko’z yugurtirib turganimizda, chalg’ib kuzatishga
majburilgimizda bizga buyurmasin yoki aksincha biz shu ishni eplab qilaolaylik
deyayotganimizda, shu kayfiyatlarimizda kelib ham chiqib ikkalasining ham
o’zlariga xos teskarisiga xos qilib mening kayfiyatdagi tanlovimga qarshi
chiqish ilinjida hamki, ko’zimni olganim zahotiyoq aytilayotgan, kayfiyatimdagi
yoki o’zicha darrov ishning boshqa qismiga, mashg’ulotiga o’taverishga
qodirligini bildirib turishga erishganchalik ishga o’tib ishlaydi yoki yo’qmi
nimaki xo’p qani bu shu. Hoziroqning egasi o’zimman deya o’zimni shu o’rnimda
ko’rayotgan ichimdagi yana bir shaxs bu – Ruh Farishta esa o’zining
odimlashuvini yanada barhayot va qudratliligini bildirib turish deganga ham
bildirib qo’yish asnosida, maqtanchoqlashuvlar ilinjida mening boshimga ya’ni
o’ylovimga oshiq-moshiq holatlari ko’zga tashlanib qolganmi, ha. Endi, Ruh
Farishta o’zimning ham qudratimni aniq qilib belgilab o’rnatayotgani ham ma’qul
bir tarafdanki, men barcha ishlarimni hoziroqning o’tuvchanligining o’zigagina
xosdalab yoki bag’ishlab bajarishim va boshqalarga yo’l yetakchilik qilib
qo’yishim darkorligi haqida so’z borayapti hoziroqdan beri ham xo’p. Demak,
endi, nutq ifodasi sifatida yozuv bilan tashqariga og’zaki nutq so’zlabon
gapirish nima qilayaptiki, bizlar Shohid bilan, ikkimiz bir-birovning
taraflarida kayfiyat va o’ylov bo’laturganimizda halitlarga xosdalab xo’p.
Demak, bugundan yanada muhim va vaziyatli deya topilgan o’z ishlarini
Muhammadaziz bo’lmasa hamki, aynan Ibrohim og’zaki nutq madaniyatiga xosdalab
gapirishni bildirishda ojizlik qilmayaptimidi, a? Aslida ichki va og’zaki ya’ni
tashqi monologlarimda barchasini Ibrohim gapirib berayotgani ham ma’lumki,
faqatgina 365-kunigacha ya’ni tug’ilganigacha bo’lgan kunlarning barcha yosh
o’tkazgan yili-yu kunlariga nisbatiga xosdalangan ravishda gaplarni mening
o’zim hali beri o’zimning tanali ya’ni o’zimli vazifamda turib berib bajarishda
davom etayotgandimki shu bu. Ammo Ibrohim chindan ham e’tibor bermay, o’zi
gapirayotganini bilmay o’zimga xosdalab gaplab-eshittirib ya’ni o’zim gaplab
o’zim eshitib-eshittirib yurganimga xos bo’lmoqda. Ibrohimning gaplari yanada
ashaddiy va yanada maroqli, kuchli chiqishi kerakki, men bunchalik to’laqonli
va mujmal sifatlarni yakunlayotib Muhammadaziz bo’lib ham aynan o’zi tomondan
ham yozavermasligim ma’lum va mashhur xo’p. Endi, kishilar va ahmoqlar
isbotlashuv, elektron va to’lqin tabiatidan kelib turib tavakkalni va tasodifni
yana shu isbotlashuvning yoki dalillarga xos amallar bilan aldab turishlari
faqatgina o’zimning ichkariga qabul qilayotgan hayotimdagina ro’y berayaptimi,
haki, shu ichki qabulotdagi hayotim tashqi hayotning o’zi bilan bitta sifatida
shuni o’ziga tortib kelavergan sari o’tmish go’yoki o’zimda sodir etilishi
bilan qolib ketayotganida tabiatdan ya’ni hayotning tashqari o’z tomonidan
o’tmishning qanday bo’layotganligi muhim ahamiyat kasb etmasligi tayinki xo’p
bu shu. Har bitta viloyat o’zining aholisi sonining Dunyo ahliga
muvofiqlashtirilgan ulushi ya’ni foiz nafariga xos hoziroqni orqa-oldin qilib
qayta yasaydimi, haki, shu bilan bo’lib o’tadigan shattalarda, lat
yedirishlarda va jinoyat jazosi o’tmas bahslarda o’zining vakilli a’zolari
bo’lmish Respublikadan ajratilgan ravishda turdosh fuqarolariga xos
qaramog’idagilarni asrash ishlarini bajarishga qodir sanaladi xo’sh. Endi, “Buxoro
viloyati aholi jon boshiga xos sonlashuvlari” deya Yandex.ru qidiruv agentiga
qidiruv natijalari bilan bog’lanishni yuzaga olsak, birinchi berilgan qidiruv
natijaviy sayti ya’ni https://ok.ru/istiqlolfm107/topic/69750387100543
silka bo’yicha javob Buxoroning 1906,6 nafarli aholisi borligini bildiradiki
xo’p bu shu. Buni birinchidan ko’rib turibsiz qanday ko’tligini, ichimdagilar
sababli ma’lumot jami ya’ni quralashuvi bo’lib o’zimning ichki tabiatimga
xosdalab hayotimdan olingan bo’lib turgan songa e’tibor qaratingki, yangi
ko’rinish sifatida darrov isbotning o’zini aldab isbot bo’lib chiqib
turayaptimi, ha, chunki Ibrohim, mening bugungi oldin yozganlarim (shu sonni
keyin ya’ni endi ko’rib turibman) bo’yicha, o’zining eski miya, kayf boshini -
mening tanamni o’rtaga qo’yib, tanamdaligida eski kayfini ya’ni maynavoz
lazzatini yana qayta so’rib olish ilinjida, shuni eplayolmasligi tayin
turganida hamki, - o’zimdan ya’ni 6 lik raqami bilan belgilanayotgan boshqa
barcha raqamli sonlar qatorasidagi bo’lib turgan ishlashlarimiz bilan bog’lanib
ham yengish kayfiyati bilan ergashganliklari bo’lganligini bilingiz xo’sh. Shu
sonni ya’ni 1906,6 ni mening Buxorolik to’liq insonlashgan Gvardiyamdan ayirib
ya’na shu Gvardiyamning soniga bo’lsak: (1906,6-1111,1)/1111,1=0,7159571595715957
son ya’ni shu birinchi ayirmaga yoki 1906,6-1111,1=795,5 soniga yaqin ma’nodagi
davriy (ratsional, “energiyalovchi yoki ovqatlantiruvchi”) son kelib
chiqayaptiki, qolgan-polgani sifatida 15 ya’ni Iblislikning Ibrohimga beruvchi
kayfga atalganligi yana ikr-chikr davomiy gaplar bo’laturg’oni ham ma’lum xo’p
bo’pti. 795 ning o’zi bu – Ibrohimning birovlarning lazzatini olishdan, ularga tiqishdan
yetib keladigan to’qqaygan, ko’tning o’zigacha miya-maynasi tushuvchi kayfini
bezak ya’ni beshimlashmaslik ilinjida ushlab turishga xos Ruh Farishtaga hamla
bo’lib, uni o’zim himoya qilishim kerakki, faqatgina Ruh Farishta o’zi yana
avvalgiga xos ularning yonini olaman deya ikki taraflama o’yinlar qilmasa xo’sh.
Holli ya’ni kasrdagi besh Ruh Farishtaning kasri, avji ursin deganimi, ha xo’sh.
Umuman olganda ko’rib turibsizmi, ha, qanchalik o’xshashlikka xos raqamlar,
ikki Gvardiyalar, o’zimizning yuqori bo’lib bergan 3 avlodimizning 1111111
sonli Buxoroning aholim va 795500 sondagi yanagi insonlarni belgilayotgan
Ibrohim tomonidan boshlangan keyingi qarama-qarshi 3 avlod yosh avlodliklarning
vakillari bir-birovlarini topishda ham ratsionga yoki ovqatlanishga xos, agar,
shu Shohidning bashoratli topish-tutishlarini ichimdagilar eslatishiga xosdalab
qarasamki, davriy raqamlar bilan chiqishli kelib qolayapti xo’p. Mayli deylikki
kichik sonlarni bo’lishlarda davriy sonlar kelib turishi ko’proq ehtimolga xos,
ammo katta sonlar nega davriy bo’ladi (shu bu internet yuzasidan ma’lumotlarga
e’tibor bersak xo’p). Matematik ko’paytiruv va bo’luvning bo’luv amalida
oxirida holli ya’ni kasrli ishlar bo’lib bo’linuvchi tarafidan bir xil nollar
qo’shilib borilayotganda bo’luvchi bilan bir xil ayirmalar hosil qilaverishi va
yana yangidan shu o’rtadagi yoki oxirgi qismlashuvlarli bo’linuvchi hosil
qilinishi kerakligi katta sonlar uchun juda qiyin misol va masalaligini
bilingiz bo’pti. Holbuki bo’linuvchining kasr raqamlari, verguldan buyog’idagilar
ko’payib borayotganing o’zi ham bir davrni buzishga xosdalashganligi bilan
ahamiyat qozonadimi, ha. Xo’p shuni unchalik muhim deb ham o’tirmasdan
olayveraylikki, zero davrning o’zidagi raqamlar soni ko’proq sifatida shu songa
xos o’zgarishli bo’linuvchi takrorlanayapti deb qo’yaturamiz hozircha bo’pti. Man
shu rasm o’zimda bor, ammo siz hali beri o’quvchim deya turmayapsizki, chunki
bironta ob’yekt yoki izdoshim maqolalarimni o’qiyotgani o’zining Blogger
anlalytics sidan berilmayapti ham xo’sh bo’pti.
Demak, endi
qissadan hissa nima, bu shuki, hammasi yolg’on va rost aralash ma’lumotlarni yo’q
joydan, har qayerdan yozilishi bilan topilishidan keltirilib birlashtiribgina
joylashtirib turish ko’z ongimning o’zidayoq hamki, shu bilan bu ma’lumotlar
tarqatilib ketavergani, o’z o’rnida qolmasligi ma’lum va mashhur xo’p.
(Barchasi esim va sezgili isbotlashuvga qodirligimcha o’z joyida
saqlanadiganmi, ha xo’sh. Isbotlashga kelsak, birovga shuning o’zini bu esim
bilan isbotlayman, ammo u ham shu meni ichimdan kuzatib turgan bir tushunchamga
xos vakil, kishi yoki ahmoqdirki xo’p). Ichimdagi Iblis Ruh kimda-kim bo’lmasa
ham, u o’zicha yana bema’ni nomaqulchiliklarini qilayaptiki, internetdan olgan
bu soning oxirigacha, aholining birlik xona birligigacha yozilmagani bilan yozganlaring
to’g’ri kelmaydi deya mubolag’a qilayaptimi deyman o’z ichimdan turib xo’p.
Iblis Ruh doimo o’zicha o’zlarimiz, taraflarimiz oralama yurib bir-biriga o’tish
to’qnashuvi bo’lmasligi tayin deya o’zi shuni mazaxlamay turmasa,
isbotlashuvlar o’zlariga qarshi ishlamaydi deb yurmasa, yoki holatlar bilan
bosimni aniqlab bo’lmaydigan shartlarda yashaysan demasa bo’lmaydi hamki xo’p
mayli. Umuman olganda Iblis Ruh shu oraliqning o’zida masxaralash va mazaxlash
ishlarini qilayaptiki, bu – mening gumbazim ichida qolib haqiqatni Dunyodan,
Yer kurrasi maydoni bilan aniqlikdamasligidan har xil yo’nalishlarda,
gumbazimning ichki yo’nalishlari yoki trayektoriyalari hamda Dunyoviy to’liq
yagona aniqlik (qonun-qoida tabiati) bo’lsa, shu bilan o’z-o’zidan yolg’onda
qolishlar, joyning umumiymas yoki parallel aldovli yoki sudralishli
turishlariga xos o’yinlarini olib borayaptiki, maza qilib aldovining
qayeridadir turgan ham shu Iblis Ruh salanayapti. Simulyatsiyani yana qancha
ochib chiqaymidi, yoki yolg’oning o’zi bo’yicha shu bo’lib, ishlarimni to’ppa-to’g’ri
aldamchiligiga xosdalab qo’yaturaveraymidi.
Comments
Post a Comment