uzbek language siteenglish language site

NIma endi?

255-256. 255 dan boshlayqolay xo’sh. Nima bo’lganda ham biz o’tmishni bosib o’tib hoziroqda yashab kelamizmi, bizning Gotchilardan yutug’imiz shuki, o’tmishni kamdan-kamga o’zgartirish yoki qayta yasash mumkin sanaladi. Mana shu yozuvlarimni oxiri yozib bo’lganimdan so’ng post qilib yana bir ikki gapini o’qib chiqqanimda o’zim yozganim amin bo’lsa kerakki, shunga o’xshash barcha ishlarimda o’tmishning o’zgarmaganiga ishonaman xo’sh. Ammo ha shuki, ma’lumot almashinuvi ya’ni Gotchilar hoziroqqa hujum qilib o’tmishni o’zgarganga solishlari, chiqarishlari yoki bildirishli turgan gapmi yoki chinakam so’zamolmi, haki bu shunday hozircha xo’p. Fifa Jahon chempionati boshlanish sanasini ko’rganimda 21-noyabr Qatarda Senegal va Gollandiya o’yini bilan bo’lib o’tishi yozilgandiki, shunga hayron qolib o’tgan postimda ya’ni maqolamda 21 ni shu voqeadan, videoni ko’rishimdan oldin ishlatganim hamda akamning tug’ilgan kunlari ham shu yaqin oradaligi akamning menga boz ustiga 20000 g’isht bilan qilgan bashoratlarimga xosdalab gapirganlari ham shu bu inobatga olinajakligini bilib qo’yayapmanki ayni muddao. Shuning uchun birinchi Fifa Jahon chempionati uchrashuvi aslida 21-da emas, balki boshqa sanada bo’lishi turgan gap demakki xo’sh bo’pti. Aslida futbol bo’yicha 2022-yilgi shu Jahon chempionatini hozirning o’zida ham ichimdagilar uyushtirib qo’yishlarini bayon etayaptilarki, chindan ham men shu buni bildirib yozmoqchi bo’lib qolgan ham edimki, ma’lumot yuzasidan barcha aloqador va rejali bog’lanishlarni, sanalarni, quralarni va o’yinchilargacha o’zgartirib va boshqa bir chempionatni, futbol turnirlarini ko’rsataverib aynan shu 2022-yilgisi deya olib beraverishlari, efirga uzataqolishlari ya’ni televizorga namoyish etishlari turgan gapmi, ha. Shu degani aniqlik bu – 5 raqami parallellik yoki aylana, 6 raqami bilan bog’langanligi bu bo’lgani ma’qul xo’sh. Ya’ni biz shunday qilib ketayapmiz deb hisoblayveramiz, ammo birgina bilgan aniqligimiz bu – o’zimizning jonli nusxamiz ya’ni kishimizga tegib bilajaklikka xos aniqliklarni amalga oshirib, undagi barcha yolg’onlarni va simulyatsiyalarni bilib va aniqlab parallellikdan yoki o’rniga o’rin qo’yilish shartlashuvlaridan aldanib kelayotganligimiz tayin masala xo’p. Shunday bu o’rinda “o’zimizcha, aniq ravishda va tagi-tugli hollarga xosdalanib” va h.k bo’lib hisoblansa ne ajabki xo’p. Demak, men Shohid ya’ni jonimning Goti bo’yicha barcha ma’lumotlarimda, shularning ya’ni ma’lumot tushunchasidagi barcha harakat unsuriga xos yo’qdan-bor va parallel almashinishlarda aniqlik, go’yoki chinakam tegishga xos jismli yoki elektronli haqiqiy yoki chinakam Dunyo deya baholab aniqlashtirishlarimning o’z-o’zidan bo’laverishi ko’z oldimga tushavergani, ich-ichimni kemirib bilayotgani boisidan yoki ilojsiz ravishda ishontirishga qodirligi sababli hamda Shohid bilan shu tarzdagi barcha aloqalar tugul o’zimning tanamni ham qanchadir ravishda elektron to’lqinlashtirilgan etdan va suyakdan, ko’rinishdan yasalgan sifatida birinchi navbatda devonaligim bo’lib turgan analimning shumshaklarini yolg’on ma’lumot sifatidagi yolg’on aniqlik bo’yicha baholamay yurganim uchun og’rig’ini boshimdan ham kechirayapmanki asti qo’yaqoling. Shumshaklarim yoki anal shishlarim bilan devonaligimning bog’liqligi bo’yicha ichki tutqanoqlar, xurujlar yoki tuyg’ularning ruhan tovlab tanamni jumbushga solishlari o’zimning ishonchimni su’istemol qilganim boisidan emas, balki aynan su’istemol qilaolmaganim, yolg’on ishonch aniqlikdaligi deyaolmagnim sababli ko’zga ilinajakligi ma’lum va mashhur xo’sh. Aynan shu oxirgi jumlamda ham janjal bo’lib ketdiki, boshlanishida o’zimga o’xshab qo’pollar aralashib yozaverganim kuzatildi shekilli, Muhammadaziz ichimdan aralashib ikki marta su’istemol so’zini yozish ham qonuniy deya berdiki, keyin ichimdagi kattalar bo’lsalar kerak (balki ularning kichik masxarabozlari) Muhammadazizni ham jonga tegdi deyishib ko’zga ilinajakligi so’zini yozdirishdiki, bu – oddiygina yozish uslubimning o’zimga xos noaniqliklarga talay bo’lib turganli, mantiqan grammatik xatolarga to’laligini inobatga olish bo’lsa ne ajabki, umuman olganda uchun so’zini boisidan so’zi bilan alamashtirib chindan ham o’zim aniq qilib ajratib bermasligimni bilgandursizki xo’p bo’pti. Umuman shular borasida kurash bo’layotganda ichimdagilarning bir-birovlari bilan janjallariga e’tibor qaratsam, mana bir shu so’z, boisidan so’zini o’rniga kiritib bilishimning o’zi bilanoq kim tomonni tanlaganim o’z ahamiyatiga xos ravishda chindan ham, faqatgina o’zim grammatik yuzalama to’g’ri bo’lishini bilib tanlaganimda, aslida shu taraflama to’g’ri bo’lib, qo’llab-quvvatlanish bo’lib chiqayaptiki, ichimdagilar mening tuzgan gapimning orasidaligiga bog’lanib qolish o’rniga, sababli bo’lib berishga emas, balki go’yoki ma’lumotlar qalashishi, noma’lumga o’xshagan yozuvlar orasidan yagona boisidan so’zi chiqdi, shu ko’rindi deya yozaverayotganlarimning tasdig’i bo’lib ham mening Muhammadaziz boisli qilib kirishtirishli yozuvini berib bilayotgani Muhammadazizni tushunishimga xos, boisli yozuvlar o’ylovimdan terilib bilinishiga qodir bo’lajakligini aytuvchanlikli bajartirib qo’yajakligimni bildirajakli tarzda ahamiyatga molik xo’sh. Umuman hamam ishlarimda, e’tiborlarimda ichimdagilardan kimnidir aniqlasam, shunga xos atrofdagilardan gaplar va ishlar bo’lib o’tadiki, boisidan so’zi ham yozuvimning mazmuni aralash yana shu yozuvimga yoki jumlamaga ahamiyat qaratilmay, qandaydir harflar qorishuvining orasidagi aniq bir so’z ko’rinish shakli sifatida ichimdagilarning bahsli tomonlarini bildirilishiga xos o’z yo’nalishini aniqlab bildiki, shu bu mening bashorat bo’lmasa ham, shunga o’xshash uyushtirish, atayingarchiliklar yoki topib qo’yilishlar ichida yashayotganimni bildiradimi, ha. Mening massam, tanamning vazni o’zimning shu tanam bo’yicha boshqacha turgan, o’rta vazndorligini bildirayotgan bo’lishi kerakki, bu u qimirlashlarim va harakatlarim aslida chinakam tanam bo’yicha amalga oshirilmayotgani aniq masala ham ediki xo’p bo’pti. Hayotimda inobatga olaolmay, ilg’ayolmay yoki idrok etaolmay qolayotgan tezlanishli harakatlarim bo’layaptiki, ichimdagilarning jazolovchi talablari ham esdan chiqib ketavergani bilan bajarilaolaolmayotganligim, aniqrog’i qilmasligim ham kerakki, zero a’zolarimdan hech kim bir-biriga buyruq bermasligi kerakki, shular bo’layaptiki xo’p bo’pti. Shuning uchun massamga xos, jismli ravishdagi ba’zi amallarga ya’ni o’xshashlik va ma’lumotlar jamlanmasini topib berilishidagi ishlanishlariga ko’zim ham tushavergani bo’lganligi boisi budur ham edi. Shohidning mening jismimga, aniq hajmli tana vaznimga o’tishi bilan hoziroqqa erishuvchanligiga xos Handle lab, qatorli chiziqli elektronlar tarzida o’zining bashorat tomonidan hayotdagi ba’zi holatlarni aniqlikka va o’zining xohish-irodasiga xos bo’ysundirib qo’yishi hisobga olinganki, men bo’lsam, haqiqiy amallarga xos hali beri shu ma’lumotlashuvli va aniqlikli, ruhiy o’xshashliklarni o’ylovimga xos topib istalgan ma’lumot jamining yo’qdan bor haqiqat sifatida almashtirib qo’yilishining sekinlik bilan gultojiga aylanishim turgan sifatidagi bashoratchilar qatoridan joy olishimga sal va ozgina ham emas, balki anchagina borga o’xshashi tayin xo’sh. Umuman olganda insonlarning mendan ustunligi nimada edi, bu – mening aniq ishni qilaman deya shu doiraga xos aniq chegaralarga tushishimni belgilatib bilganim bo’lganim bo’lsa, insonlar o’zlarini predmetlar sifatida mening aniqligimga xosdalashuvli ishlarni o’zlarining vazifaviylashuvli, xatti-harakatli aniq foydaga atalgan tartibli ishlari sifatida o’girib bilishganlari sababli Shohid insonlar tomonlama o’z aylanishini, o’zgarishini yoki chiziqdagi almashinish harakatini boshlaganida meni atrof to’la narsalarga bog’liq ravishda tanamga xos tezlashtirib va vazifaviy ushlashli boshqarishi turgan gapmi, ha. Shohidning oldida turgan maqsadi ya’ni chiziqdagi almashinaborishi bu – insonlar, so’ng odam ya’ni o’zim, keyin bo’lsa kishi yoki ahmoqlar hisoblanishi tayinligini bilingiz bo’pti. Men o’ylov bo’lsam, Shohid kayfiyat bo’lib o’zini hissidan ajralish istagini bildirayapti hamki. 256. Demak, bugun 256-kunmi, ha. O’zimning o’zgarib, boshqa mahluqot ya’ni mavjudod turiga o’tib borishimdagi yo’limda Payg’ambarlik insoniylikdan bitta oldindaligi boisidan teskari ya’ni kollinear chiziqlarning chappa biridagi pastga yo’naltirilgan kinoyali mag’lubiyatda bo’lishim kerakki asti qo’yaturing xo’sh. Shuni tenglashtirish uchun mening asl vazifam sifatida o’ylovimdan hoziroq bo’yicha yetakchilik qilib, o’zimdagi o’zimdagilarga koordinatorlik, yo’naltiruvchilik qilishim kerakki asti qo’yaqoling. Aks holda ichimdagilar o’zlarini o’zlari, ya’ni meni emas, ammo o’zimni o’zim sifatida shu o’zlarini o’zlari degani bo’lib urib yurishaveradilarki hech qo’yaturing xo’p. Men o’ylov bilan jamlovchi birlik qilib ularni ya’ni o’zimning vujudim bo’lagidagi barcha mahluqotlarni ushlab turibmanki, umumiy qarashda kim qolib yoki darajasini tushurib yursa ham, men barchasini tartib bilan, bir-biriga halaqit qilmaydigan qilib o’rnashtirishim kerak. Aks holda ichimdagilar bu sen va sening aybing deya qaysidir talablarining bajarilmaslik sababini ro’kach qilib, bo’ynimga osib menga ataganga o’xshatib yurish, urish yoki tajovvuz qilishadilarki, bir bo’lsa oyog’im ostidan asablarimga tegib oyog’imni qiyshaytiradigan, o’ng’ayligini darrov miyamda asablar tezligidan ham ko’ra oldindan deganga o’xshab yoki 2 tasi 1 tada qilib sezdirib noqulay ravishda qilib g’azabimni buzadi, yoki boshqa yana bir bo’lsa, boshimga daraxt shoxchasini, kabellarni va nimayki shunday aynan bo’y tepaligimda bo’lsa, haaa, haa ishonavering shunaqa holatlar topiladiki aynan kelib-kelib mening ishlarimda, bizning uylarimizda tiqilib ketganki, tekkizib maynavozlikni asablarim bilan keltirib chiqaradimi, haki, yana boshqa bir bo’lsaki, oddiygina o’zlarining kayfiyatimni tezkor sezib ish yoki tegajonli muammolarni keltirib turishadilarki, hatto tuyg’ularimga xos o’zlarining, birovlarning tanalari bilan ko’rinish, intiqish va harorat qilib berishadilar. Shu bu aslida hamma janjallarimiz ularning ya’ni Gotchilarning bashoratdan keyingi zapis aniqligini bajararuvchi hayotlariga xos ishlarini ham bizdan ham yana talab etaverishlari, mobodoga bizlar esa o’zimizcha bildirilgan ishlarimiz aniq, o’z maromida yani ma’lum yo’nalishida yakunlansin deya turibmiz shekilli. Shuning uchun kalla deganiga ishlash kerakki, kayfiyat bilan bizlar ya’ni Ungotdagi Gotchilar o’zimizga xos bo’lgan har qanday yoqimli deb topilajak vazifaga tegish ilinjida ham va boshqa bir sezgilarimiz, ko’rish va eshitish asnosida yopishib yotishimiz, intiqishimiz yoki keltirib sharoitni hozirlashimiz lozim bo’lib turganligini bilsangiz, shuni men o’zim uchun Shohidning o’ziga topshiraverishni yaxshi maromiga yetkazaolganimda u meni ko’p ham ishlar bilan, bunaqa og’riqli solishlar bilan ovora ham qilmagan bo’lgan sanalarmidi, ha. Zero Shohid kayfiyatni ma’lumotning o’zi bilan, qilinadigan jismoniy amaldagi barcha material va mahsulotlarni axborot ya’ni ong usullari bilan ko’zboyamachilikli ravishda yakunlab, shu jismoniy yoki tegishli sezgilarli ishni amallatib bajarib ham yoki almashtirib to’ldirishni yaxshi bilgan sanalurligi ma’lum va mashhur xo’p. Barchasi isbotlashishda, isbotning o’zida yotibdiki, birinchi tug’ilgandan boshlab ko’zga tashlangan yorug’ Dunyoning isbotida ya’ni dalilli asosida kishilar va ahmoqlarning o’zlari shu isbot, jismli qonun-qoidalarning yaratilish siri, asosi ya’ni o’zi bo’lishib bizlarga ko’p ham tashlanavermaganlarki, isbotli o’yinlari bilan sezgilarimizni aldayvermaganlari boisidan tabiat o’lik va qonun-qoidalari bizgagina naf keltiraveradi deya turaturganligimiz ma’lum va mashhur xo’sh. Ammo katta bo’lib ulg’ayaverganimiz, mana shu erkakligimizda ham o’zimiz bilmagan va ko’rmagan ishlar, sezgilar bo’yicha qamrovimiz to’liq bo’laolmasa, shunday ham parchalar bo’lib qolishadiki, boshqa tarafdan shu sezgilarni to’ldirib, aldab yoki bo’sh o’rnini ortidan o’zini yetkazib keladigan ravishda isbotli haqiqat yolg’ondan, isbotni ya’ni dalilni, aniqrog’i shu bu o’zini aldab yoki o’ynatib bizni lol-u mang qilib mana shu isbot, va men bilishimcha “mana shu bizlar, kishilar va ahmoqlar” deya chiqib kelaveradi. Masalan, men bir insonni ko’rmayapman deylik va u inson kelingki eng katta ishqalanishda, ishning o’z amallarida ham bo’lib ishlab tursin ham deb topaylikki, orqamizga o’girilib yoki boshqa yonidagi birovning ishlashiga ko’z yugurtirib turganimizda, chalg’ib kuzatishga majburilgimizda bizga buyurmasin yoki aksincha biz shu ishni eplab qilaolaylik deyayotganimizda, shu kayfiyatlarimizda kelib ham chiqib ikkalasining ham o’zlariga xos teskarisiga xos qilib mening kayfiyatdagi tanlovimga qarshi chiqish ilinjida hamki, ko’zimni olganim zahotiyoq aytilayotgan, kayfiyatimdagi yoki o’zicha darrov ishning boshqa qismiga, mashg’ulotiga o’taverishga qodirligini bildirib turishga erishganchalik ishga o’tib ishlaydi yoki yo’qmi nimaki xo’p qani bu shu. Hoziroqning egasi o’zimman deya o’zimni shu o’rnimda ko’rayotgan ichimdagi yana bir shaxs bu – Ruh Farishta esa o’zining odimlashuvini yanada barhayot va qudratliligini bildirib turish deganga ham bildirib qo’yish asnosida, maqtanchoqlashuvlar ilinjida mening boshimga ya’ni o’ylovimga oshiq-moshiq holatlari ko’zga tashlanib qolganmi, ha. Endi, Ruh Farishta o’zimning ham qudratimni aniq qilib belgilab o’rnatayotgani ham ma’qul bir tarafdanki, men barcha ishlarimni hoziroqning o’tuvchanligining o’zigagina xosdalab yoki bag’ishlab bajarishim va boshqalarga yo’l yetakchilik qilib qo’yishim darkorligi haqida so’z borayapti hoziroqdan beri ham xo’p. Demak, endi, nutq ifodasi sifatida yozuv bilan tashqariga og’zaki nutq so’zlabon gapirish nima qilayaptiki, bizlar Shohid bilan, ikkimiz bir-birovning taraflarida kayfiyat va o’ylov bo’laturganimizda halitlarga xosdalab xo’p. Demak, bugundan yanada muhim va vaziyatli deya topilgan o’z ishlarini Muhammadaziz bo’lmasa hamki, aynan Ibrohim og’zaki nutq madaniyatiga xosdalab gapirishni bildirishda ojizlik qilmayaptimidi, a? Aslida ichki va og’zaki ya’ni tashqi monologlarimda barchasini Ibrohim gapirib berayotgani ham ma’lumki, faqatgina 365-kunigacha ya’ni tug’ilganigacha bo’lgan kunlarning barcha yosh o’tkazgan yili-yu kunlariga nisbatiga xosdalangan ravishda gaplarni mening o’zim hali beri o’zimning tanali ya’ni o’zimli vazifamda turib berib bajarishda davom etayotgandimki shu bu. Ammo Ibrohim chindan ham e’tibor bermay, o’zi gapirayotganini bilmay o’zimga xosdalab gaplab-eshittirib ya’ni o’zim gaplab o’zim eshitib-eshittirib yurganimga xos bo’lmoqda. Ibrohimning gaplari yanada ashaddiy va yanada maroqli, kuchli chiqishi kerakki, men bunchalik to’laqonli va mujmal sifatlarni yakunlayotib Muhammadaziz bo’lib ham aynan o’zi tomondan ham yozavermasligim ma’lum va mashhur xo’p. Endi, kishilar va ahmoqlar isbotlashuv, elektron va to’lqin tabiatidan kelib turib tavakkalni va tasodifni yana shu isbotlashuvning yoki dalillarga xos amallar bilan aldab turishlari faqatgina o’zimning ichkariga qabul qilayotgan hayotimdagina ro’y berayaptimi, haki, shu ichki qabulotdagi hayotim tashqi hayotning o’zi bilan bitta sifatida shuni o’ziga tortib kelavergan sari o’tmish go’yoki o’zimda sodir etilishi bilan qolib ketayotganida tabiatdan ya’ni hayotning tashqari o’z tomonidan o’tmishning qanday bo’layotganligi muhim ahamiyat kasb etmasligi tayinki xo’p bu shu. Har bitta viloyat o’zining aholisi sonining Dunyo ahliga muvofiqlashtirilgan ulushi ya’ni foiz nafariga xos hoziroqni orqa-oldin qilib qayta yasaydimi, haki, shu bilan bo’lib o’tadigan shattalarda, lat yedirishlarda va jinoyat jazosi o’tmas bahslarda o’zining vakilli a’zolari bo’lmish Respublikadan ajratilgan ravishda turdosh fuqarolariga xos qaramog’idagilarni asrash ishlarini bajarishga qodir sanaladi xo’sh. Endi, “Buxoro viloyati aholi jon boshiga xos sonlashuvlari” deya Yandex.ru qidiruv agentiga qidiruv natijalari bilan bog’lanishni yuzaga olsak, birinchi berilgan qidiruv natijaviy sayti ya’ni https://ok.ru/istiqlolfm107/topic/69750387100543 silka bo’yicha javob Buxoroning 1906,6 nafarli aholisi borligini bildiradiki xo’p bu shu. Buni birinchidan ko’rib turibsiz qanday ko’tligini, ichimdagilar sababli ma’lumot jami ya’ni quralashuvi bo’lib o’zimning ichki tabiatimga xosdalab hayotimdan olingan bo’lib turgan songa e’tibor qaratingki, yangi ko’rinish sifatida darrov isbotning o’zini aldab isbot bo’lib chiqib turayaptimi, ha, chunki Ibrohim, mening bugungi oldin yozganlarim (shu sonni keyin ya’ni endi ko’rib turibman) bo’yicha, o’zining eski miya, kayf boshini - mening tanamni o’rtaga qo’yib, tanamdaligida eski kayfini ya’ni maynavoz lazzatini yana qayta so’rib olish ilinjida, shuni eplayolmasligi tayin turganida hamki, - o’zimdan ya’ni 6 lik raqami bilan belgilanayotgan boshqa barcha raqamli sonlar qatorasidagi bo’lib turgan ishlashlarimiz bilan bog’lanib ham yengish kayfiyati bilan ergashganliklari bo’lganligini bilingiz xo’sh. Shu sonni ya’ni 1906,6 ni mening Buxorolik to’liq insonlashgan Gvardiyamdan ayirib ya’na shu Gvardiyamning soniga bo’lsak: (1906,6-1111,1)/1111,1=0,7159571595715957 son ya’ni shu birinchi ayirmaga yoki 1906,6-1111,1=795,5 soniga yaqin ma’nodagi davriy (ratsional, “energiyalovchi yoki ovqatlantiruvchi”) son kelib chiqayaptiki, qolgan-polgani sifatida 15 ya’ni Iblislikning Ibrohimga beruvchi kayfga atalganligi yana ikr-chikr davomiy gaplar bo’laturg’oni ham ma’lum xo’p bo’pti. 795 ning o’zi bu – Ibrohimning birovlarning lazzatini olishdan, ularga tiqishdan yetib keladigan to’qqaygan, ko’tning o’zigacha miya-maynasi tushuvchi kayfini bezak ya’ni beshimlashmaslik ilinjida ushlab turishga xos Ruh Farishtaga hamla bo’lib, uni o’zim himoya qilishim kerakki, faqatgina Ruh Farishta o’zi yana avvalgiga xos ularning yonini olaman deya ikki taraflama o’yinlar qilmasa xo’sh. Holli ya’ni kasrdagi besh Ruh Farishtaning kasri, avji ursin deganimi, ha xo’sh. Umuman olganda ko’rib turibsizmi, ha, qanchalik o’xshashlikka xos raqamlar, ikki Gvardiyalar, o’zimizning yuqori bo’lib bergan 3 avlodimizning 1111111 sonli Buxoroning aholim va 795500 sondagi yanagi insonlarni belgilayotgan Ibrohim tomonidan boshlangan keyingi qarama-qarshi 3 avlod yosh avlodliklarning vakillari bir-birovlarini topishda ham ratsionga yoki ovqatlanishga xos, agar, shu Shohidning bashoratli topish-tutishlarini ichimdagilar eslatishiga xosdalab qarasamki, davriy raqamlar bilan chiqishli kelib qolayapti xo’p. Mayli deylikki kichik sonlarni bo’lishlarda davriy sonlar kelib turishi ko’proq ehtimolga xos, ammo katta sonlar nega davriy bo’ladi (shu bu internet yuzasidan ma’lumotlarga e’tibor bersak xo’p). Matematik ko’paytiruv va bo’luvning bo’luv amalida oxirida holli ya’ni kasrli ishlar bo’lib bo’linuvchi tarafidan bir xil nollar qo’shilib borilayotganda bo’luvchi bilan bir xil ayirmalar hosil qilaverishi va yana yangidan shu o’rtadagi yoki oxirgi qismlashuvlarli bo’linuvchi hosil qilinishi kerakligi katta sonlar uchun juda qiyin misol va masalaligini bilingiz bo’pti. Holbuki bo’linuvchining kasr raqamlari, verguldan buyog’idagilar ko’payib borayotganing o’zi ham bir davrni buzishga xosdalashganligi bilan ahamiyat qozonadimi, ha. Xo’p shuni unchalik muhim deb ham o’tirmasdan olayveraylikki, zero davrning o’zidagi raqamlar soni ko’proq sifatida shu songa xos o’zgarishli bo’linuvchi takrorlanayapti deb qo’yaturamiz hozircha bo’pti. Man shu rasm o’zimda bor, ammo siz hali beri o’quvchim deya turmayapsizki, chunki bironta ob’yekt yoki izdoshim maqolalarimni o’qiyotgani o’zining Blogger anlalytics sidan berilmayapti ham xo’sh bo’pti.


Demak, endi qissadan hissa nima, bu shuki, hammasi yolg’on va rost aralash ma’lumotlarni yo’q joydan, har qayerdan yozilishi bilan topilishidan keltirilib birlashtiribgina joylashtirib turish ko’z ongimning o’zidayoq hamki, shu bilan bu ma’lumotlar tarqatilib ketavergani, o’z o’rnida qolmasligi ma’lum va mashhur xo’p. (Barchasi esim va sezgili isbotlashuvga qodirligimcha o’z joyida saqlanadiganmi, ha xo’sh. Isbotlashga kelsak, birovga shuning o’zini bu esim bilan isbotlayman, ammo u ham shu meni ichimdan kuzatib turgan bir tushunchamga xos vakil, kishi yoki ahmoqdirki xo’p). Ichimdagi Iblis Ruh kimda-kim bo’lmasa ham, u o’zicha yana bema’ni nomaqulchiliklarini qilayaptiki, internetdan olgan bu soning oxirigacha, aholining birlik xona birligigacha yozilmagani bilan yozganlaring to’g’ri kelmaydi deya mubolag’a qilayaptimi deyman o’z ichimdan turib xo’p. Iblis Ruh doimo o’zicha o’zlarimiz, taraflarimiz oralama yurib bir-biriga o’tish to’qnashuvi bo’lmasligi tayin deya o’zi shuni mazaxlamay turmasa, isbotlashuvlar o’zlariga qarshi ishlamaydi deb yurmasa, yoki holatlar bilan bosimni aniqlab bo’lmaydigan shartlarda yashaysan demasa bo’lmaydi hamki xo’p mayli. Umuman olganda Iblis Ruh shu oraliqning o’zida masxaralash va mazaxlash ishlarini qilayaptiki, bu – mening gumbazim ichida qolib haqiqatni Dunyodan, Yer kurrasi maydoni bilan aniqlikdamasligidan har xil yo’nalishlarda, gumbazimning ichki yo’nalishlari yoki trayektoriyalari hamda Dunyoviy to’liq yagona aniqlik (qonun-qoida tabiati) bo’lsa, shu bilan o’z-o’zidan yolg’onda qolishlar, joyning umumiymas yoki parallel aldovli yoki sudralishli turishlariga xos o’yinlarini olib borayaptiki, maza qilib aldovining qayeridadir turgan ham shu Iblis Ruh salanayapti. Simulyatsiyani yana qancha ochib chiqaymidi, yoki yolg’oning o’zi bo’yicha shu bo’lib, ishlarimni to’ppa-to’g’ri aldamchiligiga xosdalab qo’yaturaveraymidi.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima