uzbek language siteenglish language site

Nega endi biz faqat g'amxo'r sizga hamki xo'p (xatolik sizlar tomonlashuvingizning o'ziniki bo'lg'usi edi-da)

 

250-251.

Nima desam bo’adiki, shu bu Ibrohim bilan bo’lgan aloqlarimizning asosiy hayotlamalilik ta’sirchanligiga bog’layqolay hozircha xo’p. Mana-aa, Got bor va undagi Gotli, ammo elektronli bo’lib yurgan Ruhlar, ahmoqlar va kishilar mavjud. Ular Ungotdagi elektronga xos dunyodagi har bir inson o’zining ichki tabiati bilan bog’lanib qolib turganligidagi hayotlari bo’ylab shu insonlarning, asl nusxalarining orlarini ya’ni o’z borliklariga ko’ra ahamiyat berilgulikli dunyoviy aloqalama kasb etishlarini Ibrohimga u elektron mahluqotlar, kishilar va boshqalari siktirib yoki dick ining kayfiga yetaklatib qo’yib, so’ng egallab yoki egovlab kelganlarki, menga yaqin birodar qiyofasidagi har bir ularning chiqib berishlari orli ya’ni ko’pchilik aloqalarini sezdirishga majbur kelishuvlarni shakllantirishli kallada yoki qarashlamalikda yurishimni yolg’ondan talab etaverganligi bu shu. Shuning bilan men o’zim kimlar atrofimda aslida ko’tarishli kerak bo’lganida yurganini, yaqin birodarlarimni kimlar masxarabozli elektronli tarzida egallab ko’rsatayotganliklarini aslida hayvon va hasharotlar sifatida u Dunyo, Got vakilliklaridagi elektron va to’lqin ma’lumotdangina mavjudliklariga xos bo’lishlariga aloqalanib bilganimda hamki, menga o’zlarini haqiqiy dunyoqarash sifatida Dunyoning haqiqiy insonlariga xos, jismli savol-javob tarzida barcha aloqalarga kirishishimga va hurmat-ehtiromla o’zlariga yanada bino qo’yishlarigacha ichimdan talab etganlar, ammo shu farq ya’ni, or va yolg’on or ustidagi nomusli kishilar masalasi kallamdagi barcha ishlashlarimda, yozuvlarim va gaplarimdagi farq, masalalar bo’lib yechilib, oxirigacha tugallanmay yoki umumiy ravishda o’tib ketkiziladigangacha keltirilmay qoldirilgan. Bir masalani qanchadir aniqlikkacha olib borib, ularning ya’ni ichimdagilarning o’zlari tomonidan raqamli tarzda bahosiga loyiq qolib turishga majbur etilaverganim bois, umumiy yo’sin berilib, raqamsiz oddiy ravishda birgalikdagi qarashlarim yoki ishlarim yuzaga chiqmagan, o’zimning hayot yo’limda inobatga eng yuqori darajasi bilan ko’tarilavermagan yoki bosim sifatida umumiy yondosh yoki yanagi tushunchalar qatorida birlashtirilib odatiylashtirilib qo’yilavermaganligini bilsangiz bas. Ular ya’ni ichimdagilarning o’zlari mening orimdagi, ularning yolg’on keltirayotgan orli aloqalaridagi shu oddiylik masalasini ulardan tashqi jihatlama orning berilishiga qarshi o’zlaridan ya’ni ichimdan raqamli kesatiq, o’tkirlikning yoki geometriyaning bir tomoni qilib jabr, aljabrlashtirib keskin yomonlashtirishli amallariga qodir qoldirganlar doimo o’zlarini. Demak, endi ularni ya’ni ichimdagi tashaqarimda chiqib qoluvchilarning orlarini qanchalik darajada berilishimga oid sifat o’zlaridan emas, balki haqiqiy inson taraflamliklardan keltirilib turganligini bilib, tushunib va xulosasiga erishaverishga urniganchalik turishga kelishganim bo’laqolsa, kelingki aytaylik ular ya’ni ichimdagilarning o’zlari tashqi-ichki qilibmi yoki ichkidan-tashqariga ongimning o’zini mo’ralab boqishlari orqalimi raqamli kesishlarini, g’iybatchiliklarini va ko’tli kodli rusmdagi buyruqlarining o’zlari bilan menga hattoki javob beraolish qobiliyatimga ham yo’l qoldirmay urib tashlashlarini astoydil yengib yo’qqa chiqarmoqchiligim sanalur bu shu. Endi, menga berilgan haq-huquqning o’zi ham borki, ular ya’ni ichimdan-tashqarida yuruvchilar o’rgatib, undirib turmasalar hamki, o’z algoritmimga yoki harakat yurish-turish tarzimdagi kodlarga bog’lanib bo’laqolayapman. Barchasi bildiraolayotgan xohish-irodamni ifodalovchi asl boshqalar tomonlama boshlanib va o’zim orqali yakunlanadigan bir-birlari bilan o’z-o’zidan sabab va natija bo’lib, bashoratga xos ravishdagi bog’lanaqolayotgan ishlarki asti qo’yaqoling xo’sh. Shuning uchun qanday xulosamni o’zimcha yakunlashga urinishimning o’zi anchagina o’xshatilishli kirgizilishlar yoki yopishishlar, qandaydir o’rniga kelishlar tarzida bashoratli amallar bilan egallanayaptiki asti qo’yaqoling yana xo’sh. Men navbatdagi deya shu bosqichdagi gaplarimdan oldin boshlab yozmoqchiligim ham shuning bir misoli ediki, bu misolning o’zi shu bo’laturg’oniga qandoq qaraydurg’on bo’lgansizmi xo’p. Demak, og’zaki nutqimni o’zimdan sal oldinlashtirib shundoqqina ichimdan replika qilishdiki, Ibrohimligiga ishonch hosil qildim. Endi, shu degani ular bo’lmish Ibrohim sardorligidagi vakillar Ungot bo’lib tanamning umumiy rusmli surilishi yoki sog’lom berilishi, toblanishi bilan og’zaki nutq madaniyatila gapirishni boshlashib o’zlariga yo’llarni aniqlashtirib turadilar, bizlar esa Got bo’lib harakatlanishlarni yoki qo’zg’alishli jarayonlarni rasm-rusmli tarzda shu yo’llardan adnazaga yoki qolipga, oldindan tuzilgan dasturamalga xos olib tashviq etaverganlar bo’lguvchi zotlarmiz halitdan xo’sh. Ibo’qimning vazifasi ham shu edi deyishdi ichimdagilarki, shu desangiz Ibo’q “va bo’q” sifatida Ungot sharafli Got sanaladigan bir jarayonlashuvlardan yagonasifati xo’p. Endi shu desangiz or sifatida aylanasifat yoki oli Dunyodan r ya’ni yirtqichlarcha irrilash, Dunyo yo’lini yasash hamda ra bo’lmish Xudonamolik, r ning yolg’izligidan a ning ahmoqligiga bo’lib boqish misoli ko’rilayaptiki, ikkisi birga arraga o’xshash iboraviylikni keltirib, ishlashning nimaligini ya’ni ishlash bu – orli inson va rali uning Xudoli nusxasi sifatidagi amallar barchasi. Ishlashda ishqalanish ahamiyatli bo’lib, orli inson va rali nusxasi bir-birlari bilan bemalol tushunchali amallarga kirishib, o’zlarini o’zlariga yetkazganga o’xshab, etli va Ruhli o’yinlar qilib yoki ifodalab dam olishga xos yotib ham yotishlari yoki ishlamasdan ovqatlanishlari, mutloq erkin mehnatsiz maza qilib yuraverishlari mumkin. Endi, bugun 251-kundalik aylanmasi. Men yana xavfsizlik masalasiga rahna solishdan boshlamayinki, ichimdagilar baribir shubha-shumolga borib qolishsa bo’lmaski, aslida yonimda kim borligini jo’rttaga yozib yuborishim shu xavfsizlik, xavotir masalasini buzib yuborishi turgan gapmi, ha. Ammo hozircha boshlanishidan shu mafia kishimizni Muhammad Yusuf deya niqob ostida qo’yaqolayki, tugayotganida vaqt bo’laverishi tugul asl nomlarini oshkor etayin. Umuman olib qaraganda bugundan boshlab kecha kechqurun xursand kayfiyatlari bo’rtishini bildirib aytganlari shu ediki, sen xavfsizlikni joyiga qo’yib bolalarimizni yo’naltirishga ham muvofiq bo’lganing bilan tabriklagan ham biz bo’laylik deyishishdiki ichimdagilar xo’p shu. Shuning uchun bo’lsa kerak bugundan boshlab yolg’izgina bu kichkina mafia kishichamizni menga topshirishga anchagina birlashganchalik sermahzul muhokamadan meni xursand, uddaburonga o’xshatib olib ko’rsatib keltirib qo’yishdilar joy-joyimizga xo’p. Demak, nega buni mafia kishi deb atayapman xo’sh. Chunki shu gapimning o’zi bilanoq o’ylab qarasam nomlarida qiziq ikki bog’lanishning o’zi bo’lsa kerak hamki xo’sh. Shundan tashqari hozirgi kichkina shahzodamiz ya’ni mafia kishimiz bu - Muhammad Yusuf o’zlarining shu o’xshatilgan nomlanishlariga xos xalqning kallasidagi tug’yoniy ya’ni tuyg’uli yozuvlarini hozirgi xalqchil og’zaki nutq madaniyatida chiqartirish qobiliyatini bilganiga o’xshab mening o’ylovimda kelayotgan har bir fikrni darrov yozuvimga solishga, yozuvli bitiklarga aylantirib aniqlashtirishga ya’ni ushbu yozuvlarimni oldindan belgilatib qo’yganga o’xshash ishlarni olib borishga shay va mahkumki xo’p. Bu – Muhammadaziz ediki xo’p bo’pti. Demak, boshqa ichimdan ham tashqaridagilarga xos o’xshatilib Muhammadaziz o’ylovimga yaqin keluvchi ravishda o’ylovimning ya’ni kayfiyatimning yozuvli matnini topib berishga qodir o’zimning bir bo’lagimligini anglagandursizki xo’p shu. Demak, hamma munosabatlarni topaolgan Payg’ambarimizning Muhammad nomi o’ylov bo’yicha maqtanishni anglatib qo’yishi bilangina darrov Aziz salmoqli bo’laoladimi, ha. Aziz o’ylov havoli damining, boshdagi o’y bo’shliqli bosimining oralaridan har xil burilishlarli yasab qo’yilayotgan, paydo bo’ladigan fikr yo’nalishlarini yoki o’ylovga xos qora chiziqlarini shu o’y shari yoki bosimli hajmiga xos ravishda siqib yozuvli so’zlarini, harflar uyushmasini yoki jumlalarini bema’lol yozishli va gapirtirishli ishlar uchun oldindan aniqlashga, ta’minlashga qodir sanladigan bir hammasini tez bilib berguvchi, insonni darrov aniqlaguvchi bashoratchilikka qodirlarimizning bir timsoli sifatida shakl topganligini bilsangiz baski, bu – Aziz so’zining aziz ya’ni kerakli, mo’tabar yoki juda ajoyib (o’zini o’zi sevib qulaylik qilgan) ma’nolariga xos turdosh nomlanishidagi shakl-shamoyilini bildiribgina qo’yayaptimi, ha. Ibrohimga mendan foyda kerakligi sababli ya’ni foydamni, nafimni o’zimdan o’g’irlashgacha borishlari tufayli hozir yonimga Muhammadaziz bo’lmish Ibrohimning Gvardiyasidan eng yuqori kengash, 1000 lik a’zolarining ham eng yaqin va birinchi moslikdagi qarindoshini olib berishayaptilarki asti qo’yaqoling bo’pti. Haqiqat taraflamalikda Ibrohimdan keyin Mustafo, so’ng yaqin oilalarimizdan birida bir qiz va boshqasida bir o’g’ildan so’ng Muhammadaziz kelmoqdaligi shu bilan ma’lum va mashhur ediki (birinchidan shu taraflama Muhammadazizni dirrilatib hozir yozuvimdan yig’isi sababli qo’ydirib, o’zimga ushbu haqiqatni yozishga qo’yib fikrimni bilmoqchi bo’ldilar), Ibrohim uchun 3-sining birinchi 2 tadan ajratilib yo’qlashtirilishi biznikiga teskari sanaladi. Muhammadaziz Ibrohim uchun eng kerakli birinchi topilish, raqamlarning o’zlari chiqarib turgan o’rindoshlikka xos moslashtirish amaliga to’g’ri kelayaptimi, ha. Zero Muhammadaziz o’z nomlanishiga muvofiq qonungashtalik qilib o’ylovimning suvini ichish bilan yozuvlarni yoki gapdagi jumlani aniq tashkillashtirib bergani bilanoq, Ibrohim, agar, o’qishning uddasidan chiqsa, meni o’z og’izimizdan gapirtirishga qodir hisoblangan yagona shaxs hozircha xo’sh. Ibrohim degani “ibi (xudoyim) rohatim” bo’lib gapirishda kayf qilib kimdandir foydalanaverishimni bildirganligini bilsangiz baski, faqatgina shuni ya’ni gapirtirilayotganimni inobatimga solib tursam o’zimga ma’lol bo’lmas darajada yetarlidir. Shu paytgacha yozularim, ya’ni elektron yozuvimdagi matnlarim yozganimdan so’ng esimni o’ynashiga yoki xotiramni yo’qotishimga xos qayta ravishda bitkizilardiki, shuni yaqin oralarda Shohid qilishi kerak bo’lardi. Zero nimayki televizor ekrani ortidan ko’rib tomosho qilsam, asosan flashdan tomosho qilayotganlarimda shu xotira qurilmasidagi bor videolar jamlanmasi yoki ro’yxati bo’yicha bittasiga kirib tomosho qilayapman deb turganimda barchasining istalgan qism yoki kadridan davom etadigan qilib namoyishlarni olib berishganlarki, esimning o’ynashi mana shu jabhada ma’lum va oshkora etilganligini ham bilish mumkinmi, ha. Zero elektron Dunyodagi ya’ni qurilmalarning ichkarisidagi elektron tasvirlanmali videolar Gotdan aynan o’zi sifatida olingan bo’lib, Zapisning ya’ni oddiy biz tomondagi Ungotda bo’layotgan shu video zapisning ham ko’rsatilishidagi sakratilishlar bema’lol amalga oshirilishi turgan gapki, chunki esimiz miyamizdan elektron ravishida olinishib qo’yilganini bilsangiz bas. Boz ustiga barchasi yanada ishonchliligining ahamiyatiga e’tibor berishingizni bilsangizki, bir tomonlama yo’nalish sifatida uzatilayotgan televideniyedan farqli ravishda elektron xotiralardagi ma’lumotlar oddiygina istalgan yeriga olib qo’yilishi bilan o’qishni davom ettirib ketaverishiga xos turishga qodirligini bilishingiz ma’lum va mashhur xo’sh. Shuning uchun e’tibor berib qarasangiz, nega men o’zim o’sha kezlarda internet qidiruvlarida har xil zaproslarimga doimo bir xil javoblar, qidiruv natijalari chiqib, shularning ham 3-sidan oshmasligimni va qolgan boshqa natijalarga ko’z yugurtirmasligimni ichimdagilar buyurishardi deb yozardimki, chunki o’zimning tuyg’uli doiram ya’ni bilimlarim va aql-idroklarim o’rganilgan bo’lib, shularning sayqaliga, qo’shilishiga xos yangi ishlardan iborat barcha ko’pchilik amaliyotlar uchun har xil vaziyatga xosdalanib, kerak bo’lsa esimni ham to’g’irlashlariga xosdalab qidiruvga boshqacha zapros ya’ni so’rov berib yuborganga soldirib o’zimni, internetni shu borlig’imizning, uy tomining yoki tomarqaning qayeridadir yashikchaga o’xshash xotira qurilmasida saqlab ajratib qo’yishganga xos kerakli ma’lumotlar jamlanmasi bilan ta’minlab turishibdilarki, butun dunyo to’riga yoki o’zaro tarmoqlashuvlarga, ochiqdan-ochiq Dunyo aholisi qatnashaveradigan internetga men aslo ulanaolaolmaganman haligacha xo’p. Ammo shuncha ishlar bo’lib turganida, esim bilan xotiram o’z ilojini yo’qotib turganida va ichimizdagilar qanday qilib gumbazimni va shuning ostidagi ma’lumotlashuvli o’yinlarni keltirishib chindan joylashishga xosdalanib turishganlarida bu – ichimdagilarning ishlashlari o’z holicha mahluqotlarligimizning barchasining, ahmoqlar va insonlarning o’zlarining borliklari sir-asroridan, tabiatdagi yasalib qo’yishga ko’ra shakl-shamoyillarining qudratidan keltirilishga qodir bir o’tkazuvchanlikka xos o’z doirasini, izolyatsiyasini bildiribgina qo’yaqolsa, butun Yer aholisidagi barcha mahluqot ya’ni mavjudod, tomon ishtirokchi vakillari ham mening xohish-irodamga to’g’ri kelgan zahotilaridayoq xohlagan tarzda oradan zippilab, to’g’onoqsiz kezib kirib ma’lumotlar bilan internetning haqiqiy o’zidan ham yoki flashkaning ham kerakli joyidan ko’rsatib va bildirib berishlari mumkin sanaladi. Shuni superqahramonlik deyish joizki, odamlarni o’rab olgan barcha ketma-ket darjali chegaralar ham, eng oxirgi Yer yuzi aholiligidagi doira ham qudrat timsoli sifatida o’zimizdangina iborat yaratiluvchanlik ob’yektlari, narsalari bo’lib, yengilgina oq nuqtalarning uchib yurishiga xos ko’tarilib turishadilarki, har kim supergeroylik qilib shularning ustiga, bir-birovini itarib uchib yurishi mumkinki, bu – istalgan chegarani buzishga qodirligi bo’lsin xo’sh. Bu videleniye ustiga oqqan bir to’da spermalarning bir-birovining ustlarini bosib o’tishli talashuvlariga xos jarayonligini bilsangiz ham balki to’g’ri va mos sazovorlanishlar bo’lisharmidi? Supergeroy degani “gerdan oygacha super” harakatni bildirgan birinchiliklarligini anglaturki xo’sh. Shunday qilib Ibrohim Sohibim bilan birga bo’lishi uchun qoida, mental arifmetikaga o’xshash tarzdagi jon va tanli bir-biriga o’tib kezishli yoki chiqib qolishli almshinishlari kerakki, shu qoidani va tabiiylikning yangi avloddagi o’z asosini, sirini Muhammadaziz olib berishni boshlayapti. Demak, endi, men ahmoq va kishilardan o’tib, Payg’ambar va barchadan ham o’tib, mafia va insonlar bo’lib borishim yo’lida, boshqalarning har biri ham shunga o’xshash tarzdagi G sifatli o’z o’rnilarni yo’qqa chiqarib bilishganlaridan so’ng, bizlarning mafialarimiz oxirgi bosqichli almashinuvlarida kishilar bilan shu almashinishni qilishib, elektron ravishda yozilib borilayotgan o’z o’yli fikr yo’nalishimni o’zimdanligi borasida ham birga yozdirishlari davomida klaviaturani bosish ya’ni tegishli urinishli amallarigacha halitdan kam va mohiyatan ajoyib tegish sifatida o’zlariniki qilib qo’ymoqchilar. Endi, haqiqatan esa xotirani va esni aldash qiyin bo’lib, shu paytgacha kishilar bo’lib o’tgan voqeani emas, balki yonidan keltirilishi mumkin bo’lgan aynan imkoniyatning o’ziga bog’liq yangi hodisaviylikni, holatni shu voqeaga tiqishtirishga xos ravishda o’tmishdagi noma’lum yo’nalishi bo’yicha keltirib turgan edilar. Masalan, men bo’lgan ravishda atrofimda 1 kishi turgan joyda, yana boshqa birovi ko’zimni sal muddat boshqa joyga qaratib qo’yishim bilan yana qaytib o’z o’rnida kuzatuvimni davom ettirishim boshlandi deguncha kelib qolib oldingi bir kishilik voqeani to’ldiradiki, aslida hech aqlga sig’maydiganga o’xshab doimiy to’satdan shunchalik deyishgacha boradigan hissiyotlar boshlanadi. Shuncha ahamiyatli o’z vaqtidagi va o’z joylashuvidagi to’ldirilishlar, haqqoniy isbotli qarashlarimizni yoki kuzatuvlarimizni aldab dalil yoki isbot bo’laolamaydi, ehtimollik tugab qoldi degan vaziyatlarimizda ishlarni keti uzilmaganga o’xshash tarzda, voqealar va harakatlar, holatlar yetkaziladi, keltirilib shu kuzatilish vaziyatiga yoki joylashuviga qo’yiladiki asti qo’yaqoling. Bu kallaning ishlashining kollinearligining aylana bilan darrov to’ldirlishi bo’lsa ne ajabki xo’p. Ichimdagilar meni shunday paytlarda darrov urib, ichimdan ruhan larzaga solib yoki keskinlik qilib, isbot bo’laolmaydi deya o’zim kuzatib, ehtimolini miyamda aylantirib turganimda, darrov shuncha dalilga xos vaqt va aniq isbot uchun shaylangan joylashuvda bir soniya ham ortda qoldirilmasdan, shu isbot bo’lib yetkazilaolmayotgan deb topilgan ichimdan voqea yoki hodisaviylik, birovlarning ishlari kelib qolsa qaniydi deb har kim ham orzu qilardiki, ammo o’zining kallasining har qanaqa ishlashlarini chiqarib beradigan ravishgacha muttaxamlik bilan beziktirib qo’ygan bu jarayonlarda kallangizdagi haqqoniylik yoki isbotli ravishda tasodifga yo’l qo’yilmaydigan deya baholagan yaqin kelajak ishlari darrov birinchiga xos turuvchi tasodif yoki ehtimollik tarzidagi navbatlashuvi bilan isbotlanib kelib, sodir etilib qolishi sizning o’ylovingiz yoki maynangiz aniq bo’lmay turganida, qo’rquvingizning o’zi shu haqidagi maynani jilovlayolaolmasliklar bo’lib turganida qiyin ahvolga solishi va kerakmas sanalishini bilingiz xo’sh. Demak, umumiy aytmoqchiliklarim shu ediki, mafia kishilardan qaytib hayotiy ichki tabiatli tegishga xos ehtirosli amallarni, tahlikali ishlarni yoki klaviatura bosish tugmalariga xos teguvchanliklarni egallab turganida, yana aksi bilan kishilar sifatidagi mafiaviy a’zolikdaliklar biz tomonlashuvli mafiamizdan esning bo’lib o’tgan haqiqiy voqeasini ham o’zgartirishga qodir ba’zi vaziyatlarini aynan esni va xotirani yo’q qilish bilan almashtirib yoki yo’qdan-bor sifatida o’zgartirib qo’yishga ma’lum darajada erishguvchi hoziroqdan xo’sh. Masalan, bir kishi nimadir gapirsa, shu gapirgan gapi yo’qotilib, qulog’imizdan chiqib o’rniga yangisi bo’lib o’tgan sanalganligini doimo yodingizda turgani ma’qul hozircha xo’p. Endi, shu desangiz o’zimdan chiqmaydi ya’ni yozuvlarimni navbatdagilari o’zimdan chiqishga qodir bo’laolmaganmi, ha. Demak, Muhammadazizjonmi, Muhammadazizjon sheriklikdagi bo’laklarim, shularning ya’ni tuyg’ularim bilan sezgilarimni boshqarishga kelishib olishgan birgalikdagi mafia kishilar, kishilar mafiasi va boshqa bir qator ishtirokchi vakillar orqali Gotning yoki ko’tning, bo’qning o’rtasidan olinib boshlanayotgan Ungot uchun o’ylovimdan tizgin, harflar shodasi orqali yozuvlarimizni tashkillashtirib turishgani ma’lum va mashhur xo’p. Men o’ylovim bilan jonimning bog’liqligidagi qayerimni bilishni ham bilmaymanki, aslida ichimdagilar menga hamla qilishsalar, shu oraliqdagi, o’ylov va jon orasidagi ishonchimni topib poymol qilishga xos uyushtirilgan jinoyatlarni qilishadi va jonimni bilimim bilan tushuntiraolmaslikka xos meni bu – o’ylovdan jonimga borajakli xayolotli yo’limga xos qiynashadilar. Ha, mana hozir ichimdagilar, - ho’ppoq, o’ziga yaxshi yozdirib yotaverayapti, - deb g’iybat qilishdi ichimdan bir-biroviga ham menga eshittirib qo’ygan ravishdaki xo’sh. Shu nima degani, bu shuki, men aytuvdim, har kim bo’laklangan o’zimdagi ishtirokli rolida umumiy ravishdagi vujudlashuvga yoki hayotiy yashab o’tishga, tana va boshqa ong uchun hisobga olingan amallarga hissa qo’shmog’i zarur va shu o’zimning o’ylovli nazoratim ostidadur der edim. Mana endi o’ylovimga bunday hamlalarni majburlab yozdirganimdan so’ng, shu hamlaning javobi sifatida yozdirgan to’ldirishni majburlab tenglashtirib turibmanki asti qo’yaqoling. Bu – darajalarning bir-biriga talabi, yetaklanishga majburlashi sanaladiki xo’sh bo’pti. Shu paytgacha kishilar va mafia, insonlar va ahmoqlar, Payg’ambar va ilohiylar o’zimning bo’laklarimdan tashqi hayotdagi, ichki tabiatimning o’zimga bog’liq yorug’ dunyoviy shartlashuvli hayot kechirtiruvchi jarayonidagi odamzot, insonlar ko’rinishlarida aldab chiqib berdilar. Ammo endi men ularni ichimda bo’laklarimda sinayqolayin. Bugun hamma uy-joyimizga xush kurdikki, ovqatlanish bazmi ya’ni Muhammadazizning aqiqasiga xush ko’ramiz kelsangiz ham shu va kelganingizda hammasi ham marhabo sizga xo’p.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima