Men endi hammasi ham edim-u, ammo shu bu hozircha xo'sh bo'pti keyin yana davom ettiraver!
243. Men bu
shu kunni nima deb keluvdim, bu kunning o’ziga qarang, bir boqing-a. Xo’p, 243
ning tartibga monand, ya’ni 2 va 3, 4 ga o’xshatilishga xosdalanishiga xos
taxlanishni bildirishi o’zimizdan bo’lsin. 04.05.2022 bu – shukunning sanasi bo’lib,
4+5 yig’indi 9 ni berib ya’ni 9-oy sifatida Ibrohimning tug’ilgan oyi,
sentyabrni bersa, 2022 esa o’z-o’zida orasidagi 0 bo’yicha tananing o’rab
turgan 3 ala 2 raqamlarining yo’qlik qilishida aynan 2 sonining o’zini
bildirgan holda 2-sentyabrga aloqalanishi bu shu. Demak, Ibrohimning tug’ilishi
haqida boshlagan ushbu matnlarimizning bari maktab o’qishi tugashi haqidagi
4-may sanasida bizlarning undan chiqishimizga xos bo’lib aylanib qo’yganligini
bilsangiz yetarli. Ibrohim o’ziga o’zi qarama-qarshiligi bilan yeyilib tugadi
va biz o’tib ketdik bugundan buyon. Endi, bugundan boshlab o’zim erkinman, shu
yana avvalgiga o’xshab uyquga kirishimni buyurishdiki asti qo’yaqoling, ukam
esa Ibrohimning nomidan o’zimni so’kib-urushib jazaba qilib, aldadi hamki, endi
Ibrohimning tovlamachiliklari va muttaxam parazitliklari chinakamiga
tashqaridan, tabiatdan ya’ni hayotdan bilinmasa asti qo’yaqoling. Aslida eski
muttaxamlarim, ichimdagi ko’tlarim o’zimga ma’n etib taqiq qilgan barcha o’rgatganlarini,
buyruqlarini Ibrohim tomonidan o’zimga qaytarib o’tkazishayaptilarki, hattoki
shu safar aslida o’zim ularga qaytarib, kollinearlik qilishni boshlashim kerak
edimi, haki, ammo afsuski shu ichimdagilar oddiy dunyoqarashga asoslangan
tasodifiy tanlovli ixtiyor bilan yashash amalini boshlanishidan o’zlariniki
deya ajratib olishib, endi hattoki Ibrohimga ham ko’p ko’rib ravo bilmay
qolishganida, hali Handle lar ya’ni Got ustidagi parallel Ungot o’zgaruvchanli,
xotirani yo’qotib chinakamlik bo’yicha bo’laverishga qo’yib berilganligiga xosdalab
o’ynataverishli Ibrohimning borlig’ida, dunyo ishlashida o’zlari yuqori
hisoblab, bu – oddiy tasodifli tanlov emasligini bildirishga urinib hammadan zo’r,
kattakon yoki eng yuqori baland tutayaptilarki, shu borada, ha, yana
qaytaramanki shu borada o’zlari eng ostida qolib tutilayotganliklariga
qarangki, bizning bu dunyoqarashimiz bilan eng boshlanishidan maqtanchoqlikni qilishayaptilar.
O’zlari bo’lmish qaysidir bilim bilan o’zlarini ham inobatga olishni istamay,
bizlarning oddiy dunyoqarashimiz tomoniga o’tib tasodif tartiblarini ya’ni o’zlarini
o’zlari demay bizni shu bilimni tushunmaganga chiqarib o’zlari sifatida bu
bilimni maqtab, ko’tarinki qilishib yotishayaptilar. “Ko’t bo’lsa, shuncha bo’lsinda”.
Endi, umuman olganda Got da insonlarning urushiga kamdan-kamga yo’l qo’yilgan,
deyarli shunday holatlar yo’qlikka mahkum hamki xo’sh bo’pti. Shu sababli
kimda-kim bir-birovi bilan yoqlashib tortishsa, insonlar janjallashganlarida
birdan-bir xulosa shuki ular Ungotdan harakatlanish jarayonlariga bog’lanib,
parallel reallik hosil qilishib kelishayotgan bo’lishsa, himoya uchun ham xuddi
shu harakat jarayonlariga, qimirlashlariga yoki urush-chanqish uchun otilib
berilishlarga teskari ravishda raqibining ham parallel dunyosi ya’ni realligi
hosil qilinib o’z emas, balki kishisi kollinearlilikka xos, uning o’zi o’zidan
javob oldirilgan bo’ldirib ya’ni toshdan qayta javob olishga majbur bo’lganga o’xshab
ishlab, urushib qo’yadiki, hech qanday bema’nicha to’z-to’polon harakatlariga
xos urush, yoqalashuv va shattaxo’rlik ham bo’lmasligi ta’yin sanalganligi ma’lum
va mashhur xo’p. Hozircha 51% ga 49% gacha toki 75% ga 25% dan boshlab qaralgan
bo’lib inson ustunligiga xos kishi-mishlari ya’ni kishilari bo’lib turgani
boisidan insonlarining harakatli qimirlashlari yoki holat qo’zg’atilishlari,
jarayonlari kishilarinikiga yaqin kelib qolishi bo’lishi mumkin-u, ammo to’liq
emasligi boisidan urushda inson deyarli parallel o’zining kishisining ustiga
tushmasligi ta’yin hamki xo’p mayli. Keyinchalik kishilar ustunligiga xos avlod
ya’na bir 16 yillardan so’ng kelib qolsa hamki, insonlar kishilarining o’rniga
o’tib urushni xohlab, ichlarida olib yurgan, shu paytgacha umrlarida sodir
etilgan gina-kesatiqli ishlariga xosdalab istalgan joylashuvlarga borib o’zlarining
muttaxam tabiatlariga xosdalashuvli haq talabliklarini bayon etib qilishlari
mumkin. Umuman olganda shu Dunyo yuzi 6 ta avlodlar dovoni, almashinuvidangina
20 hamda 21-asrlarga xosdalangan hayot kechiruvlarimizdangina iborat sanaladi.
Zero jon so’zi 6 raqamidandurki xo’sh. Aniqrog’i jonni chinakamiga bilimdan ya’ni
haqiqatdan, dunyodan uzib chiqarib bo’lganimizdan so’ng faqatgina o’zimizga shu
Dunyo qorong’u bo’lib qolgani uchun boshqa hech kim qolmagan deymizmi yoki
haqiqatan hamma dunyo insonlari-yu a’zolari birgalikda vafot etishi kerak va
bizlar uchun yangi jonli maskan bo’lmish keyingi olam tuzilajakligi ma’lum va
mashhurmi hali aniq emas, ammo shunday deya umumiylikka xos to’g’ri deya topib
kelayotgan, umid bag’sh etayotgan ham o’zimman. Demak, avlodlarga kelsak butun
dunyo uchun o’zimning bobo-buvim yashab o’tgan davrlaridagi qariyalarning
birinchi avlod, pokaleniya ya’ni generation liklari bo’lib, bizlar erkaklar
3-si sanlayapmizmi, haki, demak, Ibrohimlarniki 4-avlod va shundan boshlab yana
ikki avlod bo’lmish, naveralarimizni hamda chevaralarimizni guvohiga aylanib
yakun topamiz har birimiz yoki butun Dunyo-yu jahon bo’pti. Shuni 100 yillik
umr bilan qiyoslaganimizda 16 yilni bolalikning 14 deb sanalgan davridan 2 yil
o’tishli sifatida keyingi avlodlarga bog’lab qo’yilishiga xosdalab ajratib,
avlodlar muddatli davri sifatiga qo’ysak, 100/16 = 6,25 ga xos avlodlarimiz
hisoblansaki, 6 ta avlod 100 yil umr ko’rishi bilan qarib-chirishga ulgurganlar
teskari umrdagi vaqtning to’g’ri o’tishiga qarama-qarshi vaqt yo’nalishida 25
hol, ya’ni 0,25 bo’lak, aniqrog’i kollinearlikning ikki taraflama yo’nalishiga
xos ikkita tashlash ya’ni 2 vergul oldinga surish to’g’ri vaqt yo’nalishiga
nisbatan orqaga vaqt yo’nalishini hosil qilish sifatida 4 yil ya’ni 100/25 yil
umr ko’rishganliklari ma’lum va mashhur bo’pti. Endi, umuman qaraganda
ichimdagilar bo’lib o’tgan Ruhning haqqini to’g’ri bildirishni hech bo’lmaganda,
shu Ruhning o’zi kattalik qilib o’zini olganidan so’ng hamki, yana keliboq
uning ko’chib o’tishidan so’ng aks ta’sir qiyinchiliklariga oson bo’lsin,
bartaraf etib bilsin degan o’zining o’sha-o’sha ko’tlik maqsadida hamki,
ichimga tuyg’ularimning tanlovli tasodifi bo’yicha tabiat-atrof muhitning
havodan hosil bo’luvchi tartibi emas, balki tuyg’ularimni ya’ni ruhiyatimni, o’ylab
borish usulimning o’zi bo’lishi haqida kerak bo’lsaki, kitoblardan ham an’analarimizning
bashorati bo’lmish o’zimizning ongimizdan ham olingan va qanchadir muddat davri
uchun kelajakka tuzilgan holda, balki aytmoqchi bo’lishgan bo’lsa kerak ediki
taqdir o’liming uzoqligi yillaridan turib barcha o’y-fikrlaringga xosdalangan
ravishda deyaki, shu tuyg’ularni bildirib, yetkazib turganim uchun sen o’zimning
ichimdan, o’ylov boshimdan bo’layapti ya’ni voqealar sodir etilayapti deb
hisobga olmoqchi bo’lgansan xolos deganga o’xshashdilar. Shuni Ruh amalga
oshirib kelganligi bu shu. Shuning uchun kecha kunduzdan boshlangan bu
bahsimizni davomiga qo’yib Ruhni ya’ni hozirgi Farishtani ko’nglini to’g’irlash
maqsadida Youtube ning system tray ustidagi video oynasida multik, Transformer
larga o’xshash bir ijrosini ham qo’yishganlarki, multiklarda tirik siymolar
ichida boshqa qiyofadagi mashhurlar yoki vujudlashuvlar har xil
mujassamlashuvli o’zining holat chiqaruvingga xos tartiblanib berishmas xo’sh
deya, transformerlarning ko’rinishidagi o’zgarishlarni va ichki-tashqi
qimirlashlarni inobatga ol deyishayaptilarki, undan tashqari asosiy ravishda
multiklar chinakam adabiy kitoblarga o’xshash “mo’l tikilishlilik” tarzidagi
tuyg’ularning ochilib ya’ni kelajakka yoysimon chiqarib aylantirib keltirishga
xos holatni sodir etishga qodir bir barobarlikka xos o’xshashliklarining o’ziga
xosdalanuvi sifatida tuyg’ularning ta’minotini aniq belgilab turaoladimi, ha.
Ichimdagilar multikni oldindan darrov raqamli tarzda yuklab olib, ichini o’rganib
yoki tuyg’uli tarkibga xosdalangan ajratishlarga o’girib o’zimning bilimim va
aql tuyg’ularimga xosdalab ustiga qo’yishlari oqibatida hamki, umumiy bir tuyg’uli
ya’ni ruhiyatga xos, bilimli kutilishlar to’lishgan yo’l hozirlashib qo’yishganliklari
bois barchasi ichimdan chiqayotganga shama qilinishi barobarligiga qiyoslanib,
aslida kallamga yoqadigan qiziq holatlar ketma-ketliklari bilan
uyushtirilayotganining o’zidangina, nimaligini unchalikka tushuntirishgacha
yoqmasliklar bilan ko’rib tomosha qilib turaverganim bu shuki xo’sh. Yana bir
qarab oldim, endi shu ichimdagilar ham yanada ishontirish uchun oldingi
gaplarimdan xulosa qilishli ravishda multikda dino pizza yozilgan markee li
kafeni ko’rsatib och qolganimni bildirishdilarki, haqiqatan ham shunaqa ushlab
yurishganliklari bo’lishini bilib yoki o’zimdagi ahvolga shama qilib to’g’ri
tushuntirishga urinib yozuvlaring ham to’g’ri keldi-yu deya tasdiqlatayotgan bo’lishdi-ya,
ammo bu – ichimdagilarning o’zimning tanlovli ishonchimga xos barobar
keladigan, o’zlarining maqsadlari yo’nalishiga toblangan tenglik tutishlari
sifatida borliqni, kompyuterimni ya’ni yozuvlarimni qayta tayyorlash,
oldingisini o’zgartirish sifatida baholadim. Zero o’zim oldindan beri aytib
yurgan edimmi, ha, shuki, tanlov ya’ni ichimdan o’zimcha chiqarish nafaqat o’zimdan
bo’ladi, balki tashqi tabiat tomonidagi tanlovli ravishda narsalarning, elektron
ma’lumotlarning o’z-o’zidan havodan o’zgarishiga xosdalanilganligi bilan bog’langan.
Endi shu meni 4-avlod vakilligi boshlanishida ko’t deb, gemorroyim tugunchalari
deb baholayqolishayaptimi, ha o’zimni chindan ham ekstazga, ko’tning bo’sh
machalkasimonlikdan rezonansli rezinkaga o’xshab o’tirg’izilishiga xos tinchlik
kayfini tortishga o’xshatayapmanki, bu – ko’timni bashorat ya’ni “bosh ovrat”
uzra davolashimda yangi ko’rinish sifatida umuman olganda o’zim 3-avlod vakili
sifatida 30 yoshli 10 yillik davrimda barcha boshqa avlodlarning
tashvishlaridan himoyalanib orttirgan zarar va xastalanishlarimni qayta o’zimning
tanamga yuz tutqazib mosligini ta’minlayolishga qodir vaqt davrimni to’g’ri o’tkazmoqligimni
bilib bema’lol, hech ikkilanmasdan to’liq sog’ayib chiqishim aytiladi. Endi
mening o’zimga ertalabdan yana joyga kirib uxlash taklif qilindi, aniqrog’i ham
buyurildimi, ha. Lekin men avvalo o’zimga ham ishonaman, so’ng o’zimning ahvolimga
hamki, birinchidan yozganlarimga e’tibor qaratgan har bir inson “nimagadir” ya’ni
qaysidir bosqichdagi taraflamaliklarga o’tganimni darrov anglashi kerakmi, ha,
ikkinchidan ahvolimda ham uyquga berilaverish sog’liqni egovlashini bot-bot tushunib
hali haddan ziyod ko’pligidan, zo’riqqanimdan unchalik yozishgacha kallamda
nisbiy aylanish, bemalollik yoki tag-tubi bilan o’ylash hosil qilish kelgan
emasligi bo’lgan edi. Masalan, kecha ertalab yana imkonimni qo’ldan boy berib o’jarlik
bilan bamaylixotirlikka berilib yotib uxlab tushga yaqin davom ettirib qo’yganim
boisidan namozgarida ya’ni kechqurungi namozshomida o’zimni o’xshashliklar
sabog’imdagi tizginimda nima ham qilmay va nima ham demagay boshqaraolmay
darbadar sarhushliklarda izg’ib o’zimdan sovuqnamolikka, sovuq o’tishiga
xosdalanib qolganim bu shu. Aslida eplab sarhisobimga solsam, tushunib
qarasamki, barcha xastalanish urishlari, suqilishlari yoki dakkilari (umuman
xurujlari) tabiiy energiya manbalari bo’lmish, benzin, gaz va tokka o’xshab ta’sir
etish natijasida sodir etilayapti. Boshimning gandiraklab aylanishiga, demak,
har doimgiga o’xshab o’zimning jonimning, o’xshashlik yo’limning sarhisobini ya’ni
nazoratini olib bormay bir zum esdan chiqarib tashlab qo’yganga o’xshasam, go’yoki
nafasimga benzin ehtirosiga xos hid kelib urilib hushimgacha borib urilgan bir
pasidayoq xurujli duch kelib bir zum jon og’rig’imni his etib qiynalaman. Tokka
kelsak, ichimdan ko’timning shumshagi likkilatilganiga o’xshash qiyosdami nima,
kimdir shu Iblis tomonidan bildirilgan boshchilikka o’xshash tarzda yosh go’daklarning
jahl izidan tushib jipslanib uradiganga, “vhup(b)” deyishiga o’xshashiga xos
ichimdagi o’zimni bilish ongim shekilli yoki ruhim bilan bog’liq tanam uzra
siymom o’zimning etimga nisbatan asosan miyamda, shu miyamning go’shtini ham
sal qimirlataolganga o’xshab, balkim bu sababliga chiqarish ilinjida silkitib,
likkilatib qo’yish bu shu. Kommunal shu xizmatlardan 3-si bo’lmish ovqat uchun
ishlatiladigan, yuboriladigan tabiiy gaz esa ko’nglimni achitib turmasa ham
maylimi, ha. Kommunal to’lovlarga xos 3-gina ishimizdagi unsur ya’ni vodoprovod
suvlar bo’lmasada, shirinlik bilan, tozalanguncha filtrlanadigan o’zimning
ichimlik suvim bu uchchala qing’irchiliklarning davosi ham sababchisi hamki,
qachon o’xshashlik ishlariga ulguraolmay qoldirsa o’zimni, ya’ni tomog’imdagi oldingi
kun kechasi kechqurun bo’ylab ichgan suvlarimni gaplarim bilan aylanishlarda, o’xshashliklarda
yoki raqamlar bilan o’z tarkibiy ifodasini topgan bog’liqliklarda aylantirib
ifodalamasam yoki hayotiy ahamiyat kasb etmasam sababchilik vajini qilib bu
tarafga aylanib olishib suqulishadi, chakagimg chopishadi shu bu. Bizlar umumiy
hisobda 48% da turibmizki, yangi avlodning davri yana toki qolgan 64% gacha bo’lgan
ravishda umumiy avlodliklarimizning 100 yilligiga xos bo’laturadi. Shu 50-51%
lardan boshlab ya’ni o’zimning 34-35 yoshlarimdan so’ng kattalar ya’ni ulg’ayib
ulgurganlar kattaliklarini qilishadilarmi, ha. Zero Iblis ham 34 yoshimda 31
dan boshlanishiga bag’shida 3 qolgani bilan o’zini eplayolmay qolsa kerakki,
buyog’i endi menman. 48 ham ya’ni 3-avloddalikdagi o’zimning ma’suliyatimga
xosdalashuvli ushbu raqamim ham 50 ki, aslida 2 taga orqada qolayapti xolos.
Ibrohim bilan shu bu oraliqlarda 50 ga 50 bo’lib yuribmizmi, kim birinchi
boshlasa o’sha yeydi, tarsakki shapaloq, shatta va qiynoqlarni, azoblarni va
jabrlarni hamda va h.k larni o’zidan olib ko’radi. Demak, hali Ibrohimning zo’ravonlik
davri ichida yaxshi vaziyatimizga xosdalanganimizni bildirsak, uning boshlang’ich
xatosi bilan hammasi o’ziga qarshi boradi. O’rtachilardan hech biri taraflarga
yaxshilik yoki yomonlik ham qilaolmasligi degani shu bu. Umuman olganda
raqamlar bilan bog’liq gaplarni o’zimcha yozib yotibman, ammo ularga hech bir
ishonch yo’qligini bildikki, raqamlarni faqatgina o’zimning yo’nalishim,
ishonchim ortidan eng mos topilgan belgilash ob’yekti sifatida to’ldirish
nuqtai-nazariga xos ravishda olib bormoqdaman. Endi umuman olganda ko’tliklarga
katta kuch va urg’u berganimiz boisidan media ya’ni videolardagi asl
harakatlanish va ko’rinib qimirlatishli siymo egalarining, aktyorlarining shu
siymolari ya’ni siluetlariga kirib olgan o’zimgagina ko’rinish berib chiqadigan
vakillar xohlagancha o’zlarini toblab, aylantirib qovushtirib yoki siymo
deyilganda ham umumiy ravishda shu joylashuv to’liqligiga, shkafiga xos
qizdirib har xil harakat, qimirlashlarni ya’ni holat jarayonlarini kuzatuvimga
molik etib to’g’irlashga xoslanganlarki, barcha energiyam yoki sog’lig’im
shularning matematik ishlashiga ketib qolganligi halitdan anchadan beri ham ma’lum
xo’p. Shu desam bir qiziqroq holat chiqarib berishmadiki, bu chinakamlikda sichayotganmi
yoki turib faqat yurishning o’zini ko’rsataveradiganmi yoki boshqa tarzdagi asl
ijodkorlikka, o’rganib qolgan video berilishiga xos ko’rish uslublarimizga to’g’ri
kelmaydigan bir harakatlarni yoki ishlashlarni amalga oshirishmayaptilar. Endi,
bir tush ko’rib ham olib o’zimga Sorosmana taxallusimga xosdalangan bir
qahramonimning jang san’atiga xos o’zini oluvchanligiga xos taomil asosida
boshqaruvimga solib turdimki asti qo’yaqoling. Endi nima emishki, uydagilar “siz
o’tiring”, - deb qo’yishayaptilar uyda qolaverishimga shama qilibki, shuncha
paytlardan beri kimnikiga ya’ni qanaqa qarindoshchiliklar bo’lsa ham, ukam
tomondanmi yoki boshqami, har qanday o’tirish rasm-rusmlarga avvalambor o’zimni
shay qilib taxlab olib so’ng olib borishmasa bo’lmasdimi, ha. Endi demak shu o’ylab
qarasak, o’zimning yozuvlarimni shunday baholanishiga xos tutaqolganliklari
uchunmi yoki chinakamiga yozuvlarim haqiqatni bayon etib shu ishlarni to’g’ri
deb keltirib turgani sabablimikin, ichimdagilar ya’ni vakillari, umumiy
replikantlari bo’lmish tashqi uy a’zolarimiz ham o’zimni bunday
boshqarayaptilar. O’zim xafa-ku emasman, doimgiga o’xshab bir joyga borish
mashmashasiga xosdalanganligim ayonki, ammo hozirgi bo’lib turib kelaverayotgan
yozuvlarimga qarata bashoratli ishimiz salmog’ini bildirsak, akam odamiylikni o’zimdan
olib o’zimni inson roliga tushirganlaridan so’ng tezaklik ya’ni bo’qxo’rlikka
xos taomillashuvlarni ya’ni ovqatga o’zgartirishlarni shu najast, tezak ya’ni
bo’q tomonidan o’girilib kelishiga xos ravishda uyda qilishim kerakligi haqida
gap bormoqda. To’liq aytaolmaymanki, yozuvlarimni shu bu darajali ahamiyatlarga
xosdalab o’zgartirishlar qilishga qodir sanalishganmi, chunki har bir bo’layotgan
voqealar bashorat qilayotgan o’xshashliklarim toifasidan katta-katta o’rinlarda,
yuqori sanalmish tarkibli joylashuvlarda ya’ni baholarda yuz berishini hisobga
olish darkormi, ha. Zero avvalari ichimdagilarning yozvuvli ishlarimga xos
chiqargan baholarini yoki tushuntirish amallarini kam ko’rganman va hali o’xshashlilarini
ham yaxshi payqamasdimmi nimada edi shu, oddiygina televizor yoki boshqa gaplar
oralab ma’lumot o’rnida bildirib qo’yishganga ko’proq xosdalilikla sodir bo’lardi
xolos. Bo’lmasa Sorosmana shu xolos, - deyishayapti ichimdagi yana bir go’zzuk,
bu – tushim avvalambor bo’lib o’tishiga shama bildirib. Uyog’ini so’rasangiz men
doimo rosmana odam bo’lib shakl topib yurganman, yozuvlarim shundan umuman
mustasno emas hamki, aslida oldingi yozuvlarim qatorasida multikka tikilib
turib jo’shqin kayfiyatlarla jam bo’lgan shinavanda nashidasini surganimda
qandaydir sodir etilaveraturishga xos to’g’rilanishlar, mos-mosliklar ya’ni shu
yangi multik bo’yicha aqliy “shunday bo’lsin” deyishga xos kuzatishlar bo’lib o’tganida
tuyg’ularimni ya’ni an’analarimni tortib olib orqa-oldin boraverish hozirog’ida
to’qnashuvini hosil qilib qiziqtirayotgan harakat urinishlar bilan birga bo’lsin
deb yuboraverganlarimda bashoratga xos tuzatilishlar ichida ichimdagilar
tomonidan to’g’irlanib, rostlanib yuriyotganimni sezib qolsamda, o’zimning
shunchalik rosmanaligimga shama mana endi o’yinlar nazariyasi bilan o’rtadan
topilgan raqamga xos bilinib turishi bu shu.
Comments
Post a Comment