uzbek language siteenglish language site

Men endi hammasi ham edim-u, ammo shu bu hozircha xo'sh bo'pti keyin yana davom ettiraver!

 

243. Men bu shu kunni nima deb keluvdim, bu kunning o’ziga qarang, bir boqing-a. Xo’p, 243 ning tartibga monand, ya’ni 2 va 3, 4 ga o’xshatilishga xosdalanishiga xos taxlanishni bildirishi o’zimizdan bo’lsin. 04.05.2022 bu – shukunning sanasi bo’lib, 4+5 yig’indi 9 ni berib ya’ni 9-oy sifatida Ibrohimning tug’ilgan oyi, sentyabrni bersa, 2022 esa o’z-o’zida orasidagi 0 bo’yicha tananing o’rab turgan 3 ala 2 raqamlarining yo’qlik qilishida aynan 2 sonining o’zini bildirgan holda 2-sentyabrga aloqalanishi bu shu. Demak, Ibrohimning tug’ilishi haqida boshlagan ushbu matnlarimizning bari maktab o’qishi tugashi haqidagi 4-may sanasida bizlarning undan chiqishimizga xos bo’lib aylanib qo’yganligini bilsangiz yetarli. Ibrohim o’ziga o’zi qarama-qarshiligi bilan yeyilib tugadi va biz o’tib ketdik bugundan buyon. Endi, bugundan boshlab o’zim erkinman, shu yana avvalgiga o’xshab uyquga kirishimni buyurishdiki asti qo’yaqoling, ukam esa Ibrohimning nomidan o’zimni so’kib-urushib jazaba qilib, aldadi hamki, endi Ibrohimning tovlamachiliklari va muttaxam parazitliklari chinakamiga tashqaridan, tabiatdan ya’ni hayotdan bilinmasa asti qo’yaqoling. Aslida eski muttaxamlarim, ichimdagi ko’tlarim o’zimga ma’n etib taqiq qilgan barcha o’rgatganlarini, buyruqlarini Ibrohim tomonidan o’zimga qaytarib o’tkazishayaptilarki, hattoki shu safar aslida o’zim ularga qaytarib, kollinearlik qilishni boshlashim kerak edimi, haki, ammo afsuski shu ichimdagilar oddiy dunyoqarashga asoslangan tasodifiy tanlovli ixtiyor bilan yashash amalini boshlanishidan o’zlariniki deya ajratib olishib, endi hattoki Ibrohimga ham ko’p ko’rib ravo bilmay qolishganida, hali Handle lar ya’ni Got ustidagi parallel Ungot o’zgaruvchanli, xotirani yo’qotib chinakamlik bo’yicha bo’laverishga qo’yib berilganligiga xosdalab o’ynataverishli Ibrohimning borlig’ida, dunyo ishlashida o’zlari yuqori hisoblab, bu – oddiy tasodifli tanlov emasligini bildirishga urinib hammadan zo’r, kattakon yoki eng yuqori baland tutayaptilarki, shu borada, ha, yana qaytaramanki shu borada o’zlari eng ostida qolib tutilayotganliklariga qarangki, bizning bu dunyoqarashimiz bilan eng boshlanishidan maqtanchoqlikni qilishayaptilar. O’zlari bo’lmish qaysidir bilim bilan o’zlarini ham inobatga olishni istamay, bizlarning oddiy dunyoqarashimiz tomoniga o’tib tasodif tartiblarini ya’ni o’zlarini o’zlari demay bizni shu bilimni tushunmaganga chiqarib o’zlari sifatida bu bilimni maqtab, ko’tarinki qilishib yotishayaptilar. “Ko’t bo’lsa, shuncha bo’lsinda”. Endi, umuman olganda Got da insonlarning urushiga kamdan-kamga yo’l qo’yilgan, deyarli shunday holatlar yo’qlikka mahkum hamki xo’sh bo’pti. Shu sababli kimda-kim bir-birovi bilan yoqlashib tortishsa, insonlar janjallashganlarida birdan-bir xulosa shuki ular Ungotdan harakatlanish jarayonlariga bog’lanib, parallel reallik hosil qilishib kelishayotgan bo’lishsa, himoya uchun ham xuddi shu harakat jarayonlariga, qimirlashlariga yoki urush-chanqish uchun otilib berilishlarga teskari ravishda raqibining ham parallel dunyosi ya’ni realligi hosil qilinib o’z emas, balki kishisi kollinearlilikka xos, uning o’zi o’zidan javob oldirilgan bo’ldirib ya’ni toshdan qayta javob olishga majbur bo’lganga o’xshab ishlab, urushib qo’yadiki, hech qanday bema’nicha to’z-to’polon harakatlariga xos urush, yoqalashuv va shattaxo’rlik ham bo’lmasligi ta’yin sanalganligi ma’lum va mashhur xo’p. Hozircha 51% ga 49% gacha toki 75% ga 25% dan boshlab qaralgan bo’lib inson ustunligiga xos kishi-mishlari ya’ni kishilari bo’lib turgani boisidan insonlarining harakatli qimirlashlari yoki holat qo’zg’atilishlari, jarayonlari kishilarinikiga yaqin kelib qolishi bo’lishi mumkin-u, ammo to’liq emasligi boisidan urushda inson deyarli parallel o’zining kishisining ustiga tushmasligi ta’yin hamki xo’p mayli. Keyinchalik kishilar ustunligiga xos avlod ya’na bir 16 yillardan so’ng kelib qolsa hamki, insonlar kishilarining o’rniga o’tib urushni xohlab, ichlarida olib yurgan, shu paytgacha umrlarida sodir etilgan gina-kesatiqli ishlariga xosdalab istalgan joylashuvlarga borib o’zlarining muttaxam tabiatlariga xosdalashuvli haq talabliklarini bayon etib qilishlari mumkin. Umuman olganda shu Dunyo yuzi 6 ta avlodlar dovoni, almashinuvidangina 20 hamda 21-asrlarga xosdalangan hayot kechiruvlarimizdangina iborat sanaladi. Zero jon so’zi 6 raqamidandurki xo’sh. Aniqrog’i jonni chinakamiga bilimdan ya’ni haqiqatdan, dunyodan uzib chiqarib bo’lganimizdan so’ng faqatgina o’zimizga shu Dunyo qorong’u bo’lib qolgani uchun boshqa hech kim qolmagan deymizmi yoki haqiqatan hamma dunyo insonlari-yu a’zolari birgalikda vafot etishi kerak va bizlar uchun yangi jonli maskan bo’lmish keyingi olam tuzilajakligi ma’lum va mashhurmi hali aniq emas, ammo shunday deya umumiylikka xos to’g’ri deya topib kelayotgan, umid bag’sh etayotgan ham o’zimman. Demak, avlodlarga kelsak butun dunyo uchun o’zimning bobo-buvim yashab o’tgan davrlaridagi qariyalarning birinchi avlod, pokaleniya ya’ni generation liklari bo’lib, bizlar erkaklar 3-si sanlayapmizmi, haki, demak, Ibrohimlarniki 4-avlod va shundan boshlab yana ikki avlod bo’lmish, naveralarimizni hamda chevaralarimizni guvohiga aylanib yakun topamiz har birimiz yoki butun Dunyo-yu jahon bo’pti. Shuni 100 yillik umr bilan qiyoslaganimizda 16 yilni bolalikning 14 deb sanalgan davridan 2 yil o’tishli sifatida keyingi avlodlarga bog’lab qo’yilishiga xosdalab ajratib, avlodlar muddatli davri sifatiga qo’ysak, 100/16 = 6,25 ga xos avlodlarimiz hisoblansaki, 6 ta avlod 100 yil umr ko’rishi bilan qarib-chirishga ulgurganlar teskari umrdagi vaqtning to’g’ri o’tishiga qarama-qarshi vaqt yo’nalishida 25 hol, ya’ni 0,25 bo’lak, aniqrog’i kollinearlikning ikki taraflama yo’nalishiga xos ikkita tashlash ya’ni 2 vergul oldinga surish to’g’ri vaqt yo’nalishiga nisbatan orqaga vaqt yo’nalishini hosil qilish sifatida 4 yil ya’ni 100/25 yil umr ko’rishganliklari ma’lum va mashhur bo’pti. Endi, umuman qaraganda ichimdagilar bo’lib o’tgan Ruhning haqqini to’g’ri bildirishni hech bo’lmaganda, shu Ruhning o’zi kattalik qilib o’zini olganidan so’ng hamki, yana keliboq uning ko’chib o’tishidan so’ng aks ta’sir qiyinchiliklariga oson bo’lsin, bartaraf etib bilsin degan o’zining o’sha-o’sha ko’tlik maqsadida hamki, ichimga tuyg’ularimning tanlovli tasodifi bo’yicha tabiat-atrof muhitning havodan hosil bo’luvchi tartibi emas, balki tuyg’ularimni ya’ni ruhiyatimni, o’ylab borish usulimning o’zi bo’lishi haqida kerak bo’lsaki, kitoblardan ham an’analarimizning bashorati bo’lmish o’zimizning ongimizdan ham olingan va qanchadir muddat davri uchun kelajakka tuzilgan holda, balki aytmoqchi bo’lishgan bo’lsa kerak ediki taqdir o’liming uzoqligi yillaridan turib barcha o’y-fikrlaringga xosdalangan ravishda deyaki, shu tuyg’ularni bildirib, yetkazib turganim uchun sen o’zimning ichimdan, o’ylov boshimdan bo’layapti ya’ni voqealar sodir etilayapti deb hisobga olmoqchi bo’lgansan xolos deganga o’xshashdilar. Shuni Ruh amalga oshirib kelganligi bu shu. Shuning uchun kecha kunduzdan boshlangan bu bahsimizni davomiga qo’yib Ruhni ya’ni hozirgi Farishtani ko’nglini to’g’irlash maqsadida Youtube ning system tray ustidagi video oynasida multik, Transformer larga o’xshash bir ijrosini ham qo’yishganlarki, multiklarda tirik siymolar ichida boshqa qiyofadagi mashhurlar yoki vujudlashuvlar har xil mujassamlashuvli o’zining holat chiqaruvingga xos tartiblanib berishmas xo’sh deya, transformerlarning ko’rinishidagi o’zgarishlarni va ichki-tashqi qimirlashlarni inobatga ol deyishayaptilarki, undan tashqari asosiy ravishda multiklar chinakam adabiy kitoblarga o’xshash “mo’l tikilishlilik” tarzidagi tuyg’ularning ochilib ya’ni kelajakka yoysimon chiqarib aylantirib keltirishga xos holatni sodir etishga qodir bir barobarlikka xos o’xshashliklarining o’ziga xosdalanuvi sifatida tuyg’ularning ta’minotini aniq belgilab turaoladimi, ha. Ichimdagilar multikni oldindan darrov raqamli tarzda yuklab olib, ichini o’rganib yoki tuyg’uli tarkibga xosdalangan ajratishlarga o’girib o’zimning bilimim va aql tuyg’ularimga xosdalab ustiga qo’yishlari oqibatida hamki, umumiy bir tuyg’uli ya’ni ruhiyatga xos, bilimli kutilishlar to’lishgan yo’l hozirlashib qo’yishganliklari bois barchasi ichimdan chiqayotganga shama qilinishi barobarligiga qiyoslanib, aslida kallamga yoqadigan qiziq holatlar ketma-ketliklari bilan uyushtirilayotganining o’zidangina, nimaligini unchalikka tushuntirishgacha yoqmasliklar bilan ko’rib tomosha qilib turaverganim bu shuki xo’sh. Yana bir qarab oldim, endi shu ichimdagilar ham yanada ishontirish uchun oldingi gaplarimdan xulosa qilishli ravishda multikda dino pizza yozilgan markee li kafeni ko’rsatib och qolganimni bildirishdilarki, haqiqatan ham shunaqa ushlab yurishganliklari bo’lishini bilib yoki o’zimdagi ahvolga shama qilib to’g’ri tushuntirishga urinib yozuvlaring ham to’g’ri keldi-yu deya tasdiqlatayotgan bo’lishdi-ya, ammo bu – ichimdagilarning o’zimning tanlovli ishonchimga xos barobar keladigan, o’zlarining maqsadlari yo’nalishiga toblangan tenglik tutishlari sifatida borliqni, kompyuterimni ya’ni yozuvlarimni qayta tayyorlash, oldingisini o’zgartirish sifatida baholadim. Zero o’zim oldindan beri aytib yurgan edimmi, ha, shuki, tanlov ya’ni ichimdan o’zimcha chiqarish nafaqat o’zimdan bo’ladi, balki tashqi tabiat tomonidagi tanlovli ravishda narsalarning, elektron ma’lumotlarning o’z-o’zidan havodan o’zgarishiga xosdalanilganligi bilan bog’langan. Endi shu meni 4-avlod vakilligi boshlanishida ko’t deb, gemorroyim tugunchalari deb baholayqolishayaptimi, ha o’zimni chindan ham ekstazga, ko’tning bo’sh machalkasimonlikdan rezonansli rezinkaga o’xshab o’tirg’izilishiga xos tinchlik kayfini tortishga o’xshatayapmanki, bu – ko’timni bashorat ya’ni “bosh ovrat” uzra davolashimda yangi ko’rinish sifatida umuman olganda o’zim 3-avlod vakili sifatida 30 yoshli 10 yillik davrimda barcha boshqa avlodlarning tashvishlaridan himoyalanib orttirgan zarar va xastalanishlarimni qayta o’zimning tanamga yuz tutqazib mosligini ta’minlayolishga qodir vaqt davrimni to’g’ri o’tkazmoqligimni bilib bema’lol, hech ikkilanmasdan to’liq sog’ayib chiqishim aytiladi. Endi mening o’zimga ertalabdan yana joyga kirib uxlash taklif qilindi, aniqrog’i ham buyurildimi, ha. Lekin men avvalo o’zimga ham ishonaman, so’ng o’zimning ahvolimga hamki, birinchidan yozganlarimga e’tibor qaratgan har bir inson “nimagadir” ya’ni qaysidir bosqichdagi taraflamaliklarga o’tganimni darrov anglashi kerakmi, ha, ikkinchidan ahvolimda ham uyquga berilaverish sog’liqni egovlashini bot-bot tushunib hali haddan ziyod ko’pligidan, zo’riqqanimdan unchalik yozishgacha kallamda nisbiy aylanish, bemalollik yoki tag-tubi bilan o’ylash hosil qilish kelgan emasligi bo’lgan edi. Masalan, kecha ertalab yana imkonimni qo’ldan boy berib o’jarlik bilan bamaylixotirlikka berilib yotib uxlab tushga yaqin davom ettirib qo’yganim boisidan namozgarida ya’ni kechqurungi namozshomida o’zimni o’xshashliklar sabog’imdagi tizginimda nima ham qilmay va nima ham demagay boshqaraolmay darbadar sarhushliklarda izg’ib o’zimdan sovuqnamolikka, sovuq o’tishiga xosdalanib qolganim bu shu. Aslida eplab sarhisobimga solsam, tushunib qarasamki, barcha xastalanish urishlari, suqilishlari yoki dakkilari (umuman xurujlari) tabiiy energiya manbalari bo’lmish, benzin, gaz va tokka o’xshab ta’sir etish natijasida sodir etilayapti. Boshimning gandiraklab aylanishiga, demak, har doimgiga o’xshab o’zimning jonimning, o’xshashlik yo’limning sarhisobini ya’ni nazoratini olib bormay bir zum esdan chiqarib tashlab qo’yganga o’xshasam, go’yoki nafasimga benzin ehtirosiga xos hid kelib urilib hushimgacha borib urilgan bir pasidayoq xurujli duch kelib bir zum jon og’rig’imni his etib qiynalaman. Tokka kelsak, ichimdan ko’timning shumshagi likkilatilganiga o’xshash qiyosdami nima, kimdir shu Iblis tomonidan bildirilgan boshchilikka o’xshash tarzda yosh go’daklarning jahl izidan tushib jipslanib uradiganga, “vhup(b)” deyishiga o’xshashiga xos ichimdagi o’zimni bilish ongim shekilli yoki ruhim bilan bog’liq tanam uzra siymom o’zimning etimga nisbatan asosan miyamda, shu miyamning go’shtini ham sal qimirlataolganga o’xshab, balkim bu sababliga chiqarish ilinjida silkitib, likkilatib qo’yish bu shu. Kommunal shu xizmatlardan 3-si bo’lmish ovqat uchun ishlatiladigan, yuboriladigan tabiiy gaz esa ko’nglimni achitib turmasa ham maylimi, ha. Kommunal to’lovlarga xos 3-gina ishimizdagi unsur ya’ni vodoprovod suvlar bo’lmasada, shirinlik bilan, tozalanguncha filtrlanadigan o’zimning ichimlik suvim bu uchchala qing’irchiliklarning davosi ham sababchisi hamki, qachon o’xshashlik ishlariga ulguraolmay qoldirsa o’zimni, ya’ni tomog’imdagi oldingi kun kechasi kechqurun bo’ylab ichgan suvlarimni gaplarim bilan aylanishlarda, o’xshashliklarda yoki raqamlar bilan o’z tarkibiy ifodasini topgan bog’liqliklarda aylantirib ifodalamasam yoki hayotiy ahamiyat kasb etmasam sababchilik vajini qilib bu tarafga aylanib olishib suqulishadi, chakagimg chopishadi shu bu. Bizlar umumiy hisobda 48% da turibmizki, yangi avlodning davri yana toki qolgan 64% gacha bo’lgan ravishda umumiy avlodliklarimizning 100 yilligiga xos bo’laturadi. Shu 50-51% lardan boshlab ya’ni o’zimning 34-35 yoshlarimdan so’ng kattalar ya’ni ulg’ayib ulgurganlar kattaliklarini qilishadilarmi, ha. Zero Iblis ham 34 yoshimda 31 dan boshlanishiga bag’shida 3 qolgani bilan o’zini eplayolmay qolsa kerakki, buyog’i endi menman. 48 ham ya’ni 3-avloddalikdagi o’zimning ma’suliyatimga xosdalashuvli ushbu raqamim ham 50 ki, aslida 2 taga orqada qolayapti xolos. Ibrohim bilan shu bu oraliqlarda 50 ga 50 bo’lib yuribmizmi, kim birinchi boshlasa o’sha yeydi, tarsakki shapaloq, shatta va qiynoqlarni, azoblarni va jabrlarni hamda va h.k larni o’zidan olib ko’radi. Demak, hali Ibrohimning zo’ravonlik davri ichida yaxshi vaziyatimizga xosdalanganimizni bildirsak, uning boshlang’ich xatosi bilan hammasi o’ziga qarshi boradi. O’rtachilardan hech biri taraflarga yaxshilik yoki yomonlik ham qilaolmasligi degani shu bu. Umuman olganda raqamlar bilan bog’liq gaplarni o’zimcha yozib yotibman, ammo ularga hech bir ishonch yo’qligini bildikki, raqamlarni faqatgina o’zimning yo’nalishim, ishonchim ortidan eng mos topilgan belgilash ob’yekti sifatida to’ldirish nuqtai-nazariga xos ravishda olib bormoqdaman. Endi umuman olganda ko’tliklarga katta kuch va urg’u berganimiz boisidan media ya’ni videolardagi asl harakatlanish va ko’rinib qimirlatishli siymo egalarining, aktyorlarining shu siymolari ya’ni siluetlariga kirib olgan o’zimgagina ko’rinish berib chiqadigan vakillar xohlagancha o’zlarini toblab, aylantirib qovushtirib yoki siymo deyilganda ham umumiy ravishda shu joylashuv to’liqligiga, shkafiga xos qizdirib har xil harakat, qimirlashlarni ya’ni holat jarayonlarini kuzatuvimga molik etib to’g’irlashga xoslanganlarki, barcha energiyam yoki sog’lig’im shularning matematik ishlashiga ketib qolganligi halitdan anchadan beri ham ma’lum xo’p. Shu desam bir qiziqroq holat chiqarib berishmadiki, bu chinakamlikda sichayotganmi yoki turib faqat yurishning o’zini ko’rsataveradiganmi yoki boshqa tarzdagi asl ijodkorlikka, o’rganib qolgan video berilishiga xos ko’rish uslublarimizga to’g’ri kelmaydigan bir harakatlarni yoki ishlashlarni amalga oshirishmayaptilar. Endi, bir tush ko’rib ham olib o’zimga Sorosmana taxallusimga xosdalangan bir qahramonimning jang san’atiga xos o’zini oluvchanligiga xos taomil asosida boshqaruvimga solib turdimki asti qo’yaqoling. Endi nima emishki, uydagilar “siz o’tiring”, - deb qo’yishayaptilar uyda qolaverishimga shama qilibki, shuncha paytlardan beri kimnikiga ya’ni qanaqa qarindoshchiliklar bo’lsa ham, ukam tomondanmi yoki boshqami, har qanday o’tirish rasm-rusmlarga avvalambor o’zimni shay qilib taxlab olib so’ng olib borishmasa bo’lmasdimi, ha. Endi demak shu o’ylab qarasak, o’zimning yozuvlarimni shunday baholanishiga xos tutaqolganliklari uchunmi yoki chinakamiga yozuvlarim haqiqatni bayon etib shu ishlarni to’g’ri deb keltirib turgani sabablimikin, ichimdagilar ya’ni vakillari, umumiy replikantlari bo’lmish tashqi uy a’zolarimiz ham o’zimni bunday boshqarayaptilar. O’zim xafa-ku emasman, doimgiga o’xshab bir joyga borish mashmashasiga xosdalanganligim ayonki, ammo hozirgi bo’lib turib kelaverayotgan yozuvlarimga qarata bashoratli ishimiz salmog’ini bildirsak, akam odamiylikni o’zimdan olib o’zimni inson roliga tushirganlaridan so’ng tezaklik ya’ni bo’qxo’rlikka xos taomillashuvlarni ya’ni ovqatga o’zgartirishlarni shu najast, tezak ya’ni bo’q tomonidan o’girilib kelishiga xos ravishda uyda qilishim kerakligi haqida gap bormoqda. To’liq aytaolmaymanki, yozuvlarimni shu bu darajali ahamiyatlarga xosdalab o’zgartirishlar qilishga qodir sanalishganmi, chunki har bir bo’layotgan voqealar bashorat qilayotgan o’xshashliklarim toifasidan katta-katta o’rinlarda, yuqori sanalmish tarkibli joylashuvlarda ya’ni baholarda yuz berishini hisobga olish darkormi, ha. Zero avvalari ichimdagilarning yozvuvli ishlarimga xos chiqargan baholarini yoki tushuntirish amallarini kam ko’rganman va hali o’xshashlilarini ham yaxshi payqamasdimmi nimada edi shu, oddiygina televizor yoki boshqa gaplar oralab ma’lumot o’rnida bildirib qo’yishganga ko’proq xosdalilikla sodir bo’lardi xolos. Bo’lmasa Sorosmana shu xolos, - deyishayapti ichimdagi yana bir go’zzuk, bu – tushim avvalambor bo’lib o’tishiga shama bildirib. Uyog’ini so’rasangiz men doimo rosmana odam bo’lib shakl topib yurganman, yozuvlarim shundan umuman mustasno emas hamki, aslida oldingi yozuvlarim qatorasida multikka tikilib turib jo’shqin kayfiyatlarla jam bo’lgan shinavanda nashidasini surganimda qandaydir sodir etilaveraturishga xos to’g’rilanishlar, mos-mosliklar ya’ni shu yangi multik bo’yicha aqliy “shunday bo’lsin” deyishga xos kuzatishlar bo’lib o’tganida tuyg’ularimni ya’ni an’analarimni tortib olib orqa-oldin boraverish hozirog’ida to’qnashuvini hosil qilib qiziqtirayotgan harakat urinishlar bilan birga bo’lsin deb yuboraverganlarimda bashoratga xos tuzatilishlar ichida ichimdagilar tomonidan to’g’irlanib, rostlanib yuriyotganimni sezib qolsamda, o’zimning shunchalik rosmanaligimga shama mana endi o’yinlar nazariyasi bilan o’rtadan topilgan raqamga xos bilinib turishi bu shu.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima