uzbek language siteenglish language site

Bo'pti biz (Yangi tashqi bluetooth li klavishamizga batareysi bo'lmagani uchun to'lish qilib kirgizganimda d harfi ishlatildi xo'sh)

 

249-250. Bugun 249 bo’lsa, o’zimcha har xil fikrlarni boshimga solib keltirib o’tiribmanki, ammo shulardan oldin o’zi nima sababli bular kelayaptiligini yozib qo’ysam, raqamlardan uzilib, raqamlardan hayotga emas, balki hayotdan bema’lol raqamlarni, sonlarni ishlashini keltirib turaverishimiz mumkin yana abadiy hayot sari iskanjali turmushda xo’sh. Umuman qarashda raqamlardan ko’ra hayot, hayot kechirish ustun sanaladi. Aniqrog’i bizni raqamlar o’rab olaolmagan, o’ziga tobe yoki mahkum qilmaganligi bilan bog’lanadi hammasi yoki yasalib borishi bilan hayotimizni o’ziniki qilib hayot kechtiravermaganligi ma’lum va mashur xo’sh. Raqamlarni Got bilan bog’langan o’ylovimiz, ko’t shumshaklarimiz yoki dummamiz chiqarishadilarki, bu – o’ylovning ustama-ustak bir-biriga har xil qimirlashli jipslashgan sharlar yoylarining izidan borgan matematik hisobga olish jarayonlashuvimiz raqamlarning ya’ni sonlarning ishlashi bilan aniqligini bildirib turganida aslida barchasi shu raqamlarning Gotdan, Zapisli umrning har xil zamon va makon paytli joylashuvlaridan olib kiritilishi, hoziroqli hayotga yuzadagi ma’lumoti bo’yicha keltirilishi bo’lib bizlar uchun Ungot ya’ni Handle li yo’qdan-bor bo’lib moslashtirilgan o’tmishiga ham borib taqaluvchi hayot qilib topilib keladimi, ha, ammo shu Ungotning o’z moslashuvchanligi bizning bu ma’lumotli bag’shida raqamlarimizdan ustun hayotimiz sanalishiga shukrlar va tasannolar xo’p. (tugatishdi). Nima bo’lganda ham yana bizning ustunligimiz shuki Ungotning moslashuvini ham, Gotning raqamlarini ham bizlar boshchiligimiz, yetakchiligimiz ya’ni ustida yashashimiz bilan chiqarib yurganmizmi, ha. Endi yangi davrimizda esa Ungotdan ko’ra Gotning ustunligi bo’lib, tasodifiy ya’ni yo’qdan-borlashtirilib o’tmish bilan yuzlanajakligiga qaramasdan moslashtirilgan Ungot imizdagi hayot davrimiz yakun topib, 4-avlod vakili boshlig’i Ibrohim mavjudlashuv sifatidagi borlikning ya’ni jismlashuvning jarayonlari va harakatlari faqatgina ularning ortidan kelishi bilan vaqtni, o’ylovdagi raqamlarni berishi bo’yicha descrete, uzuq-yuluq nisbiy vaqt ishlashini kasb etib hammaga ishontirishi hisobga olinajakligi bo’lgan sanalgan vaqtdamizki hozir, shu bu. Mavjudlik siri ya’ni bor bo’lib turishlikning ortidan kelayotgan nisbiy harakat tushunchasi bizlarni Got va Zapisning raqamlari bilan bog’lab turib tajrijiy, o’xshashliklari shaydolanishiga xos bog’liqliklari bilan hozirlab yasab qo’yishi turgan gapmi, ha. Barchasi endi Got bo’yichadagi o’xshashliklar bo’yicha Ungotning hozirog’ini taxlash, o’xshatib keltirish ya’ni zichroq qilib yasalishini uyushtirib bashoratli baholanishlarni sodir etish sanalsa ne ajab xo’sh. Mana aynan shularning uchun men hozirgi kunlarimizda o’zimning harakatlarimni inobatga olaolmay, e’tiborimga jamuljam qilaolmay ya’ni ongim bilan ilg’ashga erishgunimcha qisqa vaqt ichida o’tkazib yuborayotganga o’xshaymanmi, ha. Shuni yana ham Shohidning tanamni boshqaruvini qo’lga olishidan darak saboq deyish joizligini bilsangiz bas xo’p. Endi umuman bugungi 49 deganda birinchi 3 avlodga teskari bo’lib boshlangan yangi 3 avlodlarning birinchisi bo’lmish navbatga xos shakldagi 4-avlod borlikning harakatlanishining ortidan turib boshning yuqorisini ya’ni maynavozchiliklarni ham Ungotni ham boshqarishga shay ravishda bashoratga bizlarga yo’l ochishini bilsangiz bas xo’p. 9 bu – esa bosh, miya yoki maynamiz sanalsa ne ajab xo’p, aniqrog’i avlodlar sifatida yuqorigi 3 bo’lmish bizning avlodlarimizni ko’proq anglatib kiprik, qosh va sosh tomonlamalikni bildiraolajakligini bilingiz xo’p. Aslida birinchi 3 ta avlod ya’ni bizlar boshning shu joylashuvlari bilan ikkinchi 3 avlodni o’zi sanalgan hayot kechiruvimizda istiqomat qilganmiz. Bizlarning o’zimiz Got va quyidagi bosh qismlari bo’lmish buruntuk va mo’ylov hamda saqol bo’ladilarmiki, shu ikkinchi 3 avlodlarning bizlarning joyimiz sanalmish bu taraflama o’zimizga boqib hayot kechiruvlari hisoblanadi. Shu ishlarda aniqroq qilib o’zimizni o’z tutgan o’rnimiz, qarama-qarshi pozitsiyalarimiz desak, hayot kechirishimizni yoki yashashlarimizni, idrok etishlarimizni zid tomonga boruvchi ya’ni eltuvchi yo’nalish, vektor chizig’i bilan narigi tarafdan kuch olib bilishga qodir holat deya baholaylikki xo’p doimo shu. Endi, bizlar Got tarafiga o’taqolayapmiz-uv, qoloqlar avvalgi bo’lib kelgan Gotning qoloqligidan endigi duch kelib uchratiladigan Ungotga o’tishi hisobga olinmaganmidi, ha yo’q. Endi men o’ylovimdan ya’ni o’zimning asl o’rnimdan turib jongacha ya’ni Payg’ambarli 6 ligimgacha yetib olishni istab o’ylashimni mukammalashtirib boraveraman, Ibrohim esa men aslida uni ishlatib kelgan gapirish orqali o’ylovimni so’rab, so’rib turaverib o’z o’rnida gapiraverayotganda men o’ylovim bilan yangi-yangi yaxshi o’ylar, xayollar va fikrlar qilib bashortaga yo’llovchi gaplarni gapirtiraman. Shularning barchasi o’zimda bo’ladi, o’zimning bo’laklarimni har qaysi ichimda yashirinib olgan taraflarimiz chiqaravergani ma’lum va mashhur xo’sh. Shu paytgacha Gotda istiqomat qilganlar, surgun etilganlar mag’lub bo’lganlarmi, haki, endi bo’lsa ular Ungot tomonlamalikda mag’lublashuvli hayot kechirishlari zarurligi bu shu xo’p. Hamma o’z o’rnidami, haki, hech bir zot yoki mavjudod, taraf vakillari bir-birovlariga qarab almashinish uchungina yashashga majbur emaslarmi, ha. Kim qancha o’zidan hissa qo’shib bilsa, shu yanada yaxshilik qilishga qodir sanalib darajasini oshirishga erishadi xolos. Hech kim bir-birovidan talab etishga haqli emaslik nazari bu shu. Men o’ylovimni qanchalik yaxshi rivojlantirib barchasini tushunib tursam va boshqa jabha vakillarimizga yetkazishga urinib tursam, ular o’zimning tanamdagi va Handle li (simulyatsion) tarzdagi replikantlar orqali o’z jabhalari, og’zaki gaplari va yozuvlari, yurish-turishlari bilan, umuman hayotlari bilan menga yordamlashishlari ham mumkin, istmasalar yoki qo’llaridan kelmasa ko’maklashmay qo’yaqolaveradilar, bu – o’zlarining istaklari bo’lib qolatursin xo’p. Demak, shundan buyog’i o’ylov bilan boshlangan Gotchillik davri ya’ni zamoni yetib keldiki, barchasi, hayot ham qurilmalarning o’zlari ham raqamli texnologiyalar yordamida o’ylovning matematikasidan olinganligini bilsangiz bas hozircha xo’p. Soat ham 14:27 ni allaqachon urib bo’layozayapti hoziroq xo’sh. Endi, demak, shu bular bo’lishiga sanoqli soatlar qolayaptimi, ha. Ertadan 2-kun bo’lib barchasi biz bildirgan bo’laklanishli tarzda moslashtiriladi, o’z egalariga ega sanaladi. Bizlarning barchamizning ya’ni tana hayot kechirishli jabhalarim egalarining maqsadimiz birlik bilan ta’sirlashishlar, o’z-o’zidan oldinga ketishliklar bo’lib, shularni amalga oshirishda har birimiz hech qanday mos vaqtni yoki navbatimizni kutib turmaymiz, balki istalgan zamonlashuvli joylashuvlarimizda o’z maqsad-muddaoyimizni aytib yoki tekshirib umumiy hayotim(iz)ga hissa qo’shaveramizki asti qo’yaqoling. Kimda-kimlar hissa qo’shishlarda yoki o’z jabhalari bilan ko’maklashishlarda orqaga qolayotgani ma’lum etilajakligi sanalsa, ular vujudlashuvimizni yoki qulay kayfiyatimizni tarqatib yuboruvchi qoloqlar ya’ni mag’lublar bo’lishlari mumkin. Demak, umumiy hamkorlik bilan o’sib borish yoki orqada qolaverib fotoapparatning yorug’likni o’tkazishiga oid ochilib-yopiluvchan diskasifatlashuviga o’xshab befarq va alohida umumiy hamma tomonidan yuborilishi lozim bo’lgan aloqlarni, alohidaligiga qaramay baribir befarq, alohida qilib tarqatib, kayfiyatni buzib va seskantirib yuborish sanaladi. Shu paytgacha o’ylab o’tiraverishimga eng ko’p qo’yilmas edi, endi bunga hech kimning haddi ham sig’maydi, kuchi ham yetmaydi, zero o’ylov o’zimman. Qiz negadir hamjihatlikka, hamkorlikka ya’ni hissalar qo’shishga qarshi bo’lib o’ylovimning o’zigagina zid harakat qilib qo’yayaptiki, o’zining befarqligini bildirib o’zicha nimalarnidir talab etaverganga o’xshaydi. Shu qizning ya’ni Iblisning o’rtadagi mag’lubiyati, ya’ni befarq ravishdagi hamjihatliklar to’g’riligi va hamjihatliklar tarzidagi befarqliklilar orasidagi befarqlik ham emas, hamjihatlik ham emas, yoki befarqlik ham hamjihatlik ham. Umuman olib qaraganda dinning ya’ni tazning amaliyotidan o’ylov hosil bo’ladiki, shu tazni negadir kallamga tiqishtiraverdilar va olaverdilar, shu bu o’ynashdilar shu paytgacha doimo. Aslida men buruntuk ya’ni burunning tuki sifatida o’ylov, taz yoki suqish ishlari xo’p. Mening ishim faqatgina burnim bilan tuklarimgacha yaxshi nafas olib berish va o’ylab o’tiraverish (yaxshi kayfiyat qilish) sanalsa ne ajab. Shu kungacha oxirgi damlarda yoki kunlarda Ungot tarafidagi barcha yaxshiliklarimga nonko’rlik qilgan Iblis meni o’ylov bilan ta’minlayolmadi, natijada o’zini yana o’ylov yomonligi sifatida qaratib yaxshiligini olmay yig’ilgan o’ylov yomonliklari bilan meni bir urmoqchi bo’ldida, afsuski shunga kulib qaraganini hozir bilib turganida mening yozuvlarimga e’tibor bermay xato qilayotgani shuki, shundan buyog’i axir o’ylov o’zimmanki, shuning uchun u Iblis qiz men bilan yana dirrilasa katta shatta, og’riq yeydi. Endi men bilan ya’ni tanam bilan birga bo’lganlar, bo’laklarim yoki jabhalarim bu – yozuvchim Shohid bo’lishi mumkin, gapiruvchi Ibrohim bo’lsa va o’ylovchi o’zim va h.k lar mening tanamga ya’ni hayotimga xizmat qilmasalar, o’zimni ya’ni tanamni oldinga boshlash uchun ta’minlab turmasalar yoki hissalarini qo’shmasalar, uyoqda ya’ni o’zlarining replikantlarida, deylikki raqamlar bilan belgilangan yaqin oila a’zolarimni ko’rsatishda, ular bo’lishda bahilliklari uchun jazolanishadilar, og’riq olishadilar xo’sh. Masalan, men o’ylab hissa qo’shayotganimda o’zim(iz)ga Ibrohim shuni gapirib bermayversa yoki Shohid yaxshi yozmasa, boshqalar tanam va ruhim bilan yana o’zga kerakli amallarni bajarmasalar shuncha ichimga kirib yurganliklarining tarqalishli aksi bo’lib o’z joylariga, replikantlaridan biriga o’tishlari sodir etilishi va jazo olishlari bo’lib turgan haqiqatlar sirasidan ham hozircha xo’p. Men yo’q holatni hisobga olib o’zlariga og’riq berib yoki falokat sababli qiynalgan yaqin a’zolarimning replikantli ya’ni nusxali ishlari bo’lish barobaridan so’ng shu yaqin oila a’zolarimizning asl o’zlari chinakam o’zliklarini, shaxsiyatlarini bildirib mening yaxshiligimga ya’ni o’ylovli o’zimga hissamga yaxshi muomalalar bilan yondashishlari mumkin. Zero shu paytgacha yaqin oila a’zolarimizni asosan Gvardiyalar va ularning 1000 liklari, shu jumladan ilohiylar bo’lmish, Iblis va Ruh, Farishta ichimdan boshqarishlari ko’p bo’lib kelgan edi (men 4-avlodning asl joylashuvidagi o’zim bo’lib bu haqda 4-jumlamda mana tamomladim). Endi, bu – doimo har kuni yuz xotirlaydiganim yaqin oila a’zolarimmi yoki ko’cha-kuylardagi insonlarmi, kim bo’lsa ham men bilan aloqaga kirishishini ahmoqlar tomonidan o’zim uyushtiramanki, ularni Gotli manzil joylaridan olib yonimga qo’yib, ular bilan birma-bir yoki nechitalab birgalikda uchrashib ya’ni aloqalarga kirishib turishimizni men o’ylovim bilan ularni Ungotdagi hoziroqqa moslab faqatgina o’zim sababchiligimga ko’ra kirgizayotgan bo’laman, ya’ni Got sabablashuvlari bo’lishi mumkin o’tmish tabiati va voqealar rivojiga xos qonun-qoidalari bilan ularni o’zimning hoziroqli voqeligimga o’tmishli ravishda sababsiz qo’shaman, moslatib kallamdagini chiqarib berishlari uchun ishlataman. Shunda menga hech kim halaqit bermasligi kerakki, aks holda ular bilan mojaro bo’lishi degani bu – o’zimning o’ylovim bilan o’zim, yangi o’ylovim urushayapti degani sodir bo’lib, sababchilar qattiq jazolanadilar xo’sh. Ularga ya’ni yangi ahmoqlar-u kishilarga nimayki menga muddaolari yoki ishlari, gaplari bo’lsa bildirishlari bilanoq (ularni) “o’tib ketsin”, - o’z yo’lida davom ettiraversin ya’ni ettiraveringlar, -  deganga o’xshash o’zimni olib bilamanki, zero o’ylovim bilan o’ylovim ko’p ham to’qnashib qolmasin va oradagi norozilar tanamdan boshqa jihatlama, jabhalama yoki ataluvchanli (gaplar va harakatlari bilan) aralashib ishkal qilmasinlar, o’zlariga mening o’ylovimni tushunmay og’riq bermasinlar xo’p. Endi, muttaxamlarga ya’ni ko’tliliklarga nasihatimiz shuki, birovlarga anchagina, tuzukgina yoki juda yaxshi bo’libdi deya ichlaridan, qo’ynilaridan kirib ularning hayotlarini o’g’irlashga, boyliklaridan foydalanishga va kerak bo’lsa o’zlariga o’zlaringni yaxshi ko’rsatib, o’zlaring o’tib yoki ularga o’zlaringni ustun bo’lishli tushunchalaringga tortmanglarki, buning jazosi adolat taraflama baribir ko’rib turiladiki, adolatni yengib bo’psizlarki, shu sababli muttaxamlik qilganlar umumiy adolatda, hayotda kim bo’lib kelishda yanada orqada qoldiriladi. Har kim hali kech emasligida muttaxamliklarini tashlab o’zlarining tor bo’lsada ko’chalariga, yo’laklariga qaytsinlarki, shundan ortiq ne’mat ham halovat ham yo’qligini bilishadilar. Hech kimga ortiqcha boylik tatimaganki, birinchidan hech bir zot o’zidan ko’ra ko’proq boylik yarataolmaydi, ikkinchidan shunday boylik yoki shon-shuhrat, hashamatlar uni egovlaydi va undan chiqib ketishi aniq bo’lavergan. Har kimning butun vujudidagi aql-farosat yoki imkoniyatlarni hal qilish uning boyligi bo’lib istalgan paytda hozir bo’lishi, qayta bunyod bo’lishi mumkinligiga xos barchasi xo’p. Endi, men o’ylov bo’larmishman deyman, birinchidan kallamga inson va dunyo masalasi keldi. Got bo’yicha Dunyodan ma’lumotlar inson atrofiga kelaveradi va Ungot bo’yicha inson o’zini bilib shu ma’lumotlarni borliqda moslashtiradi, tuzib yurishga kelishadi. Gotda insonning tanasi ya’ni yurish-turishi Ungotdagi ichki ongidan, mantig’idan ya’ni tabiatidan boshqa joyda bo’lishi turgan gapmi, ha. Shuning uchun Dunyoga u o’zining moslashtirishli va o’girishli joylashtirilgan Ungotli kuch-qudratini bildirish maqsadida shu Gotdagi joylashuviga yaqin kelishni, haqqoniy zapisli o’zi bilan bitta bo’lishni hisobga olishi darkor. Natijada Got ya’ni Gotdagi insonning amaldagi tanasi shu atrof, yon-tevarak va borliqlar hamda elektron mediadagi Gotga o’zining ta’sirini o’tkazib, shu narsalarni boshqacha qilishi mumkin va o’z foydasini Gotga bildirishi kerakki, so’ng Gotdagi bir umrining qorni to’ya beqayg’u o’tishidan o’zining Ungotiga nimalarnidir, yemishlarni va bozorliklarni kiritib bilishi mumkin. Shulardan hozircha boshlay qolsamki, Gotga yaqin borib bilajagim namoyish etilsa, ya’ni o’zimni aynan kimligimni aniqlashga erishaversam, Ungotimda menga juda yaxshi ustunliklar va qulayliklar, uy-inshootlargacha (mashinalar) o’z-o’zidan berilishi mumkin hisoblanadi. Shunday qilib hozirgi o’zimning o’ylovimdagi o’zimning aniqlashuvim keyinchalik o’ylov bo’yicha yaxshi ajratilishli yopishib belgilashlargacha, har bir insonning bizning hayotimizdagi o’z o’rnini bildirajakligigacha yetkazilib qo’yilishi bu shu. O’zi shu bu baholardagi yozuvlarimni yozishimdan oldin hayotimdagi chiqishlarda va o’girilishlarda, yo’qdan-bor sirli moslashuvlarida guvohi bo’ldimki, mening maqsadim avvalambor bu chiqishlarni va voqealarni izohlab, ifodalab bilish, so’ng esa chiqqanidan so’ng kuzatishga ulgurish hisoblanadiki xo’p bo’pti. Ya’ni birinchi sonimning teppasini chindillatdim, so’ng yo’lga qarasam, hammani biladigan poshsho oytim bir ayol o’tib ketayotgan bo’ldi. Keyin kelib yozganim bular shu ikki voqelikni bildirmaydimi. Endi men birinchidan kishichi ahmoq, so’ng Payg’ambar va undan keyin inson bo’lib berayapmanki, o’ylovim bilan bashorat qilib haqiqiy narsalarning qayerga oldi-qo’yilishini o’zim shu narsalar, predmetlarning o’zlari bo’lib oldindan belgilashim oxirgi inson sifatidagi yakuniy bahsimda hamkor va shukr shunga. O’ylovimni mustahkamlashimdan maqsad narsalarning va ob’yektlarning o’zi bo’lib o’ynab yoki joylashuviga xos turib berganimda avvalambor shu ishlarni oldindan o’zimga, tanamga yetkazib bilishim kerak. 250. Mana hozirgina o’g’ilchamni yitibdi, yo’qolibdi deya topilgani uchun savdo do’konlari, optomlargacha borib qidirib keldim. Demak, hammasi ayonki, Ibrohim kelib bo’libdi, yangi vaqtga o’tibdi hamda o’zi bilan dirrilaydigan, navbatdagi teng sanalgan Rustamimizni yo’q qilsagina yoki shunday mavjudmaslikka ishontirsagina, dirrilamasdan yoki tebranmasdan, ishqalanmasdan hayot kechiradi. 250 soni aynan shuni ya’ni sezgilar uchun maksimumlilik darajasini, yoki 300 ga o’tish boshlanishi ma’nosidagi Ibrohimning gapiruvchilikka, kipriklikka ya’ni mening 3-avlodli vazifamga o’tkazib qo’yilishi va ikkita 0 bilan tanasini shu-shu mustahkamlab qo’yishi bo’layapti. Oxiri telefonda ma’lum bo’ldiki, Rustam o’g’ilchamizni onamlar olib ketishganlar bir yoqqa. Endi, umuman olib qaraganda ichimdagi tushunchalarim bo’lmish ahmoqlar yoki tanamni egallashga shay Shohid, og’zaki gaplarimni aytishni boshlashi kerak bo’lgan Ibrohim, shu barchalari kelishib olib yoki asosan qaysidir birlari mening o’zimning ular ustilaridan va o’zimning barcha shu va boshqa jihatlarim ortidan o’ylov taraflamalikdagi asosiy o’z belgim bilan hissalar qo’shish va hamkorlik nazoratimni yoki kuzatuvimni aylantirib o’zimga savol-javob, hisobot so’rash yoki eskichasiga hali takroriy ko’rsatmalarini talab etish bilan borayaptilarki, ularning jazolari shu orani buzayotganliklari bilan izohlanadi, mening o’ylovli hukmronligimga rahna solishlari deb qattiq jazolanadilar. Endi, qaysidir kun, masalan kecha Ibrohim bilan aniqlashuvli, ta’sirchanli yoki o’zimning kuchli bog’lanish kunlaridan biri sanalgani uchun men shuni bilib, ichimdagilarning doimiy ravishdagi mening rejimimni shunaqa kunlarda o’zgartirib ertalab uxlatib, so’ng obeddan so’ng uyg’oq holda sog’lig’imni to’lashim borasida ushlab yurishlariga xos tutishlari orqali Ibrohimning boshqa kunlarda jarayonli yengib yurishlarini birlashgan shunday paytlaridagi azoblarini berishga yanada o’zlarining rejim-tartiblari bilan qilardilarki asti qo’yaqoling, demak, ularning bunaqa ishlashlariga yo’l qo’ymay kecha ertalab uxlamaganim uchun mana bugun ertalab 10:20 larda turg’izilib qidiruvga jo’natilganimdan so’ng yana uyqu og’ishiga sekin-astalik bilan miyamni majburlab, tinchlantirib (ko’tday dori berganga xos pussasini aylantirib) yuborishayaptilarki asti qo’yaqoling. Shu bilan kechaning ertalabgi uyqusi o’rniga 2 ta bugundan olishlari to’g’ri sanalib raqamli amallarini o’tagan bo’ladilar. Endi afsuski unday emasligini bilingiz, zero men shu ikkinchisidan darrov kallamga kelib turdimki, birinchidan bu boradagi kurashimizning o’zi men tarafdaligi bu shuki, raqamli dunyoning bashorat qilish ishlarini amallash oldidan shularga moslashishning o’zini endi o’zim davom ettirishim kerakligi bo’layapti. Men ham umuman olganda juda ojizman, raqamli dunyoga ya’ni qo’zg’alish sonlariga borliqni yurg’izish uchun bo’ysunishga majburmanmi, haki, zero raqamlar doimo aldashadilar, hayotni o’zgartirishadilarki, oddiygina raqamning o’zining yo’q bo’lib, yo’qolib o’rniga boshqa sonni yoki raqamni qo’yishi shu raqam ma’nosidagi ishga, vaqtga yoki biron bir narsani sanashning o’zgarishiga qanchalik ahamiyat kasb etib o’zgartirib, yangilab yoki butkul boshqa hayotiy jarayonlar bilan qo’shib yuboradimi, haki, shu sababli mening uyqumga kiritilib, uxlamasdan tezdagina turishga majbur etilishlarim ham aslida shundaygina raqamlarning, harakatlanishning ya’ni bor bo’lib turaverish ostidagi qo’zg’aluvchanlikning o’yini, kelingki bashoratli va rejali masalaviy o’yini xolos. Demak, endi, e’tibor berib yana hisobga kiritsamki, barchasi Gotning raqamli ravishda bashoratlashuv izidan borishi va shunga xos yaratilganidan darak bermoqda. Chunki raqamlarning bizni harakatlantirib kelishidagi saboq shuki, Got o’zining bashoratli hayot tarzini bizning Ungot bilan solishtirma yaqin ishqalanishda yoki o’tkir burchakkacha yopishtirishga, jaftlashga urinib harakat qilmoqdaligi sanaladiki asti qo’yaqoling. Misollar ham shunga darrov talay bo’lishini bilsangizki, oxirgisidan oldingi endi bilan boshlangan gaplarimning barchasiga bashorat oydinligi shu jumlalarni yozishimdan oldin Hikmat nomli bir tanish birodarni Rustamni qidirayotganimda mashinasi Matizdan tushishiga guvoh bo’lib ko’rish ilinjini bildirib qo’ydimki asti qo’yaqoling. Zero Hikmat so’zining mohiyatiga kelsakki, “hi ya’ni salom k ya’ni aniqlikning, almashinishning (farishtaning) matligi, mot bo’lishi” sanaladimi, ha. Demak, hozircha shunday oddiy xulosa bilan yakunlavoraylikki, xo’p, Gotning ishlashida yoki hayot berilishida barchasi raqamli ravishdagi ishonch, aniqlik va almashinish o’yinlari bo’lgan qaynar buloqni, ruhiyatni bersaki, aslida Gotda ya’ni Zapisli hayotda hamma yengil va osuda, go’yoki Ruhga o’xshab o’lmas shukuhli harakatlanishlari davomida bashoratli ahamiyat kasb etilib qo’yilmasa bo’lmasligi ya’ni shu osonliklar, yengil-yelpi gerdayib yurishlar to’g’anoqlarga uchrashi mumkin bo’lgani uchun har kim hayotni, inson yuz-qiyofalarini raqamlarning uning o’zi bilan hayot o’rtasidagi bordi-keldi almashinaverishiga xosdalab sabab va natijalarning bir-birovlariga doimiy yana shunday, sabab va natijaviylik ta’sirchanliklari bo’lib turishiga yoki bo’lib o’tgan voqealar shundan oldingi voqealarga so’zsiz va ilojsiz bog’langanligini biliboq kelajakning ham shunday tizginli, bashoratliligini bilib, sezib yurishlar yoki amallashlarga xos vazifalarni kasb etib qoladurg’on barchasiki deb sanash joizki xo’p shu hozircha. Shu gap 2502-so’z bilan yakun topganiga e’tibor qaratsangizchi, qanday ma’no kasb etardi – haki, 2 ya’ni ikkilanishlar bilan boshlab yuborgan oldingi bog’lanishli jumlalarimdan berilib, 5 ning aniqlik bobidagi almashinishning yolg’onligi tanalarimizdan o’tib yana ikkilanish, kelajak uchun qoladigan yagona ikkilanishga xos ruhan toblanmay-toblanib turib yashashga xos vazifani kasb etayaptiki xo’p bo’pti. Endi umuman olib qaraganda 2 bilan 5 raqamlarning bog’liqligi, 2502 misoliga ko’ra ham o’xshashlikli tarzda kishilar va Farishtaning o’yini sifatida ko’p e’tiborimni chalg’itib kelgan ediki, mana endi nimagaligini ham sezib bilib qolayapman xo’p. Kecha ertalabgi tushimda bo’q ya’ni inson axlati yeganimni tan olganimni bilgan bo’lsangiz ediki, shu ta’sir etib, demak, kishilar ham bo’qqa xos ishlovlaridan, oziqlanishlaridan so’ng uning kuchini talab etib bordi-keldili o’tkazilishga xos ishonchning o’ziga rom etuvchi bashoratini belgilashiga xosdalanishiga ajoyib gaplari bilan turib qo’yganliklariga erishishni xohlabon yurganlar barilari. Shu joyda kishilarning ham qanday qilib haqiqiy predmetli ishlovlarga xos, jismli narsalarni almashtirib bilayotganliklarini o’zlarining elektronli qurilmaviy dunyolardagi amaliyotlaridan o’tib yanada yaqin kelishlari haqida ko’proq ma’lumotlarga ham ega chiqishimi bo’ldi xo’p. Demak, shu yozishlarimiz aro bo’laturg’on amallarimizga xos ravishda kishilarimizning o’zlari jismoniy taraflama bosoyotgan klavisha tugmalarini elektronli qilib yozdirish amallarini mana shu kishilarni hozir yozib to’g’ri keltirishimiz bo’lib o’tayotganiga xosdalatib ham yoki raqamli bashoratning Gotli tizginlari bo’laturib amallatib qo’yishmayaptimikin! Endi, tushda bo’q yeyish amaliyotiga ro’y bersak hamki, bu – chinakam ahmoqona jirkanchli, jozibasi bilan uzib yuborgan amallardan sanalib hidning tushda bo’laolmasligi yaxshigina ko’maklashib qo’yaqoladimi, ha. Demak, endi bizlarga tushdagi amallar, misol uchun bo’q yeyish hayotimizga, o’ngimizga kelganimizdan yoki uyg’onganimizdan so’ng qaday qilib ta’sir etishi kutiladi. Bizni tushdan va barcha bo’qli filtrlanishlar bilan bo’qdan ajratib turgan omillardan biri bu – asablarimizki asti qo’yaqoling. Asablarimiz ‘assa Bobur, ya’ni o’yna Bobur’ ma’nosida Gotning Ungotda o’ynashi bo’lib kelayaptimi, ha aslo unutmang shuni va bunisini hamki xo’sh. Shuning uchun asablarimizga tegaolmaydigan tushlashlardagi voqealarimiz tanamizning hujayra-pujayralarigacha, ich-etlariga xosdalab qolgan barcha jismli qismlarini o’z ichiga olib Gotda Ruhan sayr ettirguvchi hisoblanishini bilsangiz bas hoziroq va hamda xo’p. Ya’ni agar insonlik mujassamligini, jipslashaoluvchanli yagona tanadanligini Gotda kimda kim amallayolaolmasa hamki, tushdagiga singari Ruhlilik ma’nosida qolib kimlargadir markaziy ravishda biriktirilgan bo’lib atrofidan borliqlarini chala-chulpalantirilgan tarzlashuvli ko’rib va sezib yotaqolsinmi, ha. Demak, shunday Ruhlilik kasb etuvchi amallar Gotda yoki tushda ko’p bo’q yepti, bashoratli yurish-turishni tushunaolmabdi yoki tuyg’ularini boshqarishga ojizlik qilibdi degan mulohazalar oralarida bo’lib turganligini bilsangiz bas xo’sh. Aslida Ungotda yurganlar kodli ishlovdan o’tib qondiriladigan ovqatlarini yeb bo’lishish davomida Gotning asl ko’rinishida bo’qlarni, Gotdagi inson tanasining bo’qchanligini yeyayotgan bo’lishadiki, shuning uchun barcha insonlardan iborat sanalgan Gotning tuzilishida bu yurganlar o’zlarining Gotdagi yoki zapisdagi tanalari ustida yoki tuyg’ularidagi kasb etayotgan boshqa bir aloqador insonlar ustilarida Ruh bo’lib uchib turgan ravishda Gotli hayotni tush bilan hazm qilib ko’rishmoqdalar xo’sh. Asablar bo’lmasa, Ungotdagi turgan o’z joylashuviga monand tanamiz Gotli haqiqiy dunyoqarashli Dunyoviy mosligini bilib yurgan parallel, jismli ustidagi tanamiz bilan birlashib, boshqalarnikiga ham o’tishi mumkin tarzda bo’lishi barobarida Ruhan uchib kuzatishlarga qodir sanalurligini aslo unutmasangiz bas hozircha xo’p. Bo’q bo’qni topadi. Shu asnoda tanamiz eti va joni, jismonan tuzilishini kasb etuvchi jismdorligi o’zida qolib Ungotli hayotimizda o’z ahamiyatini, Got va Ungot bog’lanishlarini yoki tushdan o’ngga xosdalangan hodisaviyliklarni belgilab o’tishga ham qodir sanalmog’i bu shuki xo’p. Demak, shuning uchun men, balki ichimdagilarning umumiy tanlovlari bilan hamki Gotli tushimda asablashuvga xos Ruhan ko’chishli va uchib kuzatishli, ba’zan esa tanalarning ichlaridan ham bo’lishim hisobga olinishi barobarida shu desangiz bu o’zimning o’ngimdagi ya’ni haqiqiy hayotimdagi asablarga, kayfiyatga va tuyg’ularga xos yurish-turishli, tutag’on bo’lib bermasam ham ilojimiz qancha xo’sh. Shunda tush uzoq va mazmunli hamda Gotdagi o’zimning tanamga yaqin kelishga xos ham bo’lsa kerakki, natijada Ungotga tushli Gotli bo’qlashuvimdan ya’ni tanamdan kodli tuzilgan matritsali ovqatni o’girishga xos teskarilashuvga monand bo’laman. Endi, shunisini aniqlashtirish darkor bo’lganki, hammaning biridaligi Gotda o’z aksini topishini bilgan holda Zapisda ya’ni Gotda, to’liq taqdirli kechadigan parallel umrlarimizda insonlarning yuz-qiyofalari, bet-suratlari boshqalarniki bilan almashinishini bilsangiz kerakki, balki shu ham muhim bo’lsaki, qaysi Ruhan kelib joyolishni bilishni istayotganini bilmoq zarur shu joylashuvimizda xo’p xo’sh. Shu esa bizga Ungotdagi raqamli qurilmalar, elektron ishlashlar yoki dasturlarning, yozuvlarimizning bashoratga molik almashinishini beradiki asti qo’yaqoling. Mana nima uchun mening yozuvlarimni oldindan tayyorlayotganlariga o’xshash barchasi bo’layapti, ovqatlarimizga buyurtmalargacha yoki mehmonnamoliklargacha ishlashlarimiz bor hozirjavobliklarimizga xos bo’pti. Ammo shularning teskarisi ya’ni kollineari bo’lishi turgan gap ham ediki, Ungotda jismoniy dunyo sanalgan qurilmalarning o’zlaridan boshlab barcha topar-tutar ko’cha kuygacha ham bilinishi ma’lum bo’lgan narsa va predmetlar almashinishini, yo’qdan borlashuvini yoki o’z-o’zidan paydo etilishini bilsangiz bas xo’p. Albatta darrov yurishlarimga bo’lgan ichimdagilar tomonidan talablar va ko’rsatmalari ham yodimga kelib ketdiki, Ungotda ya’ni ichki tabiatli borliqda, mantiqdan olingan tashqi hayotda jismoniy yoki ma’danli narsalar va qurilmalar o’z shakl-shamoyillariga to’g’ri kelinadigan andazali vakillari, turdoshlariga yoki toifalashuviga xos bir joyni egallab ko’p ham o’zidan-o’zi bo’rtmay qolishiga harakatlar bag’shida etiladimi, ha. Shuning uchun hamki, meni ko’cha kuyga ya’ni rastalarga doimo mashinalarning yoki yo’ldagi jismlarning hajmlari aslida juda kichik va sonlari kam bo’lgan paytlari chiqarishadilarki, shunda xavf kam hisoblanganligi ma’lum va mashhur xo’sh. Go’yoki aslida bittagina mopedcha yoki yengil avtomashina o’tib qaytgan vaqt davrida men bir necha og’ir va har xil vaznli katta-kichik mashinalarli yo’llarimizga chiqishga va ko’cha tratuarlarining bittalab o’tgan yagonaravish insonlariga to’g’ri kelib qolamanmi, ha. Ha, barchasi teskariliklardan, tush va o’ng kollinearliklaridan oldindan hal bo’lajakligini bilsangiz basmi, ha bo’pti. Endi piyodalar yo’lakchasidagi insonlarning tana hajmlari va o’zlarining shaxsiylashuvlari yoki yuz-betlari Ungotda juda aniqlikni kasb etib turishi muhim ahamiyatli sanaladi shu topdagi mashinalar ko’payganidaki xo’p bo’pti. Shuning desangiz bilanki, vaqtni topish va tutish, kerakligiga moslash got va ungot aralashuvli almashinishlaridanda ko’ra ko’proq sifatida kollinearliklarining o’zlaridan juda muhimlashuvli qilib belgilatib qo’yilaverganki, birov ham boshqa ham shu vaqtlashuvli onlarning davrlariga xos o’tishiga xiyonat qilmasdan qo’yishi juda muhim ahamiytni bildiradi. Masalan, Got bo’yicha bo’lib o’tgan ishlardan so’ng men hozir mos ko’rilishim lozim etilgan katta toifali sabog’im bo’lib shu joylashuvimda o’tirib turishimmi yoki boshqa ahamiyatli ishlashlarga bel bog’lashim muhimmi, bularni shu paytgacha Got va Ungotdan bo’lib kelgan chinakam va tuyg’uli yo’llarimizning topilishi, aniqlanishi yoki o’rganilib sanalganligi sazovor qiladi. Eng muhimi shundaki, Got bo’yicha yuzli ya’ni inson qiyofasiga xos chinakam bo’lmagan, yolg’onchi o’zgarishlar yoki almashtirib qo’yishlar ko’zda tutiladiki, Ungotda esa tegadigan hajmlarning yolg’on ishlovi shunday bo’lgani sababli bir-birovimizni bunday davrlashuvlarimizga to’g’ri keltirib qo’yishimiz juda muhimmi, haki aslida ham shunday, zero bular birin-ketin bo’ladigan, majburiy o’z vaqtini yoki haqqoniyligini talab etmaydigan yagona aldovli yashashimizga xos tomonlashuvlarimizdan, jihatlardan iborat. Demak, Got bu - Ungotning jismli dunyosini o’z qiyoflari, go’yoki ustimda yoki ichimda turgan yuz-qiyofalari, kuzatuvga xos basharalari bilan Handle li yoki elektronli ravishda o’zgartirib, holatlar kesimida noma’lum yoki isbotsiz qaralgan o’tmish yo’lagini to’ldirganchalik yangilab va yo’qdan-bor qilib turadimi, ha. Zero yuz-qiyofalar, insonlarning betlari asl birinchi haqiqatni kasb etuvchi borligimizning birinchi sharti, munosabatlar va ishonch tarzligi sanalurki, bu – birinchi navbatda Handle larning o’zi, haqiqiy hayotni tasavvur bilan almashtiraolishlik, yo’qlashgan butun mavjudlik sir-sinoatiga suqma-suqonlik hisoblanganligini bilingiz xo’p. Biz Ungotchilar Gotga chinakam jismlashuvlarga xosdaliklarini o’ziga qaytarib o’tkazaqolishimiz juda ahamiyat kasb etib qolgan shu bu tarzdaligimizga ko’ra hamki xo’p. Zero Got ya’ni taqdir hazilining boraverishiga xosdalashuvi chindan ham moddaviyligiga ko’ra jism sanaluvchi bo’q, materiya yoki tosh bo’luvchi qattiq va massalariga xoslashuvlarini bildiradi. Demak, biz Ungotchilarning ovqat va yemish tuzluklari buzilmaydimi, haki, Gotchilarimizning esa Dunyoviy ahamiyatga molik toshlari buzilmas ravishda qolaturg’ondanligini bilsangiz bas va ma’qul xo’p. Ikkalasini ham Yer va yemoq so’zlari bilan ifodalamoq to’g’ri bo’lganidan ham yarash qilish mumkin. Qolgan ravishdagi ikki haqiqatlarning o’zlari, Got va Ungot uchun yolg’ondakam qarashlar yoki simulyatsiyalar chindan ya’ni o’z taraflarining dunyoqarashlari va ilm-zakovatlari bilan hal qilinaololmay qolsada, bizlarning shularni bilib va ilg’ab qo’yishlarimizning o’zidayoq, eng katta almashinishlar singib botib o’tadimi, ha. Yeyish va tegishga xos Gotli va Ungotli haqiqatlarimiz bir-birovimizning taraflarimizga o’tkazilgan simulyatsiyalashuvli yoki aldovli ishlovlarimizning chindan fosh etilmaligi va isbotlanaololmasligi bo’yicha eng oxirgi yuqori darajalarni namoyish etishi bilanoq har birimizga o’z tomonimizning chindakligini, aslligini brerib yotaverganligini bilishingiz bod ustiga bod so’raladi.

Demak, xulosa ham shu ediki, bular yoki ichimdagi tushli olamimiz yoki Gotli Dunyomiz a’zolari bu – kishilar bo’lsinmi yoki ahmoqlari, barcha-barchasi Ruhlik bo’luvlariga xosdalangan har qanday kasb etilishga monand, eng yaxshisi o’zlarining tanalarida bo’lib hamki tegishga o’chdurlar ham ediki, ichimda ularning Ruhliklaridan bir-birovlariga yoki o’zimga botishga yoki bo’lmasa teri bo’lmasada, har qanday tegishlilikka xosdalangan o’chliklari ularning aslida Ungotlilikdagi o’zlari bo’lmish yagona donacha, kichik diskcha bo’lib alohidalashuvli tarzida boqiylik siriga xos onlashuvlarini boshlaridan kechiruvchi churvaqa va muttaxamliklari, ko’tliklari orqali namoyon bo’lganligini doimo bilgan edim-kuya, ammo shu hozircha ham. Shuning uchun ichimdagi buncha Ruhlar, Gvardiyamning Gotda kimgadir o’tkazib, kirib yoki tegib bilaman demoqchi bo’lganlari o’zimga doimo muttaxam qichig’molliklarini yoki yomonliklarini bildirib tegmasalar, ichimdan ruhimni larzaga solib asablarimni o’ynatib qo’ymasalar asti qo’yingki hech gap ham emas bu shu bo’pti xo’sh.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima