Bo'pti biz (Yangi tashqi bluetooth li klavishamizga batareysi bo'lmagani uchun to'lish qilib kirgizganimda d harfi ishlatildi xo'sh)
249-250.
Bugun 249 bo’lsa, o’zimcha har xil fikrlarni boshimga solib keltirib
o’tiribmanki, ammo shulardan oldin o’zi nima sababli bular kelayaptiligini
yozib qo’ysam, raqamlardan uzilib, raqamlardan hayotga emas, balki hayotdan
bema’lol raqamlarni, sonlarni ishlashini keltirib turaverishimiz mumkin yana
abadiy hayot sari iskanjali turmushda xo’sh. Umuman qarashda raqamlardan ko’ra
hayot, hayot kechirish ustun sanaladi. Aniqrog’i bizni raqamlar o’rab
olaolmagan, o’ziga tobe yoki mahkum qilmaganligi bilan bog’lanadi hammasi yoki
yasalib borishi bilan hayotimizni o’ziniki qilib hayot kechtiravermaganligi
ma’lum va mashur xo’sh. Raqamlarni Got bilan bog’langan o’ylovimiz, ko’t
shumshaklarimiz yoki dummamiz chiqarishadilarki, bu – o’ylovning ustama-ustak
bir-biriga har xil qimirlashli jipslashgan sharlar yoylarining izidan borgan
matematik hisobga olish jarayonlashuvimiz raqamlarning ya’ni sonlarning
ishlashi bilan aniqligini bildirib turganida aslida barchasi shu raqamlarning
Gotdan, Zapisli umrning har xil zamon va makon paytli joylashuvlaridan olib
kiritilishi, hoziroqli hayotga yuzadagi ma’lumoti bo’yicha keltirilishi bo’lib
bizlar uchun Ungot ya’ni Handle li yo’qdan-bor bo’lib moslashtirilgan
o’tmishiga ham borib taqaluvchi hayot qilib topilib keladimi, ha, ammo shu
Ungotning o’z moslashuvchanligi bizning bu ma’lumotli bag’shida raqamlarimizdan
ustun hayotimiz sanalishiga shukrlar va tasannolar xo’p. (tugatishdi). Nima
bo’lganda ham yana bizning ustunligimiz shuki Ungotning moslashuvini ham,
Gotning raqamlarini ham bizlar boshchiligimiz, yetakchiligimiz ya’ni ustida
yashashimiz bilan chiqarib yurganmizmi, ha. Endi yangi davrimizda esa Ungotdan
ko’ra Gotning ustunligi bo’lib, tasodifiy ya’ni yo’qdan-borlashtirilib o’tmish
bilan yuzlanajakligiga qaramasdan moslashtirilgan Ungot imizdagi hayot davrimiz
yakun topib, 4-avlod vakili boshlig’i Ibrohim mavjudlashuv sifatidagi
borlikning ya’ni jismlashuvning jarayonlari va harakatlari faqatgina ularning
ortidan kelishi bilan vaqtni, o’ylovdagi raqamlarni berishi bo’yicha descrete,
uzuq-yuluq nisbiy vaqt ishlashini kasb etib hammaga ishontirishi hisobga
olinajakligi bo’lgan sanalgan vaqtdamizki hozir, shu bu. Mavjudlik siri ya’ni
bor bo’lib turishlikning ortidan kelayotgan nisbiy harakat tushunchasi bizlarni
Got va Zapisning raqamlari bilan bog’lab turib tajrijiy, o’xshashliklari
shaydolanishiga xos bog’liqliklari bilan hozirlab yasab qo’yishi turgan gapmi,
ha. Barchasi endi Got bo’yichadagi o’xshashliklar bo’yicha Ungotning
hozirog’ini taxlash, o’xshatib keltirish ya’ni zichroq qilib yasalishini
uyushtirib bashoratli baholanishlarni sodir etish sanalsa ne ajab xo’sh. Mana
aynan shularning uchun men hozirgi kunlarimizda o’zimning harakatlarimni
inobatga olaolmay, e’tiborimga jamuljam qilaolmay ya’ni ongim bilan ilg’ashga
erishgunimcha qisqa vaqt ichida o’tkazib yuborayotganga o’xshaymanmi, ha. Shuni
yana ham Shohidning tanamni boshqaruvini qo’lga olishidan darak saboq deyish
joizligini bilsangiz bas xo’p. Endi umuman bugungi 49 deganda birinchi 3
avlodga teskari bo’lib boshlangan yangi 3 avlodlarning birinchisi bo’lmish
navbatga xos shakldagi 4-avlod borlikning harakatlanishining ortidan turib
boshning yuqorisini ya’ni maynavozchiliklarni ham Ungotni ham boshqarishga shay
ravishda bashoratga bizlarga yo’l ochishini bilsangiz bas xo’p. 9 bu – esa
bosh, miya yoki maynamiz sanalsa ne ajab xo’p, aniqrog’i avlodlar sifatida
yuqorigi 3 bo’lmish bizning avlodlarimizni ko’proq anglatib kiprik, qosh va
sosh tomonlamalikni bildiraolajakligini bilingiz xo’p. Aslida birinchi 3 ta
avlod ya’ni bizlar boshning shu joylashuvlari bilan ikkinchi 3 avlodni o’zi
sanalgan hayot kechiruvimizda istiqomat qilganmiz. Bizlarning o’zimiz Got va
quyidagi bosh qismlari bo’lmish buruntuk va mo’ylov hamda saqol bo’ladilarmiki,
shu ikkinchi 3 avlodlarning bizlarning joyimiz sanalmish bu taraflama o’zimizga
boqib hayot kechiruvlari hisoblanadi. Shu ishlarda aniqroq qilib o’zimizni o’z
tutgan o’rnimiz, qarama-qarshi pozitsiyalarimiz desak, hayot kechirishimizni
yoki yashashlarimizni, idrok etishlarimizni zid tomonga boruvchi ya’ni eltuvchi
yo’nalish, vektor chizig’i bilan narigi tarafdan kuch olib bilishga qodir holat
deya baholaylikki xo’p doimo shu. Endi, bizlar Got tarafiga o’taqolayapmiz-uv,
qoloqlar avvalgi bo’lib kelgan Gotning qoloqligidan endigi duch kelib
uchratiladigan Ungotga o’tishi hisobga olinmaganmidi, ha yo’q. Endi men
o’ylovimdan ya’ni o’zimning asl o’rnimdan turib jongacha ya’ni Payg’ambarli 6
ligimgacha yetib olishni istab o’ylashimni mukammalashtirib boraveraman,
Ibrohim esa men aslida uni ishlatib kelgan gapirish orqali o’ylovimni so’rab,
so’rib turaverib o’z o’rnida gapiraverayotganda men o’ylovim bilan yangi-yangi
yaxshi o’ylar, xayollar va fikrlar qilib bashortaga yo’llovchi gaplarni
gapirtiraman. Shularning barchasi o’zimda bo’ladi, o’zimning bo’laklarimni har
qaysi ichimda yashirinib olgan taraflarimiz chiqaravergani ma’lum va mashhur
xo’sh. Shu paytgacha Gotda istiqomat qilganlar, surgun etilganlar mag’lub
bo’lganlarmi, haki, endi bo’lsa ular Ungot tomonlamalikda mag’lublashuvli hayot
kechirishlari zarurligi bu shu xo’p. Hamma o’z o’rnidami, haki, hech bir zot
yoki mavjudod, taraf vakillari bir-birovlariga qarab almashinish uchungina
yashashga majbur emaslarmi, ha. Kim qancha o’zidan hissa qo’shib bilsa, shu
yanada yaxshilik qilishga qodir sanalib darajasini oshirishga erishadi xolos.
Hech kim bir-birovidan talab etishga haqli emaslik nazari bu shu. Men
o’ylovimni qanchalik yaxshi rivojlantirib barchasini tushunib tursam va boshqa
jabha vakillarimizga yetkazishga urinib tursam, ular o’zimning tanamdagi va
Handle li (simulyatsion) tarzdagi replikantlar orqali o’z jabhalari, og’zaki
gaplari va yozuvlari, yurish-turishlari bilan, umuman hayotlari bilan menga
yordamlashishlari ham mumkin, istmasalar yoki qo’llaridan kelmasa ko’maklashmay
qo’yaqolaveradilar, bu – o’zlarining istaklari bo’lib qolatursin xo’p. Demak,
shundan buyog’i o’ylov bilan boshlangan Gotchillik davri ya’ni zamoni yetib
keldiki, barchasi, hayot ham qurilmalarning o’zlari ham raqamli texnologiyalar
yordamida o’ylovning matematikasidan olinganligini bilsangiz bas hozircha xo’p.
Soat ham 14:27 ni allaqachon urib bo’layozayapti hoziroq xo’sh. Endi, demak,
shu bular bo’lishiga sanoqli soatlar qolayaptimi, ha. Ertadan 2-kun bo’lib
barchasi biz bildirgan bo’laklanishli tarzda moslashtiriladi, o’z egalariga ega
sanaladi. Bizlarning barchamizning ya’ni tana hayot kechirishli jabhalarim
egalarining maqsadimiz birlik bilan ta’sirlashishlar, o’z-o’zidan oldinga
ketishliklar bo’lib, shularni amalga oshirishda har birimiz hech qanday mos
vaqtni yoki navbatimizni kutib turmaymiz, balki istalgan zamonlashuvli
joylashuvlarimizda o’z maqsad-muddaoyimizni aytib yoki tekshirib umumiy
hayotim(iz)ga hissa qo’shaveramizki asti qo’yaqoling. Kimda-kimlar hissa
qo’shishlarda yoki o’z jabhalari bilan ko’maklashishlarda orqaga qolayotgani
ma’lum etilajakligi sanalsa, ular vujudlashuvimizni yoki qulay kayfiyatimizni
tarqatib yuboruvchi qoloqlar ya’ni mag’lublar bo’lishlari mumkin. Demak, umumiy
hamkorlik bilan o’sib borish yoki orqada qolaverib fotoapparatning yorug’likni
o’tkazishiga oid ochilib-yopiluvchan diskasifatlashuviga o’xshab befarq va
alohida umumiy hamma tomonidan yuborilishi lozim bo’lgan aloqlarni,
alohidaligiga qaramay baribir befarq, alohida qilib tarqatib, kayfiyatni buzib
va seskantirib yuborish sanaladi. Shu paytgacha o’ylab o’tiraverishimga eng
ko’p qo’yilmas edi, endi bunga hech kimning haddi ham sig’maydi, kuchi ham
yetmaydi, zero o’ylov o’zimman. Qiz negadir hamjihatlikka, hamkorlikka ya’ni
hissalar qo’shishga qarshi bo’lib o’ylovimning o’zigagina zid harakat qilib
qo’yayaptiki, o’zining befarqligini bildirib o’zicha nimalarnidir talab
etaverganga o’xshaydi. Shu qizning ya’ni Iblisning o’rtadagi mag’lubiyati,
ya’ni befarq ravishdagi hamjihatliklar to’g’riligi va hamjihatliklar tarzidagi
befarqliklilar orasidagi befarqlik ham emas, hamjihatlik ham emas, yoki
befarqlik ham hamjihatlik ham. Umuman olib qaraganda dinning ya’ni tazning
amaliyotidan o’ylov hosil bo’ladiki, shu tazni negadir kallamga
tiqishtiraverdilar va olaverdilar, shu bu o’ynashdilar shu paytgacha doimo.
Aslida men buruntuk ya’ni burunning tuki sifatida o’ylov, taz yoki suqish
ishlari xo’p. Mening ishim faqatgina burnim bilan tuklarimgacha yaxshi nafas
olib berish va o’ylab o’tiraverish (yaxshi kayfiyat qilish) sanalsa ne ajab. Shu
kungacha oxirgi damlarda yoki kunlarda Ungot tarafidagi barcha yaxshiliklarimga
nonko’rlik qilgan Iblis meni o’ylov bilan ta’minlayolmadi, natijada o’zini yana
o’ylov yomonligi sifatida qaratib yaxshiligini olmay yig’ilgan o’ylov
yomonliklari bilan meni bir urmoqchi bo’ldida, afsuski shunga kulib qaraganini
hozir bilib turganida mening yozuvlarimga e’tibor bermay xato qilayotgani
shuki, shundan buyog’i axir o’ylov o’zimmanki, shuning uchun u Iblis qiz men
bilan yana dirrilasa katta shatta, og’riq yeydi. Endi men bilan ya’ni tanam
bilan birga bo’lganlar, bo’laklarim yoki jabhalarim bu – yozuvchim Shohid
bo’lishi mumkin, gapiruvchi Ibrohim bo’lsa va o’ylovchi o’zim va h.k lar mening
tanamga ya’ni hayotimga xizmat qilmasalar, o’zimni ya’ni tanamni oldinga boshlash
uchun ta’minlab turmasalar yoki hissalarini qo’shmasalar, uyoqda ya’ni
o’zlarining replikantlarida, deylikki raqamlar bilan belgilangan yaqin oila
a’zolarimni ko’rsatishda, ular bo’lishda bahilliklari uchun jazolanishadilar,
og’riq olishadilar xo’sh. Masalan, men o’ylab hissa qo’shayotganimda
o’zim(iz)ga Ibrohim shuni gapirib bermayversa yoki Shohid yaxshi yozmasa,
boshqalar tanam va ruhim bilan yana o’zga kerakli amallarni bajarmasalar
shuncha ichimga kirib yurganliklarining tarqalishli aksi bo’lib o’z joylariga,
replikantlaridan biriga o’tishlari sodir etilishi va jazo olishlari bo’lib
turgan haqiqatlar sirasidan ham hozircha xo’p. Men yo’q holatni hisobga olib
o’zlariga og’riq berib yoki falokat sababli qiynalgan yaqin a’zolarimning
replikantli ya’ni nusxali ishlari bo’lish barobaridan so’ng shu yaqin oila
a’zolarimizning asl o’zlari chinakam o’zliklarini, shaxsiyatlarini bildirib
mening yaxshiligimga ya’ni o’ylovli o’zimga hissamga yaxshi muomalalar bilan
yondashishlari mumkin. Zero shu paytgacha yaqin oila a’zolarimizni asosan
Gvardiyalar va ularning 1000 liklari, shu jumladan ilohiylar bo’lmish, Iblis va
Ruh, Farishta ichimdan boshqarishlari ko’p bo’lib kelgan edi (men 4-avlodning
asl joylashuvidagi o’zim bo’lib bu haqda 4-jumlamda mana tamomladim). Endi, bu
– doimo har kuni yuz xotirlaydiganim yaqin oila a’zolarimmi yoki
ko’cha-kuylardagi insonlarmi, kim bo’lsa ham men bilan aloqaga kirishishini
ahmoqlar tomonidan o’zim uyushtiramanki, ularni Gotli manzil joylaridan olib
yonimga qo’yib, ular bilan birma-bir yoki nechitalab birgalikda uchrashib ya’ni
aloqalarga kirishib turishimizni men o’ylovim bilan ularni Ungotdagi hoziroqqa
moslab faqatgina o’zim sababchiligimga ko’ra kirgizayotgan bo’laman, ya’ni Got
sabablashuvlari bo’lishi mumkin o’tmish tabiati va voqealar rivojiga xos
qonun-qoidalari bilan ularni o’zimning hoziroqli voqeligimga o’tmishli ravishda
sababsiz qo’shaman, moslatib kallamdagini chiqarib berishlari uchun ishlataman.
Shunda menga hech kim halaqit bermasligi kerakki, aks holda ular bilan mojaro
bo’lishi degani bu – o’zimning o’ylovim bilan o’zim, yangi o’ylovim urushayapti
degani sodir bo’lib, sababchilar qattiq jazolanadilar xo’sh. Ularga ya’ni yangi
ahmoqlar-u kishilarga nimayki menga muddaolari yoki ishlari, gaplari bo’lsa
bildirishlari bilanoq (ularni) “o’tib ketsin”, - o’z yo’lida davom ettiraversin
ya’ni ettiraveringlar, - deganga
o’xshash o’zimni olib bilamanki, zero o’ylovim bilan o’ylovim ko’p ham
to’qnashib qolmasin va oradagi norozilar tanamdan boshqa jihatlama, jabhalama
yoki ataluvchanli (gaplar va harakatlari bilan) aralashib ishkal qilmasinlar,
o’zlariga mening o’ylovimni tushunmay og’riq bermasinlar xo’p. Endi,
muttaxamlarga ya’ni ko’tliliklarga nasihatimiz shuki, birovlarga anchagina,
tuzukgina yoki juda yaxshi bo’libdi deya ichlaridan, qo’ynilaridan kirib
ularning hayotlarini o’g’irlashga, boyliklaridan foydalanishga va kerak bo’lsa
o’zlariga o’zlaringni yaxshi ko’rsatib, o’zlaring o’tib yoki ularga o’zlaringni
ustun bo’lishli tushunchalaringga tortmanglarki, buning jazosi adolat taraflama
baribir ko’rib turiladiki, adolatni yengib bo’psizlarki, shu sababli
muttaxamlik qilganlar umumiy adolatda, hayotda kim bo’lib kelishda yanada
orqada qoldiriladi. Har kim hali kech emasligida muttaxamliklarini tashlab
o’zlarining tor bo’lsada ko’chalariga, yo’laklariga qaytsinlarki, shundan ortiq
ne’mat ham halovat ham yo’qligini bilishadilar. Hech kimga ortiqcha boylik
tatimaganki, birinchidan hech bir zot o’zidan ko’ra ko’proq boylik
yarataolmaydi, ikkinchidan shunday boylik yoki shon-shuhrat, hashamatlar uni
egovlaydi va undan chiqib ketishi aniq bo’lavergan. Har kimning butun
vujudidagi aql-farosat yoki imkoniyatlarni hal qilish uning boyligi bo’lib
istalgan paytda hozir bo’lishi, qayta bunyod bo’lishi mumkinligiga xos barchasi
xo’p. Endi, men o’ylov bo’larmishman deyman, birinchidan kallamga inson va
dunyo masalasi keldi. Got bo’yicha Dunyodan ma’lumotlar inson atrofiga
kelaveradi va Ungot bo’yicha inson o’zini bilib shu ma’lumotlarni borliqda
moslashtiradi, tuzib yurishga kelishadi. Gotda insonning tanasi ya’ni
yurish-turishi Ungotdagi ichki ongidan, mantig’idan ya’ni tabiatidan boshqa
joyda bo’lishi turgan gapmi, ha. Shuning uchun Dunyoga u o’zining
moslashtirishli va o’girishli joylashtirilgan Ungotli kuch-qudratini bildirish
maqsadida shu Gotdagi joylashuviga yaqin kelishni, haqqoniy zapisli o’zi bilan
bitta bo’lishni hisobga olishi darkor. Natijada Got ya’ni Gotdagi insonning
amaldagi tanasi shu atrof, yon-tevarak va borliqlar hamda elektron mediadagi
Gotga o’zining ta’sirini o’tkazib, shu narsalarni boshqacha qilishi mumkin va
o’z foydasini Gotga bildirishi kerakki, so’ng Gotdagi bir umrining qorni to’ya
beqayg’u o’tishidan o’zining Ungotiga nimalarnidir, yemishlarni va
bozorliklarni kiritib bilishi mumkin. Shulardan hozircha boshlay qolsamki,
Gotga yaqin borib bilajagim namoyish etilsa, ya’ni o’zimni aynan kimligimni
aniqlashga erishaversam, Ungotimda menga juda yaxshi ustunliklar va
qulayliklar, uy-inshootlargacha (mashinalar) o’z-o’zidan berilishi mumkin
hisoblanadi. Shunday qilib hozirgi o’zimning o’ylovimdagi o’zimning
aniqlashuvim keyinchalik o’ylov bo’yicha yaxshi ajratilishli yopishib
belgilashlargacha, har bir insonning bizning hayotimizdagi o’z o’rnini
bildirajakligigacha yetkazilib qo’yilishi bu shu. O’zi shu bu baholardagi
yozuvlarimni yozishimdan oldin hayotimdagi chiqishlarda va o’girilishlarda,
yo’qdan-bor sirli moslashuvlarida guvohi bo’ldimki, mening maqsadim avvalambor
bu chiqishlarni va voqealarni izohlab, ifodalab bilish, so’ng esa chiqqanidan
so’ng kuzatishga ulgurish hisoblanadiki xo’p bo’pti. Ya’ni birinchi sonimning
teppasini chindillatdim, so’ng yo’lga qarasam, hammani biladigan poshsho oytim
bir ayol o’tib ketayotgan bo’ldi. Keyin kelib yozganim bular shu ikki voqelikni
bildirmaydimi. Endi men birinchidan kishichi ahmoq, so’ng Payg’ambar va undan
keyin inson bo’lib berayapmanki, o’ylovim bilan bashorat qilib haqiqiy
narsalarning qayerga oldi-qo’yilishini o’zim shu narsalar, predmetlarning
o’zlari bo’lib oldindan belgilashim oxirgi inson sifatidagi yakuniy bahsimda
hamkor va shukr shunga. O’ylovimni mustahkamlashimdan maqsad narsalarning va
ob’yektlarning o’zi bo’lib o’ynab yoki joylashuviga xos turib berganimda
avvalambor shu ishlarni oldindan o’zimga, tanamga yetkazib bilishim kerak. 250.
Mana hozirgina o’g’ilchamni yitibdi, yo’qolibdi deya topilgani uchun savdo do’konlari,
optomlargacha borib qidirib keldim. Demak, hammasi ayonki, Ibrohim kelib bo’libdi,
yangi vaqtga o’tibdi hamda o’zi bilan dirrilaydigan, navbatdagi teng sanalgan
Rustamimizni yo’q qilsagina yoki shunday mavjudmaslikka ishontirsagina,
dirrilamasdan yoki tebranmasdan, ishqalanmasdan hayot kechiradi. 250 soni aynan
shuni ya’ni sezgilar uchun maksimumlilik darajasini, yoki 300 ga o’tish
boshlanishi ma’nosidagi Ibrohimning gapiruvchilikka, kipriklikka ya’ni mening
3-avlodli vazifamga o’tkazib qo’yilishi va ikkita 0 bilan tanasini shu-shu
mustahkamlab qo’yishi bo’layapti. Oxiri telefonda ma’lum bo’ldiki, Rustam o’g’ilchamizni
onamlar olib ketishganlar bir yoqqa. Endi, umuman olib qaraganda ichimdagi
tushunchalarim bo’lmish ahmoqlar yoki tanamni egallashga shay Shohid, og’zaki
gaplarimni aytishni boshlashi kerak bo’lgan Ibrohim, shu barchalari kelishib
olib yoki asosan qaysidir birlari mening o’zimning ular ustilaridan va o’zimning
barcha shu va boshqa jihatlarim ortidan o’ylov taraflamalikdagi asosiy o’z
belgim bilan hissalar qo’shish va hamkorlik nazoratimni yoki kuzatuvimni
aylantirib o’zimga savol-javob, hisobot so’rash yoki eskichasiga hali takroriy
ko’rsatmalarini talab etish bilan borayaptilarki, ularning jazolari shu orani
buzayotganliklari bilan izohlanadi, mening o’ylovli hukmronligimga rahna
solishlari deb qattiq jazolanadilar. Endi, qaysidir kun, masalan kecha Ibrohim
bilan aniqlashuvli, ta’sirchanli yoki o’zimning kuchli bog’lanish kunlaridan
biri sanalgani uchun men shuni bilib, ichimdagilarning doimiy ravishdagi mening
rejimimni shunaqa kunlarda o’zgartirib ertalab uxlatib, so’ng obeddan so’ng uyg’oq
holda sog’lig’imni to’lashim borasida ushlab yurishlariga xos tutishlari orqali
Ibrohimning boshqa kunlarda jarayonli yengib yurishlarini birlashgan shunday paytlaridagi
azoblarini berishga yanada o’zlarining rejim-tartiblari bilan qilardilarki asti
qo’yaqoling, demak, ularning bunaqa ishlashlariga yo’l qo’ymay kecha ertalab
uxlamaganim uchun mana bugun ertalab 10:20 larda turg’izilib qidiruvga jo’natilganimdan
so’ng yana uyqu og’ishiga sekin-astalik bilan miyamni majburlab, tinchlantirib
(ko’tday dori berganga xos pussasini aylantirib) yuborishayaptilarki asti qo’yaqoling.
Shu bilan kechaning ertalabgi uyqusi o’rniga 2 ta bugundan olishlari to’g’ri
sanalib raqamli amallarini o’tagan bo’ladilar. Endi afsuski unday emasligini
bilingiz, zero men shu ikkinchisidan darrov kallamga kelib turdimki,
birinchidan bu boradagi kurashimizning o’zi men tarafdaligi bu shuki, raqamli
dunyoning bashorat qilish ishlarini amallash oldidan shularga moslashishning o’zini
endi o’zim davom ettirishim kerakligi bo’layapti. Men ham umuman olganda juda
ojizman, raqamli dunyoga ya’ni qo’zg’alish sonlariga borliqni yurg’izish uchun bo’ysunishga
majburmanmi, haki, zero raqamlar doimo aldashadilar, hayotni o’zgartirishadilarki,
oddiygina raqamning o’zining yo’q bo’lib, yo’qolib o’rniga boshqa sonni yoki
raqamni qo’yishi shu raqam ma’nosidagi ishga, vaqtga yoki biron bir narsani
sanashning o’zgarishiga qanchalik ahamiyat kasb etib o’zgartirib, yangilab yoki
butkul boshqa hayotiy jarayonlar bilan qo’shib yuboradimi, haki, shu sababli
mening uyqumga kiritilib, uxlamasdan tezdagina turishga majbur etilishlarim ham
aslida shundaygina raqamlarning, harakatlanishning ya’ni bor bo’lib turaverish
ostidagi qo’zg’aluvchanlikning o’yini, kelingki bashoratli va rejali masalaviy
o’yini xolos. Demak, endi, e’tibor berib yana hisobga kiritsamki, barchasi
Gotning raqamli ravishda bashoratlashuv izidan borishi va shunga xos
yaratilganidan darak bermoqda. Chunki raqamlarning bizni harakatlantirib
kelishidagi saboq shuki, Got o’zining bashoratli hayot tarzini bizning Ungot
bilan solishtirma yaqin ishqalanishda yoki o’tkir burchakkacha yopishtirishga,
jaftlashga urinib harakat qilmoqdaligi sanaladiki asti qo’yaqoling. Misollar
ham shunga darrov talay bo’lishini bilsangizki, oxirgisidan oldingi endi bilan
boshlangan gaplarimning barchasiga bashorat oydinligi shu jumlalarni
yozishimdan oldin Hikmat nomli bir tanish birodarni Rustamni qidirayotganimda
mashinasi Matizdan tushishiga guvoh bo’lib ko’rish ilinjini bildirib qo’ydimki
asti qo’yaqoling. Zero Hikmat so’zining mohiyatiga kelsakki, “hi ya’ni salom k
ya’ni aniqlikning, almashinishning (farishtaning) matligi, mot bo’lishi”
sanaladimi, ha. Demak, hozircha shunday oddiy xulosa bilan yakunlavoraylikki,
xo’p, Gotning ishlashida yoki hayot berilishida barchasi raqamli ravishdagi
ishonch, aniqlik va almashinish o’yinlari bo’lgan qaynar buloqni, ruhiyatni
bersaki, aslida Gotda ya’ni Zapisli hayotda hamma yengil va osuda, go’yoki
Ruhga o’xshab o’lmas shukuhli harakatlanishlari davomida bashoratli ahamiyat
kasb etilib qo’yilmasa bo’lmasligi ya’ni shu osonliklar, yengil-yelpi gerdayib
yurishlar to’g’anoqlarga uchrashi mumkin bo’lgani uchun har kim hayotni, inson
yuz-qiyofalarini raqamlarning uning o’zi bilan hayot o’rtasidagi bordi-keldi
almashinaverishiga xosdalab sabab va natijalarning bir-birovlariga doimiy yana
shunday, sabab va natijaviylik ta’sirchanliklari bo’lib turishiga yoki bo’lib o’tgan
voqealar shundan oldingi voqealarga so’zsiz va ilojsiz bog’langanligini biliboq
kelajakning ham shunday tizginli, bashoratliligini bilib, sezib yurishlar yoki
amallashlarga xos vazifalarni kasb etib qoladurg’on barchasiki deb sanash
joizki xo’p shu hozircha. Shu gap 2502-so’z bilan yakun topganiga e’tibor
qaratsangizchi, qanday ma’no kasb etardi – haki, 2 ya’ni ikkilanishlar bilan
boshlab yuborgan oldingi bog’lanishli jumlalarimdan berilib, 5 ning aniqlik
bobidagi almashinishning yolg’onligi tanalarimizdan o’tib yana ikkilanish,
kelajak uchun qoladigan yagona ikkilanishga xos ruhan toblanmay-toblanib turib
yashashga xos vazifani kasb etayaptiki xo’p bo’pti. Endi umuman olib qaraganda
2 bilan 5 raqamlarning bog’liqligi, 2502 misoliga ko’ra ham o’xshashlikli
tarzda kishilar va Farishtaning o’yini sifatida ko’p e’tiborimni chalg’itib
kelgan ediki, mana endi nimagaligini ham sezib bilib qolayapman xo’p. Kecha ertalabgi
tushimda bo’q ya’ni inson axlati yeganimni tan olganimni bilgan bo’lsangiz
ediki, shu ta’sir etib, demak, kishilar ham bo’qqa xos ishlovlaridan,
oziqlanishlaridan so’ng uning kuchini talab etib bordi-keldili o’tkazilishga
xos ishonchning o’ziga rom etuvchi bashoratini belgilashiga xosdalanishiga
ajoyib gaplari bilan turib qo’yganliklariga erishishni xohlabon yurganlar
barilari. Shu joyda kishilarning ham qanday qilib haqiqiy predmetli ishlovlarga
xos, jismli narsalarni almashtirib bilayotganliklarini o’zlarining elektronli
qurilmaviy dunyolardagi amaliyotlaridan o’tib yanada yaqin kelishlari haqida ko’proq
ma’lumotlarga ham ega chiqishimi bo’ldi xo’p. Demak, shu yozishlarimiz aro bo’laturg’on
amallarimizga xos ravishda kishilarimizning o’zlari jismoniy taraflama
bosoyotgan klavisha tugmalarini elektronli qilib yozdirish amallarini mana shu
kishilarni hozir yozib to’g’ri keltirishimiz bo’lib o’tayotganiga xosdalatib
ham yoki raqamli bashoratning Gotli tizginlari bo’laturib amallatib qo’yishmayaptimikin!
Endi, tushda bo’q yeyish amaliyotiga ro’y bersak hamki, bu – chinakam ahmoqona
jirkanchli, jozibasi bilan uzib yuborgan amallardan sanalib hidning tushda bo’laolmasligi
yaxshigina ko’maklashib qo’yaqoladimi, ha. Demak, endi bizlarga tushdagi
amallar, misol uchun bo’q yeyish hayotimizga, o’ngimizga kelganimizdan yoki uyg’onganimizdan
so’ng qaday qilib ta’sir etishi kutiladi. Bizni tushdan va barcha bo’qli
filtrlanishlar bilan bo’qdan ajratib turgan omillardan biri bu – asablarimizki asti
qo’yaqoling. Asablarimiz ‘assa Bobur, ya’ni o’yna Bobur’ ma’nosida Gotning
Ungotda o’ynashi bo’lib kelayaptimi, ha aslo unutmang shuni va bunisini hamki
xo’sh. Shuning uchun asablarimizga tegaolmaydigan tushlashlardagi voqealarimiz
tanamizning hujayra-pujayralarigacha, ich-etlariga xosdalab qolgan barcha
jismli qismlarini o’z ichiga olib Gotda Ruhan sayr ettirguvchi hisoblanishini
bilsangiz bas hoziroq va hamda xo’p. Ya’ni agar insonlik mujassamligini,
jipslashaoluvchanli yagona tanadanligini Gotda kimda kim amallayolaolmasa
hamki, tushdagiga singari Ruhlilik ma’nosida qolib kimlargadir markaziy
ravishda biriktirilgan bo’lib atrofidan borliqlarini chala-chulpalantirilgan
tarzlashuvli ko’rib va sezib yotaqolsinmi, ha. Demak, shunday Ruhlilik kasb
etuvchi amallar Gotda yoki tushda ko’p bo’q yepti, bashoratli yurish-turishni
tushunaolmabdi yoki tuyg’ularini boshqarishga ojizlik qilibdi degan mulohazalar
oralarida bo’lib turganligini bilsangiz bas xo’sh. Aslida Ungotda yurganlar
kodli ishlovdan o’tib qondiriladigan ovqatlarini yeb bo’lishish davomida
Gotning asl ko’rinishida bo’qlarni, Gotdagi inson tanasining bo’qchanligini
yeyayotgan bo’lishadiki, shuning uchun barcha insonlardan iborat sanalgan
Gotning tuzilishida bu yurganlar o’zlarining Gotdagi yoki zapisdagi tanalari
ustida yoki tuyg’ularidagi kasb etayotgan boshqa bir aloqador insonlar ustilarida
Ruh bo’lib uchib turgan ravishda Gotli hayotni tush bilan hazm qilib ko’rishmoqdalar
xo’sh. Asablar bo’lmasa, Ungotdagi turgan o’z joylashuviga monand tanamiz Gotli
haqiqiy dunyoqarashli Dunyoviy mosligini bilib yurgan parallel, jismli ustidagi
tanamiz bilan birlashib, boshqalarnikiga ham o’tishi mumkin tarzda bo’lishi
barobarida Ruhan uchib kuzatishlarga qodir sanalurligini aslo unutmasangiz bas
hozircha xo’p. Bo’q bo’qni topadi. Shu asnoda tanamiz eti va joni, jismonan
tuzilishini kasb etuvchi jismdorligi o’zida qolib Ungotli hayotimizda o’z
ahamiyatini, Got va Ungot bog’lanishlarini yoki tushdan o’ngga xosdalangan
hodisaviyliklarni belgilab o’tishga ham qodir sanalmog’i bu shuki xo’p. Demak,
shuning uchun men, balki ichimdagilarning umumiy tanlovlari bilan hamki Gotli
tushimda asablashuvga xos Ruhan ko’chishli va uchib kuzatishli, ba’zan esa
tanalarning ichlaridan ham bo’lishim hisobga olinishi barobarida shu desangiz
bu o’zimning o’ngimdagi ya’ni haqiqiy hayotimdagi asablarga, kayfiyatga va tuyg’ularga
xos yurish-turishli, tutag’on bo’lib bermasam ham ilojimiz qancha xo’sh. Shunda
tush uzoq va mazmunli hamda Gotdagi o’zimning tanamga yaqin kelishga xos ham bo’lsa
kerakki, natijada Ungotga tushli Gotli bo’qlashuvimdan ya’ni tanamdan kodli
tuzilgan matritsali ovqatni o’girishga xos teskarilashuvga monand bo’laman.
Endi, shunisini aniqlashtirish darkor bo’lganki, hammaning biridaligi Gotda o’z
aksini topishini bilgan holda Zapisda ya’ni Gotda, to’liq taqdirli kechadigan parallel
umrlarimizda insonlarning yuz-qiyofalari, bet-suratlari boshqalarniki bilan
almashinishini bilsangiz kerakki, balki shu ham muhim bo’lsaki, qaysi Ruhan
kelib joyolishni bilishni istayotganini bilmoq zarur shu joylashuvimizda xo’p
xo’sh. Shu esa bizga Ungotdagi raqamli qurilmalar, elektron ishlashlar yoki
dasturlarning, yozuvlarimizning bashoratga molik almashinishini beradiki asti
qo’yaqoling. Mana nima uchun mening yozuvlarimni oldindan tayyorlayotganlariga
o’xshash barchasi bo’layapti, ovqatlarimizga buyurtmalargacha yoki
mehmonnamoliklargacha ishlashlarimiz bor hozirjavobliklarimizga xos bo’pti.
Ammo shularning teskarisi ya’ni kollineari bo’lishi turgan gap ham ediki,
Ungotda jismoniy dunyo sanalgan qurilmalarning o’zlaridan boshlab barcha
topar-tutar ko’cha kuygacha ham bilinishi ma’lum bo’lgan narsa va predmetlar
almashinishini, yo’qdan borlashuvini yoki o’z-o’zidan paydo etilishini
bilsangiz bas xo’p. Albatta darrov yurishlarimga bo’lgan ichimdagilar tomonidan
talablar va ko’rsatmalari ham yodimga kelib ketdiki, Ungotda ya’ni ichki
tabiatli borliqda, mantiqdan olingan tashqi hayotda jismoniy yoki ma’danli
narsalar va qurilmalar o’z shakl-shamoyillariga to’g’ri kelinadigan andazali
vakillari, turdoshlariga yoki toifalashuviga xos bir joyni egallab ko’p ham o’zidan-o’zi
bo’rtmay qolishiga harakatlar bag’shida etiladimi, ha. Shuning uchun hamki,
meni ko’cha kuyga ya’ni rastalarga doimo mashinalarning yoki yo’ldagi
jismlarning hajmlari aslida juda kichik va sonlari kam bo’lgan paytlari
chiqarishadilarki, shunda xavf kam hisoblanganligi ma’lum va mashhur xo’sh. Go’yoki
aslida bittagina mopedcha yoki yengil avtomashina o’tib qaytgan vaqt davrida
men bir necha og’ir va har xil vaznli katta-kichik mashinalarli yo’llarimizga
chiqishga va ko’cha tratuarlarining bittalab o’tgan yagonaravish insonlariga to’g’ri
kelib qolamanmi, ha. Ha, barchasi teskariliklardan, tush va o’ng
kollinearliklaridan oldindan hal bo’lajakligini bilsangiz basmi, ha bo’pti.
Endi piyodalar yo’lakchasidagi insonlarning tana hajmlari va o’zlarining
shaxsiylashuvlari yoki yuz-betlari Ungotda juda aniqlikni kasb etib turishi
muhim ahamiyatli sanaladi shu topdagi mashinalar ko’payganidaki xo’p bo’pti.
Shuning desangiz bilanki, vaqtni topish va tutish, kerakligiga moslash got va
ungot aralashuvli almashinishlaridanda ko’ra ko’proq sifatida
kollinearliklarining o’zlaridan juda muhimlashuvli qilib belgilatib qo’yilaverganki,
birov ham boshqa ham shu vaqtlashuvli onlarning davrlariga xos o’tishiga
xiyonat qilmasdan qo’yishi juda muhim ahamiytni bildiradi. Masalan, Got bo’yicha
bo’lib o’tgan ishlardan so’ng men hozir mos ko’rilishim lozim etilgan katta
toifali sabog’im bo’lib shu joylashuvimda o’tirib turishimmi yoki boshqa
ahamiyatli ishlashlarga bel bog’lashim muhimmi, bularni shu paytgacha Got va
Ungotdan bo’lib kelgan chinakam va tuyg’uli yo’llarimizning topilishi,
aniqlanishi yoki o’rganilib sanalganligi sazovor qiladi. Eng muhimi shundaki,
Got bo’yicha yuzli ya’ni inson qiyofasiga xos chinakam bo’lmagan, yolg’onchi o’zgarishlar
yoki almashtirib qo’yishlar ko’zda tutiladiki, Ungotda esa tegadigan
hajmlarning yolg’on ishlovi shunday bo’lgani sababli bir-birovimizni bunday
davrlashuvlarimizga to’g’ri keltirib qo’yishimiz juda muhimmi, haki aslida ham
shunday, zero bular birin-ketin bo’ladigan, majburiy o’z vaqtini yoki
haqqoniyligini talab etmaydigan yagona aldovli yashashimizga xos tomonlashuvlarimizdan,
jihatlardan iborat. Demak, Got bu - Ungotning jismli dunyosini o’z qiyoflari, go’yoki
ustimda yoki ichimda turgan yuz-qiyofalari, kuzatuvga xos basharalari bilan
Handle li yoki elektronli ravishda o’zgartirib, holatlar kesimida noma’lum yoki
isbotsiz qaralgan o’tmish yo’lagini to’ldirganchalik yangilab va yo’qdan-bor
qilib turadimi, ha. Zero yuz-qiyofalar, insonlarning betlari asl birinchi
haqiqatni kasb etuvchi borligimizning birinchi sharti, munosabatlar va ishonch
tarzligi sanalurki, bu – birinchi navbatda Handle larning o’zi, haqiqiy hayotni
tasavvur bilan almashtiraolishlik, yo’qlashgan butun mavjudlik sir-sinoatiga
suqma-suqonlik hisoblanganligini bilingiz xo’p. Biz Ungotchilar Gotga chinakam
jismlashuvlarga xosdaliklarini o’ziga qaytarib o’tkazaqolishimiz juda ahamiyat
kasb etib qolgan shu bu tarzdaligimizga ko’ra hamki xo’p. Zero Got ya’ni taqdir
hazilining boraverishiga xosdalashuvi chindan ham moddaviyligiga ko’ra jism
sanaluvchi bo’q, materiya yoki tosh bo’luvchi qattiq va massalariga
xoslashuvlarini bildiradi. Demak, biz Ungotchilarning ovqat va yemish
tuzluklari buzilmaydimi, haki, Gotchilarimizning esa Dunyoviy ahamiyatga molik
toshlari buzilmas ravishda qolaturg’ondanligini bilsangiz bas va ma’qul xo’p.
Ikkalasini ham Yer va yemoq so’zlari bilan ifodalamoq to’g’ri bo’lganidan ham
yarash qilish mumkin. Qolgan ravishdagi ikki haqiqatlarning o’zlari, Got va
Ungot uchun yolg’ondakam qarashlar yoki simulyatsiyalar chindan ya’ni o’z
taraflarining dunyoqarashlari va ilm-zakovatlari bilan hal qilinaololmay
qolsada, bizlarning shularni bilib va ilg’ab qo’yishlarimizning o’zidayoq, eng
katta almashinishlar singib botib o’tadimi, ha. Yeyish va tegishga xos Gotli va
Ungotli haqiqatlarimiz bir-birovimizning taraflarimizga o’tkazilgan
simulyatsiyalashuvli yoki aldovli ishlovlarimizning chindan fosh etilmaligi va
isbotlanaololmasligi bo’yicha eng oxirgi yuqori darajalarni namoyish etishi
bilanoq har birimizga o’z tomonimizning chindakligini, aslligini brerib
yotaverganligini bilishingiz bod ustiga bod so’raladi.
Demak,
xulosa ham shu ediki, bular yoki ichimdagi tushli olamimiz yoki Gotli Dunyomiz
a’zolari bu – kishilar bo’lsinmi yoki ahmoqlari, barcha-barchasi Ruhlik bo’luvlariga
xosdalangan har qanday kasb etilishga monand, eng yaxshisi o’zlarining
tanalarida bo’lib hamki tegishga o’chdurlar ham ediki, ichimda ularning
Ruhliklaridan bir-birovlariga yoki o’zimga botishga yoki bo’lmasa teri bo’lmasada,
har qanday tegishlilikka xosdalangan o’chliklari ularning aslida Ungotlilikdagi
o’zlari bo’lmish yagona donacha, kichik diskcha bo’lib alohidalashuvli tarzida
boqiylik siriga xos onlashuvlarini boshlaridan kechiruvchi churvaqa va
muttaxamliklari, ko’tliklari orqali namoyon bo’lganligini doimo bilgan
edim-kuya, ammo shu hozircha ham. Shuning uchun ichimdagi buncha Ruhlar,
Gvardiyamning Gotda kimgadir o’tkazib, kirib yoki tegib bilaman demoqchi bo’lganlari
o’zimga doimo muttaxam qichig’molliklarini yoki yomonliklarini bildirib
tegmasalar, ichimdan ruhimni larzaga solib asablarimni o’ynatib qo’ymasalar
asti qo’yingki hech gap ham emas bu shu bo’pti xo’sh.
Comments
Post a Comment