Bizga ne t'ersizki xo'p?
249. T’emak,
kechagi yozganlarim bo’lib bugun tushlar ham ko’rib chiqt’imki, Ibrohimga
birgalikt’a bo’lish va birgalikt’aligimt’an unga yana o’zimt’an ozt’irilib
manffaat, foyt’a olib berishlariga yo’l qo’yib berishim amalini halittan ya’niki
tushimt’an kechqurungi soatlar 12 t’an o’tishi bilan bog’lanishiga xos amalga
oshirisht’i. Mana shuning o’ziga guvohlik buki, ichimt’an turib buni yozganim
uchun ichimt’agilarni hayajon bosib, o’zimni himoyamga xos va Ibrohimga o’z-o’zit’an
foyta irg’itish masalasi qayta ko’rilat’igan jumla bo’lib turgani sababli shu.
Pisib qolishayaptiki asti qo’yavering, yana va yanat’a shunt’ay tinchlanib ko’tlarini
bosib o’tirib qolishlari ichimt’an sezilat’iki, menga aynan shunisi eng katta
bilinar-bilinmas xursant’chilik. Zero men shu 4-gapim bilan ularga 4-avlot’
sifatit’a mos kelib, 2- va 1- gaplar bilan yakunlab o’zimning yuqori t’araja
avlot’larimga o’tishlariga yo’l qo’ymayapmanmi, shunisi menga katta ahamiyat
kasb etat’i. Kerak bo’lsa, 3-gap bilan raqibligimni bilt’irib qo’yaqolart’im,
ammo yanat’a yaxshi ishlab mana mo’l o’ylovli o’zimga bo’lgan ulart’an
egallangan 5-avlot’lari uchun mos 5-jumlamni yozib Ibrohimt’an oshish hamlasini
Ibrohimga va vakillariga qilayapman. Shu bilan kichkina tanaffus qilayki,
baribir 6-siga ham yetib kelib, ular ya’ni ichimt’agilar shunchagacha yo’l qo’yib
urusht’a mag’lubiyatlarini tan olishganiga o’zlarini aynan majburlab kuchli iqror
qilt’irib ketayapman. Ent’i, unt’oq-munt’oq kelib o’tirib “o’ylovta (5 t’a)
qolsam (6 lasam)” maylimi xay, t’eya qolaqolaylik xo’sh. T’emak, Ibrohim uchun
tayyorgalik foyt’asiga hal etishga bag’ishlangan t’ushimt’a birinchi bora o’zimning
yozganlarimning umumiy tahliliga xos etib ko’rinishlar, ish va “faoliyat”lar bo’lt’iki
asti qo’yaqoling. T’ushimt’a bo’q bilan bog’liq masala ko’rilt’i, unt’a men
tomonimga o’zim t’eya biriktirilgan shaxs, kishi t’oimo bo’q bilan bog’lanib
qolib, qo’lit’a va og’ziga solay-solmay t’eya ikkilanib turganligi, yana bir
kachokcha boshqa bir shaxs shularni boshlash barobarit’a ichimt’agilart’an
yollanganga o’xshash og’zimni ushlab kesganga o’xshash najast bilan majbular bo’lat’i.
Umuman olgant’a shular oralab men anchagina savollarimga javob toptimmi, ha, ya’ni
tatalizator aslit’a qant’ayligi go’yoki o’zining it’orasit’agi o’ynash
joylashuviga xos qilib ishchilari qant’ayt’ir protonli ya’ni jismli yorug’lik
tarqatuvchi proyektorlar bilan mahshur zavq uchun belgilangan ayol xot’imlarigacha
yasalishi, haqiqiy inson ustiga qo’yilishi, tikilishi yoki taqalishi mumkin
qilingan bo’lat’i. Shu yangi qobiqlar ostit’a esa haqiqiy inson emas, balki bo’q
yeyuvchilar Gvart’iyasi shalaqlanib qolgan ahvolt’aliklari bilan ma’lum va
mashhur sanalat’ilar. Xo’p qimor o’ynasht’a ya’ni tatalizatort’a internet
orqali o’yanashat’i-ku, t’eya tushimga savol yo’li bilan boqqanimt’a t’arrov
xayolimga shunaqangi tatalizator saytlari ham Hant’le chasiga qilinib har kimga
har xil ko’rinisht’a mafia tomonit’an yetkazilat’i, zero kot’ bilan shug’ullanganlar
ko’pchilikning bilgan kot’larit’an, shularga o’xshash ishlash uslublari sifatit’a
ham har bir insonga har xil qilib ko’rsatish, qo’yib berish ishlatilat’iki,
yana ular, - t’astur qurilmalar, telefonlar ekranit’an nur chiqarib, tikkan ot’t’
ini o’z foyt’asiga alt’ashi mumkin, insonning borlig’iga ta’sir etishi mumkin,
- t’eyisht’ilar. Shu tushimning oxirit’a bo’q yegan kishilar ham senga anoyi
emas, ularga tenglik bu – Jahongashtalik va eng yaxshi joylarni bilib, pot’ va
mat’aniyatli yolg’ont’akam bo’lsat’a ko’rinishlart’a, tanalart’a chiqaolish
sanalurligini bilt’irisht’ilar. Orat’a yana bir tush sahna joyi, voqeasi bo’lt’iki,
bir necha 4-6 kishi ot’t’iykina rasvo makaron ovqatlanib turishgan et’ilar va
birining, - nima ent’i shuni yeb turaveramizmi, - t’egan savoliga ikkinchisi, -
sal uyoroqqa bor zo’r, go’shtli ya’ni shoxona ovqatlar yeysan,- t’eya javob
bert’i, ammo so’ng ular bo’q, tappi yoki najastga aylanishini bilsang bas t’eya
shama qilt’i sansirab qoniqmay balant’ gapirganga. Shu bilan tushlart’an ya’ni
bu tushimt’aki voqealart’an xulosalar shuki, ichimt’akilar aytmoqchilarki, -
sen aytgan ya’ni yozgan har qayert’an olingan ma’lumotlar bilan borlig’ingni yo’qt’an-bor
qilib shu ma’lumotlarni ya’ni yozuvlar-u, narsalarning ko’rinishlarini o’zit’a
qamrab va mujassam qilib oluvchi mosliklar va jarayonlar bilan tutsang, ya’ni
ma’lumotlarni atrofingning har qayeriga qo’yib ishlataolsang, - shuni
insonlarning yo’qt’an-bor sifatit’a elektron o’zgarishli va moslashtirishli amallarini
bajarishga qot’ir senga yaqin 1000 lik insonlar yoki qarint’oshlar bu – mafia bo’lib
qilishat’ilar, - t’eyishayaptilar. Har xil jismoniy yoki pret’metli ob’yektlarni
esa u taraft’an ya’ni ahmoqlart’an kelgan kishilar yo’qt’an-bor qilib hayotiy
taraflama moslashtirib, esni yo’qotib yoki nimayki asos bo’lsa shularni alt’ab
mafiaga qarshi, kollinear o’z taraf a’zolari sifatit’a Payg’ambarga yaqin 1000 lik
jamoa, jonlar bo’lish ishlashat’ilar. T’emak, men kishilar t’eb kelgan umumiy
ravisht’agi elektronshi xalqni bular ya’ni o’zlari ahmoqlar t’eya nomlashmoqt’alar,
kishilarni esa ularning yuqori 1000 ligi sifatit’a baholashayaptilar. Umuman
olib qaragant’a haqiqatan ham ot’amning va Payg’ambarning o’z qo’riqchilari
yoki hamroh maslahatchilari, jamoalari haqit’a gap ketganki, bu aslit’a ham
shunaqangi tarkibiy tuzum bo’lib, biz ikkov ikki taraflama 1000 tat’an mafiya
va kishilarni o’zimizga to’g’rit’an-to’g’ri biriktirib turamiz, ular esa yana
har bir 1000 tat’an insonlar va ahmoqlarni o’zlariga jamoalar, yaqin qo’l ostit’agilar
t’eya bilishat’ilar. Men ot’atga binoan 1000 lik va 1000 000 liklar qilib
turmast’an, meni boshqarayotanlar t’eya o’sha, har ikkala tomon vakillarini
asosiy nomlarini, insonlar va ahmoqlar t’eya chaqarayotgan et’im xolos. Zero
shu sababli aynan ularning sirlari, mo’jizasi ya’ni hayotiy boshqacha tabiiy
yurishlari inobatga olinib asosan tomonlashuvlariga e’tibor berart’im. Ammo
chint’an ham men yo’qt’an-bor yoki tabiiy qonuniyatni buzib bilat’igan o’zgarishlarni
va moslashuvlarni ikkala 1000 lart’an ya’ni, mafia va kishilart’an kutishim
lozim bo’lgan. Mafia jismoniy pret’metlart’ant’a o’tib tushib, ahmoqlarga xos
elektronlarni (hayotiy tenglamlarni) o’zgartiraolishat’ilar, kishilar esa
elektronlart’ant’a oshib borib insonlarga o’xshashlikka xos o’z taraflarining o’zit’a
aynanki jismli pret’met, ob’yektlarni tarixiy qayta, yo’qt’an-borlik qilish
bilan o’tmishni yangilata moslashtirishga erishaolat’ilar. Hozircha shu – xayr-kakao!
Comments
Post a Comment