uzbek language siteenglish language site

Nima gap xay xo'sh

 

220. 2 bu – boulder, oyoq tovoning tizzagacha joylashuvi, 0 esa shu tana bo’lsa ne ajaboki xo’p bo’pti. Bugun tushda Amerikaning bir ajobaki o’lkashunosiga ham aylanishga erishuvim shu ediki, do’stim, yaqin birodarlar va boshqa ishlarga aloqadorlikda hayot toblab zavqiga ham chiqqan shu bu o’zimizgina xolos. Shu deyarli uzluksiz, uzun va uzoq bir tekis joylashuvli, ag’dar-to’ntar bo’lmagan yo’llarga xos tush bo’lganini aytish darkorligini bilsangiz ham bo’lardi. Ammo haki, narsalar va hodisalar bo’rttirilganki, shunday bo’lishi dargumon bu haqiqiy hayotdaki xo’p bo’pti. Ammo tushimning boshlanishidanoq o’zimga xos bo’layotgan ishlar barobaridagi tushuncha bilan boshlaboq bu – Buxorolik insonlarimning o’zimning boyligimdagi narsalar, yangi olgan Redme Note telefonimiz sifatida kishilarga o’tib borishlaridanoq bo’lib, tushuntirib berishlari bo’layotganligi bu shu. Endi, devonalik, Iblisning jinnivoz o’chakishli boqishi o’zicha shunday bildirib choquvchan, qo’zg’atuvchan edi hamki, oddiygina tarif bilan izohlashga til ojiz qolganligini bilsangiz bo’lardi. Shunga diqqat qilsamki, Iblis qiz ustun kod darajamning tagidan turib o’zining bo’yi-basti uzra devona bir kishisini, izdoshini tortib, uni ishontirishli o’zimni yomonlganga o’xshab qarashayotganliklari ma’lum endi mashhurki xo’sh hammasi shu hozircha. Hasadxo’r rashkdor deganlaridan bo’lsa shu ne ajabo bo’pti xo’sh. Devonalikniyu jinniqo’ylarni Farishta mutloq ildizi bilan quritib qo’yadigan o’zini tutishlarga, keskin va darhol bildirishli amallari bilan jon siralatishlarga olib qo’yganki, chunki bu – o’z kishilarining butun dunyoni bilajak tarzda aynan kodning o’zi bo’laverishli an’analarda mavjudlikli hayotiy Xudoligini yo’qqa chiqaradigan xislatlardan hisoblanib insonlarning faqatgin o’zlarining voqealari ushlanayotgan kichik doiradagi kengashlariga yoki davrlarining muhokamasida o’zlaricha butun bilimli tarzda boshqa birovini qoralashlarining to’g’riligini bildirish, isbotlaganlikda tutish deb qaraladiki asti qo’yaqoling. Aslida birinchidan butunlay bilimdan foydalanishning o’zi orqali Farishta bilan aloqani ushlab turganlikda ayblanib qolib uning kollinear javobiga, o’zini teskari yo’sinda bildirib ayblashiga duchorlik qiladi, ikkinchidan esa baribir birovlarni, kengashlari orasidagi bir bo’lmag’urni bo’lsada qoralab aytgan yoki qilgan kelishmovchilikli tuzukliklari barcha bilimlarni inobatga olib o’zini yozishgacha, ko’nglini yetaklab ko’tarishgacha yetib boraolmaganligini bilingki, bu – insonning doimiy xato qilishlari chog’iga o’z hissa taborasini qo’shadi hamki, ammo ayirmagan hech ham mayli. Ha, do’stlarim, mana shunday qarashganlar bizga dibil Farishtalar va shu ishlarimizga ichimizdan aralashib toki farishtalargacha belgilab, id qilib qo’ygan ularning teskarisi sifatida Iblislar hamki, xo’p bizda ayb qancha o’ziki, bor-yo’g’i boshimiz shunday tor, borliq doiralaridagi masalalardagina ishlashini bilsangiz ham yetganligi bo’ladi xolos. Qolgani har kimning hayotiy darajasi sifatida qanchadir madaniyatligi, o’rgangan bilimlari va o’zining dunyodagi soha va barcha bilimlar orasidagi bir sohani tutib ixtisoslashuvli, shu ham bo’lsaki tartibsizlikka xos bildirib chiqarilajak bilimlariyu tafakkuri sanalsa ne ajab bo’pti xo’sh. Ammo shular shularkuya, baribir biz insonlar ham kishilarga o’xshab butunlaying Zapisning ichida elektronlilardan tanamiz bilan asosiylikda bahslashganchalik ustun darajamizni namoyish etib belgilangan edikmi, ha shunday. Elektronlilar ya’ni kishilar bizning hayotimizga tanali tasirchanlik, tegishli sezgilargacha bog’liq ravishda o’zlarini insonlardan hech qanday farqlanmaslikka xos sezgilargacha yo’sindirsalarda, ular hayotni o’zlarining tanalariyu sezgilaridan qaynatib, bijirlatib yoki qo’zg’atib turib chiqaradilar va ushlab turadilarki, boz ustiga o’zlarini muammolarni keskin bilimli ravishdagi bir uzun yo’nalishda hal qilib qo’yajakliklarini eplayolishlarida namoyish etib ham boshqa inson turi, aniqrog’i aynan kodli elektron kishi bo’lishlarini bildirishlari turgan gapdaligi bu shu. Bizlarning tana orqali ko’rilajak hayot orqali ustunlikdaligimiz, ularning bizdanda bilimli va ichki tuyg’ularni dunyoga atalaturganlilikka xosdalashuvli hayotiy go’zzukli, tanalariga boqaolmas va o’zlarining jussalarini tanib turishga qodirmas ishlashlaridan kinoyali tarzda bo’lsa ham ustunroq yoki keng ko’lamli bo’lib sanalgan har doim. Shu ustunlikni boshlanishida o’zim ham oddiy tanam borligidan deb farqlanishlarlardan sinab turganligim tayin masala bo’lganligi ma’lum, hamda endi ichimdagi barcha toifa vakillarining o’zlari oliy hakam deb tushuntirayotgan Got ya’ni Zapisdan bilinajakligi sifatida qarayman ha. Endi shu 3 kunlab oralagan 3- va 1-kunlarda Redme Note telefonim uzra sal-pal ishlab turib oradagi 2 kun qolayotgan bukungacha 18-kunning anglashilishida orqadagi 3- ya’ni 17-kunlik telefondagi igralarim bo’yicha o’yinlarim 1- ya’ni 19-kundan qolmoqdaligi yoki mag’lub bo’lishini o’zimdan kiritalajak kinoyali yangilik deya hisobga olaylikki, bu – insonlarimizning, Buxoro viloyati xaloyiqi bo’lib bergan haqiqiy Gvardiyashunoslarimizning dunyogacha aloqalanib chiqishlariga ko’maklashish tarzidagi raqamlardan yasalgan dunyo sifatida telefoanimiz va boshqa o’zlariga aloqadorli sanoqli tizimga xos hodisayu narsalar bo’laborishli sekinlik bilan oldingi kishilaridan mag’lub tarzda bo’laqolaverishlarini boshlanishi sifatida 20-kunga ya’ni aynan 220-kunga kelib turganimizni hisobga olishingiz kerakligi bu shu hamki bo’pti. Eski ya’ni ichimda va insonlarning yondosh qarashlarida bo’lib yurgan o’zi-o’z tanasida bo’lish farqini bilmagan kishilar esa bizning o’rnimizga tanachilar bo’lib qaytishni, aniqrog’i tanalariga bino qo’ymoqchiliklarini bilishni bilsangiz bas. Bizlar inson va shu toifadagi odamzot oxirgi bosqichli yakuniy birligidagi bir zot ravishlarida tanalarimizni bilimlarimiz, aniqrog’i dunyo va tabiat qonun-qoidalarini o’zida mujassamlashtirgan har bir insonga ham bo’laoladigan umumiy qarashlarla hisobga olinajakligi ma’lum bilimlardan iborat raqamli dunyoning ichiga tanalarimizni saldaramini yoki o’zini saqlab qolishga uringan holda tushlar oralab, televideniyaga va ortidan haqiqiy hayotga ham o’zligimizni, jussamizni qanchadir darajalab eski kishichilarga qaraganda yaxshiroq bilib yashashni yoki hayot kechirishni istamoqdaligimiz shu bu. Kishilar esa bilimlarini yo’qotmagan holda tanachilikka keliboq o’zlarini haqiqatan devonavor geniy, daholar deb bir-birlariga nisbatan qiyos, qiyg’oz olib yurishmoqni istayurliklari bu shu. Endi, tushimda voqea ishtirokchilari sifatida Azik eski o’rtog’imiz, akasi Anvar hamda o’lgan onalariga qiyos bir zot qiyofasiga yaqin keladigan bir ayolni ko’rganligim juda ma’qul bo’laurg’onligi ma’lum va mashhur xo’sh.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima