uzbek language siteenglish language site

Nima gap shunisini bilguvchi biz hozir (shyot 12:7)

 

192. (get-date) - ([datetime] '09.02.2021'): Days              : 192

Men o’zim zapis tomonga o’tib qolayapmanki, ular o’zimga qaytib kelib qo’nishaptilar. Natijada birinchidan barcha bilimlarimni ya’ni parallel bor yoki mavjud deb sodir etilishga xos holatlarimni o’zimga qarshi qo’llayaptilar. Mehnatkashligim bobida ishimni qanchalik aniqlikdagi to’g’rilik sirasida amalga oshirmayin, shu doiradagi dasturlar haqida har qayoqdan bog’lanishining maqsadini bilmasdan yiqqan bilimlarimning qanday bo’lmasin aloqasini ro’kach qilib yanada kattaroq vazifani, to’g’ri bo’lishni zimmamga yuklashlari oqibatida, o’zimning baririb bilimlarimning ketidan shu masala yuzasidan ham va umuman to’la ravishda bog’lanib boraolishim mumkinmasligi sababli o’zimni yengib chiqayaptilar. O’zimning bilimlarim ko’p, deylikki ularning birortasi xato deb ham topilmaganligini bilimning o’zi aloqasida bildirsin, ammo vazifa yoki misol yuzasidan qanday qilib kallamning ichi, bilimlarim aylanaviy doiralar, ovalsimonlikka xosdalangan qovunchalar ya’ni elektron kuschali (gus’chali) burilishlarli ovalsimonliklar qilib yengsin yoki misolni, masalani hal etsin, zero o’zim bilimlarimning ya’ni xayolimning shu borasidagi tajribasini hisobga olaolmaganligim inobatga sig’adir. Demak, muammo bo’layotgani shuki, albattaki, izchillik bilan o’qib kelayotgan o’quvchilarim darrov tushunib bilishsa ham ajab emas, barchasi bittalik hamda bittasi hammasilik degan jarayonning o’zi endi o’zimning zimmamga maqsadiga bog’lanishni bildirishga xosdalanib muddaosiga erishuvchanligimga xos vazifaviy saboqlaridan biriga ega bo’lish borasida yuklash kiritayaptimi, ha. Shu bu hozircha. Qandaydir, uchburchak taxlangan uyum yoki g’ala sekinlik bilan tepalaridan po’sirda ya’ni ag’darilib bosilayapti. O’zimdan desak, zapisga o’taverishda yozgan va bajaragan amallarim o’laroq bilimlarimning nazariy tajribali ko’lami oshib borayaptiki, asti qo’yaqoling. Birinchi hozirgi boshlanishida Zapisning haqiqiy umrimda kam bo’lib qolish orqali qayta-qayta, takroran kiritilishi yuzasidan ishlar ya’ni kompyuterdagi ishlashimning vaqt bo’yicha aniq ravishda o’z-o’zidan qayta-qayta borishlari bo’lib o’tdi. Shundan maqsad shuki, Zapisda tartibim va qiladigan ishlarim, bilimlarim o’z iziga tushib borishi oqibatida ko’proq Gotdan ya’ni Zapisdan ya’ni boqiy on orqali xotira qurilmasida saqlanilgan umrimdan xabardor bo’lishim, ichiga kirib sudralishim yoki parallel Zapisli vaqt prokrutkasiga aylanishim kerakligi sanalmoqdaligi bu shu. Zero Word dasturida birinchi amalimla asl va tahrirlangan matnlarning qatorlarini bir xillashtirish ishini bajarishda sal xatoliklar bo’ldiki, natijada matnlarning shu o’ziga yarasha qismlarini qayta boshqa, notepad dasturida ko’rib chiqishimga majburligim sanalishi bu – Word dagi matn muharirchiligiga va Notepad dagi ishlashga xos ikki xil ishlashlar, window lar yoki ramkali dastur oynalari bo’lishiga qaramasdan baribir Zapisdan bir xil jarayonga xos takroriylik sifatida deb baholanishi turganligini bilsangiz yetadi. Endi, bugun uchun 9 ya’ni bosh suyagiga xos Ibrohimning manmanligini, 3 dan 1 ulushda haqiqatdan Zapisga ya’ni birovlarning bosh ichkarisiga o’tishlari bo’lsa, 2 bu – o’zimiz, erkaklikdagi barcha kishiyu, odam va inson zoti bo’lib hozircha o’zimning aynan kallam g’ulasida yurishini bildiradi. Bizlar insonlaru kishilar va odamlarning asl maqsadlari kayfiyatniki, bu – Xudo bilan bizlar uchchovning erkak jinsidagi bo’lishimiz barobarida bog’lanishimiz sifatidagi aql, ong va idrokni yaxshilab o’stirishdan, tuzuklatib borishdan yoki qo’yishdan iboratligini bilingiz doimo.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima