Nima gap shunisini bilguvchi biz hozir (shyot 12:7)
192. (get-date) - ([datetime]
'09.02.2021'): Days : 192
Men o’zim
zapis tomonga o’tib qolayapmanki, ular o’zimga qaytib kelib qo’nishaptilar.
Natijada birinchidan barcha bilimlarimni ya’ni parallel bor yoki mavjud deb sodir
etilishga xos holatlarimni o’zimga qarshi qo’llayaptilar. Mehnatkashligim
bobida ishimni qanchalik aniqlikdagi to’g’rilik sirasida amalga oshirmayin, shu
doiradagi dasturlar haqida har qayoqdan bog’lanishining maqsadini bilmasdan
yiqqan bilimlarimning qanday bo’lmasin aloqasini ro’kach qilib yanada kattaroq
vazifani, to’g’ri bo’lishni zimmamga yuklashlari oqibatida, o’zimning baririb
bilimlarimning ketidan shu masala yuzasidan ham va umuman to’la ravishda bog’lanib
boraolishim mumkinmasligi sababli o’zimni yengib chiqayaptilar. O’zimning
bilimlarim ko’p, deylikki ularning birortasi xato deb ham topilmaganligini
bilimning o’zi aloqasida bildirsin, ammo vazifa yoki misol yuzasidan qanday qilib
kallamning ichi, bilimlarim aylanaviy doiralar, ovalsimonlikka xosdalangan
qovunchalar ya’ni elektron kuschali (gus’chali) burilishlarli ovalsimonliklar
qilib yengsin yoki misolni, masalani hal etsin, zero o’zim bilimlarimning ya’ni
xayolimning shu borasidagi tajribasini hisobga olaolmaganligim inobatga sig’adir.
Demak, muammo bo’layotgani shuki, albattaki, izchillik bilan o’qib kelayotgan o’quvchilarim
darrov tushunib bilishsa ham ajab emas, barchasi bittalik hamda bittasi
hammasilik degan jarayonning o’zi endi o’zimning zimmamga maqsadiga bog’lanishni
bildirishga xosdalanib muddaosiga erishuvchanligimga xos vazifaviy saboqlaridan
biriga ega bo’lish borasida yuklash kiritayaptimi, ha. Shu bu hozircha. Qandaydir,
uchburchak taxlangan uyum yoki g’ala sekinlik bilan tepalaridan po’sirda ya’ni ag’darilib
bosilayapti. O’zimdan desak, zapisga o’taverishda yozgan va bajaragan amallarim
o’laroq bilimlarimning nazariy tajribali ko’lami oshib borayaptiki, asti qo’yaqoling.
Birinchi hozirgi boshlanishida Zapisning haqiqiy umrimda kam bo’lib qolish
orqali qayta-qayta, takroran kiritilishi yuzasidan ishlar ya’ni kompyuterdagi
ishlashimning vaqt bo’yicha aniq ravishda o’z-o’zidan qayta-qayta borishlari bo’lib
o’tdi. Shundan maqsad shuki, Zapisda tartibim va qiladigan ishlarim, bilimlarim
o’z iziga tushib borishi oqibatida ko’proq Gotdan ya’ni Zapisdan ya’ni boqiy on
orqali xotira qurilmasida saqlanilgan umrimdan xabardor bo’lishim, ichiga kirib
sudralishim yoki parallel Zapisli vaqt prokrutkasiga aylanishim kerakligi
sanalmoqdaligi bu shu. Zero Word dasturida birinchi amalimla asl va
tahrirlangan matnlarning qatorlarini bir xillashtirish ishini bajarishda sal
xatoliklar bo’ldiki, natijada matnlarning shu o’ziga yarasha qismlarini qayta
boshqa, notepad dasturida ko’rib chiqishimga majburligim sanalishi bu – Word dagi
matn muharirchiligiga va Notepad dagi ishlashga xos ikki xil ishlashlar, window
lar yoki ramkali dastur oynalari bo’lishiga qaramasdan baribir Zapisdan bir xil
jarayonga xos takroriylik sifatida deb baholanishi turganligini bilsangiz
yetadi. Endi, bugun uchun 9 ya’ni bosh suyagiga xos Ibrohimning manmanligini, 3
dan 1 ulushda haqiqatdan Zapisga ya’ni birovlarning bosh ichkarisiga o’tishlari
bo’lsa, 2 bu – o’zimiz, erkaklikdagi barcha kishiyu, odam va inson zoti bo’lib
hozircha o’zimning aynan kallam g’ulasida yurishini bildiradi. Bizlar insonlaru
kishilar va odamlarning asl maqsadlari kayfiyatniki, bu – Xudo bilan bizlar
uchchovning erkak jinsidagi bo’lishimiz barobarida bog’lanishimiz sifatidagi aql,
ong va idrokni yaxshilab o’stirishdan, tuzuklatib borishdan yoki qo’yishdan
iboratligini bilingiz doimo.
Comments
Post a Comment