Nega endi biz (Mustafoyimning sarlavhlari qatorasida avjiga chiqqanligini bilingiz doimo)
196. Demak,
aniqroq qilib bildirsakki, biror kimsaning va hatto ichimdagilarning
munosabatlashuvlariga bag’shida etilajak joyini aniq bilayatganga o’xshasam
darroviga ularning o’zlari, tanish-tutishlar o’zimni devonaga
chiqarishadilarmi, ha endi shu. Makon va vaqt kontiniumida istalgan bir
shaxsni, kishi yoki inson va odamigacha, shular dunyoning qayerida bo’lmasin,
borlig’ingizga shay qilib yoki paydo qilib yuz-qiyofasini aniqlashtirib
bilishingiz bilanoq qiynashingiz, tegilishingiz yoki aloqada bo’lishingiz ham
mumkinligini bilingiz. Shu o’ylovning ya’ni Xudoning aniq bir shaxsining o’zini,
qaralishini ushlab aniqlash, topib bilish sifatida makon va vaqt kontiniumining
bir-biriga qorishishidan, hammasi biridalik yoki biri hammasidalikdan hosil bo’ladi.
Xudo go’yoki bir kravat, bed ustida yotgan yap-yalang’och Rosa, shahvoniy
yotishni bildirib bir oyog’ining lingini berayotgan juvonmarg qiz bo’ladiki,
shu kravat makon sifatida qaraladimi, ha endi shuki, juvonmarggriftorning o’zi
esa vaqt bo’lib, makon va vaqt tizim elementiga va elementi tizimiga, ya’ni
hammasi biridalikka teng bo’lishiga xos ravishda barcha jarayonlarda
aralashuvni bildirishadilar. Xudodan 3-o’rindagi, 2 ta oldindagi Farishtalar
esalarki, Farishtalarning o’zlari makon va fazo kontiniumi bo’lishib,
narsalarda, kiyim-kechakdan tashqari barcha qurol-aslahalardaki
ifodalanganlarki, shu narsalarga noma’lum shaxsning yoki inson, odam va
kishilarning jilosi inobatga kiritilganligi sifatida qiziq tutilganligini
bilingiz doimo xo’sh. Agar Xudo uchun dunyodan olinadigan istalgan shaxs
topilib shatta yedirilishga sozlab qo’yilishi mumkinligini bildirganligimiz
sizga ma’qul etilajakligi bor bo’lsa hamki, Farishtamda esa narsalar,
eshik-deraza romlar va boshqa qurol-aslahalar bo’lishga yaqin birodarlarning,
oila a’zolarimizning noma’lum bo’lib turishlari evaziga narsalarning
borlashuvini, shu qurol-aslahalar bo’lib berishlarini bilingiz doimo hamki xo’sh
bo’pti. Shu ikki o’t orasida, Xudo va Farishtam oralaridagi Ruh bo’lsa, ularga
shaxslarni ma’lum va noma’lum ravishdagi o’zlarining aloqalarida yuborib yoki
yo’sindirib tarqataverganligini bilingiz doimo hamki xo’sh mayli. Ruh bu –
hayotni bildirajak yolg’iz tabassumiga xos bir shaxsga aloqadorlikni namoyish
etib, istalgan dunyodagi bir shaxslarni, aholini to’liq ravishda bir insonining
hayotiy yuzlanishi, boqishi yoki kayfiyatiga xosdalanib, shu hodislarni,
kayfiyatu baobro’ hamjihatlikdaliklarni bag’ishlashga qodir hisoblanadimi, ha
endi shular. Hamma insonlarning hayotlari, demakki, Ruh sababli hammasi
biridalikdaligidan aziyat chekib o’tirmaslik maqsadida ham mavjud bo’laolmayturaolmasaydi
qani bu shu. Ruh barcha shaxslarni farqlovchi 3 ala o’z qismlariga ko’ra o’rtalaridagi
ko’rish va eslash qobiliyatlari va tushunishga xosdalashuvlar aro borliqdagi
hayotni aytib turuvchi hisobiga kiritilganligini bilingiz xo’sh va mayli endi
bu shu. Ko’z bilan ko’rish va boshqa ikkovi aylana hosil qilib yaxshi kayfiyat
bo’lmasada, yashovchanlik va hayot kechirish va qabulotlarga xosdalangan umumiy
bir mezonni, muvozanatni yoki tiriklik ramzini (hayotiylik hazm qilishiga
xosdalashuvni) bag’shida etishi hech gap ham emasligi bu shu. Qolgani
puchchakki ha xo’sh endi shular hozircha hamki bo’ldi.
Comments
Post a Comment