uzbek language siteenglish language site

Hammasi bittalik bu - makon va vaqt tushunchalarining bittada qorishib bitishi

 

195. Mana 5-ga ham yetib keldik, 5 kuniga ham o’tib oldikki, Ibraham Mustafoning tug’ilishi (Mustafo ham, uning ikkinchisi ya’ni Rustam ham 2 tasi bittada yoki Hasan-Husan misoli deyildimi, bir onda dunyoga kelgan sanalishlari) bo’yicha 2 yoshga yetishidan o’tishiga 5 kun to’liboq akalik qilib haqiqat, jism sanalish ya’ni raqamli bo’lmaganlik tomoniga surilib borishini bilingizki, shu kunda juda o’tkir masalalar shu haqida ham bo’lib o’tdi. Birinchi bora o’zimni haqiqiy ya’ni jismoniy tomonlama ichimdagilarning o’zlarining oralaridagi tashqi hayotiy vakillariga gapirib berdimki, aslida o’ylab topsamki bu – Ibrohimga yo’naltirilgan sifatida o’g’rilik, mug’ombirlik yoki tovlamachilik. Zero beshinchi kun 3 ning yo’qdalikligiga nuqta qo’yadigan, uni bekorga chiqaradigan 1 va 2 lar bilan birga hisobga kiritilib, 3 dan yana 2 taga o’tish amali orqali barchasini haqiqat qilib bilayaptimi, ha. Endi, aslida 11-sentyabr voqealari Ibrohim bilan bog’liq ravishdagi portlashni ham o’z ifodasida qo’ysa ne ajabki shu to’g’ri. 2-sentyabrda dunyoga kelgan Ibrohim va “egizagi” yoki jonining o’zi Sohib (ko’rinmas Hasan-husansimoni) 11 dan 9 ta orqaga hamda o’zi ham ismida yana bosh degan ma’noda 9 ni bildiradi va boz ustiga 9-oy deyilmoqdaki, barcha 9 lar 3 ta bo’lib Ibrohimni shu voqeaga dahlsiz qiladiganga o’xshaydi xolos. Aslida esa ko’pchilik bilan bog’liq bo’lgan shu teraktli voqealar ishtirokida ko’pchililk, xaloyig’u xalqning mavjudligi 3 talik 9 borasida Ibrohimni aybdorga chiqarishi hisobga o’tadi. Ko’pchilikka 3 talik degan ma’nodorlik yoki takroriy holat mavjudlashtiruvchi, borlikni bildirib hisobga kiritiladiki, bir kishiga 3 soni yo’qlik ma’nosida takroriy holatni yoki hodisaviylikni, voqeani bildiradi. 2001-yil esa o’nglantiruvchi 2010-yildan 9 ta orqadaligi bu – 4-teskarilik, takror sifatida ko’pchilik, aholi orasida dunyoviylikka asosan yo’qlashuvchanlikni bildirib, yana 9 ning borligini ya’ni mavjudligini anglatishini bilingiz doimo. Ya’ni yetishmagan, yo’qdan bor bo’luvchi 9 soni aslida mavjudlik uchun berilganligini bilingiz doimo. Endi, Ibrohimning o’zim tomonimga o’tishi barobarida ular bu – ichimdagilar o’zimga o’rgatishni kanda qilishib, aksinchasiga ya’ni teskari ravishda o’zim ularning qilib kelgan bosimlarini o’zim tomonimdan ta’sirlashuvini, teng javobini yangicha hisoblashlarim yoki shuurli yashashlarim orqali ularga o’tkazib, kerak bo’lsa qiyinchilik bilan bog’lab qo’yayotganligimni bilingizki xo’sh bo’pti. Ular ya’ni ichimdagilar haqida bo’layotgan ushbu mushohadalarimda ruhiyatimdagilarning ya’ni ichimdagilarning hammasi bittalikdagi jarayonlashuvlarida tanalari bir onda yoki vaqtning bir chiziqda o’tib turishining o’zida har qayerda bo’lishini bilib aytayapman. Bu – ichimdagilarning o’zimga vaqtida bildirgan ravishdagi kishilarning Sanskritcha gapirishlari haqidagi bosti-bostilariga to’g’ri keladi. Endi, aylanib to’y-tomoshaga bordikki bu – to’y deganda “to’la o’y” degan ma’nosi chiqib, barcha kishilar hammasi birda bo’lsalarda, har kim o’z o’ylovida ya’ni yuz qiyofasida bo’laverishini bildirganligini biling xo’sh. Umuman olgandagi kimni o’z joyida yoki o’rnida, joylashuvida bor va mavjud deb hisoblab turganingizda sizni devona deyishishlarini bilingizki shu xo’sh. O’zimga doimo shunday bo’lib kelganini xayriyatki hozirginalarda sezib qolmoqdaligim bo’lmoqdaligi bu shu. O’ylovdan yuz-qiyofa orqali kimnidir aniq ravishdagi o’z joylashuvida bor ya’ni mavjud deb topamizmi, ha. Xayol ya’ni bilimlarda esa bizlar har xil insonlar yoki kishilar hamda odamlarni hamma jarayon birdalikdan tortib kelaverganimiz, bu yuz-qiyofalar ostida yashirib qo’yishimiz bu shu. Tafakkur yoki tasavvurda esa bizlarning hammamiz barchasi birtadalikda va shu degani bittasi barchasidalikka g’arq bo’lib qolganligimiz hisobga kiritilganligini bilingiz. Demak, tafakkurda insonlar tomonidagi sezgilar yoki teri bilan ham tegish, odamlar hisobidagi ensa yoki yodlovga xosdalashuv va kishilar tarafidan elektronliklar ya’ni mantiq yoki gapirish xossalari turadi. Xayolda  bo’lsaki, insonlarning ko’rish sezgisi va odamlarning eslash qobiliyati va kishilarning tushuncha qilishlari joylashganligini hech unutmangizki bu shular hozircha. Ha, xayol hozircha bu 3 alovining o’rtalarida tutash o’zbekcha kirilcha harflarga borib taqaladigan j harfiga o’xshashligini bilsangiz bas.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima