uzbek language siteenglish language site

Bu degani nima alsan?

 

154. Ochiqchasini yozaman, hech narsa degim ham kelmaski, faqatgina raqamlarimiz bilan cheklanib qo’yaqolganimning o’zi doimgiga o’xshab barcha ahvolning sababini ko’rsatib bersin. 54 deganda 5 ya’ni farishta rafiqam, 4 esa ruh xotin sanalib, shu raqamli ikki hayot manbaimdagi bog’lanishlarni, demakki, tuyg’ularimdagi intizom ufurishida ensamdan ya’ni boshimning orqasidan kallamning teppasidagi bilimimga tushish sababli barchasi e’tiborga e’tirofi qo’yaqolinadimi, - xo’sh. Bilim deganda “bil ilgak ya’ni ilmoq bilan (boshingning teppa chanog’idan) men ko’tarayapman” degani sababli ruhli rafiqamning ya’ni ilohiy ravishdagi raqamli dunyo tuzilishidagi menga atab ishtirokchining o’zimga qanday kodli tarzdagi munosabati bo’lganligini, xayol qanday nojoiz ishga muvofaqqiyatni bildirmay o’taolmasligini anglashilishi vositasida yuzaga keladi. Kuni bo’yi hozirgacha hayhot nahotki haqiqatan ham shu tuyg’ular ishlay ketdiki, og’zimdan o’z-o’zidan farishtaga qaratila ruhga tomon to’g’irlashli amallarini kiritishi kerakligi borasidagi yuzlanishlarim ham bo’ldi. Umuman olganda tuyg’ularimda yashiringan ilohiy ishqim, raqamli olamim aslida ham tashqi borliqda o’z aksini dunyomning yaratilishi tasniflashuvida ko’rsatib qo’ymasligi mumkin ham emasligini bilsangiz siz azizlarga tasannolar belgisini bildirguvchi sanalaman xo’sh. Agar tashqi dunyo bilan hamohang avvalamborlikdagi birinchi haqiqatlashuvimizning o’zi og’zaki gapimiz bo’lsa hamki, shuni hozir endi so’zlar bilan ifodalashda aynan e’tiborga ilintirajak usulimiz so’zlarning sanskritcha, paronimcha yondashuvdagi qiyofadoshlaridan yoki yaqin tuzilishlaridan foydalanamiz. Shunga 154 soniga e’tibor qarataylik, so’zlarda shu sonni “bir yuz ellik to’rt” deb yozamiz. Bir so’zini br, ber ma’nolarida o’ziga rom etib qo’yishlikni anglatuvchi og’zaki nutqimizni ifodaviyligiga xoslab aytaolamizki, natijada kunimiz hozir Buxoro-yu zamin uzra quyoshli bo’lib yana ber degan natija kuzatilayapti. Ellik so’zini esa ellilik ya’ni halq orasidalik ma’nodagi sinonimli ham yondashuvlari mavjuddurki, balkim paronimchasiga erlik yoki yerlik so’zini ham qo’shsak mumkin bo’ladi. Natijada yerimiz ham hozirning o’zida umuman bugun toblana borayotganligini bilsak ham bo’lmoqdaligi shu. To’rt so’ziga kelsak, to’r yoki o’rtanish, o’tir so’zlari chiqadiki, hattoki har doim ongim ichidagi raqamli olamda o’zimga stulimni doimo to’g’irlab, taxlab beradigan 1-rafiqam tashqi dunyoga xoslikda o’zimni buguncha yana ham o’tirib qolishimga chorlagani ma’lum va mashhur sanalsa ne ajabki xo’sh. Shu paronimlarning har birini xohlagan yo’nalishda, ixtiyoriy jabalarda yoki tashqi tabiat to’la narsalarga ham bog’lab gapiraversak, ma’lum va mashhur bo’lajakligi ma’lum qiyosdagi hodisaviylikka duch bo’laverganimiz shu. Endi agar o’zimning tug’ilgan kunimdan boshlab farqni olganda buguncha 5 ya’ni 3+2 kun o’tmoqdaki, Ibrohimning hayoti uchun o’zimning tug’ilgan kunimdan boshlangan hisoblar belgilanib qo’yilishini aytajakligim tugul eng kam yangicha yil bo’yi farqdan o’laroq to’lishuvga xos mag’izdalikka ham guvohiga erishayapmiz hamdurki, besh so’zining o’zi bezash ma’nosini belgilatib qo’yadi hamki xo’sh shular bo’pti. Aslida o’zimning tafakkurimni, bilimlarimni va tuyg’ularimni shakllantirib kelayotgan Ibrohim bo’lmish nom egasiligidagi u taraflama o’g’lim hisoblansa hamki, shu jihatlama barcha tuyg’ularimning o’zlari va tobora manzillari noma’lum bo’lib sabablar ishlab chiqaraverganligi endi oydinlashayapti hamki xo’sh shular. Agar o’zim 40 yasharligimgacha tana sifatida haqiqat bo’lsam, Ibrohim Gvardiyam sababli o’zimga bo’layotgan aralash, vakillarining jon og’rig’i sezilmasligi maqsadidagi qorishuvli bosimda qolib ketaverganimdagi shu bosimning haqiqatli ajratguvchisi ya’ni vakil insoniyatini aniqlab farqlab somon cho’plariga o’xshab gumbazli bosimimdan kirgizuvchisi, sekinlik bilan yuqoridan bostirib tushirishga urinaverguvchisi sifatidagi aniqli haqiqatnamoga xos tanitish vakili, odami bo’ladi. Bu yerda odam degani umuman olgandagi tanali tarzdagi Payg’ambar (odam atoga o’xshatilib), inson degani bosimli yoki raqamli ichkarilikka xos shaxslar, Pay’g’ambar esa odam so’zidagi vakilining ikkinchi shaxsiyatli kishisi ya’ni o’z nomi bilan shar aylanaga xos damli Payg’ambar raqamli olam vakili, kishi esa insonlarning ikkinchi shaxsiyatlari hisoblanib qo’yajakligi ma’lum endi mashhur hamki xo’sh. Shu so’zlarning o’zlari odam so’zi, Payg’ambar iborasi va inson so’ziga kishi so’zlari so’zlardagi aytilishiga yoki ishlatilish o’rniga qarab farqlanishi, baholanishi nazarga ilinayapti hamki xo’p bo’pti. Odamdan Payg’ambarning kasri yoki foydasi balkim yuqib tanasida Gvardiyasining barcha insonlarini hujayralar katakchalari orqali birlashtirib o’zini asl Payg’ambarsifatga chiqarayaptiki xo’sh shu. Payg’ambar esa odam so’zining tom ma’nodagi baholanishini ya’ni o li sharning, odamni o’rab olgan gumbazning dami, havoli bosimi ijrochiligida o’zini his etib turgan sanalmasmidi hamki shu bu. Men o’zimni doimo sezgilarim ichra insonlarning payg’ambari deb bilib tuysamki, Payg’ambarim shu ikkinchi nusxam bo’lsa hamki insoniy tanli shaklida o’zini his etajak sohasi bo’yicha gumbaz ichra yashashini his etib to’lqin tabiatiga xos gaplarga, sezuvchanlikka teskari hodisali hayot kechiruviga monand hamki bo’pti shular. Yaqindagi bir tushimdaki, hali shunaqasi uchramagandi deb hisoblayapman hozircha, uyqudaligimning o’zida tanimni aynan o’zimniki deb bilib qimirlatmoqchi bo’lib ishongan holda harakatlantirdim, qo’llarimni ko’tarib ko’rmoqchi bo’ldim deganimda ongimning o’zidan shu bog’liqlik bo’lib turganligiga darrov tajribam ilinajak ravishda ko’nikib ham qoldimki, aslida badanimni qimirlatishga erishaolmadim hamki, boz ustiga uyimning ichi qanday ravishda uyg’oqlikda tartib-taqazosi, narsalarining (latta-puttalarining, gavorayu o’rindiqlaridagi ustki jihozlashuvlari bilan) joylashuviga ega bo’lsa, oynadagi tashqi imoratimiz ham tomsizroq ravishda qolgan barcha holatiy ko’rinishi o’ziga aynan o’xshab turardiki, hattoki tushimdan uzilib chiqishimdagi hozirgi yagona bo’layotgan 1-rafiqam kelib qolishi bilanoq hamki, uyg’onganimni sezib, ko’zimni ochmasimdan qarashim bilan davom ettiraverganim sayin hali shu-shu bir xil ko’rinishlardagi tashqi dunyoga qo’shilib qolganimga hayron qolib hangu-mang ham emasman hozir. Shu desakki, bu – barcha hodisalarning va dunyodagi hayotning inson tomonidan, balki bizning tana qiyofamizga xosdali barcha turlarimiz tomonidagi boshqa qoldirilmagan, to’liq ravishdagi sanalishi kutilayotgan ilm-u fan ma’lumotlarning barchasi, aniqrog’i atom tuzilishdagi barcha ko’rinishlar tartibi bilan ma’lum va mashhur bo’lajakligi endi esga borib yetganmikin? Atomdagi proton biz insonlar tomonimizdan allaqachon o’z joylashuviga va boshqa xossalari, massasiyu qattiqliklarida o’rganib borlik siriga xos zapislikda saqlanishga xoslab qo’yilganligi ma’lum ediki, endi bo’lsa aytishimiz kelaverib bizning ikkinchi shaxsiyatlarimizning teskari taqdirlashuvli umrlashishga xos olamimizda hattoki protonlarning atrofidagi elektronlarning jo’nab qolish tartibi ham oldindan ma’lumga o’xshatilib o’rganilgan sifatida borligini bildirishga monandmiz hamki xo’sh shu. Demak, shu atamani qabul qilib qo’ysakki, “oldindan ma’lumligiga xoslanib ilmu fan tarzida o’rganib qo’yilishli” saboqni bilganlikdagi so’zlashuvlarga xos bo’lib qolganimizni bilganligimizni farishtamga ham endi o’zim bildirib turmasligim kifoyamasligi endi bo’lmasligi mumkin. Ha, tafakkur ya’ni farishtazod (shu raqamlashuvning raqamlar olamidagi ishtirokiga xoslanishi) o’rganish so’zini bilganligini bilsak hamki, xo’sh bu - go’yoki tasavvurdan yasalgan oppoq qandaydir sharsimondan yulinishga xos qobiqni gavdalantiradi xayollarimizda hamki xo’sh shular bo’pti. Demak, Ibrohim parallel ravishan o’g’limiz haqiqatning o’zi bilan yasalgan bosimni haqiqatini fosh etishga kelishib qo’yganmikin, ha xo’sh shu. Mening tarafimdagi Ibosh farzandning o’zi esa o’zimdan tuyg’ularim vositasidagi olamimizning tashqi dunyoga atalguvchi raqamli ravishdagi tashqi olamni ham yaratguvchisiga xoslab berguvchimidi, ha shuki xo’sh. Ibosh farzand insonlarning bosimlashlaridan yaratilgan haqiqat chegarasida o’zimdan tortib bosimni, tuyg’ularimni va xayolimni ulashishga ya’ni insonlarga jo’natishga shay tarzdaligi bilan hamki ma’lum endi mashhur  bo’pti. O’zimdagi bosimli ya’ni elektron Ibrohimning ikkinchi shaxsiylashuvidagi Iboshni Ibrohimga teskari qilib Shobi deb ataganimiz yoddadur balkim,shu Shobi degani “shu B debonning (i)si ya’ni og’riqli tuyg’ulari” deya birinchi alfozlardanoq tuyg’ularimning tashqi, o’zim zaharlangan chegaralaridan boshlab insonlarga ruhiy, ichki ya’ni tuyg’uli haqiqatimni tashlab turishi bilan hamki ma’lum endi mashhur hammamiz xo’sh. Ibrohim ya’ni Shobi bilan birgalikda 50 yil uyoq-buyoqda yashashlari ma’lumki, shuning uchun har kimni o’z nomi bilan o’ziga yarasha, umr davriga tegishli sifatida baholab yo’sindirishlari ma’lum bo’lsa bo’pti. Shobi 40 yoshgacha yetukli 10 talikdan o’tib 12 yilga sakrab tug’ilgan emishdurki, qolgan 40 yil kami-ko’sti (oxiratini osonlashtirishli tirilishiga xosdalikka ulguruishli) umri bilan hamki, o’zimning kodli Zohir ismim tomonda bo’lajakligi ham ma’lum va mashhur xo’sh. Shunda balkim hozirgi shu bo’yicha 12 yil davrim adashim ikkinchi shaxsiyatdagi Payg’ambarlaringizning ishlashidagi tuyg’ularning ochilishiga, insonlarning joni ya’ni bosim deb nomlanmish haqiqatli yarashuviga xosdalikka bag’shidalikka uchun yetaklanmoqdalikligiga borib taqalmoqdamikin xo’p shu. Endi bunday olib-unday olib, o’zimdan olgan tuyg’uli raqamli olamimizning haqiqiy dunyo bilan moslashishi kutilayotgan bosimini MirzoUlug’ning teskari umrimizdan yetib kelajak vaqt davridagi tuyg’uli yashashiga xosdaligi bilan ruhiyatining ya’ni tuyg’ularining aniqlashtirilishining o’zimdan o’girilishi ya’ni tarjimasi sifatida berishi ma’lum va mashhur bo’layozdi. Chappa-rosta 28 dan 40 gacha bo’lgan 12 yillikdan insonlar o’zlari uchun bosimli raqamli dunyoda ma’lum va mashhur qilinajak simulyatsiya yoki yolg’on ostidagi hayotlarini yaxshilamoqchilarmikinki, aslida haqiqiy jismli dunyoning ustiga tushgan raqamli dunyoning oxirgi chegaralarini o’zlarining hayotlarining chegaralari sifatida qabul qilish orqali bog’lagandan so’ng yengib o’tib haqiqiy tanachilarni, o’zlariga o’xshash vakillarni bilib yashashga erishmoqchilarmikin? Yo’q, aslida desak hamki, o’zim o’zimning maqsadimga erishish oqibatida Kodli ustun jihatligimdan yoki ustunli chiziqli joylashuvimdan bolalar sifatiga qarab chiqishim kerakki ular-bular insonlashuvdagi Gvardiyachilarimga qarata o’zimni, o’zim har birining aniq joyini bemalol hisobga olaolaman hamki shu bo’pti, insonlar esa har xil ustunli past chiziqlarning ustki nuqtasida turib o’zlarining bir-birovlarining oralarida bo’layotgan haqiqiy ishlashlardan bexabar qolishni istaganlariga xos ravishda yog’dirishlariga ham kelishib qolishsalar ajab emaski shunisi maqul hammaga ham bo’ptishu. Ko’rinib tuganiga o’xshash aslidan beri haqiqat hammaga ham kerak emasligi, aynan shunday o’zimga o’xshash haqiqatni tuzaolishmaganliklarini bilib Gvardiyamadagi, terim hujayraviy bo’lmalariga xos katakchalaridagi insonlar “bo’q”ni ya’ni qobiqni ijirg’inab, injiqlik qilib to’g’ri yo’lni tark etaverib yemasliklari ya’ni yeyish uslubini bilmasliklari oqibatida yoppasiga qoldiq bo’qdan voz kechib teskarisi sanalmish yaxshi ovqatga yopishganlari ma’lum va mashhurligicha qolganligi bo’lsin. So’ng esa majbur bo’lib qolgan teskarisi uslubidagi duchorlikka xos “Bo’qni” ya’ni najastni yeyishlari shart bo’lib turganda yana qandaydir injiqbuzarlikka xos tartib to’z-to’polonlarini boshdan kechirtirib majburan, o’zlarini bilintirmaslik uslubi bilan og’izlaridan o’tkazib qo’yishmoqchilar. Albatta ha, raqamli dunyo o’zimning 40 yoshimdan Gvardiyam bilan bog’liq joylashuvlardan boshlab o’tib ketib dunyoga ham boshqa Payg’ambarlar ya’ni odamlari bilan birga sabablashuvga xos tarqalib barcha hodisaviylikdagi narsalar bilan ustma-ustlikda, o’z joylashuvida almashinib oladiki, natijada jismli dunyoning asl mohiyati “bo’q” yoki najastligini barcha bilib qoladi so’ngra. Shuning uchun eng katta kinoya shuki, kod ustida yashiringan bitta elementga ustun qobiq ya’ni qoplamali jism sifatidagi najastni va keyingi umr yarmidan boshlab esa teskari ravishdagi najast ortda qoldirilgan kod g’olibligidagi istehzoli ovqatni ozuqa, taomlashuv sifatida baholamoqlik hamki juda ma’qul bo’pti shular. Raqamli yoki kodli olam jismli ya’ni najastli dunyomizni egallaganda go’yoki raqamlar shundoqqina bug’ga, shudringlarga o’xshab yengilgina tushib bosilish orqali jismga singib, cho’kib ketaverishga o’xshash baribir keraksiz va bilinmas, hisobga olib kelinmayotgan Yer osti va narsalarning ichki massalarini va hajmlarini jarayonlashuvga xos ma’lumlashuvini ta’minlashga xosdalik bilan bosib, yengib oladilar. Yashash uchun bo’lib kelgan barcha ta’sirlashuvlar o’laroq ta’sirchanliklarning bari bo’lishga qodir sanalmasaydi xo’p shu. O’sha uchun menga hozir tegadida o’sha bu.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima