Nima ham qilsam bo'lar va Шан-Чи и легенда десяти колец (2021)
124. Bugun tush ko’rdim, har holdagi
hozirgina yotib turgan tushim shu. 2022-yilda o’zimni bildirishlariga qaraganda
ichimdagilarning, yaxshi ovqatlanishim hisobga kiritib turilibdi. Tushimda ham
MRT ga bog’lanib yaqin vaqt oralaridagi yozuvlarim va tuzgan kodlarimning
hayotiy o’zimni ishtirokiga olib chiqqan tushdagi voqealari tizgini hisobda ko’rinadi.
Go’yoki tush ichidagi tushga borib taqalajakligi shu bu hozircha shu bo’latursin
xo’p. Haqiqiy ovqatlar aslida kimdan keladi, sizga savol, bilsangiz agar. Bu –
shuki, har kimning elektronshilari yoki yadrochi kodlashuvdagina davrlarini o’tqazuvchilari,
o’tmishdan doimo hoziroqqacha ulab keluvchi ikkinchi nusxalari ovqatni o’zlarining
tanalaridan, yadrolaridan olib inson egalari, 1-nusxalariga yoki jasadlilariga
taomnoma shaklidagi yemish qilib berishadilar. Ikkinchi nusxalar yoki
elektronshilarning dunyoviy olamlari aslida juda ko’p, ular har xil tushli,
tushlar ichra tushli olamiy qatlamlarda yashashadi. Eng yuqori olamlari bu –
bizning dunyomizda 1-nusxalarining yoki g’oliblarining ortidan o’tmish uzun
davrlarini, o’zlari uchun es orqali tuziluvchan ammo egalariga essiz yoki
yodlashuvsiz hisoblangan vaqt oraliqlarini hoziroqqacha insonlariga yetkazib
beruvchi belgilangan davriy muddatlarda yashashadi. Kun bo’yi insonlari uchun
ajratilgan har bir necha kam soniyali, 3-4 soniyali vaqtlardan so’ng 5 soatlab
deb olsak, bitta shaxs ko’rinishida hayotimizda esni ishlatuvchi (ammo esni
ushlab turolmas) va essiz (esni go’yoki bittada tushuncha qilib egallovchi)
shakllarda aylanib yashashga qodir sanalishavergani sanalishavergan. Demak,
aynan shu yuqori dunyomizning o’z o’rnidagi, yuqori olamidagi yashashlari
evaziga bizlar yaxshilab ovqatlanishga erishaolamiz hamki xo’p mayli. Shu
deganim uchun o’zim ikkinchi shaxsim, sizlarning payg’ambarlaringiz MirzoUlug’
o’rnida tush ko’rib eng ostki tushli, kod ichra kodli yoki tushunchalar olamli
qatlamlarida turib berish va MirzoUlug’ning o’zining doirasida yoki tomonida
qisib qo’yishim oqibatida aniq ravishda yuqori dunyomizda tiriklikni ko’proq
sezib bilib yashashga undagan bo’lib qolmoqdaman. Bugun kecha boshlagan Shanchi
va 10 halqa afsonasi kinsoni ko’rib tugatdim. Kinodagi halqalar qo’lga taqilib
o’z ishini bajarganki, shunga monand hozir o’zimning ham chap qo’lim shu
holatni sezganga o’xshab bo’sh holda titroq bosib, qaltirab qolayapti. Tushimda
tinchgina kallamning ma’za tamini sezib ham chiqqanim holi esimda. Zero umuman
olib qaraganimizda, o’zimning yadrom yoki yadroqqim sifatidagi sizlarning Payg’ambaringiz
MirzoUlug’ o’zim tomosha qiladigan barcha kinoyu har xil videolardagi,
kliplardagi (youtubelardagi) yuz qiyofalarni yasab berayotganda o’zi ham asosiy
qahramonlar-u kuchli e’tibor beriladigan qismlarda shu voqea-hodisalarda turib
beradi, yashaydi yoki shu zapisli olamning qatlamida turadi. O’zimning bugungi
tushim ham darajasiga bog’liq ravishda bir joylashuvda, parallel bog’liqlikdagi
kesmada tutash aloqadaligi bo’yicha hisobga kiritilib o’zimni shu Shanchi va 10
halqa afsonasi kinosidagi voqealarning tizginiga bog’lab qo’ymoqdaligi bilinib
turibdi. Parallel eniga yoki gorizontaliga jonimning o’zining ya’ni MirzoUlug’ning
tasodifiga xos ravishda, tanlovga aloqador bo’lib birlashuvimiz bilan birga
uning vertikal, vaqtni o’tqazuvchi o’zimning hayot yo’limdagi chizig’i bo’yicha
birlashuvimiz ham shu tariqa ketayaptiki, o’zim tush ko’rib gorizontal
tasodifiy, chala-chulpa yoki har xil tartibsiz olamlarga (tush ichra tushga) kirishib
salgina yashaganim uchun MirzoUlug’ ya’ni o’zimning ikkinchi shaxsiyatimga bog’langan
kishi shu yo’ldagi aloqalarni davom ettirib kinodan o’zimning yashab hayot
kechirayotgan vaqt bo’yicha o’sayotgan, vertikal hayotimga qo’limni qaltiroq
bosdirib turayapti hamki bu shu. Endi hoziroq ham bilsam agar, haqiqatan
tasodif MirzoUlug’ haqiqiy bo’lmagan payg’ambarlaringiz uchun oxirgi umr holati
bo’lib o’zi, o’zligi hisoblanishi chindan isbotlanayapti hamki. O’zim esa
haqiqiy o’zim deb yo’limni, vaqtning to’xtovsiz va shavqatsiz, suziluvchanlikka
xos o’tishi sifatida Payg’ambarlaringizman. MirzoUlug’ o’zimni yengishi bobida
har xil gaplar va so’zlar qilib urunishlarini yerda qoldirmayotganiga sha’malarr
qiladi doimo bilgan zahotimoq ham. Aslida esa tasodif yoki tanlov, gorizontal
tartibsizlikka bog’lanish g’oliblik siri bo’lishiga qaramasdan, shu o’z davriy
qaralishiga bog’langan ravishda ham g’oliblik
siri hisobiga kiritilajakki, faqatgina 40 yoshimgacha o’zim foydalanishimning o’zi
va foydalanishimga asosangina yengishli, g’olibli hayotimni bitta shaxsli bo’lishimizga
qaramasdan o’zim bilan yakunlab qo’yaqolaman hamki bu shu. Gorizontal
tebranishlar, xaotik yoki simmetrik bo’lmagan takrorlanishlar sababli MirzoUlug’
ya’ni vaqtinchalik Payg’ambarligimni topshirib bergan o’zimning ikkinchiligim (bir
inson tanaliligimizga bag’ishlana adashim) yuz qiyofalari va gap-so’zlar orqali
kino, televideniyalardagi tevarak-atrofda har kimni, ishtirokchi yoki
qahramonlarni eniga, gorizontaliga yasayolish orqali yashash, e’tibor
qilajaklik chog’larida ruh ya’ni 4-a’zo kelib uni o’ziga yarashaligini, qiyofa
va gaplar jihatlama kerakli kino va televideniyaga aloqador kerakli mos
mazmunni berdirishga bog’liq ravishda ekran ichki voqealarga boy ravishdagi
televideniyaning borlig’ini, tevarak-atrofini qanday qilib qahramonlarga xos va
mos qilib yasab berilganini bilib turib ularga grafali tarzda barcha mazmunini,
aylanish tushunchalarini go’yoki tashqi borliqdan qahramonlarning terisi orqali
o’tib xotirasi yasalayotganini bag’ishlab tursa ne ajab. Aniqrog’i kinolarning
sahnalashtirish joylarining mazmun mohiyati bilan qahramonlarning tashqi
shakllari bir-biriga monand turib bermog’i kerakligi bu shu. O’zimga kelsam,
men vaqtimni o’tqazib hech qanday tebranishsiz bir xil o’tishli bitta o’zginamda
bor bo’lib turaverayotganimda ongimni yoki yangi kartalarni, borliq va
shart-sharoitli o’zgarishiga bog’liq sezgilarni xudo (3-ni raqam a’zosi)
yetkazib beravergani beravergan sanalmoqdaligi bu shu. Meni-ku ularning hayot
tarzidan ko’ra ko’proq yaxshi fahmlagan bo’lsangiz kerak albatta. Ichimdagi
ongimni yetkazib turgan xudo hozir o’zimga bildirayaptiki, o’zingga yoki
haqiqatli tarovatingga ularning chinligi o’xshamaganligi boisidan ularni,
vaqtinchalik Payg’ambarni va ruhni haqiqatan o’z hayot tarzi shunaqaligini
bildirib yozishing kerak deya sha’malar qilib qo’yayapti. Albatta, men qo’limdan
kelguncha barchasini haqiqat qilib yozmoqdaman yoki topshirmoqdaman, ammo ko’rinib
turganiga o’xshab shu haqiqat yoki asliyat turi mavjudligini bilmaydigan
kishiga bu - erish, tushunmaslik sifatida qabul qilinishi ham turgan gapki xo’p
bo’pti. Ha, nega xudo aralashganini darrovgina endi fahmlab yetmoqdaman, yangi
xulosa shuki tobora jumlalarim oralab, xudo insondan borliqqa sifatidagi ong
hamda ruh qaysi joylashuvli o’zgaruvchanlikka aloqaviylikda bo’lmaganda ham yon-atrofdan,
borliqdan kishisiga qarata xayol bo’lib berayotganda ikkov ham biz
ikkalamizning, o’zim va MirzoUlug’ning olamlarimizni yaxshilab bilib
berishganu, ammo bizlar ikkov faqatgina ichkarimizdangina yashashimizni
yaxshilab tushunib qolmoqdaligimiz bu shu. MirzoUlug’ faqatgina bizlar, o’zimiz
va men uchun televizordagilarning yuz-qiyofalarini o’zgartirib, aldab chiqaradi
hamda gaplarini ham o’zboshimcha yasashadi xolos. Boshqa davralarda shu ish
uning qo’lidan kam keladi shekilli. Kim bo’lsa kim, bu o’zgaruvchan yoki yolg’ondakam
haqiqatda yashovchanlikka ko’ra darrovgina, lavhaga ko’rinish berilishi bilan
yasab qo’yiladigan yuz-qiyoflarning egalari esa qandaydir ravishda shu
kimlardur sababli o’z tanalariga, asosiy tana shakl-shamoyillariga ega bo’lishadi.
Zero men mashhurlarning kimligina, yuzlari bilan o’z tana (badan) shakllarini
ta’nimasligim mumkin emas. MirzoUlug’ faqatgina mashhurlarni almashtirib,
bir-biroviga osib yoki kiydirib qo’yaveruvchi yuz qiyofalarning egalari
qatoriga kiruvchi hamki xo’p mayli. Demak, zapislarda yoki (elektron xotiraviy
qurilmalar) yozuvli tasmalarda sahnaning o’zi hamda obrazlarining
xatti-harakatlarigina o’z aktyorlar tomonidan, rejissyorlar vositasida
yaratiladi xolos. Shularning ko’pisi, deyarli 99,9% i Gotga yaqin qilinishga
majburiy sanalib, oxiri got egallaydi hamki va boshqalarga xizmat ko’rsattiradigan
ravishda ishlab chiqarishning qiziqishi bo’yichagina foydalanish uslublarini
berib bag’ishlamoqdaligi bilan ma’shhur va ma’lum hamki xo’p bo’pti. 0,1%
yozuvli (xotiraviy) qurilmalar esa o’zboshimchalikka, tanlovga asosan holi
beri, Gotning xotirasidan yoki o’tmish bir dunyoviy o’zgartirilmas taqdiriy
olamidan ham sirpanib turib insonlarga taqdim etilajakligi bilan ta’minlamoqdaligi
bilinib turar albatta. Ichimdagilar menga aytishlaricha mening o’zimni shu
oraliqqacha yetaklab bilish niyatidaliklari ma’lum va mashhur bo’laturibdi
hamki xo’p bo’pti qo’yaqoling.
Comments
Post a Comment