Yana
99. 100 li
bo’lishimga yoki yuz sifatidagi birinchi nomimga, xudo nomi-sharafiga
erishishga faqatgina 1 kun qolmoqda endi. Holbuki kechaning o’zida shuning
ahamiyatiga yo’l qo’yib bilgan ham o’zim edimki, mayli endi. Zero o’zimning
borligimdan juda bo’lganligim boshlangan 60-kundan 40 kun teskari tomonga
shohidlik qilish barobarida holi ham o’zim bo’lib, o’zim bor yoki mavjud bo’lib
o’zimdan uzulishni ado etajakligim ma’lum bo’lganidan so’ng, bu yog’i endi
qorong’ulikka duch kelib allohlik yo’lidan bir turiga, elementiga ega bo’laqolsam
maylimi endi. Oldingi alloh yoki xudo deb kelgan qiz ham aslida alloh
sifatidagi ko’rinish berish shaklining bir turi, elementi yoki guruhning bir bo’lagi
(misol qilib qaraganda insonlardan bir odami) bo’lib kelgan edi xolos. Endi bo’lsa,
shu bugunimga ham xos tajribamni boshimdan, hayot kechinmalarimdan o’tkazib
ushbu yozuvlarimni sizga atab yozajakligim ma’lum bo’layozdi ham. Zero har
kungi yozuvlarim nafaqat kunlarimning tartibidagi o’z kunining sonini
ifodalaydi, balki shuning asosi yoki haqiqati sanalmish shu kunning sonining
hayotimga, kunlik voqealar va hodisalarimga ijobat bo’lib singishini ham
izohlamoqdaligi aynan ko’rinib qoladi hamki bu shu. Nega endi shugun shu haqda
go’yoki qayta qilib aniq ravishda yozib qolayapman ham. Zero ertangi kunimdan,
100 dan boshlab men geometrik taraflama borlig’imning tuzilish
shakl-shamoyillaridan, bichimlaridan tanamning algebrasiga yoki sezgilariga e’tibor
berib boqaqolayotganim ko’zimga ilguga o’xshash jarayonlarda sezilib ham
turganligi ma’lum. Algebraning tani-jonimning sezgilari asosida nuqtalar yoki
nuqtaviy qarashlar tushunarli tarzda yotadi, joylashgan bo’lsa, geometriyaning mendagi
tuyg’ulariga kelganimizda 3 o’lchamli narsa yoki jismli ob’yekt shakllari ko’z
oldimizga ufurib ko’ringanga o’xshab yotadi ham. Ammo men geometriya uchun kollinearlik,
chiziqlardan boshlab o’zimni tashqi borlig’imning chiziqlashuvli jarayoni
orqali his etajakligim hammaga maqul endi. (o’zlarini ham taqab yoki tikib tamomlashdi).
Zero kollinearlik eng boshlang’ich chiziqning tuzilish, boshlang’ich
bosqichdagi mavjudlik shaklini yoki o’zini (sir-sinoatini) ikki qarama-qarshi
yo’nalishlarning bir-biridan salginagina, ozgina yoki shundoqqina o’tib
qolishlari orqali teskarilik yotishida tushuntirib qo’ysa, ne ajab. Algebraning
asl ma’nosi al jabr bo’lib sezgilarning payg’ambarning taniga va joniga jabr
bilan qolaqolishini hisobga olib hissiyotning birinchi navbatda sezgilar yoki 3
dan 1 gacha sonlar bilan aloqadaligidan so’nggina 6 dagi o’zining joylashuvidan
quyi navbatdagi, raqamlardagi tuyg’ularga bog’lanib qolishini bildirmoqda.
Shuning uchun men shu paytgacha jabr-diyda sanalib jabrlanishlarim ham
diydiyolarim ham bir talay topilganligi bilan hammadan farqli o’z gumbazim
oralarida yashay turganman. (yakunlashdi). Chiziqlarga kelganda men haqiqiy
chiziqlardan o’zimga, shaxsiyatimga yoki tanimga boqib hayot kechirishni
boshlayman. Geometriyadan yoki borliq shart-sharoitlaridan tani-joniga boqish
yoki qaratila yashash ishini haqiqiy insonlar, yutuqdagilar amalga
oshirishganmi, men shu tomonlama borayotavermoqchimanki bu shu. Zero esni
taranglatuvchi, xotira yoki yodgacha yetib keluvchi, ammo dunyoqarashli haqiqatning
yoki ko’pchilik uchun ilinjini, isbotini o’zidan yoki izidan, diqqat
markazidagi insonning xotirasidan qoldirmaydigan kishilarning, ashyoviy
dalillarning va oddiy masqarali haqiqat sanalmish jismning o’zini belgilovchi
shovqinlarining yoki taqlidli ovozchalarining, elektron (id erkak kishilar), to’lqinli
(xudo qiz) yoki tok kuchlanishli (o’g’il shayton bola) chizmalari inobatga
olinmasligi sababli ham shu ko’rinishli chiziqlar, shakllar bo’lib qo’ymayman.
Shayton o’g’il bolasi o’zining tok kuchlanishi sababli u ikkalasi, elektron
idlashuvchilar va to’lqinli yolg’on narsalarning xotirani yo’qotib butlash
qobiliyatidagi xudokashlar orasidagi bo’lib o’tgan dunyoviy diniy bosimning,
madaniyat tartibining haqiqatini qanchadir ravishda o’zimda inobatga
solinishiga, tushunchamga asosan jismlarga aloqador, shularning o’z taqlidiy
shovqinlari, mashina dit-diti yoki signali, pechka karnayining issiqlikdan
chiq-chiqi yoki polning tarang tortib qisir cho’plik qilishlarini
isbotlashtirish jarayoniga qo’shib esda ushlab turilishini bildirish, aytish
mumkin. Ammo shu taqlidiy ovoz va shovqinlarga ham yon atrofimdagilardan hech
kim quloq solmayapti. Zero shular insonlar emas, balki yon-atrofimdagi
kishilar, idlashganlar yoki es ko’zboylag’ichlarining o’zlari hamdir. Tok
kuchlanishining ifodasi o’laroq taqlidiy shovqinlarning alomatidan esimizda
haqiqiy dalil-isbotlar, kishilar yoki narsalar aslida qanday joy olganligini
boshqalarga, insonlarga bildirayozsak, ne ajab. Natijada hammasi oshkor bo’lardi,
bular faqatgina es-xotira o’yinlariki, ko’pchilik inson va odamiy qarashlarni
aldab turaveradi yoki haqiqatan narsa va kishilarning yo’qolgan ravishda borliq
tevarak-atroflarimizda paydo bo’lib yotaverishi bo’lib sanalmog’i nazarga
ilinajakligi ayon sanalmog’i ham darkor. Shuning uchungina, endi yodimga
tushdiki ham, ilmu-fanda chaqmoq chaqqanda tokli chizig’ining ostida parallel
haqiqat mavjud yoki bor bo’lishini amalda isbotlashlar qancha bo’lib
tugayotgani ham inobatga olinajakligi ma’lum endi. (yakunlashdi). Chaqmoqning ovozi
yoki chaqish shart-sharoitidagi kishnashga aloqador yolvorishlari sababli
qanchadan qancha tebranishlar-u, butun dunyo ahlining parallel nusxalari
borligining izohini bilgandirsiz, albatta. Chaqmoq chaqqanda go’yoki shu yaqin
borliq atrofdagi parallel haqiqat o’laroq insonlarning ichki tug’yonidagi
kishilar va olamlararo yolg’on-yashiq noma’lum narsali ma’lumotlarning o’zlari odam
ongining likopchasida tasavvurga ilinajakga o’xshash go’yoki tebranishda ko’rinib
bilinib yotganga o’xshaydi ham. Kishilar yoki id chilar, insonlarining hurmatli
chiqishlarini yoki yurishlarini, o’zlarida namoyish qilayojak holda, qo’chimshasiga
o’zlaridagi sevgiga bo’lgan munosabatni o’zimdan, payg’ambarlaridan talab
etadilar. Kishilar yoki idchilar sevgi orqali vaqtda ko’chib yurishlar,
kelajak-u o’tmishga sakrashlarning joylashuv makon manzilini bilib qo’ymoqchilarki,
bu shunisi bilan ma’lum va mashhur bo’lishi nazarga ilinajak ham endi.
(tugatishdi). Zero ular bu – kishilar, elektronshikli idchilar 7 va 8
raqamlaridan turib sezgi egalarining 1 raqamiga o’ch yotishadi. Sezgilashga
qodir haqiqatgo’yparastlar, dunyomizning yutuqli tomonining vakillari yoki
shundoqqina bir so’z bilan g’oliblarimizning kattalari va keksalari 2 hamda 3
raqamlaridan turib obro’-e’tibor sifatidagi 6 raqamiga, elektronshiklarning
payg’ambarlariga o’ch bo’lishi ham turgan gap sanalishi aniq va ma’lum hamda
mashhur. (tugatishdi). Sevgichilar, id chilar yoki vaqt farqini yasovchilarga e’tibor
berib o’zlarini sevdirishlariga ko’nikaolsamgina, meni hayotiy va ekran
ortidagi zapislarda, yozuvli tasmalarda o’tmishning hozirog’ida bo’lib o’tgan
hoziroq deb so’zlanayotgan ma’lumotlarni haqiqiy hoziroqniki o’rnida sezishim
va oqibatda o’tmish bilan hoziroq orasidagi yoki yanada o’tmishdagi boshqa ma’lumotlarning
vaqt davrlarini sezdirajak o’yiniga tushib qolishim sababli asl bo’lib o’tgan
jarayonlarning, zapislarning har xil o’tmish-kelajakdagi aniq joylashuvli o’yinlarida
qolib vaqtning o’tmish-kelajak bo’ylab to hoziroqqacha doimiy sudralib yoki
sakratilib ishqalanib yurish o’yiniga giriftor bo’laman ham. Nima bo’lganida
ham ertadan boshlab men insoniy taraflama birinchi ko’chib o’tishlarning
kesimlaridan biridagi jarayonlashuvda yashab boraman.
Comments
Post a Comment