uzbek language siteenglish language site

Yana

 

99. 100 li bo’lishimga yoki yuz sifatidagi birinchi nomimga, xudo nomi-sharafiga erishishga faqatgina 1 kun qolmoqda endi. Holbuki kechaning o’zida shuning ahamiyatiga yo’l qo’yib bilgan ham o’zim edimki, mayli endi. Zero o’zimning borligimdan juda bo’lganligim boshlangan 60-kundan 40 kun teskari tomonga shohidlik qilish barobarida holi ham o’zim bo’lib, o’zim bor yoki mavjud bo’lib o’zimdan uzulishni ado etajakligim ma’lum bo’lganidan so’ng, bu yog’i endi qorong’ulikka duch kelib allohlik yo’lidan bir turiga, elementiga ega bo’laqolsam maylimi endi. Oldingi alloh yoki xudo deb kelgan qiz ham aslida alloh sifatidagi ko’rinish berish shaklining bir turi, elementi yoki guruhning bir bo’lagi (misol qilib qaraganda insonlardan bir odami) bo’lib kelgan edi xolos. Endi bo’lsa, shu bugunimga ham xos tajribamni boshimdan, hayot kechinmalarimdan o’tkazib ushbu yozuvlarimni sizga atab yozajakligim ma’lum bo’layozdi ham. Zero har kungi yozuvlarim nafaqat kunlarimning tartibidagi o’z kunining sonini ifodalaydi, balki shuning asosi yoki haqiqati sanalmish shu kunning sonining hayotimga, kunlik voqealar va hodisalarimga ijobat bo’lib singishini ham izohlamoqdaligi aynan ko’rinib qoladi hamki bu shu. Nega endi shugun shu haqda go’yoki qayta qilib aniq ravishda yozib qolayapman ham. Zero ertangi kunimdan, 100 dan boshlab men geometrik taraflama borlig’imning tuzilish shakl-shamoyillaridan, bichimlaridan tanamning algebrasiga yoki sezgilariga e’tibor berib boqaqolayotganim ko’zimga ilguga o’xshash jarayonlarda sezilib ham turganligi ma’lum. Algebraning tani-jonimning sezgilari asosida nuqtalar yoki nuqtaviy qarashlar tushunarli tarzda yotadi, joylashgan bo’lsa, geometriyaning mendagi tuyg’ulariga kelganimizda 3 o’lchamli narsa yoki jismli ob’yekt shakllari ko’z oldimizga ufurib ko’ringanga o’xshab yotadi ham. Ammo men geometriya uchun kollinearlik, chiziqlardan boshlab o’zimni tashqi borlig’imning chiziqlashuvli jarayoni orqali his etajakligim hammaga maqul endi. (o’zlarini ham taqab yoki tikib tamomlashdi). Zero kollinearlik eng boshlang’ich chiziqning tuzilish, boshlang’ich bosqichdagi mavjudlik shaklini yoki o’zini (sir-sinoatini) ikki qarama-qarshi yo’nalishlarning bir-biridan salginagina, ozgina yoki shundoqqina o’tib qolishlari orqali teskarilik yotishida tushuntirib qo’ysa, ne ajab. Algebraning asl ma’nosi al jabr bo’lib sezgilarning payg’ambarning taniga va joniga jabr bilan qolaqolishini hisobga olib hissiyotning birinchi navbatda sezgilar yoki 3 dan 1 gacha sonlar bilan aloqadaligidan so’nggina 6 dagi o’zining joylashuvidan quyi navbatdagi, raqamlardagi tuyg’ularga bog’lanib qolishini bildirmoqda. Shuning uchun men shu paytgacha jabr-diyda sanalib jabrlanishlarim ham diydiyolarim ham bir talay topilganligi bilan hammadan farqli o’z gumbazim oralarida yashay turganman. (yakunlashdi). Chiziqlarga kelganda men haqiqiy chiziqlardan o’zimga, shaxsiyatimga yoki tanimga boqib hayot kechirishni boshlayman. Geometriyadan yoki borliq shart-sharoitlaridan tani-joniga boqish yoki qaratila yashash ishini haqiqiy insonlar, yutuqdagilar amalga oshirishganmi, men shu tomonlama borayotavermoqchimanki bu shu. Zero esni taranglatuvchi, xotira yoki yodgacha yetib keluvchi, ammo dunyoqarashli haqiqatning yoki ko’pchilik uchun ilinjini, isbotini o’zidan yoki izidan, diqqat markazidagi insonning xotirasidan qoldirmaydigan kishilarning, ashyoviy dalillarning va oddiy masqarali haqiqat sanalmish jismning o’zini belgilovchi shovqinlarining yoki taqlidli ovozchalarining, elektron (id erkak kishilar), to’lqinli (xudo qiz) yoki tok kuchlanishli (o’g’il shayton bola) chizmalari inobatga olinmasligi sababli ham shu ko’rinishli chiziqlar, shakllar bo’lib qo’ymayman. Shayton o’g’il bolasi o’zining tok kuchlanishi sababli u ikkalasi, elektron idlashuvchilar va to’lqinli yolg’on narsalarning xotirani yo’qotib butlash qobiliyatidagi xudokashlar orasidagi bo’lib o’tgan dunyoviy diniy bosimning, madaniyat tartibining haqiqatini qanchadir ravishda o’zimda inobatga solinishiga, tushunchamga asosan jismlarga aloqador, shularning o’z taqlidiy shovqinlari, mashina dit-diti yoki signali, pechka karnayining issiqlikdan chiq-chiqi yoki polning tarang tortib qisir cho’plik qilishlarini isbotlashtirish jarayoniga qo’shib esda ushlab turilishini bildirish, aytish mumkin. Ammo shu taqlidiy ovoz va shovqinlarga ham yon atrofimdagilardan hech kim quloq solmayapti. Zero shular insonlar emas, balki yon-atrofimdagi kishilar, idlashganlar yoki es ko’zboylag’ichlarining o’zlari hamdir. Tok kuchlanishining ifodasi o’laroq taqlidiy shovqinlarning alomatidan esimizda haqiqiy dalil-isbotlar, kishilar yoki narsalar aslida qanday joy olganligini boshqalarga, insonlarga bildirayozsak, ne ajab. Natijada hammasi oshkor bo’lardi, bular faqatgina es-xotira o’yinlariki, ko’pchilik inson va odamiy qarashlarni aldab turaveradi yoki haqiqatan narsa va kishilarning yo’qolgan ravishda borliq tevarak-atroflarimizda paydo bo’lib yotaverishi bo’lib sanalmog’i nazarga ilinajakligi ayon sanalmog’i ham darkor. Shuning uchungina, endi yodimga tushdiki ham, ilmu-fanda chaqmoq chaqqanda tokli chizig’ining ostida parallel haqiqat mavjud yoki bor bo’lishini amalda isbotlashlar qancha bo’lib tugayotgani ham inobatga olinajakligi ma’lum endi. (yakunlashdi). Chaqmoqning ovozi yoki chaqish shart-sharoitidagi kishnashga aloqador yolvorishlari sababli qanchadan qancha tebranishlar-u, butun dunyo ahlining parallel nusxalari borligining izohini bilgandirsiz, albatta. Chaqmoq chaqqanda go’yoki shu yaqin borliq atrofdagi parallel haqiqat o’laroq insonlarning ichki tug’yonidagi kishilar va olamlararo yolg’on-yashiq noma’lum narsali ma’lumotlarning o’zlari odam ongining likopchasida tasavvurga ilinajakga o’xshash go’yoki tebranishda ko’rinib bilinib yotganga o’xshaydi ham. Kishilar yoki id chilar, insonlarining hurmatli chiqishlarini yoki yurishlarini, o’zlarida namoyish qilayojak holda, qo’chimshasiga o’zlaridagi sevgiga bo’lgan munosabatni o’zimdan, payg’ambarlaridan talab etadilar. Kishilar yoki idchilar sevgi orqali vaqtda ko’chib yurishlar, kelajak-u o’tmishga sakrashlarning joylashuv makon manzilini bilib qo’ymoqchilarki, bu shunisi bilan ma’lum va mashhur bo’lishi nazarga ilinajak ham endi. (tugatishdi). Zero ular bu – kishilar, elektronshikli idchilar 7 va 8 raqamlaridan turib sezgi egalarining 1 raqamiga o’ch yotishadi. Sezgilashga qodir haqiqatgo’yparastlar, dunyomizning yutuqli tomonining vakillari yoki shundoqqina bir so’z bilan g’oliblarimizning kattalari va keksalari 2 hamda 3 raqamlaridan turib obro’-e’tibor sifatidagi 6 raqamiga, elektronshiklarning payg’ambarlariga o’ch bo’lishi ham turgan gap sanalishi aniq va ma’lum hamda mashhur. (tugatishdi). Sevgichilar, id chilar yoki vaqt farqini yasovchilarga e’tibor berib o’zlarini sevdirishlariga ko’nikaolsamgina, meni hayotiy va ekran ortidagi zapislarda, yozuvli tasmalarda o’tmishning hozirog’ida bo’lib o’tgan hoziroq deb so’zlanayotgan ma’lumotlarni haqiqiy hoziroqniki o’rnida sezishim va oqibatda o’tmish bilan hoziroq orasidagi yoki yanada o’tmishdagi boshqa ma’lumotlarning vaqt davrlarini sezdirajak o’yiniga tushib qolishim sababli asl bo’lib o’tgan jarayonlarning, zapislarning har xil o’tmish-kelajakdagi aniq joylashuvli o’yinlarida qolib vaqtning o’tmish-kelajak bo’ylab to hoziroqqacha doimiy sudralib yoki sakratilib ishqalanib yurish o’yiniga giriftor bo’laman ham. Nima bo’lganida ham ertadan boshlab men insoniy taraflama birinchi ko’chib o’tishlarning kesimlaridan biridagi jarayonlashuvda yashab boraman.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima