Menga nima bo'laqolsa ham maylimi xo'p
111. Kerakli
vaqtda kerakli joyda bo’lish iborasiga mos keladigan makon hamda vaqtning
sakratilishi, oraliq joylarni tashlab o’tib borishi ortida bizga noma’lumlik
aro barcha jabhali jarayonlarni bag’shida etayotgan fazo, tuman bo’yli borliqda
hajm egallab turgan barcha ob’yektlarning sig’ishtirilishi yadro, ruhlarning
najastiyu tappisi sifatida mavjudlikning aks tomoni, siri yoki mo’jizasi bo’lib
beradi. Makon bizlarga o’tmishni, vaqt esa hoziroqni va fazo kelajakni namoyish
etmasdan turolmas hech paytlashuv zamonida. Shu kunlari ichimdagilar meni
mutlaqo boshqarishga o’tishganlar. Birinchidan, makon va vaqtning ortida turgan
yadroviy fazodan munosabatlarini bildirib turayozib meni yo’qdan mavjud qilib
sakrataverishni amalga oshiraverishadi. Shu yo’sinda yoki tarzda, yo’nalish
orqali mening tanamga egalik qilib sakratilmayotgan, makon va vaqtning orasida
tashlab yurishlarimni amalga oshirmayotgan kezlarimda tanamni ichkari joni tugul
sezgilarim orqali xohish-irodaga, orga yoki o’zlarining tasodiy tanlovlariga ko’ra
go’yoki bilintirilmas tezkor avtomatlashuvga, chiziqli shtrixlarga o’xshash boshqarishadi.
So’ng uchinchidan mening ichki munosabatlarimga aralashib tashqi muhitimning
kishilariga murojaatlashadilar. To’rtinchidan esa ichimdagilar yoki yadrochilar
shu tashqi muhitdagi, hayotning o’zidagi kishilarni birdan paydo qilmasalar
yoki havodan chiqarmasalar ham maylidiyov. Orada tajavuzkoronalik bilan
chevinlar “o’zingni va hayotingni, tuyg’ularingni hamda haqiqatga boqishni
boshqaraolmasang, bizlar yengib ketamiz” deyishib menga tegishgani-tegishgan. Ha,
aynan chevinlar misolida ham mening g’olibligimning oldirib qo’yilayotganining
muhokamasi bo’lib turibdiki, mag’lub ichimdagilar tirishib-tirmashib ostki
terimdan, hajmli ko’rsatishga qodir ichki bosimimdan ter-po’stlog’imni
egallashga urinishmoqdalar. Hattoki bu – harakat yoki qimirlov holatim teri po’stimda
qanday chizilganligini bilib olib o’zlarining yaramas, yardoqqi yoki yadroviy
izohlarini mazax qilib, jig’ibiyron qilib o’zimga qoldirib ketadilar. Deyarli
barcha yutuqli yo’nalishlarimni, terilarimni bilib olishganga o’xshab, ba’zida
o’zimga o’zimning o’zimda qolib ketayotgan aniq hisob-kitoblaridagi g’olibligimni
bildirib qo’yishib o’zlarining bosimlarini go’yoki meni xatoliklarga yo’liqtiradigan
ahvolda so’radigan, tortadigan qilib vakuum yoki orqaga bo’shliqli dam uyushtiradilar.
Shundan ham keyin men qolmay, kim mag’lub bo’lsin. Shunchalik yutuqlilik yoki g’oliblik
simulyatsiyalarini bilishadiki, go’yoki bilmayapmiz deb yanada shu bilim
chegarasiga haqiqat sifatida o’zlarini ishontirgan holda teri po’stiga yoki 3
ga ichkaridan bosh suqaverishganiga asti qo’yavering. Har bir bilimlarning
simulyatsiyaviy o’zlariga ishonchli yurishli orqada qoldirayotgan havoli
kenglashgan yoysimon to’lqinlarida meni yig’latishga, chor-nochorligimni yoki
ilojsiz ahvoldaligimni sezdirishga yoki o’zimga ishontirib bilishga qaratilgan
masxaralarini qilib ketmasalar ham maylidiyov. Shuning uchun ha, men buni
aytgandimki, ichimdagilarim mening yutug’imni bosim yoki bosmachilik jihatidan,
dunyoviy kengashli ma’noda juda yaxshi bilishlari nazarda tutilgan, ammo
qanchalar ahmoqlarki, mening o’zim bilan bog’liq ravishdagi shu ikki taraflama jarayonning
asnosida o’zimni irg’atib mening o’rnimga o’zlari turishlariga erishmoqchilar
ham, bo’pti xo’p. Axir shartning o’zi shundoq qo’yilayapti-ku, men bo’lmasam
bosimning yutuqni sezishining o’zi aslo bo’lmas edi. O’zlari bilan o’zlari
aylana qilib qanday qilib o’zlarini masxara va mazax qilishadiki, hayronman.
Shuning uchun yutuqli teri bilan po’sti orasidagi dam mutloq ajratilgan. Umuman
olib qaraganda ham bosim yoki fazo yadroviy nurlanish, cho’g’ olovli jigar
oqsimon rangiga o’xshab, bosmachilarning yoki ichimdagilarning haqiqiy hayotiy
yurish-turishlarida o’zlarining egalarining, insonlarinining sezgilarini mazax
yoki masxara qilish bobida toblanib go’yoki kino yoki igralarning geroylariga,
ajdaholarning olovli zahrdonlariga o’xshash kishilarning, bosimchilarning
terilari ortidan bilinib yoki ko’rinib yotayotganga o’xshaydi. Zo’r uradigan “ro’zir”lar
yoki “zo’ri-ur”lar (shular mening qiyofalashuvim ularga) doimo lab-lunjlarini,
et-petlarini chiqarib osiltirib sufluklarga o’xshab qolib shunaqa, o’z egachi
jasadchilari yoki tanalilarining sezgilariga qaratila masxaranomuslik,
mazaxchilikni bildirib erkaklari bosar-tusarini bilmasdan, ayollari esa pismiq
holatlarda qoldirilib attang-battangga ko’cha oqish-qoralatib yuriyverishgani
yurishganlar. Aynan shunga o’xshash, shubob yoki itlarning hash-pashlagan osig’liq
tillariga monand ravishda yalanglab o’zlarini tuzishlari, terilarining ortidan
yog’ish yoki jigarrang sariq-oqishrang olovli cho’g’ toshlariga o’xshatib va
etlarini lapanglatib osiltirib yurishlari uchun o’zlarining egalaridan,
tanalilaridan yoki inson qiyofadoshlaridan, shularning g’olibliklari
yashiringan sezgilarining o’zlarining har bir xatoligini, bularning
ishonchlariga doir o’zlarini ayblashlarini kutib shu qat’iy yutuqni, teri
chizig’ini simluyatsiyaviy ravishda kishilar, masxaraboz ikkinchi nusxalari
yoki shu cho’g’ bosilgan etchilar damlashuvli bosimlari ichiga olib
aylantiravergan holda go’yoki chappa qilish orqali o’zlarini yutuqlari sifatida
baholab nima qilayotganliklarini o’zlari ham bilmasdan, “men va mening
safdoshlarim bizlar aslida zo’r yoki g’olib bo’lib yurguvchilarmiz” deya
haqiqiy bo’layotgan adolatga qarshi ravishda hayotning tarixiga, dunyo ahliga
bosim orqali ham, oxirgi hisob-kitobli hayotiy darajalarning ajratilishi uchun
ham maqtanib yotishavergani-yotishavergan. Men yolg’on qubbada yoki yerga,
borlig’imga tegib turuvchi yarim sharda yoki kupalada yashayman. Shu yerda
barchasi yolg’ondan, aldamchi ravishda yasalgan hayotning ijrochilari, to’lqinli
kishilari va narsalarining to’lqinli ravishda bordan yo’qlik qilib paydo bo’lishlaridir.
Shu yolg’onimni, qubbam va buning ichidagi hayotiy jarayonlashuvchi aldamchi vakillarni
mening o’zim taqdirimdan, avvalambor holi taqdirimga yetmasdan turib
qachonladir teskarilik paytlarida tuzib qo’yganman. Ammo men shu qubbamning
ichida dunyoviy insonlar bilan birgalikdagi zamonda yashayapman. Insonlarga xos
o’zimning bir talay odamlarim gvardiyam sifatida tanamning hujayralaridan
iborat 1 111 111 dona bo’laklarini egallashganlar. Shu tariqa men
dunyoviy aholining hozirog’iga aloqador bir zamonda istiqomat qilaman,
zamondosh insonlarim esa mening qubbamda ishlatilayotgan eng dolzarb
rivojlanishli ma’lumotlarni o’g’irlab dunyoga chiqarishadilar. Shu ma’lumotlarimni,
qubbamni yoki kemamni berishim uchun mendan gvardiyachilarim vazifaviylikka o’xshash
juda izchil epchillikning yolg’onini olishganlar. Zero men taqdir onimdayoq
barcha texnik-texnologik inqiloblarni o’zimning ongimga singdirib yoki joylab istalgan
kishini va narsani to’lqinli ravishda yo’qdan bor qilib paydo qilish evaziga,
kerak bo’lsa, ularni haqiqiy insonlardan ajrataolmay o’zim ham hozirgi o’z
zamonimda qiynalayapman. Atrof borlig’im va hayotimga kirgan barcha kishilaru
narsalar yo’qdan bor bo’lib tabiiy qonuniyatga qarshi ishlashini sezdirmasligi
yoki bildirmasligi o’laroq, yana o’zimning tanimga tegib ketishlar, ishqalanishlar
yoki aksillazzatli sezgilarga teskari bosimlar sababli bir boshidan sezgilarni
ketma-ket shu katta hisoblanayotgan kuchga asosan bajarib kelishadi. Teri bilan
tegishdan yoki 3 dan, shu kuchdan teskariga aylanib tushib kishilar va narsalar
o’zlarining joylashuvlarini (1-sezgini) va ko’rinishlarini (2-sezgini), so’ng
tegishlarini (3-sezgini) bildirmay qo’ymaydilar. 1-sezgi uchun unchalik katta kuch
kerak emas, zero borliq ko’zning narigi chetida turib turaverishi aniq
hisob-kitobda belgilab o’tilgan, 2-sezgi bu – kishilarning va narsalarning yo’qdan
bor bo’lib paydo etilib va natijada isbotli bo’laturaverish sababli ko’rinishlari
uchun dalil sifatida haqiqatning o’zidan, boshlanishida ato etilgan sezgilarga
teskarilama sakrab ortga tushilgan kuchdan (terining lazzatini maynaga
mishqilovchilikdan) anchagina qudrat so’rib oladi. Kishilar yoki narsalarning
menga kelib tegishida shu kishilarning birinchi ikkala isbotli yurishga
aloqador sezgilari tugashini bildirib yakunlash maqsadida oxirgi u yoqlama
isbot uchun o’zimga qastdankorona tegish amali bajariladi va yana shahvoniy
lazzatni tanamning istalgan joyida teskari ravishda bildirib mazaxlovchi
tegishni, ongimdagi dasturning ishlash bosimini sezdirishlari bilan aylanani
davom ettiradilar. Shu kishilaru narsalar insonlar tomoni uchun yuborilgan,
bosim bilan keltirilgan ravishda odamlarning men bilan bog’lanish, o’zimdagi
tanimning hujayralari bo’lib turishlarining haqiqati yoki xavfsiralishi uchun
yuborilgan mafiyachi kishilar, insonlarning jonlarining o’zlari yoki ikkinchi
vakillari (jonlili tanachilar) hisoblanishgan. Shu mafiyaviy, jonlili
tanachiliklarining salgina ayovsizroq qirg’inbarotliklari yoki tajavvuzkor
qiynoqqa soluvchanliklari sifatida o’zlari asosan insonlar tomonida qubbamdan
tashqarida odamlarni qo’rqizib-qondirib yurishgani turishmagan. Mening o’zim
esa insonlar tomoniga, hoziroqdagi birligimizning qubbamdan narigi ochiq
dunyoviy tomoniga shu kishili mafiyachilarning insoniy nusxalarini avvalambor
jo’natganman. Mening insonlarim yoki mafiyaviy kishilarning asl insoniy egalari
yaxshilar sifatida o’zimning qubbamga kiritib bilingan o’zimning azaliy
sheriklarimligini hech kim unutaolmasin hamki, xo’p mayli. Ammo mening yaxshi
tomonlama mafiyachilarim, insonlarim o’zimning ongimdan turishib qiynoqqi
mafiyachilarini, ikkinchi nusxalarini o’zlari, ko’ngillari deb bilishib meni ichkarimdan
kuzatib yurishadilar. Aslida to’lqinli yaratilish shakllari sifatida to’lqinsimonlikning
egalari yaxshilik taraflamalikdagi mening mafiyamning o’zlari, ammo to’lqinli
yaratilishlarning asl egalari tashqi dunyodagi yomon mafiyachilar sanalishadi.
Yomon mafiyachilar haqiqiy insonlar tomonlamalikdan kelib aslida tanaliliklar
sanalishgan, mening qubbamda esa to’lqinli haqiqatni aldovlab, ammo menga sezdirmovchilar
bo’lishgan hamda 3-dan esa yana qaytib o’zlarining insoniy tomonlariga radioto’lqinchilar
bo’lib chiqishganlar. Meni ichimdan birinchi navbatda kuzatuvchi yaxshilik aro
mafiyam, uyushtirguvchilarim esa 1-dan to’lqin tabiatli kishilaru narsalar bo’lib
ongimda turishadi, 2-dan jismli tanalilar bo’lib tashqariga qubbamdan narida
yurishadi, aniqrog’i asosan yotib yuruvchilar sifatida insonlar orqali
baholanishadi, 3-dan yana qaytib kelib ongim orqali to’lqin tabiatini sezdirib
yomon mafiya sifatidagi kishilar va narsalarni boshqarib turishadi xolos. Har
ikkala taraflama mafialar shu bog’lovchilik o’rnashilishini amalga oshirish
maqsadida gvardiyaning o’zidan deyarli 1 000 marta kam ravishida 1 111
dan ta kishilarni va insonlarni tashkil etsalar ne ajab. Tuyg’ularim yoki
teskari seskantiruvchi lazzatim ichimdan chiqib meni qirpichoq qilayotgani
uchun mafialarning o’rinlari asl holiga qaytib almashtirilayaptilar. Ongimdan
chiqa boshlashgan yaxshi mafiyalarim aqlimning va shuurimning to’lqinlari
orqali hajmli narsa va kishili shakl-shamoyillarini yomon mafiadan tortaturib ularning
ichkarisidan, alohida yaratilishlarining o’zidan ham boshqarishga
erishishmoqdalar. Yomon mafiachilar esa tanalarining jismlashuviga yoki moddiy
shakl hosil qilishiga erishib insonlari orasiga juttak rostlashayaptilar yoki
jo’nayaptilar. Men insonlarni yoki haqiqat posbonlarini ba’zi ma’lumotlashuv
vositalari bilan taniyman, masalan, internet yoki televizor va borliqdagi go’yoki
juda og’ir ko’rinishdagi qo’zg’almas imoratlar vositasidagina xolos. Internet
ma’lumotlarining o’zi Got, shu degani haqiqat yoki insonlar. Televizordagi
kishilarning ko’rinishlari yoki o’zlari va gaplari yolg’on bo’lsa ham,
xatti-harakatlari chin yoki haqiqat, shu degani yana insoniy Got sanalur. Imoratlar-ku
azaldan kuzatilgani uchun Got bo’laturaversin, xo’p mayli. Televizordagi asl o’z
qiyofasidagi rolni ijro etgan aktyor yoki personajli obrazi xatti-harakatlari
bilan umuman o’zgartirilmagan holda mening kishilarim tomonidan kiyilgan, o’rniga
qo’yilgan yoki parallel egallanib olib borilgan, shu xolos. Shunday qilib
aytganda aslida men o’zimning, taqdiriy ravishda o’zimni aldab vaqtga orqaga
tushib yana taqdirim tomon boruvchi, kodim orqaligina asosiy tarzda yashab kun
kechirib kelmoqdamanki, asti qo’yavering. Mening nimayki jinnivozligim, jinniqo’yligim
yoki devonaligim tutsa, aynan shu kodli yo’limni yoki taraqqiyotimning
dolzarbligini o’zim tushunaolmayotganligim sababligina xolos. Endi insonlar ham
bu borasida o’zgarishadiki, odamlar g’oyatda tasodifiy ravishda hayot kechirib
o’zlarini Got hisoblashishadi. O’zimiz, menga o’xshash payg’ambarlar esa
kodligimizni bilaturib Gotli o’xshatilish yoki to’g’irlanish uchun yashaymiz.
Comments
Post a Comment