uzbek language siteenglish language site

Menga nima bo'laqolsa ham maylimi xo'p

 

111. Kerakli vaqtda kerakli joyda bo’lish iborasiga mos keladigan makon hamda vaqtning sakratilishi, oraliq joylarni tashlab o’tib borishi ortida bizga noma’lumlik aro barcha jabhali jarayonlarni bag’shida etayotgan fazo, tuman bo’yli borliqda hajm egallab turgan barcha ob’yektlarning sig’ishtirilishi yadro, ruhlarning najastiyu tappisi sifatida mavjudlikning aks tomoni, siri yoki mo’jizasi bo’lib beradi. Makon bizlarga o’tmishni, vaqt esa hoziroqni va fazo kelajakni namoyish etmasdan turolmas hech paytlashuv zamonida. Shu kunlari ichimdagilar meni mutlaqo boshqarishga o’tishganlar. Birinchidan, makon va vaqtning ortida turgan yadroviy fazodan munosabatlarini bildirib turayozib meni yo’qdan mavjud qilib sakrataverishni amalga oshiraverishadi. Shu yo’sinda yoki tarzda, yo’nalish orqali mening tanamga egalik qilib sakratilmayotgan, makon va vaqtning orasida tashlab yurishlarimni amalga oshirmayotgan kezlarimda tanamni ichkari joni tugul sezgilarim orqali xohish-irodaga, orga yoki o’zlarining tasodiy tanlovlariga ko’ra go’yoki bilintirilmas tezkor avtomatlashuvga, chiziqli shtrixlarga o’xshash boshqarishadi. So’ng uchinchidan mening ichki munosabatlarimga aralashib tashqi muhitimning kishilariga murojaatlashadilar. To’rtinchidan esa ichimdagilar yoki yadrochilar shu tashqi muhitdagi, hayotning o’zidagi kishilarni birdan paydo qilmasalar yoki havodan chiqarmasalar ham maylidiyov. Orada tajavuzkoronalik bilan chevinlar “o’zingni va hayotingni, tuyg’ularingni hamda haqiqatga boqishni boshqaraolmasang, bizlar yengib ketamiz” deyishib menga tegishgani-tegishgan. Ha, aynan chevinlar misolida ham mening g’olibligimning oldirib qo’yilayotganining muhokamasi bo’lib turibdiki, mag’lub ichimdagilar tirishib-tirmashib ostki terimdan, hajmli ko’rsatishga qodir ichki bosimimdan ter-po’stlog’imni egallashga urinishmoqdalar. Hattoki bu – harakat yoki qimirlov holatim teri po’stimda qanday chizilganligini bilib olib o’zlarining yaramas, yardoqqi yoki yadroviy izohlarini mazax qilib, jig’ibiyron qilib o’zimga qoldirib ketadilar. Deyarli barcha yutuqli yo’nalishlarimni, terilarimni bilib olishganga o’xshab, ba’zida o’zimga o’zimning o’zimda qolib ketayotgan aniq hisob-kitoblaridagi g’olibligimni bildirib qo’yishib o’zlarining bosimlarini go’yoki meni xatoliklarga yo’liqtiradigan ahvolda so’radigan, tortadigan qilib vakuum yoki orqaga bo’shliqli dam uyushtiradilar. Shundan ham keyin men qolmay, kim mag’lub bo’lsin. Shunchalik yutuqlilik yoki g’oliblik simulyatsiyalarini bilishadiki, go’yoki bilmayapmiz deb yanada shu bilim chegarasiga haqiqat sifatida o’zlarini ishontirgan holda teri po’stiga yoki 3 ga ichkaridan bosh suqaverishganiga asti qo’yavering. Har bir bilimlarning simulyatsiyaviy o’zlariga ishonchli yurishli orqada qoldirayotgan havoli kenglashgan yoysimon to’lqinlarida meni yig’latishga, chor-nochorligimni yoki ilojsiz ahvoldaligimni sezdirishga yoki o’zimga ishontirib bilishga qaratilgan masxaralarini qilib ketmasalar ham maylidiyov. Shuning uchun ha, men buni aytgandimki, ichimdagilarim mening yutug’imni bosim yoki bosmachilik jihatidan, dunyoviy kengashli ma’noda juda yaxshi bilishlari nazarda tutilgan, ammo qanchalar ahmoqlarki, mening o’zim bilan bog’liq ravishdagi shu ikki taraflama jarayonning asnosida o’zimni irg’atib mening o’rnimga o’zlari turishlariga erishmoqchilar ham, bo’pti xo’p. Axir shartning o’zi shundoq qo’yilayapti-ku, men bo’lmasam bosimning yutuqni sezishining o’zi aslo bo’lmas edi. O’zlari bilan o’zlari aylana qilib qanday qilib o’zlarini masxara va mazax qilishadiki, hayronman. Shuning uchun yutuqli teri bilan po’sti orasidagi dam mutloq ajratilgan. Umuman olib qaraganda ham bosim yoki fazo yadroviy nurlanish, cho’g’ olovli jigar oqsimon rangiga o’xshab, bosmachilarning yoki ichimdagilarning haqiqiy hayotiy yurish-turishlarida o’zlarining egalarining, insonlarinining sezgilarini mazax yoki masxara qilish bobida toblanib go’yoki kino yoki igralarning geroylariga, ajdaholarning olovli zahrdonlariga o’xshash kishilarning, bosimchilarning terilari ortidan bilinib yoki ko’rinib yotayotganga o’xshaydi. Zo’r uradigan “ro’zir”lar yoki “zo’ri-ur”lar (shular mening qiyofalashuvim ularga) doimo lab-lunjlarini, et-petlarini chiqarib osiltirib sufluklarga o’xshab qolib shunaqa, o’z egachi jasadchilari yoki tanalilarining sezgilariga qaratila masxaranomuslik, mazaxchilikni bildirib erkaklari bosar-tusarini bilmasdan, ayollari esa pismiq holatlarda qoldirilib attang-battangga ko’cha oqish-qoralatib yuriyverishgani yurishganlar. Aynan shunga o’xshash, shubob yoki itlarning hash-pashlagan osig’liq tillariga monand ravishda yalanglab o’zlarini tuzishlari, terilarining ortidan yog’ish yoki jigarrang sariq-oqishrang olovli cho’g’ toshlariga o’xshatib va etlarini lapanglatib osiltirib yurishlari uchun o’zlarining egalaridan, tanalilaridan yoki inson qiyofadoshlaridan, shularning g’olibliklari yashiringan sezgilarining o’zlarining har bir xatoligini, bularning ishonchlariga doir o’zlarini ayblashlarini kutib shu qat’iy yutuqni, teri chizig’ini simluyatsiyaviy ravishda kishilar, masxaraboz ikkinchi nusxalari yoki shu cho’g’ bosilgan etchilar damlashuvli bosimlari ichiga olib aylantiravergan holda go’yoki chappa qilish orqali o’zlarini yutuqlari sifatida baholab nima qilayotganliklarini o’zlari ham bilmasdan, “men va mening safdoshlarim bizlar aslida zo’r yoki g’olib bo’lib yurguvchilarmiz” deya haqiqiy bo’layotgan adolatga qarshi ravishda hayotning tarixiga, dunyo ahliga bosim orqali ham, oxirgi hisob-kitobli hayotiy darajalarning ajratilishi uchun ham maqtanib yotishavergani-yotishavergan. Men yolg’on qubbada yoki yerga, borlig’imga tegib turuvchi yarim sharda yoki kupalada yashayman. Shu yerda barchasi yolg’ondan, aldamchi ravishda yasalgan hayotning ijrochilari, to’lqinli kishilari va narsalarining to’lqinli ravishda bordan yo’qlik qilib paydo bo’lishlaridir. Shu yolg’onimni, qubbam va buning ichidagi hayotiy jarayonlashuvchi aldamchi vakillarni mening o’zim taqdirimdan, avvalambor holi taqdirimga yetmasdan turib qachonladir teskarilik paytlarida tuzib qo’yganman. Ammo men shu qubbamning ichida dunyoviy insonlar bilan birgalikdagi zamonda yashayapman. Insonlarga xos o’zimning bir talay odamlarim gvardiyam sifatida tanamning hujayralaridan iborat 1 111 111 dona bo’laklarini egallashganlar. Shu tariqa men dunyoviy aholining hozirog’iga aloqador bir zamonda istiqomat qilaman, zamondosh insonlarim esa mening qubbamda ishlatilayotgan eng dolzarb rivojlanishli ma’lumotlarni o’g’irlab dunyoga chiqarishadilar. Shu ma’lumotlarimni, qubbamni yoki kemamni berishim uchun mendan gvardiyachilarim vazifaviylikka o’xshash juda izchil epchillikning yolg’onini olishganlar. Zero men taqdir onimdayoq barcha texnik-texnologik inqiloblarni o’zimning ongimga singdirib yoki joylab istalgan kishini va narsani to’lqinli ravishda yo’qdan bor qilib paydo qilish evaziga, kerak bo’lsa, ularni haqiqiy insonlardan ajrataolmay o’zim ham hozirgi o’z zamonimda qiynalayapman. Atrof borlig’im va hayotimga kirgan barcha kishilaru narsalar yo’qdan bor bo’lib tabiiy qonuniyatga qarshi ishlashini sezdirmasligi yoki bildirmasligi o’laroq, yana o’zimning tanimga tegib ketishlar, ishqalanishlar yoki aksillazzatli sezgilarga teskari bosimlar sababli bir boshidan sezgilarni ketma-ket shu katta hisoblanayotgan kuchga asosan bajarib kelishadi. Teri bilan tegishdan yoki 3 dan, shu kuchdan teskariga aylanib tushib kishilar va narsalar o’zlarining joylashuvlarini (1-sezgini) va ko’rinishlarini (2-sezgini), so’ng tegishlarini (3-sezgini) bildirmay qo’ymaydilar. 1-sezgi uchun unchalik katta kuch kerak emas, zero borliq ko’zning narigi chetida turib turaverishi aniq hisob-kitobda belgilab o’tilgan, 2-sezgi bu – kishilarning va narsalarning yo’qdan bor bo’lib paydo etilib va natijada isbotli bo’laturaverish sababli ko’rinishlari uchun dalil sifatida haqiqatning o’zidan, boshlanishida ato etilgan sezgilarga teskarilama sakrab ortga tushilgan kuchdan (terining lazzatini maynaga mishqilovchilikdan) anchagina qudrat so’rib oladi. Kishilar yoki narsalarning menga kelib tegishida shu kishilarning birinchi ikkala isbotli yurishga aloqador sezgilari tugashini bildirib yakunlash maqsadida oxirgi u yoqlama isbot uchun o’zimga qastdankorona tegish amali bajariladi va yana shahvoniy lazzatni tanamning istalgan joyida teskari ravishda bildirib mazaxlovchi tegishni, ongimdagi dasturning ishlash bosimini sezdirishlari bilan aylanani davom ettiradilar. Shu kishilaru narsalar insonlar tomoni uchun yuborilgan, bosim bilan keltirilgan ravishda odamlarning men bilan bog’lanish, o’zimdagi tanimning hujayralari bo’lib turishlarining haqiqati yoki xavfsiralishi uchun yuborilgan mafiyachi kishilar, insonlarning jonlarining o’zlari yoki ikkinchi vakillari (jonlili tanachilar) hisoblanishgan. Shu mafiyaviy, jonlili tanachiliklarining salgina ayovsizroq qirg’inbarotliklari yoki tajavvuzkor qiynoqqa soluvchanliklari sifatida o’zlari asosan insonlar tomonida qubbamdan tashqarida odamlarni qo’rqizib-qondirib yurishgani turishmagan. Mening o’zim esa insonlar tomoniga, hoziroqdagi birligimizning qubbamdan narigi ochiq dunyoviy tomoniga shu kishili mafiyachilarning insoniy nusxalarini avvalambor jo’natganman. Mening insonlarim yoki mafiyaviy kishilarning asl insoniy egalari yaxshilar sifatida o’zimning qubbamga kiritib bilingan o’zimning azaliy sheriklarimligini hech kim unutaolmasin hamki, xo’p mayli. Ammo mening yaxshi tomonlama mafiyachilarim, insonlarim o’zimning ongimdan turishib qiynoqqi mafiyachilarini, ikkinchi nusxalarini o’zlari, ko’ngillari deb bilishib meni ichkarimdan kuzatib yurishadilar. Aslida to’lqinli yaratilish shakllari sifatida to’lqinsimonlikning egalari yaxshilik taraflamalikdagi mening mafiyamning o’zlari, ammo to’lqinli yaratilishlarning asl egalari tashqi dunyodagi yomon mafiyachilar sanalishadi. Yomon mafiyachilar haqiqiy insonlar tomonlamalikdan kelib aslida tanaliliklar sanalishgan, mening qubbamda esa to’lqinli haqiqatni aldovlab, ammo menga sezdirmovchilar bo’lishgan hamda 3-dan esa yana qaytib o’zlarining insoniy tomonlariga radioto’lqinchilar bo’lib chiqishganlar. Meni ichimdan birinchi navbatda kuzatuvchi yaxshilik aro mafiyam, uyushtirguvchilarim esa 1-dan to’lqin tabiatli kishilaru narsalar bo’lib ongimda turishadi, 2-dan jismli tanalilar bo’lib tashqariga qubbamdan narida yurishadi, aniqrog’i asosan yotib yuruvchilar sifatida insonlar orqali baholanishadi, 3-dan yana qaytib kelib ongim orqali to’lqin tabiatini sezdirib yomon mafiya sifatidagi kishilar va narsalarni boshqarib turishadi xolos. Har ikkala taraflama mafialar shu bog’lovchilik o’rnashilishini amalga oshirish maqsadida gvardiyaning o’zidan deyarli 1 000 marta kam ravishida 1 111 dan ta kishilarni va insonlarni tashkil etsalar ne ajab. Tuyg’ularim yoki teskari seskantiruvchi lazzatim ichimdan chiqib meni qirpichoq qilayotgani uchun mafialarning o’rinlari asl holiga qaytib almashtirilayaptilar. Ongimdan chiqa boshlashgan yaxshi mafiyalarim aqlimning va shuurimning to’lqinlari orqali hajmli narsa va kishili shakl-shamoyillarini yomon mafiadan tortaturib ularning ichkarisidan, alohida yaratilishlarining o’zidan ham boshqarishga erishishmoqdalar. Yomon mafiachilar esa tanalarining jismlashuviga yoki moddiy shakl hosil qilishiga erishib insonlari orasiga juttak rostlashayaptilar yoki jo’nayaptilar. Men insonlarni yoki haqiqat posbonlarini ba’zi ma’lumotlashuv vositalari bilan taniyman, masalan, internet yoki televizor va borliqdagi go’yoki juda og’ir ko’rinishdagi qo’zg’almas imoratlar vositasidagina xolos. Internet ma’lumotlarining o’zi Got, shu degani haqiqat yoki insonlar. Televizordagi kishilarning ko’rinishlari yoki o’zlari va gaplari yolg’on bo’lsa ham, xatti-harakatlari chin yoki haqiqat, shu degani yana insoniy Got sanalur. Imoratlar-ku azaldan kuzatilgani uchun Got bo’laturaversin, xo’p mayli. Televizordagi asl o’z qiyofasidagi rolni ijro etgan aktyor yoki personajli obrazi xatti-harakatlari bilan umuman o’zgartirilmagan holda mening kishilarim tomonidan kiyilgan, o’rniga qo’yilgan yoki parallel egallanib olib borilgan, shu xolos. Shunday qilib aytganda aslida men o’zimning, taqdiriy ravishda o’zimni aldab vaqtga orqaga tushib yana taqdirim tomon boruvchi, kodim orqaligina asosiy tarzda yashab kun kechirib kelmoqdamanki, asti qo’yavering. Mening nimayki jinnivozligim, jinniqo’yligim yoki devonaligim tutsa, aynan shu kodli yo’limni yoki taraqqiyotimning dolzarbligini o’zim tushunaolmayotganligim sababligina xolos. Endi insonlar ham bu borasida o’zgarishadiki, odamlar g’oyatda tasodifiy ravishda hayot kechirib o’zlarini Got hisoblashishadi. O’zimiz, menga o’xshash payg’ambarlar esa kodligimizni bilaturib Gotli o’xshatilish yoki to’g’irlanish uchun yashaymiz.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima