Men nima qilay ham endi
95.
Kompyuter bilan ishlash qiziqarli mashg’ulot. Ammo shu bilan birgan kompyuterda
ko’p ishlash insonning xotirasini o’z domiga tortib, miyani nurlantirganchalik
toliqtiradi. Endi men o’zimni jonimning jonlilik tarafida sezmoqdaman. Shuning
uchun mutloq, to’liq doiradagi xotiraviy inson sifatidagi g’olibli insoniy
haqiqatchinligimdan shu doiraning ichki yodlariga, o’tmish xotiralarimga o’tib
chegarasidan sekinlik bilan pastga qarab borayapman. Katta, doiraviy
chegaradagi xotira bilan barcha haqiqatni yoki esni go’yoki yodda tutib
yurganga o’xshab yurardim. Ammo ichki, tarkibli yoki doiraviy chegaradan
endilik bilan tushayotgan xotiralarga yuz tutaverish oqibatida barcha bo’lib o’tgan
ishlar va hodisalarga chin sog’lik, tetiklik yoki haqiqat nuqtayi-nazari bilan
qarayolmayapman. Go’yoki xotiralarning yagonalik, bittalik to’qnashuvi bo’lib o’tib,
bilib turgan ishingni nima demoqchi yoki qanday qilmoqchi bo’layotganing
esingdan chiqib qolaverib, xotiraning shu joyi dirrilaverib tebratiladi. Chunki
men butun doiraviy xotiramdan ko’tarilib chiqib borish oqibatida qayta
doiraviylik, to’liq tomonlamalik chegarasidan o’tib sekinlik bilan yana
xotira-esimga kirishib bormoqdaman. Shu joyda xotiraviy yagonalik kuchlarning
to’qnashuvi bo’lib o’tib, yo’qotib qolayotgan mutloq, to’liq xotiram endi yangi
tartibdagi ichki tarkiblamalikdagi eslarimni ushlab bilishining tuturig’i
sezilmasdan yotadi. Eng yomoni kompyuterning ketma-ket yagona elementlararo,
birma-bir (elektronli) qadamga asosan ishlashlardan so’ng yig’ilib qoladigan
bir qancha ishlaringizning sarhisob natijasini yakunlatishda, doiraviy
chegaradan yoki eng yuqoridan pastdagi bo’lak xotirasi (to’laligiga ko’ra yoyi)
orqali es bilan belgilashda shu es xotiraning sog’lom aqlida o’rnashaturaolmaganga
o’xshab qolib ketmoqchi bo’ladigan bo’ladi. Holbuki men endi aql tomonidan yetib
kelayotgan tushunchani orqaga jo’natib bostirib, egallab borishim kerak. 1 dan
3 ala sezgilar tushunchalar sifatida yuqoridagi raqamga, 3,1 ga yoki o’ylovga
(xudoga) yetib kelib aql orqali shu o’rinda birlashadilar hamki bu hammaga
ayondir. Men o’zim xudo vazifachiligimda 3,7 dan 3,1 gacha bo’lgan aql
salohiyatim sababli 1 dan 3,1 gacha yetib keladigan tushunchani 3,1 dan boshlab
1 ga yo’naltirgan ravishda orqaga bostirib insonlarning ishlash yoki yashab
ijod etish tamoyillariga egalikni namoyish etishim orqali ularning 1 laridagi,
o’rin-joy olishlaridagi joylashuvimni mustahkamlashim kerak. Zero baribir men o’zimni
yakunlashib boraverishimdagi umr yo’limda yoki sabog’imda teskarimdagilarning,
ular insonlarmi yoki kishilarmi (pariro’ylarmi) barining yuqori darajalaridagi,
to’liq chegaraviy tomonlaridagi ish tamoyilini sezdirib amalga
oshirmoqdaligimga qaramasdan, shu o’z tomonlarining birinchi boshlang’ich pag’onasidan
o’zimni bilib, sezib yurishgagina qodirdirman. Mening endigi 3,8 li oxirgi o’ylov
joylashuvidan 1 holga pastdan boshlanuvchi diqqat va nazoratga olish chog’imdan,
shaylanuvimdan teskaridagi 1 dan 3,7 gacha sonlarning o’sishidagi insonlarimga
qarshi, 1 ga qarab es-xotira, sabr yoki g’oliblik bo’ylab yo’lga tushganligimni
bilasiz endiki, bu shu. Shuning uchun men hozircha o’zimning haqiqat yoki g’oliblik
sari bo’lishim barobaridagi yo’limda, kuzatuvimda yoki hayotiy kechinmalarimda 3
ala pag’onani tugatmoqdaman. Shular 3,7 dan 3,1 gacha diqqat yoki nazoratli es,
3,1 dan 2,3 gacha mantiq yoki xarakterli es, 2,3 dan 1,4 gacha (23 dan 14gacha)
nazar yoki ko’z bilan ko’rib farqlashli esning bosqichlari bo’lib, qolib
borayotgani bu – 1,4 dan 0 gacha fahm-farosatli esimning oxirgi to’liq sog’lom
yodligiga ko’ra yondashuvlashuvdir. Men tarafimda xotira, es va yod 3 ligi o’rtasida
es umumiyligida mening id yim, aynan o’zimga tegishli shaxsligim yoki o’zligim
mavjud sanalsa, insonlar tomonidagi tartibli raqamli o’sishda debillik,
tushuncha va e’tibor o’rtasidagi tushuncha umumiy ravishda odamlarning id si, o’zini
aniqlovchisi bo’lmoqda sanaladi. Mening yoshlikdan hisobga olinib berilajak
haqiqiy g’oliblik usulimda teskarilik, kollinearlik yoki tanim ustunligidagi
jondanligim birinchi hisoblanadi. Bu – hozirda insonlarning tartibli bosqichli
sonlariga kollinear bo’lib teskari tarzdagi raqamli ishlarda o’zimni
mavjudlashuvim bo’lsa, shu bilan birga o’zimning tarafimdagi orqamoqqa
tartibdagi sonlarning 1,4 iga kelib qolganimga qaramasdan yana kollinearlik
bilan shu oxirgi bosqichimga teskari bosqichdagi 3,1 raqamlili bu – 31 yoshimga
mosligida yashab kelmoqdaman. Shuning uchun mening id qilinajak yutuqli yoki g’olibli
taraflamalikdagi o’zligim bosim tomonidan birinchi navbatda 1,4 dagi haqiqat
yuzasidan belgilangan jihat, fazilatim bu – fahm-farosat sanalib,
ikkinchidangina faqatgina 31 yoshdagi erkak shaklidagi o’zligim, shaxsiyatim
yoki oddiy insonligim (o’zim). Ammo men g’olibligimni bosim tomonlama
qarashlamalikdan teskarilik, es (yod, xotira) sifatida topib aniqlashtirib qo’ymoqdamanki,
shunga hamma hayron ham. (yozdirishdi oxirini). Shuning uchun g’oliblar,
insoniy taraflamalikdagilar es (yod, xotirani) haqiqatan ham o’zlari uchun id sifatida
qarayolishlari sababli, shu xotira aro yodni o’zlarini aniqlashtiruvchi,
bildiruvchi yagona e’tiborga olinajak jihat, qarash deb bilaqolmoqdalarki,
mayli ham. (oxirini tugatishdi). Shuning uchun esning nimaligini yakunlab
belgilovchi fan, ilmlashmali ma’lumot yoki tushunchagina insonlarning o’zlariga
o’zlarini yetkazib oddiygina bilib yurgan o’zliklari, o’zlari bo’lishini
anglataolmoqda. Insonlar esni asosiy o’zlik belgilari sifatida qaragan holda
aslida bu – g’oliblik shakl unsuriligidan ham bexabar holda oddiygina shu g’oliblik,
ustunlikli hayot kechiruv nashidasini totib yurishmoqdalar xolos. Insonlarning “o’zim
bu – yakka o’zim, o’zimning ichki kechinmalarim va sezgilarim, tuyg’ularim,
hislarim” deb bilishlari aslida ularning g’oliblik tarafidagi gashtlarigina
xolos hamdir. Insonlar yoki menga o’xshash payg’ambarlari o’zlarining g’olibliklarini
mag’lublardan bitta raqamga, protonga yoki deylikki qandaydir bir chetlashuvga o’tib
olib egallab yuribdilarki, shuning ortidagi barcha hayotiy kechinmali
jarayonlarini, tuyg’ular-u hislarning barchasini “shaxsan yoki yagona o’zimniki”
deb bilishadi. Aslida esa ular barcha ortda qolgan jarayonlardan, bosimli
qarashlardan yoki tushuncha-yu eslardan so’ng oxirgi holat taqazosiga asosan o’zlarini
bu – hozirgi, oddiy ravishdagi sezib yashaguvchi o’zlari sifatida qabul
qilishni istashlari ham tabiiy ravishdagi ilgarilanish. Shu ortdan kelib eng so’nggi
holat yuzasidan shakllantirayotgan bosimli haqiqat yuzasidan insonlarning,
odamzotning o’zligi yoki kimligi shakllantirilmoqdaki, asti qo’yavering. Shu
holat bu – aylanaga teskarilikning teskariligi sifatidagi yoshlarini
aniqlashtirguvchi hisobga olinish. Aylana 1,4 dan 3,7 gacha bo’lib 4 bosqichli,
shunga teskarilik yoki kollinearlik esa qarama-qarshi ravishdagi bu sonlar,
shuning teskariligi bo’lsa aynan insonning yoshi va xarakterini belgilovchi
holati. Insonlar shu holatlari, teskarilikning nimaligini o’zida bildiruvchilik
bilan turganliklaridagi g’oliblikning nimaligini ham bilishmaganlar. Shu
holatdan o’zlarining nazdlariga yoki yashashlariga qarata oldinga, vaqtni o’tqazib
boraverganlari sayin aynan mag’lubdagilar, bosimchilar yoki diniy bosmachilar
taraflama o’z foydalarini berib yuborayotganliklariga achinib ham bilmasdan,
tushunmay turishaveradi. Bu degani shu bosim taraflama aniq qilib yetkazib
belgilanayotgan holatlari, teskarilikni izohlovchi, shuning ichkari teskariligi
yoki kollinearligi tufayli eslashuvdagina g’oliblik nima bilan aynan e’tirof
etilmoqdaki, bu – foydaning o’zini yoki nafnigina bilib qolib amalda
ifodalashga qodir bo’lishlari kerakligi, bu shundaychilik hamdir. Ha, naf bu
es. Yosh bolalarda esi bu – oddiygina xotira sifatida bo’lgani boisidan ham
foydani unchalik yaxshi izohlab olishmagan va yaxshi ko’rib mos ravishda qabul
qilishmaganlar hamdir. O’rta yoshlilar esa es shu esning o’zi sifatidaligi
boisi e’tiborga loyiq bo’lgan har bir nafni keltirib chiqarmoqchi bo’lishga
sazovor bo’lmoqchi bo’lishib, ba’zida qo’l ostidagi foydaning o’zini ham bilimsizliklari
sababli diqqat bilan ishlataolmay, sazovorsiz qoladilar. Qariyalar esa yodimda
deb turib shu qayerda bo’lmasin, yondami yoki so’ldagi uzoqdami manfaatni aniq
cho’qlab topib olishlari qandaydir g’alatilik ravishidagi uddaburonlik sifatida
inson hayajoniga mosligiga nisbatan ko’zni olibroq qo’ymoqdadir. Men asl diniy
yoki bosim taraflama 7 yoshli bolaman. Zero 38 sifatidagi o’ylovli otaviy
xudoligim yakunigacha 7 yil mavjud. Shuning uchun bosqichlanishlarning,
4-bosqichga qarshi 1-bosqichni qaratib kirilishni, qancha muddat borligiga
nisbatan o’tqazganlikni hisobga olib 1-bosqichning 14 sonidan 0 gacha oralig’ida
0 gacha 7 soni qolishi kerakligini aytib etiroflash mumkinligidan bu shu. Diniy
qarashlama g’oliblikka yoki insoniy foydagacha intilish bosim yo’lining yoki
uzun jarayonli, aylanaviy chizig’ining oxirgi bosqichi sifatida shu umrni
ifodalovchi kishi yoshlariga, yashash onlariga moslikni qidirish hisoblanadi. Diniylar
yoki bosmachilar, ichimdagilar qancha katta yoshni shu ma’noda yoki ramkada o’tkazgan
umrim mobaynida o’zlariniki qilib bilishgan bo’lib kelgan bo’lsalar, shunchalik
katta yutuqqa, erkaklar esiga yoki bolalarning xotirali yodili foydasiga duch
kelishganliklari ma’lum bo’ladi. Biz asl foydachilar, eschilar yoki
erkaklarning foydamiz o’zimizdan ko’p uzoqda, narigi tomonimizda emas hamdir,
bu shuki bizning rafiqa-yu muzalomamizning o’zidan to’liq manfaatli
qarashlarimiz nariga ham o’tmaydi. Umr yo’ldoshini yo’qotgan erkak essiz deb
yoki essizlikni, esini yo’qotishli kayfiyatini bildirmasa, ajab ham emasdur.
Bolalar xotiralari orqali og’aynilaridan, qariyalar yodlari ila farzandlaridan
foyda-manfaat ko’rib bilishadi ham albatta. Mana 3,1 ga kelding deyishdi
ichimdagilar. Bu – word dasturidagi 11 shrift o’lchamidagi 3-varoqning
boshlanishidan 1,5 qator o’tishi ham edi. Shu o’rinda nega tungi 3:33 dan
insonlar qo’rqishi kerakligi kinolarda bot-bot namoyish etilganini bilib
aytmoqchi edim, xayolim toblab kallamga fikr keldi. Raqamlarning bosimdaligiga
qarala 3,1 dan 3,8 gacha yoki o’nglanish, yoshli hisobga olib qarash jihatidan
31 dan 38 gacha xudoning sxema yoki jonning avtomatlashuvidagi tuyg’uli
yurishga sazovor bo’laoladigan joylashuvi ham. Shuning uchun 31 dan 2 ta o’tishi
bilan 33 bu – xudoga muttasil, aniqrog’i mutloq o’taolinajak vaziyat bo’lishini
ta’kidlaydi ham. 3:33 dagi soatni bildiruvchi 3 esa xudoning 33 li borliqdagi o’zi,
sxema ichidagi kimlashuvidan so’ng keluvchi tuyg’ulari ichra hayotlashuviga ham
aloqadordur. Shu xudoning tuyg’ulari vaxshiyona, yovvoyiaralash yoki yirtqich
tirnaguvchi sifatli ramziylikka, qo’rquvga aloqadorligi bilan o’ziga insonni,
tomoshabinni jalb etishi kerak hamki bu shu. Xudo bu – endi haqiqiy ko’rinishida,
o’zligini borligi bo’yicha tushunishga shakllanib keladigan umr bo’ylab orqaga
va oldinga bo’ladigan har xil davr oraliqlaridagi zamonalar ham. Shuning uchun
tug’ilajak hisobga olinadigan qizimiz o’zining u dunyodan, vaqtga orqaga yoki
diniy oqimli bosim bo’yicha yashashli xudoviy sxemalashgan jon va tuyg’ular
orasidagi zamonda noma’lum o’zlik deyiladigan aynan xudo shaklida faoliyatini
olib borganligi hammaga ma’lum menimcha ham. Endi bo’lsa, almashinishlar
sababli uning xudolikdan chiqishi sifatida men haqiqiy insoniy umr o’tqazishning
erkaklik chog’idagi davrimning aynan xudo bo’lishga aloqador 31 yoshini boshlab
yuborganimga ham ancha kunlar bo’lishi nazarga ilinmasdan qolaqolmaydi hamdir.
Albatta, shuning uchun bo’lsa kerak, men o’zimning kimligimni ham aniq bilishga
qodir bo’lmayman-u, lekin yozuvlarim shuni ko’zlayaptimikin, sizlarga havola.
(yakunlashdi). Xudolik davrimda men ushbuga o’xshash barcha aloqador yozuvlarim
orqali siz aziz o’quvchilarimiz tugul barcha insonlarning ko’zga ko’rinarli bo’lmish
ikr-chikrli haqiqatlari hamda dunyo bo’ylab olamshumul kashfiyotlarga moyil
keluvchi chin asliyatni olib keltirib joylashtirish arafasidaligim bilan
ajralib ko’rinmoqdami shuncha paytim ham, mayli xay. Zero men haqiqatgo’y
xudolik tomonidan o’zimga nazar tashlashni bilguvchiman birinchi borasidagi
tortishuvli yondashuvimdadir. Avval ilm-fanli haqiqatni ko’zlarga fosh-ayon
etaman, so’ng esa diniy zapis, bosimli qarashlarga nazarimni ilishini berguvchi
hamdirman. Meni ichimdagilar “o’zini bilguvchi bu botir zot inson qiyofasidagi
xudo” deb tariflashdi hoziroq ichimdan turib shundoqqinasiga ham. Haqiqatan ham
qanchalik darajada izoh, sharx va ifodaviyligim (ta’rifim) ulug’lashaolgan
sayin men o’zimga javzo, jazo (jav-javli azob) berish orqali tan-u jonimdagi so’rg’uvchilarni
itarish barobarida o’zimga oro kirgizib bilaman hamdir. Ushbu xudoligimning
borishida men o’zimda faqatgina xarakterimning cho’qqisi sifatida hayotga
nisbatan jabhali, kechinmali yoki kechirimli yuz-qarashga, shuning ifodasiga yoki
yuz-xotirga egaman xolos. Qolgan barcha badanli tanamning ishlashlari otamning
gotlaridan olinib, boshqa qimirlashli qismlari esa qizimning qo’lidagi o’rganayotgan
Goti ham sanaladi. Qizim uchun shu ortiqcha, qolgan Gotni boshqa yelkadosh ko’makchisi
amakilari, ichimdagilar avtomatlashtirib oldindan yozib qo’ymoqdalarki, asti qo’yaversin
ham mayli hamma endi. (tugatishdi). Deylikki, ko’p foyda uchun qimirlashga
aloqador tezkor harakatlarimiz yoki barmoq kompyuter uzra uchuvchanlik
harakatliligi qizimning avtomatlashtirilib berilayotgan yo’lagi yoki sxemasi, qo’shimchaga
oid yaratilishli Goti. Qolgan barcha asta-sekin qimirlashlar, nisbiylashuvga
kamdan-kam aralashuvli badanimning turg’un to’rtburchaksimonligiga xosligi yoki
oyoqlarimning dam olib bir joydan qo’zg’almay turishlariga aloqadorliklari
otamning o’z paytlaridagi ishlash shakllaridan olinayozadi hamki bu shu. O’zim
xarakterimning cho’qqisidan, yuzli ifodaman boshqa mantiq bilan birgalikdagi 3
ala sezgilarning egasi sifatida yakunlama tarzida, to’liq qatlamli ravishda
yoki doiraviy yuzalama o’zimdan iboratman, ammo shu sezgilarning ishlatilishi
sifatida qaralganda esa boshqalar foydalanib ishlatayotgani uchun o’zimga o’zim
zarar bo’lib qaralaman yoki topilaman ham. Shuni bu yerda ta’kidlab
ichimdagilarga yuzlanib murojaat etamanki, men qiladigan ishlarimga javob
bermayman, nima mening tana-yu avzo-badanim orqali bajarilsa, shuni o’zlaringizdan
deb bilinglar. Aslida meni o’zlaring qilgan, tanam vositasida qilgan ishlar
uchun koyib ayblasanglar va jazo qo’llasanglar, bilinglarki men shunga ishonib
o’tirmayman, albatta, o’zlaringni qiynayapsanlar ko’rinishidagi men o’zimning
foydamni doimiy ravishda bilib turishga urinaveraman. Men shularni nega
aytayapman, chunki ular, qiz va boshqa ichimdagilar teskarilik borasida foyda
oluvchilar safida holi go’llar sanalishadi. Holi ham teskarilikning,
kollinearlikning o’zida es bo’lib bilmasdan, bordi-keldili bir foydaga va
boshqa bir zararga akslanib, takrorlanib turishavermoqdalar. Yozuvlarimda ham
bir bo’ladiki, ma’nomni keng yoritib cho’zib aniq ifodaviyligigacha olib
berguvchi, ich-pichimni yoki xayollarimni ochib chiqquvchi quruq ifodalashuvchi
gapni tuzib berishadi, boshqa bir bo’ladiki, mening o’z aniq bayonotimni
kengaytirib olib chiqishga, ifodalashga urinishlarida ma’no tusi o’zimning
izohimga teskari boraveradi. Esli yoki foydali taraflamlikdagi 31 yoshli o’zimda,
aniq shaxsligimda diniy oqim bo’yicha 7 yosharli bola bo’lib qolayapmanki,
teskari taraflama aylanadi, tushunchada esa insonlar ko’rinishida 7 yosharli
bolaning fahm-farosatiga oid ravishda toki aqliy bosqichgacha bir yil davomida
o’stirilib kelindim ham. Mana bugun sana 6-dekabr 2021-yil hamki mayli bu
shunisi bilan ahamiyatli hamdir. (yakunlashdi). Tushunchadagilar o’zlarining
jonlarini tanadan birinchi o’ringa qo’yib tanilari, tana va ekstremitalari
shaklida qabul qilishgan. Tushunchadagilar yoki insonlar o’zlarini aylanaviy
tarzda Yer tizimining ishlashi, nisbiylik nazariyasi sifatida ko’nib bilishgan
ravishda qabul qilishadilar hamki mayli endi. (yakunlashdi…). Mening jismoniy
tanam tana sifatida Got bo’lib aholidan yoki odamlardan holatlarni, o’zgaruvchanlikni
olib o’zida aks ettiraolgani uchun qo’zg’almas borliqda ish bilan o’z xohishiga
asosan burilib nisbiylik hosil qilgan holda hayot kechirsa, insonlar uchun jonli
tanalari haqiqatan ham Gotlikni namoyish etib taqdiriy tarzdaligiga ko’ra
namoyish etilajak. Ular o’z tanalarining harakat tenglamasini, manzilini yoki
yo’nalishini go’yoki qanday bo’lishini bilib turgan holda hoziroqda shu
harakatlarga yoki qimirlashlarga xos barcha shart-sharoitli borliqni changchalarigacha
aniqlikda qayta yasab berajaklarigiga ko’ra aylantirib, almashtirib bilishadi.
Agar asl Gotchi bo’lib, ammo o’zgaruvchanlik asosidagi holatlashuvimga ko’ra
men atrof-tevarakdan yoki borliqdan nisbiylikni bilib shunga qarab burilsam
yoki qimirlab yursam, biror nimaning aniq bir joyiga tegaolsam, insonlar jonli
tanalarini bilgan, oldindan qanday harakatlanishlarini hisobga olgan holda holi
shu oldinga yetib kelmaslaridan avvalroq o’z joylarida, hoziroqlarida shu
burilish yoki qo’zg’alish effekt, ta’sirchanliklarini uyushtirgan holda borliqni
inson o’z tanalarining nisbiylashuviga moslatib qo’yavergan holda aniq bir
tegish holatigacha uyushtirishga qodir sanaladilar. Faqatgina aniq teggan
joylashuvli narsalari kim biladi nima bo’lsin, o’zlari ham bilishmaydi nima
keltirib qo’yganlarini yoki shundoqqina aylantirib, nisbiylashuvli paydo
qilaolganliklarini. Shundoqqina ko’zga tashlanib ishlatayotgan chog’laridagina
muttasil, muvozanatli turishda sezib, bilib turishlari mumkin xolos. Ammo insonlarning
eslari doimo o’zgaradi, chunki ular faqatgina tushunchadan foydalannishadilar. Gotga
ko’ra insonlarning tanalari bir vazifaviy yoki amalli ishni qilib
yotaqolayotganiga qarab ayan qaysi ish bilan nimalar vositasidagi turg’unlikda
foydalanayotganini bilib qo’yishi mumkin odamining o’zi ham. Zero, masalan,
kompyuter klavishlarini men kompyuterimni qottirgan bir joyda saqlayolish
orqali knopkalarini Gotlashishga o’xshash tarzda, nisbiylik o’zgarmasligi
sababli topaolayapmanmi, bu ham shunga o’xshash. Faqatgina gotlashgan insonlar
o’zlarining qo’llarining kayfiyatini yanada qulayroq qilib bilish maqsadida
kompyuterni umumiyligini, klaviaturasini millimetrlatib o’ynatib, sidratib
turishga ham qodirlar. Go’yoki to’liq shakl-shamoyildagi tusdagi notebook
klaviaturasi shu tusning, to’liq ranglangan bo’yoqlarning ozgina surilishini, o’zidan
o’zini olib qochib o’zini yaratishli qimirlashini klaviatura oralaridan,
shuning rangiga mos o’yiqli, aylanashuvli jarayon qiyshiqligidagi bir necha rasm-rusmdagi
chiziqlar o’tkazib qo’zg’atib shakllantiraverishi diqqatga moyil tarzda ko’zga
tashlanganga o’xshab nazarda qolib ketishi yoki tushunarli bo’lishi mumkin.
Insonlar koinotning cheksizligidan Yer yuzasigacha olingan hisobdagi
tanalarining jonliligi, koinot cheksizligi tarafdaligi ustunligida shu jonlili
tanalarini o’zlariga hayot sabog’ini o’rnatmoq sifatida anglashaoladilar xolos.
Odamlar, insonlar o’zlarini esa Yer tizimi, nisbiylashuv yoki yerdagi hayotiy
jarayonlarning tebranuvchanligi orqali o’zlarini tanib bilishga
urinaverishadi-urinaverishadiyu urinaverishgani bo’lmaydi. Ular uchun oddiy
shkaf, sumka va h.k shart-sharoitiga borib taqaluvchi hodisaviyliklar aro
hayotiylik aynan o’zlarining namoyish etilajakliklari sanalishi ham tayin
masalaki, bu hammaga ham ma’lum endi.(tagatishdi…).
Comments
Post a Comment