Men-ku o'zim bilan ovoramen, sizlarga nima bo'lmoqdadir bu, albatta.
36. Bugundan
ruhning, arvohning yoki tabiiy hodisalarning kuni to’liqlayin kun davomidan bo’lish
uchun boshlandi. Shu roppa-rossa 43-kungacha, shu kunni ham to’liq o’z ichiga
olib davom etadi. 44-kunning tonggi 12:00 idan boshlab farishtalar davom
etishadi. Xudo endi ta’zirini yeb yoki davosini olib ogohlantirilgandan so’ng
kechaning yarmidan boshlab jonliligim yoki elektron 2-nusxam menga
ichingdagilarning gaplarini ham, buyruqli o’qtalishlarini ham qilma yoki amalga
oshirma deyapti. “Endi shundan bu yog’i men sening gaplaringni o’zim sening
vositangda, tanangdan og’iz bo’shlig’ing orqali chiqaraman”, deganday bo’layapti
jonliligim. Boz ustiga tashqaridagilarning gaplarini ham o’zim chiqarib sening
foydangga to’g’irlab yuboraman deganday bo’layapti. Aniqrog’i seni
aniqlashtiruv ishlari endi o’zingning gaplaring va rejalaring, hayot
kechirishing yo’llarini topib olish orqali bajarilmaydi, balki mening gaplarim
nima qilmoqchiligingni ularga doimo haqiqiy gap sifatida tushuntirib
beraveradi, deyapti. Men endi xohlagan ishimni qilishim mumkin va
aniqlashtiruvchi tushuncha men bilan yonma-yon boraveradi. Aslida haqiqiy yoki o’ylab,
topib gapiraolishning mazmuni bu – tananing og’rig’idan yoki chalkashligidan
xalos etish sanaladi. Menga uning, 2-nusxamning qo’ymoqchi bo’lgan bir yagona
talabi tanamga bo’lar-bo’lmasga tegib umumiy xotirjamlik, mehr yoki
jonbozligini buzmasligim kerakligida. Chunki tanamda millionlab insonlar
hujayralar bo’lib yotishibdilar, deya elektron yoki raqamli, 2-nusxamning o’zi
ham menga yetkazmoqda. Men gapim bilan tebranuvchi, juda tez o’zgaruvchi yoki
betartib qimirlab o’ziga-o’zi tegib qichuvchi, paypaslovchi tanalarning yangi
jonbozliklarini yoki osoyishtalik holatlarini gapirib berishga, izohlashga ulguraolmayman
demoqchi. Tana qanday qilib tinch holda o’zini asablari vositasida erkin va
osoyishta, bir taqlid yoki me’yorda sezayotgan bo’lsa, shunday turaverishi
kerak deydilar u kishi. Lekin nima qilay, mening tanamda, tegmasdan
turaolmayman. Tanamga tegmasam, hattoki kasalliklarim yo’nalishlarini topaolmay
qolaman. Xuddiki kasalligimga yoki xastaligimga moslashaolmayotganday o’zimni
xotirjam sezaolmayman. Kasalliklarim o’zlarining asoslaridan yoki
joylashuvlaridan mening sog’liqli umumiy erkin holatimga putur yetkazib chiziqli
yo’nalishday bo’lib bo’yim bo’ylab ichimdan ko’tarilib aynan bir xildagi tana
bo’rtishi, qurtchalarday yurishda bo’lasan deydiganday. Ammo men o’zimni ko’p
tarmoqli, jihatli sanashga odatlanganman. Bir yo’nalishdagi mavzuga boshimni
cho’zib turib qotib qolib haykalday bo’lishim menga yarashmaydi. Hattoki
hozirgi muhitim shunday umumiy ichki va tashqi mavzular yo’nalishlarida bo’lsam
ham. Men bir og’izda o’zimdan chiqayapti, deb barcha mavzu-pavzusi bilan ko’tartirib
yuboraman. Menga hayot kechirish jarayonim har taraflama, ko’p tarmoqli oddiy qamrovlarni
yoki hayotiy jabhalarni, jihatlarni o’z ichiga oladi. Shuning uchun o’zimga o’zim
tegib, albatta, bexosdan, jismoniy holatim shuni to’g’ri baholaganda yoki
metabolizmimga shu kerak bo’lsa, so’ng men bir yo’nalishda ko’tarilayotgan miya
shariklarimni va shunga mos kelayotgan tashqi muhitdagi yasab qo’yilayotgan Gotlarimni
tugashga majburlayman. Miyamdagi shariklarim yoki tanamning tuzilishidan
olingan esimga ko’ra qisqa aniq ma’lumotli o’sish tashqaridagi yoki tabiiy
jarayondagi kishilar va insonlar vositasida har taraflama yoqar-yoqmasga va menga
o’zini hujum qilmaydigan qilib ko’rsatadigan sifatida, bo’lishi kerakligini o’zimning
tanamga har joyiz-nojoyiz tegib, qichib yoki tanamni barmoqlarim bilan bosibroq
qo’yib taxlayman. Gaplarim tanamning yoki badanimning hujayralarining umumiy
holat sifatidagi yo’nalishini belgilab bergan shu paytgacha. Endi gaplarimsiz
qolayapmanmi, demak, tanamning o’zini qo’llarim bilan to’g’irlab yurishim kerak.
Albatta, birinchi navbatda gaplarsiz men tabiiy sharoitdagi hayotiy saboqlar
sifatida qaralgan ayollarning ustida hozirgi kunlarda o’z yo’nalishimda ish
olib borayotganim uchun shu ayol kishilarni yoki insonlarni, insu jinslarni almashinishi
bo’yicha men o’zimning ikkinchi nusxam bilan ham joy olishmoqdamiz. Men uchun
ayollar bu – haqiqiy fizik inson sifatidagi ayollar bo’lib shular menga
nisbatan eng oxirda, 3-o’rinda 2-nusxam uchun bo’lgan ayol kishilardan keyin
tabiatdan insonga, o’zimga yo’nalish orqali hayot kechirib turadi. Oramizdagi
2-o’rindagi ayol kishilar shu tabiiy yo’nalishlarni kenglikdan har xil
rakurslarda yoki nurlar orqali kelayotgan va shu tabiiy muhitdagi ob-havo bo’lib
berayotgan eng tepadagi yoki 3-o’rindagi ayol insonlarni men uchun ma’lumotning
markazi yoki tekisligi, vositasi bo’lib ushlab, o’tqazib turadilar. Shuning
uchun men bu o’rtadagi ma’lumotlar jarayonida tabiiy muhitimdagi yoki xona
sharoitidagi barcha havo hujayralarining o’z joylarida tebranib turishlari
sifatidagi 2-ayol kishilarga ishim yoki mehnatim vositasida o’tib bormoqdaman. Ishimning
nimaligini ma’lumotlarga chiqargan holda men o’zim havoning barcha
hujayralarida qandaydir sifatli ravishda bo’lishga urinmoqdaman. Havo
muhitining hujayralari sifatida ma’lumotlar bo’lib tursam, qanchalik darajada
hayot nimadan iboratligini va hayotning, tabiiy 3 o’lchamli kenglikning har bir
lahzasi jarayonlari bilan kishi zoti tomonidan egallanib bo’lganligini oxiri
tushunganman. O’rta havoning vositaviy qatlami ma’lumotlar dastaguli, doirasi
sifatida kishilarniki, yoki quyi dunyo ayollariniki sanalib, shu havoning
haqiqiy o’zi bilan egallangan mavjud, ko’rinmas hujayraviy massaviy bosimli bu
joyning o’zidagi qatlami inson sifatidagi yuqori dunyo ayollariniki sanaladi. Jonlilim
yoki 2-nusxam, Mirzo mening haqiqiy ob-havom bo’lib ishlasa, men uning ma’lumotga
liq to’la ob-havosi sifatida kenglikka yozilgan holda ishlayman. Zero menga
barcha hayotiy jabhalarim yoki tajribalarim, hayotga chiqarib bilgan
kechinmalarim aylanma ravishda havodan to’satdan o’zimga qaytib urilib kelganda
men aynan shu jabhalarni, yoki kechinmalarning jarayonini yana qaytarib qilayotgan
ishlarim oldindan ma’lumotli sifatida yangramoqda. Mirzoda, ikkinchi nusxamda
yoki egzemplyarimda esa haqiqiy havodan mening o’tmish kechinmalarimdagi o’ylovlar
kelib jonliligini oldindan aniq o’ylovli qilib qo’yayotganday bo’lsa kerak. Nima
bo’lganda ham Mirzo yoki ikkinchi nusxam aslida yozuvchilik kasbi bilan
mashhurlik qozonadi, men esa o’zim uchun tanlab gaplashish qobiliyatini
bildiraman. Bizlar hayotimizda bir-biravimizning ishimizni qilayapmizmi, bu – o’zaro
haqiqiy almashinuv ham sanalmoqda. Bizning qilayotgan ishlarimiz hayotga davom
etib hayotdan ayollarimiz orqali birgalikda aylanib turaveradi. Bizlar 4 tamiz,
2 dunyo vakillari to’rt qatlam hosil qilib joylashadilar. Mening ichki jonim,
aniqrog’i jonimning o’zi bu – Mirzo bo’lib birinchi qatlam sanalsa, o’zim
yuqori dunyo vakilining birinchi a’zosi sifatida tanam orqali 2-yo’sindaman.
3-qatlamda Mirzoning, jonliligimning ayoli bo’lsa, 4-qatlamda yana mening
ayollarim bor sanalishadi. Shunday qilib ikki dunyo o’zlarining vakillari
vositasida bir-birlarining ichlariga ketma-ketlik bilan joylashgandirlar. Albatta,
hali bizlar ikkimiz, men va jonliligim ko’p almashmaganmiz. Men kun bo’yi uyg’oq
holda yurishimga nisbatan qanchalik vaqtni yozuvimga ajratsam, shunchalik
darajada jonliligim, 2-egzemplyarim mening o’rnimda gapirish ishlarini qiladi. Balkim
men yozuvimga nisbatan aslida ko’proq gapirgan bo’lsam kerak. Lekin nima bo’lganda
ham ikkala holatlar ham biz ikkalamizning o’zimizning faqatgina tanimizni va
jonimizni to’liq ifodalayolmaydi. Zero kun va tun hech birimiz faqatgina yozish
va gapirish bilan vaqt o’tqazmayotgan bo’lamiz.
Comments
Post a Comment