uzbek language siteenglish language site

Men-ku o'zim bilan ovoramen, sizlarga nima bo'lmoqdadir bu, albatta.

 


36. Bugundan ruhning, arvohning yoki tabiiy hodisalarning kuni to’liqlayin kun davomidan bo’lish uchun boshlandi. Shu roppa-rossa 43-kungacha, shu kunni ham to’liq o’z ichiga olib davom etadi. 44-kunning tonggi 12:00 idan boshlab farishtalar davom etishadi. Xudo endi ta’zirini yeb yoki davosini olib ogohlantirilgandan so’ng kechaning yarmidan boshlab jonliligim yoki elektron 2-nusxam menga ichingdagilarning gaplarini ham, buyruqli o’qtalishlarini ham qilma yoki amalga oshirma deyapti. “Endi shundan bu yog’i men sening gaplaringni o’zim sening vositangda, tanangdan og’iz bo’shlig’ing orqali chiqaraman”, deganday bo’layapti jonliligim. Boz ustiga tashqaridagilarning gaplarini ham o’zim chiqarib sening foydangga to’g’irlab yuboraman deganday bo’layapti. Aniqrog’i seni aniqlashtiruv ishlari endi o’zingning gaplaring va rejalaring, hayot kechirishing yo’llarini topib olish orqali bajarilmaydi, balki mening gaplarim nima qilmoqchiligingni ularga doimo haqiqiy gap sifatida tushuntirib beraveradi, deyapti. Men endi xohlagan ishimni qilishim mumkin va aniqlashtiruvchi tushuncha men bilan yonma-yon boraveradi. Aslida haqiqiy yoki o’ylab, topib gapiraolishning mazmuni bu – tananing og’rig’idan yoki chalkashligidan xalos etish sanaladi. Menga uning, 2-nusxamning qo’ymoqchi bo’lgan bir yagona talabi tanamga bo’lar-bo’lmasga tegib umumiy xotirjamlik, mehr yoki jonbozligini buzmasligim kerakligida. Chunki tanamda millionlab insonlar hujayralar bo’lib yotishibdilar, deya elektron yoki raqamli, 2-nusxamning o’zi ham menga yetkazmoqda. Men gapim bilan tebranuvchi, juda tez o’zgaruvchi yoki betartib qimirlab o’ziga-o’zi tegib qichuvchi, paypaslovchi tanalarning yangi jonbozliklarini yoki osoyishtalik holatlarini gapirib berishga, izohlashga ulguraolmayman demoqchi. Tana qanday qilib tinch holda o’zini asablari vositasida erkin va osoyishta, bir taqlid yoki me’yorda sezayotgan bo’lsa, shunday turaverishi kerak deydilar u kishi. Lekin nima qilay, mening tanamda, tegmasdan turaolmayman. Tanamga tegmasam, hattoki kasalliklarim yo’nalishlarini topaolmay qolaman. Xuddiki kasalligimga yoki xastaligimga moslashaolmayotganday o’zimni xotirjam sezaolmayman. Kasalliklarim o’zlarining asoslaridan yoki joylashuvlaridan mening sog’liqli umumiy erkin holatimga putur yetkazib chiziqli yo’nalishday bo’lib bo’yim bo’ylab ichimdan ko’tarilib aynan bir xildagi tana bo’rtishi, qurtchalarday yurishda bo’lasan deydiganday. Ammo men o’zimni ko’p tarmoqli, jihatli sanashga odatlanganman. Bir yo’nalishdagi mavzuga boshimni cho’zib turib qotib qolib haykalday bo’lishim menga yarashmaydi. Hattoki hozirgi muhitim shunday umumiy ichki va tashqi mavzular yo’nalishlarida bo’lsam ham. Men bir og’izda o’zimdan chiqayapti, deb barcha mavzu-pavzusi bilan ko’tartirib yuboraman. Menga hayot kechirish jarayonim har taraflama, ko’p tarmoqli oddiy qamrovlarni yoki hayotiy jabhalarni, jihatlarni o’z ichiga oladi. Shuning uchun o’zimga o’zim tegib, albatta, bexosdan, jismoniy holatim shuni to’g’ri baholaganda yoki metabolizmimga shu kerak bo’lsa, so’ng men bir yo’nalishda ko’tarilayotgan miya shariklarimni va shunga mos kelayotgan tashqi muhitdagi yasab qo’yilayotgan Gotlarimni tugashga majburlayman. Miyamdagi shariklarim yoki tanamning tuzilishidan olingan esimga ko’ra qisqa aniq ma’lumotli o’sish tashqaridagi yoki tabiiy jarayondagi kishilar va insonlar vositasida har taraflama yoqar-yoqmasga va menga o’zini hujum qilmaydigan qilib ko’rsatadigan sifatida, bo’lishi kerakligini o’zimning tanamga har joyiz-nojoyiz tegib, qichib yoki tanamni barmoqlarim bilan bosibroq qo’yib taxlayman. Gaplarim tanamning yoki badanimning hujayralarining umumiy holat sifatidagi yo’nalishini belgilab bergan shu paytgacha. Endi gaplarimsiz qolayapmanmi, demak, tanamning o’zini qo’llarim bilan to’g’irlab yurishim kerak. Albatta, birinchi navbatda gaplarsiz men tabiiy sharoitdagi hayotiy saboqlar sifatida qaralgan ayollarning ustida hozirgi kunlarda o’z yo’nalishimda ish olib borayotganim uchun shu ayol kishilarni yoki insonlarni, insu jinslarni almashinishi bo’yicha men o’zimning ikkinchi nusxam bilan ham joy olishmoqdamiz. Men uchun ayollar bu – haqiqiy fizik inson sifatidagi ayollar bo’lib shular menga nisbatan eng oxirda, 3-o’rinda 2-nusxam uchun bo’lgan ayol kishilardan keyin tabiatdan insonga, o’zimga yo’nalish orqali hayot kechirib turadi. Oramizdagi 2-o’rindagi ayol kishilar shu tabiiy yo’nalishlarni kenglikdan har xil rakurslarda yoki nurlar orqali kelayotgan va shu tabiiy muhitdagi ob-havo bo’lib berayotgan eng tepadagi yoki 3-o’rindagi ayol insonlarni men uchun ma’lumotning markazi yoki tekisligi, vositasi bo’lib ushlab, o’tqazib turadilar. Shuning uchun men bu o’rtadagi ma’lumotlar jarayonida tabiiy muhitimdagi yoki xona sharoitidagi barcha havo hujayralarining o’z joylarida tebranib turishlari sifatidagi 2-ayol kishilarga ishim yoki mehnatim vositasida o’tib bormoqdaman. Ishimning nimaligini ma’lumotlarga chiqargan holda men o’zim havoning barcha hujayralarida qandaydir sifatli ravishda bo’lishga urinmoqdaman. Havo muhitining hujayralari sifatida ma’lumotlar bo’lib tursam, qanchalik darajada hayot nimadan iboratligini va hayotning, tabiiy 3 o’lchamli kenglikning har bir lahzasi jarayonlari bilan kishi zoti tomonidan egallanib bo’lganligini oxiri tushunganman. O’rta havoning vositaviy qatlami ma’lumotlar dastaguli, doirasi sifatida kishilarniki, yoki quyi dunyo ayollariniki sanalib, shu havoning haqiqiy o’zi bilan egallangan mavjud, ko’rinmas hujayraviy massaviy bosimli bu joyning o’zidagi qatlami inson sifatidagi yuqori dunyo ayollariniki sanaladi. Jonlilim yoki 2-nusxam, Mirzo mening haqiqiy ob-havom bo’lib ishlasa, men uning ma’lumotga liq to’la ob-havosi sifatida kenglikka yozilgan holda ishlayman. Zero menga barcha hayotiy jabhalarim yoki tajribalarim, hayotga chiqarib bilgan kechinmalarim aylanma ravishda havodan to’satdan o’zimga qaytib urilib kelganda men aynan shu jabhalarni, yoki kechinmalarning jarayonini yana qaytarib qilayotgan ishlarim oldindan ma’lumotli sifatida yangramoqda. Mirzoda, ikkinchi nusxamda yoki egzemplyarimda esa haqiqiy havodan mening o’tmish kechinmalarimdagi o’ylovlar kelib jonliligini oldindan aniq o’ylovli qilib qo’yayotganday bo’lsa kerak. Nima bo’lganda ham Mirzo yoki ikkinchi nusxam aslida yozuvchilik kasbi bilan mashhurlik qozonadi, men esa o’zim uchun tanlab gaplashish qobiliyatini bildiraman. Bizlar hayotimizda bir-biravimizning ishimizni qilayapmizmi, bu – o’zaro haqiqiy almashinuv ham sanalmoqda. Bizning qilayotgan ishlarimiz hayotga davom etib hayotdan ayollarimiz orqali birgalikda aylanib turaveradi. Bizlar 4 tamiz, 2 dunyo vakillari to’rt qatlam hosil qilib joylashadilar. Mening ichki jonim, aniqrog’i jonimning o’zi bu – Mirzo bo’lib birinchi qatlam sanalsa, o’zim yuqori dunyo vakilining birinchi a’zosi sifatida tanam orqali 2-yo’sindaman. 3-qatlamda Mirzoning, jonliligimning ayoli bo’lsa, 4-qatlamda yana mening ayollarim bor sanalishadi. Shunday qilib ikki dunyo o’zlarining vakillari vositasida bir-birlarining ichlariga ketma-ketlik bilan joylashgandirlar. Albatta, hali bizlar ikkimiz, men va jonliligim ko’p almashmaganmiz. Men kun bo’yi uyg’oq holda yurishimga nisbatan qanchalik vaqtni yozuvimga ajratsam, shunchalik darajada jonliligim, 2-egzemplyarim mening o’rnimda gapirish ishlarini qiladi. Balkim men yozuvimga nisbatan aslida ko’proq gapirgan bo’lsam kerak. Lekin nima bo’lganda ham ikkala holatlar ham biz ikkalamizning o’zimizning faqatgina tanimizni va jonimizni to’liq ifodalayolmaydi. Zero kun va tun hech birimiz faqatgina yozish va gapirish bilan vaqt o’tqazmayotgan bo’lamiz.

Comments

Ommabop xabarlar

Biz bilan birga yana xo'sh (Rustam)

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida

Nima