uzbek language siteenglish language site

Menki sizlarga aytsam

 


23. Men gij-gijchilar yoki kish-kish bilan yashovchilar sifatida bitta chiziqda tezlanib yurishlariga qaramasdan, orli yoki tirik insonlarni bilaman. Shu insonlar yuqori olamdagi o’zlarining o’lik o’lmas hayot kechirayotgan haqiqiy nusxa egalarining mutloq shaxsiyatlarini o’zlashtirgan holda sohta vakillari, quruq elektronli ovozlari (1) va ko’rinishlari (2) bo’lib yuqori dunyoga ko’zga tashlanib qolishadi. Shu insonlar va narsalar o’zlarini menga juda orliday sezdirib kelganlar shu paytgacha. Men ular bilan qiladigan munosabatlarimda ularni o’z o’rnilarida bor deb hisoblamasam umuman bo’lmaydi. Aniqrog’i bu – oddiy dunyoqarash. Atrofdagilarning haqiqatlarini tan olib yashash kerak. Nima gapirib qanday ko’rinsalar shularni ichingdagi tuyg’ularga olib o’zingdan bilib kerakli aks ta’sirlarni o’tqazasan. Bu – shunchalik haqiqatki, shuni tushuntirish menga bema’nilikday tuyulmoqda. Xo’p mana qarang, baribir tushuntiray. Biror inson yoki narsa oldingizni to’sib yoki joy egallab o’tiribdimi, shunga tegmagay, urunib shikastlanmagay deb to’g’ri yo’ldan ketasiz. Biror kishi, televizor sizga ovozli gapirdimi yoki imo-ishora qildimi, siz u bilan o’z-o’zidan muomalaga kirishib javob qaytarasiz yoki reaksiya qilasiz. Aks holda siz dunyodan, haqiqatan uzilib hammaning oldida sharmanda bo’lasiz. Zero aslida bu – oldingizni to’sgan narsalar ham, kishining gapi ham aslida axborot yoki elektron ma’lumot sifatida haqiqiyligini ichingizdan o’tqazib turgan sanaladi. Ular aslida yo’q sanaladi, ularga e’tibor bermasdan bosib ketaversangiz ham bo’ladi va gapini tinglamasdan muomala qilmay qo’ysangiz ham bo’laveradi. Ular o’z-o’zidan munosabatlarda yoki hurmat-e’tiborlarda yo’q bo’lib ketaveradi. Ammo ularning, tirik jonli orlilarning yoki o’zlariga bo’lgan tashqaridan haqiqiy e’tiborni talab etuvchilarning o’zlari shunday munosabatni masxara qilayotgan insonlariga yuklovchilar yoki yaratuvchilar sanaladi. Orlilar ol-ol deb turishganday deb tushunishish kerak. O’zlarini ol-ol deb turishadi-yu, lekin shu bilan o’zlarini haqiqatdan deb sanatishga harakat qilishadi. Joyni yoki yo’lni to’sib turgan orlilarning ma’lumoti yaratayotgan narsalarni yo’qlik sifatida bosib, yurib o’tavergandan so’ng to’silgan yo’l ochiladi yoki ko’rinib qoladi. Gapirayotgan insonlargan e’tibor qaratmasangiz, esa yana ori yoki o’zini munosabatlarda to’g’ri hurmatli sanash uchun borligi maqsadida mening esimni ham gij-gijlatib o’zgartirgan holda Sanskritdan foydalanib muhitga o’rinli bo’lgan yoki o’zlari fosh etilgan vaziyatga mos tutilgan holda o’zlarini qayta orli qilib beruvchi mutloq boshqa gaplarni gapirib ketadi. Orlilar yoki elektron tirik jonli insonlar ma’lumot sifatida tegib ketish amalini ham yo’lga qo’yishlari mumkin. Bizning sezgilarga asoslangan yuqori dunyomizning joylashuv (ovoz), ko’rinish (tushunish) va tegish (gapirish) sifatida 3 ala sezgilarimiz bilan ham kuchayib borgan sari ketma-ket ravishda kam-kam o’tib almashinaverishlari mumkin. Aslini olib qaraganda esa, fizik yoki tananing hayotidan shu insoniga qarab hayot kechirayotgan hayot shakllari, odamlar o’zlarining 3 ala sezgilarini ma’lumot bilan qoplangan yoki egallangan, niqob qilingan 3 ala o’rinlarining yoki voqeliklarining ham o’z joylashuvida, ko’rinishida va tegilishida (ishlatilishida) to’ldirib, ustma-ust zamonda davom etaveradilar. Shuning uchun teri bilan tegish, yoki to’qnashishni silkinishli sezdiradigan holatlarida ma’lumotning yolg’oni yoki elektron aldov eng kam sanalgani uchun teggan haqiqiy (o’lik o’lmas) insonlar yoki to’qnashgan narsalar darrov o’z joylariga fizik jarayon, fizikaviy jinslar tomonidan hayot kechirish sifatida topilib keladilar. Bizning dunyoda har bir holat yoki jins o’zicha, noyob yoki takrorlanmas holat sifatida qaraladi. Shuning uchun elektronlar yoki quruq yashashning o’zi, quyi dunyodagilar bizlarni aldash uchun nimani proyeksiyalab, skanerlab yon-atrofimizga, televizorlarga olib kirishmasin, barchasi o’zining noyob, yagona asl yoki yuqori dunyoviy egasi tomonidan yetib olinada, qayerdan bo’lmasin topilib to’ldirtiriladi. Shuning uchun bizlarni shalay-balay narsalar yoki kimsalar, bo’lmagan holatlar bilan aldashning iloji yo’q. Faqatgina aldashlari umuman boshqa har xil yerdagi bo’lib o’tgan vaziyatlarni aldanayotgan insonning yon-atrofiga ro’para qilib to’qnashtirib, ko’rsatib yoki ovozini chiqarib gapirish orqali xotirani o’ynatgan holda shu joyda proyeksiyasini tortib kelib paydo qilish va yo’qotish (olib qochish) orqali kechadi. Orlilar birinchi navbatda o’zlarining orlaridan, ol-oldirib haqiqiy o’rnashiladigan munosabatlarni so’rashlaridan ham oldin masxaralayotgan yoki ko’ndalang qilib qo’ygan o’lik o’lmas insonlarining jonidagi orlilarning o’z vakillari bilan aloqaga kirishadilar. Masxaralanayotgan yoki markazdagi, dunyoviy haqiqat bo’yicha aldanayotgan o’lik o’lmas insonni atrofdan qurshab olib yolg’onlarini o’tqazaveradilar, shu insonning jonini gij-gijlayveradilar. Jon ham o’lik o’lmas insonniki, tananing o’ziniki bo’lmagani uchun yoki ularning biri sanalgani uchun aynan shunday yolg’ondakam, ma’lumotli birlashuv ularga birinchi o’rinda afzal tutiladi. Ular balkim tanani masxaralamayotgandirlar, balki yana jonli birlashuvga erishmoqchilar xolos. O’lik o’lmas, tanali insonga bir holat bo’lib o’tsa-yu, so’ng umuman boshqa sanalgan shundoqqina yoki bir ozdan keyingi holat yoki voqealarda, boshqa muhitda shularning ma’noli yoki tuyg’uli, voqealarning o’zining davom etishi bo’yicha iloji boricha eng ishonarli davomi bo’lib o’tadi. Binobarin shu boshqa-boshqa birin-keyin kelgan voqealarda bir-biridan umuman o’zga yoki boshqa insonlar va hodisalar, sharoitlar ishtirok etmoqdalar. Mana hozir ham yozib tashlab ketgan o’zimning ham ma’lumotlarim bo’yicha, shunga meni, o’zimni teskari ravishda shundoqqina tushlik ovqatiga borishim bilanoq muhokamaga olishdi. Na qilay, menda holat shunday, men har doim shunday voqealiklar aro yashashimni hayot kechirish bilan sinamoqdaman. Mendagi yashayotgan inson bu – jon ma’lumot sifatida nisbiyliksiz yoki noma’lum, yakka qolib ketmoqda. Shu sababli bu jonni, menda yashayotgan insonni, jonimning o’zini va hayotiy chiqarayotgan o’xshashliklarini, o’zgartirgan voqeliklarini fosh etaolmayapman, isbotlayolmayapman. Mening nusxam, adashim yoki jonimning o’zi ham o’z olamida payg’ambarlardan sanalsa kerak. Ularda ham insonning jonining o’zi bu – shu har bir payg’ambarlaridan iborat, havo esa ayollar va erkaklar bo’ladi. Mening oldimga quyi dunyo yashovchilarining, jonlarning o’zlarining ko’rinishi sifatida haqiqiy o’lmas o’lik inson tana vakillarining ko’rinishlari, yurish-turish va qiyofalari keladi. Shu yolg’on ma’lumotlar, tana vakillarini yolg’ondan atrofimda yoki televizorda, oldimda gavdalantirishlar o’zimdagi payg’ambarimning, jonimning o’zining ishi bo’lsa kerak. Shuning o’rniga, teskari ravishda men jonimning o’zi, u dunyodagi o’zimday payg’ambarim uchun butun yuqori dunyomdagi, Yer kurrayu-zamining keng bo’laklanmas hududlaridagi insoniyat sifatida tana vakillarining Bo’lganligini, Got ini yoki yaqin kelajaklarda oldindan ma’lum bo’lgan ravishda harakatlanishlarini taxlab yoki uyushtirib qo’yaman. Hay-hay demasam, jonimning o’zi sifatidagi elektron olamning bizning yerimizdagi insonlari o’zimga “men sening joningman”, deb yopishib quralashib ketmoqchiday. Shuning uchun mening dunyomda o’zim uchun har xil aloqasizlik bilan bo’ladigan voqealarda uzilish yo’qday, birlashuv borday. Faqatgina insonlarimning tanalarining boshqaruvchilari sifatida Yer kurrasining hududlar kesimidagi bo’laklarining alohidalik qilib keng yerlarni ishonchli davom ettirib bilishi quyi dunyodan yuqori olamga o’tgan insonlar shakllaridagi jonlarni menga yopishib kelishidan, ichimga ruhan singib ketishidan asrayotgan holda asl haqiqat bilan ustunlikni olib berib jonimning shu birlashish - voqealar ustida qurilgan yolg’on o’xshashli, yakdil - ma’lumotlash o’yinini isbotlashimni chalkashtirayapti. O’zimga yaqin vakillar sifatida yuqori dunyoning haqiqiy insonlari, tana ijrochilarini hali ham men emas, o’zlari, deb ishonib olsam, hoyna hoy ular, tabiat fizikasi uchun hodisalarning o’xshashligini isbotlashga halaqit berayotgan voqea bu – baribir insonlarning, tanalarning mendanligi bo’lsa kerak. Endi shuni nega aytayapman, chunki men aslida insonlarim, tanalarim bu – shu insonlarning meniki hisoblanmagan, boshqaruvdagi o’zlari desamgina, ular bilan haqiqiy aloqaga kirishaman. Tanali insonlar faqatgina mening egaligimda, lekin shu ironiyaning ostidagi boshqaruvning barchasi ularning, aniqrog’i tabiat fizikasida yashiringan hayot shakllarining o’zlarinikidir. Men faqatgina shu tanalar sifatida olib qaralgan chiziq desak, shu chiziqning eng yuqori nuqtachasida turib egalik qilmoqdaman. Chiziqning amaldagi barcha qolgan qismi, yuqori nuqtasidan pastdagi juda ko’p nuqtalardan iborat uzun chizmasi fizik tabiatning o’zining boshqaruvida sanaladi. Endi-endilik bilan men shu chiziqning yuqorisidan egaligimni ko’paytirgan holda nuqtalarni ko’paytirish barobarida yoki chiziqni yuqori qismidan ustidan chizib yoki egallab pastga tushgan holda fizik boshqaruvdagi insonlarni ham Bo’lganga, Gotga yoki kelajagi oldindan ma’lumga (sharikga) chiqarmoqdaman.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?