Menki sizlarga aytsam
23. Men
gij-gijchilar yoki kish-kish bilan yashovchilar sifatida bitta chiziqda
tezlanib yurishlariga qaramasdan, orli yoki tirik insonlarni bilaman. Shu
insonlar yuqori olamdagi o’zlarining o’lik o’lmas hayot kechirayotgan haqiqiy
nusxa egalarining mutloq shaxsiyatlarini o’zlashtirgan holda sohta vakillari,
quruq elektronli ovozlari (1) va ko’rinishlari (2) bo’lib yuqori dunyoga ko’zga
tashlanib qolishadi. Shu insonlar va narsalar o’zlarini menga juda orliday
sezdirib kelganlar shu paytgacha. Men ular bilan qiladigan munosabatlarimda
ularni o’z o’rnilarida bor deb hisoblamasam umuman bo’lmaydi. Aniqrog’i bu –
oddiy dunyoqarash. Atrofdagilarning haqiqatlarini tan olib yashash kerak. Nima
gapirib qanday ko’rinsalar shularni ichingdagi tuyg’ularga olib o’zingdan bilib
kerakli aks ta’sirlarni o’tqazasan. Bu – shunchalik haqiqatki, shuni
tushuntirish menga bema’nilikday tuyulmoqda. Xo’p mana qarang, baribir
tushuntiray. Biror inson yoki narsa oldingizni to’sib yoki joy egallab o’tiribdimi,
shunga tegmagay, urunib shikastlanmagay deb to’g’ri yo’ldan ketasiz. Biror
kishi, televizor sizga ovozli gapirdimi yoki imo-ishora qildimi, siz u bilan o’z-o’zidan
muomalaga kirishib javob qaytarasiz yoki reaksiya qilasiz. Aks holda siz
dunyodan, haqiqatan uzilib hammaning oldida sharmanda bo’lasiz. Zero aslida bu –
oldingizni to’sgan narsalar ham, kishining gapi ham aslida axborot yoki
elektron ma’lumot sifatida haqiqiyligini ichingizdan o’tqazib turgan sanaladi. Ular
aslida yo’q sanaladi, ularga e’tibor bermasdan bosib ketaversangiz ham bo’ladi
va gapini tinglamasdan muomala qilmay qo’ysangiz ham bo’laveradi. Ular o’z-o’zidan
munosabatlarda yoki hurmat-e’tiborlarda yo’q bo’lib ketaveradi. Ammo ularning,
tirik jonli orlilarning yoki o’zlariga bo’lgan tashqaridan haqiqiy e’tiborni
talab etuvchilarning o’zlari shunday munosabatni masxara qilayotgan insonlariga
yuklovchilar yoki yaratuvchilar sanaladi. Orlilar ol-ol deb
turishganday deb tushunishish kerak. O’zlarini ol-ol deb turishadi-yu, lekin
shu bilan o’zlarini haqiqatdan deb sanatishga harakat qilishadi. Joyni yoki yo’lni
to’sib turgan orlilarning ma’lumoti yaratayotgan narsalarni yo’qlik sifatida bosib,
yurib o’tavergandan so’ng to’silgan yo’l ochiladi yoki ko’rinib qoladi. Gapirayotgan
insonlargan e’tibor qaratmasangiz, esa yana ori yoki o’zini munosabatlarda to’g’ri
hurmatli sanash uchun borligi maqsadida mening esimni ham gij-gijlatib o’zgartirgan
holda Sanskritdan foydalanib muhitga o’rinli bo’lgan yoki o’zlari fosh etilgan vaziyatga
mos tutilgan holda o’zlarini qayta orli qilib beruvchi mutloq boshqa gaplarni
gapirib ketadi. Orlilar yoki elektron tirik jonli insonlar ma’lumot sifatida
tegib ketish amalini ham yo’lga qo’yishlari mumkin. Bizning sezgilarga
asoslangan yuqori dunyomizning joylashuv (ovoz), ko’rinish (tushunish) va
tegish (gapirish) sifatida 3 ala sezgilarimiz bilan ham kuchayib borgan sari
ketma-ket ravishda kam-kam o’tib almashinaverishlari mumkin. Aslini olib
qaraganda esa, fizik yoki tananing hayotidan shu insoniga qarab hayot
kechirayotgan hayot shakllari, odamlar o’zlarining 3 ala sezgilarini ma’lumot
bilan qoplangan yoki egallangan, niqob qilingan 3 ala o’rinlarining yoki voqeliklarining
ham o’z joylashuvida, ko’rinishida va tegilishida (ishlatilishida) to’ldirib,
ustma-ust zamonda davom etaveradilar. Shuning uchun teri bilan tegish, yoki to’qnashishni
silkinishli sezdiradigan holatlarida ma’lumotning yolg’oni yoki elektron aldov
eng kam sanalgani uchun teggan haqiqiy (o’lik o’lmas) insonlar yoki to’qnashgan
narsalar darrov o’z joylariga fizik jarayon, fizikaviy jinslar tomonidan hayot
kechirish sifatida topilib keladilar. Bizning dunyoda har bir holat yoki jins o’zicha,
noyob yoki takrorlanmas holat sifatida qaraladi. Shuning uchun elektronlar yoki
quruq yashashning o’zi, quyi dunyodagilar bizlarni aldash uchun nimani
proyeksiyalab, skanerlab yon-atrofimizga, televizorlarga olib kirishmasin,
barchasi o’zining noyob, yagona asl yoki yuqori dunyoviy egasi tomonidan yetib
olinada, qayerdan bo’lmasin topilib to’ldirtiriladi. Shuning uchun bizlarni
shalay-balay narsalar yoki kimsalar, bo’lmagan holatlar bilan aldashning iloji
yo’q. Faqatgina aldashlari umuman boshqa har xil yerdagi bo’lib o’tgan vaziyatlarni
aldanayotgan insonning yon-atrofiga ro’para qilib to’qnashtirib, ko’rsatib yoki
ovozini chiqarib gapirish orqali xotirani o’ynatgan holda shu joyda proyeksiyasini
tortib kelib paydo qilish va yo’qotish (olib qochish) orqali kechadi. Orlilar
birinchi navbatda o’zlarining orlaridan, ol-oldirib haqiqiy o’rnashiladigan
munosabatlarni so’rashlaridan ham oldin masxaralayotgan yoki ko’ndalang qilib
qo’ygan o’lik o’lmas insonlarining jonidagi orlilarning o’z vakillari bilan
aloqaga kirishadilar. Masxaralanayotgan yoki markazdagi, dunyoviy haqiqat bo’yicha
aldanayotgan o’lik o’lmas insonni atrofdan qurshab olib yolg’onlarini o’tqazaveradilar,
shu insonning jonini gij-gijlayveradilar. Jon ham o’lik o’lmas insonniki,
tananing o’ziniki bo’lmagani uchun yoki ularning biri sanalgani uchun aynan shunday
yolg’ondakam, ma’lumotli birlashuv ularga birinchi o’rinda afzal tutiladi. Ular
balkim tanani masxaralamayotgandirlar, balki yana jonli birlashuvga
erishmoqchilar xolos. O’lik o’lmas, tanali insonga bir holat bo’lib o’tsa-yu,
so’ng umuman boshqa sanalgan shundoqqina yoki bir ozdan keyingi holat yoki
voqealarda, boshqa muhitda shularning ma’noli yoki tuyg’uli, voqealarning o’zining
davom etishi bo’yicha iloji boricha eng ishonarli davomi bo’lib o’tadi. Binobarin
shu boshqa-boshqa birin-keyin kelgan voqealarda bir-biridan umuman o’zga yoki
boshqa insonlar va hodisalar, sharoitlar ishtirok etmoqdalar. Mana hozir ham
yozib tashlab ketgan o’zimning ham ma’lumotlarim bo’yicha, shunga meni, o’zimni
teskari ravishda shundoqqina tushlik ovqatiga borishim bilanoq muhokamaga
olishdi. Na qilay, menda holat shunday, men har doim shunday voqealiklar aro yashashimni
hayot kechirish bilan sinamoqdaman. Mendagi yashayotgan inson bu – jon ma’lumot
sifatida nisbiyliksiz yoki noma’lum, yakka qolib ketmoqda. Shu sababli bu
jonni, menda yashayotgan insonni, jonimning o’zini va hayotiy chiqarayotgan o’xshashliklarini,
o’zgartirgan voqeliklarini fosh etaolmayapman, isbotlayolmayapman. Mening
nusxam, adashim yoki jonimning o’zi ham o’z olamida payg’ambarlardan sanalsa
kerak. Ularda ham insonning jonining o’zi bu – shu har bir payg’ambarlaridan
iborat, havo esa ayollar va erkaklar bo’ladi. Mening oldimga quyi dunyo
yashovchilarining, jonlarning o’zlarining ko’rinishi sifatida haqiqiy o’lmas o’lik
inson tana vakillarining ko’rinishlari, yurish-turish va qiyofalari keladi. Shu
yolg’on ma’lumotlar, tana vakillarini yolg’ondan atrofimda yoki televizorda,
oldimda gavdalantirishlar o’zimdagi payg’ambarimning, jonimning o’zining ishi
bo’lsa kerak. Shuning o’rniga, teskari ravishda men jonimning o’zi, u dunyodagi
o’zimday payg’ambarim uchun butun yuqori dunyomdagi, Yer kurrayu-zamining keng
bo’laklanmas hududlaridagi insoniyat sifatida tana vakillarining Bo’lganligini,
Got ini yoki yaqin kelajaklarda oldindan ma’lum bo’lgan ravishda
harakatlanishlarini taxlab yoki uyushtirib qo’yaman. Hay-hay demasam, jonimning
o’zi sifatidagi elektron olamning bizning yerimizdagi insonlari o’zimga “men
sening joningman”, deb yopishib quralashib ketmoqchiday. Shuning uchun mening
dunyomda o’zim uchun har xil aloqasizlik bilan bo’ladigan voqealarda uzilish yo’qday,
birlashuv borday. Faqatgina insonlarimning tanalarining boshqaruvchilari sifatida
Yer kurrasining hududlar kesimidagi bo’laklarining alohidalik qilib keng
yerlarni ishonchli davom ettirib bilishi quyi dunyodan yuqori olamga o’tgan insonlar
shakllaridagi jonlarni menga yopishib kelishidan, ichimga ruhan singib
ketishidan asrayotgan holda asl haqiqat bilan ustunlikni olib berib jonimning
shu birlashish - voqealar ustida qurilgan yolg’on o’xshashli, yakdil - ma’lumotlash
o’yinini isbotlashimni chalkashtirayapti. O’zimga yaqin vakillar sifatida
yuqori dunyoning haqiqiy insonlari, tana ijrochilarini hali ham men emas, o’zlari,
deb ishonib olsam, hoyna hoy ular, tabiat fizikasi uchun hodisalarning o’xshashligini
isbotlashga halaqit berayotgan voqea bu – baribir insonlarning, tanalarning mendanligi
bo’lsa kerak. Endi shuni nega aytayapman, chunki men aslida insonlarim,
tanalarim bu – shu insonlarning meniki hisoblanmagan, boshqaruvdagi o’zlari
desamgina, ular bilan haqiqiy aloqaga kirishaman. Tanali insonlar faqatgina
mening egaligimda, lekin shu ironiyaning ostidagi boshqaruvning barchasi
ularning, aniqrog’i tabiat fizikasida yashiringan hayot shakllarining o’zlarinikidir.
Men faqatgina shu tanalar sifatida olib qaralgan chiziq desak, shu chiziqning
eng yuqori nuqtachasida turib egalik qilmoqdaman. Chiziqning amaldagi barcha
qolgan qismi, yuqori nuqtasidan pastdagi juda ko’p nuqtalardan iborat uzun
chizmasi fizik tabiatning o’zining boshqaruvida sanaladi. Endi-endilik bilan
men shu chiziqning yuqorisidan egaligimni ko’paytirgan holda nuqtalarni ko’paytirish
barobarida yoki chiziqni yuqori qismidan ustidan chizib yoki egallab pastga
tushgan holda fizik boshqaruvdagi insonlarni ham Bo’lganga, Gotga yoki kelajagi
oldindan ma’lumga (sharikga) chiqarmoqdaman.
Comments
Post a Comment