uzbek language siteenglish language site

Nima

 

13:58. Yangilik saytlarini, jurnallarning maqolalarini tahlilim ko’p ham 3 ta bo’lib qolib ketmasligi uchun hamda aksiga olib sotka’mni xonamda topolmaganim bois vaziyatdan foydalanib yangi bir yangilik saytini Sanskritcha tahlil qilayin. Ssi’lka ya’ni havola quyidagicha: https://people.com/henry-winkler-put-a-stop-to-daughter-zoe-reality-tv-career-8749923. Matn esa ushbu:

“Henry Winkler 'Put a Stop' to Daughter Zoe's Reality TV Career and Her Chance to Be The Bachelorette

Henry recalled telling a producer, "I said, it is so lovely that you're here, I can suggest some really good restaurants, [but] my daughter is not doing your show"”

Put – puchchak tax – mening ushbu qilayotgan ishlarim, saytlarni o’zimga o’girishim va 4-bor ishga kirishishim tax hisoblanadi. To – toki – shu amalim, 4-bor analiz qilishim toki shunday, o’zidagi haqiqat bo’yicha davom etib ketaveradi. Reality – ravshan eski allaqanday tinch lekin yo’q – 3-bor ustiga 4-bor tahlil qilishim avvalgilariga o’xshab eski, dunyoqarashli va allaqanday, diniy ravshan sanalsada, meni uchta qildirib chalg’itib kelgan yovuz uchun birdan shunday qilishim, chiqib qolishim ya’ni 4-sini qilishim menga lekin tinchlik yo’qligini, bermasligini bildiradi. And – anoyi doim – shuning uchun, yovuz – menga ko’p ham halaqit bermasligi maqsadida o’zimni doimo anoyi, bilmas va tushunarsiz tutishim kerak. Bachelorette – barcha chin oddiy lekin eski ravshan eski tax tax eski – barcha chindan ham mening tahlillarim qayerdan bo’lmasin, yangilik saytimi yoki hayotimning istalgan yog’imi o’zimga aloqadorligini, 100% ga yaqin bog’langanligini oddiy lekin, bizlar ham shu sening ishingga oddiy sen qatoriy ishonyapmiz deya, mana shu tahlilimning 3-dan 2 ta o’tib 5-so’ziga kelibmanki, eski ya’ni avvalgi yangilik saytlarim tahlillari ravshan ko’rinyapti hamda 3-sida turmaganim uchun ikki taraflama qarama-qarshi ravishda ham eski tax - tax eski deyilyapti. Telling- tax eski lekin nima lekin garchi – 6-sida yana 2 ta uch (qo’shishga o’xshab) qatnashgani bois eski ishlarimning, yangiliklarni o’zimga, to’laqonli hayotimga burishli tahlillarimning tax bo’lishi lekin nima deya ko’ndalang kesimda davomiy ushlab qolinayotganda lekin garchi deb o’tib oldinga, navbatga, davomiy qo’yish tugamasdan boryapti. I – issiq – taxminimcha shunday raqamlar bilan tushunsak, tahlil qilayotgan 3 dan 1 so’zlarimizni hamda oxirgi shunday umumiy eslatmali tahlillarimiz, matnlarimizni o’z tartib raqamlari bilan bilsak o’zimizni hayotdan, internetdan va virtual dunyomizning istalgan yog’idan o’zimizga nisbatan issiq, (dindan kelib chiqib) dunyoqarashli bog’lanishda bo’lishini tushunishimiz mumkin. Is – issiq – 7- va 8-tahlillarimiz 3 ga bog’langan (3 ning) o’zi va 6 dan o’tib issiq, oddiy, yaqin, orli ravishda dinni bo’ysundirib tushuntirish bo’lyapti. That – tax ha allaqanday taxmas – 9-o’rindagi parallel deb topilgan dunyomizda allaqanday taxmas, ya’ni din oddiy, dunyoqarashli yo’nalishda, kuzatuvda tax bo’lyapti. Endi aniqroq hisoblashimcha so’nggisi 10-bo’lib chiqyapti. Ammo shunisi ma’lum bo’ladiki, men xato qilib bo’lsa ham (tahlil qilayotgan, inglizchadan olib yozilayotgan) so’zlarimni nechanchi deb tushunsam, shu o’rindagi ID bilan bog’liq ma’nosi o’z-o’zidan olib qo’yilaveradi, uyushtirilaveradi, ya’ni taxminimcha o’tmishdagi yozuvlarim ma’nosi bilan parallel bog’lanaveradi. 11. I. 12. Some – (shunday qilib so’zlarimni raqamlab, sonlar bilan tartiblab borayin) siz oddiy men eskimas – taxminimcha xotinim ya’ni (uning, haqiqiysining) qalbakisi, o’lik nusxali rafiqam biz kattalar olami bilan farzandlarimiz ekran-orti dunyosini bog’layotganda haqiqat ustidagi bizlarga qarab turgan ma’noni parallel qilib bildirishi (bu – hozir tushunishimcha haqiqat, gen ustida ya’ni ekrandagi yozuvdan mening ko’zimgacha bo’lgan masofada taqdir bo’yicha miyadan bilib turish, o’ylash, parallel o’girib boqish bo’ladi) bo’yicha xotinim eskimas, raqam va harf bog’lovchisi hamda men oddiy, chunki men baribir gen-taqdirni, ya’ni ko’rib turgan narsam, yozuvim bilan miyamdagi uning inikosini, aksini aniq ajratolmayman, uzil-kesil hal qilolmayman. 13. Restaurants – ravshan eski siz u atayin ravshan antiqa siz – xotinim ya’ni qalbaki rafiqam, o’zi hayotimda ko’rinmay-bilinmasa, genimda bor bo’lib o’zini mening ichidman kuzatayotgandayin qiluvchi o’lik nusxali xotinim – men eskicha ravshanlik, ya’ni parallel qarash qilish bilan shug’ullanayotganimda u ya’ni xotinim atayin shunday ravshanlik, men onglayotgan, sezib-bilayotgan parallel qarashga jo’r bo’lish qiladi va meni antiqa, boshqalarga o’zgacha ko’rsatadi. 14. Daughter – Davomiy-1 u-2 tax ha garchi-3 eski-4 ravshan-5 – xotinimning davomiy amaliyoti ha, tax garchi bo’lsa ham, eski ravshan bo’lib qolishim hisobga olingan. 15. Doing – doim issiq garchi nima -  men chindan ham doim issiqqa, hayotning genli, haqqatrost aniqligiga garchi nima deb qarab, o’tmishim bo’yicha o’girilgan, mutanosib tutilgan taqdirim, miyadan qarashim bo’yicha kuzatishim kerak.

Miya – aslida genning chekka, eng yuqori tarafi bo’lib o’z o’rnida ikkinchi qatlamdan qaralishi bo’yicha yashirinib turaveradi. Miya bo’yicha ikkinchi qatlamdan faol, quyi halqalarga bo’lgan vazifaviy qarash bu -taqdiriy kuzatuv ya’ni din orqali amalga oshiriladi. Tana esa taqdiriy, tabiiy, ilm-u fanli aniqlikda birinchidan hisoblanib, ikkinchidan quyi halqalar, o’z (ichki taqdiriy) taraflari bo’yicha aloqalarda genli hisoblanadi. Xullas, qolgani o’sha-o’sha gaplar bo’lsa kerak. (Endi) Meni qiynayotgani nima desangiz, Atshiraf men jahl qilishim bilanoq battar jahlimni qo’zg’aydigan, boshqalarga devona qilib ko’rsataveradigan qilib menga nisbatan o’zini tutadi. Demak, ezgulikning bir yomon tarafi shu bo’lsa kerak ya’ni men senga yaxshilik qilaman, ammo predel’da, chegaragacha borsang men sening eng yovuz dushmaningman demoqchi. Endi, xullas, oldingi suhbatimga, tahlilimga ruxsat olib bilgan bo’lsam davom ettirayki, bu – bir tarafdan 3 lik bo’lib, yashirin ravishda tomonni egallayotgan taqdir ya’ni tanamiz 1-dan shu tarafning egasi bo’lib qatma-qat chizilgan aylanasining asos, birinchi chizig’I bo’lib turadi. 2-dan esa qatma-qat ikki chiziqning ikkinchisi, yuzasidagi va ostiki halqalarga, aylanalarga ta’sir, bosim, nurlanish o’tkazadigani bu – tananing, taqdirning gen chizig’I hisoblanadi. 3-dan esa qolgan ichki kichik halqalar, aylanalari, ovallar yana taqdir hisoblanadi. Shunda birinchi 3 likning o’zidayoq qaysi taraflama ketayotganimiz noaniq, bilinmas, chalkash sanaladi. Ammo taqdirdan ikkita bo’lgani uchun taqdir bitta doimiy qarashli, kuzatuv qiladigan genni yengib chiqadi. Aynan mana shu, tana tomonidan doimiy genli qarashni yo’qotaolsak, o’zimizdan sezgilarimiz orqali o’tkazmasak, tanamizning ichki halqalari bo’yicha tashqi egalik qiluvchi, yashirin halqasiga xos taqdiriy ko’raveramiz. Miyamizda ham xuddi shunday uchlik, ya’ni birinchidan aylana yoyining birinchi chizilishi, qati, tagma-tagi bo’yicha gen joylashgan, ikkinchisida miyaning faoliyatini, ichki aylanalarni kuzatadigan qilib taqdir qo’yilgan, uchinchidan shu ichki halqalarning o’zlari gen hisoblanishadi. Demak, o’rtadagi taqdiriy qarashni olib tashlasak, miyadan ikki yoqlama, ichki-tashqi taraflar bo’yicha genli qarayotgan bo’lardik. Ikkala uchliklarni bog’lashga kelsak, qiyinchilikka duch kelyapmiz. Birinchidan har bir uchlik o’z tarafini aniq belgilayolmagan. Miyaning 2-si ya’ni taqdiriy qarashi tananing birinchi va uchinchisi bo’lgan taqdirlar bilan bir tarafga o’tsin deb yagona taqdiriy tarafni tuzib olishga ko’p urinish bo’lyapti, ammo taraflarni shunday ajratishning iloji, imkoni bo’lmayapti. Chunki hayotning o’nqir-cho’nqirlari, baland-pastliklari, jarayonlari ko’p va xilma-xildir. Tananing chekka chegarasining 2-qatlami va miyaning shunday birinchi yoyli chizilishi, so’ng ichki doira, halqa, aylana, ovallarini, burilishlarini olsak, to’liq bir taraflama gen, noma’lumlik, sakrashlarni ko’rib anglash va isbotlash bo’lardi, ammo shunday qilib ajratishga qo’yib berilmagan. Shu o’rinlarda taqdir bu – zapis’, hayotiy tasma ichidagi oldindan ma’lum, takrorlanaoladigan, ammo ilm-u fan aniqligidagi hayotiy voqelik hisoblansa, gen degani hayotda noma’lum tarzda har qayerga, zamon va makon ichra sakrash sanaladi. Men aynan shu o’rtadaman, ya’ni taqdir va gen bosimi markaziga xos oralig’idaman. Bir tarafdan taqdirga ko’ra menga hamma narsa o’z joyida turibdi, tabiiy qonun-qoida, ilm-u fanga asosan aniq, ma’lum hisoblanadi, ikkinchi tomondan genga binoan esa o’zim yonimda va boshqalar o’zlariga nisbatan uzoqroqda mening atrofimda zamon va makon ichida sakrab paydo bo’lib qolishlarini isbotsiz, dalillarsiz bo’lsa ham fahmlayman, miyam geni noma’lumligiga xos, parallel (qilib) tushunaman. Shunisini balki aytish joizdurkim, - tanam (1) va tabiat (3) isboti bir tomondan meni qo’ymaydi, taqdirdan ajralishimga imkon bermaydi, ikkinchi tomondan esa ekran-orti (0) va hayotdagi sun’iy narsalar (2, qalbaki inson zoti va yovvoyi jonzodlar) ittifoq tuzib mos ravishda ekran-ortida, teleekran ichida ko’proq bir aniq joyda turishni namoyish qilayotganda, aslida effekt bilan sakrashni tomosho qildiradilar hamda hayotda sakrash, joydan-joyga yo’qdan bor bo’lib ko’chib o’tish ishini tabiiy aniqlikka, dunyoqarash, oddiyga binoan kinoyaviy, istehzoli, piching, kesatiq, mazammatli (bitta kam) ma’glubiyatda amalga oshirishadi.

 

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima

Barcha individual ishtirokchilarning raqamlari men uchun 6 raqami sifatida