uzbek language siteenglish language site

Xullas shu xay

 

---- Xullas, - boshqa yerdagi narsaga tegib, borliqning gavdamga nisbatan nisbiyligini o’zgartirib shu narsani oyog’im tagidan chiqaradilar.  Shunda asablarim ham borliqdan nisbiyligi bo’lgani uchun, nisbiylikni sezgani sababli ikkitasi birida bo’lib, oyog’im tegib turgan ostidagi narsa va asablarim meni terimni tashqaridan tirnaydi.

Nisbiy degani “no, yo’q, es bey, Bobir-ey” degani. Esim nisbiylik bilan birga, nisbiylikni o’zi bo’lib ishlaydi. Nisbiy ya’ni Nisbiylik mening borlig’imga o’zgarish sodir qilib, esim o’rnida tursa, menda esim, xotiram qolmay, yo’q bo’lib oyoq osti, yoki boshqa yerdan chiqib qolgan narsani qayerdan kelganini bilmayman. Hozir esim shunchalik bo’lganki, ko’rib turgan yoki nisbiylik bilan birinchidan chiqarilgan narsani joyini o’zgartirsam yoki boshqa tegmasam ham baribir keyinroq qaraganimda qayerdaligi bo’yicha esim, yodim qolmaydi, ishlamaydi.

Balki ushbu yozuvimgacha ko’proq sinab to’g’ri yozayotgandirmanki, ruchka bilan endi yozilayotgan joy kesimlari oralig’iga qarasam tuzukroq yozayotganday bo’layapman. Ammo ko’zim yana baribir oldinroqqa emas, yozib boraverishim, yozayotgan harflarim ustiga ko’proq to’g’ri kelib, taqalib qolayapti. Shunday qilib ruchkani ushlab yozayotgan qiya ravishda tutqazilgan barmoqlarimdan o’tib shundoqqina endi yozilib borish katakchasi yuqorisidagi havo bo’shlig’I orasiga qarashga urinaverishim kerak.

Endi. Nazarimda atrofni, ko’nglimni bilish o’liklarning, alfonslarning borliqni nisbiy o’zgartirib, aylantirib turaverishishida bo’layapti. Kallamda atroflar, tashqarilar, ongim meni o’rab olgan shar aylanasi bo’yicha oq yog’du izini qoldiradigan bo’shliq kesishlariga o’xshaydi. Qatma-qat har xil burilishdagi qorong’u shar, sfera havoli yopiqliklari orasidan ba’zilari bo’yicha aylanaviy oq yog’du so’nuvchi izlar qoldiradigan chegaralar aylanib tepa atrofdan boshimni ichidan ham o’tib-qaytib yotganga o’xshaydi.

Umuman – mana hozir ham Ibosh misolida – kimdir uyda kasal bo’lsa, hayotning, borliqning nisbiyligiga ko’proq o’tib qolgani ma’lum bo’lib bo’q yeb yuborgan hisoblanadi. Shu yerda meni muvozanatlashtiruvchi o’rniga qo’yib, bu o’tib qolgan nisbiylikni menga o’tkazib, taqazo qilib, tenglashtirib yuborish payida meni kasal, ko’zimni tepaga ketadiganday qiladilar. Har doim ichimdagilar sal bilmasvoylik qilib, kech qolib hayotdan janjalni yoki kasallikni sezishsa, meni o’z-o’zidan, havodan sababchi qilib, sekingina ahvolimni (ichimdan turib) yomonlashga o’tardilar. Shunda hammasi joyiga kelib, atrof, yaqinlarim (faqat meni kasal qilib, mensiz) tinch ahvolga kelishardi.

Keyingi kun:

Covid 19 so’zini, iborasini Covid va 19 ni birlashtirgan holda tahlil qilaylik.

C

 

 

 

 

 

9

 

o

 

 

 

1

 

 

 

v

 

d

 

 

 

 

 

i

 

 

 

 

 

v

 

d

 

 

 

o

 

 

 

1

 

c

 

 

 

 

 

9

91 ya’ni 19 soni harfchasiga pi, qi, yoki ip, iq deb topiladi. Demak, “Pid, processor-id kovla(di) va-ok-ladi dip, deep, chuqur(ni)”. Mana nega, o’lik arvoh ya’ni kus process-id sifatida miyadagi chipchaning har xil id li, aniqlanishli  jarayonlar ishlashidan biri bo’lib kovlash va okeylash, seks chuqurini ta’minlaydi. Ya’ni tartibli siktirishi haqida bot-bot, ishi shundayligini  o’tkazib aytardi. Qi harfi bilan bo’lgan varianti sizlarga qolsin. Men faqatgina izohini berib o’taman. “Bola kovladi va-okey-ladi diqqa(nafaslikni)”. Mana yana – Ibrohim meni qanday kuzatgan, xomush garangligimga baholar chiqaravergan. Shu baholari bo’yicha, misol uchun Nodira kelsa, biror yaxshi ish bo’lsa, bola ya’ni Ibosh yoki Mustafo diqqanafasligimni Kovlab va (o’z o’rnida) ok lab chiqqan bo’ladi. Bor-yo’g’I shu, azizlar.

Do’rda ya’ni kus, o’lik Arvoh mening qo’zg’alishlarimni, yozuvlarimni borliqning nisbiyligidan qilsa, katta qo’toq Qo’tir, sik bo’lib chiqadiki mening gavdamning, qo’zg’alishlarimning borliqqa nisbatan harakati sanaladi. Ya’ni borliq joyida (fazoviy nuqta) bo’lib turaveradi, gavdam esa fazoviy trayektoriya hosil qilib harakatlanadi. Albatta, bo’m-bo’sh fazoda, koinotda to’xtagan nuqtaga nisbatan, (atrofida) harakatlanayotgan nuqtaning, (shaxsning) o’zi ham qo’zg’alishini, harakatlanayotganini bilmasa, sezmasa kerak. Mana shu yerda undan bunga yoki bundan unga bo’lgan farqsiz nisbiylikning siri tug’iladi. ;;Xullas, kech bo’ldi faqat, kechki taomni ham yeb keldim hozir, ammo shu kechki ovqatgacha yozuvlarimni tugallashga ulgurardim. Ko’timga hozir o’tirib qolgan 7-9 tacha betlarni yozish yoqmayapti, zero bunga ya’ni rejimim buzilishiga o’rganmaganman, odatlanmaganman. Undan ko’ra uyga borib, nima yangi gap chiqsa, qisqa va lo’nda qilib yozib qo’yaveraman. Zotan, aslini olgandan (holbuki) – bugungi qolganini va ertagacha yozgan yozuvlarim shu ikkala kun uchun me’yorda, kamroq chiqsa… Zotan so’zini vikilug’atdan o’rganib turib, kirish so’zlar oldiga vergul qo’yilishini bildim;  Demak, nisbiylikning, nisbiy qo’zg’alishning yechimi yo’q, undan bunga yoki bundan unga bo’lsa ham masofa qatori har qanday aloqalar, e’tibor-ong, diqqat-aql, fahm-farosat qaysi biri tomonidan, bo’yicha uzoqlashib yaqinlashganini bilib, tushuntirib bo’lmaydi. Bizlar shaxslar bu – odamlar va insonlar harakatni, faoliyatni o’zimiz olib borayapmiz deya ich-ichimizdan sezganimiz, his etganimiz bois nisbiylik ya’ni taqdiriy yolg’on, sir-sinoatimiz haqida o’liklar, devordagilar, borliqiylar bilishadi. Barcha qoldirgan nisbiylik o’zimiz, o’tmishimiz bizni kim va qandayilgimiz bo’yicha o’liklar, borliq va Dunyo tomonidan bilingan va yozib olingan. Biz harakatlanganda aslida devorlar ham harakatlanishi kuzatilsa, borliq, mavjudlik sifatida devorlar aniq ravishda bizning joyimizni, borliqda, devorlarga nisbatan qancha masofada turishimizni tabiat misoli aytib beraolishgan. Demak, o’lganlar o’tmishlarini aniq, qanday – bo’lgan bo’lsa shunday bilishadi, qayta sezishadi. Endi. Bizning harakatlarimiz nuqta, nisbiylik tomonlari sifatida sabab-oqibat qilib yashashga o’rgangan. Shuncha o’tmish sabab oqibatlarimiz hoziroqqa, joriy harakatlarimizga qanchadir foiz qo’shiladi, rejalarimizni belgilaydi. Nisbiylik esa borliqdan shu o’tmish sabab-oqibatlarimiz, harakatlarimiz sir-sinoati bo’lib sahnalarni, fa’zoni ya’ni borliq to’la narsalarni bizlar, shaxslar uchun oldindan, kelajakdan tuzib qo’yib bizni o’ziga nisbatan qanday harakatlanishimizni bilib turishi mumkin. Endi – shu ruchka bilan kim yozayotganligi haqida bahs ketdi-ketdi-da. Xullas – bizni hamma ishni, harakatni o’zimiz qilayapmiz degan o’tmish umrimiz, sabab oqibatlarimiz yig’ilib-yig’ilib hozirda qisilib, tiqilib, to’lib, juftlashib qolsa, har xil uzoq kelajaklarning biridan qaratilganda fazoda, o’tmish bo’yicha borliqda narsalarni olib-qo’yib, o’zimizcha yerga ishqalanib yoki bir tomonga berilgan nisbiylik bo’yicha harakatlarimizning bari-barisini o’zidan bilgandayin, qilaolgandayin, rakurs bo’yicha o’zi nisbiylik qilgandayin bo’lib, ushlab turishi bo’yicha teskari bosim bilan itarish, yitalash qilib sahnalarni, fazodagi narsalarni aylantirib, taqdim etib qo’yadi. Majruh nisbiylik bilan beso’naqaylashgancha, zombilarga o’xshash avval tik turib, so’ng sog’lom shaxslardayin harakatlanib ketishi mumkin. Xullas, o’tirgan yerimda men o’z-o’zidan, o’zimdan nisbiylik, harakat chiqmay boshqa xonadagi narsani, kofeni olishim mumkin. Borliq nisbiylik qiladi desak ham, faqatgina shaxs shaklidagi inson, odam qo’li bilan o’liklar Dunyoqarashli qonun-qoidalarni tez qilib, shaxsiy sabablarga muvofiq ochil dasturxon, narsalarni yo’qdan-bor qilishlari mumkin. Aks holda ya’ni to’laligicha nisbiylikning kelajakdan yaratilishiga boqsak, hamma mo’jiza, jodu qilib yurgan bo’lardi. Kimdir yolg’ondan qo’lini qimirlatib olov yoqardi, yoki darrov osmondan issiq yoz kunida qor tushirardi, narsalarni muallaq havoda ko’tarardi, xullas, Dota (WTF) bo’lib ketardi. Hamma yoq multfilm bo’lardi. Ichimdan o’lik Arvohning aytishicha, maqsadi shu emish, ya’ni mening o’tmish va shundan yig’ilib kelgan sabab-oqibatlarimni to’ppa-to’g’ri kelajakdan o’tmishga qaratilgan nisbiylik bosimi ichida saqlab, borliqqa yo’qlik qilib fokuschi, jodugar, spellmaker, ;;conjurer; bo’moqchi.

Umuman, - ichimdagilarga hayronman, ulardan biror sabab-oqibatga yo’liqtirib turgan qaysidir birlari bo’lsa ham, uni keyin topgandayin endi bildik, haqqatdan u sababchi bo’libdi deb keyin, balki men shunday qilib diqqat qaratganimdan so’ng inobatga olishadi. Raqamlar sifatida 10 ta katta bo’lakka bo’lingan ichimdagilar, meni urib o’zlari foyda olishlari va bir-birovlarini hali aralashtirmasliklari uchun xonalardagi raqamlar (yig’indisi o’ziga, raqamiga teng keladigan) katta-katta sonlar bilan o’zaro ko’zboyamachilik qilib turishadimi nima. Hozir Ibosh yap-yalang’och yechinib chukini ko’rsatdi. Umuman katta sik bo’lsa ham aytamanda, o’lik, tirilmas Arvohning bosimida, tartibida orqaga qaytish, takrorlash bo’lmay faqat (meni) bosib olib qiynab yozilish, o’zining qarashi bo’yicha xatosiz, tikkama-tikka davomiy ravishda aholining seks qilib yotgani ko’rinib mening hayotimdan qanday bo’lmasin bitta qo’toq aralashsa (u – og’izdanmi ya’ni eshitish, ko’rish yoki tegishdanmi) go’yoki shundan, qo’toqdan qandaydir, balki seks davomida siklari yo’qolganday shatta, og’riq yeydi. Xullas, o’lik Arvohning ichimdan, mayna-miyamdan qarashida, bilmadim balki hayotimni o’zimday ham ko’rar, ammo tasavvur qilamanki, parallel, o’zining ishi ravishida bitta juftlik shaxslarni xafa bo’lishiga qo’ymasdan, xursand qilib turganga, seks bilan shug’ullantirayotganga o’xshaydi. Shu ichimdan dovol’niy qarashini yoqtirmaymanda, ammo nima uchundir yozib qo’yibman, u haqda yozganim uchun dovol’niy, xursand rozi bo’lib turibdi. Buni orqaga qaytarib bo’lmaydi, afsus. To’g’risi, zaybal qildi, hamma (raqamlardan) ko’proq urushib bo’lsa ham men haqimda yozasan-ha degan ohangda meni kayfiyatimni urib tashlab dovol’ni’y lik, erkinlik, rozi-sorichilik qilayapti. Balkim shunday hamdir, o’liklarning eng yomoni haqida yozaman, chunki yomonlik ilhom bag’ishlab g’oyalar, xayollar berib turadi. Xayollarni yozib bo’lib, shularni chiqargan asosiy yovuz, yomonga ham qarata yozaman.

Xullas, yana tezlikka guvoh bo’ldim. Bu – umuman ham kimgadir, misol uchun hozir Nodirga, gapirmoqchi bo’lganimda kim unga genetik eng yaqin bo’lsa, qarag’ayi bo’lsa darrov paydo bo’lib qayerdandir gapiradi. Demak, o’liklarning Dunyoqarashga xos meni lol qoldirib ishlashlarini qanday qolishlarini yozsam. Nega o’liklar insonlar, odamlar tabiatini o’zgartirib o’zlarining tezliklarini, tashqaridan nisbiyliklarini doimiy, meni izolyatsiya qilib, qamab o’tkazaolmaydilar. Chunki, Dunyo, aholi – tiriklarning o’rnida o’liklar faoliyat yurg’izayotgan bo’lsalar ham – tiriklarniki, yoshlikdagi Dunyoqarashni shakllantirgan ko’pchilik (ichki) tabiatiniki. Faqatgina insonlar, shaxslar haqida bitta topgan yangi ma’lumotim, shaxslar makon qo’riqchilari bo’lib miyadan shu makonlariga paydo bo’loladilar. Mana o’liklar qayerdan foydalanishadi, makonda shaxs miyasini parallel ravishda boshqarib chiqib paydo bo’lishadi, so’ng yana borliq tezliklarini qilib uyoq-buyoq qimirlashlari, gapirishlari, tegishlari mumkin.

Halitdan, hali tushlik bo’lmay 10 varoqcha, (betcha) yozibman. Odatda ham shunday, 10 betcha, 5 varoqcha – aniqrog’i. Umuman – shu o’rinda yozsam, - Nodirdan 2 ta banner, 3 ta (bitta qizilini ozgina ishlatib, joyiga qo’yib to’g’ri kelmagani uchunki) gelovi’y ruchka olganligim hozircha shunday, yozuvda bo’layotganidayin yodda saqlansin. Ha, - pulini berganimcha emas hali.

Ozgina qo’shimcha bo’lsa, (ham) qo’sha qolaylik. Nisbiylik chegaraning izidan bilmasla borishdayin. Darrov, ochib chiqaylik – bo’lmasa, ish yurishmasa:

N

 

 

 

 

y

 

i

 

 

i

 

 

 

s

b

 

 

 

 

s

b

 

 

 

i

 

 

i

 

N

 

 

 

 

y

“Ye ni in iy” ya’ni bu – bo’qni yeyishga o’xshaydi. Bu – “ye -ni bu iy, (yiqiy)”dir. Hozirgi harakat turlarim, har qanday o’zimdan qarashim o’zim tomondan bo’lsa ham, katta ulushda o’zim chiqarayotgan bo’lsam ham, borliq bilan teng masofaviy ishqalanish bo’lib qarasak, o’tmishdagi nisbiy sabab-oqibatlarim, hayotim, har qanday amaliyotimning fizikaviy nuqtaligi bo’yicha qaralishi kelajakdan qaraladigan hoziroqqa bo’yicha hozirgi borliq nisbiyligi ustida qurilgan kelajak bu bo’qdir. Sabab-oqibatlarimizni hoziroqda bilib qilganga o’xshab, yaqin-uzoq kelajak sahnasini bilib, oldindan taxlashdan, tuzishdan so’ng shaxsni, majruhdayin qotib qolgan tanani har qanday davomiy holatlarda ilgaridan bilib, oldidagi tuzilib bo’lgan sahnasi bo’yicha ichida harakatlantirishimiz mumkin. Demak, oldindan tuzilgan sahna, borliq harakatlarni, yurish-turishlarni, qo’l-oyoqlarni ochib, yozib chiqishi mumkin. Ichimdagilar “u”nga shama qilib ko’rsatishayaptiki, “u” majruh, shol ya’ni nogiron yoningda deb. Demak, aslida “u”ning shaxsiy, tirik gavdasi ya’ni o’zi uchun miya-gavdasi majruh, --- ;;mana shunday “---” ya’ni uch tirelar ichimdagilar tomonidan aytilgan qo’shimchadan oldin ishlatiladi; qo’llari ishlar, ammo oyoqlari ishlamas. Men tarafdagi orb effektda, ta’sirlashuvlarda, ya’ni “u”nga parallel ravishda “u”ni ikkita qilib birini boshqarishlarida o’liklar tabiat, borliq nisbiyligidan foydalanishadi. Majruh gavdani mening teskari darajamdagi Shohid o’zining qubbasida, kompusida, izolyatsiyalangan hammaga parallel, o’liklar bilan birga hayotida biladi. Demak, “u” ya’ni rafiqam haqiqiy momo-havo bo’lib, o’zining gavdasini miya sifatida kuch deb biladi. Ya’ni “u”ning (boshidagi) miyasi doimiy ko’rinib, sezilib turgandayin diqqat-aql, aloqalar qiladi. Jondor bo’yicha kim qayerdaligi, qaysi joyni qo’riqchisiligini har kimni o’z yerida bir laparlatib, shaffof yondirib-o’chtirib bilgandayin tekshiradi. Shuning uchun “u”ning, o’lik nusxasining, ;;men tarafdagi; gavdasining oldiga teskari ravishda qarindosh-birodarlari ko’chalarda, shahardan qaytishlarida ko’p chiqib qolavergan.

Xullas, hammani yaqinlari va ko’chadagi begonalar qiyofasida o’liklar o’rab olgan. Mana shu Karonavirusning o’ldirmay yashashi sanaladi. Zero menga vaksina kuchi 1 yilda allaqachon o’tib ketgan. Shuncha xalq, yaqinlarim qayta vaksina, emlash qilmayotganda qanday qilib Covid 19 bilan o’lishlar kamaygandayin o’lim haqida gap-so’z hech kim tashimayapti. 4-si.

Nisbiylik ikki tarafdan, shaxs va borliq bo’yicha 1 vaqtda chiqishi mumkin. Aslida, go’yoki men turgan joydan borliqni surib, oyoqlarim ostidan harakatlantirib o’lik shaxslar qanday qilib harakatlanganday o’zlarini ko’rsatishlari mumkin. Demak, javobi shu – ularning, o’lik shaxslarning harakati uchun men ham umumiy, o’zimning ham harakatlarimni qilgan ravishda borliq bilan birga aylanaman, surilaman, yurg’izilaman. Ammo o’zimning harakatlarimni ichimdan sezib, borliqning, Dunyoning ichida bo’lganim uchun borliqning harakatini bilmay, sezmay, tushunmay faqatgina sezgilarim bilan, pedestalli kachali ustida kachali bo’ylab qarayotganimga o’xshab, borliqning u, shaxs to’xtab turgan yeridan o’tib, shaxsni qo’zg’atib harakatlantirganini ko’raman, sezaman.

Endi. Hozir tushlik ovqati payti shu aniq bo’ldiki, mening Nodirga aytib tushuntirishimga ko’ra, Orzigul yoki yonimdagi boshqalar o’zlarining harakatlari, ovqat yonidagi qo’zg’alishlari bilan borliqni aylantirganlarida menga o’tib, men bilan almashinib borliqqa qarata mening nisbiyligim bo’yicha meni qimirlatmasdan ushlab turib borliq nisbiyligiga ko’ra harakatlari uchun yarim yo’ldagi joyni, kosamning qayeridan qoshiq botirib olishimni to’g’irlab qo’yadilar. Borliqni menga nisbatan, meni uzilishda qo’zg’atishi, va meni muhitning, borliqning kerakli joyiga qo’yish barcha aniqliklarini shu – protsessorni o’ziga olgan miya chipim bilan borliqni aylantirishni O’lik Arvoh qilishini o’z bo’yiniga olayapti. Demak, men borliqqa nisbatan qimirlamay joylashsam ham, o’zim tomondan nisbiylik qilib qimirlab o’rin olsam ham shunday ravishda nisbiylik kollinearligi ko’rinishi mumkin. Shu o’rinda bu kallamga keldiki, borliqdagi ya’ni borliq bo’laoladigan o’lik shaxslar, mening yozuvimni bo’laklab, borliq tuproq parchalaridayin yoki bo’lmasa narsalar yonidayin ajratib, alohidalab ko’radilar, men esa baribir yozganlarimni aslidayin, o’zidayin, birlashtirib ko’ramen, sezamanmi deymanmi nima. O’liklar borliqni o’zlari uchun but, bitta yaxlit sanashib, mening gavdamni o’zim bilayotgandayin, harakatim uchun undagandayin bo’laklashib ko’rishadi, tushunishadi. Shunday qilib bularning teskarisini aytsak, - borliqning parchalanishi va mening bo’laklanib ko’rinishim bir-birovimizning o’zlarimiz, ya’ni mos ravishda borliqdagi o’liklar va tirik shaxslar uchun yolg’on bo’lib, shu yolg’on yo’lidan baribir tuzilganligimizni inobatga olsak, ular ya’ni o’liklar o’zlarini borliq parchalaridan but qilib, qayta yangilab ko’rsatsalar, men harakatlanishim bo’laklarini, parchalarini, charchog’ini yangilab sezdiraman ularga. Demak, mening yozuvlarim va shunga aloqador tuyg’ularim, kallamning bosimi harflarning almashtirilib ustiga, birinchisini yo’qotib yozdirilishi orqali yangilanishi, o’liklarning bir kun avvalgi rejalari bo’yicha borsa… Shunday qilib, o’liklarning mening yozuvlarimni yaxshilash, yangilash bilan samarador yo’llarida, tuyg’umni va yozganlarimni o’zgartirib rejalarini tushuntirish yotadi. Demak, yangilangan oxirgi o’zimning yozganimni o’qisam ham keyingi gapim shu yozganim Ruhida bo’lmay, umuman boshqa narsani yozasan, nimanidir, qaysidir befarq jumlani tiqasan deyishadi. “(Unday bo’lsa) O’zini devonalikka oladi” deya past ohangda aytishdi. Demak, chindan ham men o’zim bilmay qayerdagi, aloqador bo’lmagan, yo’q gaplarni yozayotgan, aytayotgan emishman. Endi. Husni-xatimni to’g’irlayolmayotgandan ham bilishim mumkin, xatlarim, harflarim uchib (tarqab) ketayotgandayin. Mana – Shohid nega ishlaysan, ishingning o’zi esa noma’lum, asablarnikiga o’xshash deb turib oladi. Zero bilsamki, shaxs aniqlik ya’ni taqdiriylik, kallaning ichini bildirish ishini qilolmaydi.

Soat 4:30 lardan so’ng, chunki Mustafo endi bog’chadan kelishi. Xullas, yozuvlarim haqqoniy, nima yozgan bo’lsam, shuni o’z joyida qayta ko’raman. Faqatgina, Shohid borliq uchun o’tmishni saqlab qolish, barchasini keyinchalik o’ziday tashkillashtirish maqsadida har xil joylarga mo’rtdayin silliq, bir-biroviga suyanmay, osilmay bo’laklanib tushib, jarlikka qulatilgan. Shohid, qarama-qarshi darajam shu bo’laklarning tushib ketgan, borliqdagi parchalangan joylarini biladi, go’yoki harflarim tarqab ketgandayin. Demak, oxiri shaxslardan qoladigan aniq bilingan kelajak, taqdirgacha bo’lgan izimizni – aytish mumkinki, borliqdagi yanada bir-biroviga suyanish, osilib charchog’ini chiqarishga qo’yilmagan jarlikdan eng pastida, boshlanishidagi vaznsiz qulash, bir-biriga tegib chirmashaolmaslik, doimiy tayirilish tiriklarning va barcha Yer yuzidagi aholi bog’liq aloqalarining taqdirini bildirgan. O’liklar orasida asosan shunday tublikda, jarlik boshida turganlar ko’p hamdir, ammo menga ichimdan xabar keltiradiganlar asosan mening hayotimni qayta tuzish bilan shug’ullanadigan mo’rt silliq tubsizlik joyidandirlar. Bizlar tirik shaxslar esa o’zimizning sog’lig’imizning barcha vaqtini oxirida: taqdir paytida bilib berishimiz kerak. Natijada miyamiz tinch holatiga o’xshash tubsizlik, erkin qulashdagilarni bilamiz.;;Bu – kechangisi edi, bugungisini hali post qilmay, internetga joylashtirmay ertagacha yig’ib, ko’proq yozib, yana kechangi deya o’rinlataman, post qilaman.

Xullas, yana bir narsani aytishim kerakki, sikimning tepasida spermalarim yig’ilib, xayolimda eslaganimni o’zim bilmay borliq tomonidan nisbiylik bilan qildirib qo’l barmoqlarimni klaviaturaga tekkizib ishlatayotgandayinman. Esim nisbiylik bilan teskari bo’lishiga qaramasdan, shunchalik yaxshiligimdan nisbiylik, anig’I borliq harakati tomonidan ham olib borilayapti. Ammo esim ko’proq o’zimning ishonchimga osilib oladi. Ishonchim esa esimni bildirmasdan, borliq nisbiyligi bo’yicha o’z-o’zidan qo’llarimni, barmoqlarimni klaviaturaga tekkizaveradi. Ishonchimga ko’ra, ishonchim o’zimning nisbiyligim tarafida bo’lgani uchun men qildim, klaviaturani bosdim deyman, ammo yana bir tarafdan o’z-o’zidan, havodan harakatlanganim, barmoqlarim qimirlashi seziladi. Albatta, barchasi tez, men tez yozganim uchun bo’lishi ham mumkin. Ya’ni kallamning ishlashidan, o’qishimdan, esimga to’g’ri keltirishimdan oldin o’rgangan tarzim, odatim bo’yicha bir-ikki xato harflarni terib yuborishim ham mumkin.;

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?