Xullas shu xay
---- Xullas, - boshqa yerdagi narsaga tegib, borliqning
gavdamga nisbatan nisbiyligini o’zgartirib shu narsani oyog’im tagidan
chiqaradilar. Shunda asablarim ham
borliqdan nisbiyligi bo’lgani uchun, nisbiylikni sezgani sababli ikkitasi birida
bo’lib, oyog’im tegib turgan ostidagi narsa va asablarim meni terimni
tashqaridan tirnaydi.
Nisbiy degani “no, yo’q, es bey, Bobir-ey” degani. Esim
nisbiylik bilan birga, nisbiylikni o’zi bo’lib ishlaydi. Nisbiy ya’ni Nisbiylik
mening borlig’imga o’zgarish sodir qilib, esim o’rnida tursa, menda esim, xotiram
qolmay, yo’q bo’lib oyoq osti, yoki boshqa yerdan chiqib qolgan narsani
qayerdan kelganini bilmayman. Hozir esim shunchalik bo’lganki, ko’rib turgan
yoki nisbiylik bilan birinchidan chiqarilgan narsani joyini o’zgartirsam yoki
boshqa tegmasam ham baribir keyinroq qaraganimda qayerdaligi bo’yicha esim,
yodim qolmaydi, ishlamaydi.
Balki ushbu yozuvimgacha ko’proq sinab to’g’ri yozayotgandirmanki,
ruchka bilan endi yozilayotgan joy kesimlari oralig’iga qarasam tuzukroq
yozayotganday bo’layapman. Ammo ko’zim yana baribir oldinroqqa emas, yozib
boraverishim, yozayotgan harflarim ustiga ko’proq to’g’ri kelib, taqalib
qolayapti. Shunday qilib ruchkani ushlab yozayotgan qiya ravishda tutqazilgan
barmoqlarimdan o’tib shundoqqina endi yozilib borish katakchasi yuqorisidagi
havo bo’shlig’I orasiga qarashga urinaverishim kerak.
Endi. Nazarimda atrofni, ko’nglimni bilish o’liklarning,
alfonslarning borliqni nisbiy o’zgartirib, aylantirib turaverishishida bo’layapti.
Kallamda atroflar, tashqarilar, ongim meni o’rab olgan shar aylanasi bo’yicha oq
yog’du izini qoldiradigan bo’shliq kesishlariga o’xshaydi. Qatma-qat har xil
burilishdagi qorong’u shar, sfera havoli yopiqliklari orasidan ba’zilari bo’yicha
aylanaviy oq yog’du so’nuvchi izlar qoldiradigan chegaralar aylanib tepa
atrofdan boshimni ichidan ham o’tib-qaytib yotganga o’xshaydi.
Umuman – mana hozir ham Ibosh misolida – kimdir uyda kasal bo’lsa,
hayotning, borliqning nisbiyligiga ko’proq o’tib qolgani ma’lum bo’lib bo’q yeb
yuborgan hisoblanadi. Shu yerda meni muvozanatlashtiruvchi o’rniga qo’yib, bu o’tib
qolgan nisbiylikni menga o’tkazib, taqazo qilib, tenglashtirib yuborish payida
meni kasal, ko’zimni tepaga ketadiganday qiladilar. Har doim ichimdagilar sal
bilmasvoylik qilib, kech qolib hayotdan janjalni yoki kasallikni sezishsa, meni
o’z-o’zidan, havodan sababchi qilib, sekingina ahvolimni (ichimdan turib)
yomonlashga o’tardilar. Shunda hammasi joyiga kelib, atrof, yaqinlarim (faqat
meni kasal qilib, mensiz) tinch ahvolga kelishardi.
Keyingi kun:
Covid 19 so’zini, iborasini Covid va 19 ni birlashtirgan
holda tahlil qilaylik.
C |
|
|
|
|
|
9 |
|
o |
|
|
|
1 |
|
|
|
v |
|
d |
|
|
|
|
|
i |
|
|
|
|
|
v |
|
d |
|
|
|
o |
|
|
|
1 |
|
c |
|
|
|
|
|
9 |
91 ya’ni 19 soni harfchasiga pi, qi, yoki ip, iq deb topiladi.
Demak, “Pid, processor-id kovla(di) va-ok-ladi dip, deep, chuqur(ni)”. Mana
nega, o’lik arvoh ya’ni kus process-id sifatida miyadagi chipchaning har xil id
li, aniqlanishli jarayonlar ishlashidan
biri bo’lib kovlash va okeylash, seks chuqurini ta’minlaydi. Ya’ni tartibli
siktirishi haqida bot-bot, ishi shundayligini
o’tkazib aytardi. Qi harfi bilan bo’lgan varianti sizlarga qolsin. Men
faqatgina izohini berib o’taman. “Bola kovladi va-okey-ladi diqqa(nafaslikni)”.
Mana yana – Ibrohim meni qanday kuzatgan, xomush garangligimga baholar
chiqaravergan. Shu baholari bo’yicha, misol uchun Nodira kelsa, biror yaxshi
ish bo’lsa, bola ya’ni Ibosh yoki Mustafo diqqanafasligimni Kovlab va (o’z o’rnida)
ok lab chiqqan bo’ladi. Bor-yo’g’I shu, azizlar.
Do’rda ya’ni kus, o’lik Arvoh mening qo’zg’alishlarimni, yozuvlarimni
borliqning nisbiyligidan qilsa, katta qo’toq Qo’tir, sik bo’lib chiqadiki
mening gavdamning, qo’zg’alishlarimning borliqqa nisbatan harakati sanaladi. Ya’ni
borliq joyida (fazoviy nuqta) bo’lib turaveradi, gavdam esa fazoviy trayektoriya
hosil qilib harakatlanadi. Albatta, bo’m-bo’sh fazoda, koinotda to’xtagan
nuqtaga nisbatan, (atrofida) harakatlanayotgan nuqtaning, (shaxsning) o’zi ham
qo’zg’alishini, harakatlanayotganini bilmasa, sezmasa kerak. Mana shu yerda undan
bunga yoki bundan unga bo’lgan farqsiz nisbiylikning siri tug’iladi. ;;Xullas,
kech bo’ldi faqat, kechki taomni ham yeb keldim hozir, ammo shu kechki
ovqatgacha yozuvlarimni tugallashga ulgurardim. Ko’timga hozir o’tirib qolgan 7-9
tacha betlarni yozish yoqmayapti, zero bunga ya’ni rejimim buzilishiga o’rganmaganman,
odatlanmaganman. Undan ko’ra uyga borib, nima yangi gap chiqsa, qisqa va lo’nda
qilib yozib qo’yaveraman. Zotan, aslini olgandan (holbuki) – bugungi qolganini
va ertagacha yozgan yozuvlarim shu ikkala kun uchun me’yorda, kamroq chiqsa…
Zotan so’zini vikilug’atdan o’rganib turib, kirish so’zlar oldiga vergul qo’yilishini
bildim; Demak, nisbiylikning, nisbiy qo’zg’alishning
yechimi yo’q, undan bunga yoki bundan unga bo’lsa ham masofa qatori har qanday
aloqalar, e’tibor-ong, diqqat-aql, fahm-farosat qaysi biri tomonidan, bo’yicha
uzoqlashib yaqinlashganini bilib, tushuntirib bo’lmaydi. Bizlar shaxslar bu –
odamlar va insonlar harakatni, faoliyatni o’zimiz olib borayapmiz deya
ich-ichimizdan sezganimiz, his etganimiz bois nisbiylik ya’ni taqdiriy yolg’on,
sir-sinoatimiz haqida o’liklar, devordagilar, borliqiylar bilishadi. Barcha qoldirgan
nisbiylik o’zimiz, o’tmishimiz bizni kim va qandayilgimiz bo’yicha o’liklar,
borliq va Dunyo tomonidan bilingan va yozib olingan. Biz harakatlanganda aslida
devorlar ham harakatlanishi kuzatilsa, borliq, mavjudlik sifatida devorlar aniq
ravishda bizning joyimizni, borliqda, devorlarga nisbatan qancha masofada
turishimizni tabiat misoli aytib beraolishgan. Demak, o’lganlar o’tmishlarini
aniq, qanday – bo’lgan bo’lsa shunday bilishadi, qayta sezishadi. Endi. Bizning
harakatlarimiz nuqta, nisbiylik tomonlari sifatida sabab-oqibat qilib yashashga
o’rgangan. Shuncha o’tmish sabab oqibatlarimiz hoziroqqa, joriy
harakatlarimizga qanchadir foiz qo’shiladi, rejalarimizni belgilaydi. Nisbiylik
esa borliqdan shu o’tmish sabab-oqibatlarimiz, harakatlarimiz sir-sinoati bo’lib
sahnalarni, fa’zoni ya’ni borliq to’la narsalarni bizlar, shaxslar uchun
oldindan, kelajakdan tuzib qo’yib bizni o’ziga nisbatan qanday harakatlanishimizni
bilib turishi mumkin. Endi – shu ruchka bilan kim yozayotganligi haqida bahs
ketdi-ketdi-da. Xullas – bizni hamma ishni, harakatni o’zimiz qilayapmiz degan
o’tmish umrimiz, sabab oqibatlarimiz yig’ilib-yig’ilib hozirda qisilib, tiqilib,
to’lib, juftlashib qolsa, har xil uzoq kelajaklarning biridan qaratilganda
fazoda, o’tmish bo’yicha borliqda narsalarni olib-qo’yib, o’zimizcha yerga
ishqalanib yoki bir tomonga berilgan nisbiylik bo’yicha harakatlarimizning
bari-barisini o’zidan bilgandayin, qilaolgandayin, rakurs bo’yicha o’zi
nisbiylik qilgandayin bo’lib, ushlab turishi bo’yicha teskari bosim bilan
itarish, yitalash qilib sahnalarni, fazodagi narsalarni aylantirib, taqdim etib
qo’yadi. Majruh nisbiylik bilan beso’naqaylashgancha, zombilarga o’xshash avval
tik turib, so’ng sog’lom shaxslardayin harakatlanib ketishi mumkin. Xullas, o’tirgan
yerimda men o’z-o’zidan, o’zimdan nisbiylik, harakat chiqmay boshqa xonadagi
narsani, kofeni olishim mumkin. Borliq nisbiylik qiladi desak ham, faqatgina shaxs
shaklidagi inson, odam qo’li bilan o’liklar Dunyoqarashli qonun-qoidalarni tez
qilib, shaxsiy sabablarga muvofiq ochil dasturxon, narsalarni yo’qdan-bor
qilishlari mumkin. Aks holda ya’ni to’laligicha nisbiylikning kelajakdan
yaratilishiga boqsak, hamma mo’jiza, jodu qilib yurgan bo’lardi. Kimdir yolg’ondan
qo’lini qimirlatib olov yoqardi, yoki darrov osmondan issiq yoz kunida qor
tushirardi, narsalarni muallaq havoda ko’tarardi, xullas, Dota (WTF) bo’lib
ketardi. Hamma yoq multfilm bo’lardi. Ichimdan o’lik Arvohning aytishicha,
maqsadi shu emish, ya’ni mening o’tmish va shundan yig’ilib kelgan
sabab-oqibatlarimni to’ppa-to’g’ri kelajakdan o’tmishga qaratilgan nisbiylik
bosimi ichida saqlab, borliqqa yo’qlik qilib fokuschi, jodugar, spellmaker,
;;conjurer; bo’moqchi.
Umuman, - ichimdagilarga hayronman, ulardan biror sabab-oqibatga
yo’liqtirib turgan qaysidir birlari bo’lsa ham, uni keyin topgandayin endi
bildik, haqqatdan u sababchi bo’libdi deb keyin, balki men shunday qilib diqqat
qaratganimdan so’ng inobatga olishadi. Raqamlar sifatida 10 ta katta bo’lakka
bo’lingan ichimdagilar, meni urib o’zlari foyda olishlari va bir-birovlarini
hali aralashtirmasliklari uchun xonalardagi raqamlar (yig’indisi o’ziga,
raqamiga teng keladigan) katta-katta sonlar bilan o’zaro ko’zboyamachilik qilib
turishadimi nima. Hozir Ibosh yap-yalang’och yechinib chukini ko’rsatdi. Umuman
katta sik bo’lsa ham aytamanda, o’lik, tirilmas Arvohning bosimida, tartibida
orqaga qaytish, takrorlash bo’lmay faqat (meni) bosib olib qiynab yozilish, o’zining
qarashi bo’yicha xatosiz, tikkama-tikka davomiy ravishda aholining seks qilib
yotgani ko’rinib mening hayotimdan qanday bo’lmasin bitta qo’toq aralashsa (u –
og’izdanmi ya’ni eshitish, ko’rish yoki tegishdanmi) go’yoki shundan, qo’toqdan
qandaydir, balki seks davomida siklari yo’qolganday shatta, og’riq yeydi.
Xullas, o’lik Arvohning ichimdan, mayna-miyamdan qarashida, bilmadim balki hayotimni
o’zimday ham ko’rar, ammo tasavvur qilamanki, parallel, o’zining ishi ravishida
bitta juftlik shaxslarni xafa bo’lishiga qo’ymasdan, xursand qilib turganga,
seks bilan shug’ullantirayotganga o’xshaydi. Shu ichimdan dovol’niy qarashini yoqtirmaymanda,
ammo nima uchundir yozib qo’yibman, u haqda yozganim uchun dovol’niy, xursand
rozi bo’lib turibdi. Buni orqaga qaytarib bo’lmaydi, afsus. To’g’risi, zaybal
qildi, hamma (raqamlardan) ko’proq urushib bo’lsa ham men haqimda yozasan-ha
degan ohangda meni kayfiyatimni urib tashlab dovol’ni’y lik, erkinlik,
rozi-sorichilik qilayapti. Balkim shunday hamdir, o’liklarning eng yomoni
haqida yozaman, chunki yomonlik ilhom bag’ishlab g’oyalar, xayollar berib
turadi. Xayollarni yozib bo’lib, shularni chiqargan asosiy yovuz, yomonga ham
qarata yozaman.
Xullas, yana tezlikka guvoh bo’ldim. Bu – umuman ham kimgadir,
misol uchun hozir Nodirga, gapirmoqchi bo’lganimda kim unga genetik eng yaqin
bo’lsa, qarag’ayi bo’lsa darrov paydo bo’lib qayerdandir gapiradi. Demak, o’liklarning
Dunyoqarashga xos meni lol qoldirib ishlashlarini qanday qolishlarini yozsam.
Nega o’liklar insonlar, odamlar tabiatini o’zgartirib o’zlarining tezliklarini,
tashqaridan nisbiyliklarini doimiy, meni izolyatsiya qilib, qamab o’tkazaolmaydilar.
Chunki, Dunyo, aholi – tiriklarning o’rnida o’liklar faoliyat yurg’izayotgan bo’lsalar
ham – tiriklarniki, yoshlikdagi Dunyoqarashni shakllantirgan ko’pchilik (ichki)
tabiatiniki. Faqatgina insonlar, shaxslar haqida bitta topgan yangi ma’lumotim,
shaxslar makon qo’riqchilari bo’lib miyadan shu makonlariga paydo bo’loladilar.
Mana o’liklar qayerdan foydalanishadi, makonda shaxs miyasini parallel ravishda
boshqarib chiqib paydo bo’lishadi, so’ng yana borliq tezliklarini qilib uyoq-buyoq
qimirlashlari, gapirishlari, tegishlari mumkin.
Halitdan, hali tushlik bo’lmay 10 varoqcha, (betcha) yozibman.
Odatda ham shunday, 10 betcha, 5 varoqcha – aniqrog’i. Umuman – shu o’rinda yozsam,
- Nodirdan 2 ta banner, 3 ta (bitta qizilini ozgina ishlatib, joyiga qo’yib to’g’ri
kelmagani uchunki) gelovi’y ruchka olganligim hozircha shunday, yozuvda bo’layotganidayin
yodda saqlansin. Ha, - pulini berganimcha emas hali.
Ozgina qo’shimcha bo’lsa, (ham) qo’sha qolaylik. Nisbiylik
chegaraning izidan bilmasla borishdayin. Darrov, ochib chiqaylik – bo’lmasa,
ish yurishmasa:
N |
|
|
|
|
y |
|
i |
|
|
i |
|
|
|
s |
b |
|
|
|
|
s |
b |
|
|
|
i |
|
|
i |
|
N |
|
|
|
|
y |
“Ye ni in iy” ya’ni bu – bo’qni yeyishga o’xshaydi. Bu – “ye
-ni bu iy, (yiqiy)”dir. Hozirgi harakat turlarim, har qanday o’zimdan qarashim
o’zim tomondan bo’lsa ham, katta ulushda o’zim chiqarayotgan bo’lsam ham,
borliq bilan teng masofaviy ishqalanish bo’lib qarasak, o’tmishdagi nisbiy
sabab-oqibatlarim, hayotim, har qanday amaliyotimning fizikaviy nuqtaligi bo’yicha
qaralishi kelajakdan qaraladigan hoziroqqa bo’yicha hozirgi borliq nisbiyligi
ustida qurilgan kelajak bu bo’qdir. Sabab-oqibatlarimizni hoziroqda bilib
qilganga o’xshab, yaqin-uzoq kelajak sahnasini bilib, oldindan taxlashdan,
tuzishdan so’ng shaxsni, majruhdayin qotib qolgan tanani har qanday davomiy holatlarda
ilgaridan bilib, oldidagi tuzilib bo’lgan sahnasi bo’yicha ichida
harakatlantirishimiz mumkin. Demak, oldindan tuzilgan sahna, borliq
harakatlarni, yurish-turishlarni, qo’l-oyoqlarni ochib, yozib chiqishi mumkin.
Ichimdagilar “u”nga shama qilib ko’rsatishayaptiki, “u” majruh, shol ya’ni nogiron
yoningda deb. Demak, aslida “u”ning shaxsiy, tirik gavdasi ya’ni o’zi uchun
miya-gavdasi majruh, --- ;;mana shunday “---” ya’ni uch tirelar ichimdagilar
tomonidan aytilgan qo’shimchadan oldin ishlatiladi; qo’llari ishlar, ammo oyoqlari
ishlamas. Men tarafdagi orb effektda, ta’sirlashuvlarda, ya’ni “u”nga parallel
ravishda “u”ni ikkita qilib birini boshqarishlarida o’liklar tabiat, borliq
nisbiyligidan foydalanishadi. Majruh gavdani mening teskari darajamdagi Shohid
o’zining qubbasida, kompusida, izolyatsiyalangan hammaga parallel, o’liklar
bilan birga hayotida biladi. Demak, “u” ya’ni rafiqam haqiqiy momo-havo bo’lib,
o’zining gavdasini miya sifatida kuch deb biladi. Ya’ni “u”ning (boshidagi) miyasi
doimiy ko’rinib, sezilib turgandayin diqqat-aql, aloqalar qiladi. Jondor bo’yicha
kim qayerdaligi, qaysi joyni qo’riqchisiligini har kimni o’z yerida bir
laparlatib, shaffof yondirib-o’chtirib bilgandayin tekshiradi. Shuning uchun “u”ning,
o’lik nusxasining, ;;men tarafdagi; gavdasining oldiga teskari ravishda qarindosh-birodarlari
ko’chalarda, shahardan qaytishlarida ko’p chiqib qolavergan.
Xullas, hammani yaqinlari va ko’chadagi begonalar qiyofasida
o’liklar o’rab olgan. Mana shu Karonavirusning o’ldirmay yashashi sanaladi.
Zero menga vaksina kuchi 1 yilda allaqachon o’tib ketgan. Shuncha xalq,
yaqinlarim qayta vaksina, emlash qilmayotganda qanday qilib Covid 19 bilan o’lishlar
kamaygandayin o’lim haqida gap-so’z hech kim tashimayapti. 4-si.
Nisbiylik ikki tarafdan, shaxs va borliq bo’yicha 1 vaqtda
chiqishi mumkin. Aslida, go’yoki men turgan joydan borliqni surib, oyoqlarim
ostidan harakatlantirib o’lik shaxslar qanday qilib harakatlanganday o’zlarini
ko’rsatishlari mumkin. Demak, javobi shu – ularning, o’lik shaxslarning harakati
uchun men ham umumiy, o’zimning ham harakatlarimni qilgan ravishda borliq bilan
birga aylanaman, surilaman, yurg’izilaman. Ammo o’zimning harakatlarimni
ichimdan sezib, borliqning, Dunyoning ichida bo’lganim uchun borliqning
harakatini bilmay, sezmay, tushunmay faqatgina sezgilarim bilan, pedestalli
kachali ustida kachali bo’ylab qarayotganimga o’xshab, borliqning u, shaxs to’xtab
turgan yeridan o’tib, shaxsni qo’zg’atib harakatlantirganini ko’raman, sezaman.
Endi. Hozir tushlik ovqati payti shu aniq bo’ldiki, mening
Nodirga aytib tushuntirishimga ko’ra, Orzigul yoki yonimdagi boshqalar o’zlarining
harakatlari, ovqat yonidagi qo’zg’alishlari bilan borliqni aylantirganlarida
menga o’tib, men bilan almashinib borliqqa qarata mening nisbiyligim bo’yicha
meni qimirlatmasdan ushlab turib borliq nisbiyligiga ko’ra harakatlari uchun
yarim yo’ldagi joyni, kosamning qayeridan qoshiq botirib olishimni to’g’irlab
qo’yadilar. Borliqni menga nisbatan, meni uzilishda qo’zg’atishi, va meni
muhitning, borliqning kerakli joyiga qo’yish barcha aniqliklarini shu –
protsessorni o’ziga olgan miya chipim bilan borliqni aylantirishni O’lik Arvoh
qilishini o’z bo’yiniga olayapti. Demak, men borliqqa nisbatan qimirlamay
joylashsam ham, o’zim tomondan nisbiylik qilib qimirlab o’rin olsam ham shunday
ravishda nisbiylik kollinearligi ko’rinishi mumkin. Shu o’rinda bu kallamga
keldiki, borliqdagi ya’ni borliq bo’laoladigan o’lik shaxslar, mening yozuvimni
bo’laklab, borliq tuproq parchalaridayin yoki bo’lmasa narsalar yonidayin
ajratib, alohidalab ko’radilar, men esa baribir yozganlarimni aslidayin, o’zidayin,
birlashtirib ko’ramen, sezamanmi deymanmi nima. O’liklar borliqni o’zlari uchun
but, bitta yaxlit sanashib, mening gavdamni o’zim bilayotgandayin, harakatim
uchun undagandayin bo’laklashib ko’rishadi, tushunishadi. Shunday qilib
bularning teskarisini aytsak, - borliqning parchalanishi va mening bo’laklanib
ko’rinishim bir-birovimizning o’zlarimiz, ya’ni mos ravishda borliqdagi o’liklar
va tirik shaxslar uchun yolg’on bo’lib, shu yolg’on yo’lidan baribir
tuzilganligimizni inobatga olsak, ular ya’ni o’liklar o’zlarini borliq parchalaridan
but qilib, qayta yangilab ko’rsatsalar, men harakatlanishim bo’laklarini,
parchalarini, charchog’ini yangilab sezdiraman ularga. Demak, mening yozuvlarim
va shunga aloqador tuyg’ularim, kallamning bosimi harflarning almashtirilib
ustiga, birinchisini yo’qotib yozdirilishi orqali yangilanishi, o’liklarning
bir kun avvalgi rejalari bo’yicha borsa… Shunday qilib, o’liklarning mening
yozuvlarimni yaxshilash, yangilash bilan samarador yo’llarida, tuyg’umni va
yozganlarimni o’zgartirib rejalarini tushuntirish yotadi. Demak, yangilangan
oxirgi o’zimning yozganimni o’qisam ham keyingi gapim shu yozganim Ruhida bo’lmay,
umuman boshqa narsani yozasan, nimanidir, qaysidir befarq jumlani tiqasan
deyishadi. “(Unday bo’lsa) O’zini devonalikka oladi” deya past ohangda
aytishdi. Demak, chindan ham men o’zim bilmay qayerdagi, aloqador bo’lmagan, yo’q
gaplarni yozayotgan, aytayotgan emishman. Endi. Husni-xatimni to’g’irlayolmayotgandan
ham bilishim mumkin, xatlarim, harflarim uchib (tarqab) ketayotgandayin. Mana –
Shohid nega ishlaysan, ishingning o’zi esa noma’lum, asablarnikiga o’xshash deb
turib oladi. Zero bilsamki, shaxs aniqlik ya’ni taqdiriylik, kallaning ichini
bildirish ishini qilolmaydi.
Soat 4:30 lardan so’ng, chunki Mustafo endi bog’chadan
kelishi. Xullas, yozuvlarim haqqoniy, nima yozgan bo’lsam, shuni o’z joyida
qayta ko’raman. Faqatgina, Shohid borliq uchun o’tmishni saqlab qolish,
barchasini keyinchalik o’ziday tashkillashtirish maqsadida har xil joylarga mo’rtdayin
silliq, bir-biroviga suyanmay, osilmay bo’laklanib tushib, jarlikka qulatilgan.
Shohid, qarama-qarshi darajam shu bo’laklarning tushib ketgan, borliqdagi
parchalangan joylarini biladi, go’yoki harflarim tarqab ketgandayin. Demak,
oxiri shaxslardan qoladigan aniq bilingan kelajak, taqdirgacha bo’lgan izimizni
– aytish mumkinki, borliqdagi yanada bir-biroviga suyanish, osilib charchog’ini
chiqarishga qo’yilmagan jarlikdan eng pastida, boshlanishidagi vaznsiz qulash,
bir-biriga tegib chirmashaolmaslik, doimiy tayirilish tiriklarning va barcha
Yer yuzidagi aholi bog’liq aloqalarining taqdirini bildirgan. O’liklar orasida
asosan shunday tublikda, jarlik boshida turganlar ko’p hamdir, ammo menga
ichimdan xabar keltiradiganlar asosan mening hayotimni qayta tuzish bilan shug’ullanadigan
mo’rt silliq tubsizlik joyidandirlar. Bizlar tirik shaxslar esa o’zimizning sog’lig’imizning
barcha vaqtini oxirida: taqdir paytida bilib berishimiz kerak. Natijada miyamiz
tinch holatiga o’xshash tubsizlik, erkin qulashdagilarni bilamiz.;;Bu –
kechangisi edi, bugungisini hali post qilmay, internetga joylashtirmay
ertagacha yig’ib, ko’proq yozib, yana kechangi deya o’rinlataman, post qilaman.
Xullas, yana bir narsani aytishim kerakki, sikimning tepasida
spermalarim yig’ilib, xayolimda eslaganimni o’zim bilmay borliq tomonidan
nisbiylik bilan qildirib qo’l barmoqlarimni klaviaturaga tekkizib
ishlatayotgandayinman. Esim nisbiylik bilan teskari bo’lishiga qaramasdan,
shunchalik yaxshiligimdan nisbiylik, anig’I borliq harakati tomonidan ham olib borilayapti.
Ammo esim ko’proq o’zimning ishonchimga osilib oladi. Ishonchim esa esimni bildirmasdan,
borliq nisbiyligi bo’yicha o’z-o’zidan qo’llarimni, barmoqlarimni klaviaturaga
tekkizaveradi. Ishonchimga ko’ra, ishonchim o’zimning nisbiyligim tarafida bo’lgani
uchun men qildim, klaviaturani bosdim deyman, ammo yana bir tarafdan o’z-o’zidan,
havodan harakatlanganim, barmoqlarim qimirlashi seziladi. Albatta, barchasi tez,
men tez yozganim uchun bo’lishi ham mumkin. Ya’ni kallamning ishlashidan, o’qishimdan,
esimga to’g’ri keltirishimdan oldin o’rgangan tarzim, odatim bo’yicha bir-ikki
xato harflarni terib yuborishim ham mumkin.;
Comments
Post a Comment