Nima xayin
81 16:59. Xo’sh, rejada 5-6 ta suhbat, tahlil bor edi, ammo
esimdan chiqqani sababli asosiy esimda qolganini yozay. Demak, - hamma kishiga
hayotdan joy berdik, bu – erkak avloddoshlarimni narsalar va so’ng gavda desak,
ayol avloddoshlarimni binolar, so’ng gavda dedik. Qiz farzandlarimiz bizga yarim
ravishda ovqat va qolgan yarim bo’yicha gavda bo’ladi. O’g’il farzandlar esa
yarim ekran orti (miya), yarim gavda hisoblanishadi. Dadalarimiz yer ham bo’lib
berishsa, onalarimiz osmon bo’lib berishadi. Vafot etgan buva va buvilarimiz
(ya’ni bobo va bibilarimi) mos ravishda men uchun Xayol bo’lishimning teppasida
bilimgacha harakatim, xullas bilim hamda Ruh bo’lib berishadi. Shunda hamma
kategoriyalarni egalladik deb hisoblayman. Faqat ichimdagi va insonlarning
gavdasi bo’ylab tashqarisidagi o’liklar qolib ketishayapti. O’liklar o’tmish
xotirasi bo’yicha hoziroqdan uzoq-yaqinlikka ko’ra darajalanib joylashganlar. O’liklarni
bizlar yana hayvonlar, hasharotlar deymiz. Mana men o’liklar sababli qanday
qiynalayapman, bu – xotiram, esim va yodimni o’tmishda qanday yurgan bo’lsam,
hoziroqda shuni olib qo’yish, bunday bo’lishimni talab etish doimiy bosti-bostisi
bilan yashayapman. Menda shunchalik darajada tasodifiy ravishda o’zimni
boshqaruvlarim, tanlovlarim va odimlashlarim ko’pki, o’liklar meni o’tmishim bo’yicha
formulaviy, grafikali me’yorda yasayotganlarida, navbatdagi hoziroqda qiladigan
ishlarimni shu formulaning davomi sifatida ko’rmoqchilar. Aks holda sen
odatingni qastdaniga buzding, deya meni shunga haqqim yo’qqa chiqarib, formulalarini
pesh qilib turaveradilar. Men istaymanmi-istamaymanmi baribir hoziroqda o’tmish
uzun umrim yo’li formulasini, yagona grafikali chizig’ini buzishim mumkin.
Chunki menga holatlar cheksizga yaqin berilgan. Bilmadim endi ular
formulalarini qanday o’zgartiradilar ya’ni mening yangicha bitta xatti-harakatimga
nisbatan grafikalari qanday o’zgaradi. Taxminimcha x bilan bog’liq sonlar o’zgartirilishini
kamroq xohlashib, o’zgarish bo’lsa ham ozod, xsiz hadda qo’shiluv yoki ayriluv
bilan bo’lsin deyishadi. Xullas qilib aytganda o’liklarning qaysilaridir o’tmishga
ko’proq tushgan, cho’kkan, kamaygan yoki pasaygan bo’lsa, shular mening hoziroqdagi
yoki keyinroqdagi, umuman kelajagimni oldindan topishlari mumkin. Xullas, o’liklarni
men aniq bildim, ular o’tmish savdoyilari xolos. Tiriklar esa mana ko’rib
turganimdayin yashab yurishibdi. Endi demak, - ulkan portlash sababli ayolli
binolar, uylar, imoratlar, inshootlar, uchastkalar, kvartiralar hammaning
umumiy tortishuvi bo’yicha har kimning o’ziga yaqin qilib sakratib qo’yiladi.
Masalan, mening uyim oldida mening birinchiligim bo’yicha hamda mendan keyingi
Jondorlik xalqimning ham menga yaqin keladigan kamroq bo’lsa ham nuqtalarga
egaligi va shu nuqtlarini yaxshi uddalayotgani sababli 2 qavatli binolar,
masjid qurshab olgan, Jondorda bor sanaladi. Demak, parallel Dunyo hamma uchun
bitta bo’ladi. Faqatgina binolar hammaning, umumiy tortishuviga ko’ra hamma
uchun bir xil bo’ladigan qilib almashtirilib, o’zgartirilib, sakratib, joyini o’zgartirib
olib qo’yiladi. Ya’ni taxlangan, ishga tushirilgan yoki ancha qismi butlangan
binolar boshqa yerlarga og’irligiga, ilojsizligiga qaramasdan sakratib, ko’chirib,
o’z-o’zidan (kimlar ko’proq yaxshi bo’lganiga ko’ra ularga yaqin qilib) joyini
o’zgartirib olib qo’yiladi. Binolarga teskari bo’lgan erkaklarniki sanalgan
narsalar esa nisbiylikka ko’ra (demak, binolar ulkan portlash sababli shu Dunyoda
yangi, o’zgaruvchan darajalangan shaxslarga muvofiqligi bo’yicha sakratilsa)
genetikaviy ravishda (va vaqtni qaytarib bo’lmaslik sababli) yaqin qarindoshlarga
har xil narsalar bir vaqtning o’zida tarqatiladi, bor bo’ldiriladi, sotib olinadi.
Demak, hozir qonimni zararlangalari bilan qo’zg’atib jazabamni sinayaptilar,
shunga qisqa qilaman. Demak, binolar ulkan portlash sababli egalarini yo’qotib
yangi egalarga topshirilsa, narsalar bir paytning o’zida aniq ravishda o’z egalariga
ega bo’ladi. Binolar uzoq joylargacha sakratilsa, narsalar faqatgina yaqin
joylar bo’yicha inson, qo’l yordamida ko’chirib o’tkaziladi.
Firibgar so’ziga ilakishib, shu so’zning o’zi bo’lib menga
yomonlik qilayotganlar qaday desangiz, “fir, farrak-bo’lib ibi gar” orqalidir. Firrilab
ya’ni noma’lum ravishda havoning girdoblari izida aylanib bir Ibisiga tushirib
bizni, so’ng Gar desa, so’ng agar Gar, garchi, agar desak, Ibisi bilan
ikkilanish ortidan hech narsa qilmagandayin qarab turaveradi.
Kompyuterda o’tmish aniqligiga ishonib iz qoldirganlar, kod
yozganlar birinchidan hamma o’liklarning aniqligidan foydalanib “teppa kal”
deyiladilar. Teppa kal degani “to’xta epla aniq all, hamma” degani bo’lib hisoblanadi.
Xullas, ko’zim ortga ketganlarida yoki hushim parokanda bo’laverayotganda
o’lgan bobom mening bilimlarimning hammasini bilganchalik bitta formulaga
soladilar, vafot etgan bibim esa ruhimni ushlab, tutib oladilarki, shunda men
Ruh va Bilim orasida, qandaydir silliq SVG li boshqaruvda bo’laman. Shu o’rinda
yana kim o’lik Arvohlarga o’xshayapti desam, o’lik G’oyachilar ya’ni o’g’illar “boshqaruv”
so’zimga balelchikdayin bo’lib o’zimni urib tashlayotgandayin, ya’ni (shu so’zim)
aniq bir vaqtlarida chiqayotgandayin o’zlarini tutib meni masxara qilishayapti.
Firibgar so’zining teskarisi ragbirif bo’lib “random,
tasodifiy acknowledge, tasdiq be, bo’l random, tasodifiy if, agar” degani hisoblanadi.
Demak, firibgarlik o’rniga “tasodifiy tasdiq bo’l tasodif agar (bo’lsa)” deb
firibgarlikni bosti-bosti qilishim, to’xtashim kerak. Ya’ni tasodifimni
ikkilantirib, bo’lganga yoki taqdirga uraverish firibgarlarning ishidir. Menga
firibgar so’ziga yondashib o’zini ko’rsatish, ichimdan bildirish shantaj so’zidan
ko’ra ko’proq bo’layapti.
Comments
Post a Comment