Nima, qani
---- Uyimizga kelib darrov yozishni boshladim.
Umuman, - gen masalalarida birinchidan hammaning qoni bir-birovida
bo’ladi. Ya’ni ;;(klaviatura boshqacha bo’libdi palakat, tugmalari ko’p bo’rtib
chiqqan. Shunday bo’lmasin deb ichimdan kechib, o’tkazib yurgandim shekilli, balki
shungadur); gendoshlar, xesh-taborlarning, yaqin oila a’zolarining qoni aralash
bo’lib, hammamiz shu qonlarni ko’tarib, o’zimizga qanchadir et, ichki mushaklar
yasaymiz. Geningiz bo’lgan insonning, odamning yonida turganingizda gavdaning
elektro-magnit maydoni sizga ta’sir etib, ularga o’xshab qolasiz. Xullas, -
kiyimingizni yechganda bijir-bijir uchqun tokchalar ta’sirlashganidayin, ;;kiyim
matosini magnitga xos bir-biriga yaqin keltirgandayin; geningizda, qoningizda bor,
DNK si bir xil boshqalar sizning tashqi qiyofangiz tugul xatti-harakatingizni o’zinikiga
o’xshatadi. Barchasiga elektro-magnit maydon tortishish-itarishish kuchlari bo’lib,
gen bo’yicha kimning ko’proq ta’siri borligi bilinadi.
Mana hozir tualetga borganimda ichimdagilarni tushunishim bo’yicha
ular bilan bir xil, parallel borayotganim ma’lum bo’ldi. Ya’ni o’tirgan paytim
yoki chichishimda qog’oz, bumagani qachon olaolishim payida shu tomon, qog’ozga
qarab turganimda xayolimni o’zim boshqarayotganimni ichimdagilar sezdirishib, bunga
yo’l qo’ymaslik maqsadida “sen ham ur” deb Shohidga aytdilar. Natijada tualetga
yondosh qilib qurilgan tovuqxonadan tovuq qanotlarining qoqilishi, yoyilib-qaytib
tanasiga urilish ovozlari eshitildi. Demak, men keskin va umumiy ravishda
Shohidning mendagi xayolini o’zgartirishim mumkin, Shohid esa mening o’zimdagi
va boshqalardagi harakatlarimni chilishtirishi, buzishi, o’ziga qaytib urishi
mumkin. Hozir shu o’rindan birida ichimdan tovush kelib, Shohid aytayaptiki “men
shu – boshqalardagi harakatlaring” deya. Men ham oldinlari, kasalim tutganda ichimdan
ovoz kelib dov-duvli, vahimali eshittirishlarni endi tushundimki, ular ya’ni
Shohid va boshqa ichimdagilar aytishardiki – “keyinchalik men ichingdagi
gaplaringni gapirib, harakatlaringni ham egallab, seni boshqalarning
harakatlari qilib qo’yaman” derdi Shohid. Endi. Sen kar va xayol (“ona” ;;hammaga
bu – gap;) ya’ni Karona bo’lib yuriysan. “Men sening, Karonaning virusidayin bo’laman”
demoqchi. ;;(Bu klaviaturada ishlash juda qiyin);
Xat ya’ni husni-xat kim taqdirdan, kim tasodifanligini bildiradi.
Masalan, mening husni-xatimni ko’rsangiz edi, og’zingiz ochilib qolardi, xunuk
derdingiz. Men asosan har bir harfni o’zim xatimni qayta o’qiganda tanishli bo’laqolsa
bo’ldi deb chiqaraman, yozamen. Taqdirdan bo’lgan insonlar esa xatini,
harflarni bir-biriga yanada yaxshiroq bog’lab yozib ketaveradilar. Tasodifda
bilim yo’q, tasodif, genning o’zi g’uj-g’uj bilim. Shuning uchun taqdiriy bo’lib
tanilishi lozim, bilinishi kerak bo’lgan insonlarni, xalqimni Rossiyaga
ulardagi 2 tasi 1 da bo’lgan o’z harakatlarim bilan jo’natdim. Agar men o’qishimda,
Oliygohda bilim orttirganimda edi, insonlar taqdiriy boshqarilaverardilar. Mening
tasodifim, gavdamning o’zida yashiringan bilimlarim esa xalqimning bir guruhini
men, to’liq bilimli tasodif tomonga o’z-o’zidan bilimlarning, oliygohning egasi,
uy-inshoot quruvchilar, narsa yasovchilar qilib o’tkazdi. Shuning uchun
Buxoroda rivojlanish tezdir. Insonlarim yoki odamlarim, ya’ni yomonlar va
yaxshilar taqdiriy bo’lgan o’z yo’llarini mening bilimimsiz ham topaolishadi.
Mening maktabda yaxshi, Universitetda yomon o’qishimdan maqsad insonlarni,
orlarni tanish va o’zimni, nomusimni insonlar uchun saqlab qolish.
Kechki ovqat mazali bichakdan, to’g’ri rasm-rusumdan menga
ikkita yedirtirilib tugadi.
Ichimdagilar bilan o’zimning hozirgi kunlari bo’lib
kelayotgan statusimni, ;;mavqeyimni; aytsam, ichimdagi o’liklar menga ichimdan
parallel, unchalik bilinmas bosh ko’tarishadi, men esa ularga javoban qo’l
siltab qo’yaman. Bosh degani “Bobir osh” bo’lib, tiriklikni bildirsa, qo’l
degani “qo’y o’l” bo’lib o’liklarni ;;ma’no jihatdan; beradi.
Karonavirus degani ham men uchun shundayin… “Kar” bilan “vi”
qismlari mos ravishda karlik va “biz” sifatida xayolni, beradi. “Bizlar bo’lsak,
bizlardan, xay, ol” deyishadi-ku. “Ona” va “rus” qismlari shaxslar, ya’ni
insonlar va odamlarning harakatlari noma’lum hamda odamining, kelingki – xo’sh,
- odamlarining harakatlari rost deyilgani mos ravishda. Ruslar bir Dunyoda, umrda
yaxshi, boshqa birida yomon yashab o’zlarini rus so’ziga o’xshash rostga
chiqarishgan. Baribir yaxshilik ustun yomonlikdan. Odamlar ya’ni yaxshilar
karlikda va xayolda yurishadi, insonlar esa boshqalarning va o’zlarining harakatlarini
tushunmaslikda qolishadi, yurishadi. Odamlar birovlarning o’zlari avval
yodlagan, o’rgangan so’zlaridan tuzilgan o’z-o’zidan, havodan chiqadigan
gaplarini eshitib kardayin sanalishadi. Insonlar, - odamlar oldin,
yaxshiliklarida qilgan harakat holatlari bilan takrorlanishini, tushunaolmay
qolishadi. Natijada, odamlar xayollari o’zlariniki emasligini bilishmaydi,
insonlar esa harakatlari o’zlarinikimasligini, boshqa birovlarning tortishuvi
sababidanligini tushunishmaydi. Odamlarga o’zlari bilmay gapirayotganlar
xayollarini ulashtirib, ilakishtirib yuborishsa, insonlarga o’zlari
tushunaolmay harakatlanayotganlar harakatlarini, yurish-turish odatlarini
birlashtirib, ulashib turadilar.
Bukunasi tushlikdan so’ng.
Tapochkamni, slansimni kiyayotganda birinchidan boshqalarning
oyoq kiyimidan orqaroqqa sug’iraman, ikkinchidan ustiga oyoq qo’ydimmi o’zim
aylanib og’anadigandayin bo’laman, ba’zida dumg’azamdan, shumshagimdan
tortilayotgandayin orqamoqqa yana og’anib ;;biror narsaga suyanaolmay;
tortilaman, ketaman. Xartum so’ziga to’g’riroq bo’lsin deb dumg’aza so’zini
eslatishdi. Xartum degani esa fillarning uzun tumshug’i. 4-sini darrov
yozishimni talab etdi ichimdagilar, va mana ushbu tarzida chiqdi.
Ko’t degani “ko’p aniq, o’, to’xta” degani bo’lib, men aniq
qilib ishlayman, takrorlayman degan amallarimni ko’tlar buzishadi.
Ichimdagilar menga boyagicha ya’ni Karonavirusni
tushuntirishga oid yoz demoqchi bo’lishayapti. Ya’ni asosan karlik, xayol hamda
ko’pchilikning va bir kishining harakatlari tarzidagi yozuvingni davom ettir
deyishayapti. Xullas, bo’layotgan kasalligimning o’zidan yozsam, harakatlarimni,
ko’zimni qaratishlarimgacha va yozuvdagi husni-xatimni ustimdan kulib va hayron
qolgandayin men bilan birga qarab o’lik Arvohlar, qizlarning om teshikli nusxalari
men ichimdagi eng ko’p to’qnashadigan bitta qiyofadan turib boshqaradilar.
Odamlar va insonlarga Karonavirus so’zidagi 4 ala holatdan, kasallik turidan 3
tasi har biriga beriladi, 4-si esa nisbiy ravishda shu 3 tasini so’radigandayin,
o’ziga kuchlarini tortib turadigandayin. ;;Men uchun o’zimning harakatim,
xayolim va boshqalar haqiqiy gaplarini chiqaraolmasliklari bo’yicha karligim,
shu 3 ala juftlikni boshqalarning harakatlari o’ziga tortib, boshqalar o’zlarini
harakatlantiradilar. Demak, 3 ala nisbiylik bosimi, sharidan chiqqan qo’shimcha
energiya, navbatdagi yo’nalish boshqalarni harakatlantiradi.;
;;Kechki ovqat tugadi. Dadam, mening qayta kelib ishlashimni
oldindan, bosimdagi 3 turimdan, xayol, karlik va harakatlarim eng yuqori
davomiyligidan bilib, - baribir o’zim shu yerda narsalarimni qoldirib qaytib
kelishim mumkinligi haqida oddiy mantiq qoldirgan bo’lsam ham, - obro’yimni
yulib, “sen qilgan ishni men qilmayman, men qilganni sen qilasan” demoqchi bo’ladi.;
Qizil ruchkani qorasi bilan almashtirib keldim. Qizil ruchka
to’g’ri yozolmadi. Xullas, ba’zida o’lik Arvohning kus o’rnida bo’lishini
shunday yodga solamanki, - ko’tning tashqarisidan qaraganda bo’qning analni
teshigini katta ochib sudralib kelaverishi, chiqaverishiga o’xshash hamda
teskari ravishda omning ichki devorlariga bo’qning tozalangan, ammo o’ziga o’xshash
moddaviyligi bilan yopishgan shilimshiq aylaniviy tortilib kengayishi bilan
ochiladi. Omning birinchi boshlanishida aylanaviy, doiraviy ochilishi sezilsa,
shu kiraverishda sal o’tib, oxirroqlari devorlari qisiqlikda, yopilish payida
bo’lib, shuncha ochilganligi bo’yicha o’ynab turadi.
Nima desam ekin, - shunday noqulaylik sezilayaptiki, - o’zimga
o’zim begonadayin tegilayapti desangiz, shu begonaday tegilayapman. Misol
uchun, shu gapni yozib hozir o’zimni qo’yarga joy topaolmay ancha garang qo’zg’aldim,
kravotim ustida qimirladim, toblandim. Shunday bo’layaptiki, o’zimni xuddi
tashqaridan kuzatishim kerakdayin, umumiy muallaq boshqarilayapmanki, umumiy
harakatlarim, o’zimga-o’zimning tegishlarim, avvalambor o’z yo’nalishida shu -
muvozanatdan kelib chiqib harakatlarim o’zimga tekkandan so’ng shu tegish kerak
edi, bu joyimni qichishim kerak edi deb qo’yaman. Hozir qo’tog’imda orgazmim,
spermam to’laligidayin nazar berilib konchit qildirmoqchilar va meni shu ahvolimdan
ham ojiz qoldirmoqchilar. Umuman davom etsak, men o’zim uchun foydali harakat
yo’nalishiga o’zimni qanchalik solmayin, shu joyda, harakatdan so’ng, katta
kuchim bilan xohishli harakatim tugagandan keyin, xuddiki mening bo’lib o’tgan
barcha harakatlarimni orb effektiga, ya’ni sharga solib simmetrikaviy ravishda
sharning, aylananing ichidan bog’lab turganga o’xshaydilar. Men yerga nisbatan
yerni ishqalab itarib yurmasimdan, o’zimning haraktlarim bo’yicha o’zimdan
uzoqlashish va yaqinlashishga nisbatan navbatdagi itaruvchi kuch yo’nalishi bo’yicha
harakatlanaman, yuriyman. Qurtlarga o’xshab harakatlanadigan bo’lib qolganman.
Xullas, - kelajagimni shunday deb tasavvur etayapmanki, harakatlanishim
nazorati, nazari hozir ichimdan chiqib terim bo’yicha, yoki terimdan ham sal o’tib
bo’layotgan bo’lsa, keyinchalik o’tmishda qolgan atrofimdagilargacha uzoqlikda
yuriydi, o’zimni kuzatib turadi. Demak, - men hozirgi odamlarni va insonlarni
qanday ta’riflasam, o’zim ham shunday bo’lib qoladigandayinman. Zero insonlar
va odamlar harakatlarini mendan kuzatishadi. Umuman – insonlar bu – bir to’g’ri
ustun chiziqning yarmidan pastdagi yomonlar, odamlar esa yarmidan yuqoridagi
yaxshilardir. ;;(Shu dunyoda hozirgacha hayot o’tkazish bo’yicha yaxshi-yomonlar
muvozanati sal boshqachadur); Ichimdan aytishayaptiki, yozuv o’zi qiyin deb.
Men bo’lsamki – yozuvlarimning ichki nisbiyligiga xos ichki tortishuv-itarishuv
nisbiyligidagi davomiy harakatlar qilayapman. Shu harakatlarimdan eng yomoni
boshimning endi qichishi bilan yoki qichimasidan oldin qo’lim boshim tomon
shoshib kallamning qichishini keltirib boshimni qichiydi. Bularni kompyuterga
ko’chirish qoldi. Avval bir oz dam olay. Qo’llarim uvushib charchab ketdi.
Ruchkaga tegilayotganda 3 ta, bosh, ko’rsatkich va o’rta barmoqlarimdan
tashqari 2 tasi qariyb har bir harfni yozganimda tortilib qisilib og’riydi. By
the way, yo’l-yo’lakay, negadir sikimda orgazmim to’la.
Men hozir shu o’rinda Hind qo’shig’ini tomosha qilib qiz-ayolning
terisiga, raqslariga, o’zini tutishiga e’tibor beramanki, birinchidan uni
ichimdagilar o’lik Arvoh shu deb tushuntirganlaridan so’ng, bu ma’lum bo’ladiki,
ikkinchidan shu O’lik Arvoh mening asablarimni yeb tamomlayotgandan,
qoldirmayotgandan so’ng men qo’shiqdagi qiz-ayolning teri qimirlashlari,
harakatlarida o’zimning asablarim butlanayotganini, qizning gavdasini kiyib
kayfini olayotganimdayin tiklanayotganini sezaman. Demak, hammasi kayf, - ko’proq
televizor, boshqalarni ko’rib, harakatni o’ziga topshirib qo’yayotganimda boshqalarning
teri ichi joni sezilib, ayollarning teskaricha, teshikli gavdasini kiyib
harakatlarini o’zimniki deb bilaman. Demak, o’yinchi qiz o’ziga o’zi nisbatan bosim
bilan qimirlab, mening yoqmayotgan, tomosha qilib turgan gavdamga bitta joyda,
2 tasi 1 da, parallel turganimizga ko’ra badani, gavdasi shirasi va teshiklarini
tutashtirib, ulashib ketadi. Ichimdagilar, - e, sen zo’r ekin-kusan deyishayapti.
Haqqatan ham televizor bilan shunday, ;;sal sezilishda; bog’lanish mumkinmi –
deyman men kinoyanomus ohangda.
Miyam ichidagi o’lik Arvoh bo’sh bo’lganimda, televizor ko’rayotganimda,
- yozish paytimda nimalarni yozmoqchi bo’lib yozmay ketganimni xuddi o’sha
paytidagidayin eslatadi.
Comments
Post a Comment