675-si, bu - mening yana shuncha Dunyo peshqadami bo'lishim ramzi sifatida 675000 ta erkak safdoshlarim borligi bu Buxoroda
---- Shunday qilib, meni yoki kimni bo’lsa ham ichimdan urishsa,
birinchidan birinchi o’lik arvohlar ya’ni kuslar urayotgan bo’ladi va men shu
kus bilan urishda yengsam ikki o’rtada qolib, bir o’lik bolalar gvardiyasi
yengishim bo’yicha xayolimga keltirayotgan gapimni aytishga qo’ymasdan signallar
bilan aynan menga yo’naltirib, menga qarama-qarshi ohangda meni urishadi va
yana kusning ichiga yo’naltirib om bilan urishaverishimni, hech narsani
bilmaganday izolyatsiyada qolib, ichim bilan tashqarimni ko’zim bilan qarab
turganimdayin boshqarishadi. Yana bir esa yuqoridan Shayton menga qaysidir
chegarasidan urib qaytib kusning oldiga urish qilishga, janjalni davom
ettirishga chorlaydi. Bolalarning o’liklari va O’lik shaytonlar mening va kusning
mos ravishda 2,3-o’rinlarimizni 1 va 4-o’rinlar, raqamlar bilan o’rab olib, o’zlarini
doimiy mening ustimdan yutayotganlarini namoyish etish uchun bazo’r chiqqan
joyimdan kusga o’xshab omning yoniga urib tushiradilar. Ikkinchidan esa doimo
men ham shu urushlarga nisbatan aytadiganimdayin, - demak – qayerda urishdan
ozor chekkanlar bo’lsa, ular darrov urushning izohini, nima bo’layotganini
bilishib qolishadi, yozishadi.
Bugun uchun kecha va bugun yozganlarim 1200 tacha so’z bo’ldi
degandim. Aslida mening bir kun uchun 5000-6000 ta yoki 500-600 tacha so’z
yozgan kunlarim ham bor. Shuni hisobga olsak, bugun uchun post qilgan yozuvim,
1200 ta so’zlar (varoqda yozganlarim) qandaydir o’rtaga, oraliqqa mos keladi.
Yodlayotganim bo’lgan Baqara surasining ikkinchi bir nuqtasini,
abzatsini sanskritcha tarjima qilsak:
Allaziyna yuminuna bilg’oybi vayuqiymuna solata va mimma va razoqonahum
yunfiqun.
Tarjimasi - : Zinada alla qilish minimum yamlab-yutib unish g’oyibdan
bilish va muncha yuqish solish va “menmi” deyish va kundan qoniqish ham yuntini
sikib unish.
Yodlayotganlarimning birinchisini yozsam:
Zalikal kitabul laa royba fiy hudallil muttaqiyn.
(Tarjimasi:) Agar aloqali kal kitobdan aniq ro’y bo’yicha sik
huddurin dalil muttasil qiyinligi.
Shu sura ham menga juda mos keladi. Ichimdagilarning o’zlarining
gaplarini, buyruqlarini aniq qilib bajartirishlari jonimga tegdi.
Xullas, - mening miyam va yuqori darajadan, yaqinlarimdan boshlab
miya-gavdalar pastdagi darajali insonlarniki bilan almashtirilgan. Shu almashtirilgan
miya va miya-gavdalarni o’liklar, mayiblar, jasadlilar boshqarishadi.
O’liklar orasida o’g’il bolalar eng ojizi, ammo signallari
bilan kuchli, yomon urishadi. O’liklar, mayiblar bo’yicha qiz bolalar ya’ni
tirik inson qizlarning kuslari eng kuchlisi, quvvatlisi, ammo bizlarni
birdaniga kuchli urmay, doimo urib, halaqit berib inson o’g’il bolalarning
chuklaridayin, dindillaridayin yomon urishadi. Xullas, o’lik qizlarning pizdaliklari
ya’ni “po-xuy izdaliklari” meni, tiriklarni bamaylixotir, bemalol bo’lishga qo’ymay
doimo uraverishining tinimsizligi yomondir.
Bukunasi tushlikka yaqin:
Demak, past darajadagi, Shohid bilan mening miyam birlashtirilgan.
Boz ustiga Shohidning o’zi miya hisoblanadi. Menga o’zimni sotadigan, o’zimga
qarshi birdaniga o’liklar tomonidan ishlatiladigan yot, bo’lmag’ur fikrlar,
miyam faoliyati 2 tasi 1 da holatdan Shohid tomonidan chiqarilgani sababli
menga qarshi, bo’lmag’ur fikrimning bo’lmasligi uchun bo’lgan qo’rquvimga
qarshi shu fikrimni ya’ni miya faoliyatimni chiqaradilar, amalga oshiradilar.
Xullas, Shohid orqa miyada to’xtab bosh miyaga men uchun xayol keltirib hayotda
shu xayolning aksini chiqarib menga qarshi borsa, hayotdagilar sening kallangga
nima ishimiz bor, bizning miyamiz o’zimizning boshimizda senikini bilmaydi deb
meni devonaga chiqaradilar.
Xullas – demak – chiqqan, miyaga kelgan miya faoliyati,
xayollar meniki emas, yaqinlarim yoki insonlarda miya-gavdalaridagi gaplar o’zlariniki
emas. Shunday qarasak – insonlar men bilan mening xayolimga javoban reaksiyalar
bilan miya-gavdalari orqali men uchun reallik bo’lgan gaplardan foydalanishadi.
Men esa insonlar, miyadagilar uchun reallik bo’lgan
Shohidning xayollaridan foydalanib miya, maynadagi insonlar bilan o’zim
bilmasdan, xayolimga ega bo’lmay aloqa qilaman. Demak, miyalar ishtirokidagi
ikki tomondan realliklarni, mening gavdam va insonlarning miyalarini qisib qo’yish,
o’ziga boshqalar, qarshisidagilari tomonidan yordam beraolmaslik
Karonavirusning shu o’tib ketgan vaziyatli yarmida bilinib qoldi. Mana bugun
agar 25-Noyabr bo’lsa, Karonavirus boshlangan 20-Dekabr bilan 1 oy qolishi bo’yicha
almashinish qiladi. Shu bilan Karonavirusga 3 yil bo’lib, yana taxminan 3 yil
qoladi. Shunday qilib mening Shohid orqali ro’y berayotgan miyadagi xayolim
insonlarning miyalari bo’lmish bu – gavdalaridagi o’zlari shu miya-gavda
sababli aniq ta’riflab beraolmaydigan gaplariga teskari chiqib o’rtada qolgan o’zlari
bo’lmish gavda-miyalari qisilib, o’z realliklarida yolg’izlanib qoladi. Demak, duxtur
Boqiyevga kasalimni, xayolim o’zimni va hayotimni boshqarishini aytib berib,
xayolimni Shohid emas, o’zim boshqarishim bo’yicha ;(deb);; o’z kasalimni o’zim
bo’ynimga olibman. Xullas, - men uchun Karonavirusning ona qismi ya’ni “Dunyo
yo’q aloqada” deyilishi to’g’ri bo’ladi. Umuman Karonavirus yoshlar
gvardiyasini, tug’ilishni biz kattalarga, er-xotinlarga olib borish, o’tkazish,
bolalarni yetkazish maqsadida hali chiqmasidan, paydo bo’lmasidan oldin menga “Dunyoning
yo’q aloqadaligi” va insonlarga ularning o’zlari emas, balki qarshi darjadagi
insonlarining gaplarini odamiga, menga yetkazish orqali ularning o’zlari
gapiraolmay meni “kar”ga, eshitaomlasga chiqarishlari aslida ham o’z
asoratlari, ko’rinishlari, aralashuvlari, ulushlari bilan bizlarning, hozirgi
er-xotinlarning yoshligidan, tug’ilib katta bo’lishidan boshlangan. Xullas,
insonlar o’zlari gapiraolmay qarama-qarshi darajadagilarining gaplarini menga,
yoki insonlar bir-birovlariga yetkazib meni yoki o’zlarini karga, eshitaolmasga
chiqarib, aslida gung, soqov hisoblanishadi. Men esa o’zimning xayollarimni insonlarga
bildiraolmay, balki shu yozuvlarimning o’zidanoq Shohid bildirgan oldindan ma’lum
xayollarni yozib dunyo bilan aloqam yo’q sifatida devonaga, ichimda o’zimni
xayollarimni yetkazaolmay Shohidnikini haydashga urinib o’z-o’zidan ortiqcha
qiliq qiladigan jahldorga, g’azabkorga chiqaman.
Xullas, - endi bo’q haqida yozsam. Men bo’q sichib axlat tashlaganim
uchun o’zimning ongimni, foydamni sezaman. Ichimdagi Dunyo-rafiqalarim 6,7, va
8 mening bo’qimni yeb hozirlari qarama-qarshi ravishda foydamni ham seza
boshlabdilar. Natijada mening hayotga nisbatan foyda oladigan onlarim,
yurish-turishlarim payti istalgan ravishda, o’zlaricha qandaydir foydamni shu
joyga, onga mos topib o’zimga kiritganlarida, sezdirganlarida darrov shu ishlar,
foydamni pixat’ qilishlaridagi oldindan o’zlari uchun ma’lum falokatni yo’limga,
oyoq ostimga tashlashadi.
Tushlikka borib keldim.
Xullas -, miyaning ishlaridan, xayollardan boshqa
qayeringizni asoslama, chin ravishda o’zingizniki deb bilsangiz, o’zingizniki
hisoblanadi. Zero miyaning 2 tasi 1 da bo’lib ikkilanishini Shohid amalga
oshirishga teskari shu.
Xullas – yana shuni bilib qaytdimki, oldimki – ikkala taraf,
o’zim va insonlar uchun o’z tomonlaridan qaraganda to’g’ri keladigan miyalar,
ya’ni mendagi ikki tur miyalar va insonlardagi qo’l-oyoq-miya hamda badan-miyalar
aloqalari bo’yicha mening xayolim, insonlarning gaplari qarama-qarshi darajalaridan
chiqsa, miyalarning o’zlari, mendagi orqa va bosh miya, insonlardagi qo’l-oyoq
va badan miyalar moddalari o’liklarniki hisoblanadi. Demak, aloqalarga
kirishtiradiganlar bu – boshqalarning, zid darajalanganlarning bizdagi
xayollari va gaplari, shu aloqalarni, muloqotlarni bajaradigan esa bizning o’liklar
boshqaradigan miyalarimiz – (gavda-miyamiz).
Halitdan bitta truth ni, haqiqatni topganim uchun ichimdan
shuni yozishimni bilib o’lik bolalar sarosimaga tushmaslik maqsadida o’zlarini
boshqalarga maqtanchoq, taltaygan, suykaladigan ravishda menga jiddiy qarab
yonimdan bir xil ahvolda yozayotganimda ovoz bo’lmayotganda, baribir ovoz,
shovqin, miyaga tegadigan tovush chiqarib menga hamla qilishdi. Umuman shunday
yozmoqchi edimki, - tajribalarim menga hayotiy munosabatni, yondashuvni beradi.
Ammo hozirda tajribalarim boshlanishidan bolalar, Ibrohimlar tomonidan
egallanib, menga o’zim bilmagan tarzda o’zim chiqarayotgandayin kelib turadi.
Shu bolalarda va o’zimda 2 tasi 1 da bo’lib turgan tajribalarim parallel
sohali, mavzuli chiziqlari o’zimga navbatda nima yozishimni bildirib turadi.
Demak, bolalarga qolgan tajribalarim mensiz boshqarilayotgani uchun
yozuvlariminng ma’no-mazmunini ichimdagilar oldindan bilishadi. Ammo, ko’pgina
so’zlarimni va husni xatimni ichimdagilar oldindan bilaolmasdan qolishadiki,
chunki men ular keltirayotgan tajribalarim aloqasini yana kovlab, o’ylab ko’rib,
tanlab yozaman. Bu – aslida oddiygina mening kallamni boshimning ichidagilari o’qishi
derdim-u, aslida esa men ular berayotgan, chiqarayotgan kallam ishlashini,
tajribalarim mahsulini bilib, o’g’irlab olaman. Ammo tajribalarim qay tartibda
kelishini hech kim bilmaydi. Men tajribalarimdan kelgan gaplarni navbatdagi
yozuvim uchun o’z o’rnida tushunaman, esimga olaman xolos. Bir-biridan keyin
qaysi tajribam kelishini, bo’lishini bilmaganim uchun shu tajribalarimni
ichimdagilar ham uzun, ketma-ket bilib tuzaolishmagan deyman. Xullas, o’zim
xohlagan paytim mos tajriba ustidagi gap topiladi. Mana shu o’rinda oxirida
gaplarimning isboti sifatida yozmoqchi edimki, bu jumlalarimga dolzarb ravishda
teskarilik qilib oxirgi gapimda “gap topiladi” iborasini majburlab, bosim o’tkazib,
kallamni to’ldirib yozdirishdi. Demak, men yozishdagi ma’no-mazmun tajribalarim
o’zim xohlagan payti shu istagimga, xohishimga ko’ra ichimdagilar, o’liklar, miya
moddasi orqali beriladi desam, menga yozayotgan yozuvimni o’zlari xohlab, menga
toptirib yozdirishdi. Xullas – hammasi ichimdan kuzatib o’zlari nima
yozishingni bilamiz deyotganlaridayin emas. Shunday, nima yozishingni oldindan
bilamiz, bizlar asosan keltirib chiqarayapmiz deb ikki yoqlama, ya’ni o’zlaridan
o’tkazib meni ishonch bilan qaratishlari quruq safsatadir. Bilganlari bor bo’lsa
ham, menga sezilishga ko’ra shuncha vaqt mobaynida mening yozuvlarimni va
mantig’imni o’rganib tomosha qilib turaverishlaridan.
Comments
Post a Comment