Nima edi
10 11:02. Xullas, nimani yozib turganimni o’zim bilmayman,
nima uchun davom etish kerakligini ham. Ichimdagilar ish so’ziga urg’u berayaptilar.
Ish degani “I, va shu” bo’lib, “(“va”, davomiylik, go’yoki davomiylikning,
hoziroqning bo’lib o’tganligi) shu - oddiygina davom etayapti” deyishimizga
ishon deydilar-ku, nima bu o’zi, taqdirdan yasalgan hoziroqqa ishonib nima
qilaman, terimga o’zim tegib turib, terim o’zimda bo’lib sezishimgacha oldindan
yasalgan va go’yoki o’zimga tegaolmaydiganday bo’m-bo’shlikman. Ya’ni bir joyda
vaqtda har xil oldinga ketish kesmalaridan o’zimga tegaolmaydiganday bo’lishim to’g’rimi.
Hamma narsa, hodisa, voqea, hayot kimyoviy jarayonlari, kalla ishlashi va
shunga mos harakatlar, hayotdan javoblar hammaning (bir-birovlariga) taqdiridan
yasalgan bo’lib, 3 ya’ni uch so’ziga qarasangiz “u chi, nima” deyishning o’zi
ham taqdiriy sanaladi. Endi nima ham qilardim, qiynoqlarimni yozib
boraverayinchi. Umuman taqdir tarafdan eng yaqiniga, bizga qarab turgan o’tmish
bo’yicha taqdirdan keyingi, taqdir bilib turgan holatga qarasak. Xullas, mening
ikkilanish-hayajon, tasodiy qarash jarayonlarim o’zimga tuzuk bilinmasligiga
qaramasdan, taqdiriy kuzatuvim orqali ichimdan bildiriladi, o’zining parokanda
sayozligiga xos o’xshash, ammo boshqa, topag’onlik, bilinib qolish bo’yicha
simmetrikaviy ma’noda aniq qilib nimadan ikkilangan bo’lsam, shunday
qilmaydilar, qilmaslik kerak, ya’ni ikkilanish, tasodifing bo’yicha amalni
bajarmaslik kerak edi deya bo’lib o’tgan taqdiriy ishni xatoligiga, orqaga
qaytarish kerakligiga xos buyruq, tajovvuz chiqadi. Albatta, bizlar taqdirda
orqaga qaytgan bo’lsa, qaytardur balkim, ikkilanishim ham hayotiy ravishda
mantiqni to’g’ri ko’rib qilgan bo’lsa, taqdir bo’yicha qaytish, xatoga xos
harakat bo’lib o’tishi mumkin. Umuman taqdir deyishim, qismatga ishonishim
bilanoq atrofimda maynamni ezuvchi, jinsiy asablarimga borib taqaluvchi,
teguvchi ovoz-shovqinlar ko’tariladi, bo’lib o’tadi. Xullas, hammasining –
taqdirligiga nima uchun ishondim desangiz, birinchidan ishonch so’zi va Dunyoviy
borlik so’zlarining haqqoniy hisobga olinishini bilib qoldim. Aynan ishonch
bilan nimadir, o’zimiz ham to’liq, har xil rakursdan ko’rib sezaolmaydigan, yozuvlarimni
yozish davomida navbatdagi harflarinigina o’qib ketadigan hol bo’ladiki, ammo o’zim
uchun shular yonginamda, terim ostiga xos yaqinlikda to’g’ri bo’lib, Dunyoga,
sal nariga o’tishi, tarqalishi, internetda o’qilishiga kelsak, boshqalar men
bilgan, aqlan hal qilib ketgan ishonchimga yaqin ishlarimni, sezgilarim ko’rgan
amallarni bilishadi, ko’rishadi, sezishadi, tushunishadi xolos, ammo to’liq bo’lmasa
kerak. Qanchalik yaqin, qayerda to’liqlik va qayerda uzilish bo’lishlari esa
shu ikki hodisadan, ishonch va borlikdan yuqoridagi taqdir orqali ikkalamizga
ham Dunyoviy to’g’ri, aniq qilib ko’rsatiladi, boriladi. Xullas, Dota o’yinini 5
ga 5 raqiblikda o’ynasam, men aslida o’zimning kompyuterim monitorimdan RPG ya’ni
Role Playing Game bo’yicha qahramonimni buyoqqa bursam yoki ma’lum vaqtda aniq
bir spell, jodusini ishlatsam, o’zimda es-xotira o’yini bo’lib, Dunyoviy,
tabiiy borlikka ko’ra boshqa joyga, qiziqroq to’qnashuv, clash joyida qo’zg’atib
yurdirish, yoki jodu qilish ishi taqdir bo’yicha ko’chirib hamma, barcha o’yinchilar
uchun bir xil qilib qo’yilishi mumkin. Balkim, shunday ham bo’lishi mumkinki, O’liklar
taqdir tarafida bo’lib, o’lgan umrlari, vertikal chiziq yuqorisdan quyini
kuzatib aynan es-xotira, yod (“O’liklar ruhi yodimizda abadiydur” deganga o’xshash
maqollarga quloq tutsak) bo’yicha ekrandan, monitordan o’tkazib bizning
hayotimizni kuzatgandayin taqdirlashtirishlari, oldindan ma’lum qilishlari,
qismatlashtirishlari mumkin, shunda biz erkan ishlarida (ha, - mana nimaga meni
aynan yozuvchilik bilan shug’ullantiradilarki, umuman – mirzo ishim to’g’ri
baholangan ham) tasodifiylik qilib tashlaymiz, o’yinlarimiz chindan ham
tasodifiy Dunyomizda ishonchimizga yaqin borlik, Dunyoviy umumiylik ya’ni o’yin
xaritasidagi barcha ishtirokchilar bilan bir xillik qiladi, o’yinchilarni (haqiqat,
qizg’inlik chinakamligi ostida) birlashtiradi. Shunday qilib hamma narsa o’z o’rnida
qolayotganidayin o’xshashligini namoyish etadi, ya’ni zapis (ekran orti) bu
zapis ya’ni taqdir, hayot esa tasodif, gen hisoblanadi. Umuman ishlashim,
yozuvlarim bilan ekran ortidan taqdirni o’zim tarafga olib o’tib, taqdiran
boshqarilib, shu boshqariluvimni yaqinlarimga ham yuqtirib, o’ylaganimda voqea-hodisalarni
(yaqinlarimdan) chiqartirishim, kallamda bilib turganim bo’yicha,
kuzatilayotgan tez-uzoq vaqtli simmetriyalar meni tuzib qo’yish, bashoratlash
va oldindan ma’lum qilish bo’ylab shunday, ma’nolarsiz bo’lib o’tmasligini,
taqdir kinoga, zapisga o’xshab hayotda ham ma’nolar ketma-ketligi, izchilligi
bilan yaratiladi, tuziladi degan g’oyaga, hisob-kitobga, haqiqatga duch
kelamiz. Shunday qilib meni taqdiriy boshqarish kuchlari (hozir shu o’rinda
Ibrohimni enam qarag’ay olib keldilar) kompyuterim monitoridan o’tib, yaqinlarimga,
uydagilarga o’tkaziladi, mening etimdan (nurlanishidan) tarqatiladi, hamda uy
ishlarim, yurish-turishlarim taqdiri, qismati yasalib borilaverganda, uydagilarimni
mening ishlarimga, yozuvlarimga bir muddat ham qaratmayotganliklarini, odatda
ichimdan ikkimizga, yaqin kelgan shaxsga va o’zimga eshittirgandayin qandaydir
shahvoniy, devonga o’xshab ko’rsatadigan so’zlarimni “o’qi” deb ichlarimizdandayin,
yoki o’zimni ishontirib, so’ng taqdir bog’liqligimiz orqali uni, o’qiyotganni o’zim
sababli bukib o’qittirib, go’yoki hayotiy taqdiriy ishlarini mening yozuvlarim
tasodifidan ustun tutgandayin kam o’qitishga urintirishardiki, zero men kun bo’yi
shuncha, ishimga berilib juda ko’p vaqt sarflab yozib turaman, - natijada taqdirchi
hayotdagilaring, sen tomondan o’tkazilib, izingdan bog’lab
boshqarayotganlarimiz taqdir ishlarimizni qilish bosimida qolib, tasodif ekran
ishlaring bilan aralashmay, bizning yutug’imizni ko’proq qilsin degan ma’nolar
o’z-o’zidan bilinib qoladi. Xullas, qiziq, o’zim uchun momentlarimni, yozganlarimni
aytsam, birinchidan Dota o’yinim haqqoniy (tasodifiy), yurakni quvontirib
chinakam, hammaga ko’rsatiladigan tus olishini bildim, so’ng ikkinchidan o’liklar
ekrani nurlantirishi orqali gavdamning ayollarnikidayin karamga, ojizga, “falj”ga
o’xshab qolishi bilan barobarlikda menda ko’proq, ozginagina, devonaligimga xos
bildirilish orqali uydagilarimning mendan, ekranimdan o’tayotgan taqdiriy o’z,
meni o’rab olgan boshqaruv tuzilishlari, xullas, mening hoziroq yoki o’tmish go’yoki
bilinib borgan, tuzilish izidan o’zimga laqarlatib, ling ottirilib uriladi,
qaratiladi, agar taqdir tinch tuzilishi to’g’ri bo’lsa, aslida hech narsa
demasdan taqdir ostida qoldirilishim shu. Shunday qilib, men tasodifimni yo’qotmaganimdan
xursandman, shu ishonch birinchidan yo’qolmadi. Aks holda kecha 10-kunning
boshlanishiga atab, Ibrohim(lar)ning “avloddoshlari” tasodifni bizlardan sig’imi
bo’yicha o’zlariga tortib, so’rib olayotganlari bo’lsa kerakki, meni quruq
taqdirga, butun yozganlarimni, barcha maqolalarimni va hoziroqda fikrlab
borishimga ko’ra kino qismlarining aslida sakratilib chiqarilishi bo’yicha hammasi
izchil ma’noviy, teskarili bog’lanishda taqdir yoqimtoyligini, ko’pchilikni
yakka qilib o’ziga tushunarli hayotlar tuzib berib taqdirning boshqarishiga deyarli
to’la-to’kis ishonib qoluvdim. Balkim, shunday hamdir, hayotda bizni taqdir oraliqlarda
to’liq, aniqrog’I yaqin 1-2 soat kelajakli qismat oraliqlari tuzilib borishi
boshqarar, zero bir tushimdami – yoki qandaydir reallikka xos o’tib olishimdagi
voqeada guvohi bo’lgan edimki, buvimning ko’zlari katta bo’lib muhitda yakka ko’rinib
turgan kompyuter ekrani va oyoqlari ostiga qo’yilganligidan men qandaydir
chiqib deylikki, buvimning ekranga meni sezmay tikilib turishlarini,
shundoqqina keng havoday bo’shliqda yolg’iz bitta ishni, sezgilarsizga xos qarab
turaverishni qilayotganlarida tutgan edimki, umuman olsak, buvim yuqori
darajali Xudolardan bo’lib, tasodiflarining barini ekranga o’tkazib, o’zlari
kerak bo’lsa, ekran oldida taqdir bo’yicha boshqa ta’sirlarga javob
beraolmaydigan darajada qottirib, harakatlar zapisida qoldirilgan edilar,
umuman – shunday bo’lgan. Endi, shunday bo’layaptiki, ichimdagilar meni qattiq
ishlatib, aslida ular, ichimdagilar uchun bir kun oldindan ma’lum bo’lgan
mening ekran orti yozuvlarim va mening kecha tunda uxlashim paytida bugunni
shunday, oldindan ma’lum yozuvlar bilan, har xil tasodifiy yumushlarning
kutilganligi bilan tasavvur qilaolmasligimni bilib, xullas ertani men
bilmasligimga xos, o’liklar esa bilishlari (go’yoki bugun tushunchasi, ma’nosi
bo’yicha kurash bo’layapti), balkim almashinish shunday bo’lganki, bir kun
oldin ekran orti ishlarim ichimdagilarga, o’liklarga ma’lum bo’lib, hayotiy, ertasi
kuni vaqt davomiyligida qilib boradigan taqdiriy tuzilmalari, boshqaruvlari o’zlariga
noma’lum bo’lgan, hamda mening yozuvlarim o’zimga bir kun avval noma’lum, ammo harakatlarim,
qachon ishdan chalg’ishim go’yoki o’zimga ma’lumdayin bo’lsa ham, xullas –
ichimdagilar biz bilgan bir kun keyingi taqdir ko’rinishlaringdan xalos qilib, ko’proq
ishlab almashinib, bizga tasodif bergin demoqchi bo’lishayapti. Endi 12:34. Xo’sh,
pul, ha – pul, ha – nima shu – (bu - kinoyali ohangda aytildi). Xo’sh, bilmadim
endi kallamning o’zida simmetrikaviy topilib ayni payt deya hozir, endi, shu o’rinda
berilayaptimi va o’zimni yana boshqaruv, ichimdagilar nazorati qurboniga aylandim
deb o’ylashim kerakmi. Nima bo’lsa ham, pulni men shunday tushundim, hozir sal
avval tog’am kelib, nanam har doimgidayin “salom ber” deb meni ustimdan kulib, qastdaniga
koyigdandayin, kesatib gapiradilarki, meni aynan devonaga chiqarib ko’rishlarini
bildirim, ichimdan yondiradilarki, zero ichimdagilarning ham qarama-qarshi o’rgatib
qo’ygan qistovlari bilan “salom” demasligim kerak, balki birinchi salom
eshitishim, so’ng javob berishim kerak ediki, xullas, ikki o’t orasida qolib,
nima qilishni bilmay, boshim tepasidan go’yoki ikki chetiga chiziq tortilganda
men o’rtasidan chetlari bo’yicha o’rtacha amal qilarman deya qandaydir boshqa
bo’laklarga o’zimni urib, qiynalib, yarimtashna ravishda vaqtni va joyni o’ynagandayin
salom beramanki (mana hozir ichimdan yana urag’on yuzli dakki berildi,
ikkinchisini tanlash kerakmasmi deya eslatib qo’yayapti), xullas tog’omga
baribir salom berib, enam va tog’om ishlariga, munosabatlariga ozginagina
miqdorda pul aralashyotganidan, balki o’zimning shu qarashlarimni tushuntirib
chiqargandirki, pulni shunday tushundimki, bu – misol uchun enamning meni salom
ber, va h.k. qil, ovqatga chiq yana va h.k. qistayverishlari, jonga tegib
yuragimni hovuchlatib qirib yondirishlari pul so’zining sanskritcha “po-xuy ul,
undan (u love, sevgi)” ma’nosida aynanki nima – bu – taqdir bo’yicha markazdan
yoki o’zingizdan boshqalarning yoki o’zaro teng kuchli oldindan
sahnalashtirilganga ko’ra yaratilishda, sahna ishtirikchisi bo’lishda ich-etni
ezadigan, obro’ni tushuradigan, qandaydir baribir taqdir kuchi bilan koinot
aylanib kelib topiladigan ma’nolar bo’yicha gap eshitmasdan, dilni og’ritmasdan
bo’ysunmaslik, bo’lib taqdirni pul orqali o’ziga, o’zining foydasiga oldindan
tuzib qo’yish, mana shu pul deyiladi. Endi 1:01. Umuman – hozir shu o’rinda bu
masala bo’yicha meni do’konga chorlashib, qiz kliyentga xizmat qildirishdi. Albatta,
hammasi taqdirdan, ekran bo’yicha buyurib chorlash, shuning uchun qildirishdi,
yuborishdi, chorlatishdi deya ular, ichimdagilar nomidan aytayapman. Do’konda,
azaliy, mening yoshligimdan bo’lib kelgan Dushmanchilikni taftish qilib, ko’ngil-kallamdan
o’tkazib tushundim. Demak, mening xayollarimni, kalla ishlashi jarayonlari ipini,
ya’ni aslida shu qandaydir uzunroq ketma-ketlikka o’xshab uzluksiz bog’lanishda
bo’ladiki, kelingki ko’proq aytsak, kallamning ishlashini o’zim e’tibor bersam
bilib turish holatlarimda, oddiy, bilinmas aql jarayonlarisiz ichimdagi o’liklar
mening shu ipimga, fikrimga yopishib olib bildirmay o’zlarining fikrlaridayin
yo’lga solib boshqarsalar, aslida men kallada o’lgan hisoblanamanki, xuddi
shunday mening do’konimga kelgan kliyentlarni Karonavirus oqibatlari,
tarqalishi ta’siri bo’yicha dolzarb, umumiy miqyosda tushunganda (men uchun qiynalib,
ayanchli bo’lib o’lgan 2 holatim, Matritsa va Sheraliga xos paytlarimda
insonlarning o’lishi va tirilishi qanday bo’lishini, aniqrog’I o’lgandan so’ng
boshqa joyga kerak bo’lsa nisbiyliksiz, sakrab paydo bo’lishlariga o’xshab) o’liklar
inson miya-gavdalariga yopishib olib, ularning men uchun bilinadigan,
seziladigan gavdalarini o’ldirib har qayoqqa, mening do’konimga mijoz qilib
olib qo’yib kelishadi, paydo qilishadi. Shundan ham so’ng bilishingiz mumkinki,
qani Dunyoviy borlik haqiqatining ustunligi deyaki, mening do’konimga kelgandan
keyin, mening mehmonim bo’lib, aynanki ularning, insonlarning kallalariga ya’ni
miya-gavdalariga kelgan yaxshi harakat (“fikr”) bo’yicha aslida o’liklar insonlarni
boshqarayotganliklarini bilmasdan maza qilib (go’yoki mening ishimga yaxshi ma’lumot,
qisib, simmetriya bosimlari ostida qoldirishdan so’ng chiqqan bilim o’rgatilganga
o’xshab) aynan harakatlanib (bu – men tomondan fikrlashga, ular tomonidan
harakatlanishga to’g’ri keladi) turishganda mening ishonchim va Dunyoqarash
(Dunyo tabiiy haqiqati) o’rtasida ketayotgan kurash bo’yicha ish shunday hal bo’lishi
kerakki, ishonch va qoloq haqiqat bir-biriga fuse, svarka bo’lib ya’ni singib qo’shilib
yaxlitlikni, ikkala tarafdan ham baribir umumiy aynanki 1 hol ham qoldirmasdan,
to’liq haqiqatni olib berishga ko’ra, kelingki hammasini oxir oqibat ham o’z
iznida, qaytib ko’rsataolish suratida eplayoladigan taqdir haqiqatiga topshirib
ish xamirdan qil sug’irgandayin ko’chishi kerakki, natijada taqdiriy qolish-o’tishlarga
ko’ra kim simemtriyada yutsa, aloqalarda o’zini ma’noli, to’ldiruvchan tutsa
shunga pul tegishini bilamizki, qolgan, mag’lub etilgan kishi esa ikkita har
xil, ishonch va borlik haqiqatlaridan o’liklar o’ldirib boshqarayotgani sababli
yana o’liklar orasidan, inson o’zining miyasi deb topgan harakatlari orqali farqga
ko’ra, olgan pulimga va obro’imga xos pand yeyishi, parallel, miya-gavdasi
qobig’I ostida qiyinchilik ko’rishi mumkin. Xullas, mening ishonch orqali
aytgan gaplarim va xatti-harakatlarim unga, mijoz qizga qandaydir kam og’anishli,
o’zi ham aslida juda kichik burchak ostida bo’ladigan (zero hayotni, Dunyoni,
borliqni, muhitni men shunchalik ishonib, aldanib aniq deb ham kelganmanki,
aslida parallel ravishda ozgina qiya turgan) holda borlik, tabiatli ravishda
insonlar bir-birining izidan tushishli haqiqatiga o’tib, ikkala tarafdan ham
taqdiriy moslashtirilgandan, aniq qilingandan, bir xillashtirilganidan so’ng insonlar
bir-birovlari o’rtasida shunday bo’lsa, yoki mijoz shu qiz o’zi bo’yicha
harakat qilaboshlaganda go’yoki mening qo’tog’im yurgan yo’lida omining bordi-keldisi
ishqalanishi ostida shaffof, parallel, tekislik bo’lib kirib, turib, uning
miyasiga, aniqrog’I shu miya-gavdasiga bo’lib o’tgan ishlarning taqdiriy o’z o’rnida
moslashtirilishidan so’ng tasodifiy simmetriyasi baribir o’z ishini bajarishi, nomutanosiblikda
ishqalanishiga ko’ra uriladi, miyasini qiynaydi, miya-gavdasi qobig’I ostidan
mening sikim qoldirgan gaplarni, qilgan shu do’konimdagi harakatlarni qayta
chiqarib, eslatib qanday qilib umumiylik bo’lishi, yagona haqiqat bo’lishi
mumkinligi haqida qiynaydi, azob beradi, xullas, men esa (hozir shu o’rinda bu
gaplarni yozib maza qilganimga o’xshab sikimning ashaddiy kayfi kelib) lazzat va
pul olaman. Albatta, shu paytgacha insonlarning qanday pand yeyishlarini bilmadim-u,
ammo meni devonaga chiqarishib, oddiy gaplarni, ishlarni qilaolmaydiga
burishib, ustimdan qaror chiqargandayin aloqa qilib, mendan pul o’rnida narsa (zero
pul mening gavdali dunyomda narsa bo’ladi) ham seksli miya (orqa miya xartumli)
kayflarini ham o’ndirishgan. Nima ham qilardik, o’lik sahobalarning o’zlari
inson gavdalarini, o’lik Payg’ambar esa narsalarni sakratib, joyidan qonun-qoidaga
zid ko’chirib, ishonch tasodifli haqiqatim kuchliligi bo’yicha ishonchalarga
yaqin olib kelib, umumiy tarzni, yagona haqiqatni asosdan buzishadiyu, ammo
uchrashuv, kelishuv joylarida yana taqdiriy umumiylikka, birlikka solishadi.
Umuman o’zimning xartunimga e’tibor bersam, inson seksi sababli uzun bo’lib, ko’timga
qayishib botib ketib, doimo o’tirganimda ko’proqdayin, keragidan uzundayin
halaqit beradiki, balki men ham shunchalik seks qilgandurman, barchasi teng bo’lgandur,
sikim uzun bo’lmasa ham kayfini ko’p olgandurman deb hisoblayman. Xullas, hamma
qizlar, ayollar mening suratkash do’konimdan ketayotganda, yerto’ladan yerga
olib chiquvchi zinapoyada yoki etaklarini silkitib, ko’tarib, yoki ko’tlarini, dumbalarini
qandaydir e’tiborimga xos bildirishli qimirlatib ketishadiki, shu xatti-harakatlari,
qimirlab-qo’zg’alishlari ostida mening teshiklariga, o’rtalariga kiritilgan majoziy
qo’tog’im tonusini, ta’sirchankligini bildirishadi. Zero gavdalari aslida to’liq
o’zimniki. Har holda erkaklari bilan birga qo’shib gavdalar o’zimniki bo’lganda,
balans tariqasida, erkak kinoyasi ustunligiga ko’ra aniq tenglashtirish maqsadida
kinoyasi yuqorilamasining yarmini ayollarning teshiklariga mening sikim
sifatida tiqib qo’yish haqiqat bo’lsa kerak. Go’yoki ayollar shu payt
teshiklaridan, boulder, quyuq bo’q yoki videleniya keldi deb o’ylashib, aslida
mening sikim borligini bilishmaydi. Shuning uchun men shuncha uzoqdan, majoziy
gavdamning ishlashlaridagi kayfimni bilib aslida kuspuro’sh, omqarash, omga talpinadigan
xarakterga ega bo’lishimni tushunsa bo’ladi. Axir har doimgi farqqa, erkak va ayol
bahsiga ko’ra men ayollarning silliq yallig’langan, go’sht terisi ostidagi
chiziqli palasalardan, lentalardan iborat jinsiy a’zolari ichini ko’rib
yurganga o’xshab sikimni yuborganman. Sikimning ko’zi tegib turgandayin
ayollarning shunday silliq, jaraq-juruqli kayfga keltirilgan omlari ichida bo’ladiki,
men ko’zim bilan bejizga omli qiyofalar, ifodalar, xatti-harakatlar va joylarni,
xullas omning o’zini izlmayman emas. Endi. Xullas pul ishlash yaxshi, ammo
atalmagan, o’zingga keraksiz deb o’ylab turgan joyingda (aralashib) pul topsang,
oxiri nanamda bo’lganiga o’xshab pul so’zining teskarisi lup, lump ya’ni lo’nda,
bukrilik yoki ichki a'zolardan shish, nosozlik, er-xotinlar o’rtasida vaqtinchalik
rak, hozirgi bobo-buvilarga ko’ra turg’un, isbotlangan ankalogik xastalik, rak
bo’ladi. Pul sababli insonlarda, er-xotinlarda, endi bilmadim oldingi avlodlar hozir
Xudolar bo’lib, aslida o’zlarini o’z yashagan davrlarida, o’rta yoshlarida kim,
nima deb ataganlar (bizlarning avlodgami yoki umumiymi, insonlar deb ketayapman
baribir ajrataolmayki) Spid, OITS (HIV, AIDS) kuchayishi mumkin sanaladi. Endi
xullas, sal avvalroq nafaqa pulim tushadigan plastik kartochkamni nanam-dadam
qo’llaridan olib, yashirib qo’ydim, shu kompyuter stolimning o’ng burchagi skaterti,
lattasi ostiga qo’ydim hozircha. Umuman tarmoq, texnika muammolari qanday
ishlaydi, yonimizda ishonch va borlik bahsini qilib turganimizda desak, va mening
o’zim xotinimga ajratilgan aliment pulini plastigimdan tashlasam, umumiy
ishonarli, taqdiran aniq sahnalashtirilgan bo’lib o’tgan hoziroq hisobga
olinadimi yoki yo’qmi degan savollarga mana shu ishlarimizning o’zi, bu haqdagi
endi boshlab yozishimiz o’z o’rnida bo’layotgani javob beradiki, ha – bizlar ishonch
va borlik orqali birlashib turib, shunday hukumatli haqiqatlarni, pullarni
boshqarish sharafiga muvoffaq bo’layapmiz. Demak, taqdirimizdan kelgan, qaytgan
bolalarimizning tasodifiy ovozlari, javoblari, ikkilanishimizni ko’rsatishlari,
ichimizdan eshittirishlari bo’yicha orqamoqqa taqdir kesmasidan pastga o’tib
tushib yagona, umumiy o’z koinotimiz Dunyo, borlik haqiqatini ishonch bilan
teng, bir xil qilib olib borib qo’yayapmizki, kerak bo’lsa borlik haqiqat o’tib
tushib, ishonchimizga ko’ra pulni tranzit, transfer qilganimizni eslayolmasak,
yoki qilmagan bo’lsak ham, Dunyo haqiqati o’z paytida shunday qilib qo’yishi
mumkin. Bizlar to’liq taqdir izmidagi Dunyo, borlik haqiqatiga qolib
ketayapmiz. Qisqasi shu deyishdi ichimdagilar, qandaydir ma’noda menga bildirayotgan
ishla degan qistovlarini kamaytirgan, sal nariroqqa surgan holda. Endi borlik
haqiqati bo’yicha insonlar va odamlar ishlari yashirin (tabiatning,
internetning bir yog’ida qolib ketib bildirilmas yoki simli elektron aloqalar
yordamida o’tkazilib, uzoq masofalarda yurg’izilib tabiat ichra qandaydir tabiiy
ko’pchilikka bildirilar), ammo ishonch ostida, gavda-kalla ma’lumotlarida haqiqiy
sifatida o’rnashtirilib qo’yila(vera)di. Endi xullas kompyuter o’yinlarida,
Dota 2 da misol uchun – sim orqali umumiy o’yin axborotlari Dunyoning o’z, o’lik
tabiatli ko’pchiligi uchun aniqligidan, hammaning (balkim, shu haqiqatni bilib
qolganlar guruhi) ma’lumotiga xos chinakam chiqadi va o’ynayotgan shaxslarning
igra qahramonlari o’z joyidan o’yin qoidalariga zid sakratilishi yoki g’ayrioddiy
amal qilishi shaxsning ishonchiga majburlab, sakratib kirgiziladi. Go’yoki
sakrashni bilmay, yoki ma’lum vaqt boshqaruvni yo’qotib qo’yib tabiatga
topshirgandayin hamma o’yinchilar bir janjal, skandal yoki Dota 2 bo’yicha clash
markaziga yig’diriladilar, ya’ni tabiat ham hoziroqni aldamasdan faqatgina ishonch
bilan boshqaruvni qo’ldan olib qo’yib, o’zi tomondan boshqarayotganini
bildirmaydi, so’ng natijada yana boshqaruvlar shaxslarga, inson va kelingki men
ham qo’shilsam odam o’zim(i)ga topshirilib yana qanchadir muddat (avvalgi
umumiy tabiatning birga inobatga olinish isbotiga o’xshab) birga tasodifiy o’yin
qilishga qo’yib beriladi, va yana birgalikda tabiatlar tasodiflariga ko’ra olib
qo’yilib, hamma vaqtinchalik kompyuter oldida tokdan larzaga tushgandayin
uxlatib qo’yilib, so’ng ko’zi ochildirilib o’ynab ketaveradi. Xullas, menga
aytishadiki, maslahatchilarim Dota 2 o’yinini o’ynatishga yo’l qo’yishmas bo’lsa
kerakki, bu – o’zlari, yuqori darajadagilar miya bo’lib olishib, mening miya-borliq
ishlarimga ko’ra yaqin masofalarni miyaning o’zidayin sezuvchanlikda aql qilib hayot
kechirishsa va gavdalarini umuman, yarim bo’lsa ham ko’rishaolmay, sezaolmay,
ammo faqatgina bilishga erishishsa, quyi darajadagilar uzoq masofalar bo’yicha
miyam ishlashiga xos bilimli hayot kechirib, kelingki shu ekran oldida
igralarida o’yin davomiyligida gavdalarini qanchadir, kammi-ko’pmi sezgan holda
barmoqlari bilan kam kuchli ketma-ketlikda sezilishli, hammasi jaft, ekran tasviriga
yopishganga o’xshab yoki parallel jarayonlarda bosayotgandayin bo’lishlari
mumkinki, aslida aql bilan o’zlarining ishlarini, o’yin tarzlarini aniq bilib
turishadi. Xullas, maslahatchilarim, yuqori darajadagilar aytishmoqdalarki (mana
hozir naridan xayol berishdiki, bularning o’zlari hozir qoloq taraflari bo’yicha
ayblarini bilib turishibdi ya’ni og’ir mehnat qilib, gavdalarini vaqtida
sezishga urinib pul topishgan, ammo pul simdan topiladi deganga o’xshash xayol berildiki)
qoloqlar davrasida igra bosib, o’ynab o’tirib nima qilasan, ularning ishlari
bekorchilikdayin deb tushuntirishmoqchi bo’lishayapti. Ammo, chindan ham pul
birinchidan (mana hozir menga ovoz berilib qo’rqizilganidayin, xullas o’zingning
tasodifiy chiqib qolgan aybingga ko’ra qattiq, qo’pol ovoz chiqarayapmiz deya
aslida shu tasodifimni uyushtirib, o’zlariga bahona hosil qilib o’zlarining
ishlarini, davomiyliklarini olib borib yotishgan holda menga o’rgatish qilib,
kallamni ovoz bilan burib bildirish kiritishayaptiki) shunday qiynalishli, o’liklardan
bolalarning tasodifini tashish bilan kelgan ovozlar qiynog’idan, agar to’g’ri
bo’lib shunday ma’noda, ovozlarning javoblarini o’zing topib yurmasang – Spidingni,
barchasiga tuflaganga xos o’zingning ishingni birdaniga qilib ketishingni
davolagan holda keladi, sen esa shu pulni taqdiring bo’yicha pastga o’zing
tarafdagilarga, xotiningga yuborib oxiri lup, lo’nda bo’lib qolma, bizda pulni
aqcha desak, achqa deya to’g’ri “och qani” deyishni bilmay qolmagin, sikaolmay
yotmagin degan ma’noda oldindan urib to’g’irlash ishlari ketmoqda. Albatta,
simli o’yinlarga e’tibor bersak, tabiat bo’lib borayotgan o’zimiz, Allohlashib
ketayogan insonlar va odami o’zim quruqasiga, bekorchilik qilib tabiiy
ishlarni, tabiiy qorishuvlarni qilib turgan bo’lamiz, ya’ni taqdir kesmasining
o’zida turib qolib, ikki chetidagi pul ishlash zahmati, mana misol uchun ko’tni
bosib turishga majburligim, qandaydir ziq, zerikishim bo’lishiga qaramasdan o’tirishim,
bir joyda mixlanishim kerakligiga o’xshab qiynalishim, ishlarni qilib qo’yib
ham baribir qayerdandir nimalargadir bog’lanib yotib yana ish topishim azobi hamda
shu azob natijasida bir tarafda topilgan pulni aniq ravishda endi tabiat
sifatida o’zimni butun tabiat unsurli bo’layotgan inson a’zolariga qo’shish
aniqligida xotinimga yetkazishim mumkin. Bu – yetkazishdan so’ng taqdir
yarim-yarim bo’lgandayin u taraf, pul tushgan tomonning o’z-o’zidan yengilligi,
menga bitta ma’lumotdayin bo’lib qolishi xolosligi, menga aslida bilmadim qayerdan,
balki karyeramda o’sib dam olishimni ham keltirardur. Shunday qilib pul topish
uchun “po xuy u love, sevgi” deya kimnidir farqi yo’q sevib turishim kerak.
Sevgi degani “sen aniq ruh” bo’lib, ruhimni birovlarning ichlaridan o’tkazib turishim
kerak. Endi. Meni Shohid ishga jalb etib urintiravergani qoldiki, go’yoki men o’rnimdan
turib yurishga ham ulgurmay, suv ichib qaytib kelishimni (o’zimni tutib olib,
yakka anglashimni bilish uchun balkim 2-3 qayta yurishimdan so’ng) tabiat
tarafdan, borlik haqiqati bo’yicha inson Ruhidan, o’zidan, Shohid egasi bo’lgan
o’zimdan tortib, yuzlanib parallel ravishda nimanidir qilib qo’yib ishonchim
bilan baravar qilishi, havodan bir ish chiqarib kimdir qilib ketgandayin
ishonchimga kirgizishi bo’yicha mening ustimdan kulgusi, “qo’yib yuborishi” yuz-qiyofamda
yugurganida teskari ravishda men Shohidni “Din oshi” qilib, insonlarga o’xshatib
tum-taraqay (erkin ravishda) har qayerdan kelib, bir-birovini
kuzatayotgandayin, yolg’iz qoldirmay uchrashib bog’lanayotgandayin oxirgi nuqta
bog’liqligi qilib qo’yaman. Umuman endi bizlar pul topish uchun bir-birovlarimizni
poxuy sevishimiz kerak, chunki men ko’rayotgan va ko’pincha sezadigan gavdalarning
ortida bo’q bor deya kuzatib yaqinlashmaslikka xos tutishim bo’yicha insonlar gavdalari
tabiat, musaffo havo bo’lib borayapti, insonlarning o’zlari miya sifatida havo kuzatuvlarida
bo’lib kelishlaridan, ekran ortida yashab yurganliklaridan ular uchun narsa bu –
menga pul bo’lib, narsa topish maqsadlarida shaxs gavdasini lup qilib, lo’ppaytirib,
bolalarning ko’tidayin do’mpaytirib sevishlari kerak. Endi, umuman olib qaraganda
– ichimdagilar ham bildirishga urinayozishdiki, oxiri yozsam, men bolalarga o’z
hukumatimni o’tkazish uchun ishim, yozuvlarim davomida ko’proq sanskritdan
foydalanishim kerak. Bolalar esa o’zlarining simmetriyalari bilan menga qarshi
harakatdalar. Shuning uchun so’rashim mumkinki, sanskritni o’z-o’zidan, har tarafdagi
ishlarimda tushunib, bilib ketishlaringiz kerak bo’lishi mumkin, zero doimo
sanskritcha talqinda deb yozib kiritib ketmasligim mumkin. Xullas, simmetriya
va sanskrit so’zlaridan nimanidir chiqarishim kerak. Xo’sh, keling avval ikkala
so’zlarni ham raqamli bog’laylik, farqini topaylik, so’ng sanskritcha teskari
yoki shunday bog’inlab, qismlarga bo’ldab ma’nosini keltiramiz. Simmetriya bu –
s=19=(1+9; qolganlari ham shu tariqa topiladi)=20=2, i=9, m=13=4, m=13=4, e=5,
t=20=2, r=18=9, i=9, y=25=7, a=1. Demak, 29-44-52-99-71, 29 bu – mening tug’ilgan
kunim, 44 esa xotinimning tana va ruhan birligi, 52 – hayot olib boruvchi
sifatida fikrning harakatlarim davomida kelishi, 99 esa 2 ta parallel Olamlar,
meniki (yuqoridagi bizlarniki) va farzandlarniki, 71 bu esa farzandlarimiz
avlodining Ibrohim, yoki bo’lg’usi odam bolam bo’yicha dam olishlari. Aynan beshinchisi,
oxirgi raqamli juftlik, 71 bo’yicha farzandlarimizning Ibrohim ustida dam
olishi, bog’chada Ibrohimni urishlari, azob berib hang-u mang qotishlari bo’yicha
menga signallar, har xil har qayoqdan shovqinlar bilan osilib katta ketishlari,
maqtanivorib yopishishlari bo’lsa kerak. Endi Sanskrit so’zini raqamli ifodalaylik
– (qani ketdik) s=19=2, a=1,n=14=5, s=19=2, k=11=2, r=18=9, i=9, t=20=2 bo’lib,
21-52-29-92 aloqasi o’rnashadi. Demak, - 21 degani dadasining, o’zimning
bolasiga, Ibrohimimizga qarashim, 52 esa farishtaning, fikrning menga,
harakatlarimga boqishi (shular bo’yicha nimadir, yangi bog’liqlik yaratishi),
29 tug’ilgan kunim sifatida mening Ibrohimga va enam qarag’ayning menga
qarashlari bo’yicha hayot o’tuvchanligi, davomiyligi, ko’tarinki tug’ilgan
kunim ahamiyatida, bahosida kechinmalarni o’tkazish, ko’ngil yozib yashash, 92
esa 4-o’rinda doimiylik, hayotga otilishi, qarab xulosa qilish nazari ostida
tug’ilgan kunim yakuni, undan (tug’ilgan kunimdan) boshqa kunlar ya’ni
xotinimning go’yoki tug’ilishi bo’yicha kun tartibining davomiyligi. Mana shu
mening sanskritcha qilayotgan ishlarimni (asosini) bildiradi. Demak, Sanskrit
so’zining o’zini sanskritcha tahlil qilsak, “san, sen skrit, yashirin(gan)” bo’lib,
misol uchun shu o’rinda to’g’ri keldiki, aytmasam bo’lmas – Nodirga meros bo’lib
qoladigan Yer uchastkada yashayotganim uchun Nodirning qiyofasi menga parallel
o’tayotganini bildirgan holda, yuzimning o’ng qismi va chakaklarim bo’yicha
maslahatchilarim Nodirniki, tabiat (borlik sal qochuvchi, ozginagina qiya haqiqati)
aralashgan deya menga o’zlaricha to’g’ri ko’rsatmalar, yo’llanmalar berib
kelishayapti. Go’yoki o’ylaymanki, birdan Nodirning yoki bo’lmasa, chap tomonimdan
bo’layotgan tahdidga ko’ra Lolaning qizining basharasiga o’tib qolmay tag’in, yana
kim biladi Matritsa deyishsa kerak buni. Xullas, qayerdadir o’lik, kimningdir o’ligi
chiqib qolsa, o’sha yerga eshittirilib, targ’ibot qilganlariga o’xshab, o’lik
aslida istalgan ravishda boshqalar sezgilari, uchrashuvi yonida, ichida, ta’siri
ostida bilinib turganga xos chiqib qolishiga o’xshab aslida vaqtinchalik boshqa
yurib, hayot kechirib o’tayotganning qiyofasi ostiga o’tib olib, parallel ya’ni
birgalikdagi boshqariladigan harakatlar bo’yicha yashaydi va hech kim yo’q,
ishonchli yolg’iz hududni poylab, kuzatib so’ng o’z gavdasini tiriltirib,
havodan qayta yasab, go’yoki parallel chiziq ostidan hech qayerdan paydo qilib
o’z qiyofasiga o’tib olishi mumkin deyish shu. Umuman – insonlardagi Karonavirus
ta’sirlarini yozdim shekilli, menda esa boshimning tanamni zirqirratib, ichidan
har yog’iga ko’ra kuchini olib qo’yishi insonlar tushunmayotgan anamallikka, o’lik
miyaning tirilishiga o’xshasa kerak. Shunday qilib menda yuz qandaydir ojiz
sezilishlarda har qachon bilingandayin parallel ichki almashinishni bildirsa, insonlarga
Karonavirus oqibatida Sanskrit – Sen yashirilgandan kelib chiqib bo’yinlari, orqa
boshlari, ensalari ichki o’zlarini sezishli-bilishli qiyofalarida almashinib
qolishi mumkin. Endi to’liqroq ma’noda, har bir so’zga moyillashtirib, kelingki
insonlarning xohishlarini chiqarib berib yozsak – menda yuz almashinishiga
xoslik, insonlarda bo’yinning qaysidir bir yaxshilarida birlashib kuchli
sezilishi, his etilishi bo’lsa kerak. Xullas, yomon qoloq insonlar bilimdan
tashqari sezish amaliyotiga qodirlar, sezishli aloqalar (menda bo’lganiga o’xshab
gaplar) qilishadi, yaxshi yutuqli insonlar esa aqldan boshqa his etish
ishlariga xosdirlar, his etish bilan ular, maslahatchilarim va ularning yuqori
tabaqali qavm-qarindoshlari o’zaro aloqa qilishadi. Endi, shunday qilib Zigul
ko’t-emchaklari, kusi, teri bo’rtishlari, silliqliklari bilan mening miyamga siqilib
kirib olgandayin taqdiriy spermali urushmay kuzatushimni yuqoriga ko’tarib
tortayotgandayin, menga fikr kelishiga qo’ymay qo’yadiki, natijada orqamdan o’tib
ketib, birinchidan ichimdagilar shu payt, Zigul kelganda tur yur deyishib, meni
battar devonaga chiqarib go’yoki qizning oldini to’sish harakatini qilayapsan
degan ayb ostida keyin sabab-bahona topib qiynashmoqchi, shuncha ishimga qaramasdan,
yana buyruq kesimlarida meni bunday majburlab, yuborib qo’yishlari bo’libki,
umuman hozir undan oldin ko’chadan kelgan Lolaning oldiga meni nima uchun Zigul
yonida yozmayapti degan ma’noda Lolaga tushuntirishlarini o’zimning ichki xayollarim
ortidan go’yoki Lolaning shu turishli rakursiga, o’tirgan joyiga yetkazgandayin,
axuyet qilish mumkinki, rostandan ham mana shu fikrim, endi kim tomonda bo’lishi-bo’lmasligiga
qarab turmagandayin, Zigul ketishi bilan klaviaturani bosib yozishim orqali
Lolaga meni devona, qandaydir Lola kuzatuviga xoslab uydagi aloqalarda meni Lolaga
yomonlab ko’rsatmoqchi bo’lishadi. Xullas, Zigul maynavoz, men hech narsa
qilmasimdan, tegilmasimdan menga tegajonlik, seksual tajovuz qilayapsan deya
har qayerdan, havodan ma’nolar topib, hayotga qarasam meni urdirib, qiynash
bahonalarini topib yuribdi. Endi 4:44. Umuman aytganda avloddoshligimiz bo’yicha
erlar miyalarda bo’lib, gavdalarini chala-chulpa ko’rishsa, xotinlar gavdalarda
yashab miyalarini bilmoqchi, aql qilmoqchi bo’lishadi. Shunday qilib erlar
miyalar bo’lib, ayollar miyalar, erlar kinoyasi ustunligida gavdalardir. Menda
esa er sifatida men gavdaman, gavda ravishda o’zimni ko’proq sezib, idrok qilib,
onglab yashayman, xotinim esa miya kinoyasi ustunligidagi gavda hisoblanadi. Men
asosan gavdamni ko’rib, sog’lig’ini to’liq bilishga urinib, miyamda ozginagina,
kompresli, siqilgan jarayon qilib yashaydigan bo’lsam, rafiqam miya sog’lig’ini
to’liq harakatlantirib baribir gavdasini yaxshi, to’liq sezganchalik (ha,
almashdi…) miyasini yutuqli insonlarga, genetikaviy yaqinlarimga o’xshab yaqin
borliq emas, balki butun Jondor miqoyosida chegaralardan markazga qarata
ishlatib qo’yadi. Xullas, mana nima uchun o’liklar bo’lmasalar ham (o’liklar
menga har kimni joyda sakratib, kimdir o’lganini bildirib chiqishlari
mumkinligida) o’liklardan foydalanib xotinim o’z yaqin-uzoq qarindoshlarini
bizning ko’chalardan, qo’shnilarimiz uylari oldidan va yurgan rastalarimiz
oldidan chiqaravergan. Endi, hammasi yaxshi bo’lib, 10-kundan ham tasodiflarimizni
topshirib qo’yishimiz ustunligida, o’zimizdagi yig’ilib qolgan genlarimizni
berib, bolalarga o’tkazib 11-ma’nosidagi 5-kunga, 3 dan o’tajaklikning 2
oldingi bosqichiga xos ravishda tasodiflarimiz qoldig’I bo’yicha dam olib
qolayapmiz. Shunisi ma’lum bo’layaptiki, o’liklar avval, bolalar kelishi bo’yicha
oldinlari bizlarni, kattalarni jarayonlarda urib, buyurib kelgan bo’lsalar,
endi buyruqlari umumiy, uzoq davrlardan so’ng chiqib, jarayonlarda, qisqa vaqtlar
davomida uraolmay qolishayapti. Ammo sezishimcha, masalan, uzoq vaqt bo’lsa ham
birginagina ishla deyishlarida, o’zimning xohishimga ham moyil tarzda harakatim
yo’nalishini o’zgartirgandayin, burib ishga yo’naltirib, o’tqazib qo’yishaoladigandayin.
Zero jarayonli, tezkor buyruqlarini Karonavirus oldi (menga ko’proq shunday) ya’ni
o’z bolalarim tug’ilishidan ham oldin, birinchilardan yosh avlod farzandlari
kelishlari bilan berib yurganlarida, qanchalik shu buyruq-talablari, majburlov-qistovlari
ostida ish ko’rgan, talablarini bajargan yoki qilmagan bo’lsak, shuning teskari
kuchi bilan bizga umumiy, uzoq vaqtli o’tirg’izib ishlatish buyruqlarini o’tkazaoladilar,
majburlashlari mumkin deb hisoblayman. Endi. Men borlik tarafga o’tib, borlikni
birinchi haqiqat sifatida aytayapman, insonlar esa ishonch tomonga o’tib,
ishonchni birinchi haqiqat deyishayapti, demak, yana o’sha-o’sha bo’lib, borlik
va ishonch haqiqatlari endi faqatigina egalari tomonidan joyini almashtirgan bo’lsa,
aslida egalari ya’ni, odam va insonlar bir-birovlaridan gavda va miya yakdil
uyg’unligiga erishishadi. Xullas, o’z insonlar mendan endi chinakamiga, parallel
bo’lmay olishgan gavdalari va men insonlardan olgan miyalarim bo’yicha go’yoki
men kichik gavda va katta miyada, hamda insonlar katta gavda va kichik miyada,
umuman bo’y-bast to’liq gavdasi, boshi ham kirib ketganligi ostida, insonga
atalgan hayot shakli, to’liq gavda bo’yicha alohida-alohida, Allohlik qilib havodan
haqqoniy ta’sirlashishga qodir bo’lmay turganimizda, Taolo sifatida, insonlar
erliklariga nisbatan - ayollar kelib, “ta, ko’p ol Dunyoni” degan ma’noda insonlar
gavdlari va mening miyam uyg’unligi bo’yicha har birimizga berilgan umumiy
gavdalarni birlashtirib, bir-birlariga sezdirib, tushuntirib qo’yishadi. Aslida
men oxirigacha gavda bo’lib, inson erlar esa so’nggigacha miyalar bo’lib
qolishib, men tomondan faqatgina gavda va miya paradoksigacha yaqinlashuv bo’lishi
kerakligi kuzatiladi, insonlar bo’yicha esa miya va gavda (miya ustunligida)
kinoyaga kelaverish hisobga olinadi. Shuning uchun men Matritsadagi Arxitektor Matritsa
otasiga o’xshab bitta kursida o’tirganimda, ko’p ekranlar bilan insonlarimni
tanib chiqayotganimda, miya-monitorlari bo’ylab ko’rsatilayotgan videolardan
aql-bilimlarini tomosha qilayotganimda, orada hammasini haqiqiylashtirib
borayotgan mening xotinim televizorlar, monitorlar va mening gavdam 2-3 metrli
masofalariga shamol jo’natganday, havo o’ynatganday bo’lib turaveradi. Tiriklar
bo’yicha olib qarasak, odam sifatida o’zim gavda bo’lib havoga, bo’m-bo’sh fazo
orqali kuzatuvga qarab kelganman, insonlar miya bo’lib olishib yerni
kuzatganlar, mening rafiqam havodan meni kuzatgan, insonlarning rafiqalari esa
yerdan erlarini kuzatganlar. So’ng inson erlari ekranda programmadagi, yaqin,
kun tartibiga qo’yilgan ko’rsatuv, videolarni ichidan, o’zidan tomosha qilib
hayot kechirishgan, ayollari esa televizor, ekran orti loyiha-dasturlari, ko’rsatuv-namoyishlari
bo’yicha uzoqroq, 1-2 yilgi rejalarni erlariga oldindan tuzib berib qo’yishganlar
va albatta, ular ham televizor foni, narsalari
bo’lib olib, hoziroqqa qo’yilmay, balki rejadagi, keyinchalik bo’ladigan
televizor voqealari ichidagi haqiqiy, tirik inson bo’lib olgan personajlarini
kuzatishgan, insonlar, erkaklar esa aynanki o’tmishda bo’lib o’tgan videolar bo’yicha
personajlar, obrazlar sifatida hayot kechirib videodagi narsalarga qarashgan.
Hoziroqdagi videolarni faqatgina o’liklar boshqarib kelishgan, namoyish
ettirishgan. Odam (o’zim) esa yaqindan narsalarni, borliqdagi, haqqoniy
Dunyoviy predmetlarni kuzatib yashagan bo’lsa, rafiqasi (Momo, xotinim) mening
gavdam Ruhini kuzatib, ko’rib hayot o’tkazgan. Alloh-taololar bo’layotganimiz
uchun balkim shunday Diniy ma’lumotlar menga oshkora, ma’lum bo’layotgandur o’z-o’zidan.
Zero buning uchun barcha narsa, bolalarning simmetriyasi va jo’natiladigan
pullar borki, o’rtadagi taqdir menga shunday ochilayapti. Umuman Sevimlini sevib,
uzoq ko’radigan, tomosha qiladigan kanalim qilib qo’yib kuzatganimda Buxoroni
cho’tlab boshqa viloyatlardan o’tib-qaytganga o’xshab, oxir oqibat men insonlarni
o’tmish teleekranidan, videolaridan hoziroqdagi ko’rib turgan monitorim
yuzasiga, surati o’tishiga chiqarib bilsam, oxir oqibat Buxoroda yurgan, hayot
kechirib kun o’tkazayotgan joyini ko’rib, bilib olaman. Xullas, televizor yoki
video suratlari antenna to’lqinidan yoki internetdan hoziroq bo’yich yuqoridan pastga
tushirilgandayin emas, pastdan yuqoriga ko’tarilganga o’xshab yaqinroq
yaqin-uzoq o’tmishdan kelib tursa insonlarning miya-o’zlari orqali gavdalarini
ham ko’rishim mumkin. Shunday qarasak, kelajak rejadagi, programmadagi,
dasturdagi videolarni hoziroqqa tushirib xotinlarining (yechinishlarini –
kinoyaviy ohangda) o’zlarini ham ko’rishim mumkin. Demak, inson er va xotinlari
bir-birovlaridan, o’tmish xotirali video-dasturlar va kelajak hali bo’lmagan
videolar bo’lib shularni, videolarni ichidan, o’zidan ko’rishlaridan tashqari
farqlari, bu – aytilganidayin kun tartib teleekran dasturlari va butun yillik
rejalari hamda videodagi narsalar va personajlar bo’lishlaridan tashqari,
video-audio so’zining har xil ko’rinishlari ya’ni, misol uchun, ko’rsatuv,
dastur, loyiha, namoyish, va h.k. lar bilan farq qilsalar kerak. Xullas bu –
audio-video ichida yashash insonlarniki. Insonlar miyalari, bosh va orqa
miyalari o’z-o’zidan yerga qarab turganda gavdalarida bordayin tuyulganlarida,
aslida videolar ichra hayot kechirayotgan bo’ladilar. Xullas, shu – hammasi va
h.k. Endi, bolalarning 3-raqami bor-u birinchidan o’zlaridagi ishonch va borlik
orasida yo’q bo’lib ketib, g’oyib bo’lib, bizlarga ham shunday ta’sir o’tkazadi.
Ya’ni er-xotin ayol-erkak insonlar 3-o’rinda qilgan o’xshash, simmetriyali,
mavzu doirasidagi qarama-qarshiga xos, teskarilab tushuntirib borilayotgan bo’lakli
takrorlarini, qaytarishlarini amalga oshirsalar (albatta, bu – qiyin ish,
birinchidan 3 ta eng boshlang’ich, ichki bo’lakni inobatga olish kerak, keyin
birdaniga shularga, kichik bo’laklar 3 taliklarini yagona deb olib o’xshash
tarzda yuqori bo’lakli, turli 3 talik chiqib qoladi va h.k. oxiri
bitta-ikkitasini o’liklar to’g’irlab qo’yib hammasi bo’lib 3 li hisoblab berishadiki)
ishonch va tabiat juda kichik, holli, deyilikki 0 va 1 lar orasiga xos
burchakli qiyalikda, nomutanosiblikda narigi tarafdan, taqdirdan (odam ishonchidan)
yoki gendan (insonlar borlik(-gi)dan) inobatga olinmaydi. Xullas, uch – uchdan keyin
puch deyilgan. Yana shunisi ma’lum bo’layaptiki, 3-o’rinda qilgan ishingizni
darhol to’g’irlab, 4- yoki 5-ga o’tkazib, yoki bo’lmas, 3 gacha yetkazmasdan 2
ta qilib ajratib qo’ymasangiz, boshqa haqiqat, men uchun ishonchimga ko’ra qarama-qarshi
borlik tomonidan o’zgartirib, o’zimnikidayin o’xshatib moslashtirib, muvofiqlashtirib
beriladi. Natijada mening o’zim yozganlarimni keyinchalik, yoki hoziroq qayta o’qisam,
o’zimning ishonchim uchun sezilib boradigan (qandaydir ravishda shunga albatta
tushaman, har safar zo’r yozganman deya o’zimniki deganga xos maqtanib o’qib
boshlasam, ko’tim va ko’timning teshigi, oyoqlarim asabidan tortilib
yulinishlar bo’lganga o’xshash) o’zgarish, nimadir tushunmovchilik o’zim
qilgandayin tiqishtirilib qo’yiladi. Balki, qayta-qayta o’qiganimda shu paytda
bo’lib o’tgan qiyalik orasidagi kurashlarda 3-o’rinda qilgan (haqqoniy) ishim chiqib,
bilinib qolishi mumkin. Endi 6:30. Xullas, 3 ga qarshi yana baribir o’zidayin
tushuncha boshlanishidan, simmetriyadan qarasak, birinchidan uch “cha (bola) u”
degan teskarilikni berib, ikkinchidan e’tibor bersam, mening kallam ishlashi,
xayollarim bo’yicha kam energiyali va harakatlarim bo’ylab ham (mana masalan
televizor ko’rishda oyoqlarimni usmta-ust qo’yib silkitib turaman)
ikkilanishimni, tasodifimni kam qiyalik bo’yicha bo’lsa ham, yana baribir ikki
tarafni, borlik va ishonch haqiqatlarini almashtirib o’z ichiga olib bajaradiki
(shu o’lik Orlar), men qanchalik darajada borlik haqiqati ustunligiga o’tib
qolgan bo’lsam, ichimdagi insonlarning ishonch haqiqatli kamchiliklari bo’yicha
taqdirimga shu tasodifiy, genli ya’ni ikkilanishli ishimni o’zini aynan
shaxsdayin tushuntirib, aylantirib berayotganga o’xshab (go’yoki haqiqatlar
bahsi qiyaligini tushunmay yurgan kezlarimdagi aldanish nigohimni o’zimga
qarshi urib) ichiga kiritib, go’yoki narigi tarafga, borlik haqiqatiga ko’proq,
taqdir ishonchimga xos uzun o’tganimdayin urib, qiynab turadi. Ishonch va
borlik haqiqatlari qiyaligidan ikkisini birlashtirish o’rniga ikkisiga qarab
ajratishga xos turgan qiyalik, Ibrohimning uylanish paytida uchratadigan qizi sal
avval makkajo’xorini tishlarimni tarang torttirib, sudrab, tayiriltirib, qiynab
yedirdi. Endi 8:58. Boshimning teppa nuqtasi miyamning yuqorisidan sperma
yasalishimi, oqishimi, joylashuvimi bo’yicha og’riyapti. Sperma degani “shu
po-xuy er men aloqa” bo’lib, sperma birinchidan lug’aviy ravishda bolani,
Ibrohimga yaqin ma’noni bildirgan holda, ikkinchidan xotinimga erligimni
gavdasi bo’ylab sudrab, shkala qilib, hayot o’tkazuvchanligiga xos ishonch, doimiy
kuzatuv qilib berib, erligim, 3-si o’rniga “men aloqa” deya o’zini er sifatida
osiluvchan, xotinimga singib ham yoki to’ppa to’g’riday hammi kirib boruvchan
bo’layapti chamamda. Endi, shunday qilib videoda, televizorda suratlar,
tasvirlar sakratilib, men xotiramda bir xil ketayapti deb xato hisoblayman,
gaplar esa har 3, 6, 9, 12, va h.k. xullas 3 tasidan ikkisida uzluksizligiga ko’ra
bo’layotgan videoning asl o’tuvchanligiga xos bo’lib o’tib, qiz, Ibohimning ko’t-kusi
bo’yicha bashorat hisoblanadi, 3-si esa mening esimda yolg’on muntazamlik,
uzluksizlik bo’lib turgan ushbu videoning aslida sakratilishlari bo’yicha haqiqatlar
o’rtasida qiyalik, birlashuvchanlik, esim va sakrashlar hamda gaplarni
haqqoniy, uzluksiz videodayin qilib o’xshatib turadi. Xullas 3 ta tutilishdan,
uzluksiz gapirishdagi to’xtash, nafas olishdan 3-sidagi gaplar, so’zlar birikmasi
bo’yicha men Ibrohimning kallasini, miyasidagi “fikrlashni”, aslida shu fikrlash
unga gaplar sifatida bo'lib, men shu gaplarni, miyasi ishlashini tushunib turaman.
Faqatgina 3-kesimdagi gap, tutuqlanish qismlar oralig’i qachon chiqqanini
bilishim kerak.
Comments
Post a Comment