uzbek language siteenglish language site

Nima edi

 

10 11:02. Xullas, nimani yozib turganimni o’zim bilmayman, nima uchun davom etish kerakligini ham. Ichimdagilar ish so’ziga urg’u berayaptilar. Ish degani “I, va shu” bo’lib, “(“va”, davomiylik, go’yoki davomiylikning, hoziroqning bo’lib o’tganligi) shu - oddiygina davom etayapti” deyishimizga ishon deydilar-ku, nima bu o’zi, taqdirdan yasalgan hoziroqqa ishonib nima qilaman, terimga o’zim tegib turib, terim o’zimda bo’lib sezishimgacha oldindan yasalgan va go’yoki o’zimga tegaolmaydiganday bo’m-bo’shlikman. Ya’ni bir joyda vaqtda har xil oldinga ketish kesmalaridan o’zimga tegaolmaydiganday bo’lishim to’g’rimi. Hamma narsa, hodisa, voqea, hayot kimyoviy jarayonlari, kalla ishlashi va shunga mos harakatlar, hayotdan javoblar hammaning (bir-birovlariga) taqdiridan yasalgan bo’lib, 3 ya’ni uch so’ziga qarasangiz “u chi, nima” deyishning o’zi ham taqdiriy sanaladi. Endi nima ham qilardim, qiynoqlarimni yozib boraverayinchi. Umuman taqdir tarafdan eng yaqiniga, bizga qarab turgan o’tmish bo’yicha taqdirdan keyingi, taqdir bilib turgan holatga qarasak. Xullas, mening ikkilanish-hayajon, tasodiy qarash jarayonlarim o’zimga tuzuk bilinmasligiga qaramasdan, taqdiriy kuzatuvim orqali ichimdan bildiriladi, o’zining parokanda sayozligiga xos o’xshash, ammo boshqa, topag’onlik, bilinib qolish bo’yicha simmetrikaviy ma’noda aniq qilib nimadan ikkilangan bo’lsam, shunday qilmaydilar, qilmaslik kerak, ya’ni ikkilanish, tasodifing bo’yicha amalni bajarmaslik kerak edi deya bo’lib o’tgan taqdiriy ishni xatoligiga, orqaga qaytarish kerakligiga xos buyruq, tajovvuz chiqadi. Albatta, bizlar taqdirda orqaga qaytgan bo’lsa, qaytardur balkim, ikkilanishim ham hayotiy ravishda mantiqni to’g’ri ko’rib qilgan bo’lsa, taqdir bo’yicha qaytish, xatoga xos harakat bo’lib o’tishi mumkin. Umuman taqdir deyishim, qismatga ishonishim bilanoq atrofimda maynamni ezuvchi, jinsiy asablarimga borib taqaluvchi, teguvchi ovoz-shovqinlar ko’tariladi, bo’lib o’tadi. Xullas, hammasining – taqdirligiga nima uchun ishondim desangiz, birinchidan ishonch so’zi va Dunyoviy borlik so’zlarining haqqoniy hisobga olinishini bilib qoldim. Aynan ishonch bilan nimadir, o’zimiz ham to’liq, har xil rakursdan ko’rib sezaolmaydigan, yozuvlarimni yozish davomida navbatdagi harflarinigina o’qib ketadigan hol bo’ladiki, ammo o’zim uchun shular yonginamda, terim ostiga xos yaqinlikda to’g’ri bo’lib, Dunyoga, sal nariga o’tishi, tarqalishi, internetda o’qilishiga kelsak, boshqalar men bilgan, aqlan hal qilib ketgan ishonchimga yaqin ishlarimni, sezgilarim ko’rgan amallarni bilishadi, ko’rishadi, sezishadi, tushunishadi xolos, ammo to’liq bo’lmasa kerak. Qanchalik yaqin, qayerda to’liqlik va qayerda uzilish bo’lishlari esa shu ikki hodisadan, ishonch va borlikdan yuqoridagi taqdir orqali ikkalamizga ham Dunyoviy to’g’ri, aniq qilib ko’rsatiladi, boriladi. Xullas, Dota o’yinini 5 ga 5 raqiblikda o’ynasam, men aslida o’zimning kompyuterim monitorimdan RPG ya’ni Role Playing Game bo’yicha qahramonimni buyoqqa bursam yoki ma’lum vaqtda aniq bir spell, jodusini ishlatsam, o’zimda es-xotira o’yini bo’lib, Dunyoviy, tabiiy borlikka ko’ra boshqa joyga, qiziqroq to’qnashuv, clash joyida qo’zg’atib yurdirish, yoki jodu qilish ishi taqdir bo’yicha ko’chirib hamma, barcha o’yinchilar uchun bir xil qilib qo’yilishi mumkin. Balkim, shunday ham bo’lishi mumkinki, O’liklar taqdir tarafida bo’lib, o’lgan umrlari, vertikal chiziq yuqorisdan quyini kuzatib aynan es-xotira, yod (“O’liklar ruhi yodimizda abadiydur” deganga o’xshash maqollarga quloq tutsak) bo’yicha ekrandan, monitordan o’tkazib bizning hayotimizni kuzatgandayin taqdirlashtirishlari, oldindan ma’lum qilishlari, qismatlashtirishlari mumkin, shunda biz erkan ishlarida (ha, - mana nimaga meni aynan yozuvchilik bilan shug’ullantiradilarki, umuman – mirzo ishim to’g’ri baholangan ham) tasodifiylik qilib tashlaymiz, o’yinlarimiz chindan ham tasodifiy Dunyomizda ishonchimizga yaqin borlik, Dunyoviy umumiylik ya’ni o’yin xaritasidagi barcha ishtirokchilar bilan bir xillik qiladi, o’yinchilarni (haqiqat, qizg’inlik chinakamligi ostida) birlashtiradi. Shunday qilib hamma narsa o’z o’rnida qolayotganidayin o’xshashligini namoyish etadi, ya’ni zapis (ekran orti) bu zapis ya’ni taqdir, hayot esa tasodif, gen hisoblanadi. Umuman ishlashim, yozuvlarim bilan ekran ortidan taqdirni o’zim tarafga olib o’tib, taqdiran boshqarilib, shu boshqariluvimni yaqinlarimga ham yuqtirib, o’ylaganimda voqea-hodisalarni (yaqinlarimdan) chiqartirishim, kallamda bilib turganim bo’yicha, kuzatilayotgan tez-uzoq vaqtli simmetriyalar meni tuzib qo’yish, bashoratlash va oldindan ma’lum qilish bo’ylab shunday, ma’nolarsiz bo’lib o’tmasligini, taqdir kinoga, zapisga o’xshab hayotda ham ma’nolar ketma-ketligi, izchilligi bilan yaratiladi, tuziladi degan g’oyaga, hisob-kitobga, haqiqatga duch kelamiz. Shunday qilib meni taqdiriy boshqarish kuchlari (hozir shu o’rinda Ibrohimni enam qarag’ay olib keldilar) kompyuterim monitoridan o’tib, yaqinlarimga, uydagilarga o’tkaziladi, mening etimdan (nurlanishidan) tarqatiladi, hamda uy ishlarim, yurish-turishlarim taqdiri, qismati yasalib borilaverganda, uydagilarimni mening ishlarimga, yozuvlarimga bir muddat ham qaratmayotganliklarini, odatda ichimdan ikkimizga, yaqin kelgan shaxsga va o’zimga eshittirgandayin qandaydir shahvoniy, devonga o’xshab ko’rsatadigan so’zlarimni “o’qi” deb ichlarimizdandayin, yoki o’zimni ishontirib, so’ng taqdir bog’liqligimiz orqali uni, o’qiyotganni o’zim sababli bukib o’qittirib, go’yoki hayotiy taqdiriy ishlarini mening yozuvlarim tasodifidan ustun tutgandayin kam o’qitishga urintirishardiki, zero men kun bo’yi shuncha, ishimga berilib juda ko’p vaqt sarflab yozib turaman, - natijada taqdirchi hayotdagilaring, sen tomondan o’tkazilib, izingdan bog’lab boshqarayotganlarimiz taqdir ishlarimizni qilish bosimida qolib, tasodif ekran ishlaring bilan aralashmay, bizning yutug’imizni ko’proq qilsin degan ma’nolar o’z-o’zidan bilinib qoladi. Xullas, qiziq, o’zim uchun momentlarimni, yozganlarimni aytsam, birinchidan Dota o’yinim haqqoniy (tasodifiy), yurakni quvontirib chinakam, hammaga ko’rsatiladigan tus olishini bildim, so’ng ikkinchidan o’liklar ekrani nurlantirishi orqali gavdamning ayollarnikidayin karamga, ojizga, “falj”ga o’xshab qolishi bilan barobarlikda menda ko’proq, ozginagina, devonaligimga xos bildirilish orqali uydagilarimning mendan, ekranimdan o’tayotgan taqdiriy o’z, meni o’rab olgan boshqaruv tuzilishlari, xullas, mening hoziroq yoki o’tmish go’yoki bilinib borgan, tuzilish izidan o’zimga laqarlatib, ling ottirilib uriladi, qaratiladi, agar taqdir tinch tuzilishi to’g’ri bo’lsa, aslida hech narsa demasdan taqdir ostida qoldirilishim shu. Shunday qilib, men tasodifimni yo’qotmaganimdan xursandman, shu ishonch birinchidan yo’qolmadi. Aks holda kecha 10-kunning boshlanishiga atab, Ibrohim(lar)ning “avloddoshlari” tasodifni bizlardan sig’imi bo’yicha o’zlariga tortib, so’rib olayotganlari bo’lsa kerakki, meni quruq taqdirga, butun yozganlarimni, barcha maqolalarimni va hoziroqda fikrlab borishimga ko’ra kino qismlarining aslida sakratilib chiqarilishi bo’yicha hammasi izchil ma’noviy, teskarili bog’lanishda taqdir yoqimtoyligini, ko’pchilikni yakka qilib o’ziga tushunarli hayotlar tuzib berib taqdirning boshqarishiga deyarli to’la-to’kis ishonib qoluvdim. Balkim, shunday hamdir, hayotda bizni taqdir oraliqlarda to’liq, aniqrog’I yaqin 1-2 soat kelajakli qismat oraliqlari tuzilib borishi boshqarar, zero bir tushimdami – yoki qandaydir reallikka xos o’tib olishimdagi voqeada guvohi bo’lgan edimki, buvimning ko’zlari katta bo’lib muhitda yakka ko’rinib turgan kompyuter ekrani va oyoqlari ostiga qo’yilganligidan men qandaydir chiqib deylikki, buvimning ekranga meni sezmay tikilib turishlarini, shundoqqina keng havoday bo’shliqda yolg’iz bitta ishni, sezgilarsizga xos qarab turaverishni qilayotganlarida tutgan edimki, umuman olsak, buvim yuqori darajali Xudolardan bo’lib, tasodiflarining barini ekranga o’tkazib, o’zlari kerak bo’lsa, ekran oldida taqdir bo’yicha boshqa ta’sirlarga javob beraolmaydigan darajada qottirib, harakatlar zapisida qoldirilgan edilar, umuman – shunday bo’lgan. Endi, shunday bo’layaptiki, ichimdagilar meni qattiq ishlatib, aslida ular, ichimdagilar uchun bir kun oldindan ma’lum bo’lgan mening ekran orti yozuvlarim va mening kecha tunda uxlashim paytida bugunni shunday, oldindan ma’lum yozuvlar bilan, har xil tasodifiy yumushlarning kutilganligi bilan tasavvur qilaolmasligimni bilib, xullas ertani men bilmasligimga xos, o’liklar esa bilishlari (go’yoki bugun tushunchasi, ma’nosi bo’yicha kurash bo’layapti), balkim almashinish shunday bo’lganki, bir kun oldin ekran orti ishlarim ichimdagilarga, o’liklarga ma’lum bo’lib, hayotiy, ertasi kuni vaqt davomiyligida qilib boradigan taqdiriy tuzilmalari, boshqaruvlari o’zlariga noma’lum bo’lgan, hamda mening yozuvlarim o’zimga bir kun avval noma’lum, ammo harakatlarim, qachon ishdan chalg’ishim go’yoki o’zimga ma’lumdayin bo’lsa ham, xullas – ichimdagilar biz bilgan bir kun keyingi taqdir ko’rinishlaringdan xalos qilib, ko’proq ishlab almashinib, bizga tasodif bergin demoqchi bo’lishayapti. Endi 12:34. Xo’sh, pul, ha – pul, ha – nima shu – (bu - kinoyali ohangda aytildi). Xo’sh, bilmadim endi kallamning o’zida simmetrikaviy topilib ayni payt deya hozir, endi, shu o’rinda berilayaptimi va o’zimni yana boshqaruv, ichimdagilar nazorati qurboniga aylandim deb o’ylashim kerakmi. Nima bo’lsa ham, pulni men shunday tushundim, hozir sal avval tog’am kelib, nanam har doimgidayin “salom ber” deb meni ustimdan kulib, qastdaniga koyigdandayin, kesatib gapiradilarki, meni aynan devonaga chiqarib ko’rishlarini bildirim, ichimdan yondiradilarki, zero ichimdagilarning ham qarama-qarshi o’rgatib qo’ygan qistovlari bilan “salom” demasligim kerak, balki birinchi salom eshitishim, so’ng javob berishim kerak ediki, xullas, ikki o’t orasida qolib, nima qilishni bilmay, boshim tepasidan go’yoki ikki chetiga chiziq tortilganda men o’rtasidan chetlari bo’yicha o’rtacha amal qilarman deya qandaydir boshqa bo’laklarga o’zimni urib, qiynalib, yarimtashna ravishda vaqtni va joyni o’ynagandayin salom beramanki (mana hozir ichimdan yana urag’on yuzli dakki berildi, ikkinchisini tanlash kerakmasmi deya eslatib qo’yayapti), xullas tog’omga baribir salom berib, enam va tog’om ishlariga, munosabatlariga ozginagina miqdorda pul aralashyotganidan, balki o’zimning shu qarashlarimni tushuntirib chiqargandirki, pulni shunday tushundimki, bu – misol uchun enamning meni salom ber, va h.k. qil, ovqatga chiq yana va h.k. qistayverishlari, jonga tegib yuragimni hovuchlatib qirib yondirishlari pul so’zining sanskritcha “po-xuy ul, undan (u love, sevgi)” ma’nosida aynanki nima – bu – taqdir bo’yicha markazdan yoki o’zingizdan boshqalarning yoki o’zaro teng kuchli oldindan sahnalashtirilganga ko’ra yaratilishda, sahna ishtirikchisi bo’lishda ich-etni ezadigan, obro’ni tushuradigan, qandaydir baribir taqdir kuchi bilan koinot aylanib kelib topiladigan ma’nolar bo’yicha gap eshitmasdan, dilni og’ritmasdan bo’ysunmaslik, bo’lib taqdirni pul orqali o’ziga, o’zining foydasiga oldindan tuzib qo’yish, mana shu pul deyiladi. Endi 1:01. Umuman – hozir shu o’rinda bu masala bo’yicha meni do’konga chorlashib, qiz kliyentga xizmat qildirishdi. Albatta, hammasi taqdirdan, ekran bo’yicha buyurib chorlash, shuning uchun qildirishdi, yuborishdi, chorlatishdi deya ular, ichimdagilar nomidan aytayapman. Do’konda, azaliy, mening yoshligimdan bo’lib kelgan Dushmanchilikni taftish qilib, ko’ngil-kallamdan o’tkazib tushundim. Demak, mening xayollarimni, kalla ishlashi jarayonlari ipini, ya’ni aslida shu qandaydir uzunroq ketma-ketlikka o’xshab uzluksiz bog’lanishda bo’ladiki, kelingki ko’proq aytsak, kallamning ishlashini o’zim e’tibor bersam bilib turish holatlarimda, oddiy, bilinmas aql jarayonlarisiz ichimdagi o’liklar mening shu ipimga, fikrimga yopishib olib bildirmay o’zlarining fikrlaridayin yo’lga solib boshqarsalar, aslida men kallada o’lgan hisoblanamanki, xuddi shunday mening do’konimga kelgan kliyentlarni Karonavirus oqibatlari, tarqalishi ta’siri bo’yicha dolzarb, umumiy miqyosda tushunganda (men uchun qiynalib, ayanchli bo’lib o’lgan 2 holatim, Matritsa va Sheraliga xos paytlarimda insonlarning o’lishi va tirilishi qanday bo’lishini, aniqrog’I o’lgandan so’ng boshqa joyga kerak bo’lsa nisbiyliksiz, sakrab paydo bo’lishlariga o’xshab) o’liklar inson miya-gavdalariga yopishib olib, ularning men uchun bilinadigan, seziladigan gavdalarini o’ldirib har qayoqqa, mening do’konimga mijoz qilib olib qo’yib kelishadi, paydo qilishadi. Shundan ham so’ng bilishingiz mumkinki, qani Dunyoviy borlik haqiqatining ustunligi deyaki, mening do’konimga kelgandan keyin, mening mehmonim bo’lib, aynanki ularning, insonlarning kallalariga ya’ni miya-gavdalariga kelgan yaxshi harakat (“fikr”) bo’yicha aslida o’liklar insonlarni boshqarayotganliklarini bilmasdan maza qilib (go’yoki mening ishimga yaxshi ma’lumot, qisib, simmetriya bosimlari ostida qoldirishdan so’ng chiqqan bilim o’rgatilganga o’xshab) aynan harakatlanib (bu – men tomondan fikrlashga, ular tomonidan harakatlanishga to’g’ri keladi) turishganda mening ishonchim va Dunyoqarash (Dunyo tabiiy haqiqati) o’rtasida ketayotgan kurash bo’yicha ish shunday hal bo’lishi kerakki, ishonch va qoloq haqiqat bir-biriga fuse, svarka bo’lib ya’ni singib qo’shilib yaxlitlikni, ikkala tarafdan ham baribir umumiy aynanki 1 hol ham qoldirmasdan, to’liq haqiqatni olib berishga ko’ra, kelingki hammasini oxir oqibat ham o’z iznida, qaytib ko’rsataolish suratida eplayoladigan taqdir haqiqatiga topshirib ish xamirdan qil sug’irgandayin ko’chishi kerakki, natijada taqdiriy qolish-o’tishlarga ko’ra kim simemtriyada yutsa, aloqalarda o’zini ma’noli, to’ldiruvchan tutsa shunga pul tegishini bilamizki, qolgan, mag’lub etilgan kishi esa ikkita har xil, ishonch va borlik haqiqatlaridan o’liklar o’ldirib boshqarayotgani sababli yana o’liklar orasidan, inson o’zining miyasi deb topgan harakatlari orqali farqga ko’ra, olgan pulimga va obro’imga xos pand yeyishi, parallel, miya-gavdasi qobig’I ostida qiyinchilik ko’rishi mumkin. Xullas, mening ishonch orqali aytgan gaplarim va xatti-harakatlarim unga, mijoz qizga qandaydir kam og’anishli, o’zi ham aslida juda kichik burchak ostida bo’ladigan (zero hayotni, Dunyoni, borliqni, muhitni men shunchalik ishonib, aldanib aniq deb ham kelganmanki, aslida parallel ravishda ozgina qiya turgan) holda borlik, tabiatli ravishda insonlar bir-birining izidan tushishli haqiqatiga o’tib, ikkala tarafdan ham taqdiriy moslashtirilgandan, aniq qilingandan, bir xillashtirilganidan so’ng insonlar bir-birovlari o’rtasida shunday bo’lsa, yoki mijoz shu qiz o’zi bo’yicha harakat qilaboshlaganda go’yoki mening qo’tog’im yurgan yo’lida omining bordi-keldisi ishqalanishi ostida shaffof, parallel, tekislik bo’lib kirib, turib, uning miyasiga, aniqrog’I shu miya-gavdasiga bo’lib o’tgan ishlarning taqdiriy o’z o’rnida moslashtirilishidan so’ng tasodifiy simmetriyasi baribir o’z ishini bajarishi, nomutanosiblikda ishqalanishiga ko’ra uriladi, miyasini qiynaydi, miya-gavdasi qobig’I ostidan mening sikim qoldirgan gaplarni, qilgan shu do’konimdagi harakatlarni qayta chiqarib, eslatib qanday qilib umumiylik bo’lishi, yagona haqiqat bo’lishi mumkinligi haqida qiynaydi, azob beradi, xullas, men esa (hozir shu o’rinda bu gaplarni yozib maza qilganimga o’xshab sikimning ashaddiy kayfi kelib) lazzat va pul olaman. Albatta, shu paytgacha insonlarning qanday pand yeyishlarini bilmadim-u, ammo meni devonaga chiqarishib, oddiy gaplarni, ishlarni qilaolmaydiga burishib, ustimdan qaror chiqargandayin aloqa qilib, mendan pul o’rnida narsa (zero pul mening gavdali dunyomda narsa bo’ladi) ham seksli miya (orqa miya xartumli) kayflarini ham o’ndirishgan. Nima ham qilardik, o’lik sahobalarning o’zlari inson gavdalarini, o’lik Payg’ambar esa narsalarni sakratib, joyidan qonun-qoidaga zid ko’chirib, ishonch tasodifli haqiqatim kuchliligi bo’yicha ishonchalarga yaqin olib kelib, umumiy tarzni, yagona haqiqatni asosdan buzishadiyu, ammo uchrashuv, kelishuv joylarida yana taqdiriy umumiylikka, birlikka solishadi. Umuman o’zimning xartunimga e’tibor bersam, inson seksi sababli uzun bo’lib, ko’timga qayishib botib ketib, doimo o’tirganimda ko’proqdayin, keragidan uzundayin halaqit beradiki, balki men ham shunchalik seks qilgandurman, barchasi teng bo’lgandur, sikim uzun bo’lmasa ham kayfini ko’p olgandurman deb hisoblayman. Xullas, hamma qizlar, ayollar mening suratkash do’konimdan ketayotganda, yerto’ladan yerga olib chiquvchi zinapoyada yoki etaklarini silkitib, ko’tarib, yoki ko’tlarini, dumbalarini qandaydir e’tiborimga xos bildirishli qimirlatib ketishadiki, shu xatti-harakatlari, qimirlab-qo’zg’alishlari ostida mening teshiklariga, o’rtalariga kiritilgan majoziy qo’tog’im tonusini, ta’sirchankligini bildirishadi. Zero gavdalari aslida to’liq o’zimniki. Har holda erkaklari bilan birga qo’shib gavdalar o’zimniki bo’lganda, balans tariqasida, erkak kinoyasi ustunligiga ko’ra aniq tenglashtirish maqsadida kinoyasi yuqorilamasining yarmini ayollarning teshiklariga mening sikim sifatida tiqib qo’yish haqiqat bo’lsa kerak. Go’yoki ayollar shu payt teshiklaridan, boulder, quyuq bo’q yoki videleniya keldi deb o’ylashib, aslida mening sikim borligini bilishmaydi. Shuning uchun men shuncha uzoqdan, majoziy gavdamning ishlashlaridagi kayfimni bilib aslida kuspuro’sh, omqarash, omga talpinadigan xarakterga ega bo’lishimni tushunsa bo’ladi. Axir har doimgi farqqa, erkak va ayol bahsiga ko’ra men ayollarning silliq yallig’langan, go’sht terisi ostidagi chiziqli palasalardan, lentalardan iborat jinsiy a’zolari ichini ko’rib yurganga o’xshab sikimni yuborganman. Sikimning ko’zi tegib turgandayin ayollarning shunday silliq, jaraq-juruqli kayfga keltirilgan omlari ichida bo’ladiki, men ko’zim bilan bejizga omli qiyofalar, ifodalar, xatti-harakatlar va joylarni, xullas omning o’zini izlmayman emas. Endi. Xullas pul ishlash yaxshi, ammo atalmagan, o’zingga keraksiz deb o’ylab turgan joyingda (aralashib) pul topsang, oxiri nanamda bo’lganiga o’xshab pul so’zining teskarisi lup, lump ya’ni lo’nda, bukrilik yoki ichki a'zolardan shish, nosozlik, er-xotinlar o’rtasida vaqtinchalik rak, hozirgi bobo-buvilarga ko’ra turg’un, isbotlangan ankalogik xastalik, rak bo’ladi. Pul sababli insonlarda, er-xotinlarda, endi bilmadim oldingi avlodlar hozir Xudolar bo’lib, aslida o’zlarini o’z yashagan davrlarida, o’rta yoshlarida kim, nima deb ataganlar (bizlarning avlodgami yoki umumiymi, insonlar deb ketayapman baribir ajrataolmayki) Spid, OITS (HIV, AIDS) kuchayishi mumkin sanaladi. Endi xullas, sal avvalroq nafaqa pulim tushadigan plastik kartochkamni nanam-dadam qo’llaridan olib, yashirib qo’ydim, shu kompyuter stolimning o’ng burchagi skaterti, lattasi ostiga qo’ydim hozircha. Umuman tarmoq, texnika muammolari qanday ishlaydi, yonimizda ishonch va borlik bahsini qilib turganimizda desak, va mening o’zim xotinimga ajratilgan aliment pulini plastigimdan tashlasam, umumiy ishonarli, taqdiran aniq sahnalashtirilgan bo’lib o’tgan hoziroq hisobga olinadimi yoki yo’qmi degan savollarga mana shu ishlarimizning o’zi, bu haqdagi endi boshlab yozishimiz o’z o’rnida bo’layotgani javob beradiki, ha – bizlar ishonch va borlik orqali birlashib turib, shunday hukumatli haqiqatlarni, pullarni boshqarish sharafiga muvoffaq bo’layapmiz. Demak, taqdirimizdan kelgan, qaytgan bolalarimizning tasodifiy ovozlari, javoblari, ikkilanishimizni ko’rsatishlari, ichimizdan eshittirishlari bo’yicha orqamoqqa taqdir kesmasidan pastga o’tib tushib yagona, umumiy o’z koinotimiz Dunyo, borlik haqiqatini ishonch bilan teng, bir xil qilib olib borib qo’yayapmizki, kerak bo’lsa borlik haqiqat o’tib tushib, ishonchimizga ko’ra pulni tranzit, transfer qilganimizni eslayolmasak, yoki qilmagan bo’lsak ham, Dunyo haqiqati o’z paytida shunday qilib qo’yishi mumkin. Bizlar to’liq taqdir izmidagi Dunyo, borlik haqiqatiga qolib ketayapmiz. Qisqasi shu deyishdi ichimdagilar, qandaydir ma’noda menga bildirayotgan ishla degan qistovlarini kamaytirgan, sal nariroqqa surgan holda. Endi borlik haqiqati bo’yicha insonlar va odamlar ishlari yashirin (tabiatning, internetning bir yog’ida qolib ketib bildirilmas yoki simli elektron aloqalar yordamida o’tkazilib, uzoq masofalarda yurg’izilib tabiat ichra qandaydir tabiiy ko’pchilikka bildirilar), ammo ishonch ostida, gavda-kalla ma’lumotlarida haqiqiy sifatida o’rnashtirilib qo’yila(vera)di. Endi xullas kompyuter o’yinlarida, Dota 2 da misol uchun – sim orqali umumiy o’yin axborotlari Dunyoning o’z, o’lik tabiatli ko’pchiligi uchun aniqligidan, hammaning (balkim, shu haqiqatni bilib qolganlar guruhi) ma’lumotiga xos chinakam chiqadi va o’ynayotgan shaxslarning igra qahramonlari o’z joyidan o’yin qoidalariga zid sakratilishi yoki g’ayrioddiy amal qilishi shaxsning ishonchiga majburlab, sakratib kirgiziladi. Go’yoki sakrashni bilmay, yoki ma’lum vaqt boshqaruvni yo’qotib qo’yib tabiatga topshirgandayin hamma o’yinchilar bir janjal, skandal yoki Dota 2 bo’yicha clash markaziga yig’diriladilar, ya’ni tabiat ham hoziroqni aldamasdan faqatgina ishonch bilan boshqaruvni qo’ldan olib qo’yib, o’zi tomondan boshqarayotganini bildirmaydi, so’ng natijada yana boshqaruvlar shaxslarga, inson va kelingki men ham qo’shilsam odam o’zim(i)ga topshirilib yana qanchadir muddat (avvalgi umumiy tabiatning birga inobatga olinish isbotiga o’xshab) birga tasodifiy o’yin qilishga qo’yib beriladi, va yana birgalikda tabiatlar tasodiflariga ko’ra olib qo’yilib, hamma vaqtinchalik kompyuter oldida tokdan larzaga tushgandayin uxlatib qo’yilib, so’ng ko’zi ochildirilib o’ynab ketaveradi. Xullas, menga aytishadiki, maslahatchilarim Dota 2 o’yinini o’ynatishga yo’l qo’yishmas bo’lsa kerakki, bu – o’zlari, yuqori darajadagilar miya bo’lib olishib, mening miya-borliq ishlarimga ko’ra yaqin masofalarni miyaning o’zidayin sezuvchanlikda aql qilib hayot kechirishsa va gavdalarini umuman, yarim bo’lsa ham ko’rishaolmay, sezaolmay, ammo faqatgina bilishga erishishsa, quyi darajadagilar uzoq masofalar bo’yicha miyam ishlashiga xos bilimli hayot kechirib, kelingki shu ekran oldida igralarida o’yin davomiyligida gavdalarini qanchadir, kammi-ko’pmi sezgan holda barmoqlari bilan kam kuchli ketma-ketlikda sezilishli, hammasi jaft, ekran tasviriga yopishganga o’xshab yoki parallel jarayonlarda bosayotgandayin bo’lishlari mumkinki, aslida aql bilan o’zlarining ishlarini, o’yin tarzlarini aniq bilib turishadi. Xullas, maslahatchilarim, yuqori darajadagilar aytishmoqdalarki (mana hozir naridan xayol berishdiki, bularning o’zlari hozir qoloq taraflari bo’yicha ayblarini bilib turishibdi ya’ni og’ir mehnat qilib, gavdalarini vaqtida sezishga urinib pul topishgan, ammo pul simdan topiladi deganga o’xshash xayol berildiki) qoloqlar davrasida igra bosib, o’ynab o’tirib nima qilasan, ularning ishlari bekorchilikdayin deb tushuntirishmoqchi bo’lishayapti. Ammo, chindan ham pul birinchidan (mana hozir menga ovoz berilib qo’rqizilganidayin, xullas o’zingning tasodifiy chiqib qolgan aybingga ko’ra qattiq, qo’pol ovoz chiqarayapmiz deya aslida shu tasodifimni uyushtirib, o’zlariga bahona hosil qilib o’zlarining ishlarini, davomiyliklarini olib borib yotishgan holda menga o’rgatish qilib, kallamni ovoz bilan burib bildirish kiritishayaptiki) shunday qiynalishli, o’liklardan bolalarning tasodifini tashish bilan kelgan ovozlar qiynog’idan, agar to’g’ri bo’lib shunday ma’noda, ovozlarning javoblarini o’zing topib yurmasang – Spidingni, barchasiga tuflaganga xos o’zingning ishingni birdaniga qilib ketishingni davolagan holda keladi, sen esa shu pulni taqdiring bo’yicha pastga o’zing tarafdagilarga, xotiningga yuborib oxiri lup, lo’nda bo’lib qolma, bizda pulni aqcha desak, achqa deya to’g’ri “och qani” deyishni bilmay qolmagin, sikaolmay yotmagin degan ma’noda oldindan urib to’g’irlash ishlari ketmoqda. Albatta, simli o’yinlarga e’tibor bersak, tabiat bo’lib borayotgan o’zimiz, Allohlashib ketayogan insonlar va odami o’zim quruqasiga, bekorchilik qilib tabiiy ishlarni, tabiiy qorishuvlarni qilib turgan bo’lamiz, ya’ni taqdir kesmasining o’zida turib qolib, ikki chetidagi pul ishlash zahmati, mana misol uchun ko’tni bosib turishga majburligim, qandaydir ziq, zerikishim bo’lishiga qaramasdan o’tirishim, bir joyda mixlanishim kerakligiga o’xshab qiynalishim, ishlarni qilib qo’yib ham baribir qayerdandir nimalargadir bog’lanib yotib yana ish topishim azobi hamda shu azob natijasida bir tarafda topilgan pulni aniq ravishda endi tabiat sifatida o’zimni butun tabiat unsurli bo’layotgan inson a’zolariga qo’shish aniqligida xotinimga yetkazishim mumkin. Bu – yetkazishdan so’ng taqdir yarim-yarim bo’lgandayin u taraf, pul tushgan tomonning o’z-o’zidan yengilligi, menga bitta ma’lumotdayin bo’lib qolishi xolosligi, menga aslida bilmadim qayerdan, balki karyeramda o’sib dam olishimni ham keltirardur. Shunday qilib pul topish uchun “po xuy u love, sevgi” deya kimnidir farqi yo’q sevib turishim kerak. Sevgi degani “sen aniq ruh” bo’lib, ruhimni birovlarning ichlaridan o’tkazib turishim kerak. Endi. Meni Shohid ishga jalb etib urintiravergani qoldiki, go’yoki men o’rnimdan turib yurishga ham ulgurmay, suv ichib qaytib kelishimni (o’zimni tutib olib, yakka anglashimni bilish uchun balkim 2-3 qayta yurishimdan so’ng) tabiat tarafdan, borlik haqiqati bo’yicha inson Ruhidan, o’zidan, Shohid egasi bo’lgan o’zimdan tortib, yuzlanib parallel ravishda nimanidir qilib qo’yib ishonchim bilan baravar qilishi, havodan bir ish chiqarib kimdir qilib ketgandayin ishonchimga kirgizishi bo’yicha mening ustimdan kulgusi, “qo’yib yuborishi” yuz-qiyofamda yugurganida teskari ravishda men Shohidni “Din oshi” qilib, insonlarga o’xshatib tum-taraqay (erkin ravishda) har qayerdan kelib, bir-birovini kuzatayotgandayin, yolg’iz qoldirmay uchrashib bog’lanayotgandayin oxirgi nuqta bog’liqligi qilib qo’yaman. Umuman endi bizlar pul topish uchun bir-birovlarimizni poxuy sevishimiz kerak, chunki men ko’rayotgan va ko’pincha sezadigan gavdalarning ortida bo’q bor deya kuzatib yaqinlashmaslikka xos tutishim bo’yicha insonlar gavdalari tabiat, musaffo havo bo’lib borayapti, insonlarning o’zlari miya sifatida havo kuzatuvlarida bo’lib kelishlaridan, ekran ortida yashab yurganliklaridan ular uchun narsa bu – menga pul bo’lib, narsa topish maqsadlarida shaxs gavdasini lup qilib, lo’ppaytirib, bolalarning ko’tidayin do’mpaytirib sevishlari kerak. Endi, umuman olib qaraganda – ichimdagilar ham bildirishga urinayozishdiki, oxiri yozsam, men bolalarga o’z hukumatimni o’tkazish uchun ishim, yozuvlarim davomida ko’proq sanskritdan foydalanishim kerak. Bolalar esa o’zlarining simmetriyalari bilan menga qarshi harakatdalar. Shuning uchun so’rashim mumkinki, sanskritni o’z-o’zidan, har tarafdagi ishlarimda tushunib, bilib ketishlaringiz kerak bo’lishi mumkin, zero doimo sanskritcha talqinda deb yozib kiritib ketmasligim mumkin. Xullas, simmetriya va sanskrit so’zlaridan nimanidir chiqarishim kerak. Xo’sh, keling avval ikkala so’zlarni ham raqamli bog’laylik, farqini topaylik, so’ng sanskritcha teskari yoki shunday bog’inlab, qismlarga bo’ldab ma’nosini keltiramiz. Simmetriya bu – s=19=(1+9; qolganlari ham shu tariqa topiladi)=20=2, i=9, m=13=4, m=13=4, e=5, t=20=2, r=18=9, i=9, y=25=7, a=1. Demak, 29-44-52-99-71, 29 bu – mening tug’ilgan kunim, 44 esa xotinimning tana va ruhan birligi, 52 – hayot olib boruvchi sifatida fikrning harakatlarim davomida kelishi, 99 esa 2 ta parallel Olamlar, meniki (yuqoridagi bizlarniki) va farzandlarniki, 71 bu esa farzandlarimiz avlodining Ibrohim, yoki bo’lg’usi odam bolam bo’yicha dam olishlari. Aynan beshinchisi, oxirgi raqamli juftlik, 71 bo’yicha farzandlarimizning Ibrohim ustida dam olishi, bog’chada Ibrohimni urishlari, azob berib hang-u mang qotishlari bo’yicha menga signallar, har xil har qayoqdan shovqinlar bilan osilib katta ketishlari, maqtanivorib yopishishlari bo’lsa kerak. Endi Sanskrit so’zini raqamli ifodalaylik – (qani ketdik) s=19=2, a=1,n=14=5, s=19=2, k=11=2, r=18=9, i=9, t=20=2 bo’lib, 21-52-29-92 aloqasi o’rnashadi. Demak, - 21 degani dadasining, o’zimning bolasiga, Ibrohimimizga qarashim, 52 esa farishtaning, fikrning menga, harakatlarimga boqishi (shular bo’yicha nimadir, yangi bog’liqlik yaratishi), 29 tug’ilgan kunim sifatida mening Ibrohimga va enam qarag’ayning menga qarashlari bo’yicha hayot o’tuvchanligi, davomiyligi, ko’tarinki tug’ilgan kunim ahamiyatida, bahosida kechinmalarni o’tkazish, ko’ngil yozib yashash, 92 esa 4-o’rinda doimiylik, hayotga otilishi, qarab xulosa qilish nazari ostida tug’ilgan kunim yakuni, undan (tug’ilgan kunimdan) boshqa kunlar ya’ni xotinimning go’yoki tug’ilishi bo’yicha kun tartibining davomiyligi. Mana shu mening sanskritcha qilayotgan ishlarimni (asosini) bildiradi. Demak, Sanskrit so’zining o’zini sanskritcha tahlil qilsak, “san, sen skrit, yashirin(gan)” bo’lib, misol uchun shu o’rinda to’g’ri keldiki, aytmasam bo’lmas – Nodirga meros bo’lib qoladigan Yer uchastkada yashayotganim uchun Nodirning qiyofasi menga parallel o’tayotganini bildirgan holda, yuzimning o’ng qismi va chakaklarim bo’yicha maslahatchilarim Nodirniki, tabiat (borlik sal qochuvchi, ozginagina qiya haqiqati) aralashgan deya menga o’zlaricha to’g’ri ko’rsatmalar, yo’llanmalar berib kelishayapti. Go’yoki o’ylaymanki, birdan Nodirning yoki bo’lmasa, chap tomonimdan bo’layotgan tahdidga ko’ra Lolaning qizining basharasiga o’tib qolmay tag’in, yana kim biladi Matritsa deyishsa kerak buni. Xullas, qayerdadir o’lik, kimningdir o’ligi chiqib qolsa, o’sha yerga eshittirilib, targ’ibot qilganlariga o’xshab, o’lik aslida istalgan ravishda boshqalar sezgilari, uchrashuvi yonida, ichida, ta’siri ostida bilinib turganga xos chiqib qolishiga o’xshab aslida vaqtinchalik boshqa yurib, hayot kechirib o’tayotganning qiyofasi ostiga o’tib olib, parallel ya’ni birgalikdagi boshqariladigan harakatlar bo’yicha yashaydi va hech kim yo’q, ishonchli yolg’iz hududni poylab, kuzatib so’ng o’z gavdasini tiriltirib, havodan qayta yasab, go’yoki parallel chiziq ostidan hech qayerdan paydo qilib o’z qiyofasiga o’tib olishi mumkin deyish shu. Umuman – insonlardagi Karonavirus ta’sirlarini yozdim shekilli, menda esa boshimning tanamni zirqirratib, ichidan har yog’iga ko’ra kuchini olib qo’yishi insonlar tushunmayotgan anamallikka, o’lik miyaning tirilishiga o’xshasa kerak. Shunday qilib menda yuz qandaydir ojiz sezilishlarda har qachon bilingandayin parallel ichki almashinishni bildirsa, insonlarga Karonavirus oqibatida Sanskrit – Sen yashirilgandan kelib chiqib bo’yinlari, orqa boshlari, ensalari ichki o’zlarini sezishli-bilishli qiyofalarida almashinib qolishi mumkin. Endi to’liqroq ma’noda, har bir so’zga moyillashtirib, kelingki insonlarning xohishlarini chiqarib berib yozsak – menda yuz almashinishiga xoslik, insonlarda bo’yinning qaysidir bir yaxshilarida birlashib kuchli sezilishi, his etilishi bo’lsa kerak. Xullas, yomon qoloq insonlar bilimdan tashqari sezish amaliyotiga qodirlar, sezishli aloqalar (menda bo’lganiga o’xshab gaplar) qilishadi, yaxshi yutuqli insonlar esa aqldan boshqa his etish ishlariga xosdirlar, his etish bilan ular, maslahatchilarim va ularning yuqori tabaqali qavm-qarindoshlari o’zaro aloqa qilishadi. Endi, shunday qilib Zigul ko’t-emchaklari, kusi, teri bo’rtishlari, silliqliklari bilan mening miyamga siqilib kirib olgandayin taqdiriy spermali urushmay kuzatushimni yuqoriga ko’tarib tortayotgandayin, menga fikr kelishiga qo’ymay qo’yadiki, natijada orqamdan o’tib ketib, birinchidan ichimdagilar shu payt, Zigul kelganda tur yur deyishib, meni battar devonaga chiqarib go’yoki qizning oldini to’sish harakatini qilayapsan degan ayb ostida keyin sabab-bahona topib qiynashmoqchi, shuncha ishimga qaramasdan, yana buyruq kesimlarida meni bunday majburlab, yuborib qo’yishlari bo’libki, umuman hozir undan oldin ko’chadan kelgan Lolaning oldiga meni nima uchun Zigul yonida yozmayapti degan ma’noda Lolaga tushuntirishlarini o’zimning ichki xayollarim ortidan go’yoki Lolaning shu turishli rakursiga, o’tirgan joyiga yetkazgandayin, axuyet qilish mumkinki, rostandan ham mana shu fikrim, endi kim tomonda bo’lishi-bo’lmasligiga qarab turmagandayin, Zigul ketishi bilan klaviaturani bosib yozishim orqali Lolaga meni devona, qandaydir Lola kuzatuviga xoslab uydagi aloqalarda meni Lolaga yomonlab ko’rsatmoqchi bo’lishadi. Xullas, Zigul maynavoz, men hech narsa qilmasimdan, tegilmasimdan menga tegajonlik, seksual tajovuz qilayapsan deya har qayerdan, havodan ma’nolar topib, hayotga qarasam meni urdirib, qiynash bahonalarini topib yuribdi. Endi 4:44. Umuman aytganda avloddoshligimiz bo’yicha erlar miyalarda bo’lib, gavdalarini chala-chulpa ko’rishsa, xotinlar gavdalarda yashab miyalarini bilmoqchi, aql qilmoqchi bo’lishadi. Shunday qilib erlar miyalar bo’lib, ayollar miyalar, erlar kinoyasi ustunligida gavdalardir. Menda esa er sifatida men gavdaman, gavda ravishda o’zimni ko’proq sezib, idrok qilib, onglab yashayman, xotinim esa miya kinoyasi ustunligidagi gavda hisoblanadi. Men asosan gavdamni ko’rib, sog’lig’ini to’liq bilishga urinib, miyamda ozginagina, kompresli, siqilgan jarayon qilib yashaydigan bo’lsam, rafiqam miya sog’lig’ini to’liq harakatlantirib baribir gavdasini yaxshi, to’liq sezganchalik (ha, almashdi…) miyasini yutuqli insonlarga, genetikaviy yaqinlarimga o’xshab yaqin borliq emas, balki butun Jondor miqoyosida chegaralardan markazga qarata ishlatib qo’yadi. Xullas, mana nima uchun o’liklar bo’lmasalar ham (o’liklar menga har kimni joyda sakratib, kimdir o’lganini bildirib chiqishlari mumkinligida) o’liklardan foydalanib xotinim o’z yaqin-uzoq qarindoshlarini bizning ko’chalardan, qo’shnilarimiz uylari oldidan va yurgan rastalarimiz oldidan chiqaravergan. Endi, hammasi yaxshi bo’lib, 10-kundan ham tasodiflarimizni topshirib qo’yishimiz ustunligida, o’zimizdagi yig’ilib qolgan genlarimizni berib, bolalarga o’tkazib 11-ma’nosidagi 5-kunga, 3 dan o’tajaklikning 2 oldingi bosqichiga xos ravishda tasodiflarimiz qoldig’I bo’yicha dam olib qolayapmiz. Shunisi ma’lum bo’layaptiki, o’liklar avval, bolalar kelishi bo’yicha oldinlari bizlarni, kattalarni jarayonlarda urib, buyurib kelgan bo’lsalar, endi buyruqlari umumiy, uzoq davrlardan so’ng chiqib, jarayonlarda, qisqa vaqtlar davomida uraolmay qolishayapti. Ammo sezishimcha, masalan, uzoq vaqt bo’lsa ham birginagina ishla deyishlarida, o’zimning xohishimga ham moyil tarzda harakatim yo’nalishini o’zgartirgandayin, burib ishga yo’naltirib, o’tqazib qo’yishaoladigandayin. Zero jarayonli, tezkor buyruqlarini Karonavirus oldi (menga ko’proq shunday) ya’ni o’z bolalarim tug’ilishidan ham oldin, birinchilardan yosh avlod farzandlari kelishlari bilan berib yurganlarida, qanchalik shu buyruq-talablari, majburlov-qistovlari ostida ish ko’rgan, talablarini bajargan yoki qilmagan bo’lsak, shuning teskari kuchi bilan bizga umumiy, uzoq vaqtli o’tirg’izib ishlatish buyruqlarini o’tkazaoladilar, majburlashlari mumkin deb hisoblayman. Endi. Men borlik tarafga o’tib, borlikni birinchi haqiqat sifatida aytayapman, insonlar esa ishonch tomonga o’tib, ishonchni birinchi haqiqat deyishayapti, demak, yana o’sha-o’sha bo’lib, borlik va ishonch haqiqatlari endi faqatigina egalari tomonidan joyini almashtirgan bo’lsa, aslida egalari ya’ni, odam va insonlar bir-birovlaridan gavda va miya yakdil uyg’unligiga erishishadi. Xullas, o’z insonlar mendan endi chinakamiga, parallel bo’lmay olishgan gavdalari va men insonlardan olgan miyalarim bo’yicha go’yoki men kichik gavda va katta miyada, hamda insonlar katta gavda va kichik miyada, umuman bo’y-bast to’liq gavdasi, boshi ham kirib ketganligi ostida, insonga atalgan hayot shakli, to’liq gavda bo’yicha alohida-alohida, Allohlik qilib havodan haqqoniy ta’sirlashishga qodir bo’lmay turganimizda, Taolo sifatida, insonlar erliklariga nisbatan - ayollar kelib, “ta, ko’p ol Dunyoni” degan ma’noda insonlar gavdlari va mening miyam uyg’unligi bo’yicha har birimizga berilgan umumiy gavdalarni birlashtirib, bir-birlariga sezdirib, tushuntirib qo’yishadi. Aslida men oxirigacha gavda bo’lib, inson erlar esa so’nggigacha miyalar bo’lib qolishib, men tomondan faqatgina gavda va miya paradoksigacha yaqinlashuv bo’lishi kerakligi kuzatiladi, insonlar bo’yicha esa miya va gavda (miya ustunligida) kinoyaga kelaverish hisobga olinadi. Shuning uchun men Matritsadagi Arxitektor Matritsa otasiga o’xshab bitta kursida o’tirganimda, ko’p ekranlar bilan insonlarimni tanib chiqayotganimda, miya-monitorlari bo’ylab ko’rsatilayotgan videolardan aql-bilimlarini tomosha qilayotganimda, orada hammasini haqiqiylashtirib borayotgan mening xotinim televizorlar, monitorlar va mening gavdam 2-3 metrli masofalariga shamol jo’natganday, havo o’ynatganday bo’lib turaveradi. Tiriklar bo’yicha olib qarasak, odam sifatida o’zim gavda bo’lib havoga, bo’m-bo’sh fazo orqali kuzatuvga qarab kelganman, insonlar miya bo’lib olishib yerni kuzatganlar, mening rafiqam havodan meni kuzatgan, insonlarning rafiqalari esa yerdan erlarini kuzatganlar. So’ng inson erlari ekranda programmadagi, yaqin, kun tartibiga qo’yilgan ko’rsatuv, videolarni ichidan, o’zidan tomosha qilib hayot kechirishgan, ayollari esa televizor, ekran orti loyiha-dasturlari, ko’rsatuv-namoyishlari bo’yicha uzoqroq, 1-2 yilgi rejalarni erlariga oldindan tuzib berib qo’yishganlar va albatta, ular ham televizor foni, narsalari  bo’lib olib, hoziroqqa qo’yilmay, balki rejadagi, keyinchalik bo’ladigan televizor voqealari ichidagi haqiqiy, tirik inson bo’lib olgan personajlarini kuzatishgan, insonlar, erkaklar esa aynanki o’tmishda bo’lib o’tgan videolar bo’yicha personajlar, obrazlar sifatida hayot kechirib videodagi narsalarga qarashgan. Hoziroqdagi videolarni faqatgina o’liklar boshqarib kelishgan, namoyish ettirishgan. Odam (o’zim) esa yaqindan narsalarni, borliqdagi, haqqoniy Dunyoviy predmetlarni kuzatib yashagan bo’lsa, rafiqasi (Momo, xotinim) mening gavdam Ruhini kuzatib, ko’rib hayot o’tkazgan. Alloh-taololar bo’layotganimiz uchun balkim shunday Diniy ma’lumotlar menga oshkora, ma’lum bo’layotgandur o’z-o’zidan. Zero buning uchun barcha narsa, bolalarning simmetriyasi va jo’natiladigan pullar borki, o’rtadagi taqdir menga shunday ochilayapti. Umuman Sevimlini sevib, uzoq ko’radigan, tomosha qiladigan kanalim qilib qo’yib kuzatganimda Buxoroni cho’tlab boshqa viloyatlardan o’tib-qaytganga o’xshab, oxir oqibat men insonlarni o’tmish teleekranidan, videolaridan hoziroqdagi ko’rib turgan monitorim yuzasiga, surati o’tishiga chiqarib bilsam, oxir oqibat Buxoroda yurgan, hayot kechirib kun o’tkazayotgan joyini ko’rib, bilib olaman. Xullas, televizor yoki video suratlari antenna to’lqinidan yoki internetdan hoziroq bo’yich yuqoridan pastga tushirilgandayin emas, pastdan yuqoriga ko’tarilganga o’xshab yaqinroq yaqin-uzoq o’tmishdan kelib tursa insonlarning miya-o’zlari orqali gavdalarini ham ko’rishim mumkin. Shunday qarasak, kelajak rejadagi, programmadagi, dasturdagi videolarni hoziroqqa tushirib xotinlarining (yechinishlarini – kinoyaviy ohangda) o’zlarini ham ko’rishim mumkin. Demak, inson er va xotinlari bir-birovlaridan, o’tmish xotirali video-dasturlar va kelajak hali bo’lmagan videolar bo’lib shularni, videolarni ichidan, o’zidan ko’rishlaridan tashqari farqlari, bu – aytilganidayin kun tartib teleekran dasturlari va butun yillik rejalari hamda videodagi narsalar va personajlar bo’lishlaridan tashqari, video-audio so’zining har xil ko’rinishlari ya’ni, misol uchun, ko’rsatuv, dastur, loyiha, namoyish, va h.k. lar bilan farq qilsalar kerak. Xullas bu – audio-video ichida yashash insonlarniki. Insonlar miyalari, bosh va orqa miyalari o’z-o’zidan yerga qarab turganda gavdalarida bordayin tuyulganlarida, aslida videolar ichra hayot kechirayotgan bo’ladilar. Xullas, shu – hammasi va h.k. Endi, bolalarning 3-raqami bor-u birinchidan o’zlaridagi ishonch va borlik orasida yo’q bo’lib ketib, g’oyib bo’lib, bizlarga ham shunday ta’sir o’tkazadi. Ya’ni er-xotin ayol-erkak insonlar 3-o’rinda qilgan o’xshash, simmetriyali, mavzu doirasidagi qarama-qarshiga xos, teskarilab tushuntirib borilayotgan bo’lakli takrorlarini, qaytarishlarini amalga oshirsalar (albatta, bu – qiyin ish, birinchidan 3 ta eng boshlang’ich, ichki bo’lakni inobatga olish kerak, keyin birdaniga shularga, kichik bo’laklar 3 taliklarini yagona deb olib o’xshash tarzda yuqori bo’lakli, turli 3 talik chiqib qoladi va h.k. oxiri bitta-ikkitasini o’liklar to’g’irlab qo’yib hammasi bo’lib 3 li hisoblab berishadiki) ishonch va tabiat juda kichik, holli, deyilikki 0 va 1 lar orasiga xos burchakli qiyalikda, nomutanosiblikda narigi tarafdan, taqdirdan (odam ishonchidan) yoki gendan (insonlar borlik(-gi)dan) inobatga olinmaydi. Xullas, uch – uchdan keyin puch deyilgan. Yana shunisi ma’lum bo’layaptiki, 3-o’rinda qilgan ishingizni darhol to’g’irlab, 4- yoki 5-ga o’tkazib, yoki bo’lmas, 3 gacha yetkazmasdan 2 ta qilib ajratib qo’ymasangiz, boshqa haqiqat, men uchun ishonchimga ko’ra qarama-qarshi borlik tomonidan o’zgartirib, o’zimnikidayin o’xshatib moslashtirib, muvofiqlashtirib beriladi. Natijada mening o’zim yozganlarimni keyinchalik, yoki hoziroq qayta o’qisam, o’zimning ishonchim uchun sezilib boradigan (qandaydir ravishda shunga albatta tushaman, har safar zo’r yozganman deya o’zimniki deganga xos maqtanib o’qib boshlasam, ko’tim va ko’timning teshigi, oyoqlarim asabidan tortilib yulinishlar bo’lganga o’xshash) o’zgarish, nimadir tushunmovchilik o’zim qilgandayin tiqishtirilib qo’yiladi. Balki, qayta-qayta o’qiganimda shu paytda bo’lib o’tgan qiyalik orasidagi kurashlarda 3-o’rinda qilgan (haqqoniy) ishim chiqib, bilinib qolishi mumkin. Endi 6:30. Xullas, 3 ga qarshi yana baribir o’zidayin tushuncha boshlanishidan, simmetriyadan qarasak, birinchidan uch “cha (bola) u” degan teskarilikni berib, ikkinchidan e’tibor bersam, mening kallam ishlashi, xayollarim bo’yicha kam energiyali va harakatlarim bo’ylab ham (mana masalan televizor ko’rishda oyoqlarimni usmta-ust qo’yib silkitib turaman) ikkilanishimni, tasodifimni kam qiyalik bo’yicha bo’lsa ham, yana baribir ikki tarafni, borlik va ishonch haqiqatlarini almashtirib o’z ichiga olib bajaradiki (shu o’lik Orlar), men qanchalik darajada borlik haqiqati ustunligiga o’tib qolgan bo’lsam, ichimdagi insonlarning ishonch haqiqatli kamchiliklari bo’yicha taqdirimga shu tasodifiy, genli ya’ni ikkilanishli ishimni o’zini aynan shaxsdayin tushuntirib, aylantirib berayotganga o’xshab (go’yoki haqiqatlar bahsi qiyaligini tushunmay yurgan kezlarimdagi aldanish nigohimni o’zimga qarshi urib) ichiga kiritib, go’yoki narigi tarafga, borlik haqiqatiga ko’proq, taqdir ishonchimga xos uzun o’tganimdayin urib, qiynab turadi. Ishonch va borlik haqiqatlari qiyaligidan ikkisini birlashtirish o’rniga ikkisiga qarab ajratishga xos turgan qiyalik, Ibrohimning uylanish paytida uchratadigan qizi sal avval makkajo’xorini tishlarimni tarang torttirib, sudrab, tayiriltirib, qiynab yedirdi. Endi 8:58. Boshimning teppa nuqtasi miyamning yuqorisidan sperma yasalishimi, oqishimi, joylashuvimi bo’yicha og’riyapti. Sperma degani “shu po-xuy er men aloqa” bo’lib, sperma birinchidan lug’aviy ravishda bolani, Ibrohimga yaqin ma’noni bildirgan holda, ikkinchidan xotinimga erligimni gavdasi bo’ylab sudrab, shkala qilib, hayot o’tkazuvchanligiga xos ishonch, doimiy kuzatuv qilib berib, erligim, 3-si o’rniga “men aloqa” deya o’zini er sifatida osiluvchan, xotinimga singib ham yoki to’ppa to’g’riday hammi kirib boruvchan bo’layapti chamamda. Endi, shunday qilib videoda, televizorda suratlar, tasvirlar sakratilib, men xotiramda bir xil ketayapti deb xato hisoblayman, gaplar esa har 3, 6, 9, 12, va h.k. xullas 3 tasidan ikkisida uzluksizligiga ko’ra bo’layotgan videoning asl o’tuvchanligiga xos bo’lib o’tib, qiz, Ibohimning ko’t-kusi bo’yicha bashorat hisoblanadi, 3-si esa mening esimda yolg’on muntazamlik, uzluksizlik bo’lib turgan ushbu videoning aslida sakratilishlari bo’yicha haqiqatlar o’rtasida qiyalik, birlashuvchanlik, esim va sakrashlar hamda gaplarni haqqoniy, uzluksiz videodayin qilib o’xshatib turadi. Xullas 3 ta tutilishdan, uzluksiz gapirishdagi to’xtash, nafas olishdan 3-sidagi gaplar, so’zlar birikmasi bo’yicha men Ibrohimning kallasini, miyasidagi “fikrlashni”, aslida shu fikrlash unga gaplar sifatida bo'lib, men shu gaplarni, miyasi ishlashini tushunib turaman. Faqatgina 3-kesimdagi gap, tutuqlanish qismlar oralig’i qachon chiqqanini bilishim kerak.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?