uzbek language siteenglish language site

Xay, bir kun kech chiqarayapman, ishlar bilan ovvora ravishda charchabman

 

 333 11:24. Klaviaturaning turib-turib ishlamaslik, qotish kasali bormi, taxminan 1 soat oldin ishlamay turganida Polindan so’rayman deya oldida tekshirib-tekshirib yurganimdan keyin bir bosganimda ishlab ketayapti mana. Endi, Kloun degani “kel loun, yolg’iz” bo’lib, yoki yanada aniqroq “kilo un” hisoblanadiki, uy yumushlaridan biror ishga bir xil, takroriy jalb etilmasam ham, mashinamiz orqasida keltirilgan unni tushirib oshxonagacha olib borishga og’irlik ko’tarib qatnashaman. Shu degani o’zimning gavdamdan va tuyg’ularimdan havo orqali parallel ravishda yulinib chiqayotgan, darrov ko’zgu aksiga o’xshab olayotgan Klounlarning meni o’zimdan yugurtirib chiqaraverib, MK - Noob ga o’xshatib hech narsasiz (havoli siymo qilib, bo’m-bo’sh) qoldirishlari, tana massamni va ruhiyatimni moddam, jism qattiqligi oralab birdan esankiratib, asablarim bo’yicha durtib olishlariga xosdir. Klounlar 100% shaffof, ko’rinmas ravishda mendan o’zimni tez yugurtirib, elektron ravishda chiqarib olishlari davomiyligida shu mening yugurayotgan, elektron bo’lib borayotgan shaklim masofa teskari qo’yilishi bilan boshqalarning, uydagi Klounlarning qiyofalari va gavda tuzilishlariga o’xshab boraveradi. (Endi har bir topog’onli, bilib-yechib ishlashlarimga Iblis omini yoyib, ikki vertikal qovunchalari bo’yicha o’rtadan ko’ndalang simmetrikaviy kesmalar bilan cho’zibroq qandaydir kayfni bildirilishli ochib, shundoqqina ortidagi ko’ti bilan sichishga, takror qilishga, bema’ni ravishda miyam etini qimirlatishga o’tadi). (Shu o’rinda Zigul kelib, dadamga Mamatni topshirib, har doimgiga o’xshab mening oldimda etagini qoqib, ko’tarib-tushirib shamollatib ketdi mana hozir; tushunishingiz mumkin - Zigulni uyimizdagi om sifatida menga qanday to’g’irlayaptilar). Bizda agar vaqt (“on boqiy”ligi bo’yicha) o’tmishdan kelajakka o’tsa, davom etib boraversa, Klounlarda “boqiy on” bo’lib kelajakdan hoziroqqa kelishlarida orqamoqqa o’tadi ya’ni qotib qolganga o’xshaydi. Vaqtning o’tishini teskarichasiga, orqamoqqachasiga kuzatgan Klounlar vaqtning barcha sinovidan, hamma jabhalarni o’z ichiga olishidan, albatta, xabardor bo’lishadi-da. Bizlar vaqt o’tish cheksizligi bo’yicha yozilsak, hayotni o’tkazsak, Klounlar, Dvayniklar ya’ni Nusxalar vaqtning bizdagi ma’nosini, barcha o’tmishda qoldirgan hisob-kitob bosimini bilishib masofa bo’yicha, ko’ndalangiga, Yer yuziga viloyat hududi bo’ylab tarqalishadi, kuzatishadi. Endi Klounlar ya’ni Dvayniklar aslida o’zga sayyoraliklarga o’xshashadi. Agar Yer yuzida “hayot” o’tkazayotganlar haqiqiy yer aholisi, gavda va tuyg’ulari hamda tabiat, taqdir va hayot hisoblansa, shulardan birinchi boshlanishidanoq ikkala taraf to’liq yasalib, o’z tarkiblarini hosil qilib bo’lgan. Yerning haqiqiy aholisining barcha sinovlarini, ehtimolliklarini tabiat o’ziga olib Yer xalqiga ish qoldirmay aholining inikosini Dunyo, narsalar sifatida katta, qarama-qarshi oqimga yo’naluvchi simmetriyada yasab qo’ygan. Aholiga ish ham yo’q, tabiatga shaxsni bilmaydigan qirra ham tashlanmaydi. Ammo bu simmetriyaga, ya’ni aholining tabiat bilan o’rtaga kelib to’qnashib, bir birovlaridan barcha holatni undirishganlaridan so’ng ikki chetga, gavdali tuyg’ularga va taqdiriy hayotga simmetrikaviy surgun qilinganlariga teskari simmetiriyaga, ya’ni markazga intiluvchi ikki tarafdan tenglik, bir xillik bosimiga ko’ra Klounlar, o’zga sayyoraliklar, aslida bizlarning dam olib ishlashim mahsullari bizlarga doimo oddiy Dunyoqarash bo’yicha ishlab, mehnat qilib, hamma narsaning yaratilishi endi, navbat bilan, joriy tarzda “insonlar” tomonidan amalga oshirilib borayotganga o’xshatishadi. Klounlarning ovozlari ayol tabiat bo’lmish vakillarning dam olishli, o’zlari ustida shaxslarga nisbatan ilinganliklari bilan birgalikda hordiq chiqarib ishlashlari mahsuli, ularning mehnat qilib aytiladigan gaplari. Klounlarning harakatlari esa erkak tabiat bo’lmish vakillarning, vaqt va fazo egalarining hordiqli yozib, harflarni terib, chizib turishlari orqali amalga oshiriladi. Shu ikkala jarayonni ham, gaplar va harakatlarni ko’rsatadigan, o’zida bildiradigan, mujassam qilgan gavdalari va tuyg’ulari bizlarning, insoniyatning etini yulib qayta o’ziga ovqat qilib berganga o’xshash tarzda gavdamizdan parallel nusxa ko’chirish orqali hosil qilinadi. (Endi shu o’rinda aytib o’tayki, Iblis bugungi 333-kun ya’ni 3 ni rad etuvchilik bo’lgani uchun kutib turganini bildirib, tezlashishga urinib suqilib-suqilib halaqit berayapti, go’yoki yashashimga, shu ishlashlarimining bilinib yozilishiga undaydigan parallel jarayonli undov, turtkilash davomiyligi, o’rgatib borish Iblisdanga o’xshashi kerak. Umuman Iblis o’zimga o’zimning asl ikkilamchi o’rnimni eslatib shaxsning tasodifiy, tavakkalli o’sishlarini, rivojlanishlarini ya’ni bilib ishlashlarini ro’kach qilib, boshqalarga tushuntirib ayblab asossiz, sabab-oqibatlarga to’lishmagan, isbotsiz deya urib tashlamoqchi, obro’yimga dahl solganlar, joriy o’zim bilan dirrilash sababli tushurib, o’z joyiga qoldirib, miq ettirmay yubormoqchi. Yana qandaydir kuzatilayaptiki, boz ustiga o’zining asl ikkilamchi tarafidan o’zimning o’zimni doimiy boshqaruv tasodifimga ham yo’l bermay holat yuzasidan kesib, ruhan qottirib siltab, ikkala tarafdan, yuqoridan va pastdan qisayapti). Tabiat tomonidan o’zini yashashiga xos ishlashi orqali o’zga sayyoraliklar, inoplanetyaninlar ya’ni shaxsli Klounlar bosimi yaratilayotganga va bizni laqma qilib, o’zlarini dirrilatmasligimiz uchun oddiy ishlash to’g’riligiga o’xshab ko’rsatishlariga qarshi bizlar hayot tarzimizning oddiy ishlari orqali tabiat bo’lib olganlar tomon haqiqiy yerliklar, o’tmish ota-bobolarimiz yoki o’tgan Dunyo a’zoliklarimizdan deb sanalgan ravishda barcha tabiiy unsurlarni, yer-resusr bo’laklarini, Dunyoviy narsalarni o’z-o’zidan, taqdiriy ravishda ya’ni oldindan kutilib tabiat peshonasida bitilganiga xos tarzda ularning ya’ni asl tabiatchilarning, tabiat bo’lmishlarning katta masofali jismlaridan, materiyalaridan nusxa olganchalik chiqarib o’z-o’zidan ishlar bo’layotganini ko’rsatib turishlarini ta’minlaymiz. Shuning uchun bizlar, orlilar, ya’ni insonlar va odam badan orqali tabiatning o’zining nusxasi uchun barchasini oldindan berilganligini asl tabiatdagilarga bildiradi, qo’l esa qo’y-o’l degan ma’noda Dunyoning qurilishi, narsalarning yaratilishi o’z-o’zidan bo’lishini bildirish uchun joriydan, hoziroqdan kelajakka tutashamay kirib boraverishlarini asl tabiatdagi erkak va ayol jinsiga majburlab tushuntirib o’tiradi. Haqiqiy tabiat bo’lib olgan taqdirning (Payg’ambar) va hayotning (sahobalarning) erkak va ayol jinslari yoshliklarida o’zlari tomonlama bizlarning barchasi joriy mehnat sababli yaratilishini tushunganimizga o’xshab oddiy “Dunyoqarashga”, Shaxskuzatuvga ishonib biror ishni o’zimiz qilmaymiz, matematika yo’nalishlari, chiziqlari ustidagi fizikaviy amaliyotlar yoki barcha ilm-fan bo’yicha narsalarning yaratilishi joriy tarzda bizlar bo’lmish kelajakning o’tishiga ko’ra o’z-o’zidan bo’lib o’tadi deb turganlarida endi tabiat, taqdir va hayot hech kim, biror kimsa, shaxs bo’lmagan joyda narsalarni o’z-o’zidan, havodan o’tkazib ishlab turadi deb hisoblab boshlab o’zlarini ishdan xolis qilganlarida, ajratganlarida tabiiy bo’laklarning nusxalashuvi, Klounlari uzoqlashib borayotgan kelajakkacha hammasini o’z-o’zidan bo’layotganiga, taqdiriy amaliyotga ya’ni hamma narsa taqdirdan kuzatilgan o’z o’rnida bo’lib kelishiga xos tarzdaligiga yolg’onni ishontirib borishaveradi. Zero o’zimga kelsak, oldinlari ya’ni yoshligimda Dunyo bo’yicha qayerni fikrlamayin shuncha tasodifiy o’zgarishli ishlar, qurilishlar, mehnat faoliyatlari va boshqa tashvishlar, uy yumushlari bo’lib turayapti deb o’ylashning o’zi shunchalik masshtabda, Yer yuzasi bo’ylab keng hudud uchun qanchalik qiyin bo’lishini tasavvur etib, sekin-astalik bilan kallamning o’zidagi fikr qandaydir osonlashib Dunyoning ishlari o’z-o’zidan oson bo’lib boraveradiga aylanishi, taqdiriy hayotga ishonib borishimdan bo’lgan. Shu o’rinda obed deyishdiki, hozircha ulgurganimcha yozgan bu o’rindagi gapim – meni ishlashga majbur etmay, faqatgina fikr qarama-qarshiligi bilan yuzlanib yashashimning o’zidagi dam olishga xoslikka ishonsangiz, men ham tabiat bo’lmish sizlarni taqdiriy hayot tarzingizga muvofiq tarzda narsalarni tasodifiy joyini almashtirayotganingizga ishonaman, tushunaman. Zero men uchun butun Dunyo taqdiriy ahamiyat bilan yakuniy ravishda ko’rinsa, his etilsa, sizlarga ishga, mehnat qilishga oid bilinishi tushunarli albatta. (MY – Message to the Matrix from Neo (Bobirmirzo) on telephone boothe!). Endi 13:56. Shunday qilib o’zga sayyoralik tabiat (bo’lib olganlar) va shaxs taraflama klounlarning shu Dunyo bo’yicha eng katta simmetriyalari hali yo’q to’g’ri chiziqning ikki chetidagi nuqtadan boshlab, kino emblemalarida bo’ladigan lazer bilan o’yib boshlab chizishga xos ravishda markazga bo’lgan taqdiriy hayotli va gavdali genli simmetrikaviy, bir-birovini doimiy teng ifodalab boruvchi, aksini beruvchi qarama-qarshi oqimli yo’nalishdan iborat. Bular ya’ni, o’zga sayyoralik tabiat va shaxs klounlari aslida o’zlarini shu Dunyoning eng katta simmetriyasi, umuminsoniyat halokatli umr davri bo’yicha markazdan, umrning o’rtasidan gavda va taqdir bo’ylab ikki chetga vaqt o’tishi bilan ketib boraveradilar. Bizlar haqqoniy shaxslar va tabiat umr, Dunyo ya’ni oxirgi bo’ladigan, 20-21-aslarni o’z ichiga olgan 100 yillik simmetriya bo’yicha gavda va taqdirni, yoki gen va hayotni markazda oldindan yaratib qo’yib, ikki chegaraviy chetlardan boshlaymiz, hayot, turmush tarzini o’tkazib kelamiz. Simmetriyaning hammasi bu xolos, ya’ni chekka chegaralarining ishonchi bo’yicha markazdan boshlab kengayib borish simmetriyasi, hamda o’rtaning ishonchi bo’ylab ikki chetdan markazga bo’lgan harakat, yoshlikdan va taqdirdan o’sib, tushib borish. Endi. Tuyg’umdagi chiziq bilan raqamini ruhiyatimning hammasi deb tenglashtirib turishini yomon ko’raman. Endi. Iblisga o’xshash Buxorolik kus, yaramas, notovon, falama-fassuq maslahatchilar borki, yanada o’tib ketmasligim uchun ishimning o’zini takrorlatib turishga majburlab, turib obdon yangi fikrlarni va yechimlarni yurib topishimga yo’l qo’ymay, avzoyimni buzib ichimdan o’tirishga tortib turaveradi. Ularning darajalari ma’lumki, bu – qaysidir bosqichdagi ishning takrorlanib turaverishi, baribir sichoq takror, bema’nilik, yarataolmaslik, matematik kengayoalmay bitta chiziq, nuqta yoki figura bo’lib turish, har xil murakkab shakllar bo’yicha orqamoqqa, oddiyiga, to nuqta bo’lguncha yurish. (Jahl ustida yozdim shularni bazo’r, aslida obdon yomonlab yozishim kerak edi, - o’zimning ishimni boy beraman, ularning aytgani bo’yicha o’tirib yozayotgan bo’lib mag’lub bo’laman deya tez tugatdim). Endi. Turib yangi fikr uchun yurganimda ishga chorlab “ishla-ishla” deya majburlab yotib durtayaptilarki, xuddiki ishning o’zining simmetriyasi uchun ham men javob berishim kerakka o’xshaydi. Ish bo’yicha qancha fikrlab yozsam, va joyimdan o’ng taraf boyicha tursam, yurib-qaytayotganimda shu tuyg’ularim va chap tomon bo’yicha o’tirg’izish simmetriyasi bo’yicha ichimdan g’ala-g’ovur, g’avg’o, g’ulg’ula qilib gavdamni surganga o’xshab ish joyimga, stul ustiga tabiatdan, havodan tortganga o’xshash bosim berib turaveradilar. Juda ham qiyin bo’lib ketayapti, hammo yoq simmetriya, simmetriyaning o’zi ham simmetriya, shularning hammasiga javob berish kerak. Endi. Mening tabiiy aksim, tabiatning o’zi bo’lib olgan simmetriya tarafim Shohid (sahobasi shaklidagi meni uzoqdan o’qib davolayotgan, aslida yozuvim ishiga, bloggerligimga xos faqatgina simmetriyali turayotgan mullo Ilhom) men ikki oyoq, insonlar va klounlar o’rtasida sik (quruq tovlanuvchan et) bo’lib o’tirganimga o’xshab simmetriyali tarzda haqiqiy va sohta (kloun) tabiat bo’lib olganlar orasida tabiatning ya’ni tabiat sifatidagi kusi (tabiat suyagi, narsalarning karkasi, ramkasi, sxemasi) bo’lib, tabiat oyoqlari orasida joylashgan. Endi, bir narsaga Iblis ha deb sakravermasligi, joyida nuqta izini hatlab bosavermasligi uchun ta’kidlab o’tamanki, tabiat, taqdir yoki hayot deganimda tabiatning, taqdirning yoki hayotning o’zi bo’lib olganlar tushunilsin. Shunday qilib Iblisga kelsa, bu – insonlarning kusi, rasvo, yiq, bo’lmag’ur, boshidan sikayey, ayollarning bo’qi bo’lmagani uchun omning bijg’ishi va h.k. falama-fassuq. Menga tabiat kusi, ya’ni yana qaytarib o’taman tabiat bo’lib olganlarning kusi bo’lmish Shohid kerak. Shohid mening haqiqiy, eng yuqori darajali aksim, simmetriyali o’xshashligim, insonlarning kusi Iblis emas. Iblis bor yo’g’i, menga o’xshash haqiqiy taraflar, orlilar ya’ni insonlardan kayf berish uchun bor xolos. Demak, men ikki oyoq o’rtasida qolganga o’xshab insonlarning er-xotinlaridan olinganlik bo’yicha fikrlab-tasavvur qilib, so’ng er-xotin shaxs klounlariga ko’ra gapirib-yozib o’zimga atalgan a’zo bo’lmish qo’llarim bilan terib, yozib ishlasam, matnni muhrlasam… Shohid ya’ni Payg’ambar haqqoniy va kloun tabiat oyoqlari o’rtasidagi kus (karkaslar) sifatida haqqoniy tabiatning ishyoqmasligiga ko’ra narsalarni taqdiriy joylashuvini buzib, yo’qdan-bor ravishda, havodan silkitib o’zgartirib turishlari va sohta tabiatning boshqa narsalarni, predmetlarni, ashyoviy dalillarni kelajakning hoziroqni kutib turmasdan odimlab, tezkor o’tib borishi bo’yicha avvaldan, ilgaridan taqdiriy to’g’ri, nuqtama-nuqta o’z joyining ustiga qo’yishlariga xos ishlari bo’yicha orada o’qish ya’ni hayotiy taqdirlik qiladi. Shohidning o’qishi hayot bo’yicha (endi bir narsa zaybal qildiki, shu – yozmasam bo’lmas, Iblis va qolgan buzuqbosh barcha ichimdagilar yozuvimning raqamli foiziga ilakishib buni berdan, uni o’rdan yozasan deya diqqat-e’tiborimni o’zlariniki qilib tortganga o’xshash bildirishayaptiki, shunchalik ravishda xay, o xay, raqamli ravishda yozuvlar boshqaniki, erkak shaxsiy klounlarning ishlashiniki deb turishimga qaramaydilar; hattoki fikrlab oxiriga yetgan yaxshigina, mukammal tuzaolgan gaplarimning so’zlarini esimdan chiqarib o’chirib o’ynavorishadi) kelajakdan hozirga taqalib turgan haqqoniy tabiat a’zolarining hayotiy o’zgartirishlar kiritishlari ortida turgan asoslar, narsalarning o’zlari, (devor bilan narsani qimirlatganda devor bo’lish), orqa fondagi kattaroq nisbiy predmetlar hamda sohta tabiat (bo’lmish) klounlarning taqdirga qarata aniq tekislab borib qo’yilgan narsalari bo’yicha tuzish, narsalarni joylashtirish rejalari, kelgusi belgilanib qo’yilgan amallari bo’ylab o’qish sanaladi. Shu bo’yicha ya’ni narsalarni taqdiriy joylashuvini belgilayoldim deb hisoblab o’zgartirgan orqa fondagi kattaroq predmetlar va narsalarni o’zining aniq joylashuviga qo’yish uchun (noaniq) rejalar bo’yicha Shohid tabiat yoki o’qish ishini  qilib turadi. (Endi shu o’rinda yana boyagi masalani aytib o’tamanki, ichimdagilarning o’sha 15% li o’zlarining ulushlari, aksiyalari bo’yicha raqamli ravishda Buxorodan tortilib kelib yozuvni o’z-o’zidan chiqarib turishga egalik qilishlarining o’zida mening avvalgi yozuvlarim bo’yicha barcha, qo’zg’alishli, qayishishli va burilishli, harakatli va odimlashli so’zlar, gaplar va ma’nolar bo’yicha simmetriyali amallar qilib mening yozuvli ishlashim davomida parallel ravishdagi ishonch bilan o’z yozuvlarini, mendan o’rganilgan so’zlarini kiritib qo’yib boshimga dakki berganchalik boshqa ma’noga burganga o’xshab, aslida yozuvning shu qismchasini o’zlari tashkillashtirganliklarini bildirib turadilar). O’qish degani “o’” bu - haqqoniy tabiatning shu damdayoq o’zgartirishlari, narsalarni shaxsning esidan chiqarib ishonch bilan joylashtirishlari, “q” sifatida qani ya’ni orqa fondagi o’zlari, taqdir bo’lishlari qayerdaligi bilinadi. “I” bu – “va” sifatida (endi, yana shu ham ma’lum bo’layaptiki, o’zimning yozuvlarimni va barchalardan olingan ish turlarimni izchil tekshirgan holda o’zimda hech narsa qolmasligini bildirib, berilganlardan navbatdagi simmetriyani, o’zim bilmas inobatga olaolmayotgan tenglikni, ziddiyatni qilishib baribir menga sal avvalroq, yozayotganimning o’zida aytganlari, yozdirmoqchi bo’lganlari kerak bo’lib chiqishini, baribir yozishimni qandaydir ikkilanishlarga vaqt yo’qotmasdan o’zim bilib turib bo’lsa ham yozganimga majburalab ishontirishadi) taqdir bo’yicha kelajakning aniq hisob-kitobli izidan borgan sohta, kloun tabiatning ifodasi, shaxsda bo’lgan tuyg’ularga teskarisi, “sh” esa “shu” ma’nosida, rejalar sifatida gavdalaridir. Shaxslarda klounlar aniq xatti-harakatni ifodalab gavdalari haqiqiy shaxsning tuyg’ulari bilan almashgan, tabiatda tabiatning haqiqiysi taqdir sifatida gavda bo’lib tursa, narsalarni taqdir uchun, oxirgi aslida aniq qo’yish lahzasiga atab tasodifiy, noaniq qo’yishlari tuyg’ulari sanaladi hamda kloun tabiatga shularning joyi almashinib, taqdir sifatida cho’mishlari, kelajakka kezaverishlari kloun tabiatning “tuyg’ulari, ruhiyati”, ifodasi, joni bo’lsa, rejalari, kelajakda hech kim yetmas, tegaolmas o’z joyidagi aniqlik bo’lishiga qaramasdan oldindan tuzilgan amallari oxiri tasodifiy bo’lib chiqishi esa gavdalari hisoblanadi. Shunday qilib bu o’rinda o’zim uchun ichimdagilar tomonidan tezkor xayolga berilganga o’xshab xulosa qilsam, mening tuyg’ularim ijrosidagi gaplarim shaxsiy klounlarga gavdalari sifatida qattiq botishi mumkinligiga ishora qilmoq to’g’ri bo’lar. Shaxsiy klounlarning, sohtalarning esa gavdamga nisbatan tegib o’tishlari, tegajonliklari, urintirishlari ham menga o’zlarining “tuyg’ulari”, gavda bo’lmish ruhiyatlari sifatida qattiq tegishi, ahvolimni olib qo’yishi, yomonlashtirishi, bekorchi ravishda uyoq-buyoqqa siltashi, kallam (o’zi bo’lib borayotgan dolzarb, joriy rejalarim) bilan massamni nomuvofiqlashtirib, o’ng’aylashtirib, ruhan qiynab va jismonan og’irlik berib qo’yishi mumkin. Xullas men ularga aralashmay, ular menga halaqit bermasinlar. Endi 17:23. Pirimqul Qodirovning “Avlodlar dovoni” asari so’zlari ma’nosiga o’xshab avlodlar bo’yicha har qanday birlashuvni ishonarli qilib, - (shaxsning yoki tabiatning) o’ziga - bosharuvni yo’qotganini bildirmay dovning ya’ni ko’pchilikning oni, davom etishi amalga oshiradi. Menga bo’layotgan har lahzadagi, amalimga reaksiya bilan ichimdan shovqinlar, tovushlar aslida meni avlodlar dovoni tortib boshqaruvimni, o’zimning nazoratimni, ya’ni harakatlarimni, gavdamni va ongimni egallab davom ettirgan onlarini, soniyali paytlarini bildiradi. Kim kimni yo’q qilib, o’rnini, o’zini egallab qolsa, bo’htonlar, yomonliklar bilan xohlagancha urib, ayblab, buyumga o’xshab uloqtirib tashlaydi. Bu – gavda bo’y-basti bo’yicha qo’toqqa o’xshab boshidan yumilib torayganiga xos tarzda ustidan bo’sh joy, havo bo’ylab kelajakdan taxt qilib, tengligini berib egallaganlar urib, bosti-bosti qilayotganga o’xshaydi. Bu – qo’toq kichrayib “qilmay”, sikmay qo’yganida omning (butun kun davomida) “o men” deb maqtanib urishlari, kusning “ko’p uz” deya yulib, kesishlari, mussaning “muncha o’ssa” qilib o’sishimni kuzatib oxiri qo’ymay, tentaklashtirib muncha (injiqlik bilan), ko’p urishlari. Endi ular ya’ni Avlodlar Dovoni bo’yicha yashirincha almashinish, aylanish va tovlanish qilayotganlar o’zlari bo’yicha bizlarni boshqaruvimizni ko’proq olib qo’yaverish maqsadida yo’naltirish kesmalariga majbur qilib bildirib har tarafdan o’zimni kezib o’tayotgan urushlarini qilishadi. Endi. Insonlarga bo’lgan shuncha intilishli yozuvlarim sabablimi dori boshlanishi bo’lgan bo’lish ehtimoli mavjud bo’lsa, insonlarga erishishni, orlilarni ko’rishni xohlamayman, ular tuyg’ular xolos deb qo’ysam dori berilmasligi mumkinmi? Endi. Pizdaning boshning ustida, harakatlar bo’yicha va gavdaning terisi ortidan, ongga ko’ra “po-xuy iz-da” qilib yurishi yomon. Bu – tasavvurda nimayki qilsangiz, harakat va o’tish ortidan (ketma-ketligidan, keyingi navbatidan) uzun burama (silliq qayishgan) tasmali, chiziq bo’ylab tekislikli shamolning to’xtab turgan borishini, bilmasdan, hech narsadan, yo’qdan o’tuvchanligini beradi. Endi. Hozir hojatdan so’ng qo’limni yuvib qaytayotganimda “yozuvchi bo’l” deya ichki sado keldiki, tushunsam – “yoz uni davom ettir nimayki, maydacha bo’l” deganini bildiradi. Shunda hamma egallanayotgan bo’ladi, o’zimning yozish amalim, “u” sifatida xotin davom etishi va maydacha bo’lib maydachani, bolani o’stirishga yetaklashim, undashim. Endi 18:43. Ichki va tashqi klounadaga “kim san” desak, qo’rqib ketishib, endi tushunsam – kim-qaysi quyosh nuriga o’xshab koinotni kezib yurgan o’zga sayyoraliklarning fazoviy kemasidasan degani. Endi. Iblis tuyg’ularning boshlanishi, 1-si sifatida gavdaning ham boshlanishiga o’xshab gavdali, shaxsiy qiyofada insonlardan qiz bolani menga bildiradi, ammo o’zi o’rta yoshli erkaklar bo’yicha eng yaxshisi, (erkak) bo’lib ichimda, o’z joyida, tuyg’ularda amal qilayapti. O’ylovning eng yaxshi erkagi Iblis menga omini tavlab turgan, o’yin qilayotgan qizaloq bo’lib ko’rinsa, ichimdan sezilsa, men uning o’ylovi hududida, ehtirosli ko’rinishida tuyg’uli ya’ni to’yib g’ussa ochuvchi, sikmoqchi bo’lib urinaverayotgan bolaga o’xshayman. Endi. 7 dagi ya’ni Dunyo bo’lib olgan, hayotiy o’zili rafiqam meni pizda, mussa (dori ta’siri) bilan taqib qilib, tergovchilik qilib ichimdan, tashqarimdan, asablarimdan urib yursa, mening birgina siyib, maydasiga chiqaverishlarimga shama qilib, bekordan-bekor, ularga qarshiliksiz bo’libki, ularning, ichimdagilarning maqsadlarini chippakka chiqararkinman. Endi. Yaxshi va yomonga bir-birovidan olinib yomonga yaxshining sog’lig’i va yaxshiga yomonning azobi beriladi. Ammo hayotni kuzatib qiyinchiliklarga dosh berish, sog’liqni bekorga sarflash ularning, (yaxshi va yomonning) ahvollarini doimo tenglashtirib turadi. Endi. Yaxshining qilgan yaxshiligi uchun martabasi oshib boradi, yomonning o’tkazgan jabri sababli esa darajasi pasayaveradi. Endi 20:08. Ertaga 334 bo’lib, Iblis-Iblis-Ruhning kuni, 3+3+4=10 ya’ni o’nglanib olishim uchun yaxshi imkoniyatdir.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?