Xay, bir kun kech chiqarayapman, ishlar bilan ovvora ravishda charchabman
333 11:24.
Klaviaturaning turib-turib ishlamaslik, qotish kasali bormi, taxminan 1 soat
oldin ishlamay turganida Polindan so’rayman deya oldida tekshirib-tekshirib
yurganimdan keyin bir bosganimda ishlab ketayapti mana. Endi, Kloun degani “kel
loun, yolg’iz” bo’lib, yoki yanada aniqroq “kilo un” hisoblanadiki, uy
yumushlaridan biror ishga bir xil, takroriy jalb etilmasam ham, mashinamiz
orqasida keltirilgan unni tushirib oshxonagacha olib borishga og’irlik ko’tarib
qatnashaman. Shu degani o’zimning gavdamdan va tuyg’ularimdan havo orqali
parallel ravishda yulinib chiqayotgan, darrov ko’zgu aksiga o’xshab olayotgan
Klounlarning meni o’zimdan yugurtirib chiqaraverib, MK - Noob ga o’xshatib hech
narsasiz (havoli siymo qilib, bo’m-bo’sh) qoldirishlari, tana massamni va
ruhiyatimni moddam, jism qattiqligi oralab birdan esankiratib, asablarim
bo’yicha durtib olishlariga xosdir. Klounlar 100% shaffof, ko’rinmas ravishda
mendan o’zimni tez yugurtirib, elektron ravishda chiqarib olishlari
davomiyligida shu mening yugurayotgan, elektron bo’lib borayotgan shaklim
masofa teskari qo’yilishi bilan boshqalarning, uydagi Klounlarning qiyofalari
va gavda tuzilishlariga o’xshab boraveradi. (Endi har bir topog’onli,
bilib-yechib ishlashlarimga Iblis omini yoyib, ikki vertikal qovunchalari
bo’yicha o’rtadan ko’ndalang simmetrikaviy kesmalar bilan cho’zibroq qandaydir
kayfni bildirilishli ochib, shundoqqina ortidagi ko’ti bilan sichishga, takror
qilishga, bema’ni ravishda miyam etini qimirlatishga o’tadi). (Shu o’rinda
Zigul kelib, dadamga Mamatni topshirib, har doimgiga o’xshab mening oldimda
etagini qoqib, ko’tarib-tushirib shamollatib ketdi mana hozir; tushunishingiz
mumkin - Zigulni uyimizdagi om sifatida menga qanday to’g’irlayaptilar). Bizda
agar vaqt (“on boqiy”ligi bo’yicha) o’tmishdan kelajakka o’tsa, davom etib
boraversa, Klounlarda “boqiy on” bo’lib kelajakdan hoziroqqa kelishlarida
orqamoqqa o’tadi ya’ni qotib qolganga o’xshaydi. Vaqtning o’tishini
teskarichasiga, orqamoqqachasiga kuzatgan Klounlar vaqtning barcha sinovidan,
hamma jabhalarni o’z ichiga olishidan, albatta, xabardor bo’lishadi-da. Bizlar
vaqt o’tish cheksizligi bo’yicha yozilsak, hayotni o’tkazsak, Klounlar,
Dvayniklar ya’ni Nusxalar vaqtning bizdagi ma’nosini, barcha o’tmishda
qoldirgan hisob-kitob bosimini bilishib masofa bo’yicha, ko’ndalangiga, Yer
yuziga viloyat hududi bo’ylab tarqalishadi, kuzatishadi. Endi Klounlar ya’ni
Dvayniklar aslida o’zga sayyoraliklarga o’xshashadi. Agar Yer yuzida “hayot”
o’tkazayotganlar haqiqiy yer aholisi, gavda va tuyg’ulari hamda tabiat, taqdir
va hayot hisoblansa, shulardan birinchi boshlanishidanoq ikkala taraf to’liq
yasalib, o’z tarkiblarini hosil qilib bo’lgan. Yerning haqiqiy aholisining
barcha sinovlarini, ehtimolliklarini tabiat o’ziga olib Yer xalqiga ish
qoldirmay aholining inikosini Dunyo, narsalar sifatida katta, qarama-qarshi
oqimga yo’naluvchi simmetriyada yasab qo’ygan. Aholiga ish ham yo’q, tabiatga
shaxsni bilmaydigan qirra ham tashlanmaydi. Ammo bu simmetriyaga, ya’ni
aholining tabiat bilan o’rtaga kelib to’qnashib, bir birovlaridan barcha
holatni undirishganlaridan so’ng ikki chetga, gavdali tuyg’ularga va taqdiriy
hayotga simmetrikaviy surgun qilinganlariga teskari simmetiriyaga, ya’ni
markazga intiluvchi ikki tarafdan tenglik, bir xillik bosimiga ko’ra Klounlar,
o’zga sayyoraliklar, aslida bizlarning dam olib ishlashim mahsullari bizlarga
doimo oddiy Dunyoqarash bo’yicha ishlab, mehnat qilib, hamma narsaning
yaratilishi endi, navbat bilan, joriy tarzda “insonlar” tomonidan amalga
oshirilib borayotganga o’xshatishadi. Klounlarning ovozlari ayol tabiat bo’lmish
vakillarning dam olishli, o’zlari ustida shaxslarga nisbatan ilinganliklari
bilan birgalikda hordiq chiqarib ishlashlari mahsuli, ularning mehnat qilib
aytiladigan gaplari. Klounlarning harakatlari esa erkak tabiat bo’lmish
vakillarning, vaqt va fazo egalarining hordiqli yozib, harflarni terib, chizib
turishlari orqali amalga oshiriladi. Shu ikkala jarayonni ham, gaplar va
harakatlarni ko’rsatadigan, o’zida bildiradigan, mujassam qilgan gavdalari va
tuyg’ulari bizlarning, insoniyatning etini yulib qayta o’ziga ovqat qilib
berganga o’xshash tarzda gavdamizdan parallel nusxa ko’chirish orqali hosil
qilinadi. (Endi shu o’rinda aytib o’tayki, Iblis bugungi 333-kun ya’ni 3 ni rad
etuvchilik bo’lgani uchun kutib turganini bildirib, tezlashishga urinib suqilib-suqilib
halaqit berayapti, go’yoki yashashimga, shu ishlashlarimining bilinib
yozilishiga undaydigan parallel jarayonli undov, turtkilash davomiyligi, o’rgatib
borish Iblisdanga o’xshashi kerak. Umuman Iblis o’zimga o’zimning asl
ikkilamchi o’rnimni eslatib shaxsning tasodifiy, tavakkalli o’sishlarini,
rivojlanishlarini ya’ni bilib ishlashlarini ro’kach qilib, boshqalarga
tushuntirib ayblab asossiz, sabab-oqibatlarga to’lishmagan, isbotsiz deya urib
tashlamoqchi, obro’yimga dahl solganlar, joriy o’zim bilan dirrilash sababli
tushurib, o’z joyiga qoldirib, miq ettirmay yubormoqchi. Yana qandaydir
kuzatilayaptiki, boz ustiga o’zining asl ikkilamchi tarafidan o’zimning o’zimni
doimiy boshqaruv tasodifimga ham yo’l bermay holat yuzasidan kesib, ruhan
qottirib siltab, ikkala tarafdan, yuqoridan va pastdan qisayapti). Tabiat
tomonidan o’zini yashashiga xos ishlashi orqali o’zga sayyoraliklar,
inoplanetyaninlar ya’ni shaxsli Klounlar bosimi yaratilayotganga va bizni laqma
qilib, o’zlarini dirrilatmasligimiz uchun oddiy ishlash to’g’riligiga o’xshab
ko’rsatishlariga qarshi bizlar hayot tarzimizning oddiy ishlari orqali tabiat
bo’lib olganlar tomon haqiqiy yerliklar, o’tmish ota-bobolarimiz yoki o’tgan
Dunyo a’zoliklarimizdan deb sanalgan ravishda barcha tabiiy unsurlarni,
yer-resusr bo’laklarini, Dunyoviy narsalarni o’z-o’zidan, taqdiriy ravishda
ya’ni oldindan kutilib tabiat peshonasida bitilganiga xos tarzda ularning ya’ni
asl tabiatchilarning, tabiat bo’lmishlarning katta masofali jismlaridan,
materiyalaridan nusxa olganchalik chiqarib o’z-o’zidan ishlar bo’layotganini
ko’rsatib turishlarini ta’minlaymiz. Shuning uchun bizlar, orlilar, ya’ni
insonlar va odam badan orqali tabiatning o’zining nusxasi uchun barchasini
oldindan berilganligini asl tabiatdagilarga bildiradi, qo’l esa qo’y-o’l degan
ma’noda Dunyoning qurilishi, narsalarning yaratilishi o’z-o’zidan bo’lishini
bildirish uchun joriydan, hoziroqdan kelajakka tutashamay kirib boraverishlarini
asl tabiatdagi erkak va ayol jinsiga majburlab tushuntirib o’tiradi. Haqiqiy
tabiat bo’lib olgan taqdirning (Payg’ambar) va hayotning (sahobalarning) erkak
va ayol jinslari yoshliklarida o’zlari tomonlama bizlarning barchasi joriy
mehnat sababli yaratilishini tushunganimizga o’xshab oddiy “Dunyoqarashga”, Shaxskuzatuvga
ishonib biror ishni o’zimiz qilmaymiz, matematika yo’nalishlari, chiziqlari
ustidagi fizikaviy amaliyotlar yoki barcha ilm-fan bo’yicha narsalarning
yaratilishi joriy tarzda bizlar bo’lmish kelajakning o’tishiga ko’ra
o’z-o’zidan bo’lib o’tadi deb turganlarida endi tabiat, taqdir va hayot hech
kim, biror kimsa, shaxs bo’lmagan joyda narsalarni o’z-o’zidan, havodan
o’tkazib ishlab turadi deb hisoblab boshlab o’zlarini ishdan xolis
qilganlarida, ajratganlarida tabiiy bo’laklarning nusxalashuvi, Klounlari uzoqlashib
borayotgan kelajakkacha hammasini o’z-o’zidan bo’layotganiga, taqdiriy
amaliyotga ya’ni hamma narsa taqdirdan kuzatilgan o’z o’rnida bo’lib kelishiga
xos tarzdaligiga yolg’onni ishontirib borishaveradi. Zero o’zimga kelsak,
oldinlari ya’ni yoshligimda Dunyo bo’yicha qayerni fikrlamayin shuncha
tasodifiy o’zgarishli ishlar, qurilishlar, mehnat faoliyatlari va boshqa
tashvishlar, uy yumushlari bo’lib turayapti deb o’ylashning o’zi shunchalik
masshtabda, Yer yuzasi bo’ylab keng hudud uchun qanchalik qiyin bo’lishini
tasavvur etib, sekin-astalik bilan kallamning o’zidagi fikr qandaydir
osonlashib Dunyoning ishlari o’z-o’zidan oson bo’lib boraveradiga aylanishi,
taqdiriy hayotga ishonib borishimdan bo’lgan. Shu o’rinda obed deyishdiki,
hozircha ulgurganimcha yozgan bu o’rindagi gapim – meni ishlashga majbur etmay,
faqatgina fikr qarama-qarshiligi bilan yuzlanib yashashimning o’zidagi dam
olishga xoslikka ishonsangiz, men ham tabiat bo’lmish sizlarni taqdiriy hayot
tarzingizga muvofiq tarzda narsalarni tasodifiy joyini almashtirayotganingizga
ishonaman, tushunaman. Zero men uchun butun Dunyo taqdiriy ahamiyat bilan
yakuniy ravishda ko’rinsa, his etilsa, sizlarga ishga, mehnat qilishga oid
bilinishi tushunarli albatta. (MY – Message to the Matrix from Neo (Bobirmirzo)
on telephone boothe!). Endi 13:56. Shunday qilib o’zga sayyoralik tabiat
(bo’lib olganlar) va shaxs taraflama klounlarning shu Dunyo bo’yicha eng katta
simmetriyalari hali yo’q to’g’ri chiziqning ikki chetidagi nuqtadan boshlab, kino
emblemalarida bo’ladigan lazer bilan o’yib boshlab chizishga xos ravishda
markazga bo’lgan taqdiriy hayotli va gavdali genli simmetrikaviy, bir-birovini
doimiy teng ifodalab boruvchi, aksini beruvchi qarama-qarshi oqimli
yo’nalishdan iborat. Bular ya’ni, o’zga sayyoralik tabiat va shaxs klounlari aslida
o’zlarini shu Dunyoning eng katta simmetriyasi, umuminsoniyat halokatli umr
davri bo’yicha markazdan, umrning o’rtasidan gavda va taqdir bo’ylab ikki
chetga vaqt o’tishi bilan ketib boraveradilar. Bizlar haqqoniy shaxslar va
tabiat umr, Dunyo ya’ni oxirgi bo’ladigan, 20-21-aslarni o’z ichiga olgan 100
yillik simmetriya bo’yicha gavda va taqdirni, yoki gen va hayotni markazda
oldindan yaratib qo’yib, ikki chegaraviy chetlardan boshlaymiz, hayot, turmush
tarzini o’tkazib kelamiz. Simmetriyaning hammasi bu xolos, ya’ni chekka
chegaralarining ishonchi bo’yicha markazdan boshlab kengayib borish
simmetriyasi, hamda o’rtaning ishonchi bo’ylab ikki chetdan markazga bo’lgan harakat,
yoshlikdan va taqdirdan o’sib, tushib borish. Endi. Tuyg’umdagi chiziq bilan
raqamini ruhiyatimning hammasi deb tenglashtirib turishini yomon ko’raman.
Endi. Iblisga o’xshash Buxorolik kus, yaramas, notovon, falama-fassuq
maslahatchilar borki, yanada o’tib ketmasligim uchun ishimning o’zini
takrorlatib turishga majburlab, turib obdon yangi fikrlarni va yechimlarni
yurib topishimga yo’l qo’ymay, avzoyimni buzib ichimdan o’tirishga tortib
turaveradi. Ularning darajalari ma’lumki, bu – qaysidir bosqichdagi ishning
takrorlanib turaverishi, baribir sichoq takror, bema’nilik, yarataolmaslik,
matematik kengayoalmay bitta chiziq, nuqta yoki figura bo’lib turish, har xil murakkab
shakllar bo’yicha orqamoqqa, oddiyiga, to nuqta bo’lguncha yurish. (Jahl ustida
yozdim shularni bazo’r, aslida obdon yomonlab yozishim kerak edi, - o’zimning
ishimni boy beraman, ularning aytgani bo’yicha o’tirib yozayotgan bo’lib
mag’lub bo’laman deya tez tugatdim). Endi. Turib yangi fikr uchun yurganimda ishga
chorlab “ishla-ishla” deya majburlab yotib durtayaptilarki, xuddiki ishning
o’zining simmetriyasi uchun ham men javob berishim kerakka o’xshaydi. Ish
bo’yicha qancha fikrlab yozsam, va joyimdan o’ng taraf boyicha tursam,
yurib-qaytayotganimda shu tuyg’ularim va chap tomon bo’yicha o’tirg’izish
simmetriyasi bo’yicha ichimdan g’ala-g’ovur, g’avg’o, g’ulg’ula qilib gavdamni
surganga o’xshab ish joyimga, stul ustiga tabiatdan, havodan tortganga o’xshash
bosim berib turaveradilar. Juda ham qiyin bo’lib ketayapti, hammo yoq simmetriya,
simmetriyaning o’zi ham simmetriya, shularning hammasiga javob berish kerak.
Endi. Mening tabiiy aksim, tabiatning o’zi bo’lib olgan simmetriya tarafim
Shohid (sahobasi shaklidagi meni uzoqdan o’qib davolayotgan, aslida yozuvim
ishiga, bloggerligimga xos faqatgina simmetriyali turayotgan mullo Ilhom) men ikki
oyoq, insonlar va klounlar o’rtasida sik (quruq tovlanuvchan et) bo’lib
o’tirganimga o’xshab simmetriyali tarzda haqiqiy va sohta (kloun) tabiat bo’lib
olganlar orasida tabiatning ya’ni tabiat sifatidagi kusi (tabiat suyagi,
narsalarning karkasi, ramkasi, sxemasi) bo’lib, tabiat oyoqlari orasida
joylashgan. Endi, bir narsaga Iblis ha deb sakravermasligi, joyida nuqta izini
hatlab bosavermasligi uchun ta’kidlab o’tamanki, tabiat, taqdir yoki hayot
deganimda tabiatning, taqdirning yoki hayotning o’zi bo’lib olganlar
tushunilsin. Shunday qilib Iblisga kelsa, bu – insonlarning kusi, rasvo, yiq,
bo’lmag’ur, boshidan sikayey, ayollarning bo’qi bo’lmagani uchun omning bijg’ishi
va h.k. falama-fassuq. Menga tabiat kusi, ya’ni yana qaytarib o’taman tabiat
bo’lib olganlarning kusi bo’lmish Shohid kerak. Shohid mening haqiqiy, eng
yuqori darajali aksim, simmetriyali o’xshashligim, insonlarning kusi Iblis
emas. Iblis bor yo’g’i, menga o’xshash haqiqiy taraflar, orlilar ya’ni
insonlardan kayf berish uchun bor xolos. Demak, men ikki oyoq o’rtasida
qolganga o’xshab insonlarning er-xotinlaridan olinganlik bo’yicha fikrlab-tasavvur
qilib, so’ng er-xotin shaxs klounlariga ko’ra gapirib-yozib o’zimga atalgan
a’zo bo’lmish qo’llarim bilan terib, yozib ishlasam, matnni muhrlasam… Shohid
ya’ni Payg’ambar haqqoniy va kloun tabiat oyoqlari o’rtasidagi kus (karkaslar)
sifatida haqqoniy tabiatning ishyoqmasligiga ko’ra narsalarni taqdiriy
joylashuvini buzib, yo’qdan-bor ravishda, havodan silkitib o’zgartirib
turishlari va sohta tabiatning boshqa narsalarni, predmetlarni, ashyoviy
dalillarni kelajakning hoziroqni kutib turmasdan odimlab, tezkor o’tib borishi
bo’yicha avvaldan, ilgaridan taqdiriy to’g’ri, nuqtama-nuqta o’z joyining
ustiga qo’yishlariga xos ishlari bo’yicha orada o’qish ya’ni hayotiy taqdirlik
qiladi. Shohidning o’qishi hayot bo’yicha (endi bir narsa zaybal qildiki, shu –
yozmasam bo’lmas, Iblis va qolgan buzuqbosh barcha ichimdagilar yozuvimning
raqamli foiziga ilakishib buni berdan, uni o’rdan yozasan deya
diqqat-e’tiborimni o’zlariniki qilib tortganga o’xshash bildirishayaptiki,
shunchalik ravishda xay, o xay, raqamli ravishda yozuvlar boshqaniki, erkak
shaxsiy klounlarning ishlashiniki deb turishimga qaramaydilar; hattoki fikrlab
oxiriga yetgan yaxshigina, mukammal tuzaolgan gaplarimning so’zlarini esimdan
chiqarib o’chirib o’ynavorishadi) kelajakdan hozirga taqalib turgan haqqoniy
tabiat a’zolarining hayotiy o’zgartirishlar kiritishlari ortida turgan asoslar,
narsalarning o’zlari, (devor bilan narsani qimirlatganda devor bo’lish), orqa
fondagi kattaroq nisbiy predmetlar hamda sohta tabiat (bo’lmish) klounlarning taqdirga
qarata aniq tekislab borib qo’yilgan narsalari bo’yicha tuzish, narsalarni
joylashtirish rejalari, kelgusi belgilanib qo’yilgan amallari bo’ylab o’qish
sanaladi. Shu bo’yicha ya’ni narsalarni taqdiriy joylashuvini belgilayoldim deb
hisoblab o’zgartirgan orqa fondagi kattaroq predmetlar va narsalarni o’zining
aniq joylashuviga qo’yish uchun (noaniq) rejalar bo’yicha Shohid tabiat yoki
o’qish ishini qilib turadi. (Endi shu
o’rinda yana boyagi masalani aytib o’tamanki, ichimdagilarning o’sha 15% li
o’zlarining ulushlari, aksiyalari bo’yicha raqamli ravishda Buxorodan tortilib
kelib yozuvni o’z-o’zidan chiqarib turishga egalik qilishlarining o’zida mening
avvalgi yozuvlarim bo’yicha barcha, qo’zg’alishli, qayishishli va burilishli,
harakatli va odimlashli so’zlar, gaplar va ma’nolar bo’yicha simmetriyali
amallar qilib mening yozuvli ishlashim davomida parallel ravishdagi ishonch
bilan o’z yozuvlarini, mendan o’rganilgan so’zlarini kiritib qo’yib boshimga
dakki berganchalik boshqa ma’noga burganga o’xshab, aslida yozuvning shu
qismchasini o’zlari tashkillashtirganliklarini bildirib turadilar). O’qish
degani “o’” bu - haqqoniy tabiatning shu damdayoq o’zgartirishlari, narsalarni
shaxsning esidan chiqarib ishonch bilan joylashtirishlari, “q” sifatida qani
ya’ni orqa fondagi o’zlari, taqdir bo’lishlari qayerdaligi bilinadi. “I” bu – “va”
sifatida (endi, yana shu ham ma’lum bo’layaptiki, o’zimning yozuvlarimni va
barchalardan olingan ish turlarimni izchil tekshirgan holda o’zimda hech narsa
qolmasligini bildirib, berilganlardan navbatdagi simmetriyani, o’zim bilmas inobatga
olaolmayotgan tenglikni, ziddiyatni qilishib baribir menga sal avvalroq,
yozayotganimning o’zida aytganlari, yozdirmoqchi bo’lganlari kerak bo’lib
chiqishini, baribir yozishimni qandaydir ikkilanishlarga vaqt yo’qotmasdan o’zim
bilib turib bo’lsa ham yozganimga majburalab ishontirishadi) taqdir bo’yicha
kelajakning aniq hisob-kitobli izidan borgan sohta, kloun tabiatning ifodasi,
shaxsda bo’lgan tuyg’ularga teskarisi, “sh” esa “shu” ma’nosida, rejalar
sifatida gavdalaridir. Shaxslarda klounlar aniq xatti-harakatni ifodalab gavdalari
haqiqiy shaxsning tuyg’ulari bilan almashgan, tabiatda tabiatning haqiqiysi
taqdir sifatida gavda bo’lib tursa, narsalarni taqdir uchun, oxirgi aslida aniq
qo’yish lahzasiga atab tasodifiy, noaniq qo’yishlari tuyg’ulari sanaladi hamda
kloun tabiatga shularning joyi almashinib, taqdir sifatida cho’mishlari,
kelajakka kezaverishlari kloun tabiatning “tuyg’ulari, ruhiyati”, ifodasi, joni
bo’lsa, rejalari, kelajakda hech kim yetmas, tegaolmas o’z joyidagi aniqlik
bo’lishiga qaramasdan oldindan tuzilgan amallari oxiri tasodifiy bo’lib
chiqishi esa gavdalari hisoblanadi. Shunday qilib bu o’rinda o’zim uchun
ichimdagilar tomonidan tezkor xayolga berilganga o’xshab xulosa qilsam, mening
tuyg’ularim ijrosidagi gaplarim shaxsiy klounlarga gavdalari sifatida qattiq
botishi mumkinligiga ishora qilmoq to’g’ri bo’lar. Shaxsiy klounlarning,
sohtalarning esa gavdamga nisbatan tegib o’tishlari, tegajonliklari,
urintirishlari ham menga o’zlarining “tuyg’ulari”, gavda bo’lmish ruhiyatlari
sifatida qattiq tegishi, ahvolimni olib qo’yishi, yomonlashtirishi, bekorchi
ravishda uyoq-buyoqqa siltashi, kallam (o’zi bo’lib borayotgan dolzarb, joriy
rejalarim) bilan massamni nomuvofiqlashtirib, o’ng’aylashtirib, ruhan qiynab va
jismonan og’irlik berib qo’yishi mumkin. Xullas men ularga aralashmay, ular
menga halaqit bermasinlar. Endi 17:23. Pirimqul Qodirovning “Avlodlar dovoni”
asari so’zlari ma’nosiga o’xshab avlodlar bo’yicha har qanday birlashuvni
ishonarli qilib, - (shaxsning yoki tabiatning) o’ziga - bosharuvni yo’qotganini
bildirmay dovning ya’ni ko’pchilikning oni, davom etishi amalga oshiradi. Menga
bo’layotgan har lahzadagi, amalimga reaksiya bilan ichimdan shovqinlar,
tovushlar aslida meni avlodlar dovoni tortib boshqaruvimni, o’zimning
nazoratimni, ya’ni harakatlarimni, gavdamni va ongimni egallab davom ettirgan onlarini,
soniyali paytlarini bildiradi. Kim kimni yo’q qilib, o’rnini, o’zini egallab
qolsa, bo’htonlar, yomonliklar bilan xohlagancha urib, ayblab, buyumga o’xshab
uloqtirib tashlaydi. Bu – gavda bo’y-basti bo’yicha qo’toqqa o’xshab boshidan
yumilib torayganiga xos tarzda ustidan bo’sh joy, havo bo’ylab kelajakdan taxt
qilib, tengligini berib egallaganlar urib, bosti-bosti qilayotganga o’xshaydi.
Bu – qo’toq kichrayib “qilmay”, sikmay qo’yganida omning (butun kun davomida)
“o men” deb maqtanib urishlari, kusning “ko’p uz” deya yulib, kesishlari,
mussaning “muncha o’ssa” qilib o’sishimni kuzatib oxiri qo’ymay,
tentaklashtirib muncha (injiqlik bilan), ko’p urishlari. Endi ular ya’ni
Avlodlar Dovoni bo’yicha yashirincha almashinish, aylanish va tovlanish
qilayotganlar o’zlari bo’yicha bizlarni boshqaruvimizni ko’proq olib
qo’yaverish maqsadida yo’naltirish kesmalariga majbur qilib bildirib har
tarafdan o’zimni kezib o’tayotgan urushlarini qilishadi. Endi. Insonlarga
bo’lgan shuncha intilishli yozuvlarim sabablimi dori boshlanishi bo’lgan
bo’lish ehtimoli mavjud bo’lsa, insonlarga erishishni, orlilarni ko’rishni xohlamayman,
ular tuyg’ular xolos deb qo’ysam dori berilmasligi mumkinmi? Endi. Pizdaning boshning
ustida, harakatlar bo’yicha va gavdaning terisi ortidan, ongga ko’ra “po-xuy
iz-da” qilib yurishi yomon. Bu – tasavvurda nimayki qilsangiz, harakat va o’tish
ortidan (ketma-ketligidan, keyingi navbatidan) uzun burama (silliq qayishgan) tasmali,
chiziq bo’ylab tekislikli shamolning to’xtab turgan borishini, bilmasdan, hech
narsadan, yo’qdan o’tuvchanligini beradi. Endi. Hozir hojatdan so’ng qo’limni
yuvib qaytayotganimda “yozuvchi bo’l” deya ichki sado keldiki, tushunsam – “yoz
uni davom ettir nimayki, maydacha bo’l” deganini bildiradi. Shunda hamma
egallanayotgan bo’ladi, o’zimning yozish amalim, “u” sifatida xotin davom
etishi va maydacha bo’lib maydachani, bolani o’stirishga yetaklashim, undashim.
Endi 18:43. Ichki va tashqi klounadaga “kim san” desak, qo’rqib ketishib, endi tushunsam
– kim-qaysi quyosh nuriga o’xshab koinotni kezib yurgan o’zga sayyoraliklarning
fazoviy kemasidasan degani. Endi. Iblis tuyg’ularning boshlanishi, 1-si
sifatida gavdaning ham boshlanishiga o’xshab gavdali, shaxsiy qiyofada
insonlardan qiz bolani menga bildiradi, ammo o’zi o’rta yoshli erkaklar
bo’yicha eng yaxshisi, (erkak) bo’lib ichimda, o’z joyida, tuyg’ularda amal
qilayapti. O’ylovning eng yaxshi erkagi Iblis menga omini tavlab turgan, o’yin
qilayotgan qizaloq bo’lib ko’rinsa, ichimdan sezilsa, men uning o’ylovi
hududida, ehtirosli ko’rinishida tuyg’uli ya’ni to’yib g’ussa ochuvchi, sikmoqchi
bo’lib urinaverayotgan bolaga o’xshayman. Endi. 7 dagi ya’ni Dunyo bo’lib
olgan, hayotiy o’zili rafiqam meni pizda, mussa (dori ta’siri) bilan taqib
qilib, tergovchilik qilib ichimdan, tashqarimdan, asablarimdan urib yursa,
mening birgina siyib, maydasiga chiqaverishlarimga shama qilib, bekordan-bekor,
ularga qarshiliksiz bo’libki, ularning, ichimdagilarning maqsadlarini chippakka
chiqararkinman. Endi. Yaxshi va yomonga bir-birovidan olinib yomonga yaxshining
sog’lig’i va yaxshiga yomonning azobi beriladi. Ammo hayotni kuzatib
qiyinchiliklarga dosh berish, sog’liqni bekorga sarflash ularning, (yaxshi va
yomonning) ahvollarini doimo tenglashtirib turadi. Endi. Yaxshining qilgan
yaxshiligi uchun martabasi oshib boradi, yomonning o’tkazgan jabri sababli esa
darajasi pasayaveradi. Endi 20:08. Ertaga 334 bo’lib, Iblis-Iblis-Ruhning kuni,
3+3+4=10 ya’ni o’nglanib olishim uchun yaxshi imkoniyatdir.
Comments
Post a Comment