Nima shu?
334 10:14. Umuman – pizdaning, kusning taqib qilishi bo’yicha
shantaj, “Om shanti om” ya’ni firibgarlar qurboniman. Ruhim “u” ya’ni
Tojikistonliklar, qaynotam va h.k. lar, ichimdagilarning bari tomonidan
shantajga, firibgarlikka uchraganman. Bu – shunday namoyish etiladiki, ustimda
o’tirib olib qaysi tuyg’um, xohishim bo’lmasin o’yin qiladi, boshqa bir
kishigagina ham aloqador qilib aylantirib bildiradi. Shantaj degani “sha, hozir
an, noma’lum toj”, yoki shanti bu – “hozir noma’lum sen”, firibgarlar esa “fikr
ibi gar lar, ko’pchilik” degan ma’noda, e’tibor bersam barchasi ichimdan yoki
mutloq noma’lum, misol uchun o’zga bir shaxsni menga bo’layotgan muammo
bo’yicha aloqalab dod-voyimni, shuncha muammoni yoki shaxsiy mushkulotni
o’zimdan burib yo’qottirib, boshqasi bilan aloqalanib, bog’lanib berdirivorib
yana qayta qiyinalib, azob chekib, sarson bo’lib boshimdan o’tkazishim kerak
qilinadi. Firibgarlar ham hayotda noma’lum ravishda, haq-huquqni bildirmay,
ko’z o’ngizgizda o’zingiz bilan muloqot, aloqa jarayonida o’zini noma’lumlikka,
muhtojlikka urib to’satdan kirib kelib pulingizni, madoringizni shilib
ketishiga chetlashaolmay, ishonchingizni qayta jilovlayolmay o’tirganga
o’xshaysiz va ularga birdan berib yuborgan pulingizni bekordan-bekorga yana shuncha
xizmat qilib topishingizga to’g’ri keladi. Endi, shu zaybal qilib pixat’
qilishadi, o’zlari tiqishadiki, bir kun davomida, ishdan so’ng ertaga yoki
qandaydir kunlik ish oralig’ida, mobaynida bir narsani yozishimni, yozuvlarimga
simmetrikaviy to’ldirish bo’lishini eslatib, keltirib chiqarib, so’ng pinakdan,
quyidan, asta-sekin bizlar oldinni, keyinni nima bo’lishini, qanday yozishini
bilamiz deganga xos o’zlarini aldaydigan, mantiq yo’li bo’yicha shu yozishga
borishimda mantiqni ko’rmay-bilmaganga xos tutishlarida yana meni bashorat
qilib bo’lingan, oldindan topib qo’yilgan qo’toqqa o’xshab urish niyatlari
borligini bildirishadi, qo’llaridan kelgancha qiynayveradilar. Go’yoki
ko’rsatmalari asosidagi kelajak yo’ligacha, rejalari bo’yicha nimalarni o’ylab,
o’tirib yozishimni simulyatsiya, taxmin qilishib, nimalarni yozishimni
topayotganga o’xshash ravishda urush, boshimdan durtkillaverish ya’ni shantaj
qilaveradilar. Endi, shantajda, ruhan azoblashda qilayotgan ishlarining
barchasi tuyg’ularimni va gavdamni shaxsli ravishda ko’paytirish,
ikkilantirish, solishtirish bo’lib, baribir faqatgina ikki kishidan Dunyoni
yaratib bo’lmaydi, o’z vazifasida yoki o’rnida kelaolmaydi, Dunyoni yoki
davlatlarni, Hindistonni yasash aholi, juda ko’p sonli xalq bo’yicha bo’ladi
deya tuyg’ularimni noma’lum bir shaxs timsoliga sudrab, siqib chiqaraveradilar.
Endi, asl o’z insonlar tarafidagi erkak bo’lib, menga ichimdan yosh qizlarga
o’xshab laqmalik qilayotgan Iblis 16 yoshgacha bo’lgan avlodlar
almashinuvimizda insonlar bosimi tomonidan eng yaxshisi deb topilgan. Shuning
uchun Dunyoqarash bo’yicha uyimizdagilarning bariga mening 16 yoshli
Dunyoqarashimni, ko’nglimni qoldirib, yoshlarni ya’ni mendan kichiklarni, Zigul
va singlim Indiralarni o’zi bilan bog’lanishimiz bo’yicha mendagi yosh qizlarga
xos nisbat bo’yicha turishiga ko’ra asrab, shantaj qilib yaqinlashtiraverib,
qinimni (qo’tog’imni) birdan birrovlariga, Zigulga suqishimni endi bilishimcha
o’ziga bichoq suqilganga o’xshab qo’rqib himoyalab har xil nazarlada, 16
yoshdan qolib ketgan qiz va yigit, chigit, hozirgi o’zining o’zim bilan teng
yoshidagi erkak bo’lishi borasida ichimda masxaravor sharcha bo’lib qalqib
turibdi. Bir marotaba qandaydir yaxshiligiga berilgan taqdimot bilan, men
tarafdagi qizga aylanishiga xos o’zining inson bo’yicha erkakligini
yopishtirib, ikkitasi birda kirishaverib solishtiraverib, qiz toifasining
kayfini olib, qiz bilan ko’p almashinib qolganidan qiz tarafga o’tgani uchun
qizlarni himoyalab menga tegajonlik qilgani-qilgan, meni ayblagani-ayblagan.
Yosh qizaloqchalarga kelsak esa, ularni shunchalik yashiradiki, o’rta yoshlilar
va qariyalarni ko’rganimizdan 10% chamasi televizorda yoki hayotda bildirmay,
sezdirmaslikka urinib ko’rsatadi, chiqaradi. Endi, yozuvim davomida kechangi
asosiy o’ylatganlarini yozishga kelayapman deb turaversam, enam qarag’ay ham
o’z xonalaridan o’rnilaridan turib, stol ustida semechka choqib, shovqinlari
yetmaganga o’xshab ichimdan ham menga bilintirilmas sadoli bosim o’tkazib,
oxiri shu o’rindagi jumlani fikrlab kallamga keltirishim va qo’l urishim
bilanoq eshikdan hafsalasi pir bo’lganligi bilan ham urishga urinib chiqib
ketdi. Xay, nima ham derdim, kechangi birgina o’ylatib kirgizgan, rejalashtirib
bergan yozuvlarini yozsam, hozir bizning aytganimiz shunchalik, “1%” ulushda
raqamli to’g’ri bo’lib chiqdi, - deb kuyunib xursand bo’lib gapirib
ketishlarini sezib turibman. Shunday raqamlar qilishadiki, barchasi Avlodlar
dovonidan o’tib (mana misol uchun shu o’rinda, dovonini yozishda xato qilib,
opechatka bo’lib, so’ng tezda, bir xil yozishim bilan to’g’irlab yozganimda) o’z
qo’llariga hayotimning, harakatlarimning raqamli boshqaruvini olganlari bilanoq
o’zlariga raqamlarning teng huquqlilik, bir xillik yoki mutanosiblik farqi
bo’lmay qolib, bitta, ba’zi raqamlar, sonli boshqaruvlar yoki nazoratlar uchrab
qolsa, g’alva ko’tarishib xursand bo’lib, ko’tarilgan kayfiyatlaridan otilib
chiqib ketadilar. Zero raqamlarni fizika bilan bog’lab, bizning o’rnimizga o’zlarining
kaltafahmliklari bilan xursandchilik qilib bostirib ketaveradilar. Endi,
qiynab, o’sha bildirgan o’ylovlarini qistovga olib turishibdi, xo’p yozayki, bu
– o’liklar haqida edi. Demak, haqiqiy Yerlik ikki tarafni, shaxs va tabiatni
aytdik, o’zga sayyoralik shularga yonma-yon tashqi klounlarni ham yozdik, faqatgina
ichimizdagilar qolib ketayapti. Ichimizdagilar o’liklar bo’lishini (o’zlari) bildirishdi.
(Endi ichimdan har doim bo’ladigan g’alayon bo’lib o’tayaptiki, bu – chap miya
sharim sadosidan biri haq-huqqularsiz, past ohangda unday desa, o’ng tomondan
boshqasi nima uchun unday qilmading deya, miyamni ishlatishga majbur qilib
o’tiraveradi). Endi “on boqiy” bo’yicha bizlar hoziroqda yashab kelajakni
maqsad qilib, ko’zlab borsak, o’liklar shu ko’zlaganlarimiz, kuzatuvlarimiz,
kelajak qarashlarimiz, hayotda kutilajak vaqt erkinligi hissimiz tomonidan,
chegarasidan kelishadi. Masalan, shu vaqtgacha o’liklar tomonidan bitta ham
reja qilishga qo’yilmay (ularning dirrilamasliklari uchun) bunchalik
qisilgandimki, kecha enam qarag’ayga dorini bitta ham, umuman bermasliklari bo’yicha
talabimdan so’ng, hali kechangi dorining ta’siri tugamasada, gap kuchi bilan
tamom bo’lib, tugab, ertalabgacha hali uyqu uchun vaqt borligini bilib, dam
olishimni boraverishi bo’yicha o’z-o’zidan rejalashtirganga xos hordiq chiqarib
uxlab oldim. O’zga sayyoralik (umuman men yozayotganimda rozichilikni, takidni
bildirganga o’xshab boshimni nod, qimirlatish qilib turishadiki, bu – yozuvdagi
o’sishlarim, yechimlarim, uddasidan chiqayotgan ishlarim bo’yicha tualetga
borayotgan qornimning og’rishi, qistovini, o’tirishimni, o’tirib sichishimni
qiyos qilib to’g’irlayotganga o’xshashadiki, bo’q shtrixi bilan o’sish bilimim
shtrixini ustma-ust parallel qo’yishib ovqat bo’lagi, shtrixi ya’ni zarrasini
yaratmoqchilar) “boqiy on” bo’yicha tabiatning (a’zolarining) ondagi vaqt bo’ylab
surilgan katta hududi, Buxoro viloyati tevaragi, maydoni, kerak bo’lsa tabiat
vakillarining hammalari bilan bog’liq koinot cheksizligi ustida turgan
sarhadsiz, cheksiz vaqt bo’yicha masofa cheksizligiga ko’ra yashashlari, hayot,
turmush o’tkazishlaridan kelib chiqib qarama-qarshi kelajak o’tmishida, ya’ni
kelayotgan kelajakdagi maydon bo’yicha hayot o’tkazish tarannumiga, erkinligiga
xos kichik, 1-2 kilometrli o’zlarini yoki meni o’rab olgan hududda ovoz chiqarib,
ma’no bildirib yurishni xohlashadi. Kecha kechasi men vaqtning o’tishini
birinchi martalardan anchadan beri izn berilib kuzatganimdan, uzoqroq vaqt
uchun dam olishni ko’zlayolishimdan bo’lgan ichki o’liklarimga tomon borishimga
qarshi, Buxoro hududi bo’ylab tarqagan tabiatning o’zi bo’lib olgan maydonli
a’zolar, rafiqam yonimizda, qo’ni-qo’shnilardan o’tib kelayotgan to’y-bazmi,
qandaydir marosim qo’shiqlari sadolari bilan kichikroq (ahamiyatli, tabiiy
markazga xos) hududga nisbatan makon bo’yicha erkinlik qilib, qisqarib borishi
tabiat ichidagi Klounlar, o’zga sayyoraliklar tomon dirrilatib, temirga
o’xshash tebratib borishidan men ham kuylarni eshitib bahra oldim. Kuylar ovozi
uzoqdan kelaverishida ba’zi-ba’zida bo’ladiganga o’xshab birdan balandlashsa,
demak, tabiat o’z tabiiy bo’lib olgan klounlariga yaqinlashib dam olib, makon
qisqarishiga oid uzoqroq rejalar qilib, menga ham vaqtimni oldindan kutib,
bilib o’tkazishga, istaganimga xos oldindan bilib (xohishlarimni, ixtiyoriy
ong-osti rejalarimni) amalga oshirishga izn berilishiga, kelajakning
qismasligiga xos aniq aloqalarni, bilinishlarni berdi. Tabiatdagi rafiqam bilan
istalganchalik, boshqalarni inobatga olib markazga, simmetriya o’rtasiga
yaqinlashish bir-birovimizga o’tib o’zlarimizni dirrilatishdan qo’rqmay
jismoniy va tabiiy seks qilishga o’xshaydi. Shunday seks paytida men ichimdagi
o’liklarni, vafot etgan qandaydir yaqinlarni bilib sikimdan keladigan kayfni
olaman, sezaman, tabiat bo’lib olgan rafiqam esa o’z ichidagi (tabiat sifatida
o’lib bo’lgan) o’zga sayyoraliklarni, Koinot tabiati bo’yicha uzoqlik
qilganlarini sezib kayf oladi. Endi. Shunday qilib seks qilganlarning ichiga
o’liklar kirib olib, seks rohatiga qarama-qarshi sezgilarni aniq bildirishga
urinib rohat ma’lumotlarini ochib boradilar, ifodalab gavdamizda boshqa seksga
bo’lgan noma’lum, tushunilmagan intilish bo’lishini oldini olishib
o’rnatishadi. Hozir va har qachon, agar ichimdagilar bilan bir-birovimizni
tushunmay tursam seksdagi bordi-qaytdini, omga qo’toqning simmetrikaviy kirib
chiqishini bildirib bob, qalqish, probka o’ynashi qilib turaveradilar. Endi ishlarimni,
o’tayotgan hayotimni va bildirishlarimni qandaydir har xil bo’laklab
o’rganilgan o’zimning aksimni, ifodamni berish uchun ham bob, miyamda qalqish,
o’zlari tomondan aytganda “ha, ha, bu biz bilgan shugina” deb turish
qilaveradilar. Endi men bu – boblaridan, miyamda, ko’zimda qalqishlaridan zerikdimki,
tezroq seksning asl kelib chiqishini, mohiyatini, sezgilari ifodasini topib
yozayin va meni ichimdagilar o’zlariga qarshi dori ichmayotganim uchun o’zlari
tomondan seks bilan uravermasinlar, hayotda seks va yashash almashinishidan
keladigan ovqat bo’lsa, yaratib beray deyapman. Endi shuning uchun klounlarni,
o’liklarni va o’zimizni birlashtiradigan bitta amal qolayapti, shuni
o’ylab-topishimga ichimdagilar halaqit berishayapti. Endi shunday qilib,
shaxsli va tabiiy Klounlar o’zga sayyoraliklar bo’lib, haqiqiy taraflarning
ishlarini, mehnat faoliyatlarini va kasblaridagi mazmunni, ma’noni
bir-birovlariga, haqqoniy tabiat va shaxsga bildirishga urinadigan shaxs
tomonidan avtomatga, tabiat bo’yicha tasodifga o’xshashadi. O’zga sayyoralik (endi
yana bir gap borki, bo’layapti-da, mening qaysidir yozganimning yuksak
baholanishi bo’yicha bahosini tez berish maqsadida, qusurini olib tashlash
bo’yicha o’zlarining aniqlikka ruju qo’yganliklari sababli ichimdan boblab, bob
ya’ni qalqish bilan “tasanno” ya’ni meni maqullash berib yotishibdiki, aslida
paradokslari ya’ni ko’proq halaqit berishlari, tasannoning o’zini o’z o’rnida
yomon tarafga o’zgartirib bildirishlari jonga tegdi) shaxslarni mening
ichimdagi shaxsli o’liklar himoya va hurmat qilib, menga ham qildirishsa, tabiatlarni
esa rafiqam-tabiat ichidagi tabiatli o’liklar asrashadi, himoyalab hurmat
qilishadi. Ichki o’liklarim shundayki, doimiy ikkitasi birda, o’zim bilan olib
borib o’zlarining nazdlarini, nazarlarini va nazoratlarini tashqi kloun
shaxslarga bildirgan, bosimni saqlashga urintirgan holda meni boshqarishadi.
Qandaydir fikran, tuyg’uli bosim, foyda olishga qaratilgan uzishim, yulishimni
tashqi klounlarga ya’ni shaxsli o’zga sayyoraliklarga, uyimizdagi nusxalarga
qaratsam o’zga sayyoraliklarning gavdasi bo’lgan ichidagi tuyg’ularini sen
ko’rib turgan gavdalari bilan tuyg’ungning tengligi bo’ylab boshqarayapsan deb,
hurmat qilishimni talab etib dakki berib, urib turishadi. Endi 12:47. Shuncha
ish-ish haqida gapiramiz, erkaklar oila boqish uchun yoki o’rta yoshga yetganda
Dunyo bo’ylab aholidan ko’rinib turganga xos ravishda ishlashga borishi
kerakligini tasodifiylik ustun chiqadi deya ishonmaslik qilishimga, ichgan
dorimning ta’sirini qilgan ishim bilan balanslashtirilib, to’ldirilib borishiga
va dorini bugun umuman yo’q qilib, 0 ga chiqarib o’rniga darrov uydagilarimiz,
enam qarag’ay tomonidan Polin orqali ergashtirilib og’ir ishlashga solinib
ishni barchaga o’xshab 9:00 dan 18:00 gachaga xos mashaqqatli yoki o’ziga xos
qilinishi kerakligini bilishimga, shuncha ma’noda, aynan (farqi yo’qligini,
meningchalik tasodifni bilganliklari ustunligi holatida) tushuntirilaverishiga
qaramasdan qandaydir kimning, Shohidningmi ishimdan foyda olish, mehnatimni chap
tarafidan qisishga xos turishi sababli bo’lsa kerak ham, tasodifiy ravishda
ishning o’zi qancha chiqib qolishiga bog’langan holda ham ish qilib, kerak
bo’lsa rohatlanaman deb turishimdan avval zayiqib, qo’rqib, keskin kesilishli
uzilish qilib ish qilaolmay qolaman. Mana shuni Shohid doimgiga o’xshab ishlar
haqidagi gaplarimga xos ravishda inobatga oldiki, ishlamasa bo’lmaydi deya
tushunilayotgan shu ahvolda o’zi qandaydir ravishda teskaridan bosim
o’tkazayapti. Nimadir qilsaki, tushunishimcha Shohid uchun ishlayotganimni
mutloq bildirmay, sezdirmay, o’zini ishning eng oxiriga, 18:00 iga taqab mehnat
faoliyatimdan yakka o’zi foyda olganini hammaga bildirib, o’z ustunligini
namoyish etsa. Endi o’zim uchun aytadigan bo’lsam, kompyuter oldida ko’p tursam
ham nurlanishimni, shundoqqina boshimning va qimirlashga majol qoldirmaganga
xos harakatlarimning orasidan nurlanish o’tayotganga o’xshab bir xil qaratib,
garanglashtirib, kimningdir, shu bolalarning foyda olishi nazariy ko’zlari
oldida ustimdan kuldirib, (ko’tining dumbasi bilan bo’qni yitalab yuborganga
o’zimni o’xshatib) qo’yib ketiladi. So’ng mana shu o’rinda bo’lganiga o’xshab
ishimga doimiy tezkor, kezuvchan, suzuluvchan munosabatlar, bu gaping bo’lmadi,
unisi qandaydir bildirilayotgan mana shu o’rinlarda chala qoldi degan masxara
ravishda, kerak bo’lsa o’zimning o’zimga past nazarimdan, avvalgi past
yondashuvlarimdan o’zimdan o’zimga bildirishga xos ravishda ichimdagilar
munosabat berib turadilar. Agar ishimdan g’ururlansam, bir misolini, jumlamni
yaxshi yozganimdan xursand bo’lib qoniqish hissini hosil qilsam, darrov shunga
ham pizdali izdan borishib hisob-kitobli baholari bilan charchatib qo’yishadi.
Mana shu o’rinda bo’ldi, hozircha ishim, g’oyam yoki fikrim yo’q deb turib
ketmoqchi bo’lganimda hamma harakatlarimni ichimdan bildirib ifodalayoladigan
ichimdagilar, ko’t bo’lib ketayotgan Buxoroliklar imolari bilan aynan
turmasligimni bildiraolganchalik ishora, shama ya’ni buyruq qilib miyamdan
bo’ladigan boshqaruv qarshiligini qilishdi. Nima desangiz dengu, baribir shular
og’irda, miyangizda o’zingizni kuzatib turgan boshqaruvingiz boshqacha,
o’zgacha yo’nalishda bo’lib tursa, shu miyangizdan keladigan yagona boshqaruv yana
boshqachasini birdan aytsa, qiynalib, massa bo’yicha burilib, keskin ikki
ajralganga xos azoblanib qolasiz. Endi. Har doim qandaydir borliklarini,
kerakliklarini his etib yashagim keladigan nanamning har qayoqqa, tasodifiy ketib
qolishlari, xayolga berilishlari bo’lishi ehtimoli hisobga olinishi
mumkinligida shuncha paytdan beri dorimni aniq o’z vaqtlarida berib
kelganlarini qarang-a. Endi, mening tuyg’ularim klounlarning, uyimizdagi o’zga
sayyoraliklarning gavdalari, ammo shu gavdalari o’zlariga ichlaridan tashqariga
yoyilgan gavdalariga ya’ni ichki tabiatlarining aslida tashqi tabiat bo’lib
bilishiga, ketishiga xos (gavdalarining) tuyg’ulari sanaladi. Xullas
klounlarning ichki tuyg’ulari bu – gavdalari, gavdalari esa ichki tuyg’ulari, mening
tuyg’ularim, ruhiyatim esa ularning ichki tuyg’ulari bilan birgalikda gavdalaridir.
Men tuyg’um bilan gavdalariga qarata aloqa, boshqarilishni qilsam, xohlasam,
ular qo’shimcha ichki tuyg’ulari ya’ni gavdalari bilan qo’shimcha, qanchalikda
to’ldiruvchan aloqa, yondashuv qilishadi. Endi. Bir tarafdan ichimdagilarning,
klounlarning va boshqa bosimlarning, xullas yebanlarning qilayotgan ishlari,
o’zimga o’tkazib majburlab berayotgan bosimlari natijasiga ko’ra niyatlarini bildirishi
to’g’riga o’xshaydi, chunki e’tibor bersam, televizor, ekran-ortida voqea-hodisalarni
tarixan ishlab chiqarilganga o’xshab, yoki o’zimning ham bo’lib o’tgan barchasi
biridagiga qorishib hozirgi tuyg’umni, fikrimni olib chiqishlari,
ko’rsatishlari, namoyish etishlari uzoq, har xil vaqtlardan beri bo’lib
kelayotgan o’tmishning tezkor aniqlik, kerak bo’lsa parallel ravishda kirgizilgan
matematikaviylik bilan qilingan amali. Ichimdagilar uchun ekran ortida yoki
hayotda fikrlarimni chiqarib, o’tmishdan beri bo’lib kelayotgan tuyg’ularim
orasidan ahamiyat bilan ko’rsatishlari oson bo’lishiga o’xshab o’zimdan ham hamma
ishlarimda, yozuvlarimda va tugal fikrlarimni keltirib chiqarishimni talab
etishlarida shunday, oson bo’lishini, amalga oshirilishi kerakligini
majburlaydilar, talab etaveradilar. Endi. Ibo’qimning ovozlar bilan qiynayotgan
payti hayotdan javob olsam, “-mi”, nima desam va ikkilanish qilsam, darrov
cho’kib, ko’tining ichiga kus bo’lib kirib ketadi. Shuning sababini hozir, sal
avvalroqdan buyon o’ylab qarasam, Ibo’qim spermamdan, orgazmimning
milliardlardan bittasidan paydo bo’lgan, shuning uchun o’zining
tasodifiymasligini bildirish va boshqa spermalar oldida aybini yuvish uchun
barcha spermalar soni bo’yicha raqamli Olamni, ko’p raqamlarni, aniqlik
qilishlarni ishlab chiqqan. Ibo’qim spermaning barchasini o’zi boshchilik
yetaklaydi, go’yoki spermalarimning uchchasi barchasidan shilliq, siyqasi
chiqqan odam gavdasini yaratayotganga o’xshaydi. Endi. Ba’zida bo’ladiki,
ichimdagilar o’zim chiqargan qarorni, tuyg’uli boshqaruvni yo’qqa chiqarish
uchun simmetriyasini qilib turaverishib, oxiri uzunroq, kengroq qilganlaridan
keyin shu tuyg’umning teskarisini majburlab kallamga keltirishib hayot
tomonidan o’zimga qarshi voqea-hodisa, vaziyat, qo’rquvimni tayyorlashadi,
chiqarishadi. Bilib turaman, agar o’zim buyurgan tuyg’uyimning teskarisini,
qo’rquvimni olib chiqishgan, o’rniga shaxsni tiqib, shunday bo’lishini istab
turgan bo’lsalar, hayot tomonidan ifodaviylik, tezkor yechim bo’lib saqlanib
qolinishi uchun o’zim asl ikkilamchilik o’rnimdan ishlayotgan bo’laman, ammo
hali o’zimning, hozirgi birlamchi, shaxsli o’rnimda ulushim katta, raqamli
Olamning 15% iga 85% li jismoniy gavdam va tuyg’ularim mavjuddir. Raqamli olam
ulushchasi bilan fizikaviy Dunyom nisbati qiymatlariga ko’ra yoki umumiy
birgalikdagi qorishuvda, 100% li aralash fikrim bilan o’zimga yoqmaydigan
hayotiy amalni, chiqishni chiqarayotgan bo’lishim mumkin. Albatta, 15% bilan aholi
yoki avloddoshlar bo’yicha menga berilgan o’zligim nurlarga, elektronlarga
o’xshab havodan sim, chiziqlar bilan kelib o’z o’rnini raqamli ajratishga ko’ra
egallab turaveradi, ammo mening qolgan jismoniy massam, 85% im barchasini
bostirib, suqilgan sim yoki ignani ichga o’tib ketgan qismidan to yuza suqulish
terisigacha o’zimniki deb turishga odatlangan. Raqamli o’qtalishlardan xoli
bo’lishni xohlayman. Endi. Aholi “barchasi birida” ma’nosida har bir shaxsi
egallagan yashovchi, tiriklik belgilari, gavdasi va tuyg’ulari barcha aholi
shaxslaridan tuzilgan. Xuddi shunday tabiat bo’lib olgan a’zolar ham “hammasi
birida” tuzilgan. Aniqroq qilib aytsam, “hammasi birida” guruhlangan holda, kam
sonli odamlar va ularga tegishli jamlovchi bo’lib olgan insonlar ommasidan
(odamning viloyat xalqidan) iborat ham. Shunday qilib aholi har bir shaxsining
va guruhlarining boshqalariga bo’lgan tarkibi, kirib olishi, suqulishidan
iborat. Masalan, insonlar mening boshimdagi barcha tuyg’ularni tashkil
etishadi, shu bilan birgalikda insonlarning har biriga o’zimning gavdamni
berganim, shaffof nusxalab yetkizganim uchun gavdam hujayralarida ham ular
bordirlar. Endi – Ibo’qim mendan 34/5 = 6,8 marotaba yosh bo’lib, shuncha
nisbatda aholidan, Buxoro xalqimdan tarkib topishim aniqligini, meni boshqalar
orqali boshqaraolishi mumkinligini bildiradi. Ibo’qim xalqim tomonidan berilgan
jismoniy, alohida-alohida hujayralarni, tuyg’u elementlarini raqamlashtirib
borayapti. Aytaylikki, matematik masalalarga o’xshab yana bir yildan so’ng
Ibo’qim 6 ga kirganda, men 35 yoshimda, shu nisbat ya’ni raqamlashtirish
Ibo’qim foydasiga 35/6 = 5,8(3) bo’lib, 6,8-5,8(3)=0,9(7) yoshimizdagi farq
kamayishiga xos 97,(7)/6,8 = 14,4 foizga o’sadi va h.k. Endi. Insonlarning
bir-birovidan uzoqdan bosim, gavdalarga yoki tuyg’ularga bo’lgan simli aloqalar
bo’lib birlashganligini tushuntirish va raqamlar bilan egallanayotganini
bildirish uchun oddiygina “ertalab” so’ziga qarasangiz, bu – ertalabgi seksni
bildirib, (har qaysi) erni (erlarni) talash ma’no-mazmunida ertalabgi seks
mobaynida xalq bir-birovini sezib ichidan o’tadi deganini bildiradi. Endi. Ko’p
tengga, tengdan yoki mutanosiblikdan ham o’tib o’zimda o’tmishdan beri saqlanib
qolgan tuyg’ularim va gavdam hujayralarini qiynamasliklari maqsadida ularga
shuni bildiramanki, masala qilib bersam, yana qancha yildan keyin bolasi
otasidan 2 marta kam yoshga, 50-50 ravishda ega bo’ladi. Shuning yechimi
quyidagicha: (34+x)/2=5+x => 17 – 5 = x - x/2 => 12 = x/2 -> x=24, demak,
24 yildan keyin Ibo’qim 29 yoshga va men 34+24=58 yoshdaligimda raqamli
Olamning shashti menga yetarmish. Endi. Lekin shunchalik, hozirgi yosh(lar)dan,
6,8 nisbatli yoshlarimiz o’rtasidagi tafovutning o’zidan har doim, surunkali
ravishda raqamli hazm, “hazil”, yechimlar ya’ni “hammasi birida”likli
topog’onliklar bilan yana ishlashga undashlaridan jazabam qaynab, qiynalib,
zerikib ketdim. Vaqt o’tishi bilan buni tariflash qanchalik qiyinligini tushunmoq
lozim. (Fizikaviy) Qolayapmizmi, yutayapmizmi, - Impish, labi bo’rtib
chiqarilgan face!! Endi. Hali 14,4% ya’ni taxminan 15% li ravishda hammaning
birligidan kelib chiqib raqamli xohishlarimni o’tmishim bilan uyg’unlikda,
es-xotiralarim va yondashuvlarni inobatga olgan holda navbatini, keyingisini,
yechimini simmetriyalar yordamida topib, chiqarib o’zimga berishib, taqdim
qilishib yotishibdi, endi shu 100% bo’lganda qandoq kunim kechadi. Albatta,
xalqimning barchasiga bog’lanib yagona o’zimning xohishimni oldindan
topilganligi, raqamli yechib ulgurilganligi bo’yicha teppa tomga, qirraga borib
urilamanmi?! Endi. Hozircha qandaydir tuyg’u uchqunchalarini oldindan
kuzatilganga o’xshab yarim-yashiq aralashib, qaratib, bilinar-bilinmas, chala
sadolar bilan – shuni ham faqatgina mazmunan yaqin kelishlariga xos,
bildirishadi. Balki shu o’rinda, kuzatib bildirishli shamalarida,
qanchadan-qancha tahlillari, yechimlari hoziroq bo’yicha sal oldidan to’g’ri
topib borilayotgandur. Kerak bo’lsa yana shunday hissiyotning o’zi bo’lib gapni
bildirishli ichki kuzatuv berishdiki, uzoqroq kelajaklaringni ham taxlab
turamiz deyishdi. Ammo shunga ishonish qiyin, uzoqroq kelajakda men qaysi-voqea
hodisalarni, kelingki qisqa, joriy vaqtda ba’zi oldindan topilishlarni bo’lsa
ham, bosib o’tib qayerga borib qolishim, qaysi tuyg’uni qilayotganim noma’lum
bo’lsa kerak. Endi. Yaxshilarga dori berilib, ularning muhitidagi avvalgi
yaxshiligi ya’ni narsalarga tegmay, sog’lom aqlli, “pashshaga ham ozor bermay”,
taqdirga yoki o’zlariga ishonib yashashlari paytida atrof, xona
chegaralarigacha masofasida nurning burilishiga o’xshab hamma narsani, voqeani
bilishlarini qotirish, bir martaligini bildirish va qaytarilmasligi kerakligiga
xos dorini ichtirishadi. Ammo dori ketganidan, ichilmay va ta’sirsiz
qo’yilganidan so’ng, hamma dori sababli, ta’siri orqali nima bo’lib o’tganini,
o’zining tinch muhiti qanday tuzilganini jarayonlari bilan ko’rib-bilib,
kuzatib tushunishga, yozishga qodir sanaladi. Endi albatta doridan qiynalib ham
ketish mumkin bo’ladi, shunda dori gavdani qisib, asablarini simmetrikaviy
(markazga) siqib turganida hech bo’lmaganda bir narsani bilish, unutmaslik
kerakki, jonning maromini berib turish uchun atrofdagi narsalar taqdir bilan
qo’yilganligiga ko’ra sal tegibroq, bir-ikki narsani buzibroq, joyini qo’zg’abroq
o’zgartirib qo’yilsa, gavda ham sog’lig’i bilan o’z joyiga qaytadi. O’zingizni
xona bo’yicha nurli yo’nalishli burilayotgan havoli bo’m-bo’sh oqimlar bilan
chetga, chekka, mayda-mayda nuqtalarga, chiziqlarga siqib urib tashlamayotgan
bo’lasiz. Zero unutmaslik kerakki, taqdirga o’z-o’zidan, (ong osti, bilmay
yurib) ishonganlar ham gavda va taqdir simmetriyaligini bilishi, tushunishi
lozim. Shuning uchun ham o’zimga qachon gavdamga nisbatan qiynoq, xusumat, yoki
ishlamayotganimni ro’kach qilib (mullo “Shohid” – o’zi jismoniy, aqliy ravishda
Dunyoqarashli ish qilmasligidan dirrilamasligi uchun) asablarimni siqishlariga
qarshi esimga kelishi qiyin bo’lganda, yoki kimdir bildirishga qo’ymay esimdan
chiqarayotganda ham baribir topib, xayolga keltirib, qiynoqni oldini olish
maqsadida oddiygina narsalarga sal tegib, 1-2 santimetr o’zgartirib, yoki joylashuvini
qo’zg’ab qo’yish kifoyadir. Endi. Shunday qilib qo’ymadilar-qo’ymadilar yana
yozishimniki (bo’lmasa, - bir narsani tez yoki mutloqqa yaqin, uzoq vaqtdan
keyin bo’lsa ham qaytib yozma deydigan ichimdagilar bo’lib), shu Dunyosi uchun
topgan simmetriyamni qaytib yozdirmoqchilar. Demak, shuni yozsam, bu – orlilar va
haqqoniy tabiat umrning, shu Dunyo uchun ajratilgan ko’lamning, vaqtning yarmidan,
umrning qoq o’rtasidagi erkaklikdan boshlab hamma narsani, Dunyo aniqligi va
shaxs tasodifini simmetriyali tarzda bir-birovlaridan olib yasaganlar hamda (shu o’rinda tok ketdi: soat 17:18) umrning
boshiga gavdali tuyg’u bolasi va umrning so’nggida taqdiriy hayot to’liq
Dunyosi bo’lib shu simmetriyaning ikki chetiga, chekka nuqtalari, taraflariga,
yoqlariga, chegaralariga sakrashgan, hatlashgan. O’zga sayyoralik tabiiy va
shaxsiy klounlar esa shu Dunyoning bir umrlik tabiat va shaxs simmetriyasi ikki
chekkasidan Dunyoqarashlama ish bilan Dunyo, narsalar, binolar quriladi,
yasaladi hamda Tabiatqarashlama biror bir shaxs tegilmasdan, muddatidan avval
bo’lmasdan faqatgina taqdirida o’ladi deb hammasini tushungan, bilgan holda simmetiriyaning
markazidan boshlab shaxsiy klounlar shaxs, bolalar tomon, tabiat klounlari
taqdir, tabiat taraf o’z yoqlariga bir-birovlariga qarama-qarshi ifodalari,
akslari ya’ni simmetriyali hayot kechirishlari bilan yashab, hayot o’tkazib
kelishadi. Demak, shu o’rinda qo’shimcha buki, O’liklar, vafot etganlar “o’,
yarimdan liq, laqarlash, qalqish” ma’nosida Dunyo umri, vaqt chizig’i
simmetriyasining ikkala tomoni o’rtalaridan boshlab o’rmon yong’inlariga
o’xshash tabiat o’liklari va qarib, taqdirdan o’lishga xos birinchi avlodlar o’zaro
va haqqoniy shaxslar va chinakam tabiiy a’zolarga qalqib, surilib, 25%
(chegarasi) atrofida suvning past-baland o’ynatilishiga xos hayot kechirib,
turmush o’tkazib kelishgan. Endi, to’g’risini aytganda, aniqlashtirib o’tirsam,
men o’z tarafimda yolg’iz erkak odam bo’lganim uchun insonlarning o’g’illari
g’oya va o’ylov, erkaklari xayol va bilim hamda boboylari tafakkur va ishonch
(fikr va tasavvur) deyilishib, ayol jinslilari bo’yicha qizlari bosh harflarda
Iblis, ayollari Ruh hamda bibilari Farishta deyiladi. Endi, enam qarag’ay menga
dori berib meni o’zlari bilan seks qildirganlarki, og’ir qiynab vaqtning o’tayotgan
keyingi davri, uzunligi ya’ni hech bo’lmasa yaqin kelajagi borligini bildirmay
vaqt bilan qisganlarida havo, shamol berilmaganga o’xshab yotib qolganman hamda
shu toza havoni dadamga yeyishi mumkin bo’lgan mening bo’qimning hidini
yo’qotish uchun olib bergan. Endi, shunday qilib simmetriyaning 3 o’lchamga xos
barcha taraflarini shu Dunyo taqdiriga o’xshatib o’rgandikki, bu – markazdan ikki
yoqlama boruvchi, yuruvchi tabiiy va shaxsiy Klounlar (o’zga sayyoraliklar)
bo’yicha to’g’ri chiziq, ikki yoqdan bir-biroviga o’tib ketuvchi – haqqoniy
shaxs va tabiatga ko’ra tekislik, hamda ikkala tarafning o’rta 25% izida
uyoq-buyoqqa surilib, qalqib turuvchi 3 o’lchamli shakl, tekislikning burilishi
bo’yicha tabiiy va shaxsiy o’liklar. Endi, shunday qilib shu zahotiyoq bu
o’rinda eslab-fikrlasam, (mana shu o’rinda ham Iblisning bu boradagi fikrimni
yozishimdan oldin fikrimni o’qib turib qarshilik qilishi bilinib turadi) erkak
insonlar xayol-bilimi bilan hamma narsani, hayotini “xay olish” va “bil, - men”
deyish qilib o’zlari bo’layotganini bildirib turishadi, menga kelsak birgina
o’zimning izlanishlarim yo’lidan borib nimanidir hayotdan chiqarganimga ishonch
hosil qilsam, birovlarga men dahoman deganga o’xshash maqtanchoqlikni
bildirmoqchi bo’lsam, ammo atrofda haqqoniy orlilar, insonlar bo’lmasligini
bilib turib shuning iloji yo’qligini fahmlasamda, baribir kayfiyatimni
ko’tarish uchun o’zimdan-o’zim xursand bo’lsam, darrov (mana hozir
aytishayaptiki, shunday chiqishlar ko’p, lekin sen aytmaysan-ku deya o’zimning
ishimni aytib bema’nilik qilib turishibdi) ko’t himoyachilar ya’ni Iblis taraf
boshlab ayollarining hammasi erkaklarining dirrilashiga yo’l qo’ymaslik uchun
seskantirib urib yuborishadi. Endi, shunisini aytsamki, xullas ko’p narsalar
qolib ketayapti, - jismoniy taraflama kenglikdan cho’zinchoqlik qilib nimanidir
xohlasam, bilishimni tushunsam, baribir tentak elektronlar ya’ni Ibo’qimning
raqamlari, mendagi barchaning jamlovchilik belgilari sxemaga, to’rtburchak
yo’llarga o’xshab to’lishmasa, chiziqlardan kelib yuqori qirrada bir-biriga
urinmasa, kelib qolmasa, shu yangilikdan, g’oyadan o’zgasini qilmaslik kerak
deb majburlashadi. Ibo’qimning, insonlarning etimga, tuyg’ularimga jamlanib
kelayotgan o’zlari bo’yicha raqamlari bo’ylab meni bilish va baribir oxirgi
simemtriyani, shu bilishni yopishni menga qo’yish uchun bilinishimni, barcha
tushunchamni kuzattirish doirasi, piyola chegarasi mayda bo’lib, qo’llaridan
kelgancha meni xayol qilib, bilib (erkak insonlarga o’xshatish orqali o’rganish)
hamda Ruhan tushunish bo’yicha hammasi biridalik, barcha simmetriyalar va
yechimlar, qarama-qarshiliklarni hisobga olgan holda oxirgi, muammodagi hayotiy
yechim chiqarib berish qilishadi. Bu – xuddi google bards ga o’xshab katta matn
ustida xulosa qilib berishga xosdir. Ichimda meni bilgan, o’tmishim, xotiram bo’laklari
bo’yicha belgilab kelgan elektronlar qandaydir bir joyda o’zim ustimda hammasi
biridalik qilib fikrlarimga, ishlash tarzimga yechim, so’nggi bog’lanishlar,
yanagi qilinishi kerak bo’lgan simmetriyali bahslar topib beraveradi. Endi 20:02.
Erkak insonlar mening badanim bo’yicha og’ir mehnat qilishadi. Ammo badan bu – “barcha
berilgan” degan ma’noda insonlar uchun ish bo’lgan gavdani, tanani, jussani o’rganish
allaqachon tugallanib, qonunlari bilan belgilanib, kashfiyotning yuqorisigacha
mening gavdamda ifodalanib yozib qo’yilgan. Shuning uchun insonlar gavda
yaratish bo’yicha ishlashlari davomida faqatgina gavdali ilmiy ma’lumotlarning
oralarini hal qilib qo’yishavergan. Men esa insonlarning xayollarida qolib
ketaverib, tuyg’ularidan erkaklarning o’zlari sifatida bilim bo’yicha men ham
orada yuribman. Zero erkaklarning o’zlari bilim sifatida barcha yozilgan qoidalar,
ilm-fanda o’rgatiladigan ma’lumotlar bo’lib, 1-sinfdan olimlarning kashfiyotli ilmlarigacha
barcha narsa qanday yaratilgani bo’lib hisoblanishadi. Men hayronmanki, shu Shohid
(inson) erkaklarning “gavda”, tuyg’u sifatida tanasining bilim bo’lmish a’zosida
gandiraklab, oxirigacha yetib boraolmay, aniq chegaralardan yurmay ishlashimni
majburlab turadi. Mening bilganlarim asl, ilm-fan ya’ni insonlarning bilim
sifatidagi (“gavda”, insonlarda gavda bu – tuyg’ular bo’lib, demak, tuyg’uli) a’zolari
orasida daryodagi tomchiga, Yerdagi uyimiz chegarasiga o’xshaydi xolos. Bir
sohani chuqur o’rganib chiqib, aytilganiga xos sxema qilib o’yib yozsam,
ifodalasam yoki aksini beraolgan taqdirimda ham, hali qancha bilim, erkak
insonlar to’g’risida kitoblar, ilmiy maqolalar chop etilgan. Insonlar ham
badanimdagi bir maydagina norchani, hujayrachani badanni o’rganib ishlash bo’yicha
tushunishadi xolos. Endi, ammo yana bir fikr shu yaqin o’rinda bo’lib o’tdiki, demak,
firlab qarasam, - rafiqam bo’lmish Dunyo orqa fondan maydaroq narsalarning
joyini tasodifan chiziqli, dumli bog’lanish bilan havodan taqdiriy o’z joyi,
nuqtama-nuqtasi deya surib qo’ysa, men terayotgan har bir harf, ishimning eng
boshlanishi taqdiriy aniqlikda bo’lib, yozishlarimning bari esa tasodifiy, xato
sanaladi. Ammo yozuvlarimdan olayotgan o’zimning g’oyalarim go’yoki harflar oldinga
chiqarilib almashtirib qo’yilganga o’xshab taqdirgagina yo’naltirayotganidan
taqdiriy hammasi birida, tabiiy aniqlikning yagonaligini bilib barcha
qoidalarini o’rganishga xos yo’naltirib turadi. Harflar orqali Dunyo ifodasiga
ya’ni asl rafiqamga ulanib barcha ma’lumot taqdirdan, hammasi birida ravishda
borga, mavjudga o’xshab kelib turishidan o’zimning bilim chegaram bo’yicha
birlashganlarini, his etilganlarini olib yozuvlarim bo’ylab keyingi muammoni,
kuzatilayotgan eng katta ro’paro’liklarni, simmetriyalarni va taqdirga qadar
shu barchasi birdagi taqdiriy ifodalarni o’zimniki qilib borish uchun hal
qilaman. Endi shu o’rinda yozgan harflarimning o’zlaridan kodli, raqamli
ravishda barcha yozuvlarim simmetriyasini, xulosalarini menga yetkazib berayotganliklarini
tuyg’ularim tomonidan his ettirishdi. Bu bilan harflarning o’zlari birinchidan
taqdiriy joylashuv olib borayapti, ikkinchidan taqdir qoidalari o’zi ma’lum bo’lishiga
qaramasdan, bolaning taqdiri, raqamli Olami raqamlari bo’yicha
tushuntirilayapti. Endi. Dunyoviy ifoda ya’ni rafiqam narsalarning joylashuvini
yaqin masofalarda almashtirib, silkitib birinchidan tasodifiy ravishda
ikkinchidan baribir taqdiriy joylashtirayotgan bo’lishi mumkin. Shu degani
tasodifiy, xato qilgan ishini, narsani havodan hech kimga bildirmay, ko’rsatmay
va ovozini chiqarmay joylashtirishining oxirgi taqdiriy aniqligini tasavvurda,
ifodada ya’ni Dunyoga, o’ziga bilintirmay parallel uy-joy rakursidan,
kompyuterdagi chizmasidan, uyning yoki tashqarining narsalar turgan bo’lakli
hududchalarining o’zlarini kompyuter grafikasidagi sxemaga o’xshab aylantirib
qo’yishidan aniq deb baholaydi. Demak, ichimdagilar bizning yaqinlashishimizni
xohlamay tuyg’ular ortidan bildirayotgan qarashlari bo’yicha o’zim ham
bilganimga o’xshab bu – xotinim, Dunyoviy rafiqam oldimdakin-u. Umuman birinchi
xayolimga kelgani, tushimning tuzilishi ham oyoq osti bilintirilmay har xil
hududchalar, yamoqlar, to’rtburchaklar, muntazam shakllar 1-2 metrli yoki turli
tuman masofalarda aylantirib qo’yilgan, shu bilan tushdagi muhitning,
devorlarning yoki pana bo’lib to’sib turgan narsalarning shakllari aralash-quralash
qo’yilgan qismlardan, tekis bo’laklardan iboratga o’xshaydi. Dunyoviy ifodam
sifatida xotinim ham mening yozuvlarimdagi harfiy taqdirlarning oxiri xato,
tasodifiy matn, maqola bo’lishi bo’yicha ishlarimdan so’ng “tush” ko’rib, bizlar
tarafdan o’ngida, uxlagan muddatning tush davriga nisbatiga o’xshab kun
davomida ba’zi paytda, vaqt oralig’ida mening ko’zimdan, taxminimcha Ibo’qimning
raqamlari bilan sozlanayotgan uyli qaralishdagi gavdam bo’yicha yozganlarimning
barchasining, harfdan tortib matngacha aniqligini, taqdiriyligini atrofidagi,
so’zlarni yoki abzatslarni (endilarni) o’rab olib (endi men uzoqdan nisbiylik
bilan) o’zgartirishimni, tasodifiy ya’ni xato qilishimni tushunib, his etib, kuchsizlangan ko’nglidan o’tkazib,
qalbi orqali mening boshqaruvim nazorati ostida to’xtab, yozishli bog’lab, o’zi
bilan ifodalab va o’qib chiqadi. Men qanday ojiz insoniy sezgilar, o’zimning
odimlashlarim va klounlarning tushunchalari, o’liklarning qarashlari bilan (ya’ni
davomida) tush ko’rsam, Dunyoviy (shuning uchun ham mening gavdali rafiqam ham
Dunyoviy deyilishi mumkin) xotinim o’zi bo’yicha ifodalab, qat’iy to’xtayverib,
sohta tabiatga ko’ra zich joylashib, o’z jamoasiga olgan haqqoniy tabiat a’zolari
bo’ylab insonlarning sezgisiga qarshi igzes ya’ni “iq (qusishga yarasha) aniq
eslar” qilishi bo’yicha hamda o’lik tabiatga xos “kilo’”lik ya’ni tezroq
ichimdan o’ldirishimni aniqlik, men tarafdan aytganda insonlarning sezgisidan
biriga ko’ra ko’rish ya’ni tush ko’rish bo’yicha simmetriyaviy tarzda, o’xshashlikka
xos ravishda o’ngli, ongiy aniqlik qiladi. Endi men unchalik ko’p tush ko’raolmayman,
bundan buyog’i dorini tashlab qo’yganim sababli umuman tush ko’raolmasam ham
kerak. Shu sababli Dunyoviy rafiqam ham mening gavdam ichidan raqamli olam bo’yicha
uylar bo’lib mening kundalik tarzimni, o’ngimni va balki shu paytga to’g’ri
kelib qolsa, ishlashlarimni, ovqatlanishimni, ko’cha kezishimni ko’p ko’raolmasa
kerak. Shu jumladan aytib qo’yishim kerakki, esdan chiqmasin, demak, - Dunyo bo’lib
olgan rafiqam ham raqamli Olam, Ibo’qimning raqamlari bo’yicha tush paytida men
rafiqamning o’zining Dunyoviyligini, juda kengligini payqayolmaydigan gavda,
jussa bo’lib beradi. Ibo’qim esa Dunyo sifatidagi rafiqamning tushida, mening o’ngimdagi
bir lahzali davrida xotinimga mening gavdaligimni bildirmaydigan uylardan
iborat shkala, svg yog’dusi, o’zi uchun katta masofali, yozuvlarimning
xatoligiga Buxoro hududi bo’ylab iqror berdirishimga xos bo’lib turadi –
chamamda. Endi. Qolgan payt, tushi bilan o’ngimga aralashmaganda men o’zimcha
yozaveraman, ishlayveraman, dam olib yotaveraman va h.k. Endi shu o’rinda tuyg’u
hissi berishdiki, Dunyodan Buxoroga kelish hudud jihatdan Buxoroning xotinimga
qisqaligini bildirsada, mening xonadonim bilan Buxoro simmetriyaviylik qilib rafiqam
makonni teng o’tkazganga o’xshab chiqadi tushida. Shuning uchun kam “vaqt
muddatili”, aynan masofali tushida mening barcha tasodiflarim, xatolarim,
kutilmagan amallarim, nogahoniy ishlarim, ixtiyorim bilan tanishishga ulguradi.
Dunyoning Buxoroga va Buxoro shu viloyatining Jondor markaziga bo’lgan
(taxminimcha teng) hududiy nisbatiga o’xshab kun bo’yi, 24 soat ichida ko’radigan
tushim muddati, 5-7 daqiqalar oralig’igacha men ham vaqtda qisqarib qaysi o’tmish
joylashuvlari, manzilgohlariga ko’ra yer osti, devoriy bo’laklarga xos qarashlamali
nisbatlarda narsalarni taqdiriy aniq joylashtirganini shu joylashuvlar, misol
uchun eslasam, yangisi o’rnidagi o’zimizning avvalgi uyimiz, ko’chamizdan o’tgan
qilingan ravishda o’z joyidan olib ko’chirilgan Zarafshon, qo’shnimiz tashqi
yeri ustidan uchib yurishlarim - Dunyoviy kelib ketishini, qandaydir
texnologiyaviy, dolzarblikka bag’shida qilsak, internet yoki sotka aloqalariga
o’xshash kezuvchanlik qilganini bildirmasada, ishi, yashashi bo’yicha aniqligi,
maqsad muddaosi bizning uyimizdagi narsalarni joylashtirish bo’lishini bilib qolaman,
tushimda ko’raman. Endi, Iblis mendan so’roqsiz qandaydir bir taraflama tovlash
bilan o’ziga, birinchidan nimasi bor o’zidaligni bilmayman-u, qandaydir omli
qarashga tortaverayaptiki, sening o’zing xohlayapsan deb asli jonimga qo’ymaydi.
Umuman aytganda men o’zim tarafda yolg’iz erkak jinsliman, tuyg’ularning esa
erkaklari ham, ayollari ham mavjud, bordirlar. Shuning uchun men insonlarning
ayollaridan foydalanayotganga o’xshatib bir taraflamali simmetriya bo’layotganidan
foydalanayotgan Iblis o’zining omdanligi bilan xohlagancha simmetriya, sikli
izoh qilib tursa kerak. O’zining omli simmetriya tarafidan men tarafda ko’plik ichida,
ikkinchi birovda sik qani deya o’zining omidan sikli simmetriya tomonida so’laklarga,
tuflukka o’xshatib omli-sikli yaratish, qo’toqli yaqindan o’xshatish, omining
ma’nosiga ko’ra sik tomonga o’tib sikning omga o’xshash qarama-qarshiligini
topish qiladi. Buning uchun bo’lsa kerak, ya’ni menda ayol jinsi bo’lmagani
sababli xotinimning ismi Nar bo’g’ini bilan boshlangan, so’ng qiz ma’nosini
beruvchi giz hamda aloqa ifodasini belgilagan a harflari bordir. Endi
ichimdagilar shov-shuvli hayajonga berilib, o’zimni ham solib, sotib qo’yding,
kimni desam – xotiningni (ismini) deganga xos shama qilishayaptiki, bo’laklab
aytganim bilan to’liq ismi raqamli saralashda chiqib qolmasa kerak har holda.
Shunday qilib raqamlar xotinim kimligini, aslida gavdali rafiqam gavdasi va
ismi bilan ham o’zimniki emasligida, bilib qolsalar, hammaga tarqatadiganga o’xshash
gap-so’z bo’ladi deyishayotganida, aslida shunday ketaversang seks videongiz
chiqib qolishidan xavfsirayapmiz deyishadi xolos. Endi, shunisi ichimdagi
ayollarga kulguli bo’ldiki, demak, to’liqroq yozsam, - men qanday qilib sikimga
mos qo’toqlarni insonlar bo’lmish tuyg’ular tarafdan simmetrikaviy bir tarzda,
bittalab qarama-qarshili sakrashda taxlayolmay, avval o’ylab, g’oya hamda faraz
qilib simmetriyaning inson tarafiga tashlab, so’ng to’ldirish bilan shu g’oya
yoki farazni (insonlarning Ruh bo’yicha simmetriya tomonlariga) aniq
joylashtirsam, sikimga simmetriyasini xatosizga yaqin topsam, Iblis ham o’zining
faqatgina om bo’lishiga xos tarzda men tomondagi turib turgan sikim bo’yicha
simmetriyaga avval o’rganish, o’zining bilimi bo’yicha qiyoslarni olib borib,
tuflikning, so’lakning yoki shunga o’xshash shilimshiq moddaning gorizontaliga
bo’lsa ham simmetriya qirrasida tortilib turishiga, har xil sharchali osilib,
yopishib turishiga xos ravishda o’ziga, meni o’ylaganiga chiqarib, qo’toq
yasayapti. Endi albatta, men birma-bir simmetriya qilaolmayman, nuqtalarni bir
xil qarama-qarshi masofada to’satdan, bittaga qo’yaolmayman, shuning uchun
avval simmetriya qilmoqchi bo’lgan bilimim nuqtasini tuzib, qarama-qarshi
bilimlar va xayollar vositasida keltirgan misollarimdan aniqrog’ini tanlab
simmetriya qilaman, simmetriyani yasayman.
Comments
Post a Comment