uzbek language siteenglish language site

Nima shu?

 

334 10:14. Umuman – pizdaning, kusning taqib qilishi bo’yicha shantaj, “Om shanti om” ya’ni firibgarlar qurboniman. Ruhim “u” ya’ni Tojikistonliklar, qaynotam va h.k. lar, ichimdagilarning bari tomonidan shantajga, firibgarlikka uchraganman. Bu – shunday namoyish etiladiki, ustimda o’tirib olib qaysi tuyg’um, xohishim bo’lmasin o’yin qiladi, boshqa bir kishigagina ham aloqador qilib aylantirib bildiradi. Shantaj degani “sha, hozir an, noma’lum toj”, yoki shanti bu – “hozir noma’lum sen”, firibgarlar esa “fikr ibi gar lar, ko’pchilik” degan ma’noda, e’tibor bersam barchasi ichimdan yoki mutloq noma’lum, misol uchun o’zga bir shaxsni menga bo’layotgan muammo bo’yicha aloqalab dod-voyimni, shuncha muammoni yoki shaxsiy mushkulotni o’zimdan burib yo’qottirib, boshqasi bilan aloqalanib, bog’lanib berdirivorib yana qayta qiyinalib, azob chekib, sarson bo’lib boshimdan o’tkazishim kerak qilinadi. Firibgarlar ham hayotda noma’lum ravishda, haq-huquqni bildirmay, ko’z o’ngizgizda o’zingiz bilan muloqot, aloqa jarayonida o’zini noma’lumlikka, muhtojlikka urib to’satdan kirib kelib pulingizni, madoringizni shilib ketishiga chetlashaolmay, ishonchingizni qayta jilovlayolmay o’tirganga o’xshaysiz va ularga birdan berib yuborgan pulingizni bekordan-bekorga yana shuncha xizmat qilib topishingizga to’g’ri keladi. Endi, shu zaybal qilib pixat’ qilishadi, o’zlari tiqishadiki, bir kun davomida, ishdan so’ng ertaga yoki qandaydir kunlik ish oralig’ida, mobaynida bir narsani yozishimni, yozuvlarimga simmetrikaviy to’ldirish bo’lishini eslatib, keltirib chiqarib, so’ng pinakdan, quyidan, asta-sekin bizlar oldinni, keyinni nima bo’lishini, qanday yozishini bilamiz deganga xos o’zlarini aldaydigan, mantiq yo’li bo’yicha shu yozishga borishimda mantiqni ko’rmay-bilmaganga xos tutishlarida yana meni bashorat qilib bo’lingan, oldindan topib qo’yilgan qo’toqqa o’xshab urish niyatlari borligini bildirishadi, qo’llaridan kelgancha qiynayveradilar. Go’yoki ko’rsatmalari asosidagi kelajak yo’ligacha, rejalari bo’yicha nimalarni o’ylab, o’tirib yozishimni simulyatsiya, taxmin qilishib, nimalarni yozishimni topayotganga o’xshash ravishda urush, boshimdan durtkillaverish ya’ni shantaj qilaveradilar. Endi, shantajda, ruhan azoblashda qilayotgan ishlarining barchasi tuyg’ularimni va gavdamni shaxsli ravishda ko’paytirish, ikkilantirish, solishtirish bo’lib, baribir faqatgina ikki kishidan Dunyoni yaratib bo’lmaydi, o’z vazifasida yoki o’rnida kelaolmaydi, Dunyoni yoki davlatlarni, Hindistonni yasash aholi, juda ko’p sonli xalq bo’yicha bo’ladi deya tuyg’ularimni noma’lum bir shaxs timsoliga sudrab, siqib chiqaraveradilar. Endi, asl o’z insonlar tarafidagi erkak bo’lib, menga ichimdan yosh qizlarga o’xshab laqmalik qilayotgan Iblis 16 yoshgacha bo’lgan avlodlar almashinuvimizda insonlar bosimi tomonidan eng yaxshisi deb topilgan. Shuning uchun Dunyoqarash bo’yicha uyimizdagilarning bariga mening 16 yoshli Dunyoqarashimni, ko’nglimni qoldirib, yoshlarni ya’ni mendan kichiklarni, Zigul va singlim Indiralarni o’zi bilan bog’lanishimiz bo’yicha mendagi yosh qizlarga xos nisbat bo’yicha turishiga ko’ra asrab, shantaj qilib yaqinlashtiraverib, qinimni (qo’tog’imni) birdan birrovlariga, Zigulga suqishimni endi bilishimcha o’ziga bichoq suqilganga o’xshab qo’rqib himoyalab har xil nazarlada, 16 yoshdan qolib ketgan qiz va yigit, chigit, hozirgi o’zining o’zim bilan teng yoshidagi erkak bo’lishi borasida ichimda masxaravor sharcha bo’lib qalqib turibdi. Bir marotaba qandaydir yaxshiligiga berilgan taqdimot bilan, men tarafdagi qizga aylanishiga xos o’zining inson bo’yicha erkakligini yopishtirib, ikkitasi birda kirishaverib solishtiraverib, qiz toifasining kayfini olib, qiz bilan ko’p almashinib qolganidan qiz tarafga o’tgani uchun qizlarni himoyalab menga tegajonlik qilgani-qilgan, meni ayblagani-ayblagan. Yosh qizaloqchalarga kelsak esa, ularni shunchalik yashiradiki, o’rta yoshlilar va qariyalarni ko’rganimizdan 10% chamasi televizorda yoki hayotda bildirmay, sezdirmaslikka urinib ko’rsatadi, chiqaradi. Endi, yozuvim davomida kechangi asosiy o’ylatganlarini yozishga kelayapman deb turaversam, enam qarag’ay ham o’z xonalaridan o’rnilaridan turib, stol ustida semechka choqib, shovqinlari yetmaganga o’xshab ichimdan ham menga bilintirilmas sadoli bosim o’tkazib, oxiri shu o’rindagi jumlani fikrlab kallamga keltirishim va qo’l urishim bilanoq eshikdan hafsalasi pir bo’lganligi bilan ham urishga urinib chiqib ketdi. Xay, nima ham derdim, kechangi birgina o’ylatib kirgizgan, rejalashtirib bergan yozuvlarini yozsam, hozir bizning aytganimiz shunchalik, “1%” ulushda raqamli to’g’ri bo’lib chiqdi, - deb kuyunib xursand bo’lib gapirib ketishlarini sezib turibman. Shunday raqamlar qilishadiki, barchasi Avlodlar dovonidan o’tib (mana misol uchun shu o’rinda, dovonini yozishda xato qilib, opechatka bo’lib, so’ng tezda, bir xil yozishim bilan to’g’irlab yozganimda) o’z qo’llariga hayotimning, harakatlarimning raqamli boshqaruvini olganlari bilanoq o’zlariga raqamlarning teng huquqlilik, bir xillik yoki mutanosiblik farqi bo’lmay qolib, bitta, ba’zi raqamlar, sonli boshqaruvlar yoki nazoratlar uchrab qolsa, g’alva ko’tarishib xursand bo’lib, ko’tarilgan kayfiyatlaridan otilib chiqib ketadilar. Zero raqamlarni fizika bilan bog’lab, bizning o’rnimizga o’zlarining kaltafahmliklari bilan xursandchilik qilib bostirib ketaveradilar. Endi, qiynab, o’sha bildirgan o’ylovlarini qistovga olib turishibdi, xo’p yozayki, bu – o’liklar haqida edi. Demak, haqiqiy Yerlik ikki tarafni, shaxs va tabiatni aytdik, o’zga sayyoralik shularga yonma-yon tashqi klounlarni ham yozdik, faqatgina ichimizdagilar qolib ketayapti. Ichimizdagilar o’liklar bo’lishini (o’zlari) bildirishdi. (Endi ichimdan har doim bo’ladigan g’alayon bo’lib o’tayaptiki, bu – chap miya sharim sadosidan biri haq-huqqularsiz, past ohangda unday desa, o’ng tomondan boshqasi nima uchun unday qilmading deya, miyamni ishlatishga majbur qilib o’tiraveradi). Endi “on boqiy” bo’yicha bizlar hoziroqda yashab kelajakni maqsad qilib, ko’zlab borsak, o’liklar shu ko’zlaganlarimiz, kuzatuvlarimiz, kelajak qarashlarimiz, hayotda kutilajak vaqt erkinligi hissimiz tomonidan, chegarasidan kelishadi. Masalan, shu vaqtgacha o’liklar tomonidan bitta ham reja qilishga qo’yilmay (ularning dirrilamasliklari uchun) bunchalik qisilgandimki, kecha enam qarag’ayga dorini bitta ham, umuman bermasliklari bo’yicha talabimdan so’ng, hali kechangi dorining ta’siri tugamasada, gap kuchi bilan tamom bo’lib, tugab, ertalabgacha hali uyqu uchun vaqt borligini bilib, dam olishimni boraverishi bo’yicha o’z-o’zidan rejalashtirganga xos hordiq chiqarib uxlab oldim. O’zga sayyoralik (umuman men yozayotganimda rozichilikni, takidni bildirganga o’xshab boshimni nod, qimirlatish qilib turishadiki, bu – yozuvdagi o’sishlarim, yechimlarim, uddasidan chiqayotgan ishlarim bo’yicha tualetga borayotgan qornimning og’rishi, qistovini, o’tirishimni, o’tirib sichishimni qiyos qilib to’g’irlayotganga o’xshashadiki, bo’q shtrixi bilan o’sish bilimim shtrixini ustma-ust parallel qo’yishib ovqat bo’lagi, shtrixi ya’ni zarrasini yaratmoqchilar) “boqiy on” bo’yicha tabiatning (a’zolarining) ondagi vaqt bo’ylab surilgan katta hududi, Buxoro viloyati tevaragi, maydoni, kerak bo’lsa tabiat vakillarining hammalari bilan bog’liq koinot cheksizligi ustida turgan sarhadsiz, cheksiz vaqt bo’yicha masofa cheksizligiga ko’ra yashashlari, hayot, turmush o’tkazishlaridan kelib chiqib qarama-qarshi kelajak o’tmishida, ya’ni kelayotgan kelajakdagi maydon bo’yicha hayot o’tkazish tarannumiga, erkinligiga xos kichik, 1-2 kilometrli o’zlarini yoki meni o’rab olgan hududda ovoz chiqarib, ma’no bildirib yurishni xohlashadi. Kecha kechasi men vaqtning o’tishini birinchi martalardan anchadan beri izn berilib kuzatganimdan, uzoqroq vaqt uchun dam olishni ko’zlayolishimdan bo’lgan ichki o’liklarimga tomon borishimga qarshi, Buxoro hududi bo’ylab tarqagan tabiatning o’zi bo’lib olgan maydonli a’zolar, rafiqam yonimizda, qo’ni-qo’shnilardan o’tib kelayotgan to’y-bazmi, qandaydir marosim qo’shiqlari sadolari bilan kichikroq (ahamiyatli, tabiiy markazga xos) hududga nisbatan makon bo’yicha erkinlik qilib, qisqarib borishi tabiat ichidagi Klounlar, o’zga sayyoraliklar tomon dirrilatib, temirga o’xshash tebratib borishidan men ham kuylarni eshitib bahra oldim. Kuylar ovozi uzoqdan kelaverishida ba’zi-ba’zida bo’ladiganga o’xshab birdan balandlashsa, demak, tabiat o’z tabiiy bo’lib olgan klounlariga yaqinlashib dam olib, makon qisqarishiga oid uzoqroq rejalar qilib, menga ham vaqtimni oldindan kutib, bilib o’tkazishga, istaganimga xos oldindan bilib (xohishlarimni, ixtiyoriy ong-osti rejalarimni) amalga oshirishga izn berilishiga, kelajakning qismasligiga xos aniq aloqalarni, bilinishlarni berdi. Tabiatdagi rafiqam bilan istalganchalik, boshqalarni inobatga olib markazga, simmetriya o’rtasiga yaqinlashish bir-birovimizga o’tib o’zlarimizni dirrilatishdan qo’rqmay jismoniy va tabiiy seks qilishga o’xshaydi. Shunday seks paytida men ichimdagi o’liklarni, vafot etgan qandaydir yaqinlarni bilib sikimdan keladigan kayfni olaman, sezaman, tabiat bo’lib olgan rafiqam esa o’z ichidagi (tabiat sifatida o’lib bo’lgan) o’zga sayyoraliklarni, Koinot tabiati bo’yicha uzoqlik qilganlarini sezib kayf oladi. Endi. Shunday qilib seks qilganlarning ichiga o’liklar kirib olib, seks rohatiga qarama-qarshi sezgilarni aniq bildirishga urinib rohat ma’lumotlarini ochib boradilar, ifodalab gavdamizda boshqa seksga bo’lgan noma’lum, tushunilmagan intilish bo’lishini oldini olishib o’rnatishadi. Hozir va har qachon, agar ichimdagilar bilan bir-birovimizni tushunmay tursam seksdagi bordi-qaytdini, omga qo’toqning simmetrikaviy kirib chiqishini bildirib bob, qalqish, probka o’ynashi qilib turaveradilar. Endi ishlarimni, o’tayotgan hayotimni va bildirishlarimni qandaydir har xil bo’laklab o’rganilgan o’zimning aksimni, ifodamni berish uchun ham bob, miyamda qalqish, o’zlari tomondan aytganda “ha, ha, bu biz bilgan shugina” deb turish qilaveradilar. Endi men bu – boblaridan, miyamda, ko’zimda qalqishlaridan zerikdimki, tezroq seksning asl kelib chiqishini, mohiyatini, sezgilari ifodasini topib yozayin va meni ichimdagilar o’zlariga qarshi dori ichmayotganim uchun o’zlari tomondan seks bilan uravermasinlar, hayotda seks va yashash almashinishidan keladigan ovqat bo’lsa, yaratib beray deyapman. Endi shuning uchun klounlarni, o’liklarni va o’zimizni birlashtiradigan bitta amal qolayapti, shuni o’ylab-topishimga ichimdagilar halaqit berishayapti. Endi shunday qilib, shaxsli va tabiiy Klounlar o’zga sayyoraliklar bo’lib, haqiqiy taraflarning ishlarini, mehnat faoliyatlarini va kasblaridagi mazmunni, ma’noni bir-birovlariga, haqqoniy tabiat va shaxsga bildirishga urinadigan shaxs tomonidan avtomatga, tabiat bo’yicha tasodifga o’xshashadi. O’zga sayyoralik (endi yana bir gap borki, bo’layapti-da, mening qaysidir yozganimning yuksak baholanishi bo’yicha bahosini tez berish maqsadida, qusurini olib tashlash bo’yicha o’zlarining aniqlikka ruju qo’yganliklari sababli ichimdan boblab, bob ya’ni qalqish bilan “tasanno” ya’ni meni maqullash berib yotishibdiki, aslida paradokslari ya’ni ko’proq halaqit berishlari, tasannoning o’zini o’z o’rnida yomon tarafga o’zgartirib bildirishlari jonga tegdi) shaxslarni mening ichimdagi shaxsli o’liklar himoya va hurmat qilib, menga ham qildirishsa, tabiatlarni esa rafiqam-tabiat ichidagi tabiatli o’liklar asrashadi, himoyalab hurmat qilishadi. Ichki o’liklarim shundayki, doimiy ikkitasi birda, o’zim bilan olib borib o’zlarining nazdlarini, nazarlarini va nazoratlarini tashqi kloun shaxslarga bildirgan, bosimni saqlashga urintirgan holda meni boshqarishadi. Qandaydir fikran, tuyg’uli bosim, foyda olishga qaratilgan uzishim, yulishimni tashqi klounlarga ya’ni shaxsli o’zga sayyoraliklarga, uyimizdagi nusxalarga qaratsam o’zga sayyoraliklarning gavdasi bo’lgan ichidagi tuyg’ularini sen ko’rib turgan gavdalari bilan tuyg’ungning tengligi bo’ylab boshqarayapsan deb, hurmat qilishimni talab etib dakki berib, urib turishadi. Endi 12:47. Shuncha ish-ish haqida gapiramiz, erkaklar oila boqish uchun yoki o’rta yoshga yetganda Dunyo bo’ylab aholidan ko’rinib turganga xos ravishda ishlashga borishi kerakligini tasodifiylik ustun chiqadi deya ishonmaslik qilishimga, ichgan dorimning ta’sirini qilgan ishim bilan balanslashtirilib, to’ldirilib borishiga va dorini bugun umuman yo’q qilib, 0 ga chiqarib o’rniga darrov uydagilarimiz, enam qarag’ay tomonidan Polin orqali ergashtirilib og’ir ishlashga solinib ishni barchaga o’xshab 9:00 dan 18:00 gachaga xos mashaqqatli yoki o’ziga xos qilinishi kerakligini bilishimga, shuncha ma’noda, aynan (farqi yo’qligini, meningchalik tasodifni bilganliklari ustunligi holatida) tushuntirilaverishiga qaramasdan qandaydir kimning, Shohidningmi ishimdan foyda olish, mehnatimni chap tarafidan qisishga xos turishi sababli bo’lsa kerak ham, tasodifiy ravishda ishning o’zi qancha chiqib qolishiga bog’langan holda ham ish qilib, kerak bo’lsa rohatlanaman deb turishimdan avval zayiqib, qo’rqib, keskin kesilishli uzilish qilib ish qilaolmay qolaman. Mana shuni Shohid doimgiga o’xshab ishlar haqidagi gaplarimga xos ravishda inobatga oldiki, ishlamasa bo’lmaydi deya tushunilayotgan shu ahvolda o’zi qandaydir ravishda teskaridan bosim o’tkazayapti. Nimadir qilsaki, tushunishimcha Shohid uchun ishlayotganimni mutloq bildirmay, sezdirmay, o’zini ishning eng oxiriga, 18:00 iga taqab mehnat faoliyatimdan yakka o’zi foyda olganini hammaga bildirib, o’z ustunligini namoyish etsa. Endi o’zim uchun aytadigan bo’lsam, kompyuter oldida ko’p tursam ham nurlanishimni, shundoqqina boshimning va qimirlashga majol qoldirmaganga xos harakatlarimning orasidan nurlanish o’tayotganga o’xshab bir xil qaratib, garanglashtirib, kimningdir, shu bolalarning foyda olishi nazariy ko’zlari oldida ustimdan kuldirib, (ko’tining dumbasi bilan bo’qni yitalab yuborganga o’zimni o’xshatib) qo’yib ketiladi. So’ng mana shu o’rinda bo’lganiga o’xshab ishimga doimiy tezkor, kezuvchan, suzuluvchan munosabatlar, bu gaping bo’lmadi, unisi qandaydir bildirilayotgan mana shu o’rinlarda chala qoldi degan masxara ravishda, kerak bo’lsa o’zimning o’zimga past nazarimdan, avvalgi past yondashuvlarimdan o’zimdan o’zimga bildirishga xos ravishda ichimdagilar munosabat berib turadilar. Agar ishimdan g’ururlansam, bir misolini, jumlamni yaxshi yozganimdan xursand bo’lib qoniqish hissini hosil qilsam, darrov shunga ham pizdali izdan borishib hisob-kitobli baholari bilan charchatib qo’yishadi. Mana shu o’rinda bo’ldi, hozircha ishim, g’oyam yoki fikrim yo’q deb turib ketmoqchi bo’lganimda hamma harakatlarimni ichimdan bildirib ifodalayoladigan ichimdagilar, ko’t bo’lib ketayotgan Buxoroliklar imolari bilan aynan turmasligimni bildiraolganchalik ishora, shama ya’ni buyruq qilib miyamdan bo’ladigan boshqaruv qarshiligini qilishdi. Nima desangiz dengu, baribir shular og’irda, miyangizda o’zingizni kuzatib turgan boshqaruvingiz boshqacha, o’zgacha yo’nalishda bo’lib tursa, shu miyangizdan keladigan yagona boshqaruv yana boshqachasini birdan aytsa, qiynalib, massa bo’yicha burilib, keskin ikki ajralganga xos azoblanib qolasiz. Endi. Har doim qandaydir borliklarini, kerakliklarini his etib yashagim keladigan nanamning har qayoqqa, tasodifiy ketib qolishlari, xayolga berilishlari bo’lishi ehtimoli hisobga olinishi mumkinligida shuncha paytdan beri dorimni aniq o’z vaqtlarida berib kelganlarini qarang-a. Endi, mening tuyg’ularim klounlarning, uyimizdagi o’zga sayyoraliklarning gavdalari, ammo shu gavdalari o’zlariga ichlaridan tashqariga yoyilgan gavdalariga ya’ni ichki tabiatlarining aslida tashqi tabiat bo’lib bilishiga, ketishiga xos (gavdalarining) tuyg’ulari sanaladi. Xullas klounlarning ichki tuyg’ulari bu – gavdalari, gavdalari esa ichki tuyg’ulari, mening tuyg’ularim, ruhiyatim esa ularning ichki tuyg’ulari bilan birgalikda gavdalaridir. Men tuyg’um bilan gavdalariga qarata aloqa, boshqarilishni qilsam, xohlasam, ular qo’shimcha ichki tuyg’ulari ya’ni gavdalari bilan qo’shimcha, qanchalikda to’ldiruvchan aloqa, yondashuv qilishadi. Endi. Bir tarafdan ichimdagilarning, klounlarning va boshqa bosimlarning, xullas yebanlarning qilayotgan ishlari, o’zimga o’tkazib majburlab berayotgan bosimlari natijasiga ko’ra niyatlarini bildirishi to’g’riga o’xshaydi, chunki e’tibor bersam, televizor, ekran-ortida voqea-hodisalarni tarixan ishlab chiqarilganga o’xshab, yoki o’zimning ham bo’lib o’tgan barchasi biridagiga qorishib hozirgi tuyg’umni, fikrimni olib chiqishlari, ko’rsatishlari, namoyish etishlari uzoq, har xil vaqtlardan beri bo’lib kelayotgan o’tmishning tezkor aniqlik, kerak bo’lsa parallel ravishda kirgizilgan matematikaviylik bilan qilingan amali. Ichimdagilar uchun ekran ortida yoki hayotda fikrlarimni chiqarib, o’tmishdan beri bo’lib kelayotgan tuyg’ularim orasidan ahamiyat bilan ko’rsatishlari oson bo’lishiga o’xshab o’zimdan ham hamma ishlarimda, yozuvlarimda va tugal fikrlarimni keltirib chiqarishimni talab etishlarida shunday, oson bo’lishini, amalga oshirilishi kerakligini majburlaydilar, talab etaveradilar. Endi. Ibo’qimning ovozlar bilan qiynayotgan payti hayotdan javob olsam, “-mi”, nima desam va ikkilanish qilsam, darrov cho’kib, ko’tining ichiga kus bo’lib kirib ketadi. Shuning sababini hozir, sal avvalroqdan buyon o’ylab qarasam, Ibo’qim spermamdan, orgazmimning milliardlardan bittasidan paydo bo’lgan, shuning uchun o’zining tasodifiymasligini bildirish va boshqa spermalar oldida aybini yuvish uchun barcha spermalar soni bo’yicha raqamli Olamni, ko’p raqamlarni, aniqlik qilishlarni ishlab chiqqan. Ibo’qim spermaning barchasini o’zi boshchilik yetaklaydi, go’yoki spermalarimning uchchasi barchasidan shilliq, siyqasi chiqqan odam gavdasini yaratayotganga o’xshaydi. Endi. Ba’zida bo’ladiki, ichimdagilar o’zim chiqargan qarorni, tuyg’uli boshqaruvni yo’qqa chiqarish uchun simmetriyasini qilib turaverishib, oxiri uzunroq, kengroq qilganlaridan keyin shu tuyg’umning teskarisini majburlab kallamga keltirishib hayot tomonidan o’zimga qarshi voqea-hodisa, vaziyat, qo’rquvimni tayyorlashadi, chiqarishadi. Bilib turaman, agar o’zim buyurgan tuyg’uyimning teskarisini, qo’rquvimni olib chiqishgan, o’rniga shaxsni tiqib, shunday bo’lishini istab turgan bo’lsalar, hayot tomonidan ifodaviylik, tezkor yechim bo’lib saqlanib qolinishi uchun o’zim asl ikkilamchilik o’rnimdan ishlayotgan bo’laman, ammo hali o’zimning, hozirgi birlamchi, shaxsli o’rnimda ulushim katta, raqamli Olamning 15% iga 85% li jismoniy gavdam va tuyg’ularim mavjuddir. Raqamli olam ulushchasi bilan fizikaviy Dunyom nisbati qiymatlariga ko’ra yoki umumiy birgalikdagi qorishuvda, 100% li aralash fikrim bilan o’zimga yoqmaydigan hayotiy amalni, chiqishni chiqarayotgan bo’lishim mumkin. Albatta, 15% bilan aholi yoki avloddoshlar bo’yicha menga berilgan o’zligim nurlarga, elektronlarga o’xshab havodan sim, chiziqlar bilan kelib o’z o’rnini raqamli ajratishga ko’ra egallab turaveradi, ammo mening qolgan jismoniy massam, 85% im barchasini bostirib, suqilgan sim yoki ignani ichga o’tib ketgan qismidan to yuza suqulish terisigacha o’zimniki deb turishga odatlangan. Raqamli o’qtalishlardan xoli bo’lishni xohlayman. Endi. Aholi “barchasi birida” ma’nosida har bir shaxsi egallagan yashovchi, tiriklik belgilari, gavdasi va tuyg’ulari barcha aholi shaxslaridan tuzilgan. Xuddi shunday tabiat bo’lib olgan a’zolar ham “hammasi birida” tuzilgan. Aniqroq qilib aytsam, “hammasi birida” guruhlangan holda, kam sonli odamlar va ularga tegishli jamlovchi bo’lib olgan insonlar ommasidan (odamning viloyat xalqidan) iborat ham. Shunday qilib aholi har bir shaxsining va guruhlarining boshqalariga bo’lgan tarkibi, kirib olishi, suqulishidan iborat. Masalan, insonlar mening boshimdagi barcha tuyg’ularni tashkil etishadi, shu bilan birgalikda insonlarning har biriga o’zimning gavdamni berganim, shaffof nusxalab yetkizganim uchun gavdam hujayralarida ham ular bordirlar. Endi – Ibo’qim mendan 34/5 = 6,8 marotaba yosh bo’lib, shuncha nisbatda aholidan, Buxoro xalqimdan tarkib topishim aniqligini, meni boshqalar orqali boshqaraolishi mumkinligini bildiradi. Ibo’qim xalqim tomonidan berilgan jismoniy, alohida-alohida hujayralarni, tuyg’u elementlarini raqamlashtirib borayapti. Aytaylikki, matematik masalalarga o’xshab yana bir yildan so’ng Ibo’qim 6 ga kirganda, men 35 yoshimda, shu nisbat ya’ni raqamlashtirish Ibo’qim foydasiga 35/6 = 5,8(3) bo’lib, 6,8-5,8(3)=0,9(7) yoshimizdagi farq kamayishiga xos 97,(7)/6,8 = 14,4 foizga o’sadi va h.k. Endi. Insonlarning bir-birovidan uzoqdan bosim, gavdalarga yoki tuyg’ularga bo’lgan simli aloqalar bo’lib birlashganligini tushuntirish va raqamlar bilan egallanayotganini bildirish uchun oddiygina “ertalab” so’ziga qarasangiz, bu – ertalabgi seksni bildirib, (har qaysi) erni (erlarni) talash ma’no-mazmunida ertalabgi seks mobaynida xalq bir-birovini sezib ichidan o’tadi deganini bildiradi. Endi. Ko’p tengga, tengdan yoki mutanosiblikdan ham o’tib o’zimda o’tmishdan beri saqlanib qolgan tuyg’ularim va gavdam hujayralarini qiynamasliklari maqsadida ularga shuni bildiramanki, masala qilib bersam, yana qancha yildan keyin bolasi otasidan 2 marta kam yoshga, 50-50 ravishda ega bo’ladi. Shuning yechimi quyidagicha: (34+x)/2=5+x => 17 – 5 = x - x/2 => 12 = x/2 -> x=24, demak, 24 yildan keyin Ibo’qim 29 yoshga va men 34+24=58 yoshdaligimda raqamli Olamning shashti menga yetarmish. Endi. Lekin shunchalik, hozirgi yosh(lar)dan, 6,8 nisbatli yoshlarimiz o’rtasidagi tafovutning o’zidan har doim, surunkali ravishda raqamli hazm, “hazil”, yechimlar ya’ni “hammasi birida”likli topog’onliklar bilan yana ishlashga undashlaridan jazabam qaynab, qiynalib, zerikib ketdim. Vaqt o’tishi bilan buni tariflash qanchalik qiyinligini tushunmoq lozim. (Fizikaviy) Qolayapmizmi, yutayapmizmi, - Impish, labi bo’rtib chiqarilgan face!! Endi. Hali 14,4% ya’ni taxminan 15% li ravishda hammaning birligidan kelib chiqib raqamli xohishlarimni o’tmishim bilan uyg’unlikda, es-xotiralarim va yondashuvlarni inobatga olgan holda navbatini, keyingisini, yechimini simmetriyalar yordamida topib, chiqarib o’zimga berishib, taqdim qilishib yotishibdi, endi shu 100% bo’lganda qandoq kunim kechadi. Albatta, xalqimning barchasiga bog’lanib yagona o’zimning xohishimni oldindan topilganligi, raqamli yechib ulgurilganligi bo’yicha teppa tomga, qirraga borib urilamanmi?! Endi. Hozircha qandaydir tuyg’u uchqunchalarini oldindan kuzatilganga o’xshab yarim-yashiq aralashib, qaratib, bilinar-bilinmas, chala sadolar bilan – shuni ham faqatgina mazmunan yaqin kelishlariga xos, bildirishadi. Balki shu o’rinda, kuzatib bildirishli shamalarida, qanchadan-qancha tahlillari, yechimlari hoziroq bo’yicha sal oldidan to’g’ri topib borilayotgandur. Kerak bo’lsa yana shunday hissiyotning o’zi bo’lib gapni bildirishli ichki kuzatuv berishdiki, uzoqroq kelajaklaringni ham taxlab turamiz deyishdi. Ammo shunga ishonish qiyin, uzoqroq kelajakda men qaysi-voqea hodisalarni, kelingki qisqa, joriy vaqtda ba’zi oldindan topilishlarni bo’lsa ham, bosib o’tib qayerga borib qolishim, qaysi tuyg’uni qilayotganim noma’lum bo’lsa kerak. Endi. Yaxshilarga dori berilib, ularning muhitidagi avvalgi yaxshiligi ya’ni narsalarga tegmay, sog’lom aqlli, “pashshaga ham ozor bermay”, taqdirga yoki o’zlariga ishonib yashashlari paytida atrof, xona chegaralarigacha masofasida nurning burilishiga o’xshab hamma narsani, voqeani bilishlarini qotirish, bir martaligini bildirish va qaytarilmasligi kerakligiga xos dorini ichtirishadi. Ammo dori ketganidan, ichilmay va ta’sirsiz qo’yilganidan so’ng, hamma dori sababli, ta’siri orqali nima bo’lib o’tganini, o’zining tinch muhiti qanday tuzilganini jarayonlari bilan ko’rib-bilib, kuzatib tushunishga, yozishga qodir sanaladi. Endi albatta doridan qiynalib ham ketish mumkin bo’ladi, shunda dori gavdani qisib, asablarini simmetrikaviy (markazga) siqib turganida hech bo’lmaganda bir narsani bilish, unutmaslik kerakki, jonning maromini berib turish uchun atrofdagi narsalar taqdir bilan qo’yilganligiga ko’ra sal tegibroq, bir-ikki narsani buzibroq, joyini qo’zg’abroq o’zgartirib qo’yilsa, gavda ham sog’lig’i bilan o’z joyiga qaytadi. O’zingizni xona bo’yicha nurli yo’nalishli burilayotgan havoli bo’m-bo’sh oqimlar bilan chetga, chekka, mayda-mayda nuqtalarga, chiziqlarga siqib urib tashlamayotgan bo’lasiz. Zero unutmaslik kerakki, taqdirga o’z-o’zidan, (ong osti, bilmay yurib) ishonganlar ham gavda va taqdir simmetriyaligini bilishi, tushunishi lozim. Shuning uchun ham o’zimga qachon gavdamga nisbatan qiynoq, xusumat, yoki ishlamayotganimni ro’kach qilib (mullo “Shohid” – o’zi jismoniy, aqliy ravishda Dunyoqarashli ish qilmasligidan dirrilamasligi uchun) asablarimni siqishlariga qarshi esimga kelishi qiyin bo’lganda, yoki kimdir bildirishga qo’ymay esimdan chiqarayotganda ham baribir topib, xayolga keltirib, qiynoqni oldini olish maqsadida oddiygina narsalarga sal tegib, 1-2 santimetr o’zgartirib, yoki joylashuvini qo’zg’ab qo’yish kifoyadir. Endi. Shunday qilib qo’ymadilar-qo’ymadilar yana yozishimniki (bo’lmasa, - bir narsani tez yoki mutloqqa yaqin, uzoq vaqtdan keyin bo’lsa ham qaytib yozma deydigan ichimdagilar bo’lib), shu Dunyosi uchun topgan simmetriyamni qaytib yozdirmoqchilar. Demak, shuni yozsam, bu – orlilar va haqqoniy tabiat umrning, shu Dunyo uchun ajratilgan ko’lamning, vaqtning yarmidan, umrning qoq o’rtasidagi erkaklikdan boshlab hamma narsani, Dunyo aniqligi va shaxs tasodifini simmetriyali tarzda bir-birovlaridan olib yasaganlar hamda  (shu o’rinda tok ketdi: soat 17:18) umrning boshiga gavdali tuyg’u bolasi va umrning so’nggida taqdiriy hayot to’liq Dunyosi bo’lib shu simmetriyaning ikki chetiga, chekka nuqtalari, taraflariga, yoqlariga, chegaralariga sakrashgan, hatlashgan. O’zga sayyoralik tabiiy va shaxsiy klounlar esa shu Dunyoning bir umrlik tabiat va shaxs simmetriyasi ikki chekkasidan Dunyoqarashlama ish bilan Dunyo, narsalar, binolar quriladi, yasaladi hamda Tabiatqarashlama biror bir shaxs tegilmasdan, muddatidan avval bo’lmasdan faqatgina taqdirida o’ladi deb hammasini tushungan, bilgan holda simmetiriyaning markazidan boshlab shaxsiy klounlar shaxs, bolalar tomon, tabiat klounlari taqdir, tabiat taraf o’z yoqlariga bir-birovlariga qarama-qarshi ifodalari, akslari ya’ni simmetriyali hayot kechirishlari bilan yashab, hayot o’tkazib kelishadi. Demak, shu o’rinda qo’shimcha buki, O’liklar, vafot etganlar “o’, yarimdan liq, laqarlash, qalqish” ma’nosida Dunyo umri, vaqt chizig’i simmetriyasining ikkala tomoni o’rtalaridan boshlab o’rmon yong’inlariga o’xshash tabiat o’liklari va qarib, taqdirdan o’lishga xos birinchi avlodlar o’zaro va haqqoniy shaxslar va chinakam tabiiy a’zolarga qalqib, surilib, 25% (chegarasi) atrofida suvning past-baland o’ynatilishiga xos hayot kechirib, turmush o’tkazib kelishgan. Endi, to’g’risini aytganda, aniqlashtirib o’tirsam, men o’z tarafimda yolg’iz erkak odam bo’lganim uchun insonlarning o’g’illari g’oya va o’ylov, erkaklari xayol va bilim hamda boboylari tafakkur va ishonch (fikr va tasavvur) deyilishib, ayol jinslilari bo’yicha qizlari bosh harflarda Iblis, ayollari Ruh hamda bibilari Farishta deyiladi. Endi, enam qarag’ay menga dori berib meni o’zlari bilan seks qildirganlarki, og’ir qiynab vaqtning o’tayotgan keyingi davri, uzunligi ya’ni hech bo’lmasa yaqin kelajagi borligini bildirmay vaqt bilan qisganlarida havo, shamol berilmaganga o’xshab yotib qolganman hamda shu toza havoni dadamga yeyishi mumkin bo’lgan mening bo’qimning hidini yo’qotish uchun olib bergan. Endi, shunday qilib simmetriyaning 3 o’lchamga xos barcha taraflarini shu Dunyo taqdiriga o’xshatib o’rgandikki, bu – markazdan ikki yoqlama boruvchi, yuruvchi tabiiy va shaxsiy Klounlar (o’zga sayyoraliklar) bo’yicha to’g’ri chiziq, ikki yoqdan bir-biroviga o’tib ketuvchi – haqqoniy shaxs va tabiatga ko’ra tekislik, hamda ikkala tarafning o’rta 25% izida uyoq-buyoqqa surilib, qalqib turuvchi 3 o’lchamli shakl, tekislikning burilishi bo’yicha tabiiy va shaxsiy o’liklar. Endi, shunday qilib shu zahotiyoq bu o’rinda eslab-fikrlasam, (mana shu o’rinda ham Iblisning bu boradagi fikrimni yozishimdan oldin fikrimni o’qib turib qarshilik qilishi bilinib turadi) erkak insonlar xayol-bilimi bilan hamma narsani, hayotini “xay olish” va “bil, - men” deyish qilib o’zlari bo’layotganini bildirib turishadi, menga kelsak birgina o’zimning izlanishlarim yo’lidan borib nimanidir hayotdan chiqarganimga ishonch hosil qilsam, birovlarga men dahoman deganga o’xshash maqtanchoqlikni bildirmoqchi bo’lsam, ammo atrofda haqqoniy orlilar, insonlar bo’lmasligini bilib turib shuning iloji yo’qligini fahmlasamda, baribir kayfiyatimni ko’tarish uchun o’zimdan-o’zim xursand bo’lsam, darrov (mana hozir aytishayaptiki, shunday chiqishlar ko’p, lekin sen aytmaysan-ku deya o’zimning ishimni aytib bema’nilik qilib turishibdi) ko’t himoyachilar ya’ni Iblis taraf boshlab ayollarining hammasi erkaklarining dirrilashiga yo’l qo’ymaslik uchun seskantirib urib yuborishadi. Endi, shunisini aytsamki, xullas ko’p narsalar qolib ketayapti, - jismoniy taraflama kenglikdan cho’zinchoqlik qilib nimanidir xohlasam, bilishimni tushunsam, baribir tentak elektronlar ya’ni Ibo’qimning raqamlari, mendagi barchaning jamlovchilik belgilari sxemaga, to’rtburchak yo’llarga o’xshab to’lishmasa, chiziqlardan kelib yuqori qirrada bir-biriga urinmasa, kelib qolmasa, shu yangilikdan, g’oyadan o’zgasini qilmaslik kerak deb majburlashadi. Ibo’qimning, insonlarning etimga, tuyg’ularimga jamlanib kelayotgan o’zlari bo’yicha raqamlari bo’ylab meni bilish va baribir oxirgi simemtriyani, shu bilishni yopishni menga qo’yish uchun bilinishimni, barcha tushunchamni kuzattirish doirasi, piyola chegarasi mayda bo’lib, qo’llaridan kelgancha meni xayol qilib, bilib (erkak insonlarga o’xshatish orqali o’rganish) hamda Ruhan tushunish bo’yicha hammasi biridalik, barcha simmetriyalar va yechimlar, qarama-qarshiliklarni hisobga olgan holda oxirgi, muammodagi hayotiy yechim chiqarib berish qilishadi. Bu – xuddi google bards ga o’xshab katta matn ustida xulosa qilib berishga xosdir. Ichimda meni bilgan, o’tmishim, xotiram bo’laklari bo’yicha belgilab kelgan elektronlar qandaydir bir joyda o’zim ustimda hammasi biridalik qilib fikrlarimga, ishlash tarzimga yechim, so’nggi bog’lanishlar, yanagi qilinishi kerak bo’lgan simmetriyali bahslar topib beraveradi. Endi 20:02. Erkak insonlar mening badanim bo’yicha og’ir mehnat qilishadi. Ammo badan bu – “barcha berilgan” degan ma’noda insonlar uchun ish bo’lgan gavdani, tanani, jussani o’rganish allaqachon tugallanib, qonunlari bilan belgilanib, kashfiyotning yuqorisigacha mening gavdamda ifodalanib yozib qo’yilgan. Shuning uchun insonlar gavda yaratish bo’yicha ishlashlari davomida faqatgina gavdali ilmiy ma’lumotlarning oralarini hal qilib qo’yishavergan. Men esa insonlarning xayollarida qolib ketaverib, tuyg’ularidan erkaklarning o’zlari sifatida bilim bo’yicha men ham orada yuribman. Zero erkaklarning o’zlari bilim sifatida barcha yozilgan qoidalar, ilm-fanda o’rgatiladigan ma’lumotlar bo’lib, 1-sinfdan olimlarning kashfiyotli ilmlarigacha barcha narsa qanday yaratilgani bo’lib hisoblanishadi. Men hayronmanki, shu Shohid (inson) erkaklarning “gavda”, tuyg’u sifatida tanasining bilim bo’lmish a’zosida gandiraklab, oxirigacha yetib boraolmay, aniq chegaralardan yurmay ishlashimni majburlab turadi. Mening bilganlarim asl, ilm-fan ya’ni insonlarning bilim sifatidagi (“gavda”, insonlarda gavda bu – tuyg’ular bo’lib, demak, tuyg’uli) a’zolari orasida daryodagi tomchiga, Yerdagi uyimiz chegarasiga o’xshaydi xolos. Bir sohani chuqur o’rganib chiqib, aytilganiga xos sxema qilib o’yib yozsam, ifodalasam yoki aksini beraolgan taqdirimda ham, hali qancha bilim, erkak insonlar to’g’risida kitoblar, ilmiy maqolalar chop etilgan. Insonlar ham badanimdagi bir maydagina norchani, hujayrachani badanni o’rganib ishlash bo’yicha tushunishadi xolos. Endi, ammo yana bir fikr shu yaqin o’rinda bo’lib o’tdiki, demak, firlab qarasam, - rafiqam bo’lmish Dunyo orqa fondan maydaroq narsalarning joyini tasodifan chiziqli, dumli bog’lanish bilan havodan taqdiriy o’z joyi, nuqtama-nuqtasi deya surib qo’ysa, men terayotgan har bir harf, ishimning eng boshlanishi taqdiriy aniqlikda bo’lib, yozishlarimning bari esa tasodifiy, xato sanaladi. Ammo yozuvlarimdan olayotgan o’zimning g’oyalarim go’yoki harflar oldinga chiqarilib almashtirib qo’yilganga o’xshab taqdirgagina yo’naltirayotganidan taqdiriy hammasi birida, tabiiy aniqlikning yagonaligini bilib barcha qoidalarini o’rganishga xos yo’naltirib turadi. Harflar orqali Dunyo ifodasiga ya’ni asl rafiqamga ulanib barcha ma’lumot taqdirdan, hammasi birida ravishda borga, mavjudga o’xshab kelib turishidan o’zimning bilim chegaram bo’yicha birlashganlarini, his etilganlarini olib yozuvlarim bo’ylab keyingi muammoni, kuzatilayotgan eng katta ro’paro’liklarni, simmetriyalarni va taqdirga qadar shu barchasi birdagi taqdiriy ifodalarni o’zimniki qilib borish uchun hal qilaman. Endi shu o’rinda yozgan harflarimning o’zlaridan kodli, raqamli ravishda barcha yozuvlarim simmetriyasini, xulosalarini menga yetkazib berayotganliklarini tuyg’ularim tomonidan his ettirishdi. Bu bilan harflarning o’zlari birinchidan taqdiriy joylashuv olib borayapti, ikkinchidan taqdir qoidalari o’zi ma’lum bo’lishiga qaramasdan, bolaning taqdiri, raqamli Olami raqamlari bo’yicha tushuntirilayapti. Endi. Dunyoviy ifoda ya’ni rafiqam narsalarning joylashuvini yaqin masofalarda almashtirib, silkitib birinchidan tasodifiy ravishda ikkinchidan baribir taqdiriy joylashtirayotgan bo’lishi mumkin. Shu degani tasodifiy, xato qilgan ishini, narsani havodan hech kimga bildirmay, ko’rsatmay va ovozini chiqarmay joylashtirishining oxirgi taqdiriy aniqligini tasavvurda, ifodada ya’ni Dunyoga, o’ziga bilintirmay parallel uy-joy rakursidan, kompyuterdagi chizmasidan, uyning yoki tashqarining narsalar turgan bo’lakli hududchalarining o’zlarini kompyuter grafikasidagi sxemaga o’xshab aylantirib qo’yishidan aniq deb baholaydi. Demak, ichimdagilar bizning yaqinlashishimizni xohlamay tuyg’ular ortidan bildirayotgan qarashlari bo’yicha o’zim ham bilganimga o’xshab bu – xotinim, Dunyoviy rafiqam oldimdakin-u. Umuman birinchi xayolimga kelgani, tushimning tuzilishi ham oyoq osti bilintirilmay har xil hududchalar, yamoqlar, to’rtburchaklar, muntazam shakllar 1-2 metrli yoki turli tuman masofalarda aylantirib qo’yilgan, shu bilan tushdagi muhitning, devorlarning yoki pana bo’lib to’sib turgan narsalarning shakllari aralash-quralash qo’yilgan qismlardan, tekis bo’laklardan iboratga o’xshaydi. Dunyoviy ifodam sifatida xotinim ham mening yozuvlarimdagi harfiy taqdirlarning oxiri xato, tasodifiy matn, maqola bo’lishi bo’yicha ishlarimdan so’ng “tush” ko’rib, bizlar tarafdan o’ngida, uxlagan muddatning tush davriga nisbatiga o’xshab kun davomida ba’zi paytda, vaqt oralig’ida mening ko’zimdan, taxminimcha Ibo’qimning raqamlari bilan sozlanayotgan uyli qaralishdagi gavdam bo’yicha yozganlarimning barchasining, harfdan tortib matngacha aniqligini, taqdiriyligini atrofidagi, so’zlarni yoki abzatslarni (endilarni) o’rab olib (endi men uzoqdan nisbiylik bilan) o’zgartirishimni, tasodifiy ya’ni xato qilishimni  tushunib, his etib, kuchsizlangan ko’nglidan o’tkazib, qalbi orqali mening boshqaruvim nazorati ostida to’xtab, yozishli bog’lab, o’zi bilan ifodalab va o’qib chiqadi. Men qanday ojiz insoniy sezgilar, o’zimning odimlashlarim va klounlarning tushunchalari, o’liklarning qarashlari bilan (ya’ni davomida) tush ko’rsam, Dunyoviy (shuning uchun ham mening gavdali rafiqam ham Dunyoviy deyilishi mumkin) xotinim o’zi bo’yicha ifodalab, qat’iy to’xtayverib, sohta tabiatga ko’ra zich joylashib, o’z jamoasiga olgan haqqoniy tabiat a’zolari bo’ylab insonlarning sezgisiga qarshi igzes ya’ni “iq (qusishga yarasha) aniq eslar” qilishi bo’yicha hamda o’lik tabiatga xos “kilo’”lik ya’ni tezroq ichimdan o’ldirishimni aniqlik, men tarafdan aytganda insonlarning sezgisidan biriga ko’ra ko’rish ya’ni tush ko’rish bo’yicha simmetriyaviy tarzda, o’xshashlikka xos ravishda o’ngli, ongiy aniqlik qiladi. Endi men unchalik ko’p tush ko’raolmayman, bundan buyog’i dorini tashlab qo’yganim sababli umuman tush ko’raolmasam ham kerak. Shu sababli Dunyoviy rafiqam ham mening gavdam ichidan raqamli olam bo’yicha uylar bo’lib mening kundalik tarzimni, o’ngimni va balki shu paytga to’g’ri kelib qolsa, ishlashlarimni, ovqatlanishimni, ko’cha kezishimni ko’p ko’raolmasa kerak. Shu jumladan aytib qo’yishim kerakki, esdan chiqmasin, demak, - Dunyo bo’lib olgan rafiqam ham raqamli Olam, Ibo’qimning raqamlari bo’yicha tush paytida men rafiqamning o’zining Dunyoviyligini, juda kengligini payqayolmaydigan gavda, jussa bo’lib beradi. Ibo’qim esa Dunyo sifatidagi rafiqamning tushida, mening o’ngimdagi bir lahzali davrida xotinimga mening gavdaligimni bildirmaydigan uylardan iborat shkala, svg yog’dusi, o’zi uchun katta masofali, yozuvlarimning xatoligiga Buxoro hududi bo’ylab iqror berdirishimga xos bo’lib turadi – chamamda. Endi. Qolgan payt, tushi bilan o’ngimga aralashmaganda men o’zimcha yozaveraman, ishlayveraman, dam olib yotaveraman va h.k. Endi shu o’rinda tuyg’u hissi berishdiki, Dunyodan Buxoroga kelish hudud jihatdan Buxoroning xotinimga qisqaligini bildirsada, mening xonadonim bilan Buxoro simmetriyaviylik qilib rafiqam makonni teng o’tkazganga o’xshab chiqadi tushida. Shuning uchun kam “vaqt muddatili”, aynan masofali tushida mening barcha tasodiflarim, xatolarim, kutilmagan amallarim, nogahoniy ishlarim, ixtiyorim bilan tanishishga ulguradi. Dunyoning Buxoroga va Buxoro shu viloyatining Jondor markaziga bo’lgan (taxminimcha teng) hududiy nisbatiga o’xshab kun bo’yi, 24 soat ichida ko’radigan tushim muddati, 5-7 daqiqalar oralig’igacha men ham vaqtda qisqarib qaysi o’tmish joylashuvlari, manzilgohlariga ko’ra yer osti, devoriy bo’laklarga xos qarashlamali nisbatlarda narsalarni taqdiriy aniq joylashtirganini shu joylashuvlar, misol uchun eslasam, yangisi o’rnidagi o’zimizning avvalgi uyimiz, ko’chamizdan o’tgan qilingan ravishda o’z joyidan olib ko’chirilgan Zarafshon, qo’shnimiz tashqi yeri ustidan uchib yurishlarim - Dunyoviy kelib ketishini, qandaydir texnologiyaviy, dolzarblikka bag’shida qilsak, internet yoki sotka aloqalariga o’xshash kezuvchanlik qilganini bildirmasada, ishi, yashashi bo’yicha aniqligi, maqsad muddaosi bizning uyimizdagi narsalarni joylashtirish bo’lishini bilib qolaman, tushimda ko’raman. Endi, Iblis mendan so’roqsiz qandaydir bir taraflama tovlash bilan o’ziga, birinchidan nimasi bor o’zidaligni bilmayman-u, qandaydir omli qarashga tortaverayaptiki, sening o’zing xohlayapsan deb asli jonimga qo’ymaydi. Umuman aytganda men o’zim tarafda yolg’iz erkak jinsliman, tuyg’ularning esa erkaklari ham, ayollari ham mavjud, bordirlar. Shuning uchun men insonlarning ayollaridan foydalanayotganga o’xshatib bir taraflamali simmetriya bo’layotganidan foydalanayotgan Iblis o’zining omdanligi bilan xohlagancha simmetriya, sikli izoh qilib tursa kerak. O’zining omli simmetriya tarafidan men tarafda ko’plik ichida, ikkinchi birovda sik qani deya o’zining omidan sikli simmetriya tomonida so’laklarga, tuflukka o’xshatib omli-sikli yaratish, qo’toqli yaqindan o’xshatish, omining ma’nosiga ko’ra sik tomonga o’tib sikning omga o’xshash qarama-qarshiligini topish qiladi. Buning uchun bo’lsa kerak, ya’ni menda ayol jinsi bo’lmagani sababli xotinimning ismi Nar bo’g’ini bilan boshlangan, so’ng qiz ma’nosini beruvchi giz hamda aloqa ifodasini belgilagan a harflari bordir. Endi ichimdagilar shov-shuvli hayajonga berilib, o’zimni ham solib, sotib qo’yding, kimni desam – xotiningni (ismini) deganga xos shama qilishayaptiki, bo’laklab aytganim bilan to’liq ismi raqamli saralashda chiqib qolmasa kerak har holda. Shunday qilib raqamlar xotinim kimligini, aslida gavdali rafiqam gavdasi va ismi bilan ham o’zimniki emasligida, bilib qolsalar, hammaga tarqatadiganga o’xshash gap-so’z bo’ladi deyishayotganida, aslida shunday ketaversang seks videongiz chiqib qolishidan xavfsirayapmiz deyishadi xolos. Endi, shunisi ichimdagi ayollarga kulguli bo’ldiki, demak, to’liqroq yozsam, - men qanday qilib sikimga mos qo’toqlarni insonlar bo’lmish tuyg’ular tarafdan simmetrikaviy bir tarzda, bittalab qarama-qarshili sakrashda taxlayolmay, avval o’ylab, g’oya hamda faraz qilib simmetriyaning inson tarafiga tashlab, so’ng to’ldirish bilan shu g’oya yoki farazni (insonlarning Ruh bo’yicha simmetriya tomonlariga) aniq joylashtirsam, sikimga simmetriyasini xatosizga yaqin topsam, Iblis ham o’zining faqatgina om bo’lishiga xos tarzda men tomondagi turib turgan sikim bo’yicha simmetriyaga avval o’rganish, o’zining bilimi bo’yicha qiyoslarni olib borib, tuflikning, so’lakning yoki shunga o’xshash shilimshiq moddaning gorizontaliga bo’lsa ham simmetriya qirrasida tortilib turishiga, har xil sharchali osilib, yopishib turishiga xos ravishda o’ziga, meni o’ylaganiga chiqarib, qo’toq yasayapti. Endi albatta, men birma-bir simmetriya qilaolmayman, nuqtalarni bir xil qarama-qarshi masofada to’satdan, bittaga qo’yaolmayman, shuning uchun avval simmetriya qilmoqchi bo’lgan bilimim nuqtasini tuzib, qarama-qarshi bilimlar va xayollar vositasida keltirgan misollarimdan aniqrog’ini tanlab simmetriya qilaman, simmetriyani yasayman.

Comments

Ommabop xabarlar

Nima gap xo'sh?

Nima bu o'zi xo'sh

NIma gap o'zi?